Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
ShadowBumble schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:51:
[...]

Ach binnen de clan ging ik van :

OMFG jij OP Frost Orb Spammer, wij willen ook killen en slachten

naar

OMFG jij OP Archon Spammer, wij willen ook killen en slachten

kwestie same old same old ;) er zal altijd wat te zeuren zijn. Tot nu toe vermaakt ik me extreem en ik vind eigenlijk dat ik mijn Archon te weinig gebruik. :+

Die shard of hate nerf was echt wel noodzakelijk want hij procced echt bij iedere ability destijds dus ik vind het niet zo erg, echter als Blizz Elemental Damage gaat nerfen is het vrij snel over.
werkt nog prima :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:39

ShadowBumble

Professioneel Prutser

lanerios schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:52:
Archon is echt insane sterk, dat wel :p op m'n lowbie wizard dan, op 70 geen idee, maar wel veel lol ermee
Wacht maar tot je ook 4set Vyr's heb dan word het pas echt leuk ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:36

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Gisteren Shard of hate aan m'n collega gegeven... zat op 2k dmg en dan is mijn TF toch wel beter...

Of heb ik nu een fout gemaakt ? :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
markklok schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:53:
Gisteren Shard of hate aan m'n collega gegeven... zat op 2k dmg en dan is mij TF toch wel beter...

Of heb ik nu een fout gemaakt ? :)
nooit achteromkijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
ShadowBumble schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:53:
[...]

Zit het te lezen ja.. holy jesus Oo die moet ik farmen! :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:36

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

ShadowBumble schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:53:
[...]

Moeten ze eerst die bug fixen.. (cooldown / improved) (werkt er maar 1 van)

Geen cooldown bonus ?

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

markklok schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:57:
[...]

Moeten ze eerst die bug fixen.. (cooldown / improved) (werkt er maar 1 van)

Geen cooldown bonus ?
Was mij eigenlijk nog niet opgevallen in ieder geval werkt teleport/slow time/explosion on activate en CD wel want mijn Archon heeft een 100 CD ( zonder CDR gem ) dus of improved dan ook werkt geen idee als je afgaat op de kleur van de beam zou het wel moeten werken but not so sure,

Eitherway komt het er dus op neer dat het er zelfs alleen nog maar op vooruit kan gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Grimmie187 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:45:
[...]

Damn sting, wat moet je met 16M toughness?! Ik heb ook 1.1M DPS en maar 6M toughness, tenzij ik als een idioot overal in blijf staan ga ik in principe nooit dood..(T3) Volgens mij kan je makkelijk iets van 6M toughness inleveren en richting de 2/3M DPS gaan!
Ha ha, ja dat vraag ik me ook af. Maar ik ben meer van eerst overleven dan dps. Ik haat het om dood te gaan ook op SC :o Er moet nog geschaafd worden aan de build, mooi vooruitzicht :+ en we zijn pas vier weken bezig he, gaat goed komen. Er kan inderdaag wel wat toughness vanaf voor dps.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:48
Iemand nog een tip voor mijn crusader?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Netput-2370/hero/38855901

De laatste tijd eigenlijk alleen maar een beetje lopen meppen. Ben niet echt doelbewust aan een build begonnen, maar zag van de week dat ik een Crit build had. Lijkt me niet de beste build voor een crusader, maar weet niet zo goed waar ik me wel op moet focussen.

Daarnaast, welk item is het meest aan vervanging toe? Waar moet ik mn mooie shards aan besteden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:19
stingray2012 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:06:
[...]

Ha ha, ja dat vraag ik me ook af. Maar ik ben meer van eerst overleven dan dps. Ik haat het om dood te gaan ook op SC :o Er moet nog geschaafd worden aan de build, mooi vooruitzicht :+ en we zijn pas vier weken bezig he, gaat goed komen. Er kan inderdaag wel wat toughness vanaf voor dps.
Ach sinds ik die shoulders gebruik zodat ik geen repair bills meer heb blijf ik dus vaak als een idioot midden in de actie staan, en dan ga je met 6M toughness alsnog dood.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Renzzie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:10:
Iemand nog een tip voor mijn crusader?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Netput-2370/hero/38855901

De laatste tijd eigenlijk alleen maar een beetje lopen meppen. Ben niet echt doelbewust aan een build begonnen, maar zag van de week dat ik een Crit build had. Lijkt me niet de beste build voor een crusader, maar weet niet zo goed waar ik me wel op moet focussen.

Daarnaast, welk item is het meest aan vervanging toe? Waar moet ik mn mooie shards aan besteden? :)
Je helm doet holy damage, maar je spender is lightning.
Kies een element en stack dat en gebruik een skill die dat element gebruikt :)
Verder probeer ook skill bonussen daaro paan te passen.

hier een lijstje met welke bonussen waarop kunnen rollen, zodat je op de andere slots voor andere defensiveof offensive stats kan gaan

Helms & Boots
Phalanx, Blessed Hammer, Blessed Shield, Sweep Attack, Fist of the Heavens, Shield Bash

Shoulders & Chest Armors
Heaven's Fury, Falling Sword, Condemn, Bombardment

Belts & Pants
Smite, Justice, Slash, Punish

Shields
All of the above

Bracers & Amulets
Physical/Holy/Fire/Lightning skills deal 10-15% more damage (legendary 15-20%)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Bokkie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:13:
[...]

