• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:37

PBP

0xrubennft schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:29:
[...]

Ja ik zie het staan, 2 dagen geleden. Zit echt o die feature te wachten, maar volgens mij komt het er gewoon in inderdaad. Vreemd dat ze het dan niet in deze video zetten met alle mogelijkheden (?).

[...]

Ik heb de oordopjes gehaald Sony voor de Playstation Vita. Heerlijke in-ear en met een microfoon die je aan en uit kan zetten met een schakelaartje. Als ik game over m'n surround set heb ik gewoon een jabra bluetooth headset, werkt ook perfect. :*)
Blijkbaar niet alle features. Vaak zijn er ook kleine dingen die er wel inzitten maar niet vermelden. Het is wachten op de volledige patch notes morgen.

Dit filmpje laat andere dingen zien zoals Shareplay:

[ Voor 7% gewijzigd door PBP op 27-10-2014 16:34 ]

• Gush
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-08-2024
Kan je de wireless headset van Sony gebruiken voor Voice chat (om alleen mee te praten en te chatten), terwijl andere (Game) audio via surround verloopt?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:52
anders koop je de ps4 camera, daar kun je tegen praten :)

maar niks beat een koptelefoon, zelfs een 5.1 surround set niet, Koptelefoon blijft beste geluid geven

nothing stops this train

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
In het begin van het filmpje zie je een klein icoontje naast het aantal vrienden dat online is, een klein cirkeltje. Iemand enig idee wat dit betekent? Op Reddit werd gesuggereerd dat het gaat om je status. Dat je vanaf nu zou kunnen aangeven of je bijvoorveeld afwezig of busy bent, of als offline weergegeven wordt.

Ik gebruikte ze op de PS3 eigenlijk nooit, maar ben wel benieuwd naar de thema's. Zullen er in het begin nog wel niet zo veel zijn.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-12 12:01
Doet wat ie moet doen in mijn optiek.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
DarkElement schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:49:
[...]

Doet wat ie moet doen in mijn optiek.
Ja dat dacht ik ook, ik heb er geen problemen mee.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:17
0xrubennft schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:29:
[...]
Ik heb de oordopjes gehaald Sony voor de Playstation Vita. Heerlijke in-ear en met een microfoon die je aan en uit kan zetten met een schakelaartje. Als ik game over m'n surround set heb ik gewoon een jabra bluetooth headset, werkt ook perfect. :*)
Huh maar de PS4 heeft toch nog geen bluetooth headset ondersteuning? Ik heb de PS3 bluetooth headset (erg fijn ding) maar was speciaal voor GTA online volgende maand van plan een nieuwe te kopen....

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-12 18:54
Trishul schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:15:
[...]

Huh maar de PS4 heeft toch nog geen bluetooth headset ondersteuning? Ik heb de PS3 bluetooth headset (erg fijn ding) maar was speciaal voor GTA online volgende maand van plan een nieuwe te kopen....
Ik weet niet welke je hebt, maar de Pulse werkt prima op de PS4. Zou idd niet ondersteund worden maar ondersteuning werd snel na release met een update toegevoegd.

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-12 17:28
Nou ik heb het idee dat DLNA er weer niet bij gaat zitten.Is dit nu zo ontzettend lastig.

Ik snap sowieso niet dat niet alle functies van de PS3 mee genomen zijn naar de PS4. Als je een nieuwe versie van een apparaat koopt verwacht je toch dat hij het zelfde kan als de vorige generatie en meer.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Bluetooth headsets werken niet. Dat is mijn grootste ergernis. Dat je in 2014 via een draadje aan je controller verbonden moet gaan zitten... Echt waardeloos.

• DarkElement
Nico111 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:22:
Nou ik heb het idee dat DLNA er weer niet bij gaat zitten.Is dit nu zo ontzettend lastig.

Ik snap sowieso niet dat niet alle functies van de PS3 mee genomen zijn naar de PS4. Als je een nieuwe versie van een apparaat koopt verwacht je toch dat hij het zelfde kan als de vorige generatie en meer.
Ik vind het gewoon BIZAR dat dat apparaat mogen nog steeds geen audio-cd's af kan spelen. Niet dat ik het zo dringend graag wil, maar het zou toch niet meer dan normaal zijn als je een muziekspeler-app uitbrengt, Ook het ontbreken van een functie voor het kopiëren van muziek naar de interne HDD vind ik vaag.

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:53:
[...]

[offtopic]
X1 krijgt zowel nieuwe features als snelheidsverbeteringen, stabiliteitsverbeteringen en dingen die het gamen makkelijker maken (meer apps snappen en gebruiksvriendelijkere party-app bv). De hoeveelheid games ligt door de PSN-titels misschien hoger, maar is niet perse beter. Ik heb sinds ik mijn PS4 heb maar 5 games erbij gedownload. Verder zijn de reviewcijfers van de exclusives op X1 vooralsnog hoger dan die van PS4. PSN titels vind ik (net als XBLA titels) sowieso weinig interessant.
Nee dat zijn ze niet. Hoogst scorende game voor de XB1 is Titanfall met een metacritix score van 86. TLOU heeft een score van 95, sorry.

Op de xbox zijn er 6 retail games die hoger scoren dan 75 op metacritic:

Forza 5 (80)
FH2 (86)
SO (82)
Dead Rising 3 (78)
Titanfall (86)
Fantasia Music Evolved (80)

Voor de PS4 zijn dat er 5:

Infamous SS (80)
TLOU (95)
MLB 14 (83)
Samurai Wariors 4 (78)
FF XIV (86)

Dus ik weet niet op welke cijfers jij je opmerking baseerd ? Of maakt die ene extra game de doorslag :+
En jij kan digitale games dan niet interessant vinden, als je zo graag aantallen en cijfers wil vergelijken moet je die ook gewoon mee nemen. Het zijn gewoon volwaardige games, en als je de metacritic scores bekijkt zal je zien dan er veel titels zijn die veel beter scoren dat de exclusive AAA titels.

