Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:44
Deadsmell schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:19:
[...]

Piranhado, klopt. En ik stack inderdaad Poison. Maar Gargantuan gebruik ik niet. In plaats daarvan Corpse Spiders met de Spider Queen rune, in combinatie met een Grin Reaper. De mimics die spawnen casten al je spells en je hebt dan een flinke lading Spider Queens rondlopen en gratis Piranhado's. En voor de hoopjes mobs heb ik dus Acid Cloud. Die doet dan flinke damage.

Momenteel alleen Enforcer op mijn char, maar het is de bedoeling om daar Bane of the Powerful en Gem of Efficacious Toxin bij te nemen, zodra ik een SoJ en een goed amu gevonden heb.
Interessante spec en weer eens wat anders dan de 'gangbare' pet builds (of althans die ik ken dan). Grin Reaper ben ik niet zo bekend mee, maar klinkt wel als een geinige combo. Proct dan vaak en hoe lang blijven die mimics?

Dit is overigens mijn non-seasonal WD: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Morrar-2803/hero/41221559. Qua gear en gems is die er ook nog niet helemaal en ik heb em nu wel erg defensief gemaakt. Maar goed, speel nu vooral seasonal eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 443074

Angeloonie schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:26:
[...]

Hehe lekkere gear :D

Heb zelf een tijd terug een 98% Leoric's gevonden dus dat zit goed :D

Voorlopig maar eens de Phalanx build proberen, en hopen dat er dan eens een FotF dropt :)
Ik lees overal dat je voor perma AK 56% cooldown nodig hebt? Dat is opgeteld van gear of in de ingame profile stats?
Daarnaast m'n Gogok maar eens op lvl 25 krijgen zodat dat ook 15% cooldown oplevert :)
Hijs leuk hea ^^ moet ook zeggen dat et der belachelijk hard doorheen ramt. Vooral als je pal voor iets staat en alledrie die beams tegelijk raken xD. vanwege rolands heb ik wel nice physical gear dus als ik die unrelenting assault shield es krijg ga ik ook es stampede build proberen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:36:
[...]

Interessante spec en weer eens wat anders dan de 'gangbare' pet builds (of althans die ik ken dan). Grin Reaper ben ik niet zo bekend mee, maar klinkt wel als een geinige combo. Proct dan vaak en hoe lang blijven die mimics?

Dit is overigens mijn non-seasonal WD: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Morrar-2803/hero/41221559. Qua gear en gems is die er ook nog niet helemaal en ik heb em nu wel erg defensief gemaakt. Maar goed, speel nu vooral seasonal eigenlijk.
Ik durf je geen harde getallen te geven, want die ken ik niet. Ook het mechanisme niet met zekerheid. Zal eens op zoek gaan. Maar gevoelsmatig: vaak genoeg om flink van nut te zijn. Ik denk dat ze proccen op hit, dus vaker spawnen met hogere attack speed. Zal daar nog eens op terug komen zodra ik een T&T gescoord heb. :P

En ze blijven enkele seconden actief. Ergens tussen de vijf en tien (gokje), lang genoeg om meerdere spells te casten.

Edit: ik ga het vanavond toch eens een beetje testen, want ik meen me situaties te herinneren dat ze spawned op een cast van spirit walk. Als dat het geval is gaat het dus niet op hit, maar op gebruik van skills.

Waarom gebruik je op je WD eigenlijk een RoRG? Aughild's chest is ook erg goed en dan kan je dat ring slot gebruiken voor een Tall Man's Finger. Pets houden de elites toch wel op een afstandje meestal, dus die derde set bonus is niet persé nodig, zeker niet als je ook al die van Aughild hebt. Wel fijn om te hebben natuurlijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Deadsmell op 23-09-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:03
gogok CDR werkt alleen als je op het moment van casten je extra reduction hebt.
je kan niet eerst casten en vervolgens gogok opbouwen, zodat je daar later profijt van hebt en alsnog je akarat up kan houden.
Boesjke schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:58:
[...]

Yep juist met condemn, dat is de enige attack die ik gebruik ook. De proc rate van comdemn unleashed is 83% (http://www.d3maxstats.com/procrates/crus/) (en smite heeft dan 15% kans op te activaten, dus dit geeft al aan dat het voor packs fantastisch is, voor single elites een stuk minder, dat is het enige nadeel).

Maar dat een condemn build erg sterk is blijkt uit het feit dat ik zojuist een grift lvl 38 heb gehaald in 14.44 oid! Erg blij! Sta nu op de 100e positie op de seasonal crusader ladder :)
Jou build maar eens keer proberen.
De meeste items heb ik al voor FOTH, maar verder dan 30 kom ik nog niet echt.
Extreem veel wrath problemen, zeker bij bosses waar ik meerdere minuten nodig heb om hem neer te leggen.
BoP volgens mij nog in stash, dus alleen zo'n Fryderh's Wrath vinden.
Ook unrelenting phalanx moet ik een keer vinden. Heb ik weer 2 builds om te proberen.
http://eu.battle.net/d3/e...nned79-1833/hero/45108861

Lukt het anderen trouwens om in te loggen?

[ Voor 73% gewijzigd door Sinned123 op 23-09-2014 14:02 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
excuses 2x achter elkaar gepost

[ Voor 95% gewijzigd door Sinned123 op 23-09-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:33
Gaan ze nou toch patchen vandaag? Word er net uit geknikkerd en sta nu in de queu, welke niet vordert :p
Ik zag ook wel dinsdag staan , maar met USA tijd.. anderen vertelden dat er woensdag (NL tijd) stond?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Er stond dat 2.1.1 werd uitgerold van 01:00 tot 11:00 CEST
Volgens mij zitten we in die tijdzone en zou het patchen dus allang moeten hebben plaats gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:20
Sinned123 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:09:
Er stond dat 2.1.1 werd uitgerold van 01:00 tot 11:00 CEST
Volgens mij zitten we in die tijdzone en zou het patchen dus allang moeten hebben plaats gevonden.
Het is vandaag de 23e, patch komt op de 24e dus morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Suicyder schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:10:
[...]

