Fwiw ik mute meestal mensen die chat via speakers doen aangezien je 9 van de 10x constant achtergrond geluid en echo's hoort.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:58
Donnie Darko schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:26:
Meer mensen met The Evil Within bezig? , Ik heb er nu een paar uurtjes in zitten en vind hem vrij pittig, wellicht vanwege het gebrek aan echte survival horror games de laatste tijd :P maar goed we gaan goede tijden tegemoet met Silent Hills, Resident Evil HD Remake en Resident Evil Revelations 2 ;)

Het stealth element in The Evil Within zorgt in ieder geval voor een lekkere dosis extra spanning. het had overigens zo een vervolg op RE4 kunnen zijn.
Ben ook bezig met The Evil Within. Prima sfeertje die ze hebben neergezet... En inderdaad vrij pittig. Heb jij enig idee of je aan het einde chapter select kunt kiezen voor de trophies? Want mist altijd nog wel wat zaken :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-12 21:13
Mijn tv is nog 720p (oude plasma gaat toch langer mee dan verwacht...). Wat zijn de ervaring met de PS4 op een 720p tv?
Wat zou beter zijn, de PS4 instellen op 720p of de tv laten downscalen vanaf 1080p?
Ik lees wisselende verhalen op internet. Sommigen zeggen dat de 720p output van de PS4 vaag is.

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-12 23:18

Pinjataaa

Hit me!

Erapaz schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 12:43:
Mijn tv is nog 720p (oude plasma gaat toch langer mee dan verwacht...). Wat zijn de ervaring met de PS4 op een 720p tv?
Wat zou beter zijn, de PS4 instellen op 720p of de tv laten downscalen vanaf 1080p?
Ik lees wisselende verhalen op internet. Sommigen zeggen dat de 720p output van de PS4 vaag is.
Ik heb hem op 1080p staan terwijl mn plasma 720p is. Werkt prima.

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
kutzooi.. me ps4 gaat zojuist naar de klote :( spuugt ineens disc's uit en blijft dat proberen ondanks dat er niets in zit). uitzetten / aanzetten lost het niet op.. verdomme.
Flghter1982 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 13:54:
kutzooi.. me ps4 gaat zojuist naar de klote :( spuugt ineens disc's uit en blijft dat proberen ondanks dat er niets in zit). uitzetten / aanzetten lost het niet op.. verdomme.
The first step is to hold down the power button until the system beeps twice. Then wait about 30 seconds until all system lights are off, unplug the power cable, and leave it be for three minutes. Your PS4 should then run normally.

Edit : Ow en https://www.google.nl/sea...-hp..0.1.84.3.IqueOKOz0vQ ;)

[ Voor 18% gewijzigd door AtlAntA op 19-10-2014 13:59 ]

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb dat ook 1 keer gehad. Even de stekker eruit en een paar minuten wachten was bij mij de oplossing.
Nu is het hopen dat het niet terug komt, maar tot nu toe geen problemen meer.

[ Voor 31% gewijzigd door SToRM666 op 19-10-2014 14:11 ]

PSN id: NL_SToRM

• Flghter1982
SToRM666 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 14:10:
Ik heb dat ook 1 keer gehad. Even de stekker eruit en een paar minuten wachten was bij mij de oplossing.
Nu is het hopen dat het niet terug komt, maar tot nu toe geen problemen meer.
ik probeer het nu.

Verwijderd

Onze Heilige PS4 kunnen we NIET missen.

OnTopic :

Meer mensen zin in de nieuwe Call of Duty , 14 dagen wachten nog?

• Flghter1982
AtlAntA schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 13:56:
[...]

The first step is to hold down the power button until the system beeps twice. Then wait about 30 seconds until all system lights are off, unplug the power cable, and leave it be for three minutes. Your PS4 should then run normally.

Edit : Ow en https://www.google.nl/sea...-hp..0.1.84.3.IqueOKOz0vQ ;)
lijkt te hebben geholpen.. phew. thanks! ik wil hem echt niet opsturen als het niet nodig is.. laatste keer dat ik een controller RMA stuurde was ik die 3 weken kwijt.

bedankt!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12 21:21
hopelijk is het geen tijdelijke oplossing en blijft het weg........mijn ervaring is helaas met dit soort dingen dat als het eenmaal gebeurd dat het ( kan lang of kort duren ) weer terug komt :(
Flghter1982 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 14:19:
[...]

lijkt te hebben geholpen.. phew. thanks! ik wil hem echt niet opsturen als het niet nodig is.. laatste keer dat ik een controller RMA stuurde was ik die 3 weken kwijt.

bedankt!
Graag gedaan. Het is niet geheel softwarematig AFAIK. De eject button kan erg gevoelig zijn. Dus zorg ervoor dat die goed schoon is er niks tegen aan staat of dat er zelfs een klein pluisje tussen zit.

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-12 13:28
Is Music Unlimited ook zo brak bij jullie? Het is gewoon onbruikbaar, krijg steeds de melding dat er onderhoud is maar het lijkt me sterk dat ze daar al 2 dagen mee bezig zijn.

Verwijderd

ThijsWTF schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:30:
Is Music Unlimited ook zo brak bij jullie? Het is gewoon onbruikbaar, krijg steeds de melding dat er onderhoud is maar het lijkt me sterk dat ze daar al 2 dagen mee bezig zijn.
Ik had het op de PS3 vroeger en toen deed ie het ook de helft van de tijd niet.
Ik ben dus overgestapt naar het gratis te gebruiken Spotify.

