PSN: Oldzkoel
Dat denk ik ook inderdaad... Is er een manier om de 14 dagen PS+ trial te krijgen? Ik heb geen US creditcardAtlAntA schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:05:
[...]
Ja maar de ps plus editie is al gratis..? Ah de upgrade is natuurlijk goedkoper dan de full game?
Eurogamer review snap ik niet hoor...
No romance? No passion?The problem with DriveClub is that it's just competent. You'll drive some fast cars in some arresting environments. You might even have fun, in between getting clobbered with penalties. But there's no romance to it. No passion
Loze kreten! Wat bedoelt ie daar nou mee? Legt ie niet uit.
Het is een racegame waar de focus ligt op jawel, racen.
Ach ja, zolang ik me er zelf maar mee vermaak en daar heb ik alle vertrouwen in.
Wat ik net al zei, je enige optie is 1 maand Plus te kopen via een webstore, dan voer je de code in bij je US account en gaan met die banaan.EValentino schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:08:
[...]
Dat denk ik ook inderdaad... Is er een manier om de 14 dagen PS+ trial te krijgen? Ik heb geen US creditcard
[ Voor 22% gewijzigd door On_E op 07-10-2014 15:15 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
What we're left with is a flimsy framework - a sort of clothes horse for content - rather than a truly great racing game. DriveClub is patently intended to attract a global, interconnected audience of fiercely competitive racers but, to quote the increasingly obscure 1989 Kevin Costner film Field of Dreams: if you build it, they will come. And, unfortunately, Evolution hasn't quite built it."
Dit is iets vollediger.
Wat een heerlijke loze opmerkingen zeg hahaha.
Wellicht is de game volkomen ruk, maar dit lees echt alsof t een student is ofzo.
Echt een slecht geschreven review.
Lees veel positieve dingen over de handling dus dat is mooi
Dan had die ene member toch gelijk dat Driveclub redelijk pover was, nadat hij het gespeeld had op Gamescom, maar 5/10 bij Gamespot.
[ Voor 38% gewijzigd door Gropah op 07-10-2014 23:10 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Natuurlijk zegt Ubisoft dat. Maar dat betekent niet dat de PS4 versie geen betere grafische specs had kunnen hebben, bijvoorbeeld 900p/60fps of 1080p/30fps. Dus eerder een upgrade voor de PS4 t.o.v. de XBONE. Waarschijnlijk vondt Ubisoft het teveel moeite AC:U te optimaliseren voor beide platforms en hebben ze qua performance de XBONE als uitgangspunt genomen. Dat MS ze een zak geld zou hebben geboden geloof ik niet zo in.X-Fighter schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:34:
[...]
Ubisoft heeft toch al laten weten dat ze helemaal niet PS4 gedowngrade hebben?
Dat zou ik echt jammer vinden, daarvoor heb ik geen PS4 gekocht (vorige console was een Xbox 360). Als dit klopt en meerdere studio's gaan dit doen, dan worden straks veel meer multiplatform games uitgebracht met de performance van de XBONE als uitgangspunt en dus minder grafische pracht en praal voor de PS4.
(edit: zinsbouw en verduidelijking)
[ Voor 12% gewijzigd door Davith78 op 07-10-2014 15:58 ]
Met het risico dat de mods boos worden ga ik het toch nog een keer proberen
Twee weken geleden heb ik de X1 gekocht en er vielen me een paar dingen op. Ten eerste zijn er veel meer mogelijkheden. Ik begrijp dat die voor veel mensen nutteloos zijn maar ik vind ze fijn. Dit is natuurlijk volledig persoonlijk. Ten tweede merk ik dat de games tot nu toe voor de X1 beter lijken te zijn. Forza 5 en Forza horizon 2 zijn echt heel goed en Titanfall geeft iig een nieuwe draai aan het shootergenre.
Waarom blijven we zo blij met de PS4? Is dat alleen omdat we onze aankoop willen rechtvaardigen? Heeft Sony zoveel goodwill opgebouwd door de uiterst belabberde presentatie van de X1 waar Sony geniaal op heeft ingespeeld? Hebben we vertrouwen in toekomstige games ondanks het zeer slechte 1e jaar?
[ Voor 83% gewijzigd door giantgiantus op 07-10-2014 16:03 ]
Die ene member heeft helemaal geen gelijk. Hij mag hem pover vinden maar erg veel andere mensen vinden hem top. Lijkt mij het belangrijkste dat je er plezier in hebt. Net de Gamekings review gezien. I don't give a **** dat er geen Japanse auto's inzitten. Ik heb me heel erg vermaakt met Project Gotham Racing en als dit er op lijkt....prima toch.[b][message=43015096,noline]X-Fighter schreef
Dan had die ene member toch gelijk dat Driveclub redelijk pover was, nadat hij het gespeeld had op Gamescom, maar 5/10 bij Gamespot.
Scrooge NL
Ben ook erg benieuwd hoe Driveclub zich verhoudt tot deze games.
Waarom spreek je in de ''wij'''vorm? Spreek voor jezelf?giantgiantus schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:48:
Pff de ps4 blijft een console van de vele beloftes. Geloof heus dat het allemaal goed komt want de installed base is zo groot dat gamedevelopers gaan leveren in de toekomst, maar tot nu toe is het allemaal geen vetpot.
