Dus als het duidelijk is dan is het wel ok Giropas ? De discussie live beter dan PSN hoeft niet te bestaan idd, want ik kan me in 10 jaar tijd live niet herinneren dat er downtime was omwille van onderhoud.
Toen PSN nog gratis was had je niks te zeuren, maar aangezien de IGC games per maand minder worden mogen we er toch van uitgaan dat we nu vooral betalen om online te spelen. Dan mag Sony weleens zorgen dat het netwerk stabieler wordt en vooral geen downtime in spitsuren.
Alles kunnen ze daar gefaseerd uitvoeren en gescheiden houden, maar onderhoud moet dan weer wereldwijd ? Of is er nu alleen onderhoud in the EU ?
Als Playstation duidelijk wil zijn dan moeten ze zorgen dat onderhoud minstens een week van te voren aangekondigd staat in het startscherm of tijdens het opstarten te zien is. Nu kom je er alleen via het blog, een forum of gamesite achter. Daar bereik je niet eens de helft van je users mee dus dan krijg je teleurgestelde gamers. Ooit heb ik Microsoft gelaten voor wat het is om bepaalde redenen en eigenlijk krijg ik bij Sony ook steeds meer een meh gevoel. Een hoop beloftes, maar zo traag als het maar kan met de uitvoering. Toen MS steekjes liet vallen toen kon Sony daar handig op inspringen en was alles even "heilig", maar waarin lopen ze nu eigenlijk nog voorop ? (Op verkoopaantallen na natuurlijk

)
Naja misschien kies ik mijn merken wel gewoon teveel op gevoel
Het wordt wel weer eens tijd voor een knallerhit op de PS4, want ik doe er maar weinig mee de laatste maanden terwijl ik meer dan ooit game. Hoe dan ook GTA V nogmaals , Unity en PES ( sinds lange tijd

)