• ThijsWTF
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:33:
[...]

Ik had het op de PS3 vroeger en toen deed ie het ook de helft van de tijd niet.
Ik ben dus overgestapt naar het gratis te gebruiken Spotify.
Ik gebruik zelf ook Spotify maar op de ps4 moet je verplicht gebruik maken van MU als je muziek onder je games wilt hebben. 8)7 |:(

Verwijderd

ThijsWTF schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:36:
[...]

Ik gebruik zelf ook Spotify maar op de ps4 moet je verplicht gebruik maken van MU als je muziek onder je games wilt hebben. 8)7 |:(
Komt binnenkort verandering in met firmware 2.0.
Dan kun je muziek afspelen via de USB van de PS4.

• ThijsWTF
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:38:
[...]

Komt binnenkort verandering in met firmware 2.0.
Dan kun je muziek afspelen via de USB van de PS4.
Joepie. Dan moet ik weer gaan downloaden EN een USB stick aanschaffen. Welkom in 2008! 8)7

Verwijderd

ThijsWTF schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:40:
[...]

Joepie. Dan moet ik weer gaan downloaden EN een USB stick aanschaffen. Welkom in 2008! 8)7
CD rippen en op een USB Stick of Externe Harde Schijf zetten en je hebt muziek op je PS4 , ook tijdens games.
Ik heb gelukkig al mijn muziek al geripped en op Externe Harde Schijf staan.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:42:
[...]

CD rippen en op een USB Stick of Externe Harde Schijf zetten en je hebt muziek op je PS4 , ook tijdens games.
Ik heb gelukkig al mijn muziek al geripped en op Externe Harde Schijf staan.
CD rippen is nog meer moeite dan downloaden, dus daar help je 'm niet echt mee :+

The devil is in the details.

Verwijderd

Hahn schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:51:
[...]

CD rippen is nog meer moeite dan downloaden, dus daar help je 'm niet echt mee :+
Maar anders heb je alleen maar Music Unlimited wat maar half werkt.

USB muziek is een mooi begin en over een paar maanden misschien media via je netwerk naar de PS4 streamen.

• ThijsWTF
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 17:10:
[...]

Maar anders heb je alleen maar Music Unlimited wat maar half werkt.

USB muziek is een mooi begin en over een paar maanden misschien media via je netwerk naar de PS4 streamen.
Ik heb juist geen Cd's meer omdat ik gewend bent altijd en overal mijn muziek te kunnen streamen :+

Maar zeg je nu dat je, zonder de nieuwe update, ookal muziek via mp3 kan luisteren als je een cd ript?

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
Heb zelf geen MU geprobeerd op de PS4, alleen op mijn Xperia een poosje geleden maar daar kon je het offline opslaan. Kan dat op de ps4 niet? Anders is dat wel een optie, zeker als je ergens een apk vandaan haalt is het ook nog op de mobiel een vrij mooie toepassing.

Verwijderd

ThijsWTF schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 17:54:
Maar zeg je nu dat je, zonder de nieuwe update, ookal muziek via mp3 kan luisteren als je een cd ript?
Nee , het is wachten op de 2.0 system update.

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-12 17:28
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 14:13:

Nee dankje. Ik was altijd een grote fan van COD maar Ghost heb ik overgeslagen. Ik vond het er nou niet fantastisch uitzien en vond dat ze daar wel eens wat aan mochten doen dan weer zo makkelijk te cashen.

In de trailer van COD AW zag ik ze meters hoog springen met een soort jetpacks en dacht toen meteen ;w

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-12 23:38

OnTopic :

Nee.

BF4 is nu voor een mooi prijsje te downloaden in de store. De game is online nog steeds springlevend. Grafisch is het nog steeds beter dan CoD. Hou je niet van grote maps en voertuigen dan speel je TDM op kleine maps. Ik kan het iedereen aanraden.

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Modern Warfare 1 en 2 waren top. Black ops 1 was geweldig maar daarna........ te chaotisch, te afgezaagd, te veel killstreaks, veel teveel campers( he Dennis :+ ) en nu kunnen ze a la Titanfall skyjumpen |:(

Scrooge NL

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12 21:14
Ik weet niet of mensen nog een ps4 willen kopen, maar as. donderdag 23 okt. opent er een nieuwe media markt vestiging op ekkersrijt in Eindhoven. Leuke aanbieding. 333,- voor een ps4 http://www.mediamarkt.nl/...en-ekkersrijt-folder.html Ga er zelf als verkoop medewerker aan de slag. :P

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-12 12:01
Voor wie altijd al in de schoenen van een boterham heeft willen staan:

http://www.psx-sense.nl/1...n-knotsgekke-nieuwe-game/

:D

Gear | Last.fm | twitch.tv

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11 12:42
Erapaz schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 12:43:
Op de beamer 720p is het op 720p het mooist. Of fullhd mooier is, betwijfel het, hangt ook van je TV af, de scaler.