Met het risico dat de mods boos worden ga ik het toch nog een keer proberen. Ik ben in het bezit van de PS4 en X1. Ik heb de een tijdje geleden gekocht en was er van overtuigd dat ik na de ps1 t/m ps3 weer een goede koop zou doen. Ik vind het tot nu toe echter heel erg tegen vallen. De games stellen keer op keer teleur (zeker de exclusives) en de firmware blijft erg achter bij de concurrent.
Twee weken geleden heb ik de X1 gekocht en er vielen me een paar dingen op. Ten eerste zijn er veel meer mogelijkheden. Ik begrijp dat die voor veel mensen nutteloos zijn maar ik vind ze fijn. Dit is natuurlijk volledig persoonlijk. Ten tweede merk ik dat de games tot nu toe voor de X1 beter lijken te zijn. Forza 5 en Forza horizon 2 zijn echt heel goed en Titanfall geeft iig een nieuwe draai aan het shootergenre.
Waarom blijven we zo blij met de PS4? Is dat alleen omdat we onze aankoop willen rechtvaardigen? Heeft Sony zoveel goodwill opgebouwd door de uiterst belabberde presentatie van de X1 waar Sony geniaal op heeft ingespeeld? Hebben we vertrouwen in toekomstige games ondanks het zeer slechte 1e jaar?
Weg met reviews dan... Die gebruik je best nooit meer als maatstaf.Theo27 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:49:
[...]
Die ene member heeft helemaal geen gelijk. Hij mag hem pover vinden maar erg veel andere mensen vinden hem top. Lijkt mij het belangrijkste dat je er plezier in hebt. Net de Gamekings review gezien. I don't give a **** dat er geen Japanse auto's inzitten. Ik heb me heel erg vermaakt met Project Gotham Racing en als dit er op lijkt....prima toch.
Ubisoft heeft ook laten weten dat het nog niet vastligt. Op dit moment is het 900p/30fps voor beide, maar kan beter worden. Het ligt vooral aan de CPU dacht ik, en had niet echt iets met de GPU te maken, wat van de PS4 beter is tov de Xbox One.Davith78 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:43:
[...]
Natuurlijk zegt Ubisoft dat. Maar dat betekent niet dat de PS4 versie geen betere grafische specs had kunnen hebben, bijvoorbeeld 900p/60fps of 1080p/30fps. Dus eerder een upgrade voor de PS4 t.o.v. de XBONE. Waarschijnlijk vondt Ubisoft het teveel moeite AC:U te optimaliseren voor beide platforms en hebben ze qua performance de XBONE als uitgangspunt genomen. Dat MS ze een zak geld zou hebben geboden geloof ik niet zo in.
Dat zou ik echt jammer vinden, daarvoor heb ik geen PS4 gekocht (vorige console was een Xbox 360). Als dit klopt en meerdere studio's gaan dit doen, dan worden straks veel meer multiplatform games uitgebracht met de performance van de XBONE als uitgangspunt en dus minder grafische pracht en praal voor de PS4.
(edit: zinsbouw en verduidelijking)
AUTOLOG
Het is namelijk niet mogelijk om zelf een lobby aan te maken in Driveclub. Je kunt bijvoorbeeld niet kiezen op welke track je wil rijden, met welke auto, op welk tijdstip en welke assists er zijn toegestaan! In plaats daarvan kies je een random race, daar moet je je voor inschrijven en als er genoeg spelers zich inschrijven, ga je naar de random lobby. Het is te omslachtig voor woorden en met 2 modes is het veel te weinig voor een game die zo zwaar op online gameplay zou leunen. Het is bijna onvoorstelbaar karig te noemen.
Is dit waar dat je niet kan kiezen in welke auto je start of welke baan ???? En dat je geen lobby aan kan maken? Ik heb dit nog nergens gelezen.
Dit is de www.pu.nl review trouwens
Scrooge NL
Hmmm, ik volg je logica niet helemaal.giantgiantus schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:48:
Pff de ps4 blijft een console van de vele beloftes. Geloof heus dat het allemaal goed komt want de installed base is zo groot dat gamedevelopers gaan leveren in de toekomst, maar tot nu toe is het allemaal geen vetpot.
Met het risico dat de mods boos worden ga ik het toch nog een keer proberen. Ik ben in het bezit van de PS4 en X1. Ik heb de een tijdje geleden gekocht en was er van overtuigd dat ik na de ps1 t/m ps3 weer een goede koop zou doen. Ik vind het tot nu toe echter heel erg tegen vallen. De games stellen keer op keer teleur (zeker de exclusives) en de firmware blijft erg achter bij de concurrent.
Alle extra "features" vind ik totaal nutteloos.
Daarnaast 2 race games boeien me totaal niet, Titanfall komt teveel als COD over op mij.
Ik zie persoonlijk dus nu nog geen meerwaarde in de X1, en kan niet geloven hoe slecht MS bezig is met hun switchen policies keer op keer.
Daarnaast is het al redelijk duidelijk dat de X1 de zwakkere broeder is deze gen, wat niet echt bevorderlijk werkt wbt gaming.
Als ik media wil kijken doe ik dat wel op me mediaspeler, het snap gebeuren hoor je alleen dramatische dingen over.
Er is maar 1 reden voor mij om een X1 te halen en dat is D4, maar als de verkopen blijven zoals ze nu zijn dan word dat hem niet.
