Ik hoop wel dat ze snel weer online komen… als het weer 20+ dagen duurt kunnen de mensen met voornamelijk online games (BF:4 e.d.) gewoon niet gamen met dat ding.
Lijkt erop dat men vanuit amerika het leeuwendeel van de aanval uitvoert?
http://www.digitalattackm...y=ALL&time=16306&view=map
http://www.digitalattackm...y=ALL&time=16306&view=map
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dit is zo gefixt,duurt niet lang meer.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
darn! net toen ik FFXIV upgrade wilde doen ging PS store eruit. Ow well, vanavond maar proberen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Ik weet wat DDOS is , maar het is wel onderdeel van een hack.AtlAntA schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:53:
@Dennis speciaal voor jou wat educatieve filmpjes opgezocht.
YouTube: Understanding Distributed Denial of Service Attacks
YouTube: Black Hat USA 2013 - Lessons from Surviving a 300Gbps Denial of Service Attack
Dit gaat wel ten koste van mijn multiplayer verslaving en straks ook met Destiny.
Gelukkig heb ik laatst nog Pure Pool gekocht voor deze regenachtige dagen.
Dit laat me wel meer denken om TOCH een Xbox One te halen.
Oh nee.. je kan een dagje niet spelen. Bel de politie (of een whaaambulance?)
Sorry hoor, het is niet alsof het een levens eis is om te kunnen gamen. >_>
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Ik blijf er nuchter onder en speel offline pool.lanerios schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:15:
Oh nee.. je kan een dagje niet spelen. Bel de politie (of een whaaambulance?)
zegt wat anders.. of was het opeens sarcasme?Dit gaat wel ten koste van mijn multiplayer verslaving en straks ook met Destiny.
Verwijderd
Ik baal er wel een beetje van ja.lanerios schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:16:
[...]
zegt wat anders.. of was het opeens sarcasme?
Ik heb voor de PS4 , spellen en PSPlus betaald om onder andere online te gamen.
Ik denk dat ze PSN gewoon beter moeten beveiligen als dat mogelijk is.
En nog steeds geen verbetering, at all.
Migate die poep ddos eens en gooi de diensten weer online.
Nu hele dag offline vanwege ddos, morgen/dinsdag lang onderhoud houden.
Zucht.. Gaat me weekend om te relaxen.
Migate die poep ddos eens en gooi de diensten weer online.
Nu hele dag offline vanwege ddos, morgen/dinsdag lang onderhoud houden.
Zucht.. Gaat me weekend om te relaxen.
Welke hack het is vooralsnog enkel DDoS verder niks. Daarnaast heb ik nog meer dan genoeg offline games die ik nog niet heb gespeeld.Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:14:
[...]
Ik weet wat DDOS is , maar het is wel onderdeel van een hack.
Dit gaat wel ten koste van mijn multiplayer verslaving en straks ook met Destiny.
Gelukkig heb ik laatst nog Pure Pool gekocht voor deze regenachtige dagen.
PSN: Alvanosa
Niks mis mee hoor als je 't geld er voor over hebt. Leuk ding wel.Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:14:
[...]
Nu wel de melding dat er maintenance is. It's something!
Wel bale zeg dat PSN offline is. Dacht even lekker te gaan spelen, hopelijk doet alles het binnenkort weer.
Wat ik wel merk is dat ik veel singleplayer spellen helemaal niet op kan starten. Dat is toch te gek voor woorden.
Ondertussen kon ik wel een systeemupdate downloaden en uitvoeren op de Vita, maar vervolgens weer geen Walking Dead spelen omdat er geen PSN is...
Wat ik wel merk is dat ik veel singleplayer spellen helemaal niet op kan starten. Dat is toch te gek voor woorden.
Ondertussen kon ik wel een systeemupdate downloaden en uitvoeren op de Vita, maar vervolgens weer geen Walking Dead spelen omdat er geen PSN is...
Vreemd ik heb geen enkel probleem om SP games te spelen.