• DarkElement
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:30:
[...]

Nee dat zijn ze niet. Hoogst scorende game voor de XB1 is Titanfall met een metacritix score van 86. TLOU heeft een score van 95, sorry.

Op de xbox zijn er 6 retail games die hoger scoren dan 75 op metacritic:

Forza 5 (80)
FH2 (86)
SO (82)
Dead Rising 3 (78)
Titanfall (86)
Fantasia Music Evolved (80)

Voor de PS4 zijn dat er 5:

Infamous SS (80)
TLOU (95)
MLB 14 (83)
Samurai Wariors 4 (78)
FF XIV (86)

Dus ik weet niet op welke cijfers jij je opmerking baseerd ? Of maakt die ene extra game de doorslag :+
En jij kan digitale games dan niet interessant vinden, als je zo graag aantallen en cijfers wil vergelijken moet je die ook gewoon mee nemen. Het zijn gewoon volwaardige games, en als je de metacritic scores bekijkt zal je zien dan er veel titels zijn die veel beter scoren dat de exclusive AAA titels.
Ik vind TLOU niet echt een PS4-exclusief gezien de vroegere release op de PS3.

Verwijderd

DarkElement schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:31:
[...]

Ik vind TLOU niet echt een PS4-exclusief gezien de vroegere release op de PS3.
Dus Titanfall en FH2 ook maar van de lijst halen omdat die ook voor de x360 beschikbaar zijn ? En de nieuwe Halo bundel gaat zeker ook niet mee tellen :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2014 17:36 ]

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-12 18:47
Hier nog wat extra 2.0 info

Ondanks al het geklaag hierboven, heb ik er wel zin in :P

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:10

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zo is de PS4 vs XBO discussie wel weer genoeg aangezwengeld, veel hangt samen met persoonlijke voorkeur etc. dus voordat dit weer uit de hand loopt... bvd :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Zit Driveclub PS+ editie ook in de 2.0 update? :/ Je zou het bijna vergeten :z

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:20
Verstekbakker schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:26:
Bluetooth headsets werken niet. Dat is mijn grootste ergernis. Dat je in 2014 via een draadje aan je controller verbonden moet gaan zitten... Echt waardeloos.
Moet niks, want er zijn genoeg draadloze oplossingen. Zelf gebruik ik de Logitech F540 en geen draadje naar de controller :+

• DarkElement
AlphaBlack_NL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:58:
Zit Driveclub PS+ editie ook in de 2.0 update? :/ Je zou het bijna vergeten :z
Nee, dit is een firmware update geen store update :p

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:58
Svenderson schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:37:
In het begin van het filmpje zie je een klein icoontje naast het aantal vrienden dat online is, een klein cirkeltje. Iemand enig idee wat dit betekent? Op Reddit werd gesuggereerd dat het gaat om je status. Dat je vanaf nu zou kunnen aangeven of je bijvoorveeld afwezig of busy bent, of als offline weergegeven wordt.
Klopt, je kan je status wijzigen.

Shikata ga nai.

• Verstekbakker
  • Niet online
Beakzz schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:09:
[...]

Moet niks, want er zijn genoeg draadloze oplossingen. Zelf gebruik ik de Logitech F540 en geen draadje naar de controller :+
Oh ja, met zo'n gigantische helm op je kop zitten, geweldige vooruitgang! Niet dus. Nee, ik wil weer met zoiets als de BH-214 kunnen gamen. In een oor een dopje en de ander gewoon vrij voor geluid van de game. En als je gaat pissen kun je de controller wegleggen en gewoon doorlullen over je headset.

• larsol2
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-03 17:40
Hallo,

Ik zoek iemand om mee te gamesharen op de Playstation 4, het liefst met iemand die natuurlijk al een US account gebruikt (met PSPlus). Het gaat hierbij om de populaire spellen, zoals straks Grand Theft Auto V. Ik game share ook met iemand anders op mijn andere PS4 console, maar het gaat hierbij om andere spellen, zoals Diablo III. Ik weet zelf dus wel goed hoe het één en ander werkt. Voor meer info mag je me ook een privé-bericht sturen.

Alvast bedankt! :)

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-12 19:44
Damn, jammer dit. Ik heb een CC genomen, een US PP account aangemaakt met een Borderlinx adres. CC gekoppeld aan PP maar ik kan nog steeds geen aankopen doen via de US store met dat PP account. Inloggen gaat maar daarna een melding en dan kom ik weer op PSN terecht.

E-mail laten verifiëren, en toen kwam ik een stap verder, koos mijn CC en kwam weer terug op PSN zónder foutmelding maar ook zónder transactie. Jammer, dacht dat ik er was :P

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Beakzz
Verstekbakker schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:35:
[...]

Oh ja, met zo'n gigantische helm op je kop zitten, geweldige vooruitgang! Niet dus. Nee, ik wil weer met zoiets als de BH-214 kunnen gamen. In een oor een dopje en de ander gewoon vrij voor geluid van de game. En als je gaat pissen kun je de controller wegleggen en gewoon doorlullen over je headset.
Nee tis lekker om met half game geluid te zitten (dat oortje voor spraak sloopt je stereo ervaring) . Ik ga gewoon pissen met dat ding op (al mute ik hem wel 8)7 )

Voordeel is dat het geluid lekker hard kan zonder dat ik anderen lastig val. Iedereen zijn ding blijkbaar ;)

• SacreBleu
dutchgio schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:15:
Paypal account moet wel US zijn he ;)
Dat weet ik, dat staat ook in mijn verhaal ;). Ik heb mijn Borderlinx adres ingevuld bij het aanmaken van het account. En het was écht een US account, want ik kon ook alleen maar een US bank toevoegen en er stond iets over krediet wat je kon aanmaken maar daar moest je een SSN voor hebben.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Verstekbakker
  • Niet online
Beakzz schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:25:
[...]

