Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-10 18:59
halofreak1990 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:44:
[...]

Als de Halo 2 Multiplayer net zo is als 'back in the days', dan moet je echt meedogenloos zijn wil je in de top 5 geraken. Waar de latere Halo games nog enigszins geschikt waren voor beginners, heb je voor Halo 2 echt skill en eerder genoemde mindset nodig.
Benieuwd of ik er weer in kan komen net als in ''the old days'' :)

Ik zie veel mensen hier op Heroic spelen... waarom niet Legendary? Ik kan niet zeggen dat ik de eerst twee levels van CE op Legendary moeilijker vond dan eerder?!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Ninjetsu NL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:53:Ik zie veel mensen hier op Heroic spelen... waarom niet Legendary? Ik kan niet zeggen dat ik de eerst twee levels van CE op Legendary moeilijker vond dan eerder?!
Het schijnt dat de moeilijkheid van Herioc is aangepast (Was ook gewoon te makkelijk in Halo CE). Kan me voorstellen dat mensen daarom op Heroic gaan spelen, om het te proberen.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:12

BM

Moderator Spielerij
Denzis schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:49:
Gisteren nog COD en GTA V gekocht (met giftcards dat terzijde)

Mijn lijstje wordt nu wel iets te groot eigenlijk, lijkt steam wel.

1. Halo MCC
2. Forza Horizon 2
3. Forza Motorsport 5
4. Fifa 15
5.BF4
6. NFS Rivals
7. The Evil Within
8. Assasins Creed Black Flag
9. Dead Rising 3
10. Titanfall
11. Call Of Duty Advanced Warfare
12. GTA V
13. Middle Earth: Shadow of Mordor
14. Madden

Oh god..
Zijn dat de games die je nu hebt, of de games die je nog moet spelen?
Indien dat eerste, dat valt wel mee toch? Indien dat laatste... zou ik eens stoppen met games kopen :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
BM schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:58:
[...]

Zijn dat de games die je nu hebt, of de games die je nog moet spelen?
Indien dat eerste, dat valt wel mee toch? Indien dat laatste... zou ik eens stoppen met games kopen :p
In beide gevallen moet ik inderdaad even stoppen met kopen :$

https://www.youtube.com/@droommotor

• Mosselmaniac
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 18:21
@Denzis, of @All:

Ik wil ook GTA V voor m'n Xbox One kopen.

Ik wil alleen even een scenario voorleggen.

Ik heb een Giftcard twv 50 euro in m'n Nederlandse account staan. Als ik m'n Xbox op Amerika zet (waar hij altijd op staat), kan ik niets kopen van dat tegoed.

Switch ik naar NL, zie ik het tegoed wel staan. Dan springt alleen pre-order GTA V van 60$ (48 euro) naar 70 euro.

Daarbij komt, ik kan hem ook gewoon op schijfje kopen in een NL-winkel, voor 50 euro. Best een fors verschil. Maar volgens mij komt het er op neer dat ik 70 euro "moet" betalen, omdat die giftcard in de NL-account zit.

Jullie nog een tipje of ik dit handiger kan doen?

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 14:58

Willybubba

Nut up or shut up.

Denzis schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:20:
[...]

In beide gevallen moet ik inderdaad even stoppen met kopen :$
Nee, Sunset Overdrive mist nog :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:31:
[...]

Ik wou dat net gaan posten. Zeer ondergewaardeerde game.
Heb de game al 4 maanden op mijn X1 staan maar nog nooit gespeeld. Volgende week eens gaan doen als ik vrij ben.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Mosselmaniac schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:14:
@Denzis, of @All:

Ik heb een Giftcard twv 50 euro in m'n Nederlandse account staan. Als ik m'n Xbox op Amerika zet (waar hij altijd op staat), kan ik niets kopen van dat tegoed.

Switch ik naar NL, zie ik het tegoed wel staan. Dan springt alleen pre-order GTA V van 60$ (48 euro) naar 70 euro.

Daarbij komt, ik kan hem ook gewoon op schijfje kopen in een NL-winkel, voor 50 euro. Best een fors verschil. Maar volgens mij komt het er op neer dat ik 70 euro "moet" betalen, omdat die giftcard in de NL-account zit.

Ik zou je euro's lekker bewaren tot er een aanbieding komt of voor dingen die minder in prijs verschillen. €20/€22 meer betalen is wel heel erg veel imo.

• Denzis
Mosselmaniac schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:14:
@Denzis, of @All:

Ik zou dat tegoed ook bewaren. Althans ik zou geen 70 euro willen neerleggen voor GTA V. Dus tegoed bewaren en misschien een leuke game kopen uit de sale en GTA V lekker in de winkel kopen of US store enz.

• mobygo76
  • Laatst online: 13-11 13:12
Ik zag op twitter gisteren dat je Dragon Age al kunt proberen, bij mij is het nog niet gelukt. Bij iemand anders wel? Gaat om EA Access uiteraard.

Verwijderd

Staat jouw account wel op US? Want in NL komt hij een paar dagen later uit, dus kan je hem ook pas over een paar dagen proberen.
mobygo76 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:30:
Ik zag op twitter gisteren dat je Dragon Age al kunt proberen, bij mij is het nog niet gelukt. Bij iemand anders wel? Gaat om EA Access uiteraard.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ninjetsu NL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:53:
[...]

Benieuwd of ik er weer in kan komen net als in ''the old days'' :)

Ik zie veel mensen hier op Heroic spelen... waarom niet Legendary? Ik kan niet zeggen dat ik de eerst twee levels van CE op Legendary moeilijker vond dan eerder?!
Ik speel Legendary gelijk en vind dat het vergeleken met de originele Halo op de Xbox toch vrij pittig is geworden.
Ik had Halo op Legendary niveau uitgespeeld, maar kan me echt niet herinneren dat ik al moeite had bij de 2e missie 8)7
Ik wil er ook een beetje doorheen rushen, maybe dat ik een kleine beetje ongeduldig was om veilig door de missie te gaan.

Ik ga me de komende maanden wel vermaken om de SP op Legendary uit te spelen en ook de MP

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-11 13:44
crzyhiphopazn schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:40:
Ik speel Legendary gelijk en vind dat het vergeleken met de originele Halo op de Xbox toch vrij pittig is geworden.
...
Kan het niet gewoon aan onze leeftijd liggen, ik merk ook vaak dat ik tegenwoordig minder goed nog slechter ben dan pakweg een jaar of 10-30 geleden...

