Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:37
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:31:
Ik heb de voorkeur voor de PS4 :

1. Ik maak veel gebruik van de screenshot en video functie en das veel makkelijker op de PS4 ,
mede door een speciale shareknop en directe YouTube en Facebook uploading.

2. De spellen zijn iets mooier op de PS4 , vergelijk Infamous : Second Son maar is met Sunset Overdrive.

Toch zijn het beide prima consoles , maar ik heb de PS4 als mijn nummer 1 gekozen.
Knack al met Ryse vergeleken? Net zo'n onzin vergelijking.
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:31:
Ik heb de voorkeur voor de PS4 :

1. Ik maak veel gebruik van de screenshot en video functie en das veel makkelijker op de PS4 ,
mede door een speciale shareknop en directe YouTube en Facebook uploading.

2. De spellen zijn iets mooier op de PS4 , vergelijk Infamous : Second Son maar is met Sunset Overdrive.

Toch zijn het beide prima consoles , maar ik heb de PS4 als mijn nummer 1 gekozen.
1 is vrij persoonlijk, maar ik vind "xbox record that" ook wel handig en anders is er nog dubbeltap home button + x om op te nemen
2 is niet helemaal een eerlijke vergelijking. Niet alleen is de stad bij Sunset vele malen voller dan bij Infamous, is er meer content, meer kleur en meer afwisseling in de wereld. Ook zijn er veel meer zombies/NPCs en heb je binnenlocaties. Dat zit allemaal niet in Infamous. De special effects bij Infamous zijn erg mooi, maar dat is dan ook eigenlijk het enige waardoor het eruit schiet. De stad is saai en kleurloos, de karakters vrij schaal en de game ook een stuk trager.

Qua graphics wint de PS4 het nog maar amper. Games hebben weinig verschil en alleen met 1 op 1 vergelijkingen zie je de verschillen, anders heb je ze niet door.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 20-11-2014 11:52 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:35:
[...]

Nee , maar wel de PlayStation 4 Camera met voice command en chat.
Neem een kinect dan weet je pas hoe makkelijk recorden werkt. Beetje kromme vergelijking!

https://www.youtube.com/@droommotor

Verwijderd

Denzis schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:56:
[...]

Neem een kinect dan weet je pas hoe makkelijk recorden werkt. Beetje kromme vergelijking!
Voice Commands om te recorden zijn in mijn situatie niet zo handig.

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:12:
[...]

Mooi, geniet je lekker van je PS4 :) ik zie de relevantie van je mening ook niet echt :P heb je liever een ps4 of vind je hem handiger, prima toch :)

game on!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-11 13:06
Inderdaad, totaal niet relevant. Mijn voorkeur gaat uit naar de Xbox One, maar dat ga ik toch ook niet vermelden in het PS4 topic.

Dit staat trouwens duidelijk onderaan de pagina:
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Nipje schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:06:
Ik heb soms trouwens het idee dat er updates mislukken op mijn Xbox. De laatste weken heb ik meerdere malen een verzoek tot updaten gekregen met een formaat van 265 MB. Hebben meer mensen deze ervaring? Of zijn het daadwerkelijk steeds nieuwe updates en gaat er niets fout hier.
Stond ergens op preview forum dat elke update standaard deze omvang is, soort van standaard pakketje met als toevoeging de fixes/patches.

Maar heb nu al 2x gehad afgelopen week dat ik bij opstarten geen melding krijg, maar in startscherm ik helemaal niets kan doen met controller. Game starten, inloggen, settings, niets werkt, enkel via voice control kan ik nog beetje navigeren, maar inloggen werkt dan nog steeds niet (speler keuze, vervolgens 'donker' scherm en weer terug naar start). Pas als ik via voice naar settings -> update ga, krijg ik de melding dat er een update is. Installeren en alles doet het weer, alsof bij boot er iets niet helemaal goed gaat in de software :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:07

BM

Moderator Spielerij
Kunnen we de vs posts weer achterwege laten? Dank u.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

Pandanl schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:24:
Inderdaad, totaal niet relevant. Mijn voorkeur gaat uit naar de Xbox One, maar dat ga ik toch ook niet vermelden in het PS4 topic.

Dit staat trouwens duidelijk onderaan de pagina:
Zullen we met z'n allen in het PS4 topic ff onze voorkeur voor de Xbox vermelden _O-

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
[quote]Yaz schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:36:
Heeft iemand ervaring met de volgende charger? Bevalt deze een beetje? hoe lang gaan de accu's mee?
https://www.conrad.nl/nl/...ne-controller-809069.html

Hey Yaz ik heb geen ervaring met die charger maar wel met de volgende:

https://www.conrad.nl/nl/xbox-one-energizer-laadstation2-accus-805749.html

Bevalt erg goed en heeft een Microsoft licentie.
Accu gaat ongeveer 2 a 3 dagen mee bij intensief gebruik.

• Krize18
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-10 15:51
Nog iemand hier met een fancy TV die zo goed als bezel-loos is? Ik zou graag mijn Kinect boven de tv plaatsen maar alle houders die ik tot nu toe heb gevonden komen een stukje over het beeld :/

Iemand ervaringen met houders die wel passen? De bezel zelf op zich is 1 mm maar dan is er nog wel iets van een 7mm over voor het beeld start... dus 8 mm in totaal

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
blindsight schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:09:
[quote]Yaz schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:36:
Heeft iemand ervaring met de volgende charger? Bevalt deze een beetje? hoe lang gaan de accu's mee?
https://www.conrad.nl/nl/...ne-controller-809069.html

Hey Yaz ik heb geen ervaring met die charger maar wel met de volgende:

https://www.conrad.nl/nl/xbox-one-energizer-laadstation2-accus-805749.html

Bevalt erg goed en heeft een Microsoft licentie.
Accu gaat ongeveer 2 a 3 dagen mee bij intensief gebruik.
Ik kan dit beamen!

https://www.youtube.com/@droommotor

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-11 08:48
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:12:
[...]

Hoezo dat dan? (Als in een handicap ofzo, of is 't gewoon fucking druk in huis of zo iets?)

