Volgens mij is de bedoeling dat dat er nog in komt... maar ze zijn op dit moment hard bezig om die MM issues te fixen... want ja, dat werkt nog steeds niet soepel. Jammer, maar ik vermaak me kostelijk met de single player en wanneer ik daar klaar mee ben ga ik wel multiplayerenGurty schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:32:
[...]
Je bent niet de enige die dat opvalt, vooral in reflecties van objecten (gebouwen, wapens) zie ik het vaak terug.
Wat ik zelf persoonlijk ook jammer vind is dat je in de User Interface niet een voorbeeld van je Spartan of Elite kan zien. Het is maar gokken hoe je Spartan met de geselecteerde kleuren eruit zal zien.
Ik moet zeggen dat ik me ondanks de bugs ontzettend vermaak met Halo MCC. Halo 1 is al uitgespeld op heroic en alle skulls/terminals en gekke achievements en met halo 2 ook goed op weg. Het enige multiplayer wat ik speel is met vrienden een custom game aangezien MM niet werkt. Wat ik wel jammer vind is dat de game geregeld vastslaat of dat er problemen zijn met joinen etc.
https://www.youtube.com/@droommotor
Van vastslaan heb ik nog totaal geen last gehad... MM-issues worden mee gedeald door 343i dus daar maak ik me geen zorgen over, maar ik was niet bekend met het feit dat customs wel werken... vanavond misschien maar eens wat uurtjes in stoppenDenzis schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:08:
Ik moet zeggen dat ik me ondanks de bugs ontzettend vermaak met Halo MCC. Halo 1 is al uitgespeld op heroic en alle skulls/terminals en gekke achievements en met halo 2 ook goed op weg. Het enige multiplayer wat ik speel is met vrienden een custom game aangezien MM niet werkt. Wat ik wel jammer vind is dat de game geregeld vastslaat of dat er problemen zijn met joinen etc.
Zo jammer alleen dat cross-console gameplay nooit geïmplementeerd is. Laatst wilde m'n jongere broertje met of tegen mij via Xbox LIVE Halo 4 spelen, maar ja, ik op de One, en hij met z'n '360... dat gaat niet.
En niet iedereen bij ons thuis heeft de luxe om zich een Xbox One te kunnen veroorloven.
En niet iedereen bij ons thuis heeft de luxe om zich een Xbox One te kunnen veroorloven.
Deze situatie komt maar zo zelden voor dat ik me heel goed kan voorstellen dat het de effort die nodig is om het te implementeren niet de moeite is om het ook daadwerkelijk te doen. Het klinkt makkelijker dan je denkt namelijk (denk aan API verschillen tussen platformen en de update-rates welke wel eens anders kunnen zijn omdat het spel nu op 60fps loopt ipv 30).halofreak1990 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:29:
Zo jammer alleen dat cross-console gameplay nooit geïmplementeerd is. Laatst wilde m'n jongere broertje met of tegen mij via Xbox LIVE Halo 4 spelen, maar ja, ik op de One, en hij met z'n '360... dat gaat niet.![]()
Gamertag: YazNL
Gister op de valreep toch nog maar GTA gepre-orderd... vanavond eens checken.
op de Xbox 360 aan me voorbij laten gaan, was meer into Saints Row.
Maar aangezien het nog wel ff duurt voor dat deze naar de Xbone komt... GTA5 dus.
Maar aangezien het nog wel ff duurt voor dat deze naar de Xbone komt... GTA5 dus.
Dan is het wel de moeite. Ik koop hem niet omdat het nog maar een jaar geleden is, zie echt geen enkele reden om het nog eens te kopenTiny schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:32:
Gister op de valreep toch nog maar GTA gepre-orderd... vanavond eens checken.
Jezus hè wat een ellende, GTA5 is al een uur bezig met de installatie vanaf disk en is pas op 37%
Als ik nu Unity ga spelen, gaat hij dan op de achtergrond wel door? Of wordt dat te veel voor dat oude 5400 rpm diskie ?
Als ik nu Unity ga spelen, gaat hij dan op de achtergrond wel door? Of wordt dat te veel voor dat oude 5400 rpm diskie ?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Kan wel, maar je merkt het qua performance wel, vooral op CPU-gebied.Donstil schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:05:
Jezus hè wat een ellende, GTA5 is al een uur bezig met de installatie vanaf disk en is pas op 37%![]()
Maar kan even duren idd, is ook aardig wat GB. Ik weet alleen niet of ie nog iets met internet doet tijdens installeren. Ik geloof dat een tijd geleden nog was dat ie het nog gewoon van internet aan het downloaden was, maar weet het niet meer zeker. Je zou even kunnen proberen om internet eraf te halen (of bij Network op Offline te gaan), maar geef geen garantie. Je hebt overigens nog wel de day-one patch
Mm hij was hem gewoon "stiekem" aan het downloaden idd.Martinspire schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:35:
[...]
Kan wel, maar je merkt het qua performance wel, vooral op CPU-gebied.
Maar kan even duren idd, is ook aardig wat GB. Ik weet alleen niet of ie nog iets met internet doet tijdens installeren. Ik geloof dat een tijd geleden nog was dat ie het nog gewoon van internet aan het downloaden was, maar weet het niet meer zeker. Je zou even kunnen proberen om internet eraf te halen (of bij Network op Offline te gaan), maar geef geen garantie. Je hebt overigens nog wel de day-one patch
Ik heb toch niet voor niets de schijf gekocht
Nu internet uit (installatie faalde gelijk) en opnieuw beginnen vanaf schijf.
Hopen dat dit wat vlotter gaat.
Thnx!
Laat anders ook even weten hoeveel vlotter dat gaat, kan ik het opnemen in de TSDonstil schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:48:
[...]
Mm hij was hem gewoon "stiekem" aan het downloaden idd.
Ik heb toch niet voor niets de schijf gekocht![]()
Nu internet uit (installatie faalde gelijk) en opnieuw beginnen vanaf schijf.
Hopen dat dit wat vlotter gaat.
Thnx!
Nu na 5 minuten zit ik al op 11%Martinspire schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:50:
[...]
Laat anders ook even weten hoeveel vlotter dat gaat, kan ik het opnemen in de TS
Zojuist na ruim 90 minuten pas op 47%
Edit: Na 15 minuten heb ik mijn eerdere installatie inmiddels bijna ingehaald.