• mobygo76
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:34:
Staat jouw account wel op US? Want in NL komt hij een paar dagen later uit, dus kan je hem ook pas over een paar dagen proberen.

[...]
Ik heb hem op US staan, maar ik wacht nog wel rustig een dagje ;).

• Denzis
db I Delirium schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:48:
[...]

Kan het niet gewoon aan onze leeftijd liggen, ik merk ook vaak dat ik tegenwoordig minder goed nog slechter ben dan pakweg een jaar of 10-30 geleden...
Ik ben zelf inmiddels 23. En was dus ongeveer rond de 12 jaar oud dat ik begon met halo. Heb het toch heel fanatiek gespeeld de jaren erna zowel op de pc/xbox en xbox 360..

Dus daar kan het niet aan liggen haha.

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-10 18:59
crzyhiphopazn schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:40:
[...]

Ik had Halo op Legendary niveau uitgespeeld, maar kan me echt niet herinneren dat ik al moeite had bij de 2e missie 8)7
Ik wil er ook een beetje doorheen rushen, maybe dat ik een kleine beetje ongeduldig was om veilig door de missie te gaan.

Ik ga me de komende maanden wel vermaken om de SP op Legendary uit te spelen en ook de MP
Haha... tsja die rode Elites zijn bastards!!! :Y) Wat ik wel merk is dat de mapkennis er nog goed in zit en verder heb ik het idee dat ik doordat je door de jaren heen wat meer shooters speelt, het gevecht slimmer in gaat. Je moet er in ieder geval voor zorgen dat je de rode Elites 1-on-1 bestrijdt... laat je jackals en grunts mee doen, dan lig je zo plat }:|

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 14:47
mobygo76 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:57:
[...]

Ik heb hem op US staan, maar ik wacht nog wel rustig een dagje ;).
Hij speelt lekker weg... Jammer dat ik al door de helft van de trial uren zit :(

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Nu twee avonden met de SP aan de gang geweest (H1 en H2). Lekker simpel op 'normal' (heb ook nog een gezinsleven) maar bevalt super goed. Gewoon lekker om die levels weer te spelen, de opmerkingen van je AI medestanders te horen (grappig!) en natuurlijk de muziek die zo goed de sfeer in de game bepaald, heerlijk!

Alleen die multiplayer... Wat een grove schande is dit. Jaren geleden kregen de 'early adaptors' het voor elkaar om via Xbox connect Halo 1 online te spelen... Hoe kan dit toch gebeuren dat er al drie dagen voorbij zijn zonder een opmerking of mededeling vanuit MS, 343 of Activision.. Schandalig hoe ze hier omgaan met de community.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

db I Delirium schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:48:
[...]

Haha ik ben juist beter geworden.
Kan nu blindelings spelen op een controller.
Aan me leeftijd ligt het niet ben 29 :*)

BF, CoD, Destiny gaat me makkelijk af.
Ninjetsu NL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:01:
[...]

Haha... tsja die rode Elites zijn bastards!!! :Y) Wat ik wel merk is dat de mapkennis er nog goed in zit en verder heb ik het idee dat ik doordat je door de jaren heen wat meer shooters speelt, het gevecht slimmer in gaat. Je moet er in ieder geval voor zorgen dat je de rode Elites 1-on-1 bestrijdt... laat je jackals en grunts mee doen, dan lig je zo plat }:|
Haha ja die rode zijn echt bastards.
Kan me niet herinneren dat die in Halo op de Xbox aanwezig waren.

Maar ik kill die grunts dan die normale elites met grenade, pulse rifles en me eigen rilfe.

Missie 2 is ander verhaal daar kan je in het begin niet echt schuilen alleen rond rennen en proberen die banshees uit de lucht te schieten

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-11 22:53
D-Ed schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:38:

Alleen die multiplayer... Wat een grove schande is dit. Jaren geleden kregen de 'early adaptors' het voor elkaar om via Xbox connect Halo 1 online te spelen... Hoe kan dit toch gebeuren dat er al drie dagen voorbij zijn zonder een opmerking of mededeling vanuit MS, 343 of Activision.. Schandalig hoe ze hier omgaan met de community.
Ben ik niet helemaal met je eens, gisteren hebben ze het volgende op hun website geplaatst:

http://www.eurogamer.net/...matchmaking-fix-due-today

Tuurlijk is vervelend dat de multiplayer niet goed werkt op dag van de release maar om nou meteen te zeggen dat het 'schandalig' is hoe er met de community wordt omgegaan vindt ik wat overdreven. Dit gezien het feit dat ze binnen een dag A ) aangaven op de hoogte te zijn van het probleem en er hard aan werken om het op te lossen en B ) na een dag een fix uitrollen die het probleem op zou moeten lossen.

[ Voor 40% gewijzigd door Negative op 13-11-2014 14:48 ]

Belangrijker: heeft het al gewerkt en hoe is de status nu?
Werkte coop overigens wel of ook niet?

Enerzijds fijn dat ze aangeven dat ze ermee bezig zijn, anderzijds is dat natuurlijk gewoon te laat. Ze hebben gewoon alles niet goed ingeschat. Net als Driveclub afgezaagd werd bij launch, wordt nu ook deze titel afgezaagd en dat is gewoon terecht. Het moet werken, punt. Dat het niet vloeiend werkt is nog niet eens zo'n probleem, maar als je helemaal niet online kunt, is dat gewoon not-done.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Denzis
Wat ik jammer vind is dat ze (voor mij) belangrijke dingen eruit hebben gesloopt. Zo had ik begrepen dat er geen double team playlists meer zijn (iets wat ik ontzettend veel speelde) en is ook armor customization er uit gesloopt voor halo 3.

[ Voor 3% gewijzigd door Denzis op 13-11-2014 14:58 ]

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
D-Ed schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:38:
Nu twee avonden met de SP aan de gang geweest (H1 en H2). Lekker simpel op 'normal' (heb ook nog een gezinsleven) maar bevalt super goed. Gewoon lekker om die levels weer te spelen, de opmerkingen van je AI medestanders te horen (grappig!) en natuurlijk de muziek die zo goed de sfeer in de game bepaald, heerlijk!

