• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
Vandaag twee keer het probleem gehad dat de PlayStation ineens opstart, weer uit valt en daarna (na het aan doen van de PlayStation om te kijken wat er is) terecht gekomen in de veilige modus. Vervolgens heb ik mijn ps volledig geinitialiseerd en ik hoop dat het niet meer zal gebeuren.

Meer mensen hier problemen mee gehad? (Zo ja hoe hebben jullie dit opgelost) Heb m met destiny gekocht en eerder geen problemen gehad.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 03:52
Volgens mij iets over maximaal 15 apps naast elkaar en de rest in je library.

Shikata ga nai.

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Shinobi-vs-Gast schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:48:
Volgens mij iets over maximaal 15 apps naast elkaar en de rest in je library.
Inderdaad:
Content Area and Library: PS4′s Content Area, which shows the latest games and apps a PS4 owner has used, has been redesigned to help make it easier to quickly find and access content. It now shows 15 of a player’s most used apps or games, and additional items will be added to a player’s Library. The Library on PS4 has improved filter and sort functions to help organise contented by type (game / app / TV & video), name (a – z or z – a), recently used, or install date.
(Bron)

Wel een soort van folders dus, weggestopt in je Library. Je homescreen met meeste gebruikte games/apps blijft op het eerste gezicht gewoon hetzelfde.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-12 19:44
rodi1802 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:13:
Vandaag twee keer het probleem gehad dat de PlayStation ineens opstart, weer uit valt en daarna (na het aan doen van de PlayStation om te kijken wat er is) terecht gekomen in de veilige modus. Vervolgens heb ik mijn ps volledig geinitialiseerd en ik hoop dat het niet meer zal gebeuren.

Meer mensen hier problemen mee gehad? (Zo ja hoe hebben jullie dit opgelost) Heb m met destiny gekocht en eerder geen problemen gehad.
Ik heb dit één keer meegemaakt, maar dit was toen ik de PS4 aanzette en deze geen beeld gaf. Ik kreeg hem niet uit dus ik heb toen de stekker eruit gehaald. Daarna, inderdaad, veilige modus, die heb ik gewoon zijn ding laten doen en daarna nooit meer een probleem gehad.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Verwijderd

Heerlijk volgende week de system software naar 2.0 updaten dus.

De YouTube upload ga ik zeker gebruiken , geen USB-stick meer nodig dan voor clips uploaden.
De USB-muziekplayer ga ik ook wel gebruiken en uittesten volgende week met wat eigen muziek.

Hopelijk zijn er ook wat bugs gefixed met 2.0 waar ik eerder soms last van had.

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-12 17:00
Last of us download code weet niet of je die ook in de nederlandse store kan inleveren maar de prijs is sweet.
http://gamedealdaily.com/...tered-full-game-download/
omgerekend is het 23,70 euro

• Malignant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-12 07:06
Toevallig nog iemand uit regio dordrecht die morgen naar eindhoven gaat om een Ps4 te halen, en er nog 1 extra mee kan nemen ?
Vooruit betalen kan eventueel, stuur me een PB aub :)

LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Malignant schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:10:
Toevallig nog iemand uit regio dordrecht die morgen naar eindhoven gaat om een Ps4 te halen, en er nog 1 extra mee kan nemen ?
Vooruit betalen kan eventueel, stuur me een PB aub :)
Waarom zou je daarvoor naar Eindhoven gaan?

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:21
Uzuhl schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:49:
[...]

Waarom zou je daarvoor naar Eindhoven gaan?
Omdat ie bij de nieuwe MM maar €333 is.

Geen informatie beschikbaar

• Malignant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-12 07:06
€333,- tot zondag nog is een mooie prijs, alleen als het maar voor 1 is schiet je er met benzine kosten er bij niet zo super veel mee op :)

LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:17
Malignant schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:51:
€333,- tot zondag nog is een mooie prijs, alleen als het maar voor 1 is schiet je er met benzine kosten er bij niet zo super veel mee op :)
Niet als je een tankpas hebt... Maar ik heb al een ps4, al sinds 29-11-2013, dus ik ga er niet heen. Maar volgens mij hebben toch aardig wat tweakers een auto van de zaak + tankpas. Even met elkaar afstemmen, en iedereen is blij.

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Malignant schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:51:
Gelukkig ben ik er binnen 15minuten met de auto.
Denk dat ik deze aanbieding niet kan afslaan.

