• Beempje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-11 20:35
The_Worst schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:37:
Heeft iemand een idee wat de gemiddelde transferrate is van Remote Play? Ik zit erover te denken om PlaystationTv aan te schaffen voor in een andere kamer maar het wifi bereik is daar maar matig.
Voor het streamen van PS4 games neem ik aan? Van wat ik erover gelezen heb, is een een wired connection zeker aan te raden tussen je PS4 en PSTV voor remote play. Veel disconnects en lag via draadloos, zelfs als je vlak naast je PS4 zit. Dit in tegenstelling tot de Vita, waar remote play prima werkt via draadloos.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 14:53
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:31:
[...]

Erg bedankt voor de tip , maar ik heb em uiteraard al digitaal gepreordered in de NL PSNstore.

Misschien dat anderen er wel wat aan hebben.
LOL, ik had niet anders verwacht :)

PSN: Maichel

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:11
Maichel schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:18:
[...]

Denk dat ie met streamen DLNA bedoeld 8)
Ik bedoel inderdaad DLNA .. inderdaad zwaar matig, dan hoop ik dat de komende 2.0 update daar verandering in brengt.

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-12 13:04
jgsr schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:38:
[...]

Ik bedoel inderdaad DLNA .. inderdaad zwaar matig, dan hoop ik dat de komende 2.0 update daar verandering in brengt.
Kan via PLEX, werkt perfect.

PSN ID: Beest41

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
SCARfaceE schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:43:
[...]

Kan via PLEX, werkt perfect.
Dat moet dan die via de webbrowser voor de duidelijkheid. Op de PS is er dus niet zoals als op de Xbox een echte app voor. Zelf vind ik het ook wel jammer dat DLNA niet werkt, maar eigenlijk heeft de chromecast dat probleem wel opgelost (en nog zuiniger/stiller ook).

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-12 17:24
Cyleo schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:51:
[...]

Dat moet dan die via de webbrowser voor de duidelijkheid. Op de PS is er dus niet zoals als op de Xbox een echte app voor. Zelf vind ik het ook wel jammer dat DLNA niet werkt, maar eigenlijk heeft de chromecast dat probleem wel opgelost (en nog zuiniger/stiller ook).
Tja ik heb een AppleTV, dat ding zo verschrikkelijk fijn als je een iOS device hebt. Streamen vanaf Windows (3rd party software) en Mac gaat ook echt perfect met Airplay. Dus die mediafeatures van consoles (en smart-tv's) interesseren me echt niet, die halen toch nooit dat niveau.

Voor Chromecast geldt ongeveer hetzelfde, al moet die nog wel iets volwassener worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Mr Ton op 21-10-2014 15:58 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Yep, zelfde hier: Apple TV met XBMC, stukken fijner dan die crap die ze op consoles meeleveren.

Haters everywhere but I don’t really care

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:32
Ik wil hier nu toch wel eens mijn ongenoegen uiten over PlayStation, want ik word er een beetje moe van.

Halverwege september heb ik mijn PlayStation 4 ter reparatie opgestuurd naar PlayStation. Twee weken later had ik mijn PlayStation weer in mijn bezit. Prima, zou je zeggen, tot ik constateerde dat er twee krassen op het pianolak-gedeelte van de console zaten. Ik diep teleurgesteld de klantenservice bellen waar ik vervolgens een uur in de wacht heb gestaan.

Enfin, niet eens excuses van hun kant, maar meer zoiets van: 'stuur hem maar terug dan.' Zo gezegd, zo gedaan en dat is nu al zo een twee weken geleden. Ik heb alweer contact gehad met PlayStation, maar die kunnen mij niets nuttigs vertellen. En dan komt daar nog eens bij dat je standaard 15 minuten in de wacht staat en dat vind ik ronduit bachelijk voor een bedrijf als Sony PlayStation.

Ik zit er nu gewoon aan te denken om mijn console direct te verkopen als ik hem weer heb, want ik ben hier toch wel he-le-maal klaar mee.

Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik moest het even kwijt. :)

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:00
Snap dat je dat van je afschrijft. Ik zag je foto voorbij komen. Erg balen!
Maar waarom niet ruilen in de (verkopende) winkel. Is toch allemaal veel sneller geregeld?

[ Voor 14% gewijzigd door ChuckyDevil op 21-10-2014 16:53 ]

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-12 18:34
jgsr schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:38:
Zelfs al krijgt de PS4 DLNA, dan is het zo goed als zeker dat ze de Cinavia-beveiliging weer implementeren (zoals ze ook doen in hun Blu-ray-spelers en de PS3). Waardoor kijkers van "alternatieve bronnen" er alsnog weinig aan hebben. En zoals hierboven gezegd: de media-features van dedicated mediaspelers zijn sowieso superieur, en de meeste mensen hebben al 1 of meer opties voor streaming (chromecast, apple tv, smart-tv, enz). Dat alles neemt niet weg dat Sony de media-functionaliteit vanaf dag 1 netjes voor elkaar had moeten hebben. Maar in de praktijk is streaming niet iets waar ik nog op wacht voor de PS4. Ik heb zelf gekozen om m'n TV als tweede monitor te gebruiken bij m'n PC (met kabel van 10 meter onder de vloer), wat me erg goed bevalt.