Je helm doet holy damage, maar je spender is lightning.
Kies een element en stack dat en gebruik een skill die dat element gebruikt :)
Verder probeer ook skill bonussen daaro paan te passen.

hier een lijstje met welke bonussen waarop kunnen rollen, zodat je op de andere slots voor andere defensiveof offensive stats kan gaan

Helms & Boots
Phalanx, Blessed Hammer, Blessed Shield, Sweep Attack, Fist of the Heavens, Shield Bash

Shoulders & Chest Armors
Heaven's Fury, Falling Sword, Condemn, Bombardment

Belts & Pants
Smite, Justice, Slash, Punish

Shields
All of the above

Bracers & Amulets
Physical/Holy/Fire/Lightning skills deal 10-15% more damage (legendary 15-20%)
tnx! Dus als ik het goed begrijp moet ik een element kiezen en daar alles naar toe bouwen.
Even een vraagje wat je bedoeld over 'spender'. Mijn amulet geeft idd extra holy damage. Onder andere daarom heb ik blessed hammer genomen. Deze geeft namelijk 200% holy damage.

Moet ik mijn main (LMB) ook een holy skill moet gebruiken? bijv. Smite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:22

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Meh, typisch.. Gisteren met mijn Crusader wat Rifts gedaan om wat afwisseling te krijgen van het keyfarmen. Geen legendary gezien, tot er een groen chestpiece dropt en het was niet eens een Blackthorne item. Dikke hoop op de Akkhan set, maar nee.. een Demon Hunter ding (click), en nog brakke stats ook :/

Iemand trouwens nog tips voor mn build? (behalve het vervangen van de holy damage op mn amulet, ben druk aan het zoeken naar een goede :P)

[ Voor 13% gewijzigd door MueR op 23-04-2014 11:22 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Renzzie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:21:
[...]

tnx! Dus als ik het goed begrijp moet ik een element kiezen en daar alles naar toe bouwen.
Even een vraagje wat je bedoeld over 'spender'. Mijn amulet geeft idd extra holy damage. Onder andere daarom heb ik blessed hammer genomen. Deze geeft namelijk 200% holy damage.

Moet ik mijn main (LMB) ook een holy skill moet gebruiken? bijv. Smite?
Blessed hammer geeft standaard hoyl damage inderaad, maar je rune thunderstruck die je gebruikt maakt hem lightning :)

Als je nigame onder opties de enhanced tooltips aanzet kan je zien welk element je skills doen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Bokkie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:22:
[...]

Blessed hammer geeft standaard hoyl damage inderaad, maar je rune thunderstruck die je gebruikt maakt hem lightning :)

Als je nigame onder opties de enhanced tooltips aanzet kan je zien welk element je skills doen.
Ga ik meteen checken vanavond!
Ben nooit echt serieus bezig geweest. Ga eens kijken in hoeverre ik mn DPS kan opkrikken met de juiste build/rerolls :D

edit: Voor de hamer zou ik dus deze:
Limitless
When the hammer hits an enemy there is a 50% chance that a new hammer will be created at the location of the enemy hit. This can only occur once per hammer.

Óf deze:
Dominion
The Hammers now orbit you as you move.

kunnen kiezen? De rest veranderd de element skill van de hammer?

Edit2:
aangezien mijn wapen extra vuur damage doet en ik deze niet meer kan rerollen zou ik dus in theorie het beste:
- amulet rerollen naar vuur
- skills pakken die vuur element hebben
- andere wapens/armor rerollen in support van vuur/skills.

Heb ik zo een beetje de rode draad te pakken?

[ Voor 40% gewijzigd door Renzzie op 23-04-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De elemental damage op je wapen boeit niet, het gaat om de skill en om de stat "Elemental (fire of lightning of holy enz.) skills deals X % more damage"

Dit zie je niet terug in je DPS getalletje in je profielen, enkel door op bv diabloprogress te kijken, zie bv mijn monk: http://www.diabloprogress...rzee-2115/Rinzler/2196209
Die heeft dus: +Lightning Skills Damage: 75.00%
Dus met lightning skills doe ik extra damage....

[ Voor 48% gewijzigd door Vandread op 23-04-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vangelis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:52
Ik lurk inmiddels een tijdje al in deze topic. Sommige zullen mij wel in de community gezien hebben.

Graag zou ik willen weten wat er nog te optimalizeren valt aan mijn huidige gear. Voor mijn gevoel gaat het wel allemaal in de goede richting.

