Verwijderd

Maichel schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:00:
[...]

Dat ligt eraan wat je nog niet weet :*)

Ik ga er nog steeds vanuit dat deze vandaag komt ja.

http://www.product-review...ware-update-release-time/
Ik ben helemaal klaar voor 2.0.

Ik heb je volgens mij nog steeds niet op PSN of wel?

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:03
ChrisLNFF schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:06:
[...]

Wat voor mij al een reden zou zijn om 'm te halen!
Wou net zeggen... RE4 wordt door velen gezien als een van de beste games allertijden. Na RE4 hebben veel games elementen uit RE4 gekopieerd, zoals Gears of War. Als het werkelijk RE4 in een nieuw jasje is, is het een nieuwe klassieker. Gameplay van RE4 is namelijk niet verouderd.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 14:53
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:27:
[...]

Ik ben helemaal klaar voor 2.0.

Ik heb je volgens mij nog steeds niet op PSN of wel?
Nu wel :)

PSN: Maichel

• R1kske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-09 15:36
Trishul schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:41:
[...]

Wou net zeggen... RE4 wordt door velen gezien als een van de beste games allertijden. Na RE4 hebben veel games elementen uit RE4 gekopieerd, zoals Gears of War. Als het werkelijk RE4 in een nieuw jasje is, is het een nieuwe klassieker. Gameplay van RE4 is namelijk niet verouderd.
Heel toevallig heb ik afgelopen week nog RE4 gespeeld op mijn Wii, ik kan je zeggen dat het qua gameplay misschien nog prima kan, maar die besturing is wel echt heel ouderwets. Ik snap dat daardoor de spanning meer in het spel wordt gebracht en het ook de snelheid eruit haalt waardoor het geen shooter wordt. Ik hoop alleen wel dat het niet die elementen overneemt.

Steam: rh1991

• Maichel
Nog geen bevestigingen van 2.0...zal dan toch niet vandaag zijn helaas :)

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-12 14:24
Hoop het wel, maar ben er bang voor.

Verwijderd

Mijn hoop is ook niet meer op vandaag , normaal waren updates tussen 9 en 10 uur.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:24
Laat ze eerst de basis functionaliteit aanpassen voordat ze functies toevoegen die nog meer van psn vragen.

Zou wel goed zijn als Sony wat duidelijkheid verschaft.

[ Voor 21% gewijzigd door giantgiantus op 14-10-2014 11:32 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:27

On_E

Housemusic

Ik heb geen enkel probleem met netwerkonderhoud.

Waar ik wel een probleem mee heb is dat geen enkele digitale game of zelfs de Netflix app gewoon niet werkt tijdens zo'n onderhoud....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:50
Ik heb gisteravond anders gewoon Netflix gebruikt en Destiny gespeeld.

• On_E

On_E

Housemusic

tiguan schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:49:
Ik heb gisteravond anders gewoon Netflix gebruikt en Destiny gespeeld.
Dan was je voor het onderhoud begon al online?

Ik kon niks spelen omdat mijn licenties niet konden worden geverifieerd...

[ Voor 14% gewijzigd door On_E op 14-10-2014 11:49 ]

• Maichel
giantgiantus schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:31:
Laat ze eerst de basis functionaliteit aanpassen voordat ze functies toevoegen die nog meer van psn vragen.

Zou wel goed zijn als Sony wat duidelijkheid verschaft.
Tja, enige wat ze al vanaf Augustus zeggen is "soon".

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:24
On_E schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:47:
Ik heb geen enkel probleem met netwerkonderhoud.

Waar ik wel een probleem mee heb is dat geen enkele digitale game of zelfs de Netflix app gewoon niet werkt tijdens zo'n onderhoud....
Digitale games werken bij mij wel. Als je de ps4 als primary console maakt heb je volgens mij bovenstaand probleem niet. Mensen hadden bij een eerdere onaangekondigde storing hetzelfde probleem.

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

On_E schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:49:
[...]

Ik heb gisteren in het begin van de avond gewoon een digitale game kunnen opstarten (daarvoor stond de PS4 zoals gewoonlijk op standby)

edit: Bij mij is mijn PS4 primary console op de account die ik gebruik om te spelen en zijn de spellen ook aangeschaft met diezelfde account.

[ Voor 15% gewijzigd door embee op 14-10-2014 11:57 ]

Constructed: Silver || Limited: Silver

Verwijderd

Ik heb lekker op de X1 gespeeld gisterenavond en vanochtend.
Nu ben ik weer op de vertrouwde PS4 aan het spelen.

