• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-05 16:53

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

thewizard2006 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:34:
Yes heb ik inmiddels. Wel grappig om te zien dat er in de ingame stats staat dat ik met een bepaalde 1 hander meer dps doe. Wordt wel lastig vergelijken als dat niet helemaal realistisch is.
Dat komt omdat die 1 hand xbox sneller is. Daardoor gaat de sheet damage (die je in-game ziet als je je inventory opent) omhoog. Of dat ook betekent dat je in het echt meer damage doet hangt af van de hoeveelheid attackspeed waar je uiteindelijk op uitkomt. Meer is niet altijd beter.

De link die ik je heb gegeven leidt naar een pagina waar je weer een link kunt vinden naar een artikel dat 'The Tao of Sentries' heet. Daarin wordt uitgelegd hoe attackspeed werkt met sentries.

Je sentries doen uiteindelijk niet méér damage voor elk procentje attackspeed dat jij toevoegt: het gaat in stappen. Je sentries versnellen als jouw attackspeed bepaalde breakpoints bereikt. Bijvoorbeeld: 1,11 attacks/second 1,26 of 1,46.
Stel je hebt een attackspeed van 1,26. Je doet nu een ring aan met 7% attackspeed. Je attackspeed zit nu ergens tussen de 1,26 en 1,46 in. Leuk, maar je sentry gaat er niet sneller van schieten. Die gaat pas harder als jij de 1,46 bereikt. Kan je dus beter crit chance op je ring rollen want daar gaat je damage wel van omhoog.

Voor zover ik heb begrepen is een 1-hand xbow alleen beter als het een Calamity is en je het hoogste breakpoint kunt halen (4,16 attacks/second).

Hoop gedoe wel. Je kan ook gewoon een 2-hander gebruiken en weten dat je daar plenty hard mee gaat op T6.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Maar een one-hander heeft een hogere base attack speed dan een two-hander, wat het gemakkelijker maakt om hogere breakpoints te halen. En een toename in ias heeft weliswaar voor Sentries niet altijd een positief effect, maar wellicht wel voor andere skills. Al is dat misschien ondergeschikt aan een toename in een andere stat.
En je moet even het onderscheid maken tussen as en ias in je verhaal. Dat is niet hetzelfde. :)

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-03 17:22

Baroshir

Zeh blub..

Jullie beschouwen het nu alsof hij al M6 heeft. Als je nog geen M6 hebt wil je eigenlijk liever een tragere 2h xbow, want: Je hebt genoeg hatred om bijv. 10 CA af te schieten. 10x CA van een 1h xbow doet veel minder damage dan 10x CA van een 2h xbow. Uiteindelijk wel zonder hatred en doet geen damage meer dus wil je na die 10x wel dat een mob dood is, dan kan je dus beter een 2h xbow gebruiken.

Hatred krijg je bij een dh namelijk nauwelijks van je generators (want genereren gewoon veel te weinig) maar door orbs rapen, dus uiteindelijk maakt je attack speed vrij weinig uit voordat je sentries ook meeschieten met je spenders.

[Voor 9% gewijzigd door Baroshir op 22-09-2014 15:42]

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04 15:20

Jerry

Who?

Bijna perfecte SoJ voor mijn crusader stampede build :D.

str -> CDR re-rolled trouwens.
Boon of the Hoarder is voor T6 farming trouwens :P.

[Voor 15% gewijzigd door Jerry op 22-09-2014 15:58]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-05 17:59
Ik wil er ook een met Physical!
Heb er nu vier in m'n stash waarvan er drie Lightning hebben. :( Rerollen heeft geen zin want er zitten geen sockets in.

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:10
Ik had er 1 die best leuk was voor mijn DH maar fire ipv cold damage en geen socket dus direct verpest. :(

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 18:35

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Misschien toch dex erop moeten laten zitten en fire eraf -_- keuzes keuzes

hmzz beetje klein..

17% fire
42% chd
30% elite
socket

[Voor 18% gewijzigd door markklok op 22-09-2014 16:11]

Legion 7i i9 3080 32gb

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-05 07:44

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Idanue schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:03:
Ik had er 1 die best leuk was voor mijn DH maar fire ipv cold damage en geen socket dus direct verpest. :(
fire is ook goed voor je DH...

Battle.net || Strava

• Idanue
retlaw schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:17:
[...]

fire is ook goed voor je DH...
Niet met deze build. ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Idanue-2881/hero/35765780

Idanue#2881

[Voor 17% gewijzigd door Idanue op 22-09-2014 16:23]

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-05 07:44

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

welke build speel je? Heb je een battle tag?

edit: je hebt m al toegevoegd :) En fire is wel goed hoor... Multishot en je rockets uit je sentries zijn fire damage...

[Voor 18% gewijzigd door retlaw op 22-09-2014 16:22]

Battle.net || Strava

• Idanue
retlaw schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:20:
[...]

welke build speel je? Heb je een battle tag?

edit: je hebt m al toegevoegd :) En fire is wel goed hoor... Multishot en je rockets uit je sentries zijn fire damage...
Was ik even die hele rockets vergeten... 8)7

Bedankt voor de tip. _/-\o_

Anoniem: 288232

markklok schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:09:
Misschien toch dex erop moeten laten zitten en fire eraf -_- keuzes keuzes

17% fire
42% chd
30% elite
socket
ik heb gister mijn eerste 2.1 SoJ gevonden voor mijn DH:
20% fire
420 dex
48% chd (rerolled, later naar een socket)
30% elite dmg

ga denk ik maar fire dmg stacken als ik mijn M6 compleet heb :p

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:37
Kan iemand me zo vertellen wat beter is DPS wise... Cold of fire op mijn bracers? Heb beide maar kan het zo 123 niet echt zeggen wat beter is...

Heb nu btw 40% cold en 20% fire. Dat kan naar 60% cold maar dan 0% fire.
Cold/Fire DH

[Voor 23% gewijzigd door Thalaron op 22-09-2014 17:57]

X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp

• Legolas_1973
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-01-2018
Idanue schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:28:
[...]

Was ik even die hele rockets vergeten... 8)7

Bedankt voor de tip. _/-\o_
ehhh dacht dat ik ergens gehoord of gelezen had dat sentries alleen baat hadden bij physical damage maar weet het niet zeker

Diablo 3

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
kwakke01 schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:25:
[...]

heb zowel een holy als fire in mn lijstje staan; light had ik, maar die is op seasons nu omgebouwd tot condemn-crusader ;) check mn sig maar, dan zie je meteen welke skills/pasives ik gebruik
Ah dat zijn Crusaders van andere orde _/-\o_

Ga gelijk een en ander bekijken en een keuze maken. Heb de meeste gear al wel liggen (fire/holy shield bv en aardige amulets), dus zal vooral om speelsnelheid en gevoel gaan.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-05 22:45
Legolas_1973 schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:57:
[...]

ehhh dacht dat ik ergens gehoord of gelezen had dat sentries alleen baat hadden bij physical damage maar weet het niet zeker
dat was bij de fetish psychofants

TheS4ndm4n#1919

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:12

Scrummie

Think different

Domme vraag misschien, maar welke tier je speelt heeft toch invloed op de rolls van je drops? Of alleen invloed op de kans van de drops?

Wat ik bedoel.. ik speel nu (met wat moeite soms) T2 op m'n wizard, en stel daar dropt een firebird set item. Zal die drop wezenlijk anders zijn qua stats (dus de mate van 'goedheid' van de stats) als ik dezelfde drop op een T1 moeilijkheidsgraad speel?

Zat namelijk te denken tijdelijk terug te gaan naar T1 omdat ik er dan wel echt doorheen blaas, en op T2 gewoon net wat meer moeite moet doen, en wat vaker dood ga (op T1 nooit eigenlijk). Maar als dat betekent dat ik minder goeie rolls krijg op mijn drops dan peins ik er niet over :P

Speel PS4 overigens, mocht dat uitmaken.

[Voor 3% gewijzigd door Scrummie op 22-09-2014 18:54]

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-04 17:41
@scrummie roll van het item kan net zo goed/slecht zijn op een hogere tier. Je hebt alleen op een hogere tier meer kans op een legendary. Probeer ook in party te spelen, meer mensen meer magic find, meer legs ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:12

Scrummie

Think different

An1mA schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:23:
@scrummie roll van het item kan net zo goed/slecht zijn op een hogere tier. Je hebt alleen op een hogere tier meer kans op een legendary. Probeer ook in party te spelen, meer mensen meer magic find, meer legs ;)
Ik speel niet online dus dat laatste gaat niet op :). Zojuist even T1 gedaan, en ja, dat is dus echt heel veel simpeler. Misschien te simpel. Even wat meer spelen en drops in de gaten houden maar in theorie dezelfde kansen (op de rolls, niet de items zelf) :).

