Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
http://eu.battle.net/d3/e...lsenard-2660/hero/3050031
Die heeft 0,0 LoH op gear (misschien van paragon) en mikt meer op healthglobes (dmv threatening shout), bloodthirst en heeft aardig wat healthglobe bonus. Hij heeft zelfs genoeg fury in combinatie met deze skill en reapers wraps om geen fury generator te hebben....
Helaas... je 1e set item is het beste plan in het gehele spel... kan ik niet echt een tegenvaller noemenmauro101 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:11:
Nou, ik dacht zo even mijn eerste set item te vinden, helaas misschien maar het was een plan; Hollowed protectors!
opzich lijkt de set wel leuk, en handig voor mijn crusader, de 10% asp + all resist als bonus helpt wel een beetje bij mijn crit build.
En nu ook een Thunderfury gedropt; 2097 dps.701 str 657 vit + een socket!
Ik denk dat ik die maar moet bewaren voor mijn barb.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik zou zeggen vraag het vanavond even op TS ofzoVandread schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:50:
ik heb al even geen barb gespeeld, maar als ik naar Velsenard kijk:
http://eu.battle.net/d3/e...lsenard-2660/hero/3050031
Die heeft 0,0 LoH op gear (misschien van paragon) en mikt meer op healthglobes (dmv threatening shout), bloodthirst en heeft aardig wat healthglobe bonus. Hij heeft zelfs genoeg fury in combinatie met deze skill en reapers wraps om geen fury generator te hebben....
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Btw heeft er iemand een goede Ehp calc voor RoS? (barb)
Het meeste van wat ik kan vinden is nog allemaal pre RoS.
It is Good to be Bad || Battle.net tag
Yup niet speelbaar op HCAn1mA schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:09:
Iemand meer last van lagg?
Movies: letterboxd
Geduld. Er wordt hard gewerkt om D3up.com up-to-date te krijgen, maar kan nog wel even duren. Voor ehp is http://www.d3rawr.com/ redelijk accuraat, al moet je soms een beetje spelen met stats voor een betrouwbare uitkomst.Geuze schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:19:
Yup zelf zo laggy dat hij zelfs exit game niet wil doen
Btw heeft er iemand een goede Ehp calc voor RoS? (barb)
Het meeste van wat ik kan vinden is nog allemaal pre RoS.
[ Voor 66% gewijzigd door Deadsmell op 22-04-2014 19:26 ]
Hahaha!Wolf schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:54:
[...]
En dan roepen als zij geen zin in je heeft: "I will not be denied!" en haar dan keihard nemen.
Battle.net || Strava
Gtst voor haar en Diablo zonder lagg voor mij
Legion 7i i9 3080 32gb
Dat gaat tegenvallen, zelfs inloggen werkt momenteel nietmarkklok schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:54:
Nu FF op de bank onder het mom "quality time" maar om 20:00 stopt de klok.
Gtst voor haar en Diablo zonder lagg voor mij

Heb MN spel niet afgeslotenSfinx- schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:57:
[...]
Dat gaat tegenvallen, zelfs inloggen werkt momenteel niet
Legion 7i i9 3080 32gb
Had ik ook niet, maar bij het portallen *flop* DC
Btw, raadseltje: Wat is er nog irritanter dan niet kunnen spelen? Wel spelen maar je loot niet kunnen oprapen
[ Voor 22% gewijzigd door Sfinx- op 22-04-2014 20:05 ]
Beste plan? Mis ik iets?Thalaron schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 18:06:
[...]
Helaas... je 1e set item is het beste plan in het gehele spel... kan ik niet echt een tegenvaller noemen
Iemand anders hier ook last van?
Hetzelfde gaat op voor mijn haunt of vaxo amu. Probeer ik deze te rollen naar physical of ga ik voor CHD? Maar ook voor mijn SOJ.
Ik was al blij mijn lvl 60 Mask of Jeram gisteren te kunnen vervangen voor een lvl 70.
Alvast dank voor jullie input.
http://eu.battle.net/d3/e...asoline-2396/hero/3367589
Je fetishes doen physical damage, vamp bats fire. Eén van die twee wil je hebben. En volgens mij komt het merendeel van je damage uit fetishes, dus je zit goed met physical.
Ik ben dus benieuwd of de wat meer gevorderde spelers me hier (ondanks dat deze vraag hier ontelbaar vaak langs komt) wat tips & tricks kunnen geven. Momenteel speel ik alleen met m'n wizard, en als ik zin heb level ik m'n DH en HC Crusader. Het gaat dus om m'n wiz:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/denman-2368/hero/1779634
Self buffed kom ik tot iets meer dan 1,3miljoen DPS en ruim 7m toughness. Toch heb ik het gevoel dat er veel meer uit te halen is. Ik ga vrij makkelijk door T2 heen, maar het lijkt alsof ik bij T3 groups al achter blijf qua damage.
