winoil.nl webwinkel

Pagina: 1
Acties:
  • 11.704 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiino0
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-05-2018
Hoi iedereen op tweakers.net!

Graag had ik willen weten of iemand ervaring heeft gehad met winoil.nl.

Heb een topic gestart op budgetgaming.be met dezelfde vraag maar daar heeft (nog) niemand degelijk van daar besteld.

Moest er iemand zijn, zou er soms bewijs gepost kunnen worden dat bestellingen doorgevoerd zijn en dan ook aangekomen?

De prijzen lijken namelijk bijna te mooi om waar te zijn.

Alvast bedankt voor de reacties en mijn excuses indien ik in een verkeerd subforum zit!

Mvg,

Stiino0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Er staat zelfs al een forum post op budgetgaming over. Volgende keer even googlen ;-)

http://www.budgetgaming.n...opic_id=12340&forum_id=20

Ik citeer een comment uit deze thread: "Ze hebben het exact hetzelfde BTW nummer als een website die voorheen mensen oplichtte + het verhaal van Ramon NL.. ik snap niet waarom dit hier nog mag blijven staan eigenlijk."

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiino0
xavento schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:00:
Er staat zelfs al een forum post op budgetgaming over. Volgende keer even googlen ;-)

http://www.budgetgaming.n...opic_id=12340&forum_id=20

Ik citeer een comment uit deze thread: "Ze hebben het exact hetzelfde BTW nummer als een website die voorheen mensen oplichtte + het verhaal van Ramon NL.. ik snap niet waarom dit hier nog mag blijven staan eigenlijk."
Hi Xavento,

Dank voor uw antwoord! Ik kom namelijk van budgetgaming.be (Stiino0 is daar de forumposter) maar niemand heeft een effectieve bestelling daar gedaan.

Ik hoopte dus hier dat wel iemand een bestelling daar heeft van ontvangen.

Op die post is de commentaar inderdaad niet al te positief :) Er zouden oudere frauduleuze dingen zijn gebeurt met dat KVK nummer (althans volgens de websitebeheerder zelf!)

Mvg,

Stein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Wel grappig om te zien dat de eigenaar van Winoil op pagina 2 van het forum zelf ook reageert.
Zie bovenste comment: http://www.budgetgaming.n...t=3&start=2&show=&action=

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 17:04
ik zeg het gewoon nog een keer: bij twijfel NIET DOEN!

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiino0
Yep heb ik ook gezien. Maar als ze ernaar bellen krijgen ze blijkbaar een Zweed aan de lijn die engels spreekt... Hij zou de eigenaar zijn maar alles lijkt zo raar te zijn :D Wie post dan de NL teksten??!! Hopelijk ziet iemand dit topic en kan hij van eigen ervaring posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiino0
Quadradial schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:15:
Ik wil van de twijfel af, maar ik houd me zeker af. Thx voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, Stiino0

ik heb bij deze webshop een bestelling gedaan vorige week.
deze bestelling zal als t goed is deze week bezorgd worden.
ik heb van hun bericht gekregen dat ze binnenkort via de koeriersdienst van postnl gaan werken en dat er meer duidelijk word over de levering. ik zal hier weer berichten als het pakketje is aangekomen.

M.v.g. opgelicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:02
Jij maakt vandaag een account aan, met de naam 'opgelicht?', om specifiek op dit topic te reageren? Dat vind ik meer fishy dan WinOil.nl zelf ;)
Ik heb het gevoel dat jij van Win Oil zelf bent. Sorry als dat niet zo is, maar dit lijkt me zo sterk.

Beste forum leden,

Er is hier geen enkele sprake van oplichting.

Er worden hier en elders op internet op slinkse wijze keer op keer valse beschuldigingen tegen mijn
bedrijf gemaakt.

De reden dat het Topic op opgeletopinternet is verwijderd, is omdat
op dezelfde manier als nu hier gebeurd er opgeroepen wordt tot wantrouwen jegens mijn bedrijf.