Het is vandaag de 23e, patch komt op de 24e dus morgen
alleen battlenet inloggen wachtrij van 22 min!

heeft iemand de patchnotes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hiero: http://www.diablofans.com/news/48209-new-patch-datamined

Nieuwe/vervangende skill voor barb en nieuwe varianten Goblins. Verder niets spannends.

En nog wat aanvullingen:
Enchanting certain amulets and rings now only costs an Imperial gem, not Flawless Imperial anymore
Cess Pools light maps, textures, etc. were changed (optimized?)
Crusader, Laws Of Hope: Stop Time, time changed from 8 seconds to 3
Some changes to numbers in the GRift settings (e.g. 9.0 changed to 10.25), cannot tell what they do

[ Voor 56% gewijzigd door Angeloonie op 23-09-2014 14:24 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Angeloonie schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:26:
[...]

Hehe lekkere gear :D

Heb zelf een tijd terug een 98% Leoric's gevonden dus dat zit goed :D

Voorlopig maar eens de Phalanx build proberen, en hopen dat er dan eens een FotF dropt :)
Ik lees overal dat je voor perma AK 56% cooldown nodig hebt? Dat is opgeteld van gear of in de ingame profile stats?
Daarnaast m'n Gogok maar eens op lvl 25 krijgen zodat dat ook 15% cooldown oplevert :)
holy shot gun is minder effectief dan condemn/phalanx. je hebt dus geen FotF nodig, nu dat je die 2 leuke shields gescoord hebt.

Je hebt natuurlijk wel een BoP nodig voor condemn, maar voor paardjes kan je vrijwel alle 2h's gebruiken.

Heb gister nog dit schildtje gevonden:
http://eu.battle.net/d3/en/item/akarats-awakening

schijnbaar erg schaars. Zit te denken of het met een SB build te combineren is, en dat je ermee lange AC up-time kunt bewerkstelligen zonder Akkhan maar met Roland set. :) of heeft iemand een leuke build er omheen?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:20:
[...]

holy shot gun is minder effectief dan condemn/phalanx. je hebt dus geen FotF nodig, nu dat je die 2 leuke shields gescoord hebt.
Tuurlijk heb ik wel een FotF nodig :+ Ik wil alle builds proberen en kijken wat ik het leukste vind. Effectief (tot een redelijk niveau) is minder relevant. Zo lang ik T6 maar aan kan.
Zit te denken of het met een SB build te combineren is, en dat je ermee lange AC up-time kunt bewerkstelligen zonder Akkhan maar met Roland set. :) of heeft iemand een leuke build er omheen?
Denk niet dat het haalbaar is/efficient is. Op zich kan je met de Roland set nog steeds aardig wat CDR halen, maar je zult dan wel wat pauzes hebben tussen de AC's. Maar de SB build is zwaar afhankelijk van Piro Marella, scheelt 50% Wrath costs. Zelfs met Wrath regen AC is het dan nog niet efficient zonder Piro.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05 10:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik zag die patch ook voorbijkomen op Reddit. Dacht yes nu wordt de hydra gefixed. Maar lijkt er niet op idd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeloonie schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:22:
[...]

Tuurlijk heb ik wel een FotF nodig :+ Ik wil alle builds proberen en kijken wat ik het leukste vind. Effectief (tot een redelijk niveau) is minder relevant. Zo lang ik T6 maar aan kan.

[...]

Denk niet dat het haalbaar is/efficient is. Op zich kan je met de Roland set nog steeds aardig wat CDR halen, maar je zult dan wel wat pauzes hebben tussen de AC's. Maar de SB build is zwaar afhankelijk van Piro Marella, scheelt 50% Wrath costs. Zelfs met Wrath regen AC is het dan nog niet efficient zonder Piro.
Wat angeloonie zegt. Ik heb ook uitvoerig getest en gespeeld met deze build en komt erop neer dat item NO1 = piro zonder dat ding werkt het gewoon niet.
Het heeft awesome dmg output maar de survivability is zoveel lager vergeleken bij akkhan builds dat het niet echt een optie is na T6 / grift 27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Angeloonie schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:22:
[...]

AC heeft 90s CD en 20s uptime. Ongeacht je items haal je rond 50% CDR. dat betekent dus 25sec down time

Met dat awakening schidje moet je dus 25x proc'cen in 20 secs, dat is dus 100~125x blocken :D uitgaande van een block % van 50% moet je dus 250 klappen krijgen, hmmzzz.....

(als je langer in AC mode zit, is de noodzaak van een Piro natuurlijk een stuk minder, je kunt ook veel vaker provoke/Law namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

ben benieuwd wat de verschillen zijn in de goblins dat staat er niet bij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-04 13:32

UTADDICT

NERF

Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:32:
ben benieuwd wat de verschillen zijn in de goblins dat staat er niet bij :S
Teleporty Goblin. Die eikel zal wel alle kanten op vliegen om je te ontwijken..

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:48
UTADDICT schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:37:
[...]

Teleporty Goblin. Die eikel zal wel alle kanten op vliegen om je te ontwijken..
En dan is de SB van Crusader wel weer errug lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:04
Toch weer een beetje jammer... die inlog issues... 9 min. om in te loggen :S

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Spirit Walk wijziging in de data dump, is dat een tooltip fix en werkt dat nu ook al zo, of gaan ze de skill aanpassen? En wat gaat er met Fetish Sycophants gebeuren? Blood Thief? Frost Maggot? Invisible Portal Summoner?

Interessante dingen in de dump, kan niet wachten tot de patch notes. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 23-09-2014 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Fetish sychopants zullen wel toughness boost krijgen welke gelinkt is aan je eigen toughness.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Dus vlak voordat de AH er uit ging heb ik mijn 1e en enige item gekocht (voor 4 euro). Een legacy puzzlering:

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/MzQzWDM5OQ==/z/E30AAOxyaURTeyty/$_35.JPG

Dus ik effe googlen, is een van de 1e hits dat er een voor $65 te koop op e-bay!

Maargoed, wat ik me dus afvroeg, werkt deze ook in de PvP arena? En zo ja, kan dat beest dan ook een portal spammen? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
PvP Arena??

