https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
hier werkt het nog, is nu bezig met downloadenJer0entjeh88 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:31:
Helaas, hier lukt het niet meer. Als je het volledige spel na de demo in de winkelwagen doet dan verdwijnt de demo en betaal je gewoon het volledige spel.
Hier bij de PS4 versie ook inderdaad, kan iemand bevestigen hoe dit zit bij de PS3 versie, heb nu geen tijd om het te checken, bij vrienden van me hadden ze gewoon de full versie.SmooK schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:07:
[...]
Hier ook gelukt, hij geeft ingame nog wel aan unlock volledige versie, als ik dit kies opent hij de store en staat er gekocht
PS3 ook gratis hierDarkElement schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:42:
[...]
Hier bij de PS4 versie ook inderdaad, kan iemand bevestigen hoe dit zit bij de PS3 versie, heb nu geen tijd om het te checken, bij vrienden van me hadden ze gewoon de full versie.
PSN: TheKrish
edit: ps3 versie werkt perfect!
[ Voor 30% gewijzigd door DarkElement op 15-10-2014 22:56 ]
De ps3 en vita versie zijn wel unlocked
Thnx voor de tip btw.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Zou het spel nooit hebben gekocht maar ik vermaak me er gek genoeg wel mee, morgen na het werk maar ff verder, alweer veel te laat nu
[ Voor 38% gewijzigd door DarkElement op 15-10-2014 23:08 ]
Verwijderd
De PS4 versie wordt dan 3,99 in plaats van 18,99 omdat je de PS3 versie 'hebt'. Alsnog een leuke korting, maar als Nederlander toch iets minder interessant dan gratis
Ik kan de PS4 versie niet kopen. Als ik in game op 'unlock' klik gaat hij namelijk naar de store waar hij zegt 'geïnstalleerd'...dutchgio schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:14:
Idd, je kunt de Vita/PS3 versie wel gratis krijgen op die manier krijgen, maar niet meer dan dat.
De PS4 versie wordt dan 3,99 in plaats van 18,99 omdat je de PS3 versie 'hebt'. Alsnog een leuke korting, maar als Nederlander toch iets minder interessant dan gratis
ik heb BF4 nog niet en door die aanbieding wil ik m wel kopen, bij elkaar dus €45. Vinden jullie dat het spel nu waard? Ik begrijp dat er veel gedoe is geweest over BF4, zeker bij launch, maar heb geen zin in een spel wat een spookstad is...
PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort
Aangeschaft! Zal is kijken naar de Tweakers platoon! Morgen spelen... Ben benieuwd!nickdew schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:43:
Bf4 meteen kopen. Enige spel wat ik nu veel speel! Vind het vooral met meerdere in squada fantastisch!! Niets geen problemen. Vandaag premium gekocht met mappacks :-)
Vreemd, want Minecraft is crossbuy voor PS3 en Vita! Torn ik de PS3 versie "gekocht" had, was de Vita versie gratis....DrWoetR schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:48:
Bij mij is denk ik helaas alleen de PS3 versie gelukt. Vita moet ik unlocken, en in de store kost 'ie 18,99
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
PS4 moet je eens opstarten, dan krijg je een knop die zegt dat je nog moet unlocken toch?Jumpman schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 00:06:
Zojuist ook maar even geprobeerd, geen idee of ik het ooit ga spelen, maar het is gelukt de PS4, PS3 en de PS Vita gratis te downloaden.
Oh en de PS4-versie is slechts een demo, je kan zoals eerder genoemd nu wel de volledige versie kopen voor 3,99...
PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort
Edt: ik heb toch nog unlock full game staan op mn vita
[ Voor 28% gewijzigd door ndonkersloot op 16-10-2014 07:40 ]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ik zag gisteren in de store dat Battlefield 4 maar iets van 24 euro kostte. Klopt dit wel? Is dit een soort licentie die je alleen kan gebruiken als je geabonneerd bent op PSN+? Wat biedt dan die andere Battlefield 4 meer die met 60 euro in de store staat?
