Leer eerst eens kansberekening e.d. Ik word zo moe van dit soort comments, voor het zelfde geld had je 10 rifts lang geen ene moer gevonden en op T1 wel. Natuurlijk is het percentage drop % voor legs per torment hoger, maar uiteindelijk is het nog steeds random, kans en efficiëntie qua snelheid.Cthulhu schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:31:
Helpt wel, hogere T's spelen
Speelde solo T4, eerste rift vond ik al gelijk set item voor Crusader, de Breastplate
Legs vind ik ook wel veel op lagere torments, maar geen set itemsDouweegbertje schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:34:
[...]
Leer eerst eens kansberekening e.d. Ik word zo moe van dit soort comments, voor het zelfde geld had je 10 rifts lang geen ene moer gevonden en op T1 wel. Natuurlijk is het percentage drop % voor legs per torment hoger, maar uiteindelijk is het nog steeds random, kans en efficiëntie qua snelheid.
Of set items waar je geen hol aan hebt, Blackthorns bv, die vender ik gelijk, heb die al 20x gevonden
[ Voor 8% gewijzigd door Cthulhu op 21-04-2014 19:02 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Nope, die ben je kwijt.ShittyNL schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:32:
Nou mensen, ik moet het even kwijt. Was bezig met mijn Hardcore char. Monk level 40 en mijn internet viel plots weg. 1 Stomme gele elite en mijn char was niet meer gered. Ik baal als een stekker. Hier doen ze helaas niets aan of wel soms.
Wees blij datie pas 40 was en niet 69 ofzo
Want a cookie?!
Dat blijft idd het risico van een HC char, ik begeef me zo weinig mogelijk op een 'risico' niveau. DC is erg kut omdat je er zelf (meestal) niks aan kan doen. Kan je daarom ook aanraden om meer dan 1 karakter te levellen op HC zodat je niet met compleet lege handen zit in het pijnlijke geval van een death.Renquin schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:03:
[...]
Nope, die ben je kwijt.
Wees blij datie pas 40 was en niet 69 ofzo
EDIT: HC is op het moment geen goed idee, ik ervaar weer enorme server lag. Ik ga dus veilig wat op SC rondhuppelen
EDIT2: Zelfs inloggen lukt niet, weer goed bezig Blizzard

[ Voor 15% gewijzigd door Sfinx- op 21-04-2014 19:26 ]
Inmiddels 3/3 set bonus gecrafted (+25% life / +30% Condemn dmg). 3/3 set bonus Asheara's is een leuk volgend target (maar wel errug RNG)Bospa01 schreef op maandag 21 april 2014 @ 12:56:
@ Hierboven,
Synergy klopt idd, maar de huidige combo skills / runes maakt het erg makkelijk momenteel
Voor T3 en verder zou dit allemaal naar een +dmg type moeten.
Ik heb inmiddels mijn eerste born set item gecrafted, en hopelijk vandaag nog de 2e
Helaas is de enige bruikbare set plan die tot nu toe is gedropped.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Anoniem: 391285
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 391285 op 21-04-2014 19:49 ]
Klungel#2852
PSN ID: Klungeltjee
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Eigenlijk moet blizz een constant monitor hebben. Zodat dit soort dingen op HC voorkomen kunnen worden.Sfinx- schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:17:
[...]
Dat blijft idd het risico van een HC char, ik begeef me zo weinig mogelijk op een 'risico' niveau. DC is erg kut omdat je er zelf (meestal) niks aan kan doen. Kan je daarom ook aanraden om meer dan 1 karakter te levellen op HC zodat je niet met compleet lege handen zit in het pijnlijke geval van een death.
EDIT: HC is op het moment geen goed idee, ik ervaar weer enorme server lag. Ik ga dus veilig wat op SC rondhuppelen
EDIT2: Zelfs inloggen lukt niet, weer goed bezig Blizzard
Laatst had ik een keer 1 minuut lang lag. 1 Stomme skeleton (level 7, maar toch) dood. Dat was gewoon naar. Ik had gewoon internet met kabeltje toen.
Achja ben nu bezig om het weer te doen. Wil graag adventure mode hebben. Ik hoop dat het levelen dan sneller gaat.
[ Voor 6% gewijzigd door Daniel. op 21-04-2014 22:39 . Reden: Extra adventure add. ]
Mja je kan nooit 100% uptime garanderen natuurlijk... daarnaast kan het ook ergens liggen tussen de servers en jouw pc. En soepelere regelingen zijn ook niet echt een optie want dan trekt iedereen zijn ethernet kabel uit zodra ze bijna dood zijnShittyNL schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:33:
[...]
Eigenlijk moet blizz een constant monitor hebben. Zodat dit soort dingen op HC voorkomen kunnen worden.
Laatst had ik een keer 1 minuut lang lag. 1 Stomme skeleton (level 7, maar toch) dood. Dat was gewoon naar. Ik had gewoon internet met kabeltje toen.
Achja ben nu bezig om het weer te doen. Wil graag adventure mode hebben. Ik hoop dat het levelen dan sneller gaat.
Adventure mode gaat idd veel sneller gaan om te levellen: die quest xp's geven je telkens een ferme boost. Blijven volhouden
Kan iemand mijn build even evalueren?
Vraag me af waar ik nog verbeteringen kan halen of als iemand nog tips heeft?
Tja, inmiddels zou een beetje abuse beter zijn dan hun huidige HC systeem. HC is niet echt een optie meer als de servers er meerdere keren per week uitvliegen. Niet iedereen heeft er evenveel last van, maar er is onderhand echt wel een probleem aan het ontstaan. Je weet 100% zeker dat je chars gaat verliezen, je weet alleen niet wanneer. De meeste HC deaths zijn onderhand door disconnects. Dan neem ik eventuele abuse voor lief eigenlijk.Sfinx- schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:09:
[...]
