Zo kunnen ze makkelijk van retourgezonden meuk afkomen, ipv korting geven wegens geopende/beschadigde verpakking. Het is allesbehalve netjes, maar het zou me niets verbazen.
Oke maar dan is het geen steekproef meer, maar ordinair retour als nieuw proberen te verkopen.hatsa schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:00:
[...]
Zo kunnen ze makkelijk van retourgezonden meuk afkomen, ipv korting geven wegens geopende/beschadigde verpakking. Het is allesbehalve netjes, maar het zou me niets verbazen.
Metro Redux 26 euro bij Mediamarkt (Mega deals)!
http://folder.mediamarkt....ocial&utm_source=facebook
edit: schijnbaar kan je 'm vrijdag hier gewoon bestellen voor dat bedrag
http://www.mediamarkt.nl/...4,1459897.html?langId=-11
En tevens bij Gameshop Twente!
http://www.gameshop-twent...aign=budgetgaming%20nieuw
http://folder.mediamarkt....ocial&utm_source=facebook
edit: schijnbaar kan je 'm vrijdag hier gewoon bestellen voor dat bedrag
http://www.mediamarkt.nl/...4,1459897.html?langId=-11
En tevens bij Gameshop Twente!
http://www.gameshop-twent...aign=budgetgaming%20nieuw
[ Voor 59% gewijzigd door DarkElement op 26-08-2014 12:09 ]
Grote kans dat dit een exemplaar is die binnen wettelijke termijn kosteloos is teruggestuurd.Faaz0 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:03:
[...]
Oke maar dan is het geen steekproef meer, maar ordinair retour als nieuw proberen te verkopen.
En ja je mag het product bekijken voor je terugstuurt. Dus die type 'sealing' mag verbroken worden zover ik weet.
Vele winkels hebben in hun voorwaarden dat het niet mag, maar Wehkamp expliciet wel.
Dat soort sealingen mag dus wel verbroken worden... maar niet bij dvd's, cd's of producten waar hygiëne in geding komt.
Neemt niet weg dat ik dat ook niet fijn vind als het al geopend is geweest. Had laatst voor de ps4 een usbhub besteld bij Wehkamp, maar die had gebruikerssporen... dus teruggestuurd.
[ Voor 15% gewijzigd door Mau_Maus op 26-08-2014 12:12 ]
Verwijderd
Metro Redux laat ik voorlopig links liggen , omdat ik Metro 2033 helemaal uitgespeeld heb op de Xbox 360.
Leuke setting dat wel , ik gaf de Xbox 360 versie een 7 , deze verbeterde versie is zeker een 8 waard.
Leuke setting dat wel , ik gaf de Xbox 360 versie een 7 , deze verbeterde versie is zeker een 8 waard.
Bij de Mediamarkt staat er bij: "Goed uitgerust van start"
Ik krijg zometeen me Sony 2.0 headset binnen.
Meteen mee aan de slag en laat wel weten wat ik er van vind.
Mochten er meer belangstelling in hebben (evt voor Destiny)
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
heel graag want zoek nog een headset en zat ook aan de gold te denkenR-utger schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:17:
Ik krijg zometeen me Sony 2.0 headset binnen.
PSN: libbes1979
Ah de PSN ID lijst staat in de topic warning
Thank you mods!

Thank you mods!
Verwijderd
De mods doen goed hun best.Brutal1ty schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:39:
Ah de PSN ID lijst staat in de topic warning![]()
Thank you mods!
Ah, de NHL 15 demo staat inmiddels in de shop, ben erg benieuwd naar de eerste next gen versie uit deze serie.
Only fools are enslaved by time and space.
Net een stukje 'P.T.' gespeeld. Damn, wat een game ...
[YouTube: http://youtu.be/iW7jJhGyZRk]
Dit was mijn engste stukje ...
Onwijs knap dat de makers erin slagen om zo'n geweldige sfeer neer te zetten. Je speelt het verhaal, jij loopt door dat huis en dat zorgt voor een onwijs enge beleving.

