Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-11 10:36
Bij mij werkt kopen via de US store helaas ook niet meer. Kan iemand bevestigen of kopen via giftcards nog wel werkt? Ik wil GTA V graag hebben maar liever geen disc omdat ik het wel heel relaxt vind om alles digitaal te hebben.

Ik heb ook de methode via NO-script geprobeerd maar dat werkt bij mij helaas ook niet.

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:19
Ik mag hopen van wel... Heb nog iets van 40 dollar aan tegoed staan voor de US store.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• DSteve_o
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-10 12:56
daaan_1992 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:44:
Bij mij werkt kopen via de US store helaas ook niet meer. Kan iemand bevestigen of kopen via giftcards nog wel werkt? Ik wil GTA V graag hebben maar liever geen disc omdat ik het wel heel relaxt vind om alles digitaal te hebben.

Ik heb ook de methode via NO-script geprobeerd maar dat werkt bij mij helaas ook niet.
Ik heb zopas GTA V via giftcards in de US Store gekocht. Geen problemen.

XBL: AntichristSupa

Giftcards heb ik gister gedaan voor GTA5 pre-order, had nog wat tegoed bij OG dus scheelde weer 6 dollar :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-10 18:59
daaan_1992 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:44:

Hoe het er nu uit ziet werken gift cards wel nog steeds. Voor zover ik zie is er ook geen mogelijk om dat te blokkeren zonder dat ze gewoon region-locking er weer op zetten :)

Maar je weet maar nooit, deze zogenaamde "Marketplace theft" -methode hebben ze ook in een vrij korte tijd dichtgetimmerd...

• daaan_1992
Oke top dan koop ik een 50 en 10 dollar tegoed kaart bij offgamers en koop ik op die manier GTA V. Nu alleen even wachten tot ze 10 dollar cards hebben bij bijgevuld bij offgamers:)

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 20:19

Dennahz

Life feels like hell should.

Donstil schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:14:
[...]

Nee niet een helpdeskmedewerker die maar wat "lult", CC en PayPal betalingen werken helaas niet meer.
Online Store credit kopen werkt nog wel maar dan betaal je dus de fee van die verkoper plus de prijs van de Xbox US store. Ebay is dan een stuk goedkoper.
Hmm, zo werken ze piracy - op termijn - wel in de hand natuurlijk, als ze zulke dingen gaan doen :/ 40-50 euro betalen voor een spel is prima, maar 60-70 niet meer.

Zal wel eens kijken waar GTA V straks het goedkoopst te koop is. Heb sowieso geen interesse meer in het fysieke product, want op HDD is veel makkelijker :)

Twitter

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:00

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

@daaan_1992, precies dat ga ik ook doen, en ik wacht ook de restock van de 10$ tegoedkaarten
Ach, ik heb een 40 en 15 dollar kaart gekocht, GTA V komt nu binnen!
Ik blijf het belachelijk vinden dat ze de CC methode al dan niet tijdelijk omzeep hebben geholpen.
Overigens komt die 5 dollar vast wel van pas voor een volgende keer....

Cogitationis poenam nemo patitur

• Ninjetsu NL
Dennahz schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:55:
[...]

Hmm, zo werken ze piracy - op termijn - wel in de hand natuurlijk, als ze zulke dingen gaan doen :/ 40-50 euro betalen voor een spel is prima, maar 60-70 niet meer.

Zal wel eens kijken waar GTA V straks het goedkoopst te koop is. Heb sowieso geen interesse meer in het fysieke product, want op HDD is veel makkelijker :)
Naja, disc is geen 60-70... de grote releases zijn zoals hier al is langeskomen voor 45-55 euro bij de MM te krijgen, in ieder geval wel hier in Roermond :)

Halo MMC voor 44 euro gekocht, al was dat met vriendendienst ;) :+

• Mattor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-11 07:35
Xepos schreef op woensdag 12 november 2014 @ 00:20:
http://www.ebay.nl/itm/Xb...Games&hash=item487330fea3 het is mij gelukt om bij hem een examplaar te kopen voor 35 dollar (29 euro).

Gewoon make an offer doen en hij reageert super snel terug.

Edit: Het gaat trouwens over assassins creed unity + black flag
Heb hem ook een offer gemaakt, mooie prijs voor die twee games! Maar is daar nu midden in de nacht, dus zal nog even een paar uur geduld moeten hebben of hij wel of niet op mijn prijs afgaat. Die shipping die erbij staat is niet relevant neem ik aan, aangezien hij de codes gewoon kan mailen?

Verder eindelijk MCC kunnen spelen, helaas nog geen mp door de matchmaking die het (gisteravond) niet deed. Wel weer héél erg wennen om weer een shooter te spelen zonder ADS, maar Halo 3 is dan ook de laatste Halo die ik gespeeld heb en dat moet toch wel minimaal 5 jaar geleden zijn dat ik die gespeeld heb. Na het spelen van Destiny had ik in campaign af en toe het idee: schiet ik nou wel raak? Geen hitmarker of damage points is weer even wennen en natuurlijk een paar keer een granaat gooien als je toch probeert in te zoomen. :+ Maar had gisteravond ook niet veel tijd, dus had ook niet de 'rust' om even rustig te wennen, vanmiddag maar eens uitgebreider gaan zitten en hopen dat matchmaking iets wil doen.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Mattor schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:17:
[...]

