Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogal een ego tripper die zogenaamde hacker.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LC0_DV2fJTc]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kske
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 20:13
Mensen ervaring met US PSN tegoed kopen bij offgamers.com, en dan via iDEAL?

Bij pcgamesupply.com komt er ineens een fee van 10 euro bij, hoezo daar wel en niet bij offgamers. Zit er een addertje onder het gras ergens?

Steam: rh1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rik91 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 23:05:

Bij pcgamesupply.com komt er ineens een fee van 10 euro bij, hoezo daar wel en niet bij offgamers. Zit er een addertje onder het gras ergens?
Ik gebruik ook offgamers via ideal. De 1e x moet je je account verifieren met een sms code. Daarna krijg je binnen het half uur je code die je in de us store kunt invullen. Alle keren daarna was het bij mij binnen 15 minuten geregeld. Je betaald wel ongeveer een halve euro meer dan huidige dollar/euro koers. Dat zal hun winst zijn neem ik aan.

Ben je erg van de centen dan raad ik je aan om de dollar euro koers ook wat in de gaten te houden dat kan je wel een euro of wat schelen per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Rik91 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 23:05:

Ik heb goede ervaring met offgamers.com, regelmatig met iDEAL betaald. Gewoon een betrouwbare site, let wel op dat je de juiste regiosettings gebruikt.

PCgamesupply ken ik zelf niet, kan ik dus niet over oordelen, ik heb ook geen idee waar die fee voor is. Bij offgamers is de prijs die je ziet gewoon wat je betaald, zonder overige kosten.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kske
AtlAntA schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 23:09:
[...]

Ik gebruik ook offgamers via ideal. De 1e x moet je je account verifieren met een sms code. Daarna krijg je binnen het half uur je code die je in de us store kunt invullen. Alle keren daarna was het bij mij binnen 15 minuten geregeld. Je betaald wel ongeveer een halve euro meer dan huidige dollar/euro koers. Dat zal hun winst zijn neem ik aan.

Ben je erg van de centen dan raad ik je aan om de dollar euro koers ook wat in de gaten te houden dat kan je wel een euro of wat schelen per dag.
Jo bedankt voor de snelle reacties Atlanta en bullet NL! Hopen dat de PSN Store binnenkort weer open is om even Diablo binnen te halen.

Die paar euro van de koersschommelingen kan mij gestolen worden, zolang het niet teveel scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 09:32
Jammer dat online niet werkte vandaag , maar gelukkig prima vermaakt met Wolfenstein en Valiant Hearts The Great War. Beetje zielig om een gamenetwerk plat te gooien trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:29
jap85 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 23:38:
Jammer dat online niet werkte vandaag , maar gelukkig prima vermaakt met Wolfenstein en Valiant Hearts The Great War. Beetje zielig om een gamenetwerk plat te gooien trouwens..
Aaaah Valient Hearts... Wat een mooie game is dat zeg, pure emotie

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Gezien de Wehkamp sale wat tegenviel dan maar zo kopen.
The last of us bundel momenteel de beste koop (kost toch overal 429) of wachten op een andere bundel?

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
De Destiny bundel is wellicht ook interessant voor je? Of helemaal geen bundel, zoveel scheelt het in mijn ogen niet. Of je nou 369 voor console + 50/55 voor game naar keuze, of 429 voor een game die je mogelijk niet heel interessant vindt. Ligt puur aan de game die je erbij wilt hebben.
De Destiny bundel zorgt er natuurlijk wel voor dat je een witte Playstation 4 krijgt, in plaats van de gewone zwarte, maar ook dit is een kwestie van smaak.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nu is psn weer volledig bereikbaar.enminste hie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07
Ik zit even de twitter van die Lizzard lui te bekijken, maar wat een zielige mannetjes zijn het ook.
Bomdreigingen, filmpjes van 9-11, IS vlaggen... zijn die gasten wel goed in hun hoofd?
Snel oppakken en als terroristen behandelen.

Wel raar dat ik mijn trophies niet offline kan bekijken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 20:51
Misschien zijn ze geïndoctrineerd door dit soort berichten: http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=102277

Wat natuurlijk niet te verifiëren valt en bovendien wel erg vergezocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt PSN weer , eerst even een paar potjes poolen en daarna Ghosts opstarten.

Nog precies 2 weken en we kunnen met Destiny aan de slag , ik ben erg benieuwd naar dit spel.
Hopelijk zijn dan de problemen met PSN helemaal voorbij , zodat we lekker kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
dvdkiwi schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 06:46:
Ik zit even de twitter van die Lizzard lui te bekijken, maar wat een zielige mannetjes zijn het ook.
Bomdreigingen, filmpjes van 9-11, IS vlaggen... zijn die gasten wel goed in hun hoofd?
Snel oppakken en als terroristen behandelen.

Wel raar dat ik mijn trophies niet offline kan bekijken.
Terroristen? Waarom?

Bomdreiging is al vaak genoeg gebleken, is geen actie wat als terrorisme wordt behandeld. Alleen in zeer extreme gevallen. En een Sony man die aan boord is, is geen extreem geval.

PSN DDOS? Denk je echt dat uberhaupt een rechts instelling dit serieus gaat nemen? Als je zelf nadenkt, weet je dat dat onzin is.

filmpjes van 9-11? Shit, dan moeten we heel veel youtube uploaders gaan oppakken. Dan ben je wel even bezig.

IS Vlaggen? Ja.. want het lukt al zo goed om iets aan de IS te doen toch? En trouwens, helaas is dat nog steeds een deel van freedom of speech. (hoe achtelijk ik dat zelf ook vind, IS aanhangers zijn gestoord).

offtopic:
En ik vraag me af wanneer de eerste komen met het "omg je praat het dus goed"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Hier het NL bericht van PS betreft het onderhoud:
Tussen 18:40 op maandag 25 augustus 2014 en 01:50 op dinsdag 26 augustus 2014 zal er gepland onderhoud plaatsvinden aan PSN

Om PSN-gebruikers te kunnen blijven voorzien van de beste online game ervaring, vindt er op maandag 25 augustus 2014 vanaf 18:40 tot 01:50 op dinsdag 26 augustus 2014 routine onderhoud plaats aan PlayStation Network.