[YouTube: http://youtu.be/iW7jJhGyZRk]
Onwijs knap dat de makers erin slagen om zo'n geweldige sfeer neer te zetten. Je speelt het verhaal, jij loopt door dat huis en dat zorgt voor een onwijs enge beleving.
[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 26-08-2014 14:27 ]
Heerlijke demo was het. Uiteindelijk gelukkig uitgespeeld
maar man wat een belevenis.. kan niet wachten op de game!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Je zult ineens youtube-filmpjes van spelende kittens leren waardenYonix schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:26:
Net een stukje 'P.T.' gespeeld. Damn, wat een game ...![]()
[video]
PSN: Bellerophon-
Pewdz. Is dat u brah?Bellerophon schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:32:
[...]
Je zult ineens youtube-filmpjes van spelende kittens leren waarden
Begrijp niet helemaal wat je hier precies probeert te zeggen. In andere horror games loopt er iemand anders?Yonix schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:26:
Dat is het niet zozeer Bram, ik denk dat ik snap wat hij wil zeggen.
Door het FPS perspectief, en geen verhaal voel je je na een tijdje echt in het spel zitten. je bent niet een character, jij loopt er. Dat gevoel had ik ook. Ook omdat je nooit je gezicht in de spiegel ziet (er is altijd een deel kapot van de spiegel) werkt dit gewoon heel goed. Er is geen karakter die het moet zijn, nee, het gevoel is dat jij het bent.
Door het FPS perspectief, en geen verhaal voel je je na een tijdje echt in het spel zitten. je bent niet een character, jij loopt er. Dat gevoel had ik ook. Ook omdat je nooit je gezicht in de spiegel ziet (er is altijd een deel kapot van de spiegel) werkt dit gewoon heel goed. Er is geen karakter die het moet zijn, nee, het gevoel is dat jij het bent.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Denk meer dat hij FPS bedoelde.
-damn beaten.
-damn beaten.
[ Voor 21% gewijzigd door Origins op 26-08-2014 14:50 ]
Bij Yonix thuis hebben ze het spel nagebouwd in de achtertuin. Hij loopt er dus écht door heen!bram1984 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:47:
[...]
Begrijp niet helemaal wat je hier precies probeert te zeggen. In andere horror games loopt er iemand anders?

PSN: Oldzkoel
Okay, maar er zijn toch zat horror games in de 1e persoonsperspectief? Het staat er alsof het echt uniek is.
Als dit spel project morpheus ook gaat ondersteunen dan mag ik eerst wel wat luiers in gaan slaan.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Klopt, maar overal zit een verhaal omheen met "je bent X" of "Je bent Y"bram1984 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:52:
Okay, maar er zijn toch zat horror games in de 1e persoonsperspectief? Het staat er alsof het echt uniek is.
De kracht van deze is juist dat je een 0 bent. Geen naam, geen verhaal, niks. En dat versterkt het gevoel juist.
En dat , samen met je eerdere uitleg, is precies wat ik bedoel.lanerios schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:55:
[...]
Klopt, maar overal zit een verhaal omheen met "je bent X" of "Je bent Y"
De kracht van deze is juist dat je een 0 bent. Geen naam, geen verhaal, niks. En dat versterkt het gevoel juist.
De game gebruikt natuurlijk bekende elementen, maar het gaat mij om de manier waarop ze dat doen bij P.T. Je wordt, als het ware, in het spel gezogen en dat zorgt voor een beleving die ik bij andere FPS-games in het horrorgenre mis.
Het feit dat je aan het begin van de demo wakker wordt zonder ook maar één zin uitleg, dat is al het begin van één grote, enge puzzel met jou als hoofdpersoon. I like that!
Was dat maar zo
Verwijderd
Net nog een potje Ghosts gedaan.Origins schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:14:
PSn weer down?
Wel leuke demo, maar die toeter als je scoort is wel heel erg irritant hardLoneRanger schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:53:
Ah, de NHL 15 demo staat inmiddels in de shop, ben erg benieuwd naar de eerste next gen versie uit deze serie.
Lijkt het wel op. Lizardsquad claimt weer bezig te zijn.Origins schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:14:
PSn weer down?