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11 13:51
Vandaag ook maar een PS4 besteld bij Redcoon. Voor 380 een PS4 met Fifa 15, leek me een prima deal gezien ik dat spel sowieso wel wou hebben. Ook meteen losse tweede controller bij gehaald. Ben benieuwd! Vooral een investering in de toekomst. Hebben ook een PS3, maar die had maar 12 GB, dus enige wat daar op gespeeld word is Skyrim, terwijl we toch wel meer willen eigenlijk. Ook nog een Wii U staan, dus krijgen het druk :P

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-12 12:01
Alwayshappyz schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 22:39:
Vandaag ook maar een PS4 besteld bij Redcoon. Voor 380 een PS4 met Fifa 15, leek me een prima deal gezien ik dat spel sowieso wel wou hebben. Ook meteen losse tweede controller bij gehaald. Ben benieuwd! Vooral een investering in de toekomst. Hebben ook een PS3, maar die had maar 12 GB, dus enige wat daar op gespeeld word is Skyrim, terwijl we toch wel meer willen eigenlijk. Ook nog een Wii U staan, dus krijgen het druk :P
http://www.bol.com/nl/p/s...sbeugel/1004004013124015/

Kan je de hdd van je PS3 uitbreiden.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-12 10:44
Goedenavond,

Sinds 2 weken heb ik de PS4 in huis, top ding!
Heb alleen 1 probleempje, als ik in de party chat zit staat er bij mijn microfoontje een uitroep teken, andere mensen kunnen mij ook niet horen hierdoor.
Ik hoor hun wel.
Ik speel bekabeld dus niet via wifi en heb NAT type2

Kent iemand dit probleem en kan iemand mij hier misschien mee helpen?

Alvast bedankt.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52

OnTopic :

Ja! Ondanks alle haat die deze CoD krijgt (nóg erger dan álle andere CoDs hier voor... vóór de launch!) ben ik juist optimistisch. Nieuwe studio, 3 lane map design, veel betere graphics (vergeleken met BOII en Ghosts. Het is nog altijd geen Crysis 3 op ultra =p) én het belangrijkste: nieuwe movement mechanics en customization opties. Ja ik durf wel te zeggen dat er eindelijk iets nieuws te halen valt binnen de serie en ik ben nieuwsgierig. Alle ''omg futuristisch... gayyy!!'' en ''het is geen CoD meer :'( '' maar toch ''het is elk jaar hetzelfde... :'( '' comments komen me nu m'n neus uit. Ze kunnen ook nooit wat goeds doen.

Als deze game gewoonweg ''Exo Combat'' had geheten had het minder kritiek gekregen vooraf.
Theo27 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:27:
Modern Warfare 1 en 2 waren top. Black ops 1 was geweldig maar daarna........ te chaotisch, te afgezaagd, te veel killstreaks, veel teveel campers( he Dennis :+ ) en nu kunnen ze a la Titanfall skyjumpen |:(
Black Ops II is op het moment anders ook zeer leuk. Weinig campers, killstreaks zijn veel lastiger te krijgen dan in MW2 en 3 of zelfs BO1. Snipers zijn generft in vergelijking met MW2 en 3 etc etc

Maar ehm... die nieuwe movement mechanics in AW gaan juist er voor zorgen dat campen lastiger wordt: je hoeft nu niet per sé door die ene deur naar de camper te komen: je kan nu gewoon via het dak of raam naar keuze vanwege de movement abilities... en meestal zijn campers niet de beste spelers dus met een dash hier en daar moet dat zéér simpel worden nu juist :D

[ Voor 31% gewijzigd door Brutal1ty op 20-10-2014 06:21 ]

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
dubbel post

[ Voor 98% gewijzigd door Brutal1ty op 20-10-2014 06:21 ]

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:51
Thijs2012 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 23:08:
Goedenavond,

Heb alleen 1 probleempje, als ik in de party chat zit staat er bij mijn microfoontje een uitroep teken, andere mensen kunnen mij ook niet horen hierdoor.
Ik hoor hun wel.

Alvast bedankt.
Zit het stekkertje er wel ver genoeg in? Soms moet je hem nog even goed doorduwen. ;)

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

DarkElement schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 22:15:
Voor wie altijd al in de schoenen van een boterham heeft willen staan:

http://www.psx-sense.nl/1...n-knotsgekke-nieuwe-game/

:D
Waarom weet ik nu al dat ik zo'n game geweldig ga vinden :')

PSN: Bellerophon-

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-12 17:00
Voor degene die naast zijn ps4 een Playstation tv willen gaan kopen zie het filmpje geen inputlag!
YouTube: Playstation Tv Connected Via Ethernet

• scatman
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:56
swoutr schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:33:
Ik weet niet of mensen nog een ps4 willen kopen, maar as. donderdag 23 okt. opent er een nieuwe media markt vestiging op ekkersrijt in Eindhoven. Leuke aanbieding. 333,- voor een ps4 http://www.mediamarkt.nl/...en-ekkersrijt-folder.html Ga er zelf als verkoop medewerker aan de slag. :P
Gaan jullie ook witte ps4 standalone (of in bundel) (met korting) verkopen?

• SToRM666
bartburg schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:21:
Voor degene die naast zijn ps4 een Playstation tv willen gaan kopen zie het filmpje geen inputlag!
Werkt de Vita TV dan ook met de PS4 controller? Ik dacht dat die enkel met de PS3 controller werkte.
Of gebruikt hij de Vita TV enkel voor de weergave (als dat kan)?

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 20-10-2014 09:45 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-12 22:32
Brutal1ty schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 06:18:
[...]