• tiguan
  • Laatst online: 23:50
On_E schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:49:
[...]

Nee had 'm pas om 23.00u aangezet ofzo. Primary console? Is dat een ding? Ik heb er maar één hoor! :P

[ Voor 9% gewijzigd door tiguan op 14-10-2014 12:20 ]

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-12 16:14

UTADDICT

NERF

tiguan schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:19:
[...]

Nee had 'm pas om 23.00u aangezet ofzo. Primary console? Is dat een ding? Ik heb er maar één hoor! :P
Ik ben ook pas begonnen om 21:30. Daarvoor stond de console uit. Geen enkel probleem met Destiny online, hele avond Co-op gespeeld met een vriend.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• On_E

On_E

Housemusic

giantgiantus schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:55:
[...]

Digitale games werken bij mij wel. Als je de ps4 als primary console maakt heb je volgens mij bovenstaand probleem niet. Mensen hadden bij een eerdere onaangekondigde storing hetzelfde probleem.
Mijn PS4 staat als primary ingesteld, heb dit probleem ook nooit eerder gehad.

Vanochtend deed alles het gewoon weer trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 14-10-2014 12:51 ]

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-12 08:58
Chaoss schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:06:
Xbox heeft dat beter voor elkaar: feit.
Dat is een feit, wat iedereen ook weet. Maar het gaat hier om PS4 toch? Staat zelfs 'Geen XBO vs PS4 discussie'.. Ik snap gewoon niet waarom iedereen elke keer, zodra er maintenance is, moet gaan zeuren over een klote netwerk etc. Het is zinloos, je gaat ook daardoor niet online komen namelijk. :')

Oh, Chaoss, ik bedoel dit niet persoonlijk gericht op jou hoor. Gewoon over het algemeen op het moment, gisteravond eigenlijk. Geen kans meer gehad om te reageren, dus vandaar dat ik ietwat laat ben haha.

Verwijderd

Chaoss schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:06:
de discussie ontgaat mij ook een beetje. Dat PSN relatief veel downtime heeft is bekend maar waarom dat elke keer weer tot een doelloze discussie moet leiden?

Ik snap dat het frustrerend is als je niet online kunt ivm onderhoud maar om nu elke keer hier je gal te spuwen? Xbox heeft dat beter voor elkaar: feit.
Blijkbaar heeft xbox dat niet, granted hun online service is super.. maar deze zware xbox fan van laatste generatie heeft toch geen xbone thuis staan maar een PS4 want die hadden / hebben het met de huidige generatie toch echt beter voor elkaar.. Ben tenminste door Sony nog niet voorgelogen zoals micrsoft dat keer op keer op keer op keer op keer gedaan heeft sinds de aankondiging.

Dus als ik daarvoor een dagje niet online kan boeiend.. heb ik er meer dan voor over

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2014 15:17 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Controller net aangemeld bij Sony, rubber is gescheurd van de linker stick. Mijn andere controller hou ik voorlopig (ik verwacht dat deze tzt ook zal scheuren) goed in de gaten. Benieuwd hoe ze het gaan oplossen met het ding.

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-12 18:21
Exorcist schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:38:
Controller net aangemeld bij Sony, rubber is gescheurd van de linker stick. Mijn andere controller hou ik voorlopig (ik verwacht dat deze tzt ook zal scheuren) goed in de gaten. Benieuwd hoe ze het gaan oplossen met het ding.
Sturen gewoon een nieuwe op, die iets steviger is, bekend probleem.

• Exorcist
  • Niet online
Matedeor schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:42:
[...]

Sturen gewoon een nieuwe op, die iets steviger is, bekend probleem.
Dat het bekend was wist ik, hoop wel dat de afhandeling voor iedereen gelijk is maar daar ga ik vanuit.
Neem aan dan wel een blauwe zoals ik nu ook heb..

Modelnr van beide controllers zijn overigens CUH-ZCT1E; hebben mensen die hier geen last van hebben een ander typenr? Beide controllers bij launch aangeschaft.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:02
Waar kun je dat doen? Mijne is ook gaan scheuren(linker thumbstick).

Moet je die oude 'kapotte' dan terug sturen?

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Ze sturen een nieuwe op voor jou.
Volgens mij hebben zij bij de "nieuwere" controllers een ander soort coating ofzo gebruikt.
Voelt anders aan

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Ik zou als ik jullie was eerst even bellen met de winkel waar je het hebt gekocht. De mijne kwam bij Bart Smit vandaan en kon het gewoon in de winkel ruilen. Hoefde niet eens de bon te laten zien (eerst gebeld en verhaal uitgelegd)

Geen gezeur met opsturen en wachten..