Installeren zonder internet is dus een heeeel stuk sneller
Edit2: een krappe drie kwartier later is hij klaar. Installeren met het internet aangesloten doe ik dus ook nooit meer
[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 18-11-2014 21:28 ]
Over die problemen met GTA Online karakters:
11/18/14 Update: This issue has now been addressed for PlayStation®4 and Playstation 3 users, and will be addressed for Xbox One and Xbox 360 users by tomorrow. Xbox One players can still log in to Grand Theft Auto Online but will not be able to transfer characters until the fix is in place.
11/18/14 Update 2: Sony have increased the number of servers that the PlayStation®4 patch can be download from to reduce errors and make the patch more accessible. Please try the patch download again; if you still see an error, close GTAV completely and try to install the patch. Stay tuned to this page for the latest updates.
11/18/14 Update: This issue has now been addressed for PlayStation®4 and Playstation 3 users, and will be addressed for Xbox One and Xbox 360 users by tomorrow. Xbox One players can still log in to Grand Theft Auto Online but will not be able to transfer characters until the fix is in place.
11/18/14 Update 2: Sony have increased the number of servers that the PlayStation®4 patch can be download from to reduce errors and make the patch more accessible. Please try the patch download again; if you still see an error, close GTAV completely and try to install the patch. Stay tuned to this page for the latest updates.
Pff ik dacht probeer de NL regio eens uit..
Hoe moeilijk is het om gewoon als je regio NL wil de taal wel op Engels te zetten zeg....
Nu zit je vast aan NL taal als je regio NL wil
Hoe moeilijk is het om gewoon als je regio NL wil de taal wel op Engels te zetten zeg....
Nu zit je vast aan NL taal als je regio NL wil
de servers van rockstar zijn weer geweldig slecht, kan geenenkel potje joinen
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Dragon age inquisition: voor mij GOTY. Wat een sfeer, wat een gameplay, slurpt je er meteen in. Nu 4-5 uurtjes erin te zitten en heb voor m'n gevoel 4% max gespeeld.
Is die 6urige trail nog beschikbaar?DrParanoid schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:07:
Dragon age inquisition: voor mij GOTY. Wat een sfeer, wat een gameplay, slurpt je er meteen in. Nu 4-5 uurtjes erin te zitten en heb voor m'n gevoel 4% max gespeeld.
Nice, vanavond dan maar eens een poging geven! Of is dit alleen voor EA Vault?
Klopt ookmfreriks schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:11:
[...]
Nice, vanavond dan maar eens een poging geven! Of is dit alleen voor EA Vault?
Hoe lang blijven die EA Access trials eigenlijk beschikbaar? Wil DA:Inquisition proberen, maar zit momenteel diep in AC:U
Xbox Live: Chevalric
Ik overweeg een XBoxOne aan te schaffen.
Alleen heb ik nog de volgende twijfels:
- Er zijn nog maar weinig spellen die op 1080p kunnen draaien op de xbox, betekend dit ook dat de xbox minder lang mee zal gaan dan de one?
- Omdat er nu al moeite is om de 1080p bijvoorbeeld te halen, betekend dat niet dat er over een jaar ofzo een nieuwe betere variant van de One uit zal komen?
Door deze twijfels zit ik een beetje met het gevoel van, is deze console wel mijn 400 euro waard.
Hoe denken jullie hierover? Ik hoop dat jullie mijn twijfels weg kunnen nemen.
- Er zijn nog maar weinig spellen die op 1080p kunnen draaien op de xbox, betekend dit ook dat de xbox minder lang mee zal gaan dan de one?
- Omdat er nu al moeite is om de 1080p bijvoorbeeld te halen, betekend dat niet dat er over een jaar ofzo een nieuwe betere variant van de One uit zal komen?
Door deze twijfels zit ik een beetje met het gevoel van, is deze console wel mijn 400 euro waard.
Je kan gewoon EA Access afsluiten voor een maand, en direct weer opzeggen.Chevalric schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:07:
Hoe lang blijven die EA Access trials eigenlijk beschikbaar? Wil DA:Inquisition proberen, maar zit momenteel diep in AC:U
Dragon Age Inquisition blijft gewoon staan en je krijgt een speeltijd van 6 uur.
Je dient wel 20 procent van het spel te downloaden voordat je het kunt starten.
Ik denk dat je na de release het spel ook nog gewoon kan spelen, kijk maar naar andere games in de vault.
De meeste spellen zijn al een tijdje uit, dus dat maakt niet zo veel uit.
Kijk gewoon naar de spellen die jij wilt gaan spelen, en of die 1080p zijn. En als je dat zo belangrijk vind, kan je op basis daarvan je keuze makenjovael schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:13:
Nou het gaat mij hier niet echt om de 1080p, maar meer om de levensduur van de xboxOne.mvds schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:19:
[...]
Kijk gewoon naar de spellen die jij wilt gaan spelen, en of die 1080p zijn. En als je dat zo belangrijk vind, kan je op basis daarvan je keuze makenIk heb hem gekocht puur voor Evolve en Titanfall, en ik vind de Xbox One dat waard
Zal deze console wel 4/5 jaar meegaan zonder dat je een nieuwe variant moet kopen.
Want ik zit er niet op te wachten om 400 euro te betalen en over 4 jaar weer een nieuwere moet kopen.
De reden dat ik hem wil kopen is omdat mijn xbox360 vrienden allemaal een one hebben gekocht en omdat Forza niet op de pc is
In t laatste gedeelte heb je toch een goede reden voor jezelfjovael schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:23:
[...]
Nou het gaat mij hier niet echt om de 1080p, maar meer om de levensduur van de xboxOne.
Zal deze console wel 4/5 jaar meegaan zonder dat je een nieuwe variant moet kopen.
Want ik zit er niet op te wachten om 400 euro te betalen en over 4 jaar weer een nieuwere moet kopen.
De reden dat ik hem wil kopen is omdat mijn xbox360 vrienden allemaal een one hebben gekocht en omdat Forza niet op de pc is
Dit is natuurlijk een beetje koffie dik kijken maar ze zullen geen nieuwe xbox uitbrengen met verbeterde hardware binnen een jaar ofzo, misschien wel een slim variant.jovael schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:13:
Slechtere performance tov van de competitie hoeft niet te betekenen dat de console ook slechter is (tevens vind ik het een beetje miereneukerij maar goed). Het gaat uiteindelijk om de games, dat zit wel snor bij de XO.