Activision....?.....
En 343i heeft op twitter gereageerd dat ze er mee bezig zijn, ik hou het zelf niet in de gaten maar het is hier al een keer gepost.

• D-Ed
  • Niet online
Ereaser schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:01:
[...]

Activision....?.....
En 343i heeft op twitter gereageerd dat ze er mee bezig zijn, ik hou het zelf niet in de gaten maar het is hier al een keer gepost.
Excues, ik loop een dagje achter. Blijft vreemd dat een game die zo'n beetje Xbox live (en de Xbox) groot heeft gemaakt gewoon niet werkt op het beste online netwerk... En idd.. Activison..? Ik ben weer verder met mijn werk :+

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
mobygo76 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:30:
Weet je al meer??

Ja dus.. voor 6 uur.

[ Voor 4% gewijzigd door Vecodo op 13-11-2014 16:15 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:58
Hier nog mensen die Dragon Age definitief gaan spelen?

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 13-11-2014 16:15 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Alamo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:31
Negative schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:47:
[...]

Ben ik niet helemaal met je eens, gisteren hebben ze het volgende op hun website geplaatst:

http://www.eurogamer.net/...matchmaking-fix-due-today

Tuurlijk is vervelend dat de multiplayer niet goed werkt op dag van de release maar om nou meteen te zeggen dat het 'schandalig' is hoe er met de community wordt omgegaan vindt ik wat overdreven. Dit gezien het feit dat ze binnen een dag A ) aangaven op de hoogte te zijn van het probleem en er hard aan werken om het op te lossen en B ) na een dag een fix uitrollen die het probleem op zou moeten lossen.
Ik vind het schandalig dat het niet werkt bij launch, maar ze lichten de community wel in, zo goed en zo kwaad als het gaat.

Helaas helaas helaas gebeurt het steeds vaker dat games bij launch niet goed werken of überhaupt niet af zijn (ahum, Halo MCC). Ik hoop echt van harte dat dit niet de standaard wordt. Ik betaal xx euro om op de launch date een werkend spel te hebben, niet twee weken daarna (kort door de bocht: stel het spel dan twee weken uit).

Een paar bugs, glitches, prima. We zijn allemaal mensen. Maar ik vind zelf 'schandalig' wel een goede beschrijving voor deze launch.

Ontzettend veel problemen gehad op de eerste dag, gisteravond ging al een stuk beter qua stabiliteit van online coop maar ze zijn er nog lang niet.

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Phusebox schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:15:
Ik twijfel heel erg maar ga zeker even EA access nemen om de trail van 6 uur te proberen!

Nog nooit eerder dragon age gespeeld.

Verwijderd

Vecodo schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:35:
[...]

Ik twijfel heel erg maar ga zeker even EA access nemen om de trail van 6 uur te proberen!

Nog nooit eerder dragon age gespeeld.
En als je daarna verslaafd bent, krijg je 10% korting op de aankoop en heb je 1 dollar bespaart met je EA access ;)
Alamo schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:33:
Helaas helaas helaas gebeurt het steeds vaker dat games bij launch niet goed werken of überhaupt niet af zijn (ahum, Halo MCC). Ik hoop echt van harte dat dit niet de standaard wordt. Ik betaal xx euro om op de launch date een werkend spel te hebben, niet twee weken daarna (kort door de bocht: stel het spel dan twee weken uit).
De online games die 'goed' lopen bij launch zijn de afgelopen jaren ook op een hand te tellen. Is helaas niet anders, doe je ook niets meer tegen denk ik.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:56:
[...]

En als je daarna verslaafd bent, krijg je 10% korting op de aankoop en heb je 1 dollar bespaart met je EA access ;)
Minder betalen voor hetzelfde is altijd goed, ook als het maar om $ 1,- gaat :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Hi! Paar dagen terug hebben tweakers hier via ebay codes besteld voor AC Unity en Black flag. Heel veel verzenden niet naar Nederland echter, ook al versturen ze per mail. Hebben jullie via PayPal gewoon een random Amerikaans adres toegevoegd ofzo? Dan kan ik AC ook ff halen via ebay :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Alamo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:31
SinergyX schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:58:
[...]

De online games die 'goed' lopen bij launch zijn de afgelopen jaren ook op een hand te tellen. Is helaas niet anders, doe je ook niets meer tegen denk ik.
Dan zijn we toch diep gezonken met z'n allen? :( Blijkbaar blijven we genoeg uitgeven zodat de uitgevers nog verder kunnen gaan. Vind het echt ontzettend jammer dat het gebeurt, maar misschien nog wel erger dat men denkt (ik ook) dat het niet beter wordt.

• Donstil
  • Niet online
Mu.siQ schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:07:
Hi! Paar dagen terug hebben tweakers hier via ebay codes besteld voor AC Unity en Black flag. Heel veel verzenden niet naar Nederland echter, ook al versturen ze per mail. Hebben jullie via PayPal gewoon een random Amerikaans adres toegevoegd ofzo? Dan kan ik AC ook ff halen via ebay :)
Ik heb het adres van Amerikaanse vrienden op Ebay maar een random Amerikaans adres werkt net zo goed. De meeste aanbiedingen hebben in de omschrijving staan welke verzending je moet kiezen zodat je niets extra betaald.

PayPal werkt heel makkelijk met meerdere adressen trouwens, standaard staat mijn Account op Nederlands maar omdat ik ook een USA adres "on file" heb druk ik dat met een paar muis klikken om.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 13-11-2014 17:13 ]

Alamo schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:09:
Dan zijn we toch diep gezonken met z'n allen? :( Blijkbaar blijven we genoeg uitgeven zodat de uitgevers nog verder kunnen gaan. Vind het echt ontzettend jammer dat het gebeurt, maar misschien nog wel erger dat men denkt (ik ook) dat het niet beter wordt.
Daarom zeg ik ook 'meer', elk jaar is het weer grote poeha, elke release weer internetrage, maar developer/Publisher weet toch wel dat als het over is, iedereen weer happy is en de volgende versie toch wel koopt. BF3 op de PS3, gigantisch drama. GTA online, wederom. En toch zijn het bizarre successen geworden, die paar dagen/weken downtime is het voor hun niet waard om te wachten en te verbeteren, als ze direct kunnen gaan cashen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Phusebox
Donstil schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:10:
[...]