Mja je kan nooit 100% uptime garanderen natuurlijk... daarnaast kan het ook ergens liggen tussen de servers en jouw pc. En soepelere regelingen zijn ook niet echt een optie want dan trekt iedereen zijn ethernet kabel uit zodra ze bijna dood zijn
Maar goed, er zijn zat systemen te verzinnen om abuse te voorkomen. Pauzeer het spel gewoon; als je terugkomt, zit je nog steeds tussen de mobs dus expres de kabel eruit trekken heeft dan weinig zin. Of tel het standaard als abuse als men < 30% leven over had op moment van een disconnect. In andere gevallen tel je het als een niet opzettelijke disconnect en behoud je het character.
Overigens vandaag met een 70 WD door het oog van de naald gekropen; weer 15-20 sec lag spike, maar gelukkig overleefd. Vorige WD al aan een lagspike verloren en in dat char zat een kleine 50M aan gear.
Ben nu volgensmij vrij vlot aan het gaan. Inmiddels al level 22 met mijn Demon Hunter en ik begon 1 uur geleden bij die 2 bollen van act 1. Ben nu op het punt om die level dungeon in te gaan voor de boss. Speel tevens op expert en ram er snel doorheen. Op Normal is het net te makkelijk maar gaat het veelste snel. Daarnaast level je ook nog zo traag als dikke strontSfinx- schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:09:
[...]
Mja je kan nooit 100% uptime garanderen natuurlijk... daarnaast kan het ook ergens liggen tussen de servers en jouw pc. En soepelere regelingen zijn ook niet echt een optie want dan trekt iedereen zijn ethernet kabel uit zodra ze bijna dood zijn![]()
Adventure mode gaat idd veel sneller gaan om te levellen: die quest xp's geven je telkens een ferme boost. Blijven volhouden
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 23-04 12:55
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Dat was ik!Xtr3me4me schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:32:
Ahhh volgens mij speelde ik vanmiddag met smikkelbeer :-P tenminste je was met Nighteyes en mij aan het spelen maar dan op je andere character. Je hunter ;-)
Ben mijn dh een beetje aan het gearen.
Toch behoorlijk dikke damage al op het moment!
Ingame een toughness van 7m (best veel voor een DH vind ik) en mijn cluster arrows critten op elites voor 25m-30m!
[ Voor 20% gewijzigd door Blaat op 21-04-2014 23:43 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
En een Fulminator, dus wat je ziet op mn monk is meer m'n easy farm build, anders heb ik cains kroontje en een sledge fist, waardoor ik 1400 vit erbij krijg

Nu ben ik nog aan het twijfelen wat ik wil rerollen... Life per Hit is normaal niet een van mijn favo's.. Al vraag ik me af of ik (later) op een Monk meer aan LoH of aan All Resist heb..
Anyone?
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
LoH sowieso, daar heb je echt weinig aan...Thalaron schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 01:24:
Afgelopen avond paar splitfarms gedaan op normal. Stuk of 12 denk ik.. Was meer om wat upgrades te kunnen vinden voor mijn Monk die pas lvl 70 is geworden... En OF ik een upgrade heb gevonden
[afbeelding]
Nu ben ik nog aan het twijfelen wat ik wil rerollen... Life per Hit is normaal niet een van mijn favo's.. Al vraag ik me af of ik (later) op een Monk meer aan LoH of aan All Resist heb..
Anyone?
Tevens wat gems geupgrade,,,, auw aan goldvoorraad >_<
Maar kan nu denk ik wel T3 farmen zonder al te veel problemen.
Voor de rest weer 800 bloodhsards verspilt
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dat is best wel insane! Ik crit helaas nog maar met 5-6m. Maar ik ben er nog niet! Jullie zitten in de SC clan?Wolf schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:36:
[...]
Dat was ik!
Ben mijn dh een beetje aan het gearen.
Toch behoorlijk dikke damage al op het moment!
Ingame een toughness van 7m (best veel voor een DH vind ik) en mijn cluster arrows critten op elites voor 25m-30m!
lekker met z'n 4en (2 WD"s) alles tot pulp geslagen hehe
Blijft toch leuk om te zien hoe die garg crits kan slaan van 200m+ dmg
Heb nu ook zo'n amulet waardoor je immuun bent voor poison..
Om deze in 1 woord te omschrijven.. "HEEEERLIJK"
Nooi meer wegrennen voor die groene stralen. Deze geven je nu leven ipv dat je erdoor dood gaat
[ Voor 37% gewijzigd door markklok op 22-04-2014 07:57 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
http://www.diabloprogress.com/hero/ipx-2210/Seek/33137733
Ik denk zelf nog aan andariels visage, cinderroat, magesfist en eventueel een legend amulet. Alleen gaat het niet evident worden om dat laatste met bijna perfecte rollen te vervangen...
Verder is TF nog aan de lage kant, niet?
Thanks
Gelijk maar een DH gestart die nu lvl 7 is oid. Heb me trouwens ook aangemeld voor de GoTHC clan
PSN: Brwmaster
Misschien ook tijd op de GoTHC te joinen.
[ Voor 4% gewijzigd door NastyNick op 22-04-2014 08:18 ]
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Ik heb hetzelfde! Toch ben ik erachter gekomen dat je beter groepen van hier kunt joinen die rift 2 a 3 doen om te farmen. De legendary's droppen vaker en van hoger level. Tenminste zo ervaar ik het. T2 doet solo voor mij te lang. Mijn output dps is nog te weinig.NastyNickNL schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:18:
Ik speel toch regelmatig maar ik heb toch het gevoel dat er weinig set items voor me droppen. Ik zou weleens een set willen hebben maar met dit tempo heb ik die binnen een jaar nog niet. Er droppen naar mijn gevoel wel meer legendaries maar constant dezelfde soort en types. Ik krijg langzaam een een dejavu van voor loot2.0. Maar toen was de ARH er nog. Begrijp me niet verkeerd het speelt veel beter nu maar het is wel frustrerend.