Op opgeletopinternet heb ik een reactie geplaatst. Ook hebben twee tevreden klanten een positieve reactie geplaatst.
Ook na deze reacties werden keer op keer valse beschuldigingen gedaan tegen mijn bedrijf.

Mijn bedrijf heeft niemand opgelicht, dit zal ook niet gebeuren.

Ik heb tevreden klanten. De enige klachten die ik krijg zijn naar aanleiding van forum berichten waar mijn
bedrijf onterecht zwart wordt gemaakt.

Hierbij doe ik een verzoek om net als bij opgeletopinternet het Topic te verwijderen.

Met vriendelijke groet,
Winfried Erland Ebert
Dit vind ik ook echt zo'n zielig bericht. Op slinkse wijze beschuldigen? Ik vind ze vrij recht toe aan:
  • KVK nummer is hetzelfde als van een bedrijf dat als oplichters te boek stond.
  • Adres komt op een huis uit.
  • Geen winkel keurmerk/waarborgen. Deze zou zogenaamd in aanvraag zijn. Wat een onzin, dat is toch wel het eerste wat je moet hebben als je een webwinkel start.
  • Verder bestaat het zogenaamd verwijderde topic nog: http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,21617.0.html
  • Ook daar worden berichten geplaatst door de eigenaar van het bedrijf. Berichten die zich soms laten leiden door emotie, iets wat een klantenservice van een normale webwinkel nooit zal doen.
  • Eveneens reageert er ene Jurian (waarschijnlijk een extra account van Win Oil) die de winkel gaat verdedigen. Zijn motieven zijn volstrekt onduidelijk.
  • Alle reacties van Win Oil (en Jurian) missen vaak een goede zinsopbouw en grammaticaal is het ook maar matig.
  • Hoe kan een klein bedrijfje (populaire) producten verkopen die door grote winkels, met massa inkoop, niet voor die prijs verkocht kunnen worden. Qua verdienmodel klopt er dus ook geen hol van.
  • Etc, etc, etc
Het mag duidelijk zijn. Het is allemaal niet te vertrouwen. De persoon achter het bedrijf is iemand die precies weet wat hij doet. Als bijvoorbeeld Kassa bij hem langs zal gaan krijg je dat die zich dom houdt en nergens van af weet.

*knip* nergens voor nodig, dit soort teksten

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 11-10-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-10 14:33
Quadradial schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:15:
Dit dus.
En lijkt of klinkt iets te mooi om waar te zijn dan is dat meestal ook zo.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als u mij niet gelooft ben ik meer dan bereid u persoonlijk te spreken en als mijn pakketje er is het factuur en t pakketje zelf te laten zien. mijn naam is opgelicht? omdat ik mezelf de afgelopen dagen afvraag of ik niet opgelicht ben. ik heb op internet gezocht voor forums als deze voor een bevestiging dat dat niet zo is. ik heb deze bevestiging nog niet gevonden en kom daarom met deze info voor andere mensen die na mij een bestelling willen doen. nogmaals ben ik bereid om info vrij te geven om mij te spreken en te zien hierover, als er echter een veilige wijze is op deze site of elders om dit te kunnen doen. als je dit wilt zou ik vragen om suggesties te bieden op welke wijze je contact wilt opnemen zonder mijn privacy te veel te schenden

M.v.g. ryan(opgelicht?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
*knip* doe eens niet

[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 11-10-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiino0
Thx voor de feedback mannen :) Ik blijf ervan af en hoop op een goede actie binnenkort door de grote winkels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het mooie is zelfs dat daar(bg) nu 4/5 nieuwe accounts gemaakt zijn met het zelfde verhaal(ong dan) als opgelicht?. Ik vind helemaal mooi, maar ik zou er niks kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:51
Wou hier toch nog even op reageren, niet elk nieuwe account die gemaakt is bij budgetgaming is een nep account. Zo heeft een vriend van mij (ez1990) ook echt daar een ps4 gekocht.