10 min. in de wacht staan om te zien dat je een error krijgt bij het inloggen -.-

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-05 10:59

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:00:
Het one-hander/two-hander verhaal bezorgt mij inmiddels ook hoofdbrekens. Momenteel loop ik rond met een Maximus die erg goed is tegen elites (fire chain) en goed voor DoT van Blizzard, de Gem of Efficacious Toxin en uiteindelijk ook voor de laatste set bonus van Firebird's Finery. En bij een eventuele Furnace is dat nog meer.

Maar ik heb ook een hele mooie Firebird's Eye gevonden, met 20% fire damage, 10% crit, een bak int en 13% blizzard damage. En met een one-hander met source kan ik de laatste set bonus van Firebird's krijgen krijgen en mijn Tal Rasha's chest houden (die nog enchanted kan worden), wat bij een two-hander niet mogelijk is.

Zijn er argumenten om het één boven het andere te verkiezen, of is het gewoon een kwestie van testen wat beter speelt?
Ik zou altijd kiezen voor een volledige Firebird setbonus, geloof ik. De DoT is erg machtig. Attackspeed is daarbij niet belangrijk dus die Tal's chest kan je tzt rustig vervangen. Je gear kan nog beter en je gems zitten ook nog niet op rank 25 dus wellicht loopt het in eerste instantie stroef op T6 met Firebird.
Je wilt eigenlijk nòg een Firebird item van Kadala zodat je het verschil kan testen tussen 1h en 2h zonder de setbonus te verliezen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-04 14:02

Boesjke

Excellent!!

Sinned123 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:53:
gogok CDR werkt alleen als je op het moment van casten je extra reduction hebt.
je kan niet eerst casten en vervolgens gogok opbouwen, zodat je daar later profijt van hebt en alsnog je akarat up kan houden.

[...]

Jou build maar eens keer proberen.
De meeste items heb ik al voor FOTH, maar verder dan 30 kom ik nog niet echt.
Extreem veel wrath problemen, zeker bij bosses waar ik meerdere minuten nodig heb om hem neer te leggen.
BoP volgens mij nog in stash, dus alleen zo'n Fryderh's Wrath vinden.
Ook unrelenting phalanx moet ik een keer vinden. Heb ik weer 2 builds om te proberen.
http://eu.battle.net/d3/e...nned79-1833/hero/45108861

Lukt het anderen trouwens om in te loggen?
Ja met alleen schildje kom je dan een heel eind als je de rest al hebt. Je gear lijkt er verder helemaal klaar voor. Alleen kan je je shoulders en breastplate naar condemn damage rerollen. Let wel dat het schild alleen nog maar season only dropt :)

Ik kom zelf ook van holy shotgun af maar condemn is echt veel praktischer. Positioneren is iets minder belangrijk en ik werd ook gek van dat stuttersteppen.

Maar bosses blijven helaas 3-4 minuten duren. Heb sinds ik een tweede unity heb gevonden indestructible laten vallen voor long arm of the law in hogere grifts omdat je anders steeds maar 5 sec had om aan te vallen en dat verlengde een bossfight naar 5-6 minuten wat veels te lang is. Op t6 heb je indestructible in principe sowieso niet nodig met perma akarat (op SC althans).

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Ryan1981 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:55:
Dus vlak voordat de AH er uit ging heb ik mijn 1e en enige item gekocht (voor 4 euro). Een legacy puzzlering:

[afbeelding]

Dus ik effe googlen, is een van de 1e hits dat er een voor $65 te koop op e-bay!

Maargoed, wat ik me dus afvroeg, werkt deze ook in de PvP arena? En zo ja, kan dat beest dan ook een portal spammen? :O
Volgens mij dropt er geen witte loot in de PVP Arena, dus dan werkt het niet. Ook zal de goblin van de ring geen portal spawnen natuurlijk; je vermoordt hem immers niet, het is een ally die achter je aanhobbelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Morrar schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:59:
[...]

Volgens mij dropt er geen witte loot in de PVP Arena, dus dan werkt het niet. Ook zal de goblin van de ring geen portal spawnen natuurlijk; je vermoordt hem immers niet, het is een ally die achter je aanhobbelt.
Legacy items rule!

beter opletten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

quote:
Ryan1981 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:55:

[afbeelding]

Ik bedoel de brawler sectie & de puzzel ring die ik heb spawned wel degelijk goblins die je kan slopen. Sterker nog, ze spawnen ook als ik Grifts met mijn templar doe, en ze droppen dan ook gold :D Ik zat er meer aan te denken dat als je dit in en PVP arena doet dan kun je me dus blijven hitten tot er een spawned en zo snel goblins krijgen. Ook blijft dit een goude aankoop nu ze de goblins blijven buffen enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Mofkees schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:02:
[...]

Legacy items rule!

Ah het item is ook anders; dacht dat het alleen niet account bound was... Maar dan nog vermoed ik dat het een andere versies van een gob is. Wellicht zelfde als in rifts spawnen? Denk namelijk dat de portal-spawnende variant is toegevoegd en dat gobs in rifts (en van dit item) niet veranderd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

quote:
Mofkees schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:02:
[...]

Legacy items rule!

Ah het item is ook anders; dacht dat het alleen niet account bound was... Maar dan nog vermoed ik dat het een andere versies van een gob is. Wellicht zelfde als in rifts spawnen? Denk namelijk dat de portal-spawnende variant is toegevoegd en dat gobs in rifts (en van dit item) niet veranderd zijn.
Nope, ik heb 1 keer een portal van een goblin uit mijn ring gehad in adventure mode. Ook op het battle.net forum staat confirmatie hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:34

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Begint nu wel vervelend te worden met het inloggen.

elke keer na de queue word ik weer terug gegooid.
Zo komen we er nooit in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:06

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Gisteren m'n taeguk naar rank 30 gewerkt.. Is toch weer een paar mil extra toughness en constant 25% xtra dmg voor m'n monk.

Heb om de stack op max te houden wel mijn inna setje nodig (Sweeping wind spammen kost niks)

Hier nog andere monks die hier gebruik van maken, of toch maar voor een andere gem gegaan

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 565712

WishmasterNL schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:18:

Offline mode doet het overigens ook niet bij mij.

