Verwijderd

Metro Redux compleet voor 39,99 in de NL PSStore. Los zijn ze 19,99

Madden 15 is er ook bij gekomen in de store.

Madden is wel een leuke game voor de American Football liefhebbers.
Metro is een leuke shooter / survival avontuur.

Verwijderd

Daar ga ik maar eens gebruik van maken! :Y Zojuist PS4 gehaald met TLOU. Zat nog te twijfelen om Sniper Elite 3 er ook bij te halen, gelukkig niet gedaan dus. :*)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:16:
[...]

Daar ga ik maar eens gebruik van maken! :Y Zojuist PS4 gehaald met TLOU. Zat nog te twijfelen om Sniper Elite 3 er ook bij te halen, gelukkig niet gedaan dus. :*)
Er zitten geregeld mooie aanbiedingen tussen.

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:10:
[...]
Waarom ga je niet gewoon ff Googlen of op de Destiny site kijken? Dit staat vast wel ergens.
Natuurlijk. Een forum is natuurlijk niet om ook eens een vraag te stellen als het antwoord toch vast wel ergens staat. Ik ben juist op zoek naar jullie mening/input.

BTW. Die Ghost edition had inderdaad wel een dikke plus geweest ten opzichte van een kaal spel.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-11 10:14
V&A hoort hier niet

[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 27-08-2014 17:00 ]

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:12:
Metro Redux compleet voor 39,99 in de NL PSStore. Los zijn ze 19,99

Madden 15 is er ook bij gekomen in de store.

Madden is wel een leuke game voor de American Football liefhebbers.
Metro is een leuke shooter / survival avontuur.
Dan moet je ook wel een flinke klap van de molen hebben gekregen, als je 40 ekkies gaat neertellen voor de digitale versie van Metro. US versie is ook niet bepaald goedkoop. Game is boxed nu dus voor € 26,- te krijgen.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Aaah kijk aan! Morgen ook ff langs de MM dus.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

bram1984 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:27:
[...]

Dan moet je ook wel een flinke klap van de molen hebben gekregen, als je 40 ekkies gaat neertellen voor de digitale versie van Metro. US versie is ook niet bepaald goedkoop. Game is boxed nu dus voor € 26,- te krijgen.
Dergelijke dwazen zijn er toch echt :')

PSN: Bellerophon-

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:56
US-versie van Metro Redux is inderdaad ook niet bepaald goedkoop, 50 dollar. Ik ga zo even naar MM Rotterdam Centrum om te kijken of ze hem daar al verkopen. Ik laat het nog weten.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Joost1991 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:35:
US-versie van Metro Redux is inderdaad ook niet bepaald goedkoop, 50 dollar. Ik ga zo even naar MM Rotterdam Centrum om te kijken of ze hem daar al verkopen. Ik laat het nog weten.
Stuur maar een DM met je mailadres als je een foto van de bon wilt.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:11
nieuwe trend lijkt het wel, op de dag zelf of pre-orderen is de game goedkoper, daarna stijgt de prijs vaak :)

soort vroegboek korting? :P

De game Metro Redux heb ik voor 26.50 gekocht op Yougamezone, maar nu op de site kost de game 29.50

[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 27-08-2014 16:47 ]

nothing stops this train

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:22
Iemand al succes bij mediamarkt Amsterdam?

Ik ben trouwens iemand die alles veeeeel liever digitaal heeft. Nog steeds jammer dat de one niet heeft kunnen bewijzen dat het een superieur systeem was.

Ook jammer dat je de disk niet kan kopen waarbij ze een code meeleveren waarmee je een game kan downloaden.

• Kol Nedra
giantgiantus schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:46:
Iemand al succes bij mediamarkt Amsterdam?

Ik ben trouwens iemand die alles veeeeel liever digitaal heeft. Nog steeds jammer dat de one niet heeft kunnen bewijzen dat het een superieur systeem was.

Ook jammer dat je de disk niet kan kopen waarbij ze een code meeleveren waarmee je een game kan downloaden.
wow echt waar?? ik juist niet, ik koop nooit maar dan ook nooit digitale games (steamsales+humble bundle uitzondering)

nothing stops this train

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
bram1984 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:37:
[...]

Stuur maar een DM met je mailadres als je een foto van de bon wilt.
Dat wil ik ook wel! Probeer je te dm'en op m'n mobiel

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• giantgiantus
Games zijn de enige dingen die ik nog wel eens op disc koop wegens enorme prijsverschillen.

Alle andere media ben ik overgestapt. Heerlijk hbo en netflix voor films. Spotify voor muziek en Amazon+kobo voor boeken.

Waarom de gameindustrie zo behoudend is snap ik niet...

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:56
MM Rotterdam Centrum ligt hij al in de schappen. Net gekocht 26 euro

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• steefje
giantgiantus schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:51:
Games zijn de enige dingen die ik nog wel eens op disc koop wegens enorme prijsverschillen.

Alle andere media ben ik overgestapt. Heerlijk hbo en netflix voor films. Spotify voor muziek en Amazon+kobo voor boeken.

Omdat games kennelijk nog een bepaalde waarde vertegenwoordigen als je deze wilt doorverkopen. Zo heb ik nog een 360 in de aanbieding met games, waarvan er een stuk of 20 digitaal zijn. Daar kan ik niemand blij mee maken. (en nee, die probeer ik niet op deze manier te verkopen hier:)

PSN ID Binloading_nl

giantgiantus schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:51:

Omdat de winkels die jouw console verkopen, dezelfde winkels zijn die ook games verkopen. Ga je digitale distributie met lagere verkoopprijzen hanteren, dan zeggen diezelfde winkels; hoepel ook maar op met je console, daar verdienen we toch niks op.