Toegegeven, ik ben een redelijk paperdoll-DPS hoer en kijk wel naar items met +skill damage, maar doe daar nog te weinig mee denk ik. Ik weet wel dat ik m'n gems nog kan upgraden, maar daar ben ik nog ff gold voor aan het verzamelen. Graag hoor ik of jullie bepaalde dingen opvallen die ik meteen kan verbeteren. Desnoods brand je m'n char compleet af, als ik er maar beter van word
Hij doelt op de Hallowed set (Wapens) altijd nuttig ;-)
Tijd om voor elemental te gaan : http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rann-2273/hero/35836931Denman schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:32:
Ik heb weer super veel lol in D3 sinds de laatste patches, maar ondanks dat ik inmiddels PL165 heb bereikt ben ik nog een redelijke noob, gearwise en buildwise
Ik ben dus benieuwd of de wat meer gevorderde spelers me hier (ondanks dat deze vraag hier ontelbaar vaak langs komt) wat tips & tricks kunnen geven. Momenteel speel ik alleen met m'n wizard, en als ik zin heb level ik m'n DH en HC Crusader. Het gaat dus om m'n wiz:
Self buffed kom ik tot iets meer dan 1,3miljoen DPS en ruim 7m toughness. Toch heb ik het gevoel dat er veel meer uit te halen is. Ik ga vrij makkelijk door T2 heen, maar het lijkt alsof ik bij T3 groups al achter blijf qua damage.
Toegegeven, ik ben een redelijk paperdoll-DPS hoer en kijk wel naar items met +skill damage, maar doe daar nog te weinig mee denk ik. Ik weet wel dat ik m'n gems nog kan upgraden, maar daar ben ik nog ff gold voor aan het verzamelen. Graag hoor ik of jullie bepaalde dingen opvallen die ik meteen kan verbeteren. Desnoods brand je m'n char compleet af, als ik er maar beter van word
Iets minder sheet, maar +100% op alles ;-)
Wees inderdaad niet bang om wat paperdoll DPS te verliezen tbv +elemental damage. Ik zie bv nog geen enkel item met cold, alleen 3*skill damage waarvan er 2 gelijk zijn (arcane orb). Je CHD, int en life zijn al prima op orde, niet veel meer aan doen. Probeer op je amu en/of bracers zo snel mogelijk cold skill damage te krijgen, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar toch.Denman schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:32:
Ik heb weer super veel lol in D3 sinds de laatste patches, maar ondanks dat ik inmiddels PL165 heb bereikt ben ik nog een redelijke noob, gearwise en buildwise
Eigenlijk weet je al prima wat je te doen staat, ga zo door.
Ohja, je CHC mag nog wel ~5% omhoog, 4 APoC is krap met +40% CHC.
[ Voor 1% gewijzigd door Grin op 22-04-2014 21:56 . Reden: CHC ]
Baroshir schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:47:
Tja, je hebt het algemene plaatje wel redelijk in de smiezen, maar je mist nogal wat damage doordat je nergens +cold damage hebt (bracers, amulet om maar mee te beginnen). Daar kan je al snel 30% winst boeken. Op T3 kom je ook wat makkelijker weg met meer toughness, maar dat is mijn eigen gevoel. Ik heb nogal een andere build op mijn firewiz en ben ik nogal afhankelijk van mijn 14m toughness..
Rann schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:48:
[...]
Tijd om voor elemental te gaan : http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rann-2273/hero/35836931
Iets minder sheet, maar +100% op alles ;-)
Top! Thanks voor de snelle adviezen. Ga er mee aan de slagGrin schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:50:
[...]
Wees inderdaad niet bang om wat paperdoll DPS te verliezen tbv +elemental damage. Ik zie bv nog geen enkel item met cold, alleen 3*skill damage waarvan er 2 gelijk zijn (arcane orb). Je CHD, int en life zijn al prima op orde, niet veel meer aan doen. Probeer op je amu en/of bracers zo snel mogelijk cold skill damage te krijgen, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar toch.
Eigenlijk weet je al prima wat je te doen staat, ga zo door.
Ohja, je CHC mag nog wel ~5% omhoog, 4 APoC is krap met +40% CHC.
Heb tijdens het adventuren ook wat set plans gevonden, wellicht dat ik daarmee nog iets moois kan craften, maar ga intussen lekker door met Adventure Mode

ook 2 flails, maar de verkeerde.. >_<
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Je adviezen werken kennelijk wel, want Malth binnen 3 min neer op T1, het gaat de goede kant op. Ik weet dat ik nu kan gaan proberen reapers wraps recipe te vinden.Deadsmell schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:11:
Vreemde build heb jij. Waarom twee signature spells en vampire bats? Vamp bats kan je het effectiefst fetishes mee spammen en die heeft geen channeling costs. Dan is de rest toch overbodig?
Je fetishes doen physical damage, vamp bats fire. Eén van die twee wil je hebben. En volgens mij komt het merendeel van je damage uit fetishes, dus je zit goed met physical.
Gebruiken de fetshes de AS ook of heeft dit geen zin?
edit:typo
4 x 2h weapons
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Je bedoelt ias? Dat heeft wel een positieve invloed op de damage output van fetishes, maar boost niet hun werkelijke attack speed, in tegenstelling tot Tasker & Theo. Las ik.Harry_180 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 00:12:
[...]