Normaal gesproken is het namelijk vrij awesome met kinect, ik moet ook zeggen dat nu na bijna een jaar XB1, de spraakcommando's over het algemeen echt zo goed als feilloos werken, als je de console nu vergelijkt met een jaar geleden is er echt belachelijk veel positief veranderd.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:33
JBS schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:32:
Ben ook in de markt voor een opvolger voor mijn XBOX 360, met name om de next-gen FIFA. Nu is het veel tekst te vinden over verschillen tussen de One en PS4, maar echt duidelijke voorkeur kan ik er niet uithalen. Ga 'm vrijwel alleen gebruiken voor FIFA, maar op z'n tijd wat schieten of racen blijft ook leuk. Het media center gebeuren zal ik dan ook niet gebruiken. Online tegen vrienden speel ik eigenlijk niet, soms wel een potje online tegen onbekenden. Offline een avondje FIFA komt wel regelmatig voor.

Zo her en der lees ik dat de PS4 wat betreft rekenkracht wint, maar ook dat de One recent wat dat betreft softwarematig is geüpgraded. Ondanks dat jullie inmiddels vast "iets of" wat bevooroordeeld zijn, ben ik toch benieuwd naar jullie overwegingen.
Weet niet of je dat belangrijk vindt maar neem anders de gebruiksduur van de controller mee. Ik heb vanwege enkele collega's GTA V op de PS4 gehaald en heb hiervoor enkele maanden op de X1 gegamed maar wat mis ik de levensduur van de accu in de X1 controller! Ik kan met de MS accupack zondermeer 20 uur of zelfs langer gamen zonder opladen. Mijn controller van de PS4 hangt minstens 1x per dag aan de lader. En nu mijn collega's toch maar eerst CoD zijn gaan spelen heb ik helemaal spijt van mijn aankoop op de PS4 en dat is puur vanwege de controller. :'(

Laat je de controller buiten beschouwing dan doe je met beide een goede koop, al valt er op de XBox meer te racen dan op de PS4.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:18
Hmmz heb weer een probleem. Western Digital My Passport Ultra harde schijf gekocht, aangesloten maar de Xbox One weigert hem te herkennen. Op de pc doet ie het gewoon.

Iemand nog tips wat ik kan proberen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-11 14:00

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Zo snel mogelijk je Xbox ter reparatie aanbieden. Dat ding heeft al zoveel wazige kuren gehad dat er gewoon iets mis mee moet zijn. Hopelijk kun je dan ook eindelijk echt van je Xbox genieten.

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:23
VFRRijder schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:59:
[...]

Dacht dat ik Tomb Raider voor € 20 op de xbox zelf zag staan als gold.
Ik heb hem vandaag besteld op US market met CC voor 20 dollar. Dus 15 nog wat euro.
Ja ik ben een van de gelukkige welke zijn CC nog werkt :)

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:58

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

mike0001 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:08:
[...]

Ik heb hem vandaag besteld op US market met CC voor 20 dollar. Dus 15 nog wat euro.
Ja ik ben een van de gelukkige welke zijn CC nog werkt :)
Bizar genoeg werkt het bij mij niet eens met store credit :-/ Ben nu aan t chatten met MS support. ben benieuwd....

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• greyfox1987
Tomba schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:16:
[...]

Bizar genoeg werkt het bij mij niet eens met store credit :-/ Ben nu aan t chatten met MS support. ben benieuwd....
Anders neem je chrome, Hola met USA settings en dan gaat het zonder probleem ;)

CC op Xbox werkt niet, zelfde CC met hola werkt wel ;)

• Tomba

Tomba

greyfox1987 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:21:
[...]

Anders neem je chrome, Hola met USA settings en dan gaat het zonder probleem ;)

CC op Xbox werkt niet, zelfde CC met hola werkt wel ;)
Helaas klopt het niet wat je zegt, want ik zit met Chrome via ZenMate (net zoiets als Hola) en ik kom er met geen mogelijkheid doorheen :(

Dit klinkt ook veelbelovend:
All right. Let me see this one.I will do something on your account to allow this purchasee. Please let me know if it will wok after if not wait within 2-3 hours and buy again.

• Phusebox
Ik kan niet eens meer inloggen op us website met hola

• Tomba

Tomba

Phusebox schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:30:
Bizar verhaal. Ik moet mijn account naar de US changen (en dat voor minimaal 3 maanden) en het tegoed op mijn NL account kan ik in de tussentijd niet gebruiken. Ook de content die ik in NL gekocht heb kan ze niet garanderen dat dat nog werkt. Ik ga het risico in ieder geval niet nemen. Resumé; 20$ aan tegoed waar ik niets mee kan en geen goedkope Tombraider voor deze jongen. :'(

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-10 13:08
Weet iemand of en zo niet wanneer de kinnect los verkrijgbaar is?

Ik zit te twijfelen tussen de Xbox One Assassin's pack en los een kinnect. of een Xbox One Kinect bundel met een los Assassin’s Creed Unity

Ik heb mijn antwoord al gevonden bij de MM

[ Voor 11% gewijzigd door DrakeNL op 20-11-2014 22:56 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:05

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Phusebox schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:30:
Ik heb dit met de HK store, MS zal wel IP restricties van Hola opgelegd hebben...

Xbox Live ID:Notna8310

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-11 13:12
Matey schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:50:
[...]

Wat houdt dit dan in? Ik speel op mijn PS4 de Fifa Ultimate Team editie. Dit betekent dan dat op de Xbox One de 'gewone' Fifa reeds de FUT bevat?

OFF Topic: Bij de plaatselijke MM de Fifa 15 FUT voor de zelfde prijs als de normale Fifa 15 kunnen halen, even een gelukje >:)
https://www.youtube.com/watch?v=Qbfkdx2Gg6Y

• greyfox1987
Tomba schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:26:
[...]

Helaas klopt het niet wat je zegt, want ik zit met Chrome via ZenMate (net zoiets als Hola) en ik kom er met geen mogelijkheid doorheen :(

Dit klinkt ook veelbelovend:

[...]
Met wel even een kleine kanttekening: toen ik het constant op mijn Xbox aan het proberen was heb ik een payment block gekregen, na een chat met de support hebben ze alle mislukte transacties weggehaald, daarna lukte het gewoon via Hola :)

• Tomba

Tomba

greyfox1987 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:56:
[...]