Misschien ook tijd op de GoTHC te joinen.
P.s. Als iemand nog een thunderfluffy
[ Voor 4% gewijzigd door Xtr3me4me op 22-04-2014 08:29 ]
12 maar?! Ik ben al weken bezig en heb al 100en caches geopend en niks gekregen. Ik zou zelf lph rerollen naar chc/chdThalaron schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 01:24:
Afgelopen avond paar splitfarms gedaan op normal. Stuk of 12 denk ik.. Was meer om wat upgrades te kunnen vinden voor mijn Monk die pas lvl 70 is geworden... En OF ik een upgrade heb gevonden
Anyone?
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Dat lijkt me echt sterk overdreven. Ik denk dat er maar een relatief kleine groep is die dit probleem heeft. Alleen die groep klaagt er veel over, waardoor het meer in de schijnwerpers staat.Morrar schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:33:
[...]
Tja, inmiddels zou een beetje abuse beter zijn dan hun huidige HC systeem. HC is niet echt een optie meer als de servers er meerdere keren per week uitvliegen. Niet iedereen heeft er evenveel last van, maar er is onderhand echt wel een probleem aan het ontstaan. Je weet 100% zeker dat je chars gaat verliezen, je weet alleen niet wanneer. De meeste HC deaths zijn onderhand door disconnects. Dan neem ik eventuele abuse voor lief eigenlijk.
En het lijkt me nog steeds dat het niet uitsluitend aan Bliz ligt. Ik heb zelf slechts twee keer een dc gehad de afgelopen jaren, waarvan er eentje door lag. En bij die ene keer waren er flinke problemen met de servers. Ik zie om de haverklap mensen klagen over dc's en lag in chat, maar ik heb op die momenten nooit last. Dan zet ik toch echt mijn vraagtekens bij serverproblemen. Eerder brakke wifi ofzo.
Ik ben 1x char verloren door een server die plat ging. 9 vd 10 keer ligt het aan mij internetverbinding of een freeze van mijn pc. Kan helaas niet achterhalen waar dat probleem vandaan komtDeadsmell schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:31:
[...]
Dat lijkt me echt sterk overdreven. Ik denk dat er maar een relatief kleine groep is die dit probleem heeft. Alleen die groep klaagt er (terecht) veel over, waardoor het meer in de schijnwerpers staat.
En het lijkt me nog steeds dat het niet uitsluitend aan Bliz ligt. Ik heb zelf slechts twee keer een dc gehad de afgelopen jaren, waarvan er eentje door lag. En bij die ene keer waren en flinke problemen met de servers. Ik zie om de haverklap mensen klagen over dc's en lag in chat, maar ik heb op die momenten nooit last. Dan zet ik toch echt mijn vraagtekens bij serverproblemen.
Laatste tijd denk ik ook wel dat elke DC word afgeschoven op falende servers van Blizz
PSN: Brwmaster
Heb het plan opgevat om alle classes naar 70 te brengen.
Monk en Wiz zijn al 70. Crusader is nu 67 en speelt lekker weg in Adventure mode (op normal ligt alles zo plat). Ik ben nog aan het experimenteren met welke skills ik nu lekker vind werken. Mijn huidige build werkt wel leuk. (Zie http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pteer-2475/hero/38795420). Klopt het dat al die skills met runes Physical zijn?
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
level 28 crusader weer kwijt in Hardcore
ik had net een goeie legendary gevonden en toen zat ik te denken met een vriend die 54 in HC was of ik net zoveel exp zou krijgen als hij mij joinde en de mobs killde.
maar toen zei die: misschien werkt het als je mij joint.
Dus hij een nieuwe game aanmaken in act 1 op master. En echt letterlijk de allereerste zombie komt op me aflopen en 1 hit mij

De ring die ik nu in gebruik heb heeft maar 1 secondary...
http://www.diabloprogress...rick-1287/Trunks/40313873 (zie de rechter ring Fate path).
Dus mocht iemand op HC zoiets nog hebben liggen
Ik heb vast nog wel een soortgelijke ring in de stash met andere resists.
Gisteravond zat ik dus weer op een "lagspike" server.
Ik moest nog 10% op T1 voor Riftboss en ik zo dom om door te gaan.
Gelukkig ging het allemaal goed en werd ik van de server gekickt anders was het misschien einde oefening
[ Voor 24% gewijzigd door pstalman op 22-04-2014 09:14 . Reden: typo ]
Slash - Zeal = holy_Peter2_ schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:38:
Afgelopen paasweekend niet veel gespeeld.
Heb het plan opgevat om alle classes naar 70 te brengen.
Monk en Wiz zijn al 70. Crusader is nu 67 en speelt lekker weg in Adventure mode (op normal ligt alles zo plat). Ik ben nog aan het experimenteren met welke skills ik nu lekker vind werken. Mijn huidige build werkt wel leuk. (Zie http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pteer-2475/hero/38795420). Klopt het dat al die skills met runes Physical zijn?
Sweep - holy shock = holy
Falling sword - rise brothers= physical
Bombardment - annihilate = physical
Als ej in game 'Enhanced tootlipts' aanzet kan je ook met mouseover over je skills zien welke elemental type deze zijn.
Thanks.Bokkie schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:20:
[...]
Slash - Zeal = holy
Sweep - holy shock = holy
Falling sword - rise brothers= physical
Bombardment - annihilate = physical
Als ej in game 'Enhanced tootlipts' aanzet kan je ook met mouseover over je skills zien welke elemental type deze zijn.