Iemand alvast popcorn? Dit gaat weer geweldig worden
Dit meen je nietAtlAntA schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:22:
[...]
Lijkt het wel op. Lizardsquad claimt weer bezig te zijn.
Ik had gelukkig nu wel mijn PS4 op primary gezet, dus geen last van locked gameslanerios schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:24:
Het schijnt dat Sony prolexic (ddos bescherming) een beste zak geld heeft gegeven om zoiets als zondag te voorkomen. Lizardsquad laat nu ten koste van de gamers zien dat dat blijkbaar niet werkt.lanerios schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:24:
Net werd ik nog ge-invade in Watch Dogs, hier nog geen problemen so far
Verwijderd
PSN is bij mij net nog niet down :
Dit gebeurde enkele minuten geleden in Ghosts.
Een heerlijke scheldparty omdat ik iemand vet OWN.
Mis ik hier een sarcasme bordje? ....Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:45:
[video]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Playstation app android werkt bij niet.
Meer kan ik niet testen nu.
Meer kan ik niet testen nu.
Jij owned alleen jezelf als je zo speeltVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:45:
[video]
Ik zie wel telkens als jij zon filmpje post dat je je tent goed op hebt gezet.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:45:
[video]
Kan ik op de koffie komen en ga je nog BBQ'en straks?
Volgens mij hoeft de map bij jou maar een mini stukje te laden, de rest zie je toch niet
Ontopic: ook hier werkt de app niet.
Word je toch gek van...vraag me af of het echt diezelfde groep is mocht het weer een dDos zijn, ik zou denken dat die zich wel even rustig houden ivm FBI shit enzo.
PSN: Maichel
Nee, weer dezelfde.
Ze stuurden alweer soortgelijke tweets de wereld in naar het bedrijf dat Sony DDOS protection heeft gegeven, maar dus nog niet volledig lijkt te werken.
Ze stuurden alweer soortgelijke tweets de wereld in naar het bedrijf dat Sony DDOS protection heeft gegeven, maar dus nog niet volledig lijkt te werken.
*knip*
[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 26-08-2014 23:35 ]
bevalt je kampeer plekje?Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:45:
[video]
Leuk dat je een paar kills hebt gemaakt /applaus
maar hoe vaak ben je afgemaakt?
Zucht.. net op de avond dat ik een avondje gamen gepland had.
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
Ik heb zeker 10 jaar geen shooters gespeeld. Welke is nu op de ps4 leuk om te proberen? Ook online?
ik zelf ben altijd fan geweest van CoD serie maar heb nu battlefield ernaast gekocht. Als je met meerdere speelt geef ik deze zeker de voorkeur!
Verwijderd
Destiny , Killzone , Battlefield 4 , Call of Duty en nog een gratis shooter (weet zo niet hoe die heet)giantgiantus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:18:
Ik heb zeker 10 jaar geen shooters gespeeld. Welke is nu op de ps4 leuk om te proberen? Ook online?
Ik vraag me af of het leuk is om online te spelen? Is het nog te leren voor iemand die al 10 jaar geen enkele shooter heeft aangeraakt?
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:20:
[...]
Destiny , Killzone , Battlefield 4 , Call of Duty en nog een gratis shooter (weet zo niet hoe die heet)
Destiny schijnt volgens vele idd een topper te worden. Vond zelf de beta niet super sterk. Killzone raad ik af!:)
Lekker dan.dutchgio schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:08:
Nee, weer dezelfde.
Ik wil compensatie
Verwijderd
Probeer het met de gratis shooter Blacklight: Retribution eens online uit.giantgiantus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:21:
Ik vraag me af of het leuk is om online te spelen? Is het nog te leren voor iemand die al 10 jaar geen enkele shooter heeft aangeraakt?
Ik vondt dat een zeer vermakelijk spelletje waar je gratis kan oefenen.
Verwijderd
Als je een game als BF4 of COD speelt zal je het heel moeilijk krijgen in het begin. Het niveau ligt aardig hoog. Je mist de skills en je begint ook nog eens zonder upgrades e.d.giantgiantus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:21:
Plants vs Zombies Garden Warfare is trouwens ook een erg leuke shooter voor als je wat anders wil.