Nee tis lekker om met half game geluid te zitten (dat oortje voor spraak sloopt je stereo ervaring) . Ik ga gewoon pissen met dat ding op (al mute ik hem wel 8)7 )

Voordeel is dat het geluid lekker hard kan zonder dat ik anderen lastig val. Iedereen zijn ding blijkbaar ;)
Het geluid interesseert me nagenoeg niks als ik het afzet tegen de ontzettende onhandigheid van zoals het nu is. Ik wil comfortabel met maten spelen, niet met zweetoren onder zo'n helm. En ik wil kunnen gaan pissen zonder een heel NASA pak met uitrusting en aansluitingen uit hoeven doen. Jouw optie is leuk voor jou, en je kunt hem gewoon gebruiken zonder mij ermee lastig te vallen, maar zoals IK wil spelen is niet mogelijk.

Het kost me ook nog eens klauwen met geld en dan moet ik met zo'n ding op m'n kop zitten?! Playstation for the players, niet for the payers toch? Ik vind het debiel dat een apparaat van 400 euro niet kan wat een telefoon van een paar tientjes wel kan en ik geloof er ook geen reet van dat het 'technisch onmogelijk' is, het is gewoon geldklopperij en anders is het engineering van lik m'n vestje. Ik ben een Sony Playstation fanboy, maar wat dit betreft zeg ik fuck Sony met je waardeloze manier van doen... :(

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-12 12:25
Verstekbakker schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 23:49:
[...]

Het geluid interesseert me nagenoeg niks als ik het afzet tegen de ontzettende onhandigheid van zoals het nu is. Ik wil comfortabel met maten spelen, niet met zweetoren onder zo'n helm. En ik wil kunnen gaan pissen zonder een heel NASA pak met uitrusting en aansluitingen uit hoeven doen. Jouw optie is leuk voor jou, en je kunt hem gewoon gebruiken zonder mij ermee lastig te vallen, maar zoals IK wil spelen is niet mogelijk.

Het kost me ook nog eens klauwen met geld en dan moet ik met zo'n ding op m'n kop zitten?! Playstation for the players, niet for the payers toch? Ik vind het debiel dat een apparaat van 400 euro niet kan wat een telefoon van een paar tientjes wel kan en ik geloof er ook geen reet van dat het 'technisch onmogelijk' is, het is gewoon geldklopperij en anders is het engineering van lik m'n vestje. Ik ben een Sony Playstation fanboy, maar wat dit betreft zeg ik fuck Sony met je waardeloze manier van doen... :(
Technisch is het prima mogelijk.De reden dat Sony waarschijnlijk hiervoor gekozen heeft, is om mensen te motiveren om te gaan communiceren met elkaar via een headset.
Als alles de hele tijd alle kanten op galmt en echoed dan zorg je er voor dat mensen elkaar gaan muten en wordt er dus niet gecommuniceerd en werkt het hele social aspect van de PS4 niet.
Social is wel het keyword van de richting die Sony op wil, en terecht.

Persoonlijk irriteer ik me kapot aan brakke headsets met echo en ruis.
Dus HAIL SONY voor dit besluit.

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

• Verstekbakker
  • Niet online
MartnK schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:03:
[...]

Technisch is het prima mogelijk.De reden dat Sony waarschijnlijk hiervoor gekozen heeft, is om mensen te motiveren om te gaan communiceren met elkaar via een headset.
Als alles de hele tijd alle kanten op galmt en echoed dan zorg je er voor dat mensen elkaar gaan muten en wordt er dus niet gecommuniceerd en werkt het hele social aspect van de PS4 niet.
Social is wel het keyword van de richting die Sony op wil, en terecht.

Persoonlijk irriteer ik me kapot aan brakke headsets met echo en ruis.
Dus HAIL SONY voor dit besluit.
Weet je uberhaupt hoe een BH-214 werkt? Klinkt perfect. Ik ben ook zeker niet van plan om met jou te communiceren, maar met mensen die er hetzelfde over denken als ik, dus maak je geen zorgen. Social aspect, laat me niet lachen.

-edit- Om lege reacties zoals hierboven te voorkomen wat beeldmateriaal.

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetnutz.com/wp-content/uploads/2010/07/BH214review1.jpg

De Nokia BH-214. Je kunt gewoon je eigen dopjes kiezen ook, zitten gewoon in het apparaatje met een 3,5mm jack. Dus prima kwaliteit en comfort afgestemd op de gebruiker.

En Sony heeft ook zo'n ding: SBH-20. Ook verkrijgbaar met scherm als SBH-50 of SBH-52. Waarom is dat niet gewoon te gebruiken? Werkt echt perfect, je hangt dat ding aan je trui onder je gezicht, een dopje in een oor, perfect geluid, hetzelfde als die dure nekbrekende troep. En je kunt gaan pissen terwijl je je gesprek gewoon kunt blijven voeren. Ga maar eens pissen met zo'n zweetorenhelm op, kleddert gewoon de pot in als je aan het richten bent hoor. Geloof me, als je eenmaal een van die dingen hebt gebruikt wil je niet meer met zo'n onhandig ding op je kop zitten.

Nee, dat deze dingen niet te gebruiken zijn is echt een misser, een heel dikke misser.

[ Voor 42% gewijzigd door Verstekbakker op 28-10-2014 00:25 ]

• Beakzz
[b]Verstekbakker schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 23:49:[/ Jouw optie is leuk voor jou, en je kunt hem gewoon gebruiken zonder mij ermee lastig te vallen, maar zoals IK wil spelen is niet mogelijk.
Jou er mee lastig vallen ? Ben je altijd zo ? (Edit : maar ff wat weggehaald :+ ) Ik lees een reactie van jou dat het niet draadloos kan en je zonodig moet pissen terwijl je vriendjes je holle gekletter moeten horen dus ik geef je een optie. Niks geen draden, geen zweetoren en al helemaal geen €400. Doe er mee wat je wilt, maar reageer ff normaal joh.