... natuurlijk een paar keer een granaat gooien als je toch probeert in te zoomen. :+
Had ik ook last van. Gelukkig kun je de indeling van je controller wat aanpassen. Zo heb ik nu zoomen op left trigger, reloaden/use op X en granaat gooien op de rechter shoulder button.

• donald_dick
  • Laatst online: 12-11 21:00
Xepos schreef op woensdag 12 november 2014 @ 00:20:
http://www.ebay.nl/itm/Xb...Games&hash=item487330fea3 het is mij gelukt om bij hem een examplaar te kopen voor 35 dollar (29 euro).

Gewoon make an offer doen en hij reageert super snel terug.

Edit: Het gaat trouwens over assassins creed unity + black flag
Stuurde hij bij jou het wel op? Want ik moet afleveringskosten betalen?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:18
Bullet NL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:06:
Ach, ik heb een 40 en 15 dollar kaart gekocht, GTA V komt nu binnen!
Ik blijf het belachelijk vinden dat ze de CC methode al dan niet tijdelijk omzeep hebben geholpen.
Overigens komt die 5 dollar vast wel van pas voor een volgende keer....
Heb net zonder problemen Halo gekocht via CC.
Dus het probleem is niet bij iedereen aanwezig

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-11 18:36
mike0001 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:01:
[...]

Heb net zonder problemen Halo gekocht via CC.
Dus het probleem is niet bij iedereen aanwezig
Zou het misschien te maken kunnen hebben met mensen die veel shop-hoppen? Dus in US een spel kopen, de dag later in HK en een paar dagen later in India?

• daaan_1992
wes- schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:06:
[...]

Zou het misschien te maken kunnen hebben met mensen die veel shop-hoppen? Dus in US een spel kopen, de dag later in HK en een paar dagen later in India?
Bij mij werkt het ook niet meer, en ik heb alleen in de US-store wat gekocht.

Ik heb nu problemen met off-gamer. Je moet een verification code krijgen via de sms maar ik krijg geen smsje. Herkent iemand dat probleem?

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
wes- schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:06:
[...]

Ik hop nooit shop eigenlijk, staat al sinds begin ingesteld op de us store.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-11 23:10
donald_dick schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:58:
[...]

Stuurde hij bij jou het wel op? Want ik moet afleveringskosten betalen?
Even een mailtje sturen dat hij de verzendkosten eraf moet halen.
Je moet dan wel je huidige bestelling annuleren maar daarvoor zet hij een nieuwe erop.
daaan_1992 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:08:
[...]

Bij mij werkt het ook niet meer, en ik heb alleen in de US-store wat gekocht.

Ik heb nu problemen met off-gamer. Je moet een verification code krijgen via de sms maar ik krijg geen smsje. Herkent iemand dat probleem?
Heb je je nummer goed staan? Anders live-chat gebruiken, als het goed is bellen ze je dan ter verificatie.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-11 14:45
SinergyX schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:19:
[...]

Heb je je nummer goed staan? Anders live-chat gebruiken, als het goed is bellen ze je dan ter verificatie.
Hier hetzelfde probleem bij offgamers ik krijg de melding:The mobile number you had provide is in used or invalid. Please key in another mobile number.
Zijn er nog andere gunstige alternatieven aangezien target ook niets in voorraad heeft?

• daaan_1992
SinergyX schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:19:
[...]

Het lijkt er op dat ik helemaal geen verificatie smsjes uit het buitenland kan ontvangen, want die van microsoft krijg ik ook niet.

Ik heb gebeld naar Ben maar zij zeggen dat het niet hun probleem is |:(

Via offgamers is er geen andere manier om te verifiëren:(

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:56
maswa1414 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:37:
[...]

Hier hetzelfde probleem bij offgamers ik krijg de melding:The mobile number you had provide is in used or invalid. Please key in another mobile number.
Zijn er nog andere gunstige alternatieven aangezien target ook niets in voorraad heeft?
Je moet bij Offgamers in je profiel je country juist kiezen (dus: Netherlands +31) en dan je telefoonummer opgeven als 6xxxxxx. Zo heb ik het gisteren ook gedaan.

Ander vraagje over Offgamers: kun je niet meerdere gift cards in je mandje zetten en dan in één keer afrekenen? Dat lukte mij nl. niet met een 50 en een 15 dollar card. Beetje lullig, want ze rekenen $ 1.54 per transactie via Paypal. Heb nu maar de bundle van 2 x $50 gekocht en dus $40 over na aanschaf van GTA 5 :D
Mr Magic schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:54:
[...]

Je moet bij Offgamers in je profiel je country juist kiezen (dus: Netherlands +31) en dan je telefoonummer opgeven als 6xxxxxx. Zo heb ik het gisteren ook gedaan.

Ander vraagje over Offgamers: kun je niet meerdere gift cards in je mandje zetten en dan in één keer afrekenen? Dat lukte mij nl. niet met een 50 en een 15 dollar card. Beetje lullig, want ze rekenen $ 1.54 per transactie via Paypal. Heb nu maar de bundle van 2 x $50 gekocht en dus $40 over na aanschaf van GTA 5 :D
Klopt, je telefoonnummer moet je goed invoeren..... dus de +31 selecteren en dan (indien 06) beginnen met 6 dus zonder de 0 er voor).