[ Voor 15% gewijzigd door fonsmeister op 14-10-2014 16:18 ]

PSN: fonsmeister

• Maichel
Als ware moraalridder enzo moet ik jullie toch even wijzen op:

[PS4] Problemen en garantie-afhandelingen

Haha nee, maar daar vind je alle informatie die je nodig hebt O-)

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Heeft iemand enig idee hoe ik een PS4 een statisch IP adres kan geven als de console bekabeld is verbonden met een WiFi-repeater? Momenteel heeft de console een vast IP adres draadloos via de router, maar zodra hij dus doorverbonden wordt met een repeater als tussenstop wordt hij logischerwijs niet meer gevonden.

Het betreft namelijk een recente aanschaffing van een repeater, die als verlengstuk van de router moet gaan dienen i.v.m. onvoldoende bereik. Mijn gedachtegang is dat de PS4 een statisch IP moet krijgen in de repeater, en de repeater weer voor de router. Iemand hier ervaring mee?

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-12 08:58
afca020 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:29:
Heeft iemand enig idee hoe ik een PS4 een statisch IP adres kan geven als de console bekabeld is verbonden met een WiFi-repeater? Momenteel heeft de console een vast IP adres draadloos via de router, maar zodra hij dus doorverbonden wordt met een repeater als tussenstop wordt hij logischerwijs niet meer gevonden.

Het betreft namelijk een recente aanschaffing van een repeater, die als verlengstuk van de router moet gaan dienen i.v.m. onvoldoende bereik. Mijn gedachtegang is dat de PS4 een statisch IP moet krijgen in de repeater, en de repeater weer voor de router. Iemand hier ervaring mee?
Kijk even in de instellingen van de repeater?

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 19:49
Maare nog geen 2.0 update ??
Beetje matig weer. Zal wel weer ergens eind december worden en dan trots zeggen ja is toch 2014 :(

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Ze hebben toch herfst 2014 gezegd? If so dan hebben ze nog even. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

afca020 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:29:

Instellingen van de ps4, kiezen voor geavanceerd, en dan handmatig IP opgeven, dat kan vogens mij bedraag ook gewoon hoor.
Aan de repeater hoef je dan niets meer te doen.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:44
Wat zijn eigenlijk een beetje de meningen over Driveclub? Of zit iedereen - net als ik - nog te wachten op de gratis PS+ versie? Mijn hype is al helemaal weggezakt.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
SacreBleu schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:27:
Wat zijn eigenlijk een beetje de meningen over Driveclub? Of zit iedereen - net als ik - nog te wachten op de gratis PS+ versie? Mijn hype is al helemaal weggezakt.
Prima race game maar jammer van online gedeelte :) rest staat wel in driveclub thread eigenlijk :)

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:44
WeAreLegion schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:33:
[...]

Prima race game maar jammer van online gedeelte :) rest staat wel in driveclub thread eigenlijk :)
Oeps, helemaal niet aan gedacht om daar te kijken 8)7.
Voor mijn doen ben ik al een tijdje niet op Tweakers geweest :+

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-12 21:13
Is er al bekend wanneer de witte ps4 los verkrijgbaar is? Beide bundles (destiny en driveclub) spreken mij niet aan.
Op Amazon.de staat 7 november. De mediamarkt heeft ook al een productpagina.
Via marktplaats heb ik een webshop gevonden die hem verkoopt, maar dat kan ook een gesplitste bundel zijn.

• Fireb@ll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 08:51
Erapaz schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:25:
Is er al bekend wanneer de witte ps4 los verkrijgbaar is? Beide bundles (destiny en driveclub) spreken mij niet aan.
Op Amazon.de staat 7 november. De mediamarkt heeft ook al een productpagina.
Via marktplaats heb ik een webshop gevonden die hem verkoopt, maar dat kan ook een gesplitste bundel zijn.
Volgens mij is hij bij MM al te koop. Heb afgelopen vrijdag mijn eigen exemplaar ( zwart) opgepikt bij toysxl. Bij MM hadden ze alleen nog wit los en wit met Driveclub.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:57

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Weten jullie of het klopt dat je minecraft super goedkoop kan kopen op PS4 als je hem op PS3 had?