Gedurende het onderhoud blijft online gaming voor de meeste games mogelijk, maar heb je geen toegang tot de volgende services:
  • PlayStation Store op je PS4, PS3, PS Vita, PSP en PC
  • Sony Entertainment Network Accountbeheer
  • Sony Entertainment Network Account registreren
  • PlayStation Home
Daarnaast kun je je op nl.playstation.com niet bij PlayStation Network aanmelden.

NB: Indien je na 20 augustus 2014 nog gebruik hebt gemaakt van PSN, zul je zeer waarschijnlijk ook na 18:40 nog gewoon kunnen inloggen op PSN. Ook als je voor de start van het onderhoud via je PS3, PS4 of PS Vita bent aangemeld op PSN (en aangemeld blijft tijdens de start van het onderhoud), kun je doorgaans ook online blijven gamen gedurende het onderhoud.

Tijdens de duur van het onderhoud is het echter mogelijk dat op bepaalde momenten netwerk instabiliteit optreed waardoor je online sessie beëindigd kan worden.

Gedurende het onderhoud kun je gametrofeeën blijven verzamelen. Deze worden zodra PlayStation Network weer op volle toeren draait in je profiel weergegeven.

Ga als je vragen over de uitvaltijd van de services hebt naar de officiële PlayStation-forums op community.eu.playstation.com om je vraag te stellen en één van de mods stuurt je zo snel mogelijk een antwoord.

Hou voor het laatste nieuws over dit onderhoud de PlayStation.Blog op blog.eu.playstation.com, onze Facebook-pagina of onze tweets op Twitter in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
R-utger schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 22:31:
Even een vraag tussen door
Heeft iemand de Sony ps4 2.0 headset?
En zo ja, hoe bevalt die?
Ben opzoek naar een headset en deze leek me wel wat of zijn er betere voor rond de €100?
Mij bevalt de headset heel goed. 8 uur mee op een accu, zit lekker, voor de prijs degelijk geluid. En als stereo headset ook nog op de pc te gebruiken :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Efkes een vraagje.

Ik zoek een leuk betaalbaar tobo voor bij de PS4. Maar kan ik nou gewoon elke blauwtand tobo aansluiten op de PS4? Of moet dat dan ook weer zo'n chip hebben?

Gaat namelijk om FFXIV, wil wel kunnen typen xD

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
lanerios schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 08:25:
Efkes een vraagje.

Ik zoek een leuk betaalbaar tobo voor bij de PS4. Maar kan ik nou gewoon elke blauwtand tobo aansluiten op de PS4? Of moet dat dan ook weer zo'n chip hebben?

Ik gebruik zelfs een Nintendo BT keyboard dus ik ga er vanuit dat ze het allemaal doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Van wat ik weet werken bluetooth/usb toetsenborden allemaal.
Ze ondersteunen echter alleen de PS4 functies, dus een knop als "email" of "volume" bv zal het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gaat ook alleen om de basis functies, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:34
Ansjo schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 08:16:
Hier het NL bericht van PS betreft het onderhoud:

[...]
Weinig aan de hand dus, kunnen gewoon gamen met de meeste games.

Voor de zekerheid maar even inloggen voor half 7 dan ben je er helemaal zeker van :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
jammer genoeg ben ik pas na 21:00 uur thuis dus kan ik dan pas inloggen :(

#Fingerscrossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Vanavond kun je dus gewoon online als je ingelogd bent voor 18.30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Je zou voordat het onderhoud begint gewoon in moeten kunnen loggen.
Tijdens het onderhoud kan je connectie verliezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
bram1984 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 08:48:
Gaat lekker lees ik. Zowel Live als PSN lagen plat? Gelukkig weinig tijd gehad om te spelen.
XBL nog niet volgend het Xbox topic. Maar wie weet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

lanerios schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 08:25:
Efkes een vraagje.

Tip: BT tobo van de Action voor €13, werkt hier als een trein en is ook in het zwart verkrijgbaar :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

-

[ Voor 100% gewijzigd door Thrace Grumble op 25-08-2014 09:15 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

bram1984 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 08:48:
Gaat lekker lees ik. Zowel Live als PSN lagen plat? Gelukkig weinig tijd gehad om te spelen.
Nee hoor, Alleen PSN lag op zijn gat, bij MS was er niet zoveel aan de hand.
Gisteravond laat kon ik overigens weer normaal inloggen, Sony had op dat moment de boel weer op orde.

Dergelijke acties, de lange downtime van vanavond doen mijn ziens de discussie wel weer op laaien alsof Sony niet over moet naar een andere manier qua netwerk bouw.

Decentraal, meerdere locaties, andere manier van inloggen. Het blijkt dat de voorkant van het netwerk neer valt te krijgen met een DDOS, misschien moeten hier toch nog een stap in maken. Wanneer je het heel reeel bekijkt, en zeg het niet om de bashen oid. is het toch raar dat Sony haar netwerk zomaar plat gooit voor onderhoud? Je hebt een userbase van 10 miljoen apparaten, PSN is een belangrijk onderdeel geworden van je dienstverlening. Dan zeg je toch niet zomaar. "Sorry, de dienst gaat dan en dan voor een x aantal uur dicht." In een 24uur economie waarbij het gewoon mogelijk is om dingen redundant uit te voeren kan dat toch gewoon niet meer. Anderen bewijzen dat het namelijk wel kan, en dan doel ik met name op het feit dat netwerken voor onderhoud eigenlijk niet meer down hoeven (denk aan ziekenhuizen, banken, providers en andere instellingen die het gewoon bewijzen). De vraag is dus, wil je als bedrijf deze extra kosten maken.