Link naar mijn armory: http://eu.battle.net/d3/e...ngelis-2143/hero/13292779

Alvast dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:34:
De elemental damage op je wapen boeit niet, het gaat om de skill en om de stat "Elemental (fire of lightning of holy enz.) skills deals X % more damage"

Dit zie je niet terug in je DPS getalletje in je profielen, enkel door op bv diabloprogress te kijken, zie bv mijn monk: http://www.diabloprogress...rzee-2115/Rinzler/2196209
Voor een crusader met de 10% holy weapon damage increase maakt dit wel uit.

Ook komt er volgende patch (soonTM) een fix voor de elemental weapon damage bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Vandread schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:34:

Ah oké. Thanks. Helemaal duidelijk nu :)
Inmiddels ook maar even mezelf opgehaald op diabloprogress:
http://www.diabloprogress...370/NetputBeserk/38855901

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
ergens een site op welke gear je cold dmg can rollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

oostland33 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:57:
ergens een site op welke gear je cold dmg can rollen?
D3MaxStats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Wat is zo'n beetje het max aan dps wat je uit je followers kan halen? Mn templar zit nu op 306k dps... (ik zie het als een sidequest om het zo hoog mogelijk te krijgen :P)

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Vangelis schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:55:
Ik lurk inmiddels een tijdje al in deze topic. Sommige zullen mij wel in de community gezien hebben.

Graag zou ik willen weten wat er nog te optimalizeren valt aan mijn huidige gear. Voor mijn gevoel gaat het wel allemaal in de goede richting.

Link naar mijn armory: http://eu.battle.net/d3/e...ngelis-2143/hero/13292779

Alvast dank :)
Leuke dps met lightning damage er nog bij. Maar overleef je makkelijk op hogere torment lvls met die toughness en vit? Ik vind het erg weinig namelijk maar dat kan onterecht zijn natuurlijk.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Dat is gek, ik niet. In FF en Chrome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vangelis
Ik speel een monk en samen met de One With Everything passive heb ik ingame een toughness van boven de 6m.

Mijn all resist wordt gelijk getrokken met mijn hoogste single resistance (Cold). Ook gebruik ik Transcendence wat healing geeft voor mijn spirit spent. Verder heb ik 50 paragon points in LoH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vangelis schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:06:
Ik speel een monk en samen met de One With Everything passive heb ik ingame een toughness van boven de 6m.

Mijn all resist wordt gelijk getrokken met mijn hoogste single resistance (Cold). Ook gebruik ik Transcendence wat healing geeft voor mijn spirit spent. Verder heb ik 50 paragon points in LoH
Lekker squishy dus :+ mijn "diabloprogress monk" is hetzelfde maar heeft nog geen WKL
GIEV WKL BLIZZARD!
In parties loop ik meestal met een sledgefist waar ook nog eens 700 vit op zit en een Cain's helm voor me MF :+ en ook 700 vit erbij, lekker tanky dan met iets van 11 of 12m.
Zonder die 2 items zit ik op de ~8m toughness.
Mocht je cain's set kunnen maken, dan geeft die 8% AS je het duwtje om misschien wel richting de 1m dps op Diabloprogress te komen ;)

Die TF is wel nice, moet ik ook kunnen halen dus.

Toughness zegt ook niet alles, ik ga binnekort weer wat meer naar EHP kijken, dodge zit ook bij je toughness maar helpt niet als je in firepools en arcanebeams staat....
Mitigation is key :)

[ Voor 12% gewijzigd door Vandread op 23-04-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Vangelis schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:06:

Toughness is op zich nog wel iets waar je je op zou kunnen focussen ~6 mil is niet echt hoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vangelis
De 1m kan ik wel halen. Maar daardoor zal ik dus wel weer lightning damage verliezen. Als diabloprogress nou mijn paragon points mee nam zat ik namelijk over de 1.1m |:(

Cain set kan ik nog niet maken. Lijk wat pech te hebben met de set drops. Heb ook geprobeerd de vendor te vinden in northern highlands die hem verkoopt maar tot nu toe niet kunnen vinden. Wel tijdens deze zoektocht mijn WKL gevonden op normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 21:51
"Iemand anders had vandaag net zoveel drops als mij, maar ik kilde veel meer"
En op basis van die data een theorie over hoe drops in D3 werken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
RocketKoen schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:18:
[...]

"Iemand anders had vandaag net zoveel drops als mij, maar ik kilde veel meer"
En op basis van die data een theorie over hoe drops in D3 werken.
Sja snap die oeverloze discussie ook niet helemaal. Je kunt je er maar druk om maken.. Volgens mij speelt D3 een stuk fijner als je het hele RNG verhaal maar gewoon voor waarheid aanneemt. Soms is het een paar uur/dagen poep, soms is het een paar uur/dagen feest, enz, enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Sommige dingen kunnen gewoon geen Rng zijn zoals ongeveer 20 magefist en 20 galadiator gauntlets gamblen en 0 Tasker and theo.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Wooldoor schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:26:
Sommige dingen kunnen gewoon geen Rng zijn zoals ongeveer 20 magefist en 20 galadiator gauntlets gamblen en 0 Tasker and theo.
Net zoals een monk met een lightning build die nooit een Thundergod krijgt van Kadela. Of een monk met twee one handers. Die de nieuwe monk set items (2 zelfs) voor monks met two handers vind. Of al die Black Thorn troll drops... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Volgens mij zit er iemand van Blizz achter die leg knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Wooldoor schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:26:
Eens, ik geloof ook best dat sommige legs expres schaarser zijn dan anderen. Maargoed, als ik me daar druk om ga maken heb ik minder plezier in het spelletje..