• giantgiantus
steefje schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:55:
[...]

Omdat games kennelijk nog een bepaalde waarde vertegenwoordigen als je deze wilt doorverkopen. Zo heb ik nog een 360 in de aanbieding met games, waarvan er een stuk of 20 digitaal zijn. Daar kan ik niemand blij mee maken. (en nee, die probeer ik niet op deze manier te verkopen hier:)
Ik snap dat de wereld niet zo werkt. Maar zonder tweedehands markt zouden games goedkoper kunnen worden. Waarom geen netflix voor games? Met een game koop je een ervaring, ik heb liever het bezit niet.

• giantgiantus
bram1984 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:57:
[...]

Omdat de winkels die jouw console verkopen, dezelfde winkels zijn die ook games verkopen. Ga je digitale distributie met lagere verkoopprijzen hanteren, dan zeggen diezelfde winkels; hoepel ook maar op met je console, daar verdienen we toch niks op.
Prima toch? Paar sony winkels ala apple en voor de rest gewoon sony.nl. Ik vind het echt maf dat een industrie die over het algemeen produceert voor jonge mensen zo behoudend is.

• steefje
giantgiantus schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:57:
[...]

Ik snap dat de wereld niet zo werkt. Maar zonder tweedehands markt zouden games goedkoper kunnen worden. Waarom geen netflix voor games? Met een game koop je een ervaring, ik heb liever het bezit niet.
Daar ben ik helemaal voor. Nu betaal je voor Netflix €8 per maand voor een bepaald aanbod aan films/series. Zie ik met games ook wel zitten.

PSN ID Binloading_nl

• eggman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 00:21
Velocity 2X en Sportsfriends in de IGC van september:

http://blog.eu.playstatio...iends-joe-danger-ps-vita/

Verwijderd

Even downloaden volgende week.
giantgiantus schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:59:
[...]

Prima toch? Paar sony winkels ala apple en voor de rest gewoon sony.nl. Ik vind het echt maf dat een industrie die over het algemeen produceert voor jonge mensen zo behoudend is.
Apple wordt ook gewoon volop bij resellers gekocht en is ook wat minder mainstream en op de massa (een game krijg je bij wijze van spreken van je oma voor de kerst) gericht zoals games dat zijn. Ik denk dat jij je vergist in de hoeveelheid omzet die uitgevers en consolebouwers mislopen als ze de fysieke winkels buiten sluiten. Ik snap dat het voor jou handig werkt zo, maar zo werkt het helaas niet. Daarbij is een film streamen natuurlijk iets andere koek dan een complete game. Iets met latency enzo. Het leeuwendeel van PS4 verkopen zal gewoon in de fysieke winkel plaatsgevonden hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 27-08-2014 17:09 ]

• giantgiantus
bram1984 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:08:
[...]

Apple wordt ook gewoon volop bij resellers gekocht en is ook wat minder mainstream en op de masse gericht zoals games dat zijn. Ik denk dat jij je vergist in de hoeveelheid omzet die uitgevers en consolebouwers mislopen als ze de fysieke winkels buiten sluiten. Ik snap dat het voor jou handig werkt zo, maar zo werkt het helaas niet. Daarbij is een film streamen natuurlijk iets andere koek dan een complete game. Iets met latency enzo.
Dat is dezelfde redenatie als de platenbazen en uitgevers 5 jaar geleden. Btw: steam is toch ook een groot succes?
giantgiantus schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:09:
[...]

Dat is dezelfde redenatie als de platenbazen en uitgevers 5 jaar geleden. Btw: steam is toch ook een groot succes?
Ja, maar PC is dan ook veel minder mainstream dan een console en daarbij ook een veel kleinere markt. Er zullen weinig winkels zijn die niet zonder PC game-verkopen kunnen. Games voor op de console daarentegen, dat zal een ander verhaal zijn. Daarbij is de PC als platform niet van 1 merk zoals de PS4 en X1 dat wel zijn.

Je zal denk ik niet snel een opa en oma met kleinkind van 15 een MyCom zien binnenlopen om een dikke game-rig aan te schaffen.

Sony en MS hebben de fysieke winkels gewoon te hard nodig om de hardware te verkopen. Muziek, films en PC games zijn doorgaans niet direct gelieerd aan slechts 1 unieke machine om op afgespeeld te worden. :)

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:37
dutchgio schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:06:
[...]

Weer van die gare net-niet games :'(
Toch jammer, de hoop was gevestigd op InFamous of Knack... |:(
Voor goede games kan je nog lang wachten. Persoonlijk denk ik dat in de maand dat PS4 1 jaar wordt, dat er dan goede games zullen komen.

• giantgiantus
Iemand mm Amsterdam al geprobeerd voor metro redux?

Verwijderd

PlayStation Europe ‏:

Monday's PSN maintenance has been rescheduled for Thurs 28 Aug 16:00 to Fri 29 Aug 5:00BST. Thanks for your patience

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:47
Vandaag de Gold headset binnen gekregen, ben er erg tevreden over. Voor weinig geld een erg goede headset :)

Ik heb er 2 binnen gekregen mocht er iemand interesse hebben...

[ Voor 23% gewijzigd door DM89 op 27-08-2014 18:53 ]

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 18:49:
PlayStation Europe ‏:

Monday's PSN maintenance has been rescheduled for Thurs 28 Aug 16:00 to Fri 29 Aug 5:00BST. Thanks for your patience
13 uur. Lange ruk.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

Vanaf 18.40 , hopelijk gaat er veel verbeterd worden.
Hopelijk ook snel nieuws over de nieuwe system update.