want weet zeker dat ik hem gewoon zag staan voor 19 euro ofzo en gister avond stond die er ineens voor 3,99 maar zag niets van korting oid. dus nu heb ik hem gekocht voor 3.99 en werkt perfect. heb gewoon de volledige functies

een vriend van mij die hem niet op dat account op de ps3 had moest wel gewoon de volle mep betalen

[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 15-10-2014 08:03 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• BlackMage
  • Laatst online: 06-11 07:53
Ricmaniac schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:02:
Weten jullie of het klopt dat je minecraft super goedkoop kan kopen op PS4 als je hem op PS3 had?

want weet zeker dat ik hem gewoon zag staan voor 19 euro ofzo en gister avond stond die er ineens voor 3,99 maar zag niets van korting oid. dus nu heb ik hem gekocht voor 3.99 en werkt perfect. heb gewoon de volledige functies

een vriend van mij die hem niet op dat account op de ps3 had moest wel gewoon de volle mep betalen
Ja dat klopt. Als je de PS3+Vita versie hebt, dan kan je de PS4 versie voor 3,99 kopen.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-12 16:14

UTADDICT

NERF

Fireb@ll schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:02:
[...]

Volgens mij is hij bij MM al te koop. Heb afgelopen vrijdag mijn eigen exemplaar ( zwart) opgepikt bij toysxl. Bij MM hadden ze alleen nog wit los en wit met Driveclub.
Yep. Zondag mijn zwarte PS4 gehaald bij MM, hebben dozen vol (losse) witte versies staan.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-12 13:14
Ik weet niet of ik nu in het juiste topic zit. En ik weet niet of het probleem aan mijn PS4 ligt.
Maar ik heb in ieder geval een probleem. Heb gisteravond en vanmorgen internet al afgespeurd. Maar blijkbaar heeft niemand het zelfde probleem. (of ik zoek niet goed)

In ieder geval het probleem: Heel simpel heb geen geluid meer. Sinds gisteravond.

Ik heb mijn PS4 via HDMI aangesloten op de monitor van mijn pc.
Een optische kabel voor het geluid aangesloten op mijn versterker.
Ik heb altijd geluid gehad over de versterker tot gisteravond dus. Ik zette de versterker aan en geen geluid. Instellingen op de versterker bekeken alles is hetzelfde.
Toen heb ik mijn Headset in de monitor geplugd en dan heb ik wel geluid. (doorgave via hdmi gaat goed)

Instellingen op de PS4 bekeken bij geluid.
Geluid staat op Digital out (optical)
DDS5.1 , DTS5.1 en ACC staan niet aangevinkt.
En hij staat linear PCM ingeschakeld. (deze instellingen heb ik vanaf het begin zo ingesteld en heeft altijd gewerkt.)
Ik heb alles aangevinkt en de bron gewijzigd maar geen geluid.

Nu heb ik de PS4 afgekoppeld en op mijn TV aangesloten.
HDMI voor beeld en de optical kabel even voor het geluid.

Instellingen voor de PS4 weer op optical gezet. Speakers van de tv ingeschakeld en ik hoorde geluid!
Maar.... Waar komt het geluid van weg? Via de optical of via HDMI? dus eigenlijk weet ik nog niets.
Want voor zover ik het begrepen heb kiest de PS4 automatisch de geluid bron.

Ik hoop dat het probleem in mijn versterker zit en niet de PS4. Ik weet het niet meer...
Misschien iemand een soort gelijk probleem gehad?

PSN: Totumpaal

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Als je nog niet hebt geprobeerd om een ander apparaat op je versterker aan te sluiten zit je hier inderdaad verkeerd.

• BlackMage
  • Laatst online: 06-11 07:53
totempaal schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:29:
Ik weet niet of ik nu in het juiste topic zit. En ik weet niet of het probleem aan mijn PS4 ligt.
Maar ik heb in ieder geval een probleem. Heb gisteravond en vanmorgen internet al afgespeurd. Maar blijkbaar heeft niemand het zelfde probleem. (of ik zoek niet goed)

In ieder geval het probleem: Heel simpel heb geen geluid meer. Sinds gisteravond.

Ik heb altijd geluid gehad over de versterker tot gisteravond dus. Ik zette de versterker aan en geen geluid. Instellingen op de versterker bekeken alles is hetzelfde.
Toen heb ik mijn Headset in de monitor geplugd en dan heb ik wel geluid. (doorgave via hdmi gaat goed)

En hij staat linear PCM ingeschakeld. (deze instellingen heb ik vanaf het begin zo ingesteld en heeft altijd gewerkt.)