[ Voor 4% gewijzigd door Grimmie187 op 23-04-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
ik mag niet klagen over mijn drops, maar een maat van me is zo ver heen dat hij nu al een d3 break nodig heeft omdat zijn drops bagger zijn al 2 weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:42
in de 2 weken dat ik mijn HC WD heb gespeeld (rip) heb ik 1 goede drop gehad.. 3 min daarna was ik ook gelijk dood door een freeze LOL. Maar ik heb me in die twee weken wel prima vermaakt :+

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadeel van RNG op het moment is dat ik geen enkele upgrade, behalve sets, en max stat rolls :)) kan krijgen voor mijn DH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Grimmie187 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:29:
[...]

Eens, ik geloof ook best dat sommige legs expres schaarser zijn dan anderen. Maargoed, als ik me daar druk om ga maken heb ik minder plezier in het spelletje..
Klopt maar het gaat na een paar weken van geen upgrades meer vinden wel irriteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Waywaith schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:59:
Wat is zo'n beetje het max aan dps wat je uit je followers kan halen? Mn templar zit nu op 306k dps... (ik zie het als een sidequest om het zo hoog mogelijk te krijgen :P)
Denk, dat je dan ringen en amuletten (met maximale mainstat roll) met sockets moet gebruiken, zodat je de mainstat van hun maximaal kan boosten door de juiste gem erbij in te stoppen.
Crit chance en crit damage is voor followers niet echt de moeite waard, omdat je deze niet hoog genoeg kunt boosten en ze extra bonus krijgen van hun mainstat, die dus bijna altijd zwaarder meetelt.
Speciale item effecten kunnen echter wel nuttig zijn, maar volgens mij werkt niet alles bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 21:51
Wooldoor schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:39:
[...]

Klopt maar het gaat na een paar weken van geen upgrades meer vinden wel irriteren :P
Dan maak je even een andere class :P

Op een gegeven moment zit je echt op zo'n punt dat eigenlijk alleen die ene ring of dat ene armor nog een upgrade voor je is. En dan kan het lang duren ja.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Wooldoor schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:39:
[...]

Waarheid, ik had toevallig de afgelopen paar dagen aardig wat upgrades na 2 weken echt helemaal niets te hebben gevonden. Vandaar dat ik op het moment wat positiever ben gestemd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
RocketKoen schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:43:
[...]

Dan maak je even een andere class :P

Op een gegeven moment zit je echt op zo'n punt dat eigenlijk alleen die ene ring of dat ene armor nog een upgrade voor je is. En dan kan het lang duren ja.
Ik ben ook bezig om mijn barb ff naar 70 te brengen gaat vrij snel met 200k dps als start.
maar ik heb nog zat items die ik kan vervangen maar als er niets van dropped dan houdt het snel op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 18:35
Waywaith schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:59:
Ben zelf ook een beetje mijn followers aan het gearen ivm Ashearas's set, maar deze gast heeft er wel leuke gear op gezet: http://eu.battle.net/d3/e...nuhart-2131/hero/15103188

en deze pagina voor nog wat tips: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5837136171?page=9

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik vind dat het droppen meer gerelateerd moet zijn aan je character. Soms droppen er dingen die totaal nutteloos zijn voor je spelende character op dat moment.

Maar, we gaan gewoon verder en hopelijk dropt er bij tijd en wijle wat leukere items die je wel kan equippen.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bangkirai schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:43:
[...]

Denk, dat je dan ringen en amuletten (met maximale mainstat roll) met sockets moet gebruiken, zodat je de mainstat van hun maximaal kan boosten door de juiste gem erbij in te stoppen.
Crit chance en crit damage is voor followers niet echt de moeite waard, omdat je deze niet hoog genoeg kunt boosten en ze extra bonus krijgen van hun mainstat, die dus bijna altijd zwaarder meetelt.
Speciale item effecten kunnen echter wel nuttig zijn, maar volgens mij werkt niet alles bij hun.
Het is ook wel fijn als je zo'n follower item hebt waardoor ze niet dood kunnen gaan. Kan je 100% focussen op dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:54:
Ik vind dat het droppen meer gerelateerd moet zijn aan je character. Soms droppen er dingen die totaal nutteloos zijn voor je spelende character op dat moment.