*zucht*Lizard Squad @LizardSquad
HEY @Sony PICK UP THE PHONE
Steam/XBL: Avioto

[ Voor 84% gewijzigd door Chaoss op 26-08-2014 23:32 ]
Ik heb zo'n gevoel dat dit alles wel wat langer dan een week kan duren.
Daar was ik al bang voor. Killzone is ook de multiplayer niet leuk?Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:23:
[...]
Als je een game als BF4 of COD speelt zal je het heel moeilijk krijgen in het begin. Het niveau ligt aardig hoog. Je mist de skills en je begint ook nog eens zonder upgrades e.d.
Plants vs Zombies Garden Warfare is trouwens ook een erg leuke shooter voor als je wat anders wil.
Verwijderd
Multiplayer schijnt die ook leuk te zijn maar ik heb Killzone zelf nooit gespeeld.giantgiantus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:25:
[...]
Daar was ik al bang voor. Killzone is ook de multiplayer niet leuk?
Ze zijn nu in elk geval wel genoodzaakt om te investeren om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen
Battlefield gewoon een beetje tijd geven online!:) eerst sp oefenen mss?
Ik zou Metro: redux nemen voor de PS4. Krijg je twee games voor slechts 27, - (All4games) en kun je offline lekker oefenen en genieten van een mooie verhalende shooter.giantgiantus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:18:
Dan kun je daarna eventueel een online shooter proberen.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik ben het met je eens, maar als je het meerdere keren gaat doen word het gewoon kinderachtig. Nu snappen we hun punt wel.dutchgio schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:28:
[...]
Ze zijn nu in elk geval wel genoodzaakt om te investeren om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen
En ik zit hier lekker Doki-Doki Universe te spelen.
Shikata ga nai.
Dat komt dan puur omdat het geen game is, maar een speelbare teaser om Silent Hills aan te kondigen. Feitelijk dus logisch dat er geen uitleg of verhaal aan te pas komt. Is ook niet nodig.Yonix schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:01:
[...]
En dat , samen met je eerdere uitleg, is precies wat ik bedoel.![]()
De game gebruikt natuurlijk bekende elementen, maar het gaat mij om de manier waarop ze dat doen bij P.T. Je wordt, als het ware, in het spel gezogen en dat zorgt voor een beleving die ik bij andere FPS-games in het horrorgenre mis.
Het feit dat je aan het begin van de demo wakker wordt zonder ook maar één zin uitleg, dat is al het begin van één grote, enge puzzel met jou als hoofdpersoon. I like that!
Online: alle games die Dennis niet speelt.giantgiantus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:18:
Offline (SP): Wolfenstein, Killzone, Metro (release vrijdag)
Als je 10 jaar niet gespeeld hebt en een controller niet gewend bent, ga je een hoop frustratie tegemoet, of je moet bijvoorbeeld een Venom X halen, zodat je met een muis kunt spelen.
Je kan/kon BF4 ook een week gratis proberen in Augustus, weet alleen niet zeker of het alleen voor de PC was, of ook voor consoles.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:23:
[...]
Probeer het met de gratis shooter Blacklight: Retribution eens online uit.
Ik vondt dat een zeer vermakelijk spelletje waar je gratis kan oefenen.
Edit: Alleen voor PC dus, helaas
If you want to see how well Battlefield 4 is performing these days but don't want to drop a dime on the PC version, Electronic Arts is currently offering the first-person shooter for free through Origin for one week.
One week is, of course, 168 hours, the total amount of time you can play Battlefield 4 on Origin for free. The free trial is part of Origin's Game Time program, which previously offered players free Titanfall time.
EA promises the full Battlefield 4 experience — single-player campaign and 64-player online multiplayer.
Battlefield 4 will be available to download and try for free until Aug. 14 at 10 am PT. Once you start playing, the 168-hour countdown begins in real time, so make the most of it.
[ Voor 49% gewijzigd door Maichel op 26-08-2014 16:38 ]
Die PSN network status pagina slaat ook nergens op dan, gezien de huidige daadwerkelijke status van PSN.
