Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 14:54

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik zit op 25%MS, dat is toch het maximale? Ben een 1-hand Blessed Shield Spam Crusader, help ook wel :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-04 08:57
lolgast schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:45:
[...]

Ik was ook van mening dat bovenstaande op gaat inderdaad. Ik vond zelf in ieder geval wel degelijk dat ik verschil in movement speed merkte als ik mijn paragon punten ook in movement speed stopte.

Ik heb bijvoorbeeld geen enkele moeite om achter goblins aan te lopen, hou ze gewoon bij :D
Qua sheet stats klopt het iig niet, die blijft netjes op 110% haken. Daarna heb ik eigenlijk niet qua stats verder getest.

Overigens is er een crusader shield die de -15% van de passive weghaald :D

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-03 19:30

Pater

Terry Tate

Ik weet niet wat ik van het weekend had, de RNGods waren mij gunstig gestemd. Ik vond echt de ene legendary naar de anderen. Dit viel ook mijn party members op.

<GoT> Pater: +
Party member: nice
Party member: alweer?
Party member: kappen nou!
Party member: gast!
Party member: aaaaaarrrgh!!!

:)

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Wolf schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:47:
[...]

Ik neem aan de Danetta's? :P

Mooie dingetjes heeft ie aan.

Volgens mij mis je alleen wat bonus Fire Damage Archangel! ;)

De % Fire Damage op je SOJ rerollen naar CHD is mooi voor je paperdoll, maar de fire damage levert je uiteindelijk meer op. Een Cindercoat zou je ook goed doen!
gaat om me wapen van me crusador :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:41:
Vaker spiritwalken, soul harvesten, zombie dogs laten spawnen om te sacrificen en ik vind 45 seconden een eeuwigheid :+ in sommige rifts kom je continu packs tegen, dus hoe meer die up is hoe beter?
Ben verder geen WD expert, maar leek me logisch :)

edit: ninja edit he! :+ oh ja hoor.... WD's hebben wel een passive waarmee ze CD's kunnen reducen..... ;w ;)
SW en SH zijn niet zo boeiend. Iig niet om zoveel stats aan op te geven voor een paar seconden winst.

De enige reden dat ik momenteel met Sacrifice loop is voor de +20% damage buff. Leuk in combinatie met de Humonculus :) Maar uiteindelijke doel is om de Zombie dogs helemaal te ditchen natuurlijk, want ze lopen alleen maar in de weg van de Fetishes.

De Garg heb ik persoonlijk niet zo'n issue mee dat die 1/3 uptime heeft. Het is meer voor lastigere elite packs, meerdere tegelijk of een rift boss dat ik hem eens oproep. Maar het is niet dat ik zonder geen pack neerkrijg. Vaakt scheelt het ook niet heel veel tijd of ik het zelf of met Garg doe. Die mag van mij prima situational blijven zeg maar.

CDR heeft pas zin als je er een redelijke hoeveelheid van kunt stacken mijns inziens. Dus 40%+ oid. En daarvoor moet je zoveel andere stats opgeven (23% life, maar ook meerdere DPS stats), dat het dat simpelweg niet waard is als je het mij vraagt.

Dan neem ik liever de passive en een Thing of the Deep. Hoef je er ook niks voor op te geven. En dat zou ik denk ik pas doen zodra de Garg was slimmer wordt :P

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 22-04-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Bosmonster schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:11:
[...]

SW en SH zijn niet zo boeiend. Iig niet om zoveel stats aan op te geven voor een paar seconden winst.
|Heb ook het idee dat SH tegenwoordig amper meer wat doet. :')

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:16:
[...]

|Heb ook het idee dat SH tegenwoordig amper meer wat doet. :')
Hoe meer INT je hebt, hoe beter die wordt, omdat het nu procentueel is. Maar tis ook vooral interessant met de damage rune.

En het schaalt wel lekker met andere +% skills, zoals Gruesome feast of de +20% van sacrifice.

Daarmee schommel ik tussen de 1.8 en 2.6M paperdoll DPS ofzo (1.4M unbuffed). En dat is exclusief shrines, elemental/skill damage of group buffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Staat ook nog op het lijstje van ooit te testen, een full jade set voor soul harvest.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Blistimo schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:43:
[...]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat een crusader nog steeds voor een max movement speed increase van 25% op gear/Ppoints moet gaan. Base movespeed met die talent wordt verlaagd van 100% naar 85% en de max wordt dan met 25% 110%. Anders zouden die 50 Ppoints voor crusaders namelijk grotendeels nutteloos zijn, en ik kan me bijna niet voorstellen dat Blizzard daar niet over heeft nagedacht.

TL;DR: ook als crusader 25% movespeed op gear/ Ppoints doen.
Nee, je cap gaat van 125 naar 110, movementspeed naar 25% brengen heeft alleen nut als je veel in town rondloopt, daar geld die cap namelijk niet :P dus met 125 ga je in town wel max speed, maar zodra je het dorp uit bent heb je geen zin meer en loop je nog maar 110 :P

edit en ja 110 is genoeg om gobs bij te houden :) ik heb daar ook geen problemen mee

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 22-04-2014 13:30 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Blistimo schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:01:
[...]
--Algemeen puntje edit--
Veel mensen zijn bang om sheetDPS in te leveren. Een Stone of Jordan met 20% elemental damage en 30% increased damage tegen elites ziet er op papier vaak uit als een enorme deuk in je DPS, maar in de praktijk is dat verre van het geval. Staar je er niet blind op.
Ik zat een week geleden op 1M+ sheetDPS met wat lightning damage en deed het leuk op T2. Sindsdien heb ik meer dan 300k sheetDPS ingeleverd maar storm ik zonder problemen door T4 heen.
Helemaal mee eens. Overigens wel vervelend dat de sheet DPS zo beperkt is. Je hebt tegenwoordig zoveel modifiers dat je eigenlijk weer in de weer moet met een excelsheetje om nog enigzins te kunnen beoordelen wat nou beter/slechter is. Zou mooi zijn als Blizzard in een toekomstige patch wat meer in zou bouwen ter vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Bokkie schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:28:
[...]