Ik had ook dat ik 2x de transactie fee moest betalen, je kan wel meer dan één de zelfde codes aanschaffen maar geen verschillende....

http://www.pcgamesupply.c...-Gold-Cards-Codes-Points/

PCgamesupply had vanmorgen nog USA live giftcards, nu niet meer, misschien dat ze uitverkocht zijn, heb zelf geen ervaring met deze webwinkel, maar kan me voorstellen dat het voor anderen eens valt uit te proberen.

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Bullet NL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:05:
[...]

Klopt, je telefoonnummer moet je goed invoeren..... dus de +31 selecteren en dan (indien 06) beginnen met 6 dus zonder de 0 er voor).

Ik had ook dat ik 2x de transactie fee moest betalen, je kan wel meer dan één de zelfde codes aanschaffen maar geen verschillende....
Hoe werkt dit precies m.b.t. de manier van betalen en de adresgegevens? :$

Blijkt een lastige vraag... ik kan ook geen duidelijke how-to vinden, iemand een duidelijke link?

[ Voor 10% gewijzigd door UgotHeinzzd op 12-11-2014 15:13 ]

[CiP] Aqueum initium TJ09

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:56
Wat is het voordeel van offgamers t.o.v. de microsoft store. Bij de laatste zelf bedrag kiezen (afgepast op wat je wilt kopen), geen extra fee en geen sms'jes die niet binnen komen?
Mr Magic schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:54:

PayPal fee is een percentage, dus had je ze samen gekocht was je ook zo'n bedrag kwijt (was afaik 0,25+x%), had je misschien 20-30cent gescheeld. Ik heb genoeg credits opgebouwd afgelopen tijd dat ik weer een tijdje 'zonder provisie' kan kopen.

Edit:
Processing Fee :
2.49% + USD 0.30
Processing Time: Instant

Dus had je 0,30 gescheeld.
Roodaap schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:57:
Wat is het voordeel van offgamers t.o.v. de microsoft store. Bij de laatste zelf bedrag kiezen (afgepast op wat je wilt kopen), geen extra fee en geen sms'jes die niet binnen komen?
Hoe wil je in de MS store betalen dan? :P US kom je in dezelfde problemen als de XBO store, je adres tov je betaalgegevens.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 12-11-2014 14:29 ]

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
[b]SinergyX schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:27
[...]

Hoe wil je in de MS store betalen dan? :P US kom je in dezelfde problemen als de XBO store, je adres tov je betaalgegevens.
Je kan in de ms store met paypal betalen. Heb ik laatst nog gedaan, had geen problemen met adres gegevens. Was via ms store wel 0,50 duurder dan via offgamers met ideal.

xbl: superlucky luke

Annoying-Orange schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:05:
[...]

Je kan in de ms store met paypal betalen. Heb ik laatst nog gedaan, had geen problemen met adres gegevens. Was via ms store wel 0,50 duurder dan via offgamers met ideal.
Das vrij uniek..... Het hele Offgamers/giftcard gedoe is juist vandaag en gisteren extra aangezwengeld omdat Microsoft sinds twee dagen het hele PayPal/CreditCard verhaal heeft geblokkeerd.

Ben dus erg benieuwd als jij dat nu nog steeds via PayPal voor elkaar weet te krijgen........

Tenzij je bedoeld dat jij je PayPal account gewoon in de Nederlandse store weet te gebruiken, maar das niet wat wij bedoelen...

[ Voor 9% gewijzigd door Bullet NL op 12-11-2014 15:12 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:41

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Bullet NL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:09:
[...]

Das vrij uniek..... Het hele Offgamers/giftcard gedoe is juist vandaag en gisteren extra aangezwengeld omdat Microsoft sinds twee dagen het hele PayPal/CreditCard verhaal heeft geblokkeerd.

Ben dus erg benieuwd als jij dat nu nog steeds via PayPal voor elkaar weet te krijgen........
Op NeoGaf zijn er ook nog steeds mensen die met hun CC in buitenlandse stores kunnen kopen. Het lijkt dus vooralsnog niet een waterdicht systeem te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 12-11-2014 15:10 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• daaan_1992
Mij is het ook eindelijk gelukt om via offgamers een gift card te kopen. Vreemd dat je via ben geen smsjes uit het buitenland kan krijgen, nu maar via het telefoonnummer van mijn vriendin gedaan.

Beetje jammer dat de 15 dollar kaarten nu ook uitverkocht zijn.

• Annoying-Orange
[...]

Tenzij je bedoeld dat jij je PayPal account gewoon in de Nederlandse store weet te gebruiken, maar das niet wat wij bedoelen...
Ik had het zondag avond gekocht. Een giftcard in de Amerikaanse Microsoft store. Er staat een adres in Alaska ingesteld en een nl paypal met een Nederlands adres.

[...]

Bedoelt ie misschien de Microsoft Store (fysiek) ipv de Xbox Store?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Annoying-Orange
Martinspire schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:41:
[...]

Bedoelt ie misschien de Microsoft Store (fysiek) ipv de Xbox Store?
Nee, ik ben niet naar Amerika afgereisd voor een giftcard :) . Heb het besteld via Microsoftstore.com .

• Chrosser

Chrosser

Heb je dat met een vpn gedaan? Lukt mij namelijk niet op deze manier?

• Mattor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-11 07:35
mfreriks schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:25:
[...]

