Lichtpuntje...
Nope... je kan er eentje kopen voor 45 euro...LuisjeNL schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:31:
He bah, begins Mijn power brick nu fan noise the creërenhoor het boven destiny uit...
Iemand al eens eerst een nieuwe brick gekregen en dan pas de eigen verstuurd?
Dat ik niet eerst een andere kan krijgen is precies de reden waarom mijn brick nog thuis lawaai aan t maken is en ik hem nog niet heb teruggestuurd... ik wil Halo MCC spelen
Lichtpuntje...
Ja dat... heb ik ook aangebodenLuisjeNL schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:55:
Was fijn geweest als je een onderpand op je cc kon laten zetten, of hoe je dat ook noemt;) dan wacht ik wel tot ik een weekje op vakantie ga
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Heb ik al op de PC via Steam, ook erg leuk spel, stonden naast elkaar op de Gamescom, The Escapist en Never Alone! Koop ik ook nog wel voor de XO!Phusebox schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 20:01:
Ik wacht al met smart op The Escapist sinds Gamescom.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Veel later dan de Nederlandse release is dit niet. Maar wel veel goedkoper
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hoeveel heb je er voor betaald? Want volgens mij wordt FarCry volgende week verkocht voor iets meer dan 50 euro.Donstil schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 20:34:
Voor de mensen die nog twijfelen over VideoGamesPlus. Ik kreeg vandaag mijn verzend bevestiging voor FarCry4. De enveloppe komt met DHL Global Mail.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
€43,- inclusief verzending voor de Special Edition.Rossi46 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 20:46:
[...]
Hoeveel heb je er voor betaald? Want volgens mij wordt FarCry volgende week verkocht voor iets meer dan 50 euro.
Budget gaming geeft € 58,99 (Bartsmit) als goedkoopste prijs.
Toch een verschil van ruim 27%
Bestelde daar vroeger ook geregeld games, heb daar destijds ook mijn Mortal Kombat Fightstick voor de 360 gekocht (nooit beschikbaar geweest in de EU)Donstil schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 20:34:
Voor de mensen die nog twijfelen over VideoGamesPlus. Ik kreeg vandaag mijn verzend bevestiging voor FarCry4. De enveloppe komt met DHL Global Mail.
Prima service en snelle verzending, niks mis mee.
Enigste nadeel is dat het wel eens een paar dagen / weken kan blijven hangen bij de douane ivm importkosten.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
JA dat lees ik wel vaker online, zelf nog nooit gehad eigenlijk.justifire schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:23:
[...]
Bestelde daar vroeger ook geregeld games, heb daar destijds ook mijn Mortal Kombat Fightstick voor de 360 gekocht (nooit beschikbaar geweest in de EU)
Prima service en snelle verzending, niks mis mee.
Enigste nadeel is dat het wel eens een paar dagen / weken kan blijven hangen bij de douane ivm importkosten.
Althans soms doen ze er idd ineens een stuk langer over maar nooit btw hoeven betalen.
Enveloppen post schiet er meestal wel tussendoor, grotere paketten zoals fightsticks en collectors editions worden in een pakket verzonden en dan pikt de douane ze er wel uit.Donstil schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:27:
[...]
JA dat lees ik wel vaker online, zelf nog nooit gehad eigenlijk.
Althans soms doen ze er idd ineens een stuk langer over maar nooit btw hoeven betalen.
Komt er meestal 30% van de aanschafprijs bij (btw + importkosten)
Ach als je genoeg besteld kan je dat zo nu en dan wel lijden
Enkel een paar weken op je bestelling wachten blijft frustrerend....
Iemand Terraria al aangeschaft ?
Verwijderd
Lichtpuntje...
Edit: Net game aangeschaft en niets van taalbeperkingen gemerkt.
[ Voor 18% gewijzigd door FrankNLD op 16-11-2014 21:26 ]
Nog niet aangeschaft maar ben het wel aan het overwegen. Lijkt me leuker dan minecraft waar ik nooit de lol van in heb kunnen zien.justifire schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 23:37:
[...]
