Jeetje mannen... meer dan 500 samples ingeleverd? Dat ga ik echt niet halen. Ik heb wel geduld, maar om zo vaak op die takken heen en weer te springen is voor mij echt te veel. Heb nu met zowel mijn main als mijn alt zo`n 50 samples ingeleverd. Ik kijk eind van de wek wel weer een keertje of ik nog steeds in de top 75% zit. Dan misschien nog een paar keer, maar hoop dat ik niet meer terug hoef.
Het is inderdaad een oude game engine, maar ze hebben hem een tijdje geleden al geupgrade. Daardoor heb je dus nu een legacy en een Oddesey variant. Ze gebruiken dezelfde engine overigens ook voor de andere spellen die ze maken. Misschien dat ze op een gegeven moment ook de assets tussen de spellen gaan hergebruiken. Zou wel leuk zijn om een pretpark te bouwen op een planeet
Mijn FPS dropt ook best hard zodra ik of op een planeet ga landen of als ik te voet een station in loop. Dat is ook een van de redenen waarom ik VR niet meer zo vaak doe in Elite.
Er staat ook nog een punt voor ze open om meerdere "sterren" als lichtpunt in game te activeren. Nu zie je vaak dat als er meerdere sterren in de buurt zijn er maar 1tje schaduw en licht creëert.
Ach... er is nog zoveel te verbeteren in het spel, maar ze zijn nu vooral bezig om die online shop uit te brijden met meer paintjobs en betaalde stations... It`s all about the money...
Het is inderdaad een oude game engine, maar ze hebben hem een tijdje geleden al geupgrade. Daardoor heb je dus nu een legacy en een Oddesey variant. Ze gebruiken dezelfde engine overigens ook voor de andere spellen die ze maken. Misschien dat ze op een gegeven moment ook de assets tussen de spellen gaan hergebruiken. Zou wel leuk zijn om een pretpark te bouwen op een planeet
Mijn FPS dropt ook best hard zodra ik of op een planeet ga landen of als ik te voet een station in loop. Dat is ook een van de redenen waarom ik VR niet meer zo vaak doe in Elite.
Er staat ook nog een punt voor ze open om meerdere "sterren" als lichtpunt in game te activeren. Nu zie je vaak dat als er meerdere sterren in de buurt zijn er maar 1tje schaduw en licht creëert.
Ach... er is nog zoveel te verbeteren in het spel, maar ze zijn nu vooral bezig om die online shop uit te brijden met meer paintjobs en betaalde stations... It`s all about the money...
i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3
/f/image/kK5U7jFNrz2af6ijtSXAtAKK.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tbYYY3cPOABvk4yznlos0OTD.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/v090I28XhqmpUazlLZYny9ng.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ph7oAXXnxvMHV6vkLdkBOEDh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nx5JtFoxI9irzPS9URiidLZG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FweNljhXSQZ2DvtKPVWS9H1v.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lKU3nNUBlUIFjIawl4nonaaf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4oPhUMtndqJ85hWpatcGHxUb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QBvPKXfhOJ1OHqGjPStupiWr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1XNBxAbvV23YsdSYISqEwXgX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lvpMYjeNibUAYSesJfbk0nJd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pLqtNBHHW69wxHmS1IXuLi89.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XabQvYiEfgwbqA0DIG0XXvgW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W6HMwWOq5eaLTPPhpATyLGqe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9U3uEnqztXCDuA4VsKlxGlhz.jpg?f=fotoalbum_large)