@Yonix: Dat is balen inderdaad. Met veel meer consumentenelektronica is het zo dat er maar beter niets mis kan gaan, want zodra je met de service-afdeling in aanraking komt begint de frustratie. Sony is niet de enige die traag en dwars is op dit gebied. Dat is niet goed te praten. Als je de PS4 binnen enkele weken weer krasvrij in bezit hebt, dan zou ik het persoonlijk nog net oké vinden (want er gaat ook veel tijd zitten in transport waarschijnlijk), maar wat je doet is uiteraard aan jezelf.

@tiguan hieronder: Ik had moeten zeggen "veel mensen", want of het een meerderheid is weet ik natuurlijk niet. Jij valt blijkbaar niet in die groep, maar ik zou je dan eerder aanraden een mediaspeler te halen dan te hopen op goeds van Sony op dit vlak.

[ Voor 14% gewijzigd door geert1 op 21-10-2014 18:40 ]

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:30
geert1 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:36:
[...]

en de meeste mensen hebben al 1 of meer opties voor streaming (chromecast, apple tv, smart-tv, enz)
Ik niet, dus ik hoop dat 't wat beter wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door tiguan op 21-10-2014 18:39 ]

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-12 13:22
Vraagje, donderdag a.s. zijn in de filialen Eindhoven centrum en Eindhoven Ekkersrijt (nieuwe vestiging) acties van de Mediamarkt, 3 games halen, 2 betalen. Nou wil ik al een tijdje Destiny halen, maar weet niet nog niet welke games ik daar bij zou kunnen halen (ben toch Nederlander, dus wil profiteren he :p). Hou verder van racagames en shooters, heb Killzone, fifa, Battlefield en COD al. Iemand advies?

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
Batiatus schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:01:
Vraagje, donderdag a.s. zijn in de filialen Eindhoven centrum en Eindhoven Ekkersrijt (nieuwe vestiging) acties van de Mediamarkt, 3 games halen, 2 betalen. Nou wil ik al een tijdje Destiny halen, maar weet niet nog niet welke games ik daar bij zou kunnen halen (ben toch Nederlander, dus wil profiteren he :p). Hou verder van racagames en shooters, heb Killzone, fifa, Battlefield en COD al. Iemand advies?
Tja geen racer of shooter maar shadow of mordor is voor mij DE verassing van dit jaar.
Nm

[ Voor 99% gewijzigd door AtlAntA op 21-10-2014 20:25 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-11 13:42
Infamous Second Son vind ik een echte aanrader! Bovendien is die volgens mij ook al wat goedkoper als in het begin..

[ Voor 5% gewijzigd door P.E.No.1 op 21-10-2014 20:31 ]

PSN id: PENo1

bukkum schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:12:
[...]

Tja geen racer of shooter maar shadow of mordor is voor mij DE verassing van dit jaar.
De lijkverbranding van het jaar ja? :+

Als je van shooters houdt is het heel simpel: Wolfenstein en Metro Redux. De beste 2 shooters op de PS4 op dit moment.

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-12 13:22
ah danku, zal ernaar kijken. Hopelijk is het assortiment van de Mediamarkt een beetje uitgebreid. Vorige keer was het nog niet veel voor de PS4.

Verwijderd

Destiny zou ik zeker halen maar alleen als je ook van Diablo-achtige loot grinds houd. Zo niet, stay far far away. =P Ben je het wel, één van de beste games van het jaar. Maaaaaar..het verhaal is crap.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:13
Ik durf Driveclub nog wel aan te raden, ook al werk het online nog niet helemaal (lekker). :)

Verder zou Metro Redux en Wolfenstein: The New Order juist niet halen, die heb ik al voor rond de € 29,99 gezien. Of je moet drie games van de lagere prijsklasse willen scoren.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Ja en DC heb je voor een tientje meer. Hij is op zoek naar vette games, niet naar games die zo hoog mogelijk geprijsd zijn.

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
ps4 in een tv meubel maakt veel herrie vandaar dat ik hier een oplossing zag met een koelfan ernaast zetten. Dit geprobeerd en dat werkte tot mijn verbazing de ps4 maakte lang niet meer zoveel lawaai als voorheen.

Omdat ik meerdere usb kabels gebruikte besloot ik een usb hubje te kopen. Die aangesloten op de ps4 en de usb kabels erin, maar nu heb ik het volgende probleem: mijn ds4 valt dan regelmatig uit of heeft geen verbinding meer of een slechte verbinding. Heb wat dingen getest en het blijkt dat wanneer ik de usb hub niet aansluit er niks aan de hand is met mijn ds4 dan werkt ie weer normaal

waar zou dit aan kunnen liggen?

PSN: libbes1979

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-12 22:02
Ben ook aan het denken om donderdag na mijn werk even langs MM eindhoven/ekkersrijt te poppen en Last of Us: Remastered, Shadow of Mordor en Just Dance 2015 (ja, voor de vriendin, en ik ga mezelf ook belachelijk ermee maken in de woonkamer :P). Moet dan alleen nog die stomme camera erbij kopen, waardoor ik uiteindelijk nog steeds 200 euro kwijt ben :P

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:29
is dat niet vandaag? of komt de aanbieding later op de dag?

nothing stops this train

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
striner schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:52:
Ben ook aan het denken om donderdag na mijn werk even langs MM eindhoven/ekkersrijt te poppen en Last of Us: Remastered, Shadow of Mordor en Just Dance 2015 (ja, voor de vriendin, en ik ga mezelf ook belachelijk ermee maken in de woonkamer :P). Moet dan alleen nog die stomme camera erbij kopen, waardoor ik uiteindelijk nog steeds 200 euro kwijt ben :P
Heerlijk dit soort berichten. Ik moest lachen. Vergeet geen dansvideo up te loaden en ff te delen hier _O-

PSN: Oldzkoel

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 16:08
Kol Nedra schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:56:
[...]

is dat niet vandaag? of komt de aanbieding later op de dag?
Dat is inderdaad vandaag. €52,50

PSN: breminem

• Kol Nedra
breminem schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:00:
[...]