Instellingen voor de PS4 weer op optical gezet. Speakers van de tv ingeschakeld en ik hoorde geluid!
Maar.... Waar komt het geluid van weg? Via de optical of via HDMI? dus eigenlijk weet ik nog niets.

Ik hoop dat het probleem in mijn versterker zit en niet de PS4. Ik weet het niet meer...
Ik denk niet dat je tv een optical input heeft. Dat zal vast een output zijn, want zie geen reden waarom daar een optical input op zou zitten met twee waardeloze speakertjes. Ik ga er dus vanuit dat het geluid via HDMI ging.

Wat je kan doen:
- Test andere optische kabel
- Test de PS4 met een ander apparaat dat optisch geluid kan ontvangen
- Test je receiver met een ander apparaat dat optisch geluid kan versturen (waarschijnlijk je tv dus).
totempaal schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:29:

De optical aansluiting op je tv is een Optical out dus dat zal via HDMI zijn. Zat de optische kabel gewoon ff niet helemaal goed meer? En Waarom heb je DD5.1 , DTS 5.1 uit staan btw? Want met LPCM heb je maximaal stereo over optical. ;)
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:45:
[...]

De optical aansluiting op je tv is een Optical out dus dat zal via HDMI zijn. Zat de optische kabel gewoon ff niet helemaal goed meer? En Waarom heb je DD5.1 , DTS 5.1 uit staan btw? Want met LPCM heb je maximaal stereo over optical. ;)
Tussendoor vraagje : lpcm via hdmi is toch hetzelfde als lossless?

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-12 13:14
Het lijkt inderdaad op de versterker. (gelukkig, oud beestje)
Heb net mijn mediaspeler aangesloten. Audio op de optical ingesteld, filmpje gestart. Geen geluid.

Iedereen bedankt voor het meedenken!

PSN: Totumpaal

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Of de kabel

PSN: Oldzkoel

• Exorcist
  • Niet online
SacreBleu schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:27:
Gisteren gespeeld bij een vriend. Vind hem tegenvallen, en ben sowieso meer van het opleuken van "normale" auto's middels upgrades. Daar ook gelijk Forza 5 gespeeld, die beviel me stukken beter. Niet echt met elkaar te vergelijken, maar ik heb wel besloten geen 60 Euro neer te tellen voor DC.

• Kol Nedra
  • Laatst online: 01:18
Kan Driveclub nog steeds niet downloaden, hopelijk komt de kale game binnenkort uit. :/

nothing stops this train

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:11
Exorcist schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:23:
[...]
maar ik heb wel besloten geen 60 Euro neer te tellen voor DC.
Niemand betaals 60 euro voor DC hoop ik, want hij kost 39,99 ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 13:12

dano_nl

Meh

Zijn er al games die gebruik maken van de camera? Of toepassingen buiten de standaard meegeleverde appjes?

Meh

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:26:
[...]

Niemand betaals 60 euro voor DC hoop ik, want hij kost 39,99 ;)
Als je geen psplus hebt is ie wel 59,99.

:+

• Kol Nedra
en als je hem fysiek koopt kost ie maar 50 euro :)

nothing stops this train

dano_nl schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:37:
Zijn er al games die gebruik maken van de camera? Of toepassingen buiten de standaard meegeleverde appjes?
Nope. Alleen playroom en het inlog scherm.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-12 22:45

The_Bird

Meneer de Raaf

Alien Isolation:
-Je kan je hoofd gebruiken om om hoekjes te kijken
-Je kan er voor kiezen dat geluid van de ruimte waar je speelt door de game 'gehoord' wordt waardoor de Alien daar op kan reageren wanneer je teveel geluid maakt.

"21 jaar DSL!"

• 0xrubennft
  • Laatst online: 20-11 12:45
The_Bird schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:57:
[...]

Alien Isolation:
-Je kan er voor kiezen dat geluid van de ruimte waar je speelt door de game 'gehoord' wordt waardoor de Alien daar op kan reageren wanneer je teveel geluid maakt.
Hopelijk gaan er in de toekomst maar games gebruik maken van de camera! M'n zoontje vindt de Playroom games erg leuk, maar er is wel weinig variatie nog helaas.
Kol Nedra schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:26:
Kan Driveclub nog steeds niet downloaden, hopelijk komt de kale game binnenkort uit. :/
Ja erg jammer, alweer bijna een weekje verder. Was van plan de upgrade te halen als de psn versie tof was, maar begin nu stiekem toch verder te kijken naar bijvoorbeeld The crew of Project Cars. >:)

[ Voor 28% gewijzigd door 0xrubennft op 15-10-2014 11:02 ]

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-12 14:42
Exorcist schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:23:
[...]

