Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Die heb ik ook besteld een tijdje geleden. Nu kreeg ik een mail dat mijn order geannuleerd is, maar ik krijg wel een gratis dlc code voor een jas ofzobram1984 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:29:
Net de inFamous DLC ook maar aangeschaft. Erg handig, dat pre-loaden. Best ideaal, een US account. Je kan eerder spelen en je bent goedkoper uit. Had ik eerder moeten doen.
Steam/XBL: Avioto
psn: HertogJack
DLC is regio gebonden. Koop je een NL game, dan moet je de DLC ook uit de NL Store downloaden. Heb je een US game dan moet je de DLC ook via de US Store downloaden. Of je de game digitaal of via disk hebt, blijft regio gebonden.HertogJack schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:59:
Vraagje mensen; stel ik koop straks destiny de disc version hier in NL.. kan ik dan de expansions downloaden van de US store en met al mijn characters online vrolijk verder spelen gebruik makende van de nieuwe DLC functionaliteit?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ok duidelijk, thanksASNNetworks schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:04:
[...]
DLC is regio gebonden. Koop je een NL game, dan moet je de DLC ook uit de NL Store downloaden. Heb je een US game dan moet je de DLC ook via de US Store downloaden. Of je de game digitaal of via disk hebt, blijft regio gebonden.
Das ergens wel balen maar ook wel weer logisch.
psn: HertogJack
Was hem al telkens kwijt..
Ik heb deze: pricewatch: Seagate Laptop Thin SSHD STBD1000400, 1TBNix_R schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:39:
Zijn er hier al tweakers die hun PS4 hebben geüpgraded met een 1TB hdd of groter?
zo ja, welke?
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
kan je dit met 1 ander persoon doen? of meerdere?
PSN: libbes1979
Op PS4 niet echt. Alleen de laadtijden zijn ietsjes korter, vooral in digitale games.Nix_R schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:31:
[...]
Heeft de SSHD veel voordelen t.o.v. een normale HDD?
Hier testen ze het: YouTube: Tested: PlayStation 4 Hard Drive vs. SSD vs. Hybrid Drive
Kan dit niet in de openingspost trouwens? Ik heb deze vraag al 4-5 keer beantwoord
Verwijderd
Al iets bekend hierover?
IVm downtime? Dat is in de kleine lettertjes wel uitgesloten.Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:29:
Hopelijk krijgen we in de maand september wel een fatsoenlijke gratis game voor de PS4 met PSPlus.
Al iets bekend hierover?
Verwijderd
Nee , ik bedoel gewoon de gratis games voor PSPlus members die we elke maand krijgen voor de Vita , PS3 en PS4.
Verwijderd
Met fatsoenlijk bedoel je zeker een full priced game ? Dat kan je wel vergeten. We zijn deze maand vroeg met de indies bashen...Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:29:
Hopelijk krijgen we in de maand september wel een fatsoenlijke gratis game voor de PS4 met PSPlus.
Al iets bekend hierover?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2014 18:06 ]
Verwijderd
Nee , het liefste wel , maar een degelijke indie kunnen we misschien wel verwachten.Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:02:
[...]
Met fatsoenlijk bedoel je zeker een full priced game ? Dat kan je wel vergeten. We zijn deze maand vroeg met de indies bashen...
Als ik het me goed herinner zijn Knack en second Son bijna een jaar oud? Zouden imho wel goede kandidaten zijn.Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:02:
[...]
Met fatsoenlijk bedoel je zeker een full priced game ? Dat kan je wel vergeten. We zijn deze maand vroeg met de indies bashen...
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Infamous is uit februari, Knack is niet mogelijk omdat het een 54 staat op metacritic en Sony uitgaat van 70+. Ik denk (en hoop) dat we eind dit jaar misschien de eerste grote games gaan zien. Killzone of Assasssins Creed bijvoorbeeld.AtlAntA schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:24:
[...]
Als ik het me goed herinner zijn Knack en second Son bijna een jaar oud? Zouden imho wel goede kandidaten zijn.
Verwijderd
Dat zou een mooi begin zijn , helaas heb ik die al.PBP schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:26:
Ik denk (en hoop) dat we eind dit jaar misschien de eerste grote games gaan zien. Killzone of Assasssins Creed bijvoorbeeld.
