Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Overzicht spelers Diablo 3 op de Playstation |
Voor de spelers van Diablo 3 op de Playstation is er een lijst gemaakt in GoogleDocs.
Speel jezelf ook op de Playstation, vul de lijst dan aan met je PSN ID zodat ook andere GoT-ers je kunnen vinden.
[ Voor 255% gewijzigd door Vidra op 26-08-2014 17:46 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 780 leden), daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder) clans wel aanwezig.
[ #1 - GoT Clan] |
GOT-clan
De enige echte - meestal vol, maar soms is er gewoon plek
Als je lid wil worden van de GoT Clan roep dit dan in de community chat. Koeitje, Grin, Petrus, Stingray en RetLaw kunnen je dan aan de clan toe voegen.
Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel
Voor meer informatie http://gotdiablo.blogspot.nl - aanmelding via de volgende lijst lijst of neem even contact op met RetLaw#2411 of een van de hierboven genoemde namen
[/EINDE RECLAMEBLOK #1] |
[#2 - Solidarity Gaming] |
Solidarity Gaming - wie zijn wij?
Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, Heartstone, BF4, etc.).
We hebben onze eigen teamspeak server (niet alleen wij zitten op de server ook o.a. dVz (een Nederlandse Diablo 3 hardcore clan (ook met GoT-ers)). Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server! Dus ook als je in de GoT-clan zit... Dus zoek je een groep om mee te spelen, je kan altijd een kijkje komen nemen op de TS server (ts.solidaritygaming.com).
Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje! De zomerborrel komt er binnenkort weer aan
Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo (1-3) en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Tegenwoordig hebben wij een ondergrens gesteld voor nieuwe aanwas van paragon lvl 250 - zit je hier nu ietsje onder, niet getreurd - we werken met een trial periode van 14 dagen zodat jij de groep kan leren kennen, wij jou en heb je een target om te behalen
Wij hebben momenteel ongeveer 87 leden, waaronder Deathsmell, An1ma, Vandread, Vidra, Xtr3me4me (Diabolic), Wolf, Protax, Angeloonie, Bosmonster, Wooldoor, Samtax, etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve GoT-ers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen
Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen.
Patch 2.1: Leaderboards / Seasons
Met de komst van Leaderboards / Seasons gaan wij ons ook richten op een groep spelers die het leuk vinden om in samenspel/spraak nieuwe records te zetten
Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-6) en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen
Wat voor hulp?
- Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
- Gear/build check;
- Uitleg over de nieuwe D3 mechanics;
- Discussies, etc.
- Door je aan te melden op www.solidaritygaming.com
- Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
- In-game contact op te nemen met vydra#2644, klablabla#2228 of protax#2556
- In te loggen op onze teamspeak server (ts.solidaritygaming.com)
[/EINDE RECLAMEBLOK #2] |
[ #3 - ArCINC] |
ArcINC - wie zijn wij?
ArCINC is een clan die Internationale spelers heeft en 89% er van nederlanders en belgen.
Teamspeak?
We hebben onze eigen teamspeak server : archangelinc.teamspeak.de
Vereisten
Wat moet je mee nemen om bij ons in de clan te zitten:
18+
Engels en Nederlands kunnen spreken.
Wij hebben momenteel ongeveer 35 leden; Boezelman, NeooeN, Nuwmax, Flawless, ArchangelINC en nog een aantal mensen van dit forum.
Op welk niveau spelen wij?
T1 tot T6 en we zijn een gezellige club en helpen iedereen.
Aanmelden?
In-game contact op te nemen met ArchangelINC#2253 of met NeooeN#2211
[/EINDE RECLAMEBLOK #3] |
Deze topicstart is gemaakt door Vidra en is nog onderhevig aan veranderingen. Mocht je suggesties hebben of fouten vinden laat het me weten via DM!