Qua PS4 exclusives ben ik zeer tevreden, Infamous vond ik geweldig, Killzone is ook echt heel leuk.
Knack is in coop goed bevallen.
Dus tja, waarom ben jij zo blij met de X1? Is dat alleen omdat we onze aankoop willen rechtvaardigen? Heb jij zoveel vertrouwen in toekomstige games ondanks het dramatische 1e jaar van de X1?
bram1984 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:17:
Resolutie is een taak van de GPU.
Ik bedoel dus maar dat ze door de CPU vast zaten, en het niet gewoon 1080p/30fps kan worden, anders hadden ze dit gedaan."Technically we're CPU-bound," Pontbriand said. "The GPUs are really powerful, obviously the graphics look pretty good, but it's the CPU [that] has to process the AI, the number of NPCs we have on screen, all these systems running in parallel.
"We were quickly bottlenecked by that and it was a bit frustrating, because we thought that this was going to be a tenfold improvement over everything AI-wise, and we realized it was going to be pretty hard. It's not the number of polygons that affect the frame rate. We could be running at 100fps if it was just graphics, but because of AI, we're still limited to 30 frames per second."
Aha dat klinkt op zich hoopgevend, ik hoop dat bij de release van CA:U dit alles een storm in een glas water is geblekenX-Fighter schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:12:
[...]
Ubisoft heeft ook laten weten dat het nog niet vastligt. Op dit moment is het 900p/30fps voor beide, maar kan beter worden. Het ligt vooral aan de CPU dacht ik, en had niet echt iets met de GPU te maken, wat van de PS4 beter is tov de Xbox One.
Jammer dat ze dat niet in de cloud kunnen doen. Denk dat we daar deze generatie nog wel naar toe gaan eigenlijk.X-Fighter schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:23:
[...]
[...]
Ik bedoel dus maar dat ze door de CPU vast zaten, en het niet gewoon 1080p/30fps kan worden, anders hadden ze dit gedaan.
Zie jij het verschil tussen 900p en 1080p?Davith78 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:24:
[...]
Aha dat klinkt op zich hoopgevend, ik hoop dat bij de release van CA:U dit alles een storm in een glas water is gebleken
[ Voor 28% gewijzigd door giantgiantus op 07-10-2014 16:25 ]
Verwijderd
Nee dat had hij niet. Volgens hem zou DC cartoony zijn i.t.t. de realistische beelden die wij al die tijd hadden gezien. Vreemd genoeg zie ik de term cartoony nog in geen 1 review langs komen. Met andere woorden BS.X-Fighter schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:34:
[...]
Ook weer erg typisch dat je je (of zijn...) gelijk probeert te komen halen met de slechtse review die er tot nu toe is verschenen. Op Metacritic staat DC nu op 74. Het was natuurlijk wachten op het moment dat de x-boys weer in dit topic opduiken om hun mening te geven. Erg vermoeiend...
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2014 16:30 ]
Dat komt dus vooral om dat de verpakking, het doel eromheen gewoon niet lekker in elkaar zit. Als je gewoon wilt racen is ie prima, maar zoek je een doel, dan gaat dit niet. Bij Gran Turismo ben je toch ook steeds bezig met het behalen van de laatste rijbewijzen of een bepaalde auto halen. Dat lijkt hier een beetje te ontbreken. Bij Forza Horizon (jaja ik haal hem er even bij) probeer je winnaar te worden en zie je vaak hoeveel kampioenschappen je nog moet. Dat spoort je aan om verder te gaan.On_E schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:54:
Het gekke van de negatieve reviews is dat ze klagen over vanalles behalve over het racen zelf.
Niet dat ik er geen zin in heb, hij staat al als pre-order klaar, maar ik ga hem dan ook vooral voor online spelen denk ik, gezien ie daar zwaar op leunt. Van wat ik van sommige reviewers begrepen had, kregen ze niet de mogelijkheid om de online-features te gebruiken waardoor de game wat tegen kan vallen.
Ja. Het verschil zie je best wel. Als 900p upscaled naar 1080p heb je t.o.v. native 1080p merkbaar meer blur. Sowieso heb je iets meer last van kartelrandjes.giantgiantus schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:24:
Zie jij het verschil tussen 900p en 1080p?
Daarbij moet wel gezegd worden dat als je beide versies niet vergelijkt je er niet heel erg aan zal storen ofzo.
Maar onder andere hier zie ik wel degelijk verschil:
Oh wow, zie je inderdaad toch wel duidelijk.Fleximex schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:40:
[...]
Ja. Het verschil zie je best wel. Als 900p upscaled naar 1080p heb je t.o.v. native 1080p merkbaar meer blur. Sowieso heb je iets meer last van kartelrandjes.
Daarbij moet wel gezegd worden dat als je beide versies niet vergelijkt je er niet heel erg aan zal storen ofzo.
Maar onder andere hier zie ik wel degelijk verschil:
[video]
Eens ik vind het erg zorgelijk allemaal.Silversin schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:43:
Had iemand wat anders verwacht dan de lage scores voor Driveclub? Tot nu toe lijkt Sony zich vooral ingezet te hebben op graphics en gameplay beetje op de achtergrond heeft gedumpt. Dit hebben we ook gezien bij Knack en Killzone. Wel jammer, want Sony exclusives hadden altijd geweldige gameplay. The Order is de volgende slachtoffer.