Nog 753 wachtende voor mij ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 565712 op 23-09-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
markklok schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:20:
Gisteren m'n taeguk naar rank 30 gewerkt.. Is toch weer een paar mil extra toughness en constant 25% xtra dmg voor m'n monk.

Heb om de stack op max te houden wel mijn inna setje nodig (Sweeping wind spammen kost niks)

Hier nog andere monks die hier gebruik van maken, of toch maar voor een andere gem gegaan
simplicity/marinae zijn vrijwel verplicht, dan kan je taeguk/gogok/powerful/trapped gebruiken

Je wil natuurlijk wel een flying dragon en dan wordt taeguk wel lasting :)

gebruik hem nu ook hoor zelfs zonder inna's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-04 17:40

Neelon

FOR PONY!!!

WishmasterNL schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:18:

Zat gewoon in de game en ben eruit geknikkerd om wat voor reden dan ook, en dan nu een queue van 3 kwartier? :X

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-04 20:54
Angeloonie schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:18:
Hiero: http://www.diablofans.com/news/48209-new-patch-datamined

Nieuwe/vervangende skill voor barb en nieuwe varianten Goblins. Verder niets spannends.

En nog wat aanvullingen:

- Enchanting certain amulets and rings now only costs an Imperial gem, not Flawless Imperial anymore
Ben benieuwd voor hoeveel en welke ringen/amuletten dat geldt.
Zou toch een hoop gold en gems schelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
superbassie schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:30:
[...]

Ben benieuwd voor hoeveel en welke ringen/amuletten dat geldt.
Zou toch een hoop gold en gems schelen. :)
Mischien dat ik dan ooit nog een socket in mijn RoRG krijg :+
Net even uitgerekend... mijn huidige (enige) Dex RoRG heeft 2% minder IAS... dan haal ik BP 6 net niet...
Dus maar gewoon een nieuwe RoRG zoeken met 7%...

[ Voor 20% gewijzigd door Thalaron op 23-09-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:57:
[...]

Ik zou altijd kiezen voor een volledige Firebird setbonus, geloof ik. De DoT is erg machtig. Attackspeed is daarbij niet belangrijk dus die Tal's chest kan je tzt rustig vervangen. Je gear kan nog beter en je gems zitten ook nog niet op rank 25 dus wellicht loopt het in eerste instantie stroef op T6 met Firebird.
Je wilt eigenlijk nòg een Firebird item van Kadala zodat je het verschil kan testen tussen 1h en 2h zonder de setbonus te verliezen.
Ik ben sowieso van plan om volledig Firebird te gaan. De vraag is hoe, want ik moet iets gaan inleveren dan. Of ik voeg shoulders en source nog toe: dan verlies ik de voordelen van de two-handers, maar krijg ik een bak crit terug en houd ik de extra fire damage die ik nu op mijn Maximus heb.

Of ik gebruik de shoulders en de chest, dan lever ik de extra dps van Tal Rasha's chest in en heb ik minder crit tov een setup met source en lever ik later nog fire damage in als ik naar een Furnace ga. Misschien kan ik dat compenseren met een Cindercoat. Voordeel van deze setup is wel weer dat Blizzard en de DoT effecten gebaseerd zijn op de damage van two-handers.

Ik neig naar de setup met two-handers, maar vind het zo zonde van die mooie source die ik gevonden heb. Als ik kijk naar de top wizards op DiabloProgress, dan is het gelijk verdeeld en zou het niet veel uit maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Verbeter me maar als ik er naast zit maar wil je als fire wizard niet gewoon Helm, Shoulder, Pants, Boots & Offhand van firebird en dan magefist & cindercoat als gloves and torso?

Edit: met rorg natuurlijk

[ Voor 7% gewijzigd door Ryan1981 op 23-09-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-05 13:25
Ryan1981 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:39:
Verbeter me maar als ik er naast zit maar wil je als fire wizard niet gewoon Helm, Shoulder, Pants, Boots & Offhand van firebird en dan magefist & cindercoat als gloves and torso?
Nee want Mirrorball.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hangt er vanaf. Er zijn veel fire wizzies die rondlopen met een two-hander. Furnace heeft hoge damage vs. elites en Maximus heeft een fire chain die onwijs veel damage doet. Daarnaast zijn DoT effecten effectiever omdat ze op weapon damage gebaseerd worden. Maar zo te zien hebben beide versies zo hun voor- de nadelen. Denk dat het gewoon aankomt op testen met de gear die ik heb en kijken wat de meeste dps geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Deadsmell schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:42:
[...]

Hangt er vanaf. Er zijn veel fire wizzies die rondlopen met een two-hander. Furnace heeft hoge damage vs. elites en Maximus heeft een fire chain die onwijs veel damage doet. Daarnaast zijn DoT effecten effectiever omdat ze op weapon damage gebaseerd worden. Maar zo te zien hebben beide versies zo hun voor- de nadelen. Denk dat het gewoon aankomt op testen met de gear die ik heb en kijken wat de meeste dps geeft.
Is het enige op de furnace dat goed is nu die 50% damage against elites? Op sunkeeper kan die oplopen tot 30% volgens mij en dan kun je op die firebird source ook nog eens 8% krijgen als ik me niet vergis plus de 20% fire damage die die source ook al heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:43
Ryan1981 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:48:
[...]

Is het enige op de furnace dat goed is nu die 50% damage against elites? Op sunkeeper kan die oplopen tot 30% volgens mij en dan kun je op die firebird source ook nog eens 8% krijgen als ik me niet vergis plus de 20% fire damage die die source ook al heeft.
DoT dmg wordt berekend op basis van weapon dmg zonder attack speed in acht te nemen, en 2h'ers hebben dus veel hogere base dmg en furnace heeft dan ook nog die hoge elite dmg

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Edit: met rorg natuurlijk
Door de 7 setitems zijn er verschillende setups mogelijk. Cindercoat en Magefist kunnen concurreren met Firebird's eigen items. Verder wil je eigenlijk geen RoRG maar een Unity en een SoJ. Dan is er nog de keuze tussen Furnace en Sunkeeper. Daartussen moet je een combo vinden. Zal voor de meesten afhangen van de drops.
Ryan1981 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:48:
[...]
Furnace heeft meer elite dmg, maar vooral ook een veel hogere base dmg dus een betere DoT. De Sunkeeper gaat naar verluid ongeveer even hard. Minder elite dmg en minder base dmg, maar mèt offhand.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

desjaak909 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:51:
[...]