Op zoek een andere Clan? |
In Diablo 3 is het inmiddels mogelijk om als een clan te spelen. Er zijn dan ook een aantal clans actief op dit forum
|
Teamspeak |
Er is een Teamspeak server beschikbaar gesteld door Solidaritygaming.com: ts.solidaritygaming.com Inloggen met je Battletag als username is gewenst. |
Dienstmededelingen? |
Vragen over je build? Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]<Clan>Username[/url] Clantag Misschien handig als jullie je clantag neerzetten onder je nickname hier op Tweakers? In mijn geval staat er <SG>Vydra#2644 Wel zo leuk om te zien wie er lid is van welke clan, en daarnaast ook de bijbehorende D3 nickname te zien. Alvast bedankt voor jullie medewerking! |
Veel gebruikte afkortingen? |
General LoH = Life on Hit LS = Lifesteal (sinds RoS bestaat dit niet meer en is het alleen nog te vinden op legacy gear) CC/ChC = Crit Chance/Critical hit Chance (Not to be confused with Crowd Control) CD = Crit Damage IAS = Increased Attack Speed AR = All Resist Res = Resistance Str = Strength Int = Intelligence Dex = Dexterity Vit = Vitality MF = Magic Find GF = Gold Find EHP = Effective Hit Points MS = Movement Speed DPS = Damage per second S+B,S/B = Sword and Board (using a sword and shield) DW = Dual Wield APS = Attacks per Second Trading UNID = Unidentified item BiS = Best in Slot (The best item possible for that gearslot) BO = Buyout (momenteel wat lastig omdat praktisch alles account bound is) WTS = Want to Sell (momenteel wat lastig omdat praktisch alles account bound is) WTB = Want to Buy (momenteel wat lastig omdat praktisch alles account bound is) WTT = Want to Trade (momenteel wat lastig omdat praktisch alles account bound is) AH = Auction House (bestaat niet meer sinds 18 maart 2014) RMAH = Real Money Auction House (bestaat niet meer sinds 18 maart 2014) BOA = Bind on Account Items Krider = Kridershot Manti = Manticore IK = Immortal King set Nats = Natalya's set Andys = Andariel's Visage BT = Blackthorne's set SoJ = Stone of Jordan MoT/Mempos = Mempo of Twilight HoC = The Helm of Command WKL = Won Khim Lau 1h = 1 Handed Weapon 2h = 2 Handed Weapon TnT = Tasker & Theo BS = Brimstone Soul = Fiery Soulstone Pots = Potions Locations FW = Festering Woods WR = Warrior's Rest FoM = Fields of Misery CotA = Crypt of the Ancients HoA = Halls of Agony VoA/VotA = Vault of the Assassin KD2 = Keep Depths 2 Other CC = Crowd Control (spells/abilities that stop you from moving and/or attacking e.g. frozen bombs, jailer) NV = Nephalem Valor NG = Nephalem Glory DoT = Damage over time (e.g. bleeds) AoE = Area of Effect (spells that damage an entire area e.g. Blizzard) plvl = Paragon Level ilvl = Item Level HC = Hardcore SC = Softcore e = elite/champ pack gob = Treasure Goblin w/KW = Key Warden SK = Skeleton King Barbarians: Barb WotB = Wrath of the Berserker RltW = Run like the Wind (a rune for sprint) WW = Whirlwind - either the ability or builds based around the ability DT = Double Tornado (Running RltW + whirlwind) WT = Weapon Throw HotA = Hammer of the Ancients ItF = Into the Fray (a rune for Battle Rage) Demon Hunters: DH ToC = Trail of Cinders (a rune for vault) SS = Sharpshooter (sometimes Smoke Screen) HA = Hungering Arrow SP = Shadow Power Disc = Discipline resource Wizards: Wiz WW = Wicked Wind (rune for Energy Twister) SC = Storm Chaser (rune for Energy Twister) AP = Arcane Power resource APoC = Arcane Power on Crit Monks: Monk/s OWE = One With Everything StI = Seize the Initiative SSS = Seven Sided Strike FoT = Fists of Thunder BoH = Breath of Heaven MoC = Mantra of Conviction MoE = Mantra of Evasion SW = Sweeping Wind WoL = Wave of Light Witch Doctors: WD 5/5 = 5 gruesome feast and 5 soul harvest stacks BBV = Big Bad Voodoo OOM = Out Of Mana MR = Mana Regen |
[ Voor 161% gewijzigd door Vidra op 10-09-2014 12:23 ]
mauro101 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 11:59:
Hallo!
Ik heb wat hulp nodig bij het gearen van mijn crusader.
loop nog rond met een lvl 60 helm en pants, beiden met 9% asp. en socket(s).
Het is lastig om een keuze te maken wat te doen. Bij bijna alles verlies ik veel DMG of thoughness.
Zijn er soortgelijke 'nieuwe' legendary's?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mauro-2602/hero/41539403
Anoniem: 512919
Tevens is een Andariels waarschijnlijk ook upgrade (voor dps iig) ivm elemental dmg + ias.
Voor legs zul je denk ik er in dps bijna altijd op achteruit gaan, maar kun je wel een bak toughness op winnen.
3 set bonus is ook wel geinig
Nouja, vind er vast nog wel 1 op 70.. *crosses fingers*
Dit heb ik tijdens het lvl'en ook al een paar keer gehad. Echt best wel heel zwaar frustrerend...Baroshir schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 12:53:
Ugh, uiteraard... besloten dit weekend mijn laatste char (crus) naar 70 te brengen. Loop je vrolijk wat bounties te doen, dropt er natuurlijk op level 59 een Thunderfury. Zucht, lekker waardeloos
Nouja, vind er vast nog wel 1 op 70.. *crosses fingers*
Misschien zo meteen maar aan m'n laatste 60 (barb) beginnen. Hoop dat het leuk blijft en lukt -.-
Want a cookie?!
Stash:
Tab 1: unidentified legendaries van de dag, meestal unidentify ik alle legendaries waarvan ik al weet wat het is en het 99% crap is (Chests die niet cindercoat/set zijn, wapens die geen bows zijn voor mijn DH etc.) + legendaries die ik voor mijn alts bewaar.
Tab 2: Al mijn DH set-items en legendaries die goed gerolled zijn voor een eventuele verandering in build (Cloack of garwulf, verschillende immune amulets etc.)