Misschien beginnen ze eerder met de wat duurdere Indies.
Asscreed is inderdaad ook nog een reële optie.PBP schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:26:
[...]
Infamous is uit februari, Knack is niet mogelijk omdat het een 54 staat op metacritic en Sony uitgaat van 70+. Ik denk (en hoop) dat we eind dit jaar misschien de eerste grote games gaan zien. Killzone of Assasssins Creed bijvoorbeeld.
Toen ac4 uitkwam was ac3 ook in de plus iirc.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
[ Voor 6% gewijzigd door Nickvdd op 25-08-2014 18:47 ]
Verwijderd
Dat wil ik ook wel.dutchgio schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:35:
Minecraft komt toch bijna uit, laten ze die erin doen.
Ik heb hetzelfde. Order zou geannuleerd zijn, maar in de store kan ik 'm niet opnieuw bestellen. Product is reeds in mijn bezit staat er.Avioto schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:35:
[...]
Die heb ik ook besteld een tijdje geleden. Nu kreeg ik een mail dat mijn order geannuleerd is, maar ik krijg wel een gratis dlc code voor een jas ofzoEn mijn geld is nog niet teruggestort.

Nou ja, rustig afwachten maar. Ben benieuwd of ik 'm morgen kan downloaden, en anders (hopelijk) opnieuw bestellen.
Bij mij staat er dat het niet beschikbaar is voor aankoopMartell schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 19:19:
[...]
Ik heb hetzelfde. Order zou geannuleerd zijn, maar in de store kan ik 'm niet opnieuw bestellen. Product is reeds in mijn bezit staat er.![]()
Nou ja, rustig afwachten maar. Ben benieuwd of ik 'm morgen kan downloaden, en anders (hopelijk) opnieuw bestellen.

Hackers hebben mijn geld zeker
Je zou al kunnen pre-loaden, of is dat alleen de US versie? Ik heb die van mij al binnen in ieder geval. Er loopt nu een teller af.Martell schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 19:19:
[...]
Ik heb hetzelfde. Order zou geannuleerd zijn, maar in de store kan ik 'm niet opnieuw bestellen. Product is reeds in mijn bezit staat er.![]()
Helaas niet. Heb hetzelfde probleem als Avioto, de game is niet beschikbaar voor aankoop. Bij m'n downloadlijst staat de game zelf wel, echter zonder afbeelding. Als ik op Downloaden naar PS4 druk doet ie ook niks. Zal morgen eens bellen naar Sony. Hopelijk kunnen ze de game van m'n account af halen, zodat ik 'm opnieuw kan bestellen.bram1984 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 20:02:
[...]
Je zou al kunnen pre-loaden, of is dat alleen de US versie? Ik heb die van mij al binnen in ieder geval. Er loopt nu een teller af.
Ik weet niet meer waarom ik twijfelde om Diablo te kopen, wat een fijn spel
Vanmiddag stond 'ie op 1 dag en 6 uur geloof ik.Origins schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 20:08:
Tot wanneer is deze teller bij jou bram? ik heb de EU versie gehaald, mijn loopt dus morgennacht af.
Volgens de EU store is de release 27-08. Dat is woensdag. De US release is 26-08.
edit: Dat zei je dus denk ik.
edit 2: Hij staat nu op 21 uur. Morgen om een uur of 7 kan ik spelen dus. Zou jij dan niet pas 24 uur later kunnen?
[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 25-08-2014 21:55 ]
Leuk spel hoor maar soms enorm frustrerend. Van de eerste twee werelden nu alles verzameld maar bij de 3e wereld zitten wat lastige levels. Mijn controller zit soms bijna in de televisie.hatsa schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 21:49:
Rayman in de plus zou wel tof zijn.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Rayman geweldig spel! Maar als het nu al lastig is, wacht maar tot je bij de laatste wereld bent.. Dat is gewoon een level spelen op het ritme van het muziekThe_Worst schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:12:
[...]
Leuk spel hoor maar soms enorm frustrerend. Van de eerste twee werelden nu alles verzameld maar bij de 3e wereld zitten wat lastige levels. Mijn controller zit soms bijna in de televisie.

