Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-10 15:21
Avioto schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:55:
[...]

Jep, ik heb hetzelfde en er was nog iemand in dit topic. Ik zou even wachten op de release morgen. Voor hetzelfde geld kan je het gewoon downloaden.
Check! Heb vanmiddag naar Sony gebeld, en volgens hen zou First Light morgen zonder problemen te downloaden moeten zijn. Nog even afwachten, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-10 15:45
uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:36:
Hoe goed en stabiel de verbinding is kunnen we natuurlijk niet beoordelen, maar zelf heb ik mijn 360 wel eens meegenomen. Dat hotel had ook een browser login, en dat werkte dus niet direct, maar ik gebruikte mijn laptop als 'wifi hotspot'. Dus wellicht kun je dat ook met je ps4 proberen :).
Stabiliteit laat vaak te wensen over.. tenzij je in een super de luxe mega duur hotel zit :P in de meeste hotels heb je gratis wifi, als je geluk hebt zit je bij een hotspot in de buurt en heb je net 1 streepje verbinding..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snelheid is ook vaak capped, waardoor downloaden niet mogelijk is, laat staan online gamen. Ik denk niet dat het goed gaat werken, naar proberen kan altijd natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

*knip*

Ach, laat Dennis toch lekker spelen zoals die wilt, daar hoeft iedereen 'm echt niet voor af te zeiken.

*knip*

Ik vind t altijd wel grappig om z'n filmpjes te zien, ook al is het mijn eigen speelstijl niet. Hij is er enthousiast over en dat is voor mij genoeg. d:)b

[ Voor 46% gewijzigd door Chaoss op 26-08-2014 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
US versie inderdaad. Is goedkoper en kon eerder spelen.

Best toffe DLC overigens. Heb er nu zo'n 4 uurtjes op zitten en alle lumes (het alternatief voor die blauwe kristallen uit SS) verzameld en alle zijmissies gedaan. De nieuwe moves van Fetch zijn wel relaxed. Wat meer melee mogelijkheden en je kunt ook enorm ver vliegen/springen. Verder zijn die battle arena's best leuk om te doen.

Aanrader als je ook van SS genoten hebt, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
*knip*

Ik heb Dennis z'n filmpje nog niet bekeken, maar men beseft zich toch hopelijk wel dat er, zeker in bepaalde spelmodi, wel degelijk tijden en plekken zijn waar campen niet alleen toegestaan is, maar ook gewoonweg gebruikt wordt in competitive play etc? ;)

Ik wordt altijd gék als iemand me een camper noemt omdat ik een bombsite verdedig bijvoorbeeld. Dan denk ik echt: vriend, ga eens Counter-Strike spelen dan snap je dat campen in deze speelmodi hoort als je bij het verdedigende team zit... Als een kip zonder kop rondrennen doe je maar in FFA.

Ik erger me er dan ook alleen aan in TDM en FFA enzo eigenlijk :P Alhoewel dat ook meer een persoonlijk erger puntje is want als je slim bent zou je het natuurlijk moeten kunnen onthouden en winnen de volgende keer.

[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 26-08-2014 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:30
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:27:
[...]
Multiplayer schijnt die ook leuk te zijn maar ik heb Killzone zelf nooit gespeeld.
Ik ga 'm eind van de week halen, ik ben benieuwd :)
Er is geen apart Shadow Fall topic?
De reden dat ik 'm ga halen is omdat ik me in BF4 steeds meer irriteer aan de spelers.
Niemand lijkt te snappen dat het een teamspel is, laat staan dat ze weten wat een objective is...
Dus tijd voor even iets anders ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
dvdkiwi schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 06:08:
[...]