Met wel even een kleine kanttekening: toen ik het constant op mijn Xbox aan het proberen was heb ik een payment block gekregen, na een chat met de support hebben ze alle mislukte transacties weggehaald, daarna lukte het gewoon via Hola :)
Ik heb zojuist een chat van 30+ minuten erop zitten met de support. Antwoord; tough luck. 20$ kun je alleen gebruiken als je account ook US is. Wellicht is het tijd om niet meer naar de handleiding van TheVMaster te verwijzen hiero want het werkt dus (voor nieuwe Xbox One klanten?) niet meer :(

(Gezien de grote hoeveelheid 360 en Windows Phone apps en games die aan hetzelfde account hangen die niet mogelijk niet meer werken ga ik er niet aan beginnen)

WTF.... Nu lukt het wel om te kopen... Eigenwijs als ik was toch nog een keer op Buy Now geklikt en het werkt toch!
Aankoopdatum
donderdag 20 november 2014
Totaal voor belasting: $20.00
Btw: $0.00
-----
Totaal van deze order: $20.00
Artikel(en)
Tomb Raider
Prijs: $20.00
Aantal: 1
Als ik het goed heb installeert deze nu automatisch op mijn Xbone als ik m aanzet, klopt dat?

Andere vraag; sinds ik mijn Xbox One heb kan ik op mijn Windows Phone mijn Xbox Feed niet meer bekijken (kijken welke achievements je hebt etc). Daarnaast zie ik op xbox.com ook niet dat ik gisteren PES 2015 heb gespeeld. Herkennen jullie dit?

[ Voor 40% gewijzigd door Tomba op 20-11-2014 15:14 . Reden: Werkt dus toch? ]

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Ik ben op zoek naar een goede foto (of beoordeling) van de accu's die erbij zitten. Ik zou deze heel graag willen vervangen voor Eneloops maar weet niet of dit kan. Is het een solide accu of zijn het 2 energizer AA's met een sjiek omhulsje ?

Gamertag: YazNL

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
http://www.ign.com/articl...=546df446f2fd26f248000005

HBO app is op de Xbox. Even als ik thuis ben installeren en kijken of hij ook in de NL store is. Want volgens mij werkt HBO GO in Nederland via de providers en werkt de 'standaard' app niet. Dus heb je HBO GO NL nodig.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• Yaz
Kartale schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:17:
http://www.ign.com/articl...=546df446f2fd26f248000005

HBO app is op de Xbox. Even als ik thuis ben installeren en kijken of hij ook in de NL store is. Want volgens mij werkt HBO GO in Nederland via de providers en werkt de 'standaard' app niet. Dus heb je HBO GO NL nodig.
Het schijnt dat de BBC iPlayer ook heel snel komt. Hier kunnen we thuis ook niet op wachten. Eindelijk van die ipad af!! :)

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-11 23:10
Yaz schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:14:
[...]

Ik ben op zoek naar een goede foto (of beoordeling) van de accu's die erbij zitten. Ik zou deze heel graag willen vervangen voor Eneloops maar weet niet of dit kan. Is het een solide accu of zijn het 2 energizer AA's met een sjiek omhulsje ?
Kan je de Eneloops dan niet opladen met micro-USB kabel?

• greyfox1987
Tomba schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:58:
[...]

Ik heb zojuist een chat van 30+ minuten erop zitten met de support. Antwoord; tough luck. 20$ kun je alleen gebruiken als je account ook US is. Wellicht is het tijd om niet meer naar de handleiding van TheVMaster te verwijzen hiero want het werkt dus (voor nieuwe Xbox One klanten?) niet meer :(

(Gezien de grote hoeveelheid 360 en Windows Phone apps en games die aan hetzelfde account hangen die niet mogelijk niet meer werken ga ik er niet aan beginnen)

WTF.... Nu lukt het wel om te kopen... Eigenwijs als ik was toch nog een keer op Buy Now geklikt en het werkt toch!

[...]

Als ik het goed heb installeert deze nu automatisch op mijn Xbone als ik m aanzet, klopt dat?

Andere vraag; sinds ik mijn Xbox One heb kan ik op mijn Windows Phone mijn Xbox Feed niet meer bekijken (kijken welke achievements je hebt etc). Daarnaast zie ik op xbox.com ook niet dat ik gisteren PES 2015 heb gespeeld. Herkennen jullie dit?
Volgens mij installeert 'ie het niet automatisch, in ieder geval niet altijd ;) Ik zou even naar my games and apps gaan en bij al je ongeinstalleerde games kijken. Dan zou die daar tussen moeten staan :) (GTA V bijvoorbeeld installeerde niet automagisch :) )

Wat volgens mij het meest roet in het eten gooit voor mensen die ineens via Chrome proberen te kopen, is dat ze via de HK store gaan, of een hele zooi gefailde transacties op hun Xbox hebben gedaan. Als je dan even een uurtje of 24 wacht, of met de support gaat praten, werkt het meestal gewoon weer :)

Ik had het 2 weken geleden ook, toen heb ik met support gepraat, die zeiden ook dat ik niet in de US woonde en dat de foutmelding die zij zagen "customer must pay in Euro" was, wat dikke bullshit is, want ik woon in Zweden en heb dus, 3x raden, een Zweeds IP :) Vervolgens heeft die gozer van de chat mijn transaction failures geleegd, en toen kon ik 10 minuten later gewoon gezellig AC:U kopen via nota bene IE met een VPN. :) Nu gebruik ik hiervoor dan dus Chrome met Hola, want dat kost me in ieder geval niets :P

• Tomba

Tomba

greyfox1987 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:26:
[...]

Volgens mij installeert 'ie het niet automatisch, in ieder geval niet altijd ;) Ik zou even naar my games and apps gaan en bij al je ongeinstalleerde games kijken. Dan zou die daar tussen moeten staan :) (GTA V bijvoorbeeld installeerde niet automagisch :) )

Wat volgens mij het meest roet in het eten gooit voor mensen die ineens via Chrome proberen te kopen, is dat ze via de HK store gaan, of een hele zooi gefailde transacties op hun Xbox hebben gedaan. Als je dan even een uurtje of 24 wacht, of met de support gaat praten, werkt het meestal gewoon weer :)

Ik had het 2 weken geleden ook, toen heb ik met support gepraat, die zeiden ook dat ik niet in de US woonde en dat de foutmelding die zij zagen "customer must pay in Euro" was, wat dikke bullshit is, want ik woon in Zweden en heb dus, 3x raden, een Zweeds IP :) Vervolgens heeft die gozer van de chat mijn transaction failures geleegd, en toen kon ik 10 minuten later gewoon gezellig AC:U kopen via nota bene IE met een VPN. :) Nu gebruik ik hiervoor dan dus Chrome met Hola, want dat kost me in ieder geval niets :P
Ik ga het vanavond zien :) Waarschijnlijk heeft de medewerker van MS die ik aan de lijn had ook de Transaction Faillures geleegd maar duurde dat even om te effectueren ;)

Neemt niet weg dat ik dit niet al te vaak ga doen. Vind op de een of andere manier de doosjes toch echt wat hebben dus bv. AC:U zal ik sowieso op disc kopen.