Je adviezen werken kennelijk wel, want Malth binnen 3 min neer op T1, het gaat de goede kant op. Ik weet dat ik nu kan gaan proberen reapers wraps recipe te vinden.
Gebruiken de fetshes de AS ook of heeft dit geen zin?
edit:typo
Ias is overigens wel handig bij het spawnen van fetishes bij het gebruik van vampire bats. Elk breakpoint dat je haalt zorgt weer voor meer fetishes, maar je mana moet het wel trekken.
[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 23-04-2014 07:40 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Ik niet!
en dat doet mij denken aan deze meneer

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
PSN: Brwmaster
Ik denk niet dat je over "echt pech" kan spreken als je een upgrade hebt gevondenXtr3me4me schreef op woensdag 23 april 2014 @ 07:29:
Gisteren had ik echt pech met me me monk! 12 rifts gedaan en had 3 ringen waarvan 1 te gebruiken is en heb ik nu ook om.
4 x 2h weaponsen 1 x fist weapon rabid nog iets! Ik probeerde te zoeken maar krijg alleen de oude stats naar voren. Moet hem nog rollen met socket.
Ik heb gisteren minsters even veel rifts gedaan en geen 1 upgrade gevonden

SR+ MiC
Mag ik meedoen? Een paar dagen geleden zei ik nog in de GoT community chat hoe ik nog nooit een legendary van haar had gekregen. En lo and behold, op dat moment krijg ik van haar toch wel die anti repaircost shoulders. Alleen heeft ze me onzettend getrolled met de stats, er zat werkelijk niets op van dps stats, zelfs geen main stat (str/int/dex). Leuk hoor zo'n legendary met alleen +all res, +armor, +pickup radius...Wolf schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:22:
[...]
Ik hoop dat je in een volgende expansion Kadala kan vermoorden want ze bezorgt me aardige rage met mijn bad luck streak bij haar.
Dit weekend bijna 3000 blood shards bij haar uitgegeven en welgeteld 1 legendary en 0 nuttige items.
En toch blijf ik haar mijn bloedsteentjes voeren...

Die shoulders kon ik echt niet gebruiken of zelfs reforgen, dus heb ik ze maar geshard. Daarna heb ik nog massa's blood shards vergokt om nog een exemplaar te krijgen... uiteraard zonder resultaat. Eergisteren doe ik nog eens een gokje met een andere char (verse level 70 monk) en bam! weer die shoulders. Deze keer gelukkig met iet of wat bruikbare stats (zelfs met dex)
RNG blijft toch een grappig iets, en soms naar het frustrerende toe.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik heb mijn jekanbord met 26% / 5 bounces / geen crit ingeruild voor een 10% / 6 bounces / 10crit .Bokkie schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:12:
ughvind ik eindelijk een jekangbord.... heeft die maar 10% chance to block
ook 2 flails, maar de verkeerde.. >_<
En merk amper verschil in dmg , hoogstens 100k maar bij 6 to 7.5 mil crit is dat niets
Zou de vit naar blockkans kunnen rollen maar dan moet ik ergens anders me vit van halen en dat is op dit moment niet mogelijk.
Zie trouwens dat al mijn items met secondary stats arcane res gerolled zijn
[ Voor 19% gewijzigd door randomice op 23-04-2014 08:44 ]
Ik heb de flail nog niet, maar ik ga hem wel testen, het is 'maar' een 20% weapon dmg bonus loss dus de % loss op de totale damage is veel minder, er zit wel 13% blessed shield al op namelijk en kan nog crit rerollen. 5 bounces btw.dus ik denk dat het welmeevalt, maar het is meer een defensive stat deuk dan dat het umpact heeft op de dps vermoed ik.randomice schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:40:
[...]
Ik heb mijn jekanbord met 26% / 5 bounces / geen crit ingeruild voor een 10% / 6 bounces / 10crit .
En merk amper verschil in dmg , hoogstens 100k maar bij 6 to 7.5 mil crit is dat niets
Zou de vit naar blockkans kunnen rollen maar dan moet ik ergens anders me vit van halen en dat is op dit moment niet mogelijk.
Zie trouwens dat al mijn items met secondary stats arcane res gerolled zijn
Heb nu een 28% defender of westmarch namelijk
[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 23-04-2014 08:58 ]
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 02-05 13:25
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Die twee Cain's set pieces hebben mij een aardige boost in dps gegeven. Ik heb alleen de grootste moeite mijn resist op te houden op het moment.

Op bijna al mijn items is er geen plek voor...
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-04 11:20
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Vampire bats heeft geen channeling cost, dus voor je mana maakt het gelukkig niks uitDeadsmell schreef op woensdag 23 april 2014 @ 07:35:
[...]
Je bedoelt ias? Dat heeft wel een positieve invloed op de damage output van fetishes, maar boost niet hun werkelijke attack speed, in tegenstelling tot Tasker & Theo. Las ik.
Ias is overigens wel handig bij het spawnen van fetishes bij het gebruik van vampire bats. Elk breakpoint dat je haalt zorgt weer voor meer fetishes, maar je mana moet het wel trekken.
