• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:57
Deadsmell schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:22:
Dat is een 'bug' in Battle.net. Sockets die met de gift zijn toegevoegd zijn nooit zichtbaar, tenzij je er met de muis over gaat.
Soms niet dan, mijn huidige boog en boog op Scoundrel zie je het wel namelijk..

X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp

• Legolas_1973
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-01-2018
mijn char begint erop te lijken maar kan wel tips gebruiken al ben ik redelijk tevreden op het moment.

mijn sheet DPS is op dit moment 1,06 mil
belangrijke stats voor DPS die je niet op sheet ziet
sentry damage 44%
damage against elites 41%

elites poffen erg snel 8)

Diablo 3

• Salsario
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-01-2020
Omdat er een nieuwe patch is, weer eens ingelogd. Moet zeggen, deze patch zat ik op te wachten. Ouderwets D2 gevoel komt er echt van terug. Inmiddels op seasons met een DH lvl 36. Naast mn barb en wizz op non-season. Weet niet of het gepast is hier, maar mocht iemand nog online zijn en zin hebben me even tot 70 op sleeptouw te nemen.... Graag! Want lvl-en gaat wel aardig traag in je eentje :P

SantaX#2194
Salsario schreef op maandag 22 september 2014 @ 01:51:
Omdat er een nieuwe patch is, weer eens ingelogd. Moet zeggen, deze patch zat ik op te wachten. Ouderwets D2 gevoel komt er echt van terug. Inmiddels op seasons met een DH lvl 36. Naast mn barb en wizz op non-season. Weet niet of het gepast is hier, maar mocht iemand nog online zijn en zin hebben me even tot 70 op sleeptouw te nemen.... Graag! Want lvl-en gaat wel aardig traag in je eentje :P

SantaX#2194
Valt best mee. Mijn eerste seasonal char heb ik solo geleveld in ca. 10 - 15 uur door bonus bounties te spelen. Maar het kan een stuk sneller als je alleen de cursed chests pakt en/of Halls of Agony 3 runt.

Maar met een boost kan je in een uurtje klaar zijn. :P

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-05 20:27

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

kaluro2 schreef op zondag 21 september 2014 @ 15:26:
Ik heb mijn crusader gisteren wat bijgeschaafd. ramadinges gevonden en een socket in mijn BoP gestopt, powerhouse is het nu. 2-set roland en akkhan gevonden voor +1k strength.

Ik heb tijdelijk die reaper wraps voor meer vloeiende gameplay aangezien ik vaak resource starved ben.

Nu maar eens kijken of ik nog leuke upgrade gear kan gaan vinden, de basis is er in ieder geval.
900k dps en 11,5m tough met mijn passives. en 48% CDR.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaluro-2690/hero/47545643
heey, die build heb ik sinds gister ook :P

ben volledig van light afgestapt nu, en heb mn crusader 'condemn-proof' gemaakt, want condemn zit meer toekomst in dan in de lightbuild (die practisch niet sterker kon). gear kan nog wel bijgeschaafd worden hier en daar, maar dit is iig al voldoende gebleken om GR24 aan te kunnen. Killen van single mobs (RG) is wel lastig; die kuhl look-a-like koste me 4 minuten, waardoor ik maar net binnen de tijd klaarwas, maar goed; hij doet het iig :P

heb denk ik genoeg tough om ook de volgende 2-3 GR's aan te kunnen, maar daarna moet ik weer een list verzinnen denk ik ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Deadsmell schreef op maandag 22 september 2014 @ 07:53:
[...]

Valt best mee. Mijn eerste seasonal char heb ik solo geleveld in ca. 10 - 15 uur door bonus bounties te spelen. Maar het kan een stuk sneller als je alleen de cursed chests pakt en/of Halls of Agony 3 runt.

10~15u is ook al lang. >:) Heb 15u op me season DH zitten en dus al 5/6 mara en een dikke Calamity kunnen vinden.

GR27/28 is al te doen. Daarmee is het doel can deze char al bijna bereikt, om de gems boven level 25 te krijgen :)

Solo moet 't in 5u of zo te doen zijn. Gewoon T4-6 bty's doen, waar je nog redelijk snel kunt killen, en blijf wat craften om DPS bij te houden. De eerste char is wel altijd wat moeizamer zonder plans/ppoints natuurlijk.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:55

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Legolas_1973 schreef op maandag 22 september 2014 @ 01:11:
mijn char begint erop te lijken maar kan wel tips gebruiken al ben ik redelijk tevreden op het moment.

mijn sheet DPS is op dit moment 1,06 mil
belangrijke stats voor DPS die je niet op sheet ziet
sentry damage 44%
damage against elites 41%

elites poffen erg snel 8)
Fan van de boekenserie ?? :) (heb ze zelf allemaal gelezen :+ )

Legion 7i i9 3080 32gb

• Salsario
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-01-2020
[...]

Ja precies! dat zeg ik, gaat hendig langzaam als je niets hebt :) Zeker als je weet dat je met een boost er in een uurtje of 2 bent. Inmiddels 54 geloof ik, kon eindelijk een public game vinden, niet dat het druk was, maar met 2 - 3 man gaat het toch al wat sneller. Ben alleen vergeten te slapen :+

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-05-2021

kaluro2

Kaluro.650

Deadsmell schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:22:
Dat is een 'bug' in Battle.net. Sockets die met de gift zijn toegevoegd zijn nooit zichtbaar, tenzij je er met de muis over gaat.
Ik heb een socket toegevoegd met een ramadinges gift, welke wel zichtbaar is:

Een van de betere blade of prophecies die er momenteel zijn denk ik zo. :+
kwakke01 schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:35:
[...]

heey, die build heb ik sinds gister ook :P

ben volledig van light afgestapt nu, en heb mn crusader 'condemn-proof' gemaakt, want condemn zit meer toekomst in dan in de lightbuild (die practisch niet sterker kon). gear kan nog wel bijgeschaafd worden hier en daar, maar dit is iig al voldoende gebleken om GR24 aan te kunnen. Killen van single mobs (RG) is wel lastig; die kuhl look-a-like koste me 4 minuten, waardoor ik maar net binnen de tijd klaarwas, maar goed; hij doet het iig :P

heb denk ik genoeg tough om ook de volgende 2-3 GR's aan te kunnen, maar daarna moet ik weer een list verzinnen denk ik ;)
Link je crusader eens :+ En wat gebruik jij als 'fury dump' ? Condemn, akarat, die beam enzo gebruiken allemaal geen fury. Ik heb nog geen condemn shield dus moet mijn fury ergens mee dumpen.
Ik gebruik momenteel fist of the heavens (fissure) maar misschien weet jij een betere dump. ;)

[Voor 52% gewijzigd door kaluro2 op 22-09-2014 09:04]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• kwakke01

kwakke01

kaluro2 schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:58:
[...]

Ik heb een socket toegevoegd met een ramadinges gift, welke wel zichtbaar is:

Een van de betere blade of prophecies die er momenteel zijn denk ik zo. :+

[...]