Die overigens tot nu toe nog steeds niet geleverd is. Vanaf het moment dat hij mij appte dat hij een ps4 had gekocht voor 338 toen wist ik eigenlijk al genoeg, er klopt helemaal niks van die toko. Wat ook vreemd is dat op de site een logo van PostNL staat maar als je vraagt om een verzendbevestiging dan werken ze opeens met een eigen koerierdienst.

Volgens LexisNexis staat dat bedrijf sinds 04-2014 ook echt op de heer W.E. Ebert, alleen is er helmaal niks te vinden over deze man.

Ik ben er vrij zeker van dat dit een oplichter is maar ik wacht het tot vrijdag af, want dan zou de ps4 moeten binnenkomen.

Ik zou ook persoonlijk nooit iets bij dit bedrijf kopen dus als er mensen zijn die twijfelen om hier iets te bestellen dan zou ik het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Adres is een flatje in Leidschendam.
Standaard trage Magento website met standaard producten die oplichters altijd in hun webshop zetten.
Eenmanszaak gesticht op 2014-04-14, activity en contact nog gewijzigd op 2014-09-25
tel# volgens KvK (publiek opvraagbaar): 06-26885530

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Lees nu op http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,21617.0.html dat hij begonnen is met terugbetalen aan sommige klanten, dus ook vriend van mij geadviseerd om geld terug te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Niet inhoudelijk over gaming dus verplaatst naar shopping.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Update, vriend is teruggebeld door Winoil product is verzonden, heb er nog steeds geen vertrouwen in, volgens mij word hij aan het lijntje gehouden.

Overigens ben ik ook achter zijn Facebook gekomen, zijn whatsapp profiel foto kwam namelijk overeen met zijn fb profiel foto. https://www.facebook.com/freewin.trebe?fref=ts Hij woont dus in Oostenrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Limitted schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:50:
Update, vriend is teruggebeld door Winoil product is verzonden, heb er nog steeds geen vertrouwen in, volgens mij word hij aan het lijntje gehouden.

Overigens ben ik ook achter zijn Facebook gekomen, zijn whatsapp profiel foto kwam namelijk overeen met zijn fb profiel foto. https://www.facebook.com/freewin.trebe?fref=ts Hij woont dus in Oostenrijk.
Pas op dat de persoon op de foto ook gewoon misbruikt kan worden (foto gejat).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:11
http://www.winoil.nl/comp...s1-512-c162.html?___SID=U

Deze laptop is een MSH only model (Alleen voor Mediamarkt/Saturn) en zou niet door reguliere winkels ingekocht moeten kunnen worden