Gister ook mn Theo&Thea's gekregen van Kadala! Geen toproll, maar toch duofecta nu
Ook mijn barb naar 70 gebracht, wat blijkt, met alle gear die ik nog had liggen kon die direct naar 550K dps. Te grappig.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Oh stom, niet bij nagedacht.Bosmonster schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:03:
[...]
Vampire bats heeft geen channeling cost, dus voor je mana maakt het gelukkig niks uit
Gister ook mn Theo&Thea's gekregen van Kadala! Geen toproll, maar toch duofecta nu
Heb je nog geen Stone of jordan / cindercoat ?
Legion 7i i9 3080 32gb
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik heb een crappy SoJ en geen Cindercoat. Beiden passen overigens niet in mijn uiteindelijke plaatje. Want de ringen worden RoRG+Zuni en de chest wordt ook Zuni. Ooitmarkklok schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:19:
Bosmonster,
Heb je nog geen Stone of jordan / cindercoat ?
Twijfel nog steeds of ik voor Fire of Phys moet gaan. Vooralsnog smelt alles op T3 weg, dus heb ik niks te klagen.
Gister trouwens wel geexperimenteerd met Pyrogeist ipv Soul Harvest en dat is me zeer goed bevallen. Kan ik toch iets meer afstand houden af en toe en de dmg van 3 Pyro's op elkaar stapelt eigenlijk best lekker.
[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 23-04-2014 09:23 ]
Is die Zuni ring zo goed dan? Ik dacht dat RoRG + SoJ BiS was voor zo'n beetje alle classes als het niet alle classes zijn.Bosmonster schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:21:
[...]
Ik heb een crappy SoJ en geen Cindercoat. Beiden passen overigens niet in mijn uiteindelijke plaatje. Want de ringen worden RoRG+Zuni en de chest wordt ook Zuni. Ooit
Twijfel nog steeds of ik voor Fire of Phys moet gaan. Vooralsnog smelt alles op T3 weg, dus heb ik niks te klagen.
Gister trouwens wel geexperimenteerd met Pyrogeist ipv Soul Harvest en dat is me zeer goed bevallen. Kan ik toch iets meer afstand houden af en toe en de dmg van 3 Pyro's op elkaar stapelt eigenlijk best lekker.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Nee, maar Zuni is de enige set met een ring, dus als je 3 sets wilt combineren kom je er niet onderuit die te gebruiken.Dennism schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:25:
[...]
Is die Zuni ring zo goed dan? Ik dacht dat RoRG + SoJ BiS was voor zo'n beetje alle classes als het niet alle classes zijn.
Potentieel alternatief zou de Zuni offhand zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 23-04-2014 09:27 ]
Lijk meer een luck charm te zijn voor andere
Legion 7i i9 3080 32gb
Hangt er vanaf wat js doel is, en wat de rolls zijn op de gear die je hebt gevonden/gecraft en de rolls op de ring zelf.Dennism schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:25:
[...]
Is die Zuni ring zo goed dan? Ik dacht dat RoRG + SoJ BiS was voor zo'n beetje alle classes als het niet alle classes zijn.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Legion 7i i9 3080 32gb
- Blaat
Hardware Fanaat
Ik heb een beetje zitten kijken op mijn DH gisteren maar voor een RoRG is geen plaats in de build die ik voor me zie. Ik wil de Marauder set met Natalya's combineren maar wat ik ook doe, de RoRG gaat niks toevoegen aangezien ik te weinig marauder set items ga equippen om de 4 set bonus te krijgen. Dan maar gewoon Natalya's ring, hoewel de RoRG makkelijker te krijgen zal zijn.Dennism schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:25:
[...]
Heeft iemand trouwens nog tips voor mijn DH? Ik doe behoorlijk forse damage maar mijn resist is te laag. Iemand ideeen om dat omhoog te krijgen?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Snelle blik zou ik kijken om op sommige slots vit om te ruilen voor resists om dat te balanceren?Wolf schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:29:
[...]
Ik heb een beetje zitten kijken op mijn DH gisteren maar voor een RoRG is geen plaats in de build die ik voor me zie. Ik wil de Marauder set met Natalya's combineren maar wat ik ook doe, de RoRG gaat niks toevoegen aangezien ik te weinig marauder set items ga equippen om de 4 set bonus te krijgen. Dan maar gewoon Natalya's ring, hoewel de RoRG makkelijker te krijgen zal zijn.
Heeft iemand trouwens nog tips voor mijn DH? Ik doe behoorlijk forse damage maar mijn resist is te laag. Iemand ideeen om dat omhoog te krijgen?
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ja, RoRG achterwege laten is misschien nog een betere optie.Wolf schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:29:
[...]
Ik heb een beetje zitten kijken op mijn DH gisteren maar voor een RoRG is geen plaats in de build die ik voor me zie. Ik wil de Marauder set met Natalya's combineren maar wat ik ook doe, de RoRG gaat niks toevoegen aangezien ik te weinig marauder set items ga equippen om de 4 set bonus te krijgen. Dan maar gewoon Natalya's ring, hoewel de RoRG makkelijker te krijgen zal zijn.