Maar, we gaan gewoon verder en hopelijk dropt er bij tijd en wijle wat leukere items die je wel kan equippen.
Alleen heeft Blizzard geen glazen bol en weet dus niet wat jij wil hebben :P Smart loot zorgt in ieder geval al voor een enorme verbetering. Wat je nu vindt is bijna altijd wel iets voor je char met de stats in de juiste richting. Uiteraard niet altijd perfect, maar voorheen kon je 99/100 legendaries zonder te kijken wegknikkeren.

Ze kunnen wel op 1 avond een hele set voor je droppen, maar daar wordt de game echt niet leuker van op de lange termijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 23-04-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Afbeeldingslocatie: http://m.memegen.com/qyzb6j.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Legendary's opzich zijn het probleem niet.... maar ik klaag niet, gisteren de ringen en de boots die op m'n DH zitten gekregen en de en de quiver van kabala. En alweer een thundergods vigor.... dus die kon ik mooi weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
we gaan gewoon stug door, blijft pixels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:50

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:11:
[...]

Toughness zegt ook niet alles, ik ga binnekort weer wat meer naar EHP kijken, dodge zit ook bij je toughness maar helpt niet als je in firepools en arcanebeams staat....
Mitigation is key :)
Het toughness nummer kan inderdaad wat vertekend lijken. Ik had een healthpool van bijna 600k geloof ik maar ging toch plat als ik niet op tijd kite. Nu heb ik wat vita ingeruild voor dex en met een healthpool van 440k, maar dus meer mitigation ben ik toch tougher :).

Afgelopen dagen wel de Hallowed set compleet met socket kunnen maken en dat is wel leuk! Gister mijn stolen ring kunnen rollen naar trifecta en een gekregen glove (dank Quartz) kunnen rerollen met als resultaat wat meer damage. Op DiabloProgress (zie mijn sig) heb ik het verkeerde amu aan, ik heb er eentje liggen met 13% lighting damage die 2% minder paper dps geeft... Gaat de goede kant op :).

Twijfel over de cain set. De meeste hebben de broek en de boots. Ik heb echter mooie ice climbers en wil die niet vervangen... Maar wat blijft er dan over. Chest misschien. Eerst maar 100 keer maghda killen voor de materials.

Mijn plvl 100 monk is nu ook eindelijk 70 :). Heeft ie wel verdiend! Nu heb ik dus twee monkies en ga binnenkort maar eens die 1000 side strike build googlen en proberen.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn enchantres een Maximus gegeven. Best wel grappig, samen met die all skills legendary.

Nu nog een 2e voor mijzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:21
Bosmonster schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:12:
[...]

Alleen heeft Blizzard geen glazen bol en weet dus niet wat jij wil hebben :P Smart loot zorgt in ieder geval al voor een enorme verbetering. Wat je nu vindt is bijna altijd wel iets voor je char met de stats in de juiste richting. Uiteraard niet altijd perfect, maar voorheen kon je 99/100 legendaries zonder te kijken wegknikkeren.

Ze kunnen wel op 1 avond een hele set voor je droppen, maar daar wordt de game echt niet leuker van op de lange termijn.
Nu ik meerdere characters op level 70 heb vind ik de smart loot een klein beetje te ver doorgeslagen. Als ik een van de andere karakters wil gearen moet ik dat of via blood shards doen of op een veel lager niveau spelen dan ik met mijn Monk aankan. Beide opties werken wel, maar zijn minder leuk.

Ik zou het niet erg vinden als ze het enchantsysteem nog een klein beetje finetunen: nu zijn er primary en secondary stats, ik zou graag zien dat dit main, primary en secondary wordt waar de main strength, intelligence of dexterity is. Je mag kiezen om je main stat te enchanten maar dit mag dan eenmalig naar een andere main stat en de rest wordt gelocked. Op die manier kan dat perfecte amulet wat voor je main net niet beter is toch naar een andere karakter.

[ Voor 0% gewijzigd door Hafermaut op 23-04-2014 13:26 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
geef het 6 maand, wie weet wat voor patches we nog krijgen RoS is nog maar een maand oud, moet wel zeggen dat er meer uit de beta had moeten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Anno schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:27:
[...]

Net zoals een monk met een lightning build die nooit een Thundergod krijgt van Kadela.
Of een fire-build crusader (ik dus) die op een expert level Rift binnen 5 minuten wel twee keer een Thundergod krijgt en ze vervolgens omzet in Forgotten Souls? Ik vind vervolgens weer niets voor mn Crusader zelf :P

[ Voor 6% gewijzigd door MueR op 23-04-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
MueR schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:32:
[...]

Of een fire-build crusader (ik dus) die op een expert level Rift binnen 5 minuten wel twee keer een Thundergod krijgt en ze vervolgens omzet in Forgotten Souls? :P
Dat soort dingen kunnen heel frustrerend zijn...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostsand
  • Laatst online: 17-09 18:08
[...]

Of een fire-build crusader (ik dus) die op een expert level Rift binnen 5 minuten wel twee keer een Thundergod krijgt en ze vervolgens omzet in Forgotten Souls? Ik vind vervolgens weer niets voor mn Crusader zelf :P
i HATE you.......................... :|

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Mooi toch, kan handig zijn voor je barb, Thundergod's rolled nou eenmaal enkel lightning damage :)
Cindercoat heb ik ook niet meteen gescrapped als lightning monk zijnde maar lekker op m'n DH geparkeerd, net als de 2h boog die ik met m'n monk vond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Merk zelf ook wel dat het de eerste momenten dat ik weer speel na een tijdje betere drops krijg, dan heb ik er weer helemaal zin in, om vervolgens niets meer te vinden. als ik dan 2 dagen later weer relog exact hetzelfde. Ik zou eigenlijk maar 2 uur moeten spelen per 2 dagen voor optimale loot. :')

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Vandread schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:39:
[...]

Mooi toch, kan handig zijn voor je barb, Thundergod's rolled nou eenmaal enkel lightning damage :)
Cindercoat heb ik ook niet meteen gescrapped als lightning monk zijnde maar lekker op m'n DH geparkeerd, net als de 2h boog die ik met m'n monk vond...
Mwoah, de stats waren nogal meh.. Ze kregen namelijk wel allebei Crusader skill buffs om een of andere reden. Dan moet je weer gaan kiezen: of strength rerollen naar iets hogers, of die Crusader buff er af halen. En daarbij is mijn geluk bij de Mystic dan weer belabberd.. Gisteravond weer 3 miljoen gespendeerd aan crit chance op mn shield, no joy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Krijg steeds meer zin om te spelen. Ben nu 63 oid. Snel even 70 worden en gearen!!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:29
Is het mogelijk om in D3 geboost te worden?

Bijvoorbeeld als ik een level 1 character maak op Torment 6 en een level 70 vriend overal dan doorheen laat rushen. krijg ik dan net zo veel exp?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gewoon wretched mother boost doen. Gaat veel sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
lanerios schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:03:
Gewoon wretched mother boost doen. Gaat veel sneller
hoezo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:51
Die wretched mother boost is een semi exploit, geen idee of dat ondertussen al gefixed is.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wretched mother quest. 2 op normal afslachten. Switchen naar torment 6. Pull bij dorp door gates. Gaat instadood. Tadsa miljoenen xp

Werkt nog steeds. Vanochtend getest

[ Voor 7% gewijzigd door corset op 23-04-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Ricmaniac schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:02:
Is het mogelijk om in D3 geboost te worden?

Bijvoorbeeld als ik een level 1 character maak op Torment 6 en een level 70 vriend overal dan doorheen laat rushen. krijg ik dan net zo veel exp?
[Multi] Diablo 3 - Deel 31

Kort antwoord: Ja, boosten kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Maar het kan dus wel om geboost te worden.. Best jammer dat het mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
lanerios schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:06:
[...]

Wretched mother quest. 2 op normal afslachten. Switchen naar torment 6. Pull bij dorp door gates. Gaat instadood. Tadsa miljoenen xp

Werkt nog steeds. Vanochtend getest
level verhogen tijdens spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Ricmaniac schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:06:
Maar het kan dus wel om geboost te worden.. Best jammer dat het mogelijk is
Waarom is dat jammer, lvl'en is nogal saai, dus hoe sneller hoe beter :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
YouTube: Diablo 3 RoS - Easy Solo Powerleveling - Wretched Mothers Leveling

Nog niet gefixed gisteren.

[ Voor 10% gewijzigd door NastyNick op 23-04-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
desjaak909 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:09:
[...]

Waarom is dat jammer, lvl'en is nogal saai, dus hoe sneller hoe beter :O
Ja maar toch, eerst keek ik op tegen spelers met 4 of 5 level 60's .. nu denk ik.. vast allemaal geboost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Ricmaniac schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:10:
[...]

Ja maar toch, eerst keek ik op tegen spelers met 4 of 5 level 60's .. nu denk ik.. vast allemaal geboost :P
Het mooiste was nog toen die chest runs voor de volledige xp meetelde, dus toen 2 chars in 20minuten naar 60 gekregen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:44
Voor niet solo boosten zou ik gewoon A3 op T6 doen of wat Cursed chest runs in bepaalde gebieden als dit nog werkt :)
Ik zat net die wretched movie te bekijken en je gaat gewoon insta death als je dat op HC doet :)

[ Voor 5% gewijzigd door pstalman op 23-04-2014 14:18 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Doe COTA runs waren ook niet normaal. Mensen in een paar dagen 100 paragon levels zien stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pstalman schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:18:
Voor niet solo boosten zou ik gewoon A3 op T6 doen of wat Cursed chest runs in bepaalde gebieden als dit nog werkt :)
Ik zat net die wretched movie te bekijken en je gaat gewoon insta death als je dat op HC doet :)
Dan doe je op T6 Hermit runs in HC. Kom je niet eens een monster tegen... Is wel oervervelend maar t werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Is er eigenlijk al bekend wanneer we weer een dubbel xp weekend krijgen? Of is dat een kwestie van hopen op een gulle bui van Blizz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grimmie187 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:22:
Is er eigenlijk al bekend wanneer we weer een dubbel xp weekend krijgen? Of is dat een kwestie van hopen op een gulle bui van Blizz?
Meestal als er iets te vieren valt. 1-jarig bestaan van Diablo 3, release van RoS, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:56

Phreak

KTM SuperDuke

Gewoon rifts doen joh.
Even een stukje door de story line tot lvl 10 oid op Master zodat je iets van armor hebt en dan hup een rift in.
Ging prima, vanaf lvl 40 een medetweaker op sleeptouw genomen.
Had een 1900dps 1-hander op zak met een -30 lvl req en dan gaat het hard kan ik je zeggen :)
Nog 2 andere items met een -30 lvl req en alles is een 1-hitter op Master.
Rifts staan lekker packed met monsters en je krijg ook nog wat low lvl items terug (legedary's + mats)

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Als je niet wil poverlevelen kan je op lvl 23 die Cains set craften die extra XP geeft, eventueel met een bonus xp gem in de helm. Vanaf level 10 vind je wel een wapen met een socket, met een Ruby er in knal je dan overal door op Master. Als ik aan skeleton king kwam was ik al level 25-27 dacht ik. Dan is het een zaak op op je main een 2,5k dps weapon te vinden met reduced level req en dan kan je tot level 65 zeker verder grinden door Master.

Waarschijnlijk kan het ook veel sneller, maar zo bracht ik al 3 chars op level 70 op enkele weken tijd zonder echt intensief te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:51
Inrage schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:27:
Als je niet wil poverlevelen kan je op lvl 23 die Cains set craften die extra XP geeft, eventueel met een bonus xp gem in de helm.
Het lijkt wel alsof iedereen die D3 speelt die Cains set kan craften. Ik heb die plans echt nog nooit zien droppen jammer genoeg. Een van m'n maten gaat zelfs nog verder en is constant bezig: je moet die legendary zo craften en dan zo rerollen, en dan zus set items met die bonus,... en keer op keer moet ik 'm zeggen dat ik die plans nog nooit gezien heb, en dat is blijkbaar raar voor hem? :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Kapoen schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:39:
[...]

Het lijkt wel alsof iedereen die D3 speelt die Cains set kan craften. Ik heb die plans echt nog nooit zien droppen jammer genoeg. Een van m'n maten gaat zelfs nog verder en is constant bezig: je moet die legendary zo craften en dan zo rerollen, en dan zus set items met die bonus,... en keer op keer moet ik 'm zeggen dat ik die plans nog nooit gezien heb, en dat is blijkbaar raar voor hem? :)
Je bent niet de enige :P ik heb hem ook nog niet.. maargoed ik heb dan ook maar een 250 uur ofzo total in D3 waarvan 230 uur van ruim jaar geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtzlove
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 09:50
Ik heb de cain plans ook pas sinds eergisteren gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Of je moet die ultra rare vendor Dane Bright tegenkomen in Act1 Northern Highlands of Act5 Westmarch Commons die ik nog nooit gezien heb. Die verkoopt ook de plans soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:39:
[...]

De level 23 plans gaan ook niet zo snel meer droppen denk ik....
Ik heb nog wel een oldskool cain's setje liggen ^^

De level 70 cain's was ongeveer de eerste set plan die ik vond op level 70 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
next op bucketlist, RoRG en SoJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NastyNickNL schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:46:
Of je moet die ultra rare vendor Dane Bright tegenkomen in Act1 Northern Highlands of Act5 Westmarch Commons die ik nog nooit gezien heb. Die verkoopt ook de plans soms.
Dat was toch alleen een vendor die in de RoS BETA zat om Plans toegankelijker te maken en te testen met craften ? Volgens mij heeft niemand hem ooit nog gezien sinds RoS live ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
ShadowBumble schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:49:
[...]

Dat was toch alleen een vendor die in de RoS BETA zat om Plans toegankelijker te maken en te testen met craften ? Volgens mij heeft niemand hem ooit nog gezien sinds RoS live ging.
Ik heb em een keer in de live omgeving gezien alleen de plan die hij toen verkocht was ook opeens weg.
Helaas had ik toen niet door dat ie z'n aanbod refreshed en gewoon doorgegaan met de game 8)7

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Thasquealer schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:51:
[...]

Ik heb em een keer in de live omgeving gezien alleen de plan die hij toen verkocht was ook opeens weg.
Helaas had ik toen niet door dat ie z'n aanbod refreshed en gewoon doorgegaan met de game 8)7
zou zeggen pak maar een echte hamer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ja zie net deze post hij blijkt dus inderdaad in de live omgeving te zitten maar extreem zeldzaam.

[ Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 23-04-2014 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
ShadowBumble schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:49:
[...]

Volgens het diabloforum zijn er mensen die hem na de release ook hebben gezien. Maar ik geloof d'r niets van tot ik hem zelf gezien heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Interessante theorie, maar zoals al eerder aangegeven, RNG blijft RNG - 16u zogenaamde testdata (geen enkele referentie om te controleren of deze al dan niet zijn verzonnen) is nu niet bepaald voldoende om conclusies te trekken.

1 ding klopt wel en dat is ook door Blizzard bevestigd in een bluepost: als je lange tijd geen legendary drops gekregen hebt zit er een timer in de game die je een 'troost-legendary' bezorgt. Voor die enkelingen met zo weinig geluk dat er niks dropt, ook al is de statistische kans erg klein dat dit voorvalt.

Dit zijn verzonnen cijfers: gemiddeld dropt er 1,5legendary/uur, kans dat je geen legendary hebt na 6u is 0,5% --> als dat het geval is valt er toch eentje en wordt de onderliggende timer gereset. Valt er vóór 6u eentje uiteraard ook.

Nu moet ik wel zeggen dat naast deze facts ik soms ook het gevoel heb dat ik meer legs vind bij het casual spelen dan tijdens intensief farmen. Typisch voorbeeld: na het switchen naar een char die ik een tijdje niet heb gespeeld of na het opsparen van 500 shards bij Kadala. Dat is waarschijnlijk te categoriseren onder het Apophenia effect :) Niet exact het begrip wat ik bedoel maar het komt er op neer dat je enkel de zaken onthoudt die je koppelt aan een opvallende gebeurtenis, waardoor het lijkt alsof het uitzonderlijk / niet toevallig is. Inloggen en na 5min een legendary vinden, dat vergeet je niet snel. Die 3 waardeloze legendaries van je laatste run, die ben je na 5min al vergeten ;)

Vroeger zijn er zelfs uitgebreide statistieken genomen van de verschillende servers en droprates, en waren er theorieën dat sommige servers meer dropkans hadden dan andere... erg vergezocht uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
ShadowBumble schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:54:
Ja zie net deze post hij blijkt dus inderdaad in de live omgeving te zitten maar extreem zeldzaam.
Ik twijfel nu wel of et Dane Bright was, volgens mij zag de vendor die ik tegenkwam er wel anders uit.
Alhoewel hij wel een Devestator plan verkocht.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Sfinx- schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:58:
[...]

Interessante theorie, maar zoals al eerder aangegeven, RNG blijft RNG - 16u zogenaamde testdata (geen enkele referentie om te controleren of deze al dan niet zijn verzonnen) is nu niet bepaald voldoende om conclusies te trekken.

1 ding klopt wel en dat is ook door Blizzard bevestigd in een bluepost: als je lange tijd geen legendary drops gekregen hebt zit er een timer in de game die je een 'troost-legendary' bezorgt. Voor die enkelingen met zo weinig geluk dat er niks dropt, ook al is de statistische kans erg klein dat dit voorvalt.

Dit zijn verzonnen cijfers: gemiddeld dropt er 1,5legendary/uur, kans dat je geen legendary hebt na 6u is 0,5% --> als dat het geval is valt er toch eentje en wordt de onderliggende timer gereset. Valt er vóór 6u eentje uiteraard ook.

Nu moet ik wel zeggen dat naast deze facts ik soms ook het gevoel heb dat ik meer legs vind bij het casual spelen dan tijdens intensief farmen. Typisch voorbeeld: na het switchen naar een char die ik een tijdje niet heb gespeeld of na het opsparen van 500 shards bij Kadala. Dat is waarschijnlijk te categoriseren onder het Apophenia effect :) Niet exact het begrip wat ik bedoel maar het komt er op neer dat je enkel de zaken onthoudt die je koppelt aan een opvallende gebeurtenis, waardoor het lijkt alsof het uitzonderlijk / niet toevallig is. Inloggen en na 5min een legendary vinden, dat vergeet je niet snel. Die 3 waardeloze legendaries van je laatste run, die ben je na 5min al vergeten ;)

Vroeger zijn er zelfs uitgebreide statistieken genomen van de verschillende servers en droprates, en waren er theorieën dat sommige servers meer dropkans hadden dan andere... erg vergezocht uiteraard :P
weer een karakter trekje erbij Apophenia :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:48

KipCurreh

Nightcrawler

Dat wordt op zoek naar Dane Bright ! :)

Iemand deze al es proberen zoeken/farmen ?

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Kan iemand mij vertellen wat nu een redelijk ok build is voor een wizard, ik kan door de bomen het bos niet meer zien.

Mijn eerste doel is om gewoon op T1 te kunnen farmen...vroegah ging dat natuurlij kgewoon met FO, maar tegenwoordig is dat iets minder.

is een disintegrate build dan het handigst?

ter info:
http://eu.battle.net/d3/e...TeeVeR-2389/hero/37029748

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Pagina: 1 ... 5 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]