Ook je bovenstaande reactie is weer van hetzelfde topniveau en iedereen zal nu in de rij liggen om je nog eens advies te geven. Ik ga hier niet meer met je in discussie maar voel je welkom op mijn pm als je nog iets kwijt moet.

[ Voor 19% gewijzigd door Beakzz op 28-10-2014 01:03 ]

• SacreBleu
Bellerophon schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:30:
[...]
Hier hetzelfde... speel Diablo 3 continu met mijn vriendin :D
Moest jouw vriendin ook persé een Demon Hunter zijn omdat ze dan in mooie hakken kon rondlopen? :+

Niemand die uitkijkt naar: Lords of the Fallen? Ik heb daarnet even naar streams zitten kijken en het ziet er netjes uit. In ieder geval beter dan: "Bound by Flame" wat was dat spel huilen zeg.

Dark Souls heeft mij nooit kunnen pakken het zag en voelde als een onafgemaakte game, rare uitstraling waar ik nooit aan heb kunnen wennen.

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-12 22:59

freddy0519

It hurts when IP

Ik had toch liever folders gezien in update 2.0, waarbij je je games zelf in mapjes kan steken zoals bij de PS3 het geval is want nu is het echt rommelig

Al doende leert men, al draaiende keert men.

• Verstekbakker
  • Niet online
Beakzz schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:54:
[...]

Jou er mee lastig vallen ? Ben je altijd zo ? (Edit : maar ff wat weggehaald :+ ) Ik lees een reactie van jou dat het niet draadloos kan en je zonodig moet pissen terwijl je vriendjes je holle gekletter moeten horen dus ik geef je een optie. Niks geen draden, geen zweetoren en al helemaal geen €400. Doe er mee wat je wilt, maar reageer ff normaal joh.

Ook je bovenstaande reactie is weer van hetzelfde topniveau en iedereen zal nu in de rij liggen om je nog eens advies te geven. Ik ga hier niet meer met je in discussie maar voel je welkom op mijn pm als je nog iets kwijt moet.
Ik vroeg niet om advies. Ik wil een BH-214, SBH-20 of SBH50 kunnen gebruiken.

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-12 12:25
Verstekbakker schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:07:
[...]

Weet je uberhaupt hoe een BH-214 werkt? Klinkt perfect. Ik ben ook zeker niet van plan om met jou te communiceren, maar met mensen die er hetzelfde over denken als ik, dus maak je geen zorgen. Social aspect, laat me niet lachen.

-edit- Om lege reacties zoals hierboven te voorkomen wat beeldmateriaal.

[afbeelding]

De Nokia BH-214. Je kunt gewoon je eigen dopjes kiezen ook, zitten gewoon in het apparaatje met een 3,5mm jack. Dus prima kwaliteit en comfort afgestemd op de gebruiker.
Het feit dat ik wel of niet weet hoe zo'n verloopstekkertje van Nokia werkt heeft niets te maken met mijn zogenaamde lege reactie.
Want als je deze zogenaamde lege reactie gewoon in 1e instantie had kunnen begrijpen, dan had je gesnapt dat zelfs de beste headset niet uitmaakt in de geluidsopstelling zoals jij gamed.
En misschien heb jij dan wel geen echo omdat je je surround set zacht genoeg hebt staan, 90% heeft dat niet.

En daarom ben ik zo blij dat Sony deze keuze heeft gemaakt. Misschien vervelend voor die 10% waar niemand last van had. Maar dat de psn voicechat nu behoedt is voor die defensieve puberale uitspattingen van ene Verstekbakker kan mij niets anders dan goed doen.
En ik heb geeneens een PS4, dus moet je voorstellen :*)

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

• Verstekbakker
  • Niet online
MartnK schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 02:27:
[...]

Want als je deze zogenaamde lege reactie gewoon in 1e instantie had kunnen begrijpen, dan had je gesnapt dat zelfs de beste headset niet uitmaakt in de geluidsopstelling zoals jij gamed.
Dat kan de volgende keer ook op een heel andere toon
-edit-

Afbeeldingslocatie: http://pbs.twimg.com/media/BYz3jscIIAEwVJA.jpg

Een plaatje van de meegeleverde headset voor de mensen die minder goed zijn met letters. Een ultra goedkope mono headset die je op je controller moet aansluiten, wie verzint die troep?! Hoe zei je dat zo populair? Hail Sony? Het is duidelijk, jij hebt geen PS4.

[ Voor 53% gewijzigd door BM op 28-10-2014 07:25 ]

@Hierboven; kun je ook normaal reageren?

Zweetorenhelm? Nasa pak? Heb je enig idee waar je over praat? Blijkbaar heb je nog nooit een fatsoenlijke headset geprobeerd.

Mijn oude 7.1 headset werkt overigens prima via bluetooth hoor. :)

[ Voor 24% gewijzigd door bram1984 op 28-10-2014 04:03 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:17
Mn ps4 staat nu niet aan zo vroeg, maar die PlayStation headset van 35 euro, dat bluetooth dingetje dat zo populair was op de ps3, die werkt toch niet meer met de ps4? Die officiële heb ik het dan over. Hoewel verstekzaag misschien een beetje grof is, ben ik wel met hem eens want dat ding was echt ideaal tijdens gta online... En de kwaliteit is niks op aan te merken, geen enkele echo.
Het verneukt alleen je geluid, aangezien je alleen nog maar met 1 oor je speakers hoort. Maar goed; om dan zo'n groot probleem te gaan maken terwijl een draadje in je controller ook werkt.

Verwijderd

Ik heb een 5.1 speakers surround set die ik op DTS Digital heb staan.
Chatten doe ik via de Microfoon van de PlayStation Camera.

Werkt allemaal prima tot nu toe.

------------------------------------------

Ik ben helemaal klaar voor 2.0.