Dat is inderdaad vandaag. €52,50
8)7 das een normale prijs, en bij all4games+YGZ zijn ze dezelfde prijs als bij wehkamp maar daar betaal je geen verzendkosten

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 22-10-2014 11:04 ]

nothing stops this train

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:28
Tja dat is meestal met Wehkamp en Bol.com is er ook zo goed in. Gewoon lekker bij de kleinere webshops bestellen ;)

Verwijderd

Deadly Discounts (discounts end 5th November)

PS4

Blue Estate
Was £15.99/€19.99/AU$29.95, now £7.99/€9.99/AU$14.95
10% additional PS Plus discount

Murdered: Soul Suspect
Was £49.99/€69.99/AU$99.95, now £21.99/€26.99/AU$40.95

Bron : http://blog.eu.playstatio...=social_20141022_34188617

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Laatst Murdered: Soul Suspect voor 25 Euro gekocht, nieuw. Heb je tenminste nog iets tastbaars ook :)

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-12 18:51
Beakzz schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:23:
Tja dat is meestal met Wehkamp en Bol.com is er ook zo goed in. Gewoon lekker bij de kleinere webshops bestellen ;)
Wehkamp wil vaak nog wel eens een game echt goedkoop aanbieden. Ik heb voor de PC Battlefield 3 en 4 daar gepreorderd voor respectievelijk 34 en 36 euro. En The Order 1886 heb ik daar voor 45 euro in bestelling staan.
De goedkoopste andere winkels die de Battlefield games verkochten zaten er 10 euro boven en The Order kun je nu op het goedkoopst voor 65 euro krijgen. De fysieke games dan.
Deze €52,50 voor CoD:AW valt me dan eigenlijk ook tegen van Wehkamp.

• power_user
Fleximex schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:56:
[...]

Wehkamp wil vaak nog wel eens een game echt goedkoop aanbieden. Ik heb voor de PC Battlefield 3 en 4 daar gepreorderd voor respectievelijk 34 en 36 euro. En The Order 1886 heb ik daar voor 45 euro in bestelling staan.
De goedkoopste andere winkels die de Battlefield games verkochten zaten er 10 euro boven en The Order kun je nu op het goedkoopst voor 65 euro krijgen. De fysieke games dan.
Deze €52,50 voor CoD:AW valt me dan eigenlijk ook tegen van Wehkamp.
De 7.50 verschil tussen The Order en CoD heeft te maken met populariteit denk ik. CoD verkoopt net iets makkelijker dan een nieuwe franchise, daarom vragen ze er ook meer voor .

• rjm81
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-12 00:23
Als je niks nuttigs te melden hebt mag je het posten achterwege laten

[ Voor 92% gewijzigd door BM op 22-10-2014 15:06 ]

Verwijderd

Een nieuwe week, een nieuwe set met mooie deals. Deze week gaan er vier games in prijs omlaag, waarbij Assassin’s Creed IV: Black Flag wellicht de meest interessante is. Deze game zakt tijdelijk in prijs voor zowel de PlayStation 3 als PlayStation 4.

Assassin’s Creed Black Flag (PS4) – Was €49.99 nu €29.99

Assassin’s Creed IV Black Flag – Deluxe Edition (PS3) – Was €39.99 nu €19.99

Valhalla Knights 3 (PS Vita) – Was €29.99 nu €12.99

Zombie Driver HD Complete Edition (PS3) – Was €14.99 nu €4.99

Geen slechte deals deze week, dus maak er gebruik van. Op elke deal zit een extra korting van 10% voor PlayStation Plus abonnees.

Verwijderd

Black flag was al voor 30 euro te krijgen bij Dixons. Dus beetje karig.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:50
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:55:
Black flag was al voor 30 euro te krijgen bij Dixons. Dus beetje karig.
Nu gelukkig zonder dat irritante schijfje. Ik ben blij dat je nu iig kan kiezen om volledig digitaal te zijn.

Verwijderd

giantgiantus schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:10:
[...]

Nu gelukkig zonder dat irritante schijfje. Ik ben blij dat je nu iig kan kiezen om volledig digitaal te zijn.
Wow dan geef jij echt veel geld uit en krijg je er nooit wat voor terug :P ik verkoop al me games weer en kan ik makkelijk weer nieuwe kopen zonder dat het me iets extra's kost.. Anders liggen ze toch alleen maar op de plank.. bij jouw de digitale niet verkoopbare plank :P je moet er maar blij mee zijn he

Verwijderd

[...]

Ik heb dit hele jaar geen schijf hoeven te verwisselen bij de X1 en PS4 , heerlijk.