Tab 3: 25% rift keys, 60% gear voor m'n barb die bij het wisselen van build BiS kan zijn / set is.
Tab 4: Bijna helemaal vol met crafting mats, sommige gems heb ik 2 stacks marquise nodig en dan nog imperials/flawless imperials (voor rerollen) + legendary crafting mats en death's breath etc.
Heb 3 mules volgepropt met whites om te craften,
Moet er niet aan denken dat ik nog eens zou beginnen om mijn lvl 70 Monk/Wizard/Crusader te gaan spelen en daar ook gear voor te moeten bewaren.
Edit: Ooooh, en nog 3 leveltjes... Paragon 400!!
Nog meer mules aanmakenRem schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 13:11:
Iemand anders met stash-ruimte problemen?
Stash:
Tab 1: unidentified legendaries van de dag, meestal unidentify ik alle legendaries waarvan ik al weet wat het is en het 99% crap is (Chests die niet cindercoat/set zijn, wapens die geen bows zijn voor mijn DH etc.) + legendaries die ik voor mijn alts bewaar.
Tab 2: Al mijn DH set-items en legendaries die goed gerolled zijn voor een eventuele verandering in build (Cloack of garwulf, verschillende immune amulets etc.)
Tab 3: 25% rift keys, 60% gear voor m'n barb die bij het wisselen van build BiS kan zijn / set is.
Tab 4: Bijna helemaal vol met crafting mats, sommige gems heb ik 2 stacks marquise nodig en dan nog imperials/flawless imperials (voor rerollen) + legendary crafting mats en death's breath etc.
Heb 3 mules volgepropt met whites om te craften,
Moet er niet aan denken dat ik nog eens zou beginnen om mijn lvl 70 Monk/Wizard/Crusader te gaan spelen en daar ook gear voor te moeten bewaren.
Edit: Ooooh, en nog 3 leveltjes... Paragon 400!!
Een tweede diablo account aanschaffen en alle witte meuk daar op dumpen
Je zou het nog bijna gaan doen ook!Vidra schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 13:25:
[...]
Nog meer mules aanmaken![]()
Een tweede diablo account aanschaffen en alle witte meuk daar op dumpen![]()
Heb er over nagedacht, een tweede account en dan multiboxen voor dubbele DH drops... Maar ja, dat werd me net even te erg.
Edit: heb echter gelezen dat ze misschien in willen voeren dat legendary crafting mats als een currency worden opgeslagen, net als bloodshards dus. Dat zou al een hele hoop schelen. Als rift keys daar ook onder zouden vallen, ben ik een gelukkig man. 2/3e stash tab vrij!
[ Voor 25% gewijzigd door Rem op 19-04-2014 13:28 ]
Sterker nog, ik heb geen enkele white bow/crossbow oid. opgeslagen!Vandread schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 13:30:
Waarom zoveel whites.... er zijn er maar een beperkt aantal interesant voor je DH lijkt me, voor de meeste klasses eigenlijk....
Voor het helpen van vrienden/clanmates voornamelijk, maar heb er ook een shitload gebruikt om mijn barb even te gearen toen hij net level 70 was. Misschien een beetje overkill hoor, maar pak ze liever op te terwijl ik speel dan dat ik later runs moet gaan doen om ze te verzamelen.
Oh, en sommige zijn een bitch om te krijgen dus daarom houd ik ze ook vast (Suwaiya, ascended shield).
[ Voor 7% gewijzigd door Rem op 19-04-2014 13:32 ]
Ik kwam in de Advocate's mirage, een klein kerkhofje, waar echt ALLEEN maar skeletons waren, archers, minions spammers, en echt 100'n, mijn hele scherm zat vol met skeletons. Rift boss: Bone Warlock
1 Legendary gedropt, The Grandfather, 1200 intel roll + 15% life >.>
Was wel heel leuk
Sommige whites zijn lastig te vinden en daar bewaar ik er 1 of 2 vanVandread schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 13:30:
Waarom zoveel whites.... er zijn er maar een beperkt aantal interesant voor je DH lijkt me, voor de meeste klasses eigenlijk....
meest whites die ik heb zijn bracers, shoulders en chests
voor de rest run ik eigenlijk gewoon altijd snel even act5 battlegrounds voor whites als ik wat nodig heb, kom er meestal wel vandaan met 2 a 3 keer het benodigde item
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Ja zatVandread schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 14:37:
Trouwens die bracers waar zo'n pack tevoorschijn komt als je een shrine aanklikt, ik heb echt het idee dat die niet echt goede loot droppen, heeft iemand wel eens een leg uit zui'n packje gehad?
Same, vaak bedankt ik mensen als ze zo'n shrine hebben geactiveerd. Al heb ik zelf ook die bracers (60) en ik vergeet het vaak hehe.
Anoniem: 391285
Ik had vorig keer iemand van GoTHC gesproken maar hij reageerde niet..Cthulhu schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 11:11:
ja volgens mij wel, GoTHC
Bij wie moet ik zijn voor een invite?
