Ik heb me ook aangemeld en de Python Mk2 opgeroepen, (ik heb er vier Pacifiers op zitten) die zal er nu wel zijn.ABD schreef op zondag 30 november 2025 @ 11:36:
Dit vind ik wel leuk, kan ik mijn dogfight hobby weer oppakken.
Ik kwam gisteren pas achter deze CG, ik had een week of twee pauze verwacht. Ik moest mijn engineering afmaken op mijn Corvette. Die was halfbakken en daar ben ik gisterenavond mee bezig geweest; ik moest een roteind heen en weer springen en ik heb nog een klein foutje gemaakt want ik heb als laatste de prismatic shield geengineered en nu is mijn thermal resistance slechts 37%(hoewel er weinig NPC piloten met lasers rondvliegen). Net nog een PCZ afgemaakt, maar ik denk dat ik mijn Python MK2 erbij ga pakken en fixed weapons erop ga zetten, want deze CG spelen met een PvE Corvette met Prismatic Shield, Guardian shield reinforment en shield boosters en gimballed MCs is niet leuk. De NPCs geven me geen deukje, shield cell boosters zijn ongebruikt, het is dom de vuurknop vasthouden. Je krijgt meestal alle tijd om nieuwe ammo te synthesizen, je hoeft niet eens weg te vliegen.... Open durf ik nog niet aan. De rebuys zijn mij te duur(€400M+) en ik moet sowieso flight assist off nog een keer aanleren om sneller te keren en met Imperial hammers, APA's en Pacifiers(die heb ik de afgelopen weken niet voor niets unlocked) gaan trainen. Dus misschien een idee om die Python om te bouwen. Ik moet alleen kiezen welke wapens, ik neig naar pacifiers, space shotguns, alleen zit in met friendly fire irritaties als ik bounties aan mijn broek krijg.
Ik denk dat ik vandaag naar de core terug ga en dat schip en alle mogelijke power play wapens engineer die ik heb.
Vanmiddag maar eens kijken.
https://inara.cz/elite/cmdr/425104/
/f/image/kK5U7jFNrz2af6ijtSXAtAKK.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tbYYY3cPOABvk4yznlos0OTD.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/v090I28XhqmpUazlLZYny9ng.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ph7oAXXnxvMHV6vkLdkBOEDh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nx5JtFoxI9irzPS9URiidLZG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FweNljhXSQZ2DvtKPVWS9H1v.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lKU3nNUBlUIFjIawl4nonaaf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4oPhUMtndqJ85hWpatcGHxUb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QBvPKXfhOJ1OHqGjPStupiWr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1XNBxAbvV23YsdSYISqEwXgX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lvpMYjeNibUAYSesJfbk0nJd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pLqtNBHHW69wxHmS1IXuLi89.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XabQvYiEfgwbqA0DIG0XXvgW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W6HMwWOq5eaLTPPhpATyLGqe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9U3uEnqztXCDuA4VsKlxGlhz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iPRZNsKBI3vdCgTgwIq3RDpi.jpg?f=fotoalbum_large)