Gewoon zo ontzettend slecht he, dat de One nog steeds geen mogelijkheid heeft om je gamertag naar een ander emailaccount om te zetten. Daar heb je nog steeds een 360 voor nodig.
Nou, ben 2x 30 dagen bezig geweest om het met de 360 te veranderen, nog steeds niet gelukt. 360 maar verkocht en ik zie wel. Vind het echt te belachelijk voor woorden dat je gewoon niet even online je emailadres kunt wijzigen.
Nou, ben 2x 30 dagen bezig geweest om het met de 360 te veranderen, nog steeds niet gelukt. 360 maar verkocht en ik zie wel. Vind het echt te belachelijk voor woorden dat je gewoon niet even online je emailadres kunt wijzigen.
Heb je support hier al over gesproken? Misschien dat zij het voor je kunnen veranderen?UltraSub schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:35:
Gewoon zo ontzettend slecht he, dat de One nog steeds geen mogelijkheid heeft om je gamertag naar een ander emailaccount om te zetten. Daar heb je nog steeds een 360 voor nodig.
[ Voor 4% gewijzigd door wes- op 19-11-2014 09:39 ]
en 10% kortingepamel schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:17:
[...]
Je kan gewoon EA Access afsluiten voor een maand, en direct weer opzeggen.
Dragon Age Inquisition blijft gewoon staan en je krijgt een speeltijd van 6 uur.
Je dient wel 20 procent van het spel te downloaden voordat je het kunt starten.
Ik denk dat je na de release het spel ook nog gewoon kan spelen, kijk maar naar andere games in de vault.
De meeste spellen zijn al een tijdje uit, dus dat maakt niet zo veel uit.
Nouja mijn eisen zijn als volgt:
- Er moeten de komende 3/4 jaar de nieuwste games voor uit komen.
- Het moet wel rond de 1080p blijven want veel daaronder is gewoon niet mooi. Maar 900p is prima op een HDTV.
Maar als ik jullie reacties zo lees dan geloof ik het allemaal wel en ga ik het gewoon doen.
- Het moet wel rond de 1080p blijven want veel daaronder is gewoon niet mooi. Maar 900p is prima op een HDTV.
Maar als ik jullie reacties zo lees dan geloof ik het allemaal wel en ga ik het gewoon doen.
Ik heb support hier meermaals over gesproken. Die lui weten het niet goed genoeg om je meteen een sluitend antwoord te kunnen geven of het wel niet kan.wes- schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:38:
[...]
Heb je support hier al over gesproken? Misschien dat zij het voor je kunnen veranderen?
Wat ze meestal proberen is om aan het oude emailadres een nieuw alias toe te voegen zodat je daarmee in kunt loggen. Ik heb daar weinig aan want ik wil gewoon die complete gamertag/xbox account migreren zodat ik op mijn nieuwe emailadres ook gelijk de juiste onedrive gekoppeld heb.
Naar mate de firmware van de Xbox One verder wordt verbeterd en de ontwikkelaars beter op het platform toegespitst zijn, ga je steeds meer 1080p games zien. Is slechts een kwestie van tijd.jovael schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:55:
Nouja mijn eisen zijn als volgt:
Sinds het vrijkomen van die 10% extra GPU bandbreedte op de One door het uitschakelen van Kinect voor de games die het toch niet gebruiken, hebben al meerdere games een FullHD patch gehad.
Dat en het feit dat MS echt niet ineens een krachtigere One uit zal brengen want een XBox One game moet het op alle versies van de One doen. Er komen echt geen games voor de One Plus ofzo
Microsoft is gelukkig niet Nintendo inderdaad... *kuch* New 3DS *kuch*wimpie007 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:07:
Dat en het feit dat MS echt niet ineens een krachtigere One uit zal brengen want een XBox One game moet het op alle versies van de One doen. Er komen echt geen games voor de One Plus ofzo
[ Voor 2% gewijzigd door Ninjetsu NL op 19-11-2014 10:12 . Reden: Add ]
Dat, plus ontwikkelaars hebben altijd tijd nodig om de mogelijkheden van een apparaat in te zien en deze optimaal te kunnen benutten.halofreak1990 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:02:
[...]
Naar mate de firmware van de Xbox One verder wordt verbeterd en de ontwikkelaars beter op het platform toegespitst zijn, ga je steeds meer 1080p games zien. Is slechts een kwestie van tijd.
Sinds het vrijkomen van die 10% extra GPU bandbreedte op de One door het uitschakelen van Kinect voor de games die het toch niet gebruiken, hebben al meerdere games een FullHD patch gehad.
Daar hebben jullie ook zeker gelijk in.
Zie bijvoorbeeld gta5 op de 360, niemand die dat 5 jaar geleden verwacht had.
Oke ik ga vanmiddag langs de speelgoedwinkel
Ik weet niet of winkels in Nederland er wat aan gaan doen, maar volgende week vrijdag is het Black Friday en de maandag daarop is het Cyber Monday, wie weet is er dan een leuke aanbieding beschikbaar.jovael schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:15:
Daar hoop ik in ieder geval persoonlijk op
Je gaat geen spijt krijgen van je aankoop.jovael schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:15:
Succes en welkom bij de X1 club
Dit dus. Support kan er niks aan veranderen of in betekenen.Valderrama schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:58:
[...]
Ik heb support hier meermaals over gesproken. Die lui weten het niet goed genoeg om je meteen een sluitend antwoord te kunnen geven of het wel niet kan.
Wat ze meestal proberen is om aan het oude emailadres een nieuw alias toe te voegen zodat je daarmee in kunt loggen. Ik heb daar weinig aan want ik wil gewoon die complete gamertag/xbox account migreren zodat ik op mijn nieuwe emailadres ook gelijk de juiste onedrive gekoppeld heb.
1) 900p zie je in veel spellen maar amper als je het vergelijkt met 1080pjovael schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:13:
2) er komt geen betere variant, dat wordt gewoon de opvolger over een aantal jaar (denk aan 5 tot 10 jaar later)
3) gameplay > graphics
4) kijk naar hoe ver de 360 is gekomen. Dat begon met de graphics van Call of Duty 2. Vergelijk die eens met Ghosts (de laatste echte last-gen cod).