[ Voor 30% gewijzigd door giantgiantus op 07-10-2014 16:45 ]
Ik heb hem nooit het woord cartoony in de mond horen nemen... SSOD is cartoony, Taxi Driver was meestal cartoony, denk niet dat hij DC zo cartoony genoemd heeft. Hij zei wel dat het helemaal niet speciaal lekker reed, en dat het er minder goed uitzag dan op de podium beelden, wat ook gebleken is.Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:27:
[...]
Nee dat had hij niet. Volgens hem zou DC cartoony zijn i.t.t. de realistische beelden die wij al die tijd hadden gezien. Vreemd genoeg zie ik de term cartoony nog in geen 1 review langs komen. Met andere woorden BS.
Ook weer erg typisch dat je je (of zijn...) gelijk probeert te komen halen met de slechtse review die er tot nu toe is verschenen. Op Metacritic staat DC nu op 74. Het was natuurlijk wachten op het moment dat de x-boys weer in dit topic opduiken om hun mening te geven. Erg vermoeiend...
Average is 74, dat is dus een A game, dat is niet goed, heeft niets met x-boys te maken. Kan begrijpen dat je leven vermoeiend is als je achter alles wat begint te zoeken ja... Beetje paranoide.
Het werk van de CPU is net iets wat ze vooral in de cloud kunnen doen, maar dat is voor over 3-4 jaar wrsgiantgiantus schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:24:
[...]
Jammer dat ze dat niet in de cloud kunnen doen. Denk dat we daar deze generatie nog wel naar toe gaan eigenlijk.
Verwijderd
74 op Metacritic is tegenwoordig laag ? Het is geen GOTY dat is duidelijk maar ik vind het vreemd dat er gedaan wordt of DC slecht zou zijn. FM5 scoort een 79 en wordt hierboven door iemand aangehaald om aan te tonen hoe fantastisch de x1 is. Ik kan het allemaal niet meer volgen hoor...Silversin schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:43:
Had iemand wat anders verwacht dan de lage scores voor Driveclub? Tot nu toe lijkt Sony zich vooral ingezet te hebben op graphics en gameplay beetje op de achtergrond heeft gedumpt. Dit hebben we ook gezien bij Knack en Killzone. Wel jammer, want Sony exclusives hadden altijd geweldige gameplay. The Order is de volgende slachtoffer.
Jij hebt het over slecht gameplay maar dat is niet wat ik lees in de reviews. Volgens vrijwel alle reviews is de gameplay prima. De grootste klacht van de negatieve reviews gaat om het framework waaraan alles hangt. Die zou karig zijn. En DC zou niets nieuws doen.
De PS4 heeft krachtigere hardware. Feit. Dus hoger dan 900p/30fps moet simpel gezegd mogelijk zijn. Hij geeft niet voor niets aan dat ze bewust voor parity zijn gegaan.X-Fighter schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:23:
[...]
[...]
Ik bedoel dus maar dat ze door de CPU vast zaten, en het niet gewoon 1080p/30fps kan worden, anders hadden ze dit gedaan.
Verwijderd
Beter opletten. Snap sowieso niet waarom je je er mee bemoeid.Wel grappig dat je het er nu opeens wel mee eens bent dat het onzin isX-Fighter schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:53:
[...]
Ik heb hem nooit het woord cartoony in de mond horen nemen... SSOD is cartoony, Taxi Driver was meestal cartoony, denk niet dat hij DC zo cartoony genoemd heeft. Hij zei wel dat het helemaal niet speciaal lekker reed, en dat het er minder goed uitzag dan op de podium beelden, wat ook gebleken is.
Phusebox schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:32:
Tja ik blijf bij mijn commentaar van gamescom toen ik nog net niet de huid vol gescholden werd: driveclub ziet er gewoon erg cartoony uit. Oververzadigde kleuren maar dan in een realistische setting.
Ah en FM5 met een score van 79 is wel fantastisch ? Ik zoek nergens wat achter, het ligt er allemaal zo dik bovenop. Waarom pak je dan de 5 er uit om aan te tonen dat DC slecht is ?Average is 74, dat is dus een A game, dat is niet goed, heeft niets met x-boys te maken. Kan begrijpen dat je leven vermoeiend is als je achter alles wat begint te zoeken ja... Beetje paranoide.
Oehhh da cloud.....[...]
Het werk van de CPU is net iets wat ze vooral in de cloud kunnen doen, maar dat is voor over 3-4 jaar wrs
Ik wil vooral tijden verbeteren in een racer als deze, die van mezelf en van vrienden.Martinspire schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:37:
[...]
Dat komt dus vooral om dat de verpakking, het doel eromheen gewoon niet lekker in elkaar zit. Als je gewoon wilt racen is ie prima, maar zoek je een doel, dan gaat dit niet. Bij Gran Turismo ben je toch ook steeds bezig met het behalen van de laatste rijbewijzen of een bepaalde auto halen. Dat lijkt hier een beetje te ontbreken. Bij Forza Horizon (jaja ik haal hem er even bij) probeer je winnaar te worden en zie je vaak hoeveel kampioenschappen je nog moet. Dat spoort je aan om verder te gaan.
Niet dat ik er geen zin in heb, hij staat al als pre-order klaar, maar ik ga hem dan ook vooral voor online spelen denk ik, gezien ie daar zwaar op leunt. Van wat ik van sommige reviewers begrepen had, kregen ze niet de mogelijkheid om de online-features te gebruiken waardoor de game wat tegen kan vallen.