DoT dmg wordt berekend op basis van weapon dmg zonder attack speed in acht te nemen, en 2h'ers hebben dus veel hogere base dmg en furnace heeft dan ook nog die hoge elite dmg
Ohhhh! Dat wist ik dus niet. Ga vanavond eens effe met een 2hander kloten :D

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:43
Tektoon schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:55:
[...]

Furnace heeft meer elite dmg, maar vooral ook een veel hogere base dmg dus een betere DoT. De Sunkeeper gaat naar verluid ongeveer even hard. Minder elite dmg en minder base dmg, maar mèt offhand.
Een furnice gaat bij Jade dr iig zo'n 30% harder dan SK met Mojo, geen idee of wiz net zo afhankelijk is van DoT's als jade

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 15:55:
[...]
Door de 7 setitems zijn er verschillende setups mogelijk. Cindercoat en Magefist kunnen concurreren met Firebird's eigen items. Verder wil je eigenlijk geen RoRG maar een Unity en een SoJ. Dan is er nog de keuze tussen Furnace en Sunkeeper. Daartussen moet je een combo vinden. Zal voor de meesten afhangen van de drops.
Maar ja, als je voor een two-hander gaat, dan is de RoRG helaas onvermijdelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Volgens mij is het een doorlopende discussie welke nu beter is voor Firebird. Maar ik zie toch redelijk veel berichten die zeggen dat het heel dicht bij elkaar ligt. +/- 5%.

Mocht er iemand precies kunnen uitleggen hoe het verschil tussen Jade/Firebird qua Furnace in elkaar steekt: ik ben benieuwd. Zo te zien is de Firebird DoT veel groter dan die van Haunt/Locust Swarm. In plaats van de tijd te bekorten stack je 'm tot een perma DoT (bij 9000% wp dmg). Ik vermoed dat het verschil tussen de twee wapens kleiner wordt wegens de grote percentages en getallen. Op een gegeven gaat het er alleen nog om hoe je het snelste je perma DoT verkrijgt. Daarbij komt dat de Firebird offhand ook 20% fire dmg geeft en daarmee de DoT direct beïnvloed terwijl een Serpent/TotD oid veel minder direct bijdraagt aan je DoT.
Deadsmell schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:17:
[...]
Maar ja, als je voor een two-hander gaat, dan is de RoRG helaas onvermijdelijk.
Firebird heeft 7 items en je krijgt de volledige setbonus bij 6. Dus je kan die setbonus krijgen met een 2-hander èn met Unity en SoJ spelen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Tektoon op 23-09-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:18

kihon

Uplay > palitojr

Tektoon schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:20:
Volgens mij is het een doorlopende discussie welke nu beter is voor Firebird. Maar ik zie toch redelijk veel berichten die zeggen dat het heel dicht bij elkaar ligt. +/- 5%.

Mocht er iemand precies kunnen uitleggen hoe het verschil tussen Jade/Firebird qua Furnace in elkaar steekt: ik ben benieuwd. Zo te zien is de Firebird DoT veel groter dan die van Haunt/Locust Swarm. In plaats van de tijd te bekorten stack je 'm tot een perma DoT (bij 9000% wp dmg). Ik vermoed dat het verschil tussen de twee wapens kleiner wordt wegens de grote percentages en getallen. Op een gegeven gaat het er alleen nog om hoe je het snelste je perma DoT verkrijgt. Daarbij komt dat de Firebird offhand ook 20% fire dmg geeft en daarmee de DoT direct beïnvloed terwijl een Serpent/TotD oid veel minder direct bijdraagt aan je DoT.

[...]

Firebird heeft 7 items en je krijgt de volledige setbonus bij 6. Dus je kan die setbonus krijgen met een 2-hander èn met Unity en SoJ spelen. :)
De Hydra draagt juist ERG goed bij aan je Dot.
Zelfs met een 2 hander gebruiken veel mensen hydra.
De SS is gewoon een goede keus voor Firebird.

Mijn non-season wiz heeft 6 Fb items en een 2 hander en SoJ/Unity :D

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Serpent is hier Uhkapian Serpent, de Witch Doctor offhand. Het gaat over het DoT verschil tussen Firebird en Jade. Niemand heeft het over Hydra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 16:51
Iemand nog tips voor mijn Holy Shotgun Crusader? http://eu.battle.net/d3/e...fellos-2103/hero/45379325

Ik mis nog wat CDR (moet ik de 10% damage op FotF naar 10% CDR rerollen?) en de verhouding CC/CHD is ook wat krom.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat hij zei gewoon one word: Mirrorball

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BramSd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:30:
Iemand nog tips voor mijn Holy Shotgun Crusader? http://eu.battle.net/d3/e...fellos-2103/hero/45379325

Ik mis nog wat CDR (moet ik de 10% damage op FotF naar 10% CDR rerollen?) en de verhouding CC/CHD is ook wat krom.
Ik zou neckpiece socket wegrollen voor 100% critdmg of zo dicht mogelijk daarbij. En ik zou van je FoTF afblijven. Als je die extra 10% cd nog ergens vandaan moet halen dan shield wisselen voor een Hellskull. Bovendien kan je nog potje grinden voor een RoRG met CD. Maar met de hoeveelheid cd die je hebt kan je nooit erg veel downtime hebben dus hoe perse wil je perma akkarat. Paar seconden downtime lijkt me eigenlijk niet zown ramp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81330

Anoniem: 443074 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:38:
[...]

Wat hij zei gewoon one word: Mirrorball
Ik ken weinig wizards diemet een mirrorball spelen. Ik zelf gebruik een furnace/Wow/Sunkeeper met de firebirds eye, misschien dat de Mirrorball viable is op lagere levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-04 14:02

Boesjke

Excellent!!