Overigens denk ik (en nogmaals, dat zeg ik niet om te bashen) dat dit tevens een bewijs is dat Sony het netwerk nog niet op het niveau heeft als anderen die soort gelijke diensten aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
en nogmaals, dat zeg ik niet om te bashen
Hoe vaker je dit zegt, hoe minder overtuigend dit overkomt.

Natuurlijk gaat het niet goed zo..

Maar laten we eerlijk zijn;

Blizzard -> gooit servers 1x per X weken uren plat voor maintenance. Is dus onzin volgens jou, moet te voorkomen zijn.
Microsoft -> Als zij het doen, ook onzin.
etc
etc

Natuurlijk is het balen. Maar je hebt het over een 24 uurs economie. Geweldig, maar heeft het 24/7 online zijn voor jou een economisch voordeel? Totaal niet.

En PSN uptime vergelijken met ziekenhuizen.. lol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Bullet NL schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:27:
[...]

Gisteravond laat kon ik overigens weer normaal inloggen, Sony had op dat moment de boel weer op orde.

Dergelijke acties, de lange downtime van vanavond doen mijn ziens de discussie wel weer op laaien alsof Sony niet over moet naar een andere manier qua netwerk bouw.

Decentraal, meerdere locaties, andere manier van inloggen. Het blijkt dat de voorkant van het netwerk neer valt te krijgen met een DDOS, misschien moeten hier toch nog een stap in maken. Wanneer je het heel reeel bekijkt, en zeg het niet om de bashen oid. is het toch raar dat Sony haar netwerk zomaar plat gooit voor onderhoud? Je hebt een userbase van 10 miljoen apparaten, PSN is een belangrijk onderdeel geworden van je dienstverlening. Dan zeg je toch niet zomaar. "Sorry, de dienst gaat dan en dan voor een x aantal uur dicht." In een 24uur economie waarbij het gewoon mogelijk is om dingen redundant uit te voeren kan dat toch gewoon niet meer. Anderen bewijzen dat het namelijk wel kan, en dan doel ik met name op het feit dat netwerken voor onderhoud eigenlijk niet meer down hoeven (denk aan ziekenhuizen, banken, providers en andere instellingen die het gewoon bewijzen). De vraag is dus, wil je als bedrijf deze extra kosten maken.

Overigens denk ik (en nogmaals, dat zeg ik niet om te bashen) dat dit tevens een bewijs is dat Sony het netwerk nog niet op het niveau heeft als anderen die soort gelijke diensten aanbieden.
Helemaal mee eens. Hopelijk is het een eye opener voor Sony.

En idd je hele service down moeten halen voor onderhoud is ook niet meer van deze tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Ansjo schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 09:57:
Gisteren toch ook eindelijk een ps4 gehaald :)

Ik ben eigenlijk opzoek naar een site waar je goedkoop een psn code voor bf4 kan kopen want die 49 euro moet wel goedkoper kunnen dacht ik zo.

Voorheen was er ook zo'n site, meende iets van psncode.nl ofzo waar je goedkoper psn tegoed kaarten kon halen. Hebben jullie hierin misschien toch tips?
Ik meen dat BF4 nu 39.95 in de Store was? Ik ben ik nu in de war met de PS3 versie....

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 20:51
Bullet NL schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:27:
[...]

Kan me er wel enigzins in vinden. Ze zouden bijvoorbeeld NetScalers o.i.d. kunnen plaatsen aan de frontlinie van PSN, net zoals MSFT Azure en Amazon AWS die ook gebruiken. Die dingen zijn goed in het afserveren van DDOS attacks. Maar aan de andere kant moet je je infrastructuur hierop wel afstemmen. Kan zijn dat ze hier nog mee bezig zijn, want je moet niet vergeten, dat MSFT alweer 10 jaar enorm veel inkomsten ontvangt uit Live Gold-abbonementen en dus honderden miljoenen extra heeft kunnen investeren in het netwerk, terwijl dit bij Sony bij de PS3 pas sinds (2011?) een klein beetje op gang kwam en nu pas sinds de PS4 op stoom komt. Dus dat soort dingen duren gewoon even. Ik weet dan ook wel zeker dat binnen een jaar het netwerk weer behoorlijk verbeterd is, het bewijs hiervoor zijn de vele onderhoudsmaatregelen waarvoor het netwerk even off moet.

Met 10 miljoen PS4's waarvan ongeveer de helft PS+ heeft (aangegeven door Sony zelf tijdje terug, kan nu meer zijn of minder), kom je dan uit op 5 miljoen x 40 euro = ongeveer 200 miljoen euro p/j., nog niet meegerekend de PS3 PS+ abbonnees. Dus het zal alleen maar nog beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Maichel schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:44:
[...]

Ik meen dat BF4 nu 39.95 in de Store was? Ik ben ik nu in de war met de PS3 versie....
was 35 euro met de summersale, maar die aanbieding is alweer voorbij (liep 21-8 af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Discversie is wel te vinden voor 39 euro:
http://www.budgetgaming.n...le/battlefield+4_PS4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

lanerios schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:34:
[...]

Hoe vaker je dit zegt, hoe minder overtuigend dit overkomt.

Natuurlijk gaat het niet goed zo..

Maar laten we eerlijk zijn;

Blizzard -> gooit servers 1x per X weken uren plat voor maintenance. Is dus onzin volgens jou, moet te voorkomen zijn.
Microsoft -> Als zij het doen, ook onzin.
etc
etc

Natuurlijk is het balen. Maar je hebt het over een 24 uurs economie. Geweldig, maar heeft het 24/7 online zijn voor jou een economisch voordeel? Totaal niet.