Steeds als ik op een char ga spelen en niet de loot krijg die ik nodig heb voor een bepaalde spec, dan haak ik alweer af. Vrij irritant
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Phntm#2597 als je het nog zocht.
[ Voor 24% gewijzigd door Phntm op 19-04-2014 17:26 ]
Als niet vol voor één klasse gaat, dan is de kans dat je loot voor dat karakter krijgt ook niet zo groot. Tot je level 70 bent gaat het prima en ook wel de eerste tijd daarna, maar upgrades vinden die je naar T3 en beyond brengen wordt dan moeilijk. Maak een keuze en blijf daar voorlopig bij, dan is je plezier in het spel vast snel terug.Las Vegas schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 15:37:
Heb nu al een paar dagen niet meer gespeeldIn 't begin (lees: vanaf de lootpatch tot aan een paar dagen terug) echt VEEL gespeeld. En met veel bedoel ik wel tientallen uren, en sowieso iedere dag wel 4 uur +. Dus ben 't alweer een beetje zat, helemaal omdat ik gewoon niet echt vol voor 1 class ben gegaan.
Steeds als ik op een char ga spelen en niet de loot krijg die ik nodig heb voor een bepaalde spec, dan haak ik alweer af. Vrij irritant
En je kunt daarnaast altijd de alt met dezelfde main stat gaan bijhouden, omdat je gear kunt overzetten. Heb je toch nog een beetje variatie in klassen, zonder dat het je progress erg naar beneden haalt.
[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 19-04-2014 17:32 ]
Dus bijvoorbeeld:Deadsmell schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:30:
[...]
Als niet vol voor één klasse gaat, dan is de kans dat je loot voor dat karakter krijgt ook niet zo groot. Tot je level 70 bent gaat het prima en ook wel de eerste tijd daarna, maar upgrades vinden die je naar T3 en beyond brengen wordt dan moeilijk. Maak een keuze en blijf daar voorlopig bij, dan is je plezier in het spel vast snel terug.
En je kunt daarnaast altijd de alt met dezelfde main stat gaan bijhouden, omdat je gear kunt overzetten. Heb je toch nog een beetje variatie in klassen, zonder dat het je progress erg naar beneden haalt.
- Barbarian & Crusader
- Witch Doctor & Wizard
- Monk & Demon Hunter
Zorg dat je deze kan maken:Phntm schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:25:
@Vandread in "[Multi] Diablo 3 - Deel 31"
Phntm#2597 als je het nog zocht.
http://eu.battle.net/d3/e...smith/recipe/earthshatter
en deze vind:
http://eu.battle.net/d3/en/item/the-burning-axe-of-sankis
Je elemental damage gaat de goede kant op:
http://www.diabloprogress.com/hero/phntm-2597/Phntm/2833437
Verder erg jammer dat je een secondairy op je chest hebt gererolled.... betere life% kunnen rollen naar 3 gems had je met gems flink je dex kunnen boosten.
DPS van je wapens is eigenlijk nog best aardig, ik liep een "eeuwigheid" rond met 2 x 2000/2100 dps wapens
Die amulet kan ook wel makkelijk veel beter, pants ook en kijk welke sets je kan maken, cain's 2 piece geeft een 8 attack speed bonus, pants + helm zou een mooie combo zijn bv.
[ Voor 82% gewijzigd door Vandread op 19-04-2014 18:26 ]

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Ik heb ze sinds vandaag allemaal en zelfs 1tje dubbelTheAmassama schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 18:08:
Ik schijn veel geluk te hebben met legendary potions. De eerst vond ik op lvl 61, en gisteravond heb ik er 2 op een avond gevondenVrienden die met mij spelen (en al langer spelen) hebben er nog geen 1. Heerlijk jaloers
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Heeft iemand gelezen of dit een bug is? Ik kan het niet vinden,
Hoe zit het met die potions, kan je die ongelimiteerd gebruiken ?TheAmassama schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 18:08:
Ik schijn veel geluk te hebben met legendary potions. De eerst vond ik op lvl 61, en gisteravond heb ik er 2 op een avond gevondenVrienden die met mij spelen (en al langer spelen) hebben er nog geen 1. Heerlijk jaloers
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Klopt, er zit echter nog wel de cooldown van 30 seconden op. Maar als je zo'n legendary potion hebt, hoef je dus in feite geen potions meer te kopen.sabriel schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:12:
[...]
Hoe zit het met die potions, kan je die ongelimiteerd gebruiken ?
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Als je potions moet kopen, dan is dat doorgaans een hint dat je op een te hoog niveau speelt.TheAmassama schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:42:
[...]
Klopt, er zit echter nog wel de cooldown van 30 seconden op. Maar als je zo'n legendary potion hebt, hoef je dus in feite geen potions meer te kopen.
Potions kopen hoeft sowieso al nooit eigenlijk, dus eigenlijk worden de potions icm een bottomless potion een mooie inkomstenbronTheAmassama schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:42:
Klopt, er zit echter nog wel de cooldown van 30 seconden op. Maar als je zo'n legendary potion hebt, hoef je dus in feite geen potions meer te kopen.