Gisteren vroeg ik ook om een nieuwe Holy build hier en iemand vertelde mij om blessed hammers te vervangen door fist of heavens - divine well. Oh boy, wat een verschil!!! Ben nu overgestapt op T2 nadat ik via enkele drops mijn DPS van 275k naar 580K (met +54% holy damage) heb kunnen brengen. Eindelijk vind ik de crusader weer leuk.
Op enkele uurtjes toch wat Legendaries gekregen... waaronder ook zo'n "RoRG", echter zonder CHC of CHD, doe ik die dan gewoon weg zodat ik een andere kan vinden of maakt dat niet uit als die nog in mijn stash zit? (echt ALLE legendary rings of amu's die ik vind zijn zonder CHC of CHD...)
Wat ook zuur was dat ik hem dan aan me broertje had kunnen geven die met een DH loopt en met mij in de game zat.
Dit is overigens mijn Wizz. Iemand nog tips? http://eu.battle.net/d3/e...alt007-1204/hero/20039568
[ Voor 21% gewijzigd door Malt007 op 23-04-2014 09:47 ]
Ik zou hem gewoon lekker laten zittenInrage schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:39:
Ben ik de enige die nooit genoeg souls heeft? Zucht... al 15keer een socket op mijn wapen proberen krijgen maar geen geluk, wel een +10% damage op de laatste roll waardoor ik een 3k dps 2H heb voor mijn crusader nu.
Gisteren vroeg ik ook om een nieuwe Holy build hier en iemand vertelde mij om blessed hammers te vervangen door fist of heavens - divine well. Oh boy, wat een verschil!!! Ben nu overgestapt op T2 nadat ik via enkele drops mijn DPS van 275k naar 580K (met +54% holy damage) heb kunnen brengen. Eindelijk vind ik de crusader weer leuk.
Op enkele uurtjes toch wat Legendaries gekregen... waaronder ook zo'n "RoRG", echter zonder CHC of CHD, doe ik die dan gewoon weg zodat ik een andere kan vinden of maakt dat niet uit als die nog in mijn stash zit? (echt ALLE legendary rings of amu's die ik vind zijn zonder CHC of CHD...)
Je kunt die ring gewoon omhouden en meerdere keren vinden, geen probleem. Ik vond gisteren uit die Act 1 cache een "Eternal Union" ring, terwijl ik er ook 1 draag. Uiteraard was degene die ik al had op alle vlakken 1% beterInrage schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:39:
Ben ik de enige die nooit genoeg souls heeft? Zucht... al 15keer een socket op mijn wapen proberen krijgen maar geen geluk, wel een +10% damage op de laatste roll waardoor ik een 3k dps 2H heb voor mijn crusader nu.

Cache daarna een Royal Grandeur, waar ik naar opzoek was. Ook geen CHC of CHD, maar goed genoeg om even te rerollen tot ik een betere krijg. Had gister ook 2 items van de Aughild's-set gecraft, dus een mooie avond
Edit: Heeft het trouwens nog zin om op T1 te farmen met die bounties ipv normal? Gisteren alleen T1 runs gedaan en voor mijn gevoel kreeg ik meer leggies uit de caches (6 caches, 4 leggies). Kan RNG zijn natuurlijk
[ Voor 7% gewijzigd door lolgast op 23-04-2014 09:44 ]
RoRG?Dennism schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:25:
[...]
Ring of Royal Grandeur
bedoeld om sneller set bonusses vrij te spelen dus.
Kan hem alleen niet anders linken! Rabid strike.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Voor de lange termijn is mijn doelstelling is om toe te werken naar een lightning build en ik zoek bijv. nog een Eye of the Storm/ betere Andariel Visage, Monk set items voor de 15% lightning bonus (maar vind die maar eens

Ik heb gebruik gemaakt van deze lightning monk guide en heb onderstaande lijstje ooit een keer voor mezelf opgesteld.