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-11 17:47
Handig tijdvak ook.

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-10 20:42
Meulendijks89 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 18:52:
Vandaag de Gold headset binnen gekregen, ben er erg tevreden over. Voor weinig geld een erg goede headset :)

Gisteren net zelf 1 binnen gekregen, anders had ik hem wel willen overnemen.
Idd fijn ding voor weinig geld

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

dutchgio schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:06:
[...]

Weer van die gare net-niet games :'(
Toch jammer, de hoop was gevestigd op InFamous of Knack... |:(
inFamous gaat nog lang niet komen

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:12
Meulendijks89 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 18:52:

Mooi ding inderdaad. Ik heb wellicht interesse, wat vraag je ervoor?

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-10 21:24
Ik vind de frequentie, duur en het moment waarop Sony onderhoud heeft aan het PSN netwerk echt niet meer van deze tijd. Waarom kunnen ze het niet gewoon 's nachts doen of een moment waarop erop er over geschakeld wordt naar replica omgeving. Hoe is dit bij het kamp van Microsoft eigenlijk geregeld?

Uiteraard heb ik andere dingen te doen dan gamen maar het kan soms vervelend uit komen.

[ Voor 13% gewijzigd door ndonkersloot op 27-08-2014 19:53 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• DM89
  • Laatst online: 23:47
Voor diegene die de gold headset ook hebben, kunen jullie als je de PS knop inhoud op de co troller en dan naar apparaten aanpassen gaat het geluid van de headset ook niet hoger zetten?

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Tiwazz schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 19:52:
Ik vind de frequentie, duur en het moment waarop Sony onderhoud heeft aan het PSN netwerk echt niet meer van deze tijd. Waarom kunnen ze het niet gewoon 's nachts doen of een moment waarop erop er over geschakeld wordt naar replica omgeving. Hoe is dit bij het kamp van Microsoft eigenlijk geregeld?

Uiteraard heb ik andere dingen te doen dan gamen maar het kan soms vervelend uit komen.
Je bent niet bekend met het fenomeen tijdzones?:)
Daarnaast weet ik zeker dat ze momenten uitkiezen waarop statistisch gezien de minste spelers online zijn.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
EddoH schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:33:
[...]

Daarnaast weet ik zeker dat ze momenten uitkiezen waarop statistisch gezien de minste spelers online zijn.
Nee niet helemaal. Als je PS3 én 4 telt zijn er in Europa evenveel zo niet nét wat meer Playstations verkocht als in de US (scheelt misschien een miljoentje oid) ;) Dus dan zouden ze ónze tijdzones moeten gebruiken aangezien vlak na etenstijd altijd gaming-hoogtijd is op PSN/Steam/XBL etc. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Brutal1ty op 27-08-2014 21:21 ]

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-10 15:21
In Japan is het dan vanaf ongeveer 12 uur in de nacht tot 8 / 9 uur in de ochtend (als ik het goed heb bekeken). De vorige keer zou het ook ongeveer op deze tijden neergekomen zijn dacht ik. Zou dat er dan iets mee te maken hebben? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Martell op 27-08-2014 21:28 ]

• Brutal1ty
Martell schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 21:28:
In Japan is het dan vanaf ongeveer 12 uur in de nacht tot 8 / 9 uur in de ochtend (als ik het goed heb bekeken). De vorige keer zou het ook ongeveer op deze tijden neergekomen zijn dacht ik. Zou dat er dan iets mee te maken hebben? :P
Wie weet... Ondanks dat er echt maar 200 PS4's verkocht zijn in Japan ofzo (hyperbool, ik weet het, maar je snapt m'n punt) blijft Sony wel een Japans bedrijf grotendeels geloof ik zo :P

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-11 14:32
Ik las trouwens net dat als je al online bent voor het maintainence begint dat je dan gewoon online blijft?

Gewoon zorgen dat je online bent dus :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:01

The_Worst

Unox

Zelfs zo strikt is het niet. Als je de afgelopen week online bent geweest dan hoef je niks te merken. Alleen werkt dat niet altijd en dan kan je alsnog niet online.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-11 14:32
Ach we zullen het morgen wel zien denk ik :)

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-10 21:24
EddoH schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:33:
[...]

Dat snap ik, maar ik neem aan dat ze niet voor heel de wereld alles down gooien? En inderdaad als je ingelogd bent als het onderhoud start heb je wel gewoon connectie, het kan dus wel of zo?

Achja, wellicht verbeterd het nog..

[ Voor 3% gewijzigd door ndonkersloot op 27-08-2014 22:42 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• sfm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-11 17:43

sfm

Ben ook gezwicht en ga een PS4 aanschaffen. Heb in Nederland rondgekeken en kom alleen de kale PS4 tegen voor 399 euro (via Internet iets goedkoper te verkrijgen) en de bundel met Call of Duty Ghosts voor 435 euro.

Nu keek ik net nog eens even op de Duitse Mediamarkt site (voor mij dichtbij) en daar staat in de folder een aanbieding voor de PS4 met een extra controller (2 dus in totaal), de Eye Camera en de game The Last of Us voor 449 euro.