En PSN uptime vergelijken met ziekenhuizen.. lol..
Jij wil duidelijk lezen wat je wil lezen, ik geef alleen maar aan dat volgens de laatste stand van techniek qua software, hardware betreffende updates en/of onderhoud je een heel netwerk niet meer down hoeft te halen voor onderhoud. Iedereen die een beetje thuis is in het feit hoe je dit soort netwerken opzet zal het beamen. Er zijn gewoon oplossingen inzetbaar om lange downtimes te voorkomen. Nogmaals, kwestie van prioriteiten stellen (en geld daar voor vrij maken)

Dat Blizard haar netwerk offline haalt voor onderhoud valt ook niet goed te praten, kwestie van te weinig prioriteiten bij het online verhaal leggen. Het is een manier om tegen je product en achterban aan te kijken. Er zit totaal geen verschil in wie het zou zijn, mij MS zou het precies het zelfde zijn. Tegenwoordig is het niet meer nodig om iets down te halen voor updates. Zeker niet voor langere tijd (meer dan 15 min)
Nogmaals, indien dit wel gebeurd is het gewoon een bewijs dat er onvoldoende prioriteit bij de dienstverlening zit.

En nee, PSN laat zich qua importantie niet vergelijken met een netwerk binnen een ziekenhuis. Maar feitelijk zou Sony er wel op een manier als binnen een ziekenhuis mee om moeten gaan. Redundant en gewoon 99,9% up-time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
Maichel schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:44:
[...]
HertogJack schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:48:
[...]
was 35 euro met de summersale, maar die aanbieding is alweer voorbij (liep 21-8 af)
Bedankt, denk dat ik straks maar even uit mijn werk op de fiets langs een dixons cross en daar maar een exemplaartje meeneem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Bullet NL schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:50:
[...]

Jij wil duidelijk lezen wat je wil lezen, ik geef alleen maar aan dat volgens de laatste stand van techniek qua software, hardware betreffende updates en/of onderhoud je een heel netwerk niet meer down hoeft te halen voor onderhoud. Iedereen die een beetje thuis is in het feit hoe je dit soort netwerken opzet zal het beamen. Er zijn gewoon oplossingen inzetbaar om lange downtimes te voorkomen. Nogmaals, kwestie van prioriteiten stellen (en geld daar voor vrij maken)

Dat Blizard haar netwerk offline haalt voor onderhoud valt ook niet goed te praten, kwestie van te weinig prioriteiten bij het online verhaal leggen. Het is een manier om tegen je product en achterban aan te kijken. Er zit totaal geen verschil in wie het zou zijn, mij MS zou het precies het zelfde zijn. Tegenwoordig is het niet meer nodig om iets down te halen voor updates. Zeker niet voor langere tijd (meer dan 15 min)
Nogmaals, indien dit wel gebeurd is het gewoon een bewijs dat er onvoldoende prioriteit bij de dienstverlening zit.

En nee, PSN laat zich qua importantie niet vergelijken met een netwerk binnen een ziekenhuis. Maar feitelijk zou Sony er wel op een manier als binnen een ziekenhuis mee om moeten gaan. Redundant en gewoon 99,9% up-time.
Wat lul je nou weer slap man.

Een manier om tegen je product en achterban aan te kijken?
Sorry maar dat slaat echt nergens op, beide bedrijven kijken maar op 1 manier naar hun achterban en dat is naar de hoeveelheid geld die je bereid bent uit te geven.

Je doet nu echt alsof PSN het enige netwerk is wat ooit down lag, geloof me MS heeft hun fair share aan problemen gehad.
Buiten de downtime van MS die genoeg voorkwam, de fraude met FIFA die alleen op Xbox live voorkwam zijn er genoeg andere voorbeelden.

Is het goed wat er nu is gebeurt? Nee, totaal niet.
Maar om nou te doen dat het o zo dramatisch is, en dat er o zo slecht met klanten word omgegaan is weer zo typisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dit kan beter achterwege gelaten worden

Vanavond verder met FFXIV hoop ik! Even kijken of de game echt zoveel beter is dan op de PS3

[ Voor 28% gewijzigd door Gropah op 25-08-2014 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:08

PBP

Als je afgelopen dagen online bent geweest en er is onderhoud kun je gewoon gamen in die tijd hoor. Dat is altijd zo.
Indien je na 20 augustus 2014 nog gebruik hebt gemaakt van PSN, zul je zeer waarschijnlijk ook na 18:40 nog gewoon kunnen inloggen op PSN. Ook als je voor de start van het onderhoud via je PS3, PS4 of PS Vita bent aangemeld op PSN (en aangemeld blijft tijdens de start van het onderhoud), kun je doorgaans ook online blijven gamen gedurende het onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
“UPDATE: The PlayStation Network and Sony Entertainment Network are back online and people can now enjoy the services on their PlayStation devices. The networks were taken offline due to a distributed denial of service attack. We have seen no evidence of any intrusion to the network and no evidence of any unauthorized access to users’ personal information. In light of today’s issue, the networks will not undergo the regularly scheduled maintenance, which was planned for Monday, August 25. We will provide an update shortly for when the maintenance will be rescheduled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
In light of today’s issue, the networks will not undergo the regularly scheduled maintenance, which was planned for Monday, August 25. We will provide an update shortly for when the maintenance will be rescheduled.
Cool! goede service

Ben nieuwsgierig hoe hierop gereageerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
Ik ben erg geïnteresseerd in Metro Redux. Ik heb Metro 2033 ooit heel even op de PC gespeeld, maar niet heel lang en ik ken Last Light helemaal niet. De sfeer van Metro spreekt mij wel aan, dus ik denk dat ik de Redux bundel met de opgepoetste versies ga aanschaffen voor PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
lanerios schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:15:
[...]

Cool! goede service

Inderdaad vind het ook goed van Sony, zeker omdat veel mensen "getroffen" zijn gisteren, hebben ze nu zoiets van laat maar even zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
FallenAngel666 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:16:
Ik ben erg geïnteresseerd in Metro Redux. Ik heb Metro 2033 ooit heel even op de PC gespeeld, maar niet heel lang en ik ken Last Light helemaal niet. De sfeer van Metro spreekt mij wel aan, dus ik denk dat ik de Redux bundel met de opgepoetste versies ga aanschaffen voor PS4.
Ik heb hem ook besteld. Metro 2033 ooit een uurtje gespeeld en niet meer. Als ik zo zie hoe ze deze remaster hebben aangepakt heb je heel wat waar voor een kleine prijs!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:15:
[...]