Iemand Terraria al aangeschaft ?
[video]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik krijg steeds de melding, connection to host has failed
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Haha, nee hoor...... Games blijven gewoon van je.elbert19 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 02:35:
even een vraagje ik lees dat mensen niet meer toegang hebben van hun digitale games klopt dit ? ik heb ze zelf ook van de us store.
Het enige wat is veranderd is dat Microsoft en de Creditcard firma's de gevens zijn gaan controleren. Creditcard land/adres moet het zelfde zijn als MS account land/adres.
Het is dus wat lastiger om via CC uit de buitenlandse stores te kopen......
De oplossing? Giftcards........
Cogitationis poenam nemo patitur
De creditCard maatschappij heeft er niets mee van doen, dit is echt Microsoft die het blokkeert. De eerste cijfers van je kaart geven namelijk aan uit welke regio (Europa) en land de kaart komt. Een check bij de CreditCard maatschappij is dus niet nodig.Bullet NL schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:31:
[...]
Haha, nee hoor...... Games blijven gewoon van je.
Het enige wat is veranderd is dat Microsoft en de Creditcard firma's de gevens zijn gaan controleren. Creditcard land/adres moet het zelfde zijn als MS account land/adres.
Heb hier al regelmatig contact over gehad met mijn CreditCard maatschappij. Ik gebruik mijn kaart over de hele wereld en aan het begin werd hij vaak onterecht geblokkeerd.
Toen werd mij verteld dat de creditcard maatschappij nooit adres gegevens afgeeft aan derde. Ook niet als je wat bij een derde partij koopt. De check op nummers is de enige waarop ze het kunnen afketsen.
Adres en kaart klopt hier nooit. Laat pakketjes namelijk altijd op de zaak afleveren en ben onlangs nog verhuisd ook (maar nog steeds niet door gegeven
De oplossing? Op eBay kopen....
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 15-11-2014 14:52 ]
Nee, de eerste 4 cijfers is een combinatie van je MII (Major Industry Identifier) en IIM (Issuer identification number). Oftewel wie heeft hem uitgegevenDonstil schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:47:
[...]
De creditCard maatschappij heeft er niets mee van doen, dit is echt Microsoft die het blokkeert. De eerste cijfers van je kaart geven namelijk aan uit welke regio (Europa) en land de kaart komt. Een check bij de CreditCard maatschappij is dus niet nodig.
Gelukkig heb ik nog geen problemen met met Neteller card
[ Voor 5% gewijzigd door donald_dick op 15-11-2014 15:09 ]
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Ooh dan hebben ze het aan me uitgelegd in Jip en Janneke taal denk ikdonald_dick schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:08:
[...]
Nee, de eerste 4 cijfers is een combinatie van je MII (Major Industry Identifier) en IIM (Issuer identification number). Oftewel wie heeft hem uitgegeven
Gelukkig heb ik nog geen problemen met met Neteller card
Hier wordt uitgelegd hoe het zitDonstil schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:20:
[...]
Ooh dan hebben ze het aan me uitgelegd in Jip en Janneke taal denk ik
Bedankt wou ik even weten volgens mij werkte mijn 3v prepaid kaart nog wel even van de week testen als ik gta ga pre orderenBullet NL schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:31:
[...]
Haha, nee hoor...... Games blijven gewoon van je.
[ Voor 15% gewijzigd door Rockvee2 op 15-11-2014 20:19 ]
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Volgens mij kan dat zelfs op je Xbox, ergens aan de rechter kant van je dashboard.iantje31 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 21:19:
wie heeft er ook een system update van het preview programma? en waar kan ik de nieuwe functies zien?
Lichtpuntje...
Verwijderd
Bij een preview update wordt niet aangegeven wat ze hebben veranderd volgens mij, ik lees het meestal op internet ergens. Bij een normale update staat het idd rechts van het scherm.LuisjeNL schreef op zondag 16 november 2014 @ 09:49:
[...]