Had ik ook last van. Gelukkig kun je de indeling van je controller wat aanpassen. Zo heb ik nu zoomen op left trigger, reloaden/use op X en granaat gooien op de rechter shoulder button.
Heb nu inderdaad reload op X en melee op RB, even kijken of dat prettig is, granaat gooien op linkertrigger went wel weer. Net één potje H2A Team Slayer op Stonetown kunnen vinden _/-\o_ . Spreekwoordelijk gezien zuig ik nog wel behoorlijk, maar komt vast wel weer goed. :+ Nu is het weer staren naar het matchmaking scherm in ieder geval...

Ben benieuwd of ik ook de AC codes kan kopen, nog niks gehoord op mijn bieding, maar dan kom ik het jaar qua gaming wel door denk ik. Lang niet zoveel tijd meer als vroeger helaas.

• Mr.Meeuw
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-11 19:15
SinergyX schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:27:

[...]

Net via de US Microsoft Store een gift card van. $60,- gekocht met dezelfde aan mijn account gekoppelde CC die de Xbox weigerde. Daarna de gift card ingevoerd en GTA is nu aan het installeren. :)

I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!

Mr.Meeuw schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:28:
[...]

Net via de US Microsoft Store een gift card van. $60,- gekocht met dezelfde aan mijn account gekoppelde CC die de Xbox weigerde. Daarna de gift card ingevoerd en GTA is nu aan het installeren. :)
Das ook wat, ze maken het via de Xbox onmogelijk, maar staan wel toe om via de eigenstore giftcards te kopen?

• Xepos
Tja dat is een andere bedrijfstak. Dat zijn de winkels van Microsoft en niet de winkel van Xbox.
Annoying-Orange schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:03:
[...]

Nee, ik ben niet naar Amerika afgereisd voor een giftcard :) . Heb het besteld via Microsoftstore.com .
Dat bedoel ik dus: Microsoft Store != Xbox Store. Microsoft Store zijn fysieke winkels, net als dat bart smit een fysieke winkel is. Het staat los van het digitale Xbox platform om games te verkopen in de Xbox Store. Dus op je console zelf. Er is geen app voor de MS Store bv.

Dat het daar lukt vind ik niet zo raar, want ze hebben het dus geblokkeerd om het direct bij Xbox te kopen en downloaden. Je kunt niet iets kopen via de MS Store waarna het ook meteen download. Dan moet je het eerst op je Xbox invoeren.

Andere store, andere problemen dus ;)

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:12
Ik ben blij dat ik al mijn game voor dit jaar al tijdig had gekocht. Volgend jaar zien we wel weer. Genoeg leuks in geval.
Evolve(twijfelgeval) mogelijk fysieke aanschaf
Quantum break
Battlefield hardline al fysiek gekocht.
The division
Star wars Battlefront 😁

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:56
Mr.Meeuw schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:28:
[...]

Krijg je die codes ook digitaal in je mailbox dan?

Want als ik hier kijk staat erbij "This card will be sent to you" en dat lijkt dus meer op een fysieke kaart?

Misschien kan ik niet zoeken, maar ik kan geen optie vinden om ergens digitaal tegoed aan te schaffen voor een zelf te kiezen bedrag?

• maswa1414
Ik heb de optie gift card vanaf 5 dollar gekozen (optie uiterst links) dan kan je via drop down menu een bedrag kiezen tot 100 dollar waar download bij staat(dus niet fysiek)
Ik heb in mijn geval 60 dollar aangeschaft en afgerekend via paypal (nl).
Net een mailtje gehad van ms: "Thank you for shopping at Microsoft Store. We have received your order and it may take as long as 4-6 hours for us to process it."
nog even afwachten dus

[ Voor 3% gewijzigd door maswa1414 op 12-11-2014 17:25 ]

• Annoying-Orange
Mr Magic schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:18:
[...]

Krijg je die codes ook digitaal in je mailbox dan?

Want als ik hier kijk staat erbij "This card will be sent to you" en dat lijkt dus meer op een fysieke kaart?

Misschien kan ik niet zoeken, maar ik kan geen optie vinden om ergens digitaal tegoed aan te schaffen voor een zelf te kiezen bedrag?
Je krijgt de code in je mailbox en toen ik had betaald kreeg ik hem ook te zien.

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Annoying-Orange schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:31:
[...]

Je krijgt de code in je mailbox en toen ik had betaald kreeg ik hem ook te zien.
Ow dat is nice om te horen!! Ik dacht ook dat je thuis gestuurd kreeg. Ik kocht ze zelf altijd via g2play, maar zal het nu via de us store doen.

Bedankt :-)

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
maswa1414 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:23:
Ik heb de optie gift card vanaf 5 dollar gekozen (optie uiterst links) dan kan je via drop down menu een bedrag kiezen tot 100 dollar waar download bij staat(dus niet fysiek)
Ik heb in mijn geval 60 dollar aangeschaft en afgerekend via paypal (nl).
Net een mailtje gehad van ms: "Thank you for shopping at Microsoft Store. We have received your order and it may take as long as 4-6 hours for us to process it."
nog even afwachten dus
Zodra je het binnen hebt laat het even weten, dan ga ik het ook via die weg doen!

https://www.youtube.com/@droommotor

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:56
Sinds de paypal optie via de console niet meer werkte bestel ik mijn giftcards bij de MS-store (US) en betaal via paypal, heeft altijd gewerkt en werkt nog steeds. Soms idd even zoeken naar de digitale codes, duurt over het algemeen wel tot een uurtje tot je de email met de code binnen krijgt (bij mij dan).