Hetzelfde geldt voor Minecraft. Die stond nu dus te koop voor iets van 18/19 euro.
Dit zijn toch wel gewoon de volledige spellen?
Er is nu een aanbieding voor Battlefield 4. Maar die kost volgens mij 29,99 nu. Misschien heb je de "season pass" gezien voor 24 euro ofzo.Proqzor schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:32:
Goedemorgen,
Ik zag gisteren in de store dat Battlefield 4 maar iets van 24 euro kostte. Klopt dit wel? Is dit een soort licentie die je alleen kan gebruiken als je geabonneerd bent op PSN+? Wat biedt dan die andere Battlefield 4 meer die met 60 euro in de store staat?
Hetzelfde geldt voor Minecraft. Die stond nu dus te koop voor iets van 18/19 euro.
Dit zijn toch wel gewoon de volledige spellen?
Minecraft kost maar 18,99. Dat is de normale prijs.
Zero Punctuation reviews Shadow of Mordor
Yahtzee is ook geniaal in mijn ogen.striner schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:54:
Ik weet dat dit niet PS4 only is, maar ik vind de reviews van Zero Punctuation altijd lache, en hij pakt nu Shadow of Mordor aan
Zero Punctuation reviews Shadow of Mordor
PSN: Alvanosa
Mja als je via PSN+ koopt heb je nog een keer extra korting. Volgens mij was het dan iets van 26 euro ofzo? Weet het niet precies uit mijn hoofd.BlackMage schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:52:
[...]
Er is nu een aanbieding voor Battlefield 4. Maar die kost volgens mij 29,99 nu. Misschien heb je de "season pass" gezien voor 24 euro ofzo.
Minecraft kost maar 18,99. Dat is de normale prijs.
Maar dit is gewoon kaal BF4 neem ik aan? Is het lucratiever om een versie te kopen met meerdere updates? Of kan je met deze kale versie ook prima mee komen?
Dat is dan de kale versie, gezien de hoeveelheid overpriced DLC dat ze nog aanbieden.Proqzor schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:15:
[...]
Mja als je via PSN+ koopt heb je nog een keer extra korting. Volgens mij was het dan iets van 26 euro ofzo? Weet het niet precies uit mijn hoofd.
Maar dit is gewoon kaal BF4 neem ik aan? Is het lucratiever om een versie te kopen met meerdere updates? Of kan je met deze kale versie ook prima mee komen?
Wat mij betreft is het geld door de plee spoelen
PSN: libbes1979
Toch nog wel?ChrisLNFF schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:51:
Gisteren bf4 gekocht via de store. Geweldig spel, volop druk ook nog! Wat mij betreft zeker een aanrader!
PSN: Bellerophon-
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Zelfs de Driveclub ''demo'' is nog steeds niks concreets over wanneer die nou wel komt.
http://www.kitguru.net/ga...sports-league-on-the-ps4/
Kon wel eens interessant worden
Ik heb echt geen idee wat ik me bij esports moet voorstellen. Is dat zo populair dat Sony zich daar ook in mengt?DigitalError schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:15:
Sony creëert esports platform op de ps4
Verwijderd
En dat net nu ik casual ben gaan gamen.DigitalError schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:15:
Sony creëert esports platform op de ps4
Want jij dacht dat je kans had gemaakt om tussen de top te komen?Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:12:
[...]
En dat net nu ik casual ben gaan gamen.
WutVerwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:12:
[...]
PSN: Alvanosa
Merci. Had er overheen gekeken.dutchgio schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:32:
Via de web store, 3,99.
ouwe pro campertVerwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:12:
[...]
Moehahaha...heerlijk!Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:12:
[...]
Verwijderd
Ik bestel hem zojuist via amazon.uk en heb hem rond de 20ste in huis.