Ik ga 'm eind van de week halen, ik ben benieuwd :)
Er is geen apart Shadow Fall topic?
De reden dat ik 'm ga halen is omdat ik me in BF4 steeds meer irriteer aan de spelers.
Niemand lijkt te snappen dat het een teamspel is, laat staan dat ze weten wat een objective is...
Dus tijd voor even iets anders ;)
Zal dat met KZ anders zijn? Probeer Blacklight Retribution eens, is gratis. Ook niet altijd teamplay, maar heb gisteren toch enkele goede momenten me gemaakt met CTF dat je denk jaaaa eindelijk. Wat dat betreft heb ik ook veel zin in Destiny's om met GoT fireteams te werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Vannacht even gechecked of ik Infamous kon starten nadat de timer was afgelopen, en dit was het geval.
Nu loopt de Destiny -timer ook rond 1 uur snachts af, ben benieuwd of ik deze dan ook na de lock kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:30
t3dd3k schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 07:16:
[...]
Zal dat met KZ anders zijn? Probeer Blacklight Retribution eens, is gratis.
Minder denk ik. Minder spelers, kleinere mappen.
We gaan het zien :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Brutal1ty schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:17:
[mbr]*knip*[/mbr]

Ik heb Dennis z'n filmpje nog niet bekeken, maar men beseft zich toch hopelijk wel dat er, zeker in bepaalde spelmodi, wel degelijk tijden en plekken zijn waar campen niet alleen toegestaan is, maar ook gewoonweg gebruikt wordt in competitive play etc? ;)

Ik wordt altijd gék als iemand me een camper noemt omdat ik een bombsite verdedig bijvoorbeeld. Dan denk ik echt: vriend, ga eens Counter-Strike spelen dan snap je dat campen in deze speelmodi hoort als je bij het verdedigende team zit... Als een kip zonder kop rondrennen doe je maar in FFA.

Ik erger me er dan ook alleen aan in TDM en FFA enzo eigenlijk :P Alhoewel dat ook meer een persoonlijk erger puntje is want als je slim bent zou je het natuurlijk moeten kunnen onthouden en winnen de volgende keer.
Of Action Quake :Y

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Brutal1ty schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:17:
[mbr]*knip*[/mbr]

Mee eens, maar Dennis doet dit in een kamer met meerdere ingangen, met zijn rug naar said meerdere ingangen.

Campen is gewoon dom. Zelfs in CS was het altijd:

Camp -> kill -> MOVE!

Nooit te lang op 1 plek blijven, zelfs niet in dezelfde kamer. Als je gewoon op 1 plek blijft liggen ben je een gigantisch target.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Stick & Move style is ook campen , kill maken en daarna op een andere plek campen.

Ik heb er ook plezier en succes mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Back on topic:

Wat zijn de ervaringen met First Light?
Wat zijn echt goede indies op de PS4 op dit moment (als je wil gaan janken dat indies kut zijn, 4chan zoekt nog leden)
Wat verwacht iedereen voor PS+ volgende maand?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:09
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:36:
[...]

Mijn Stick & Move style is ook campen , kill maken en daarna op een andere plek campen.

Ik heb er ook plezier en succes mee.
Heel fijn voor je kerel!

Kunnen we het nu weer ergens anders over hebben?

Hoe is die expansion voor infamous?

Ben zelf aan het aftellen tot destiny _O_

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HertogJack schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:39:
Ik ben ook aan het wachten op Destiny.
Ik heb de beta maar even gespeeld.
Ik was meteen verkocht en heb em toen gepreordered.
Het speelde lekker weg en dat mooi en heel soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-10 11:44
Wanneer is Destiny speelbaar?
Ben zeer benieuwd naar de ervaringen, heb hem zelf niet gepreordered namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:42:
[...]

Ik ben ook aan het wachten op Destiny.
Ik heb de beta maar even gespeeld.
Ik was meteen verkocht en heb em toen gepreordered.
Het speelde lekker weg en dat mooi en heel soepel.
Zekers, heb de alpha en beta veel gespeeld.

Hoop alleen dat ik me niet te veel ga irriteren @ die 30fps met multiplayer met name.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rond 9/9/14.
HertogJack schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:43:
Hoop alleen dat ik me niet te veel ga irriteren @ die 30fps met multiplayer met name.
Ik hoop dat ze dat verbeterd hebben naar 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Faaz0 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:43:
Wanneer is Destiny speelbaar?
Ben zeer benieuwd naar de ervaringen, heb hem zelf niet gepreordered namelijk :)
Officieel op 9 september, er was bericht van Bungie dat de servers zodra het 9 september in de wereld is open gaan.
Volgens mij is dat dan op 8 september hier.
Als je de game dan al hebt zit je goed, ik heb de pre-order digitaal geplaatst via PSN en deze loopt af op 0100 op 9 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:45:
[...]Ik hoop dat ze dat verbeterd hebben naar 60fps.
Dat hebben ze dus niet, locked @ 30fps.