5) zowel OS als games worden beter, staar je niet blind op 1080p, 1 op 1 vergelijkingen en wat de console op dit moment kan. Dat verbeterd in hoog tempo. De verschillen tussen PS4 en X1 zie je momenteel alleen als ze naast elkaar afspelen.
6) Kijk naar wat je naast Forza nog meer wilt doen
7) Dat je vrienden erop zitten weegt voor mij persoonlijk zwaarder dan of een console 1080p doet. Gisteren al weer vrij snel in een deuk gelegen om GTA Online
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 19-11-2014 11:17 ]
Ik zou de keuze voor een console vnl. maken op basis van waar je vrienden op spelen (ivm multiplayer mogelijkheden) en welke exclusieve titels je graag wilt spelen.
Mijn Xbox One heb ik vnl. gekocht voor de exclusives. Forza, Sunset Overdrive, Halo etc.
Mijn Xbox One heb ik vnl. gekocht voor de exclusives. Forza, Sunset Overdrive, Halo etc.
Wel spijt. Mijn nachtrust wordt steeds mindermike0001 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:41:
[...]
Je gaat geen spijt krijgen van je aankoop.
Succes en welkom bij de X1 club
Thanks.Martinspire schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:16:
[...]
1) 900p zie je in veel spellen maar amper als je het vergelijkt met 1080p
2) er komt geen betere variant, dat wordt gewoon de opvolger over een aantal jaar (denk aan 5 tot 10 jaar later)
3) gameplay > graphics
4) kijk naar hoe ver de 360 is gekomen. Dat begon met de graphics van Call of Duty 2. Vergelijk die eens met Ghosts (de laatste echte last-gen cod).
5) zowel OS als games worden beter, staar je niet blind op 1080p, 1 op 1 vergelijkingen en wat de console op dit moment kan. Dat verbeterd in hoog tempo. De verschillen tussen PS4 en X1 zie je momenteel alleen als ze naast elkaar afspelen.
6) Kijk naar wat je naast Forza nog meer wilt doen
7) Dat je vrienden erop zitten weegt voor mij persoonlijk zwaarder dan of een console 1080p doet. Gisteren al weer vrij snel in een deuk gelegen om GTA Online
Een PS4 had het sowieso niet geworden. Al is het maar vanwege het macho gedrag van de PS3/4 eigenaren en ik zoveel goede herinneringen aan mijn 360 heb.
Mijn vriendengroep is 45/45/10. one/ps4/pc waarvan ik die laatste 10 procent ben. Maar de meest fanatieke jongens zitten op de one, dus de keuze qua console is voor mij makkelijk.
Maar ik ga hem vanmiddag neerzetten en aansluiten
Kon ik dat maar, als ik dat doe dan heb ik een vriendin die de stekker er uit trekt haha.Pannekoek81 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:33:
[...]
Wel spijt. Mijn nachtrust wordt steeds minder. Gisteren duurde een rondje GTA ook langer dan ik dacht. Zelfs Forza waar ik niks van kan blijf ik hangen.
Vrouwlief slaapt vaak vroeg of gaat een boek lezen. Gisteren nieuw boek voor haar gekocht dat nieuw uit kwam van david baldaccijovael schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:35:
[...]
Kon ik dat maar, als ik dat doe dan heb ik een vriendin die de stekker er uit trekt haha.
Haha nice. Vergeet dan ook niet je gamertag hier te sharen en voeg jezelf toe bij http://gotxbox.maykel.net/jovael schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:34:
[...]
Thanks.
Een PS4 had het sowieso niet geworden. Al is het maar vanwege het macho gedrag van de PS3/4 eigenaren en ik zoveel goede herinneringen aan mijn 360 heb.
Mijn vriendengroep is 45/45/10. one/ps4/pc waarvan ik die laatste 10 procent ben. Maar de meest fanatieke jongens zitten op de one, dus de keuze qua console is voor mij makkelijk.
Maar ik ga hem vanmiddag neerzetten en aansluiten
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 19-11-2014 11:53 ]
Heerlijk he, dit soort vriendinnen/vrouwen. Doen gewoon lekker iets anders dan de TV gebruiken. Zo kunnen wij vaker eens lekker ontspannenPannekoek81 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:46:
[...]
Vrouwlief slaapt vaak vroeg of gaat een boek lezen. Gisteren nieuw boek voor haar gekocht dat nieuw uit kwam van david baldacci.
Die van mij heeft deze dagen (ik zit op een conferentie in Barcelona) gewoon mijn One gekaapt, die is nu Dragon Age aan het doen.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik heb de 360 aan mijn vriendin gegeven.. Ook een manier :0
Haha same hereDenzis schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:44:
Was de mijne maar zo snel te vredenDenzis schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:44:
Trilfunctie van de controller kapot dan
Ik merk wel dat de controller met accu pack redelijk lang mee gaat, ik kan hier zeker wel 10 uur mee kan gamen (hoelang precies geen idee) maar zodra ik de headset gebruikt gaat het toch wel hard met de accu. Hoe kan het zijn dat dat ding zoveel stroom vreet?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Welke games hebben een HD patch gehad dan?halofreak1990 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:02:
[...]
Naar mate de firmware van de Xbox One verder wordt verbeterd en de ontwikkelaars beter op het platform toegespitst zijn, ga je steeds meer 1080p games zien. Is slechts een kwestie van tijd.
ik twijvel of ik gta 5 voor de x1 of de ps4 ga kopen.....
in het ps4 draadje lees ik dat de ps4 nogal wat lawaai kan maken tijdens gta 5..hoe is dit bij de x1 ?
in het ps4 draadje lees ik dat de ps4 nogal wat lawaai kan maken tijdens gta 5..hoe is dit bij de x1 ?
Ik heb het zelf niet getest, maar qua bouw zou de xbox minder herrie moeten maken.
Aangezien de fans groter zijn.
Aangezien de fans groter zijn.
Merk helemaal niets aan de xbox. Het enige wat een beetje geluid maakt is de adapter maar dat doet die altijd.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Waar spelen de meeste mensen op die je kent? Online met vrienden is het spel erg leuk. Denk dat dat belangrijker is dan iets lawaai.joey82 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:56:
ik twijvel of ik gta 5 voor de x1 of de ps4 ga kopen.....