Daarnaast is de tekst op site exact hetzelfde als bij de Mediamarkt website, net als de specificaties
http://www.mediamarkt.nl/...3,1477847.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
In dat topic op budgetgaming wantrouwt iedereen elkaar.. haha. Pff aan de site te zien hoef ik niet twee keer na te denken.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die hebben besteld bij winoil:
29 september heb ik een bestelling gedaan bij winoil voor een playstation + fifa 15 voor 358 euro.
eigenlijk niet gekeken naar recensies of wat dan ook, gewoon uit goede trouw mijn bestelling gedaan.
afgelopen vrijdag gebeld met winoil(had op dat moment 2 nummers een 084 en een 070 geloof ik, wat wel een beetje raar is) een vriendelijk kerel aan de lijn gehad die martijn heet. ik vroeg of ik de playstation al voor het weekend of anders in het weekend kon krijgen, dat was jammer genoeg niet mogelijk. maandag nogmaals gebeld of ik de playstation die dag kon verwachten. Martijn gaf aan dat ik die avond een mail zou krijgen waarin zou staan dat ik mijn bestelling dinsdag zou krijgen. die avond een mail gekregen dat de bestelling waarschijnlijk dinsdag niet geleverd zou kunnen worden, maar dat ik de playstation sowieso woensdag zou krijgen. de reden was omdat zij gewisseld waren van bezorgservice. toen ging ik pas nadenken of ik misschien opgelicht zou zijn. dus gezocht naar alles van winoil en kwam dus rare dingen tegen waardoor ik best bang werd dat ik inderdaad bedrogen zou zijn. gelijk naar de ING gebeld of ik mijn geld zou terug kunnen krijgen. dat was niet mogelijk, dus ik gevraagd waarom iemand met dat rekeningnummer waar eerder oplichtingen mee zijn gedaan nog kon bestaan. de medewerker van de ing gaf aan dat het niet rechtstreeks zijn rekeningnummer hoefde te zijn maar een verzamelrekening voor webshops, waardoor als 1 iemand niet levert ook twijfels zullen zijn bij de andere. dinsdag gebeld met winoil en gaven mij aan dat ik het woensdag(vandaag zou krijgen). tot vandaag gewacht en in de ochtend gebeld of ik het vandaag zou krijgen. medewerker gaf aan dat ik tussen 11 en 1 een telefoontje zou krijgen van de bezorgservice. om 1 uur nog niks gehoord dus weer gebeld en hij gaf aan dat de bezorgservice over 5 minuten zou bellen. na 2 minuten kreeg ik een telefoontje van een man die amper nederlands sprak en mij vertelde dat mij bestelling binnen 2 uur bij mijn werk zou geleverd worden. na 1 uur kreeg ik een telefoontje van mijn moeder thuis dat het binnen was. dus niet op mn werk maar thuis....zij gaf ook aan dat het al een keer open was geweest maar wel alles in zat. morgen als ik thuis ben kan ik dus kijken of alles werkt en goed is. dus voor de mensen die bezorgd zijn over hun bestelling: ik heb wel iets ontvangen, maar durf niet 100% zeker te zijn of jullie dat wel krijgen. want alles is wel een beetje verdacht. ik geef hem de voordeel van de twijfel nu. ik ga er maar vanuit dat het een beginend bedrijf is die met stunten naamsbekendheid wilt krijgen. ik bestel er niet meer, want heb redelijk in de stress gezeten. betaal volgende keer maar wat meer. voor de mensen die hier toch willen bestellen, doe het via paypal dan weet je zeker dat je je geld terug kan krijgen want ik deed het via ideal. zijn er nog vragen naar mij toe, vanavond en morgen kijk ik nog even op deze site.

mvg Istvan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Pff. Want Shift, Enter en komma zijn zulke moeilijke toetsen om te vinden op je toetsenbord.
Sorry voor de kritiek, maar het leest gewoon niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, sorry, ik zal het eerst rapporteren.