Dit lijkt mij qua prijs een goede deal toch? De cam hoef ik niet perse maar een tweede controller was ik sowieso van plan aan te schaffen. Ben benieuwd naar jullie mening. Verder neem ik aan dat het geen probleem is om een PS4 in Duitsland te halen voor wat betreft de garantie.
Dat is wel een heel nette prijs; bij launch was de ps4 + camera + controller te koop voor 500 euro.
Nu betaal je 50 euro minder en krijg je The Last Of Us er ook nog bij. Ik wist het wel ;)
M.b.t. garantie kan je m in principe gewoon opsturen naar Sony, moet wel en factuur bij, maar neem aan dat ze er niet moeilijk over doen als ie uit Duitsland komt.
En als je van plan bent om VR ook te gaan doen met de ps4 dan is de camera een must. Daarnaast heeft de camera as it is geen toegevoegde waarde.

Hou er wel rekening mee dat morpheus bij release wel eens net zo duur als de console zou kunnen zijn.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

HaskoF schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:57:
[...]

Voor goede games kan je nog lang wachten. Persoonlijk denk ik dat in de maand dat PS4 1 jaar wordt, dat er dan goede games zullen komen.
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat sommige mensen de kwaliteit van een game zo laten bepalen door de prijs :/
Velocity 2X is "net niet". Maar dan wel vol verwachting wachten op Knack :+ metacritic score 54. Dat is gewoon "helemaal niet"

Hou toch eens op met die onzin dat er geen goede games weg worden gegeven via psn+. De games tot nu toe hebben allemaal goede metacritic scores gehad. Ja het zijn geen AAA titels, maar als je dat echt had verwacht is dat behoorlijk naief imo en wordt het hoog tijd die verwachting bij te stellen.

Dat een aantal personen blijkbaar alleen van games kan genieten met indrukwekkende 3d graphics prima... Maar doe niet net alsof de rest slecht is. Ik kijk persoonlijk iig erg uit naar Velocity 2X :9

Gameplay >>>>>> Graphics

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Even een vraagje waar ik het antwoord op dacht gelezen te hebben.

Ik heb met Diablo 3 voor de PS4 nu al een aantal karakters gemaakt, kan ik nu nog steeds mijn PS3 karakters importeren zonder dat met de al reeds bestaande iets gaat gebeuren?

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 02:10:

Hou toch eens op met die onzin dat er geen goede games weg worden gegeven via psn+. De games tot nu toe hebben allemaal goede metacritic scores gehad.
Want metacritic score betekend goede game? 8)7

Je bent even erg als de mensen waar je over klaagt

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:13:
[...]

Als jij een betere manier weet om zoiets als meningen (reviews) objectief te krijgen hoor ik het graag. Tot dat moment lijkt metacritic me daar juist ideaal voor, gezien die simpelweg een gemiddelde weergeeft. En iets kan ook een goede game zijn en niks voor jou en andersom.

• corset
meningen (reviews) objectief te krijgen

Dus je wil iets subjectief, objectief gaan maken.

Sorry, maar je vergeet in je metacritic idee een paar feitjes:

1.) Site sponsoring "Hey wil je onze game reviewen en gratis trip naar de studio? Dan wel minimaal een 7 geven"
2.) Troll reviews van users Veel mensen geven een 1 als ze het meh vinden, en een 10 als ze het iets minder meh vinden

etc
etc

Er zijn al genoeg discussies geweest waarom metacritic een zwaar onzinnige site is om dit aan af te leiden.

[ Voor 3% gewijzigd door corset op 28-08-2014 08:36 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

[...]
Nee, dat lijkt me niet. Of een game goed is, is erg persoonlijk. Maar er zijn indicators; een hoge prijs duidt vaak op een mooi spel met hoge productiewaarden, maar niet altijd. Een hoge metacritic score duidt vaak op een leuk spel, maar niet altijd. Veel hype op forums duidt vaak op een goed spel, maar niet altijd. Spellen van een bepaalde studio kunnen vaak goed zijn, maar niet altijd.

Het is alleen erg vreemd dat van alle games die er intussen bij PS+ IGC zijn geweest, er géén zijn die voor iemand persoonlijk leuk zijn. Dan lijkt het er op dat die persoon erg veel waarde hechten aan de productiewaarden (meestal graphics en animatie, daar gaat vaak veel moeite en dus geld in zitten).

Als een spel niet leuk is voor die persoon als er niet heel veel aandacht aan die productiewaarden is gegeven, dan is dat helemaal valide, maar als iemand spellen misloopt die wel leuk voor haar zijn doordat zij niet verder kijkt dan die waarden, dan is dat jammer voor die persoon.

Ik zou dus ook iedereen aanraden niet een keuze te maken op alleen het AAA of indie label of alleen de metacritic score, maar zoveel mogelijk van de beschikbare indicatoren.

Constructed: Silver || Limited: Silver

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-10 19:59
Ik ben het eens over wat Embee zegt over de meta scores, het is een hele goede indicatie over de kwaliteit van een game. En daarnaast moet je ook altijd goed de user scores vergelijken met de site reviews, want een game als Battlefield 4 scoort zeer hoog, maar de user review score toont dat er toch iets niet klopt. En andersom kan ook, kijk naar Knack die niet goed ontvangen werd door de pers, maar waar de user scores tonen dat de game ondergewaardeerd is.

Ik weet alleen niet of Sony zich nog houdt aan die regel van minimaal 70 metascore. Ze geven nu al games weg die nog uit moeten komen, tja, dan weet je die score nog niet eens.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Kol Nedra
vanaf volgend jaar krijgen we ps4 games met minimaal 70 metric score,
nu kan dat simpelweg nog niet omdat de ps4 daarvoor nog te jong is,

nothing stops this train

Nog gelukt bij de mensen die gisteren Metro gingen halen?