Hey Xbox one'ers
Ik heb nu een 360 (met kinect) nu wil ik een One kopen, maar aangezien de kinect van de 360 voor mij niet bepaald een meerwaarde heeft zit ik te twijfelen of ik met of zonder zou kopen....
Is de Kinect 2.0 volgens jullie echt het geld waard? Weet trouwens zo iemand waar de xbox one met kinect ergens te bewonderen valt, mediamarkt?
Ik heb nu een 360 (met kinect) nu wil ik een One kopen, maar aangezien de kinect van de 360 voor mij niet bepaald een meerwaarde heeft zit ik te twijfelen of ik met of zonder zou kopen....
Is de Kinect 2.0 volgens jullie echt het geld waard? Weet trouwens zo iemand waar de xbox one met kinect ergens te bewonderen valt, mediamarkt?
Ja voor mij is het een integraal onderdeel van de one.Ttje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:48:
Hey Xbox one'ers
Niks vetters dan vanuit de keuken al roepen dat je console alvast op moet starten en rechtstreeks naar je game navigeertTtje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:48:
Hey Xbox one'ers
Lol! Zo doe ik het ook als ik de trap op loop naar mijn kamer! Gemak dient de mens!!Ninjetsu NL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:38:
[...]
Niks vetters dan vanuit de keuken al roepen dat je console alvast op moet starten en rechtstreeks naar je game navigeert
Verwijderd
Gaat hard he. Echt veel harder dan bij de 360. Ik gebruik dezelfde headset op de One als destijds op de 360. Merk nu echt een groot verschil. Zeker toen ik veel Destiny met een party speelde, moest hij elke avond aan de lader.Famous schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:13:
[...]
Trilfunctie van de controller kapot dan![]()
Ik merk wel dat de controller met accu pack redelijk lang mee gaat, ik kan hier zeker wel 10 uur mee kan gamen (hoelang precies geen idee) maar zodra ik de headset gebruikt gaat het toch wel hard met de accu. Hoe kan het zijn dat dat ding zoveel stroom vreet?
Ik mis alleen de Cortana style 'Xbox thank you', dat je melding terug krijgt 'you're welcome'. Ik wil hem af en toe wel bedanken dat hij zo goed luistertNinjetsu NL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:38:
[...]
Niks vetters dan vanuit de keuken al roepen dat je console alvast op moet starten en rechtstreeks naar je game navigeert
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Tip! Tomb raider define edition in de US store voor 15 euro, net ff aangeschaft!
Sinds twee weken heb ik ook een Xbox One thuis, met de games Halo MCC, Sunset Overdrive en Forza 5. Ben over alle 3 de games erg tevreden, ging vrij snel door de batterijen in de controller heen
Nu twijfel ik nog of ik GTA5 op de pc of xbox ga spelen, ben altijd pc games geweest maar op de xbox is toch ook wel relaxed
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Even kort melden dat ik erg blij ben met AC Unity op de XO
Vandaag eindelijk binnen gekregen en na een paar uurtjes spelen zit ik weer helemaal in de AC vibe!
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik zeg...dat komt met Windows 10SinergyX schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:40:
[...]
Ik mis alleen de Cortana style 'Xbox thank you', dat je melding terug krijgt 'you're welcome'. Ik wil hem af en toe wel bedanken dat hij zo goed luistert
Goed nieuws voor sommige hier, ik ben er alvast een van:
Microsoft also has announced a range of digital content that it will give away to Xbox One owners "to show our appreciation for your local and continued support." You'll need to meet some requirements to receive the goodies, however. Only Xbox One owners who bought their console before November 11, 2014 in the console's 13 launch markets who are 17 years or old and have played 10+ hours on Xbox One are eligible. If that's you, you'll be able to download the following content starting this Friday.
- A Year One Gamer Picture
- New Xbox One backgrounds: A special Year One background as well as an exclusive Day One background for those who unlocked the Day One achievement
- A Year One background image for use on Twitter, your desktop, etc.
- A free rental of Halo 4: Forward Unto Dawn (for a limited time)
- A free rental of Dragon Ball Z: Battle of the Gods movie and a sampler pack of Dragon Ball Z TV episodes (for a limited time, available in the U.S. and Canada only)
"In the console's 13 launch markets"
Daar behoort NL dan dus niet toe, toch?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Nee nl niet, beetje jammer natuurlijk. Gelukkig behoor ik tot de 13 :-)
Lichtpuntje...
Technisch gezien is het correct omdat ie hier ook pas 2 maanden uit is. Maar dat wil niet zeggen dat ze niet kunnen zien wanneer iemands account op de One is gebruikt. Het lijkt me dat ze gewoon kijken naar die datum ipv regio of IP. Het is een cadeautje, niet iets wat miljarden gaat kosten als ze er wat meer mensen bij trekkenRossi46 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 06:06:
"In the console's 13 launch markets"
Sinds gisteren de trotse eigenaar van een witte Xbox One (de Sunset Overdrive versie
) heb lang zitten dubben tussen de Assasins Creed Unity bundle en de Sunset Overdrive bundle en uiteindelijk uitgekomen op de witte om 2 redenen; ik vind de witte net wat mooier (vooral de controller) en bovendien kwam ik toch tot de conclusie dat ik AC:U toch liever een ''echt˝ doosje wil voor bij de rest van de verzameling
(heb alle AC's behalve Rogue op de 360) Omdat de AC:U bundle alen een downloadcode bevat is het dus de Sunset Overdrive versie geworden. Overigens dat spel nog helemaal niet gespeeld want PES2015 
Ik probeer aan de hand van de handleiding van TheVMaster geprobeerd om Alien:Isolation te kopen in de HK store maar zowel Paypal als mijn Creditcard geven de error
Ik probeer aan de hand van de handleiding van TheVMaster geprobeerd om Alien:Isolation te kopen in de HK store maar zowel Paypal als mijn Creditcard geven de error
Ik heb gebruik gemaakt van Chrome icm ZenMate (Hola werkte helemaal niet bij mij), mijn region staat op HK-EN, ik heb een adres van een hotel in HongKong opgevoerd en desondanks kan ik niets aanschaffen. Betekent dit dat aankopen bij andere stores niet meer mogelijk is?Use a different way to pay
Your purchase cannot be completed with this payment option. Try a different or new way to pay.