Ik heb het adres van Amerikaanse vrienden op Ebay maar een random Amerikaans adres werkt net zo goed. De meeste aanbiedingen hebben in de omschrijving staan welke verzending je moet kiezen zodat je niets extra betaald.

PayPal werkt heel makkelijk met meerdere adressen trouwens, standaard staat mijn Account op Nederlands maar omdat ik ook een USA adres "on file" heb druk ik dat met een paar muis klikken om.
Ik kan echt niets vinden op Ebay, alleen maar discs. Snap echt niet waar jullie het vinden.

• Jerry2215
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 17:39
Phusebox schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:23:
[...]

Ik kan echt niets vinden op Ebay, alleen maar discs. Snap echt niet waar jullie het vinden.
Probeer ebay.com ipv ebay.nl ;). Staan er genoeg op

• Phusebox
Even nog met de chat support van Microsoft gesproken en sinds de laatste update is het dus zo dat je CC adres moet matchen met je account en de regio waar je koopt.

Hoe sommigen dus wel nog net CC kunnen kopen is me een raadsel. Jammer want zo ga ik nu per direct al twee spellen niet kopen die ik voor 40-45 euro wel gekocht had.

• D-Ed
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:11:
[...]

Daarom zeg ik ook 'meer', elk jaar is het weer grote poeha, elke release weer internetrage, maar developer/Publisher weet toch wel dat als het over is, iedereen weer happy is en de volgende versie toch wel koopt. BF3 op de PS3, gigantisch drama. GTA online, wederom. En toch zijn het bizarre successen geworden, die paar dagen/weken downtime is het voor hun niet waard om te wachten en te verbeteren, als ze direct kunnen gaan cashen.
Bij een nieuwe game/engine etc. kan ik daar best inkomen dat ze nog wat zaken moeten optimaliseren... Halo stond er juist vanaf de eerste versie al om bekend dat de netcode zo goed in elkaar zat (daarom ook het succes met Xbox connect). Dat maakt het (voor mij in ieder geval) extra zuur..

Men bouwt tegenwoordig een enorme hype op maanden vooraf aan een launch. Dan mag de community juist iets terug verwachten. En fijn dat ze er aan werken maar eigenlijk moeten ze zich gewoon diep schamen.

Verwijderd

Denzis schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:33:
[...]

Gespeeld op herioc?

Ik heb ook het gevoel dat het lastiger is dan de voorgaande halo's op de een of andere manier..

Ben ook wel benieuwd naar de multiplayer ik ga vanavond weer een poging wagen!
Halo op Herioc? Legendary natuurlijk altijd! De LASO achievements zien er echt enorm moeilijk uit. Eerst even alle skulls verzamelen en dan los.

• SunnieNL
Mu.siQ schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:07:
Zoek er een die aangeeft dat shipping gratis is of dat het per email wordt geleverd. Als je hebt gewonnen kun je het verscheepadres op een adres zetten van bv BONVU.com, dan worden de verzendkosten 0. Billing staat dan nog op je NL adres dat matched met paypal.

Ik had meerdere aanbieders gevraagd of ze per email leveren, maar de meesten nemen de moeite niet om te antwoorden. Uiteindelijk wel een gewonnen vannacht om 0200 voor 30 dollar :)

• SunnieNL
Phusebox schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:15:
Ja, staat al even gepreordered (zogauw die in de store beschikbaar kwam).
Ben bijna door mijn 6 uur trial heen nu :( daarna weer wachten tot 18de

• Phusebox
SunnieNL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:12:
[...]

Ja, staat al even gepreordered (zogauw die in de store beschikbaar kwam).
Ben bijna door mijn 6 uur trial heen nu :( daarna weer wachten tot 18de
Voor 40 euro had ik hem wel willen proberen, niet voor 60+.

Was zelfs van plan deze maand een tweede XBO aan te schaffen maar nu Microsoft opeens alles dicht gaat timmeren gaat dat voorlopig niet door.

Even zien waar het schip strand.

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:23:
[...]

Zoek op eBay.com naar

"Xbox One <insert game> Code"

Phusebox schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:20:
[...]

Was zelfs van plan deze maand een tweede XBO aan te schaffen maar nu Microsoft opeens alles dicht gaat timmeren gaat dat voorlopig niet door.

Met EA Access kun je nu Dragon Age ook proberen. Kost je geen 60 euro en je kunt 6 uur kijken of het wat voor je is ;)
http://www.gamespot.com/a...ble-via-ea-/1100-6423562/

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 13-11-2014 19:32 ]

• Phusebox
Martinspire schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:32:
[...]

Met EA Access kun je nu Dragon Age ook proberen. Kost je geen 60 euro en je kunt 6 uur kijken of het wat voor je is ;)
http://www.gamespot.com/a...ble-via-ea-/1100-6423562/
Als creditcard niet meer werken kan ik ook geen EA access aanschaffen lijkt me.

• Phusebox
Donstil schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:30:
[...]

Zoek op eBay.com naar

"Xbox One <insert game> Code"
Heb al vanalles geprobeerd. Code, digital, download, key. Allemaal niks. Alleen discs.

• SunnieNL
Phusebox schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:20:
[...]

Jaar EA Access is 30 euro, kun je hem 6 uur proberen.
Maand kost je nog minder

Of ff eerste uur op mijn twitch stream kijken: http://www.twitch.tv/pkaak

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-11 17:30
Phusebox schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:37:
[...]

Ik heb EA Access aangeschaft op mijn NL Account, en wanneer ik de store op US zet heb ik nogsteeds EA Access, of bedoel je dat niet?

• Phusebox
EA access is het niet waard voor 30 euro. Allemaal spellen die ik al heb of niet wil spelen (Madden, NBA).

• SunnieNL
Phusebox schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:39:
[...]

Heb al vanalles geprobeerd. Code, digital, download, key. Allemaal niks. Alleen discs.
Zoek wereldwijd op xbox one [stukje titel] download
Het is essentieel dat je hem op wereldwijd zet

• Phusebox
Heb ik. Ook via. Com gegaan.