Ja! Ondanks alle haat die deze CoD krijgt (nóg erger dan álle andere CoDs hier voor... vóór de launch!) ben ik juist optimistisch. Nieuwe studio, 3 lane map design, veel betere graphics (vergeleken met BOII en Ghosts. Het is nog altijd geen Crysis 3 op ultra =p) én het belangrijkste: nieuwe movement mechanics en customization opties. Ja ik durf wel te zeggen dat er eindelijk iets nieuws te halen valt binnen de serie en ik ben nieuwsgierig. Alle ''omg futuristisch... gayyy!!'' en ''het is geen CoD meer :'( '' maar toch ''het is elk jaar hetzelfde... :'( '' comments komen me nu m'n neus uit. Ze kunnen ook nooit wat goeds doen.

Als deze game gewoonweg ''Exo Combat'' had geheten had het minder kritiek gekregen vooraf.

[...]

Black Ops II is op het moment anders ook zeer leuk. Weinig campers, killstreaks zijn veel lastiger te krijgen dan in MW2 en 3 of zelfs BO1. Snipers zijn generft in vergelijking met MW2 en 3 etc etc

Maar ehm... die nieuwe movement mechanics in AW gaan juist er voor zorgen dat campen lastiger wordt: je hoeft nu niet per sé door die ene deur naar de camper te komen: je kan nu gewoon via het dak of raam naar keuze vanwege de movement abilities... en meestal zijn campers niet de beste spelers dus met een dash hier en daar moet dat zéér simpel worden nu juist :D
De mening dat er weinig campers zijn, deel ik niet. In elke pot zit er nog wel 1 bij de tegenstander. Plus dat killstreaks lastiger, maar niet onmogelijk zijn. Ik snap nog steeds niet de reden voor het weglaten van lock-on rocketlauncher niet. En er zit altijd wel een troll met n00btubes te spelen. Nee, van de normale tegenstanders moet die game het niet hebben.

Maar goed, ik kijk wel uit naar COD. Het lijkt mij een leuke shooter met weer eens wat anders. Wat me soms wel stoort aan COD is dat ze expres irritaties erin laten (vooral Infinity-Ward is daar erg mee). Dingen als no-scopen enzo. Dat moet er toch gewoon uit.

Waar ik bij COD wel bang voor ben is dat (net als enkele voorlopers) de snelheid wat te hoog is waardoor je de controle verliest. Dat je dingen onmogelijk kunt anticiperen en daar dus het loodje door legt. Snelle movement en jetpacks zullen ervoor zorgen dat ze overal vandaan kunnen komen en mij lijkt dat dat iets te snel gaat worden. WaW en Blops1 vond ik qua snelheid namelijk perfect en daarna is het alleen maar sneller geworden.
bartburg schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:21:
Hangt inputlag ook niet wat af van het netwerk en tv?

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 20-10-2014 09:51 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Vooral van het netwerk

PSN: Bellerophon-

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:48:
WaW en Blops1 vond ik qua snelheid namelijk perfect en daarna is het alleen maar sneller geworden.
WaW en Blops 1 waren mijn favorieten , maar Ghosts heb ik in dezelfde categorie zitten.

World at War , Black Ops en Ghosts zijn mijn all time favorites.
In die 3 spellen ben ik ook maximum Prestige geworden.

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-12 19:06
Ik ben voornemens om een PS4 aan te schaffen :) maar ik zit met het volgende:

Graag zou ik het geluid via mijn draadloze (Bluetooth) speaker willen afspelen. Gaat de volgende setup werken:

- PS4 aangesloten met HDMI aan TV
- Bluetooth speaker aangesloten via optical aan TV
- Geluid van TV (bron PS4) afspelen via speaker

Helaas heeft de PS4 geen ondersteuning voor Bluetooth speakers.

Het gaat overigens om de Harman Kardon Aura draadloze speaker :).

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12 21:47
Gusev schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:23:

Graag zou ik het geluid via mijn draadloze (Bluetooth) speaker willen afspelen. Gaat de volgende setup werken:

In feite speelt die speaker het geluid af wat er uit je TV komt toch? Dan zou ik niet weten waarom dit niet zo werken, de PS4 geeft het geluid aan je TV en die stuurt het weer naar je speaker.....

• Gusev
LordLynx schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:26:
[...]

In feite speelt die speaker het geluid af wat er uit je TV komt toch? Dan zou ik niet weten waarom dit niet zo werken, de PS4 geeft het geluid aan je TV en die stuurt het weer naar je speaker.....
Nja zo had ik het ook bedacht, maar ik heb hier weinig tot geen ervaring mee. Wat ik me nog bedacht is dat ik ook de Optical OUT van de PS4 kan gebruiken en die aansluiten op de Optical IN van de HK Aura.

Vervolgens moet ik dan de settings in het PS4 audio menu veranderen naar Optical ipv HDMI.

Denk ik :?

Verwijderd

Gusev schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:29:
[...]

Nja zo had ik het ook bedacht, maar ik heb hier weinig tot geen ervaring mee. Wat ik me nog bedacht is dat ik ook de Optical OUT van de PS4 kan gebruiken en die aansluiten op de Optical IN van de HK Aura.

Vervolgens moet ik dan de settings in het PS4 audio menu veranderen naar Optical ipv HDMI.

Denk ik :?
Dit klopt en kan via de optical out van de PS4.