Nee, je cap gaat van 125 naar 110, movementspeed naar 25% brengen heeft alleen nut als je veel in town rondloopt, daar geld die cap namelijk niet :P dus met 125 ga je in town wel max speed, maar zodra je het dorp uit bent heb je geen zin meer en loop je nog maar 110 :P

edit en ja 110 is genoeg om gobs bij te houden :) ik heb daar ook geen problemen mee
Ja, dat zeg ik, je cap wordt 110%, maar je base gaat ook naar beneden naar 85%. En dan heb je alsnog 25% nodig om op die 110% te komen.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rodie83 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:33:
[...]

Helemaal mee eens. Overigens wel vervelend dat de sheet DPS zo beperkt is. Je hebt tegenwoordig zoveel modifiers dat je eigenlijk weer in de weer moet met een excelsheetje om nog enigzins te kunnen beoordelen wat nou beter/slechter is. Zou mooi zijn als Blizzard in een toekomstige patch wat meer in zou bouwen ter vergelijking.
En het is ook erg build en class afhankelijk. Niet elke class kan zoveel synergie halen uit bijvoorbeeld Lightning als sommige classes.

Als WD bijvoorbeeld is het vrij dramatisch. Pets doen grotendeels physical (op de wrathful protector natuurlijk weer na), maar zelf doe je fire of poison (of zelfs cold..)

Een van de grotere issues met het huidige systeem als je het mij vraagt. Je kiest eerder voor een elemental damage type dan voor een build... en vervolgens kies je gewoon de skills die toevallig die soort damage doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-04 14:24
Blistimo schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:01:
[...]
--Algemeen puntje edit--
Veel mensen zijn bang om sheetDPS in te leveren. Een Stone of Jordan met 20% elemental damage en 30% increased damage tegen elites ziet er op papier vaak uit als een enorme deuk in je DPS, maar in de praktijk is dat verre van het geval. Staar je er niet blind op.
Ik zat een week geleden op 1M+ sheetDPS met wat lightning damage en deed het leuk op T2. Sindsdien heb ik meer dan 300k sheetDPS ingeleverd maar storm ik zonder problemen door T4 heen.
Mee eens. Daarom was ik ook zo enorm blij met de bijna perfecte SOJ die ik dit weekend vond. Ik verloor 50k sheet dps, maar ik denk dat ik er wel 400k bij heb gekregen tegen elites. :P

Diabloprogress doet het nog enigszins ok met zijn Elemental Elite DPS die je kan zien, alleen ook dat telt specifieke skill bonussen zoals +dmg op cluster arrow niet mee. Bovendien werkt die met de DPS zoals je die in de armory ziet, wat bij niemand klopt.

De armory mogen ze ook wel een update geven. :/

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-08-2024
Bosmonster schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:42:
[...]

En het is ook erg build en class afhankelijk. Niet elke class kan zoveel synergie halen uit bijvoorbeeld Lightning als sommige classes.

Als WD bijvoorbeeld is het vrij dramatisch. Pets doen grotendeels physical (op de wrathful protector natuurlijk weer na), maar zelf doe je fire of poison (of zelfs cold..)

Een van de grotere issues met het huidige systeem als je het mij vraagt. Je kiest eerder voor een elemental damage type dan voor een build... en vervolgens kies je gewoon de skills die toevallig die soort damage doen..
Het is maar wat je een issue noemt uiteraard. Ik vind het net heel fijn dat je meer rekening moet houden met de elemental damage types, en daarrond je build opbouwt. Pre-ROS liep iedereen met dezelfde geoptimaliseerde build en kocht daarvoor de beste gear. Allemaal exact dezelfde gear en build, saaie bedoening zo.

Nu zie je een enorme variatie aan builds opduiken, elemental damage is daar op zijn minst gedeeltelijk verantwoordelijk voor. Ik vind het geniaal :) Net zoals de legendary affixes zoals bv. die helm met extra damage voor pets.

Elemental zit niet meegerekend in je paper dps, wat helaas voor velen nog steeds dé referentie is.

Met wat leuke items kan je als WD best toffe dingen doen, met Fire Damage of Poison. Bij monks is dat eerder Lightning of Fire, Crusaders Lightning of Holy, andere classes heb ik minder zicht op. Volgens mij heeft elke class voldoende opties.

WD kan op pets volledig Fire of Poison gaan: Fetish Tiki Torchers of Head Hunters - Garg Wrathful of Big Stinker, Dogs Burning of Rabit. Je verschiet wat voor verschil dat maakt als je 30% of meer elemental bonus hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sfinx- schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:58:
[...]

WD kan op pets volledig Fire of Poison gaan: Fetish Tiki Torchers of Head Hunters - Garg Wrathful of Big Stinker, Dogs Burning of Rabit. Je verschiet wat voor verschil dat maakt als je 30% of meer elemental bonus hebt :)
Voor de fetish passive krijg je normale physical fetishes, maar het is een Fire skill waar je ze mee krijgt (Vampire bats).

Uiteindelijk stack je maar Fire en negeer je de physical.

Vind ik persoonlijk niet zo'n lekkere formule. De elemental damage beperkt je keuze enorm, ipv dat het de keuze vergroot. Je kunt niet meer kiezen voor een skill die je leuk vindt, want dat is 4/5x dus een skill met de verkeerde elemental damage...

Naast de ontransparantie van het hele systeem dus nog. Persoonlijk hadden ze van mij die elemental shizzle gewoon weg kunnen laten en alleen skill% damage kunnen implementeren.

Je kunt nu ook niet zeggen van "laat ik vandaag eens experimenteren met mn build", want al je gear is waarschijnlijk +elemental X..