Een schande aangezien de ps4 gewoon veel meer aankan.

Gister is ook definitief duidelijk geworden dat je items niet kan doorverkopen of doorgeven aan andere spelers (alleen onderling tussen je eigen characters)

Vind ik ergens wel jammer maar aan de andere kant is het ook wel weer super nice, geen handel van weapons en armor voor extreme prijzen en rl geld etc!

[ Voor 37% gewijzigd door HertogJack op 27-08-2014 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:56
Dan moet je volgens mij je post aanpassen. Anders lok je dat zeker wel uit.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
HertogJack schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:50:
[...]

Dat hebben ze dus niet, locked @ 30fps.

Een schande aangezien de ps4 gewoon veel meer aankan.

Gister is ook definitief duidelijk geworden dat je items niet kan doorverkopen of doorgeven aan andere spelers (alleen onderling tussen je eigen characters)

Vind ik ergens wel jammer maar aan de andere kant is het ook wel weer super nice, geen handel van weapons en armor voor extreme prijzen en rl geld etc!
Ik denk dat het is gedaan om development tijd in te korten. Animaties zien er zeer verschillend uit tussen 30 en 60 fps. Als je cross platform dit hetzelfde houdt, dan hoef je maar met 1 set rekening te houden.
Ben ik het er mee eens? Zeker niet, het is een zeer luie oplossing (Maar helaas, Bungie.. ben weinig anders gewend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-10 15:24
Vraagje voor de bezitters van de PS4 + Vita:

Remote Play werkt bij mij niet (meer) via een directe verbinding. Als ik alle netwerkverbindingen op mijn Vita verwijder, moet deze direct de PS4 kunnen benaderen. Als ik Remote Play start, dan krijg ik na een tijdje de melding dat de PS4 niet gevonden kan worden. Remote play instellingen op beide apparaten hersteld naar basiswaarden en opnieuw gepaired, maar helaas geen verbetering.

Iemand tips of soortgelijke ervaringen gehad en werkend kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij heeft remote play altijd gewerkt op de PS4 , ook op de PS3 vroeger.

Google eens naar oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:24
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:22:
[...]

Bij mij heeft remote play altijd gewerkt op de PS4 , ook op de PS3 vroeger.

Google eens naar oplossingen.
Hij zegt ook niet dat Remote Play niet werkt...alleen niet meer met een directe verbinding. ;)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:40
huh? werkt remote play op je vita ook voor je ps3? dus zelfde als ps4?
Zal wel nice zijn, want gamen op mijn ps3 is een hell vanwege het stofzuiger geluid (playstation3 phat)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

HertogJack schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:39:
[...]

Ik heb zelfs de beta niet gespeeld en ben heel benieuwd naar het spel. Het wordt ook de eerste keer dat ik in levende lijve beelden ga zien van een PS4 game. Hopelijk voldoet het een beetje aan mijn verwachtingen, vooral grafisch gezien. Maar graphics van de X360 moeten toch simpel te overtreffen zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
Origins schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:45:
[...]

Officieel op 9 september, er was bericht van Bungie dat de servers zodra het 9 september in de wereld is open gaan.
Volgens mij is dat dan op 8 september hier.
Als je de game dan al hebt zit je goed, ik heb de pre-order digitaal geplaatst via PSN en deze loopt af op 0100 op 9 september.
Ik denk dat ik eerst de reacties af ga wachten, Destiny is voor mij tot nu toe geen must-have.
Plus dan ben ik toch wel zoet met FIFA 15 die twee weken daarna uitkomt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Heb de beta gespeeld en ik moet zeggen dat Destiny mij wel positief verrast is, khad er niet zoveel van verwacht maar de game ziet er mooi uit en voelt erg groots aan. Random events dat er ergens een huge-ass vijand wordt gedropped zijn best intens.