Wachten op de postbode voor de disc is ook verleden tijd nu.

• giantgiantus
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:14:
[...]

Wow dan geef jij echt veel geld uit en krijg je er nooit wat voor terug :P ik verkoop al me games weer en kan ik makkelijk weer nieuwe kopen zonder dat het me iets extra's kost.. Anders liggen ze toch alleen maar op de plank.. bij jouw de digitale niet verkoopbare plank :P je moet er maar blij mee zijn he
Ach, ik koop denk ik tussen de 5 en 10 games per jaar. Dat is tussen de 200 en 400 euro. Niet echt duur vind ik.

Verwijderd

giantgiantus schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:20:
[...]

Ach, ik koop denk ik tussen de 5 en 10 games per jaar. Dat is tussen de 200 en 400 euro. Niet echt duur vind ik.
Ahh ja ik iets meer :P dus dan is een fysieke disk die nog wat waard is wel handig, bespaard me bergen met geld :)

• giantgiantus
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:21:
[...]

Ahh ja ik iets meer :P dus dan is een fysieke disk die nog wat waard is wel handig, bespaard me bergen met geld :)
Ik koop mijn games in de US store (of in het geval van de XBOX in India, of Hongkong) en zijn dan zo'n 40-45 euro.

Vroeger waren de games pas duur. Ik betaalde 169 gulden voor DKC1 t/m DKC3.

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:00
Jah, ik weet nog dat ik 189,- heb betaald voor MK2...

• striner
als we dat omrekenen komt dat op ~85 euro uit, ongeveer even duur als de top-tier games nu, vlak na release dus.

• giantgiantus
striner schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:48:
als we dat omrekenen komt dat op ~85 euro uit, ongeveer even duur als de top-tier games nu, vlak na release dus.
Pardon?
-Zoek eens op inflatie.
-Ik koop alles digitaal en heb nog NOOIT meer dan 50 euro uitgegeven.
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:18:
[...]

Ik heb dit hele jaar geen schijf hoeven te verwisselen bij de X1 en PS4 , heerlijk.

Wachten op de postbode voor de disc is ook verleden tijd nu.
Ja, net als 3 dagen voor de release een game in de winkel mee pakken. :+

Ik koop echt alleen digitaal als ik de game replayability vind hebben, en dan haal ik ze uit de US store. Onbegrijpelijk dat mensen games digitaal in de EU store kopen. Echt onbegrijpelijk gewoon. :)

Meeste games zijn redelijk inwisselbaar. Die speel ik uit en gooi ik voor een tientje minder weer op marktplaats. En daar haal ik weer een nieuwe game voor. Scheelt me bakken met geld.

• giantgiantus
bram1984 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:17:
[...]

Ik koop echt alleen digitaal als ik de game replayability vind hebben, en dan haal ik ze uit de US store. Onbegrijpelijk dat mensen games digitaal in de EU store kopen. Echt onbegrijpelijk gewoon. :)

Meeste games zijn redelijk inwisselbaar. Die speel ik uit en gooi ik voor een tientje minder weer op marktplaats. En daar haal ik weer een nieuwe game voor. Scheelt me bakken met geld.
Ik betaal graag voor gemak. Met netflix en spotiy download ik ook nog amper muziek en films.

• Exorcist
  • Niet online
[...]

Ik hoop altijd, maar dat is tegen beter weten in, dat alles ook te koop zal blijven op disc of welk medium dan ook. Ik hou ervan om iets op de plank te hebben staan. Ik verkoop nooit mijn spellen, en wie weet wil ik ze over twintig jaar nog eens willen zien of spelen; net als nu met NES/SNES en noem het maar op games. Grote kans dat je digitale content dan ook niet of halfslachtig werkt.

• giantgiantus
Exorcist schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:50:
[...]

Ik hoop altijd, maar dat is tegen beter weten in, dat alles ook te koop zal blijven op disc of welk medium dan ook. Ik hou ervan om iets op de plank te hebben staan. Ik verkoop nooit mijn spellen, en wie weet wil ik ze over twintig jaar nog eens willen zien of spelen; net als nu met NES/SNES en noem het maar op games. Grote kans dat je digitale content dan ook niet of halfslachtig werkt.
Iedereen verschilt daarin. Boeken die ik echt geweldig vind koop ik vaak digitaal en analoog. Ik vind het heerlijk om voor de kast te staan en te denken aan dat boek. Met games heb ik dat helemaal niet. Games zijn voor mij meer als patat. Lekker voor het moment maar ik haal er geen lange termijn voldoening uit (enkele uitzonderingen daargelaten).
giantgiantus schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:31:
[...]

Ik betaal graag voor gemak. Met netflix en spotiy download ik ook nog amper muziek en films.
Niet echt vergelijkbaar hè. Met Netflix en Spotify heb je onbeperkt toegang tot een enorme library met content.

• giantgiantus
bram1984 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:05:
[...]

Niet echt vergelijkbaar hè. Met Netflix en Spotify heb je onbeperkt toegang tot een enorme library met content.
Ja klopt. Hopelijk komt er ook een soort spotify voor games. Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik bereid ben om te betalen voor het gemak van digitale games. Dat doe ik ook voor muziek en films..

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

giantgiantus schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:11:
[...]