De review op PSX-Sense. ;(

Die gasten kunnen echt niet schrijven.

• MrPivo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-05 22:24
lanerios schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:35:

1.) Site sponsoring "Hey wil je onze game reviewen en gratis trip naar de studio? Dan wel minimaal een 7 geven"
2.) Troll reviews van users Veel mensen geven een 1 als ze het meh vinden, en een 10 als ze het iets minder meh vinden

etc
etc

Er zijn al genoeg discussies geweest waarom metacritic een zwaar onzinnige site is om dit aan af te leiden.
Je gaat wel erg kort door de bocht:

1. Voor hoge scores heb je gelijk, dat zegt niet altijd wat. Er wordt denk ik niet betaald voor lage scores, dus een score van 54 geeft wel aan dat er het een en ander schort aan een game.
2. De score van 54 is gebaseerd op reviews van belangrijke gamerecensenten. Er is een aparte meta-score voor gamers, daar zitten inderdaad troll reviews tussen, maar die beïnvloeden dus niet de score van 54.

Een gamerecensie is per definitie subjectief, maar een hoge of lage metascore geeft wel degelijk een indicatie van de kwaliteit van een game. Het zegt uiteraard niks over de ervaring van een individuele gebruiker.

Ik vind het net als giropas heel interessant dat sommige gamers haast per definitie een AAA-titel boven een indie verkiezen. Ik denk ook dat dat zijn punt was, en niet dat metacritic altijd gelijk heeft ;)
Ik vind er weinig interessant aan. Ik heb een gezin en niet ontzettend veel tijd om te gamen. Daarbij staat de PS4 bij mij op zolder, dus even snel hier beneden aan slingeren om een indie kort te spelen, is er niet bij. Als ik dus tijdens een spaarzaam moment boven ga zitten, wil ik er ook écht ff voor gaan zitten en iets meeslepends beleven met een enorme hoge productiewaarde en veel immersie. De indies tot nu toe doen dat niet. Misschien Outlast, maar die shit vind ik serieus niet chill.

Sommige indie games zoals The Witness, Rime en No Man's Sky hebben we mijn interesse, maar dat 16-bits pixel spul wat er tot nu toe voornamelijk wordt uitgebracht, verdoe ik ook mijn tijd niet aan. Dan ga ik wel met mijn Vita of iPad op de plee zitten.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:05
Tja als je niet veel tijd hebt dan heb je ook geen Psplus nodig en kan je gewoon af en toe het spel spelen en kopen waar je in wilt duiken. Er zijn genoeg indies met een goed verhaal, maar idd het meeste is een net wat andere kijk op een spel mechanisme of genre. De meeste AAA titels zijn eenheidsworst geworden dus ik vind het heerlijk om af en toe iets heel anders te spelen.

Daarnaast heb ik geen gezin (gelukkig en voor gekozen :p ) dus tijd genoeg aangezien mijn vriendin ook genoeg hobby's heeft :) Iedereen zijn ding toch ?

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 28-08-2014 09:51 ]

Verwijderd

Gister na het werk PS4 aangesloten en al paar uur gespeeld. Gelijk ook maar even Trials Fusion aangeschaft via PSN, ook een heel leuk spel. Dergelijke spellen wel eens gespeeld op de iPhone, maar dat is toch even andere koek.

Verder zag ik op de doos geloof ik staan dat je gratis 14-dagen PSN+ hebt... Dacht kan ik mooi even uitproberen of ik dat wel wil, maar ik heb blijkbaar op de PS3 al een keer de trial gehad, dus dan kan het op de PS4 niet meer. Beetje jammer, maar PSN+ zal er toch wel van komen.

Wat ik me ook nog af vroeg: Hoort het dat de PS4 meer herrie maakt dan de PS3 slim? Hij staat op dezelfde plek waar de PS3 stond, maar hij blaast een stuk erger. Staat wel in een kastje, die dicht is aan de achterkant (met klein gat voor kabels). Voorkant wel gewoon open.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:33:
Ik vind er weinig interessant aan. Ik heb een gezin en niet ontzettend veel tijd om te gamen. Daarbij staat de PS4 bij mij op zolder, dus even snel hier beneden aan slingeren om een indie kort te spelen, is er niet bij. Als ik dus tijdens een spaarzaam moment boven ga zitten, wil ik er ook écht ff voor gaan zitten en iets meeslepends beleven met een enorme hoge productiewaarde en veel immersie. De indies tot nu toe doen dat niet. Misschien Outlast, maar die shit vind ik serieus niet chill.

Sommige indie games zoals The Witness, Rime en No Man's Sky hebben we mijn interesse, maar dat 16-bits pixel spul wat er tot nu toe voornamelijk wordt uitgebracht, verdoe ik ook mijn tijd niet aan. Dan ga ik wel met mijn Vita of iPad op de plee zitten.
Had je Infamous nog uitgespeeld? ik zag je de game spelen.
Ben er zelf in een paar uurtjes door heen gegaan, leuke maar korte game.

• Brutal1ty
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:50:
Gister na het werk PS4 aangesloten en al paar uur gespeeld. Gelijk ook maar even Trials Fusion aangeschaft via PSN, ook een heel leuk spel. Dergelijke spellen wel eens gespeeld op de iPhone, maar dat is toch even andere koek.