Wat is Dragon Age toch cool. Eindelijk weer eens een epische SP RPG. Echt een aanrader. Speel meteen op Nightmare, maar dat kun je ook wel merken. Bijna al mijn gevechten vinden plaats via de tactical camera. Dit houdt me wel bezig tot The Witcher 3.

Heb trouwens ook Never Alone gespeeld. Dit naar aanleiding van wat filmpjes, maar zou het niet echt aanraden. De sfeer is wel leuk, maar de gameplay is niet top. Daarnaast is het spel in minder dan 2 uur uitgespeeld, met eigenlijk totaal geen replay waarde.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 22:09
Nog steeds aan 't twijfelen om Halo Master Chief Collection aan te schaffen.
Nu lijken ook de meeste online problemen voorbij met t matchmaking met de laatste patch.
Als 't goed is komt de patch vandaag?

Hoeveel maps zijn eigenlijk online opnieuw hd gemaakt?
En ziet dit er echt super uit, kun je de graphics vergelijken met andere shooters, het loopt wel 60fps en 1080p volgens mij he..

Arghhhh moeilijk.. haha..

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:30
epamel schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:07:
Nog steeds aan 't twijfelen om Halo Master Chief Collection aan te schaffen.
Nu lijken ook de meeste online problemen voorbij met t matchmaking met de laatste patch.
Als 't goed is komt de patch vandaag?

Hoeveel maps zijn eigenlijk online opnieuw hd gemaakt?
En ziet dit er echt super uit, kun je de graphics vergelijken met andere shooters, het loopt wel 60fps en 1080p volgens mij he..

Arghhhh moeilijk.. haha..
Als ik je zo hoor zou ik de game maar snel kopen... :+

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
In Amerika heb je toch altijd die "Black Friday" deals. Doet Microsoft die ook in hun US Store online?

• Yaz
X-Fighter schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:16:
In Amerika heb je toch altijd die "Black Friday" deals. Doet Microsoft die ook in hun US Store online?
Ja, hou de twitter van MajorNelson in de gaten.

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Tomba schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:58:
Andere vraag; sinds ik mijn Xbox One heb kan ik op mijn Windows Phone mijn Xbox Feed niet meer bekijken (kijken welke achievements je hebt etc).
Bedoel je dat je in de games hub je achievements niet meer kan bekijken. Dit heb ik ook, onder sociaal staat dat ik moet deelnemen aan xbox, maar is zelfde microsoft account. Werkte eerst wel.

xbl: superlucky luke

• mfneed
  • Laatst online: 05-11 20:25
Yaz schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:17:
[...]

Ja, hou de twitter van MajorNelson in de gaten.
Zijn dit ook tijdelijke deals of blijven de deals de hele dag staan?:)

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:34
Annoying-Orange schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:23:
[...]

Bedoel je dat je in de games hub je achievements niet meer kan bekijken. Dit heb ik ook, onder sociaal staat dat ik moet deelnemen aan xbox, maar is zelfde microsoft account. Werkte eerst wel.
Same here, schijnt met de laatste update van WP te maken te hebben:
Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/csylkh8up/wp_ss_20141120_0001.jpg

• Phusebox
Nou terug van de winkel. Dacht het ligt aan de hardware encryptie optie op de HDD dat ie het niet doet, laten we maar een simpele nemen zonder allerlei functies... aangesloten. Weer niks.

Zucht.

• mfneed
Phusebox schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:33:
Nou terug van de winkel. Dacht het ligt aan de hardware encryptie optie op de HDD dat ie het niet doet laten weten maar een simpele nemen zonder allerlei functies... aangesloten. Weer niks.

Zucht.
Denk dat jij een maandagochtend modelletje xbox hebt... Wat eerder al aangegeven werd. Direct ruilen/repareren of iets:)

• Phusebox
mfreriks schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:34:
[...]

Denk dat jij een maandagochtend modelletje xbox hebt... Wat eerder al aangegeven werd. Direct ruilen/repareren of iets:)
Kan dat ding niet twee weken kwijt zijn. Ook nu weer update GTA V met 250 kb/s. Het kan toch niet aan de netwerk load liggen nu.

Nou terug van de winkel. Dacht het ligt aan de hardware encryptie optie op de HDD dat ie het niet doet laten weten maar een simpele nemen zonder allerlei functies... aangesloten. Weer niks.

Zucht.
Jij hebt van die vreemde problemen met je Xbox, kan hij niet gewoon stuk zijn?
Bel MS op, maak al je problemen duidelijk, laat hem afhalen..... Klaar toch?

Cogitationis poenam nemo patitur

• Yaz
db I Delirium schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:32:
[...]

[afbeelding]
Waarom zou je dit uberhaupt nog in de games hub willen? Daar is smartglass veel handiger voor. Heel die games hub vind ik echt een nutteloze toevoeging op WP. Dat mag er echt gelijk uit.

Smarglass FTW! bied alles wat je zoekt op gamer gebied.

• Phusebox
Test op xbox zegt 40 Mbps, (Speedtest laptop ernaast zegt 80 Mbps) en toch haal ik maar 2-4 Mbps (dus max 500 KB/s).

Phusebox schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:58:
Test op xbox zegt 40 Mbps, (Speedtest laptop ernaast zegt 80 Mbps) en toch haal ik maar 2-4 Mbps (dus max 500 KB/s).
Via WIFI neem ik aan?

• Phusebox
Via kabel haal ik dezelfde snelheid ongeveer.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

En je gamed/doet dingen terwijl hij download? Console op US, games ook uit US downloaden dan ook en langzamer?

https://powershellisfun.com

Phusebox schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:07:
[...]