Dat is juist bij Diablo niet zo. In tegenstelling tot Las Vegas ben ik tot sinds kort wel voor 1 char gegaan en de RNG loot wordt op den duur gewoon vervelend. Waarbij mijn maat alles heeft wat er te halen valt heb ik nog niet eens de helft terwijl we er beiden +- evenveel tijd in hebben zitten (lees VEEL tijd).Deadsmell schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:30:
[...]
Als niet vol voor één klasse gaat, dan is de kans dat je loot voor dat karakter krijgt ook niet zo groot. Tot je level 70 bent gaat het prima en ook wel de eerste tijd daarna, maar upgrades vinden die je naar T3 en beyond brengen wordt dan moeilijk. Maak een keuze en blijf daar voorlopig bij, dan is je plezier in het spel vast snel terug.
Ik ben ondertussen maar een andere char begonnen maar ik zie de bui alweer hangen dat ik straks weer tegen hetzelfde aan ga lopen. Ik krijg dus ook weer minder zin om te spelen en dat is toch best spijtig aangezien RoS net een aantal weken uit is. Ik zie mij dit ook niet maanden spelen puur door de RNG loot.
Het was beter geweest dat elke torment level zijn eigen quality items zouden droppen.
Protax bedankt! Deze held vond vanavond een top Thunderfury met zijn wizz die ...... dex rolde....
Geloof dat ik nu verplicht ben om iets voor protax te vinden
Ook nog een leuke Eye of the Storm gevonden met bijna max rolls.
Denk dat ik m'n res moet gaan omgooien naar lighting, want ik ben zowiezo squishy as f*ck momenteel, dus dat moet ik eerst gaan boosten.
Gr
Bigg
[ Voor 4% gewijzigd door markklok op 20-04-2014 08:44 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Wat wil je met een schild op je barb ?Hafermaut schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:02:
Ik ben mijn Barb naar zeventig aan het brengen, maar kom al dagen en dagen geen schild tegen. Het enige schild dat ik vond was op mijn WD en dus een Intelligence roll, maar verder nog niet eens een blauw schild.
Heeft iemand gelezen of dit een bug is? Ik kan het niet vinden,
Die heeft ze handen toch al vol aan 2 wapens
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Yup same.. haal met "afdankertjes" op mijn WD nog steeds rond de 750k DPS, maar T2 is echt een breeze met pets. Had altijd het gevoel met andere skills die ik probeerde dat mijn damage nog achter lag, maar hiermee loop je weer voor de kudde uitDeadsmell schreef op zondag 20 april 2014 @ 10:58:
Geweldig die pets build! Paar afdankertjes van mijn wiz op mijn WD gezet en ik ploeg door T1 heen alsof het niets is.
Heb je een link naar een dergelijke pets build?Deadsmell schreef op zondag 20 april 2014 @ 10:58:
Geweldig die pets build! Paar afdankertjes van mijn wiz op mijn WD gezet en ik ploeg door T1 heen alsof het niets is.
Gister nacht nog een keer de game opgestart om nog 1 keer act 1 bounty te completen, want ik wilde een ring of royal grandeur..
Bam, dropt er een! Niet de meest ideale stats, maar die ring is te mooi om niet te gebruiken
Stats op m'n monk profile te vinden.

Anyway, link gewoon naar je profiel.
Opleiding ICT beheer
maar zonder grappen, je kan je diablo profiel gewoon linken
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Ik dacht vanmorgen even snel een riftje te doen, voor ik aan de paasfestiviteiten begin. 1e mob die ik kill dropt meteen Akkhans boots.
Nu dus de 2set, heel fijn.
Ook inmiddels al een dikke gearset voor de barbarian als hij later 70 is..
P.s. set bonussen zie je niet op armory of sheet dps toch?
[ Voor 10% gewijzigd door UTADDICT op 20-04-2014 14:10 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Waar is mijn shout out en het verhaal voordat ie je zn TF gaf? Dat mag je namelijk ook best delenVandread schreef op zondag 20 april 2014 @ 01:37:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/2196209
Protax bedankt! Deze held vond vanavond een top Thunderfury met zijn wizz die ...... dex rolde....
Geloof dat ik nu verplicht ben om iets voor protax te vindenhoop dat het lukt
Ook nog een leuke Eye of the Storm gevonden met bijna max rolls.
Denk dat ik m'n res moet gaan omgooien naar lighting, want ik ben zowiezo squishy as f*ck momenteel, dus dat moet ik eerst gaan boosten.
Iets met karma.... en een wijze chinees....

Overigens hoop ik voor Protax dat hij gewoon een TF vind met %dmg erbij, zou nog beter zijn volgens mij dan AS.
Zet trouwens je clan ff erbij op diabloprogress, zoekt lekker makkelijk op ^^
@ utaddict, daar hebben we diabloprogress voor
http://www.diabloprogress...dict-2327/Barbie/38988522
Trouwens, ditch die xp gem en zet er een cooldown gem in ofzo... je hebt 3 cooldown skills...
http://www.wikihow.com/Ta...shot-in-Microsoft-WindowsMortalboy[NL] schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:05:
Screenshot gaat een beetje lastig vanaf een telefoon he...