Ja klopt. Hopelijk komt er ook een soort spotify voor games.
.
EA heeft in elk geval een eerste stap gezet in die richting met dat EA Access programma. Ongetwijfeld om de animo te checken maar als dat aanslaat zie ik het nog wel gemeengoed worden.

• Prozaxx
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-12 22:46
Mijn ps4 staat helemaal uit en de hdd maakt een geluid alsof hij idle draait. ( ps4 staat niet in standby ) ik heb de glanskap er al af gehaald om direct bij de schijf te luisteren en hoor echt de schijf.. Iemand een idee waarom er geluid vanaf kan komen?

[ Voor 6% gewijzigd door Prozaxx op 22-10-2014 21:02 ]

Verwijderd

Vandaag mijn headset binnen gekregen! Turtle beach stealth 500p, wat een genot :D
Je hoort opeens zooi die je voorheen niet hoorde lol! Alles voelt veel meer aanwezig, groot voordeel bij shooters so far en intensiever bij racers :)
Voor €130 kan ik deze iedereen aanraden, 15 uur op 1 accu, dat nog niet getest tho.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:46
bram1984 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:17:
[...]

in t geval van fifa baal ik er enorm van dat ik de game in de us store heb gekocht.ik speel m op mn eu account en kan daardoor geen fifa points kopen. had ik me even niet gerealiseerd

PSN ID Binloading_nl

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-12 08:47
Toch ook even hier maar even de vraag stellen (heb 'm ook open staan op het PSN-forum): zijn hier toevallig ook mensen die sinds begin deze week problemen hebben met 't online komen op de PS4? En met online komen bedoel ik o.a.: in de PS Store komen, online gamen, je vrienden online kunnen zien e.d.

Bij mij doet hij sinds deze week steeds minder qua verbinding maken namelijk, terwijl er niets mis is of veranderd is in m'n netwerk. Maar als ik de "internet connection test" doe in de PS4-settings, dan failed hij op het PSN-stukje… ik heb alle settings al nagekeken, heb internet via de TV, smartphone e.d. allemaal getest via wifi, maar alles werkt zoals het hoort.

Ik krijg sterk de indruk dat het te maken heeft met iets van/via Sony of PSN zelf… meer mensen met dezelfde ervaring hier toevallig? :)

• power_user
rjm81 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:57:
[mbr]Als je niks nuttigs te melden hebt mag je het posten achterwege laten[/]
De paradox van de dag........ |:(

Zoek maar op in je woordenboek ;w

• Chaoss
  • Laatst online: 14:35

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Euh dat is een opmerking van een mod die de originele post weg gemod heeft... :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-12 12:42
steefje schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:19:
[...]

in t geval van fifa baal ik er enorm van dat ik de game in de us store heb gekocht.ik speel m op mn eu account en kan daardoor geen fifa points kopen. had ik me even niet gerealiseerd
Dat had ik ook maar wat je opzich kan doen is dit. Je koopt op us account FIFA punten en koopt daar pakketjes mee. Zodra je goede spelers uit de pakketjes haalt zet je ze op de transfermarkt voor een belachelijk hoog bedrag. Daarna switch je over naar je nl account en zoek je op de transfermarkt de spelers die je met je Us account er op het gezet. Dan doe je bij die spelers een ruilvoorstel met een bronzen speler van 150 munten :P en dan accept je het ruilvoorstel op je Us account. Als het goed is heb je hierna de spelers op je NL account binnen. :+

• power_user
Chaoss schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:25:
Euh dat is een opmerking van een mod die de originele post weg gemod heeft... :P
Hahaha. Dat krijg je als je na 12 uren werken nog even op het forum kijkt, verkeerd begrepen inderdaad.

• Fireb@ll
  • Laatst online: 08-09 08:51
Gisteren flower gekocht via PSN. Mijn dochter is er helemaal weg van. Nu hoef ik tenminste niet te zeggen, loop naar rechts, kruisje, kruisje, rondje :D

Maar alle games digitaal kopen? Had op MP AC Black flag, Worms, Watchdogs en Metal gear solid V voor 40 euro :). Speel meestal toch niet online, bij de games waarbij ik dat wel doe, dan koop ik ze wel met pass.
Het nadeel van digitale games vind ik dat ze bij het bannen van je account, je de games ook kwijt bent.

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-12 17:00
gister avond had ik de hele tijd last dat er om een kwartier/half uur
netwerkkabel is niet verbonden in beeld kwam
echt irritant heeft me 2 wedstrijden in seasons gekost meer mensen hier last van of is het iets dat ik zou kunnen of moeten veranderen aan mijn instellingen van de ps4?

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

giantgiantus schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:05:
[...]

Iedereen verschilt daarin. Boeken die ik echt geweldig vind koop ik vaak digitaal en analoog. Ik vind het heerlijk om voor de kast te staan en te denken aan dat boek. Met games heb ik dat helemaal niet. Games zijn voor mij meer als patat. Lekker voor het moment maar ik haal er geen lange termijn voldoening uit (enkele uitzonderingen daargelaten).
Persoonlijk koop ik ze altijd fysiek omdat er bij een disc altijd de mogelijkheid nog is om hem door te verkopen, waardoor de uiteindelijke kosten voor de game aanzienlijk lager zijn. Zeker wanneer de focus op single player ligt, speel ik er 1x doorheen en gaat 'ie de deur weer uit.