Mijn USB-Stick heb ik gevuld met MP3's van mijn favoriete muziek.

Hoe laat komen updates meestal online? Ik dacht rond 10 uur?

Verwijderd

Kan je nou wel of niet een doodnormaal koptelefoontje in de controller steken en zo stereo geluid hebben?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:07:
Kan je nou wel of niet een doodnormaal koptelefoontje in de controller steken en zo stereo geluid hebben?
Google : https://www.google.nl/#q=ps4+headset+plug+into+controller

Antwoord op je vraag : http://www.tech-recipes.c...o-dualshock-4-controller/

Ja dus.

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-12 19:28
Ik vind het juist heerlijk, zo'n NASA-helm op m'n hoofd. Dan ga ik veel meer op in het spel dan wanneer ik het over de speakers laat lopen. Vrienden die via het meegeleverde oortje chatten zorgen wel voor wat echo, maar niet heel storend. Maar een willekeurige headset in je controller steken kan volgens mij voor net zoveel gekraak en echo zorgen als een bluetooth oortje.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verstekbakker schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 02:43:
[...]
[mbr]Dat kan de volgende keer ook op een heel andere toon[/]
-edit-

[afbeelding]

Een plaatje van de meegeleverde headset voor de mensen die minder goed zijn met letters. Een ultra goedkope mono headset die je op je controller moet aansluiten, wie verzint die troep?! Hoe zei je dat zo populair? Hail Sony? Het is duidelijk, jij hebt geen PS4.
Ben het helemaal met je eens verder. Ten eerste is dat meegeleverde kreng enorm pijnlijk in mijn oor, past voor geen meter. Verder gebruikte ik destijds op de 360 een draadloos MS oortje wat meer dan prima was voor mijn doeleinden; overig geluid via de speakers, chat via dat oortje. Als ik ging pissen legde ik alleen de controller weg en viel hooguit het geluid via het oortje weg door betonnen muren. Ik zit het liefst ook niet met zo'n schelp over mijn oren.

De meeste vrienden hebben nu een PS4 headset gekocht, dat ding van 80 Euro. Geluidskwaliteit vind ik vrij slecht, maar voor het geld an sich een redelijke oplossing. Toch hoop ook ik ooit op een andere oplossing. Chatten met anderen doe ik niet, online gamen doe ik toch alleen met maten...áls ik al online ben.

Verwijderd

De vernieuwde PS App voor Android is al te downloaden :

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fnDMekybgY0El3fHmBAuIuJY/full.jpg

Nu nog de updates voor de PS4 en PSVita.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Merk trouwens dat de drang om Destiny te spelen bij mij een beetje aan het verdwijnen is :o

PSN: Bellerophon-

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:11
Zit er nog een prijsverschil in games via andere stores? Bij de X1 kan je nieuwe games via de Indiase of Hongkongse meestal voor rond de 35-37€ kopen. Bij de ps4 koop ik meestal in us store, maar wellicht zijn andere stores nog goedkoper?

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:11
Dank! Maak je per store een Paypal aan?

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:54:
De vernieuwde PS App voor Android is al te downloaden :

[afbeelding]

Nu nog de updates voor de PS4 en PSVita.
Een hele verbetering wat mij betreft, reageert en laadt een stuk sneller nu!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:33
Zit die YouTube app nu in deze 2.0 update? Die zou ik wel heel graag willen zien

Verwijderd

jaydenjarno schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:35:
Zit die YouTube app nu in deze 2.0 update? Die zou ik wel heel graag willen zien
Ja en vergeet em niet te gratis downloaden in de PSStore.
DigitalError schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:32:
[...]

Een hele verbetering wat mij betreft, reageert en laadt een stuk sneller nu!
Klopt allemaal en het ziet er net wat gelikter uit nu.

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met de PlayStation 4 en het gebruiken van de NBA Gametime app? Ik wil graag via de playstation nba kijken. Nu valt Nederland in de landen waar dit officieel niet werkt. Dit is ook zo met honkbal. Alleen is dat makkelijk te omzeilen door een Amerikaanse account aan te maken op de playstation. Dus die app werkt wel gewoon. Maar iedere keer als ik op mijn Amerikaanse account wil inloggen zegt de playstation dat ik naar nba.com moet om daar de playstion te registreren ofzo? Alleen krijg ik daar niets voor elkaar helaas

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

De featuretrailer van 2.0 geeft aan dat 'elk' USB apparaat gebruikt kan worden om mp3's van af te spelen, dus vraag me af of de console ook een smartphone's muziek kan herkennen via een kabel. Kan er nog niks over vinden, maar het zou wel ideaal zijn. :)

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Bellerophon schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:56:
Merk trouwens dat de drang om Destiny te spelen bij mij een beetje aan het verdwijnen is :o
Bij mij ook. Het constant dezelfde strikes doen enz, alleen met wat andere modifiers begint enorm te vervelen. En dat alleen maar voor wat materials of nutteloze blauwe items..

En dan gaat Bungie nog meer nadruk op Iron Banner enzo leggen terwijl het pvp stuk me gestolen kan worden.. Interesse is gekelderd ineens..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:45
Scrisissszzz schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:04:
[...]

Bij mij ook. Het constant dezelfde strikes doen enz, alleen met wat andere modifiers begint enorm te vervelen. En dat alleen maar voor wat materials of nutteloze blauwe items..

En dan gaat Bungie nog meer nadruk op Iron Banner enzo leggen terwijl het pvp stuk me gestolen kan worden.. Interesse is gekelderd ineens..
Ik heb de mijne alweer ingeruild voor een pre-order actie. Een paar weken intensief gespeeld maar daarna was de lol er ook heel snel vanaf.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Scrisissszzz schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:04:
[...]