Gisteren gespeeld bij een vriend. Vind hem tegenvallen, en ben sowieso meer van het opleuken van "normale" auto's middels upgrades. Daar ook gelijk Forza 5 gespeeld, die beviel me stukken beter. Niet echt met elkaar te vergelijken, maar ik heb wel besloten geen 60 Euro neer te tellen voor DC.
Heb dit zaterdag ook bij een vriend gedaan. Heb maar een half uurtje gespeeld, want ben niet zo'n racer. Grafisch vond ik het iig niet echt bijzonder. Had er echt veel meer van verwacht nav de 1080P films die hier ook gedeeld zijn.

PSN ID Binloading_nl

[...]

Alien Isolation:
Kak nu je het zegt! Ook warthunder gebruikt headtracking. Is nog f2p ook.

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:52

Smoonshine

Feyenoord!!

[...]

Alien Isolation:
Haha, dat klinkt erg geinig, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand het aan zet. Ben je ineens de sjaak, omdat er per ongeluk een vrachtwagen voorbij komt of dat er een collecte aan de deur staat. In theorie zou het spel dus ook zijn eigen geluid horen, dus wordt de Alien gelokt door het geluid dat hij zelf maakt.

uhm...

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Het verhaal van ubisoft word ook steeds mooier :P http://www.eteknix.com/ub...ed-console-manufacturers/

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12 14:57

Kju

Ik moet Skylanders Trap Team voor mijn jongens kopen, "moet" want ze hebben een vermogen aan skylanders crap gespaard en ze hebben de vorige twee delen dus ook gespeeld en, nou ja, ik krijg allerlei argumenten die ik ook had/heb als ik iets wil hebben ;). Nou twijfel ik enorm tussen de Wii U en de PS4. De Wii U zijn ze gewend, grafisch ziet de PS4 (waarschijnlijk iets waar alleen papa iets om geeft) er naar mijn mening een stuk beter uit maar kost wel hetzelfde. Ik las ergens dat de PS4 versie buggy is. Heeft iemand hier ervaring mee?

PSN: Kjujay

Ja niet te geloven eigenlijk dat ze keer op keer zulke domme uitspraken doen. 1 van hen beweert zelfs dat 30fps in hun games op de PC wordt afgedwongen door Microsoft.

Zou dit allemaal waar zijn (denk het eerlijk gezegd niet) dan slaan echt alle grote spelers in de gamewereld een grote flater.

Verwijderd

Korting op BF4 en DLC in de PSStore :

PS4 (full games)

Battlefield 4
Was £54.99/€69.99/$99.95, now £24.99/€29.99/$39.95

Meer aanbiedingen :

http://blog.eu.playstatio...=social_20141015_33683557

• Kol Nedra
Kju schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:08:
Ik moet Skylanders Trap Team voor mijn jongens kopen, "moet" want ze hebben een vermogen aan skylanders crap gespaard en ze hebben de vorige twee delen dus ook gespeeld en, nou ja, ik krijg allerlei argumenten die ik ook had/heb als ik iets wil hebben ;). Nou twijfel ik enorm tussen de Wii U en de PS4. De Wii U zijn ze gewend, grafisch ziet de PS4 (waarschijnlijk iets waar alleen papa iets om geeft) er naar mijn mening een stuk beter uit maar kost wel hetzelfde. Ik las ergens dat de PS4 versie buggy is. Heeft iemand hier ervaring mee?
Haal de wii U versie, maar zeg ik vooral voor de vader, anders is zijn ps4 bezet als de kinderen skylanders willen spelen of andersom...... denk dat je daar irritatie mee krijgt voor zowel de kinderen en je man :)

nothing stops this train

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Kol Nedra schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:12:
[...]

Haal de wii U versie, maar zeg ik vooral voor de vader, anders is zijn ps4 bezet als de kinderen skylanders willen spelen of andersom...... denk dat je daar irritatie mee krijgt voor zowel de kinderen en je man :)
Hopelijk hebben ze dan meerdere tv's, anders maakt het nog niets uit he :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Maichel
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:04:
Korting op BF4 en DLC in de PSStore :

PS4 (full games)

Battlefield 4
Was £54.99/€69.99/$99.95, now £24.99/€29.99/$39.95

Meer aanbiedingen :

http://blog.eu.playstatio...=social_20141015_33683557
Maar niet meer aanbiedingen voor de PS4 :'(

• Kol Nedra
Phase schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:14:
[...]