Link je crusader eens :+ En wat gebruik jij als 'fury dump' ? Condemn, akarat, die beam enzo gebruiken allemaal geen fury. Ik heb nog geen condemn shield dus moet mijn fury ergens mee dumpen.
Ik gebruik momenteel fist of the heavens (fissure) maar misschien weet jij een betere dump. ;)
hijs beter dan die van mij iig ; maar hij staat niet in de top-50 van de HC-ranking op diablo3ladder ;) nog eff verder zoeken dus (of je gem upgraden) ;)

linkje naar mijn crus:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/47354257

-edit- condemn gebruikt JUIST wrath, dat maakt deze build tot een van de sterksten; het continue kunnen casten van condemn ;)
Full-Akkhan & attack-law om de consumptie nog enigzins binnen de perken te houden, en provoke voor het snel vullen van de wrath-bubble ;)

-edit2-

foh-fissure zou ik niet doen, die is light-based, en je wilt eigenlijk holy ;) gebruik divine well; dies wel holy :)

[Voor 17% gewijzigd door kwakke01 op 22-09-2014 09:12]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Ik zou soms willen dat je een item van non-season naar Season zou kunnen doorsturen. Uiteraard alleen als je char daar lvl 70 is en paragon 100 oid. :+

Vond gisteren het Seasonal Crusader Shield Frydehr's Wrath :*) Maar nu heb ik op Seasons geen Blade of the Prophecy, en non-season wel. Nu moet ik wachten tot season over is voordat ik het schild nuttig kan inzetten :(

Maar goed, ik heb nog steeds geen:
- Fate of the Fell
- Unrelenting Phalanx

Volgens mij zijn dat de enige Crusader items die ik op non-season/season nog niet heb. Inmiddels de hele Roland set dubbel, 1,5 Akkhan set tussen non-season/season, alle 1-h flails, bijna alle 2-h flails, maar de belangrijkste heb ik nog niet :(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:12
Aan het einde van de season word alles per interne post naar je karakter gestuurd.
En je xp word er bij opgeteld

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Alle items, gold, gems, etc worden per interne mail (net als in het verleden bij de Auction House) per mail verzonden. Zodat er geen items verloren gaan als je stash vol zit (immers jij krijgt alle items dus van alle seasonal chars plus eventuele items uit de stash :)

De verzamelde xp wordt verrekend met je huidige paragon levels, hiervoor kan je de volgende calculator gebruiken:

Paragon season calculator
http://www.d3bg.org/paragon-calculator/en.php

:+

[Voor 12% gewijzigd door Vidra op 22-09-2014 09:45]

Senior Manager Legal | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: Ryzen 9 3900X - ASUS X570 C8H - 32GB - ASUS STRIX RTX 2080 OC

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:16

Anno

Griefmaker#2862

Van het weekend niet veel progressie gemaakt. Ongeveer 50 paragon levels en wat gems geupgrade. Verder nog wat gear gevonden voor een jade en physical build. Maar nog geen set compleet om te proberen.

Wat me opvalt is dat paragon levels heel hard gaan op T4 als ik bounties doe. Ongeveer 1 level per bounty bag dat word nu wel iets minder maar het gaat nog steeds best wel hard. Veel sneller als (g)rifts.

Ook nog Wasteland 2 gekocht, dus de eerste paar weken moet ik mijn speeltijd gaan verdelen.
Anno schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:50:

[..]
Ook nog Wasteland 2 gekocht, dus de eerste paar weken moet ik mijn speeltijd gaan verdelen.
Keuzes :F

Senior Manager Legal | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: Ryzen 9 3900X - ASUS X570 C8H - 32GB - ASUS STRIX RTX 2080 OC

• DHeidstra
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-04 11:38
Gisteren op mijn Pull Monk GR 42 gedaan. Constant hopen op geen lagespike dat serenity niet af valt. Jammer genoeg nog steeds geen goede Stone of Jordan gevonden.
Vidra schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:44:
[...]

Alle items, gold, gems, etc worden per interne mail (net als in het verleden bij de Auction House) per mail verzonden. Zodat er geen items verloren gaan als je stash vol zit (immers jij krijgt alle items dus van alle seasonal chars plus eventuele items uit de stash :)
Ja no shit, dat weet ik ook wel _O- Snap alleen niet waarom ik die reactie kreeg:
Angeloonie schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:13:
Nu moet ik wachten tot season over is voordat ik het schild nuttig kan inzetten :(
Ik bedoelde gewoon dat je een mogelijkheid zou hebben om een item naar Seasons te versturen :P
(andersom zou niet werken omdat iedereen dan de Seasonal legs terugstuurt en stopt met spelen)

[Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 22-09-2014 09:59]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:12
Angeloonie schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:13:
Ik zou soms willen dat je een item van non-season naar Season zou kunnen doorsturen.
Verkeerd om gelezen :(

[Voor 5% gewijzigd door Sinned123 op 22-09-2014 10:05]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:04

TiMMieJ

PSN: Orixez

Mm lees veel over season misschien toch ook maar eens beginnen. Enkel mijn maten waar ik mee speel spelen geen season dus zal tussen door maar wat levelen. Zal de Tweakers community maar eens bekijken of mensen nog aan het levelen/boosten zijn. Dat is namelijk het enige wat me tegen staat weer. Gewoon alles door moeten....

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Heeft deze game in het begin een beetje een goede tutorial voor nieuwkomers in het Diablo universum? Ik wil de game straks gaan halen om co-op met mijn vriendin te spelen, maar we hebben allebei nog geen flauw benul hoe alles werkt. Ik pak alles wel relatief snel op, maar zij gamed nagenoeg nooit. :)

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:35

SideShow

Administrator

bram1984 schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:25:
Heeft deze game in het begin een beetje een goede tutorial voor nieuwkomers in het Diablo universum? Ik wil de game straks gaan halen om co-op met mijn vriendin te spelen, maar we hebben allebei nog geen flauw benul hoe alles werkt. Ik pak alles wel relatief snel op, maar zij gamed nagenoeg nooit. :)
Klik to kill ;) En een beetje verhaallijn. Meer moet je toch niet weten? :p

• kwakke01

kwakke01

bram1984 schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:25:
de basics zijn simpel; alles wat je ziet moet dood danwel kapot. Alles wat valt pak je op en verkoop je, of gebruikt je als het beter is dan hetgeen je dan hebt. De storymode wijst zich vanzelf; de npc's houden hele verhalen en geven aan wat je moet doen. Dit wordt begeleidt door een pijl in je beeld die aangeeft waar je naartoe moet.

en alsof dat niet genoeg is: er is een hele community die je terzijde staat :) (that would be us :+ )

• bram1984
Yep zover was ik inderdaad al. Ik doel meer op het builden van je character en de menu's enzo. Sommige RPG getinte games behandelen je alsof je een genie bent en alles al snapt. Dat vind ik altijd wel een showstopper.

Maar we gaan het zien.

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:38

FireDrunk

BBG'er
Kom gewoon in de SG clan, en join het TS kanaal... Dan leer je snel genoeg ;)
(ook van niet Diablo zaken :+ )

Er loopt daar vanalles rond om je te helpen.