Verder ook leuk om gewoon lekker in je eentje bezig te zijn en dan toch af en toe andere spelers tegen te komen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:30:
huh? werkt remote play op je vita ook voor je ps3? dus zelfde als ps4?
Zal wel nice zijn, want gamen op mijn ps3 is een hell vanwege het stofzuiger geluid (playstation3 phat)
Klopt , het werkt ook op de PS3.

Alleen met beperkingen zoals : PS3 spellen werken niet via remote play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat heb je er dan aan? Door de menu's van je PS3 scrollen op de Vita? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
dutchgio schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:16:
Klopt geen zak van wat er gezegd word, werkt gewoon...echter niet met alle spellen. Zou beetje onzin zijn anders he?

Zie bijvoorbeeld hier een lijst van PS3 games die Remote Play ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
lanerios schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:39:
Back on topic:

Wat zijn echt goede indies op de PS4 op dit moment (als je wil gaan janken dat indies kut zijn, 4chan zoekt nog leden)
Niet echt een Indie game maar ik heb goede verhalen gehoord van Child of Light. Daarnaast zijn Rogue Legacy en Hotline Miami indie titels die ik leuk vond op steam en ook te verkrijgen zijn op PS4.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:16:
PS1 en PS2 spellen erop spelen kan wel bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:23:
[...]

Klopt geen zak van wat er gezegd word, werkt gewoon...echter niet met alle spellen. Zou beetje onzin zijn anders he?

Ja dat had ik al wel door, maar manier waarop het zo gezegd werd klopt natuurlijk niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Alvanosa schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:23:
[...]

Niet echt een Indie game maar ik heb goede verhalen gehoord van Child of Light. Daarnaast zijn Rogue Legacy en Hotline Miami indie titels die ik leuk vond op steam en ook te verkrijgen zijn op PS4.
alle 2 heb ik al op de PC :p dat is het lastige haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maichel schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:23:
Ik zie 10 spellen die het wel ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:26:
[...]

Dan werkt het toch? Alleen niet met alle games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:35:
[...]

Dan werkt het toch? Alleen niet met alle games
Klopt , de meeste PS3 spellen werken er niet op had ik moeten zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:26:
[...]

- Als je even kijkt zie je dat het lijstje uit 2012 komt. Alle nieuwe(re) PS3 spellen ondersteunen het gewoon.
- Mooi, dan zijn we er in ieder geval over uit dat jij geen gelijk hebt met "het werkt niet voor de PS3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maichel schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:43:
- Als je even kijkt zie je dat het lijstje uit 2012 komt. Alle nieuwe(re) PS3 spellen ondersteunen het gewoon.
- Mooi, dan zijn we er in ieder geval over uit dat jij geen gelijk hebt met "het werkt niet voor de PS3"
Ik gebruik het toch niet meer de remote play via de PS3.
De spellen die ik toen voor de PS3 had werkte allemaal niet via remote play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:27
De PS4 heeft er ook een aparte chip voor toch ? Op de PS3 was zelfs Tokyo jungle nog een drama via remote play. De lag was niet te doen bij mij iig. Totaal niet te vergelijken met de PS4 remote play en Steam stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand enig idee of er een Media Markt in Noord-Holland is (Haarlem/Heemstede/Cruquius) die Metro Redux al verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-10 15:45
bram1984 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:18:
Iemand enig idee of er een Media Markt in Noord-Holland is (Haarlem/Heemstede/Cruquius) die Metro Redux al verkoopt?
Vraag me toch altijd af waarom mensen denken via een forum sneller antwoord te hebben dan gewoon even de MM bellen xD

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
omdat de MM meestal stierenpoep verkondigt aan de telefoon..

had ik dus met een PS4 "Nee meneer, deze zijn niet meer op voorraad". Ik loop er 3 minuten later naar binnen. Staan er 20+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
lanerios schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:23:
omdat de MM meestal stierenpoep verkondigt aan de telefoon..