Komt morgen uit, maar zie op geen reguliere NLse sites bestelopties. Er is er één: http://www.centralpoint.n...s-3270-s500p-num-3586610/ maarja dan dok je € 210, via amazon € 100 incl verzending.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2014 13:28 ]
http://gdcvault.com/play/...-Usage-of-Compute-Shaders
Een presentatie van Ubi over het gebruik van Compute shaders voor Clothsimulation waar nu vaak nog CPU voor wordt gebruikt (die redelijk crap is in nextgen)
Cell was een beest
Lol PS4<PS3 en Xbox One>PS4(door de hogere klokfrequentie)
magere verbetering CPU in next-gen vs last-gen
Oplossing: GPU compute maakt alles veel sneller en GPU PS4>>GPU Xbox One
Bij de presentatie van de PS4 werd door Mark Cerny al aangegeven dat het de bedoeling was dat in de toekomst veel naar de GPU ge-offload moet worden en dat hier in het ontwerp mee rekening is gehouden.
http://www.playstationlif...en-well-see-the-benefits/
Hier ook. Geen idee hoe het op te lossen is, misschien dat er later meer over te lezen is.ThijsWTF schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:30:
Ik heb minecraft via die bug gedownload voor mijn ps4. Mijn ps3 is kapot dus daar heb ik niks aan. Op mijn vita heb ik de volledige versie maar op de ps4 alleen de demo. Als ik hem wil unlocken op de ps4 dan staat er "geïnstalleerd" en kan ik niks...
-edit- Inmiddels zie ik er nu twee versies van in de store op de PS4. Eentje "gekocht" en eentje €3,99.
In de store moet je naar Games > nieuwe releases > en dan helemaal achteraan staat Minecraft, en daar moet je dan kiezen voor "alles weergeven".
Ik heb die "gekocht" gedeïnstalleerd en ga nu eens bedenken of ik die upgrade van 4 euro ga kopen. Het is een geinig spel, maar weet niet of ik er geld voor over heb.
-edit2- Ach ik heb m'n store tegoed toch altijd gratis, maak ik me druk over 4 euro. Tijd voor een nieuwe verslaving!
[ Voor 38% gewijzigd door Verstekbakker op 16-10-2014 15:05 ]
Klopt inderdaad, Cerny zei dat er een aantal features in de PS4 ingebouwd zijn (met name GPGPU features) die tijdens de levenscyclus gebruikt kunnen worden door devs maar dat het tijd kost om deze technieken onder de knie te krijgen. Hoop dus dat we over 3-4 jaar het verschil terug gaan zien in physics and graphics.AlphaBlack_NL schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:34:
Bij de presentatie van de PS4 werd door Mark Cerny al aangegeven dat het de bedoeling was dat in de toekomst veel naar de GPU ge-offload moet worden en dat hier in het ontwerp mee rekening is gehouden.
http://www.playstationlif...en-well-see-the-benefits/
Wel interessant in elk geval!
Dat zijn toch alleen alle mappacks in 1 bundel? Plus wat van die shortcut packs.Poulske schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:01:
Kon het toch niet laten om BF 4 premium voor 18 euro aan te schaffen.
Vind het wel jammer dat er niet een pack is waar je alles in een pakket kan krijgen. Er zijn nu twee op PSN+. 26,99 voor de game plus 11 shortcut packs en dus die premium pack. Zou leuk zijn als je voor 40 euro alles in een keer kon aanschaffen
Het is toch nog toe altijd al zo geweest, en dat is geheel logisch ook. Kijk naar The Last of Us voor de PS3 bijv., maar dit was ook het geval voor de meeste andere consoles.kazuka schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:15:
[...]
Klopt inderdaad, Cerny zei dat er een aantal features in de PS4 ingebouwd zijn (met name GPGPU features) die tijdens de levenscyclus gebruikt kunnen worden door devs maar dat het tijd kost om deze technieken onder de knie te krijgen. Hoop dus dat we over 3-4 jaar het verschil terug gaan zien in physics and graphics.
Wel interessant in elk geval!
Persoonlijk vind ik het niet zo erg, die shortcut packs kunnen me gestolen worden. Een van de leukere dingen van BF4 vind ik het verzamelen van items. Met die packs is dat hele idee weg.Proqzor schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:16:
[...]
