Dat komt omdat die 1 hand xbox sneller is. Daardoor gaat de sheet damage (die je in-game ziet als je je inventory opent) omhoog. Of dat ook betekent dat je in het echt meer damage doet hangt af van de hoeveelheid attackspeed waar je uiteindelijk op uitkomt. Meer is niet altijd beter.thewizard2006 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:34:
Yes heb ik inmiddels. Wel grappig om te zien dat er in de ingame stats staat dat ik met een bepaalde 1 hander meer dps doe. Wordt wel lastig vergelijken als dat niet helemaal realistisch is.
De link die ik je heb gegeven leidt naar een pagina waar je weer een link kunt vinden naar een artikel dat 'The Tao of Sentries' heet. Daarin wordt uitgelegd hoe attackspeed werkt met sentries.
Je sentries doen uiteindelijk niet méér damage voor elk procentje attackspeed dat jij toevoegt: het gaat in stappen. Je sentries versnellen als jouw attackspeed bepaalde breakpoints bereikt. Bijvoorbeeld: 1,11 attacks/second 1,26 of 1,46.
Stel je hebt een attackspeed van 1,26. Je doet nu een ring aan met 7% attackspeed. Je attackspeed zit nu ergens tussen de 1,26 en 1,46 in. Leuk, maar je sentry gaat er niet sneller van schieten. Die gaat pas harder als jij de 1,46 bereikt. Kan je dus beter crit chance op je ring rollen want daar gaat je damage wel van omhoog.
Voor zover ik heb begrepen is een 1-hand xbow alleen beter als het een Calamity is en je het hoogste breakpoint kunt halen (4,16 attacks/second).
Hoop gedoe wel. Je kan ook gewoon een 2-hander gebruiken en weten dat je daar plenty hard mee gaat op T6.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)