BramSd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:30:

Dat zou ik alleen doen als dat je perma akarat geeft (wat +35% damage is dus dat is een simpele trade-off, al heb je nu natuurlijk ook grotendeels al akarat maar als je gekilled wordt tijdens de cooldown doe je 0 damage). Volgens mij is dat niet het geval als je dat nu doet. Ik denk dat het 'makkelijkst' is om een nieuwe rorg te vinden met CDR. Mocht je huidige rorg een natural socket hebben en dus niet al gererolled is dan kan je IAS eraf rollen voor CDR want IAS is leuk voor je sheetdmg maar verder niet in dit geval. Hoewel je wellicht misschien sneller kunt casten gaat je wrath nog sneller leeg dus dat is zinloos.

Maar eigenlijk zou je het liefst een nieuwe fotf vinden met cdr en damage :)

Verder zou ik altijd voor rubies gaan in je gear voor de str ipv all res en vita. Allres kan je opvangen door een nieuwe broek en chest bv te vinden zonder secondary met resist zodat je all res als primary kunt rollen.

[edit]
En idd een hellskull met CDR brengt je dichter bij perma akarat omdat je daar ook flink wat CDR (8%?) op kunt rollen.

[ Voor 11% gewijzigd door Boesjke op 23-09-2014 16:55 ]

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-04 20:53

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Anoniem: 81330 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:43:
[...]

Ik ken weinig wizards diemet een mirrorball spelen. Ik zelf gebruik een furnace/Wow/Sunkeeper met de firebirds eye, misschien dat de Mirrorball viable is op lagere levels.
Dat leek mij ook. Heb juist die Mirrorball build weg gedaan aangezien deze na 2.1 vast wel viable maar niet meer de beste build is. Ik gebruik nu zelfs een devastator + firebird source i.p.v. de mirrorball. (bij gebrek aan beter) Komt er gewoon op neer dat bijna alle high end builds gebruik maken van de 6-piece set. Welke class dan ook. Daar past helaas de mirrorball niet echt meer bij. (lees: andere builds zijn beter)

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:20:

Oh ja, daar had ik me helemaal op verkeken. :P

kihon schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:24:
[...]

De Hydra draagt juist ERG goed bij aan je Dot.
Zelfs met een 2 hander gebruiken veel mensen hydra.
De SS is gewoon een goede keus voor Firebird.

Mijn non-season wiz heeft 6 Fb items en een 2 hander en SoJ/Unity :D
Nette wiz! Aardig om te zien dat je elemental elite damage bijna het dubbele is van je elemental damage. :)
RoRG is voor jou misschien geen slecht idee, ipv die Bul-Kathos ring. Kan je mooi een trifecta Magefirst er voor in de plaats nemen. Of voor Unity gaan.

Mooie Witching Hour trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maare voor een 6 piece set hebbie maar 5 pieces nodig :> maar goed ik ben nog nie zo lang met wizard bezug dus ik ga wel commentaar leveren wanneer ik die set heb haha of niet waarschijnlijk hebben jullie tog wel gelijk. maar nog steeds mirrorball xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Magic Missile is flink verbeterd in de laatste patch toch? Blijf het een beetje een rare skill vinden. Voelt zo low level. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Volgens mij is het meer dat de hoogste rifts allemaal apocolypse & hydra hebben en daarnaast meer defensive spells. Moet wel zeggen dat mirrorball met simplicities strenght misschien toch een levensvatbare oplossing is maar dat zou getest moeten worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:18

kihon

Uplay > palitojr

Deadsmell schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:53:

Nette wiz! Aardig om te zien dat je elemental elite damage bijna het dubbele is van je elemental damage. :)
RoRG is voor jou misschien geen slecht idee, ipv die Bul-Kathos ring. Kan je mooi een trifecta Magefirst er voor in de plaats nemen. Of voor Unity gaan.

Mooie Witching Hour trouwens!
Thanks 8)
Normaal heb ik een Unity ipv die bul-kathos.
Maarre in party hebben sommigen soms ook een unity aan en da's niet handig kan ik je vertellen 7(8)7

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
kihon schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:00:
[...]

Thanks 8)
Normaal heb ik een Unity ipv die bul-kathos.
Maarre in party hebben sommigen soms ook een unity aan en da's niet handig kan ik je vertellen 7(8)7
Inderdaad....
Unity en dan een barb die met een Unity gaat lopen tanken...
SoJ hier voor Party en Unity voor Solo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salsario
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-01-2020
Kom ik eindelijk weer in de battlenet-launcher, gaat ie nu niet op online status. Zucht, had gehoopt tot patch-tijd te kunnen spelen. Zit me niet mee met D3 de laatste 24 uur. Afgelopen nacht had ziggo al een paar uur downtijd ;( Als het zo doorgaat moet ik een andere verslaving zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81330

Ryan1981 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:58:
Volgens mij is het meer dat de hoogste rifts allemaal apocolypse & hydra hebben en daarnaast meer defensive spells. Moet wel zeggen dat mirrorball met simplicities strenght misschien toch een levensvatbare oplossing is maar dat zou getest moeten worden :P
IK weet niet op welk level jij grift, maar na 30+ maken defensive skills niets meer uit. Je kan gewoon glasscanon gebruiken. Het enige wat ik nog aan defense gebruik is Unstable Anomaly. Als je geraakt wordt heb je nog eerst je firebird proc daarna Ua. En wordt je daarna geraakt dan is het een lange weg terug lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Laatst online: 02-05 10:18
Anoniem: 81330 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:16:
[...]

IK weet niet op welk level jij grift, maar na 30+ maken defensive skills niets meer uit. Je kan gewoon glasscanon gebruiken. Het enige wat ik nog aan defense gebruik is Unstable Anomaly. Als je geraakt wordt heb je nog eerst je firebird proc daarna Ua. En wordt je daarna geraakt dan is het een lange weg terug lopen ;)
Dat is echt onzin, ik gebruik blur, illusionist en dominance en unstable anomaly, en ik kan hier en daar gerust een klap vangen, zelfs op 30+, en met teleport constant gereset en mirror images ben ik zo weer veilig, en vooral als je solo speelt is niet geraakt worden niet altijd een optie, in groepen begrijp ik het wel.

Maar solo heb je gewoon dit soort skills wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 81330 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:16:
[...]