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 22-04-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Wolf schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:48:
[...]

Mee eens. Daarom was ik ook zo enorm blij met de bijna perfecte SOJ die ik dit weekend vond. Ik verloor 50k sheet dps, maar ik denk dat ik er wel 400k bij heb gekregen tegen elites. :P

Diabloprogress doet het nog enigszins ok met zijn Elemental Elite DPS die je kan zien, alleen ook dat telt specifieke skill bonussen zoals +dmg op cluster arrow niet mee. Bovendien werkt die met de DPS zoals je die in de armory ziet, wat bij niemand klopt.

Qua elemental dmg zit je iets hooger 20k meer dan mijn DH.
Qua DPS zit je 250 minder dps :)

Dus zo zie je maar weer :) maar heb dan nog wel de 4 set bonus van me set :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Wat heb je liever?

- 5 verschillende builds per class, met elk 1 elemental damage type.

Of:

- 1 cookie cutter build per class, want die is het meest efficient.

Ik heb liever dat eerste.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Bosmonster schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:03:
[...]

Voor de fetish passive krijg je normale physical fetishes, maar het is een Fire skill waar je ze mee krijgt (Vampire bats).

Niet als je een Pet build maak dan zijn fetishes je source van damage. De damage van vampire bats stelt weinig voor en is dus ook niet nuttig om fire te stacken, afgezien van garg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:05:
Wat heb je liever?

- 5 verschillende builds per class, met elk 1 elemental damage type.

Of:

- 1 cookie cutter build per class, want die is het meest efficient.

Ik heb liever dat eerste.
Ja, als je de keuze geeft tussen poepscheppen of kontvegen is de keuze natuurlijk niet zo heel boeiend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:36

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bosmonster schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:07:
[...]

Ja, als je de keuze geeft tussen poepscheppen of kontvegen is de keuze natuurlijk niet zo heel boeiend :P
Oh sorry ik mis de clue maar ik wil natuurlijk niet gaan zeiken :+

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:24

Rem

P-Nut schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:51:
[...]

Bump :o Ik heb het idee dat ik niet veel verder kom met mijn dmg en niveau... enig idee waar ik op kan focussen of wel soort armour ik zou kunnen craften?
Mijn profiel, dan zie je dat ik in ieder geval een beetje weet waar ik het over hebt:
http://www.diabloprogress.com/hero/rems-2685/Oliver/27828120

Opmerkingen over jouw gear:
- Je boots zijn verschrikkelijk. Je wilt zo veel mogelijk dex en +%clusterarrow, en daarnaast vit/all res. Zie wel dat je niet genoeg paragon points hebt om daarmee movementspeed te maxen dus die stat is redelijk. Zsm vervangen die handel.
- Pants geld hetzelfde voor. Ik begrijp dat je de set-bonus wilt, maar deze 2 items zijn echt sub-par en zijn het imho niet waard. Zoek een pants met dex/vit/all-res en 2 sockets. Ik zou ook de diamonds verwisselen voor emerals.
- Compass rose is afschuwelijk. Movement speed erop is nutteloos omdat je die al op boots hebt, en je wilt absoluut crit damage en crit chance op je ring. Dat is echt een vereiste als je damage omhoog moet!
- Je nemesis bracers wil je zsm. vervangen voor gloves met +fire dmg, crit en dex/vit.
- Je amulet heeft nette rolls, maar als je geluk hebt is een crit damage, fire damage, crit chance en dex beter! Veel succes met het vinden daarvan though...
- Je helm is brak. Je wilt op zijn minst +clusterarrow damage erop, en anders sowieso attackspeed EN crit. Als ik jou was zou ik daar als eerste voor gaan gamblen bij Kadala. Als je geluk hebt vind je zelfs een andies met +fire damage!
- Vervang die homing pads asap voor iets met dex/vit/all res en resource reduction(vind ik zelf een fijna stat, maar is niet echt vereist).
- Gloves/belt zijn oke. Enige kans om die te vervangen voor een echte upgrade zijn magefist/witching hour.

Ik hoop dat je daar even mee vooruit kan! ;)
[...]

Wat klopt er volgens jou niet aan de armory dan? Volgens mij is dat gewoon je profile dps die correct is hoor...

[ Voor 16% gewijzigd door Rem op 22-04-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rem schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:07:
[...]
Wat klopt er volgens jou niet aan de armory dan? Volgens mij is dat gewoon je profile dps die correct is hoor...
Nope, set bonussen worden in ieder geval al niet meegenomen :) dus stats of attack speed.
[...]

Ik kreeg een cold soj met life% en lightning res voor m'n monk...
Nu ik over ga stappen op lightning res opzich wel leuk, dus de cold dmg ga ik rerollen naar lightning dmg en dan kijken hoe ik eruit kom... hopende op een leuke andere of een epische SoJ of Unity en dan nog een leuke RRoG :9

[ Voor 15% gewijzigd door Vandread op 22-04-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Bosmonster schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:07:
[...]

Nou het is wel zo dat dat in de praktijk gewoon zo werkt. Zonder dat elemental gedoe loopt iedereen met twee weken met dezelfde build rond.

Zelfs in het oh zo geroemde Diablo 2 waren er cookie cutter builds voor elke class. Met die elemental differentiatie hebben ze dat om zeep geholpen wat m.i. alleen maar een goede zaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:07:
[...]

Oh sorry ik mis de clue maar ik wil natuurlijk niet gaan zeiken
Dat je het wel kunt vergelijken met het oude baggersysteem, maar dat maakt het nieuwe systeem niet per definitie ineens perfect :P

Het elemental systeem beperkt de buildkeuze enorm, tot misschien 2 a 3 builds per class, waar genoeg synergie is tussen de verschillende elemental damage skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:50
Bosmonster schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:09:
[...]