Thanks voor je snelle antwoord!

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• Thalaron
Vandaag eindelijk een T&T... is het een brakke... maja.. anyways...

Kom met mijn SoJ + RoRG (STR helaas omdat ik nog geen Dex met Socket heb) + T&T uit op sheet 2.02 APS
Wanneer ik 2.0151 APS reken * 1.41 kom ik uit op 2.841291 APS voor pets (sentry's).

Crits wel flink lager.. Het lijkt echter wel stuk meer dmg te doen. Wanneer ik een trail doe kom ik uit op Tier 37... dat redde ik niet met Marauder/Unity/SoJ (kwam ik tussen de 32-34 Max uit)

Zit nu dus op de op 1 na hoogste breakpoint als ik goed reken.
Zat eerst op die van 1.74**
Verklaard wel waarom het zoveel scheelt :P

Nu nog een keer een dikkere T&T :/

[Voor 25% gewijzigd door Thalaron op 22-09-2014 20:18]

X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp

Hehe, Conduit Pilon, Blizzard en fire chain van Maximus en de riftboss Voracity ging op T3 in ongeveer twee seconden tegen de vlakte. :P

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Thalaron schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:14:

Vandaag eindelijk een T&T... is het een brakke... maja.. anyways...

Kom met mijn SoJ + RoRG (STR helaas omdat ik nog geen Dex met Socket heb) + T&T uit op sheet 2.02 APS
Wanneer ik 2.0151 APS reken * 1.41 kom ik uit op 2.841291 APS voor pets (sentry's).
Die sentry breakpoint zit op 2.8421, dus dan zit je daar net onder als je berekening klopt.

Voer anders even je gegevens in bij deze calculator om er zeker van te zijn.

[Voor 7% gewijzigd door Rone op 22-09-2014 20:32]

• Thalaron
2.8425
Breakpoint 6

Thnx voor die link btw!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:28:
Maar een one-hander heeft een hogere base attack speed dan een two-hander, wat het gemakkelijker maakt om hogere breakpoints te halen.
Baroshir schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:41:
Jullie beschouwen het nu alsof hij al M6 heeft. Als je nog geen M6 hebt wil je eigenlijk liever een tragere 2h xbow, want (...)
Mijn reactie volgde op zijn opmerking dat een 1 hand xbow meer sheet damage gaf dan de tragere 2 hand xbow die ik hem had aangeraden. Daar gaf ik wat uitleg bij.

Ik heb er ook bij gezet dat, voor zover ik weet, het alleen nuttig is om een snellere 1 hand xbox te nemen als je daarmee dan ook het allerhoogste breakpoint haalt. In andere gevallen gebruik je dus beter een 2h (x)bow. Die had ik 'm eerder ook al aangeraden.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Heb zelf ook een vraag. De afgelopen dagen dropten de volgende wands voor mij. Leuke drops, brakke rolls. Welke is beter, en hoe zie ik dat? Speel met Firebird / sheet dmg op de afbeeldingen is telkens tov dezelfde 5e wand.

De Woh en de Serpent moeten nog een socket. Kan eventueel via gift. Maar zijn de speciale effecten het waard met deze rolls?

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:47

kihon

Uplay > palitojr

Tektoon schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:43:
Heb zelf ook een vraag. De afgelopen dagen dropten de volgende wands voor mij. Leuke drops, brakke rolls. Welke is beter, en hoe zie ik dat? Speel met Firebird / sheet dmg op de afbeeldingen is telkens tov dezelfde 5e wand.

De Woh en de Serpent moeten nog een socket. Kan eventueel via gift. Maar zijn de speciale effecten het waard met deze rolls?

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Eerst DAYUM nice drops _/-\o_
Voor FB-set maakt sheet dmg echt geen bal uit. (bij heel veel builds/classes niet)

Serpent sparker is ERG goed met FB set, incl Mammoth/Blazing Hydra's
Die Smoldering cre is leuk voor een Meteor Shower build.
De Woh was pre- 2.1 THE END GAME items voor wizards. Hij is nog steeds ERG geschikt voor easy T6 farming :+
Die andfere die ik heb genoemd meer voor hogere Grifts :9
(Persoonlijk zou ik, als je nog maar 1 ramaladingdong gift hebt hem w.s. op de SS gebruiken. (is 2 na rareste wand van wiz, woh is de zeldzaamste))

De laatste kan je soulen...nub wand

P.S. wat is je battletag?

[Voor 5% gewijzigd door kihon op 22-09-2014 21:41]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• zymo656
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07-2020
Ik ben ook weer begonnen met D3. Linkje
Ik had al een barb met een degelijk set, waar ik voor 2.1 t4 of t5 wel mee kon doen.
Samen met vrienden ben ik nu wat Grifts aan het doen. Echter komen we nooit voorbij 23/24. Mijn vrienden zijn een crusader (beter gegeared) en een DH (even goed gegeared). We krijgen wel de boss wel dood, maar zijn nooit, op difficulty 24, binnen de tijd.

Ik ben verschillende builds/skills aan het proberen (dus het zou kunnen dat ik nu zomaar iets in elkaar heb gegooid). Ik heb met warcry en battle rage 8,5mil toughness en 9mil damage (sheet).
Hebben jullie enig idee hoe wij onze performace kunnen verbeteren (Solo kom ik ook niet verder dan 24/25 trouwens).
En hebben jullie een idee voor een build (wat ik aan heb is het enige wat ik heb, RNG be damned). Ik zie veel top barbs met een raekor's charge build. Maar voor groupplay lijkt met dat verre van fijn (je charged namelijk continu mobs van je group weg).

Ps. ik zie hier op tweakers verdomd weinig barbs. De afgelopen 7 pagina's van deze thread gaat het alleen maar over Wiz/WD/DH :P

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:47

kihon

Uplay > palitojr

Deadsmell schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:10:
Kadala kan soms best lief zijn. Het resultaat van 500 blood shards:

[afbeelding]

:P
OMG WTF 8)7
Serieus alleen 500 shards? :o

Zoiets krijg ik dus NOOIT |:(

@ Zymo met zijn barb > probeer een SoJ/Unity te scoren voor meer eilte dmg.
En meer CHC/CHD zou je ook helpen (chd op je slave bonds bv)
Neem aan dat je fire dmg doet? meer + fire dmg stacken (hopen op een fire SoJ)
Oh en verander de diamonds in +STR gems in je gear, veel beter voor een STR class, aangezien str je armor geeft levert dit betere mitigation op

[Voor 33% gewijzigd door kihon op 22-09-2014 22:19]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Jep. En die source heeft 20% fire damage, 10 crit (enchanted), 13% blizzard damage en een int roll die niet onaardig is. :P

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-05 07:34
Wat Kadala betreft: als ze je een leg geeft van een bepaald slot (bijvoorbeeld pants), blijf dan gewoon dat slot gamblen. Heel vaak krijg je dan nog een aantal legs; kreeg vanavond bijvoorbeeld 4x een legendary shield op die manier.

(en nee dat is niet wetenschappelijk aangetoond en puur persoonlijke ervaring, voordat iemand erover begint)

[Voor 38% gewijzigd door Morrar op 22-09-2014 23:48]

• Thalaron
Morrar schreef op maandag 22 september 2014 @ 23:45:
Wat Kadala betreft: als ze je een leg geeft van een bepaald slot (bijvoorbeeld pants), blijf dan gewoon dat slot gamblen. Heel vaak krijg je dan nog een aantal legs; kreeg vanavond bijvoorbeeld 4x een legendary shield op die manier.

(en nee dat is niet wetenschappelijk aangetoond en puur persoonlijke ervaring, voordat iemand erover begint)
Heb ik ook vaker gehad inderdaad... maar dat wilt inderdaad niet veel zeggen.
Voor hetzelfde geld was het ook gebeurd wanneer ik random aan het gamblen was geweest.

Edit: zoooo irritant... 60% grift tier 35 solo... Internet failure... Kansloos... :'(

Wilde deze nog even delen met jullie :9
Samen met wat mede tweakers (community)

8)7

[Voor 15% gewijzigd door Thalaron op 23-09-2014 01:14]

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

kihon schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:31:
[...]
Serpent sparker is ERG goed met FB set, incl Mammoth/Blazing Hydra's
Die Smoldering cre is leuk voor een Meteor Shower build.
De Woh was pre- 2.1 THE END GAME items voor wizards. Hij is nog steeds ERG geschikt voor easy T6 farming :+
Die andfere die ik heb genoemd meer voor hogere Grifts :9
(Persoonlijk zou ik, als je nog maar 1 ramaladingdong gift hebt hem w.s. op de SS gebruiken. (is 2 na rareste wand van wiz, woh is de zeldzaamste))
Ik ken de items, droprates en builds. Het probleem is dat Woh en SS niks doen voor je DoT (in tegenstelling tot de 2-hander) en ten opzichte van elkaar weer vertekende resultaten geven bij Ghom.