Cool! goede service

Goede service inderdaad , ik hoop wel dat ze eraan gaan werken om dingen zoals gisteren te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:20:
[...]

Ik heb hem ook besteld. Metro 2033 ooit een uurtje gespeeld en niet meer. Als ik zo zie hoe ze deze remaster hebben aangepakt heb je heel wat waar voor een kleine prijs!
Welicht doe ik iets fout, maar ik zie de game ook niet in de Store staan, zowel US als EU. Ben wel benieuwd naar de US prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:47:
[...]

Welicht doe ik iets fout, maar ik zie de game ook niet in de Store staan, zowel US als EU. Ben wel benieuwd naar de US prijs.
Ik heb de disc versie besteld bij all4games.. €27. Mooie deal! Zag dat de MM hem ook voor €26 gaat verkopen..

[ Voor 6% gewijzigd door Scrisissszzz op 25-08-2014 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik denk dat ik ook voor de disc versie gaat. Al is het maar voor de doorverkoop mogelijkheid.

Kom net deze tegen, nog nooit van gehoord, maar ziet er interessant uit: http://blog.eu.playstatio...ther-one-coming-soon-ps4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox Live was ook tijdelijk offline vannacht door dezelfde hackers.

Op mijn PS4 heb ik de hele ochtend probleemloos kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:07:
Xbox Live was ook tijdelijk offline vannacht door dezelfde hackers.

Op mijn PS4 heb ik de hele ochtend probleemloos kunnen spelen.
dDos aanval....is nou niet bepaald hacken.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze worden hackers genoemd in de media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:10:
[...]

Ze worden hackers genoemd in de media.
Tsja.. media, dat zegt genoeg toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is Pure Pool trouwens een leuk spel om te doen op de PS4.
Die heb ik toen voor een Euro of 7 door PSPlus korting gekocht.
Door de PSN outage van gisteren ben ik die veel meer gaan spelen.

Pure Pool : Een echte aanrader voor biljart fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Totaal geen interesse in. Ik heb geen next-gen console gekocht om te poolen (wat overigens iets anders is dan biljart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
joh.. echt? Bram, wist je dat F1 en Daytona ook iets anders is? :+

En ach, aan je avatar te zien heb je dan wel TLOU? Wat ook gewoon een last gen game is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 21:22
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:19:
Wat is Pure Pool trouwens een leuk spel om te doen op de PS4.
Die heb ik toen voor een Euro of 7 door PSPlus korting gekocht.
Door de PSN outage van gisteren ben ik die veel meer gaan spelen.

Pure Pool : Een echte aanrader voor biljart fans.
Ik heb hem ook op aanraden van een medetweaker gekocht. Erg leuk spelletje voor tussendoor!
Mocht er iemand in zijn voor een potje, RebelQ is mijn PSN account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
dutchgio schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:05:
Nog een nieuwe game aangekondigd en meteen beschikbaar :+ :

[afbeelding]
_/-\o_ _O-

Ik moest lachen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Pure pool is een leuke game, alleen ik vind het echt slecht geregeld bij ballen die ver staan. Met ballen aan de andere kant van de tafel kan je niet goed zien naar welke richting de bal gaat. Daar irriteer ik me wel een beetje aan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sloebie schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:56:
[...]
Is het goed wat er nu is gebeurt? Nee, totaal niet.
Maar om nou te doen dat het o zo dramatisch is, en dat er o zo slecht met klanten word omgegaan is weer zo typisch.
Afbeeldingslocatie: http://blog.relationshipsurgery.com/wp-content/uploads/2014/06/First+World+Problems+Milk+and+Cookies.+Them+darm+first_419d89_3174805.jpg

Blijkbaar verwachten sommige mensen 100% uptime voor een online dienst van 5 euro in de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Precies.. en dat dan vergelijken met een ziekenhuis (je weet wel, waar systemen 24/7 moeten draaien omdat er levens van afhangen! itt PSN waarbij alleen het ego van de 12 jarige CoD/BF speler er vanaf hangt) is inderdaad het prototype van First world problems.

Maar goed, vanavond maar even FFXIV laten patchen, en dan misschien morgen efkes spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Gropah op 25-08-2014 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
Dit soort dingen kun je beter in het feedback topic kwijt, of via een topic report. Dit is gewoon niet de goede plek

[ Voor 75% gewijzigd door Gropah op 25-08-2014 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Tja heb er niets van gemerkt, ga mooi verder met The Last of Us op Survivor+. Twijfel nog steeds of ik Grounded wil doen, hier mensen die het wel (succesvol) gedaan hebben?

Morgen komt ook Plants VS Zombies Garden Warfare binnen, lijkt me een toffe game voor tussendoor. En splitscreen met de vrouw. :D Hoop dat er meer van zulke games aan komen net zoals Knack, was een prima game waar de 2nd player functie heel goed werkte.

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 19:14

Chrasher

Tevree met z'n PS5

lanerios schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:08:
Vanavond verder met FFXIV hoop ik! Even kijken of de game echt zoveel beter is dan op de PS3
Die stap is gigantisch groot kan ik je vertellen. Lekker in full HD met High Quality PC settings.. :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik hoop het Chrasher, de lage FPS verpestte het voor mij op de PS3, en aangezien we maar 1 device hebben die FFXIV kan draaien naast een PS xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 19:14