Helaas laat de skill calculator dit niet zien.
[ Voor 0% gewijzigd door _Peter2_ op 22-04-2014 10:21 . Reden: geen idee waarom ik :( smiley aan het begin had staan ]
Dus ben maar ff begonnen om mijn barb naar 70 te brengen om wat legs in de stash op hem kwijt te kunnen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
http://eu.battle.net/d3/e...indire-1940/hero/36155139
Moet nog echt meer +fire dmg hebben, het is echter super relaxed dat er bij alle (fire) skills 30% minder resources worden gebruikt.
T1 is nu echt een fluitje
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Deed gisteravond toen ik thuis kwam nog even snel 3 rifts.Vandread schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:38:
Voor dat verhaal mag men op de teamspeak van SG komen, heb het pas 4 keer verteld
Iets met karma.... en een wijze chinees....
[afbeelding]
Overigens hoop ik voor Protax dat hij gewoon een TF vind met %dmg erbij, zou nog beter zijn volgens mij dan AS.
Zet trouwens je clan ff erbij op diabloprogress, zoekt lekker makkelijk op ^^
Vond ik er gewoon weer één (nummer 4), dit x een identieke roll als ik die zelf al gebruik.
Helaas, maar zal er vast nog wel een keer één vinden
Veel plezier ermee, ben blij dat je er blij mee bent
Ik zou je passive blur nog inruilen voorOggy schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:28:
Mijn char op dit moment.
http://eu.battle.net/d3/e...indire-1940/hero/36155139
Moet nog echt meer +fire dmg hebben, het is echter super relaxed dat er bij alle (fire) skills 30% minder resources worden gebruikt.
T1 is nu echt een fluitje
Conflagration
Fire damage dealt to enemies applies a burning effect, increasing their chance to be critically hit by 6% for 3 seconds.
T2 kan ik aan, alleen heb veel problemen met arcane.
Ik weet niet zo goed of ik meer moet investeren in life of of loh en mischien mijn res.
Mijn armory http://eu.battle.net/d3/e...bleone-2237/hero/26345655
Op T3 lukt het ook nog wel om op een pub mee te komen.
Graag jullie suggesties.
- Blaat
Hardware Fanaat
Tja de dmg output van monks is nou eenmaal lager. Mijn monk komt ook niet verder dan +/-12m crits op lashing tail kick. De keerzijde van de munt is wel dat monks vrolijk op T5 in een groepje kunnen duiken zonder te sterven terwijl DH's daar ongeveer geinstahit worden.Xtr3me4me schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 07:35:
[...]
Dat is best wel insane! Ik crit helaas nog maar met 5-6m. Maar ik ben er nog niet! Jullie zitten in de SC clan?
Solo speel ik met mijn DH maar T2 omdat ik geen zin heb om te kiten (dat kost tijd). Daar krijg ik het voor elkaar elites te 2-shotten en riftbazen in +/-4seconden weg te blazen. Dat is echt heerlijk om te spelen.
Ik zit in de Gouden Pretcilinder clan. Het is alleen wel een vriendenclan (opgezet door IRL vrienden) dus echt heel serieus is dat niet. Pretcilinder is gewoon vriendjes met zowel G4L als SG dus we zijn regelmatig op beide TS-en te vinden.
Dat is zeker waar. Class specific set items droppen heel weinig. De enige manier om ze te krijgen is:Xtr3me4me schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:24:
[...]
Ik heb hetzelfde! Toch ben ik erachter gekomen dat je beter groepen van hier kunt joinen die rift 2 a 3 doen om te farmen. De legendary's droppen vaker en van hoger level. Tenminste zo ervaar ik het. T2 doet solo voor mij te lang. Mijn output dps is nog te weinig.
P.s. Als iemand nog een thunderfluffyover heeft meld ik me graag ;-)
- Doorzettingsvermogen, eg. je niet laten ontmoedigen en doorspelen.
- Spelen in hoge torment parties
- Praying to RNGesus
Deze pasen heb ik dat gedaan en er zijn in 2 dagen tijd toch 5 class specific set items voor mij gedropt:
- Marauder's Treads (matige roll maar goed voor DPS, heb ik nu aan)
- Marauder's Spines (toproll, die ga ik niet meer vervangen)
- The Shadow's Heels (crappy setbonus -> salvage)
- The Shadow's Bane (crappy setbonus -> salvage)
- Natalya's Bloody Footprints (goede roll, -> equip als ik nog een nat's item vind en de marauder's pants heb)
Dat allemaal in ingeveel 20 uur Torment 2 solo en Torment 4/5 party play.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Heb het hele weekend zitten farmen voor een andariel's met Fire Damage of een Gyana Na Kashu Spirit stone. Gisteravond is er uiteindelijk zon andariels gedropt maar speelde toch niet leuk zonder socket dus maar gesalvaged haha
torment 5 is nu makkelijk te farmen dankzij de Spirit Stone Laws of Seph
Iemand nog gouden tips?
http://www.diabloprogress...kstar-2593/Gintoki/290499
http://eu.battle.net/d3/e...lackstar-2593/hero/290499
Firedmg/as/chc en je bent DPS geil genoeg dat je op je profiel een oude witching hour hebt staan
Sowieso ook geinig voor een Demonhunter... die is veel minder van CD afhankelijk.
Zijn skill doet dan ook 700+% damage, dus met een beetje gear gaan die crits flink hoog....Xtr3me4me schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 07:35:
[...]
Dat is best wel insane! Ik crit helaas nog maar met 5-6m. Maar ik ben er nog niet! Jullie zitten in de SC clan?