PBR9002
Goede keuze ;-). Ik heb ook de witte Xbox One aangekocht, een aantal dagen na de release. Idd een mooie versie en die controller is heerlijk! Eerlijk gezegd geen spijt dat ik Sunset Overdrive gekozen heb, echt vermakelijk spel, lijkt ook heel vlot te spelen, bij AC: Unity niet aangekocht wegens de minder positieve reacties, framerate etc... . Het even gehad met UbiTomba schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:07:
Sinds gisteren de trotse eigenaar van een witte Xbox One (de Sunset Overdrive versie) heb lang zitten dubben tussen de Assasins Creed Unity bundle en de Sunset Overdrive bundle en uiteindelijk uitgekomen op de witte om 2 redenen; ik vind de witte net wat mooier (vooral de controller) en bovendien kwam ik toch tot de conclusie dat ik AC:U toch liever een ''echt˝ doosje wil voor bij de rest van de verzameling
(heb alle AC's behalve Rogue op de 360) Omdat de AC:U bundle alen een downloadcode bevat is het dus de Sunset Overdrive versie geworden. Overigens dat spel nog helemaal niet gespeeld want PES2015
Hahaha vond ik ookMatey schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:33:
[...]
Goede keuze ;-). Ik heb ook de witte Xbox One aangekocht, een aantal dagen na de release. Idd een mooie versie en die controller is heerlijk! Eerlijk gezegd geen spijt dat ik Sunset Overdrive gekozen heb, echt vermakelijk spel, lijkt ook heel vlot te spelen, bij AC: Unity niet aangekocht wegens de minder positieve reacties, framerate etc... . Het even gehad met Ubi
AC: Unity komt er hoe dan ook. Ook met lagere framerates kan ik niet wachten om door ancient Parijs te lopen. Hopelijk weer beetje het Brotherhood gevoel!
Succes er mee :-)! Zoveel keuze en games de dag van vandaag... Ik moet nog Sunset Overdrive, TLOU Remastered, Sniper Elite 3, Ryse, Forza 5 etc... nog uitspelen en gisteren dan nog GTA 5 aagenkocht en Dragon Age lijkt me ook wel te bekoren... zucht! lolTomba schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:39:
[...]
Hahaha vond ik ookMoet wel wennen aan de ribbels op de analoge sticks. Irriteren een klein beetje aan mijn duim tov de 360 variant.
AC: Unity komt er hoe dan ook. Ook met lagere framerates kan ik niet wachten om door ancient Parijs te lopen. Hopelijk weer beetje het Brotherhood gevoel!
Praat me d'r niet van...ben soms ook wat te gretig om iets te kopenMatey schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:06:
[...]
Succes er mee :-)! Zoveel keuze en games de dag van vandaag... Ik moet nog Sunset Overdrive, TLOU Remastered, Sniper Elite 3, Ryse, Forza 5 etc... nog uitspelen en gisteren dan nog GTA 5 aagenkocht en Dragon Age lijkt me ook wel te bekoren... zucht! lol
Edit: Hoe zit het eigenlijk met dragon age, zit daar een couch co-op functie bij?
[ Voor 8% gewijzigd door mfneed op 20-11-2014 10:13 ]
Dat went vanzelf. Daarna wil je echt niet anders meer. Zoveel meer grip op die sticks t.o.v. de Xbox 360 controllerTomba schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:39:
[...]
Hahaha vond ik ookMoet wel wennen aan de ribbels op de analoge sticks. Irriteren een klein beetje aan mijn duim tov de 360 variant.
Hahaha bedankt! Wordt nog knap lastig in deze drukke maandenMatey schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:06:
[...]
Succes er mee :-)! Zoveel keuze en games de dag van vandaag... Ik moet nog Sunset Overdrive, TLOU Remastered, Sniper Elite 3, Ryse, Forza 5 etc... nog uitspelen en gisteren dan nog GTA 5 aagenkocht en Dragon Age lijkt me ook wel te bekoren... zucht! lol
Voor mij staan op wishlist:
- Alien: Isolation
- GTA V (al heb ik die al uitgespeeld op 360)
- Metro Redux
- Middle-earth: Shadow of Mordor
- Tomraider: Definitive edition
- Wolfenstein: A New Order
Ryse en Watch Dogs twijfel ik nog over eerlijk gezegd.
PS iemand input over aanschaffen in andere stores? (zie mijn vraag hierboven...)
[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 20-11-2014 10:29 ]
Ben ook in de markt voor een opvolger voor mijn XBOX 360, met name om de next-gen FIFA. Nu is het veel tekst te vinden over verschillen tussen de One en PS4, maar echt duidelijke voorkeur kan ik er niet uithalen. Ga 'm vrijwel alleen gebruiken voor FIFA, maar op z'n tijd wat schieten of racen blijft ook leuk. Het media center gebeuren zal ik dan ook niet gebruiken. Online tegen vrienden speel ik eigenlijk niet, soms wel een potje online tegen onbekenden. Offline een avondje FIFA komt wel regelmatig voor.
Zo her en der lees ik dat de PS4 wat betreft rekenkracht wint, maar ook dat de One recent wat dat betreft softwarematig is geüpgraded. Ondanks dat jullie inmiddels vast "iets of" wat bevooroordeeld zijn, ben ik toch benieuwd naar jullie overwegingen.
Zo her en der lees ik dat de PS4 wat betreft rekenkracht wint, maar ook dat de One recent wat dat betreft softwarematig is geüpgraded. Ondanks dat jullie inmiddels vast "iets of" wat bevooroordeeld zijn, ben ik toch benieuwd naar jullie overwegingen.
[ Voor 0% gewijzigd door JBS op 20-11-2014 11:51 . Reden: Aangepast aangezien ik mediacenter niet ga gebruiken. ]
Het aankopen in andere stores schijnt via zowel PayPal als CC grotendeels dichtgetimmerd te zijn... Echter werkt het wel nog steeds door middel van het aanschaffen van de gift cards en via die weg in andere stores te kopenTomba schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:28:
[...]