Chrasher

Tevree met z'n PS5

>:) E'én keer spelen op de PS4 en je wilt nooit meer terug naar de PS3 voor dat spel.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frankaro schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:45:
Morgen komt ook Plants VS Zombies Garden Warfare binnen, lijkt me een toffe game voor tussendoor. En splitscreen met de vrouw. :D Hoop dat er meer van zulke games aan komen net zoals Knack, was een prima game waar de 2nd player functie heel goed werkte.
PvZ is echt fantastisch. Echt verfrissend om te spelen. Zeer goede gameplay. Grafisch ook erg mooi. En ik houd ook wel van de humor. Splitscreen moet ik nog testen maar dat moet erg leuk zijn volgens mij. De game is vanwege het stijltje erg geschikt om met je partner te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Tja heb er niets van gemerkt, ga mooi verder met The Last of Us op Survivor+. Twijfel nog steeds of ik Grounded wil doen, hier mensen die het wel (succesvol) gedaan hebben?
Ja, Grounded en Grounded+ voor 't orgineel en Left Behind. Als je Survivor gewend bent is het wel te doen, maar nog steeds een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Iemand enig idee of dit nog word gefikst in toekomstige PS3 firmware? (Dualshock 4 wireless op de PS3) er is nu een tijdelijke workaround.

http://time.com/2949188/ps4-controller-works-with-ps3/

Of kan ik dit beter in PS3 topic vragen?

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kske
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:52:
[...]

PvZ is echt fantastisch. Echt verfrissend om te spelen. Zeer goede gameplay. Grafisch ook erg mooi. En ik houd ook wel van de humor. Splitscreen moet ik nog testen maar dat moet erg leuk zijn volgens mij. De game is vanwege het stijltje erg geschikt om met je partner te spelen.
Ga 'm ook halen denk ik, kijken of ik mijn vriendin kan overtuigen om mee te spelen.

Kan de spelerslijst van de PS4 trouwens nog in de openingspost komen? Ik heb zojuist Diablo 3 binnen en wil binnenkort wel met wat mensen spelen, kan alleen de lijst niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Ik heb weer hier en daar wat reactie's gewijzigd/verwijderd omdat ze offtopic waren

Verder wil ik zelf nog even op het hele PSN is down gebeuren reageren:

Er zijn hier een aantal mensen die het allemaal op Sony gooien en hoewel hier voor een deel waarschijnlijk ook de schuld ligt, is dit waarschijnlijk niet het enige probleem.

De ISP(s) van PSN heeft er ook last van en waarschijnlijk ook schuld aan. Internetkabels/verbindingen zijn redelijk te vergelijken met riolering. Gooi er te veel substantie/massa door en het gaat blokkeren. Op die manier kan de PSN service ansich best beschikbaar zijn (als in de servers zijn online), maar als de leidingen er naar toe helemaal vol zitten, dan kan niemand er alsnog gebruik van maken (want niemand kan met de servers verbinden) en dit is iets waar Sony zelf niet zo snel iets aan kan doen (behalve misschien veel meer datacentra gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond Grounded persoonlijk geen probleem , vooral niet na Survivor.

Ik vond dat er maar 1 moeilijk stuk is op Grounded en dat is het stukje met Bill in de sneeuw..

Voor de rest gewoon heel zuinig aan doen met je Ammo , en zo veel mogelijk stealth doen.

Ik ben op mijn Grounded en Grounded + totaal 7 keer dood gegaan dus het is goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met Bill in de sneeuw?? Bedoel je niet David?

Ik heb Grounded nu ff een tijdje gedaan, maar ik kan de fun er nog niet echt van inzien, of ik speel het verkeerd. Zit nu met een paar clickers ergens vast, maar ik krijg ze steeds niet dood zonder ammo te gebruiken. Wellicht kan ik er beter gewoon langs sneaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:24:
Met Bill in de sneeuw?? Bedoel je niet David?

Ik heb Grounded nu ff een tijdje gedaan, maar ik kan de fun er nog niet echt van inzien, of ik speel het verkeerd. Zit nu met een paar clickers ergens vast, maar ik krijg ze steeds niet dood zonder ammo te gebruiken. Wellicht kan ik er beter gewoon langs sneaken.
Sorry David ja , was even de MP aan het spelen in Bill's town dus was een beetje in de war :) ..

Op sommige locaties is het beter om de clickers te ontwijken ja ,

spoiler:
Bijvoorbeeld onder in de metro met TESS en Ellie dan kan je ze beter afleiden met Flessen en stenen en dan heel langzaam sneaken naar de uitgang en daar de Clicker te shiven en dan meteen vluchten..
Het is wel beter om de 2 runners te vermoorden omdat je dan een kluis kan openen waar parts inzitten

Voor de rest er voor zorgen dat wanneer je in clicker gebied komt dat je altijd al een volle melee wapen bij je heb , het liefst geupgrade.

Ik ben het hele spel aan het spelen op grounded momenteel met als doel om helemaal geen kogels te gebruiken(behalve bij de 2 scripted parts) alleen zit nu vast in het sneeuwlevel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:49
Metro Redux lijkt me op zich wel interessant, maar ik heb deel één al op de pc gespeeld en deel twee destijds met Plus op Platinum gehaald. Dus het lijkt me niet dat ik daar nu nog iets nieuws in zal vinden.

Wel een dikke aanrader voor de mensen die beide games nog nooit hebben gespeeld, zeker voor die prijs. :o

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Zag het ook al in het spel voorbij komen maar wat is het verschil tussen normal en normal + (TLOU)?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Worst schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:41:
Zag het ook al in het spel voorbij komen maar wat is het verschil tussen normal en normal + (TLOU)?
+ is dat je het spel nog een keer speelt met alle upgrades die je heb verzameld in je normale playtrough.
En in je + kan je zodoende alles verder upgraden ( wapens en jezelf) mocht je nog niet alles klaar hebben.

+ is daarom stukken makkelijker omdat je vaak alle upgrades al heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:49
The_Worst schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:41:
Dat is New Game Plus, dan speel je verder met de upgrades die je met dezelfde moeilijkheidsgraad al hebt vrijgespeeld.

EDIT: Wat Just_jan zegt.

[ Voor 4% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 25-08-2014 12:43 ]

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:19:
[...]
Ik vond dat er maar 1 moeilijk stuk is op Grounded en dat is het stukje met Bill in de sneeuw..
David?