Dat zijn toch alleen alle mappacks in 1 bundel? Plus wat van die shortcut packs.
Vind het wel jammer dat er niet een pack is waar je alles in een pakket kan krijgen. Er zijn nu twee op PSN+. 26,99 voor de game plus 11 shortcut packs en dus die premium pack. Zou leuk zijn als je voor 40 euro alles in een keer kon aanschaffen

Een officiële bundel nog wel. Ik weet niet in welke regio's de bundel beschikbaar wordt.
http://www.bol.com/nl/p/s...-bundel/9200000035144579/
Vind hem alleen nog een beetje duur, gaat hij nog goedkoper worden?
Verwijderd
Het lijkt mij een normale retail bundel prijs. Als hij niet uitverkocht raakt, zal hij vast wel een paar 10tjes goedkoper worden bij amazon oid tzt.marijn13 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:15:
De zwarte staat al op bol.com
Opzich wel normale prijs maar met nog 1 jaar abbo dan kom je uit op 490-500 euro en als je alles los koopt zit je op 460-470 euro.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:17:
[...]
Het lijkt mij een normale retail bundel prijs. Als hij niet uitverkocht raakt, zal hij vast wel een paar 10tjes goedkoper worden bij amazon oid tzt.
Verwijderd
gemak en marketing dient de mens hemarijn13 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:22:
[...]
Opzich wel normale prijs maar met nog 1 jaar abbo dan kom je uit op 490-500 euro en als je alles los koopt zit je op 460-470 euro.
Verwacht het nog niet behalve misschien een enkele retailer die tijdelijk even gaat stunten. I.t.t. Microsoft is het voor Sony blijkbaar nog niet nodig om Games gratis weg te geven bij een bundel om de verkopen op peil te houden.marijn13 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:15:
De zwarte staat al op bol.com
Was dit voor of na de release? want als je gta pre-ordered dan krijg je 500.000 in online en dat is altijd mooi meegenomenSqueakyClean schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:26:
De Destiny-bundel was eerst €450 en is uiteindelijk gezakt naar €399. Dus wie weet?
Ik dacht 300.000 in online en 700.000 in sp. Als ik mijn pre order bekijk staan er nog 3 pre order bonussen bij. Welke dat zijn?marijn13 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:34:
[...]
Was dit voor of na de release? want als je gta pre-ordered dan krijg je 500.000 in online en dat is altijd mooi meegenomen
Oh ik dacht 500.000 in singleplayer en 500.000 in multiplayer als je pre orderdeAtlAntA schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:44:
[...]
Ik dacht 300.000 in online en 700.000 in sp. Als ik mijn pre order bekijk staan er nog 3 pre order bonussen bij. Welke dat zijn?
Verwijderd
Een hele vette horror game met een gemiddeld cijfer van 75 op Metacritic.
Audiovisueel zeer vet en mooi te noemen , dit gaat genieten worden.
Ik was em door drukte bijna vergeten , maar ben nu toch overstag gegaan.
Het lijkt erg op Resident Evil en das ook een van mijn favorieten.
Ben wel benieuwd wat mensen nu vinden van psn die maandag alles wat Sony deed met hand en tand verdedigden.
Ja, ruilen omdat je net toevallig een dagje niet online kunt..giantgiantus schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:04:
Wat let je. Beetje goed zoeken op marktplaats en je kan hem gratis ruilen.
Ben wel benieuwd wat mensen nu vinden van psn die maandag alles wat Sony deed met hand en tand verdedigden.
In mijn geval is het voor nu irritant, maar ik ben toch vrijwel nooit online. Wel valt het me op (mede door de berichten) dat PSN zo vaak down is. In de tijd van de 360 en PS3 had ik ook beiden maar speelde ik vrijwel alleen op de 360, misschien wel te gewend geraakt aan de uptime.
Verder doet de PS4 het op veel fronten nu beter (mening) dan de One. Al vind ik de controller van de One toch ook weer lekkerder spelen, los van het loslatende rubber op de DS4..
