MartnK schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:03:
[...]
Technisch is het prima mogelijk.De reden dat Sony waarschijnlijk hiervoor gekozen heeft, is om mensen te motiveren om te gaan communiceren met elkaar via een headset.
Als alles de hele tijd alle kanten op galmt en echoed dan zorg je er voor dat mensen elkaar gaan muten en wordt er dus niet gecommuniceerd en werkt het hele social aspect van de PS4 niet.
Social is wel het keyword van de richting die Sony op wil, en terecht.
Persoonlijk irriteer ik me kapot aan brakke headsets met echo en ruis.
Dus HAIL SONY voor dit besluit.
Weet je uberhaupt hoe een BH-214 werkt? Klinkt perfect. Ik ben ook zeker niet van plan om met jou te communiceren, maar met mensen die er hetzelfde over denken als ik, dus maak je geen zorgen. Social aspect, laat me niet lachen.
-edit- Om lege reacties zoals hierboven te voorkomen wat beeldmateriaal.
De Nokia BH-214. Je kunt gewoon je eigen dopjes kiezen ook, zitten gewoon in het apparaatje met een 3,5mm jack. Dus prima kwaliteit en comfort afgestemd op de gebruiker.
En Sony heeft ook zo'n ding:
SBH-20. Ook verkrijgbaar met scherm als
SBH-50 of
SBH-52. Waarom is dat niet gewoon te gebruiken? Werkt echt perfect, je hangt dat ding aan je trui onder je gezicht, een dopje in een oor, perfect geluid, hetzelfde als die dure nekbrekende troep. En je kunt gaan pissen terwijl je je gesprek gewoon kunt blijven voeren. Ga maar eens pissen met zo'n zweetorenhelm op, kleddert gewoon de pot in als je aan het richten bent hoor. Geloof me, als je eenmaal een van die dingen hebt gebruikt wil je niet meer met zo'n onhandig ding op je kop zitten.
Nee, dat deze dingen niet te gebruiken zijn is echt een misser, een heel dikke misser.
[
Voor 42% gewijzigd door
Verstekbakker op 28-10-2014 00:25
]