Helm
DEX
CHC 6%
AS 7% (Mempo/ Andariel Visage met Lightning Damage )
Socket/ Vitality/ Life
(evt Eye of the Storm)
Shoulders
DEX
All Res
Vit
Evt Resource cost red
(bijv. Pauldrons of Skeleton King/ Spaulders of Zakara)
Amulet
Crit Hit Chance 7%
Crit Hit Damage 100%
Attack Speed 7%
Dex
Evt Vit/ LOH/ Lightning Damage 20%
(bijv. Ouroboros, Haunt of Vaxo, Golden Gorget of Leoric, Countess Julia's Cameo)
Chest
DEX
3 Sockets/Vitality
All Resistance
% Life
Monk Skill Damage
(bijv. Blackthorne;s Surcoat, Inna’s Vast Expanse, Heart of the Crashing Wave)
Gloves
DEX
Crit Hit Chance
Crit Hit Damage
Attack Speed
(bijv. Gladiator Gauntlets, Magefist, Fists of Thunder, Gloves of Worship)
Bracers
DEX
Crit Hit Chance
(AS 7% Lacuni Prowlers)
Vitality/Life On Hit/All Resistance
(bijv. Strongarm Bracers, Sanguinary Vambraces of goede reapers’s wraps craften)
Ring
DEX
Crit Hit Chance
Crit Hit Damage
Attack Speed/Damage
Evt Vitality/Life On Hit/All Resistance
(occulus Ring: AS 9% / Stone of Jordan: 20% Lightning Damage, Ring of Royal Grandeur voor set bonus)
Belt
Dexterity
AS (+ CHD Witching Hour) (Hellcat Waistguard, Quick Draw Belt)
Vitality/Life On Hit/% Life/All Resistance
(Mooie belt: Thundergod’s Vigor voor Lightning Damage! )
Pants
Dexterity
2 Sockets
All Resistance/Vitality
Monk Skill Damage
(bijv. Blackthorne’s Jousting Mail, Inna’s Temperance)
Feet
Dexterity
Vitality/All Resistance
Monk Damage
Movement Speed
(bijv. Fire Walkers, Irontoe Mudsputters, Eight Demon Boots)
Weapons
Dex + Socket + High Dmg
(bijv. Thunderfury, Odyn Son, Fulminator, Shard of Hate, Won Kim Lau)
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
De Cain's set pants en boots craften voor 8% IAS. Mits je de plans hebt natuurlijkErvig schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:53:
Ziet iemand voor mijn monk nog wat makkelijke upgrades (craftable/ enchantable evt build)? Ik zoek vooral hetgeen ik nu het eenvoudigst zou kunnen verbeteren terwijl ik zoek naar de 'grote upgrades'. Tips waar ik het beste mijn bloodshards aan op kan 'gamblen'? Ik merk dat mijn toughness aan de lage kant is.
Voor de lange termijn is mijn doelstelling is om toe te werken naar een lightning build en ik zoek bijv. nog een Eye of the Storm/ betere Andariel Visage, Monk set items voor de 15% lightning bonus (maar vind die maar eens), Stone of Jordan met Lightning, Thundergod's Vigor en als offhand (of mainhand?) Odyn Son, Fulminator, Shard of Hat of Won Khim Lau.
Ik heb gebruik gemaakt van deze lightning monk guide en heb onderstaande lijstje ooit een keer voor mezelf opgesteld.
[...]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Het is wel de lastigere resource idd, maar over het algemeen heb ik er wel tussen de 10-30 op voorraad.Inrage schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:39:
Een avondje Riften levert er meestal wel 10-15 op.
- Blaat
Hardware Fanaat
Is natuurlijk hardstikke grappig enzo, maar doe je dan ook nog een beetje damage of niet?stingray2012 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:55:
Blijf het een top ringetje vinden die RORG. Moet nog even mijn Nat chest armor omdoen en de boot vervangen voor blacktornes. Dan loop ik mt een 4 pieces maraunder set, een complete blackthorne en een complete Nat set
. Heerlijk dat combineren.
Ik kan me niet voorstellen dat je damage output ook maar engiszins in de buurt komt van een Cindercoat/Magefist/SoJ Cluster Arrow build.
Dank! Deze heb ik helaas nog niet kunnen vinden (plans droppen bij mij gewoon echt niet, maar misschien gaat dit veranderen. In totaal 6 plans, waarvan drie gisterenAnno schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:56:
[...]
De Cain's set pants en boots craften voor 8% IAS. Mits je de plans hebt natuurlijk

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Hij is in ieder geval future proof als ze met elemental damage gaan stoeien bij Blizzard
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12504231625?page=3#50
En om een magefist/soj/cindercoat build te maken moet je uberhaupt een magefist/soj/cindercoat hebben
Ik heb er in ieder geval maar 1 van! en nog nooit een magefist gekregen.
Wat is een handige build overigens om bounties te farmen met een DH?
Heb ze een beetje gegeared...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5772613
- Blaat
Hardware Fanaat
Haha, dat eerste commentaar op die blue post is echt spot on!Vandread schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:09:
@ Wolf
Hij is in ieder geval future proof als ze met elemental damage gaan stoeien bij Blizzard
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12504231625?page=3#50
En om een magefist/soj/cindercoat build te maken moet je uberhaupt een magefist/soj/cindercoat hebben
Ik heb er in ieder geval maar 1 van! en nog nooit een magefist gekregen.
Wat is een handige build overigens om bounties te farmen met een DH?
Heb ze een beetje gegeared...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5772613
Oh en een Strafe Build is fantastisch voor normal bounties farmen!Can you just release a Lightning coat, Frozen Coat, and Poison Coat please? I think that would just about do it. Maybe some Elementals Fisterinos too? Or just nerf Cindercoat and make me quit this game. That works too.
Zie de build hier.
[ Voor 7% gewijzigd door Blaat op 23-04-2014 10:20 ]
Het beste is nog altijd danetta's set + preparation(punishment)Wolf schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:12:
[...]
Oh en een Strafe Build is fantastisch voor normal bounties farmen!
Zie de build hier.
Moet dringend eens leren welke items wel de moeite zijn om in de stash te bewaren en welke niet...