Via kabel haal ik dezelfde snelheid ongeveer.
Het is heel simpel, of het is je Xbox of het is je router/modem (qua settings misschien)
Wat doet je Xbox wanneer je hem met een CAT6 kabel rechtstreeks aan je modem hangt?
Wel beide ff resetten....

Volgens mij hebben we dit vorige week ook al eens aanbevolen om te doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Bullet NL op 20-11-2014 17:13 ]

• Phusebox
Toen had ik niks te downloaden meer. Ga het nu meteen testen.

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Yaz schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:46:
[...]

Waarom zou je dit uberhaupt nog in de games hub willen? Daar is smartglass veel handiger voor. Heel die games hub vind ik echt een nutteloze toevoeging op WP. Dat mag er echt gelijk uit.

Ik gebruik het ook nooit hoor, maar kan wel handig zijn voor een lijst van al je games. Vond het wel handig dat je kon zien welke games voor wp er in de aanbieding waren, dat kan ik nu niet meer zien. Smartglass is ook veel uitgebreider.

xbl: superlucky luke

• Phusebox
Ok kabel tussen modem en XBO, beiden herstart. Snelheid is dan wel 10 MB/s.

Hmm is die Netgear R7000 dan zo'n crap router? Maar waarom haalt alle andere apparatuur wel die 10 MB/s via de router?

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Phusebox schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:21:

Hmm is die Netgear R7000 dan zo'n crap router? Maar waarom haalt alle andere apparatuur wel die 10 MB/s via de router?
Heb je QoS voor Xbox actief daarin? (Lees dat het daar support voor heeft) Misschien een keer aan of juist uitschakelen?

XBOX One Gaming QOS Enhancements

For gaming Netgear has worked with Microsoft to create a technology that will allow the router to know what traffic is coming from the XBOX One. This awareness will allow the router to prioritize this traffic to provide the fastest throughput which will result in the lowest latency results thus providing gamers an edge in online gaming.

[ Voor 62% gewijzigd door Tags NL op 20-11-2014 17:27 ]

• Phusebox
Had het eerst aan en nu sinds korte tijd uit. Geen verschil.

Heb nu ook weer een paar dagen dat restart xbox niet meer werkt. Hij gaat dan uit naar niet vanzelf aan.

Phusebox schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:21:

Misschien eens van channel wissellen ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

uchiha tijntje schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:46:
Bijna al mijn gevechten vinden plaats via de tactical camera.
Bah tactical camera, als iets me uit de game-beleving trekt is dat het wel.
Witcher waar blijf je ? B)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Phusebox schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:29:
Had het eerst aan en nu sinds korte tijd uit. Geen verschil.

Heb nu ook weer een paar dagen dat restart xbox niet meer werkt. Hij gaat dan uit naar niet vanzelf aan.
Mooi, je hebt iig uitgesloten dat het aan je Modem of Xbox ligt, rechtstreeks haalt je Xbox immers de snelheid.

Dan lijkt het me toch een routeringsprobleem in je router, alle diensten uitzetten, UPNP, QoS e.d.
Xbox IP Statisch maken, Xbox IP nummer in de DMZ zetten, snelheid testen....
Dit alles via UTP kabel uitvoeren.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

justifire schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:32:
[...]

Misschien eens van channel wissellen ?
Hij Xbox'ed bedraad, niet wireless :)

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:40
Krize18 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:22:
Nog iemand hier met een fancy TV die zo goed als bezel-loos is? Ik zou graag mijn Kinect boven de tv plaatsen maar alle houders die ik tot nu toe heb gevonden komen een stukje over het beeld :/

Iemand ervaringen met houders die wel passen? De bezel zelf op zich is 1 mm maar dan is er nog wel iets van een 7mm over voor het beeld start... dus 8 mm in totaal
Zou ik ook wel willen weten! De toch al grote houder die ik nu heb (met een rubbertje omdat hij anders voor het scherm zit) staat toch wel 2cm boven mijn tv.

Lichtpuntje...

Goed nieuws :)

Xbox One-bezitters worden beloond door Microsoft vanwege hun trouw aan de spelcomputer. Mensen die in het eerste jaar sinds de verkoop van de console een aangeschaft hebben, kunnen rekenen op een willekeurig presentje.

Het gaat om mensen die in de periode tussen 22 november 2013 en 11 november 2014 een Xbox One hebben aangeschaft, met als voorwaarde dat er minimaal tien uur gebruik van gemaakt is. Zo krijgen al deze gebruikers sowieso een nieuwe gamer picture, nieuwe achtergronden voor zowel de Xbox One als voor Windows en kunnen zij de vierdelige miniserie van Halo, Forward Unto Dawn, gratis huren.

Naast deze vaste freebies is er nog een waslijst aan extra'tjes waar gebruikers op kunnen rekenen, hetzij volledig willekeurig. De lijst van presentjes vind je hieronder. Het is niet duidelijk hoeveel van iedere freebie in totaal weggegeven gaan worden.

Xbox One Limited Edition Call of Duty: Advanced Warfare Bundle
Xbox One Special Edition Sunset Overdrive Bundle
One month membership for Xbox One-exclusive EA Access service
Tiger Shark cash card for Grand Theft Auto V, worth $200,000 in-game GTA Online dollars
Forza gift pack with Forza RallyCross hat, Lamborghini Huracán 1/24 scale replica, and Xbox One Controller (launch team edition) signed by Tanner Foust, host of Top Gear America, Global RallyCross champion and professional stunt driver
Forza Horizon 2 Limited Edition Casio G-Shock Men's Black Multi-Function Digital Sports Watch
Grand Theft Auto V gift pack with the Los Santos Sheriff Trucker cap, Michael, Franklin and Trevor Posters, and a Grand Theft Auto V sticker pack
Xbox Live Gold 12-month membership digital code
Killer Instinct Season 1 Combo Breaker Pack, the retail version of Killer Instinct Xbox One's first season and includes all eight season one characters: Jago, Sabrewulf, Glacius, Thunder, Sadira, Orchid, and Spinal. Also includes Fulgore DLC character.
Special limited edition Nissan 370Z, featuring a custom Casio livery for Forza Horizon 2
Air Vehicle shortcut for Battlefield 4 for immediate access to all available unlocks for helicopters and jets available in the main Battlefield 4 game
Arno's French Rapier for Assassin's Creed Unity to improve your combat skills
75 Platinum in Warframe
Plants vs. Zombies: Garden Warfare Costume Pack for Peggle 2
Epic Quest Table in Pinball FX2
Dance Central Spotlight (full game token)
Project Spark Premium - 15 days: Grants 2x gain of Spark XP, credits, and champion XP, as well as the ability to purchase new token-only content for earned in-game credits

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Klinkt goed, wanneer wordt dit bekend gemaakt?
Maakt het trouwens uit waar je je xbox account op heb staan qua land? Anders wordt het afgeleverd in een leegstaand huis :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Nou terug van de winkel. Dacht het ligt aan de hardware encryptie optie op de HDD dat ie het niet doet, laten we maar een simpele nemen zonder allerlei functies... aangesloten. Weer niks.