had ik dus met een PS4 "Nee meneer, deze zijn niet meer op voorraad". Ik loop er 3 minuten later naar binnen. Staan er 20+
Haha lekker ook dat je eerst belt om te horen dat ze er niet zijn, om enkele minuten later toch in de winkel te gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via de us psn store kan je beide metro games apart kopen voor 27 dollar per stuk en beide games (redux) voor 60 dollar. Klopt het dan wel dat iedereen er van uitgaat dat dat wat je bij de media markt kan krijgen voor 27 euro beide games is?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:15
lanerios schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:39:
Back on topic:

Infamous First Light: ik vond hem bijzonder vet. Zoals ik al eerder had aangegeven (voordat ik hem speelde) is dit voor mij echt DLC zoals DLC hoort te zijn. Echt een toevoeging aan het verhaal. Meer achtergrond op het karakter Fetch. Zeker 4-5 uur gameplay. Daarnaast speelt het karakter ook echt anders dan Delsin uit Second Son. De krachten zijn in de basis hetzelfde als de Neon powers van Second Son, maar net een tikkeltje anders en vooral veel krachtiger. Ook logisch aangezien het de oorspronkelijke kracht is van dit karakter.

Daarnaast is de Arena modus ook erg leuk en voldoende afwisselend. Daarnaast unlock je na het vrijspelen van het spel ook nog extra upgrades op de krachten (soort van ultra upgrades). Hierdoor is het ook na het uitspelen van het spel de moeite waard om de arena modus te blijven spelen, skill points te verdienen en je krachten verder te upgraden.

Enige minpunt vond ik dat je vanaf aanvang van het spel alle lumens (vergelijkbaar met shards uit SS) kon verzamelen doordat deze zichtbaar waren op de map. Wellicht was het de bedoeling, maar hierdoor was ik de eerste 2 uur alle collectibles aan het verzamelen en de volgende 3 uur de missies aan het uitspelen.

Conclusie: 15 euro meer dan waard...en vooral als je je vermaakt hebt met SS.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:16
AtlAntA schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:25:
Via de us psn store kan je beide metro games apart kopen voor 27 dollar per stuk en beide games (redux) voor 60 dollar. Klopt het dan wel dat iedereen er van uitgaat dat dat wat je bij de media markt kan krijgen voor 27 euro beide games is?
er is maar 1 fysieke uitgave en deze is met beide games ;), ik dacht trouwens dat de combo $50 was digitaal

[ Voor 5% gewijzigd door Donnie Darko op 27-08-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donnie Darko schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:31:
[...]

er is maar 1 fysieke uitgave en deze is met beide games ;), ik dacht trouwens dat de combo $50 was digitaal
Ja die 50 dollar kan kloppen. Ben nu niet in de gelegenheid om dit te checken. Toch redelijk uniek dat digitaal uit de us store dan nog zoveel duurder is.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurray
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-08-2022
Is het toegestaan om een PS US account aan te maken en daar vandaan te downloaden en dan vervolgens lekker te spelen in europa ? kan je daar geen problemen mee krijgen kwa release dates enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Nope, enkel dat je DLC wederom van de US store moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurray
Moet je dan ook via je US account die games spelen of kan dat ook gewoon via je Europe account ? wil namelijk niet gebanned worden of iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Je wordt niet gebanned geen zorgen, je kunt je US account master maken vervolgens de game downloaden en dan kun je met je EU account gewoon gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurray
Origins schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:41:
Je wordt niet gebanned geen zorgen, je kunt je US account master maken vervolgens de game downloaden en dan kun je met je EU account gewoon gamen.
Top, verschil zal er nu niet zoveel wezen toch, of heeft US veel meer aanbod ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:19

The_Worst

Unox

In de US zijn meer demo's maar qua spellen is het aanbod volgens mij hetzelfde alleen voor een veel lagere prijs. Kleine kanttekening: het mag van de voorwaarden niet. Sony doet nu officieel nog niks maar het zou zomaar kunnen zijn dat Sony op gegeven moment de boel blokkeert.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
heb us account als master en daarmee speel ik ook. Bannen zal wel wat meevallen

PSN: libbes1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Vooral goedkoper! dat is het grote verschil, kijk even voor de zekerheid voor het aanmaken van een account op google.
Zorg dat je dan een staat pakt die belasting vrij is (delaware) adresje pakken en klaar.