Dat dus... het lvl systeem werkt gewoon niet lekker. Vreemd genoeg moest je bij Borderlands ook grinden e.d. maar dat spel was gewoon beter uitgewerkt. Lvlen door XP en daarnaast steeds sterkere wapens zoeken

• Scrisissszzz
Bellerophon schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:13:
[...]

Dat dus... het lvl systeem werkt gewoon niet lekker. Vreemd genoeg moest je bij Borderlands ook grinden e.d. maar dat spel was gewoon beter uitgewerkt. Lvlen door XP en daarnaast steeds sterkere wapens zoeken
In Borderlands krijg je ook vaker rewards waar je wat aan hebt. Net betere wapens of andere gear. Bij Destiny is alles zo krom. Je wordt gewoon niet beloond voor hard werken aan een nightfall ofzo. En dan join je op het laatst en schiet je net 3 man neer en dan krijg je wel een exotic wapen ofzo..

En dat je verplicht de raid moet doen om lvl30 te halen is ook zoiets. Had het op meerdere manieren mogelijk gemaakt. Niet iedereen kan altijd met 6 man die raid in.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Scrisissszzz schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:16:
[...]

In Borderlands krijg je ook vaker rewards waar je wat aan hebt. Net betere wapens of andere gear. Bij Destiny is alles zo krom. Je wordt gewoon niet beloond voor hard werken aan een nightfall ofzo. En dan join je op het laatst en schiet je net 3 man neer en dan krijg je wel een exotic wapen ofzo..

En dat je verplicht de raid moet doen om lvl30 te halen is ook zoiets. Had het op meerdere manieren mogelijk gemaakt. Niet iedereen kan altijd met 6 man die raid in.
Ik wil Borderlands op de PS4 :'(

• Scrisissszzz
Bellerophon schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:24:
[...]

Ik wil Borderlands op de PS4 :'(
_/-\o_

Ben nu TPS op pc aan het doen. Hij is weer prachtig! Als deze op ps4 was geweest had ik m voor ps4 gehad.

Hopelijk zijn ze al bezig aan een next gen Borderlands voor ps4!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:22
Het valt me op hoe klein de kans is op alle Raid- gear te bemachtigen. Zeker nu ik heb geleerd dat er per klasse twee volledige sets armor te verkrijgen zijn. Om nog maar te zwijgen over alle wapens die er te verdienen zijn. Ik heb de raid nu ook al zo'n 4-5 keer voltooid, maar heb nog maar twee armor stukken en twee keer dat stomme, nutteloze jumpship gekregen. Nog niet eens de Chatterwhite shader of de Warlock bond, die mensen massaal krijgen.
Ik ken er ook die nog helemaal geen gear of slechts 1 stuk hebben gekregen na 6-7 keer de raid te hebben voltooid.

Ik moet ook zeggen dat ik het afraffelen van de bounties nu wel goed zat ben; ik heb er niet eens meer zin in. Ook zijn sommige zaken compleet nutteloos. Neem de jumpships; leuk dat er rare en legendary schepen in het spel zitten, maar het uiterlijk blijft oersaai en je kunt er helemaal niets mee. Een legendary schip heeft zelfs geen wow-factor die dan misschien wel leuk was geweest voor 3 keer als je met vrienden in orbit zit.

De legendary sparrow met de Xur upgrades hebben ook totaal geen meerwaarde of wow-factor. Waarom kun je die niet upgraden met wat simpele wapens bijvoorbeeld?

Er zit zo-veel potentie in het spel, maar mij bekruipt me het gevoel dat ze dat allemaal pas tegen extra betaling in het spel gaan stoppen over de komende jaren.

Verder stoort het me dat voor belangrijke verhaal-achtergronden je in die domme grimoire kaarten moet gaan lezen op de Bungie site. Het spel zelf vertelt je helemaal niets. Dat je manuscripten zou kunnen vinden waarbij je wat dieper in de achtergrondverhalen zou kunnen duiken is op zich wel een leuk idee om je wat betrokkener te maken bij de spelwereld. Maar zelfs de meest basale verhaallijn ontbreekt in de missies, strikes en raid...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Japanse share play video.

PlayStation 4 “A Possibility of SHARE”: http://youtu.be/R4qr7TDxw4o

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:25
De Playstation App is gelukkig een hele verbetering,ik heb ook het idee dat hij een stuk vlotter werkt. iig bij mij wel :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Verwijderd

skreppiedoe schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:36:
De Playstation App is gelukkig een hele verbetering,ik heb ook het idee dat hij een stuk vlotter werkt. iig bij mij wel :)
Bij mij werkt ie ook veel sneller nu.

----------------------------------------------

Kan iemand het even melden als 2.0 beschikbaar is?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:38
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:44:
[...]

Bij mij werkt ie ook veel sneller nu.

----------------------------------------------

Kan iemand het even melden als 2.0 beschikbaar is?
Dat is vast wel te zien op Twitter, meteen als hij beschikbaar is. Ik denk dat de meeste hier aan de studie of aan het werk zijn en vanmiddag of vanavond pas weer naar hun spelcomputer kijken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Geronimous
hatsa schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:34:
Ik vind het juist heerlijk, zo'n NASA-helm op m'n hoofd. Dan ga ik veel meer op in het spel dan wanneer ik het over de speakers laat lopen. Vrienden die via het meegeleverde oortje chatten zorgen wel voor wat echo, maar niet heel storend. Maar een willekeurige headset in je controller steken kan volgens mij voor net zoveel gekraak en echo zorgen als een bluetooth oortje.
Same here. Heb de Logitech F-nogwat. Heerlijk om mee te gamen: mijn omgeving en buren hoeven niet mee te genieten van het geluid, ik hoor alles kristalhelder zonder gehinderd te worden door mijn omgeving. Het is draadloos, dus ik kan ook gewoon gaan pissen en het gesprek voortzetten. Ik hoor de voice over beide oren en kan het volume van voice en game geluid afzonderlijk van elkaar regelen op de headset zelf. Ik kan mezelf ook eenvoudig muten (voice). De schelpen zitten prima over mijn oren en kan hier makkelijk uren mee gamen zonder ze te voelen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

De update is live. 218mb

Verwijderd

ik ben m as we speak aant binnenhalen
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:55:
ik ben m as we speak aant binnenhalen
Ja hier ook. Met de Max van mijn verbinding en dat terwijl de update wereldwijd live is gegaan. Misschien heeft psn ook een update gehad?