Ik zag het, aardig gek! Gisteravond werd Thor in ieder geval ook nog even gek toen ik ook nog eens die Fulminator vonddx5314 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:32:
[...]
Deed gisteravond toen ik thuis kwam nog even snel 3 rifts.
Vond ik er gewoon weer één (nummer 4), dit x een identieke roll als ik die zelf al gebruik.
Helaas, maar zal er vast nog wel een keer één vinden![]()
Veel plezier ermee, ben blij dat je er blij mee bent
Anima heeft een theorie dat als je 2 dagen niet speelt je ineens weer spul vind.
Nou in ~2 uurtjes vond ik aardig wat, Fulminator, paar spirit stones, fist weapon (weer de slechtste, GIEV WKL!), cindercoat, barb amulet en nog wat geneuzel...
Zou het dan waar zijn....
[ Voor 9% gewijzigd door Vandread op 22-04-2014 09:54 ]
En:..........Ghom op T6, lekker in de blerf staan en gehealed wordenmarkklok schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 07:48:
Gisteren heerlijk wat riftjes gedaan in m'n WD.
lekker met z'n 4en (2 WD"s) alles tot pulp geslagen hehe
Blijft toch leuk om te zien hoe die garg crits kan slaan van 200m+ dmg
Heb nu ook zo'n amulet waardoor je immuun bent voor poison..
Om deze in 1 woord te omschrijven.. "HEEEERLIJK"
Nooi meer wegrennen voor die groene stralen. Deze geven je nu leven ipv dat je erdoor dood gaat
En datApsie schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:00:
[...]
En:..........Ghom op T6, lekker in de blerf staan en gehealed worden![]()
![]()
Zal het vanavond eens proberen. Full dmg balls 2 the wall mode
Legion 7i i9 3080 32gb

hoe kan ik zien hoe hoog deze item in de ranking staat?
damncybergi schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:20:
[afbeelding]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
http://www.diabloprogress...croth-2316/Moloch/1669476
http://eu.battle.net/d3/e...eMcRoth-2316/hero/1669476
+38% firedamage.
+17% physical voor mijn minions.
Ik heb alleen echt een item nodig met stunchance voor mijn amu (summon 2 shadows when you stun)
En eigenlijk wil ik mijn CHC en CHD nog omhoog krijgen.
Iemand suggesties waar ik dat zou moeten zoeken?
Ja dat was niet zo slim iddRicmaniac schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:55:
Gisteren ook weer wat leuks![]()
level 28 crusader weer kwijt in Hardcore![]()
ik had net een goeie legendary gevonden en toen zat ik te denken met een vriend die 54 in HC was of ik net zoveel exp zou krijgen als hij mij joinde en de mobs killde.
maar toen zei die: misschien werkt het als je mij joint.
Dus hij een nieuwe game aanmaken in act 1 op master. En echt letterlijk de allereerste zombie komt op me aflopen en 1 hit mijdus dat hoeven we ook niet meer te proberen
Nu is dat wel een leuke (en spannende) manier om te fast-levellen: jij maakt een nieuwe game (act1 storymode) aan in T6, je laat een vriend joinen die lvl70 is en alles one-shot. Jij volgt maar je mag NIET geraakt worden want jij zult ook geoneshot worden
Dit gaat vlotjes tot ergens in lvl40, dan kan je reeds lvl reducement gear aandoen en loop je zelf ook OP rond - uiteraard niet op T6 dan maar op Hard ofzo
ja hij is echt ziek nu
Geen Voodoo mask / Theo / extra pickup range (offhand) ?hexta schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:25:
sinds het weekend is mijn WD bijna optimaal qua speelplezier.
+38% firedamage.
Ik heb alleen echt een item nodig met stunchance voor mijn amu (summon 2 shadows when you stun)
Legion 7i i9 3080 32gb
mask of jeram en thusk and theo heb ik helaas nog niet kunnen vinden.markklok schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:28:
[...]
Geen Voodoo mask / Theo / extra pickup range (offhand) ?
Waarom pickup range?
[ Voor 3% gewijzigd door hexta op 22-04-2014 10:31 ]
Ah my bad. Je gebruikt geen ingrave injusticehexta schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:29:
[...]
mask en theo heb ik helaas nog niet kunnen vinden.
Waarom pickup range?
Legion 7i i9 3080 32gb
Probeer als je een pet build wil alles over te zetten naar physical damage aangezien de fetishes alleen maar physical damage doen. Vampire bat damage stelt geen ruk voor dus daar schiet je weinig mee op en de garg is met jouw build ook maar weinig in actie.hexta schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:25:
sinds het weekend is mijn WD bijna optimaal qua speelplezier.
+38% firedamage.
Wil je wel meer met je garg damage doen dan moet je thing of the deep vinden samen met grave injustice. Ik kan hem in rifts bijna non stop spawnen.
Hebben jullie voor mijn Wizard nog tips?
Heb er zelf al aan zitten denken om de passive Unstable Anomaly te laten vervallen omdat ik tegenwoordig niet heel snel meer doodga, maar anders dan dat vraag ik me af of er nog andere dingen zijn om m'n dps iets op te krikken zonder dat ik (te)veel toughness hoef in te leveren...
Dit!Wooldoor schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:52:
[...]
Probeer als je een pet build wil alles over te zetten naar physical damage aangezien de fetishes alleen maar physical damage doen. Vampire bat damage stelt geen ruk voor dus daar schiet je weinig mee op en de garg is met jouw build ook maar weinig in actie.
Wil je wel meer met je garg damage doen dan moet je thing of the deep vinden samen met grave injustice. Ik kan hem in rifts bijna non stop spawnen.
Dmg to elites en reduced dmg from elites helpt ook!
overzetten is meestal makkelijker gezegd dan gedaan momenteelWooldoor schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:52:
[...]