Nu begin je weer over XboxVerwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:01:
[...]
Beter opletten. Snap sowieso niet waarom je je er mee bemoeid.Wel grappig dat je het er nu opeens wel mee eens bent dat het onzin is![]()
[...]
[...]
Ah en FM5 met een score van 79 is wel fantastisch ? Ik zoek nergens wat achter, het ligt er allemaal zo dik bovenop. Waarom pak je dan de 5 er uit om aan te tonen dat DC slecht is ?
[...]
Oehhh da cloud.....
Verwijderd
Ja want praten over de x1 daar hou je vast niet vanX-Fighter schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:14:
[...]
Nu begin je weer over XboxLaat dan maar betere dingen te doen.
Ik snap sowieso niet dat je geen betere dingen te doen hebt dan iemand anders gelijk proberen te halen. Als je dat nou voor je zelf zou doen had ik dat nog kunnen begrijpen...
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:51:
[...]
Mijn glazen bol zegt een metacritic score van rond de 70 / 75. "mooie graphics, goede (arcade) gameplay, weinig auto's, doet niets nieuws".
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2014 17:53 ]
Volgens mij kan je hem beter vergelijken met Forza Horizon 2. Dat is ook een wat meer sociale racer. Overigens is FM5 wellicht een goed voorbeeld van Driveclub. Na release is deze game ook veel beter geworden. Hopelijk ook bij Driveclub!Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:23:
[...]
Ja want praten over de x1 daar hou je vast niet vanMooie uitvlucht jongen... Ik haal FM5 aan omdat die game iets eerder in dit topic nog door iemand wordt aangehaald om van te tonen dat de x1 een betere games library zou hebben. Ik vind het erg vreemd dat FM5 met een 79 goed is en DC met 74 slecht. That's all. Maar ga vooral niet in de op rest, erg slim...
Ik snap sowieso niet dat je geen betere dingen te doen hebt dan iemand anders gelijk proberen te halen.
Verwijderd
Qua gameplay kan je DC idd beter vergelijken met FH2. Maar dat heeft hier verder niets mee te maken. Als bij de ene game een score van 79 goed is, dan kan je niet zeggen dat een game met een score van 74 slecht is. Dat heet meten met 2 maten...giantgiantus schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:29:
[...]
Volgens mij kan je hem beter vergelijken met Forza Horizon 2. Dat is ook een wat meer sociale racer. Overigens is FM5 wellicht een goed voorbeeld van Driveclub. Na release is deze game ook veel beter geworden. Hopelijk ook bij Driveclub!
Eens!Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:33:
[...]
Qua gameplay kan je DC idd beter vergelijken met FH2. Maar dat heeft hier verder niets mee te maken. Als bij de ene game een score van 79 goed is, dan kan je niet zeggen dat een game met een score van 74 slecht is. Dat heet meten met 2 maten...
Zie dailyfix, volgens de producers zijn beide versies gelijk om gezeik te voorkomen, dat klinkt toch echt wel als we hebben de ps4 versie maar gelijk gemaakt aan de xbone versie.X-Fighter schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:34:
[...]
Ubisoft heeft toch al laten weten dat ze helemaal niet PS4 gedowngrade hebben? Maar begrijp wel dat users die echt geloven dat de PS4 zo veel sterker was en nu belogen uitkomen grijpen naar deze praktijken.
Komt na een minuutje.
http://nl.ign.com/assassi...n-crew-delay-ign-daily-fi
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
[ Voor 7% gewijzigd door Bazziek op 07-10-2014 18:34 ]
Verwijderd
De letterlijke woorden waren "to avoid discussion and stuff". Maar laat x-fighter vooral in zijn droomwereld waar de verschillen tussen de x1 en de ps4 qua rekenkracht te verwaarlozen zijnMeNTaL_TO schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 18:12:
[...]
Zie dailyfix, volgens de producers zijn beide versies gelijk om gezeik te voorkomen, dat klinkt toch echt wel als we hebben de ps4 versie maar gelijk gemaakt aan de xbone versie.
Komt na een minuutje.
http://nl.ign.com/assassi...n-crew-delay-ign-daily-fi
Verwijderd
Je eigen review morgenTheo27 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 18:45:
Een 8.6 wie moet ik nou serieus nemen![]()
http://www.gametrailers.com/reviews/5v3t3a/driveclub-review
PSN: Oldzkoel
Scrooge NL
http://www.psx-sense.nl/1...aat-om-installatieruimte/
Ik kan de game via de webbrowser niet vinden op psn. Via de ps4 wel te vinden zoals in dat artikel beschreven?
Zoals in datzelfde artikel staat is de pagina inmiddels weer verwijderd uit de store.AtlAntA schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:01:
In ander nieuws dan. Gta 5 wordt waarschijnlijk 50 gb op de ps4.
http://www.psx-sense.nl/1...aat-om-installatieruimte/
Ik kan de game via de webbrowser niet vinden op psn. Via de ps4 wel te vinden zoals in dat artikel beschreven?
Niet goed gelezen door mij. Excuus.morm schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:05:
[...]
Zoals in datzelfde artikel staat is de pagina inmiddels weer verwijderd uit de store.