Als je op http://www.psx-sense.nl/ (nee maak geen reclame, heb verder niets met de site) komt er op dinsdag en woensdag updates binnen over de store (US en EU) heb je gelijk een overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurray
Oke bedankt man, ga ik zeker even checken. Zolang ik er geen problemen mee krijg ga ik het ook maar eens aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Origins schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:45:
Vooral goedkoper! dat is het grote verschil, kijk even voor de zekerheid voor het aanmaken van een account op google.
Zorg dat je dan een staat pakt die belasting vrij is (delaware) adresje pakken en klaar.

Als je op http://www.psx-sense.nl/ (nee maak geen reclame, heb verder niets met de site) komt er op dinsdag en woensdag updates binnen over de store (US en EU) heb je gelijk een overzicht.
1 toevoeging hierop. Ontwijk de PSX sense community! 1 groot hol van CoD/BF fanboys daar.. Erg leuk zooitje als je drama wil lezen. Maar voor de rest niet xD

Qua US account, toch maar een keer in verdiepen. Hoor wel goede verhalen erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

lanerios schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:50:
[...]

1 toevoeging hierop. Ontwijk de PSX sense community! 1 groot hol van CoD/BF fanboys daar.. Erg leuk zooitje als je drama wil lezen. Maar voor de rest niet xD

Qua US account, toch maar een keer in verdiepen. Hoor wel goede verhalen erover.
Ik ga er dit weekend eens voor zitten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:15
lanerios schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:50:
[...]

Ik heb het vd week ook gedaan. Doe het alleen bij spellen die ik toch niet zou doorverkopen. Dus first light maar ook destiny. En coop games als diablo. Scheelt toch al aanzienlijk en verlaagt de drempel. Infamous nu voor 11.50 gespeeld.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Origins schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:45:
Het klopt dat Delaware geen sales tax kent, maar volgens mij is dat niet van toepassing hier. Over het algemeen eisen de verschillende staten alleen dat sales tax afgedragen wordt als de koper uit een staat komt waar de verkoper een 'physical presence' heeft. Zo lang de Playstation Store nog geen brick and mortar shops heeft of een warehouse, zou je voor géén enkel adres in de VS belasting bovenop de prijs in de store krijgen.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
embee schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:56:
[...]

Het klopt dat Delaware geen sales tax kent, maar volgens mij is dat niet van toepassing hier. Over het algemeen eisen de verschillende staten alleen dat sales tax afgedragen wordt als de koper uit een staat komt waar de verkoper een 'physical presence' heeft. Zo lang de Playstation Store nog geen brick and mortar shops heeft of een warehouse, zou je voor géén enkel adres in de VS belasting bovenop de prijs in de store krijgen.
Mja idd.. dat dacht ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:22:
[...]

Vraag me toch altijd af waarom mensen denken via een forum sneller antwoord te hebben dan gewoon even de MM bellen xD
1. Ik zat in de auto en stond voor een stoplicht.
2. Ik ben nu in Linnaeushof.
3. Een kassière of receptioniste weet dat soort zaken vaker niet dan wel.
4. Geen zin om in de wacht te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:16
AtlAntA schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:35:
[...]

Ja die 50 dollar kan kloppen. Ben nu niet in de gelegenheid om dit te checken. Toch redelijk uniek dat digitaal uit de us store dan nog zoveel duurder is.
Advies prijs is 40 euro daarvoor ligt hij straks ook bij de gamemania en bart smit etc.
Mediamarkt is er dus aardig mee aan het stunten al vraag ik me af of ik hem ooit in mijn mediamarkt krijg te zien (Den Haag) daar is de game afdeling helaas niet heel erg top...... Diablo 3 voor de PS4 was ook in de aanbieding voor 52 euro maar die heb ik daar nooit kunnen vinden. (uiteindelijk maar digitaal gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-10 12:35
Ik kon het niet laten! Net toch maar Metro Redux besteld voor 26 euries :D ik kijk uit naar de levering.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 00:21
Ik ga vanmiddag even kijken bij de MM in Breda of ze Metro Redux al hebben liggen, bij ForeGames (gamespeciaalzaak) verkopen ze hem iig al wel. Hou jullie op de hoogte.