Probeer als je een pet build wil alles over te zetten naar physical damage aangezien de fetishes alleen maar physical damage doen. Vampire bat damage stelt geen ruk voor dus daar schiet je weinig mee op en de garg is met jouw build ook maar weinig in actie.
Mijn helm zou ik nog kunnen aanpassen maar chest is lastiger.
Oja, die plann heb ik wel, nu nog de mats halen.Wooldoor schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:15:
Daar heb je een mooie set voor in de vorm van shoulders en bracers die damage against elite geven en damage van elite verminderen. Ben alleen de naam ff kwijt.
[ Voor 93% gewijzigd door markklok op 22-04-2014 11:21 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Aughild's AuthorityWooldoor schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:15:
Daar heb je een mooie set voor in de vorm van shoulders en bracers die damage against elite geven en damage van elite verminderen. Ben alleen de naam ff kwijt.
Zie mijn karakter
Legion 7i i9 3080 32gb
Ik denk dat ik mobs sneller clear als ze altijd in een piranho zitten (ook vanwege de 45% extra damage met strongarms).
Ik kan mijn shards namelijk goed gebruiken voor andere gear, maar een andere build is wellicht ook wel lachen.. Keuzes keuzes
Ik ben dus nog steeds een hamerslingeraar met nu +49% holy damage waardoor mijn hamertjes critten voor 2.6-2.8mln. Maar single target dps is dus crap en die zwerm aan hamers volgt mij ook niet dus snel clearen gaat ook al niet (door de 2h al helemaal niet...)
Wat is een goede Holy build die niet based is op het spammen van Blessed Hammers en die liefst ook nog wat burst heeft zodat bosses en elites wat beter gaan?
Ik dacht aan een bombardement build maar dan heb ik niks aan de +49% holy damage, dat zou ik zonde vinden (ben ook een Wizard aan het levelen, zal die dan wel fire spec maken).
Fist of the heavens - divine wellInrage schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:32:
Speel nu al even mijn Crusader op T1 en heb niet het gevoel dat ik echt snel beter wordt, wat me echter het meeste stoort is mijn build en het feit dat je door item dependancy niet even snel kan overschakelen naar iets anders...
Ik ben dus nog steeds een hamerslingeraar met nu +49% holy damage waardoor mijn hamertjes critten voor 2.6-2.8mln. Maar single target dps is dus crap en die zwerm aan hamers volgt mij ook niet dus snel clearen gaat ook al niet (door de 2h al helemaal niet...)
Wat is een goede Holy build die niet based is op het spammen van Blessed Hammers en die liefst ook nog wat burst heeft zodat bosses en elites wat beter gaan?
Ik dacht aan een bombardement build maar dan heb ik niks aan de +49% holy damage, dat zou ik zonde vinden (ben ook een Wizard aan het levelen, zal die dan wel fire spec maken).
icm een cooldown nuke met wat cooldown reduce gear en akkarats.
Zelf nu dus na het craften van een betere aughilds chest T3 ready
Daarnaast heb ik nu geen +fire damage meer waardoor mijn Garg niet meer (constant) crit voor 13mil maar 10mil, algemene damage is daarentegen wel gestegen. Hier ook Piranhado spam + Garg en/of Fetish, elites op een mum van een tijd dood. Locust zorgt voor de rest, op hoger level zal ik deze moeten inwisselen voor bats maar op farm niveau is dat bijzonder handig
- Blaat
Hardware Fanaat
Van welk van je items is deze shot? De screenshot wordt geblokkeerd op mijn werk maar ik kan wel je profile zien.cybergi schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:20:
[afbeelding]
WapenWolf schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:39:
[...]
Van welk van je items is deze shot? De screenshot wordt geblokkeerd op mijn werk maar ik kan wel je profile zien.
- Blaat
Hardware Fanaat
Ik neem aan de Danetta's?
Mooie dingetjes heeft ie aan.
Volgens mij mis je alleen wat bonus Fire Damage Archangel!
De % Fire Damage op je SOJ rerollen naar CHD is mooi voor je paperdoll, maar de fire damage levert je uiteindelijk meer op. Een Cindercoat zou je ook goed doen!
Wel leuk, maar voor een crusader wil je gewoon een wapen met een crusader proc
Gewoon op switch houden, dus bij een bos switchen naar je Condemn wapenlolgast schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:31:
Ik ben inmiddels weer lekker met de Crusader aan het klooien. EINDELIJK het shield gevonden dat blessed shield extra bounces geeft. Ik zit nu alleen in dubio, hou ik mijn huidige weapon voor extra condemn hit (super relaxt) of ga ik voor de flail met gratis blessed shield spam. De laatste is alleen een 1h en in vind de damage van blessed shield ontzettend tegenvallen single target (bosses dus en die duren het langst)
Ik kan mijn shards namelijk goed gebruiken voor andere gear, maar een andere build is wellicht ook wel lachen.. Keuzes keuzes
[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 22-04-2014 11:48 ]
Die lage avg. damage roll in de armory komt omdat de Homonculus al vanaf lagere levels dropt (zelf nog voor 60, dacht ik?). Stats in de armory geven de range op het initiële level aan en houden geen rekening met bijgestelde rolls als je hem op een hoger level zou vinden.Sfinx- schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:38:
Dit weekend een Anessazi Edge en Homunculus gevonden... gratis dogs, yes pleaseAlleen de Homunculus rerollen met CHC wordt een serieuze gok... ik wou de andere stats behouden voor een optimale roll, maar mijn kansen zijn nu maar 1 op de 30 ofzo. Trouwens vreemd, volgens de Armory zit er maar 5-6 +dmg op, dit is in praktijk +300
![]()
Daarnaast heb ik nu geen +fire damage meer waardoor mijn Garg niet meer (constant) crit voor 13mil maar 10mil, algemene damage is daarentegen wel gestegen. Hier ook Piranhado spam + Garg en/of Fetish, elites op een mum van een tijd dood. Locust zorgt voor de rest, op hoger level zal ik deze moeten inwisselen voor bats maar op farm niveau is dat bijzonder handigMet nog enkele upgrades (amulet bv) moet T1 snel haalbaar zijn op SC.