Gewoon allebei kopen. Ps4 aansluiten op de HDMI in van de x1 en je hebt met picture in picture uncharted naast halo 5. Of "driveclub is unable to connect to the server" naast Forza horizon 2.Exorcist schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:07:
[...]
Ja, ruilen omdat je net toevallig een dagje niet online kunt..
In mijn geval is het voor nu irritant, maar ik ben toch vrijwel nooit online. Wel valt het me op (mede door de berichten) dat PSN zo vaak down is. In de tijd van de 360 en PS3 had ik ook beiden maar speelde ik vrijwel alleen op de 360, misschien wel te gewend geraakt aan de uptime.
Verder doet de PS4 het op veel fronten nu beter (mening) dan de One. Al vind ik de controller van de One toch ook weer lekkerder spelen, los van het loslatende rubber op de DS4..
Ps4 gebruik ik alleen voor games die exclusieve zijn (tot nu toe weinig soeps) of er veel beter uitzien zoals tomb raider.
Dat had ik met de PS3, maar nu omgedraaid. Ik haal meestal alle consoles wel, wacht nog op Crackdown. En bedenk me net dat we gewoon Fifa kunnen doen, loopt via de EA servers. Alleen chatten niet, maar even een manier bedenken voor een conference call ofzo.giantgiantus schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:14:
[...]
Gewoon allebei kopen. Ps4 aansluiten op de HDMI in van de x1 en je hebt met picture in picture uncharted naast halo 5. Of "driveclub is unable to connect to the server" naast Forza horizon 2.
Ps4 gebruik ik alleen voor games die exclusieve zijn (tot nu toe weinig soeps) of er veel beter uitzien zoals tomb raider.
Ik ben deze generatie onverwacht omgewisseld. Had redelijk snel een ps4, maar wilde graag racegame dus toen X1 gekocht. Blijkt dat deze voor mij opeens enorm veel voordelen heeft en gebruik ik doe 90% vd tijd.Exorcist schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:16:
[...]
Dat had ik met de PS3, maar nu omgedraaid. Ik haal meestal alle consoles wel, wacht nog op Crackdown. En bedenk me net dat we gewoon Fifa kunnen doen, loopt via de EA servers. Alleen chatten niet, maar even een manier bedenken voor een conference call ofzo.
Playstation krijgt doorgaans wel games die ik weer leuk vind zoals uncharted, okami god of war etc.
Shikata ga nai.
Hier is de hele avond al niks loos. Het valt mij op dat het netwerk steeds "down" is bij dezelfde mensen. Hebben jullie toevallig dezelfde isp? En dan waarschijnlijk ook dezelfde modems? Ik wil niks bagatelliseren maar daar kan je ook naar kijken.Kol Nedra schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:26:
klote netwerk, bah! ze moeten de capaciteit verhogen met 3x
Mijn enige downtime tot nu toe zijn de slecht geplande onderhoudsbeurten. En de ddos attack een tijdje geleden.
kijk eens op reddit, genoeg andere mensen ligt echt niet aan router/modem etcAtlAntA schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:31:
[...]
Hier is de hele avond al niks loos. Het valt mij op dat het netwerk steeds "down" is bij dezelfde mensen. Hebben jullie toevallig dezelfde isp? En dan waarschijnlijk ook dezelfde modems? Ik wil niks bagatelliseren maar daar kan je ook naar kijken.
Mijn enige downtime tot nu toe zijn de slecht geplande onderhoudsbeurten. En de ddos attack een tijdje geleden.
of kijk eens op twitter:
https://twitter.com/search?q=psn%20down&src=tyah
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 16-10-2014 21:34 ]
nothing stops this train
Gaap. Ik wil online gamen met iemand uit Rotterdam (UPC) en Alphen a/d Rijn (glasvezel via weet ik het wie). En heb dan zelf nog Ziggo. Wat denk je zelf?AtlAntA schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:31:
[...]