[Voor 11% gewijzigd door FireDrunk op 22-09-2014 10:43]

Even niets...

• Legolas_1973
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-01-2018
markklok schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:46:
[...]

Fan van de boekenserie ?? :) (heb ze zelf allemaal gelezen :+ )
beetje off topic maar ja 8) :D

Diablo 3

TiMMieJ schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:18:
Mm lees veel over season misschien toch ook maar eens beginnen. Enkel mijn maten waar ik mee speel spelen geen season dus zal tussen door maar wat levelen. Zal de Tweakers community maar eens bekijken of mensen nog aan het levelen/boosten zijn. Dat is namelijk het enige wat me tegen staat weer. Gewoon alles door moeten....
In season hoef je niet alles weer opnieuw door te spelen, want Adventure mode is altijd beschikbaar. Je kunt dus meteen bounties gaan doen.

Er zijn genoeg mensen in de clans/communities die season spelen, dus het zal niet moeilijk zijn om medespelers te vinden. :)

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-04 07:22

dynosu

Orly ?

Gisteren zelf eindelijke Marauder set compleet gemaakt. Dus nu ,,, sentries, sentries EVERYWHERE. En zelf een beetje rondrennen.

Nu nog ring of royal grandeur zien te fixen. Dan kan ik mijn Hexing Pants of Mr. Yan eindelijk aan. Die pants zijn bij uitstek geschikt voor sentry spec.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
dynosu schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:47:
Gisteren zelf eindelijke Marauder set compleet gemaakt. Dus nu ,,, sentries, sentries EVERYWHERE. En zelf een beetje rondrennen.

Nu nog ring of royal grandeur zien te fixen. Dan kan ik mijn Hexing Pants of Mr. Yan eindelijk aan. Die pants zijn bij uitstek geschikt voor sentry spec.
RoRG is binnen 1u max te regelen, zeker als je M6 hebt.

Gewoon wat pub split T6 bty's doen, 10 mins max per bag.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• dynosu

dynosu

Orly ?

i know, heb dat ook al gedaan, echter ik heb nog geen ring gezien. Veel amulets tho, heel veel amulets ...

• wroekel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06-2019
dynosu schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:47:

geen TNT ?

Diablo 3 profiel

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja Hexing pants is een straightforward damage increase zolang je maar beweegt, leek mij op zich best bruikbaar met een sentry build ?

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:28
dynosu schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:55:
[...]

Mja Hexing pants is een straightforward damage increase zolang je maar beweegt, leek mij op zich best bruikbaar met een sentry build ?
en je moet ook maar een T&T hebben, loop ook met hexing rond door gebrek aan T&T's en scheelt kwa dps ook niet heel veel

Movies: letterboxd

• dynosu

dynosu

Orly ?

T&T heb ik helaas nog niet mogen ontvangen en ik heb al een hexing, niet een geweldige, maar okey genoeg om te gebruiken mits ik ring of royal grandeur kan versieren >< (en de loot gods hebben een running gag volgens mij, zorg dat ik geen ring krijg grrrrr.

• wroekel
  • Laatst online: 05-06-2019
was gewoon even nieuwschierig voor de keuze van geen TNT wist niet dat ze zo uniek waren :P heb er 1 op me DH (geen geweldige) 1 op de WD en al 2 weggegeven aan mede got-ers :P

Diablo 3 profiel

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gisteren nog een maat van mij happy gemaakt met een calamity. Die heeft mij zo enorm veel geholpen, dus die heeft nu een calamity gekregen van me :P

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-03 17:22

Baroshir

Zeh blub..

wroekel schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:11:
was gewoon even nieuwschierig voor de keuze van geen TNT wist niet dat ze zo uniek waren :P heb er 1 op me DH (geen geweldige) 1 op de WD en al 2 weggegeven aan mede got-ers :P
Tja, RNG he. Sommige mensen vinden 4 T&T's in 400 paragon levels, anderen 0 ;) Ik heb ook een flinke tijd moeten gamblen voor T&T / rucksack en dan krijg je ook nog een 40% T&T natuurlijk. Heb ook nog 0 op de teller staan bij DH qua Kridershot / Calamity, maar goed kom er vanzelf wel 1 tegen.

Sinds vorig weekend ook mijn monk aan het gearen. Nog 1 stuk Sunwuko te gaan, gamblen wil hierop ook weer eens niet lukken. Wel Flying Dragon met een redelijke roll gevonden, nu nog een ramalamadingdong.. Zonder volledige set gebruik ik die voorlopig toch nog niet xD En weet toch nog niet welke build ik ga gebruiken, heb ook de combo voor Bellwuko en zit nu tijdelijk op een wat meer party based build met SSS.. Ook erg leuk moet ik zeggen.

[Voor 9% gewijzigd door Baroshir op 22-09-2014 11:26]

• TiMMieJ

TiMMieJ

[...]

Dus als ik je hier goed begrijp begin je op low lvl al halls of agony te lopen!? Of doe je dit pas nadat je via de normale leveling methode je deze hebt bereikt? En dan steeds een hoger niveau?
TiMMieJ schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:24:
[...]

Dus als ik je hier goed begrijp begin je op low lvl al halls of agony te lopen!? Of doe je dit pas nadat je via de normale leveling methode je deze hebt bereikt? En dan steeds een hoger niveau?
Ja, dat kan vanaf level 1 al. Je kunt in season direct naar Adventure Mode, je hoeft de story line niet te doorlopen. Laatste keer dat ik een char levelde ging het behoorlijk snel met alle cursed chests zoeken. Dat is denk ik nog sneller dan HoA3.

• bram1984
Ik ga het gewoon proberen. :p

Nu alleen kiese tussen de US Store of gewoon retail. Scheelt ca. € 15,- maar wel doorverkoopbaar.

Replayability, is dat wat? Die Adventure mode is met random generated dungeons waar je zo in kan droppen, lees ik. Als je dat kan blijven spelen, dan misschien toch maar digitaal gaan.

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:28
bram1984 schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:29:
Ik ga het gewoon proberen. :p

Nu alleen kiese tussen de US Store of gewoon retail. Scheelt ca. € 15,- maar wel doorverkoopbaar.

Replayability, is dat wat? Die Adventure mode is met random generated dungeons waar je zo in kan droppen, lees ik. Als je dat kan blijven spelen, dan misschien toch maar digitaal gaan.
Adventure mode is gewoon de hele wereld open en alle dungeons opnieuw doen etc. Die random generated dingen zijn Rifts of Greater Rifts :)

Maar replayability... de endgame is ontiegelijk lang, eer je alle gear hebt en je paragon levels op max hebt.. dan ben je wel even bezig :P
Deadsmell schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:27:
[...]
Ja, dat kan vanaf level 1 al. Je kunt in season direct naar Adventure Mode, je hoeft de story line niet te doorlopen. Laatste keer dat ik een char levelde ging het behoorlijk snel met alle cursed chests zoeken. Dat is denk ik nog sneller dan HoA3.
Zo level ik mijn "nieuwe" DH ook. Nu level 20 oid, ben het ff kwijt al paar dagen niet gespeeld. Gewoon de meest dicht bevolkte gebieden in, vooral met hulp van paragon levels gaat het ineens best rap.