Je zult de hele campaign opnieuw moeten uitspelen. Mocht je nog een keer iemand willen boosten hoef je daar de campaign niet voor te resetten trouwens, tenzij je het wilt doen voor de extra XP en de gegarandeerde leg van Malth.roodbwoy schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:47:
Even een vraagje, ik heb op mijn char de story mode (meerdere malen) uitgespeeld. Nu wil ik wat mats farmen (Demon Skin) en de beste manier is dit te doen door in story mode steeds naar dat specifieke lvl te gaan omdat de mob daar 100% aanwezig is. Nu is het alleen zo dat ik eerder de campaign opnieuw was begonnen om iemand te boosten en nu kan ik niet meer switchen tussen de acts. Zie ik iets over het hoofd om moet ik nu de gehele campaign opnieuw uitspelen?
Anoniem: 529995
De fetishjes maaien het gras voor mn voeten weg op T1
Nu de elemental links en rechts aanpassen en hopen op een T&T glove
http://eu.battle.net/d3/e...go9201-2351/hero/26559898
Het is de scourge op zijn CrusaderWolf schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:47:
[...]
Ik neem aan de Danetta's?
Mooie dingetjes heeft ie aan.
Volgens mij mis je alleen wat bonus Fire Damage Archangel!
De % Fire Damage op je SOJ rerollen naar CHD is mooi voor je paperdoll, maar de fire damage levert je uiteindelijk meer op. Een Cindercoat zou je ook goed doen!
(3012.6 DPS, +1030STR, 10% damage en socket).
BumpP-Nut schreef op zondag 20 april 2014 @ 15:50:
iemand nog tips voor mijn Demon Hunter?
http://www.diabloprogress...uartz-2431/Quartz/1740637
- Blaat
Hardware Fanaat
Inderdaad niet mis!_Peter2_ schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:50:
[...]
Het is de scourge op zijn Crusader
(3012.6 DPS, +1030STR, 10% damage en socket).
Gratz met de find!
Hoeveel kan je er spawnen? Kan je eeuwig doorgaan?Anoniem: 529995 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:50:
Gisteren ein-de-lijk mn 3e Zuni set gevonden, crap stats maar goed. Ring royal G erbij en knallen maar.
De Act 3 bounty reward helm Pride's Fall is een hele goede helm voor Demon Hunters. (let niet op de lage stat rolls op de b.net site, dat zijn de lvl 12 stats) Daarnaast zijn de Reaper's Wraps voor DHs ook erg goed. Hoe meer resource cost reduction en inkomende Hatred, hoe langer je Cluster Arrows kunt spammen.P-Nut schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:51:
[...]
BumpIk heb het idee dat ik niet veel verder kom met mijn dmg en niveau... enig idee waar ik op kan focussen of wel soort armour ik zou kunnen craften?
En dan kun je Kadala nog lief aankijken voor een Magefist. Ik ben daar zelf erg gelukkig mee geweest, want ik kreeg er 4 voor een totaal van 300 bloodshards.
--Oh, en je bent overcapped op je movement speed. Max 25%. Daarna ben je goede stats op je items aan het verspillen
--Algemeen puntje edit--
Veel mensen zijn bang om sheetDPS in te leveren. Een Stone of Jordan met 20% elemental damage en 30% increased damage tegen elites ziet er op papier vaak uit als een enorme deuk in je DPS, maar in de praktijk is dat verre van het geval. Staar je er niet blind op.
Ik zat een week geleden op 1M+ sheetDPS met wat lightning damage en deed het leuk op T2. Sindsdien heb ik meer dan 300k sheetDPS ingeleverd maar storm ik zonder problemen door T4 heen.
[ Voor 21% gewijzigd door Blistimo op 22-04-2014 12:06 ]
Ben erg benieuwd wat straks deze WD met de Mask of Jeram gaat doen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/timmi3j-2230/hero/8227081
800+ aan stats red je niet voor 50 paragon punten
@Blistimo moet je wel de juiste SoJ vinden
[ Voor 18% gewijzigd door Vandread op 22-04-2014 12:17 ]
Euhm, 50 duizend?
Of bedoel je crits van 50 miljoen?
Je moet daar wel al 200 parapoints voor hebben he, vergis je niet dat het best meevalt hoeveel points mensen hebben, denk dat gemiddelde toch onder de 200 ligt in algemeen hoorVandread schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:15:
Sowieso is movement speed cheap met paragon points te "kopen".
800+ aan stats red je niet voor 50 paragon punten
Dat dus idd! Zat niet op te letten. 50M + crits dus ^^hexta schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:16:
[...]
Euhm, 50 duizend?
Of bedoel je crits van 50 miljoen?
@Bokkie, 100 zitten de meeste mensen wel aan, dat is al ~12% movement speed en heb je dus maar 1 items met movement speed te hebben.
als bats het enige is wat je cast..Vandread schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:19:
Waarom zie ik hier allemaal WD's met life gems in hun helm? Cooldown lijkt me toch ook wel erg fijn....
@Bokkie, 100 zitten de meeste mensen wel aan, dat is al ~12% movement speed en heb je dus maar 1 items met movement speed te hebben.