Screenshot maken in windows he
Overigens kan je zelfs op iedere android telefoon een screenshot maken
[ Voor 76% gewijzigd door Vandread op 20-04-2014 22:20 ]
414524
Mazzelpik!nubys schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 18:40:
[...]
Ik heb ze sinds vandaag allemaal en zelfs 1tje dubbel
Ik zie ze steeds voorbij komen in de tweakers chat, elke keer denk ik: waar blijft de mijne?
Gisteren lootte er iemand er nog een naast mij, helaas untradeable.
Vandaag, woopdidoop, eindelijk mijn eerste:

Wil sowieso die versie nog dat je door muren kunt lopen
Gratz man, je was er gister in de rift runs idd flink over bezig.414524 schreef op zondag 20 april 2014 @ 15:31:
[...]
Mazzelpik!
Ik zie ze steeds voorbij komen in de tweakers chat, elke keer denk ik: waar blijft de mijne?
Gisteren lootte er iemand er nog een naast mij, helaas untradeable.
Vandaag, woopdidoop, eindelijk mijn eerste:
[afbeelding]
Wil sowieso die versie nog dat je door muren kunt lopen
http://www.diabloprogress...uartz-2431/Quartz/1740637
Ik ga proberen +15% elite dmg armour te craften. ben de naam even kwijt. en heb nog een stone of jordan met +25% elite dmg
Heel goed punt eigenlijk... :-)Vandread schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:38:
Voor dat verhaal mag men op de teamspeak van SG komen, heb het pas 4 keer verteld
Iets met karma.... en een wijze chinees....
[afbeelding]
Overigens hoop ik voor Protax dat hij gewoon een TF vind met %dmg erbij, zou nog beter zijn volgens mij dan AS.
Zet trouwens je clan ff erbij op diabloprogress, zoekt lekker makkelijk op ^^
@ utaddict, daar hebben we diabloprogress voor
http://www.diabloprogress...dict-2327/Barbie/38988522
Trouwens, ditch die xp gem en zet er een cooldown gem in ofzo... je hebt 3 cooldown skills...
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Battle.net
Het ligt wel een beetje aan je class, met sommige classes kan je onder de 10m toughness wel meedraaien op T3 of hoger. Maar als monk/barb wil ik ook niet echt onder de 8/9m toughness komen op t2 of hoger.TheAmassama schreef op zondag 20 april 2014 @ 17:08:
Hoe krijgt men het eigenlijk voor elkaar om in leven te blijven met <5M toughness wat ik hier maar al te vaak zie? Ik heb met mn Monk altijd al >10M toughness gehad (nu zelf even 15M). Bij normale vijanden krijg ik bijna geen schade, maar ik ga af en toe nog wel eens dood als de Elite packs een beetje naar zijn. Vortex+frozen of Fire chains bijv. Of als er meer dan 1 elite pack tegelijk komt. Ik speel samen met een Wizard op Torment II of III. Maar ik moet er niet aan denken om <10M toughness te komen
Battle.net
[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 20-04-2014 18:13 ]
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
oh ok, duidelijk. vanavond eerst naar de bios (Noah) en dan lekker tot 's ochtend vroeg lekker diablo spelenFlipjack schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:06:
Sets wel, maar niet class specific sets.
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Jemig, dat is wel heel lekker. Ik ben al een week bezig maar heb nog geen ene set item gevonden in Torment 1. Volgens mij heb ik een slechte RNG op mijn charsDeadsmell schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:10:
Zo, ik had vandaag echt een lucky streak! Heel veel legs gevonden in een handvol runs, waarvan twee upgrades na enchanten. Firebirds gloves en ancient bonesabre. Daarnaast ook eindelijk (na een week enchanten) mijn Triumvirate goed gerolled, waardoor die ook een upgrade is. Reaper's Wraps gecraft die een upgrade zijn, nadat er chc op gezet is. En nog Aughild's en Cain's plans gevonden. Nu eerst maar eens mijn Moonlight Ward (24% arcane) enchanten naar eentje met chc en chd.
Hangt ook erg van je party af he, met 2 monks, 1 voor pullen + overawe, 1 voor dmg + healing en 2 wizzes die dik veel dps doen is T3 een walk in de park en T4 gaat 90% van de tijd goed behalve op echt crappy packs.TheAmassama schreef op zondag 20 april 2014 @ 17:08:
Hoe krijgt men het eigenlijk voor elkaar om in leven te blijven met <5M toughness wat ik hier maar al te vaak zie? Ik heb met mn Monk altijd al >10M toughness gehad (nu zelf even 15M). Bij normale vijanden krijg ik bijna geen schade, maar ik ga af en toe nog wel eens dood als de Elite packs een beetje naar zijn. Vortex+frozen of Fire chains bijv. Of als er meer dan 1 elite pack tegelijk komt. Ik speel samen met een Wizard op Torment II of III. Maar ik moet er niet aan denken om <10M toughness te komen
Battle.net
Je hebt echt leuke gear maar je moet je echt veel meer op elemental damage gaan richten.