[Voor 28% gewijzigd door TgR_KILLER op 22-09-2014 11:32]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Doorverkopen wordt overigens lastig. Of je moet je account doorverkopen.. Want ook als je een fysieke koopt, moet je gewoon je CD key koppelen aan je account.

En voorheen was er volgens mij ook een trial versie zodat je het tot level 20 kon proberen. Wellicht hebben ze deze al verwijderd, maar het is natuurlijk wel even een controle waard..

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:13

KipCurreh

Nightcrawler

[...]

Ik loop toch meestal de story door met elke nieuwe char, dan heb je toch meer het gevoel dat je gerichter bezig bent... Zo kom je dan toch al dik in de 65+ qua lvl, en dan kan je snel naar 70 door bounties...

Erna doe je toch niks anders meer dan bounties, rifts & grifts.. Om dan al vanaf lvl 1 ermee te beginnen, nah laat maar :)
Het gaat dan miss iets trager qua lvlen wellicht...

basicly, it's all in my head :X

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Nitro+ RX5700XT Asus Prime X470 Pro

KipCurreh schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:35:
[...]

Ik loop toch meestal de story door met elke nieuwe char, dan heb je toch meer het gevoel dat je gerichter bezig bent... Zo kom je dan toch al dik in de 65+ qua lvl, en dan kan je snel naar 70 door bounties...

Erna doe je toch niks anders meer dan bounties, rifts & grifts.. Om dan al vanaf lvl 1 ermee te beginnen, nah laat maar :)
Het gaat dan miss iets trager qua lvlen wellicht...

basicly, it's all in my head :X
Zo heb ik ook al mijn non-seasonal karakters geleveld. Was leuk voor een paar keer, maar inmiddels word ik al moe als ik eraan denk. :P

• dynosu

dynosu

Orly ?

hmm, mijn seasonal char was in 1.5 uur van 1 naar 70 gesleurd door clanmates van me, dus hehe :P

[Voor 12% gewijzigd door dynosu op 22-09-2014 11:40]

dynosu schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:40:
hmm, mijn seasonal char was in 1.5 uur van 1 naar 70 gesleurd door clanmates van me, dus hehe :P
Mijn seasonal monk in 1 uur. :P

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik vind het levellen persoonlijk niet een leuk gedeelte. Pas het gearen en gaan minmaxen vind ik leuk :)

Anoniem: 443074

Hellrift bounty grind klein uurtje en je bent 70. heb ik afgelopen weekend maar eens gedaan. Dacht ik begin ook maar een season char. Had wat rifts gedaan dus 60 bloodshards ofzow gelijk awesome firebird gloves en een nice mirrorball voor me wizard haha.

• Ruigerock
  • Laatst online: 11:48

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Deadsmell schreef op zondag 21 september 2014 @ 14:28:
[...]

Precies. Gisteren een nieuwe wizard naar 70 geboost en daarna grotendeels solo gespeeld. Inmiddels ga ik behoorlijk snel door T2 heen en vallen de legs en set items bij bosjes. Het is gewoon een kwestie van een werkende build kiezen en farmen op een niveau waar je snel doorheen sprint.
Ik heb je build bekeken, dit speelt lekker snel zonder een echte arcane spender? Mijn wizard krijgt maar weinig liefde omdat het niet zo lekker vlot speelt. De set items willen niet zo snel vallen.

Diablo 3 - Battle.net

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:13

KipCurreh

Nightcrawler

Deadsmell schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:39:
[...]

Zo heb ik ook al mijn non-seasonal karakters geleveld. Was leuk voor een paar keer, maar inmiddels word ik al moe als ik eraan denk. :P
kan ik natuurlijk wel best geloven, zit nog maar aan men 3de char eigelijk dus ja ik heb nog wat marge ;)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Nitro+ RX5700XT Asus Prime X470 Pro

Anoniem: 443074

KipCurreh schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:01:
[...]

kan ik natuurlijk wel best geloven, zit nog maar aan men 3de char eigelijk dus ja ik heb nog wat marge ;)
Ik was er na 5 chars ook wel behoorlijk klaar mee xD

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Baroshir schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:19:
[...]

Tja, RNG he. Sommige mensen vinden 4 T&T's in 400 paragon levels, anderen 0 ;) Ik heb ook een flinke tijd moeten gamblen voor T&T / rucksack en dan krijg je ook nog een 40% T&T natuurlijk. Heb ook nog 0 op de teller staan bij DH qua Kridershot / Calamity, maar goed kom er vanzelf wel 1 tegen.

Sinds vorig weekend ook mijn monk aan het gearen. Nog 1 stuk Sunwuko te gaan, gamblen wil hierop ook weer eens niet lukken. Wel Flying Dragon met een redelijke roll gevonden, nu nog een ramalamadingdong.. Zonder volledige set gebruik ik die voorlopig toch nog niet xD En weet toch nog niet welke build ik ga gebruiken, heb ook de combo voor Bellwuko en zit nu tijdelijk op een wat meer party based build met SSS.. Ook erg leuk moet ik zeggen.
Ik heb op paragon 398 eindelijk m'n eerste T&T mogen looten. Had er wel 1, naar dat was een crappy drop van een maatje van me. M6 incl Kridershot en rrog had ik echter binnen 60 uur /played op de DH. Waarbij die al een uurtje of 20 had staan van voor ROH. Die liep dus in no-time door T6, waar dat bij mn WD zo'n 150 uur kostte. Die heeft nu nog steeds geen T&T, SMK of Renho en maar een 76% Jeram (ook een drop van een ander die ik kreeg).
Ruigerock schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:00:
[...]

Ik heb je build bekeken, dit speelt lekker snel zonder een echte arcane spender? Mijn wizard krijgt maar weinig liefde omdat het niet zo lekker vlot speelt. De set items willen niet zo snel vallen.
Kijk je wel naar de juiste wiz? Mijn beide wizards hebben arcane spenders.

Die archon wizard speelt heel vlot. Ik heb 4 apoc en zit daardoor bijna nooit zonder ap. Mijn cooldowns zijn alleen nog niet hoog genoeg om archon vaak te kunnen casten, maar dat zal nog wel een tijdje zo blijven, omdat momenteel mijn aandacht naar mijn fire wiz gaat, op season.

En die fire wiz gaat echt als een idioot. Beetje fire damage stacken, paar leuke leg gems en je blaast al snel op hoog tempo door de lagere torments en hij heeft veel potentie voor de hogere. Beetje afhankelijk van gear welke kant ik precies op ga. Full firebird plus de eerste set bonus van Tal Rasha is denk ik niet mogelijk in combinatie met een two-hander, maar we zien wel wat er dropt. :)

• TiMMieJ

TiMMieJ

[...]

Tnx for the info :). Ga ik daar van de week eens mee aan de gang. Zit toch op cursus in het buitenland dus tijd zat in de middag/avond.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:03
Volgens mij heb je ook liever een Furnace op je Fire Wizard icm je Firebird set dan de kleine boost van Tal Rasha erbij!

