Jij maakt vandaag een account aan, met de naam 'opgelicht?', om specifiek op dit topic te reageren? Dat vind ik meer fishy dan WinOil.nl zelf

Ik heb het gevoel dat jij van Win Oil zelf bent. Sorry als dat niet zo is, maar dit lijkt me zo sterk.
Beste forum leden,
Er is hier geen enkele sprake van oplichting.
Er worden hier en elders op internet op slinkse wijze keer op keer valse beschuldigingen tegen mijn
bedrijf gemaakt.
De reden dat het Topic op opgeletopinternet is verwijderd, is omdat
op dezelfde manier als nu hier gebeurd er opgeroepen wordt tot wantrouwen jegens mijn bedrijf.
Op opgeletopinternet heb ik een reactie geplaatst. Ook hebben twee tevreden klanten een positieve reactie geplaatst.
Ook na deze reacties werden keer op keer valse beschuldigingen gedaan tegen mijn bedrijf.
Mijn bedrijf heeft niemand opgelicht, dit zal ook niet gebeuren.
Ik heb tevreden klanten. De enige klachten die ik krijg zijn naar aanleiding van forum berichten waar mijn
bedrijf onterecht zwart wordt gemaakt.
Hierbij doe ik een verzoek om net als bij opgeletopinternet het Topic te verwijderen.
Met vriendelijke groet,
Winfried Erland Ebert
Dit vind ik ook echt zo'n zielig bericht. Op slinkse wijze beschuldigen? Ik vind ze vrij recht toe aan:
- KVK nummer is hetzelfde als van een bedrijf dat als oplichters te boek stond.
- Adres komt op een huis uit.
- Geen winkel keurmerk/waarborgen. Deze zou zogenaamd in aanvraag zijn. Wat een onzin, dat is toch wel het eerste wat je moet hebben als je een webwinkel start.
- Verder bestaat het zogenaamd verwijderde topic nog: http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,21617.0.html
- Ook daar worden berichten geplaatst door de eigenaar van het bedrijf. Berichten die zich soms laten leiden door emotie, iets wat een klantenservice van een normale webwinkel nooit zal doen.
- Eveneens reageert er ene Jurian (waarschijnlijk een extra account van Win Oil) die de winkel gaat verdedigen. Zijn motieven zijn volstrekt onduidelijk.
- Alle reacties van Win Oil (en Jurian) missen vaak een goede zinsopbouw en grammaticaal is het ook maar matig.
- Hoe kan een klein bedrijfje (populaire) producten verkopen die door grote winkels, met massa inkoop, niet voor die prijs verkocht kunnen worden. Qua verdienmodel klopt er dus ook geen hol van.
- Etc, etc, etc
Het mag duidelijk zijn. Het is allemaal niet te vertrouwen. De persoon achter het bedrijf is iemand die precies weet wat hij doet. Als bijvoorbeeld Kassa bij hem langs zal gaan krijg je dat die zich dom houdt en nergens van af weet.
*knip* nergens voor nodig, dit soort teksten
[
Voor 3% gewijzigd door
gambieter op 11-10-2014 13:15
]