Tegenwoordig vinden de meeste mensen het niet 'leuk' als een wizard met UA rondloopt vanwege de 'blast wave' nadat deze triggered. Ik ben hier dus inmiddels van afgestapt .... dus wel de Firebird Proc (revive) en bij de tweede klap en geen resurrection wordt het helaas lopen :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Angeloonie schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:26:
Heb tijden TS gebruikt en was wel leuk, maar als ik ga gamen met headset op en constant praten dan wordt m'n vriendin niet zo happy ;) We zitten in dezelfde kamer :P
Dat inderdaad :/
Al moet ik nog wel een keer TS checken (iMac) voor de "eenzame" uurtjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Holy shit, blijkbaar hebben ze de prijzen voor gambling flink verhoogt in de patch die morgen komt:
http://imgur.com/a/0BiPo

:o

Daarentegen is de legendary droprate van kadala ook verhoogt... maar hoeveel meer is het geworden...
5x betere droprate zou logisch zijn :).

[ Voor 33% gewijzigd door Jerry op 23-09-2014 20:11 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:33

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Jerry schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:02:
Holy shit, blijkbaar hebben ze de prijzen voor gambling flink verhoogt in de patch die morgen komt:
http://imgur.com/a/0BiPo

:o

Daarentegen is de legendary droprate van kadala ook verhoogt... maar hoeveel meer is het geworden...
5x betere droprate zou logisch zijn :).
Hoop wel dat ze dan direct/kort erna het 500 max BS aanpassen naar 1000+...
Met 75 per wapen... 6x gamblen en je bent er doorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:04
Thalaron schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:22:
[...]

Hoop wel dat ze dan direct/kort erna het 500 max BS aanpassen naar 1000+...
Met 75 per wapen... 6x gamblen en je bent er doorheen...
10.000 zeker?

Ik vond 500 al weinig. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salsario
Hmmz, denk dat ik dan toch nog maar even op mijn main wat ga farmen en gamblen :P
Al is een hoge leg-drop rate wel weer tof. Op de een of andere manier voelde dat gamblen een beetje cheap, van de andere kant... ik hou wel van een snelle reward na een bounty.

Dit is dan wel weer tof:

We want players to be able to more reliably add sockets to their jewelry in order to enjoy Legendary Gems
We still have long term plans to provide more outlets for excess gems and more ways to farm gems that a player needs; however, since those changes are further down the road, we wanted to improve the quality of life of Seasonal and Non-Seasonal players alike by making it easier to add a socket to your Rings and Amulets

[ Voor 46% gewijzigd door Salsario op 23-09-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:04

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben wel zo goed als klaar met D3 op de PS4. Ik wil alleen nog even alle trophies halen. Ik mis nog 1 ding: een (willekeurige) legendary pants van level 70. Iemand op de PS4 die deze even te leen heeft? Je krijgt hem gelijk terug PLUS 5 miljoen gold. :-)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hm. Geen verandering in de patch die barbarians een manier geeft om single targets te killen. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:05:
Hm. Geen verandering in de patch die barbarians een manier geeft om single targets te killen. Jammer.
Want barbs kunnen alleen killen als mobs in groepjes staan? :P

Was weer een succesvol avondje. The Witching Hour gescoord voor mijn seasonal Wizard, met mooie rolls ook nog. Firebird's Pinions, een legendary potion en twee ringen die upgrades zijn na enchanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-04 20:54
The cost to enchant jewelry has been reduced from a Flawless Imperial gem to an Imperial gem
Mooi zo! :)

En de Kadala prijzen, tja, als het uiteindelijk betere items oplevert is het niet zo erg. Alleen m'n voorraad gele en blauwe crafting materials zal niet zo snel meer toenemen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wow :9~ En dan dropped er zoiets na een grift 33 run :D.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YdboNIw.png

Perfecte Heart Slaughter voor Stampede Build.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-04 03:32
Eindelijk een frostburn! Geen verkeerde roll helaas lage roll op de special affix

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rrStxbR.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door P-Nut op 23-09-2014 23:58 ]

• Salsario
Zo en nu een uur of 9-10 wachten :P
Met nog 2 minuten op de teller nog net een rift gedaan. Helaas geen tijd om de legs te checken.
Aaaargh! Ik had nog twee seconden nodig om mijn Horadric Cache op te halen! Net te laat!

• Salsario
Hmmz, schijnt dat de trials anders zijn geworden en misschien niet in ons voordeel.
ps://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14579617918

[ Voor 21% gewijzigd door Salsario op 24-09-2014 01:11 ]

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:06

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Duurt die maintenance eigenlijk altijd zo lang? Ik moet zeggen dat ik er 1 keer eerder 'last' van heb gehad (maar dat was om 2 uur 's nachts, dus waarschijnlijk maar beter ook :+), maar ik vind 10 uur eigenlijk behoorlijk lang voor zoiets.

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:21:
[...]
Was weer een succesvol avondje. The Witching Hour gescoord voor mijn seasonal Wizard, met mooie rolls ook nog. Firebird's Pinions, een legendary potion en twee ringen die upgrades zijn na enchanten.
Mooie belt Sjaak. Stel dat je nu die offhand gebruikt voor een complete Firebird, welke 1 hand hoort daar dan bij? Ik zou 't morgen lekker een rondje proberen hoor... :Y

• Salsario
tja, blizz heeft waarschijnlijk duizenden servers. Die allemaal gepatched worden, dan moet er quality control (lees: tests) gedraaid worden. Het is lang, maar op deze schaal tenzij je echt 2 aparte parken hebt voor tijdens patches, best wel super snel.

• Salsario
Oeh dit is wel tof:

ey there I see a lot of threads popping up on this topic so I wanted to stop in for a visit and explain the changes. The Kadala change is primarily meant to be a quality of life change for players. Having to fill up your inventory and run back and forth to the blacksmith could be a mildly cumbersome experience and we wanted to improve that. All items on Kadala had their cost increased, when this was done the chance for her to give you items was also increased but by more than the cost justified. For the same number of shards as before players will now walk away with 1/3 more legendary items.