[ Voor 79% gewijzigd door Room42 op 08-10-2014 20:23 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:19:
voor de mensen die hebben besteld bij winoil:
29 september heb ik een bestelling gedaan bij winoil voor een playstation + fifa 15 voor 358 euro.
eigenlijk niet gekeken naar recensies of wat dan ook, gewoon uit goede trouw mijn bestelling gedaan.
afgelopen vrijdag gebeld met winoil(had op dat moment 2 nummers een 084 en een 070 geloof ik, wat wel een beetje raar is) een vriendelijk kerel aan de lijn gehad die martijn heet. ik vroeg of ik de playstation al voor het weekend of anders in het weekend kon krijgen, dat was jammer genoeg niet mogelijk. maandag nogmaals gebeld of ik de playstation die dag kon verwachten. Martijn gaf aan dat ik die avond een mail zou krijgen waarin zou staan dat ik mijn bestelling dinsdag zou krijgen. die avond een mail gekregen dat de bestelling waarschijnlijk dinsdag niet geleverd zou kunnen worden, maar dat ik de playstation sowieso woensdag zou krijgen. de reden was omdat zij gewisseld waren van bezorgservice. toen ging ik pas nadenken of ik misschien opgelicht zou zijn. dus gezocht naar alles van winoil en kwam dus rare dingen tegen waardoor ik best bang werd dat ik inderdaad bedrogen zou zijn. gelijk naar de ING gebeld of ik mijn geld zou terug kunnen krijgen. dat was niet mogelijk, dus ik gevraagd waarom iemand met dat rekeningnummer waar eerder oplichtingen mee zijn gedaan nog kon bestaan. de medewerker van de ing gaf aan dat het niet rechtstreeks zijn rekeningnummer hoefde te zijn maar een verzamelrekening voor webshops, waardoor als 1 iemand niet levert ook twijfels zullen zijn bij de andere. dinsdag gebeld met winoil en gaven mij aan dat ik het woensdag(vandaag zou krijgen). tot vandaag gewacht en in de ochtend gebeld of ik het vandaag zou krijgen. medewerker gaf aan dat ik tussen 11 en 1 een telefoontje zou krijgen van de bezorgservice. om 1 uur nog niks gehoord dus weer gebeld en hij gaf aan dat de bezorgservice over 5 minuten zou bellen. na 2 minuten kreeg ik een telefoontje van een man die amper nederlands sprak en mij vertelde dat mij bestelling binnen 2 uur bij mijn werk zou geleverd worden. na 1 uur kreeg ik een telefoontje van mijn moeder thuis dat het binnen was. dus niet op mn werk maar thuis....zij gaf ook aan dat het al een keer open was geweest maar wel alles in zat. morgen als ik thuis ben kan ik dus kijken of alles werkt en goed is. dus voor de mensen die bezorgd zijn over hun bestelling: ik heb wel iets ontvangen, maar durf niet 100% zeker te zijn of jullie dat wel krijgen. want alles is wel een beetje verdacht. ik geef hem de voordeel van de twijfel nu. ik ga er maar vanuit dat het een beginend bedrijf is die met stunten naamsbekendheid wilt krijgen. ik bestel er niet meer, want heb redelijk in de stress gezeten. betaal volgende keer maar wat meer. voor de mensen die hier toch willen bestellen, doe het via paypal dan weet je zeker dat je je geld terug kan krijgen want ik deed het via ideal. zijn er nog vragen naar mij toe, vanavond en morgen kijk ik nog even op deze site.

mvg Istvan
dat van die koeriersdienst is mij ook verteld bedankt voor je mededeling ik hoop dat je gelijk heb en dat ik ook mijn pakketje nog krijg.
ik bericht i.i.g. vrijdag nog want dan zou t zoieso bezorgd zijn.

M.v.g. ryan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Wel een vaag verhaal.. heb wel iets ontvangen maar weet niet 100% zeker of jullie dat ook gaan krijgen. En damn.. een nieuw account.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het ontwerp van de site lijkt weer verdacht veel op die van de neppe Dixons en BCC site's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Laatst online: 16:10

muhda

Time & Space traveler

RWK__ schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:03:
Wel een vaag verhaal.. heb wel iets ontvangen maar weet niet 100% zeker of jullie dat ook gaan krijgen. En damn.. een nieuw account.
Inderdaad, (knip)

Ik zet het maar op een rijtje:
  • De eigenaar: 'Winfried Erland Ebert' bestaat niet, geen info op internet te vinden
  • Website heeft een vreemde naam voor een webwinkel
  • Domein is recent geregistreerd
  • Layout van webwinkel lijkt erg veel op layout van nep/loer winkels
  • Telefoon wordt door vreemd persoon opgepakt (engels sprekend)
  • Adres van een flat gebouw(?)
  • KVK-nummer is mee gesjoemeld, bekend i.v.m oplichting
  • Niemand heeft nog wat ontvangen (bijna alle bezorgingen worden verzet naar vrijdag?)
  • Klanten vinden opeens massaal dit topic? (geen posts met bewijs van bestelling of de item zelf)
In ieder geval, bij mij gaan alle alarmbellen af.
Ik begrijp ook niet dat mensen ondanks het te mooi lijkt om waard te zijn, toch op het rand staan om een gok te wagen. Het is niet mijn geld maar toch, je wilt toch niet je centen zo maar aan een ander geven?