Ik zie trouwens op http://www.diabloprogress...-2466/DotPenguin/35981931 (net gerefreshed dus die verdwijnt zo) dat je een thunderfury hebt waarvan je iets in vitality gererolled hebt? Volgende keer de dmg modifier rerollen.... dus de x tot x dmg stat... dan kan je de dps flink boosten! Fulminator + TF is gewoon een top combo voor een monk (vooral een lightning spec) al is een WKL ook erg fijn ^^ of je moet voor fire gaan, want die helm doet wel lekkere fire dmg, maar ik weet niet of fire % die proc helpt
Overigens zie je op mijn b.net niet dat de dmg gererolled is op die TF.... maar heb ik wel gedaan.
Je bent niet de enige en als je dan iets vind kan het wel eens teleurstellend zijn... ook op hogere torments.ZeroCode schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:31:
[...]
Jemig, dat is wel heel lekker. Ik ben al een week bezig maar heb nog geen ene set item gevonden in Torment 1. Volgens mij heb ik een slechte RNG op mijn chars
2 x inna's spirit stone... zonder boeiende roll, leuk om te hebben, maarja.... en voor het eerst een BT pants, ook niet boeiend.
Gewoon lekker doorgaan en optimaliseren waar je kan
[ Voor 18% gewijzigd door Vandread op 20-04-2014 21:21 ]
Vetel ons eens hoe je Diablo 3 op een smartphone kan spelen danMortalboy[NL] schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:05:
Screenshot gaat een beetje lastig vanaf een telefoon he...

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-04 11:20
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Ik ook! Ding is heerlijk!infidel011 schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:30:
Net even veel te veel geluk gehad en een zeer mooie thunderfury gevonden!
En gelijk over de 1M profile DPS heen
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 20-04-2014 22:34 ]
Dan moet het vandaag wel Thunderfury Day zijn.Bosmonster schreef op zondag 20 april 2014 @ 22:34:
[...]
Ik ook! Ding is heerlijk!
En gelijk over de 1M profile DPS heen
Heb er ook een gedropt ^_^
Zie hier
Ow, en m'n eerste Vyr setpiece \o/
Want a cookie?!
Bedankt voor de tip! Die damage rerollen zal ik eens proberen. Ik heb trouwens wel eventjes met extra cold damage gespeeld. +24% ofzo, vandaar dat mijn skill ook nog cold zijn. Maar ik vond daarna zulke goede items, dat ik die cold damage heb vervangen, en nog niks beters ben tegengekomenVandread schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:14:
[...]
Hangt ook erg van je party af he, met 2 monks, 1 voor pullen + overawe, 1 voor dmg + healing en 2 wizzes die dik veel dps doen is T3 een walk in de park en T4 gaat 90% van de tijd goed behalve op echt crappy packs.
Je hebt echt leuke gear maar je moet je echt veel meer op elemental damage gaan richten.
Ik zie trouwens op http://www.diabloprogress...-2466/DotPenguin/35981931 (net gerefreshed dus die verdwijnt zo) dat je een thunderfury hebt waarvan je iets in vitality gererolled hebt? Volgende keer de dmg modifier rerollen.... dus de x tot x dmg stat... dan kan je de dps flink boosten! Fulminator + TF is gewoon een top combo voor een monk (vooral een lightning spec) al is een WKL ook erg fijn ^^ of je moet voor fire gaan, want die helm doet wel lekkere fire dmg, maar ik weet niet of fire % die proc helpt
Overigens zie je op mijn b.net niet dat de dmg gererolled is op die TF.... maar heb ik wel gedaan.
En als je cain's plan al hebt, die is ook best geinig ivm attack speed.
Gewoon je Jewelcrafting levelen?RedHat schreef op zondag 20 april 2014 @ 23:22:
Hoe krijg je gems eigenlijk boven marquise? Ik heb nog nooit een plan mogen vinden oid?
Zit erover te denken hem om te switchen naar lightning, en hoop nog een tal rasha amu oid te vinden..
Net overigens de combi gevonden dat gold uit de lucht valt, en dat dat dan je armor wordt. Lijkt me echter toch niet zo nuttig, toch grappig!
edit: ik speel T2 rifts trouwens zonder veel problemen (sc, met meerdere spelers - in mn 1tje is het ook wel redelijk een walk in the park), ga nog wel af en toe dood als ik niet oplet of meerdere rare packs tegenkom..
[ Voor 28% gewijzigd door dog4life op 20-04-2014 23:52 ]
Ook nog maar eens die +fire dmg wapen maken en dan gaat het erop lijken.
Dan kan de doombringer naar ww en nog eens hopen op een +firedmg andy helm voor frenzy en phys naar ww barbje.