Vandaag de DDOS en morgen onderhoud, wordt sowieso weinig online zijn dus
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
zojuist destiny pre-order geplaatst! een van de eerste echte games waar ik naar uitkijk voor mijn ps4
Wat een gehuil allemaal jeetje xD PSN down en dan veranderen we allemaal in huilende 3 jarige?
Een goede DDOS met genoeg power erachter hou je niet zomaar even tegen. And we're just along for the ride.
Een goede DDOS met genoeg power erachter hou je niet zomaar even tegen. And we're just along for the ride.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Ik kan op dit moment niet eens inloggen (of ben te ongeduldig). PS4 start op maar na mijn gebruikersnaam te selecteren, nada. PS4 uitzetten kan dan via PSknop en dan een foutmelding (3 piepjes). Opnieuw opstarten is op dit moment geen oplossing.. Zullen zien wat het wordt. Op naar Ajax - PSV
TgR_KILLER schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:27:
Wat een gehuil allemaal jeetje xD PSN down en dan veranderen we allemaal in huilende 3 jarige?
Och, zo erg is het ook weer niet, zolang ze de verloren tijd (waar men toch voor heeft betaald) maar vergoed is het ook niet zó erg. Maar als je je verheugd hebt op een dagje/avondje gamen en PSN ligt eruit, dan is 't natuurlijk wel even vervelend. Dat telt dubbel als je er voor betaald hebt en je kan nauwelijks iets van de PS4 gebruiken dánkzij de hele PSN-integratie.
Verwijderd
Iemand al nieuws vanuit het PlayStation kamp gelezen over de PSN down kwestie?
Het blijft akelig stil op Twitter , PSBlog en FaceBook hier bij mij.
Ja, ik weet dat er wel mensen zijn die online kunnen gamen nu... Kijk maar op BF4stats.com en ik lees het ook op forums. Het is niet eens land gebonden. Sommige mensen uit de UK zitten nu BF4 te spelen en anderen kunnen niet eens op PSN inloggen.Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:55:
Iemand al nieuws vanuit het PlayStation kamp gelezen over de PSN down kwestie?
Opvallend feit: maar 4000 PS4 gebruikers op BF4 online, maar wel 38.000 Ps3 gebruikers. Normaal heeft de Ps4 verreweg de meeste spelers van elk platform. Maar er zijn dus wel degelijk mensen via PSN aan het gamen op dit moment.
[ Voor 18% gewijzigd door Brutal1ty op 24-08-2014 16:59 ]
Verwijderd
Ik heb al een vraag getwitterd naar PlayStation over de kwestie.Brutal1ty schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:58:
[...]
Ja, ik weet dat er wel mensen zijn die online kunnen gamen nu... Kijk maar op BF4stats.com en ik lees het ook op forums. Het is niet eens land gebonden. Sommige mensen uit de UK zitten nu BF4 te spelen en anderen kunnen niet eens op PSN inloggen.
Opvallend feit: maar 4000 PS4 gebruikers op BF4 online, maar wel 38.000 Ps3 gebruikers. Normaal heeft de Ps4 verreweg de meeste spelers van elk platform.
Ik hoop toch wel snel weer online te kunnen.
Weer 24 dagen niet online heb ik geen zin in.
Dit is echt totaal anders dan die hack van toen..Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:00:
[...]
Ik heb al een vraag getwitterd naar PlayStation over de kwestie.
Wat maakt iedereen zich toch akelig druk om een DDOS! Ga lekker ff iets anders doen, ik kan je verzekeren dat Sony er ongetwijfeld z'n best voor doet om t zsm te verhelpen
Er zijn belangrijkere dingen in t leven dan een beetje PSN downtime/DDOS....
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Dit dus, toen was er helemaal geen downtime, de hack werd pas achteraf (volgens mij nog behoorlijk lang ook) opgemerkt. Toen werd er werkelijk waar ingebroken, wat ze nu doen is alleen de server belasten, zeer kinderachtige manier van bedrijfje pesten.PBP schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:01:
[...]
Dit is echt totaal anders dan die hack van toen..
Roel @roelnomnom · 1 uur
@LizardSquad You guys call yourself hackers? Throwing a large DDOS attack on servers isn't hacking, its like clogging a toilet.
