Het lijkt vooralsnog verdomd veel op een verdieping van Power Play door FDev. Als ze het goed doen, is dat een verrijking van het spel, denk/hoop ik. PP ben ik toevallig aan het spelen om alle PP wapens te unlocken, dus mij komt het goed uit. Ik ben inmiddels lvl81, nog 12 heb ik pacifiers unlocked en lvl 100 de cyto lasers. Ik hoop dat ze ook iets zinnigs voor na lvl 100 verzinnen, want die care packages zijn te weinig om door te spelen. Maar zo niet, dan niet.
Daarnaast een mooie kans om weer beter te leren mikken. De reinforment komt mij goed uit voor de broodnodige breaks tussen het schieten door, ik vind het rustiggevens om door de ruimte heen te vliegen en af en toe black boxen en wreckage(of HGE mats) op te pikken. Heb ik die Corvette niet voor niets daarheen gesleept; zet een 6E CB in plus een operations limpet controller en gaan.
Goed, ik ga vanavond onderweg. Dat mikken ging gisteravond weer beter, maar ik raak steeds door mijn ammo heen. Ik ga daarom een schip met lasers in elkaar te knutselen. Ik heb een FdL gekozen, die heb ik nog niet. Hoop dat dat werkt, dan hoef ik niet steeds ammo en raw mats(nickel, iron, sulfur ed) op te pikken.
Daarnaast een mooie kans om weer beter te leren mikken. De reinforment komt mij goed uit voor de broodnodige breaks tussen het schieten door, ik vind het rustiggevens om door de ruimte heen te vliegen en af en toe black boxen en wreckage(of HGE mats) op te pikken. Heb ik die Corvette niet voor niets daarheen gesleept; zet een 6E CB in plus een operations limpet controller en gaan.
Goed, ik ga vanavond onderweg. Dat mikken ging gisteravond weer beter, maar ik raak steeds door mijn ammo heen. Ik ga daarom een schip met lasers in elkaar te knutselen. Ik heb een FdL gekozen, die heb ik nog niet. Hoop dat dat werkt, dan hoef ik niet steeds ammo en raw mats(nickel, iron, sulfur ed) op te pikken.
/f/image/kK5U7jFNrz2af6ijtSXAtAKK.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tbYYY3cPOABvk4yznlos0OTD.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/v090I28XhqmpUazlLZYny9ng.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ph7oAXXnxvMHV6vkLdkBOEDh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nx5JtFoxI9irzPS9URiidLZG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FweNljhXSQZ2DvtKPVWS9H1v.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lKU3nNUBlUIFjIawl4nonaaf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4oPhUMtndqJ85hWpatcGHxUb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QBvPKXfhOJ1OHqGjPStupiWr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1XNBxAbvV23YsdSYISqEwXgX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lvpMYjeNibUAYSesJfbk0nJd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pLqtNBHHW69wxHmS1IXuLi89.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XabQvYiEfgwbqA0DIG0XXvgW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W6HMwWOq5eaLTPPhpATyLGqe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9U3uEnqztXCDuA4VsKlxGlhz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iPRZNsKBI3vdCgTgwIq3RDpi.jpg?f=fotoalbum_large)