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-12 18:34
bartburg schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 07:57:
Last of us download code weet niet of je die ook in de nederlandse store kan inleveren maar de prijs is sweet.
http://gamedealdaily.com/...tered-full-game-download/
omgerekend is het 23,70 euro
Kan iemand mij vertellen hoe dit zit: Stel ik maak een US account en koop deze game, en ik ga de multiplayer-modus spelen. Zou ik dan op de Europese servers uitkomen of op de Amerikaanse? En, indien ik op de US servers zou uitkomen, zou dit een hogere ping tot gevolg hebben?

En als ik het spel op schijf importeer uit de States en 'm op een Nederlands account speel, hoe zou het dan gaan?

[ Voor 8% gewijzigd door geert1 op 24-10-2014 11:26 ]

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik heb een vraagje, ik koop al mijn games in de US Store en speel deze vervolgens met mijn EU account.

Nu heb ik destiny gekocht en dan de guardian edition (dat is inclusief alle DLC). Nu vroeg ik mij af op ik straks ook die DLC gewoon kan spelen met mijn EU account.

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Jedi Geub schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:42:
Ik heb een vraagje, ik koop al mijn games in de US Store en speel deze vervolgens met mijn EU account.

Nu heb ik destiny gekocht en dan de guardian edition (dat is inclusief alle DLC). Nu vroeg ik mij af op ik straks ook die DLC gewoon kan spelen met mijn EU account.
Ja dit kan, wel de dlc downloaden met je US account,

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-12 05:24
PS network weer eens plat, meer mensen hier last van?.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Firmware 2.0 op de 28e. Heeft ff geduurd..

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

Willybubba schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:04:
Firmware 2.0 op de 28e. Heeft ff geduurd..
Hopelijk is die ook bijna bugvrij. Dan kan het ook beter wat langer duren voor die af is.

• Shinobi-vs-Gast
Ze zeiden herfst en het is nog steeds herfst...

Anyway, zelf kijk ik erg uit naar Share Play. Het idee is tof, nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk werkt.

Shikata ga nai.

• Jayden1984
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-09-2021
Was ik zelf ook over aan het denken, echter lijkt het echt in de disk te zitten zeg maar.
De game werkt wel gewoon prima. :)

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Wil ik waarschijnlijk dit weekend bij de MM de PS4 halen, lees je dit ; nieuws: Revisie PS4 heeft gewijzigde heatsink

wachten waard?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-12 11:40
Ja baal ik ook van :) Net eindelijk besloten een Driveclub bundel te gaan halen lees je dit. Ga echt op wachten :P

Nickname does not reflect reality

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
The Unfinished Swan komt volgende week naar de PS4 voor 13 euro: http://blog.eu.playstatio...es-ps4-ps-vita-next-week/

Wellicht een leuke optie om te spelen in afwachting op GTA5 :)
Brad Pitt schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:05:
[...]

Ja baal ik ook van :) Net eindelijk besloten een Driveclub bundel te gaan halen lees je dit. Ga echt op wachten :P
Ik lees elders dat de gewijzigde heatsink puur en alleen een kostenbesparing is.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Brad Pitt
AtlAntA schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:11:
Ik lees elders dat de gewijzigde heatsink puur en alleen een kostenbesparing is.
Dat zal best. Echter andere voeding, geheugen etc. heb ik toch liever dan de eerste batch. Er worden ook altijd weer fouten gevonden en aangepast. Hoe later de revisie hoe kinder kinderziektes, geldt voor elk apparaat.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:05

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik zou er niet op wachten maar goed :P

Ik ben liever aan het gamen dat dat ik ga wachten op een gewijzigde heatsink.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:13:
[...]

Dat zal best. Echter andere voeding, geheugen etc. heb ik toch liever dan de eerste batch. Er worden ook altijd weer fouten gevonden en aangepast. Hoe later de revisie hoe kinder kinderziektes, geldt voor elk apparaat.
Stel idd maar uit, wacht nog een jaartje ofzo. Ik heb 'm al sinds eind november en nog geen moment problemen gehad. Betwijfel dat die er komen...

• Koko71
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-12 23:10
Brad Pitt schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:05:
[...]