Lol dit is een DDoS van scriptkiddies die hopelijk voor hun geen ion cannon gebruiken ervoor.Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:00:
[...]
Ik heb al een vraag getwitterd naar PlayStation over de kwestie.
Maar dit is volledig anders als jij jezelf wilt wijsmaken dat het hetzelfde is, dan is dat je goed recht.
Verwijderd
Ik ben alweer een half uur op PSN met de PS4.Alvanosa schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:13:
[...]
Lol dit is een DDoS van scriptkiddies die hopelijk voor hun geen ion cannon gebruiken ervoor.
Maar dit is volledig anders als jij jezelf wilt wijsmaken dat het hetzelfde is, dan is dat je goed recht.
So far , so good.
Hoge straffen voor die scriptkiddies graag.
Niks deed het, alles was heel erg traag, nadat ik de netwerk kabel had losgetrokken ging het beter dan klaagt hij dat er geen verbinding is maar kon ik tenminste een stukje toeren in need for speed.Origins schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:04:
[...]
Wat doet er bij jou niet dan? bij mij de digitale games en online is helaas geen optie.
Zow tijd voor warframe om de tijd te doden tot destiny
WP: PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2D
Ik kwam er een uurtje geleden ook achter dat PSN niet bereikbaar was. Ach ja. Gelukkig zijn er nog genoeg andere dingen om je tijd mee te vullen, toch?
Vraagje...
Ik heb sinds afgelopen vrijdag een PS4, nog geen tijd gehad om PS+ aan te schaffen.
Wel heb ik twee accounts aangemaakt (EU & US), en heb ik even rondgekeken in beide stores.
Nu valt mij op dat de prijzen in de US store idd lager zijn, maar de echt goede aanbiedingen zie ik niet staan.
Komt dit misschien doordat ik nog geen PS+ aangeschaft heb?
Ik heb sinds afgelopen vrijdag een PS4, nog geen tijd gehad om PS+ aan te schaffen.
Wel heb ik twee accounts aangemaakt (EU & US), en heb ik even rondgekeken in beide stores.
Nu valt mij op dat de prijzen in de US store idd lager zijn, maar de echt goede aanbiedingen zie ik niet staan.
PS4 uit zetten en weer aan hielp bij mij. Hele tijd network test gedaan, maar steeds failed. Maar na een restart van de PS4 werd ik direct weer aangemeld.
In een (aangeschoten) bui gisternacht Diablo 3 gekocht via de Store. Heb em al op de X360 gespeeld en had niet zoveel zin om opnieuw te beginnen. Maar ben blij dat ik de game toch heb gekocht, speelt weer heerlijkkk. Thank you alcohol.
In een (aangeschoten) bui gisternacht Diablo 3 gekocht via de Store. Heb em al op de X360 gespeeld en had niet zoveel zin om opnieuw te beginnen. Maar ben blij dat ik de game toch heb gekocht, speelt weer heerlijkkk. Thank you alcohol.
[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 24-08-2014 17:37 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Even voor de koopjesjagers onder ons , je kan ruim 30 euro besparen door de dagdeal van Whekamp te halen ! het betreft een Playstation 4 uiteraard !
Gratis thuisbezorgd en nu 369 € .
http://www.wehkamp.nl/Blo...nterghem@gmail.com&BC=EML
Wijziging , vermeld dat het om een PS4 ging , ipv alleen de prijs te vermelden !
Gratis thuisbezorgd en nu 369 € .
http://www.wehkamp.nl/Blo...nterghem@gmail.com&BC=EML
Wijziging , vermeld dat het om een PS4 ging , ipv alleen de prijs te vermelden !
[ Voor 15% gewijzigd door Gandalf68 op 24-08-2014 17:38 ]
Gebruik je US account om de games digitaal te kopen en je EU om online te spelen. Kun je het US account met iemand delen in de buurt dan scheelt het zomaar 60% op de games.Protax schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:33:
Vraagje...
http://www.nu.nl/games/38...-offline-ddos-aanval.html
voor meer info het bericht op www.nu.nlPlaystation Network (PSN) is zondagmiddag urenlang offline gehaald na een DDoS-aanval.