Edit: Oh was al opgemerkt :)
spoiler:
In de metro ben je trouwens met Tess en Ellie opstap, niet Marlene :P

[ Voor 21% gewijzigd door Kwistnix op 25-08-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FallenAngel666 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:43:
[...]

David?

Edit: Oh was al opgemerkt :)
spoiler:
In de metro ben je trouwens met Tess en Ellie opstap, niet Marlene :P
Verdorrie zeg , ben even helemaal in de war met al die namen haha.

Heb hem nou toch al 8 of 9 keer uitgespeeld , slecht van me :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:28:
Pure pool is een leuke game, alleen ik vind het echt slecht geregeld bij ballen die ver staan. Met ballen aan de andere kant van de tafel kan je niet goed zien naar welke richting de bal gaat. Daar irriteer ik me wel een beetje aan. :D
Dat is de moeilijkheidsgraad , als het nog makkelijker was zou je elk potje winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:35:
[...]

Sorry David ja , was even de MP aan het spelen in Bill's town dus was een beetje in de war :) ..

Op sommige locaties is het beter om de clickers te ontwijken ja ,

spoiler:
Bijvoorbeeld onder in de metro met TESS en Ellie dan kan je ze beter afleiden met Flessen en stenen en dan heel langzaam sneaken naar de uitgang en daar de Clicker te shiven en dan meteen vluchten..
Het is wel beter om de 2 runners te vermoorden omdat je dan een kluis kan openen waar parts inzitten

Voor de rest er voor zorgen dat wanneer je in clicker gebied komt dat je altijd al een volle melee wapen bij je heb , het liefst geupgrade.

Ik ben het hele spel aan het spelen op grounded momenteel met als doel om helemaal geen kogels te gebruiken(behalve bij de 2 scripted parts) alleen zit nu vast in het sneeuwlevel ;(
Ja dat stuk ging me dan wel redelijk makkelijk af. Maar daar had ik 2 molotovs waar ik alle clickers mee heb opgeruimd.

spoiler:
Het stuk wat ik bedoel, is in het museum, vlak nadat die balk is ingestort en je gescheiden wordt van Tess en Ellie. Ik probeer daar die clickers een voor een dood te maken door ze te slaan met bakstenen, maar dat mislukt steeds. Had ze bijna alle 3 net, maar toen draaide de laatste ineens om, terwijl ik heel langzaam bewoog.

Dat je überhaupt uit de hotel basement bent gekomen zonder kogels te gebruiken. Dat stuk waar je nu zit, is schier onmogelijk zonder kogels te gebruiken.

Ik zag trouwens dat inFamous Last Light al te pre-loaden valt in de US store. Gaan mensen hier die nog halen? Ik denk het wel ff. Heb deze week vrij, kan ik die mooi ff uitspelen totdat Metro komt.

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 25-08-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:53:
[...]

Ja dat stuk ging me dan wel redelijk makkelijk af. Maar daar had ik 2 molotovs waar ik alle clickers mee heb opgeruimd.

spoiler:
Het stuk wat ik bedoel, is in het museum, vlak nadat die balk is ingestort en je gescheiden wordt van Tess en Ellie. Ik probeer daar die clickers een voor een dood te maken door ze te slaan met bakstenen, maar dat mislukt steeds. Had ze bijna alle 3 net, maar toen draaide de laatste ineens om, terwijl ik heel langzaam bewoog.

Dat je überhaupt uit de hotel basement bent gekomen zonder kogels te gebruiken. Dat stuk waar je nu zit, is schier onmogelijk zonder kogels te gebruiken.
spoiler:
Sla meteen links af , gooi ergens een fles neer om ze af te leiden , je heb aan je linkerkant dan ook nog een Shivdoor die je wel zou willen meepakken.
Dan nog een fles gooien om ze weg te leiden van de deur waar je heen moet , en dan kan je makelijk naar die deur sneaken.

Veel sneaken en je ammo bewaren voor de momenten dat je het echt nodig heb en scripted zijn en je niet kan sneaken.

spoiler:
Beneden in het Hotel was een eitje eerlijk gezegd , gewoon zodra je de generator aanzet als een gek rennen naar die deur ..
Het stukje daarna buiten zodra Ellie haar geweer krijgt vond ik een heel stuk lastiger

Ik kom nu in het sneeuwlevel telkens tot de Bloater die je gezelschap komt houden , ik gebruik david gewoon als levend aas zodat wanneer die word aangevallen ik ze kan 1 hitten met ellies knife

Alleen zodra die bloater komt , komen er ook 3 runners en 2 clickers en ik heb maar 1 molotov en geen flessen of stenen meer dus het is lastig.

Wel leuk zo'n doel zonder kogels , had wel een gave trophy geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:53:
[...]

Ik zag trouwens dat inFamous Last Light al te pre-loaden valt in de US store. Gaan mensen hier die nog halen? Ik denk het wel ff. Heb deze week vrij, kan ik die mooi ff uitspelen totdat Metro komt.
Al gepre-ordered ;) Net de pre-load binnen, over 1 dag en 6 uur kan ik aan de slag

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spoiler:
Maar als je die keycard pakt, dan komen er gelijk een stuk of 3 runners op je af rennen

Ik heb nu al een paar keer gehad dat een clicker ammo liet vallen, dus ik heb er een beetje moeite mee om er langs te sneaken. :P
ASNNetworks schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:04:
[...]

Al gepre-ordered ;) Net de pre-load binnen, over 1 dag en 6 uur kan ik aan de slag
Nice. Denk dat ik die ook ff haal. Zo ff tegoed op Amazon regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:43:
[...]

+ is dat je het spel nog een keer speelt met alle upgrades die je heb verzameld in je normale playtrough.
En in je + kan je zodoende alles verder upgraden ( wapens en jezelf) mocht je nog niet alles klaar hebben.