• Phusebox
Nou ga het maar eens proberen. EA Access aangeschaft, Dragon Age aangezet, en weer opgezegd.

Gaat weer eens lekker snel, niet eens 1% na een kwartier.

Phusebox schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:37:
[...]

EA Access is een abonnee dienst, hier voor moet je Xbox op regionale (in jou geval denk ik Limburg) settings staan ;)
Phusebox schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:06:
Nou ga het maar eens proberen. EA Access aangeschaft, Dragon Age aangezet, en weer opgezegd.

Gaat weer eens lekker snel, niet eens 1% na een kwartier.
Er klopt bij jou echt iets niet qua verbinding..... Ik haal hier Halo binnen, de %ten zie ik gewoon oplopen....

[ Voor 29% gewijzigd door Bullet NL op 13-11-2014 20:14 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• Phusebox
Bullet NL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:12:
[...]

EA Access is een abonnee dienst, hier voor moet je Xbox op regionale (in jou geval denk ik Limburg) settings staan ;)

[...]

Er klopt bij jou echt iets niet qua verbinding..... Ik haal hier Halo binnen, de %ten zie ik gewoon oplopen....
Krijg er ook echt de schijt van. Met kabel is de snelheid even dramatisch.

Alle andere apparatuur (laptop, pc, telefoon etc) halen allemaal gewoon 10 MB/s. Heb mijn router al een keer opnieuw ingesteld maar niets helpt.

Phusebox schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:25:
[...]

Krijg er ook echt de schijt van. Met kabel is de snelheid even dramatisch.

Alle andere apparatuur (laptop, pc, telefoon etc) halen allemaal gewoon 10 MB/s. Heb mijn router al een keer opnieuw ingesteld maar niets helpt.
Moet ik de schijt krijgen? ;)

Al eens een andere DNS server geprobeerd?

• Phusebox
Bullet NL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:27:
[...]

Moet ik de schijt krijgen? ;)

Al eens een andere DNS server geprobeerd?
Waarom zou dat helpen?

Omdat je verbinding met de Xbox server dan via een andere weg gerouteerd kunnen worden...
Er zit tussen jou Xbox en de MS servers iets niet goed, als jij er van overtuigd bent dat het niet je eigen netwerk c.q. netwerksettings zijn dan moet het wel in je verbinding liggen. Denk bijvoorbeeld aan de manier hoe jou IP pakketjes naar de servers heen en weer reizen. DNS servers bepalen (deels) de weg.

Ik weet zeker dat het op dit moment niet aan de MS server ligt, ik download ook, en het gaat hier super snel. Dan kan het dus alleen aan jou verbinding of jou huis situatie (lokale netwerk) liggen...

[ Voor 51% gewijzigd door Bullet NL op 13-11-2014 20:40 ]

• Phusebox
Open DNS geprobeerd. Snelheid zakt van 800 kb/s naar onder de 500.

Phusebox schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:37:
Open DNS geprobeerd. Snelheid zakt van 800 kb/s naar onder de 500.
Welke provider heb je? Wat zijn je huidige DNS servers?
Heb je die van Google voor de grap als eens geprobeerd?

8.8.8.8 & 8.8.4.4

Welk modem heb je? Is het een modem/router combinatie?
Hangt er een switch in je netwerk? Beschrijf je situatie eens?
Denk dat genoeg mensen je willen helpen, moet tenslotte ergens door komen.
Maar dan zal je wel je situatie moeten vermelden.

Heb jij je de poorten van je Xbox al op de juiste manier door je modem/router geforward?

[ Voor 35% gewijzigd door Bullet NL op 13-11-2014 20:44 ]

• Phusebox
Ziggo: 80 Mbps of iets daar om een nabij
Cisco modem waarvan router is uitgeschakeld. Daar hangt een kort gigabit kabeltje aan naar de Netgear WNDR7000. Deze staan in een meterkast welke van hout is dus geen dikke stenen muur of beton.

Aan de andere kant van de gang (ca. 1 meter breed) is en dun gipsbeton wandje waarachter tv en o.a..XBO staan. Afstand console router is hemelsbreed 1.7 meter.

Console heeft statisch IP op MAC basis en alle poorten die hier eerder (door jou?) gepost zijn heb ik netjes door verwezen.

Verbinding heb ik geprobeerd middels 2.4 GHz, 5 GHz en gigabit kabel. Ook diverse kanalen geprobeerd.

Nu handmatig open DNS en Google DNS aan het testen.

Gemiddeld haal ik ca. 600 kb/s en het maximale dat ik heb gezien waren pieken van 2MB/s. Andere apparatuur haalt zoals gezegd 10MB/s.

Nieuwe indiegame van de makers van MAx: The Curse of the Brotherhood komt al op 17 december:

Ziet er niet zo heel bijzonder uit, maar goed.

Phusebox schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:50:
Ziggo: 80 Mbps of iets daar om een nabij
Cisco modem waarvan router is uitgeschakeld. Daar hangt een kort gigabit kabeltje aan naar de Netgear WNDR7000. Deze staan in een meterkast welke van hout is dus geen dikke stenen muur of beton.

Aan de andere kant van de gang (ca. 1 meter breed) is en dun gipsbeton wandje waarachter tv en o.a..XBO staan. Afstand console router is hemelsbreed 1.7 meter.

Console heeft statisch IP op MAC basis en alle poorten die hier eerder (door jou?) gepost zijn heb ik netjes door verwezen.

Verbinding heb ik geprobeerd middels 2.4 GHz, 5 GHz en gigabit kabel. Ook diverse kanalen geprobeerd.

Nu handmatig open DNS en Google DNS aan het testen.

Gemiddeld haal ik ca. 600 kb/s en het maximale dat ik heb gezien waren pieken van 2MB/s. Andere apparatuur haalt zoals gezegd 10MB/s.
Heb jij nu de mogelijkheid om een netwerk kabel uit te proberen?
Wat geeft je Xbox eigenlijk aan wanneer je hem een snelheidstest laat doen vanuit de netwerksettings?
Je weet dan op het moment dat jij je Xbox via UTP opnieuw aansluit hij op basis van een ander MAC adres een ander IP nummer krijgt en jij daar door de poort settings op dat moment in je router hebt staan ook moet veranderen?