Playstation Network urenlang offline na DDoS-aanval
Foto: ANP
Rond 16.00 uur was PSN weer beperkt beschikbaar voor gebruikers. Hoewel de dienst weer online is, kunnen naar verluidt nog niet alle Playstation-gebruikers weer gebruik maken van PSN.
Voor zover bekend zijn er geen gegevens van PSN-gebruikers uitgelekt.
De DDoS-aanval op PSN zorgt er voor dat spelers niet online kunnen gamen en sommige spellen ook helemaal niet werken. Verschillende gebruikers claimen dat ze de spellen weer kunnen spelen wanneer ze in het optie-menu aangeven dat games geen verbinding met internet moeten maken.
Cogitationis poenam nemo patitur
jij bent er ook vroeg bij........Bullet NL schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:47:
[...]
voor meer info het bericht op www.nu.nl
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Die laatste regel moet je even toelichten a.u.b.Alvanosa schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:41:
[...]
Gebruik je US account om de games digitaal te kopen en je EU om online te spelen. Kun je het US account met iemand delen in de buurt dan scheelt het zomaar 60% op de games.
Scheelt denk ik toch 15/20 euro per spel?
Ik geef het alleen maar als dat er een nieuwsitem over is verschenen op Nu.nl
Verder niet hoor..... Koppel er ook geen mening aan of wat dan ook......
Assnnetworks bijvoorbeeld die deelt zijn us account met een vriend. Hij heefr de account als primair ingesteld en zijn vriend gebruikt die account. Hun delen de kosten van de aankoop. Assn gebruikt zijn eigen account met de US als primair. En zijn vriend speelt op de US account. Je koopt een game en beiden kunnen spelen.Protax schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:51:
[...]
Die laatste regel moet je even toelichten a.u.b.![]()
Scheelt denk ik toch 15/20 euro per spel?
Bijzonder dat nu.nl als opmerking plaatste dat er geen gegevens zijn gelekt...totaal niet relevant.... Volgens mij moet er iemand daar een cursus IT volgen om überhaupt het verschil te leren tussen een DDoS en een echt hack..Bullet NL schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:47:
[...]
voor meer info het bericht op www.nu.nl
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
6 uren later en nog geen verbetering.
Morgen 7+ uren onderhoud erbij.
Kwaliteit zeg.
Morgen 7+ uren onderhoud erbij.
Kwaliteit zeg.
Die destiny wil ik eigenlijk alleen offline spelen. Is dat mogelijk en heeft het nog een beetje een verhaal?
Voor zover ik weet is dat echt zwaar zo niet helemaal geend op online spelen met anderen.jaaoie17 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:07:
Die destiny wil ik eigenlijk alleen offline spelen. Is dat mogelijk en heeft het nog een beetje een verhaal?
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Wel jammer. Nu ben ik volgens de PS4 uitgelogd bij PSN maar dat betekent dat ik morgen ook niet kan spelen tijdens het onderhoud omdat je dan ook niet kan inloggen. Hopelijk hebben ze het vanavond nog onder controle.
Voor wat summiere informatie kan je ook John Smedley volgen op Twitter. Ze zijn er druk mee bezig maar grotendeels nog onbereikbaar. Het hangt puur af via welke route je PSN bereikt of het lukt of niet. Het kan uren maar mogelijk ook nog dagen duren.
Voor wat summiere informatie kan je ook John Smedley volgen op Twitter. Ze zijn er druk mee bezig maar grotendeels nog onbereikbaar. Het hangt puur af via welke route je PSN bereikt of het lukt of niet. Het kan uren maar mogelijk ook nog dagen duren.
Sure, voeg mij maar toe (zie sig), zie ook: [Console] Battlefield 4tcviper schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 13:10:
Spelen hier nog meer mensen BF4 op PS4?Misschien leuk om es samen te gamen?
[ Voor 63% gewijzigd door The_Worst op 24-08-2014 18:30 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Het wordt steeds mooier, volgens deze website; http://www.totaaltv.nl/ni...fline-na-ddos-aanval.html
Heeft Sony het PSN netwerk zelf offline gehaald.