Since we wanted this change to be purely better for players and we know that many people get their crafting materials from Kadala we also decided to add a lot of extra crafting reagent drops to Greater and normal Rift Guardians. The overall impact should be that you are getting roughly the same amount of crafting materials, except instead of getting primarily yellow mats like Kadala gives you, the mats on the Guardians could be white, blue, or yellow. This should help even out the quantities of assorted material types instead of flooding players with just one type like Kadala was inclined to do.

We will continue keeping on eye on all the effects of the changes. If we find that these changes had any meaningful negative impact on the ability for players to generate crafting materials we will make further tuning adjustments to the amount of material dropped by Rift Guardians.

TLDR - You get more items than you used to!

https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14579177912

Door Travis Day :)

Edit:

Game Designer

For clarity since my phrasing is losing people. Blood shard costs are 5x higher, to keep the same reward per shard I raised drop rates by 5x as well. Then after that I further raised the legendary chance by another 33%. The chance to get a legendary from Kadala is now 10%. Since the system is random players will inevitably go on streaks but over the course of time all players move towards the average and that average is now 33% more items than before.

On the crafting mat side, the material drops are random so its possible for players to find white, blue, or yellow mats in varying quantities. If you see 1 Veiled Crystal on a kill that doesn't mean every kill drops 1.

Dus 10% kans op een leg nu, dat is een hell'o'lot'more dan ik tot nu toe zag :P :D _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Salsario op 24-09-2014 01:33 ]

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Salsario schreef op woensdag 24 september 2014 @ 01:12:
tja, blizz heeft waarschijnlijk duizenden servers. Die allemaal gepatched worden, dan moet er quality control (lees: tests) gedraaid worden. Het is lang, maar op deze schaal tenzij je echt 2 aparte parken hebt voor tijdens patches, best wel super snel.
Tsja, een boel zullen ze toch wel tegelijkertijd kunnen doen? Ik bedoel, of je nou 100 of 1000 servers hebt maakt wat dat betreft toch niet zoveel uit? Ach. Het zal ook wel, ik weet verder ook niet wat ze doen. Jammer :+

EDIT:
For clarity since my phrasing is losing people. Blood shard costs are 5x higher, to keep the same reward per shard I raised drop rates by 5x as well. Then after that I further raised the legendary chance by another 33%. The chance to get a legendary from Kadala is now 10%. Since the system is random players will inevitably go on streaks but over the course of time all players move towards the average and that average is now 33% more items than before.
Lekkere verandering, wat mij betreft. Hoewel ook ik 500 blood shards wel erg weinig vind. Ik kan me op zich nog best voorstellen dat er een limiet aan is, maar aan de andere kant heb je 500 echt zó.
On the crafting mat side, the material drops are random so its possible for players to find white, blue, or yellow mats in varying quantities. If you see 1 Veiled Crystal on a kill that doesn't mean every kill drops 1.
Die hele crafting mat wijziging vind ik weer niet zo heel boeiend. MIsschien ligt het aan mij, maar de meeste mats krijg je toch niet van kadala? Of ben ik raar omdat ik alles van de grond oppak? :+

[ Voor 48% gewijzigd door Patriot op 24-09-2014 01:36 ]

• Salsario
Neh dat ben ik met je eens, die patch zal naar een boel servers tegelijk gepushed worden, maar dan zullen ze ook nog moeten testen of alles volgens wens ging. Blizz kennende (it's done when it's done) zal dat een goed gecontroleerd proces zijn. Met rapportjes en mensen die de rapportjes krijgen, een handtekening zetten en het naar hun baas sturen die een handtekening zet... en het... Tenminste, zo stel ik me dat voor bij een mega-bedrijf als blizz.

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Salsario schreef op woensdag 24 september 2014 @ 01:35:
Neh dat ben ik met je eens, die patch zal naar een boel servers tegelijk gepushed worden, maar dan zullen ze ook nog moeten testen of alles volgens wens ging. Blizz kennende (it's done when it's done) zal dat een goed gecontroleerd proces zijn. Met rapportjes en mensen die de rapportjes krijgen, een handtekening zetten en het naar hun baas sturen die een handtekening zet... en het... Tenminste, zo stel ik me dat voor bij een mega-bedrijf als blizz.
Bureaucratie kon ik me weer niet voorstellen omdat ik niet geloof dat je ver het management in hoeft voordat iemand zich te belangrijk vind om tussen 4 uur 's middags en 2 uur 's nachts gestoord te worden voor dat soort dingen :+

Maar nogmaals, ik weet ook niet wat ze precies doen en ik weet eerlijk gezegd ook niet precies hoe vaak ze dit doen. Als het wekelijks gebeurd dan is het wat mij betreft belachelijk lang, doen ze dit 1 keer in enkele maanden dan is het begrijpelijk.

• Salsario
Dit soort downtime is vooral met grotere rollouts tegenwoordig. Dat was vroeger bij WoW wel anders. Elke dinsdag geloof ik, 6-8 uur downtime :'(

Ik weet ook niet wat ze precies doen hoor. Misschien moet de hele database wel opnieuw gebouwd worden met wat aanpassingen. Dat zou een boel verklaren, maar QA eigenlijk ook wel. Ze zullen een aardig aantal servers in die datacentra hebben lopen. Denk dat we dat niet moeten onderschatten.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Deadsmell schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:21:
[...]

Want barbs kunnen alleen killen als mobs in groepjes staan? :P
Daar komt het wel op neer, in ieder geval in hogere Grift levels. Daarvoor gebruik je de de Furious Charge build in combinatie met de Raekor set, maar dat houdt in dat je single target nog geen deuk in een pak boter slaat.

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Rone schreef op woensdag 24 september 2014 @ 01:56:
[...]

Daar komt het wel op neer, in ieder geval in hogere Grift levels. Daarvoor gebruik je de de Furious Charge build in combinatie met de Raekor set, maar dat houdt in dat je single target nog geen deuk in een pak boter slaat.
kan er een slotje op dit deel; er is namelijk al een nieuw deel aangemaakt ;)

hier

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:06

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Last post !

Legion 7i i9 3080 32gb

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:36

mvds

Totally awesome!

• BM
  • Laatst online: 23:55

BM

Moderator Spielerij
Nope, die heb ik :p

Vanaf nu kan er hier verder gespammed gepost worden --> [Multi] Diablo 3 - Deel 33

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1 ... 103 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]