Ik heb mijn surround systeem ook via de optical out van de PS4.
Bij de PS4 instellingen heb ik gekozen voor optical en DTS Surround.

• Gusev
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:33:
[...]

Dit klopt en kan via de optical out van de PS4.

Ik heb mijn surround systeem ook via de optical out van de PS4.
Bij de PS4 instellingen heb ik gekozen voor optical en DTS Surround.
Nice. Dan is het niet heel wireless meer maar dat geeft niet :P . Heb jij ook een wireless surround systeem toevallig?

Zou hem met optical aan je TV hangen dan stuurt je TV het 2.0 geluid wat ie van de PS4 krijgt zonder kwaliteits verlies weer door. Je hebt dan waarschijnlijk geen Dolby of DTS maar omdat het toch geen 5.1 kanaals systeem is maakt dat niet uit. ;)

• Gusev
AlphaBlack_NL schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:41:
[...]

Zou hem met optical aan je TV hangen dan stuurt je TV het 2.0 geluid wat ie van de PS4 krijgt zonder kwaliteits verlies weer door. Je hebt dan waarschijnlijk geen Dolby of DTS maar omdat het toch geen 5.1 kanaals systeem is maakt dat niet uit. ;)
Hmm..met optical heb je sowieso geen kwaliteitsverlies toch :X ...

(sorry mensen dit gaat niet echt over de ps4 als gaming device, maar ik wil echt weten hoe ik het beste mijn apparatuur kan aansluiten)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hebben jullie ook dat als je snel (met de pijltjes toetsen) door de lijst met games gaat hij soms flink hapert? Ik snap niet zo goed waarom :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

Gusev schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:39:
Heb jij ook een wireless surround systeem toevallig?
Nee , ik heb een Logitech 5.1 Z5500 setje uit 2008 , maar die doet het nog prima.
DennusB schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:51:
Hebben jullie ook dat als je snel (met de pijltjes toetsen) door de lijst met games gaat hij soms flink hapert? Ik snap niet zo goed waarom :P
Daar heb ik ook af en toe last van , hopen dat het met de 2.0 system update beter wordt.
Gusev schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:50:
[...]

Hmm..met optical heb je sowieso geen kwaliteitsverlies toch :X ...

(sorry mensen dit gaat niet echt over de ps4 als gaming device, maar ik wil echt weten hoe ik het beste mijn apparatuur kan aansluiten)
Stereo niet nee dat word 1 op 1 doorgegeven, Dolby en DTS wel die hebben wat compressie(Dolby meer dan DTS) maar of je het hoort is een tweede ;) Alleen via HDMI is 5.1/7.1 geluid lossless mogelijk. Maar omdat het een enkele speaker is zou ik hem aan je TV hangen dan heb je er ook met gewoon TV kijken wat aan en als je op de PS4 speelt stuurt de TV gewoon het lossless 2.0 geluid van de HDMI door naar je speaker.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:58:
Daar heb ik ook af en toe last van , hopen dat het met de 2.0 system update beter wordt.
Ah oke, dan ligt het iig niet aan mijn PS4 :) Enig idee wanneer die 2.0 komt?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

Snel , misschien wel deze week , maar dat is puur speculatie van mijn kant.

Verwijderd

skreppiedoe schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:20:
[...]

De gratis ps+ versie is voor onbepaalde tijd uitgesteld. Je kan wel voor €39,99 de ps+ upgrade versie aanschaffen en dat is de volledige game.
Mijn zoontje wil Drive club, lees ik het nou goed en kan hij dan beter die game online aanschaffen voor 39,99 euro?
dat is goedkoper als de game in de winkel of via internet, of zit ik nu mis?

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:21:
[...]

Mijn zoontje wil Drive club, lees ik het nou goed en kan hij dan beter die game online aanschaffen voor 39,99 euro?
Klopt, als PS+ krijg je korting op Driveclub.

Bluetooth geeft altijd wat lag met geluid, weet dus niet hoe geschikt het hiervoor is.
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:21:
[...]

Dan moet je dus wel abonnee zijn hè.

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-11 22:00
Thijs2012 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 23:08:
Goedenavond,

Ik hoor hun wel.

Alvast bedankt.
UPnP aanzetten op je router. Mocht je dit niet willen dan alle poorten openzetten voor psn connectie.
https://support.us.playst...bers-to-play-games-online

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 14:53
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:27:
[...]

Snel , misschien wel deze week , maar dat is puur speculatie van mijn kant.
Sowieso op een Dinsdag (want alle updates zijn op een Dinsdag uitgekomen). Morgen geen update, dan dus weer niet deze week :)

PSN: Maichel

Verwijderd

Maichel schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:02:
[...]

Sowieso op een Dinsdag (want alle updates zijn op een Dinsdag uitgekomen). Morgen geen update, dan dus weer niet deze week :)
Ok , altijd op een dinsdag dus , was me niet opgevallen.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:46
ITssME schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:01:
[...]

UPnP aanzetten op je router. Mocht je dit niet willen dan alle poorten openzetten voor psn connectie.
https://support.us.playst...bers-to-play-games-online
Hier heeft men het over andere poorten dan op Portforwarding..

PSN ID Binloading_nl

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-11 22:00
steefje schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:22:
[...]