[ Voor 38% gewijzigd door muhda op 08-10-2014 23:16 . Reden: vermoeden/claim weg gehaald vanwege geen bewijs kan als beschuldiging gezien worden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Ik zou ook uiterlijk vrijdag mijn bestelling krijgen volgens de site, maar volgens de klantenservice wordt het toch dinsdag/woensdag. Alarmbellen gingen bij mij ook af bij de site maar gezien anderen wel hun bestelling bezorgd hebben gekregen heb ik toch de gok gewaagd om met PayPal een bestelling te plaatsen. Ken wel wat mensen die ook met een niet heel profi uitziende webshop zijn begonnen maar gewoon wel legit zijn, dus wie weet. Mocht mijn twijfel gegrond zijn heb ik iig de PayPal kopersbescherming nog, hopelijk heb ik die niet nodig.

Wel jammer dat het nog een week duurt voor ie er (hopelijk) is, had dit weekend een keer tijd om ouderwets te nerden.

[ Voor 10% gewijzigd door Bastard op 08-10-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, svp niet in het topic gaan beschuldigen over dubbele accounts e.d.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schrijf zo omdat ik op mijn mobiel zit en geen zin heb om te letten op spelfouten of goed geformuleerde zinnen. Als jullie denken dat ik een 2e account ben of wat dan ook, idc. Dit is een nieuw account omdat ik pas ben gaan zoeken nadat ik zelf wat narigheid aanvoelde. Wou wat pas plaatsen voordat ik 100% zeker of ik was opgelicht of niet. Het is wel iemands bedrijf en brood op tafel en het is niet nodig om onrust te zaaien Als het bedrijf gewoon legit is. Die reactie van dat ik niet zeker weet dat iedereen het krijgt omdat ik nog steeds een raar gevoel eraan over heb gehouden. Hij belde mij vlak na de levering of ik het binnen had gekregen. Daarna vroeg hij of ik zou willen reageren op zijn site dat alles gewoon goed is gegaan. Dat heb ik ook gedaan want dat was ook zo. De enige reden waarom ik dit post is omdat ik zelf in twijfel heb gezeten of ik t wel zou krijgen en nu kan vertellen aan andere mensen die ook hebben besteld dat zij niet per se zijn op gelicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:50
Niet per se maar waarschijnlijk wel dus. Dit soort topics is al talloze keren de revue gepasseerd, en prachtig dat er ook telkens weer mensen intrappen. Nu de meeste kennis verdwenen is van GoT & t.net zijn dit de topics waar we het moeten doen, kan er nog steeds wel om glimlachen. Sterkte allemaal, en voor de mensen die mogelijk hier gekocht hebben: leer ervan. Gratis tip: http://www.digibewust.nl/onderwerpen/veilig-online-winkelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:32:
Ik schrijf zo omdat ik op mijn mobiel zit en geen zin heb om te letten op spelfouten of goed geformuleerde zinnen. Als jullie denken dat ik een 2e account ben of wat dan ook, idc. Dit is een nieuw account omdat ik pas ben gaan zoeken nadat ik zelf wat narigheid aanvoelde. Wou wat pas plaatsen voordat ik 100% zeker of ik was opgelicht of niet. Het is wel iemands bedrijf en brood op tafel en het is niet nodig om onrust te zaaien Als het bedrijf gewoon legit is. Die reactie van dat ik niet zeker weet dat iedereen het krijgt omdat ik nog steeds een raar gevoel eraan over heb gehouden. Hij belde mij vlak na de levering of ik het binnen had gekregen. Daarna vroeg hij of ik zou willen reageren op zijn site dat alles gewoon goed is gegaan. Dat heb ik ook gedaan want dat was ook zo. De enige reden waarom ik dit post is omdat ik zelf in twijfel heb gezeten of ik t wel zou krijgen en nu kan vertellen aan andere mensen die ook hebben besteld dat zij niet per se zijn op gelicht
Ik geloof het niet, maar ik weet wel zeker dat mensen hun bestellingen niet zullen ontvangen. Het is gewoon te gek voor woorden dat je een account aanmaakt om alleen hierover te reageren en het dan nog te verdedigen. Ik kan het ook mis hebben hoor, maar je komt al niet professioneel over. Typen op je mobiel is geen excuus. Ik kan dat perfect met alle duidelijkheid naar voren te kunnen brengen.