Dat je het wel kunt vergelijk met het oude baggersysteem, maar dat maakt het nieuwe systeem niet per definitie ineens perfect :P

Het elemental systeem beperkt de buildkeuze enorm, tot misschien 2 a 3 builds per class, waar genoeg synergie is tussen de verschillende elemental damage skills.
Dat is op grote schaal. Kijk ik naar mij persoonlijk, dan zijn een aantal drops voor zowel WD als monk genoeg reden geweest om een of meerdere skills te wisselen. Dat is dus een enorme vooruitgang t.o.v. vanilla waarbij ik gewoon doorstampte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hafermaut schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:11:
[...]

Dat is op grote schaal. Kijk ik naar mij persoonlijk, dan zijn een aantal drops voor zowel WD als monk genoeg reden geweest om een of meerdere skills te wisselen. Dat is dus een enorme vooruitgang t.o.v. vanilla waarbij ik gewoon doorstampte.
Wat de geweldige legendaries inderdaad grotendeels goedmaken (build variatie en build-bepalende items), helpt de elemental damage weer grotendeels om zeep (want vervolgens kies je 1 skill en de rest moet hetzelfde type zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Bosmonster schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:03:
[...]

Vind ik persoonlijk niet zo'n lekkere formule. De elemental damage beperkt je keuze enorm, ipv dat het de keuze vergroot. Je kunt niet meer kiezen voor een skill die je leuk vindt, want dat is 4/5x dus een skill met de verkeerde elemental damage...

Naast de ontransparantie van het hele systeem dus nog. Persoonlijk hadden ze van mij die elemental shizzle gewoon weg kunnen laten en alleen skill% damage kunnen implementeren.
Als je't mij vraagt is die proc rate/synergy tussen Bats & de Fetish passive dan ook niet gezond, denk niet dat Blizz in gedachten had dat je heel de tijd met 10 fetishes kon rondlopen. In mijn ogen dus een goede keuze van dit niet hetzelfde damage type te geven. Ik vermoed zelfs dat deze proc rate zal verlaagd worden in een toekomstige patch.

Niemand verplicht je om op elemental te focusen, dat is een afweging die je zelf moet maken. Ik had een fire build hiervoor maar om mijn dps te verhogen heb ik mijn +fire gear ingeruild, en daarmee ook mijn passives aangepast: Devoted Following ipv Tiki Torchers en Wrathful ga ik misschien ook inruilen voor een alternatief. Ongetwijfeld verandert dat weer na het vinden van een leuke upgrade met elemental of speciale affixes.

Je bewering dat er maar 2-3 builds zijn per class is gebaseerd op gebakken lucht: kijk naar http://diablo.somepage.com/popular/ en geef me 1 voorbeeld van een build die door meer dan 5% gebruikt wordt. Ik durf te wedden dat deze stats voor pre-ROS er als volgt uitzagen: +50% op de top-build voor elke class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Hafermaut schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:11:
[...]

Bij mij komt dat enkel door de hele leuke legs die iets toevoegen aan een skill.
Verder is het qua elements gewoon een kiezen en alles erop proberen te krijgen. Dat lijkt me juist een beetje afbraak doen aan de variatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

De pest is gewoon dat er uiteindelijk altijd 1 build beter is dan de rest. En met de manier waarop internet tegenwoordig werkt weet iedereen die een beetje geïnteresseerd is in maximaliseren van hun char binnen een paar dagen dat die build de allerbeste is.

Met elemental damage zorg je er in ieder geval voor dat er per elemental type 1 build de beste is, en je dus voor de class in ieder geval 2 (of 3) optimale builds zijn.

En dan laten we buiten beschouwing dat er meer dan voldoende builds zijn die gewoon leuk spelen. Niet optimaal, maar who cares...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Rem schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:07:
[...]

Mijn profile dps is ingame op mijn DH een stuk hoger dan in de armory dankzij:
- Mijn passives
- Mijn paragon points
- Stats die in de armory lager uitvallen dan dat ze daadwerkelijk zijn (mijn monk gloves bijv hebben 10% chc ingame, in de armory 7,5%???? wtf?)

Mijn monk heeft in de armory 2m toughness en ingame 17m. Klinkt als kloppend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:15:
[...]

Bij mij komt dat enkel door de hele leuke legs die iets toevoegen aan een skill.
Verder is het qua elements gewoon een kiezen en alles erop proberen te krijgen. Dat lijkt me juist een beetje afbraak doen aan de variatie?
Precies!
Sfinx- schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:15:
[...]

Als je't mij vraagt is die proc rate/synergy tussen Bats & de Fetish passive dan ook niet gezond, denk niet dat Blizz in gedachten had dat je heel de tijd met 10 fetishes kon rondlopen. In mijn ogen dus een goede keuze van dit niet hetzelfde damage type te geven. Ik vermoed zelfs dat deze proc rate zal verlaagd worden in een toekomstige patch.
Als ze dat aanpassen is het beetje bestaansrecht van de WD helemaal gelijk omzeep geholpen :P Die procrate moeten ze juist voor andere skills een stuk verhogen, zodat je niet vast zit aan Vampire bats.

Fetishes zijn de enige manier om met een WD een beetje mee te komen boven T1 (en dan bedoel ik niet leachen met een groep op T3 en denken dat je acid cloud echt genoeg dps doet :P)

[ Voor 57% gewijzigd door Bosmonster op 22-04-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:24

Rem

Wolf schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:16:
[...]

Mijn profile dps is ingame op mijn DH een stuk hoger dan in de armory dankzij:
- Mijn passives
- Mijn paragon points
- Stats die in de armory lager uitvallen dan dat ze daadwerkelijk zijn (mijn monk gloves bijv hebben 10% chc ingame, in de armory 7,5%???? wtf?)