Ik geloof je overigens wel, maar vraag het even voor de zekerheid, je weet zeker dat de routerfunctie van het Cisco/Ubee modem uitstaat??

[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 13-11-2014 20:57 ]

• Phusebox
Jep dat weet ik, ipv alle poorten wijzigen verander ik het laatste getal in MAC tabel want dat scheelt maar 1 teken. Xbox test geeft aan 2.nogwat Mbps.

Dat de router functie uitstaat (meteen bij levering laten doen) heb ik laatst nog een keer gecheckt die in te loggen op het modem. Ging er zelf ook aan twijfelen.

[ Voor 35% gewijzigd door Phusebox op 13-11-2014 21:01 ]

Phusebox schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:58:
Jep dat weet ik, ipv alle poorten wijzigen verander ik het laatste getal in MAC tabel want dat scheelt maar 1 teken. Xbox test geeft aan 2.nogwat Mbps.
Hmmm, daar wordt je probleem direct al duidelijk.... Die 2,xx Mbps moet zo ronde de 90Mbps liggen....
Wanneer jij je Xbox via een kabel direct op je modem aansluit (UTP poort 1) beide een reset geeft, wat geeft de zelfde test in je Xbox weer? Even voor de duidelijkheid, aansluiten zonder je (losse) router.

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 13-11-2014 21:03 ]

• Phusebox
Bullet NL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:02:
[...]

Hmmm, daar wordt je probleem direct al duidelijk.... Die 2,xx Mbps moet zo ronde de 90Mbps liggen....
Wanneer jij je Xbox via een kabel direct op je modem aansluit (UTP poort 1) beide een reset geeft, wat geeft de zelfde test in je Xbox weer? Even voor de duidelijkheid, aansluiten zonder je (losse) router.
Dat hij 2 Mbps aangeeft is meer het gevolg dan een oorzaak. Als hij daar meer aangaf ging het downloaden ook wel sneller, is niets meer dan een simpele speed test.

Zal het straks of morgen even proberen.

Anders wordt het toch een tweede kopen en deze maar eens terug sturen. Voeding ratelt, Kinect reageert niet of ziet mensen die er niet zijn en dan dit probleem.

Toen ik de XBO pas had going het downloaden iig zeker sneller.

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 13-11-2014 21:09 ]

Phusebox schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:07:
[...]

Dat hij 2 Mbps aangeeft is meer het gevolg dan een oorzaak. Als hij daar meer aangaf ging het downoaden ook wel sneller, is niets meer dan een simpele speed test.
Weet ik, je doet een snelheidstest op een server van MS in Ierland, niets meer en niets minder.
Zal het straks of morgen even proberen.
Laat maar weten

• Mosselmaniac
Mensen, ik heb een probleem.

Ik wil GTA V pre-orderen. Ik ben dus die gast met 50 euro in zijn NL -account, maar ik wil hem toch in dollars kopen. 48 euro of 70 euro vind ik veel te veel verschil.

Anyway, ik klik op 'place order' en ik krijg een foutmelding:

"Use a different way to pay"
"Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay.".

Ik heb m'n Xbox op een adres in amerika staan. Dus dat zal wel hetzelfde zijn als een paar posts terug, dat het met de nieuwe update niet meer kan?? Hebben jullie hier nog meer last van? Dat lijkt me toch een issue....

Het enige dat ik nog kan bedenken is via store.microsoft.com een US-dollar giftcard te bestellen, via xbox.com die in mijn account te zetten, en dan te kopen? Of is dat een heel slecht plan? Aan de ene kant bang dat ik met 60 dollar in mijn account zit en dat nooit meer kan verzilveren.

Pfff, ben je legaal bezig, wil je dik lappen voor een spel, krijg je alleen maar dit gezever...

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Na veel gelezen te hebben over het regio-hoppen, heb ik toch maar besloten me er niet aan te wagen. Vanwege de geluiden hier op het forum van de laatste dagen en vanwege de voorwaarden van MS:

Terms of Use
Posted: July, 2014; Effective: July, 2014
2.5. What limitations apply to my access and use of Microsoft and third-party content? We may disable access to Microsoft and third-party content associated with your account for any reason. We may also remove or disable games, applications, content, or Services on your Authorized Device in order to protect the Services, application providers, network operators or any other affected or potentially affected parties. Some content and applications available on the Services may be unavailable from time to time or may only be offered for a limited time due to contractual or other limitations, such as the region of your Account. As such, you may not be able to re-download content or applications or re-stream certain content that you have purchased; for example, if you change your account to another region you may need to re-purchase content or applications that were available to you and paid for in your previous region. Except to the extent required by applicable law, we have no obligation to provide a re-download or replacement of any content or application previously purchased. If we receive information from the content owners indicating the dates their content will be unavailable, we will try to share this information with you.

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:18
Niet zo snel laten afschrikken, werkt allemaal prima en het is enkel je console regio. :-) dat het met creditcard kopen en PayPal had ik wel verwacht, maar gift cafés is een prima legaal alternatief, alleen een extra handeling voor een dikke 20 euro korting.

Volgens mij hebben ze het in jou quote het over het volgende:
Ik koop GTA V in de USA, het spel wordt daar uit de games store verwijderd, dan kun je dus niet je regio veranderen naar duitsland en dan weer downloaden.

Buiten het feit dat volgens mij bij alle content providers wel iets staat over het ontnemen van toegang tot de gekochte content :P

[ Voor 40% gewijzigd door LuisjeNL op 13-11-2014 22:29 ]

Lichtpuntje...

• Phusebox
Of je maakt je character aan met Dragon Age een drukt logischerwijs op A om te beginnen de naam aan te passen is het blijkbaar meteen doorgaan met de default naam. Zucht. Half uur verspild en weer opnieuw beginnen.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:55
Iemand die USB tuner al aan de praat gekregen in NL?

Haters everywhere but I don’t really care

• mobygo76
Dragon Age hier nu ook aan de download. Maar morgen eerst verder met Halo ;)

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 20:19

Dennahz

Life feels like hell should.