Volgens mij kan dat zelfs op je Xbox, ergens aan de rechter kant van je dashboard.
http://forums.xbox.com/xb...411/f/5149/t/1866454.aspx
[ Voor 181% gewijzigd door LuisjeNL op 16-11-2014 10:58 ]
Lichtpuntje...
Max Payne 4 a.l.a. deeltje 3.
Prototype
Fable
...
Dit is toch ontopic he?
Bedoel je games die niet aangekondigd zijn en je graag zou wensen of games die aangekondigd zijn?Dennahz schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:01:
Op welke games wachten jullie eigenlijk echt? Ik hoop zo op een vervolg van Postal 2 op de XONE. Deel 3 was belachelijk.
Prototype
Fable
...
Dit is toch ontopic he?
Van de games die aangekondigd zijn wachte ik op:
Unity, Far cry 4, GTA 5 maar deze drie zijn er nu.
In de toekomst kijk ik nog uit naar het volgende:
The Division
De Nieuwe Crackdown
Tom Clancy's Rainbow Six Siege
Just Cause 3
Quantum Break
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 16-11-2014 12:44 ]
MGS5Dennahz schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:01:
Op welke games wachten jullie eigenlijk echt? Ik hoop zo op een vervolg van Postal 2 op de XONE. Deel 3 was belachelijk.
Prototype
Fable
...
Dit is toch ontopic he?
The Witcher 3
Rainbow Six Siege
Uncharted 4
Die staan wel aan de top van mijn lijst, en daarnaast komen er volgend jaar nog veel meer mooie games uit. 2015 wordt een heel mooi jaartje
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Www.livekaarten.nlEpicPuma schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:37:
Wat is een betrouwbare site om goedkope Xbox live codes te kopen?
Een paar pagina's terug zijn een aantal links gegeven.EpicPuma schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:37:
Direct via de xbox store op console/pc werkte hier ook niet meer.
Maar via de microsoftstore us kaarten kopen werkt super, gewoon met CC en gelijk code in beeld.
xbox 360, xbox one gt:coachman1978
Viva PinhataDennahz schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:01:
Prototype
Fable
...
Dit is toch ontopic he?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
OffgamersEpicPuma schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:37:
Het verhaal is een beetje ala mass effect maar dan minder diep. Ben benieuwd wat ik van Halo 2 ga vinden. Speel overigens nooit online.
Jij hebt wel veel issues met crashen en instant-on functies die niet goed werken etc etc etc of niet? Of lijkt het alleen maar zo?Phusebox schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:11:
Arfg Dragon Age crash en ik ben mijn progress kwijt. Nou dat wordt dus een no buy.
XBO: Michaël#3318
Zat je nog niet aan de 6 uur trial dan? Heb in die 6 uur geen crash gehad.Phusebox schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:11:
Arfg Dragon Age crash en ik ben mijn progress kwijt. Nou dat wordt dus een no buy.
Wel apart dat je alle progress kwijt raakt. Save games staan lokaal en bij Microsoft. Gewoon je lokale save game weggooien, dan synchroniseert die bij starten automatisch de versie uit de cloud terug.
Nope had nog meer dan 4 uur over. Had net die eerste boss verslagen en een hoop dingen nog daarna gedaan, maar begon weer voor de boss fight.SunnieNL schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:23:
[...]
Zat je nog niet aan de 6 uur trial dan? Heb in die 6 uur geen crash gehad.
Wel apart dat je alle progress kwijt raakt. Save games staan lokaal en bij Microsoft. Gewoon je lokale save game weggooien, dan synchroniseert die bij starten automatisch de versie uit de cloud terug.
Mijn grootste wens is dat daar ooit een vervolg van komt
Het vervolg is deze week nog gratis bij Gold voor de X360.Nipje schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:23:
[...]
Mijn grootste wens is dat daar ooit een vervolg van komt![]()
- The witcher 3
- Nieuwe Fable. Alleen hoop ik zo dat het beter wordt als de laatste twee.