Dat is 195 seconden totaal en met 12,5% cooldown zou dat bijna 25 seconden op het totaal schelen, toch best veel
Ook mooi voor die gargantuan die flink dps doet, lekker voor bij elite packs lijkt me.
[ Voor 22% gewijzigd door Vandread op 22-04-2014 12:25 ]
Klopt, maar overschat niet de hoeveelheid paragon points die mensen hebben, heb mijzelf er ook al op betrapt in de andere community chats waar ik in zitVandread schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:19:
Waarom zie ik hier allemaal WD's met life gems in hun helm? Cooldown lijkt me toch ook wel erg fijn....
Maar heb standaard idd alles in movementspeed gedumpt, op mijn crus heb ik maar 10% nodig dus dat valt ook al weer me
THNX:) ga vanavond gelijk farmen voor die helmBlistimo schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:01:
[...]
De Act 3 bounty reward helm Pride's Fall is een hele goede helm voor Demon Hunters. (let niet op de lage stat rolls op de b.net site, dat zijn de lvl 12 stats) Daarnaast zijn de Reaper's Wraps voor DHs ook erg goed. Hoe meer resource cost reduction en inkomende Hatred, hoe langer je Cluster Arrows kunt spammen.
En dan kun je Kadala nog lief aankijken voor een Magefist. Ik ben daar zelf erg gelukkig mee geweest, want ik kreeg er 4 voor een totaal van 300 bloodshards.
--Oh, en je bent overcapped op je movement speed. Max 25%. Daarna ben je goede stats op je items aan het verspillen
--Algemeen puntje edit--
Veel mensen zijn bang om sheetDPS in te leveren. Een Stone of Jordan met 20% elemental damage en 30% increased damage tegen elites ziet er op papier vaak uit als een enorme deuk in je DPS, maar in de praktijk is dat verre van het geval. Staar je er niet blind op.
Ik zat een week geleden op 1M+ sheetDPS met wat lightning damage en deed het leuk op T2. Sindsdien heb ik meer dan 300k sheetDPS ingeleverd maar storm ik zonder problemen door T4 heen.
Wat zijn Paragon Points dan precies? Ik ben alleen bekend met Paragon LevelsBokkie schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:27:
[...]
Klopt, maar overschat niet de hoeveelheid paragon points die mensen hebben, heb mijzelf er ook al op betrapt in de andere community chats waar ik in zitdan maak ik een opmerking over parapoints en dan hebben ze er dus rond de 85 ofzo, zelf zit ik ook "maar" op de 249
Maar heb standaard idd alles in movementspeed gedumpt, op mijn crus heb ik maar 10% nodig dus dat valt ook al weer me
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-04 11:20
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Dat noem je "ein-de-lijk", maar dat is verdomde snelAnoniem: 529995 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:50:
Gisteren ein-de-lijk mn 3e Zuni set gevonden, crap stats maar goed. Ring royal G erbij en knallen maar.
Is dit echt waar? Ik heb het van de week "getest" en had het gevoel dat boven de 10% toch sneller liepBokkie schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:27:
[...]
...
(100% + 10%) - 15% = 93,50 movement
(100% + 25%) - 15% = 106.25 movement
Ik had het idee dat onderste geldt en heb nu dus ook paragon punten in movement speed gegooid ondanks mijn boots..
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Nee, de max movement speed is 25%. Voor een crusader is dat met de passive maar 10%.lolgast schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:32:
[...]
Is dit echt waar? Ik heb het van de week "getest" en had het gevoel dat boven de 10% toch sneller liepIs het niet -15% movement speed over je totaal? Zoiets als:
(100% + 10%) - 15% = 93,50 movement
(100% + 25%) - 15% = 106.25 movement
Ik had het idee dat onderste geldt en heb nu dus ook paragon punten in movement speed gegooid ondanks mijn boots..
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Waarom zou ik CD reduction willen? Enige waar CDR enigszins nuttig voor is is Garg, maar die CD is al zo laag dat je hem toch altijd wel standby hebt voor een elitepack.Vandread schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:19:
Daarnaast is er ook nog de mogelijkheid dat je als WD met Grave Injustice loopt. Waardoor CD's sowieso al continu gereset worden.
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 22-04-2014 12:36 ]
Ben verder geen WD expert, maar leek me logisch
edit: ninja edit he!

[ Voor 19% gewijzigd door Vandread op 22-04-2014 12:42 ]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat een crusader nog steeds voor een max movement speed increase van 25% op gear/Ppoints moet gaan. Base movespeed met die talent wordt verlaagd van 100% naar 85% en de max wordt dan met 25% 110%. Anders zouden die 50 Ppoints voor crusaders namelijk grotendeels nutteloos zijn, en ik kan me bijna niet voorstellen dat Blizzard daar niet over heeft nagedacht.Bosmonster schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:33:
[...]
Nee, de max movement speed is 25%. Voor een crusader is dat met de passive maar 10%.
TL;DR: ook als crusader 25% movespeed op gear/ Ppoints doen.
Ik was ook van mening dat bovenstaande op gaat inderdaad. Ik vond zelf in ieder geval wel degelijk dat ik verschil in movement speed merkte als ik mijn paragon punten ook in movement speed stopte.Blistimo schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:43:
[...]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat een crusader nog steeds voor een max movement speed increase van 25% op gear/Ppoints moet gaan. Base movespeed met die talent wordt verlaagd van 100% naar 85% en de max wordt dan met 25% 110%. Anders zouden die 50 Ppoints voor crusaders namelijk grotendeels nutteloos zijn, en ik kan me bijna niet voorstellen dat Blizzard daar niet over heeft nagedacht.
TL;DR: ook als crusader 25% movespeed op gear/ Ppoints doen.
Ik heb bijvoorbeeld geen enkele moeite om achter goblins aan te lopen, hou ze gewoon bij
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]