De digitale versie zweeft maar wat rond op je PS4 zonder hem te gebruiken, al blijft het natuurlijk wel een kwestie van gemak. Zal een eeuwige discussie blijven, mits de fysieke producten blijven bestaan. Ooit zal volledige digitalisering toch zich gaan voltrekken helaas.

• striner
zolang er vraag genoeg blijft naar de fysieke variant zou het dom zijn dat te doen. Pas als het (over)grote deel van de mensen alles digitaal koopt en de verkoop van de fysieke media drastisch is gekelderd, zal zich dat scenario inderdaad voltrekken.

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:24

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

bartburg schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:19:
echt irritant heeft me 2 wedstrijden in seasons gekost meer mensen hier last van of is het iets dat ik zou kunnen of moeten veranderen aan mijn instellingen van de ps4?
Dat had ik gisteren ook toen ik Last Of Us online aan t doen was... Vrij vervelend. Maar denk dat PSN last had van kleine storingen. Heb het namelijk nog niet eerder zo meegemaakt.

• Exorcist
  • Niet online
Fireb@ll schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:48:
Gisteren flower gekocht via PSN. Mijn dochter is er helemaal weg van. Nu hoef ik tenminste niet te zeggen, loop naar rechts, kruisje, kruisje, rondje :D

Maar alle games digitaal kopen? Had op MP AC Black flag, Worms, Watchdogs en Metal gear solid V voor 40 euro :). Speel meestal toch niet online, bij de games waarbij ik dat wel doe, dan koop ik ze wel met pass.
Het nadeel van digitale games vind ik dat ze bij het bannen van je account, je de games ook kwijt bent.
Flower, inderdaad nog wel leuk om mijn dochter te laten doen. Ze heeft in ieder geval d'r eigen DS(i) met Dora, K3, Barbie en Disney spellen en sinds kort speelt ze zelf Dora op de PS2. Op de PS4 vindt ze Peggle 2 leuk, maar met al die kleurtjes, geluidjes en animaties is dat allicht snel.

/Bummer trouwens. Heilig overtuigd dat Singstar morgen de release had, maar blijkbaar niet in NL; dat is de 29ste pas. Zoiets release je niet op een woensdag :+

• scatman
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:56
Iemand die weet of ze de ps4 wit stand-alone in fysieke mediamarkt winkels verkopen?
En zo ja, of deze in Eindhoven ook mee doet aan 333€.

edit: iemand die dit aan hun twitter wil vragen aub? Ikzelf heb geen twitter, en ga er ook niet speciaal één aanmaken.
https://twitter.com/mmekkersrijt
https://twitter.com/MediaMarktEHV

[ Voor 43% gewijzigd door scatman op 23-10-2014 10:25 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-12 22:32
kazuka schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:51:
[...]

EA heeft in elk geval een eerste stap gezet in die richting met dat EA Access programma. Ongetwijfeld om de animo te checken maar als dat aanslaat zie ik het nog wel gemeengoed worden.
Ware het niet dat de nieuwe games er nog niet in verschijnen. Het is leuk, maar als je voor de meeste games een lange tijd moet wachten is dat gewoon niet handig.
Wanneer Fifa 15 komt is dus nog even afwachten.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

scatman schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:01:
Iemand die weet of ze de ps4 wit stand-alone in fysieke mediamarkt winkels verkopen?
En zo ja, of deze in Eindhoven ook mee doet aan 333€.
In Leeuwarden hebben ze een flink aantal liggen iig

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12 21:21
Fireb@ll schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:48:

waarom zouden ze je moeten bannen?

:)

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-12 21:13
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:02:
[...]

In Leeuwarden hebben ze een flink aantal liggen iig
In Mediamarkt Amsterdam Arena hebben ze ze ook voor 389,-. In Amsterdam doet deze niet mee met de aanbieding voor 355,-. De aanbieding geld alleen voor de zwarte.

[ Voor 17% gewijzigd door Erapaz op 23-10-2014 10:42 ]

• Fireb@ll
  • Laatst online: 08-09 08:51
joey82 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:31:
[...]

waarom zouden ze je moeten bannen?

:)
Call me psycho, maar gehackte accounts e.d. :)
Eenmaal problemen met je account, dan is Sony niet echt flexibel zover ik hier en daar lees en hoor.
Better safe then sorry dan maar toch?

Verwijderd

Fireb@ll schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:02:
[...]

Call me psycho, maar gehackte accounts e.d. :)
Eenmaal problemen met je account, dan is Sony niet echt flexibel zover ik hier en daar lees en hoor.
Better safe then sorry dan maar toch?
Mijn account is een keer door een rus gehacked (via zwakheid in beveiliging origin).
Binnen 4 dagen en met € 100 aan cadeaubonnen had ik hem retour.
Was op de 2e dag dat ik de ps4 in huis had, heb de eerste week amper kunnen spelen, scheen bij me er mensen te zijn (vanwege BF4).

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:46
the_virus26 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 06:33:
[...]

Dat had ik ook maar wat je opzich kan doen is dit. Je koopt op us account FIFA punten en koopt daar pakketjes mee. Zodra je goede spelers uit de pakketjes haalt zet je ze op de transfermarkt voor een belachelijk hoog bedrag. Daarna switch je over naar je nl account en zoek je op de transfermarkt de spelers die je met je Us account er op het gezet. Dan doe je bij die spelers een ruilvoorstel met een bronzen speler van 150 munten :P en dan accept je het ruilvoorstel op je Us account. Als het goed is heb je hierna de spelers op je NL account binnen. :+
Volgens mij heb je dit wel eens eerder gezegd, maar je kan toch geen spelers meer ruilen in Fifa 15?