<GoT>NightStalker

schaapiej schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:11:
Volgens mij heb je ook liever een Furnace op je Fire Wizard icm je Firebird set dan de kleine boost van Tal Rasha erbij!
Vermoedelijk wel ja. Maar goed, moet die eerst maar eens droppen, plus de resterende firebird items. Maar aangezien ik mijn huidige gear in een dag bij elkaar gesprokkeld heb, kan dat nooit lang meer duren. :P

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:03
Deadsmell schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:13:
[...]

Vermoedelijk wel ja. Maar goed, moet die eerste maar eens droppen, plus de resterende firebird items. Maar aangezien ik mijn huidige gear in een dag bij elkaar gesprokkeld heb, kan dat nooit lang meer duren. :P
Haha ja je moet het inderdaad wel hebben in je stash. Anders tijdelijke wat anders leuks maken.
Heb zelf de Firebird set ook maar helaas nog geen Furnace mogen krijgen van Blizzard! :p

Mijn gear is niet echt super op mijn Fire Wizard maar T4 gaat daar best vlot mee.

<GoT>NightStalker

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Deadsmell schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:09:
[...]
Kijk je wel naar de juiste wiz?
En die fire wiz gaat echt als een idioot. Beetje fire damage stacken, paar leuke leg gems en je blaast al snel op hoog tempo door de lagere torments en hij heeft veel potentie voor de hogere. Beetje afhankelijk van gear welke kant ik precies op ga. Full firebird plus de eerste set bonus van Tal Rasha is denk ik niet mogelijk in combinatie met een two-hander, maar we zien wel wat er dropt. :)
Ja ik keek naar de juiste link, Blizzard en Black Hole zijn de enige spenders. De blizzard stacked niet dus neem ik aan dat je deze niet spammed bij het leven. De legendary gems zullen vast helpen. Je one-shot hier geen elites mee toch?

Diablo 3 - Battle.net

Ruigerock schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:27:
[...]

Ja ik keek naar de juiste link, Blizzard en Black Hole zijn de enige spenders. De blizzard stacked niet dus neem ik aan dat je deze niet spammed bij het leven. De legendary gems zullen vast helpen. Je one-shot hier geen elites mee toch?
Klopt. Ik cast wel regelmatig meerdere Blizzards, maar dat is om een groot spreidingsgebied te hebben. Ik speel nu T3 en one-shotten doe ik inderdaad niet, maar het gaat met deze gems wel rap. Bedoeling is om Bane of the Powerful er ook nog bij te hebben. En de fire chain van Maximus doet ook onwijs veel damage.

Voornaamste reden voor deze build is eigenlijk het geringe aantal paragon punten op season. Hiermee hoef ik niets te investeren in arcane power of resource cost reduction. Enkel damage en mitigation. En daarnaast speelt het ook erg leuk. Ik kan black hole nog vervangen door Hydra voor de afwisseling, maar zo vind ik het fijner spelen.

• bram1984
Download staat aan en nieuwe Dual Shock 4 is gehaald. Kan niet meer terug nu. :)

Als ik nu vanmiddag een uurtje solo speel, kun je die klasse dan meenemen naar de co-op en dan opnieuw beginnen?

• Thalaron
Net ff wezen rerollen als een malle... WH naar 48% en mijn helm met wel 1% meer skill erbij.. Bam.. 65 mio verder...

X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp

• desjaak909
Thalaron schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:38:
Net ff wezen rerollen als een malle... WH naar 48% en mijn helm met wel 1% meer skill erbij.. Bam.. 65 mio verder...
ach gold is het probleem niet meer met hoarder gem, mats is meer het probleem. Waarom heb je eigenlijk de ferret ipv de wolf als companion?

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:31
Light crusader begint nu aardige vormen aan te nemen:
http://www.diabloprogress...en-2835/Carantan/39610574

Heb nu een setje gear lliggen voor een Fire Spec en een Holy Spec.

Iemand ervaring met een van beide specs?

Begreep dat de Furnace niet stacked met Fire, dus die winst hoef ik niet na te gaan?
Kan eventueel nog wat gear pakken van mij Barb, die nu op 140% fire zit.

• Thalaron
desjaak909 schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:53:
[...]

ach gold is het probleem niet meer met hoarder gem, mats is meer het probleem. Waarom heb je eigenlijk de ferret ipv de wolf als companion?
Maakt toch niets uit?... Marauders...

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Thalaron schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:04:
[...]

Maakt toch niets uit?... Marauders...
Klopt, als je M4/M6 aan hebt krijg je alle passives en actives van je companions, ongeacht welke je selecteert.

• desjaak909
Baroshir schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:07:
[...]

Klopt, als je M4/M6 aan hebt krijg je alle passives en actives van je companions, ongeacht welke je selecteert.
ah ja klopt inderdaad, je krijgt ook alle actives

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Deadsmell schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:31:
[...]

Klopt. Ik cast wel regelmatig meerdere Blizzards, maar dat is om een groot spreidingsgebied te hebben. Ik speel nu T3 en one-shotten doe ik inderdaad niet, maar het gaat met deze gems wel rap. Bedoeling is om Bane of the Powerful er ook nog bij te hebben. En de fire chain van Maximus doet ook onwijs veel damage.
Tijd om wizard "Roy" weer af te stoffen, kijken of "Siegfried" ook online komt vanavond :)
Bane of the trapped gem is ook een mogelijkheid, de blizzard valt onder control impairing effect in mijn ogen. Dan heb je 100% tijd +20% meer DPS

Diablo 3 - Battle.net

Ruigerock schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:12:
[...]

Tijd om wizard "Roy" weer af te stoffen, kijken of "Siegfried" ook online komt vanavond :)
Bane of the trapped gem is ook een mogelijkheid, de blizzard valt onder control impairing effect in mijn ogen. Dan heb je 100% tijd +20% meer DPS
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat dat niet opgaat voor de Apocalypse rune, omdat die fire is. Cold heeft wel standaard control impairing effects.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:44
Deadsmell schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:17:
[...]

Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat dat niet opgaat voor de Apocalypse rune, omdat die fire is. Cold heeft wel standaard control impairing effects.
Dat was voor RoS idd zo. Maar nu doet niet elke Cold Skill het Chill effect toepassen. let maar eens op.

Custom water loops zijn als pannenkoeken, je eerste mislukt altijd.

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:57

kihon

Uplay > palitojr

Voor mijn seasonal wiz (Ulala) moet ik gewoon alles nog hebben :(

Kan pas T4/5 aan.
De FB- set items die droppen zijn ZO frakking slecht, om te huilen.
En mijn Burning Axe is zo;n beetje het deftigste wapen dat ik op moment heb :/

Verder nog geen SoJ/Unity mogen looten; heb dus herlemaal geen elite dmg bonus.
Zou eventueel aughilds kunnen craften (mits genoeg mats), maar dan moet ik weer leoric's/Custerian opgeven.