Meer niet echt. Zie wel wat leuk is op de review sites.
Voor wat ik hoop dat eraan zit te komen.
- Fallout 4 (er gaan geruchten, geen enkele bevestigd)
- En een nieuwe Elder scrolles. Maar dan geen online shit. Gewoon ala skyrim.
Ja ik ben van de RPG's haha. Heerlijk om op de bank jezelf te verliezen in een verhaal
Dan hoef je niet naar Fable uit te kijkenmike0001 schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:31:
Kwa wensen voor aangekondigde games:
- The witcher 3
- Nieuwe Fable. Alleen hoop ik zo dat het beter wordt als de laatste twee.
Meer niet echt. Zie wel wat leuk is op de review sites.
Voor wat ik hoop dat eraan zit te komen.
- Fallout 4 (er gaan geruchten, geen enkele bevestigd)
- En een nieuwe Elder scrolles. Maar dan geen online shit. Gewoon ala skyrim.
Ja ik ben van de RPG's haha. Heerlijk om op de bank jezelf te verliezen in een verhaal
Oh dus gewoon ruk. Mmm zat er stiekem wel op te hopenDrParanoid schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:39:
[...]
Dan hoef je niet naar Fable uit te kijkenword een 4 vs 1 game, geen rpg a la de vorige fables.
-Unity, Farcry 4, GTA5
Wacht met spanning op:
- The Witcher 3
- The Division
- MGS 5
- Fable Legends (afhankelijk van wat daar nog van bekend gaat worden)
- Rainbow Six Siege
- Quantum Break (ook afhankelijk van wat ze nog laten zien, maar de eerste gameplay was veelbelovend)
Ze gaan er ook allemaal komen. Helaas zit ik deze maand even krap door aankoop van een nieuwe auto dus de 3 games die nu uit zijn ga ik de komende maanden aanschaffen.
Verder hoop ik nog dat een game als The last of us voor de Xbox uitkomt. (ik bedoel uiteraard zo'n soort game, snap dat het van Naughty dog en dus Sony is)
[ Voor 25% gewijzigd door Chrosser op 17-11-2014 10:11 ]
- ScaleBound
- MGS 5
- Final Fantasy XV
Nee?Phusebox schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:32:
Hebben ze de site met de digitale prijzen ook maar offline laten halen?
http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php?region=nl-NL
Dat was 1-11 t/m 16-11, nu is Red Faction : Guerilla gratis op de X360mobygo76 schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:26:
[...]
Het vervolg is deze week nog gratis bij Gold voor de X360.
Xbox Live: Miesjh NL
Heb wel eens zin om een potje online te spelen en met mensen te praten
Kan Forza, PvZ, en binnenkort ook GTA
[ Voor 14% gewijzigd door Xepos op 17-11-2014 11:33 ]
Kies een tijd en wacht niet op anderen maar regel het. Niets makkelijkers dan dat. Laat je alleen niet uit het veld slaan als de opkomst uiteindelijk lager is dan je gehoopt had.Xepos schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:29:
Worden er nog Tweakers game avonden geregeld?
Gamertag: YazNL
Er zijn volgens mij niet echt vaste avonden. Iedere avond zijn er wel wat tweakers online. Afgelopen tijd veelal Forza/Fifa. Vanaf morgen zal GTA vooral gespeeld worden. Join een tweakers crew en je kan in GTA een crew sessie joinen. Iedere avond wel een sessie actief.Xepos schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:29:
Worden er nog Tweakers game avonden geregeld?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1561323
thanks voor de link! Heb meteen een request gestuurd voor de xbone :-)
Lichtpuntje...
Welkom bij de crew. Je invite geaccepteerdLuisjeNL schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:18:
@Pannekoek81
thanks voor de link! Heb meteen een request gestuurd voor de xbone :-)
Speelt best lekker weg en voor die 10 euro ($13,-) zeker een aanrader ! (Mits je van poolen houd natuurlijk
Multiplayer word ondersteund en weet het niet 100% zeker maar volgens mij couch-play ook, dat is natuurlijk altijd leuk om vanaf de bank mekaar het leven zuur te maken
Die was qua gameplay toch volledig anders dan het eerste spel? Of heb ik dat foutmobygo76 schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:26:
[...]