Edit: zie link

[ Voor 8% gewijzigd door steefje op 23-10-2014 12:43 ]

PSN ID Binloading_nl

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Mijn ps4 startte uit zichzelf ineens op. Hierna bleef die in safemode staan. Vervolgens gaf Sony aan dat ik optie 6 moest kiezen om te initialiseren. Nu zijn alle gegevens weg natuurlijk, maar ihoe kan ik de safegames nu terug krijgen op de ps4?

Ben plus lid

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12 21:21
kun je games eigenlijk ook saven op een usbstick?

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12 20:01

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Heeft er iemand ervaring met winoil.nl?
Hier staat de playstation4 met fifa15 voor€358,- te koop. Dit is natuurlijk bijzonder mooi prijsje.. Is de site te vertrouwen???

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• -SaveMe-
  • Laatst online: 20-12 11:08
Nickrsd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:37:
Hier staat de playstation4 met fifa15 voor€358,- te koop. Dit is natuurlijk bijzonder mooi prijsje.. Is de site te vertrouwen???
Ik zou het niet doen. Ze staan niet in de shop survey en niet op budgetgaming. Bovendien zie ook
winoil.nl webwinkel

GamiQ, de game notes app met game maps!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:38
Dit weekend opening van Mediamarkt Eindhoven Ekkersrijt.
ps4 aanbieding! 333eur :9 8)7

Als je een ps4 wilt halen, NOW is the time :D

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
BigF25 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:42:

Ik wil dus nog een PS4 halen maar dan wel met Fifa 15, waarschijnlijk zijn er dan nog wel beter aanbiedingen.

Verwijderd

psvunited schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:46:
[...]

Ik wil dus nog een PS4 halen maar dan wel met Fifa 15, waarschijnlijk zijn er dan nog wel beter aanbiedingen.
betwijfel het, 333 is niks voor dat ding man!

Ander iets:
ik ga COD AW kopen, bij de wehkamp nu voor € 59 te krijgen (link: http://www.wehkamp.nl/spe...ames%2f_%2fN-1c4s&IsSeg=0 ).
Maareh: als je hem op cd koopt, dan moet je toch elke keer de cd erin doen als je wilt gaan spelen?

• power_user
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:53:
[...]

Ander iets:
ik ga COD AW kopen, bij de wehkamp nu voor € 59 te krijgen (link: http://www.wehkamp.nl/spe...ames%2f_%2fN-1c4s&IsSeg=0 ).
Maareh: als je hem op cd koopt, dan moet je toch elke keer de cd erin doen als je wilt gaan spelen?
Yep! Of je laat hem er gewoon in zitten :+
Gister was ie 52.50 bij de wehkamp. Helaars.

• tiguan
Ja ja, zo deden we dat vroeger ook :+

[ Voor 5% gewijzigd door tiguan op 23-10-2014 15:32 ]

• NeP2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
BigF25 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:42:

inderdaad goede prijs. jammer genoeg niet online!

• striner
Flinke rij bij opening Media Markt Ekkersrijt (video)

"Playstation 4 en een goedkope tv van Samsung vlogen de deur uit."

Ben benieuwd hoeveel daar nu nog van over is :P volgens de meneer in de video gaan ze wel nieuwe voorraad regelen.
Een collega zei dat er ook qua auto's een file stond vanochtend. Ben benieuwd hoe druk het nu nog is en of er nog genoeg games zijn, wil zoals eerder aangegeven Last of Us Remastered, Just Dance 2015 en Shadow of Mordor halen. Evt. ook nog een PS4 camera en vertical stand, maar als die er niet meer is kan ik die ook gewoon bij game mania halen :P

• Maichel
power_user schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:20:
[...]

Yep! Of je laat hem er gewoon in zitten :+
Gister was ie 52.50 bij de wehkamp. Helaars.
Godver inderdaad :) Ik dacht nog, vanavond effe fixen via Wehkamp.

• Maichel
[...]

Ander iets:
Ja, maar of dat nou zo erg is....

• Kol Nedra
[...]

Ander iets:
waarom 59+verzendkosten betalen als het ook voor 52.95 (geen verzendkosten)

http://www.budgetgaming.n...advanced+warfare_PS4.html

en idd de blu-ray moet erin blijven zitten, maar wat is daar erg aan?

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 23-10-2014 16:38 ]

nothing stops this train

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-12 20:52

Smoonshine

Feyenoord!!

Bij de PU heb je COD voor 50 euro + een jaarabonnement op het tijdschrift. Ook geen slechte deal en nog steeds goedkoop wanneer je het tijdschrift meteen bij het oud papier gooit ;)

uhm...

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
striner schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:10:
Flinke rij bij opening Media Markt Ekkersrijt (video)

"Playstation 4 en een goedkope tv van Samsung vlogen de deur uit."