[ Voor 8% gewijzigd door eggman op 27-08-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
lanerios schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:25:
[...]

alle 2 heb ik al op de PC :p dat is het lastige haha
Ik ben Transistor nog vergeten, al weet ik niet of je die al gespeeld hebt.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Is die first light een aparte spel? of moet je de vorige deel compleet erop hebben staan?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

bram1984 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:59:
Ik rijd zo even langs Cruqius. Ben benieuwd.
haarlem 023 :o

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Apart spel, gewoon standalone DLC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 00:21
Vandaag zouden toch ook de PS+ games voor september worden bekendgemaakt?

[ Voor 219% gewijzigd door eggman op 27-08-2014 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-10 12:35
lanerios schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:15:
Apart spel, gewoon standalone DLC :)
Als je m als uitbreiding aanschaft dan kan je ook met Delsin spelen. Edit: althans in de arena

[ Voor 5% gewijzigd door DarkElement op 27-08-2014 13:19 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:19:
[...]

Als je m als uitbreiding aanschaft dan kan je ook met Delsin spelen. Edit: althans in de arena
Tof, dat wist ik niet. Hopelijk komt Sucker Punch met nog zo'n uitbreiding met de Video power van die Eugene. Of een uitbreiding waar de smoke power van Hank centraal staat,
spoiler:
waar ook wat meer uitleg en verhaal over zijn gekidnapte dochter(?) naar voren komt.
Maar First Light ga ik zeker oppakken. Deze week ook nog TLOUr +playtrough doen en ook Plants vs Zombies Garden Warfare. Oh en episode 5 van the Walking Dead op de Vita. Zoveel games, zo weinig tijd... :p

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mensen mij willen toevoegen op de PS4 voor onder andere Ghosts en Destiny :

dennis585

Zet er dan even bij dat je van Tweakers bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:28:
Als mensen mij willen toevoegen op de PS4 voor onder andere Ghosts en Destiny :

dennis585

Zet er dan even bij dat je van Tweakers bent.
Als jij dan een PS4 voor mij koopt dan voeg ik je wel ff toe. EN....dan zet ik er ook wel ff bij dat ik van tweakers ben. Zo ben ik dan ook wel weer...

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

power_user schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:39:
Als jij dan een PS4 voor mij koopt dan voeg ik je wel ff toe. EN....dan zet ik er ook wel ff bij dat ik van tweakers ben. Zo ben ik dan ook wel weer...
Dan kun je beter wachten op sinterklaas.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb je toegevoegd, Dennis. Ik speel echter geen COD of Destiny, maar hoe meer vrienden hoe meer vreugd.

dus als iemand nog vrienden nodig heeft; amy_moon

** helaas power_user; ook ik zal je geen PS4 bezorgen, maar voel je vrij vrienden te worden op PSN zodra je een account hebt **

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:41:
[...]

Dan kun je beter wachten op sinterklaas.

zonder zijn "donkere" pieterbaas

PSN: libbes1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoppa, ik heb Metro Redux meegekregen bij MM Cruquius. Hij stond niet in de schappen, maar die kerel ging achter kijken. Was net vandaag binnengekomen. Moest nog even toestemming vragen bij het afdelingshoofd, maar kon 'm meenemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, veel games worden door MM vroeger verkocht. Waarom ook niet? Trek je meer verkoop aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:45:
Ik heb je toegevoegd, Dennis. Ik speel echter geen COD of Destiny, maar hoe meer vrienden hoe meer vreugd.

dus als iemand nog vrienden nodig heeft; amy_moon

** helaas power_user; ook ik zal je geen PS4 bezorgen, maar voel je vrij vrienden te worden op PSN zodra je een account hebt **
Bedankt , daarom zei ik ook onder andere.
Ik speel meer spellen dan alleen Ghosts en Destiny.