[ Voor 17% gewijzigd door pstalman op 21-04-2014 00:17 ]
Zou trouwens best kunnen dat ik Cain's plan wel heb. Ik vind plans om de haverklap. Deze week heb ik er al 15 gevonden ofzo. Ik zal eens kijken.
[ Voor 3% gewijzigd door amas op 21-04-2014 00:36 ]
Stats kloppen overigens niet, heb 7+ mil toughness.
Ring of Royal Grandeur is wel echt een must-have om verder te komen met je gear

Om te varieren ben ik nu gear aan het verzamelen die fire skills boost, op die manier kan ik het omzetten naar een fire build als ik het zat ben. Voordeel van deze build is dat ik heerlijk relaxt op een afstandje kan staan en alles neer te zien gaan, terwijl ik ook veel WD zie spelen die dood gaan, omdat ze dichtbij moeten komen voor de Firebats. Maar de potentie van de fire build is ook wel aanlokkelijk, dus ik heb iets om voor te sparen!
[ Voor 5% gewijzigd door Pater op 21-04-2014 01:25 ]
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Binnen 5 minuten tijd vond ik een Shard of Hate en een Odyn Son!
Eerst vind je in de hele ochtend niks en dan binnen 5 minuten twee dikke wapens!
414524
Nouja je kunt hem ook uit een Act 4 cache halen, maar verder niet nee!414524 schreef op maandag 21 april 2014 @ 11:09:
Die Ring of Royal Grandeur is kwestie van alleen maar act 1 caches farmen toch? Dropt nergens anders? :<
Probeer eens deadly reach, de knockup werkt namelijk in combinatie met je bracersunfor schreef op maandag 21 april 2014 @ 00:49:
Mijn warrior princess weer flink aan het outfitten geweest.
Stats kloppen overigens niet, heb 7+ mil toughness.
Ring of Royal Grandeur is wel echt een must-have om verder te komen met je gear
[afbeelding]
Tevens heb ik nog veel gele items waardoor er nog bijzonder veel ruimte voor verbetering is.
Als iemand nog tips heeft, de link naar mijn crusader is hieronder te vinden:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tbeast-1352/hero/38879642
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Asheara's geeft mooi defense boosts
Aughild's damage reduction en dmg boost tegen elites
Borns's geeft cooldown (altijd handig voor Crusaders) en life%
Cain's geeft attack speed en xp/mf bonus
Crimson's geeft cooldown en wat defensive stats
Als je 20% cooldown haalt met 2 set combi's en eventueel nog ergens anders scheelt dat weer aanzien op bv akarat.
Je kan door te combineren van 2 stukken per set totaal 6 set bonussen halen, lijkt me een mooi doel
Zie bv de combi van Anima: http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/874760
Verder mis ik een beetje de synergie in je build, 2 passive zijn alleen voor je primairy attack, beetje zonde.
Je wrath spender zou dan ook Holy dmg moeten doen, dat heeft meer nut
[ Voor 12% gewijzigd door Vandread op 21-04-2014 12:19 ]
Synergy klopt idd, maar de huidige combo skills / runes maakt het erg makkelijk momenteel
Voor T3 en verder zou dit allemaal naar een +dmg type moeten.
Ik heb inmiddels mijn eerste born set item gecrafted, en hopelijk vandaag nog de 2e
Helaas is de enige bruikbare set plan die tot nu toe is gedropped.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Aan de andere kant vond ik zojuist dezelfde amulet die al CHC en CHD had, maar maar met INT. Nu speel ik barbarian met lightning, dus ik kan die INT rerollen naar Lightning skills deal more damage en dan hopen op 20%
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Anoniem: 29767
Een socket.Anoniem: 29767 schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:26:
Lurkmans hier. Gisteravond de "Wand of Woh" gevonden. Wat zou ik het beste kunnen rerollen?
Gz heel leuk wapen, zou je build omzetten naar een fire build, dus flink fire dmg stacken.
Zijn wel wat guides van te vinden:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11987018694
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Maar omdat ik A5 nog niet heb gecleared kan ik nog geen adventure mode doen en mag ik weer fijn alle A's doorlopen. Als ik een game join die maltheal killt (in campaign), unlock ik dan ook direct adventure mode? Zou wel handig zijn namelijk
Moet je lvl 70 voor zijn geloof ik met 1 char.Groenie schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:40:
Inmiddels weer eens een HC begonnen, na me vorige op 60 kwartier voor RoS doodging doordat de stroom uitviel
Maar omdat ik A5 nog niet heb gecleared kan ik nog geen adventure mode doen en mag ik weer fijn alle A's doorlopen. Als ik een game join die maltheal killt (in campaign), unlock ik dan ook direct adventure mode? Zou wel handig zijn namelijk
Nope dat is voor Torment (of lvl 60 was het, weet niet of het is opgehoogd?)Dennism schreef op maandag 21 april 2014 @ 17:31:
[...]
Moet je lvl 70 voor zijn geloof ik met 1 char.
Voor Adventure Mode is ACT5 complete voldoende
Speelde solo T4, eerste rift vond ik al gelijk set item voor Crusader, de Breastplate
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]