Zucht.
Lastig zeg. Heb hier trouwens gewoon een Seagate Expansion van de mediamarkt en die werkte meteen. Misschien even kijken hoe hij geformatteerd is? Lijkt me NTFS, maar weet niet zeker.

Mijn schijfje zit trouwens in een usbpoort aan de achterkant.

• Lekker Ventje
Famous schreef op donderdag 20 november 2014 @ 18:55:
Klinkt goed, wanneer wordt dit bekend gemaakt?
Maakt het trouwens uit waar je je xbox account op heb staan qua land? Anders wordt het afgeleverd in een leegstaand huis :+
Lijkt me wel lachen dat er straks in willekeurige hotels/sexclubs dingen afgeleverd worden terwijl ze daar niet weten waar het over gaat :)

Zou leuk zijn als ze een code voor 50% korting op een willekeurige game geven voor de mensen overzee.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-11 10:36
justifire schreef op donderdag 20 november 2014 @ 18:50:
Goed nieuws :)

Xbox One-bezitters worden beloond door Microsoft vanwege hun trouw aan de spelcomputer. Mensen die in het eerste jaar sinds de verkoop van de console een aangeschaft hebben, kunnen rekenen op een willekeurig presentje.

Het gaat om mensen die in de periode tussen 22 november 2013 en 11 november 2014 een Xbox One hebben aangeschaft, met als voorwaarde dat er minimaal tien uur gebruik van gemaakt is. Zo krijgen al deze gebruikers sowieso een nieuwe gamer picture, nieuwe achtergronden voor zowel de Xbox One als voor Windows en kunnen zij de vierdelige miniserie van Halo, Forward Unto Dawn, gratis huren.

Naast deze vaste freebies is er nog een waslijst aan extra'tjes waar gebruikers op kunnen rekenen, hetzij volledig willekeurig. De lijst van presentjes vind je hieronder. Het is niet duidelijk hoeveel van iedere freebie in totaal weggegeven gaan worden.

Xbox One Limited Edition Call of Duty: Advanced Warfare Bundle
Xbox One Special Edition Sunset Overdrive Bundle
One month membership for Xbox One-exclusive EA Access service
Tiger Shark cash card for Grand Theft Auto V, worth $200,000 in-game GTA Online dollars
Forza gift pack with Forza RallyCross hat, Lamborghini Huracán 1/24 scale replica, and Xbox One Controller (launch team edition) signed by Tanner Foust, host of Top Gear America, Global RallyCross champion and professional stunt driver
Forza Horizon 2 Limited Edition Casio G-Shock Men's Black Multi-Function Digital Sports Watch
Grand Theft Auto V gift pack with the Los Santos Sheriff Trucker cap, Michael, Franklin and Trevor Posters, and a Grand Theft Auto V sticker pack
Xbox Live Gold 12-month membership digital code
Killer Instinct Season 1 Combo Breaker Pack, the retail version of Killer Instinct Xbox One's first season and includes all eight season one characters: Jago, Sabrewulf, Glacius, Thunder, Sadira, Orchid, and Spinal. Also includes Fulgore DLC character.
Special limited edition Nissan 370Z, featuring a custom Casio livery for Forza Horizon 2
Air Vehicle shortcut for Battlefield 4 for immediate access to all available unlocks for helicopters and jets available in the main Battlefield 4 game
Arno's French Rapier for Assassin's Creed Unity to improve your combat skills
75 Platinum in Warframe
Plants vs. Zombies: Garden Warfare Costume Pack for Peggle 2
Epic Quest Table in Pinball FX2
Dance Central Spotlight (full game token)
Project Spark Premium - 15 days: Grants 2x gain of Spark XP, credits, and champion XP, as well as the ability to purchase new token-only content for earned in-game credits
Op MajorNelson.com word wel in de kleine lettertjes gesproken over de 13 launch landen. .. ben dus bang dat Nederland niet mee doet

• Lekker Ventje
Motion2 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 19:24:
[...]

Op MajorNelson.com word wel in de kleine lettertjes gesproken over de 13 launch landen. .. ben dus bang dat Nederland niet mee doet
Zou niet leuk zijn dan, alsof wij er wat aan kunnen doen dat ze hier pas een jaar later released zijn.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 14:47
Crunchyroll beschikbaar als app in de US store! (Met nog een paar andere nieuwe apps)
Geen idee of die ook in de NL store staat. Werkt iig wel (al staat mijn dns proxy ook aan). Kon netjes Nederland kiezen bij invoeren CC gegevens

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-11 07:30
Gisteren payment problemen gehad..

Kon niet kopen via de US store.. Volgens de medewerker omdat ik in NL zou zitten en er aanpassingen zijn gedaan in de laatste update dat tegenhoud games in een andere regio te kopen (ip blocking??)

anyway.. Via een VPN van mn werk naar een US server.. daar de payment wel kunnen doen.. Lijkt dus idd dat MS IP adressen aan een locatie aan het hangen is.. En zo dus mensen in NL niet meer bij de store in de US kunnen komen..

VPN kan dan een oplossing zijn denk ik. Maar ik schat niet in dat veel mensen een VPN naar de US hebben :+

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Lekker Ventje
Maar via giftcards is er toch niets aan de hand? Kunnen ze je IP niet controleren.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
To_Tall schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:16:
Gisteren payment problemen gehad..

Kon niet kopen via de US store.. Volgens de medewerker omdat ik in NL zou zitten en er aanpassingen zijn gedaan in de laatste update dat tegenhoud games in een andere regio te kopen (ip blocking??)

anyway.. Via een VPN van mn werk naar een US server.. daar de payment wel kunnen doen.. Lijkt dus idd dat MS IP adressen aan een locatie aan het hangen is.. En zo dus mensen in NL niet meer bij de store in de US kunnen komen..