Kan iemand mij toevoegen aan de PSN lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
kan je ook gewoon zelf doen hoor. Typen is niet zo lastig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:58:
kan je ook gewoon zelf doen hoor. Typen is niet zo lastig :p
Bedankt voor de tip , ik sta er nu tussen.

Ik dacht dat je ervoor een office programma nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gelukkig niet. Google docs ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe PlayStation aanbiedingen onder andere voor de PS4 :

http://blog.eu.playstatio...=social_20140827_30543056

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-10 09:19
Waar vind ik die psn lijst? (kom uit een kip waarschijnlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:40
net boven je quick reply balk..... ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-10 09:19
Hahaha. Was best warm onder die kip..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:05
bram1984 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:46:
Hoppa, ik heb Metro Redux meegekregen bij MM Cruquius. Hij stond niet in de schappen, maar die kerel ging achter kijken. Was net vandaag binnengekomen. Moest nog even toestemming vragen bij het afdelingshoofd, maar kon 'm meenemen. :)
Ook voor de 26 euro waarmee geadverteerd worden? Begin een beetje het idee te krijgen dat het een foutje betreft, aangezien de prijzen in de webshop van MM ook omhoog zijn gegaan.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:57:
[...]
Bedankt , daarom zei ik ook onder andere.
Ik speel meer spellen dan alleen Ghosts en Destiny.
Helemaal top! Ik denk overigens dat Destiny ook wel in mijn kastje komt te staan binnen korte tijd na release. Zijn er nog goede redenen om 'm als pre-order reeds te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:46

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:38:
[...]

Helemaal top! Ik denk overigens dat Destiny ook wel in mijn kastje komt te staan binnen korte tijd na release. Zijn er nog goede redenen om 'm als pre-order reeds te bestellen?
Je kunt een game die 49,98+ waard is 2ehands bij Gamemania ervoor inleveren, dan kun je m voor 19 euro meenemen als ie uit is, misschien is dat interessant voor je.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joost1991 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:37:
[...]

Ook voor de 26 euro waarmee geadverteerd worden? Begin een beetje het idee te krijgen dat het een foutje betreft, aangezien de prijzen in de webshop van MM ook omhoog zijn gegaan.
Ja voor € 26,-.

Net even 20 minuutjes 2033 gespeeld. Het ziet er echt heel goed uit. Vooral de belichting is erg vooruitgegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm Thanks On_E, maar de enige game die dat zou zijn is denk ik Assassin's Creed: Black Flag, maar die wil ik liever houden :P. Overigens houd ik games bijna altijd. Slechts zelden heb ik games ingeleverd en daar heb ik dan later weer spijt van gekregen.
Zo heb ik een aantal games van toen ik nog geen trophies verzamelde ingeruild, maar daar had ik gemakkelijk nog een aantal trophies bij kunnen verdienen. Daarom laatst toch maar weer Little Big Planet en Brütal Legend gehaald.

Ik vind eigenlijk pre-order acties waarbij je extra content of een mooiere verpakking krijgt veel interessanter. Is er zoiets wat de moeite waard is voor Destiny?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:00:
Hmm Thanks On_E, maar de enige game die dat zou zijn is denk ik Assassin's Creed: Black Flag, maar die wil ik liever houden :P. Overigens houd ik games bijna altijd. Slechts zelden heb ik games ingeleverd en daar heb ik dan later weer spijt van gekregen.
Zo heb ik een aantal games van toen ik nog geen trophies verzamelde ingeruild, maar daar had ik gemakkelijk nog een aantal trophies bij kunnen verdienen. Daarom laatst toch maar weer Little Big Planet en Brütal Legend gehaald.

Ik vind eigenlijk pre-order acties waarbij je extra content of een mooiere verpakking krijgt veel interessanter. Is er zoiets wat de moeite waard is voor Destiny?
De Ghost editie was er, maar die begon spontaan te verdwijnen bij mensen

Afbeeldingslocatie: http://www.highdefdigest.com/uploads/jb/Destiny_Ghost_Edition_Collectors_Edition.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:00:

Waarom ga je niet gewoon ff Googlen of op de Destiny site kijken? Dit staat vast wel ergens.
Pagina: 1 ... 6 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link