Maar nu 's avonds is de status van de bestelling natuurlijk nog steeds niet veranderd, en blijkt de levertijd van de PS4 op de website opeens '3-5 werkdagen' te zijn, in plaats van 'direct leverbaar'. Lijkt er op dat ik dus wel kan zwaaien naar mijn PS4 deze week!
Volgende keer eerst wat beter naar de shop-reviews kijken voor ik op een leuke aanbieding van een bekende, 'vertrouwde' winkel in ga. De berichten over bezorgdienst die Wehkamp gebruikt (DHL Parcel, voorheen Selektvracht) voorspellen ook al niet veel goeds! Morgen maar weer bellen en vragen of ze mijn betaling inmiddels gevonden hebben, en dan gewoon annuleren als ze niet kunnen verzekeren dat mijn PS4 die dag nog verzonden wordt.
Dit is precies het soort onzin waarom ik een bloedhekel heb aan dingen online bestellen! Gelukkig heb ik de vertical stand en enkele games alvast klaar liggen, het enige wat ontbreekt is de console.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Wel balen
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
PSN: Oldzkoel
Dat er iets fout gaat met iDeal is waarschijnlijk niets waar Wehkamp iets aan kan doen, en het overgrote deel bestellingen zal ook wel goed gaan, maar toch opvallend dat zo'n grote, bekende webshop zo ontzettend veel slechte reviews en klachten krijgt. Dat kunnen ze zich blijkbaar prima permitteren?
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 25-08-2014 23:42 ]
Vraag me af hoe ze dit gaan regelen. Ze hebben namelijk een tijdje geleden de regel ingevoerd dat PS+ games elke eerste woensdag van de maand in de PS Store staan (dinsdag in US). De eerste woensdag van oktober is 1 oktober. De game komt 8 oktober uit. Zullen ze hun eigen regel weer gaan verbreken, of verschijnt de PS+ versie opeens zelfs een week eerder dan de volledige game:pNickvdd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:38:
Ik geloof dat we volgende maand driveclub (plus versie weliswaar) in plus gaan krijgen, het is nog maar 45 dagen voordat driveclub gereleased wordt. De andere game zal wel weer een indie game worden.
Overigens was DriveClub in eerste instantie niet bedoeld als IGC titel, maar een aanvulling. PS+ leden zouden dan DriveClub PS+ krijgen én een gratis IGC titel (in die tijd kreeg je één PS+ game, nu is dat twee standaard). Echter is dit aangepast nadat veel mensen gingen klagen over de beperkingen van de PS+ versie (je kon bijv. de game upgraden met korting, maar als je geen PS+ meer had kon je zelfs de volledige versie niet meer spelen). Uiteindelijk heeft Sony een aantal zaken terug gedraaid vanwege de vele commotie, maar ook besloten dat DriveClub PS+ deel maakt van de IGC. Echter blijft dus wel de vraag: gaan ze hun eigen regel (eerste woensdag van de maand) verbreken of niet..?
Oh en vandaag met 3 man sterk Diablo III gespeeld op Expert, eind van de sessie(s) waren we alle drie level 36
Heb de game op de X360 gespeeld, maar nu zie ik hoe hard ik het gemist heb. Wilde aanvankelijk de game niet halen, omdat ik echt geen zin had om helemaal opnieuw weer te beginnen. Maargoed, na een (dronken) nacht de game via de US Store gelijk gekocht samen met 2 anderen. Gelijk maar met de Crusader gespeeld en kan (wil) niet meer stoppen met spelen
[ Voor 73% gewijzigd door ASNNetworks op 26-08-2014 04:39 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Timer liep bij mij af over 16 uur en nog wat, kan hem dus spelen om 0:00 maar moet uiteraard morgen gewoon weer werken dus dat wordt pas morgenavond.bram1984 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 21:51:
[...]
Vanmiddag stond 'ie op 1 dag en 6 uur geloof ik.
Volgens de EU store is de release 27-08. Dat is woensdag. De US release is 26-08.
edit: Dat zei je dus denk ik.
edit 2: Hij staat nu op 21 uur. Morgen om een uur of 7 kan ik spelen dus. Zou jij dan niet pas 24 uur later kunnen?
Welk level was je voordat je begon met expert?ASNNetworks schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 04:21:
[...]