VPN kan dan een oplossing zijn denk ik. Maar ik schat niet in dat veel mensen een VPN naar de US hebben :+
Je moet inderdaad echt wel met een VPN werken of iets wat daarop lijkt (Hola), anders werkt betalen met CC niet meer (Ook een adres in US natuurlijk op je account) of natuurlijk met de Giftcards. PayPal werkt al tijden niet meer....

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:00
Automatisch updaten gaat hier niet helemaal lekker :( nu voor de 2e keer dat ik handmatig de update moet starten, instant on staat aan.. suggesties?

Xbox Live: MarkH

• Yaz
Kunnen we misschien ophouden met die paniek acties met kopen van goederen? Vaak blijkt dat als je het later nog een keer probeert het gewoon werkt!

En contact opnemen met de servicedesk is echt hopeloos, daar ga je echt geen antwoord van krijgen wat jij wilt horen maar hier is een paar pagina's terug al genoeg over gesproken.

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:40
Yaz schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:04:
Kunnen we misschien ophouden met die paniek acties met kopen van goederen? Vaak blijkt dat als je het later nog een keer probeert het gewoon werkt!

En contact opnemen met de servicedesk is echt hopeloos, daar ga je echt geen antwoord van krijgen wat jij wilt horen maar hier is een paar pagina's terug al genoeg over gesproken.
Idd, einde paniek is nergens voor nodig. Gamen dat moet men doen :) oOo

Lichtpuntje...

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-11 13:56
Iemand die Atari docu al kunnen vinden/kijken? Als mijn xbox op US staat dan staat er in het store gedeelte wel een vakje, maar als ik wil kijken geeft ie aan dat mijn account een andere region is dan mijn locatie. Zet ik de console op Nederland dan kan ik de film helemaal niet vinden.

• Tomba

Tomba

db I Delirium schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:32:
[...]

[afbeelding]
Dit is inderdaad mijn probleem. Heel irritant! Heb dit echter pas sinds ik mijn Xbone heb. Dus WP8.1+Xbone = Nogo!? Vaagheid....
Yaz schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:46:
[...]

Vond het persoonlijk toch wel handig. heb nu SmartGlass geïnstalleerd maar kan er voor mijn gevoel nog niet zoveel mee :|

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-11 07:30
Yaz schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:04:

Paniek???

Je kon voor de voorgaande update normaal met je CC in de US store kopen.
Na de Update krijg je een payment error. Na het controleren waarom dit is, blijkt dat MS een IP block heeft gezet op deze methode indien je idd van CC gebruik wil maken.

Alternatief
- VPN naar een US server en daar je aankoop afronden met CC
- US Gift Cards gebruiken..

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
To_Tall schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 07:56:
[...]

Alternatief
- Codes kopen op eBay.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Tomba

Tomba

Je bedoelt een code voor een game zelf? waar kan ik die vinden op ebay?

Tomba schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:30:
[...]

Zoek op random naam + "digital download", et voilá.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

[...]

Paniek???

Na de Update krijg je een payment error. Na het controleren waarom dit is, blijkt dat MS een IP block heeft gezet op deze methode indien je idd van CC gebruik wil maken.

Alternatief
Je vergeet:
- Gewoon in de Nederlandse store kopen zodat je ook geen illegale handeling doet

Ja het is duurder, maar wij betalen hier dan ook meer BTW. Die betaal jij zo niet, net als de invoerrechten. Typisch Hollands om alles zo goedkoop mogelijk te moeten hebben, maar meteen gaan huilen als ze iets blokkeren wat in eerste instantie ook niet helemaal jofel was.

Roodaap schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 02:13:
Iemand die Atari docu al kunnen vinden/kijken? Als mijn xbox op US staat dan staat er in het store gedeelte wel een vakje, maar als ik wil kijken geeft ie aan dat mijn account een andere region is dan mijn locatie. Zet ik de console op Nederland dan kan ik de film helemaal niet vinden.
Kijk eens bij de apps in de US. Hij wil namelijk een app downloaden en die is gewoon gratis te downloaden (dus ook geen issues met betalingsmethode)

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 21-11-2014 09:30 ]

• db I Delirium
Tomba schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:30:
[...]

hier bijvoorbeeld:
Vooral Assassins Creed op het moment nog...

• Tomba

Tomba

SinergyX schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:28:
[...]

Zoek op random naam + "digital download", et voilá.
digital download was de sleutel ;)
Was aan t zoeken op xbox one code en kreeg allemaal hits op de Da Vinci Code op Xbox1;)

• Lekker Ventje
Voor $5,50 AC BF en Unity is niet duur. Jammer dat ik die games niet zo leuk vind :)
Maar wel iets om in de gaten te houden om voordelig digitaal games te kunnen scoren.

• Yaz
[...]

Paniek???

Alternatief
Aha. En ondertussen kopen nog genoeg mensen (waaronder ik) zonder problemen met CC in de US store. Rara hoe kan dat? En er zijn alternatieven, gebruik die maar hou op (niet aan jou persoonlijk gericht) met miepen. Live with it!

• db I Delirium
Martinspire schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:29:
[...]

Je vergeet:
- Gewoon in de Nederlandse store kopen zodat je ook geen illegale handeling doet

Ja het is duurder, maar wij betalen hier dan ook meer BTW. Die betaal jij zo niet, net als de invoerrechten. Typisch Hollands om alles zo goedkoop mogelijk te moeten hebben, maar meteen gaan huilen als ze iets blokkeren wat in eerste instantie ook niet helemaal jofel was.

[...]

Kijk eens bij de apps in de US. Hij wil namelijk een app downloaden en die is gewoon gratis te downloaden (dus ook geen issues met betalingsmethode)
Invoerrechten hoeven pas vanaf 150 euro, BTW volgens mij vanaf 22 euro maar dat moet dan bij digitale producten door de verkoper berekend worden. De echte "illegale handeling" is dus hier volgens mij het opgeven van een vals adres waardoor je geen BTW hoeft te betalen...
Lekker Ventje schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:38:
Voor $5,50 AC BF en Unity is niet duur. Jammer dat ik die games niet zo leuk vind :)
Maar wel iets om in de gaten te houden om voordelig digitaal games te kunnen scoren.
5,50 is het hoogste bod tot nu toe, dat zal vast nog wel stijgen maar als je het goed in de gaten houdt dan kun je waarschijnlijk wel zo'n bundel voor $25-35 scoren...