Het vervolg is deze week nog gratis bij Gold voor de X360.
Geinig spelletje idd. Al vind ik het camerawerk toch wel knap lastig. Ja, in real life kun je ook niet boven de tafel hangen om de hoek te bepalen, maar in een 'spelletje' had dat toch wel handig geweestjustifire schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:54:
Gisteren Pure Pool aangeschaft, fijne afwisseling om eens wat relaxte potjes te poolen tussen al dat wapengekletter door.
Speelt best lekker weg en voor die 10 euro ($13,-) zeker een aanrader ! (Mits je van poolen houd natuurlijk)
Multiplayer word ondersteund en weet het niet 100% zeker maar volgens mij couch-play ook, dat is natuurlijk altijd leuk om vanaf de bank mekaar het leven zuur te maken
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Inderdaad het enigste minpunt dat ik ben tegengekomen, met poolen sta ik zelf ook niet met mijn ogen net boven de randBM schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:39:
[...]
Geinig spelletje idd. Al vind ik het camerawerk toch wel knap lastig. Ja, in real life kun je ook niet boven de tafel hangen om de hoek te bepalen, maar in een 'spelletje' had dat toch wel handig geweest
En dan kan je wel rondkijken maar dan ga je dus van de bal af....
Beter hadden ze een paar verschillende points of view gemaakt, varierend in hoogte.
Afgezien daar van, vermaak me er prima mee
Ik heb de game. Heb 'm op de PS4 gekocht omdat ik dan de Vita versie er gratis bij kreeg.mfreriks schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:37:
Zijn er al mensen met Terraria? ben eigenlijk heel nieuwsgierig naar deze game maar heb mezelf er nog niet aan gewaagt...
Het is een leuke game en de game bevalt me beter dan Minecraft. Of het wat voor je is weet ik niet, kijk eens op youtube. Wat mij betreft is de game een aanrader.
[ Voor 5% gewijzigd door Lekker Ventje op 17-11-2014 19:28 ]
Verwijderd
Same here.... Alleen was ik op zoek naar de Co-Op optie... Ik zal wel te oud zijn... Kan het gewoon niet vindenVerwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:58:
Iemand de mp van halo mcc al aan de praat gekregen? Bij mij blijft hij maar zoeken. Heb zin in nostalgisch schieten! (Nou ja, geschoten worden)
Verwijderd
Daarvoor kun je in elk menu iemand uitnodigen.Tiny schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:17:
[...]
Same here.... Alleen was ik op zoek naar de Co-Op optie... Ik zal wel te oud zijn... Kan het gewoon niet vinden
Als je splitscreen bedoelt, weet ik het ook niet. Nog niet geprobeerd.
Je bent zeker niet de enige.Nipje schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:23:
[...]
Mijn grootste wens is dat daar ooit een vervolg van komt![]()
Nu met Gold gratis Viva Pinata: TiP op de 360 en man wat een leuke herinneringen komen er op
Ah okay, thanks. Ik was inderdaad op zoek naar een lobby/matchmaking thingy.Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:11:
[...]
Daarvoor kun je in elk menu iemand uitnodigen.Druk maar eens op X voor roster. Of nodig ze uit via de friendslist op de dashboard. Volgens mij zit er geen matchmaking voor de campaigns bij.
Als je splitscreen bedoelt, weet ik het ook niet. Nog niet geprobeerd.
Doe eens manage game? (menu knop indrukken dus en dan die optie). En eventueel opzoeken in de store kan ook helpen. Hier zijn daardoor GTA en Far Cry werkendiantje31 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 00:13:
hoe lang duurt het voordat een spel beschikbaar komt als je deze gedownload hebt? GTA V geeft nog steeds vooraf besteld aan
is het bij jou daardoor gelukt?Martinspire schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 00:37:
[...]