Mijn monk heeft in de armory 2m toughness en ingame 17m. Klinkt als kloppend.
Jij vergelijkt sheet dps (Dus buffed) met profile dps. Wat je in de armory ziet is unbuffed (Dus geen passives, paragon points etc.). Als je dus gaat vergelijken moet je kijken naar je profile dps (Rechtermuisklik op je avatar -> heroes).

Die derde weet ik eerlijk gezegd niets van dus daar neem ik je woord voor aan! Zal het eens checken.
edit: bij mij kloppen ze gewoon. Heb je niet nog in gedachten dat de armory eerst geen rerolls liet zien?

[ Voor 6% gewijzigd door Rem op 22-04-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-04 13:32

UTADDICT

NERF

Nu ik inmiddels met mijn Crusader al een hele dikke 2e set voor mijn Barbarian heb gevonden, breng ik die maar naar 70. Dan kan ik meteen kijken naar de DPS die ik uit mijn setje haal, echt bizar wat een items namelijk.

Ik zie hier echter maar weinig over barbarians? Hoe doen die het tegenwoordig? Welke builds zijn common bij:
- Lightning focus
- Fire focus

Dan heb ik een beetje richting, de D3 forums helpen weinig.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Sfinx- schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:15:
[...]

Want? Dat lijkt me toch juist de hele bedoeling bij een pet doktor. Vampire bats is gezien de range en damage een vrij waardeloze skill die anders niet gebruikt zou worden. Een betere skill zoals rain of toads geeft je veel betere range maar daar is de proc rate een stuk lager van dus het klopt prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat je Vampire bats toch serieus onderschat. De damage die daaruit komt is behoorlijk en de range valt reuze mee.

Bij mij crit VB voor richting de 15M ofzo in een flinke cone voor me. Trash is meestal al dood voor mn pets een eerste hit hebben geland.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 22-04-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Er zit een redelijke tijd tussen de 2 damage ticks, probeer maar eens bij een goblin. In de tussentijd hebben de fetishes al meerdere keren geslagen voor 12m per klap. Stel je hebt er 10 lopen dan gaat dat veel harder.
De meeste WD schakelen over naar rain of toads als ze een zuni set hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Wooldoor schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:25:
[...]

Want? Dat lijkt me toch juist de hele bedoeling bij een pet doktor. Vampire bats is gezien de range en damage een vrij waardeloze skill die anders niet gebruikt zou worden. Een betere skill zoals rain of toads geeft je veel betere range maar daar is de proc rate een stuk lager van dus het klopt prima zo.
Ja, uiteraard is het de bedoeling dat je met pets rondloopt. Nee, niet de bedoeling dat je heel de tijd met 10 fetishes rondloopt - althans dat is mijn mening :) Want zo krijg je het effect dat alle WD's met fetish & bats rondlopen, omdat de DPS output zo optimaal is tov alternatieven - als er 1 ding is wat Blizz goed doet dan is het uitbalanceren van hun games. Dus ik voorspel een (lichte) nerf in de toekomst.

Voor mij zou de DPS van bats wel hoger mogen, base DPS hoger en procrate (AS) lager. Dan worden bats (zoals oorspronkelijk bedoeld) gebruikt als short-range AoE ipv fetish-proccer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Sfinx- schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:32:
[...]

Ja, uiteraard is het de bedoeling dat je met pets rondloopt. Nee, niet de bedoeling dat je heel de tijd met 10 fetishes rondloopt - althans dat is mijn mening :) Want zo krijg je het effect dat alle WD's met fetish & bats rondlopen, omdat de DPS output zo optimaal is tov alternatieven - als er 1 ding is wat Blizz goed doet dan is het uitbalanceren van hun games. Dus ik voorspel een (lichte) nerf in de toekomst.

Voor mij zou de DPS van bats wel hoger mogen, base DPS hoger en procrate (AS) lager. Dan worden bats (zoals oorspronkelijk bedoeld) gebruikt als short-range AoE ipv fetish-proccer.
Ik denk dat er weinig andere builds/classes zijn die zoveel eisen stellen aan gear om een goede pet build te hebben. Mask of jeram, Tasker and theo en dan de 3-4 stukken zuni zet of een ring. Succes daarmee :P

Plus dat een DOT build of een jade set build het even goed kan doen kwa damage ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Wooldoor schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:42:
[...]

Ik denk dat er weinig andere builds/classes zijn die zoveel eisen stellen aan gear om een goede pet build te hebben. Mask of jeram, Tasker and theo en dan de 3-4 stukken zuni zet of een ring. Succes daarmee :P

Plus dat een DOT build of een jade set build het even goed kan doen kwa damage ect.
80 paragon levels op T1 of hoger en nog niets van dit alles gedropt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
[...]

Nu heb je het over het maximaliseren van je pet dps door middel van endgame-items, logisch dat dit niet op een weekje bijeen te rapen valt... wat ga je anders daarna nog doen? ;) Welke andere classes hebben er trouwens nog (noemenswaardige) 100% uptime pets? Eisen is wederom relatief, voor die zogenaamde 'cookie-cutter-pet-build' misschien. Net daarom moet er genoeg variatie zijn, die ervoor zorgt dat deze combinatie niet meer OP is - woeps, het grote woord is gevallen :P

Ja dat er alternatieve builds zijn vind ik iig positief, maar nu heb ik het gevoel dat quasi iedereen met een pet build zich verplicht voelt om voor fetish passive + bats te gaan. Ik weiger dat al uit principe maar zie Blizz dit ook nog wel corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:46:
[...]

80 paragon levels op T1 of hoger en nog niets van dit alles gedropt. ;(
Gelukkig zijn dat de sub 100 levels, die zijn vrij kort ;)
Maar ook al run je bijna 50 levels boven paragon 200.... dan krijg je ook maar 2 crappy class set items...
Gelukkig helpt klagen :P en niet spelen helpt ook _O-

[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 22-04-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Vandread schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:02:
[...]