PSN werkt nu dus half? Hoop niet dat het weer twee dagen compleet plat ligt.
Metro redux klinkt goed. Is die al ergens te koop? Of even wachten tot vrijdag?
Je kunt ook overdrijven....Kashika schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:41:
PSN werkt nu dus half? Hoop niet dat het weer twee dagen compleet plat ligt.
Gewoon eerst wat single player spelen, zodra je een beetje kan mikken mp spelen.giantgiantus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:21:
Tomb raider is ook wel grappig online, helaas vliegen die servers er constant.
Die is al te koop voor 26,- bij de Mediamarkt en gameshop Twentegiantgiantus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:43:
Metro redux klinkt goed. Is die al ergens te koop? Of even wachten tot vrijdag?
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/metro+redux_PS4.html
Webshop MM is al uitverkocht als het goed is, moet je maar even langs je plaatselijke MM langsgaan.
Ik wil mijn xbox 360 vervangen met een ps4, maar vroeg me af of er nog leuke deals zijn op dit moment?
Heb onder andere deze op Amazon gezien
http://www.amazon.de/Play...-2&keywords=PlayStation+4
Wil er dan nog Last of Us en later fifa 15 bij halen. Hier nog tips voor andere mogelijkheden?
Wil er dan nog Last of Us en later fifa 15 bij halen. Hier nog tips voor andere mogelijkheden?
Heeft iemand hem al gekocht? Ik zie nergens dat hij daadwerkelijk al te halen is?iPodKiller schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:48:
[...]
Die is al te koop voor 26,- bij de Mediamarkt en gameshop Twente
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/metro+redux_PS4.html
Webshop MM is al uitverkocht als het goed is, moet je maar even langs je plaatselijke MM langsgaan.
Verwijderd
pricewatch: Sony PlayStation 4IlPirata schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:51:
Ik wil mijn xbox 360 vervangen met een ps4, maar vroeg me af of er nog leuke deals zijn op dit moment?
369 Euro.
Trendy importeert Amerikaanse, zou ik niet doen...
Verwijderd
*knip*
ONTOPIC
Er was net een update voor Pure Pool.
De gamemode Blackball is er als extra bijgekomen.
De CPU tegenstanders missen nu meer.
ONTOPIC
Er was net een update voor Pure Pool.
De gamemode Blackball is er als extra bijgekomen.
De CPU tegenstanders missen nu meer.
[ Voor 58% gewijzigd door Chaoss op 26-08-2014 23:30 ]
ik niet hoorbram1984 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:01:
Tuurlijk jongen. Met 3 minuten camperen haal je ook een score van 9-2.
maakt dat verschil uit? En topprice24 die melden eu model, iemand ervaring?Ralphoman schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:48:
[...]
Dat zag ik ook in een shopreview staan, maar daar heeft Trendy zelf op gereageerd met het bericht dat het er destijds duidelijk bij stond vermeld en dat ze tegenwoordig alleen EU PS4's verkopen.Ralphoman schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:48:
[...]
Ik hoop dat dat waar is, want ik heb er vandaag eentje bij ze besteld.
Maar ja, wat is dan het nadeel van een Amerikaanse PS4? Games zijn toch regiovrij, en dvd's en blurays speel ik dan wel af op de PS3.
Edit: bij de omschrijving van de PS4 op Trendycomputers.nl staat dat het om het EU model gaat, met 2 jaar garantie. Ik heb ze vanmorgen gebeld en gevraagd hoeveel ze op voorraad hebben, de winkelier vertelde mij dat ze gisteren 130 PS4's binnen kregen, en dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan.
Best prima prijs ook. Je kunt overwegen om hem nu voor een paar tientjes extra gewoon in de winkel te kopen, maar langer wachten heeft in ieder geval niet veel zin, want goedkoper wordt dat apparaat voorlopig echt niet.
[ Voor 34% gewijzigd door Svenderson op 26-08-2014 18:42 ]
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Metro heeft volgens mij geen multiplayer.Satom schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:04:
[...]
ik niet hoorhaha.. Metro Redux zojuist besteld, stiekem de trophies al even bekeken. Maar geen multiplayer trophies?