Verder zag ik op de doos geloof ik staan dat je gratis 14-dagen PSN+ hebt... Dacht kan ik mooi even uitproberen of ik dat wel wil, maar ik heb blijkbaar op de PS3 al een keer de trial gehad, dus dan kan het op de PS4 niet meer. Beetje jammer, maar PSN+ zal er toch wel van komen.

Wat ik me ook nog af vroeg: Hoort het dat de PS4 meer herrie maakt dan de PS3 slim? Hij staat op dezelfde plek waar de PS3 stond, maar hij blaast een stuk erger. Staat wel in een kastje, die dicht is aan de achterkant (met klein gat voor kabels). Voorkant wel gewoon open.
Hij wordt ook veel warmer ;)

Ja dat hoort. Maar eigenlijk moet je wel zorgen dat de in- en uitlaat van de console helemaal vrij staan. Anders kan je wel degelijk oververhittingsproblemen krijgen. Sony gaat er vanuit dat de console ''vrij'' op een kastje/meubel staat namelijk.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Beakzz schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:47:
Tja als je niet veel tijd hebt dan heb je ook geen Psplus nodig en kan je gewoon af en toe het spel spelen waar je in wilt duiken.
Je hebt PS+ nodig voor het online gedeelte van de meeste games. Voor mij zou het wel lekker zijn als ze de free games loskoppelen van het online gedeelte, voor een gereduceerde prijs. Die PS+ games kunnen mij ook totaal niet boeien. Mocht er een indie zijn die wel interessant is, dan koop ik die wel full price.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

bram1984 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:26:
Nog gelukt bij de mensen die gisteren Metro gingen halen?

De review op PSX-Sense. ;(

Die gasten kunnen echt niet schrijven.
Nope :') Wat een drama zeg

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:14
Ik vroeg mij af of er een lijst is met online cijfers van ps4 games net als je bij steam kan zien hoeveel mensen welke game spelen.

Verwijderd

Brutal1ty schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:53:
[...]

Hij wordt ook veel warmer ;)

Ja dat hoort. Maar eigenlijk moet je wel zorgen dat de in- en uitlaat van de console helemaal vrij staan. Anders kan je wel degelijk oververhittingsproblemen krijgen. Sony gaat er vanuit dat de console ''vrij'' op een kastje/meubel staat namelijk.
Neem aan dat hij wel beschermd is tegen oververhitting? Dan nemen we maar voor lief dat hij wat meer herrie maakt. Staat in de woonkamer, dus zal niet snel verplaatst worden naar óp de tv-meubel, tenzij het écht niet anders kan.

• corset
En daarom geen PSX-Sense volgen, is gewoon een drama site. Pas als je klaarkomt bij het horen van CoD/BF wordt je daar geaccepteerd :p

• embee

embee

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:06:
[...]

Neem aan dat hij wel beschermd is tegen oververhitting?
Vast wel. Maar ik zou hem toch volgens de handleiding plaatsen als je wil dat hij vlekkeloos werkt. Ergens in de bijbehorende papiertjes van mijn exemplaar stond:
• Do not use the system in a closed cabinet or other locations
where heat may build up. Doing so may cause the system
to overheat and may lead to fire, injury or malfunction.

[ Voor 32% gewijzigd door embee op 28-08-2014 10:20 ]

Verwijderd

[...]

Dat is niet het punt wat ik wil maken. Een aantal mensen kwalificeert hier alle indies bij voorbaat al als bagger. Ik haal metacritic aan omdat het de enige manier is om een gemiddeld beeld van alle reviews te krijgen. Er zijn echt al genoeg pareltjes langs gekomen op psn+ voor de ps4
lanerios schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:35:

Ja die indie studio's bulken idd van het geld. Die zullen er idd wel flink flappen tegenaan hebben gegooid om de reviews op te krikken :+
MrPivo schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:28:
[...]
Ik vind het net als giropas heel interessant dat sommige gamers haast per definitie een AAA-titel boven een indie verkiezen. Ik denk ook dat dat zijn punt was, en niet dat metacritic altijd gelijk heeft ;)
Idd dat is precies mijn punt. Alles wat geen AAA titel is, is bij een aantal personen bij voorbaat al bagger.

• Jurray
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-08-2022
Ik gebruik op me PS4 een Turtlebeach Earforce P11 alleen het geluid is erg zacht daar op, ik zit er aan te denken om die Gold te gaan halen. Maar weet iemand toevallig of het geluid daar op beter is en waarom het geluid met die Turtlebeach zo slecht is ? of eventueel een oplossing hiervoor.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

lanerios schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:12:
[...]

En daarom geen PSX-Sense volgen, is gewoon een drama site. Pas als je klaarkomt bij het horen van CoD/BF wordt je daar geaccepteerd :p
In de tijd dat ik nog reviews schreef vond ik het ook leuk om kritisch te zijn maar ook met een humoristische ondertoon. Tegenwoordig lijken de websites meer op kuddedieren :D

• KookSpook
  • Laatst online: 24-10 20:14
Bellerophon schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:11:
Even een vraagje waar ik het antwoord op dacht gelezen te hebben.

Ik heb met Diablo 3 voor de PS4 nu al een aantal karakters gemaakt, kan ik nu nog steeds mijn PS3 karakters importeren zonder dat met de al reeds bestaande iets gaat gebeuren?
Nee als je de PS3 savefile inlaad worden de reeds aangemaakte charaters op de PS4 overschreven.

[ Voor 7% gewijzigd door KookSpook op 28-08-2014 10:41 ]

• giantgiantus
Zoals andere ook al gezegd hebben: als je gewoon werkt en een paar uur per week maximaal kan spelen wil je met een ps4 een groot spektakel.