Hopelijk hebben ze dan meerdere tv's, anders maakt het nog niets uit he :P
Das wel te hopen, als ik papa was zorgde ik ervoor dat mijn kind een eigen tv heeft en eigen console, want als papa wilt gamen dan moet hij dat kunnen :)

nothing stops this train

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:57

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Al wat meer bekend over de driveclub gatis download?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Kol Nedra
Ricmaniac schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:19:
ergens begin october 2015 :+

nothing stops this train

• Poulske
Maichel schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:15:
[...]

Maar niet meer aanbiedingen voor de PS4 :'(
Wel Battlefield Premium voor maar 20 euro, dat is toch wel een nette deal.

Edit: 18 euro zelfs als je PS Plus bent.

[ Voor 8% gewijzigd door Poulske op 15-10-2014 13:44 ]

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-11 17:59
Poulske schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:43:
[...]

Wel Battlefield Premium voor maar 20 euro, dat is toch wel een nette deal.

Edit: 18 euro zelfs als je PS Plus bent.
Maar alleen in de UK store toch?

• Poulske
creapYYY schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:55:
[...]

Maar alleen in de UK store toch?
Nee, ook in de Nederlandse store.

• Kol Nedra
dit is humor :D

http://www.ebay.co.uk/sch...nkw=ps4+lightbar&_sacat=0

ff kijken welke ik ga halen ^^

nothing stops this train

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Hehe Thundercats en Autobots O+

PSN: Bellerophon-

• giganielsie
  • Laatst online: 17-12 22:19
Ricmaniac schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:19:
Als het goed is zou die vandaag in de store moeten staan

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ohw mijn god ze zijn echt heerlijk bezig inderdaad. 8)7
Ik heb er 2 met het Batman logo.

[ Voor 35% gewijzigd door Alvanosa op 15-10-2014 14:26 ]

PSN: Alvanosa

• Denko
  • Registratie: Januari 2003

Denko

|{ing Øf ßlitz

Kuch Kuch

*knip* Foto verkleinen of thumbnails maken

[ Voor 66% gewijzigd door Chaoss op 15-10-2014 15:51 ]

PSN & XBL: Denkoyugo

• Kol Nedra
giganielsie schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:22:
[...]

Als het goed is zou die vandaag in de store moeten staan
wait what??? bron?

nothing stops this train

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12 14:57

Kju

Kol Nedra schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:12:
[...]

Er zijn wel meerdere tv's in huis. Zowel de Wii U als de PS4 zijn op dezelfde tv aangesloten omdat ik zelf ook graag nintendo titels speel en dat doe ik het liefst op deze tv, het is een bewuste keuze. Ik ben er dus wel aan gewend dat ik zelf niet kan spelen als de kids spelen. Ze zijn nog niet zou oud (4 en 9) dus de tv word in de avonden (nog) niet ingepikt omdat ze vroeg in bed liggen.

Btw, ik ben zelf de papa ;)

PSN: Kjujay

• giganielsie
  • Laatst online: 17-12 22:19
Oeps... Dat dacht ik gelezen te hebben maar is blijkbaar niet helemaal waar |:( :'(

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-12 16:07

Willybubba

Nut up or shut up.

Die PR afdeling kan idd zijn biezen wel pakken ja... Het wordt steeds erger 8)7 |:(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

AtlAntA schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:49:
[...]

Tussendoor vraagje : lpcm via hdmi is toch hetzelfde als lossless?
Yes LPCM is lossless en via HDMI mogelijk tot 7.1 net als Dolby TrueHD en DTS HD MA trouwens dat is nu eigenlijk gewoon LPCM met fancy naampje en lampje op je versterker :> :P

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je dat zelf gedaan? Want dat is toch niet het PS4 font waarmee ze adverteren?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003

Denko

|{ing Øf ßlitz

BtM909 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:20:
[...]

Heb je dat zelf gedaan? Want dat is toch niet het PS4 font waarmee ze adverteren?
Nee, dit was een custom bestelling. Via Ebay ook overigens.

PSN & XBL: Denkoyugo

• Alvanosa
Het moet wel heel slecht gaan met Crytek als dit waar is:
http://www.videogamer.com...bringing_ryse_to_ps4.html

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Waar rook is...

