Heb hem ook een offer gemaakt, mooie prijs voor die twee games! Maar is daar nu midden in de nacht, dus zal nog even een paar uur geduld moeten hebben of hij wel of niet op mijn prijs afgaat. Die shipping die erbij staat is niet relevant neem ik aan, aangezien hij de codes gewoon kan mailen?
Verder eindelijk MCC kunnen spelen, helaas nog geen mp door de matchmaking die het (gisteravond) niet deed. Wel weer héél erg wennen om weer een shooter te spelen zonder ADS, maar Halo 3 is dan ook de laatste Halo die ik gespeeld heb en dat moet toch wel minimaal 5 jaar geleden zijn dat ik die gespeeld heb. Na het spelen van Destiny had ik in campaign af en toe het idee: schiet ik nou wel raak? Geen hitmarker of damage points is weer even wennen en natuurlijk een paar keer een granaat gooien als je toch probeert in te zoomen.

Maar had gisteravond ook niet veel tijd, dus had ook niet de 'rust' om even rustig te wennen, vanmiddag maar eens uitgebreider gaan zitten en hopen dat matchmaking iets wil doen.