Heeft Sony het PSN netwerk zelf offline gehaald.
Sony heeft het Playstation Network (PSN) offline gehaald nadat zondagmiddag bleek dat een DDoS-aanval op het netwerk geopend was. Dat meldt de Belgische internetsite GameQuarter.
Het aanmelden op het Playstation Netwerk is nog wel mogelijk maar gebruikers kunnen niet meer online tegen elkaar spelen. Ook zogenaamde Blizzard-games als Diablo 3 en World of Warcraft kunnen niet gespeeld worden. De hackersgroep Lizard Squad claimt dat men achter de DDoS-aanval zit en dat men Playstation Network om 12.00 uur met de aanval offline heeft gehaald. De hackers maakten niet bekend hoe lang men met de aanval wil doorgaan. In 2011 was het Playstation Netwerk langere tijd offline nadat het hackersgroep Anonymous diep in het Sony internetnetwerk was doorgedrongen. Toen werden ook persoonlijke gegevens van gebruikers gestolen.
Zucht afgemeld tijdens warframe en kan niet meer aanmelden. De ps4 mag 2 dagen stof gaan happen....
WP: PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2D
John Smedley @j_smedley 32 min.
The problem is upstream of our network we have no control. So they are flooding the routes to us too. That's how it works.
The problem is upstream of our network we have no control. So they are flooding the routes to us too. That's how it works.
Of jijThrace Grumble schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:02:
[...]
Bijzonder dat nu.nl als opmerking plaatste dat er geen gegevens zijn gelekt...totaal niet relevant.... Volgens mij moet er iemand daar een cursus IT volgen om überhaupt het verschil te leren tussen een DDoS en een echt hack..
De DDOS zelf is niet zo schadelijk nee, afgezien van downtime wat vervelend is voor gebruikers. Daar lekken verder geen gegevens bij, het is puur een lading dataverkeer dat wordt gemanipuleerd om een site of service onbereikbaar voor anderen te maken.
Maar vaak wordt het gebruikt als afleiding voor een echte aanval, waarbij er wel gegevens kwetsbaar zijn. Maar daar kan Nu.nl nu nog helemaal niets over zeggen, of ze moeten het aan de Lizard Squad gevraagd hebben
Total Bullet NL het postte wist ik anders niet dat nu.nl er iets over had geschreven
Andere artikel kende ik ook nog niet... Just sayin'.. kan weinig kwaad toch?
[ Voor 187% gewijzigd door Brutal1ty op 24-08-2014 18:53 ]
Studio sport begint nu, kun je 1 uurtje ergens anders aan denken..
Heb vandaag ps+ gekocht, telefoonverificatie is wel nodig maar dit kan je omzeilen met pinger. Ik heb het alleen nog niet kunnen activeren omdat PSN offline isAlvanosa schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:41:
[...]
Gebruik je US account om de games digitaal te kopen en je EU om online te spelen. Kun je het US account met iemand delen in de buurt dan scheelt het zomaar 60% op de games.
Altijd een offline game achter de hand. Ben nu met MGS het kampement aan gort aan het knallen met een tank en 20mm kanon. Funtimes!
Die game die je in een kwartiertje kon uitspelen ja....
Vanmiddag op hard gedaan en stond uiteindelijk op iets van 79 minuten, niet geheel stealth, dat lukt niet
Ondanks dat het een pre-game op de echte MGS is, toch wel de moeite waard.:)
Vanmiddag op hard gedaan en stond uiteindelijk op iets van 79 minuten, niet geheel stealth, dat lukt niet
Gelukkig nog Diablo, doet het prima, maar digitale games is gewoon een bitch bij mij.
Dit soort dingen kun je ook gewoon weg laten
Dit soort dingen kun je ook gewoon weg laten
[ Voor 58% gewijzigd door Gropah op 24-08-2014 21:30 ]
Ik vind de aanbiedingen voor de PS4 niet erg interessant. Trine was wel aardig maar verder komen er screenshots van spelen voorbij die er op de Amiga in 1988 beter uitzagen. Voor de PS3 zijn er betere games beschikbaar.Protax schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:33:
Vraagje...