Die indiespelletjes zijn perfect als je op je iphone tijd aan het doden bent.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03:20

On_E

Housemusic

giantgiantus schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:41:
Zoals andere ook al gezegd hebben: als je gewoon werkt en een paar uur per week maximaal kan spelen wil je met een ps4 een groot spektakel.

Dat is nog altijd niets meer dan jouw mening, ik werk ook gewoon 40 uur per week en vind het heerlijk om ook indies te kunnen spelen op mijn PS4. :)

Sowieso maak ik die hele categorisering ook niet, indies vs AAA games.
Ik hou het bij goede en slechte games. ;)

Zelf kijk ik zeker uit naar Velocity 2X.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• giantgiantus
On_E schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:45:
[...]

Dat is nog altijd niets meer dan jouw mening, ik werk ook gewoon 40 uur per week en vind het heerlijk om ook indies te kunnen spelen op mijn PS4. :)

Sowieso maak ik die hele categorisering ook niet, indies vs AAA games.
Ik hou het bij goede en slechte games. ;)

Zelf kijk ik zeker uit naar Velocity 2X.
Met 40 uur zou ik ook alle tijd hebben om te gamen ;)

• embee

embee

Ik heb er geen problemen mee om de tijd te doden op mijn PS4. En mijn spel ervaring is op de PS4 altijd een stuk beter dan op een telefoon.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03:20

On_E

Housemusic

giantgiantus schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:48:
[...]

Met 40 uur zou ik ook alle tijd hebben om te gamen ;)
Het is een vrij normale werkweek toch? :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-10 10:05
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens inderdaad.

Overigens vond ik Road not Taken wel heel ontspannend gamen.
Een beetje puzzelen ipv ontploffende hersens op je scherm is welleens een leuke afwisseling.

PSN: Space-o-saurus

• giantgiantus
On_E schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:49:
[...]

Het is een vrij normale werkweek toch? :)
Eens. Sorry beetje flauwe reactie. Laat ik het anders formuleren. Ik heb niet meer dan een uur of twee per week tijd om thuis te gamen. Dan heb ik liever een ervaring als the last of us dan een game die ook op de snes had kunnen draaien. Dat soort spelletjes speel ik nog wel eens als ik reis maar thuis...

Maar ja het is maar een mening he :)

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

KookSpook schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:39:
[...]

Nee als je de PS3 savefile inlaad worden de reeds aangemaakte charaters op de PS4 overschreven.
Aaai... dan ben ik mijn oude karakters kwijt :'(

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:33:
Ik vind er weinig interessant aan. Ik heb een gezin en niet ontzettend veel tijd om te gamen. Daarbij staat de PS4 bij mij op zolder, dus even snel hier beneden aan slingeren om een indie kort te spelen, is er niet bij. Als ik dus tijdens een spaarzaam moment boven ga zitten, wil ik er ook écht ff voor gaan zitten en iets meeslepends beleven met een enorme hoge productiewaarde en veel immersie. De indies tot nu toe doen dat niet.
Niemand verplicht je om indies leuk te vinden. Maar meesleependheid en immersie kan ook op andere manieren worden gecreerd dan een verhaaltje waar je aan de hand doorheen wordt gelopen. Gewoon door de gameplay.

En als het echt om meesleependheid en immersie gaat vraag ik mij serieus af waarom ik Knack steeds langs zie komen in het verlangslijstje (dan bedoel ik niet jou persoonlijk).
Sja, een ander "verdoet" zijn tijd weer niet met de zoveelste 13 in een dozijn shooter. Smaken verschillen. Veel plezier met Metro ;)

• corset
als je gewoon werkt en een paar uur per week maximaal kan spelen wil je met een ps4 een groot spektakel.
Vrij vertaald: Indie games worden leuk gevonden door de werkelozen.

Hoe weet je dat iemand door argumenten heen is <3

Vraagje;

mercenary kings. Is dat crossbuy tussen Vita en PS4? :p

• giantgiantus
lanerios schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:22:
[...]

Vrij vertaald: Indie games worden leuk gevonden door de werkelozen.

Hoe weet je dat iemand door argumenten heen is <3

Vraagje;

mercenary kings. Is dat crossbuy tussen Vita en PS4? :p
Hehe:) zou me overigens niet verbazen. Zijn er mensen die een indie verkiezen boven the last of us of uncharted?:)

• corset
JA!

Ik vind TLOU en Uncharted echt saaie lineare troep :)

Geef mij maar Binding of Isaac, Cave Story, of een heerlijke modpack met Minecraft

(en voordat Giant begint, ik werk 40 uur per week.. )

• giantgiantus
lanerios schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:25:
JA!

Ik vind TLOU en Uncharted echt saaie lineare troep :)

Geef mij maar Binding of Isaac, Cave Story, of een heerlijke modpack met Minecraft

(en voordat Giant begint, ik werk 40 uur per week.. )
Grappig. Had ik echt niet verwacht. Waarom dan een ps4? Kan ook allemaal prima op veel simpelere apparaten.

Ps. Met veel werken bedoelde ik meer dan 40. Maar dat is een andere discussie :)

• corset
True, de tijden dat ik van 0700 tot 2300 werk 5 dagen per week heb ik gehad xD

Waarom een PS4?

