Nou, ik zei wel dat ik notitie zou maken van alles wat ik ontdekt had, maar na ongeveer 2 pagina's a 50 systemen begon ik me te realiseren....als ik dat ga volhouden ben ik tot Sint Juttemus bezig waarschijnlijk, dus besloot ik alleen te noteren wat de hoogste credits verkregen voor een systeem wafren + het aantal 1st discovered.
Ik had 94 pagina's om mee te beginnen, maar na ongeveer 17 pagina's begint ED toch wat vreemd gedrag te vertonen. LOL
Ik heb nog 76 van de 94 pagina's te gaan en ik ben al explorer rank 2, half opweg naar lvl 3 en dit zijn tussentijdse stats:
Daarna heb ik uit en ingelogd en zag ik dat de weekly cap op exploration blijkbaar ook slaat op het verkopen van die exploration data, dus als ik dit wil maximaliseren, zou ik dus elke week een max aantal.....dan be ik nog tot weet ik veel wanneer bezig, met het risico dat iemand anders het voor me inlevert.
So far, highest price voor 1 system.....17.27M credits.
Ik lees net dat de weekly cap reset normaal op donderdagochtend is, dus ik heb verkocht tot ik nog 70 pagina's over heb en dan kijk ik volgende week na de reset wel even hoeveel ik kan verkopen tot aan de cap.
Dus, met 24 pagina's verkocht, sta ik op 1.223 miljard credits, 11,576 ARX en 1st discovered registrations since beginning of trip.....5471
**EDIT**
kon het niet laten natuurlijk, ik wou wel weten hoeveel data ik nog aan boord had, dus ik pagina voor pagina bekeken, alles bij elkaar opgeteld heb ik nu nog net iets meer dan 3.25 miljard credits aan exploration data om te verkopen.
[
Voor 46% gewijzigd door
Pim0377 op 27-12-2025 16:13
]