Ik heb afgelopen woensdag de driveclub bundel gekocht ( nedgame ) , deze is met het nieuwe model getuige het modelnummer. _/-\o_

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:58
Het nieuws is al bijna een maand oud over die 'nieuwe' generatie. Ik heb vorige week een losse PS4 gekocht bij de Intertoys met typenr CUH-1116A. Blijkbaar is de nieuwe versie al gelanceerd met de The Last of Us bundel (en die is volgens mij al een tijdje uit):

http://www.dualshockers.c...y-announcement-from-sony/

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:46:
Stel idd maar uit, wacht nog een jaartje ofzo. Ik heb 'm al sinds eind november en nog geen moment problemen gehad. Betwijfel dat die er komen...
Moet wel wachten aangezien de Logitech/Fanatec eigenaars keihard in hun ### worden ge*** door Sony.

Koop uit principe liever geen PS4 zonder support van die apparaten. Buiten dat, er zijn nagenoeg geen vette games (voor mij) op de PS4 dus geen haast. Alleen Driveclub zou enigszins kunnen boeien, de rest is (voor mij) matig.

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
Kan iemand iets voor mij verifiëren? Ik kom er niet helemaal uit. Het lijkt alsof in de US PSN store Call of duty digital pro editie voor maar 39$ te koop staat. Alleen weet ik niet of de volledige game daar bij zit, of dat het om alleen de DLC/Seasonpass meuk gaat. In de NL store staat dezelfde Digital pro editie voor 99 euro!?

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Brad Pitt schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:16:
[...]

Moet wel wachten aangezien de Logitech/Fanatec eigenaars keihard in hun ### worden ge*** door Sony.

Koop uit principe liever geen PS4 zonder support van die apparaten. Buiten dat, er zijn nagenoeg geen vette games (voor mij) op de PS4 dus geen haast. Alleen Driveclub zou enigszins kunnen boeien, de rest is (voor mij) matig.
http://www.giantbomb.com/...3-fight-sticks/1100-5056/

Blijkbaar is het wel te omzeilen al, neem aan dat als ze het voor sticks werkend kunnen krijgen stuurtjes ook wel moeten lukken.

• Brad Pitt
Sloebie schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:23:
Blijkbaar is het wel te omzeilen al, neem aan dat als ze het voor sticks werkend kunnen krijgen stuurtjes ook wel moeten lukken.
Het werkend maken is geen enkel probleem. Alleen vindt Thrustmaster dat niet zo leuk aangezien zij een deal hebben gemaakt met Sony. Dus moeten het liefst de racefans gewoon (weer) een ander stuurtje kopen. Dat is voor hen de ideale situatie. Verder zijn er al mensen met een werkend stuur alleen dan zonder FF. En da's ook niks.

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09 15:57
OcNewB schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:22:
Kan iemand iets voor mij verifiëren? Ik kom er niet helemaal uit. Het lijkt alsof in de US PSN store Call of duty digital pro editie voor maar 39$ te koop staat. Alleen weet ik niet of de volledige game daar bij zit, of dat het om alleen de DLC/Seasonpass meuk gaat. In de NL store staat dezelfde Digital pro editie voor 99 euro!?
Hmm, het lijkt erop dat als je de zero day editie hebt gekocht, dat die digital editie dan 39$ kost en maar 500 MB is. helaas l begrijpen doe ik het nog niet..?

• Proioxis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-12 07:06
Wat zou het beste zijn, nu een PS4 Driveclub bundel aan te schaffen, of wachten tot kerst?
(Uiteindelijke bedoeling is ook GTA V aan te schaffen, kan ook de PS4/GTAV bundel kopen)
Zal de prijs nog veel dalen?

[ Voor 112% gewijzigd door Proioxis op 24-10-2014 16:41 ]

• Davith78
pelt schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:12:
Het nieuws is al bijna een maand oud over die 'nieuwe' generatie. Ik heb vorige week een losse PS4 gekocht bij de Intertoys met typenr CUH-1116A. Blijkbaar is de nieuwe versie al gelanceerd met de The Last of Us bundel (en die is volgens mij al een tijdje uit):

http://www.dualshockers.c...y-announcement-from-sony/
Dank voor je post! Ik heb een tijdje terug de LOU bundel gekocht, zonet de doos gechecked en inderdaad! Grappig om te weten dat ik blijkbaar de nieuwe versie van de PS4 in mijn bezit heb :*)

• Brad Pitt
Stijgen zal 'ie sowieso niet :)

Plus, is die, bijv., paar tientjes je anderhalve maand speelplezier waard? Zo niet, nú kopen :P

• Proioxis
Davith78 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:50:
[...]