Uiteindelijk zijn zowel de Woh als de SS goed tegen trash, maar met een basic Firebird setje en 3 leg gems is T6 al makkelijk zat (ik gebruik die Hydra vaak niet eens omdat alles zo snel omvalt). Ik vermoed dat ik meer aan de 2-hander heb wegens hogere DoT vs elites, maar dat weet ik niet zeker. Wachten op een Sun Keeper met goede rolls is wellicht 't beste (al kan ik niet inschatten of een Woh/SS met slechte rolls ook nog de moeite is).

Het one-hander/two-hander verhaal bezorgt mij inmiddels ook hoofdbrekens. Momenteel loop ik rond met een Maximus die erg goed is tegen elites (fire chain) en goed voor DoT van Blizzard, de Gem of Efficacious Toxin en uiteindelijk ook voor de laatste set bonus van Firebird's Finery. En bij een eventuele Furnace is dat nog meer.

Maar ik heb ook een hele mooie Firebird's Eye gevonden, met 20% fire damage, 10% crit, een bak int en 13% blizzard damage. En met een one-hander met source kan ik de laatste set bonus van Firebird's krijgen krijgen en mijn Tal Rasha's chest houden (die nog enchanted kan worden), wat bij een two-hander niet mogelijk is.

Zijn er argumenten om het één boven het andere te verkiezen, of is het gewoon een kwestie van testen wat beter speelt?

[Voor 8% gewijzigd door Deadsmell op 23-09-2014 08:05]

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-05 18:26
Deadsmell schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:10:
Kadala kan soms best lief zijn. Het resultaat van 500 blood shards:

[afbeelding]

:P
Tja, en zo heb ik gisteren meer dan 500 BS uitgegeven aan pants en alleen maar yellow en blue items. Ik wil mijn marauder set hebben :( #geengeduld

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Okay nieuwe PS4 speler die hulp nodig heeft. Ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd, maar hoe voeg je in hemelsnaam een tweede speler toe? Als ik op Option druk en dan R3, krijg ik een aantal opties waarna ik een speler kan toevoegen, maar geen van deze optie laten me een tweede controller toevoegen. Wat zie ik over het hoofd? Het is allemaal via een invite lijkt wel.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Pfft, DH begint mij iets te populair en "flavor of the month achtig" te worden. Ik ben maar mijn monk weer gaan gearen tot niet 50% van de community DH speelt...

* Blaat trekt het slecht als mensen in 2 weken spelen betere gear krijgen dan hij met zijn DH in een half jaar. Perfecte T&T -kuch-.

Custom water loops zijn als pannenkoeken, je eerste mislukt altijd.

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-05 13:18

FireDrunk

BBG'er
Wolf schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:28:
Pfft, DH begint mij iets te populair en "flavor of the month achtig" te worden. Ik ben maar mijn monk weer gaan gearen tot niet 50% van de community DH speelt...

* FireDrunk trekt het slecht als mensen in 2 weken spelen betere gear krijgen dan hij met zijn DH in een half jaar. Perfecte T&T -kuch-.
Leuk plan! Vanavond Monk party maken >:)

Kan mijn < T1 Monk lekker leechen O-) O-)

Oh btw: je mag niet klagen met je near-perfect Lacuni's :D

[Voor 9% gewijzigd door FireDrunk op 23-09-2014 08:34]

Even niets...

• Blaat
  • Nu online
FireDrunk schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:33:
[...]

Leuk plan! Vanavond Monk party maken >:)

Kan mijn < T1 Monk lekker leechen O-) O-)

Oh btw: je mag niet klagen met je near-perfect Lacuni's :D
Ja die Lacuni's zijn niet verkeerd idd. Ik denk niet dat ik snel een upgrade daarvoor ga vinden. Alleen nog even de twee BT items die ik eraf heb gescheurd terug zetten. :P

Mijn monk heeft op zich alle gear al behalve een fatsoenlijke Daibo (Flying Dragon anyone?).
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Alleen de rolls af en toe, tja...

Overigens is T6 perfect te doen met deze gear op een zeer hoog tempo. Doe wel mijn mantra spammen met autohotkey want ik kreeg er een RSI vinger van.

• markklok

markklok

^ count me in... :) (monk party)

[Voor 24% gewijzigd door markklok op 23-09-2014 08:40]

Legion 7i i9 3080 32gb

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:31

TiMMieJ

PSN: Orixez

* TiMMieJ trekt het slecht als mensen in 2 weken spelen betere gear krijgen dan hij met zijn DH in een half jaar. Perfecte T&T -kuch-.
Pfft moet je eens gaan zoeken naar een Quetzacoatl :(. Dat ding wil maar niet droppen bij mij! Daardoor kan ik nog steeds niet meer dan mijn pet build spelen.

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03 13:51
Zo, gisteren mijn Phalanx build uitgetest. Eerst met Bowmen, later met Stampede. Dat werkt toch net fijner.

Ben ik net lekker bezig, dropt er een Ramanaldi's Gift. Nu dus weer terug op Holy, maar ditmaal met een Fate of the Fell: http://eu.battle.net/d3/e...fellos-2103/hero/45379325

Mijn gear is niet echt optimaal. Ik twijfel of ik de +10% damage van mijn FotF naar 10% CDR moet rollen om mijn Akarat's Champion weer op <0,5 seconde cooldown te krijgen. Daarnaast heb ik er nu last van dat ik te weinig CHD heb en teveel CHC.

Hoe ook, ondanks alles gaat het wel lekker. Wrath gaat best aardig zolang ik tegen packs vecht en tegen Rift bosses heb ik vaak maar enkele seconden dat ik op mijn Law of AC moet wachten. Heaven's Fure crit nu voor 25-35M en dat is best lekker. T6 kan ik eindelijk solo aan.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-05 20:27

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

lol, monk, ie net dat ik mn monk op normal z'n laatste passive niet eens heb gegeven 8)7 naja, hat ie blijkbaar ook nog niet echt nodig :P

mss op de ladder ook maar eens een monk maken; die heb ik nog niet :P

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

This morning was a good morning! :)

Op de een of andere manier voelde ik hem al aankomen..
Eerst dropte er een Hallowed Bulwark voor mijn Crusader. Vervolgens gamblede ik er nog een.
Rift erna nog meer gegambled en kreeg een Frydehr’s Wrath.

En ja hoor, na de volgende rift gamblede ik EINDELIJK de Unrelenting Phalanx _O_ Best een redelijke roll volgens mij, maar weet hem nu eigenlijk al niet meer _O-

Helaas na 13 rerolls nog steeds geen CHC er op -O- En heb nu geen blue mats meer :') Terwijl ik echt alle items die droppen oppak :'(

Vanmiddag dus maar ff op normal farmen voor veel blues. Damnit! :P

Volgens mij heb ik ook al genoeg Akkhan pieces om de gear te hebben voor de build, dus ga maar eens kijken wat ik precies allemaal moet doen :+

[Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 23-09-2014 09:09]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• FireDrunk

FireDrunk

BBG'er
Je kan altijd even op TS vragen of mensen met je mee rennen en hun blauwe afstaan, meestal genoeg mensen die dat wel willen. (Waaronder ik )

Even niets...

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:57
Zou iemand eens een blik op mijn crusader willen werpen?
Ik ben op zoek naar wat advies om wat verder te komen. Op dit moment speel ik zeer comfortabel op T2, waarbij ik redelijk hard door trash mobs heen rag. Eigenlijk heb ik alleen last van die arcane beams. Graag wil ik natuurlijk wat hogere Torments spelen, maar ben bang dat ik dan wat te squishy ben.

Graag wat advies over waar op te richten ect, specifiek gear advies heb ik niet veel aan, aangezien ik dat eerst moet gaan vinden.

http://eu.battle.net/d3/e...TeeVeR-2389/hero/48727818

sheet DPS is trouwens 850k, holy damage dps gaat net over de 1,1M

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-04 10:12

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Gisteren ook wel wat geluk gehad in men rifts...dropped een FotF..me happy.

Was van men firebuild (kon ik redelijk T4 mee doen)....al overgestapt naar een Stampede build.