• Denzis
Via de MS store krijg ik helaas de volgende melding. Misschien komt dat omdat mijn paypal niet overheen komt met mijn ''amerikaanse adres''

There was an issue processing your order. Please close your internet browser and resubmit your order in a new browser window using a different payment method. If you are still having challenges, please contact customer service for assistance in completing your purchase.
Error Code:75550

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:37

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Al een hele tijd niets meer gepost........

Heeft hier iemand enig idee of er nog andere Xbox one packs uitkomen met een 1TB opslag? Vind die COD pack best wel leuk, maar heb toch liever een gewoon zwarte.

XBL: theArthurrrr

• jerrymcburg
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:16
Goede aanbiedingen voor Assassins creed unity + blackflag zijn weer terug op ebay (39,95 dollar)

http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

• maswa1414
Denzis schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:26:
[...]

Zodra je het binnen hebt laat het even weten, dan ga ik het ook via die weg doen!
Inmiddels GTa 5 al aan het binnenhalen ...Het werkt dus ;)
Duurde overigens wel een half uurtje voordat ik de code per mail binnenkreeg per e-mail en zichtbaar werd in mijn account. Ook ik heb gewoon nl paypal, Us account op een adres in alaska dus ook geen tax :)
Als dit blijft werken is het perfect! je kan elk bedrag kiezen vanaf 5 dollar tot 100 dollar >:)

[ Voor 36% gewijzigd door maswa1414 op 12-11-2014 20:24 ]

Verwijderd

jerrymcburg schreef op woensdag 12 november 2014 @ 19:56:
Goede aanbiedingen voor Assassins creed unity + blackflag zijn weer terug op ebay (39,95 dollar)

http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Ik wil die wel kopen, maar dan geeft eBay aan dat er geen verzending mogelijk is naar Nl. Ik wil het gewoon via de mail, maar kan geen contact opnemen met de verkoper.

• Xepos
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:17:
[...]

Ik wil die wel kopen, maar dan geeft eBay aan dat er geen verzending mogelijk is naar Nl. Ik wil het gewoon via de mail, maar kan geen contact opnemen met de verkoper.
Op eBay is er altijd de optie om de verkoper te contacteren. Scroll even naar onder.

• Glivch
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 11:30
[...]

Als je het niet erg vind om 5 dollar meer uit te geven, bestel hem hier.
http://www.ebay.com/itm/X...Games&hash=item51c68a8a18

Ik heb zelf twee sets gekocht en binnen een uur ontvangen. Erg tevreden.

• jerrymcburg
[...]

gewoon amerikaans shipping adress aanmaken en dan kiezen voor economy shipping.

To receive the codes via email: No Charge > Choose Economy Shipping

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-11 12:54
ArenjaZ schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:19:
[...]

Als je het niet erg vind om 5 dollar meer uit te geven, bestel hem hier.
http://www.ebay.com/itm/X...Games&hash=item51c68a8a18

Ik heb zelf twee sets gekocht en binnen een uur ontvangen. Erg tevreden.
Ik heb bij dezelfde persoon gekocht vanochtend om half 10, helaas nog niets ontvangen.
Via deze link: http://www.ebay.com/itm/3...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Verwijderd

jerrymcburg schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:20:
[...]

gewoon amerikaans shipping adress aanmaken en dan kiezen voor economy shipping.

To receive the codes via email: No Charge > Choose Economy Shipping
Bedankt, heb het op deze manier gedaan.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:10
[...]

Heb deze week gewoon nog een Gift Card gekocht via www.microsoftstore.com. Met een Amerikaans adres en met mijn Nederlandse creditcard. Geen enkel probleem.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Glivch
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 11:30
MrOizo2005 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:30:
[...]

Ik heb bij dezelfde persoon gekocht vanochtend om half 10, helaas nog niets ontvangen.
Via deze link: http://www.ebay.com/itm/3...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Vreemd. Ik bestelde ze rond 00:30 en kreeg ze rond 01:45. Misschien dat ze vanwege het tijdsverschil wat later verzonden worden. Vervelend dat je ze niet meteen krijgt, dat wel.

• jerrymcburg
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:31:
[...]

Bedankt, heb het op deze manier gedaan.
net de codes al binnen gekregen (dus binnen 30 min)
Rivanov schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:34:
[...]

Heb deze week gewoon nog een Gift Card gekocht via www.microsoftstore.com. Met een Amerikaans adres en met mijn Nederlandse creditcard. Geen enkel probleem.
Dat is een giftcard kopen in een winkel. Dat is niet direct aanschaffen via console.

Het gaat dus om de combinatie tussen http://store.xbox.com en Paypal of CreditCard

Verwijderd

jerrymcburg schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:40:
[...]

net de codes al binnen gekregen (dus binnen 30 min)
Jup, heb de codes ook ontvangen. Unity is nu aan het downloaden :)

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:10
Martinspire schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:50:
[...]

Dat is een giftcard kopen in een winkel. Dat is niet direct aanschaffen via console.

Het gaat dus om de combinatie tussen http://store.xbox.com en Paypal
Dat werkt al sinds lange tijd niet meer.. dat is niet echt 'nieuw'.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Dennahz
  • Laatst online: 12-11 20:19

Dennahz

Life feels like hell should.

*Note: This product is available for US account with USD currency only.
Offgamers... ze verzieken de hele markt nu :o

Twitter

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 16:02
Dennahz schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:44:
[...]