Ik kan TloU en AC4 nog gewoon spelen terwijl ik beide digitaal via de us store heb gekocht. Ben nu bezig met mijn 3e playthrough van AC4. Dat piraten sfeertje is echt wel tof hoor.
Bij mij zit er een lock op...AtlAntA schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:12:
Ik kan TloU en AC4 nog gewoon spelen terwijl ik beide digitaal via de us store heb gekocht. Ben nu bezig met mijn 3e playthrough van AC4. Dat piraten sfeertje is echt wel tof hoor.
Heb je je PS4 onder beide accounts als primary console ingesteld? Anders dan werkt het inderdaad niet. Als primary instellen kan helaas alleen als je ingelogd bent bij PSN. Dus als dat bij jou niet het geval is heb je dubbel pech.
Ohw we hebben WoW op de PS4 dat wist ik niet.Bullet NL schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:47:
[...]
Het aanmelden op het Playstation Netwerk is nog wel mogelijk maar gebruikers kunnen niet meer online tegen elkaar spelen. Ook zogenaamde Blizzard-games als Diablo 3 en World of Warcraft kunnen niet gespeeld worden.
PS. het is een quote van een quote van Bullet dit wil niet zeggen dat Bullet dit heeft gezegd.
[ Voor 11% gewijzigd door Alvanosa op 24-08-2014 19:24 ]
Detail, websites maken wel eens een foutje....Alvanosa schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:23:
[...]
Ohw we hebben WoW op de PS4 dat wist ik niet.
Maar ik denk wel dat veel mensen met een PS4 het niet zouden tegen houden als WoW op de PS4 zou komen
Wellicht een nieuwsbericht met vooruitziende gave....
[ Voor 27% gewijzigd door Bullet NL op 24-08-2014 19:25 ]
Dat zal het dan waarschijnlijk zijn, straks maar even instellen, thanks voor de tip!AtlAntA schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:17:
[...]
Heb je je PS4 onder beide accounts als primary console ingesteld? Anders dan werkt het inderdaad niet. Als primary instellen kan helaas alleen als je ingelogd bent bij PSN. Dus als dat bij jou niet het geval is heb je dubbel pech.
Mee eens, maar het is nogal een grote fout. Ik neem aan dat ze willen melden dat Hearthstone, Diablo 3 en World of Warcraft ook hiermee problemen hebben.Bullet NL schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:24:
[...]
Detail, websites maken wel eens een foutje....
Oftewel heel Battle.net, al weet ik niet of dat zo is.
[ Voor 7% gewijzigd door Alvanosa op 24-08-2014 19:28 ]
Ze beginnen die beste man van Sony nou ook al een soort van persoonlijk te dreigen/stalken. Beetje erg zielig..
https://twitter.com/LizardSquad/status/503594438304608256
Verwijderd
Ik heb me de hele dag op de PS4 offline vermaakt met Pure Pool.
Morgen ga ik me hopelijk weer vermaken met CoD Ghosts.
Morgen ga ik me hopelijk weer vermaken met CoD Ghosts.
Dat is wel heel erg sneu.....AtlAntA schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:28:
Ze beginnen die beste man van Sony nou ook al een soort van persoonlijk te dreigen/stalken. Beetje erg zielig..
Wat een k#tzooi... Helemaal snel doen en dan eindelijk tijd om te gamen en dan niet 
Morgenavond onderhoud dus dan ook weer niet gamen, dikke fail!
Morgenavond onderhoud dus dan ook weer niet gamen, dikke fail!
[ Voor 27% gewijzigd door HertogJack op 24-08-2014 19:50 ]
psn: HertogJack
Diablo 3 doet het gewoon bij mij. Heb wel een disk versie dus weet niet of dat verschil uitmaakt.
Verder speelt monk heerlijk.
Verder speelt monk heerlijk.
Terroristen.AtlAntA schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:28:
Ik vind het wel een beetje eng aan het worden eerlijk gezegd. Ze claimen ook ISIS vlaggen op sony servers te hebben gezet. Figuurlijk gesproken natuurlijk maar zoiets zeg je niet meer voor de lolz..