Gelukkig zijn dat de sub 100 levels, die zijn vrij kort ;)
Maar ook al run je bijna 50 levels boven paragon 200.... dan krijg je ook maar 2 crappy class set items...
Gelukkig helpt klagen :P en niet spelen helpt ook _O-
Better pray moar to RNGesus then. :X

Ik kreeg er 5 in twee dagen (10 levels, van 270 naar 280).

[ Voor 3% gewijzigd door Blaat op 22-04-2014 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wooldoor schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:31:
Er zit een redelijke tijd tussen de 2 damage ticks, probeer maar eens bij een goblin. In de tussentijd hebben de fetishes al meerdere keren geslagen voor 12m per klap. Stel je hebt er 10 lopen dan gaat dat veel harder.
De meeste WD schakelen over naar rain of toads als ze een zuni set hebben.
Goblin heeft een korte periode van invulnerability he na de eerste damage, dat weet je? Dat heeft niks met Vampire bats te maken. Zelfs de fetishes doen in die tijd 0,0 damage tegen een gob :P

En de eerste WD die Rain of Toads neemt voor fetishes moet ik nog tegenkomen? Misschien dat ze dat op HC doen, om afstand te kunnen houden (en triggered ook redelijk LoH), maar de DPS is natuurlijk erbarmelijk en ongeschikt voor SC.
[...]

Alleen de Mask is genoeg voor een goede pet build. Daarmee run ik solo met gemak nu T3.

T&T en natuurlijk full Zuni maken het wel af, maar zijn absoluut niet noodzakelijk.

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 22-04-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:09:
[...]

Goblin heeft een korte periode van invulnerability he na de eerste damage, dat weet je? Dat heeft niks met Vampire bats te maken. Zelfs de fetishes doen in die tijd 0,0 damage tegen een gob :P

En de eerste WD die Rain of Toads neemt voor fetishes moet ik nog tegenkomen?

[...]

Alleen de Mask is genoeg voor een goede pet build. Daarmee run ik solo met gemak nu T3.

T&T en natuurlijk full Zuni maken het wel af, maar zijn absoluut niet noodzakelijk.
als je fetishes niet dood gaan na een paar seconden hoef je ze ook minder constant te spammen dus kan je makkelijker overstappen op een skill die leuker/anders is zonder bang zijn dat je geen fetishes overhoudt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:12:
[...]

als je fetishes niet dood gaan na een paar seconden hoef je ze ook minder constant te spammen dus kan je makkelijker overstappen op een skill die leuker/anders is zonder bang zijn dat je geen fetishes overhoudt. :)
Tuurlijk, maar dat is een ander verhaal :P

Overigens blijven de fetishes van de passive 1 of 2 minuten hangen als ik me niet vergis, iig veel langer dan de 20 sec van de Fetish Army.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 22-04-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:12:
[...]

Als fetishes je main damage dealer zijn, dan is dat niet zo verstandig. Dan wil je zo veel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:14:
[...]

Als fetishes je main damage dealer zijn, dan is dat niet zo verstandig. Dan wil je zo veel mogelijk.
Probleem is wel dat de Fetish Army de passive fetishes overschrijft. Die ben je dan kwijt.. dus de combinatie is niet zo denderend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:16:
[...]

Probleem is wel dat de Fetish Army de passive fetishes overschrijft. Die ben je dan kwijt.. dus de combinatie is niet zo denderend.
Oh, ik dacht dat het over de passive ging, hehe. Moet me ook niet bemoeien met classes die ik momenteel niet speel. Tegen de tijd dat ik klaar ben met mijn wiz pak ik de WD wel op en kijk ik jouw build weer eens af. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:06
Ik begin een hekel te krijgen aan D3. Ik zit op mijn werk van alles te bedenken wat ik nog moet doen/farmen... Zo hou ik nergens meer tijd voor over joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:16:
[...]

De zuni set houdt de psychopants niet in leven, en de normale fetishes wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:19:
Ik begin een hekel te krijgen aan D3. Ik zit op mijn werk van alles te bedenken wat ik nog moet doen/farmen... Zo hou ik nergens meer tijd voor over joh!
Ik zou in dat geval een hekel aan mijn werk krijgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:36

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Weet je wat nog erger is ?

Op je werk zitten met Collega's die net zo hard farmen in Diablo als wat jij zelf doet en daarnaast nog Hearthstone ook spelen :S overigens maakt dit de scrum sessie wel erg lang.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Ik begin een hekel verslaving te krijgen aan D3. Ik zit op mijn werk van alles te bedenken wat ik nog moet doen/farmen... Zo hou ik nergens meer tijd voor over joh!
Fixed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Br3wmaster schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:34:
[...]

Ik ben 1x char verloren door een server die plat ging. 9 vd 10 keer ligt het aan mij internetverbinding of een freeze van mijn pc. Kan helaas niet achterhalen waar dat probleem vandaan komt :(

Laatste tijd denk ik ook wel dat elke DC word afgeschoven op falende servers van Blizz
Toch moet het ook mogelijk zijn voor mensen met weinig hard of software kennis on op HC te spelen.
Ik ben voorstander van HC, dood =dood, gewoon opnieuw beginnen, maar dan moet dat wel door je speelstijl komen, niet door brakke verbindingen, wifi, servers, pc's etc.
Daar moet toch iets op te vinden zijn zonder dat het gelijk misbruikt wordt.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
En dan thuis zo'n vriendin die je nog moet behagen. Zou haar bijna wegsturen want zo kom ik er nooit aan toe ;( >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-03 17:04

Waywaith

Tja

Afbeeldingslocatie: http://makeameme.org/media/created/hard-decisions-everywhere.jpg

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:19:
[...]

De zuni set houdt de psychopants niet in leven, en de normale fetishes wel?
Ze timen niet meer uit zeg maar, dus gaan niet meer uit zich zelf dood. Maar als je Fetish army cast dan vallen alsnog alle fetishes uit de passive (of die uit je vorige fetish army cast) dood neer...