Hier heeft men het over andere poorten dan op Portforwarding..
Geen idee waarom er op portforward.com andere poorten staan maar de link van Playstation zelf lijkt mij toch het meest betrouwbaar. Overigens hoeft niet elke poort geforward worden aangezien Thijs2012 al een NAT 2 verbinding heeft. UPnP aanzetten is makkelijker dan die poorten en helpt gegarandeerd. Had namelijk hetzelfde probleem na uitzetten van UPnP.

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Zitten hier meer The Legend Of Korra fans?

22 oktober komt in EU de "The Legend of Korra" game uit ,ontwikkeld door Platinum games.
Hij is alleen digitaal verkrijgbaar en een euro of 15, maar de game schijnt dan ook niet zo lang te zijn.

Platinum games kennende zal het wel een goede replay waarde hebben en zal het met de gameplay ook wel goed zitten, ik heb er in ieder geval zin in.

Welcome to the League of Draven

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:35:
[...]

Dan moet je dus wel abonnee zijn hè.
waarvan? ps+? Dat is toch dat hij online kan, en dat kan hij.

• Gusev
AlphaBlack_NL schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:22:
[...]

Stereo niet nee dat word 1 op 1 doorgegeven, Dolby en DTS wel die hebben wat compressie(Dolby meer dan DTS) maar of je het hoort is een tweede ;) Alleen via HDMI is 5.1/7.1 geluid lossless mogelijk. Maar omdat het een enkele speaker is zou ik hem aan je TV hangen dan heb je er ook met gewoon TV kijken wat aan en als je op de PS4 speelt stuurt de TV gewoon het lossless 2.0 geluid van de HDMI door naar je speaker.
Owja ha, wel handig om ook gewoon tijdens TV kijken geluid via de speaker te laten lopen :) !

Ik ga de HK Aura dus aansluiten zoals hierboven staat. Thanks! Nu nog een PS4 + HK Aura scoren.

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:05
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:08:
[...]

waarvan? ps+? Dat is toch dat hij online kan, en dat kan hij.
Klopt, ps+ heb je nodig om online multiplayer te kunnen spelen op de ps4.

Verwijderd

ITssME schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:33:
[...]

Geen idee waarom er op portforward.com andere poorten staan maar de link van Playstation zelf lijkt mij toch het meest betrouwbaar. Overigens hoeft niet elke poort geforward worden aangezien Thijs2012 al een NAT 2 verbinding heeft. UPnP aanzetten is makkelijker dan die poorten en helpt gegarandeerd. Had namelijk hetzelfde probleem na uitzetten van UPnP.
Hmm, ligt eraan per router. Ik had eerst ook UPnP aan staan maar ik bleef NAT 3 problemen houden. Nadat ik de boel handmatig had ingesteld had ik NAT 2, daar ging ook nog een volledige router/modem reset overheen.
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:55:
[...]

Hmm, ligt eraan per router. Ik had eerst ook UPnP aan staan maar ik bleef NAT 3 problemen houden. Nadat ik de boel handmatig had ingesteld had ik NAT 2, daar ging ook nog een volledige router/modem reset overheen.
Ik had ook moeite om dat een beetje fatsoenlijk voor elkaar te krijgen. Pas nadat ik de ps4 in een dmz had gezet kreeg ik nat type 2. Voor type 1 ben ik maar niet meer gegaan.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-12 22:16
AtlAntA schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:01:
[...]

Ik had ook moeite om dat een beetje fatsoenlijk voor elkaar te krijgen. Pas nadat ik de ps4 in een dmz had gezet kreeg ik nat type 2. Voor type 1 ben ik maar niet meer gegaan.
NAT Type 3 wilt zeggen dat de PS4 achter een router staat en een NAT adres heeft waarbij niet al het verkeer doorgelaten wordt.
NAT Type 2 wilt zeggen dat je PS4 achter een router staat en een NAT adres heeft waarbij wel al het verkeer (wat nodig is) doorgelaten wordt.
NAT Type 1 wilt zeggen dat je PS4 geen NAT adres heeft maar een extern adres heeft.

NAT Type 2 is dus prima, NAT type 1 verbeterd niets.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Verwijderd

AtlAntA schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:01:
[...]

Oef, een apparaat in een DMZ zetten wil je eigenlijk niet (dat resulteert meestal in NAT 1). Dat betekend dat eigenlijk iedereen die het IP adres heeft gewoon rechtstreeks kan inloggen. Beetje heel erg een veiligheidsprobleempje. Gelukkig draait de PS4 een aangepaste versie van FreeBSD maar als het Windows was geweest.... >:) Als de PS4 ooit dus nog eens gehacked kan worden ben je zwaar de pineut.

Beste wat je kunt doen is:

1) Zoek het Mac adres van je PS4 op, kan je in het opties menu zien. Schrijf dit even op.
2) Geef PS4 een statisch IP adres binnen je router range gekoppeld aan het Mac adres. (Bijvoorbeeld 192.168.178.3 ofzo, 1 is je router)
3) Zet de poorten open, kijk hier: http://portforward.com/en...ding/Ubee/EWV3200/PS4.htm In de tutorial wordt gebruik gemaakt van de Ubee modem van Ziggo maar de poorten die je moet open zetten zijn hetzelfde voor elke router.
4) Zoek even het adres van de DNS server van je provider op. Als je de PS4 eerst automatisch verbinding laat maken met het internet (dus voordat je met deze tutorial bent begonnen en je dus nog op NAT 3 stond) kan je het DNS adres opzoeken bij Netwerk instellingen. Schrijf dit op.
5) Stel vervolgens de internetverbinding handmatig in op de PS4 en koppel je PS4 aan het statische IP adres wat je hebt ingesteld in je router/modem.
6) Voltooi de handmatige instelling wizard.
7) Bij mij was het zo dat 'ie nog steeds NAT 3 aangaf. Zet vervolgens alle apparaten op het netwerk uit (PS4, Computer etc etc).
8 ) Voer een harde reset uit met je modem/router door de boel tenminste 1 minuut stroomloos te maken.
9) Laat de modem/router opnieuw opstarten na die ene minuut.
10) Start je PS4 weer op en doe 'Internetverbinding Testen', als het goed staat zou er nu NAT 2 moeten staan.
Tiwazz schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:12:
[...]