Verwijderd

AtlAntA schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:58:
[...]

Ja hier ook. Met de Max van mijn verbinding en dat terwijl de update wereldwijd live is gegaan. Misschien heeft psn ook een update gehad?
ik was mij ook al aant verbazen, zelf dat de update er "gewoon was en gedownload kon worden".

Ook de ios app is drastisch versneld en verbeterd.

zouden ze het beginnen te leren? O-)

Ik zie er dat er qua layout geen veranderingen zijn, wat ik wel jammer vind

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2014 10:15 ]

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:11

UTADDICT

NERF

Even een dingetje. Ik was gisteravond gewoon aan het gamen, en ineens viel de PS4 gewoon uit. Ik kon hem wel met de knop op het apparaat aanzetten, maar toen viel hij na 10sec weer uit.

Na een periode wachten deed hij het wel weer (periode waarin ik even de power kabel had gechecked, leek niks mis mee).

Iemand hier ervaring mee?

Tijdens deze periode was ook de controller niet te gebruiken om de console aan te zetten.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Verwijderd

Ik heb em nu al gedownload , de update downloaden leek ook veel sneller te gaan dan voorheen.

Volgens mij downloade die em met 10MB/s.

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:30
Eerste indruk:
Downloaden ging sneller dan normaal.
Store opent direct en voelt sneller aan.
Uitleg van de nieuwe functies.
Menu voelt sneller aan.

Tevreden :)

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 14:53
Heeft iemand al gekeken op er themes in de store staan?

PSN: Maichel

Verwijderd

Maichel schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:21:
nee, als je me vertelt waar wil ik best kijken
Maichel schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:21:
Themes ben ik nog niet tegengekomen. Net als de YouTube app.

• Maichel
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:23:
[...]

nee, als je me vertelt waar wil ik best kijken
Had zelf effe gekeken via de Web store maar zag niets. Volgens de PS Blog zouden er bij de launch van 2.0 een paar moeten zijn:
Themes & Colors: Personalize your home screen background with select themes and colors. As a big thank-you to the PlayStation Nation, we want to kick-start your dynamic theme options by giving away a theme for two of the biggest titles gamers will be playing on PlayStation 4 this fall; Destiny and Call of Duty: Advanced Warfare. Both themes will be available for download on Tuesday.

Maichel schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:27:
[...]

Had zelf effe gekeken via de Web store maar zag niets. Volgens de PS Blog zouden er bij de launch van 2.0 een paar moeten zijn:

[...]
Is er vandaag ook geen store update?

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:30
AtlAntA schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:31:
[...]

Is er vandaag ook geen store update?
Zat ik ook aan te denken maar dat is altijd op de woensdag toch?

• Maichel
Tooltje om zelf thema's te maken (zoals de PS3 had) komt later.

Verwijderd

De USB-Muziekspeler werkt perfect hier.
YouTube upload moet ik nog even uitproberen.
Wtf. Ik kan sinds 2.0 gewoon niet meer inloggen op PSN via settings of online gamen. Als ik netwerk test doe krijg ik Failed bij PSN te zien. Maar ik zie gewoon mensen online en kan zelfs de PS Store openen :s Maar kan niet online spelen. Zie ook zelfs anderen online spelen :S

Anderen ook hier last van opeens?

Heb overigens via mijn internet én hotspot geprobeerd. Beide zelfde fouten, dus ligt niet aan mijn verbinding of DNS etc.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• PBP

PBP

Na de update mijn PS4 in standby gezet. Nu blijft mijn controller branden en mijn PS4 oranje knipperen. :X

• Svenderson
UTADDICT schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:06:
Even een dingetje. Ik was gisteravond gewoon aan het gamen, en ineens viel de PS4 gewoon uit. Ik kon hem wel met de knop op het apparaat aanzetten, maar toen viel hij na 10sec weer uit.

Na een periode wachten deed hij het wel weer (periode waarin ik even de power kabel had gechecked, leek niks mis mee).

Iemand hier ervaring mee?

Tijdens deze periode was ook de controller niet te gebruiken om de console aan te zetten.
Vreemd, klinkt alsof ie oververhit is, maar dat heb ik nog niet eerder gehoord bij de PS4. Heb je hem wel vrij genoeg staan? Gaat hij hard blazen wanneer je speelt? Misschien is er iets mis met de koeling, als t vaker voorkomt zou ik m terugbrengen.

Je moet er in ieder geval voor zorgen dat beide zijkanten vrij zijn, zodat er genoeg koele lucht in kan (rechts), en warme lucht uit (links) Als je hem rechtop hebt staan, moet je een standaard hebben die lucht doorlaat. De officiële vertical stand doet dat, maar er zijn ook goedkopere die t goed doen. Wellicht dat hij verticaal sowieso koeler is, omdat dan een groter oppervlak vrij zit.

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

ASNNetworks schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:36:
Wtf. Ik kan sinds 2.0 gewoon niet meer inloggen op PSN via settings of online gamen. Als ik netwerk test doe krijg ik Failed bij PSN te zien. Maar ik zie gewoon mensen online en kan zelfs de PS Store openen :s Maar kan niet online spelen. Zie ook zelfs anderen online spelen :S

Heb overigens via mijn internet én hotspot geprobeerd. Beide zelfde fouten, dus ligt niet aan mijn verbinding of DNS etc.
Hetzelfde probleem, de store gaat bij mij zelfs helemaal niet meer open nu :(

client_error(303209)

edit: nu geraak ik er weer in, maar ik kan mijn winkelwagentje niet openen, het blijft maar laden. Servers overbelast door update?