:)

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik professioneel over moeten komen op een forum dan? Voor de mensen die hebben besteld, kunnen mij toevoegen op *knip*. Vind het raar dat mensen altijd het slechtste van iets denken en iemand gelijk uitmaken voor leugenaar. Fijne avond

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 09-10-2014 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Laatst online: 16:10

muhda

Time & Space traveler

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:03:
Zou ik professioneel over moeten komen op een forum dan? Voor de mensen die hebben besteld, kunnen mij toevoegen op skype:istvanovits. Vind het raar dat mensen altijd het slechtste van iets denken en iemand gelijk uitmaken voor leugenaar.
Professioneel is misschien hier niet het juiste woord, maar je posts waren ook niet echt duidelijk.

Het zou fijn zijn dat mensen die er besteld hebben dan hier (in dit topic) een uitgebreider ervaring kunnen posten en kunnen onderbouwen met screenshots van bestellingen en foto's van de verzending of bestelde item.

Ik wil iedereen aanraden om Paypal of CC te gebruiken.
Tjah vind je het gek dat mensen in dit geval van het slechte uitgaan, veel dingen voelen niet juist aan.

[ Voor 7% gewijzigd door muhda op 08-10-2014 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die besteld hebben kunnen mij toevoegen op skype. Via de telefoon is alles lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:33
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:35:
Voor diegene die besteld hebben kunnen mij toevoegen op skype. Via de telefoon is alles lastig
Lol, je wil maar iets te graag mensen vertellen dat het legitiem is... Fishy fishy. Als je al een winkel wil verdedigen doe het dan op een geloofwaardige manier en niet als een werknemer oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:03:
Zou ik professioneel over moeten komen op een forum dan? Voor de mensen die hebben besteld, kunnen mij toevoegen op [mbr]*knip*[/]. Vind het raar dat mensen altijd het slechtste van iets denken en iemand gelijk uitmaken voor leugenaar. Fijne avond
Oke, professioneel was niet mijn beste woordkeuze geweest, maar kom op, nu doe je alsof het bedrijf echt rooskleurig is..
:|

We zullen het wel zien of er geleverd wordt of niet, stuur maar ook een foto erbij, met doos en al :P Ik ben zo benieuwd! :)

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet nodig om een bericht aanvallend af te sluiten. Laten we het hier gewoon inhoudelijk houden en niet op de man gaan spelen.

[ Voor 200% gewijzigd door Perkouw op 09-10-2014 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvano91
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-02-2022
Ik heb je toegevoegd op skype, wacht nog steeds op acceptatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu op mijn werk, vanavond zal ik je accepteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Kom op, iedereen ziet toch dat dit een scam is? Vanwege de al eerder aangehaalde 'vreemde' zaken zoals geen keurmerk, adres van een woonhuis, niet bestaande eigenaar en foute KvK en nieuw domein. En dan ook nog eens een tweetal accounts op GoT, van slechts een dag oud die met exact dezelfde schrijfstijl, zinsbouw, etc, in dit topic heel erg aan het sturen zijn om toch maar alsjeblieft bij deze winkel iets te bestellen. Uh-huh, dit moet haast wel legitiem zijn! Zeker omdat deze mensen 'speciaal' een account hebben aangemaakt om hier over te posten (en zich niet in andere topics begeven)

Het trieste is wel dat er mensen hier blijven vragen om ene bevestiging of dit toch niet per ongeluk een echte winkel kan zijn, en of mensen daar misschien ervaringen mee hebben. Heb je dan zulke dollartekens in je ogen dat je echt hoopt dat iemand nu een foto van een pakketje post en zegt "ja, deze shop is helemaal legit", en ga je er dan zelf een Playstation met korting proberen te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb dit even aangekeken, maar als er nu ook nog mensen dit gaan gebruiken om Skype-"dating" te doen, dan begint er wel erg een kwalijk geurtje aan te komen. Echter, de beschuldigingen aan het adres van nieuwe gebruikers zijn ook niet in de haak.

Dit topic is intussen kansloos geworden, vandaar een slotje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.