The giftcards zijn toch ook alleen voor US met dollars... Zie niet in wat hier mis is.
Als je een US adres aanmaakt kan je gewoon betalen met de giftcards

Xbox Live Knalle Arie

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Ze kopen die kaarten bij Microsoft lijkt me. Misschien zijn ze op hun vingers getikt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Willybubba
  • Laatst online: 14:58

Willybubba

Nut up or shut up.

NetFlix lijkt down op de One?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Is eigenlijk al bekend wat Microsoft met Xbox Fitness gaat doen in 2015? Het zou naar een subscription gaan (Fitness Pass die je naast je Gold dinges moet hebben). Al wat gelekt met prijzen of zo? :)

XBO: Michaël#3318

• Denzis
maswa1414 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:16:
[...]

Inmiddels GTa 5 al aan het binnenhalen ...Het werkt dus ;)
Duurde overigens wel een half uurtje voordat ik de code per mail binnenkreeg per e-mail en zichtbaar werd in mijn account. Ook ik heb gewoon nl paypal, Us account op een adres in alaska dus ook geen tax :)
Als dit blijft werken is het perfect! je kan elk bedrag kiezen vanaf 5 dollar tot 100 dollar >:)
Bij mij werkt het ook. Helaas zonder paypal maar wel met CC.

Good news everyone:
Microsoft has nearly sold 10 million Xbox One consoles

Microsoft has just announced they're close to having sold over 10 million Xbox One consoles since launching nearly a year ago. The information is from internal data gathered by Microsoft.

New blockbuster games and new bundles have helped to push higher Xbox One sales the past few weeks. Xbox One sales have tripled in the U.S. since November 2 when Microsoft took $50 off any bundles sold. This has helped the Xbox One lead the generation 8 console sales in the U.S. for the last two weeks. And has allowed Microsoft to sell nearly 10 million Xbox One consoles to retailers.

It's an important milestone for team Xbox, and we're excited to see how the upcoming holidays playout with new games and the aggressive price cutting.
Volgens deze cijfers zou er niet eens zo gigantisch veel verschil zitten tussen PS4 en X1 sales overigens (VG Chartz geeft nu 6.2 ipv 10 miljoen aan :X maar die 12 miljoen van PS4 zit redelijk in de lijn der verwachting met de laatst aangekondigde sales van Sony.

[ Voor 52% gewijzigd door Martinspire op 12-11-2014 23:43 ]

• wes-
Martinspire schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:42:
Good news everyone:
[...]

Volgens deze cijfers zou er niet eens zo gigantisch veel verschil zitten tussen PS4 en X1 sales overigens (VG Chartz geeft nu 6.2 ipv 10 miljoen aan :X maar die 12 miljoen van PS4 zit redelijk in de lijn der verwachting met de laatst aangekondigde sales van Sony.
Ja "good news everyone" Futurama style :P want ik vind het wel jammer dat het "nearly" is en "sold to retailers", dan kun je er vanuit gaan dat ze de feestdagen bij die 10 miljoen ingecalculeerd hebben.

Maar desalniettemin goede vooruitzichten :)

Die tekst staat er al maanden hoor :P

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Martinspire schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:42:
Good news everyone:
[...]

Inderdaad goed nieuws, als we puur kijken naar sold-in, dus naar retailers, denk ik dat op het einde van het jaar Microsoft aan 11-12mil zit, en Sony aan 16-17mil. Microsoft is dus het gat aan het verkleinen, wat wel positief nieuws is voor alle gamers.

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:18

S2S

Nefiorim schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:09:
Is eigenlijk al bekend wat Microsoft met Xbox Fitness gaat doen in 2015? Het zou naar een subscription gaan (Fitness Pass die je naast je Gold dinges moet hebben). Al wat gelekt met prijzen of zo? :)
Ik heb er nog niets over gelezen ;)

Maar ik denk als de betaalde content, die ook echt de moeite waard is (voor mij alles wat in de buurt komt van P90x en Insanity, P90X heb ik gekocht) als dat een beetje verkoopt en mensen veel Xbox Fitness doen, kun je je model aanpassen, en dus zeggen "er komen genoeg inkomsten binnen uit verkopen en door reclame."

Dus daar hoop ik eigenlijk op, als als ik het zo zie op social media, slaat Xbox fitness behoorlijk aan.

Zelf doe ik het een paar keer in de week.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:12

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Heren (en dames?),

De afgelopen dagen is hier nogal driftig gepost over het kopen van games uit de US store, ebay codes etc. Hoewel dit hartstikke interessante en nuttige info is vertroebelen ze de discussie in dit topic nogal, en maken ze het topic lastig te volgen.

Ik wil jullie dan ook vragen om die discussie vanaf heden voort te zetten in [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen. Op die manier kunnen we het hier over de Xbox One blijven hebben :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Chrosser

Chrosser

Artikel van de Xbox one sales staat nu ook op de frontpage van tweakers. Daarbij gaat het inderdaad om de consoles die aan de retailers afgeleverd zijn.
Met daarbij de noot dat ook de PS4 consoles zo meestal berekend worden. Geen appels met peren dus. Ik ben in ieder geval blij met mijn console. Dat deze minder verkoopt dan de PS4 maakt mij helemaal niks uit. Vind het alleen fijn dat het gat wat kleiner wordt zodat de shitstorm rondom Microsoft eens wat minder wordt. De laatste dagen lees ik alleen maar problemen met PSN, alleen wordt dat opvallend stil gehouden.. terwijl als dit bij de One gebeurde de hele wereld in rep en roer lijkt te staan.