[ Voor 10% gewijzigd door freddy0519 op 28-10-2014 10:45 ]

• Geronimous
PBP schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:36:
Na de update mijn PS4 in standby gezet. Nu blijft mijn controller branden en mijn PS4 oranje knipperen. :X
Power-knop inhouden op de ps4 zelf tot ie twee keer kort aaneen piept. Of tot ie zelf uitgaat/herstart. Kan langer duren dan 8 seconden...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• PBP

PBP

Jeroenimoes schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:39:
[...]

Power-knop inhouden op de ps4 zelf tot ie twee keer kort aaneen piept. Of tot ie zelf uitgaat/herstart. Kan langer duren dan 8 seconden...
Zelfs daarop reageerde hij niet. Heb 20min gewacht maar er gebeurde niks. Stekker eruit gehaald, database restore en hij deed het weer. Met aanzetten reageerde hij ooknie op de powerknop, alleen via de controller. Maar gelukkig doet hij het weer O-)
freddy0519 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:38:
[...]

Hetzelfde probleem, de store gaat bij mij zelfs helemaal niet meer open nu :(

client_error(303209)
Bij mij gaat de Store dus open én kan ik zelfs gewoon dingen downloaden :S alleen online gamen en sign in via PSN bij settings en netwerk test werkt niet.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

YouTube Direct Uploading werkt perfect :

Even een snelle test gedaan.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ASNNetworks schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:36:

Ik denk dat het vandaag sowieso kansloos is om ook maar iéts te verwachten van PSN, gezien de hoeveelheid data en verwerkingen.

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Exorcist schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:58:
[...]

Ik denk dat het vandaag sowieso kansloos is om ook maar iéts te verwachten van PSN, gezien de hoeveelheid data en verwerkingen.
Sigh, had beter driveclub voor 10 uur gekocht 8)7 |:(

• Svenderson
De volledige patch notes: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zFA0JBF.png

Fijn hoor, zo'n flinke update! Mogen ze vaker doen! (mits PSN het trekt...).

Het op een na laatste punt op de lijst viel me vooral op, dat had ik nog niet eerder gehoord. Iemand al PS-knop gezien als optie bij notificaties? Is wel een functie waar veel om gevraagd werd geloof ik. Lijkt me bijvoorbeeld handig als je dan tijdens het spelen makkelijk meer info kunt zien over de trophy die je gehaald hebt.

• Jumpman
ASNNetworks schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:45:
[...]

Bij mij gaat de Store dus open én kan ik zelfs gewoon dingen downloaden :S alleen online gamen en sign in via PSN bij settings en netwerk test werkt niet.
Als jou problemen klinken naar dat of je PS Plus connectie niet goed is, of dat je PS Plus verlopen is.

Jumpman schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:07:
[...]

Als jou problemen klinken naar dat of je PS Plus connectie niet goed is, of dat je PS Plus verlopen is.
Nope. Veel mensen hebben exact dit direct na 2.0. Waaronder mijn vrienden. Ligt (weer voor de 99e keer) aan PSN. Mag echt hopen dat Sony wat meer gaat investeren in hun netwerk nu iedereen betaalt om online te kunnen spelen.

Heb overigens tot 2018 PS+ ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 28-10-2014 11:10 ]

• Svenderson
Jumpman schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:07:
[...]

Daar deed het me ook aan denken. Wat je kunt proberen is je licenties verversen, onder [settings] > [PSN]. Dat werkte bij mij gisteren nog toen ik bepaalde DLC niet kon openen.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
De remote play app is ook gelanceerd:
Google Play: PS4 Remote Play

Burp

• Jumpman
ASNNetworks schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:09:
[...]

Nope. Veel mensen hebben exact dit direct na 2.0. Waaronder mijn vrienden. Ligt (weer voor de 99e keer) aan PSN. Mag echt hopen dat Sony wat meer gaat investeren in hun netwerk nu iedereen betaalt om online te kunnen spelen.

Heb overigens tot 2018 PS+ ;)
Het lijkt er gewoon op dat de PS4 nog niet weet dat jij PS Plus hebt, alles wat je noemt zijn PS Plus diensten. Het zal ongetwijfeld aan PSN liggen, wellicht wordt er nu zoveel ge-update, dat de PSN server de matchings niet aan kan.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:57
Meh, je gaf me valse hoop met deze link :P Kan hem niet downloaden naar mijn tablet of telefoon vanaf de site omdat het exclusief op Sony telefoons werkt. Nu wachten op de APK. :3

[ Voor 5% gewijzigd door polopolo150 op 28-10-2014 11:19 ]

Jumpman schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:12:
[...]

Het lijkt er gewoon op dat de PS4 nog niet weet dat jij PS Plus hebt, alles wat je noemt zijn PS Plus diensten. Het zal ongetwijfeld aan PSN liggen, wellicht wordt er nu zoveel ge-update, dat de PSN server de matchings niet aan kan.
Nee. Als het aan PS+ lag dan zou ik wel in moeten kunnen loggen op PSN. Netwerk test geeft sign-in failed aan. Nadat ik via PSN handmatig uit heb gelogd kan ik ook niet meer inloggen. En:

http://www.gamepur.com/ne...launch-error-code-nw.html

http://www.gamefaqs.com/boards/704532-destiny/70431456

http://www.reddit.com/r/P...aand_psn_is_down_already/

Plus 30 andere forums...

Svenderson schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:11:
[...]

Daar deed het me ook aan denken. Wat je kunt proberen is je licenties verversen, onder [settings] > [PSN]. Dat werkte bij mij gisteren nog toen ik bepaalde DLC niet kon openen.
Als ik in kon loggen op PSN zou ik dat kunnen proberen, maar dat is het probleem juist ;)

Pagina: 1 ... 50 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link