- Blaat
Hardware Fanaat
Preperation zit er ook tussen in de build.Rem schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:21:
[...]
Het beste is nog altijd danetta's set + preparation(punishment)
Danetta's moet je dan natuurlijk wel gevonden hebben.
Ik bewaar elke crus items als de stats goed zijnInrage schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:23:
Blijkbaar moet ik eens goed leren welke items ik moet bijhouden... 'k heb al zo'n cindercoat & magefist gevonden op mijn Crusader (goed voor +38% fire damage) en gisteren ook die Flail met 2nd Hit op bombardement... dat had al een leuke build kunnen worden. Echter alles gesalvaged voor Souls om die kut socket te verkrijgen....
Moet dringend eens leren welke items wel de moeite zijn om in de stash te bewaren en welke niet...
verder legs die gimmicky zijn en buildchangers voor andere classes ook.
Probleem is wel dat ik nogal vol zit qua stash, gisteren ook weer een zooi whites moeten dumpen, en nog iemand blij kunnen maken met een white fist weapon in ieder geval
Maar om het nou helemaal op normal te levelen zie ik ook niet zitten. duurd zo tergent lang
alhoewel als ik dat gewoon gelijk deed was ik nu allang max level aan alle fallen heroes die ik heb
[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 23-04-2014 10:25 ]
awwInrage schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:23:
Blijkbaar moet ik eens goed leren welke items ik moet bijhouden... 'k heb al zo'n cindercoat & magefist gevonden op mijn Crusader (goed voor +38% fire damage) en gisteren ook die Flail met 2nd Hit op bombardement... dat had al een leuke build kunnen worden. Echter alles gesalvaged voor Souls om die kut socket te verkrijgen....
Ik heb al vaker horen vallen in mijn clan/vriendenkring dat mensen verwachten dat Blizz elementalVandread schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:09:
@ Wolf
dmg gaat nerfen. Ligt dit echt in de lijn der verwachtingen? Is elemental dmg echt OP of teveel 'cookie cutter'?
Ik zou eerder liever zien dat de afhankelijkheid van sockets op sommige items (zoals wapens) wat geminderd wordt...
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Need more stash room iig! OF meer mules makenBokkie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:24:
[...]
Ik bewaar elke crus items als de stats goed zijn
Probleem is wel dat ik nogal vol zit qua stash, gisteren ook weer een zooi whites moeten dumpen, en nog iemand blij kunnen maken met een white fist weapon in ieder geval
Yep moet dan mijn schouders vervangen heb nog een mooie liggen met 15% fire damage (Vambraces). Zit nu op 1.1 m DPS unbuffed, en 16M tough daar kan wel wat vanaf Met de passive cull the weak en het wolfje doe ik ook nog 50% extra damage. Die Calamity met mark for death is ook lekker. Verder dan 15% fire en 14 % Rain of VenganceWolf schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:02:
[...]
Is natuurlijk hardstikke grappig enzo, maar doe je dan ook nog een beetje damage of niet?
Ik kan me niet voorstellen dat je damage output ook maar engiszins in de buurt komt van een Cindercoat/Magefist/SoJ Cluster Arrow build.
Achja we zien wel he, m'n monk leunt ook ernstig zwaar op lightning damage.Wolf schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:12:
[...]
Haha, dat eerste commentaar op die blue post is echt spot on!
[...]
Oh en een Strafe Build is fantastisch voor normal bounties farmen!
Zie de build hier.
Bedankt voor de build
Denk dat ik die chakram's inwissel voor vault.
[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 23-04-2014 10:37 ]
mag ik vragen waarom je nog zombie dogs gebruikt als skill? je summend 4 dogs altijd zonder de skill waarom dan de skill gebruiken alleen voor life leech op dogs?Bosmonster schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:21:
[...]
Ze timen niet meer uit zeg maar, dus gaan niet meer uit zich zelf dood. Maar als je Fetish army cast dan vallen alsnog alle fetishes uit de passive (of die uit je vorige fetish army cast) dood neer...
Dat wil je dus niet doen als je er net 20 uit de passive hebt opgespaard ofzo
Daarom heb ik de skill zelf ook maar gedropt.
Kan je hier geen andere skill voor gebruiken?
Probleem is wel dat als je die voor andere classes gaat sparen er meestal wel een main stat op zit die totaal useless is. En dus in feite ben je 1 enchant mogelijkheid kwijt.Bokkie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:24:
[...]
Ik bewaar elke crus items als de stats goed zijn
Die sockets zien ze bij Blizzard gewoon als een gold drain denk ik...Kapoen schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:25:
[...]
Ik zou eerder liever zien dat de afhankelijkheid van sockets op sommige items (zoals wapens) wat geminderd wordt...
Dat, en gewoon minder afhankelijk zijn van de flat damage van dat wapen, een gimmicky wapen met een leuke extra is meestal minder dan de random 3k dps legendary zonder 'gimmicks'...
Belts en Helms. Belts voor Whitching Hour of Thundergod. En helm voor een betere helm met +% elemental en chc.Ervig schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:08:
[...]