Het is de eerste race game op een nieuwe console, niet vreemd dat het geen meesterwerk is. Over een jaar of 2 liggen dit soort titels in de budgetbak voor 9,95 en zijn er veel betere titels te krijgen die wel bieden wat wij eigenlijk nu al zouden willen.
Dan heb je echt niets beters te doen.
Was need for speed Zo slecht dat we die alweer vergeten zijn?ChrisLNFF schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:30:
Man man man, wat een discussie over een race game....
Het is de eerste race game op een nieuwe console, niet vreemd dat het geen meesterwerk is. Over een jaar of 2 liggen dit soort titels in de budgetbak voor 9,95 en zijn er veel betere titels te krijgen die wel bieden wat wij eigenlijk nu al zouden willen.
Edit : Ubisoft krabbelt alweer flink terug.
http://www.eurogamer.net/...or-parity-on-ps4-xbox-one
[ Voor 14% gewijzigd door AtlAntA op 07-10-2014 21:06 ]
Even korte vraag, verwacht binnenkort m'n preorder ps4+dc, wat voor abo moet je nou afsluiten voor online gamen?
Zag iemand eerder over 50eu voor 2 jaar, dat lijkt me redelijk, waar vind ik dat?
Gr.,
M.
Dat heet playstation plus en kost over het algemeen 40 tot 50 euro per jaar. Ook krijg je daar elke maand per playstation platform 2 gratis games bij.Martijn_76 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 21:19:
Hallo allemaal,
Even korte vraag, verwacht binnenkort m'n preorder ps4+dc, wat voor abo moet je nou afsluiten voor online gamen?
Zag iemand eerder over 50eu voor 2 jaar, dat lijkt me redelijk, waar vind ik dat?
Gr.,
M.
Volgende keer even zelf zoeken hé? Dit zijn vragen die je veel sneller en uitgebreider via Google beantwoord krijgt.
Tsja, wist even niet waar ik op moest zoeken :-) thanks voor je antwoord, dacht eerst iets van PSN ofzo en zo'n account had ik al.AtlAntA schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 21:30:
[...]
Dat heet playstation plus en kost over het algemeen 40 tot 50 euro per jaar. Ook krijg je daar elke maand per playstation platform 2 gratis games bij.
Volgende keer even zelf zoeken hé? Dit zijn vragen die je veel sneller en uitgebreider via Google beantwoord krijgt.
Ik ga even op zoek naar een goede deal...
Er is hier ook ergens een topic volledig gewijd aan playstation plus met daarin alle informatie die je wilt. Ook komen daar de deals voor goedkope abonnementen langs.Martijn_76 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 21:34:
[...]
Tsja, wist even niet waar ik op moest zoeken :-) thanks voor je antwoord, dacht eerst iets van PSN ofzo en zo'n account had ik al.
Ik ga even op zoek naar een goede deal...
Thanks, ik ga op zoekAtlAntA schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 21:37:
[...]
Er is hier ook ergens een topic volledig gewijd aan playstation plus met daarin alle informatie die je wilt. Ook komen daar de deals voor goedkope abonnementen langs.
Scrooge NL
Edit: laat maar, 1.76 is al van begin september. Geen idee waarom ik opnieuw moest inloggen dan.
[ Voor 37% gewijzigd door ChrisLNFF op 07-10-2014 23:11 ]
Je moest de nieuwe eula accepteren. Samen met het geplande extra lange onderhoud van aanstaande maandag duidt dat imho op dat 2.0 om de hoek staat.ChrisLNFF schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:00:
Zag dat de firmware nu op 1.76 staat? Was 1.75. Moest vanavond ook opnieuw inloggen.
Edit: laat maar, 1.76 is al van begin september. Geen idee waarom ik opnieuw moest inloggen dan.
[ Voor 3% gewijzigd door tiguan op 08-10-2014 01:22 ]
Verwijderd
YouTube: DriveClub - My First Event
Mijn eerste ervaringen met deze racer zijn zeer goed te noemen.
Oordeel zelf.
Ik ben nog een beetje in dubio eerlijk gezegd, volledige versie heb ik, het rijdt wel lekker
[ Voor 16% gewijzigd door RaijRaij op 08-10-2014 01:57 ]
Haters everywhere but I don’t really care
[ Voor 5% gewijzigd door TRK op 08-10-2014 09:01 ]
Ja want het niet kunnen proberen van een game waar je aan twijfelt zorgt ervoor dat je de volledige game koopt.matthijst schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:40:
Is er nog niet. Kneuzen zullen wel wachten na al die matige reviews, in de hoop dat ongeduldige mensen dan toch de volledige versie kopen.
PSN: Alvanosa
Via de webstore is nog niks van oktober playstation plus live. Dus om dan meteen maar te beginnen met schelden is wat aan de kinderachtige kant vind je niet? En hoe je er bij komt dat de game matig scoort is mij ook een raadsel.matthijst schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:40:
Is er nog niet. Kneuzen zullen wel wachten na al die matige reviews, in de hoop dat ongeduldige mensen dan toch de volledige versie kopen.
Hij is toch helemaal niet gratis?Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 01:49:
Vergeet niet het gratis PSPlus spel DriveClub te downloaden :
Verwijderd
Alleen de slechte reviews tellen. Dat weet je toch. Positieve reviews komen van fanboys.AtlAntA schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:05:
[...]