LuisjeNL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:23:

Buiten het feit dat volgens mij bij alle content providers wel iets staat over het ontnemen van toegang tot de gekochte content :P
Lol, zou mooi zijn. Koop je voor een paar 100 USD aan spellen, ontnemen ze je opeens het recht om ze te spelen. Denk dat ze dan zo'n gigantische haat over zich heen krijgen... denk niet dat ze hun reputatie nog eens op 't spellen willen zetten (net als pre-launch, zeg maar.).

Twitter

matthijst schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:52:
Iemand die USB tuner al aan de praat gekregen in NL?
Werkt (nog) niet in Nederland, Ziggo gebruikt signaal coderingen, UPC geeft signaal wel vrij maar valt volgens mij niet in te stellen.

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Martinspire schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:52:
Nieuwe indiegame van de makers van MAx: The Curse of the Brotherhood komt al op 17 december:
[video]
Ziet er niet zo heel bijzonder uit, maar goed.
De muziek doet me heel erg aan Banjo Kazooie denken :) Voor de rest vind ik het wat tegenvallen, zijn veel spelletjes die gewoon twee agents tegelijk besturen. Beetje teleurstellend, toen je zei van de makers van Max curse of brotherhood had ik wat meer verwacht.

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

Ik blijf het vreemd vinden. De ene keer lukt het niet uit de US store te kopen en ben ik echt paar dagen stug aan het proberen doormiddel van VPN Hola. Probeer ik het net nog eens en ik heb toch weer een spel uit de US store kunnen kopen met mijn CC. Ze kijken volgens mij gewoon steeds naar je IP en soms heb je pech met bepaalde IPs en vandaag had ik een goede match denk ik.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• matthijst
Bullet NL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 23:05:
[...]

Werkt (nog) niet in Nederland, Ziggo gebruikt signaal coderingen, UPC geeft signaal wel vrij maar valt volgens mij niet in te stellen.
Benieuwd waar het nou in zit: Finland en Denemarken zijn ook niet ondersteund, maar als je daar UK, freeview op zip g11 invult krijg je wel beeld. Gisteren met UPC een ladinkje geprobeerd uit Duitsland en NL maar zonder resultaat.

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Frank76NL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:52:
Na veel gelezen te hebben over het regio-hoppen, heb ik toch maar besloten me er niet aan te wagen. Vanwege de geluiden hier op het forum van de laatste dagen en vanwege de voorwaarden van MS:

Terms of Use
Posted: July, 2014; Effective: July, 2014
2.5. What limitations apply to my access and use of Microsoft and third-party content? We may disable access to Microsoft and third-party content associated with your account for any reason. We may also remove or disable games, applications, content, or Services on your Authorized Device in order to protect the Services, application providers, network operators or any other affected or potentially affected parties. Some content and applications available on the Services may be unavailable from time to time or may only be offered for a limited time due to contractual or other limitations, such as the region of your Account. As such, you may not be able to re-download content or applications or re-stream certain content that you have purchased; for example, if you change your account to another region you may need to re-purchase content or applications that were available to you and paid for in your previous region. Except to the extent required by applicable law, we have no obligation to provide a re-download or replacement of any content or application previously purchased. If we receive information from the content owners indicating the dates their content will be unavailable, we will try to share this information with you.
Ms dekt zich gewoon in. Ik zie ze niet daadwerkelijk actie hierop nemen. Dat zeggende gister middels een us gift card halo aangeschaft 😄.

Maar ik kan me voorstellen dat het switchen van accounts naar andere regio's niet wenselijk is. In andere landen geldt een ander belastingklimaat of regelsomtrent games.

• LuisjeNL
Account switchen kan wel, maar volgens mij maar eens in de 3 maanden. Buiten het feit dat al je geld dat op je account staat dan verdampt...

Waarom wil men de USB tuner graag gebruiken? Willen jullie helemaal geen pvr/ontvanger hebben staan en enkel de Xbox gebruiken?

Ik gebruik zelf een actieve hdmi splitter en werkt met de 50hrz patch perfect.

Lichtpuntje...

• Mosselmaniac
LuisjeNL schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:44:
Account switchen kan wel, maar volgens mij maar eens in de 3 maanden. Buiten het feit dat al je geld dat op je account staat dan verdampt...
Verdampt? Dat lijkt me niet. Bron?

• Denzis
Gaat dat bovenstaande niet dan over het emigreren van je acoount. En niet van de console regio?

Bullet NL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 23:05:
Dit dus, je moet een provider opgeven ipv de codes (symbolen, frequentie en nogwat), waar NL inderdaad nog niet in de lijst staan.

• Mosselmaniac
Anyway, weten we 100% zeker dat als ik een giftcard koop in de US store, ik dan wel een game kan kopen via m'n xbox?

Waarom koop ik hem niet gewoon in de winkels in NL, dan maar fysiek... Alleen in de NL-store via xbox is een absurde deal.

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:45
danplo schreef op donderdag 13 november 2014 @ 23:31:
Ik blijf het vreemd vinden. De ene keer lukt het niet uit de US store te kopen en ben ik echt paar dagen stug aan het proberen doormiddel van VPN Hola. Probeer ik het net nog eens en ik heb toch weer een spel uit de US store kunnen kopen met mijn CC. Ze kijken volgens mij gewoon steeds naar je IP en soms heb je pech met bepaalde IPs en vandaag had ik een goede match denk ik.
Yep! Ook hier succes.
Thank you!
All done! Thanks for purchasing.
When you sign in on your Xbox One, you'll find this and anything else you've installed in My games and apps.
Zou me niets verbazen dat juist door gebruik van zulke VPN's ze het steeds verder dicht gaan timmeren, ergens houd het gewoon een keertje op en gaan we weer terug naar last gen style, losse regio-accounts.

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:27
Mosselmaniac schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:01:
Anyway, weten we 100% zeker dat als ik een giftcard koop in de US store, ik dan wel een game kan kopen via m'n xbox?

Waarom koop ik hem niet gewoon in de winkels in NL, dan maar fysiek... Alleen in de NL-store via xbox is een absurde deal.
Ja ik heb van de week nog GTA en Far Cry besteld met gift cards

Deze handleiding http://ikwerkindeict.nl/2014/02/how-to-xbox-one-games-kopen-in-de-us-xbox-store/ gebruikt en het werkt prima.

• LuisjeNL
Mosselmaniac schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:47:
[...]