Vraag me af hoe ze dit gaan regelen. Ze hebben namelijk een tijdje geleden de regel ingevoerd dat PS+ games elke eerste woensdag van de maand in de PS Store staan (dinsdag in US). De eerste woensdag van oktober is 1 oktober. De game komt 8 oktober uit. Zullen ze hun eigen regel weer gaan verbreken, of verschijnt de PS+ versie opeens zelfs een week eerder dan de volledige game:p
Overigens was DriveClub in eerste instantie niet bedoeld als IGC titel, maar een aanvulling. PS+ leden zouden dan DriveClub PS+ krijgen én een gratis IGC titel (in die tijd kreeg je één PS+ game, nu is dat twee standaard). Echter is dit aangepast nadat veel mensen gingen klagen over de beperkingen van de PS+ versie (je kon bijv. de game upgraden met korting, maar als je geen PS+ meer had kon je zelfs de volledige versie niet meer spelen). Uiteindelijk heeft Sony een aantal zaken terug gedraaid vanwege de vele commotie, maar ook besloten dat DriveClub PS+ deel maakt van de IGC. Echter blijft dus wel de vraag: gaan ze hun eigen regel (eerste woensdag van de maand) verbreken of niet..?
Oh en vandaag met 3 man sterk Diablo III gespeeld op Expert, eind van de sessie(s) waren we alle drie level 36Vandaag (gister?) begonnen
![]()
Morgen (vanmiddag?) weer lekker door loooooooooten
![]()
Heb de game op de X360 gespeeld, maar nu zie ik hoe hard ik het gemist heb. Wilde aanvankelijk de game niet halen, omdat ik echt geen zin had om helemaal opnieuw weer te beginnen. Maargoed, na een (dronken) nacht de game via de US Store gelijk gekocht samen met 2 anderen. Gelijk maar met de Crusader gespeeld en kan (wil) niet meer stoppen met spelen![]()
PSN: Bellerophon-
Verwijderd
De nieuwe Infamous DLC sla ik over wegens tijdgebrek.
PSN: Alvanosa
LOL. First Light duurt maar 4 tot 5 uur.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:35:
Nog 2 weken tot Destiny uitkomt , ik heb er zin in.
De nieuwe Infamous DLC sla ik over wegens tijdgebrek.
Tabulah Rasa + Dust 514 = Destiny.
Ik wacht zelf nu op:
First Light
Silent Hills
Bloodborne
AC: Unity
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Klopt , dat had ik al gelezen.bram1984 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:47:
[...]
LOL. First Light duurt maar 4 tot 5 uur.
Wat dacht je zelf van de baanbrekendheid van AC:Unity, als er een eenheidsworst is, dan zijn het wel de games van Ubisoftlanerios schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:59:
Ach ja, het is nou niet alsof Destiny zo groundbreaking is xD
Tabulah Rasa + Dust 514 = Destiny.
Ik wacht zelf nu op:
AC: Unity

En ach, doe nou niet alsof Bungie zo baanbrekend is.. als 1 studio het "wachten achter muurtje tot health terug is" heeft bedacht
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Maakt me opzich niet zoveel uit aangezien ik ook een charge station heb besteld.
Verwijderd
Is normaal , bij mij zat er ook geen kabel bij en dat bij een losse nieuwe controller.Diversity schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:35:
Is het normaal dat er geen kabeltje bij zit om op te laden?
Dat is normaal. Ik had een tweede controller gekocht (in de VS) en daar zat ook geen extra kabeltje bij. Bij de PS4 zat wel een micro-USB kabeltje om controllers op te laden.Diversity schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:35:
is het normaal dat er geen kabeltje bij zit om op te laden?
Constructed: Silver || Limited: Silver
Deze kabel zit er inderdaad niet bij.Diversity schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:35:
Zojuist een ps4 controller gekocht in Korea, is het normaal dat er geen kabeltje bij zit om op te laden?
Maakt me opzich niet zoveel uit aangezien ik ook een charge station heb besteld.
Verwijderd
The Division ziet er trouwens ook veel belovend uit.
Maar ja dat dacht ik van Watch Dogs ook.
We zullen zien of The Division wat gaat worden.
Geen flauw idee eigenlijk, heb hem gekocht voor 45 euro dus die gok durf ik wel te nemen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:42:
[...]
Zit je dan trouwens niet met garantie problemen omdat ie in Korea gekocht is?