Doe eens manage game? (menu knop indrukken dus en dan die optie). En eventueel opzoeken in de store kan ook helpen. Hier zijn daardoor GTA en Far Cry werkend
[ Voor 26% gewijzigd door iantje31 op 18-11-2014 00:55 ]
Toen ik de game opende in de store kreeg ik daar iets van install te zien. Toen ik vervolgens terug ging naar apps/games zag ik hem ineens op 99% staan en vervolgens ging de pre-order weg. Dus ja, GTA is nu opgestart. Zo te merken moet je wel eerst door de prologue heen voor je ook online kunt en daar dus je karakter kunt overzetten van last-gen. First Person Mode is echt bizar. Speelt zo anders, maar zo gaaf
Zoals altijd is er weer een GoTLive groep in Rockstar Social
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 18-11-2014 00:55 ]
Dan zul je nog tot 9.00 moeten wachten gezien ie dan pas unlocked in de VS. Als je geen "install" oid ziet staan in de store, zul je dat ook niet kunnen unlocken nu nee. Hij kijkt naar waar je hem gekocht hebt, dus als dat bv Hong Kong is, dan kon je al 7 uur spelen oidiantje31 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 00:55:
het heeft niet geholpen bij mij, maar misschien is dat omdat ik het spel in US heb gepreordered
Grafisch is GTA erg indrukwekkend (al moet je natuurlijk ook weer geen ultra high 4k graphics verwachten natuurlijk
Maar speelt lekker, werkt prima en sfeer is zoals we weten gewoon dik in orde. Als ze dit met een mooie bundel gaan verkopen, gaat dit echt goedkomen qua sales.
Zoveel details in GTA, geweldig gewoon. In FPS mode zie je dus bij je auto de snelheid en toeren, maar ook het lampje van de handrem gaat aan zodra je een auto parkeert
[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 18-11-2014 01:24 ]
heb m inderdaad ook gehaald, en stiekum toch een uur of 3 zitten wegspelen zojuist merk ikjustifire schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:54:
Gisteren Pure Pool aangeschaft, fijne afwisseling om eens wat relaxte potjes te poolen tussen al dat wapengekletter door.
Speelt best lekker weg en voor die 10 euro ($13,-) zeker een aanrader ! (Mits je van poolen houd natuurlijk)
Zit er wel in. Zo speel ik het samen met mijn zoontje. Werkt prima. Wel elkaar inviten via de "roster (x)" en dan komt alles goed.Phusebox schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:40:
Oh als er geen splitscreen in zit moet ik hem even schrappen van mijn kerst lijstje want daar speelde ik Halo altijd voor.
Gamertag: YazNL
Heb inderdaad al meerdere filmpjes bekeken. Lijkt er op dat je er lang, heel lang mee zoet kan zijn... Maar als het niets is direct aan de kant geschoven wordtLekker Ventje schreef op maandag 17 november 2014 @ 18:19:
[...]
Ik heb de game. Heb 'm op de PS4 gekocht omdat ik dan de Vita versie er gratis bij kreeg.
Het is een leuke game en de game bevalt me beter dan Minecraft. Of het wat voor je is weet ik niet, kijk eens op youtube. Wat mij betreft is de game een aanrader.
[video]
Verwijderd
Dat zeg ik toch niet. Al zou ik hem zeker van je kerstlijst schrappen. Ik voorspel namelijk dat je er niks aan zal vinden. Niet vanwege het spel maar vanwege je gave om overal het negatieve van te zien.Phusebox schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:40:
Oh als er geen splitscreen in zit moet ik hem even schrappen van mijn kerst lijstje want daar speelde ik Halo altijd voor.