Verdampt? Dat lijkt me niet. Bron?
Bedragen in uw Microsoft-account
De bedragen in uw Microsoft-account verhuizen niet met u mee. Zorg er dus voor dat u het geld spendeert vooraleer u uw accountlocatie wijzigt.

Bron: http://support.xbox.com/n...age-account/change-region

Dit gaat zoals ik aangaf over regio aanpassingen van je account, niet van je console :+

Lichtpuntje...

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-11 12:38
SinergyX schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:15:
Zou me niets verbazen dat juist door gebruik van zulke VPN's ze het steeds verder dicht gaan timmeren, ergens houd het gewoon een keertje op en gaan we weer terug naar last gen style, losse regio-accounts.
Kan best, maar dan zorgt MS er wel voor dat we (of ik lig) alles weer gewoon op schrijf bij de retailer ga kopen. Inclusief de uitgebreide gebruikte handel daarna. Dan verdienen ze er per game een stuk minder aan.

En als de prijsverschillen puur aan verschillende belastingsystemen ligt, dan is MS er ook niet bij gebaad om de gaten te dichten. Want netto zou er voor MS dan geen verschil in inkomsten moeten zijn.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
LuisjeNL schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:37:
[...]

Bedragen in uw Microsoft-account
De bedragen in uw Microsoft-account verhuizen niet met u mee. Zorg er dus voor dat u het geld spendeert vooraleer u uw accountlocatie wijzigt.

Bron: http://support.xbox.com/n...age-account/change-region

Dit gaat zoals ik aangaf over regio aanpassingen van je account, niet van je console :+
Ik had vorig jaar mijn account gemigreerd. Het verdampt niet... Het geld blijft op je NL account staan, en dat kan je gewoon spenderen via NL store nog. Je kan het niet meenemen naar bijvoorbeeld UK. Je gemigreerde account is dan bijvoorbeeld UK en daar heb je dan €0 op staan.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Rossi46 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:26:
Kan best, maar dan zorgt MS er wel voor dat we (of ik lig) alles weer gewoon op schrijf bij de retailer ga kopen. Inclusief de uitgebreide gebruikte handel daarna. Dan verdienen ze er per game een stuk minder aan.

En als de prijsverschillen puur aan verschillende belastingsystemen ligt, dan is MS er ook niet bij gebaad om de gaten te dichten. Want netto zou er voor MS dan geen verschil in inkomsten moeten zijn.
2dehands handel is voor MS nooit echt een probleem, het waren de uitgevers, die kunnen dit met 1 simpele actie stopzetten: activatiecodes op XBL/PSN niveau. MS wilde daar compleet ecosysteem voor op zetten, mensen waar daar niet blij mee, dit is dan de keerzijde.

Never Alone release 18 november

Hopen dat Ori ook niet meer zo lang op zich laat wachten.

En ben nog steeds benieuwd naar Nero, sinds de E3 eigenlijk niets meer van vernomen.

[ Voor 34% gewijzigd door justifire op 14-11-2014 13:42 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Denzis
justifire schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:38:
Never Alone release 18 november
[video]
Hopen dat Ori ook niet meer zo lang op zich laat wachten.
Waar is dat vosje nou? rond het midden is ie ineens weg :(

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-11 12:38
SinergyX schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:48:
[...]

2dehands handel is voor MS nooit echt een probleem, het waren de uitgevers, die kunnen dit met 1 simpele actie stopzetten: activatiecodes op XBL/PSN niveau. MS wilde daar compleet ecosysteem voor op zetten, mensen waar daar niet blij mee, dit is dan de keerzijde.
Ik neem aan dat MS commissie vangt op iedereen verkochte game, toch?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Rossi46 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:53:
Ik neem aan dat MS commissie vangt op iedereen verkochte game, toch?
Neem aan van wel, maar zo'n speler is net zo belangrijk, met of zonder de game, en zal ongetwijfeld weer andere games kopen, het gaat MS natuurlijk ook om de consoles en de actieve spelers.

Van mij mogen ze alles koppelen aan je XBL/PSN, daar een 2de markt aan vastplakken waar dus games verhandeld kunnen worden en MS/publisher stukje provisie voor krijgen. Regio-locked, prijs via vraag en aanbod, reguleert vanzelf en met de tijd kan jij een game iets goedkoper krijgen. Maarja, dan is de hele retailhandel weer freaking pissed off :P Wat natuurlijk is af te vangen door activatiecodes te gebruiken, zo zie ik de toekomst nog steeds van game-markt. EA Access principe zat ik ook al goed mee, dus ik heb goede hoop dat dit met de tijd nog wel komt.

[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 14-11-2014 15:31 ]

• matthijst
LuisjeNL schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:44:
Waarom wil men de USB tuner graag gebruiken? Willen jullie helemaal geen pvr/ontvanger hebben staan en enkel de Xbox gebruiken?

Ik gebruik zelf een actieve hdmi splitter en werkt met de 50hrz patch perfect.
Gewoon voor de gein eigenlijk :)
En omdat je dan niet eerst je mediabox hoeft aan te zetten om TV te kunne kijken.

matthijst schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:38:
[...]

Gewoon voor de gein eigenlijk :)
En omdat je dan niet eerst je mediabox hoeft aan te zetten om TV te kunne kijken.
Met name dat, mijn humax is zo .... traag met opstarten, plus dat Rekam ongecodeerd wordt verzonden (Caiway via smartcard), vind ik het handig om even snel TV te kijken. PVR blijft toch gewoon via de Humax lopen.

Voor onder andere Phusebox, mijn Instant Resume werkt hier gewoon prima:

Zoals je kunt zien heeft Unity wel een issue dat het denkt dat de controller disconnected is en nog geen internet heeft waardoor ie doet alsof de verbinding weg valt, maar die wordt meteen hersteld en je ziet uiteindelijk ook de invite binnenkomen voor de GoTLive club. Ik had trouwens ook auto-login aan staan en console (na de game op pauze gezet te hebben) in standby gegooid.

In ieder geval is ie dus binnen een halve minuut klaar om te spelen, wat een stuk sneller is dan de game helemaal opstarten, laden en dan pas verder kunnen.

[ Voor 74% gewijzigd door Martinspire op 14-11-2014 16:08 ]

Pagina: 1 ... 77 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!