Verwijderd
Helemaal een goeie gok als het een nieuwere versie controller is zonder rubber problemen.Diversity schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:44:
[...]
Geen flauw idee eigenlijk, heb hem gekocht voor 45 euro dus die gok durf ik wel te nemen.
Coole hond heb je trouwens manVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:39:
Hehe , ik was de eerste met het juiste antwoord.
The Division ziet er trouwens ook veel belovend uit.
Maar ja dat dacht ik van Watch Dogs ook.
We zullen zien of The Division wat gaat worden.
PSN: Maichel
Niet vernoemd naar game characters?
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik overweeg wel een HC character aan te maken, maar ik ben echt bang dat ik dan op den duur niet alleen m'n controllers maar maar ook mijn tv ter reparatie moet gaan opsturen...Speelt er nog meer iemand op Hardcore in Diablo 3? De meeste mensen waarmee ik speel spelen jammer genoeg op Softcore.
psn: jagermeistertim
Het geeft een hele nieuwe dimensie aan de game en is het in mijn ogen zeker waard.TTHEEBO1 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:55:
[...]
Ik overweeg wel een HC character aan te maken, maar ik ben echt bang dat ik dan op den duur niet alleen m'n controllers maar maar ook mijn tv ter reparatie moet gaan opsturen...
Ja maar... deaud is deaud... dat staat mij momenteel een beetje tegenAlvanosa schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:57:
[...]
Het geeft een hele nieuwe dimensie aan de game en is het in mijn ogen zeker waard.
PSN: Bellerophon-
Zo erg is het meestal niet, aangezien je je oude gear in de stash houd voor als je doodgaat en je alvast reserve poppetjes vlakbij de level 70 brengt. Het is dan een kleine setback.Bellerophon schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:59:
[...]
Ja maar... deaud is deaud... dat staat mij momenteel een beetje tegenLaf ik weet het
Wellicht dat ik vanavond een poging ga wagen... kan mezelf alleen nog niet echt een ervaren speler noemen, als dat geen probleem is join ik je graag. Ik kijk wel even of ik je online zie :-)Het geeft een hele nieuwe dimensie aan de game en is het in mijn ogen zeker waard.
Dat is goed dan kan ik beginnen met een tweede character voor hardcore, heb je zelf al een idee wat je wilt gaan levelen zodat ik me daarop kan aanpassen?TTHEEBO1 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:03:
[...]
Wellicht dat ik vanavond een poging ga wagen... kan mezelf alleen nog niet echt een ervaren speler noemen, als dat geen probleem is join ik je graag. Ik kijk wel even of ik je online zie :-)
Ik twijfel tussen Wizzard (nu een level 25 op sc) en WD (op pc al gespeeld, maar oh zo leuk :-)Alvanosa schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:05:
[...]
Dat is goed dan kan ik beginnen met een tweede character voor hardcore, heb je zelf al een idee wat je wilt gaan levelen zodat ik me daarop kan aanpassen?
Ik heb de WD al op level 70 en ben een beetje gear aan het grinden ervoor. Als jij als caster gaat spelen, dan denk ik dat monk een mooie aanvulling zal zijn.TTHEEBO1 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:10:
[...]
Ik twijfel tussen Wizzard (nu een level 25 op sc) en WD (op pc al gespeeld, maar oh zo leuk :-)
Ik zag iemand met een pop met dikke rode laserstralen, die echt alles en iedereen kapot maakte, welke class is dat?!
Iemand nog van plan om de Playstation TV te kopen? Ik zit te denken om hem in de US te kopen, $99 is echt een koopje lijkt mij.
Mooi voor op de slaapkamer.
[ Voor 28% gewijzigd door Pinjataaa op 26-08-2014 10:26 ]
Sorry, laatste dan..lanerios schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:22:
Mensen.. er is een diablo 3 topic. Graag daar de Diablo discussies houden. Dit gaat nergens meer over. Eerst werd het een TLOU topic, toen een PSN zeik topic, nu weer een Diablo topic.
Dan kan dit topic gewoon dicht bijna.
Ik gok een Wizzard.Ik heb mijn WD ook al op lvl70, zit nu te twijfelen of ik met een andere zal beginnen.
Ik zag iemand met een pop met dikke rode laserstralen, die echt alles en iedereen kapot maakte, welke class is dat?!