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb beide (PS4 en One) en ik moet zeggen dat momenteel Microsoft gewoon beter bezig is. Ze luisteren naar de wensen van de eigenaren, ze brengen exclusives uit als een malle (alleen deze 2 maanden al Forza Horizon 2, Sunset Overdrive en Halo: Master Chief Collection) en ze updaten het OS ook als een gek. Mijn PS4 staat eigenlijk vrij weinig te doen op het moment (al verwacht ik dat dat volgend jaar wel weer bijtrekt).

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Denzis
Gisteren nog COD en GTA V gekocht (met giftcards dat terzijde)

Mijn lijstje wordt nu wel iets te groot eigenlijk, lijkt steam wel.

1. Halo MCC
2. Forza Horizon 2
3. Forza Motorsport 5
4. Fifa 15
5.BF4
6. NFS Rivals
7. The Evil Within
8. Assasins Creed Black Flag
9. Dead Rising 3
10. Titanfall
11. Call Of Duty Advanced Warfare
12. GTA V
13. Middle Earth: Shadow of Mordor
14. Madden

Oh god..

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Willybubba schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:29:
Ik heb beide (PS4 en One) en ik moet zeggen dat momenteel Microsoft gewoon beter bezig is. Ze luisteren naar de wensen van de eigenaren, ze brengen exclusives uit als een malle (alleen deze 2 maanden al Forza Horizon 2, Sunset Overdrive en Halo: Master Chief Collection) en ze updaten het OS ook als een gek. Mijn PS4 staat eigenlijk vrij weinig te doen op het moment (al verwacht ik dat dat volgend jaar wel weer bijtrekt).
Ik heb ook beide apparaten (en een Wii U). Die console war zal me allemaal een worst wezen. Uiteindelijk wil ik gewoon de games kunnen spelen. Het is wel zo dat ik vnl. mijn multiplayer games op de PS4 koop, aangezien alle mensen in mijn omgeving een PS4 hebben.

Verwijderd

Chrosser schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:26:
Artikel van de Xbox one sales staat nu ook op de frontpage van tweakers. Daarbij gaat het inderdaad om de consoles die aan de retailers afgeleverd zijn.
Met daarbij de noot dat ook de PS4 consoles zo meestal berekend worden. Geen appels met peren dus. Ik ben in ieder geval blij met mijn console.
Wel appels met peren. Cijfers van MS zijn sold in (retail) verkopen. Sony's cijfers zijn sold through (consument)
Dat deze minder verkoopt dan de PS4 maakt mij helemaal niks uit. Vind het alleen fijn dat het gat wat kleiner wordt zodat de shitstorm rondom Microsoft eens wat minder wordt. De laatste dagen lees ik alleen maar problemen met PSN, alleen wordt dat opvallend stil gehouden.. terwijl als dit bij de One gebeurde de hele wereld in rep en roer lijkt te staan.
Neem van mij aan dat de wereld aan beide kanten in rep en roer staat als er wat mis is ;) Dat is de wereld waarin we tegenwoordig leven.

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

xelfer schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:11:
[...]

Ik heb ook beide apparaten (en een Wii U). Die console war zal me allemaal een worst wezen. Uiteindelijk wil ik gewoon de games kunnen spelen. Het is wel zo dat ik vnl. mijn multiplayer games op de PS4 koop, aangezien alle mensen in mijn omgeving een PS4 hebben.
Eens hoor, console war is een kinderachtig iets. Ik wil ook gewoon kunnen spelen wat ik wil (vandaar dat ik ze ook alledrie heb). Bij mij is 't andersom, de meeste van mijn vrienden zijn Xbox-gamers (sterker nog, mijn PS4 friendslist is leeg :'() dus ik speel zelf ook voornamelijk op de One.

En alledrie de apparaten hebben hun voor- en nadelen en hun exclusives.

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-11 12:33
Weet iemand nog leuke Coop games ( buiten Diablo ) die je gewoon nog lekker ouderwets kan spelen op 1 xbox one ? ( al dan niet met splitscreen )

• Xepos
Plants vs Zombies: Garden warfare!
Echt leuk spel. Heerlijk splitscreen en af en toe eens multiplayer.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-11 10:57
/edit
Sorry, zie dat in andere topic moest :)

[ Voor 82% gewijzigd door UltraSub op 13-11-2014 10:31 ]

Verwijderd

Xepos schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:29:
Plants vs Zombies: Garden warfare!
Echt leuk spel. Heerlijk splitscreen en af en toe eens multiplayer.
Ik wou dat net gaan posten. Zeer ondergewaardeerde game.

• mfneed
Lokale coop bedoel je neem ik aan? Halo MCC is Coop:) Halo sparten assault (niet zeker?) daarnaast heb je ook nog Worms en Forza die samen op de bank te spelen zijn, hier wel tegen mekaar

• ErwinJ
mfreriks schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:33:
Lokale coop bedoel je neem ik aan? Halo MCC is Coop:) Halo sparten assault (niet zeker?) daarnaast heb je ook nog Worms en Forza die samen op de bank te spelen zijn, hier wel tegen mekaar
Lokale coop ja, samen met een vriend op de bank spelen.

Verwijderd

ErwinJ schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:35:
[...]

Lokale coop ja, samen met een vriend op de bank spelen.
Weet niet of je van voetbal games houdt, maar PES 2015 is weer helemaal terug van weg geweest. Sowieso zijn de meeste sport games ideaal voor lokale coop.