Ben benieuwd hoeveel daar nu nog van over is :P volgens de meneer in de video gaan ze wel nieuwe voorraad regelen.
Een collega zei dat er ook qua auto's een file stond vanochtend. Ben benieuwd hoe druk het nu nog is en of er nog genoeg games zijn, wil zoals eerder aangegeven Last of Us Remastered, Just Dance 2015 en Shadow of Mordor halen. Evt. ook nog een PS4 camera en vertical stand, maar als die er niet meer is kan ik die ook gewoon bij game mania halen :P
Was net nog even langsgeweest voor wat ik kon zien stonden iig nog 2 pallets met ps4's, xbox one waren er wat minder voor zover ik kon zien

"If u do something do it with style, or do it at all."

Smoonshine schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:37:
Bij de PU heb je COD voor 50 euro + een jaarabonnement op het tijdschrift. Ook geen slechte deal en nog steeds goedkoop wanneer je het tijdschrift meteen bij het oud papier gooit ;)
Let er wel op dat ze niet op releasedatum leveren, bij Fifa hadden ze dezelfde actie maar leverden ze veel te laat uit 8)7

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Smoonshine schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:37:
Lees maar eens de kleine lettertjes. Ze hebben een beperkte voorraad games en als je "achter het net vist" dan zit je aan een abbo vast zonder spel.

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-11 13:42
bartburg schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:19:
Als er een melding in beeld komt dat je netwerkkabel niet verbonden is heeft niets met PSN te maken maar meer met je eigen verbinding volgens mij. Ik krijg die melding ook wel eens maar dat lag constant aan het feit dat UPC weer eens storingen had..

PSN id: PENo1

• Jayden1984
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-09-2021
Ik heb het volgende nu al voor de 2e keer meegemaakt:

Het is een nieuwe game, in folie. De achterkant van de disk ziet er prima uit. Echter zijn aan de buitenkant van de disk rafeltjes te zien en te voelen, oneffenheden zeg maar, alsof de disk beschadigd is. Als je met een vinger over de buitenkant / zijkant van de disk gaat, voel je ook dat het niet helemaal glad is.

Hebben meer mensen dit gehad?

Verwijderd

Kol Nedra schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:35:
[...]

waarom 59+verzendkosten betalen als het ook voor 52.95 (geen verzendkosten)

http://www.budgetgaming.n...advanced+warfare_PS4.html

en idd de blu-ray moet erin blijven zitten, maar wat is daar erg aan?
Ik heb 1 game op disk (thief, via PU deal destijds). Ps4 maakt geluid als ik dat spel speel, bij digitale games niet... Vandaar, had gehoopt dat je 'm alleen bij installeren nodig had ofzo.

• striner
jazzVL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:57:
[...]

Was net nog even langsgeweest voor wat ik kon zien stonden iig nog 2 pallets met ps4's, xbox one waren er wat minder voor zover ik kon zien
Dit was inderdaad de voorraad PS4 zo rond 16:30 *klik foto*

Ik hoorde iemand zeggen dat ze een stuk of 1000 op voorraad hebben.

Helaas was Shadow of Mordor weg, maar heb in de plaats daarvan dan maar Diablo 3 gepakt, dat was ook alweer de laatste die in het schap stond.

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-12 08:46
Nickrsd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:37:
Niet doen. Ik heb er op 5 oktober besteld met PayPal. Veel gezever, geen playstation.

[ Voor 3% gewijzigd door Bastard op 23-10-2014 19:15 ]

• tiguan
Ik weet niet hoe t bij andere spellen zit, want ik heb er pas één . Maar Destiny heeft het schijfje alleen tijdens het opstarten ff nodig. Daarna hoor je 'm niet meer.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-12 17:50

MeNTaL_TO

The future is not set

BlackMage schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:05:
[...]

Lees maar eens de kleine lettertjes. Ze hebben een beperkte voorraad games en als je "achter het net vist" dan zit je aan een abbo vast zonder spel.
Mag dit?
Je koopt iets omdat het spel erbij zit, het lijkt me dan niet dat je mag zeggen, op = op. Dan ga ik er ook vanuit dat als het op is, je geen abbo hebt afgenomen.
Jayden1984 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:52:
Ik heb het volgende nu al voor de 2e keer meegemaakt:

Het is een nieuwe game, in folie. De achterkant van de disk ziet er prima uit. Echter zijn aan de buitenkant van de disk rafeltjes te zien en te voelen, oneffenheden zeg maar, alsof de disk beschadigd is. Als je met een vinger over de buitenkant / zijkant van de disk gaat, voel je ook dat het niet helemaal glad is.

Hebben meer mensen dit gehad?
Is dat niet gewoon de laklaag?

[ Voor 38% gewijzigd door MeNTaL_TO op 23-10-2014 19:36 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

dutchgio schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:03:
[...]

Let er wel op dat ze niet op releasedatum leveren, bij Fifa hadden ze dezelfde actie maar leverden ze veel te laat uit 8)7
En bij MW2 kreeg ik 'm netjes op release. Zegt dus geen reet.

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:26

kaanmijo

Picobello B.V.

• Deatheyee
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:30
BlackMage schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:05:
[...]

Ik heb dit abonnement ook afgesloten en heb goed gelet op de kleine letters. Hier stond niks over in. Verder heb ik de verzendkosten al betaald (volgens de factuur) en staat er duidelijk bij dat het op 3 november geleverd wordt.

Ik neem aan dat het dan gewoon komt :) Anders mogen ze de verzendkosten ook terugstorten.
Pagina: 1 ... 47 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link