Werkt dat ook online?Alvanosa schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:56:
[...]
Assnnetworks bijvoorbeeld die deelt zijn us account met een vriend. Hij heefr de account als primair ingesteld en zijn vriend gebruikt die account. Hun delen de kosten van de aankoop. Assn gebruikt zijn eigen account met de US als primair. En zijn vriend speelt op de US account. Je koopt een game en beiden kunnen spelen.
Die gasten zijn echt vervelend, league of legends, hearthstone, twitch.tv pakken ze ook regelmatig. Het wordt de laatste tijd echt steeds erger.
Blizzard was ook slachtoffer van DDOS. Ze bedoelen waarschijnlijk dat dus ook PC gebruikers Diablo III en WoW niet konden bereiken vandaagBullet NL schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:24:
[...]
Detail, websites maken wel eens een foutje....
Maar ik denk wel dat veel mensen met een PS4 het niet zouden tegen houden als WoW op de PS4 zou komen
Wellicht een nieuwsbericht met vooruitziende gave....
Beiden kunnen online of het tegelijk is weet ik niet, dat weet ASSNNetworks.
Mee eens en ook bekend bij mij, maar ik betwijfel of dat de achterliggende redenering was van nu.nldutchgio schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:40:
[...]
Of jij![]()
![]()
De DDOS zelf is niet zo schadelijk nee, afgezien van downtime wat vervelend is voor gebruikers. Daar lekken verder geen gegevens bij, het is puur een lading dataverkeer dat wordt gemanipuleerd om een site of service onbereikbaar voor anderen te maken.
Maar vaak wordt het gebruikt als afleiding voor een echte aanval, waarbij er wel gegevens kwetsbaar zijn. Maar daar kan Nu.nl nu nog helemaal niets over zeggen, of ze moeten het aan de Lizard Squad gevraagd hebben
Sowieso die IS vlag die ze hebben geplant op hun twitter:
https://twitter.com/LizardSquad/status/503558145784815619
Net als dit soort onzin:
Lijken me de welbekende scriptkiddies die om aandacht vragen.Today we planted the ISIS flag on @Sony's servers #ISIS #jihad pic.twitter.com/zvqXb2f5XI
Net als dit soort onzin:
.@AmericanAir We have been receiving reports that @j_smedley's plane #362 from DFW to SAN has explosives on-board, please look into this.
[ Voor 39% gewijzigd door Alvanosa op 24-08-2014 20:37 ]
Alvanosa schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:33:
[...]
Lijken me de welbekende scriptkiddies die om aandacht vragen.
Net als dit soort onzin:
[...]

Best wel erg

Ja dit neemt wel wat serieuzere vormen aan. Ga er maar van uit dat PSN tussen nu en maandagavond niet weer online gaat.
edit: of niet.

[ Voor 10% gewijzigd door AtlAntA op 24-08-2014 21:15 ]
Als het echt is....
Wel heel opvallend dat hij daar over zou twitteren, of twittert ie altijd ook 'normale zaken' buiten games info etc.?!
Wel heel opvallend dat hij daar over zou twitteren, of twittert ie altijd ook 'normale zaken' buiten games info etc.?!
Komt van zijn Twitter account.dutchgio schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:14:
Als het echt is....
https://mobile.twitter.com/j_smedley
Ik verwacht dat die scriptkiddies niet lang meer stand zullen houden. K' hoop dat ze snel opgepakt worden, want door die klojo's is m'n cod avondje verpest.dutchgio schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:14:
Als het echt is....
komt dat niet door de DDOS aanval op battle.net ? (daar ze alleen Diablo 3 noemen)AtlAntA schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:23:
Ze zitten nu ook al achter xbox aan.
http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status
Hmm ja je kan wel eens gelijk hebben. Ik laat me misschien wat teveel meeslepen in het drama topic op neogaf.Donnie Darko schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:25:
[...]
komt dat niet door de DDOS aanval op battle.net ? (daar ze alleen Diablo 3 noemen)
Voor de geintereseerden: http://www.neogaf.com/for...hread.php?t=881273&page=1

Ziet er naar uit dat de vlucht echt is gewijzigd door de tweet van die groep.