• ErwinJ
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:37:
[...]

Weet niet of je van voetbal games houdt, maar PES 2015 is weer helemaal terug van weg geweest. Sowieso zijn de meeste sport games ideaal voor lokale coop.
Niet echt mijn ding.
Halo Mcc ga ik dus nu wel halen, blijkbaar heb ik niet goed gelezen dat deze ook lokale coop was.

• mfneed
ErwinJ schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:42:
[...]

Niet echt mijn ding.
Halo Mcc ga ik dus nu wel halen, blijkbaar heb ik niet goed gelezen dat deze ook lokale coop was.
http://www.co-optimus.com...ter-chief-collection.html

Edit: hier een lijst: http://www.co-optimus.com/system/24/xbox-one.html je kan hier filteren op Online co-op of couch co-op

[ Voor 16% gewijzigd door mfneed op 13-11-2014 10:47 ]

• ErwinJ
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:31:
[...]

Ik wou dat net gaan posten. Zeer ondergewaardeerde game.
Leuk...deze zit in de EA vault als ik goed heb :).
Bedankt.

Verwijderd

Weet iemand hier of de us store is geblokeerd in nl, ik kan namelijk niks meer kopen met met 3v creditcard, voorheen wel altijd me games zo gekocht?

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-11 10:45
BM schreef op donderdag 13 november 2014 @ 07:47:
[modbreak]
Heren (en dames?),

De afgelopen dagen is hier nogal driftig gepost over het kopen van games uit de US store, ebay codes etc. Hoewel dit hartstikke interessante en nuttige info is vertroebelen ze de discussie in dit topic nogal, en maken ze het topic lastig te volgen.

Ik wil jullie dan ook vragen om die discussie vanaf heden voort te zetten in [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen. Op die manier kunnen we het hier over de Xbox One blijven hebben :)
[/]

• Ninjetsu NL
Heeft iemand al enigszins fatsoenlijk de multiplayer van Halo MMC aan kunnen zwengelen? :)

• mfneed
Ninjetsu NL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:12:
Heeft iemand al enigszins fatsoenlijk de multiplayer van Halo MMC aan kunnen zwengelen? :)
Druk bezig met singleplayer! Halo CE finnished! Halo 2 gestart, las gister dat het shield een velletje papier was.. nou, heb ik geweten :+ vrij pittig! Maar man hey, die beelden/cutscenes en geluiden in Halo 2 _/-\o_ _/-\o_

wil eventueel van het weekend de multiplayer een kans geven!!

• Denzis
mfreriks schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:21:
[...]

Druk bezig met singleplayer! Halo CE finnished! Halo 2 gestart, las gister dat het shield een velletje papier was.. nou, heb ik geweten :+ vrij pittig! Maar man hey, die beelden/cutscenes en geluiden in Halo 2 _/-\o_ _/-\o_

wil eventueel van het weekend de multiplayer een kans geven!!
Gespeeld op herioc?

Ik heb ook het gevoel dat het lastiger is dan de voorgaande halo's op de een of andere manier..

Ben ook wel benieuwd naar de multiplayer ik ga vanavond weer een poging wagen!

• wes-
Ninjetsu NL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:12:
Ik heb gisteren de multiplayer gespeeld, dik verloren maar gelukkig toch 2 man kunnen killen :P Ik denk dat ik te oud ben voor dit soort dingen, heb ook niet de tijd om hele dagen de maps uit m'n hoofd te leren. Ik zou nog wel een keertje willen co-oppen met iemand en dan het liefst met iemand die ook nog nooit Halo heeft gespeeld :)

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:18
wes- schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:36:
[...]

Ik heb gisteren de multiplayer gespeeld, dik verloren maar gelukkig toch 2 man kunnen killen :P Ik denk dat ik te oud ben voor dit soort dingen, heb ook niet de tijd om hele dagen de maps uit m'n hoofd te leren. Ik zou nog wel een keertje willen co-oppen met iemand en dan het liefst met iemand die ook nog nooit Halo gespeeld heeft :)
Ik ben gisteren ook voor de allereerste keer begonnen met Halo.
Dus mij mag je wel uitnodigen. mikbar5707

• mfneed
Denzis schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:33:
[...]

Gespeeld op herioc?

Ik heb ook het gevoel dat het lastiger is dan de voorgaande halo's op de een of andere manier..

Ben ook wel benieuwd naar de multiplayer ik ga vanavond weer een poging wagen!
Inderdaad gespeeld op Heroic, Halo CE ook op Heroic uitgespeeld:) Halo 2 is andere koek :+

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
wes- schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:36:
[...]

Ik heb gisteren de multiplayer gespeeld, dik verloren maar gelukkig toch 2 man kunnen killen :P Ik denk dat ik te oud ben voor dit soort dingen, heb ook niet de tijd om hele dagen de maps uit m'n hoofd te leren. Ik zou nog wel een keertje willen co-oppen met iemand en dan het liefst met iemand die ook nog nooit Halo heeft gespeeld :)
Als de Halo 2 Multiplayer net zo is als 'back in the days', dan moet je echt meedogenloos zijn wil je in de top 5 geraken. Waar de latere Halo games nog enigszins geschikt waren voor beginners, heb je voor Halo 2 echt skill en eerder genoemde mindset nodig.
Pagina: 1 ... 76 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!