Via de webstore is nog niks van oktober playstation plus live. Dus om dan meteen maar te beginnen met schelden is wat aan de kinderachtige kant vind je niet? En hoe je er bij komt dat de game matig scoort is mij ook een raadsel.
Er komt vandaag een aparte PSN editie uit. 10 auto's, 5 locaties met 11 varianten. Ook kun je er trophy's mee unlocken gewoon en alle race opties mogelijkheden zijn er.
Je kan vanuit de PSN store upgrade naar de volledige Driveclub voor 39,95.
Ik ben al erg gelukkig met de PSN versie, ben vrij vandaag dus ze mogen wel eens opschieten met de update!
[ Voor 22% gewijzigd door 0xrubennft op 08-10-2014 09:15 ]
Inderdaad. Zo'n vreemde gedachte is dat niet; heb geen PS+, dus kan ofwel daarvoor betalen en de "demo" spelen, of betalen voor de volledige game.Alvanosa schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:00:
Ja want het niet kunnen proberen van een game waar je aan twijfelt zorgt ervoor dat je de volledige game koopt.
Of van die mannetjes die koste wat kost dit spel willen spelen en dan toch maar de volledige versie kopen. Alsof die niet bestaan
Updates van oktober waren er al?AtlAntA schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:05:
[...]
Via de webstore is nog niks van oktober playstation plus live. Dus om dan meteen maar te beginnen met schelden is wat aan de kinderachtige kant vind je niet? En hoe je er bij komt dat de game matig scoort is mij ook een raadsel.
En je leest alleen de positieve reviews?
Lachwekkend trouwens, die fanboyreacties, alsof je het over iemands moeder hebt.
[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 08-10-2014 09:24 ]
Het rijd wel echt super fijn daar is niks over te zeggen maar het punten systeem vind ik toch net ff te strict dat je een auto niet mag aanraken dat is echt verdomd lastig te doen en als ze jou aanraken kost het jou soms ook punten beetje jammer.
De graphics zien er prima uit al vind ik het soms wel wat flets ogen (kan aan mijn tv liggen). De lichtval en dergelijke ziet er wel super tof uit. Maar het is dan weer een gemis dat het dynamische weer model er niet in zit.
Maar goed misschien dat over een paar maanden naar patches en noem maar op en toevoegingen het spel is zoals het zou moeten zijn.
Oh en netwerk issues kan nog steeds niet op driveclub komen.
Ik zelf heb hem gekocht (die upgrade). Maar raad mensen eigenlijk wel aan om eerst de plus versie te spelen en dan te kijken of je het wat vind (had ik ook moeten doen achteraf).Afvalzak schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:33:
Zien jullie DC al staan in de PS+ store dan? Of hebben jullie hem gekocht?
De PSN editie van DC komt gewoon bij Playstation plus te staan, maar daar staan nu nog de games van september. vandaag komen de oktober games er te staan, ben ook aan het afwachten...Afvalzak schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:33:
Zien jullie DC al staan in de PS+ store dan? Of hebben jullie hem gekocht?
Verwijderd
Jouw opmerking was anders ook lachwekkend qua logica. Games van de IGC zijn sowieso pas in de middag beschikbaar dus tot zover je complot...matthijst schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:23:
[...]
Updates van oktober waren er al?
Lachwekkend trouwens, die fanboyreacties, alsof je het over iemands moeder hebt.
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/driveclubmatthijst schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:22:
[...]
Inderdaad. Zo'n vreemde gedachte is dat niet; heb geen PS+, dus kan ofwel daarvoor betalen en de "demo" spelen, of betalen voor de volledige game.
Of van die mannetjes die koste wat kost dit spel willen spelen en dan toch maar de volledige versie kopen. Alsof die niet bestaan![]()
![]()
![]()
![]()
Zo matig scoort de game dus niet. En elke game heeft negatieve reviews. Lees zelf de reviews en beoordeel voor jezelf wat je belangrijk vind en of je het wel eens bent met de focuspunten van de reviewer.
Daarnaast is de PS+ editie natuurlijk een extraatje, waarmee we alleen maar blij mee kunnen zijn, want bij andere games heb je de optie niet, en sowieso zijn demo's tegenwoordig schaars, terwijl dit gezien kan worden als volledige game met niet alle cars en tracks. Voor de wijsneus betekend dit dus dat je de game gewoon uit kan spelen.
Áh ok, ik heb geen haast, vandaag toch geen tijd om te gamen, maar ben wel benieuwd.0xrubennft schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:35:
[...]
De PSN editie van DC komt gewoon bij Playstation plus te staan, maar daar staan nu nog de games van september. vandaag komen de oktober games er te staan, ben ook aan het afwachten...
Ik ga er verder maar niet meer op in...matthijst schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:23:
[...]
Jep.. kritiek op een game is illegaal hier. Alleen juichen mag helaas. Dat is wel het gevoel wat ik krijg. Helaas is DC totaal niet de zwaar geniale game die het volgens iedereen moet zijn. En is het weer run off the mill generic racer 30.matthijst schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:23:
[...]
@Trishul,
gemiddeld een 7 is een goede score tegenwoordig?
[ Voor 6% gewijzigd door corset op 08-10-2014 09:40 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Zoveel onjuistheden...lanerios schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:39:
[...]