Hahaha bedankt! Wordt nog knap lastig in deze drukke maanden
Voor mij staan op wishlist:
- Alien: Isolation
- GTA V (al heb ik die al uitgespeeld op 360)
- Metro Redux
- Middle-earth: Shadow of Mordor
- Tomraider: Definitive edition
- Wolfenstein: A New Order
Ryse en Watch Dogs twijfel ik nog over eerlijk gezegd.
PS iemand input over aanschaffen in andere stores? (zie mijn vraag hierboven...)
FIFA draait nagenoeg gelijk op beide consoles, misschien heeft FIFA wat kleine dipjes in framerate wanneer stadion/publiek in beeld is, maar de game zelf draait voor wat ik heb gezien nagenoeg gelijk.JBS schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:32:
Ben ook in de markt voor een opvolger voor mijn XBOX 360, met name om de next-gen FIFA. Nu is het veel tekst te vinden over verschillen tussen de One en PS4, maar echt duidelijke voorkeur kan ik er niet uithalen. Ga 'm vrijwel alleen gebruiken voor FIFA, maar op z'n tijd wat schieten of racen blijft ook leuk. Het media center gebeuren zal ik dan ook gebruiken. Online tegen vrienden speel ik eigenlijk niet, soms wel een potje online tegen onbekenden. Offline een avondje FIFA komt wel regelmatig voor.
Racers en shooters, huidige lineup mag XBO bij enkele games op een (veelal niet echt opvallende) lagere resolutie draaien, maar heeft wel vooralsnog een grotere lineup met Titanfall en Forza erbij.
En dan kan je elke scheet en aspect er wel bij halen om console X of Y omhoog te lullen of juist neer te halen, einde van de rit moet jij ermee spelen en moet jij tevreden zijn met die console. Een controller is een groot keuzepunt, zeker als je van de PS3/X360 komt, ze hebben nog steeds de kenmerkende verschillen van de pookjes.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Microsoft heeft wel een exclusive deal met Fifa als het gaat om Ultimate team. Misschien is dat een reden om een Xbox te halen.
IK heb de PS4 nu een groot half jaar, de Xbox One heb ik een 2-tal weken. De exclusives zijn op dit moment een stuk beter bij Xbox One dan bij PS4. Ik speel persoonlijk erg graag op de Xbox One, controller is heerlijk. Die van PS4 is ook niet slecht, maar die van Xbox One ligt gewoon heerlijk in de/mijn hand.JBS schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:32:
Ben ook in de markt voor een opvolger voor mijn XBOX 360, met name om de next-gen FIFA. Nu is het veel tekst te vinden over verschillen tussen de One en PS4, maar echt duidelijke voorkeur kan ik er niet uithalen. Ga 'm vrijwel alleen gebruiken voor FIFA, maar op z'n tijd wat schieten of racen blijft ook leuk. Het media center gebeuren zal ik dan ook gebruiken. Online tegen vrienden speel ik eigenlijk niet, soms wel een potje online tegen onbekenden. Offline een avondje FIFA komt wel regelmatig voor.
Ik vind de graphics op de Xbox One iets helderder dan op de PS4. Bij Xbox kan je voor een 30 - 35 euro een jaar Xbox Live kopen, bij PS kost een PSN abo iets meer. Ik kwam ook van een Xbox 360 en ik miste bij de PS4 iets te veel de Xbox ervaring. :-) Maar ik ben dan ook een multimediafreak
Wat houdt dit dan in? Ik speel op mijn PS4 de Fifa Ultimate Team editie. Dit betekent dan dat op de Xbox One de 'gewone' Fifa reeds de FUT bevat?mobygo76 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:46:
Microsoft heeft wel een exclusive deal met Fifa als het gaat om Ultimate team. Misschien is dat een reden om een Xbox te halen.
OFF Topic: Bij de plaatselijke MM de Fifa 15 FUT voor de zelfde prijs als de normale Fifa 15 kunnen halen, even een gelukje
Ik heb beide consoles al een tijdje. Ik wil eerst benadrukken dat ik echt geen specifieke voorkeur heb voor een van de twee (dat is ook de reden dat ik ze beide in huis heb). Ik merk de laatste tijd echter wel dat mijn Xbox wat meer aan staat dan mijn PS4. Ik vind de Xbox net iets prettiger werken over het algemeen en er zijn de laatste tijd inderdaad wat leuke exclusives verschenen voor deze consoleJBS schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:32:
Helder, ik ga het maar niet meer proberenNinjetsu NL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:37:
[...]
Het aankopen in andere stores schijnt via zowel PayPal als CC grotendeels dichtgetimmerd te zijn... Echter werkt het wel nog steeds door middel van het aanschaffen van de gift cards en via die weg in andere stores te kopenVoor de complete inhoud en de discussie daaromheen kan je enkele tientallen pagina's terugbladeren of de zoekfunctie gebruiken
PS Alien: Isolation is in de aanbieding bij bol.com Ik heb m besteld
PPS Tombraider krijgt in NL maar 33% korting terwijl ie in de US 50% korting krijgt... Zucht....
Vwb keuze voor Xbox One. Ben al bij Xbox sinds de eerste en vind de Xbox One ook wat mooier dan de PS4. Controller is sowieso beter imho. Qua excusives maakt t weinig uit voor mij en graphics zullen mekaar uiteindelijk weinig ontlopen net als bij PS3/Xbox360.
[ Voor 11% gewijzigd door Tomba op 20-11-2014 10:59 ]
Dacht dat ik Tomb Raider voor € 20 op de xbox zelf zag staan als gold.Tomba schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:57:
[...]
Helder, ik ga het maar niet meer proberenGewoon oldschool blijven wachten tot spellen een beetje betaalbaar zijn in de winkel dus....
PPS Tombraider krijgt in NL maar 33% korting terwijl ie in de US 50% korting krijgt... Zucht....
Gift cards werken nog gewoon hoor, no prob. Kan je betalen met Paypal. Heb zo GTA kunnen kopen voor € 48,- in plaats van voor € 70,- in de NL store.... (win/win voor beide partijen, want voor dat bedrag had ik hem sowieso niet gekocht.).Tomba schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:57:
[...]
Helder, ik ga het maar niet meer proberenGewoon oldschool blijven wachten tot spellen een beetje betaalbaar zijn in de winkel dus....
