Ik vond deze CG een eitje. Ik had die 538 samples zo bij elkaar nadat ik uitgevogeld had hoe de besturing ging. Ik heb 2 korte sessies gespeeld om te leren bewegen en batterijen te halen, 3 sessies van 1 tot 1 1/2 uur om de samples bij elkaar te harken. Ik heb geen CG zo kort gespeeld en ik haal zo goed als zeker top25%.
Daarna ben ik direct weggevlogen en ben daar niet meer geweest(Sorry, Terri!). Zelfs zonder engineered Artemis suit had ik top 10 kunnen halen als ik elke avond, de hele avond, zou hebben gespeeld. Dit was de eerste CG waarbij ik dat had gekund. Wat de top 10 bij elkaar had 'getrade' bij de vorige CG was absurd, ca half miljoen tot 1 miljoen ton!, die mensen moesten dag en nacht doorgespeeld hebben; in teams of met een beetje hulp van cocaïne laat ik in het midden. Maar dat springen van tak naar tak is zóóó saai dat ik het daarbij gelaten heb. Ik zal het in perspectief zetten, ik ben daarna Titan Drive Components gaan zoeken in het Sol system, waar ik nog niet geweest was(en ik wilde mijn huis zien). Na 7 uur had ik er nog geen, en dat was langer dan dat ik had gespendeerd aan de CG.
Ik vind deze on-foot CG relatief eenvoudig vergeleken met andere koek als power malware uploaden in een settlement, waarbij je wordt gescanned en men je illegale spullen direct vindt. Alsof je geen e-breach of malware kan verstoppen in je ...euh... laars! Dat crime and punishment systeem gaat heel ver en dat scannen gaat te makkelijk. Alsof hackers en smokkelaars niet altijd een stapje voor lopen op wetsdienaren. Je moet heel veel geduld hebben, goed kijken, verstoppen, wachten, doorlopen etc. En je moet weten waar je zijn moet, wat je moet doen, welke malware je waar moet uploaden, welke data je waar kan scannen etc etc. Dat is allemaal best veel. Deze CG is van tak naar takl springen en uitvogelen hoeveel boost je aan je jetpack moet geven.
Hoe dan ook, inmiddels is het woensdag en er is tot vrijdag 16uur te gaan. Het aantal ingeleverde samples gaat sinds het eerste weekend naar beneden, 50 samples moet voldoende zijn. Huidige stand:
Top 10 ~ 5,388 to 8,870 325,000,000 Cr
Top 25% ~ 166 to 5,387 235,000,000 Cr
Top 50% ~ 79 to 165 175,000,000 Cr
Top 75% ~ 37 to 78 125,000,000 Cr
Top 100% ~ 1 to 36 75,000,000 Cr
PS: er is al een klager op het Frontier forum, die vindt dat de pre-engineered suit te goed is en niet eerlijk tov mensen die keihard hebben gespeeld om een Gr5 suit bij elkaar te harken.... Sommige mensen spelen duidelijk niet voor de lol. Ze grinden en worden niet blij van het spel en/of de prestaties die ze halen. Koekoek!
[
Voor 7% gewijzigd door
ABD op 26-11-2025 15:52
]