• mfneed
Trouwens van de week Terraria aangeschaft, iemand deze game al in zijn bezit op de xbox? Lekker casual hoor!! beetje hakken/killen/exploren/bouwen en dat allemaal op je eigen dooie gemakkie:D Niet gedacht dat ik hier zo druk mee bezig kon zijn xD

Edit:

Lijkt er niet op zie ik zo... Lijst van gamers is maar 1x terraria terug te vinden en dat is die van mijzelf :+

[ Voor 20% gewijzigd door mfneed op 21-11-2014 10:37 ]

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-11 21:00
Het is op Ebay wel oppassen geblazen dat je niet per ongeluk in plaats van een digital download code een account koopt... Want ook die komen naar boven als je naar "game + digital download" zoekt.

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-11 10:45
ik weet dat het offtopic is maar ik moet het even delen.........

komt een vader met zijn zoontje bij mij in de winkel ( bart smit ) zegt de vader..ik weet niet wat er aan de hand is maar de x1 speelt geen disc's af hoe kan dit..laat ie het doosje zien van de game........ik zeg zo..meneer dat is een x360 game dat werkt niet op de x1..........kijkt ie me heel verbaasd aan alsof ik iets heel raars zeg |:(

ontopic.......

komt het bij meer mensen voor dat de controller soms geen verbinding maakt met de x1?
Die adapter voor headsets, is toch enkel voor voicechat geluid?

Gisteren heeft m'n headset de laatste adem uitgeblazen, kabelbreuk bij de connector waardoor geluid nu continue wegvalt. Heb bij amazon.de al nieuwe besteld, maar nu toch ook meteen maar die adapter erbij nemen.

• mfneed
SinergyX schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:31:

Gisteren heeft m'n headset de laatste adem uitgeblazen, kabelbreuk bij de connector waardoor geluid nu continue wegvalt. Heb bij amazon.de al nieuwe besteld, maar nu toch ook meteen maar die adapter erbij nemen.
Ik heb de stereo headset van MS zelf, deze krijg geluid + voicechat door:) dus niet enkel de voicechat

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:15

mvds

Totally awesome!

Hoe bedoel je, alleen voor voicechat geluid? Ik kan er ook de balans tussen het spel volume en chatvolume mee aanpassen.

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:55
joey82 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:26:

komt het bij meer mensen voor dat de controller soms geen verbinding maakt met de x1?
Alleen in Forza 5. Maar dit hebben er meerdere (Google). Na de laatste update van de x1 en een update voor de controller is het enorm verbeterd. Voorheen iedere avond wel keer, ook alleen tijdens multiplayer trouwens. Na het updaten kwam het nog maar 1x per week voor ofzo.
mvds schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:38:
Hoe bedoel je, alleen voor voicechat geluid? Ik kan er ook de balans tussen het spel volume en chatvolume mee aanpassen.
Afbeeldingslocatie: http://compass.xbox.com/assets/58/b1/58b11c49-6adf-4461-b5a8-8bce6073a687.jpg?n=hardware_xboxone_headsetadapter_hero_960x450-2.jpg

Deze bedoel ik dus.

Ik wil enkel voice-chat via m'n headset, geluid van game gaat altijd via TV/stereo. Is dat apart in te stellen of is het direct als je dat ding inplugt, al het geluid dus via die adapter gaat? (opname volume van mic is ander verhaal).

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 21-11-2014 10:41 ]

• mfneed
SinergyX schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:41:
[...]

[afbeelding]

Deze bedoel ik dus.

Ik wil enkel voice-chat via m'n headset, geluid van game gaat altijd via TV/stereo. Is dat apart in te stellen of is het direct als je dat ding inplugt, al het geluid dus via die adapter gaat? (opname volume van mic is ander verhaal).
Je kunt hiermee inderdaad de volume instellen/uitzetten voor je game geluid. Doe ik ook wel eens namelijk.

Bij mij is het namelijk zo, als ik headset er in prik heb ik geluid op de headset, sonos en tv. Moet standaard zelf alle geluiden van tv/sonos uitzetten zodat ik alleen op de headset geluid heb. Dit kan dus in jou geval ook andersom neem ik aan, gamegeluid uit op headset en aan op tv/surround/stereo

• greyfox1987
SinergyX schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:31:

Welke headset heb je besteld? Heb je gewoon weer een chat headset gekocht? (Ik heb een Turtlebeach Ear Force Atlas (XO Four Titanfall versie) En daar zat de headset adapter gewoon los bij :)

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:30
Er staat weer een update klaar van iets meer dan 300 mb voor de testers.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

greyfox1987 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:57:
[...]

Welke headset heb je besteld? Heb je gewoon weer een chat headset gekocht? (Ik heb een Turtlebeach Ear Force Atlas (XO Four Titanfall versie) En daar zat de headset adapter gewoon los bij :)
Inderdaad de gewone chat headset, ik heb al 2 'volwaardige' headsets voor de PC, dus die gebruik ik dan gewoon. Zie alleen dat ik nog een 2x jack naar 3pin jack kabel moet hebben :P

• Lekker Ventje
mfreriks schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:05:
Trouwens van de week Terraria aangeschaft, iemand deze game al in zijn bezit op de xbox? Lekker casual hoor!! beetje hakken/killen/exploren/bouwen en dat allemaal op je eigen dooie gemakkie:D Niet gedacht dat ik hier zo druk mee bezig kon zijn xD

Edit:

Lijkt er niet op zie ik zo... Lijst van gamers is maar 1x terraria terug te vinden en dat is die van mijzelf :+
Heb het vanwege de gratis Vita versie op de PS4 gehaald. Het is een erg leuke game die er eenvoudig uitziet maar best veel te bieden heeft. En als ik op youtube bouwsels van anderen zie kun je er heel veel tijd in steken.

• Phusebox
Hier trouwens nog meer mensen last van het slechte geluid bij GTA V? Hoor de hele tijd haperende stemmen met kraakjes en plopjes ertussen. Enige spel waar ik dat bij heb overigens.

Pagina: 1 ... 80 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!