Hier is de hele avond al niks loos. Het valt mij op dat het netwerk steeds "down" is bij dezelfde mensen. Hebben jullie toevallig dezelfde isp? En dan waarschijnlijk ook dezelfde modems? Ik wil niks bagatelliseren maar daar kan je ook naar kijken.
http://blog.eu.playstatio...=social_20141016_33846457
Niet verkeerd!Poulske schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:49:
Nieuwe details firmware update 2.0, waaronder muziek USB support.
http://blog.eu.playstatio...=social_20141016_33846457
Dus gelukkig ook video support!Supported filename extensions include MP3, MP4, M4A, and 3GP
Edit: hmm, als ik het nog eens lees, ben ik bang dat ik te vroeg juich, ze hebben het nadrukkelijk over een usb music player:
After inserting a USB stick loaded with music into the system, a new option for USB Music Player will appear.
[ Voor 21% gewijzigd door Svenderson op 16-10-2014 22:20 ]
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Dat was blak voor de release en een leuke verrassing! Ik had m bij Gamemsnia voorbesteld...marijn13 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:34:
[...]
Was dit voor of na de release? want als je gta pre-ordered dan krijg je 500.000 in online en dat is altijd mooi meegenomen
Blijft klote he die smartphonesSqueakyClean schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:20:
[...]
Dat was blak voor de release en een leuke verrassing! Ik had m bij Gamemsnia voorbesteld...
OT: Ik had serieus op m'n PS3 echt niet zoveel last van downtime als nu met de PS4. Blijf het toch apart vinden. Kan niet oordelen over xbox live maar begin alle berichten dat het daar beter zou zijn echt te geloven
Uit de PS Blog over de 2.0 update:
Bouw dan gelijk een mogelijkheid in voor custom backgroundsYou may already know that PS4‘s upcoming system software 2.00, codenamed Masamune, adds some big features including, Share Play, YouTube support, and Themes, but that’s just the start. Let’s take a look at some of the other items that you can expect from this major update coming this Autumn:
USB Music Player:
PS4 owners will be able to play their own music in the background while playing a game using USB Music Player*. After inserting a USB stick loaded with music into the system, a new option for USB Music Player will appear. Supported filename extensions include MP3, MP4, M4A, and 3GP.
Change colours:
PS4 owners can change the background of the home screen from light blue to one of seven new colors: gold, blue, red, green, purple, pink, and grey.
Enhancements to live broadcasting:
Masamune brings a variety of improvements to live broadcasting on PS4. In the Live From PlayStation app, PS4 owners can now select a Featured channel, which includes official broadcasts from PlayStation, broadcasts from people on a players friend list, and any game channel that the player has followed. Additionally, Live From PlayStation now has filters for searching broadcasts on a specific game, as well as support for archived broadcasts.
Friend finder:
PS4 will now suggest players you may know, recommending close friends of your close friends.
Content Area and Library:
PS4′s Content Area, which shows the latest games and apps a PS4 owner has used, has been redesigned to help make it easier to quickly find and access content. It now shows 15 of a player’s most used apps or games, and additional items will be added to a player’s Library. The Library on PS4 has improved filter and sort functions to help organise contented by type (game / app / TV & video), name (a – z or z – a), recently used, or install date.
Enhanced voice commands:
The ability to control PS4 using voice has been improved. Players can now say ‘PlayStation’ to begin commands, and ‘All Commands,’ to see a list of all voice command options available. New voice commands were added for live broadcasting, including “Start broadcast,” “End broadcast,” and “Find face.”
Add to library:
The monthly free PlayStation Plus games will have an ‘Add to Library’ button in the PlayStation Store. This button will add a game to a PS4 owner’s library without downloading it – saving space on their hard drive.
Back-up data:
Data on PS4 can be backed up and resorted using USB storage. This will back up all data for the console, including settings, save data, screenshots, video clips, download data, and more.
[ Voor 75% gewijzigd door MrMistral op 16-10-2014 22:40 ]
PSN: MrMistral
Nee, MP4 is niet per definitie video. Het is een container, wat zoveel betekent dat het van alles kan zijn.Svenderson schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:13:
[...]
Niet verkeerd!
[...]