Lijkt me top. Ik beslis vanavond in 'in the moment'Ik heb de WD al op level 70 en ben een beetje gear aan het grinden ervoor. Als jij als caster gaat spelen, dan denk ik dat monk een mooie aanvulling zal zijn.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Lees net een preview voor FIFA 15 (linkje).
Kort samengevat:
- emoties van spelers als ze bijvoorbeeld een kans missen of als de scheids een verkeerde beslissing maakt
- velden zullen tekenen van vervorming laten zien
- alle BPL stadions zijn toegevoegd, en er is extra sfeer in stadions (vooral door publiek)
- ook zijn er meer statistieken voor BPL
- doellijntechnologie
- en het belangrijkste voor mij, verbeterde keepers t.o.v. de vorige FIFA's. Die haalden de raarste capriolen uit af en toe.
Het lijstje vernieuwingen is nu niet echt indrukwekkend, maar ik ben toch weer wel benieuwd hoe het eruit gaat zien en spelen op de PS4.
Verwijderd
Bully is wel een game voor de Xbox 360 en op andere systemen.
Ontopic :
Destiny is goud en ik heb al een unboxing gezien van de Witte Destiny PS4 bundel.
2 weken nog en het gaat los met het betere knalwerk , het speelt net zo soepel als CoD.
Heb hem eergisteren gekocht en al gepreload via de US store. Volgens mijn berekening kan ik hem vanaf vanavond om 19.00 uur spelen
Extra mappacks voor BF4/CoD en consorten kan ik persoonlijk echt niet veel mee.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Heb de console 2x eerder besteld maar moest het toen annuleren. Eerst als een pre-order vorig jaar voordat de PS4 uit was maar later bedacht ik dat ik beter later kan bestellen als er echte next-gen games waren.
Toen eerder dit jaar maar vlak voordat ik aan de beurt was bij bol.com voor een uitlevering ging mijn mobiel dood dus moest een nieuwe kopen en dat gaat voot natuurlijk.
Nu eindelijk we gekocht samen met Destiny. Vanavond lekker met de console spelen en de P.T. demo en dan in September los gaan met Destiny!
Infamous is awesome! Kan niet wachten op First LightBoobybandit schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:46:
Valt me toch mee met de Infamous First Light kopers hier? Vond zelf Infamous echt geweldig.
Heb hem eergisteren gekocht en al gepreload via de US store. Volgens mijn berekening kan ik hem vanaf vanavond om 19.00 uur spelenLekker zo na werk gamen
En inderdaad, met 4/5 uurtjes ben je er wel doorheen. Ik moet zeggen dat ik dit soort DLC wel echt kan waarderen hoor. Ook voor Resogun heb ik de season pass laatst gekocht en echt kunnen genieten van de DLC.
Extra mappacks voor BF4/CoD en consorten kan ik persoonlijk echt niet veel mee.
@Dennis,
even uit nieuwsgierigheid. Wat is er nou zo geweldig aan een MP shooter als CoD/Destiny? Ik heb Black ops 2 tijdje geleden gekocht (hardened? met de coin, steelcase en wat DLC) voor 15 euro bij de bart smit, maar na levle 36 te zijn geworden in MP zie ik de lol er nog steeds niet van in qua enthousiasme waarmee het gespeeld wordt.
Is het een leuke shooter? Ja
Is het afwisselend genoeg? Totaal niet, alle wapens onderling (dus guns, smg's, rifles etc) lijken teveel op elkaar met marginale verschillen.
Ja, destiny ziet er goed uit. Maar hebben we de tijd van dit soort games niet zo'n beetje gehad? Ik had een stuk liever Destiny als echte MMO gezien ipv closed lobby systeem
Verwijderd
Ik hou van verschillende shooters , het is voor mij erg leuk om te spelen en ik haal er veel plezier uit.
Van andere soort spellen dan shooters hou ik ook wel en speel ik regelmatig tussendoor.
Ik ben een gamer die van verschillende soorten spellen houdt.
Voorbeeld,
ik speel Infamous, AC, etc vanwege de exploration. De vrijheid die ik heb.