Jep.. kritiek op een game is illegaal hier. Alleen juichen mag helaas. Dat is wel het gevoel wat ik krijg. Helaas is DC totaal niet de zwaar geniale game die het volgens iedereen moet zijn. En is het weer run off the mill generic racer 30.
@Trishul,
gemiddeld een 7 is een goede score tegenwoordig?
Heb bijna niemand hier zien verkondigen dat de game geniaal gaat en zal worden. Dus waar jij 'iedereen' vandaan haalt is mij een raadsel. Het gaat erom dat de game gewoon leuk is om te spelen. Een voorbeeld: Halo 4 kreeg van veel reviewers eenzelfde cijfer als Halo 3, terwijl ik deel 3 veel leuker vond om te spelen.
Verder heb ik dus nergens gezegd dat een 7 tegenwoordig een goede score is, als je goed leest
Verwijderd
De geniale game die het volgens iedereen moet zijn ? Spreek lekker gewoon voor je zelf. Daar hebben een aantal mensen hier sowieso een probleem mee. Steeds maar voor anderen moeten praten om hun argument kracht bij te zettenlanerios schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:39:
[...]
Jep.. kritiek op een game is illegaal hier. Alleen juichen mag helaas. Dat is wel het gevoel wat ik krijg. Helaas is DC totaal niet de zwaar geniale game die het volgens iedereen moet zijn. En is het weer run off the mill generic racer 30.
Blijkbaar heb had jij zelf verkeerde verwachtingen want voor mij zijn er geen verassingen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2014 09:56 ]
Crave Online – 5.5
PSU – 9.5
Gaming Age – 9.1
GamingTrend – 9
InsideGames.ch – 9
Digital Spy – 4/5
Games Radar – 4/5
GameTrailers – 8.6
Vandal Online – 8.5
Multiplayer.it – 8.5
GamesBeat – 8
Videogamer – 8
GamesRadar – 8
IGN – 7.9
GameInformer – 7.8
LaPS3 – 7.5
Everyeye.it – 7.5
PlayStation Lifestyle – 7.5
Polygon – 7.5
Destructoid – 7.5
Cheat Code Central – 7.4
Gameblog.fr – 7
Shacknews – 7
USgamer – 70
Eurogamer – 6
Joystiq – 3/5
Metro GameCentral – 5
GameSpot – 5
Hardcore Gamer – 5
Experience is what you get when you don't get what you want.....
PSN: Shiver23
Het spel heeft een problematische development cycle gehad, zoveel is duidelijk. Als de game 2 weken voor oorspronkelijke release vorig jaar wordt uitgesteld voor onbepaalde tijd, een week later de game director wordt weggestuurd, weer een paar weken later de nieuwe wordt aangesteld (Rushy) en pas in februari de nieuwe release date wordt aangekondigd naar bijna een volledig jaar later dan oorspronkelijk gepland was dan weet je dat er stront aan de knikker was.Shiver23 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:53:
Als ik zo de reviews bekijk denk ik dat het een leuke launchgame was geweest.. (wat het ook was). Maar door het uitstel zijn de verwachtingen gestegen en zijn andere devs al een stuk verder.
Desondanks zijn de verbeteringen t.o.v. de 2013 versie behoorlijk maar is het jammer dat het weather system het niet heeft gehaald bij de release. Ik wacht er graag op want de game ligt helemaal in mijn straatje maar dat zal lang niet voor iedereen gelden verwacht ik.
Dat is wel een beetje hoe gamereviews tegenwoordig werken ja.Falastine schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:52:
Als vroeger iemand een 8 had gemiddels op school was die superblij. Nu lijkt het alsof je bij een 9,5 pas blij mag zijn. Wat een onzin allemaal.
Een 6-7 wordt als slecht beschouwd.
Ben er ook geen fan van hoor, misschien zou het zelfs beter zijn om een eindscore gewoon helemaal weg te laten.
Ik denk dat je bij de reviews ook gewoon degene eruit moet pikken welke het beste overeen komen met je eigen mening.
[ Voor 65% gewijzigd door SToRM666 op 08-10-2014 10:26 ]
PSN id: NL_SToRM
Zo doet Pixelcake reviews schrijven, zo noemen de positieve punten en de negatieve punten. Als conclusie zeggen ze wanneer je deze game zou moeten kopen.On_E schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:16:
[...]
Dat is wel een beetje hoe gamereviews tegenwoordig werken ja.
Een 6-7 wordt als slecht beschouwd.
Ben er ook geen fan van hoor, misschien zou het zelfs beter zijn om een eindscore gewoon helemaal weg te laten.
Hier de review van Driveclub, http://www.pixelcake.nl/driveclub-review/20141007
Keek in de VS, daar zeiden ze dat de octobergames er al bij stonden.Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:35:
[...]
Jouw opmerking was anders ook lachwekkend qua logica. Games van de IGC zijn sowieso pas in de middag beschikbaar dus tot zover je complot...
Zaten afgelopen nacht iig een hele hoop gasten die er ongetwijfeld meer verstand van hebben dan ik te janken dat de store geupdate was maar DC nergens te bekennen was.
Domme vergelijking. De random dude in de klas was blij met een 8. Dit is het lievelingetje van de leraar die met een 7,5 thuiskomt.Falastine schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:52:
Als vroeger iemand een 8 had gemiddels op school was die superblij. Nu lijkt het alsof je bij een 9,5 pas blij mag zijn. Wat een onzin allemaal.
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link