Dank! Deze heb ik helaas nog niet kunnen vinden (plans droppen bij mij gewoon echt niet, maar misschien gaat dit veranderen. In totaal 6 plans, waarvan drie gisteren). Tips waar ik het beste mijn bloodshards aan kan besteden?
jah ik ook wel met m'n monkieTimmetjuhs schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:42:
[...]
Ik zou hem gewoon lekker laten zittenVanavond wil ik ook weer wat cache runs op normal gaan doen.
Ik heb elk char op 70, en op 1 na ook allemaal T1 viable dus die gebruik ik dan ook voor die chars.Inrage schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:32:
[...]
Probleem is wel dat als je die voor andere classes gaat sparen er meestal wel een main stat op zit die totaal useless is. En dus in feite ben je 1 enchant mogelijkheid kwijt.
[...]
Die sockets zien ze bij Blizzard gewoon als een gold drain denk ik...
Dat, en gewoon minder afhankelijk zijn van de flat damage van dat wapen, een gimmicky wapen met een leuke extra is meestal minder dan de random 3k dps legendary zonder 'gimmicks'...
Gimmicky wapen doel ik dan op builddefining dingen. Echt wapens/items waar je een build omheen kan maken,
Het maken van een build en gearset om een bepaald item voor een class zijn de dingen die voor mij het spel leuk maken. Het hoeft dan niet meteen T6 viable of T6 efficient te zijn.
Als het werkt op T1 is dat voor mij genoeg motivatie om daar omheen te bouwen. Voorbeeld is de 1k sided strike monk. om maa riets te noemen, evenals de gryfalcon/jekangbord combo van de crus
Hier heb ik zeker wat aan... vanavond maar eens onderhandelen met Kadala.Anno schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:36:
[...]
Belts en Helms. Belts voor Whitching Hour of Thundergod. En helm voor een betere helm met +% elemental en chc.
Dogs met of zonder life leech maakt nogal uit; 4 x je life on hit krijgen of alleen een paar standaard mobs die met je meevechten.bulefy schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:32:
[...]
mag ik vragen waarom je nog zombie dogs gebruikt als skill? je summend 4 dogs altijd zonder de skill waarom dan de skill gebruiken alleen voor life leech op dogs?
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Omdat ik A. nu de life leach kan gebruiken. en B. Vaker met de +20% sacrifice en 4 dogs kan lopen en dus C. Meer keuze heb tussen survivability/control en DPS.bulefy schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:32:
[...]
mag ik vragen waarom je nog zombie dogs gebruikt als skill? je summend 4 dogs altijd zonder de skill waarom dan de skill gebruiken alleen voor life leech op dogs?
En D. het enige alternatief is BBV en die vergeet ik gewoon continu te casten door de lange CD (of mn pets lopen eruit
[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 23-04-2014 10:44 ]
Damn sting, wat moet je met 16M toughness?! Ik heb ook 1.1M DPS en maar 6M toughness, tenzij ik als een idioot overal in blijf staan ga ik in principe nooit dood..(T3) Volgens mij kan je makkelijk iets van 6M toughness inleveren en richting de 2/3M DPS gaan!stingray2012 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:28:
[...]
Yep moet dan mijn schouders vervangen heb nog een mooie liggen met 15% fire damage (Vambraces). Zit nu op 1.1 m DPS unbuffed, en 16M tough daar kan wel wat vanaf Met de passive cull the weak en het wolfje doe ik ook nog 50% extra damage. Die Calamity met mark for death is ook lekker. Verder dan 15% fire en 14 % Rain of VenganceEen crit change van 60%, en ja het kan altijd beter, maar dan moet ik de overige shit eerst vinden
Vind vast nog wel Blackthorne boots waar ik extra cluster damage op kan rollen, hebben we ook nog een doel he
En zo veranderen we elke dag weer onze builds, en dat maakt het spelletje zo leuk.
Resultaat zo ver:
(had een Barbarian op 60 die speelde toen Whirlwind spec insanely OP was)
Profile
Wapen, Destruction Destroyer.. serieus blizzard? Had dat niet wat anders kunnen zijn? Klinkt echt heel lame
Bounties doe ik op deze barb nu op Expert samen met de bounties, gaat erg goed. Alleen opeens kwam ik een Cuddle Bear floor tegen Oo.. 3 elites tegelijk is toch erg dodelijk (Frozen+poison+arcane+Vortex >_>)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ach binnen de clan ging ik van :lanerios schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:48:
lol, gelukkig ben ik lang niet meer zo OP als toen.. Maar die Shard of Hate heb ik ook nog niet gezien, dus van die nerf heb ik ook geen last
OMFG jij OP Frost Orb Spammer, wij willen ook killen en slachten
naar
OMFG jij OP Archon Spammer, wij willen ook killen en slachten
kwestie same old same old
Die shard of hate nerf was echt wel noodzakelijk want hij procced echt bij iedere ability destijds dus ik vind het niet zo erg, echter als Blizz Elemental Damage gaat nerfen is het vrij snel over.
[ Voor 14% gewijzigd door ShadowBumble op 23-04-2014 10:51 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]