[ Voor 7% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 26-08-2014 18:16 ]
Shikata ga nai.
Heb ik net een ps4 binnen. Zat ik te kloten met battlefield 4 blijkt het dat psn slecht werkt. Hopelijk snel soepel. Heb in ieder geval The last of us er ook bij. Nog 1 extra game kopen. Alleen nog geen idee welke. Diablo 3 al op de pc dus die denk ik niet dubbel.
Ik kan me een recente video herinneren waarbij ze een missie co op deden?Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:13:
[...]
Metro heeft volgens mij geen multiplayer.
Volgens mij is Metro echt puur SP.
Over 15 minuten kan ik inFamous First Light spelen, realiseer ik me net.
Verwijderd
Veel plezier en doe een uitgebreid verslag van je ervaringen.bram1984 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:46:
*knip*
Ik kan dat echt niet met Battlefield
Ik moet rond rennen
Ik kan dat echt niet met Battlefield
[ Voor 68% gewijzigd door Chaoss op 26-08-2014 23:29 ]
Haha dank je wel Dennis. Er zijn al voldoende reviews online, overigens.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:50:
[...]
Veel plezier en doe een uitgebreid verslag van je ervaringen.
Balen dat psn platligt. Kan de store níet op.wilde nog effe kijken welke game er nog bij te kopen... Morgen dan hopelijk maar
US versie zeker? Ik krijg melding dat hij pas vanaf 27e te krijgen is.bram1984 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:46:
Maar ik heb een gek ander probleem. Ik heb m vooruit besteld maar kreeg van de week een mailtje van Sony:
Als ik nu op mn PS4 naar de store ga dan zie ik een melding dat het ik het spel niet kan kopen omdat het reeds in mijn bezit is...Beste gewaardeerde klant,
Bedankt voor je vooruitbestelling van inFAMOUS First Light op PlayStation®4. Helaas hebben we vanwege een technisch probleem je vooruitbestelling moeten annuleren. Het product is niet in rekening gebracht.
Je hebt nog steeds recht op je vooruitbestellingsbonus (de outfit van Fetch) en die bemachtig je door de volledige game te downloaden via de volgende link: -knip-
Daarnaast sturen we je voor de zekerheid per e-mail een voucher met code voor de outfit van Fetch. Deze e-mail komt volgende week aan.
We willen je graag bedanken voor je vertrouwen en bieden je onze verontschuldigingen aan voor het eventuele ongemak.
Begrijp er niks meer van eigenlijk. Die link die in de mail stond leidt ook tot niks, zelfde verhaal. Aankoop kan niet omdat ik het item al gekocht heb. Maar bij mn transacties staat inderdaard geen bedrag.
Meer mensen dit gehad?
Heb je al geprobeerd om je pre order zelf te cancelen? Kan op je ps4 onder profiel oid.
Zojuist voor de eerste keer Wolfenstein uitgespeeld. Heb meteen über, de moeilijkste moeilijkheidsgraad gekozen om zo niet te snel klaar te zijn. Op sommige momenten was het vrij pittig, nooit oneerlijk gelukkig. Vind dat de game beter wordt naarmate je verder komt.
Zo, op naar de volgende
.
Zo, op naar de volgende
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Iemand wel eens zijn ps4 met wifi verbonden in een hotel? Ik zit er volgende week de hele week voor werk. In de avond wilde ik ff potje online knallen. Maar via browser login schijnt niet te lukken. Browser opent niet als er nog geen verbinding is. Ook vraag ik me af hoe goed en stabiel de verbinding is in dat hotel.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Hoe goed en stabiel de verbinding is kunnen we natuurlijk niet beoordelen, maar zelf heb ik mijn 360 wel eens meegenomen. Dat hotel had ook een browser login, en dat werkte dus niet direct, maar ik gebruikte mijn laptop als 'wifi hotspot'. Dus wellicht kun je dat ook met je ps4 proberen
.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Jep, ik heb hetzelfde en er was nog iemand in dit topic. Ik zou even wachten op de release morgen. Voor hetzelfde geld kan je het gewoon downloaden.ElayZ schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:27:
Meer mensen dit gehad?
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link