Dank voor je post! Ik heb een tijdje terug de LOU bundel gekocht, zonet de doos gechecked en inderdaad! Grappig om te weten dat ik blijkbaar de nieuwe versie van de PS4 in mijn bezit heb :*)
Iemand enig idee of deze dan ook in de Driveclub bundel zit?
Brad Pitt schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:50:
[...]

Stijgen zal 'ie sowieso niet :)

Plus, is die, bijv., paar tientjes je anderhalve maand speelplezier waard? Zo niet, nú kopen :P
Goed punt.. Maandag even langs de Nedgame :+

[ Voor 28% gewijzigd door Proioxis op 24-10-2014 17:20 ]

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-12 14:17
Brad Pitt schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:50:
[...]

Zo is dat. Ik begrijp de mensen ook niet helemaal die een jaar kunnen wachten op een eventuele prijsverlaging of een kinderziekte vrije console. Mij is een jaar speelplezier het risico wel waard :)

PSN: Space-o-saurus

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
ColonelSanders schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:36:
[...]

Zo is dat. Ik begrijp de mensen ook niet helemaal die een jaar kunnen wachten op een eventuele prijsverlaging of een kinderziekte vrije console. Mij is een jaar speelplezier het risico wel waard :)
Eens! Zeker met een ding wat al zo goedkoop is. Bij de PS3 was het evident dat hij snel zou zakken. Nu is de ruimte om echt goedkoper te worden veel beperkter. Al zou die van 400 naar 300 gaan dan is dat nog niet echt de moeite om te wachten. Twee keer naar de kroeg of 1 veel te lange borrel na werk overslaan en je hebt het weer terug verdiend.

• Brad Pitt
giantgiantus schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:50:
Eens! Zeker met een ding wat al zo goedkoop is.
Met een nieuw stuurtje erbij praat je over 750 Euro. Dan wacht ik liever eerst nog even op een driver :)

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:17
Davith78 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:50:
[...]

Hier ook. Moest 'm toch nog afstoffen dus gelijk even de onderkant van de console bekeken, tis het 'nieuwe' model.

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-12 22:02
Misschien even een domme vraag, maar van welke dag tot welke dag lopen de wekelijkse aanbiedingen? Zonet even 3 maanden PS plus geactiveerd en wil denk ik Assassin's Creed BF met korting kopen, tot wanneer geldt die? Heb nog eventjes bedenktijd nodig, want heb al best veel geld uitgegeven aan 3 games + camera :P

Verwijderd

~

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2014 19:27 ]

• Jumpman
  • Laatst online: 15:52
Proioxis schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:38:
Wat zou het beste zijn, nu een PS4 Driveclub bundel aan te schaffen, of wachten tot kerst?
(Uiteindelijke bedoeling is ook GTA V aan te schaffen, kan ook de PS4/GTAV bundel kopen)
Zal de prijs nog veel dalen?
Ik zou nu kopen, bij de PS3 was het vaak zo dat er in september en oktober heel veel aanbiedingen waren en in november er opeens t/m januari geen scherpe aanbiedingen meer waren (ik doel op de PS4 acties nu van 10%, 15%, € 333,00 voor een kale en € 349,99 voor een bundel), net voor Sinterklaas en Kerst worden ze namelijk toch wel verkocht, aan mensen die er nu geen prioriteit en aandacht aan schenken.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:00:
Gisteren in een voicechat met wat destiny spelers is mij aangeraden om een US PSN account te maken om mijn games in dollars te kopen ipv euro's. Ik heb alles even op een rijtje gezet en zou willen vragen of iemand met ervaring even zou willen checken of dit gaat werken? Alvast dank!

1) US PSN account gemaakt met nep adres in america + paypal gekoppeld met hetzelfde nep adres;
2) met mijn NLse paypal maak ik geld over naar de amerikaanse en koop ik store credit in de US PSN store;
3) ik koop games in de US PSN store;
4) ik download de games via mijn US PSN op mijn PS4;
5) ik stel mijn PS4 als primary machine in van de US PSN;
6) ik kan nu ook op mijn NL PSN de gekochte games (en dlc?) spelen.

Klopt bovenstaande of gaat dat ergens fout?

Thanks alvast!
Ik zou zeggen zoek het topic even door, dit is al heel vaak besproken hier.

[ Voor 39% gewijzigd door Jumpman op 24-10-2014 19:07 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
inderdaad: :w

[ Voor 89% gewijzigd door Chaoss op 25-10-2014 16:43 ]

Scrooge NL

Verwijderd

Jumpman schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:05:
[...]
Ik zou zeggen zoek het topic even door, dit is al heel vaak besproken hier.
Al gedaan, zie alleen maar posts van mensen die 0 research hebben gedaan en huilie huilie doen waarom hun credit card niet werkt.

Thanks anyway, post wel ff elders~

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12 20:01

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik zou nu kopen, bij de PS3 was het vaak zo dat er in september en oktober heel veel aanbiedingen waren en in november er opeens t/m januari geen scherpe aanbiedingen meer waren (ik doel op de PS4 acties nu van 10%, 15%, € 333,00 voor een kale en € 349,99 voor een bundel), net voor Sinterklaas en Kerst worden ze namelijk toch wel verkocht, aan mensen die er nu geen prioriteit en aandacht aan schenken.

Waar zie jij een ps4 bundel voor 349,99 euros...?
Dat is zeker de druppel die mij doet overlopen:D

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Proioxis
Nickrsd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 20:17:

Waar zie jij een ps4 bundel voor 349,99 euros...?
Dat is zeker de druppel die mij doet overlopen:D
Hier nog een, voor 350 zou ik naar de winkel rennen.

Verwijderd

Proioxis schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 20:20:
[...]

Hier nog een, voor 350 zou ik naar de winkel rennen.
waarom niet voor € 400? scheelt je een jaar gamen.

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:22:
[...]

Al gedaan, zie alleen maar posts van mensen die 0 research hebben gedaan en huilie huilie doen waarom hun credit card niet werkt.

Thanks anyway, post wel ff elders~
De gehele tutorial is echt al zeker 10x door ASNnetworks gegeven. Het is toch juist leuk als je een ps4 hebt om dan ook het topic ff door te spitten.
Al je antwoorden staan erin.

Scrooge NL

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-12 20:01
Ik weet niet of dit kan hier maar ik zoek een witte PS4. En nu zie ik dat er gepraat wordt over de Mediamarkt die net open is en PS4's verkoopt voor 333,- en misschien dat er iemand is die er dit weekend heen gaat daar en een witte misschien kan meenemen aangezien ik uit Zwolle kom en eventueel kan opsturen? Of vraag ik dan iets verkeerds?

Verwijderd

Theo27 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:59:
[...]

De gehele tutorial is echt al zeker 10x door ASNnetworks gegeven. Het is toch juist leuk als je een ps4 hebt om dan ook het topic ff door te spitten.
Als je mijn post had gelezen, zag je dat het 100% juist was. Via reddit geverifieerd gekregen en spel gekocht. Ga zo door tho.

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-11 01:39
Iemand nog in Eindhoven geweest eind vd avond? Maw: hadden ze nog voorraad?

Iedereen super bedankt voor alle nuttige info! US account al aangemaakt, nu nog een PS4 :P
Theo27 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:59:
[...]

Misschien moet ie gewoon maar meteen gelinkt worden in de topicwarning.

• arvid1968
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-12 12:50
Hallo,

In eerste instantie was mijn zoon van plan om een ps tv op 14 nov te bestellen, maar hoor toch veel berichten over vertraging in het beeld. + dat als hij gamed ik zelf niks kan. Als hij nu een 2e ps4 neemt kan hij dan met mijn account online van ps plus. Hij heeft nu een 2e master account op mijn ps4. Kan hij hiermee zo ook bijv. Cod aw die ik digitaal aanschaf spelen? Of is dat niet mogelijk. En blijven zijn behaalde resultaten in games nog steeds beschikbaar voor hem. Ik weet het zijn een hoop vragen,

[ Voor 0% gewijzigd door arvid1968 op 25-10-2014 00:40 . Reden: Foutje ]

• Shinobi-vs-Gast

Video die Share Play uitlegt, ziet er erg tof uit als het zonder lag werkt.

Shikata ga nai.

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-12 23:50
Zag gisteren een andere video van shareplay voorbij komen. Ziet er inderdaad erg goed uit. Vooral in een party je spel streamen of een spel joinen met FIFA/NBA/L4D/COD bijvoorbeeld is geniaal . Als het gaat werken zoals geadverteerd is dit wat mij betreft de beste functie die de PS4 krijgt.

Nu alleen maar hopen dat mijn internetconnectie dit gaat trekken.

Wat ik uit de video opmaak is dat shareplay voor 1 uur werkt in een party. Op andere fora lees ik dat je dan wel weer een nieuwe party kan maken en opnieuw de shareplay functie kan gebruiken.

[ Voor 24% gewijzigd door Ruben0s op 25-10-2014 08:30 ]

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
Jammer dat de timer al loopt ook als je alleen beeld streamed. Ze hadden beter de timer kunnen laten starten op het moment dat je de controller over geeft of iemand mee doet met co-op.
Hoi ik kwam dit tegen op t interwebs

"..the PlayStation 4 will be the first in the Sony series to feature compatibility with the x86-64 instruction set, which is a widely used platform common in many modern PCs"

Zou het technisch mogelijk zijn om via een hack/mod Windows te draaien en wat pc spelletjes te installeren? :D

(Ik ben namelijk nog steeds verslaafd aan het oude Heroes III, Wake of Gods hahaha, en mn oude trouwe Pentium 3 die ik alleen daarvoor gebruikte, aangesloten op mn tv, heeft de geest gegeven.. :'( )

Verwijderd

Technisch mogelijk? Wie weet. Uitgevoerd? Nee.

• Davith78
poor Leno schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 09:49:
Hoi ik kwam dit tegen op t interwebs

"..the PlayStation 4 will be the first in the Sony series to feature compatibility with the x86-64 instruction set, which is a widely used platform common in many modern PCs"

Zou het technisch mogelijk zijn om via een hack/mod Windows te draaien en wat pc spelletjes te installeren? :D

(Ik ben namelijk nog steeds verslaafd aan het oude Heroes III, Wake of Gods hahaha, en mn oude trouwe Pentium 3 die ik alleen daarvoor gebruikte, aangesloten op mn tv, heeft de geest gegeven.. :'( )
Ik zie dit voorlopig niet gebeuren. Als ik jou was zou ik op marktplaats of bij de tweedehands winkel kijken of je een oude pc kunt scoren voor een paar tientjes :)
@Davith

Ja natuurlijk dat is een optie (de enige nu) maar ja, als het allemaal in 1 kastje zou kunnen, dan zou dat wel fijn zijn :)

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
Shinobi-vs-Gast schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 00:16:
[video]

Video die Share Play uitlegt, ziet er erg tof uit als het zonder lag werkt.
Ziet er goed uit, gave functionaliteit. Vind het echt tof dat ze die playstation een beetje los trekken als vast console met dingen als Remote play op de vita, Xperia Z-serie en dit soort dingen.

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:06
RayMan schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:06:
Iemand nog in Eindhoven geweest eind vd avond? Maw: hadden ze nog voorraad?

Iedereen super bedankt voor alle nuttige info! US account al aangemaakt, nu nog een PS4 :P
Collega heeft er net nog eentje voor mij gehaald, genoeg voorraad gaf hij aan.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

• RayMan
Weet ik :)
Vanochtend een PS4 gekocht voor 108,-!!!
Essent was daar aanwezig en bij overstap kregen we 225,- aan MediaMarkt toegoed :P
Pff goeie koop :D

Alleen had je niet liever Energie korting van 225,- gehad? ;)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

RayMan schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:26:
Essent was daar aanwezig en bij overstap kregen we 225,- aan MediaMarkt toegoed :P
Ik had dat een tijdje geleden ook bijna gedaan, maar ik hoor zulke slechte verhalen over Essent :X

Hoop dat dat goed gaat voor je :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

RayMan schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:26:
Energie wordt alleen maar goedkoper, dus wss zit je nu 2-3 jaar vast aan een tarief? :+

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Singstar vanmiddag eens een gooi gegeven, de store-versie was al beschikbaar. Helaas nog maar 50 van mijn (om en nabij) 180 gekochte nummers beschikbaar en te downloaden. Vrij karig. Zingen met een telefoon werkt prima, maar ik mis dan echt het Singstar/zang idee; ben dus weer overgeschakeld op de draadloze mics. De app trekt ook zo je batterij leeg, te meer omdat het display continu aan staat.

Verder redelijk tevreden, maar niet overdonderd. Nummers downloaden gaat wel enorm rap itt de PS3, maar blijft balen dat ik vooralsnog zal moeten blijven switchen tussen PS4 en PS3 (en PS2) om simpelweg verschillende nummers te kunnen zingen.

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-12 08:46
Kees_frl schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:16:
[...]

Collega heeft er net nog eentje voor mij gehaald, genoeg voorraad gaf hij aan.
Ik heb d'r vanochtend ook een gehaald bij centrum rond 11:45, toen stonden er echt nog veel. Minimaal 50 iig.

De controller ligt iig wel lekker in de hand dus wel fijn voor bij de pc. Qua games is er alleen nog niets uit wat ik de moeite waard vind, maar lbp3 komt eraan :)

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:41
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:52:
[...]

Energie wordt alleen maar goedkoper, dus wss zit je nu 2-3 jaar vast aan een tarief? :+
altijd leuk die addertjes onder het gras >:)

Verwijderd

Exorcist schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:14:
Singstar vanmiddag eens een gooi gegeven.
Bedankt voor de tip. Ik heb em net ook even gedownload en meteen even 10 nummers gekocht.
Ik was Singstar helemaal vergeten. Hoe kan je zien welke nummers er in de toekomst worden toegevoegd?

• Kees_frl
Heeft iemand ook de PS4 driveclub bundel? (de 'normale', dus zonder extra controller en camera)

Lees wat verschillende dingen over welke versie daar in zit (en ja, maakt weinig verschil maar ben nieuwsgierig)

Als iemand een PS4 heeft vanuit de driveclub bundel wil die dan even kijken of het versie nummer begint met CUH-10 of CUH-11 ?

Vriendelijk bedankt :)

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Kees_frl schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:24:
Heeft iemand ook de PS4 driveclub bundel? (de 'normale', dus zonder extra controller en camera)

Lees wat verschillende dingen over welke versie daar in zit (en ja, maakt weinig verschil maar ben nieuwsgierig)

Als iemand een PS4 heeft vanuit de driveclub bundel wil die dan even kijken of het versie nummer begint met CUH-10 of CUH-11 ?

Vriendelijk bedankt :)
Zojuist vandaag een PS4 Driveclub bundel gekocht(Bart Smit) en ik heb als modelnummer: CUH 1116A.

Ik had ook rondgekeken bij de mediamarkt en praktisch alle PS4's daar hadden allemaal al het nieuwe modelnummer, ook gewoon kale PS4's.

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Die van mij is een maand oud. Gekocht met die goeie deal van Bart Smit. Met fifa voor 359. Ook al nieuwe type.

PSN: Oldzkoel

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:00:
[...]

Bedankt voor de tip. Ik heb em net ook even gedownload en meteen even 10 nummers gekocht.
Ik was Singstar helemaal vergeten. Hoe kan je zien welke nummers er in de toekomst worden toegevoegd?
Niet, ze verhullen zich altijd in een stilzwijgen. Per maand komen er normaliter een stuk of 7 nummers bij, maar de huidige store zoals te zien op de PS4 is lang niet zo uitgebreid als deze was (is?) op de PS3.

• Kees_frl
falcon123 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:31:
[...]

Zojuist vandaag een PS4 Driveclub bundel gekocht(Bart Smit) en ik heb als modelnummer: CUH 1116A.

Ik had ook rondgekeken bij de mediamarkt en praktisch alle PS4's daar hadden allemaal al het nieuwe modelnummer, ook gewoon kale PS4's.
Bedankt voor het melden, en deze is de bundel zonder camera en extra controller?

Ik heb op Wikipedia een overzicht met bundels gevonden maar daar stond dat de kleine driveclub bundel de oude versie had en de bundel met extra controller en camera de nieuwe.

Moet even bijgewerkt worden op de site kennelijk :)

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Kees_frl schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:08:
[...]

Bedankt voor het melden, en deze is de bundel zonder camera en extra controller?

Ik heb op Wikipedia een overzicht met bundels gevonden maar daar stond dat de kleine driveclub bundel de oude versie had en de bundel met extra controller en camera de nieuwe.

Moet even bijgewerkt worden op de site kennelijk :)
Ja ik heb de variant zonder extra controller en camera. Die van 499 heet toch de gamers edition?

• RayMan
Zat zelf al 2 jaar bij Essent, maar mijn vriendin heeft die actie voor me genomen :) en die gaat er zelfs iets op voorruit tov Enexis. Voor 108,- een super deal.

Morgen alles aansluiten en kijken voor goedkope US download van The Last of Us

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
http://www.gamersyde.com/..._green_hell-33322_en.html

Nieuwe pCars trailer op GS. Veel regen :Y

PSN: Oldzkoel

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Ah, licht en weerseffecten... al sinds mensenheugenis slagen die er in om elke game tien keer mooier te maken!