Hij kan zeker splitscreen gespeeld wordenPhusebox schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:40:
Lol, bijna de helft van mijn Xbone achievements zijn in het frans. Mijn Xbone staat op Nederlands/België, mijn account regio is net hetzelfde. Welcome to the madness that is Microsoft. Zij hebben blijkbaar nog steeds niet door dat er in Vlaanderen Nederlands/Vlaams wordt gesproken...mfreriks schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:31:
Iemand enig idee waarom mijn Rayman fiesta run achievements in het frans staan?
rayman is de enigste die in het frans staat... de rest allemaal Engels.Munky711 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:38:
[...]
Lol, bijna de helft van mijn Xbone achievements zijn in het frans. Mijn Xbone staat op Nederlands/België, mijn account regio is net hetzelfde. Welcome to the madness that is Microsoft. Zij hebben blijkbaar nog steeds niet door dat er in Vlaanderen Nederlands/Vlaams wordt gesproken...
Als ik mijn console op Engels/UK of US zet zijn de meeste ook in het Engels. Soms toch nog enkele in het Frans..mfreriks schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:01:
rayman is de enigste die in het frans staat... de rest allemaal Engels.
Vanavond weer! Eerst Nightfall kijken, daarna verder in Halo 2! heerlijk genieten van de cutscenes:DNinjetsu NL schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:37:
Gisteren weer wat Halo gespeeld... ik was vergeten waarom ik ook alweer nachtmerries had van Truth en Reconcilliation... maar gisteren is dat in alle hevigheid weer teruggekomen, vooral op t einde waar Keyes zich amuseert met de held uithangen/als mijn schild dienen/als zwaardvechter te fungeren/zich door middel van nades te suiciden...![]()
![]()
![]()
Zijn jullie ook van mening dat sommige delen van de graphics mooier waren in het origineel, dan in de remake? Ben al een aantal dingen tegengekomen waarvan ik zeg; 'Had er alsjeblieft vanaf gebleven'. Gelukkig kan ik met 'n druk op de knop switchen naar m'n favoriete graphics, en natuurlijk elk level grafisch even vergelijken, natuurlijk. Omdat het kan, en omdat er 'n achievement aan hangt.mfreriks schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:50:
[...]
Vanavond weer! Eerst Nightfall kijken, daarna verder in Halo 2! heerlijk genieten van de cutscenes:D
Graphics mooier in het origineel? Dat je de artstyle mooier vindt kan ik begrijpen, maar de graphics... nee dat niethalofreak1990 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:21:
[...]
Zijn jullie ook van mening dat sommige delen van de graphics mooier waren in het origineel, dan in de remake? Ben al een aantal dingen tegengekomen waarvan ik zeg; 'Had er alsjeblieft vanaf gebleven'. Gelukkig kan ik met 'n druk op de knop switchen naar m'n favoriete graphics, en natuurlijk elk level grafisch even vergelijken, natuurlijk. Omdat het kan, en omdat er 'n achievement aan hangt.
Je bent niet de enige die dat opvalt, vooral in reflecties van objecten (gebouwen, wapens) zie ik het vaak terug.halofreak1990 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:21:
[...]
Zijn jullie ook van mening dat sommige delen van de graphics mooier waren in het origineel, dan in de remake? Ben al een aantal dingen tegengekomen waarvan ik zeg; 'Had er alsjeblieft vanaf gebleven'. Gelukkig kan ik met 'n druk op de knop switchen naar m'n favoriete graphics, en natuurlijk elk level grafisch even vergelijken, natuurlijk. Omdat het kan, en omdat er 'n achievement aan hangt.
Wat ik zelf persoonlijk ook jammer vind is dat je in de User Interface niet een voorbeeld van je Spartan of Elite kan zien. Het is maar gokken hoe je Spartan met de geselecteerde kleuren eruit zal zien.
Bijvoorbeeld de gezichten van de personages in Halo Anniversary...Ninjetsu NL schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:28:
[...]
Graphics mooier in het origineel? Dat je de artstyle mooier vindt kan ik begrijpen, maar de graphics... nee dat nietIk switch ook vaker om te zien wat ze er mee gedaan hebben, ben overigens nog steeds met CE bezig, iets met... heul weinig tijd
Cortana staat op de achtergrond van m'n WP toestel
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!