Zie ook: http://www.polygon.com/20...ing-sony-online-president
[ Voor 28% gewijzigd door Ruben0s op 24-08-2014 21:33 ]
Zouden de mensen aub ook op elkaar willen letten. Het is natuurlijk vervelend dat PSN problemen heeft en dat kan frusterend zijn, maar die frustratie hoeft niet op het forum/op andere mensen los gelaten worden
Ja dat werkt. Je hebt gwn volledige toegang tot de game, trophies, save files etc.
OP neogaf is het ook helemaal los zeg, pff en nu heb je die famed gast die claimt het te zijn..
Erg benieuwd hoe dit eindigt.
maar wel script kiddies goed genoeg om PSN onderuit te halen. je punt is? Ik snap dat het zaniken op die mensen echt het hipste is wat je kan doen, maar iedereen moet zich gewoon iets beseffen:Alvanosa schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:33:
[...]
Lijken me de welbekende scriptkiddies die om aandacht vragen.
Net als dit soort onzin:
[...]
Het is maar een game systeem.. je leven hangt er niet van af. Het is niet alsof je gehele weekend compleet nutteloos is, alsof er totaal niks anders te doen is.
Natuurlijk vind ik het balen. Maar de reacties hier, van het dreigen, schelden, en gewoon maar beginnen te gedragen alsof het Satan himself is.. Dat is gewoon apart...
Pak een biertje (of whatever je drinkt) en relax. Het komt echt allemaal weer online, en tot die tijd. Relax.
En voor de groep die klaagt Dat Sony je maar gratis games heeft te geven etc. Je hebt op precies 0 recht. Als een supermarkt een paar dagen dicht is door brand of overstroming, dan gaan ze toch ook niks gratis weggeven?
En je weet dat die IS vlag geplaatst is om dit soort reacties uit te lokken toch? Is de laatste tijd een insta aandacht manier.
[ Voor 5% gewijzigd door corset op 24-08-2014 21:43 ]
Ik ben inderdaad ook erg benieuwd. Ik kan het topic op neogaf qua lezen niet eens bijbenen! lolOrigins schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:42:
OP neogaf is het ook helemaal los zeg, pff en nu heb je die famed gast die claimt het te zijn..
Lol ik heb er ook moeite mee, als ik het op me gemak doorlees staan er gelijk al weer 2 pagina's bij.AtlAntA schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:44:
[...]
Ik ben inderdaad ook erg benieuwd. Ik kan het topic op neogaf qua lezen niet eens bijbenen! lol

Commentaar op moderatie mag worden geplaatst in Feedback op moderatie binnen Spielerij
[ Voor 83% gewijzigd door Gropah op 24-08-2014 22:20 ]
Op de Vita werkt PSN inmiddels weer.
Even een vraag tussen door
Heeft iemand de Sony ps4 2.0 headset?
En zo ja, hoe bevalt die?
Ben opzoek naar een headset en deze leek me wel wat of zijn er betere voor rond de €100?
Heeft iemand de Sony ps4 2.0 headset?
En zo ja, hoe bevalt die?
Ben opzoek naar een headset en deze leek me wel wat of zijn er betere voor rond de €100?
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ik vermaak me er prima mee.dutchgio schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:06:
Die game die je in een kwartiertje kon uitspelen ja....
Vanmiddag op hard gedaan en stond uiteindelijk op iets van 79 minuten, niet geheel stealth, dat lukt niet![]()
Wist niet eens dat er side-ops waren met unlocks dus ben aangenaam verrast en een leuke afwisselingen!
Ik ook, al ben ik wel benieuwd hoe je ooit 100% completion kunt krijgen. Alles op rank A voltooien? 
Zijn inderdaad leuke afwisselingen, ondanks dat je je elke keer op hetzelfde terrein bevindt.
Zijn inderdaad leuke afwisselingen, ondanks dat je je elke keer op hetzelfde terrein bevindt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link