NAT Type 3 wilt zeggen dat de PS4 achter een router staat en een NAT adres heeft waarbij niet al het verkeer doorgelaten wordt.
NAT Type 2 wilt zeggen dat je PS4 achter een router staat en een NAT adres heeft waarbij wel al het verkeer (wat nodig is) doorgelaten wordt.
NAT Type 1 wilt zeggen dat je PS4 geen NAT adres heeft maar een extern adres heeft.

NAT Type 2 is dus prima, NAT type 1 verbeterd niets.
Kijk duidelijk verhaal dankjewel. Nat type 1 voegt dus niets toe.

Edit @ hierboven bedankt voor je uitgebreide beschrijving. Dit alles had ik gedaan met als resultaat nat type 3. Maar ik zal het nogmaals proberen. Misschien dat ik geen harde reset heb gedaan dat weet ik niet meer. Betreft in mijn geval zo'n nieuw upc modem.

[ Voor 18% gewijzigd door AtlAntA op 20-10-2014 17:45 ]

Verwijderd

AtlAntA schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:41:
[...]

Kijk duidelijk verhaal dankjewel. Nat type 1 voegt dus niets toe.

Edit @ hierboven bedankt voor je uitgebreide beschrijving. Dit alles had ik gedaan met als resultaat nat type 3. Maar ik zal het nogmaals proberen. Misschien dat ik geen harde reset heb gedaan dat weet ik niet meer. Betreft in mijn geval zo'n nieuw upc modem.
Ik had dus inderdaad hetzelfde probleem. Alle guides gevolgd, netjes ingesteld maar nog steeds NAT 2. Geen enkele guide zegt dat je ook een harde reset moet doen (of de Ziggo modem is gewoon gaar, daar gok ik ook nog wel even op, dat ding is nu niet echt van een top kwaliteit, geen eens dual band). Na de harde reset gaf ie meteen NAT 2 aan. =P

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Is het normaal dat je bij het spelen van Minecraft vergeet wat een horloge is? Dat spel is echt veel te verslavend! Voor ik het in de gaten heb is zo een halve dag voorbij...

• SToRM666
Van de pc versie weet ik dat er veel tijd in kan gaan zitten, dus ik twijfel of het verstandig is om de Vita/PS3/PS4 versie te kopen :p

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
SToRM666 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:35:
Van de pc versie weet ik dat er veel tijd in kan gaan zitten, dus ik twijfel of het verstandig is om de Vita/PS3/PS4 versie te kopen :p
Mij laat het bijna niet meer los. Ik MOET EN ZAL die toren afmaken en IK MOET EN ZAL die tunnel doorgraven... Die map op de PS4 is ook echt heel groot.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:28
Wel leuk ja, maar ik mis dedicated servers. Zodra het kan doe ik dat gelijk. Nu join ik weleens bij een vriend op de server, maar als hij geen zin heeft kan ik niet door bouwen en hij wel elk moment dat hij zin heeft. Rara wie heeft de meeste tijd om te bouwen :+

Twijfel nu weer om hem alsnog voor de pc te kopen.

Als ik weer eens wat leuks zie op Youtube dan blijkt het weer niet te kunnen in de PS4 versie. Bijvoorbeeld gekleurd glas.

[ Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 20-10-2014 20:11 ]

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-12 10:44
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:55:
[...]

Wat wel vreemd is dat als ik er het oortje van die bij de playstation zelf bij doe ik wel kan praten, en werkt het gewoon maar als ik er mijn eigen headset in doe ik niet kan praten.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:37

Sandyman538

SandstorM [148839]

Thijs2012 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:49:
[...]

Wat wel vreemd is dat als ik er het oortje van die bij de playstation zelf bij doe ik wel kan praten, en werkt het gewoon maar als ik er mijn eigen headset in doe ik niet kan praten.
Dus alles werkt gewoon. Ik zeg maar eens wat, maar misschien is je eigen headset niet goed 8)7 :?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Thijs2012 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:49:
[...]

Er zijn voor zover ik weet niet zoveel headsets de chat en de audio via de controller doen.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:59

The_Worst

Unox

Heeft iemand een idee wat de gemiddelde transferrate is van Remote Play? Ik zit erover te denken om PlaystationTv aan te schaffen voor in een andere kamer maar het wifi bereik is daar maar matig.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Verwijderd

Vandaag weer een kans dat 2.0 uitkomt want het is dinsdag.

:*)

• Maichel
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 05:20:
[...]

Vandaag weer een kans dat 2.0 uitkomt want het is dinsdag.

:*)
Deze link wilde ik je nog sturen, het is inderdaad altijd Dinsdag.