Hebben meer mensen het probleem dat er geen frakkign TOPAZ dropped in season?
HEb enorm veel van alle andere gems, maar Topaz, ho maar 8)7

[Voor 16% gewijzigd door kihon op 22-09-2014 13:25]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• kwakke01

kwakke01

Henkje.doc schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:00:
Light crusader begint nu aardige vormen aan te nemen:
http://www.diabloprogress...en-2835/Carantan/39610574

Heb nu een setje gear lliggen voor een Fire Spec en een Holy Spec.

Iemand ervaring met een van beide specs?

Begreep dat de Furnace niet stacked met Fire, dus die winst hoef ik niet na te gaan?
Kan eventueel nog wat gear pakken van mij Barb, die nu op 140% fire zit.
heb zowel een holy als fire in mn lijstje staan; light had ik, maar die is op seasons nu omgebouwd tot condemn-crusader ;) check mn sig maar, dan zie je meteen welke skills/pasives ik gebruik

bram1984 schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:37:
Download staat aan en nieuwe Dual Shock 4 is gehaald. Kan niet meer terug nu. :)

Als ik nu vanmiddag een uurtje solo speel, kun je die klasse dan meenemen naar de co-op en dan opnieuw beginnen?
Dat kan ja - je vriendin, zal een tijdje een lager level hebben maar dat op een gegeven moment trekt zich dat gelijk. Daarnaast heb je het voordeel dat het begin ietsje sneller gaat,

Ik raad je aan om vooral in het begin gewoon het verhaal te volgen en te doorlopen - pas daarna kan je je focussen op sneller levelen.

• markklok

markklok

Heb me afgelopen weekend goed vermaakt met m'n monkie
http://eu.battle.net/d3/e...ggsexy-2859/hero/19949151

Nu alleen nog die daibo waarvan ik de naam kwijt ben en een Sunwuko's amulet en dan ben ik zo goed als binnen *kuch kuch*

Iemand nog verdere tips kwa gear ?

Ik heb al een 50% cdr breath of heaven helm... Maarja die kan ik pas gebruiken als ik een amulet krijg

Legion 7i i9 3080 32gb

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Deadsmell schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:17:
[...]

Hmmm.. dat wordt testen met pen en papier naast het toetsenbord :)

Diablo 3 - Battle.net

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-05 01:35
M'n tweede crusader is nu ook aangekleed. Gebruik voor haar m'n oude shotgun build. Iets meer CDR en we zijn good to go.

In de tussentijd m'n eerste D3 char maar weer eens onder het stof vandaan gehaald. Ben toch wel benieuwd naar de Sentry build voordat het misschien generfed gaat worden.
Zit op 4/6 Marauders dus we komen in de buurt. :)
Ruigerock schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:31:
[...]

Hmmm.. dat wordt testen met pen en papier naast het toetsenbord :)
Of je kijkt gewoon naar je scherm. Control impairing effects zijn visueel. ;)

Wolf maakt trouwens een interessante opmerking. Ik had niet meegekregen dat het chill effect niet meer toegepast wordt bij alle cold skills. Zoveel gebruik ik die dingen ook niet....

kihon schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:23:
Voor mijn seasonal wiz (Ulala) moet ik gewoon alles nog hebben :(

Kan pas T4/5 aan.
De FB- set items die droppen zijn ZO frakking slecht, om te huilen.
En mijn Burning Axe is zo;n beetje het deftigste wapen dat ik op moment heb :/

Verder nog geen SoJ/Unity mogen looten; heb dus herlemaal geen elite dmg bonus.
Zou eventueel aughilds kunnen craften (mits genoeg mats), maar dan moet ik weer leoric's/Custerian opgeven.

Hebben meer mensen het probleem dat er geen frakkign TOPAZ dropped in season?
HEb enorm veel van alle andere gems, maar Topaz, ho maar 8)7
Full Firebird, een wapen met increased fire damage, een trifecta magefist en twee ringen met sockets op season. En dan ook nog klagen? :P

Alle gems droppen ongeveer evenveel, maar topaz's heb je sneller gebrek aan omdat je ze gebruikt. ;)

[Voor 50% gewijzigd door Deadsmell op 22-09-2014 13:46]

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

markklok schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:29:
Heb me afgelopen weekend goed vermaakt met m'n monkie
http://eu.battle.net/d3/e...ggsexy-2859/hero/19949151

Nu alleen nog die daibo waarvan ik de naam kwijt ben en een Sunwuko's amulet en dan ben ik zo goed als binnen *kuch kuch*

Iemand nog verdere tips kwa gear ?

Ik heb al een 50% cdr breath of heaven helm... Maarja die kan ik pas gebruiken als ik een amulet krijg
Ik ga raden dat je Flying Dragon zoekt. Die geeft kans op dubbele atk speed en dat is zo'n beetje de standaard daibo bij Sunwuko. Ik zou je Inna's in ieder geval dumpen, tenzij je spirit continu opgebruikt aan je mantra. Anders proc je de decoy's van Sunwuko niet als je sweeping wind spamt, aangezien deze nog maar 5 spirit kost met Inna's 3 piece ;)

• markklok

markklok

Baroshir schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:40:
[...]

Ik ga raden dat je Flying Dragon zoekt. Die geeft kans op dubbele atk speed en dat is zo'n beetje de standaard daibo bij Sunwuko. Ik zou je Inna's in ieder geval dumpen, tenzij je spirit continu opgebruikt aan je mantra. Anders proc je de decoy's van Sunwuko niet als je sweeping wind spamt, aangezien deze nog maar 5 spirit kost met Inna's 3 piece ;)
:) die had ik al door... Het was meer een kwestie van de mantra spammen.
Al heb ik wel gemerkt dat met de Taeguk gem hij lekker kan werken.. Gezien hij namelijk maar heel weinig kost en dan kan je hem *kuch kuch* autmatisch elke 2,5 seconden indrukken om hem op max te houden.

Voor de pants heb ik ook depth diggers (100% xtra dmg) en een BT belt voor de amulet

Legion 7i i9 3080 32gb

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-05 16:53

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

schaapiej schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:16:
[...]
Haha ja je moet het inderdaad wel hebben in je stash. Anders tijdelijke wat anders leuks maken.
Heb zelf de Firebird set ook maar helaas nog geen Furnace mogen krijgen van Blizzard! :p

Mijn gear is niet echt super op mijn Fire Wizard maar T4 gaat daar best vlot mee.
Als je legendary gems in je ringen gooit speel je met deze gear makkelijk op T6. Stopt ze desnoods tijdelijk in gele ringen als je geen crafting mats hebt.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• UTADDICT
  • Laatst online: 22:55
Tektoon schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:07:
[...]

Als je legendary gems in je ringen gooit speel je met deze gear makkelijk op T6. Stopt ze desnoods tijdelijk in gele ringen als je geen crafting mats hebt.
Pfff ik heb dus echt CONSTANT te weinig gele gems..

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03 13:51
Vanavond deze build maar eens uitproberen: http://us.battle.net/d3/e...usader#PVfhQO!afSe!baYbZY

Ik heb een Unrelenting Phalanx schild voor dubbele Phalanx casting en gebruik nu nog een goed gerolde Mortal Drama voor dubbele Bombardment casting.