Ik vond veel eerdere beelden van deze game er saai en kaal uitzien, maar hier word ik best enthousiast van. Al wordt het voor mij persoonlijk misschien wel iets te hardcore realistisch racen. Bij Project Cars wel weerseffecten vanaf dag 1? ;) Ze hebben gelukkig nog even de tijd.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• joey82
RayMan schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:06:
Zat zelf al 2 jaar bij Essent, maar mijn vriendin heeft die actie voor me genomen :) en die gaat er zelfs iets op voorruit tov Enexis. Voor 108,- een super deal.
alleen jammer dat het vastrecht en het tarief dat je betaald net wat hoger is dan normaal ( lees de kleine lettertjes maar eens goed door )..dus hij word gewoon netjes terugbetaald :)

[ Voor 11% gewijzigd door joey82 op 26-10-2014 10:25 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:12
Wow......
Dat wordt wachten :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Cyleo
Krijg daar steeds meer zin in. Goede racers zijn echt dunbezaaid tegenwoordig.

• Brad Pitt
Cyleo schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:44:
Krijg daar steeds meer zin in. Goede racers zijn echt dunbezaaid tegenwoordig.
Op de PS4 zijn er nog nul. Buiten dat, driver support is vrijwel non-existent, laat ze daar maar eerst aan werken.

En ook nog 0 WW2 shooters.. Overal, elk systeem! Nergens te bekennen en ook niet aankondigd..
(De nieuwe Sniper Elite komt wel, maar is toch anders..)

Ik mis dit heel erg :'(

Zou dit zou graag hebben, met de huidige grafische mogelijkheden, gewoon lekker knallen, zonder Perks, upgrades en al die andere moderne zooi.. Ben er nu wel echt klaar mee..

Ik zat voeger altijd op dit spel te wachten.. Was veelbelovend maar is ondertussen allang de stekker uitgetrokken :(
Check! Alliance, the Silent War

(Stel je voor een WW1 peleton van 20 man ofzo met oude geweren tegen 2-3 man Navy Seals met moderne wapens :P)
Kan iemand zich dit herinneren??

Dit moeten ze Kickstarten! :)
(Ps volgens t forum zijn ze er mee bezig nog steeds..)

[/rage]

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 26-10-2014 11:44 ]

• joey82
zouden ze met de nieuwe versie van de ps4 ook wat aan de gevoellige eject button hebben gedaan?

[ Voor 9% gewijzigd door joey82 op 26-10-2014 19:46 ]

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Wow! Heel blij dat Namco deze studio heeft opgepakt. Na NFS2 zijn ze er bij EA uitgegooid. Maar wat een game wordt dit!

PSN: Shiver23

• chrizs
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12 14:57
Exorcist schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:54:
[...]

Niet, ze verhullen zich altijd in een stilzwijgen. Per maand komen er normaliter een stuk of 7 nummers bij, maar de huidige store zoals te zien op de PS4 is lang niet zo uitgebreid als deze was (is?) op de PS3.
Komt omdat de nummers van de afgelopen maanden nog geen ps4 licentie hebben. Laatste store update die er op staat was van januari geloof ik.
Woensdag komen er nieuwe nummers in de store voor zover ik gehoord heb.

En er komen steeds meer licenties bij dus je bibliotheek gaat wel weer groeien ;)

• Cyleo
Brad Pitt schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:49:
[...]

Op de PS4 zijn er nog nul. Buiten dat, driver support is vrijwel non-existent, laat ze daar maar eerst aan werken.
Met driver bedoel je qua stuutjes? Want dat is inderdaad ook nog wel een puntje

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-12 12:01
Heeft iemand enig idee of, en zo ja, waar ik lege PS4-doosjes kan kopen? Ik had een spel op de grond laten slingeren en ben erop gaan staan :$

Gear | Last.fm | twitch.tv

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-12 12:01
Zijn dit in feite dezelfde? http://www.bol.com/nl/p/h...s-blauw/1003004007100629/

Zou als iemand er 1 overheeft (blauwe) van een PSN-kaart/Plus-code deze ook graag overnemen voor een euro ofzo excl verzending. Hoor het wel.

Het papieren hoesje zelf van de game past niet in het transparante PS Plus-doosje.

[ Voor 52% gewijzigd door DarkElement op 26-10-2014 22:29 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Verwijderd

Morgen de grote dag van de 2.0 system update voor de PS4.
Voor de PSVita en de PS App komen ook updates morgen.

Ik ben erg benieuwd naar de updates.
Pagina: 1 ... 48 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link