Voor de stampede build had ik wel het schild, maar met hele slechte rolls, maar kom.....toch eens proberen en amai wat doet dat damage.....heb zelfs geen idee wat mogelijks het beste wapen kan zijn voor deze build...maar men Maximus was blijkbaar goed genoeg. Ook men akkan set is verre van optimaal...maar T4 ging makkelijk.

Toen de FotF droppedte...was ik sterk verleid om een Holy Shotgun build te proberen, maar daar kom ik snel in de problemen met men wrath...blijkbaar is 37,5% CDR niet voldoende voor de build.

Toch maar effe bij stampede blijven.....iemand tips voor rerolls op mijn schild? en welke items ik best nog verandere? T6 met men crusader is altijd een droompje geweest ;)

<GoT> Brain3#2873

FireDrunk schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:16:
Je kan altijd even op TS vragen of mensen met je mee rennen en hun blauwe afstaan, meestal genoeg mensen die dat wel willen. (Waaronder ik )
Doe niet aan TS :+ :P
Maar zal als ik vanavond in party speel wel even vragen of ze blues voor mij zouden willen droppen :) Had ik nog niet aan gedacht :)

• FireDrunk

FireDrunk

BBG'er
Tssssss. TS ist uber!

Even niets...

• Legolas_1973

* Legolas_1973 trekt het slecht als mensen in 2 weken spelen betere gear krijgen dan hij met zijn DH in een half jaar. Perfecte T&T -kuch-.
ik zie wat je bedoeld maar ik ben met DH begonnen en monk gaan spelen ver voor RoS maar met mn monk kwam ik niet hoger dan T3 wat wel soepel liep maar na paar dagen op DH kan ik T6 solo. ben ook wel bang dat DH een nerf gaat krijgen (of de andere classes een boost)

Diablo 3

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

* Baroshir trekt het slecht als mensen in 2 weken spelen betere gear krijgen dan hij met zijn DH in een half jaar. Perfecte T&T -kuch-.
Hoi, hier nog 1.. Liep gisteren met een paar vrienden in party, zij alle 3 op hun DH en ik met monk. Mijn DH doet gelukkig nog wel 1,5 keer zoveel damage als elke van hun, maar dat kan nooit lang meer duren ;)

Als er een monk party is, count me in. Met wat geluk kan ik dan eindelijk een SWK amu/helm scoren (of ik hem nou zelf vind of iemand hem wil doneren.. ;))

Overigens begin ik het "DH is OP" toch wat overtrokken te vinden. Elke class heeft wel een set en een build waarmee GR30 te doen is en met niet eens optimale items is GR35 al te doen. DH voelt wellicht meer faceroll omdat je, zodra je M6 hebt, zonder al te veel skills inderdaad overal doorheen walst. Maar om GR40 te halen heb je net zoveel skill nodig als welke andere class dan ook.

[Voor 19% gewijzigd door Baroshir op 23-09-2014 09:34]

Angeloonie schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:26:
Heb tijden TS gebruikt en was wel leuk, maar als ik ga gamen met headset op en constant praten dan wordt m'n vriendin niet zo happy ;) We zitten in dezelfde kamer :P
Tsk. Als je samenwoont en een beetje fatsoenlijk wilt gamen, dan heb je natuurlijk wel een man cave nodig. Met een deur die op slot kan. :P

Legolas_1973 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:26:
[...]

ik zie wat je bedoeld maar ik ben met DH begonnen en monk gaan spelen ver voor RoS maar met mn monk kwam ik niet hoger dan T3 wat wel soepel liep maar na paar dagen op DH kan ik T6 solo. ben ook wel bang dat DH een nerf gaat krijgen (of de andere classes een boost)
Dat kan je met alle klassen overkomen. Met mijn monk deed ik in no-time T5 en doe het in coop niet onaardig op T6. 't is maar net geluk hebben met gear.

[Voor 39% gewijzigd door Deadsmell op 23-09-2014 09:32]

• bram1984
bram1984 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:21:
Okay nieuwe PS4 speler die hulp nodig heeft. Ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd, maar hoe voeg je in hemelsnaam een tweede speler toe? Als ik op Option druk en dan R3, krijg ik een aantal opties waarna ik een speler kan toevoegen, maar geen van deze optie laten me een tweede controller toevoegen. Wat zie ik over het hoofd? Het is allemaal via een invite lijkt wel.
Inmiddels op YT een filmpje op de PS3 gevonden waar bij P2 zijn controller dus aan moet zetten en vervolgens op Select kan drukken. Als ik dat doe, dan vraagt mijn PS4 welk profiel (US/NL) de controller gebruikt, maar daarmee heb ik nog steeds player 2 niet toegevoegd. Snap er geen reet van.

• Legolas_1973
bram1984 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:39:
[...]

Inmiddels op YT een filmpje op de PS3 gevonden waar bij P2 zijn controller dus aan moet zetten en vervolgens op Select kan drukken. Als ik dat doe, dan vraagt mijn PS4 welk profiel (US/NL) de controller gebruikt, maar daarmee heb ik nog steeds player 2 niet toegevoegd. Snap er geen reet van.
gooi die PS4 uit het raam en koop een PC problem solved :/

Diablo 3

bram1984 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:39:
[...]

Ik heb geen verstand van consoles, maar vond dit na even Googlen. :P

Can I drop into a game of Diablo 3 locally, or do I have to start from the menu?

Players can drop into a game that's already in progress locally simply by pressing start on the controller. From there players will be prompted to sign into an account and select a character. To leave a game in progress, players can hit "start" and use the "drop out" option in the menu.

Legolas_1973 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:43:
[...]

Al is deze oplossing wellicht beter. :+

[Voor 12% gewijzigd door Deadsmell op 23-09-2014 09:48]

• Salsario
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-01-2020
Met nog een half streepje te gaan tot lvl 70 voor mijn DH op seasons leek het ziggo wel leuk om (zoals gewoonlijk) onaangekondigd onderhoud te plegen. Grrrr. Nouja, om 7 uur was mijn verbinding terug en binnen 5 minuten eindelijk lvl 70. Daarna gerespecced naar overwegend fire en nu even mijn buik vol van act 1 quests en nog steeds geen Grandeur gevonden, terwijl ik van lvl 20 tot 70 bewust act 1 bounties gedaan heb voor die ring. Zucht. In tegenstelling tot mijn gewone barb die 1 goblin afknalde, een portal kreeg en meteen het hoard gem zag droppen, na pak hem beet, 40-50 goblins ook nog geen portal gehad op seasons. Damn you RNGod!
Salsario schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:04:
Met nog een half streepje te gaan tot lvl 70 voor mijn DH op seasons leek het ziggo wel leuk om (zoals gewoonlijk) onaangekondigd onderhoud te plegen. Grrrr. Nouja, om 7 uur was mijn verbinding terug en binnen 5 minuten eindelijk lvl 70. Daarna gerespecced naar overwegend fire en nu even mijn buik vol van act 1 quests en nog steeds geen Grandeur gevonden, terwijl ik van lvl 20 tot 70 bewust act 1 bounties gedaan heb voor die ring. Zucht. In tegenstelling tot mijn gewone barb die 1 goblin afknalde, een portal kreeg en meteen het hoard gem zag droppen, na pak hem beet, 40-50 goblins ook nog geen portal gehad op seasons. Damn you RNGod!
Waarom zou je sub level 70 een RoRG willen? Dan heeft 'ie lage stats en kan je hem meteen weer vervangen als je 70 bent. Daarnaast heb je sub 70 waarschijnlijk ook geen set items aan, op Cains na misschien.

Op welk niveau heb je die bounties trouwens gedaan? Dropkans is 10% op T1 en lager.

• Salsario
Hard, om te levellen volgens mij het meest efficient, zeker omdat ik helemaal niets had (eerste char seasons). Wel een fraai stel laarzen gedropped, ben de naam kwijt, maar je kunt ermee door monsters en die irritante muren lopen. Helaas ook vrij laag lvl, maar ik vertik het ze in te ruilen voor iets beters. Die stat is killer :P
Salsario schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:12:
Hard, om te levellen volgens mij het meest efficient, zeker omdat ik helemaal niets had (eerste char seasons). Wel een fraai stel laarzen gedropped, ben de naam kwijt, maar je kunt ermee door monsters en die irritante muren lopen. Helaas ook vrij laag lvl, maar ik vertik het ze in te ruilen voor iets beters. Die stat is killer :P
10% cache leg drop kans op T1 en lager. Net even opgezocht. 50% op T2 en daarboven neemt het toe tot 100% op T6.

[Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 23-09-2014 10:17]

• Salsario
Ah deze boots, wel hoger lvl al weet ik het niet meer uit mijn hoofd welk lvl precies.

https://us.battle.net/d3/en/item/illusory-boots-29WYI0

Ik kan serieus niet meer zonder.

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-05 14:21
Ik speel met DH vrijwel vanaf het begin en de DH is voor de langste tijd een squischy character geweest. Voor mijn gevoel kon een WD bijna niet kapot. Tallmans finger en dan die offhand die de boel redirect naar je dog. Vervolgens als je solo deed met unity ook nog een 50% minder dmg.

Ja DH is OP nu maar eindelijk een character die niet continu dood neervalt. Ik zou zeggen buff de andere classes en laat DH voor wat het is. Het liefst andere skills buffen van de DH zodat je wat meer afwisseling kan doen en niet alleen alles M6 moet zijn.

• bram1984
Legolas_1973 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:43:
[...]

Wat een waardeloze reactie. Bedankt. :)

Daarbij lees ik dat de PS4 versie een stuk lekkerder speelt dan de PC versie, dus I think I'll stick with my PS4. Het lijkt me eerlijk gezegd ook dodelijk saai om dit met een muis te spelen, maar das een ander verhaal.
Deadsmell schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:45:
[...]

Ik heb geen verstand van consoles, maar vond dit na even Googlen. :P

Can I drop into a game of Diablo 3 locally, or do I have to start from the menu?

Players can drop into a game that's already in progress locally simply by pressing start on the controller. From there players will be prompted to sign into an account and select a character. To leave a game in progress, players can hit "start" and use the "drop out" option in the menu.

Thanks. Inmiddels begrepen dat je een character moet aanmaken op een ander account. Straks even proberen. :)

[Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 23-09-2014 10:20]

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 13:36
Deadsmell schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:13:
[...]

10% cache leg drop kans op T1 en lager. Net even opgezocht. 50% op T2 en 20% erbij voor elk niveau daarboven.
Denk niet dat dit klopt.
Als T2 50% is, dan is T3 70% T4 90 en vanaf T5 100%
Ik weet zeker dat ik op T5 regelmatig geen drops had.
T2 op 20% en bij de rest 20% per T level zou wel kunnen, dan kom je precies bij 100% op T6.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Sinned123 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:18:
[...]

Denk niet dat dit klopt.
Als T2 50% is, dan is T3 70% T4 90 en vanaf T5 100%
Ik weet zeker dat ik op T5 regelmatig geen drops had.
T2 op 20% en bij de rest 20% per T level zou wel kunnen, dan kom je precies bij 100% op T6.
Ja, daar was ik inmiddels ook achter. Had mijn post al aangepast. :P

Volgens mij zijn de cijfers erover niet bekend, maar het lijkt aannemelijk dat het 50% op T2 is. 100% op T6 is wel zeker. Die 20% increase had ik verkeerd gelezen. Dat had te maken met RoRG dropkansen. Niet belangrijk voor dit verhaal.

[Voor 21% gewijzigd door Deadsmell op 23-09-2014 10:24]

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Brain3 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:24:
Gisteren ook wel wat geluk gehad in men rifts...dropped een FotF..me happy.

Was van men firebuild (kon ik redelijk T4 mee doen)....al overgestapt naar een Stampede build.

Voor de stampede build had ik wel het schild, maar met hele slechte rolls, maar kom.....toch eens proberen en amai wat doet dat damage.....heb zelfs geen idee wat mogelijks het beste wapen kan zijn voor deze build...maar men Maximus was blijkbaar goed genoeg. Ook men akkan set is verre van optimaal...maar T4 ging makkelijk.

Toen de FotF droppedte...was ik sterk verleid om een Holy Shotgun build te proberen, maar daar kom ik snel in de problemen met men wrath...blijkbaar is 37,5% CDR niet voldoende voor de build.

Toch maar effe bij stampede blijven.....iemand tips voor rerolls op mijn schild? en welke items ik best nog verandere? T6 met men crusader is altijd een droompje geweest ;)
- gokken op helm en hopen op een leoric
- gloves/shield naar CDR rerollen (tijdelijke oplossing, totdat je genoeg CDR hebt op andere slots)
- neem de CDR/AS legendary gem (Gogok of Swiftness)
- neem reapers als bracers (later als je wrath probleem opgelost hebt, strongarm)

- passive indestructible naar long arm
- shield glare rune nemen, die wrath genereert (tijdelijke oplossing :) )

[Voor 10% gewijzigd door Mofkees op 23-09-2014 10:30]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 11:48

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Gisteren gespeeld met de afgestofte wizard, T3 rifts gingen lekker snel zonder ohh shit momenten.
De haunt of vaxo werkt niet getriggered dus ik wisselde Unstable Anomoly naar Paralysis moar fun!
2 Rifts laters springen 4 white mob executioners om de beurt op mij naast een elite pack, perma stun.
Resultaat: 16 miljoen toughness was er binnen enkele seconden door heen, RIP Roy the wizard ;w

Wat heb ik geleerd van deze les
A: Unstable Anamoly moet ik vanaf blijven *dom dom*
B: Executioners doen hun naam eer aan

Verder nog wijze lessen van GoT wizards? Wat is er te doen tegen stuns, Archon toch?

Diablo 3 - Battle.net

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03-2020
Baroshir schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:29:
[...]
Als er een monk party is, count me in. Met wat geluk kan ik dan eindelijk een SWK amu/helm scoren (of ik hem nou zelf vind of iemand hem wil doneren.. ;))

Overigens begin ik het "DH is OP" toch wat overtrokken te vinden. Elke class heeft wel een set en een build waarmee GR30 te doen is en met niet eens optimale items is GR35 al te doen. DH voelt wellicht meer faceroll omdat je, zodra je M6 hebt, zonder al te veel skills inderdaad overal doorheen walst. Maar om GR40 te halen heb je net zoveel skill nodig als welke andere class dan ook.
Die helm en amulet zijn voor mij ook nogal elusive. Kadala kan in d'r bloodshards stikken (ik heb wel 10000 shards erin gepropt zonder hetgeen te krijgen wat ik zoek).

Ik ben ook van mening dat alle classes wel een combinatie hebben van items en skills die iets wel of niet OP maken. Dat is nou juist heel de charme van de diablo series (loot farming en monsters met bosjes afslachten). Daarentegen staat of valt een build wel met [x] specifieke items. Geen Flying Dragon, stacked tear en/of 4-set Sunwokhu? GL met je aspd/holy build. Geen FotF en 6-set Akkhans(sp)? GL met je shotgun of holyfire build. Geen Unrelenting Phalanx? etc. etc.

Er is dan ook niets meer frustrerend dan net die laatste (of laatste paar) key items te missen. Ik heb zelf heel lang rondgelopen als holyfire crusader (Firestarter, HF(blessed ground) en FoH(heaven's tempest) zonder FotF (en eberli charo) en net niet genoeg cdr voor 100% akkarat's champion. De build is gewoon compleet afhankelijk van hoe veel je firestarter can stacken met HF en FoH en het werkte wel op T6, maar als je Grift trials had met veel ranged op het verkeerde moment dan was het soms niet eens mogelijk om boven de rank 15-20 te komen (mijn beste/eerste poging was solo rank 26 geloof ik, daarna alleen maar slechter).

Inmiddels heb ik m'n crusader maar de prullenbak in gegooid en omdat ik door een maat van me een hoop monk gear heb kunnen verzamelen (met name een flying dragon) ben ik een monk gestart. Volgens mij is bijna al(le goe)de gear die ik heb verzameld op deze monk vanuit externe bronnen. Maar inmiddels ben ik een paar dagen bezig erop en zit deze qua kracht al op of boven mijn oude crusader. En dan mis ik nu nog de 4-set Sunwokhu's (oftewel nog geen bijzondere trash/aoe clear). Had ik geen flying dragon gehad dan was die monk met dezelfde skills waarschijnlijk nog niet T4-5 waardig geweest.

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 22:29

Boesjke

Excellent!!

ZTeeVeR schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:22:
Zou iemand eens een blik op mijn crusader willen werpen?
Ik ben op zoek naar wat advies om wat verder te komen. Op dit moment speel ik zeer comfortabel op T2, waarbij ik redelijk hard door trash mobs heen rag. Eigenlijk heb ik alleen last van die arcane beams. Graag wil ik natuurlijk wat hogere Torments spelen, maar ben bang dat ik dan wat te squishy ben.