Dark souls omdat ik soms ook een challenge wil
etc
[ Voor 43% gewijzigd door corset op 26-08-2014 11:07 ]
Shooters zijn niet voor iedereen weggelegd, ik speel de multiplayer van sommige FPS games (CS, CoD4) letterlijk jaren achter elkaar. Het is gewoon het principe dat je onbeperkt door kan spelen, tegen andere spelers. Ieder potje is anders en het geeft voldoening bij iedere kill. Andere mensen hebben dit weer bij een potje Fifa of bij een nieuw item in WoW.lanerios schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:52:
[...]
Infamous is awesome! Kan niet wachten op First Light
@Dennis,
even uit nieuwsgierigheid. Wat is er nou zo geweldig aan een MP shooter als CoD/Destiny? Ik heb Black ops 2 tijdje geleden gekocht (hardened? met de coin, steelcase en wat DLC) voor 15 euro bij de bart smit, maar na levle 36 te zijn geworden in MP zie ik de lol er nog steeds niet van in qua enthousiasme waarmee het gespeeld wordt.
Is het afwisselend genoeg? Totaal niet, alle wapens onderling (dus guns, smg's, rifles etc) lijken teveel op elkaar met marginale verschillen.
Ja, destiny ziet er goed uit. Maar hebben we de tijd van dit soort games niet zo'n beetje gehad? Ik had een stuk liever Destiny als echte MMO gezien ipv closed lobby systeem
Bij Destiny is de insteek dus iets anders, zowel het multiplayer element als het MMO element zouden je daar kunnen bekoren, dus of je dat leuk gaat vinden durf ik niet te zeggen.
Steam: rh1991
Ik denk dat ik dit exemplaar maar ga omruilen. Vertrouw t niet helemaal.
Wat zouden jullie doen in dit geval?
Sowieso terugbrengen en een geseald exemplaar eisen.nishan schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:10:
Van het weekend ps4 besteld. Om 09:00 vandaag stond ie voor de deur. Bij het aannemen van het pakket zag ik dat de doos gekreukt was. Bij het openen zag ik dat de seal doorgesneden was en de klep van de ps4-doos gewoon openstond. Kortom niet echt een positieve eerste indruk.
Waar heb je hem besteld?
Contact opnemen met de leverancier en zeggen dat je een nieuwe wilt.nishan schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:10:
Van het weekend ps4 besteld. Om 09:00 vandaag stond ie voor de deur. Bij het aannemen van het pakket zag ik dat de doos gekreukt was. Bij het openen zag ik dat de seal doorgesneden was en de klep van de ps4-doos gewoon openstond. Kortom niet echt een positieve eerste indruk.
Ik zou dit niet accepteren, je verwacht een nieuwe product maar niet een "2e hands" product zeg maar..
Shooters zullen er altijd blijven en er zullen altijd 1 of 2 heel erg populair zijn. Het is competitief, eindeloos herhaalbaar (tenmiste, vroeger had je geen unlocks enzo nodig: zie Quake, Unreal etc) en voor heel veel mensen gewoon leuk.lanerios schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:52:
[...]
Infamous is awesome! Kan niet wachten op First Light
@Dennis,
Als ik 200-300+ uur in een shooter speel en heb er 20 euro voor betaald:
Of je koopt een singleplayer game en hebt 'm binnen 6 uur uit
Ik heb jouw gevoel juist bij MMO's: Been there, done that, nothing's beat WoW just yet.
Klopt RiK91, maar als ik dan op de 360 de volgende situaties tegenkom:
1.) per 4 matches minimaal 1 persoon die zwaar lagged. Rest gaat gewoon goed, maar je ziet de stutter steps, rubber banding etc. En hem raken? dat lukt niet
2.) totaal gebrek aan realisme. Rennend een sniper afvuren? Veel succes ermee. No scopes? same.
@Bru,
over WoW meer dan eens. Gelukkig ben ik een FF fanaat, dus dan is 14 erg goed xD
Maar geef mij maar UT99 inderdaad. Heerlijke game!
[ Voor 15% gewijzigd door corset op 26-08-2014 11:14 ]
Vreemd wel: Ik heb sinds een maandje BO2 op de PS3 en speel het best veel, ondanks dat ik geen echte CoD fan ben/was dus dat kwam als een verrassing, en ik sta toch meestal wel eerste van m'n team, kom bijna nooit laggers tegen (altijd 5 bar green connection) en achjah je weet dat CoD extreem arcade is. Indien realisme je ding is moet je naar Operation Flashpoint, Arma II & III en dat soort games, wat mij totaal niet trektlanerios schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:13:
gelijk ruilen!