Met mijn nu 98% Akarat's Champion uptime en de combinatie van Wrathful passive en Unstoppable force rune op mijn Law zou ik vrij hard paardjes op de vijand af moeten kunnen schieten.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• Thalaron
Topaz heb ik ook chronisch tekort van. Ringen rerollen :/

In het begin overigens altijd te kort. Rood/Groen/Wit heb ik zo'n 3-5 op hoogste lvl op voorraad inmiddels. Paars kan ik zo 4 maken en Geel is zoals gewoonlijk op. Zodra mijn RoRG eens een socket krijgt dan zal dat ook wel weer op gaan lopen. En dan te bedenken dat ik op seasons geeneens een intel char heb!

Na season kijk ik wel weer een keer naar mijn Wiz.op non season toch alle gele Gems al op voorraad. :)

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-05 14:21
Ik zie dat er een hoop mensen marauder spul probeert te vinden. Het komt niet vaak voor dat ik een upgrade vind. Dus als er dh's meelopen wil ik gerust mijn loot scharen.

• UTADDICT
  • Laatst online: 22:55
P-Nut schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:26:
Ik zie dat er een hoop mensen marauder spul probeert te vinden. Het komt niet vaak voor dat ik een upgrade vind. Dus als er dh's meelopen wil ik gerust mijn loot scharen.
Same here.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:48
Bedankt voor je uitgebreide reply. Ben inmiddels al wat verder en gaat nu de goede kant op. Het enige echte probleem is dat ik te weinig geduld heb :)
Tektoon schreef op zondag 14 september 2014 @ 14:36:
In het algemeen: je gear suckt balls. Echt heel hard. -O- Er zijn wel principes en builds maar voor jou geldt nu gewoon: alles wat meer dmg doet is beter. Daar pas je ook je skills en gear op aan. Dat gezegd hebbende...
Inmiddels wel wat leukere items gevonden. Ik weet nu dat ik voor de Marauder set moet gaan. Inmiddels 3 stukken. Zijn daar nog handige trucs voor om die sneller te krijgen. Al wel 3x de marauder gloves gehad :)

[quote]
Skills: willekeurige generator + CA: loaded for bear als spender. Het is behelpen maar het werkt. Met wat geluk vind je een leuke quiver die je Chakrams omzet in hatred generators. Sentry, Vault en Companion zijn prima. Probeer in plaats van Rain of Vengeance eens Fan of Knives met stun rune. Heeft mij vaak geholpen.
[/quote]
Bolas gebruik ik voor de AOE dmg en nu idd CA met LfB. Had nog wat andere tips gehad om shadow power te gebruiken (ging vaak dood maar dat was op T6) maar heb hem nu weer ingewisseld voor een sentry. Kan nu T3 solo doen (of rift 18/19)
FoK kost toch ook weer hatred. Dat gebruik ik dan liever voor mijn CA. Maar, ik ga eens kijken of is dat kan gebruiken. Heb niet het idee dat stunnen mijn probleem is maar meer de dps.
Iedereen heeft companion vanwege de M6 set bonus. Dan heb je alle pets tegelijk. Ik heb companion zelf niet gebruikt tijdens het levellen. Je kan 'm inruilen voor Marked for Death. Vooral tegen bazen en elites erg handig.
Ja daar ben ik inmiddels ook achter gekomen. Nog 1 setitem van de marauder en dan heb ik er 4. Dat zal ook wel een leuke extra zijn.
Nu je CA: loaded for bear gebruikt ( :P ) wil je een wapen met een hoge base dmg: 2h crossbow met quiver.
Yes heb ik inmiddels. Wel grappig om te zien dat er in de ingame stats staat dat ik met een bepaalde 1 hander meer dps doe. Wordt wel lastig vergelijken als dat niet helemaal realistisch is.
Neem dan de tank. Werkt prima. De scoundrel is later weer wat leuker als je z'n legendary token hebt waardoor 'ie niet meer dood kan gaan en je zelf via je M6 set alle pets hebt om voor je te tanken.
Tank gaat zelfs idd helaas redelijk vaak dood. Heb hem wel allemaal legendaries gegeven maar dat zijn wellicht ook niet de meest luxe :)
Movement speed totdat je op 25% zit, dan main stat.
CHD>CHC>Attackspeed.
All res>armor>whatever.
Resource cost reduction>life on hit>whatever.
Bovenstaande volg ik (ben nu paragon 130 dus nog geen 25% movement) maar met LoH ipv RCD ivm survivial. Maar dat kan ik wellicht eens langzaam gaan aanpassen.
Groene in je wapen voor dmg, rode in je helm voor xp. Meer paragon levels = meer power. Veel gebruikte setup is: 3 groene in je armor, 2 diamonds in je pants. BotT/Enforcer zijn leuke leg gems, maar zoek vooral eerst ook even wat leuke ringen om ze in te doen.
Zit nu life% in mijn helm maar die kan ik wellicht wat gaan vervangen ja. En ik zou graag willen dat ik een leuke ring had maar ze willen niet droppen voor mij. Wellicht dat ik teveel vraag maar een ring met CHD, CHC, AS, Dex en een socket zou wel leuk zijn ja :)
Check dit. Aan de rechterkant is een kolom met build guids, gear tips, sentry breakpoints, allesss...
tnx die ga ik doornemen.

Nog een ander vraagje. Ik zat een stream te kijken van een diablo speler en alles wat hij kapot schoot kwam een shitload aan gold uit. Soms bijna een miljoen. Nu zag ik hier ergens voorbij komen dat dit een legendary gem was? Klopt dit? Inmiddels krijg ik geen nieuwe legendaries gems meer in de GR die ik doe. Is dit toevallig een hele zeldzame? Of is het wat anders?

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 19:22

Ryan1981

Je ne sais pas

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-05 07:44

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Gisteren mijn 2e DH naar de 70 geboost door wat aardige clanmaatjes :). De bedoeling was een andere build dan M6. Dus dacht de shadow set met de nat set te combineren om zo constant Rain of Vengeance te blijven spammen... Maar de damage is echt slecht. Zelfd op T1 duurt het lang... De shadowset doet het wel aardig, want dood ga je bijna niet.... Hebben andere DH hier een andere als M6 build?

Verder nog even season gespeeld en een van de eerste drops waren een vengefull wind en een mooie steady striker! Ben benieuwd wat dat wapen doet. Ik heb nog niet veel op season, maar ga er wel wat meer tijd in steken nu met deze gear.

Battle.net || Strava

• thewizard2006
Ah ok. Hier is alles geblocked dus zal thuis even kijken wat het is :)

thewizard2006 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:34:
En ik zou graag willen dat ik een leuke ring had maar ze willen niet droppen voor mij. Wellicht dat ik teveel vraag maar een ring met CHD, CHC, AS, Dex en een socket zou wel leuk zijn ja :)
Dan kan je lang wachten, want dat zou betekenen dat je een ring met vijf primary stats zou moeten hebben. Vier is voor zover ik weet de max. :P

Je bedoelt btw ias en geen as.

[Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 22-09-2014 14:44]

• desjaak909
retlaw schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:41: Hebben andere DH hier een andere als M6 build?
Een maatje van mij gebruikt voor de lol soms een rapid fire build, niet zo effectief als M6 maar ook niet super slecht ofzo: http://eu.battle.net/d3/en/profile/phase2-2554/hero/46625190

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-05 07:44

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:43:
[...]

Dan kan je lang wachten, want dat zou betekenen dat je een ring met vijf primary stats zou moeten hebben. Vier is voor zover ik weet de max. :P
Met heel veel geluk kan het met deze ring...

Battle.net || Strava

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Uw Wens!

Boon of the Hoarder is a Legendary Gem obtainable only from Greed inside Greed's Domain in Reaper of Souls.

Legendary gems can only be socketed in rings and amulets worn by a character (not by a Follower) and provide dramatic and powerful bonuses that are huge upgrades over any normal gems in the game.

All legendary gems improve with upgrades to rank 50, which can only be obtained via the NPC Urshi who appears after the death of a Guardian of a Greater Rift.

[edit] Gem Properties

Boon of the Hoarder

* 25% chance on killing an enemy to cause an explosion of gold.
* Upgrade rank grants: +1.5% chance on kill.

Rank 25 unlocks:

* Gain 30% increased movement speed for 3 seconds
after picking up gold.

“Rumors speak of a greedy Baroness who sends forth minions to collect
treasure, equipped with gems to aid in gathering ever more. Boon of
the Hoarder is said to be one of these precious gems.” -Abd al-Hazir
[edit] Stats at Higher Ranks

All Legendary Gems improve from rank 1 up to rank 50, with additional stats for the primary bonus, and the extra bonus property unlocking at rank 25.

* Rank 0: 25% chance on killing an enemy to cause an explosion of gold.
* Rank 1: 26.5% chance on killing an enemy to cause an explosion of gold.
* Rank 2: 28% chance on killing an enemy to cause an explosion of gold.
* Rank 3: 29.5% chance on killing an enemy to cause an explosion of gold.
* Rank 4: 31% chance on killing an enemy to cause an explosion of gold.
* Rank 5: 32.5% chance on killing an enemy to cause an explosion of gold.
* Rank 10: 40% chance on killing an enemy to cause an explosion of gold.
* Rank 15: 47.5% chance on killing an enemy to cause an explosion of gold.
* Rank 20: 55% chance on killing an enemy to cause an explosion of gold.
* Rank 25: 62.5% chance on killing an enemy to cause an explosion of gold.
* Rank 30: 70% chance on killing an enemy to cause an explosion of gold.
* Rank 35: 77.5% chance on killing an enemy to cause an explosion of gold.
* Rank 40: 85% chance on killing an enemy to cause an explosion of gold.
* Rank 45: 92.5% chance on killing an enemy to cause an explosion of gold.
* Rank 50: 100% chance on killing an enemy to cause an explosion of gold.
retlaw schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:45:
[...]

Met heel veel geluk kan het met deze ring...
Ik was dat obscure ding helemaal vergeten! Ik heb hem zelf op mijn seasonal wiz zitten, hehe. :P

• thewizard2006
Ryan1981 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:45:
Uw Wens!

Boon of the Hoarder is a Legendary Gem obtainable only from Greed inside Greed's Domain in Reaper of Souls.
tnx. nu alleen nog uitvogelen waar dit is :)

thewizard2006 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:46:
[...]

Soms als je een goblin doodt (buiten een rift), krijg je een portal naar een plek waar je hem kunt bemachtigen. 2% kans bij elke goblin kill. :P

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

retlaw schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:41:
Gisteren mijn 2e DH naar de 70 geboost door wat aardige clanmaatjes :). De bedoeling was een andere build dan M6. Dus dacht de shadow set met de nat set te combineren om zo constant Rain of Vengeance te blijven spammen... Maar de damage is echt slecht. Zelfd op T1 duurt het lang... De shadowset doet het wel aardig, want dood ga je bijna niet.... Hebben andere DH hier een andere als M6 build?

Verder nog even season gespeeld en een van de eerste drops waren een vengefull wind en een mooie steady striker! Ben benieuwd wat dat wapen doet. Ik heb nog niet veel op season, maar ga er wel wat meer tijd in steken nu met deze gear.
Mijn lightning DH heeft een poosje rond gelopen met nat's set, M4 en de chakram quiver. Lightning chakram als generator, Lightning ball ele arrow en RoV. Kon prima T3 door komen. Hoger werd al moeilijker qua damage output, maar het moet wel te doen zijn om hoger te komen als je dedicated gear gaat rollen. Ik ben na een paar dagen echter afgehaakt en heb hem omgebouwd naar M6 lightning build ;)

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

thewizard2006 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:46:
[...]

Mijn advies, ga in adventure mode op een zo hoog mogelijke difficulty alleen maar cave of the moonclan clearen (southern highlands). Je kan deze locatie alleen maar krijgen via treasure goblins. Als je er een sloopt en je hebt geluk opent hij een portal naar het goblin realm. Dan warp je naar town, trek je je gold find gear aan (wel zorgen dat je nog een beetje damage doet natuurlijk, het blijf een hoog difficulty level) en veel plezier :D:P

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:11

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Ruigerock schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:12:
[...]

Siegfried kan ook wel, maar ga eerst ff me wifi veranderen naar een vaste lijn, arme Monk, me eerste echte lvl 70 pull-monk die R.I.P. is ;w

(We waren we een fijne combo, dus ook maar ff een monk boosten met je Barbie? :P )

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-05 01:35
BramSd schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:14:
Vanavond deze build maar eens uitproberen: http://us.battle.net/d3/e...usader#PVfhQO!afSe!baYbZY

Ik heb een Unrelenting Phalanx schild voor dubbele Phalanx casting en gebruik nu nog een goed gerolde Mortal Drama voor dubbele Bombardment casting.

Met mijn nu 98% Akarat's Champion uptime en de combinatie van Wrathful passive en Unstoppable force rune op mijn Law zou ik vrij hard paardjes op de vijand af moeten kunnen schieten.
Speel je T6?
Als je ook hogere Grifts wil spelen zou ik Embodiment of Power inwisselen voor Prophet en Wrathful voor Long Arm of the Law. Meer toughness en meer paardjes omdat wrath dan vrijwel geen probleem meer is.

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03 13:51
superbassie schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:54:
[...]

Speel je T6?
Als je ook hogere Grifts wil spelen zou ik Embodiment of Power inwisselen voor Prophet en Wrathful voor Long Arm of the Law. Meer toughness en meer paardjes omdat wrath dan vrijwel geen probleem meer is.
T5/6 op het moment. Met deze build verwacht ik T6 aan te kunnen.

Ik was overigens sowieso al van plan om eerst met Long Arm of the Law en Prophet te spelen, puur om te zien of ik tegen Wrath problemen aanloop. Zo ja, dan heb ik 2 opties om daar wat aan te doen.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Pagina: 1 ... 102 103 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~[/url]</b>~[/html]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee