Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
Bosmonster schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:10:
Met Wizard kun je met elke build met 2 vingers in je neus wel T1 farmen :P

Doe je ogen dicht, klik wat skills aan en gaan met die banaan!
denk liever aan andere dingen als ik me ogen dicht heb maar wiz is idd makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:54
ZTeeVeR schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:09:
Kan iemand mij vertellen wat nu een redelijk ok build is voor een wizard, ik kan door de bomen het bos niet meer zien.

Mijn eerste doel is om gewoon op T1 te kunnen farmen...vroegah ging dat natuurlij kgewoon met FO, maar tegenwoordig is dat iets minder.

is een disintegrate build dan het handigst?

ter info:
http://eu.battle.net/d3/e...TeeVeR-2389/hero/37029748
Kijk of en welke build changers je hebt (o.a. Mirrorball +2, Wand of Woh, sloraks madness geloof ik), en bouw daar een build om heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand mij vertellen wat nu een redelijk ok build is voor een wizard, ik kan door de bomen het bos niet meer zien.

Mijn eerste doel is om gewoon op T1 te kunnen farmen...vroegah ging dat natuurlij kgewoon met FO, maar tegenwoordig is dat iets minder.

ter info:
Aangezien je bijna dezelfde skills en passives gebruikt als ik, zou je ook eens een arcane torrent build kunnen proberen. Ik vind dat persoonlijk de fijnst spelende build. Lekker stabiele damage output en het kost relatief weinig ap, waardoor je geen apoc nodig hebt. Zeker niet met Reaper's wraps.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deadsmell-2195/hero/21222355

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 18:35
Deadsmell schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:16:
[...]
Lekker stabiele damage output en het kost relatief weinig ap, waardoor je geen apoc nodig hebt
Of juist wel met wat APOC en geen signature spell, dat speelt nog makkelijker

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:34

Grin

Ride si sapis.

Specifieke vraag voor mijn Monk.
Ik heb in-game 48% iAS en nu heb ik gister deze handschoenen gevonden en daar iAS op gezet (en kom daarmee dus op de eerder genoemde 48%). Is het nu verstandig dat zo te laten of toch te kiezen voor CHD? Wanneer ik er CHD op roll dan stijgt mijn DPS met 3-5% maar zit ik dus op 42% iAS. Wat is wijsheid?

Gister advies gevraagd aan mijn party members en die zeiden allemaal iAS maar toch knaagt dat ergens...

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Huppa, met m'n Demon Hunter nu ook 70 aangetikt en Malthael gekilled voor z'n legendaries, dropte een aardige barbbelt en Magefists! Even gererolled en m'n Monk heeft een hele dikke upgrade te pakken :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VMJmRGd.png

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desjaak909 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:18:
[...]

Of juist wel met wat APOC en geen signature spell, dat speelt nog makkelijker
Kan, maar dan zal je er iets anders voor op moeten offeren, zoals %arcane torrent damage of vit. Zonder apoc vind ik de balans tussen damage en toughness beter te managen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
Sfinx- schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:58:
[...]

Nu moet ik wel zeggen dat naast deze facts ik soms ook het gevoel heb dat ik meer legs vind bij het casual spelen dan tijdens intensief farmen. Typisch voorbeeld: na het switchen naar een char die ik een tijdje niet heb gespeeld of na het opsparen van 500 shards bij Kadala. Dat is waarschijnlijk te categoriseren onder het Apophenia effect :) Niet exact het begrip wat ik bedoel maar het komt er op neer dat je enkel de zaken onthoudt die je koppelt aan een opvallende gebeurtenis, waardoor het lijkt alsof het uitzonderlijk / niet toevallig is. Inloggen en na 5min een legendary vinden, dat vergeet je niet snel. Die 3 waardeloze legendaries van je laatste run, die ben je na 5min al vergeten ;)

Vroeger zijn er zelfs uitgebreide statistieken genomen van de verschillende servers en droprates, en waren er theorieën dat sommige servers meer dropkans hadden dan andere... erg vergezocht uiteraard :P
Kunnen we ook niet spreken van een gambler's fallacy? Volgens mij is Diablo gewoon een andere vorm van fruitslots/bingokast/roulette/... evil! ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Kapoen schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:20:
[...]

Kunnen we ook niet spreken van een gambler's fallacy? Volgens mij is Diablo gewoon een andere vorm van fruitslots/bingokast/roulette/... evil! ;)
Daar leef ik op bij pokeren, en dat legt me geen windeieren, ook al is het statistisch gezien complete bullshit. :D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 18:35
Deadsmell schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:20:
[...]

Kan, maar dan zal je er iets anders voor op moeten offeren, zoals %arcane torrent damage of vit. Zonder apoc vind ik de balans tussen damage en toughness beter te managen.
Heb nu 4APOC op OH en wat resource reduction op shoulders en wapen (al ga ik die rerollen naar +%dmg als bug gefixed is) en mis dus alleen op mijn OH de +arcane torrens dmg, al zou het zelfs daar nog op kunnen als je geluk hebt met de roll en heb alleen af en toe bij rift bosses wat arcane gebrek

Het levert uiteindelijk wel weer wat ruimte in skills op, zodat ik bijvoorbeeld met blackhole kan spelen

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Grin schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:19:
Ik heb in-game 48% iAS en nu heb ik gister deze handschoenen gevonden en daar iAS op gezet (en kom daarmee dus op de eerder genoemde 48%). Is het nu verstandig dat zo te laten of toch te kiezen voor CHD? Wanneer ik er CHD op roll dan stijgt mijn DPS met 3-5% maar zit ik dus op 42% iAS. Wat is wijsheid?

Gister advies gevraagd aan mijn party members en die zeiden allemaal iAS maar toch knaagt dat ergens...
Moeilijke vraag zelf zou ik gaan voor CHD. En dan later vervangen door trifecta gloves. Die vit kun je volgens mij wel missen.

Als motivatie hiervoor heb ik. Dat hierdoor je spirit minder snel op is en je damage hoger is. Maar je genereert het ook minder snel. Er zijn dus voor en nadelen. Ik zou een boss pakken b.v. Ghomm op T1 en kijken wat beter werkt voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:22

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:19:

Ik ga ook vol voor de ias :). Ook omdat ie anders zo traag aanvoelt. Ik speel met Deadly Reach, vanwege de damage buff en knockback icm de bracers :).

Ik zit ingame nu op 69% en heb dan nog een mempo in de stash :). Mijn huidige helm is echter beter door de secondary die erop zit.

Jij gaat wel al lekker zeg met je monkie! Mooie Hallowed gecraft!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
net ff in mijn pauze ff VPN inloggen op mijn PC en via Splashtop D3 streamen en 5 Bounty's gedaan.
2 Legendary's gevonden :)

SoJ (mooie rolls er op ook (alleen life regen enchanten) en Cindercoat (low rolls :( ) voor mijn DH, weer geprobeerd om een socket op mijn wapen te krijgen maar helaas.

Rustig aan wordt het wat, T1 was al wel mogelijk zolang ik wat ruimte had voor kiten.
Vanavond eens proberen wat het gaat doen..

Moet zo wie zo mijn speel tijd verdelen over HC chars en SC chars (crusader is bijna 70).

[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 23-04-2014 15:52 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45

ter info:
Je CHD is vrij laag en je mist behoorlijk wat skill bonus en elemental bonus.
Je leunt ook behoorlijk op vitality (en dus life) voor je toughness.
Je kunt eens kijken naar mijn wizard (die nog zeker niet optimaal is). Daarmee is T1 goed te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door _Peter2_ op 23-04-2014 15:47 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Waar staat RNG voor? :X

[ Voor 6% gewijzigd door hexta op 23-04-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ridiculous Nerd Griefer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:17

ShadowBumble

Professioneel Prutser

What is RNG?

RNG is "Random Number Generator"

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Random Number Generator, of een algemene verwijzing naar (on)geluk met drops en dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
ShadowBumble schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:51:
[...]

What is RNG?

Mehh, vond de twee boven deze leuker :)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
ShadowBumble schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:51:
[...]

What is RNG?

thnx. :)

Overigens, Een computer die compleet random nummers genereert? Lijkt me aardig tegenstrijdig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Zijn meestal dan ook "pseudo"-RNG's. Wel essentieël voor alles in het crypto wereldje, en voor leg drops in D3 :P

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
BlaSfem0n schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:53:
Zijn meestal dan ook "pseudo"-RNG's. Wel essentieël voor alles in het crypto wereldje, en voor leg drops in D3 :P
Meer "hard-to-predict number generators" dus. :D
HTPNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
hexta schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:55:
[...]

Meer "hard-to-predict number generators" dus. :D
HTPNG
Zie ook: Wikipedia: Random number generation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Gisteren dit wapen gevonden voor mijn WD. http://us.battle.net/d3/en/item/starmetal-kukri
Met de 25% Cooldown op je fetish army en bid bad voodoo.

Echt bizar hoe snel alles nu dood gaat, wat 1 wapen al wel nie kan doen
http://eu.battle.net/d3/e...stiQal-1458/hero/38715677
Heb echt een hele dierentuin met me mee lopen. 4 honden 1 Guar 8 Minions (+ die 5% van passive skill) + me followers van mijn set.

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Kapoen schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:20:
[...]

Haha ja dat is ook een goeie :P En ja Diablo is zonder enige twijfel even verslavend dan de doorsnee gokmachine ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
xenonNn schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:00:
Gisteren dit wapen gevonden voor mijn WD. http://us.battle.net/d3/en/item/starmetal-kukri

Heb echt een hele dierentuin met me mee lopen. 4 honden 1 Guar 8 Minions (+ die 5% van passive skill) + me followers van mijn set.
Netjes!

Ben ik ook al een tijdje naar op zoek, we gaan geduldig door....

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Laatst online: 26-01-2024
toch maar eens met wat wd op stap gaan, wel benieuwd naar de dmg output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
oostland33 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:03:
toch maar eens met wat wd op stap gaan, wel benieuwd naar de dmg output
Je zal niet weten wat je overkomt :P

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:36:
[...]

Ik ga ook vol voor de ias :). Ook omdat ie anders zo traag aanvoelt. Ik speel met Deadly Reach, vanwege de damage buff en knockback icm de bracers :).

Ik zit ingame nu op 69% en heb dan nog een mempo in de stash :). Mijn huidige helm is echter beter door de secondary die erop zit.

Jij gaat wel al lekker zeg met je monkie! Mooie Hallowed gecraft!
Attack speed is met name fijn voor Sweeping Wind - Cyclone, die gebruikt hij niet, dus dan zou ik eerder voor CHD gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:58:
[...]

Wel verstand hebben van computers en random number generating en de mogelijke issues en flaws, maar niet weten wat RNG betekent? :P
Ik heb van mijn 12e tot mijn 20e elke dag vrij veel wiet gerookt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 07:36

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Bosmonster schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:14:
[...]

Het vereist nog wel wat oefening en gear, maar dan kun je redelijk makkelijk meekomen idd.

Ik ga vanavond eens een poging wagen op T4.
Invite mij ook maar :) doen we samen t4

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desjaak909 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:28:
[...]

Heb nu 4APOC op OH en wat resource reduction op shoulders en wapen (al ga ik die rerollen naar +%dmg als bug gefixed is) en mis dus alleen op mijn OH de +arcane torrens dmg, al zou het zelfs daar nog op kunnen als je geluk hebt met de roll en heb alleen af en toe bij rift bosses wat arcane gebrek

Het levert uiteindelijk wel weer wat ruimte in skills op, zodat ik bijvoorbeeld met blackhole kan spelen
Laat ik dat eens gaan testen. 8)

Afbeeldingslocatie: http://i75.photobucket.com/albums/i283/Kok_E/triumvirate.png

Ik hoop dat het me heeeeeel erg goed gaat bevallen, anders ben ik weer een week bezig om arcane torrent damage op die source te krijgen, haha. :P

Edit: iets van 11% damage ingeleverd doordat ik geen arcane torrent meer op mijn source heb, maar heb nu wel een build met archon en black hole. Op T2 geen enkel probleem om mijn power bol vol te houden nu en het beïnvloedt mijn snelheid ook niet, maar dat is wel iets onder mijn niveau. Vanavond T3 eens testen. En als het bevalt, dan laat ik het hierbij. Dan wordt het tijd om eens een paar items van Vyr's Amazing Arcana te vinden. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Deadsmell op 23-04-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021

Lekker hoor, dat is het Bis wapen voor een pet dokter.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Heb hem ook op m'n lijstje gezet :)

Maarja dan moet de TF er weer vanaf -_-

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:35
Speel D3 nog niet heel lang.

Gisteren een crusader begonnen. Pas lvl 19 nu. Maar wat speelt dat lekker zeg :)
Heb grote groepen beestjes veel sneller neer dan bijvoorbeeld met m'n monk.

Alleen die kl*te paarse 'laser' stralen zijn f*cking irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan beter weer BF4 gaan doen, zit nu heel de dag na te denken over builds, stats en items :+
markklok schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:18:
Heb hem ook op m'n lijstje gezet :)

Maarja dan moet de TF er weer vanaf -_-
Lekker op je wizard zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat weer lekker. Uurtje geleden een upgrade voor mijn source gevonden en nu weer Deathseer's Cowl die in alle opzichten een verbetering van mijn huidige helm is, na enchanten. Duimen voor enkele items van Vyr's set, nu RNGesus met mij is. :P

En een mooie staff voor mijn enchantress, die ik na de volgende fix even ga uitrusten met 10% weapon damage. Enchantress zit nu op 355k damage. :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deadsmell-2195/hero/21222355

[ Voor 38% gewijzigd door Deadsmell op 23-04-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:31
Deadsmell schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:03:
Gaat weer lekker. Uurtje geleden een upgrade voor mijn source gevonden en nu weer Deathseer's Cowl die in alle opzichten een verbetering van mijn huidige helm is, na enchanten. Duimen voor enkele items van Vyr's set, nu RNGesus met mij is. :P
Ga je schamen, met zoveel geluk je tijd hier verdoen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En weet je wat grappig is? Die Cowl kreeg ik van Kadala. :P

Battle.net profielpagina's werken trouwens nog steeds niet lekker. Crit op mijn helm is lager dan in werkelijkheid en de avg. damage op mijn source ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Ben ook weer begonnen, maar volgens mij doe ik iets verkeerd met de Black Smith.

Dat ding is nu level 11 maar alle gear die ik zie die ik kan maken echt crap, en ik zie nooit echt goede recipes droppen.

Ik heb echt een shitload aan salvaged materiaal maar nergens om het voor te gebruiken.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Euphanasia schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:09:
Ben ook weer begonnen, maar volgens mij doe ik iets verkeerd met de Black Smith.

Dat ding is nu level 11 maar alle gear die ik zie die ik kan maken echt crap, en ik zie nooit echt goede recipes droppen.

Ik heb echt een shitload aan salvaged materiaal maar nergens om het voor te gebruiken.
Check je selectiefilters eens in de blacksmith. Misschien staan ze zo afgesteld dat ze alleen de items laten zien waarvoor je de mats hebt. Wat betreft de recipes: da's RNG. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Plus dat je Blacksmith naar level 12 kan, dus om de end content te kunnen craften moet er nog een leveltje bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Ok misschien dat dat het is zal thuis eens kijken.

Nog een vraag ik speel Demon Hunter waarbij damage lijkt me het belangrijkste is. Ik vind het soms lastig om een bow + quiver te vergelijken met bv 2 1 hand crossbows.

Moet ik echt puur kijken naar damage in het linkerrijtje naast je character. Is dat nou de beste indicator om te zien wat beter is, of moet ik op nog meer dingen letten. Echt qua damage dan dingen als zoveel % freeze kans snap ik wel.

Soms als er een nieuwe legendary of rare dropt 1 of 2 levels hoger en ik ga het vergelijken denk ik hoe kan dat nou zoveel minder damage doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Euphanasia op 23-04-2014 17:35 ]

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Euphanasia schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:21:
Ok misschien dat dat het is zal thuis eens kijken.

Nog een vraag ik speel Demon Hunter waarbij damage lijkt me het belangrijkste is. Ik vind het soms lastig om een bow + quiver te vergelijken met bv 2 1 hand crossbows.

Moet ik echt puur kijken naar damage in het linkerrijtje naast je character. Is dat nou de beste indicator om te zien wat beter is, of moet ik op nog meer dingen letten. Echt qua damage dan dingen als zoveel % freeze kans snap ik wel.

Soms als er een nieuwe legendary of rare dropt 1 of 2 levels hoger en ik ga het vergelijken denk ik hoe kan dat nou zoveel minder damage doen.
Momenteel is de damage die je links van je karakter ziet wel de beste indicator. Maar er zijn een aantal zaken die daarin niet meegenomen worden, zoals elemental damage modifiers en skill damage modifiers op bepaalde stukken gear. Zodra de externe damage calculators up-to-date zijn, zal je daar een betrouwbaardere indicatie kunnen vinden.

Die elemental en skill modifiers kunnen trouwens een groot verschil maken. Mijn arcane skills doen bijv. 53% meer damage dan je zou verwachten op basis van die waarde in het character sheet. Bij arcane torrent komt daar nog eens 28% ofzo overheen. Staar je dus niet blind op dat getalletje.

Maar totdat je echt een topkarakter heb, kan je prima uit de voeten met die waarde en wat gezond verstand.

[ Voor 15% gewijzigd door Deadsmell op 23-04-2014 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:24
Deadsmell schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:44:
[...]

Momenteel is de damage die je links van je karakter ziet wel de beste indicator. Maar er zijn een aantal zaken die daarin niet meegenomen worden, zoals elemental damage modifiers en skill damage modifiers op bepaalde stukken gear. Zodra de externe damage calculators up-to-date zijn, zal je daar een betrouwbaardere indicatie kunnen vinden.

Die elemental en skill modifiers kunnen trouwens een groot verschil maken. Mijn arcane skills doen bijv. 53% meer damage dan je zou verwachten op basis van die waarde in het character sheet. Bij arcane torrent komt daar nog eens 28% ofzo overheen. Staar je dus niet blind op dat getalletje.

Maar totdat je echt een topkarakter heb, kan je prima uit de voeten met die waarde en wat gezond verstand.
Een klein voorbeeld om het 'gezonde verstand' iets toe te lichten: als jij critical hit chance erbij krijgt, gaat je damage omhoog. Als je critical hit damage erbij krijgt, gaat je damage omhoog. Je zou dan zeggen, dat is om het even, maar de balans is ook belangrijk!

Gewone mobs hebben vaak weinig leven. Een critical hit kan dus genoeg zijn om ze in een klap dood te maken. Je moet dus zorgen dat je critical hits én veel damage doen én vaak voorkomen en niet een van de twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Juist. En met ca. 50 - 60% buffed chc zit je doorgaans aardig goed. En chd gewoon zoveel mogelijk stacken. Beide zijn al verwerkt in het damage getalletje, net als aps en ias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luap82
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-08 12:10
Ik weet niet zeker of het hier toegestaan is maar als mensen het leuk vinden om een kleine Nederlandse Diablo clan te joinen om samen rifts en bounties te farmen laat het me dan even weten.
De clan heet Manu Armata en ik ben te bereiken onder battletag: Khelmorrow#2194

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:29
Na meer dan 30 caches opgespaard te hebben kreeg ik net eindelijk mijn ring of royal grandeur. Helaas een verschrikkelijke roll. Als WD kreeg ik strength!?, avarage damage, attack speed en LOH. Kon wel huilen. Heb niet eens een character die strength gebruikt. Waardeloos dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:19
Hallo allemaal, ik zit een beetje met een dilemma, misschien dat jullie me kunnen helpen;

Om te beginnen is hier een link naar mn profile:
http://eu.battle.net/d3/e...modeus-2741/hero/39208238

Ik heb momenteel een CDR/lightning crusader. Het probleem is alleen, door zoveel mogelijk CDR en +lightning damage te stacken, heb ik moeten inleveren in toughness.

Gezien ik een ring of royal grandeur heb en de plans voor Asheara's Vestments (+100 AR +20% life!), leek me die set craften een goede optie.

Zojuist heb ik echter ook de plans voor Captain Crimsons Trimmings (+50 AR, +10% CDR) gevonden.

Nu kan ik wel 2 items van Asheara's en Captain Crimson's Trimmings combineren zonder m'n thundergods vigor in te moeten leveren (shoulders/gloves Asheara's en legs/boots Crimson's), maar ik heb ook:
Pauldrons of Akkhan
Cuisses of Akkhan
welke als set bonus +500 str hebben.

Dus het komt eigenlijk op het volgende neer: tussen Asheara's, Crimson's en Akkhan, welke twee sets kan ik het beste met elkaar combineren + ring of royal grandeur?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Laatst online: 18-09 13:20

amas

Law of Nature: Chaos

Als er staat +6 random properties, dan is bijv. de Captain Crimsons pants toch exact hetzelfde als Asheara's pants? Afgezien van de set bonus natuurlijk.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:19
TheAmassama schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:17:
Als er staat +6 random properties, dan is bijv. de Captain Crimsons pants toch exact hetzelfde als Asheara's pants? Afgezien van de set bonus natuurlijk.
Jup, maar dan kan krijg ik geen set bonus van Akkhan gezien ik dan de leg slot moet opofferen.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Level 66 gehaald vandaag, dus 6 levels vandaag, gaat niet slecht.

Profile

Wel grappig dat Vile Ward en Blackthorne de enige 2 pieces zijn die gewoon goed blijven.. En die blood shards zijn een waste geweest >< 20-30 items gekocht.. 8 blue, rest yellow junk

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:23:

Profile

Wel grappig dat Vile Ward en Blackthorne de enige 2 pieces zijn die gewoon goed blijven.. En die blood shards zijn een waste geweest >< 20-30 items gekocht.. 8 blue, rest yellow junk
Als je dat al een verspilling vond, dan staat je nog heel wat te wachten. :P Ik heb vandaag iets van 1500 blood shards uitgegeven aan helms. Eén leg daaruit gekregen, wat naar mijn ervaring best veel is voor die hoeveelheid shards. Was wel een upgrade, dus geen reden tot klagen!

En je huidige legs heb je op level 70 waarschijnlijk binnen een dag vervangen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 23-04-2014 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
lanerios schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:23:

Profile

Het is sowiezo niet erg practisch om op characters onder level 70 bloodshards te gaan gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
infidel011 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:44:
Na meer dan 30 caches opgespaard te hebben kreeg ik net eindelijk mijn ring of royal grandeur. Helaas een verschrikkelijke roll. Als WD kreeg ik strength!?, avarage damage, attack speed en LOH. Kon wel huilen. Heb niet eens een character die strength gebruikt. Waardeloos dit.
Avrg dmg en IAS is zo slecht niet. De Str rerollen naar int en je hebt een redelijke ring. Geen CHC/CHd, maar ach, je krijgt niet altijd gelijk een trifecta op je bord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik heb nu al twee keer die lame DH cloak uit Horadric Caches.. Ik wil spul voor m'n WD :(

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mauro-2602/hero/3005682
Na 25 tries eindelijk een socket op mijn doombringer! gelijk 100k dps erbij, T1 was al makkelijk, maar nu WALS ik er heerlijk doorheen :)

Ik dacht vanavond even blij te zijn, ik zag een set item, bleek het WEER een plan te zijn 'Demon's Hide' dit keer:(
2x set drop, 2x een plan.

Ben benieuwd hoe lekker het speelt als ik alle yellows omzet naar set/leg's en het toch een increase zou zijn. Deze build, met deze wapens speelt zoooo lekker. En het leuke is dat ik het lekker zelf in elkaar gezet heb :)
1.99 attacks per second, 2,5m crits met frenzy excl. de bonus.

ik moet alleen iets meer all res stacken, dat zit op 750, maar ik kill alles zo snel dat het op T1 niet nodig is, morgen maar wat runs op T2 proberen!

mensen nog comments?:)

p.s.: ik zit te denken om VIT op mijn amu om te zetter naar phys % dmg. ik heb nu 497k life, dat kost me ongeveer 75k life. Dat is het wel waard schat ik?

[ Voor 8% gewijzigd door mauro101 op 24-04-2014 00:35 ]

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

DeBierVampier schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:44:
Hallo allemaal, ik zit een beetje met een dilemma, misschien dat jullie me kunnen helpen;

Om te beginnen is hier een link naar mn profile:
http://eu.battle.net/d3/e...modeus-2741/hero/39208238

Ik heb momenteel een CDR/lightning crusader. Het probleem is alleen, door zoveel mogelijk CDR en +lightning damage te stacken, heb ik moeten inleveren in toughness.

Gezien ik een ring of royal grandeur heb en de plans voor Asheara's Vestments (+100 AR +20% life!), leek me die set craften een goede optie.

Zojuist heb ik echter ook de plans voor Captain Crimsons Trimmings (+50 AR, +10% CDR) gevonden.

Nu kan ik wel 2 items van Asheara's en Captain Crimson's Trimmings combineren zonder m'n thundergods vigor in te moeten leveren (shoulders/gloves Asheara's en legs/boots Crimson's), maar ik heb ook:
Pauldrons of Akkhan
Cuisses of Akkhan
welke als set bonus +500 str hebben.

Dus het komt eigenlijk op het volgende neer: tussen Asheara's, Crimson's en Akkhan, welke twee sets kan ik het beste met elkaar combineren + ring of royal grandeur?
Beetje laat aangezien ik zie dat je al gecraft hebt, maar ik denk dat je meer dmg winst had gehaald met asheara's shoulders met een bonus op falling sword dan die 500str eerlijk gezegd.

Nog een optie is (mits je die hebt uiteraard) om ipv asheara voor aughilds te gaan

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vandaag eens lekker gamen! Zal voor SG de TS installeren kijken of sommige mij nog herkennen :P

Ligt het nou aan mij of kan ik me char niet meer zien op battle.net?

[ Voor 27% gewijzigd door Xtr3me4me op 24-04-2014 07:48 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18

Die Shukrani's Triumph is ook leuk. Kun je die ook krijgen via dat $%#$ wijf?

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik heb echt nog nooit een leg wapen van die trut gehad :P alleen leg shields, offhands en gloves.

Gisteren beetje gespeeld met BS ivm Jekangbord, damage is erg goed, zolang je meer dan 1 mob heb.
Op een single bossmob is het triest, en dat vind ik eigenlijk een behoorlijk slechte zaak voor een spender.
Misschien dat Combust beter is voor single target ivm de explosie.

Vanavond maar eens een fire setje bijelkaar sprokkelen voor wat tests.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren niet veel tijd gehad om te spelen. Ben wel met mijn Crusader van Adria t/m Malth gegaan en level 70 geworden.
Crusader.
Gear is nog prut, (Weinig level 70 stukjes).

Uit het mobpack dat ik killde waarmee ik level 70 was geworden dropte leg shoulders. Deze waren echte rnog level 69 (en minder dan de shoulders die ik in mijn stash had zitten). Dus een die maar geshard.

Mijn wapen is ok, maar ik vind hem niet goed genoeg om souls voor te gebruiken om een socket te rollen. (Zoveel souls heb ik niet en bewaar ze liever voor rerolls op mijn wizard).

Qua build is dit de build waarmee ik 70 ben geworden. Vooral de synergy van Laws - Critical met Bombardment - Annihilate werkt lekker tegen bosses (iig op normal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
lolgast schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:17:
Plus dat je Blacksmith naar level 12 kan, dus om de end content te kunnen craften moet er nog een leveltje bij :)
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom we de artisans überhaupt moesten levellen naar (10 pre xpax) 12.
Dat is in feite niet meer dan een vervelend klusje bedoeld om spelers eventjes af te remmen.

Pre xpac had ik bijvoorbeeld nooit de behoefte om te kijken wat de level 5 blacksmith in de aanbieding had voor m'n chars die toch veel sneller levelden. Na de xpac had ik de mystic vrijwel meteen na de unlock quest naar level 12 gelevelled met het handvol death's breaths die ik al had. Wist ik veel wat de level 3 mystic aanbood? Of trek ik mij dat aan?

Daarna is het even vervelend om de andere artisans op 12 te krijgen, maar eenmaal in de rifts/adventure mode droppen de death's breaths toch vrij veel waardoor dat ook een formaliteit is. Dus naar mijn gevoel niet meer dan een vervelend nutteloos iets.

[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 24-04-2014 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Wat is nu de set om voor te gaan als barbarian ?
Heb nu 2 sets blackthorn, iets met command en titan.

Zelf wel een leuk swaard gevonden. Op crits summon ik een fire-elemental met een fire-chain. Ik verplaats mezelf in lijn met mijn summon en de baas gaat gewoon dubbel zo hard neer. Gaat erg lekker zo.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:00

ZeroCode

Woopie

Na een avond vol rifts en caches nog geen ene plan zien droppen of een set item. Ik speel op Torment 1, is dat tegenwoordig alweer te laag ofzo? Mijn DH loopt met geen 1 set item op het moment.

Bloodshards inleveren levert ook vrij weinig op, alleen maar -dmg items :-( De RNG is wel heel slecht bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 09:42
Lol begint hier een beetje op een RNG klaagmuur te lijken :+

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Nou dan mag ik ook even klagen :P

Gisteren 2 set items gevonden met m'n WD... ben even de naam kwijt maar het was iets met een 100% thorns ability en utterly CRAP :)

Valt er iets groens heb je er geen fuck aan :p

Zo en nu weer back 2 positive thinking ;)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Br3wmaster schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:25:
Lol begint hier een beetje op een RNG klaagmuur te lijken :+
Inderdaad, daarom ook een stuk minder actiewf hier weinig zinnigs te zeggen tussen al dat geen drops of geen handig drop of bleh, meldingen over builds en de gear die je daarvoor nodig hebt of dat je opzoekn bent naar upgrades yup graag zelfs maar de rest is ...... |:(

Dus RNG wanneer de volgende ik heb geen ( al dan niet nuttige ) loot gehad. Welcome to RoS 4 Weeks in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Op het Blizz forum is een lijst verschenen met Legendary's die je niet via sharts kan krijgen. Ook staat er een lijst met de Cache items per Act.

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Anno schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:49:
Op het Blizz forum is een lijst verschenen met Legendary's die je niet via sharts kan krijgen. Ook staat er een lijst met de Cache items per Act.

link
Die lijst met cache legs is er allang.

http://www.diablohub.com/database/sorting/bounty-bags/

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:49
Gister dan ook eindelijk de Ring of Royal Grandeur uit de Act 1 bounties gekregen!
Had volledig lightning gear samen met een Thunderfury op de Wizard. Deze ga ik nu maar eens ombouwen naar een Arcane/Cooldown build om Archon vaker te kunnen gebruiken. Door die ring namelijk de Vyr's set compleet! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Gister was ik erg druk maar heb nog ff snel wat D3 kunnen doen...

Na 6x stats rollen op mijn Bow was het bij de 7de keer raak en kreeg ik eindelijk een socket.
Deed 450k waar T1 mogelijk was maar niet snel en met 2.5mil thoughness erg squishy.
Nu met socket is sheet DPS nu 606k en met de andere upgrades (soj/cindercoat) is T1 erg simpel.
Thoughness heb ik ook nog naar 3.2mil gebracht.

Bloodshards gaf me ook nog legendary boots, leuk voor de transmog want hij was verder bagger.
Mooi weer een mat voor reforge.

Cloak gevonden die ipv 1 wolf 3 wolven geeft, die heb ik bewaard voor als ik een andere build neem.

Binnenkort weer verder op mijn HC char, als ik minder druk en moe ben :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 13:38
schaapiej schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:04:
Gister dan ook eindelijk de Ring of Royal Grandeur uit de Act 1 bounties gekregen!
Had volledig lightning gear samen met een Thunderfury op de Wizard. Deze ga ik nu maar eens ombouwen naar een Arcane/Cooldown build om Archon vaker te kunnen gebruiken. Door die ring namelijk de Vyr's set compleet! :)
Edit. Nu goed gelezen. Behoorlijk sterk zeg die set.

Hoop cooldown reduction stacken en zoveel mogelijk in archon modus rondhangen zou ik zeggen.

[ Voor 19% gewijzigd door Malt007 op 24-04-2014 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Jeej welkom bij de Vyr club ! Mogen we nog vaak in Archon teleportend mobs grinden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:37
Gisteren Act V afgemaakt omdat ik benieuwd was geworden naar Adventure Mode.

Wat is dat leuk gedaan zeg die Adventure mode :) Het houd je echt lekker bezig.
Ook de rifts zijn echt cool gedaan.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat wel meer in die lijst....
Torment only drops:
Misc. Items
Focus
Restraint
The Slanderer
Little Rogue
Shard of Hate
Lut Socks

Dat is wel interesant....

What the hell, heeft iemand uberhaupt deze gezien:
http://us.battle.net/d3/en/item/little-rogue
http://us.battle.net/d3/en/item/the-slanderer
http://us.battle.net/d3/en/item/restraint
http://us.battle.net/d3/en/item/focus

Ik niet in ieder geval... :X

[ Voor 23% gewijzigd door Vandread op 24-04-2014 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, blijft toch wel de beste set voor wizzies imo. Sinds gisteren loop ik ook weer met Archon rond en kan niet wachten tot Vyr begint te droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
Gisterenavond een paar public adventure games gedaan, met m'n barb. Eerst gespecced vanaf een Fire WirlWinder naar een Lightning WirlWinder, simpel weg omdat het me meer aansprak, en ik heb het geluk gehad dat halverwege m'n runs een ThunderFury dropte. Dit scheelde echt meteen een slok op een borrel, de proc is op z'n zachtst gezegd belachelijk goed ^^. Nu vanavond maar wat meer runs doen en hopen op wat meer lightning gear (Andy's Visage, Thundergods Vigor etc. :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 16:32
Gisteren weer een berg caches gedaan en een redelijk aantal legs eruit gekregen. Alleen nog steeds geen ring... Wel een cindercoat van kadala dus mijn avond was alsnog goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 18-09 13:19
Ik me maar afvragen waarom iedereen Act 1 bounties aan het farmen was, royal ring of grandeur dropt dus alleen daar.. :+

Ik heb helemaal geen zin om bounties te farmen, maar die ring is wel redelijk onmisbaar.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Grimmie187 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:42:
Ik me maar afvragen waarom iedereen Act 1 bounties aan het farmen was, royal ring of grandeur dropt dus alleen daar.. :+

Ik heb helemaal geen zin om bounties te farmen, maar die ring is wel redelijk onmisbaar.. :(
Onmisbaar wil ik niet zeggen maar de kans op die ring is gegarandeerd ( ook al doe je er misschien wel 250 caches over ) terwijl mobs grinden en hopen dat juist die set dropt en dan ook nog eens precies dat 4de item is veel kleiner, en zie het van de zonnige kant je krijgt er weer een sloot riftkeys voor terug ! :+

[ Voor 3% gewijzigd door ShadowBumble op 24-04-2014 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 18-09 13:19
ShadowBumble schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:44:
[...]

Onmisbaar wil ik niet zeggen maar de kans op die ring is gegarandeerd ( ook al doe je er misschien wel 250 caches over ) terwijl mobs grinden en hopen dat juist die set dropt en dan ook nog eens precies dat 4de item is veel kleiner, en zie het van de zonnige kant je krijgt er weer een sloot riftkeys voor terug ! :+
En dan moet het ook nog een redelijke roll zijn, en ik kom al om in de riftkeys..

Maar idd, genoeg gezeur! Dit weekend maar eens kwaad maken op Act 1 bounties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Mijn WD is op een paar uurtjes klaargestoomd voor T1: gisteren begonnen met 600k dps incl. passives, geëindigd op 830k. Dat door wat reroll werk op mijn bestaande items, al heb ik nog veel ruimte voor verbetering. Kadala heeft me gisteravond nog een aardige Mempo opgeleverd maar die moet ik nog rerollen met CHC voor het een leuke upgrade wordt.

Uiteindelijk wil ik natuurlijk een Mask of Jeram, moet je gewoon geluk hebben dat het ding wilt droppen I guess. Over een set item zou ik ook niet klagen uiteraard :+

Verder heb ik nog een Doombringer liggen met +19% physical damage, zou dit een upgrade zijn voor mijn Anessazi Edge? De main damage is lager dus op papier zeker niet. Ik had ook gelezen dat een rode gem (+damage) beter zou zijn voor je pets dan een CHD gem - ik heb het uitgetest maar vond dat niet echt kloppen - althans zeker niet voor mijn Garg.

Qua build ben ik ook naar de zogenaamde cookie-cutter build overgeschakeld met fetishes en firebats, al voelt het nog niet helemaal vlotjes aan: elites waar ik niet kan bij blijven staan om bats te channelen doe ik vrij lang over, waardoor mijn fetishes het soms niet lang genoeg uithouden. Door veel te moeten herpositioneren ben ik soms ook out of mana, wat nog vervelender is. Garg doet daarentegen belachelijk veel damage, ik zag op een bepaald moment een crit van 40miljoen veschijnen 8)7

Misschien toch maar weer de fetish passive omruilen voor Creeping Death en Locust oppikken ipv Bats, dan heb ik tenminste gegarandeerde damage. Crowd control met Piranhado wordt dan ook veel nuttiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Timmetjuhs schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:42:
Gisteren weer een berg caches gedaan en een redelijk aantal legs eruit gekregen. Alleen nog steeds geen ring... Wel een cindercoat van kadala dus mijn avond was alsnog goed :)
En dan krijg je er een en die is dan slecht ;) De mijne heeft vit, dex, ias en random stat. De random stat heb ik al 15 keer proberen te rerollen naar CHC. Beste tot nu toe is 4.5%.... Maar ik moet 6.0% rollen om geen dps te verliezen.

Gelukkig heb ik er nog geen een nodig omdat ik geen set items heb waarvoor ik de ring nodig heb.

Gisteren wel weer een set item gevonden 'Shackels of the Invoker' bracers. Na twee rerolls perfecte CHC waardoor de bracers een kleine upgrade waren.

Ook nog Cain's pants opnieuw gecraft. Omdat ik nu arcane res stack en er nog een socket miste. Derde craft was de hoofdprijs. Super blij met de rolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Dan even mijn klaagzang :D

Gisteren samen met wat clanmembers T2 rifts gedaan. Mijn crusader kan niet alleen goed meekomen, maar ik red me ook alleen dus dat is wel prettig met squishy wizards om je heen >:)
Maar dan nu: Zoals gezegd, meerdere rifts. 1 member dropt in 1 rift 7(!!) legendaries waaronder 2 set items. Uiteraard wordt hij in de daaropvolgende rifts ook niet slecht bedeeld en mondjesmaat krijgt de rest ook wat. En ik, na 6 rifts? NIETS. Dat is best frustrerend :+

Alles bij elkaar wel weer een mooie avond. Blijf het alleen ontzettend teleurstellend vinden als je een Conduit pylon tegenkomt (2 in de hele avond) en vervolgens in een lege rift staat. Die buff duurt 1 minuut (?) en je hebt er echt geen kont aan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:37
Heeft het uberhaupt nog zin om campaign te doen als je adventure mode kan?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:44:
[...]

Mwoah, die 250 caches ben ik AL LANG voorbij... En niks hoor. RNGjezus, ik weet het, maar als anderen dat dan binnen 10 caches hebben, dan wordt het vervelend ;) En ik denk dat die ring voor wizards wel degelijk onmisbaar is om echt goed te kunnen gearen. (al kan het natuurlijk prima zonder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lolgast schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:55:
Dan even mijn klaagzang :D

Gisteren samen met wat clanmembers T2 rifts gedaan. Mijn crusader kan niet alleen goed meekomen, maar ik red me ook alleen dus dat is wel prettig met squishy wizards om je heen >:)
Maar dan nu: Zoals gezegd, meerdere rifts. 1 member dropt in 1 rift 7(!!) legendaries waaronder 2 set items. Uiteraard wordt hij in de daaropvolgende rifts ook niet slecht bedeeld en mondjesmaat krijgt de rest ook wat. En ik, na 6 rifts? NIETS. Dat is best frustrerend :+

Alles bij elkaar wel weer een mooie avond. Blijf het alleen ontzettend teleurstellend vinden als je een Conduit pylon tegenkomt (2 in de hele avond) en vervolgens in een lege rift staat. Die buff duurt 1 minuut (?) en je hebt er echt geen kont aan |:(
30 seconden duren die dingen en ja, dat is een bekende situatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Ricmaniac schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:56:
Heeft het uberhaupt nog zin om campaign te doen als je adventure mode kan?
Niet dat ik weet. Er was een exploit met een Act 1 quest met Deckerd Cain maar die is inmiddels gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sfinx- schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:54:
Qua build ben ik ook naar de zogenaamde cookie-cutter build overgeschakeld met fetishes en firebats, al voelt het nog niet helemaal vlotjes aan: elites waar ik niet kan bij blijven staan om bats te channelen doe ik vrij lang over, waardoor mijn fetishes het soms niet lang genoeg uithouden. Door veel te moeten herpositioneren ben ik soms ook out of mana, wat nog vervelender is. Garg doet daarentegen belachelijk veel damage, ik zag op een bepaald moment een crit van 40miljoen veschijnen 8)7
Als elites regelmatig zoveel damage doen dat je moet herpositioneren, dan is dat een hint dat je nog niet klaar bent voor het niveau waarop je speelt. Je kunt ook nog spirit walk poppen als je health globe halverwege is, maar zodra die afgelopen is moet de elite toch wel plat zijn. Lukt dat niet, dan zou ik echt een tandje terug schakelen. Ga je ook sneller door alle mobs heen en levert dat je uiteindelijk meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Gisteren samen met een andere WD allebij garg op een elite losgelaten :)

chop chop dead :)

Voor m'n wiz heb ik nu 2 vyr items... Nr 3 erbij en ik kan the full set gebruiken. Lijkt me niks beters dan met een archon rond huppelen

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rephlexer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-12-2024
De Wizard bevalt me zeer goed.
Vooral deze lazy archon build. :)
Enkel blades en arcane orbit, archon voor de elites en voor de rest enkel buffs.

http://eu.battle.net/d3/e...hlexer-2499/hero/35813030

Nu maar hopen op enkele Vyr stukjes.

Die Sever zorgt trouwens soms te belachelijk hoge finishing crits.
2+ miljard is geen uitzondering...
Das veel geel op je scherm , hehe.

[ Voor 22% gewijzigd door Rephlexer op 24-04-2014 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
markklok schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:02:
Gisteren samen met een andere WD allebij garg op een elite losgelaten :)

chop chop dead :)
Gisteren hetzelfde gedaan maar dan met 4 WD's op T5, easy peasy :)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-09 14:48

KipCurreh

Nightcrawler

Goed guys, i need your help..

Als beginned DIII speler heb ik nu een 70 monk en kan ik nu vrij makkelijk bounties doen op expert.. Maar zou ik nu best de moeilijkheidsgraad terugschroeven om sneller te kunnen farmen ?
En zoja, wat moet ik dan allemaal farmen :)

thx

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Deadsmell schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:00:
[...]

Als elites regelmatig zoveel damage doen dat je moet herpositioneren, dan is dat een hint dat je nog niet klaar bent voor het niveau waarop je speelt. Je kunt ook nog spirit walk poppen als je health globe halverwege is, maar zodra die afgelopen is moet de elite toch wel plat zijn. Lukt dat niet, dan zou ik echt een tandje terug schakelen. Ga je ook sneller door alle mobs heen en levert dat je uiteindelijk meer op.
Good point, nu moet ik wel zeggen dat dit maar bij een beperkt aantal elites is, of bij pulls van meerdere elites in een rift. Op het einde van de avond is mijn dps nog aardig gestegen dus ik hoop dat het vanavond vlotter zal gaan :) Ben gisteren voor het eerst 1x dood gegaan, wat idd een hint is. Maar ook te verwachten met een pure glass-cannon build. Het moet uiteraard rendabel blijven, met wat build optimalisatie moet dat volgens mij lukken.

Ik zou graag T1 farmen voor de kans op legs/set items, en voor wat meer uitdaging - lagere levels loop ik door alsof het boter is. Op normal one-shot mijn Garg de bosses :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Apsie schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:09:
[...]

Gisteren hetzelfde gedaan maar dan met 4 WD's op T5, easy peasy :)
incl 4x unity ? :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Pagina: 1 ... 6 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]