Wikipedia: PlayStation 4 system software

Verwijderd

Maichel schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:10:
[...]

Deze link wilde ik je nog sturen, het is inderdaad altijd Dinsdag.

Wikipedia: PlayStation 4 system software
48 dagen geleden sinds de laatste update.

Af en toe met het opstarten van mijn PS4 geeft ie een system error.
Hij start daarna wel gewoon probleemloos door , 3 keer gebeurd nu.

Ik hoop gewoon dat de 2.0 update snel komt met nieuwe functies en veel bugfixes.

Al met al heeft mijn PS4 het die 9 maanden dat ik em heb , op kleine problemen na , prima gedaan.

• Maichel
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:22:
[...]

48 dagen geleden sinds de laatste update.

Af en toe met het opstarten van mijn PS4 geeft ie een system error.
Hij start daarna wel gewoon probleemloos door , 3 keer gebeurd nu.

Ik hoop gewoon dat de 2.0 update snel komt met nieuwe functies en veel bugfixes.

Al met al heeft mijn PS4 het die 9 maanden dat ik em heb , op kleine problemen na , prima gedaan.
Lijkt me gewoon dat je een software foutje hebt. Je kan de database restoren wat vaak helpt, of natuurlijk gewoon een keer factory default doen.

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:11
Hoi allen, ik ben sinds deze week over van een PS3 naar PS4 .. maar emm klopt het dat streamen nog niet mogelijk is? ik mis de hele functionaliteit , en zojuist kom ik erachter dat de PS4 ook geen cd's afspeelt
!?

Dit is echt een domper.. heb eerlijk gezegd spijt dat ik de PS3 verkocht heb.

• Euphanasia
jgsr schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:09:
Hoi allen, ik ben sinds deze week over van een PS3 naar PS4 .. maar emm klopt het dat streamen nog niet mogelijk is? ik mis de hele functionaliteit , en zojuist kom ik erachter dat de PS4 ook geen cd's afspeelt
!?

Streamen is wel mogelijk hoor met Twitch.tv dit kan je doen door op de share button te drukken, en dat van CD's weet ik niet, ik heb al jaren geen CD afgespeeld. :D

[ Voor 4% gewijzigd door Euphanasia op 21-10-2014 10:16 ]

• Maichel
!?

Met streamen bedoel jij denk ik DLNA? Films/muziek afspelen vanaf je PC naar PS4?

Klopt, dat kan inderdaad niet :P

• Maichel
Euphanasia schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:14:
[...]

Streamen is wel mogelijk hoor met Twitch.tv dit kan je doen door op de share button te drukken, en dat van CD's weet ik niet, ik heb al jaren geen CD afgespeeld. :D
Denk dat ie met streamen DLNA bedoeld 8)

• Euphanasia
Maichel schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:18:
[...]

Denk dat ie met streamen DLNA bedoeld 8)
Ah, nee dat kan inderdaad niet, maarja met een beetje research had je dit geweten. Dit is namelijk 1 van de grootste kritiek punten die mensen hebben op de PS4.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Wordt nog leuk straks met PES 2015, niet eens de optie om een optionfile te gaan gebruiken, zonde ;(

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:29

ouch! waarom zal je überhaupt een console verkopen!

nothing stops this train

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-12 20:27

Denko

|{ing Øf ßlitz

Kol Nedra schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:24:
[...]

ouch! waarom zal je überhaupt een console verkopen!
Man, als ik ze allemaal nog zou hebben zou ik een ander huis moeten kopen :p

PSN & XBL: Denkoyugo

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:29
Denko schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:25:
[...]

Man, als ik ze allemaal nog zou hebben zou ik een ander huis moeten kopen :p
ik had eerst een ps4, 2 maanden later had ik de ps3 gekocht (75 euro ps3 phat met 500gb+controller+ 6 werkende games op de harde schijf, marktplaats), en nu ook een psvita, 6 gratis games per maand :D

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 21-10-2014 10:41 ]

nothing stops this train

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-12 20:52

Smoonshine

Feyenoord!!

Segafreak83 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:23:
Wordt nog leuk straks met PES 2015, niet eens de optie om een optionfile te gaan gebruiken, zonde ;(
Inderdaad, dat is echt wel zwaar zonde. Had echt zin in 2015 tot ik hoorde dat er geen mogelijkheid tot option files was op dit moment. Nou ja, hij gaat er nog wel komen, maar het is wel erg jammer dat we het dit jaar zonder Premier League en Bundesliga moeten gaan doen.

uhm...

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:28

On_E

Housemusic

Segafreak83 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:23:
Is nog helemaal niet zeker dat het onmogelijk is, o.a. Daymos en PESWorld zijn er druk mee bezig om het voor elkaar te krijgen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 16:08

PSN: breminem

Verwijderd

FYI alternate heeft de 500p inmiddels op voorraad:
https://www.alternate.nl/...dset/html/product/1162015

Bol.com etc pas vanaf 1 november.

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12 14:57

Kju

Ik twijfel wel maar dan vraag ik me elke keer af wat ik dan met m'n PX4 moet...

PSN: Kjujay

Verwijderd

Erg bedankt voor de tip , maar ik heb em uiteraard al digitaal gepreordered in de NL PSNstore.

Misschien dat anderen er wel wat aan hebben.
Pagina: 1 ... 46 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link