PSN: Bellerophon-

Verwijderd

Die heb ik pas geleden al uitgespeeld op de X1.
Goed spel dat erg vermakelijk is om te spelen.

• Chaoss
  • Laatst online: 00:02

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ze zullen echt geen contractbreuk met Microsoft doen, dus blijkbaar is er een contract met Microsoft waarin een bepaalde periode is vast gezet. "x jaar lang na de XBO release geen Ryse versie voor andere consoles". en als die periode verstreken is waarom zou je dan niet open staan voor een port naar een andere console?

Maar goed Ryse is volgens mij niet echt een top game geweest... dus zitten we er überhaupt op te wachten? :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Alvanosa
Chaoss schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:00:
[...]

Ze zullen echt geen contractbreuk met Microsoft doen, dus blijkbaar is er een contract met Microsoft waarin een bepaalde periode is vast gezet. "x jaar lang na de XBO release geen Ryse versie voor andere consoles". en als die periode verstreken is waarom zou je dan niet open staan voor een port naar een andere console?

Maar goed Ryse is volgens mij niet echt een top game geweest... dus zitten we er überhaupt op te wachten? :+
Ik in ieder geval niet, grafisch ok, maar kwa gameplay flink onder de maat als ik de reviews moet geloven.

• striner
  • Laatst online: 07-12 22:02
Eind deze maand komt Just Dance 2015 uit :P

• Fireb@ll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 08:51
striner schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:20:
[...]

Eind deze maand komt Just Dance 2015 uit :P
Met de 2.0 update en de optie direct naar youtube, kun je meteen je moves online knallen :+

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
Ik kom er niet uit, ik wil voor mijn vrouw een gebruiker aanmaken en voor mijn kinderen. Dit heb ik gedaan maar die kunnen niet op psn. Zal zeker meerdere malen in dit topic voorbij zijn gekomen maar kan het toch niet vinden. Dit is mijn 2e ps4 en als ik deze als primaire ps4 wil instellen gaat dat niet omdat mijn (verkochte) ps4 al primair is.
Ook wil ik met ouderlijk toezicht de spellen beperken die mijn kids kunnen starten. Dit niveau pas ik aan en dan gaan de spellen op slot. Leuk maar bij mijn eigen account staan ze ook op slot....

[ Voor 12% gewijzigd door bukkum op 15-10-2014 20:54 ]

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
bukkum schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:49:
Ik kom er niet uit, ik wil voor mijn vrouw een gebruiker aanmaken en voor mijn kinderen. Dit heb ik gedaan maar die kunnen niet op psn. Zal zeker meerdere malen in dit topic voorbij zijn gekomen maar kan het toch niet vinden. Dit is mijn 2e ps4 en als ik deze als primaire ps4 wil instellen gaat dat niet omdat mijn (verkochte) ps4 al primair is.
Ook wil ik met ouderlijk toezicht de spellen beperken die mijn kids kunnen starten. Dit niveau pas ik aan en dan gaan de spellen op slot. Leuk maar bij mijn eigen account staan ze ook op slot....
Even mezelf quoten, probleem 1 heb ik support voor gemaild. Ouderlijk toezicht als iemand dit toevallig weet graag.

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-12 12:01
Gratis full versie Minecraft voor de PS3

https://nl.pepper.com/aan...-2379?page=1#comment-form

Wat je moet doen is de PS3 EN vita demo via de https://store.sonyentertainmentnetwork.com site toevoegen in je winkelwagentje en daarna de volledige versie, het werkt echt :) geen geintje. Foutje op de webstore denk ik.

edit: En de PS4 versie kon ik daarna ook gratis binnenhalen lolllll :o

[ Voor 20% gewijzigd door DarkElement op 15-10-2014 21:31 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02:29
DarkElement schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:28:

Wat je moet doen is de PS3 EN vita demo via de https://store.sonyentertainmentnetwork.com site toevoegen in je winkelwagentje en daarna de volledige versie, het werkt echt :) geen geintje. Foutje op de webstore denk ik.

Hier ook gelukt, hij geeft ingame nog wel aan unlock volledige versie, als ik dit kies opent hij de store en staat er gekocht :P

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-12 18:47
DarkElement schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:28:

Chill, thanks man, heb hier ook beide gratis _/-\o_
Die kost bij mij in de web store 3.99, de standaardprijs als je de ps3 versie hebt gekocht. Die hen ik dus wel gratis :+
Heb m'n ps4 zo niet bij de hand maar 15 euro besparen zou al wel fijn zijn ;)
Pagina: 1 ... 43 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link