+ is daarom stukken makkelijker omdat je vaak alle upgrades al heb :)
Dacht al dat het aan mij lag. Aan het eind van het spel en dan nog maar net de helft van alle upgrades vrijgespeeld te hebben.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:06:
[...]

spoiler:
Maar als je die keycard pakt, dan komen er gelijk een stuk of 3 runners op je af rennen

Ik heb nu al een paar keer gehad dat een clicker ammo liet vallen, dus ik heb er een beetje moeite mee om er langs te sneaken. :P
spoiler:
4 stuks komen er , maar die komen niet tegelijk.
Ik pak als eerste die kaart , dan komen ze 1 voor 1 en die sla ik gewoon dood :P .
Dan ga ik naar de generator en die zet ik aan , dan ga ik rennen als een gek naar de deur .
Dan moet je een beetje geluk hebben met waar de Bloater Spawnt maar bij mij spawnde die direct in de hal daarboven dus ik kon er easy langsrennen en had tijd genoeg om de deur te openen (Hartslag uiteraard wel ergens bij de 180 :*)

Ja dat klopt , ze laten wel af en toe ammo vallen .
Maar je verbruikt nu wel je Shivs of ammo om ze te killen dus je verspilt het ook weer.

En Shivs zijn het belangrijkste uit het spel vind ik , dus die verspil ik echt niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de game op hard gebruikt zonder ook maar 1 shiv op een clicker te gebruiken. Ik gebruik bakstenen.

Waar kan ik via mijn browser een tegoed code in de store invullen? Iemand die dat weet?

edit: Gevonden volgens mij.

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 25-08-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Worst schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:11:
[...]
Dacht al dat het aan mij lag. Aan het eind van het spel en dan nog maar net de helft van alle upgrades vrijgespeeld te hebben.
Je kan in 1 game alle Joel upgrade's hebben gedaan als je alles grondig onderzoekt en openmaakt.
Alle wapens daar heb je echt 2 playtroughs voor nodig , sommige zelfs 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:13:
Ik heb de game op hard gebruikt zonder ook maar 1 shiv op een clicker te gebruiken. Ik gebruik bakstenen.

Waar kan ik via mijn browser een tegoed code in de store invullen? Iemand die dat weet?
Krijg je ze met bakstenen ook dood dan? Je kunt toch maar 1 baksteen meedragen?

Shivs sparen is wel belangrijk idd. Heb 1 keer gehad dat ik een shivdoor niet open kon maken omdat ik geen full shiv had. En in het hele chapter geen spullen om een nieuwe shiv te maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:15:
[...]

Krijg je ze met bakstenen ook dood dan? Je kunt toch maar 1 baksteen meedragen?

Shivs sparen is wel belangrijk idd. Heb 1 keer gehad dat ik een shivdoor niet open kon maken omdat ik geen full shiv had. En in het hele chapter geen spullen om een nieuwe shiv te maken :(
Van achteren kan je ze killen met een baksteen ja , alleen dat is meteen het minpunt... je heb er maar 1 van

Dat is mij ook inderdaad een keer overkomen , meteen regel gemaakt voor mijzelf... Bewaren jan :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, je moet dan zorgen dat je van achter naar ze toe sneaked (vooral niet vanaf de voorkant, want dan pakken ze je) en dan kun je 'm 3 fikse klappen geven en daarmee zijn ze dood. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

bram1984 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:18:
Ja, je moet dan zorgen dat je van achter naar ze toe sneaked (vooral niet vanaf de voorkant, want dan pakken ze je) en dan kun je 'm 3 fikse klappen geven en daarmee zijn ze dood. :)
Clickers vermijd ik zoveel mogelijk. Die shivs bewaar ik inderdaad voor de shiv doors. In de metro is het redelijk eenvoudig om langs iedereen te sneaken. En de basement is inderdaad rennen als een gek. Alleen bij mijn vorige playtrough stond die bloater ineens in de deuropening, dus ren ik er vol tegen aan. Tja dan ben je dood. :9 Moet zeggen dat het stukje met David bij de elevator aardig pittig is maar goed te doen. Ik ga in die gang staan en zorg ervoor dat David tussen mij en de clickers in blijft. De runners ruim ik met de pijl en boog op. Zodra de bloater komt, een molotov erop en zo'n andere 'granaat'.

[ Voor 18% gewijzigd door Frankaro op 25-08-2014 13:21 ]

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Cool dat wist ik helemaal niet! Ga er nog een keer doorheen dus dan proberen! Ben alleen aan het denken of ik hard+ ga doen of beginnen op grounded ofzo..
Maar wil de throphies van full upgrades enz wel halen eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:21:
Cool dat wist ik helemaal niet! Ga er nog een keer doorheen dus dan proberen! Ben alleen aan het denken of ik hard+ ga doen of beginnen op grounded ofzo..
Maar wil de throphies van full upgrades enz wel halen eigenlijk..
Zou lekker voor Hard+ gaan.

Bewaar je Grounded voor over een tijdje zodat je nog een keer kan genieten van dit spel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:24:
[...]

Zou lekker voor Hard+ gaan.

Bewaar je Grounded voor over een tijdje zodat je nog een keer kan genieten van dit spel 8)
Zit wat in ja 8)

Hard+ it is. grounded ook wel zin in straks. Ging op hard er soms doorheen als halve Rambo haha. Stond er soms van te kijken dat ik bepaalde stukken haalde 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Ik dacht even dat ik in het TLoU topic was beland xD haha.

Maar ik wist ook niet dat je clickers met bakstenen kon afmaken.. moet ik nog eens testen dan! Shivs had ik altijd genoeg gelukkig

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bakstenen en flessen kun je ook tegen ze aan gooien. Als je er daarna op af sprint, heb je maar 1 hit van je melee wapen nodig om ze dood te krijgen.

Net de inFamous DLC ook maar aangeschaft. Erg handig, dat pre-loaden. Best ideaal, een US account. Je kan eerder spelen en je bent goedkoper uit. Had ik eerder moeten doen.
Pagina: 1 ... 3 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link