Dat wil je dus niet doen als je er net 20 uit de passive hebt opgespaard ofzo :P

Daarom heb ik de skill zelf ook maar gedropt.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 22-04-2014 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:21:
[...]

Ze timen niet meer uit zeg maar, dus gaan niet meer uit zich zelf dood. Maar als je Fetish army cast dan vallen alsnog alle fetishes uit de passive (of die uit je vorige fetish army cast) door neer...
Ah ja, dat wist ik. Net als die helm die 2 fetishes spawned na het verslaan van elites ook je leger ter aarde laat storten. dat had ik nogal laat door. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
hexta schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:20:
[...]

En dan thuis zo'n vriendin die je nog moet behagen. Zou haar bijna wegsturen want zo kom ik er nooit aan toe ;( >:)
Mijn vriendin woont niet bij mij, dus op een avond geen diablo kan ik mij mentaal voorbereiden. We spreken altijd een tijdje van tevoren af. :+

Maar ff serieus, ik vind D3 leuk maar naar mijn meisje toe is geen contest hoor, dat vind ik veel leuker! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ik dacht overigens dat ik zuni's plan had, maar kan nergens online vinden welke item ik er voor nodig heb en waar ik die moet farmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-04 23:54
hexta schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:24:
Ik dacht overigens dat ik zuni's plan had, maar kan nergens online vinden welke item ik er voor nodig heb en waar ik die moet farmen?
:F :F :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Wolf schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:23:
[...]

Mijn vriendin woont niet bij mij, dus op een avond geen diablo kan ik mij mentaal voorbereiden. We spreken altijd een tijdje van tevoren af. :+

Maar ff serieus, ik vind D3 leuk maar naar mijn meisje toe is geen contest hoor, dat vind ik veel leuker! :9
hier ook niet, maar omdat zij 10 min van mijn huis vandaan werkt en ik toevallig 10 min van haar huis (in een andere stad) vandaan werk zie ik haar practisch elke avond. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Vandread schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:25:
[...]

Zie ik nou dat je Vyr's chest hebt gevonden? Vandaag? Karma? :+
Nope, die heb ik weken terug al gevonden.
Zat even te spelen... Krijg daarmee wel meer DPS maar verlies opnieuw wat EHP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Plan bestaat niet? je hebt een vlieg op je harses? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
hexta schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:26:
[...]

Plan bestaat niet? je hebt een vlieg op je harses? :')
Zuni moet je gewoon farmen, kan je "helaas" niet craften :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

[...]

i second that, maar dan niet specifiek jou vriendin natuurlijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Waywaith schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:27:
[...]

i second that, maar dan niet specifiek jou vriendin natuurlijk O-)
LOL :P Dat zou nog eens wat zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Als je ooit een crafting set hebt, kun je hier (in mijn ogen) goed vinden welke material je nodig hebt én waar deze te halen:
http://diablo.incgamers.c...afting-Material-Challenge

Credits van de link gaan niet naar mij, ik heb hem meegelurkt hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
dx5314 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:26:
[...]

Dat vermoeden kreeg ik al toen ik niet kon vinden wat ik er voor nodig had.
Toch bleef ik in de ontkenningsfase hangen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dx5314 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:26:
[...]

Gewoon farmen dus :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
grrrmmphh...zit ik gisteren beetje rond te klikken bij een handelaartje, koop ik per ongeluk Hellfire ring plan wat ik allang had. Tot ziens 2 miljoen :S, want zover ik weet geen mogelijkheid meer om het te herstellen of wel?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:21
[...]

Laat ik nu net het geluk hebben dat die van mij gewoon naast mij zelf Diablo zit te spelen! _/-\o_

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

schaapiej schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:52:
[...]

Laat ik nu net het geluk hebben dat die van mij gewoon naast mij zelf Diablo zit te spelen! _/-\o_
Dat geeft een rollenspel in een relatie een heel andere betekenis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Waywaith schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:53:
[...]

Dat geeft een rollenspel in een relatie een heel andere betekenis :p
En dan roepen als zij geen zin in je heeft: "I will not be denied!" en haar dan keihard nemen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Wolf schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:54:
[...]

En dan roepen als zij geen zin in je heeft: "I will not be denied!" en haar dan keihard nemen. :+
Holy sh*t dude! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Kom op, waar is je humor? :P

Het is niet alsof iemand dat ooit echt doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ik vond het juist herkenbaar, daar schrok ik van ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Wil je ons iets vertellen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Wolf schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:03:
[...]

Kom op, waar is je humor? :P

Het is niet alsof iemand dat ooit echt doet.
spreek voor jezelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-04 00:07

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Hmm nou wil ik ook een zun set :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-04 14:14
Nou, ik dacht zo even mijn eerste set item te vinden, helaas misschien maar het was een plan; Hollowed protectors!
opzich lijkt de set wel leuk, en handig voor mijn crusader, de 10% asp + all resist als bonus helpt wel een beetje bij mijn crit build.

En nu ook een Thunderfury gedropt; 2097 dps.701 str 657 vit + een socket!
Ik denk dat ik die maar moet bewaren voor mijn barb.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Zuni ook niet bij kadala geloof ik he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-04 15:12
hexta schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:16:
Zuni ook niet bij kadala geloof ik he?
Vuistregel als het niet op normal dropped kan je het ook niet krijgen van Kadala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
KarmaPolice schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:19:
[...]

Vuistregel als het niet op normal dropped kan je het ook niet krijgen van Kadala
Ik hoop dat je in een volgende expansion Kadala kan vermoorden want ze bezorgt me aardige rage met mijn bad luck streak bij haar.

Dit weekend bijna 3000 blood shards bij haar uitgegeven en welgeteld 1 legendary en 0 nuttige items.

En toch blijf ik haar mijn bloedsteentjes voeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-04 15:12
Bosmonster schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:18:
[...]