Dus gelukkig ook video support!
Edit: hmm, als ik het nog eens lees, ben ik bang dat ik te vroeg juich, ze hebben het nadrukkelijk over een usb music player:
[...]
Gelukkig wordt MP4 99,9% van de tijd gebruikt voor videocompressieCyleo schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:59:
[...]
Nee, MP4 is niet per definitie video. Het is een container, wat zoveel betekent dat het van alles kan zijn.
PSN: MrMistral
Ik denk dat de toestroom van 360 --> PS4 gebruikers er ook voor zorgt dat PSN vaker down is dan je lief is. En ja, Live was en is een geweldig platform. Heb er denk ik van 2005 tot 2013 een keer of 2/3 last van gehad dat het niet of niet goed werkte. Natuurlijk had MS het met de Xbox het al op orde, waar Sony met de PS2 enorm achterliep. Dan nog; het is 2015.MrMistral schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:33:
[...]
OT: Ik had serieus op m'n PS3 echt niet zoveel last van downtime als nu met de PS4. Blijf het toch apart vinden. Kan niet oordelen over xbox live maar begin alle berichten dat het daar beter zou zijn echt te geloven
Er zijn 10 miljoen ps4 gebruikers. Vele malen minder dan aantal ps3 gebruikers. De toestroom van xbox360 gebruikers kan dus niet se reden zijn.
Gewoon een brak netwerk. Nog acceptabel toen het gratis was. Nu niet.
Denk je? Velen hadden ook een PS3 destijds maar waren online niet actief (op PSN). Nu heb je:giantgiantus schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:19:
Op de ps3 was het ook vaak downtime.
Er zijn 10 miljoen ps4 gebruikers. Vele malen minder dan aantal ps3 gebruikers. De toestroom van xbox360 gebruikers kan dus niet se reden zijn.
Gewoon een brak netwerk. Nog acceptabel toen het gratis was. Nu niet.
- oude PS3 PSN gebruikers, nog online
- nieuwe Vita gebruikers
- nieuwe PS4 gebruikers, overgestapt (en/of) PS3
- nieuwe PS4 gebruikers, overgestapt van Xbox (Live)
Ik denk wel degelijk dat de toestroom van nieuwe of actieve(re) gebruikers één van de redenen is, los van het feit dat PSN mijns inziens altijd al ondergeschikt is geweest aan Xbox Live. Maar goed, wie weet wat Sony nog zal gaan doen. We hebben vaker gezien dat ze vriend en vijand weten te verbazen.
Maar elk netwerk heeft zo zn problemen; msft had bv ook 24u nodig om een xbl issue op te lossen.
Waarschijnlijk komt het ook doordat de nieuwe consoles veel meer vragen van het netwerk. Zaken zoals standby activiteiten, preloading, play as you go, hogere bandbreedte, enz.
Ik ben trouwens wel erg blij met mp3 playback, vooral een must voor racegames
Verwijderd
Leuk vermaak met een paar eindbazen er in.
Nu proberen de andere spellen uit te spelen
Het is wel tijd voor system update 2.0
Ik hoop dat ie deze maand nog komt.
Shareplay etc zal zorgen voor een zwaardere belasting van psn. Het netwerk zou m.i ontlast noeten worden alvorens extra functies worden toegevoegd.
Een firmware update zonder gevolgen voor de belasting van psn lijkt me overigens wel prima. Een aantal basisfuncties ontbreekt nog steeds.
Mij kan die hele update aan mijn anus oxideren... repareer PSN zodat het niet steeds last van downtime heeft en ik ben al een gelukkig mensgiantgiantus schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:11:
Ligt het aan mij of zijn er meer mensen die absoluut niet op de system update zitten te wachten?
Shareplay etc zal zorgen voor een zwaardere belasting van psn. Het netwerk zou m.i ontlast noeten worden alvorens extra functies worden toegevoegd.
Een firmware update zonder gevolgen voor de belasting van psn lijkt me overigens wel prima. Een aantal basisfuncties ontbreekt nog steeds.
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link