Graag wat advies over waar op te richten ect, specifiek gear advies heb ik niet veel aan, aangezien ik dat eerst moet gaan vinden.

http://eu.battle.net/d3/e...TeeVeR-2389/hero/48727818

sheet DPS is trouwens 850k, holy damage dps gaat net over de 1,1M
Ziet er op zich goed uit al. Mooie BoP en Frydehrs.
Zoals je zelf al aangeeft zal je eerst de overige Akhans moeten vinden, als je eenmaal de 4 set bonus hebt zal je zien dat het een stuk makkelijker spelen is omdat je condems nog maar 10 wrath kosten (akarat & unstoppable force).
Dus als je 3 stukken hebt gauw een rorg zoeken of het 4e stuk vinden ;)

Easy gains zijn imo:
- Verwissel je lightning gem door de mirinae (smite) gem. Deze doet meer damage vanwege je holy build, bv op de amulet en bracers heb je al 40% bij elkaar. Ik denk dat je al snel richting de 50-100m crits gaat. Bij mij doen de crits van deze gem inmiddels 200-250 mil op elites.
- Diamond in je helm (hoe korter je cooldowns hoe beter, uiteindelijk is perma akarat je doel denk ik)
- Alleen Ruby's in je chest. Meer str is meer damage en armor. Je vitality is denk ik hoog genoeg (of heb je het idee dat je echt vaak doodgaat? in arcane beams of explosies staan is altijd wel redelijk dodelijk :+ )
- Ik zie dat je condemn vacuum gebruikt. Dan zou je strongarm bracers kunnen overwegen als je ze hebt aangezien deze 30% extra damage doen tegen enemys die knockbacked zijn. Persoonlijk vind ik comdemn unleashed fijner spelen, sowieso zal je dan altijd voor reapers wraps kiezen. (Volgens mij heeft unleashed ook een hogere proc rate dan vacuum maar dit zou ik even op moeten zoeken).
- Je zou indestructable kunnen inwisselen voor long arm of the law. Die 5 extra seconden waarin ik condemn kan spammen maakt een wereld van verschil. Als de mobs eenmaal dood zijn hierdoor heb je indestructable niet meer nodig :)

Dit is mijn build, mocht je wat inspiratie op willen doen:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/RicoG-2341/hero/47296828

Uiteraard kan je me altijd een keer toevoegen! (seasons)

Neen

• Rannasha
  • Laatst online: 10:31

Rannasha

aka "Species5618"

Ruigerock schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:49:
Gisteren gespeeld met de afgestofte wizard, T3 rifts gingen lekker snel zonder ohh shit momenten.
De haunt of vaxo werkt niet getriggered dus ik wisselde Unstable Anomoly naar Paralysis moar fun!
2 Rifts laters springen 4 white mob executioners om de beurt op mij naast een elite pack, perma stun.
Resultaat: 16 miljoen toughness was er binnen enkele seconden door heen, RIP Roy the wizard ;w

Wat heb ik geleerd van deze les
A: Unstable Anamoly moet ik vanaf blijven *dom dom*
B: Executioners doen hun naam eer aan

Verder nog wijze lessen van GoT wizards? Wat is er te doen tegen stuns, Archon toch?
Unstable Anomaly, Firebird 4pc bonus & Teleport. En daarmee de stun gewoon uitzitten. Teleport na afloop om snel weg te komen.

Als een van de twee death-preventions op cooldown zijn iets voorzichtiger gaan spelen. Als beide op cooldown zijn even terug trekken en wachten tot in ieder geval UA weer beschikbaar is.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Blaat
  • Nu online
deTwisj schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:49:
[...]

Die helm en amulet zijn voor mij ook nogal elusive. Kadala kan in d'r bloodshards stikken (ik heb wel 10000 shards erin gepropt zonder hetgeen te krijgen wat ik zoek).

Ik ben ook van mening dat alle classes wel een combinatie hebben van items en skills die iets wel of niet OP maken. Dat is nou juist heel de charme van de diablo series (loot farming en monsters met bosjes afslachten). Daarentegen staat of valt een build wel met [x] specifieke items. Geen Flying Dragon, stacked tear en/of 4-set Sunwokhu? GL met je aspd/holy build. Geen FotF en 6-set Akkhans(sp)? GL met je shotgun of holyfire build. Geen Unrelenting Phalanx? etc. etc.

Er is dan ook niets meer frustrerend dan net die laatste (of laatste paar) key items te missen. Ik heb zelf heel lang rondgelopen als holyfire crusader (Firestarter, HF(blessed ground) en FoH(heaven's tempest) zonder FotF (en eberli charo) en net niet genoeg cdr voor 100% akkarat's champion. De build is gewoon compleet afhankelijk van hoe veel je firestarter can stacken met HF en FoH en het werkte wel op T6, maar als je Grift trials had met veel ranged op het verkeerde moment dan was het soms niet eens mogelijk om boven de rank 15-20 te komen (mijn beste/eerste poging was solo rank 26 geloof ik, daarna alleen maar slechter).

Inmiddels heb ik m'n crusader maar de prullenbak in gegooid en omdat ik door een maat van me een hoop monk gear heb kunnen verzamelen (met name een flying dragon) ben ik een monk gestart. Volgens mij is bijna al(le goe)de gear die ik heb verzameld op deze monk vanuit externe bronnen. Maar inmiddels ben ik een paar dagen bezig erop en zit deze qua kracht al op of boven mijn oude crusader. En dan mis ik nu nog de 4-set Sunwokhu's (oftewel nog geen bijzondere trash/aoe clear). Had ik geen flying dragon gehad dan was die monk met dezelfde skills waarschijnlijk nog niet T4-5 waardig geweest.
Bij mij blijft de Flying Dragon het probleem (en ook ramaladni's, pas 1 gevonden tot nu toe). Ik blijf shards in wapens pompen maar je krijgt er zeer weinig voor met 500 shards bij kadala.

Beetje stom dat wapens zo duur zijn. Ik kan mij niet voorstellen waarom ze dat in godsnaam gedaan hebben. Op deze manier duurt het een eeuwigheid om dat ene item wat je build compleet maakt te bemachtigen.

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 16:16
Heeft iemand toevallig nog wat tips voor mijn Seasonal Witch Doctor? Tier 2 gaat zonder problemen, maar T3 merk ik toch best wel wat verschil en kus ik de vloer al wat regelmatiger. Om nog maar niet te beginnen over T4+.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eury-2434/hero/48168886

Eury#2434

• markklok

markklok

^i feel ya.

Heb helaas ook nog geen FD mogen ontvangen.. en 20 shards per wapen gaat hard... En je krijgt maar bar weinig :(

Legion 7i i9 3080 32gb

• ZTeeVeR
  • Laatst online: 07:57
Boesjke schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:50:
[...]

Ziet er op zich goed uit al. Mooie BoP en Frydehrs.
Zoals je zelf al aangeeft zal je eerst de overige Akhans moeten vinden, als je eenmaal de 4 set bonus hebt zal je zien dat het een stuk makkelijker spelen is omdat je condems nog maar 10 wrath kosten (akarat & unstoppable force).
Dus als je 3 stukken hebt gauw een rorg zoeken of het 4e stuk vinden ;)

Easy gains zijn imo:
- Verwissel je lightning gem door de mirinae (smite) gem. Deze doet meer damage vanwege je holy build, bv op de amulet en bracers heb je al 40% bij elkaar. Ik denk dat je al snel richting de 50-100m crits gaat. Bij mij doen de crits van deze gem inmiddels 200-250 mil op elites.
- Diamond in je helm (hoe korter je cooldowns hoe beter, uiteindelijk is perma akarat je doel denk ik)
- Alleen Ruby's in je chest. Meer str is meer damage en armor. Je vitality is denk ik hoog genoeg (of heb je het idee dat je echt vaak doodgaat? in arcane beams of explosies staan is altijd wel redelijk dodelijk :+ )
- Ik zie dat je condemn vacuum gebruikt. Dan zou je strongarm bracers kunnen overwegen als je ze hebt aangezien deze 30% extra damage doen tegen enemys die knockbacked zijn. Persoonlijk vind ik comdemn unleashed fijner spelen, sowieso zal je dan altijd voor reapers wraps kiezen. (Volgens mij heeft unleashed ook een hogere proc rate dan vacuum maar dit zou ik even op moeten zoeken).
- Je zou indestructable kunnen inwisselen voor long arm of the law. Die 5 extra seconden waarin ik condemn kan spammen maakt een wereld van verschil. Als de mobs eenmaal dood zijn hierdoor heb je indestructable niet meer nodig :)

Dit is mijn build, mocht je wat inspiratie op willen doen:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/RicoG-2341/hero/47296828

Uiteraard kan je me altijd een keer toevoegen! (seasons)
Dank!

werkt die mirinae ook met condemn dan? Of alleen met je primary attack?