1.) per 4 matches minimaal 1 persoon die zwaar lagged. Rest gaat gewoon goed, maar je ziet de stutter steps, rubber banding etc. En hem raken? dat lukt nietNatuurlijk heeft iedereen een brakke connectie, maar ok.
2.) totaal gebrek aan realisme. Rennend een sniper afvuren? Veel succes ermee. No scopes? same.
@Bru,
over WoW meer dan eens. Gelukkig ben ik een FF fanaat, dus dan is 14 erg goed xD
Maar geef mij maar UT99 inderdaad. Heerlijke game!
EDIT: of idd juist voluit space gaan en UT pakken
[ Voor 5% gewijzigd door Brutal1ty op 26-08-2014 11:16 ]
Je moet ook een échte shooter spelen, geen CODlanerios schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:13:
gelijk ruilen!
1.) per 4 matches minimaal 1 persoon die zwaar lagged. Rest gaat gewoon goed, maar je ziet de stutter steps, rubber banding etc. En hem raken? dat lukt nietNatuurlijk heeft iedereen een brakke connectie, maar ok.
Is pas vanaf vrijdag officieel te koop toch?eggman schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:36:
Heeft iemand Metro Redux al in de winkels gespot toevallig? Sowieso 26 euro bij de Mediamarkt, kan je niet voor sukkelen
Ik twijfel of ik hem meteen haal, aangezien hij na release ook wel in prijs zal zakken. En omdat ik nog steeds bezig ben met TLOU
Bij de Wehkamp, was een dagactie. Ik heb de klantenservice gebeld en mijn verhaal gedaan. Kreeg te horen dat ze weleens een ''steekproef'' doen?!?Faaz0 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:12:
[...]
Sowieso terugbrengen en een geseald exemplaar eisen.
Waar heb je hem besteld?

Dan maar een ps4 voor 3 tientjes meer bij de MM met seal!
Dank voor de reacties.
Kan zijn dat ze steeksproefgewijs testen of de PS4's in hun voorraad werken ofzo, heb alleen geen idee waarom ze dat zouden doen.nishan schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:39:
[...]
Bij de Wehkamp, was een dagactie. Ik heb de klantenservice gebeld en mijn verhaal gedaan. Kreeg te horen dat ze weleens een ''steekproef'' doen?!?Whatever.. Ze wilde wel een nieuwe opsturen, maar dan moest eerst dit exemplaar retour verwerkt worden.
. Dat zou ongeveer een week duren
. Omdat ik een nieuwe klant ben kunnen ze niet meteen een nieuw exemplaar sturen
. Morgen wordt het pakketje weer opgehaald! terugbetaling kan 14 dagen duren
![]()
Dan maar een ps4 voor 3 tientjes meer bij de MM met seal!![]()
Dank voor de reacties.
Ik zou hem gewoon lekker retour sturen en ergens anders (in de winkel) een nieuwe halen inderdaad.
Weet je zeker dat er niks mee aan de hand is.
Haha, dat zou al helemaal nergens op slaanhatsa schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:47:
Of een steekproef om te kijken aan hoeveel mensen ze producten in geopende verpakking kunnen leveren zonder daar iets van te horen.
Dit is al sinds Mei bekend ofzo, en ja...er zijn nog veel meer vernieuwingenFaaz0 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:39:
Terug naar iets anders dan D3 dan
Lees net een preview voor FIFA 15 (linkje).
Kort samengevat:
- emoties van spelers als ze bijvoorbeeld een kans missen of als de scheids een verkeerde beslissing maakt
- velden zullen tekenen van vervorming laten zien
- alle BPL stadions zijn toegevoegd, en er is extra sfeer in stadions (vooral door publiek)
- ook zijn er meer statistieken voor BPL
- doellijntechnologie
- en het belangrijkste voor mij, verbeterde keepers t.o.v. de vorige FIFA's. Die haalden de raarste capriolen uit af en toe.
Het lijstje vernieuwingen is nu niet echt indrukwekkend, maar ik ben toch weer wel benieuwd hoe het eruit gaat zien en spelen op de PS4.
PSN: Maichel
Dit topic is gesloten.
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link