Vwb keuze voor Xbox One. Ben al bij Xbox sinds de eerste en vind de Xbox One ook wat mooier dan de PS4. Controller is sowieso beter imho. Qua excusives maakt t weinig uit voor mij en graphics zullen mekaar uiteindelijk weinig ontlopen net als bij PS3/Xbox360.
Dat dacht ik ook, maar schijnbaar toch verkeerd gezien?VFRRijder schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:59:
[...]
Dacht dat ik Tomb Raider voor € 20 op de xbox zelf zag staan als gold.
Ik heb soms trouwens het idee dat er updates mislukken op mijn Xbox. De laatste weken heb ik meerdere malen een verzoek tot updaten gekregen met een formaat van 265 MB. Hebben meer mensen deze ervaring? Of zijn het daadwerkelijk steeds nieuwe updates en gaat er niets fout hier.
De updates zijn idd klein. Dat zijn dus meerdere updates.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Halo MCC krijgt een serieuze update vandaag
MATCHMAKINGCAMPAIGN
- Addressed a number of issues that resulted in extended matchmaking times and low matchmaking success rates.
- Made a number of updates to how matchmaking progress is communicated to the player. With this update, you'll see better, more frequent and more informative status updates throughout the matchmaking flow - so "Players Found" for example, will be displayed to let players know where they are in the matchmaking process instead of simply wondering if it's going to connect.
- The improved matchmaking flow is as follows:
- Searching
- Searching for more players
- Players found
- Finalizing matchmaking process
- Connecting session
- Made an update to ensure that parties stick together when returning from the post-game carnage report
- Prevented the ability for players "kick" other players from matchmaking games
- Made an update to ensure that the Roster correctly displays the "searching" UI rather than "My Game Session" while searching for players
- Removed the possibility to boost ranking through a custom games exploit
- Made an update to ensure that players cannot get stuck in the matchmaking screen during map voting
- Made an update to ensure that the "Connecting to your game" message no longer incorrectly displays in the lower right of the screen during gameplay
- Made an update to the "team creation" phase that allows players to be grouped by team
- Made an update to prevent players from seeing the "connection failed" dialogue if disconnected during the map voting screen
- Improved roster / matchmaking lobby stability
- Made improvements to the accuracy and stability of the "Game Session Details" UI
- Improved version compatibility
- UI
- Improved emblem and nameplate behavior to ensure that they do not reset to default (especially after game sessions)
- Corrected career stats that did not update uniformly across different profiles in multiple titles
- Improved Forge map display names in Theater
- Corrected various medal inconsistencies across titles
HALO: CE
- Made updates to the attainability of various achievements, including "Goat Roped," "Monopolized," "You're Joking," and "Devastating."
- Improved Halo: CE career stat tracking
- Resolved scoring and time HUD reset and display issues
- Made an update to ensure that rival emblems are displayed correctly
HALO 2
- Improved consistency and reliability of shot registration
- Improved headshot hitboxes
- Fixed an issue where respawning players could momentarily appear at their death location
- Made an update to ensure that the match ends when the entire opposing team quits
- Improved fall damage consistency (specifically in regards to uneven surfaces)
- Improved Halo: CE menu and loading screen stability
- Improved consistency with multikill rewards
- Made an update to improve post-game carnage report accuracy for Halo: CE FFA games
- Updated default language settings
HALO 2: ANNIVERSARY
- Made an update to ensure that the team color shown in pre-game lobby matches in-game
- Improved a variety of networking issues to allow for improved consistency between host and clients in peer to peer matches
- Improved a variety of networking issues to allow for improved gameplay consistency
- Made an update to service tag functionality, allowing for service tags to appear for all players
- Improved the post-game carnage report to correctly display team color
- Made an update to ensure that the match ends when the entire opposing team quits
- Improved "original" medal icon functionality in split-screen
- Improved host migration functionality
- Corrected "headshot" stat tracking
- Addressed a crash that occurred with the Scarab skull
- Addressed art errors that occurred on the opening cinematics for "Uprising" and "High Charity"
- Made an update to prevent players from gaining achievements in Forge
- Improved Forge item display names
- Resolved text overlapping issues
- Improved split screen stability
- Made an update to resolve the notorious "-1th" scoreboard text
- Improved lobby functionality to address players not being able to reconnect to the party leader after completing a match
- Improved host migration functionality
- Corrected vehicle and weapon thumbnails in the "Tools of destruction" table in the post-game carnage report
- Addressed a dedicated server issue that caused gameplay physics issues on Stonetown
- Improved split-screen party functionality to ensure that players are not directed to a broken lobby screen after completing a game session
- Improved Forge mode stability
- Made an update to King of the Hill scoring to prevent multiple hills from counting down at the same time
- Improved Shrine objective spawn points
- Improved King of the Hill and Ninjanaut mode stability
- Addressed an issue where controller vibration could persist during the pause menu
- Improved Race mode respawn zones
Die MCC update ziet er veel belovend uit, als hij daar in de middag uitkomt zal hij dan hier pas laat in de avond komen?
Heeft iemand ervaring met de volgende charger? Bevalt deze een beetje? hoe lang gaan de accu's mee?
https://www.conrad.nl/nl/...ne-controller-809069.html
https://www.conrad.nl/nl/...ne-controller-809069.html
1200 mAh packs zijn wel wat aan de kleine kant. Kan je beter goede 2400 mAh batterijen los kopen en in de oplader steken. (doe ik hier ook met 4 x AA Eneloops van 2100 mAh en 4 x AA Turnigy 2400 mAh LSD)
Goed voor jou, weet wel niet goed wat dit met de Xbox One te maken heeftVerwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:31:
Ik heb de voorkeur voor de PS4 :
1. Ik maak veel gebruik van de screenshot en video functie en das veel makkelijker op de PS4 ,
mede door een speciale shareknop en directe YouTube en Facebook uploading.
2. De spellen zijn iets mooier op de PS4 , vergelijk Infamous : Second Son maar is met Sunset Overdrive.
Toch zijn het beide prima consoles , maar ik heb de PS4 als mijn nummer 1 gekozen.
Doet me denken aan de southpark afleveringen van xbox vs ps4.X-Fighter schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:47:
[...]
Goed voor jou, weet wel niet goed wat dit met de Xbox One te maken heeft
That is just how sony people are
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!