Infamous
Bloodborne
AC: Unity
(hopelijk ooit een nieuwe Fallout)
Driveclub
etc
etc

• Jurray
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-08-2022
laten we het gewoon zo zeggen, mensen die werken (ik zelf werk ook gewoon 40 uur) doen het allemaal wat rustiger aan. Indies kunnen ook gewoon een onwijs goede titel worden.
Ik gamede op school ook onwijs veel. Maar zie me prioriteiten gewoon anders dan toen, Ik probeer wat meer van games te genieten dan te denken ik moet hem uit spelen. en dat is perfect te doen met een werkweek van 40 uur.

Zowel Indie als AAA.

• Beakzz
(Reactie op verschillende berichten)

Werk heeft niets met het aantal uur gamen te maken. Ik werk 40 - 50 uur per week, ga bij vrienden op bezoek, geef mijn vriendin aandacht en sport 2-3 per week. Toch game ik rustig 10-20 uur per week dus als je maar 2,5 uur per week kan gamen dan werk je meer dan gezond voor je is of heb je teveel andere hobby's. Geen ervaring met het ouderschap dus ik neem aan dat daar dan alle uren verder in zitten, want ik hoor iedereen om mij heen die kinderen heeft altijd zeggen dat ze het zo superdruk hebben :+

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik maar 4-6 slaap per nacht dus dat kan me ook behoorlijk wat tijd opleveren. Het feit is gewoon dat je de games van plus niet nodig hebt als je zo weinig tijd hebt om te gamen. Koop gewoon die meeslepende verhalende games en neem en maandje plus als je een online spelt wilt spelen.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:56

BM

Moderator Spielerij
Beakzz schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:30:
Nu moet ik eerlijk bekennendat ik maar 4-6 slaap per nachtt dus dat kan me ook behoorlijk wat tijd opleveren.
Daarmee win je dus al 14 tot 28 uur per week tov de gemiddelde persoon, dan is het niet zo raar dat je tijd genoeg hebt om te gamen. Normaliter kun je niet met het schema wat jij beschrijft ook nog 20 uur per week gamen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Beakzz
BM schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:32:
[...]

Daarmee win je dus al 14 tot 28 uur per week tov de gemiddelde persoon, dan is het niet zo raar dat je tijd genoeg hebt om te gamen. Normaliter kun je niet met het schema wat jij beschrijft ook nog 20 uur per week gamen.
Tja daar zit wat in. Ik kan me geen nacht van 8 uur voorstellen, maar in het weekend haal ik het wel weer in hoor, Dan kom ik er gerust tussen 13:00 - 14:00 uur uitrollen. Zo'n hekel aan de ochtend :+ :D

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik kan aan een indie net zoveel lol beleven als een AAA titel. Ik vond TLOU de eerste keer echt briljant, vooral de sfeer in de game. Liniear is ie zeker, maar dat boeide me daar niet..
Resogun en dead nation coop was ook geweldig om te doen en zitten aardig wat uurtjes in.

Maar ik werk ook fulltime, sport, heb een vriendin, vrienden en zit in de bouw van een huis. Dus 10-20 uur per week lukt echt niet. Plus vind ik slapen ook heerlijk dus slaap 8 uur per nacht ;)

Daarom staan er nog meerdere games op me te wachten voor mindere tijden :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Origins schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:52:
[...]

Had je Infamous nog uitgespeeld? ik zag je de game spelen.
Ben er zelf in een paar uurtjes door heen gegaan, leuke maar korte game.
Nee nog niet. Heb alle zijshit al gehaald en nu bezig met de story. Gisteren tegen mijn verwachting in Metro mee gekregen, dus die zal ik voorlopig spelen.

Verwijderd

Kan het weer over PlayStation en games gaan?

Een nieuwe Advanced Warfare trailer:

[YouTube: http://youtu.be/vw7cGy5OkmY]

Ziet eruit als snelle gameplay en veel meer opties dan voorheen.

• corset
Yay! weer supply drops.. dus weer RNG in de hoop dat je wat nuttigs krijgt :(

Maar goed, makkelijk incashen denk ik he.. "krijg je de drop niet? Koop nu 3 extra supply drops voor 2,99"

[ Voor 41% gewijzigd door corset op 28-08-2014 12:32 ]

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:55
Wellicht een hele domme vraag. Gisteren mijn playstation binnen gekregen. Nu heb ik 14 dagen ps+ op proef. kon daardoor crysis gratis downloaden. Dacht nou, dat wil ik wel :Y)
Nu heb ik dat gedaan, maar ik kon hem vervolgens nergens terugvinden.... Download hij deze in de achtergrond en moet ik wachten tot hij helemaal binnen is voordat ik hem kan zien? En waar vind ik hem dan uberhaupt? Of heb ik sowieso tot nu op de verkeerde plak gekeken wellicht?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Maverick schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 12:37:
Wellicht een hele domme vraag. Gisteren mijn playstation binnen gekregen. Nu heb ik 14 dagen ps+ op proef. kon daardoor crysis gratis downloaden. Dacht nou, dat wil ik wel :Y)
Nu heb ik dat gedaan, maar ik kon hem vervolgens nergens terugvinden.... Download hij deze in de achtergrond en moet ik wachten tot hij helemaal binnen is voordat ik hem kan zien? En waar vind ik hem dan uberhaupt? Of heb ik sowieso tot nu op de verkeerde plak gekeken wellicht?
Crysis 3 voor psplus is alleen uitgekomen voor de PS3 en niet voor de PS4, het spreekt dus voor zich dat je PS4 hem niet kan downloaden. (er is ook geen PS4 versie ervan)

• corset
Crysis is alleen PS3 :)

Mocht het om de PS3 gaan

onder de store staat ook een networking optie, daar kan je downloads zien.

Pagina: 1 ... 7 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link