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

• Morrar
Zo, ben op seasonal overgestapt op Crusader. Heb inmiddels een aantal builds geprobeerd; Holy Roland en een lightning build. Holy Roland werkte aardig qua damage, maar voelde een tikkeltje kwetsbaar. Lightning werkte efficient, maar wil uiteindelijk toch over op holy omdat daar end game meer potentieel lijkt te zitten. Doel is uiteindelijk holy shotgun, maar mis nog de FotF...

Kadala bleef echter Jekangbord's naar me gooien, dus nu zelf iets met holy geknutseld: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Morrar-2803/hero/49289200. Tips zijn welkom, zeker ook qua gear!

Op de to do staat al:
- Beter wapen met hogere DPS.
- Restraint vervangen door een betere ring.
- Socket rollen op RoRG (maar welke gem?).
- Hogere CHD op gloves rollen.
- Sockets in Captain Crimson pants.
- LPW of Punish damage rerollen naar CDR / CHD / CHC op Jekangbord.
- Betere Reapers craften.

Maar goed... Chronish tekort aan souls houd me nu een beetje tegen :+

[Voor 3% gewijzigd door Morrar op 23-09-2014 11:27]

• markklok

markklok

@ Wolf... Jij hebt in ieder geval al wel een amulet gevonden.. Die schijnt ook niet echt veel te droppen

Legion 7i i9 3080 32gb

Met Jekangbord zou ik Punish gewoon droppen, je gebruikt nu nergens Wrath voor.
Vervang het met een wrath-loze skill zoals Judgment, Consecration, Condemn of Bombardment oid :P of desnoods Iron Skin

En waarom gebruik je Zealous Glare ipv Divine Verdict? Je gebruikt geen Wrath dus heb je dat niet nodig.

Doh.. Volledig in de war hier, zat aan Gyrfalcon's Foote te denken :X 8)7 |:(

[Voor 33% gewijzigd door Angeloonie op 23-09-2014 11:26]

• Blaat
  • Nu online
markklok schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:24:
@ Wolf... Jij hebt in ieder geval al wel een amulet gevonden.. Die schijnt ook niet echt veel te droppen
Klopt, ik heb er inderdaad 1!

Niet dat ie een goede roll heeft maar hey, betere rolls komen later wel. ;)

• markklok

markklok

Ik kan nu die helm nog niet gebruiken en dat scheelt een hoop als je hem permanent kan laten draaien

Legion 7i i9 3080 32gb

• Morrar
@Angeloonie: Hehe, jup Wrath heb ik nog steeds nodig voor Blessed Shield. Werk nu nog met builder - spender omdat ik geen Gyrfalcon's heb. Ook heb ik geen FotF voor een echte shotgun build, dus voor damage zit ik nog vast aan bijvoorbeeld Blessed Shield (en daarom dus ook aan Punish als builder). Overigens valt de schade van BS me wel een beetje tegen, zelfs met Jekangbord.

Ik moet gewoon nog even op zoek naar de echte build changers :)

[Voor 28% gewijzigd door Morrar op 23-09-2014 11:33]

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Wolf schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:28:
[...]

Klopt, ik heb er inderdaad 1!

Niet dat ie een goede roll heeft maar hey, betere rolls komen later wel. ;)
Juistem.. FD heb ik gelukkig al wel mogen vinden met redelijke roll, gisteren mijn 4e ramalama te pakken. Wellicht goed geluk vanwege het feit dat ik de 3e had weggegeven. Gamble nu wel op headgear al een tijd, maar heb liever inderdaad de amu. Hoewel ik van 1 van de 2 momenteel al blij zou worden. Mijn SSS versie van de build werkt namelijk wel redelijk, maar je mist toch die 3500% spam xD

Ik kan hiermee overigens al prima T6 solo aan met redelijke snelheid (mag nog een stuk sneller, dat zeker ;))

[Voor 7% gewijzigd door Baroshir op 23-09-2014 11:33]

• kaluro2
  • Laatst online: 26-05-2021

kaluro2

Kaluro.650

GeertJam schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:11:
Heeft iemand toevallig nog wat tips voor mijn Seasonal Witch Doctor? Tier 2 gaat zonder problemen, maar T3 merk ik toch best wel wat verschil en kus ik de vloer al wat regelmatiger. Om nog maar niet te beginnen over T4+.

Blijf lekker op T1 dan, als je op T2+ al wel eens dood gaat. ;)
Of ga hardcore spelen, dan leer je de grenzen/limieten kennen. Bij softcore 'overstap' je de difficulty al vaak sneller, doordat er toch geen penalties zijn.

Gewoon je gear blijven upgraden en een duidelijke build zoeken en daaromheen proberen te gearen. :+
En in de tussentijd T1 all the way.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Morrar
GeertJam schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:11:

Je mist vooral nog wat goede gear, dus blijf zoeken. Zaken als een Mask of Jeram en Tasker and Theo zijn nodig om een pet build echt efficient te maken. Qua wapen is een Rhen'ho Flayer een goede optie (met Addling Toads erg sterk defensief) of een Starmetal Kukri (erg sterk offensief) als je veel mazzel hebt. Daarnaast kun je het beste physical damage gaan stacken of eventueel fire damage (afhankelijk van type pet build).

Verder zou ik die Wreath of Lightning en Mirinae gems droppen, aangezien je toch geen lightning of holy damage gaat stakken in een pet build. Goede pet doctor gems zijn; Bane of the Powerful (altijd goed), Pain Enhancer (pets triggeren bleed, schaalt met % physical), Bane of the Trapped (allen met piranha's) en Enforcer (pet damage is goed, maar is wel additief!).

Verder zou ik Pierce the Veil nemen als passive (i.p.v. Fierce Loyalty); toch weer 20% extra schade, ook voor je pets. Mana is toch geen issue als pet WD.

[Voor 25% gewijzigd door Morrar op 23-09-2014 11:54]

Morrar schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:41:
[...]

Je mist vooral nog wat goede gear, dus blijf zoeken. Zaken als een Mask of Jeram en Tasker and Theo zijn nodig om een pet build echt efficient te maken. Qua wapen is een Rhen'ho Flayer een goede optie (met Addling Toads erg sterk defensief) of een Starmetal Kukri (erg sterk offensief) als je veel mazzel hebt. Daarnaast kun je het beste physical damage gaan stacken of eventueel fire damage (afhankelijk van type pet build).

Verder zou ik die Wreath of Lightning en Mirinae gems droppen, aangezien je toch geen lightning of holy damage gaat stakken in een pet build. Goede pet doctor gems zijn; Bane of the Powerful (altijd goed), Pain Enhancer (pets triggeren bleed ook), Bane of the Trapped (allen met piranha's) en Enforcer (pet damage is goed, maar is wel additief!).

Verder zou ik Pierce the Veil nemen als passive (i.p.v. Fierce Loyalty); toch weer 20% extra schade, ook voor je pets. Mana is toch geen issue als pet WD.
Ik zou voor mijn WD niet zo snel voor Bane of the Trapped gaan, omdat het effect van Piranha maar beperkt is. Te lange cooldown om heel nuttig te zijn voor die gem en de duur van Piranha is maar kort.

• Morrar
Deadsmell schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:54:
[...]

Ik zou voor mijn WD niet zo snel voor Bane of the Trapped gaan, omdat het effect van Piranha maar beperkt is. Te lange cooldown om heel nuttig te zijn voor die gem en de duur van Piranha is maar kort.
CD op Frozen Piranha's is 8 sec. En met Grave Injustice tikt die paar seconden zo weg. Mana gebruik je verder eigenlijk alleen voor Piranha's dus die kun je B2B casten.
Ik gebruik mana voor zowel Piranha's als Acid Cloud. AC is bij mij een vrij grote damage dealer.

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 22:29

Boesjke

Excellent!!

ZTeeVeR schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:14:
[...]

Dank!

werkt die mirinae ook met condemn dan? Of alleen met je primary attack?
Yep juist met condemn, dat is de enige attack die ik gebruik ook. De proc rate van comdemn unleashed is 83% (http://www.d3maxstats.com/procrates/crus/) (en smite heeft dan 15% kans op te activaten, dus dit geeft al aan dat het voor packs fantastisch is, voor single elites een stuk minder, dat is het enige nadeel).