Nope...

Heb na een uur of 100 nu 1 Zuni item mogen vinden :P
Ik heb al wat zuni gevonden en ook veel jade harvester maar elke keer dezelfde word ik zo moe van. 4x zuni boots en 5x JH gloves al. Wil graag JH shoulders voor 6pc bonus, boots erbij zou helemaal mooi zijn
dan kan ik mijn Quetzalcoatl blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-04 15:07

Grin

Ride si sapis.

markklok schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 07:48:
Gisteren heerlijk wat riftjes gedaan in m'n WD.
lekker met z'n 4en (2 WD"s) alles tot pulp geslagen hehe

Blijft toch leuk om te zien hoe die garg crits kan slaan van 200m+ dmg

Heb nu ook zo'n amulet waardoor je immuun bent voor poison..
Om deze in 1 woord te omschrijven.. "HEEEERLIJK"
Nooi meer wegrennen voor die groene stralen. Deze geven je nu leven ipv dat je erdoor dood gaat :D
Volgens mij hebben wij gister ook ff samengespeeld, T3 viel toen toch behoorlijk tegen! ;)
Waar ik eerst als een mes door de boter ging, ga ik nu ineens dood...
Is T3 moeilijker geworden sinds enkele dagen?

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Wolf schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:22:
[...]

Ik hoop dat je in een volgende expansion Kadala kan vermoorden want ze bezorgt me aardige rage met mijn bad luck streak bij haar.

Dit weekend bijna 3000 blood shards bij haar uitgegeven en welgeteld 1 legendary en 0 nuttige items.

En toch blijf ik haar mijn bloedsteentjes voeren...
Het grote voordeel, je kunt er verder toch geen fluit mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Bosmonster schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:18:
[...]

Nope...

Heb na een uur of 100 nu 1 Zuni item mogen vinden :P
Ik na een uurtje, maar dat was wel de lvl 60 variant :D
Die is trouwens ook bruikbaar in combinatie met de lvl 70 variant heb ik gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Wooldoor schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:28:
[...]

Ik na een uurtje, maar dat was wel de lvl 60 variant :D
Die is trouwens ook bruikbaar in combinatie met de lvl 70 variant heb ik gehoord.
Dan zou ik die mensen blokkeren in je lijst :9

De set-bonusses zijn compleet anders en daarom zijn de level-60 en level-70 varianten niet uitwisselbaar helaas

Ik zit er blijkbaar naast O-) :/
*blokkeert zichzelf :P

[ Voor 22% gewijzigd door lolgast op 22-04-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:31:
[...]

De set-bonusses zijn compleet anders en daarom zijn de level-60 en level-70 varianten niet uitwisselbaar helaas
De nieuwe post loot 2.0 patch drops zijn wel de nieuwe sets (zoals zuni's/immortal kings/inna's etc) en combineren zeker wel met level 60 varianten.
mauro101 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:11:
En nu ook een Thunderfury gedropt; 2097 dps.701 str 657 vit + een socket!
Ik denk dat ik die maar moet bewaren voor mijn barb.
Lekker hoor, vergeet niet dat je de damage stat naar hoger kan rollen, kan je er aardig wat DPS bijrollen, erg leuk voor een barb :) zou ook zeker je barb snel naar de 70 brengen, kan je al je overtollige, maar wel leuke strength gear op zetten.

Trouwens, movementspeed op je pants en je boots heeft geen nut he met een crusader en een 2h weapon.

[ Voor 48% gewijzigd door Vandread op 22-04-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
[...]

Nee hoor de set bonussen zijn precies hetzelfde, er zit alleen een verschil tussen de 1.0 en de 2.0 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
[...]

Dat is niet waar. Als het set item de nieuwe loot 2.0-variant betreft maakt hij gewoon onderdeel uit van de nieuwe set, ook als het op level 60 dropt. Als je hier per se bewijs voor wilt hebben, kijk dan even naar de helm van mijn Demon Hunter. Die is zelfs gedropt voordat RoS uitkwam, toen loot 2.0 net geactiveerd was.

[ Voor 22% gewijzigd door Rone op 22-04-2014 16:41 ]

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-04 14:14
Vandread schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:35:
[...]

De nieuwe post loot 2.0 patch drops zijn wel de nieuwe sets (zoals zuni's/immortal kings/inna's etc) en combineren zeker wel met level 60 varianten.

[...]

Lekker hoor, vergeet niet dat je de damage stat naar hoger kan rollen, kan je er aardig wat DPS bijrollen, erg leuk voor een barb :) zou ook zeker je barb snel naar de 70 brengen, kan je al je overtollige, maar wel leuke strength gear op zetten.

Trouwens, movementspeed op je pants en je boots heeft geen nut he met een crusader en een 2h weapon.
Klopt! dat had ik ook in gedachten!

Ik heb al eerder een Doombringer gevonden; 2146 dps + 20%physical dmg 626 str 14% life + 2400 LoH.
Life % wil ik wel omrollen naar een socket, dan denk ik dat mijn barb aardig wat dmg al doet :)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-04 11:26
Een bluepost over sources en mojos. Beter is de fix retroactive, geen zin om nog eens voor een Mirrorbal te farmen met 2 mm.

http://us.battle.net/d3/e...ic/12473547545?page=9#166

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-04 11:26
Dubbel post.

[ Voor 94% gewijzigd door An1mA op 22-04-2014 17:10 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mauro101 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:56:
[...]

Klopt! dat had ik ook in gedachten!

Ik heb al eerder een Doombringer gevonden; 2146 dps + 20%physical dmg 626 str 14% life + 2400 LoH.
Life % wil ik wel omrollen naar een socket, dan denk ik dat mijn barb aardig wat dmg al doet :)
Ik denk dat life% misschien zelfs nuttiger is... maar dat moet je maar even opzoeken.
Pagina: 1 ... 3 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]