Maar dat een condemn build erg sterk is blijkt uit het feit dat ik zojuist een grift lvl 38 heb gehaald in 14.44 oid! Erg blij! Sta nu op de 100e positie op de seasonal crusader ladder :)

Neen

• Morrar
Deadsmell schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:58:
Ik gebruik mana voor zowel Piranha's als Acid Cloud. AC is bij mij een vrij grote damage dealer.
Mja dan gebruik je ws Piranhado (16 sec CD) i.c.m. AC. Dat is een leuke damage combo, maar ik vind em wat minder passen in een pet build. Of je zou poison moeten gaan stacken. Met FA en Dogs zou dat nog wel gaan, maar Big Stinker van Guargantuan vind ik niet echt indrukwekkend. Daarnaast worden je fetishes van FS dan helemaal niet gebuffed en doen dus veel minder schade. Overigens zou ik in een poison build gaan voor Gem of Efficacious Toxin.

Ander nadeel van Pirnahado vind ik trouwens dat alle mobs op 1 hoop komen, waardoor je pets er minder goed bijkunnen. Zeker als je Garg neemt, staat die dan vaak te niksen. Maar ik weet niet of dat nog steeds een probleem is nu ze de hitboxes van pets hebben verkleind.

[Voor 19% gewijzigd door Morrar op 23-09-2014 12:17]

• Ruigerock
  • Laatst online: 17-05 11:48

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Rannasha schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:00:
[...]

Unstable Anomaly, Firebird 4pc bonus & Teleport. En daarmee de stun gewoon uitzitten. Teleport na afloop om snel weg te komen.

Als een van de twee death-preventions op cooldown zijn iets voorzichtiger gaan spelen. Als beide op cooldown zijn even terug trekken en wachten tot in ieder geval UA weer beschikbaar is.
Bedankt, de firebird 4pc set was helaas nog niet compleet.
Ik zat eerder te denken aan archon met teleport, volgens mij doorbreekt deze de stun zoals WOTB bij barbarian. Daarna meteen afstraffen met hulk smash/beam of death >:)

Diablo 3 - Battle.net

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 11:34
Zo, holy shotgun build redelijk af nu, mochten er nog tips zijn qua gear oid, please tell me

http://eu.battle.net/d3/e...poiler-2634/hero/39329390

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

• Morrar
Spoiler schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:30:
Zo, holy shotgun build redelijk af nu, mochten er nog tips zijn qua gear oid, please tell me

Legendary gems toevoegen aan je jewelry :) Puzzle ring vervangen door een SoJ. En nog ergens ~20% CDR vandaan zien te halen; dan heb je 100% uptime op AC.

Verder erg nette gear hoor!

[Voor 18% gewijzigd door Morrar op 23-09-2014 12:40]

• Ulanbator
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-04 12:35
Eindelijk dropt er voor mijn Monk na drie weken farmen mn tweede Suwuko ammu bij een grift boss...met bagger stats grrr!

Kan ik nog niet mijn Perskov head eye dinges gebruiken want dan verlies ik veel teveel dsp met alleen maar dex en ias op een Suwuko ammu.

Trouwens zonder Flying Dragon werkt de SWK build voldoende op T6 hoor. Als je maar genoeg spirit hebt om te spammen. Die dubbele sheet DPS door het proccen van de FD is wel handig bij hogere grifts.

D3 Armory

Spoiler schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:30:

Volgens mij is hij niet af :P

Helm: Volgens mij wil je een Leoric's. Daarnaast geen CHC op de helm.
Chest: All res ipv Armor
Belt: Vigilante Belt
Pants: Akkhan pants (zie Helm/Belt)
Wapen: Moet nog een Ramaladni's Gift hebben
Schild: Hellskull is niet echt een hele top roll. Str/Vit/CHC/Cooldown wil je hebben.
Rings: Mist een SoJ. Missen gems.
Amu: Geen gem, geen Holy%

Zo :+

[Voor 31% gewijzigd door Angeloonie op 23-09-2014 12:45]

• Spoiler
Angeloonie schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:41:
[...]

Schild: Hellskull is niet echt een hele top roll. Str/Vit/CHC/Cooldown wil je hebben.

hahah point taken ;) inderdaad "redelijk" zei ik toch. Thanks maar weer! Ja, inderdaad leg gems in ringen/amu willen nog niet helemaal lukken.

• Morrar
Angeloonie schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:41:
[...]

Mja Leoric's Crown en Vigilante Belt zijn leuk, maar moet je wel net hebben :) Crimson setje is een beetje de "poor man's" variant ervan :+ Zelf heb ik ook nogal moeite om die verdomde pants van Akkhan te vinden :X

[Voor 5% gewijzigd door Morrar op 23-09-2014 12:58]

• Spoiler
Morrar schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:38:
[...]

Legendary gems toevoegen aan je jewelry :) Puzzle ring vervangen door een SoJ. En nog ergens ~20% CDR vandaan zien te halen; dan heb je 100% uptime op AC.

Verder erg nette gear hoor!
ja thanks :) Puzzele ring was een van de betere die ik nog had liggen, maar de vervangen is aanstaande. En de 100% uptime AC is het streven :9 wat beuk je er dan door joh!

Anoniem: 443074

Ik moet eigenlijk alleen nog leorics crown. Heb al een goed gerollde vigilante belt in stash :> Almost there! Hellskull heb ik ook wel maar meh nie zown goeie roll, plus na leorics heb ik die nie meer nodig denk ik

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sheev-1316/hero/39965521
Morrar schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:15:
[...]

Mja dan gebruik je ws Piranhado (16 sec CD) i.c.m. AC. Dat is een leuke damage combo, maar ik vind em wat minder passen in een pet build. Of je zou poison moeten gaan stacken. Met FA en Dogs zou dat nog wel gaan, maar Big Stinker van Guargantuan vind ik niet echt indrukwekkend. Daarnaast worden je fetishes van FS dan helemaal niet gebuffed en doen dus veel minder schade. Overigens zou ik in een poison build gaan voor Gem of Efficacious Toxin.

Ander nadeel van Pirnahado vind ik trouwens dat alle mobs op 1 hoop komen, waardoor je pets er minder goed bijkunnen. Zeker als je Garg neemt, staat die dan vaak te niksen. Maar ik weet niet of dat nog steeds een probleem is nu ze de hitboxes van pets hebben verkleind.
Piranhado, klopt. En ik stack inderdaad Poison. Maar Gargantuan gebruik ik niet. In plaats daarvan Corpse Spiders met de Spider Queen rune, in combinatie met een Grin Reaper. De mimics die spawnen casten al je spells en je hebt dan een flinke lading Spider Queens rondlopen en gratis Piranhado's. En voor de hoopjes mobs heb ik dus Acid Cloud. Die doet dan flinke damage.

Momenteel alleen Enforcer op mijn char, maar het is de bedoeling om daar Bane of the Powerful en Gem of Efficacious Toxin bij te nemen, zodra ik een SoJ en een goed amu gevonden heb.
Anoniem: 443074 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:03:
Ik moet eigenlijk alleen nog leorics crown. Heb al een goed gerollde vigilante belt in stash :> Almost there! Hellskull heb ik ook wel maar meh nie zown goeie roll, plus na leorics heb ik die nie meer nodig denk ik

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sheev-1316/hero/39965521
Hehe lekkere gear :D

Heb zelf een tijd terug een 98% Leoric's gevonden dus dat zit goed :D

Voorlopig maar eens de Phalanx build proberen, en hopen dat er dan eens een FotF dropt :)
Ik lees overal dat je voor perma AK 56% cooldown nodig hebt? Dat is opgeteld van gear of in de ingame profile stats?
Daarnaast m'n Gogok maar eens op lvl 25 krijgen zodat dat ook 15% cooldown oplevert :)

[Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 23-09-2014 13:28]

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04 15:20

Jerry

Who?

Angeloonie schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:26:
[...]

Hehe lekkere gear :D

Heb zelf een tijd terug een 98% Leoric's gevonden dus dat zit goed :D

Voorlopig maar eens de Phalanx build proberen, en hopen dat er dan eens een FotF dropt :)
Ik lees overal dat je voor perma AK 56% cooldown nodig hebt? Dat is opgeteld van gear of in de ingame profile stats?
Daarnaast m'n Gogok maar eens op lvl 25 krijgen zodat dat ook 15% cooldown oplevert :)
Ingame profile stat :).
Als je gogok gebruikt heb je maar 48-49% nodig, maar dan moet je wel opletten met verversen van AK.
Ik ben zelf weer overgestapt op Akkhan Helmet ipv Leorics Crown zonder RRoG, zodat ik een Unity + SoJ kan gebruiken. Nu alleen nog een betere Vigilante Belt zien te vinden en boots met Phalanx dmg.

[Voor 12% gewijzigd door Jerry op 23-09-2014 13:40]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Pagina: 1 ... 102 103 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~[/url]</b>~[/html]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee