Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Phusebox schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:15:
Hier trouwens nog meer mensen last van het slechte geluid bij GTA V? Hoor de hele tijd haperende stemmen met kraakjes en plopjes ertussen. Enige spel waar ik dat bij heb overigens.
Sorry dat ik het zeg maar ik moet er eigenlijk wel een beetje om lachen :+

Ik heb dit soort storing niet meegemaakt in andere games, GTA V heb ik niet:)
Hier trouwens nog meer mensen last van het slechte geluid bij GTA V? Hoor de hele tijd haperende stemmen met kraakjes en plopjes ertussen. Enige spel waar ik dat bij heb overigens.
Ik heb even voor je gegoogeld ;) Probleem komt eigenlijk niet voor....
Echt, volgens mij is je Xbox gewoon stuk, wanneer je hem aanmeld ben je hem ongeveer 7 dagen kwijt (voor reparatie).

Jij hebt zoveel "vreemde" klachten dat ik als ik jou was een uitgebreide klachtomschrijving zou opstellen, via de support website natuurlijk, een support medewerker zou al jou klachten nooit goed kunnen verwoorden....

Cogitationis poenam nemo patitur

Zit je niet toevallig op een Atari met Xbox One logo te spelen? :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-10 14:29
Hier staan trouwens Black Friday deals, weet niet of het ook voor de download versies gaat.

http://www.microsoftstore...deals/categoryID.69349100

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:33
Als je op de game in de link klikt kom je ook het vakje download tegen dus volgens mij heb je dan ook de voordelige prijs.
Zitten mooie deals bij maar de voor mij interessante games heb ik al.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:55
hmmm voor die prijs Lego Movie spelletje maar aanschaffen.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Bullet NL schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:21:
[...]

Echt, volgens mij is je Xbox gewoon stuk, wanneer je hem aanmeld ben je hem ongeveer 7 dagen kwijt (voor reparatie).

Jij hebt zoveel "vreemde" klachten dat ik als ik jou was een uitgebreide klachtomschrijving zou opstellen, via de support website natuurlijk, een support medewerker zou al jou klachten nooit goed kunnen verwoorden....
Zou ik ook gewoon doen, al die aparte en unieke klachten zouden me zo frustreren :p

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:12
[...]

Zal het eens proberen op te nemen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Makkelijke test, wanneer je een stukje kraak hoort, meteen een record that doen. Als je afspeelt en je hoort het ook, is het je console. Hoor je het niet, is het dus aan je geluidskant.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:30
Phusebox schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:56:
[...]

Zal het eens proberen op te nemen.
Sorry, maar ik snap je echt niet... Je zegt dat je de Xbox absoluut niet twee weken kunt missen (why? Het is geen eerste levensbehoefte, toch?) maar je steekt wel super veel tijd in het proberen uit te zoeken wat er wel niet allemaal mis is met je Xbox. Zonder resultaat.

Misschien is het tijd om realistisch en volwassen te doen. Breng dat ding terug (je hebt er blijkbaar veel probleem mee die anderen niet hebben) en ga de komende twee weken lekker andere dingen doen. Als je dat niet kunt dan zou ik me eerder zorgen over jezelf maken dan over je Xbox... :X

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Rossi46 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:28:
[...]

Sorry, maar ik snap je echt niet... Je zegt dat je de Xbox absoluut niet twee weken kunt missen (why? Het is geen eerste levensbehoefte, toch?) maar je steekt wel super veel tijd in het proberen uit te zoeken wat er wel niet allemaal mis is met je Xbox. Zonder resultaat.
Zijn dagelijkse console is ook de PS4. Snap dus ook niet echt het probleem :+

Maar over dat "record that" suggestie. Luister het dan wel terug op iets anders dan je X1. Anders heb je dus nog steeds geen valide test. En dan nog weet je maar de helft. Misschien is zijn output wel gewoon brak.

Gamertag: YazNL

Yaz schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:30:
[...]

Zijn dagelijkse console is ook de PS4. Snap dus ook niet echt het probleem :+
Volgens mij haal je 2 mensen door elkaar. :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-10 09:58
Rossi46 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:28:
[...]

Misschien is het tijd om realistisch en volwassen te doen. Breng dat ding terug (je hebt er blijkbaar veel probleem mee die anderen niet hebben) en ga de komende twee weken lekker andere dingen doen. Als je dat niet kunt dan zou ik me eerder zorgen over jezelf maken dan over je Xbox... :X
Of je belt naar hun en vraagt naar Advance Exchange als dat mogelijk is. :o

http://support.xbox.com/n...ing-your-product-serviced

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:28:
Hier staan trouwens Black Friday deals, weet niet of het ook voor de download versies gaat.

http://www.microsoftstore...deals/categoryID.69349100
Leuk, maar geen must have games voor mij. Als diablo nu iets goedkoper zou zijn.

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:26
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, nadat ik m'n geluid van DTS naar DD schakelde ging het weer goed. wellicht te maken met het feit dat ik in het preview program zit...

• Yaz
uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:03:
[...]

Volgens mij haal je 2 mensen door elkaar. :P
Rlly? Darn :F Excuus!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Zo op het eerste gezicht voor mij ook weinig interessants bij de MS Black Friday aanbiedingen. Had gehoopt dat Ryse ietsje goedkoper zou zijn, dan had ik die misschien nog wel mee willen pakken.

Maar voorlopig ben ik nog wel bezig met AC:Black Flag en Unity.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Ereaser
BM schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:44:
Zo op het eerste gezicht voor mij ook weinig interessants bij de MS Black Friday aanbiedingen. Had gehoopt dat Ryse ietsje goedkoper zou zijn, dan had ik die misschien nog wel mee willen pakken.

Maar voorlopig ben ik nog wel bezig met AC:Black Flag en Unity.
Waar heb jij die gevonden? :o
Als ik op google zoek kom ik alleen maar Xbox One consoles in de US tegen of 2013 sales.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Ereaser schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:50:
[...]

Als ik op google zoek kom ik alleen maar Xbox One consoles in de US tegen of 2013 sales.
staat 1 pagina terug een link naar die aanbiedingen;)

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11 18:56

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ereaser schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:50:
[...]

Black friday Xbox One

Alleen wel pas vanaf 27-11

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:00
The Evil Within voor 20 euro :D

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Als de download versies ook in aanmerking komen ga ik Forza Horizon 2 scoren.
Die wil ik wel graag hebben maar nu helaas geen middelen om er de volle (US Store) mep voor te betalen.

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-10 10:24
Jammer dat de Forza Horizon 2 weer alleen Disc is en geen download. Anders had ik die wel gekocht voor die leuke prijs.

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-11 16:29

mindcre8r

Tradepedia

Ik heb nu met een 2e game op mijn one dat er een (Vsync?) probleem optreed.
ik zie duidelijk een lijn in mijn beeld lopen. dit gebeurt niet altijd maar af en toe.
ik zie een lijn op de helft van mijn beeld en onder en boven is dan even niet gelijk.

ik heb het met COD AW en BF nu gezien. zijn er meer mensen met dit euvel?

Bears and Bulls

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 30-10 14:29
mindcre8r schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:07:
Ik heb nu met een 2e game op mijn one dat er een (Vsync?) probleem optreed.
ik zie duidelijk een lijn in mijn beeld lopen. dit gebeurt niet altijd maar af en toe.
ik zie een lijn op de helft van mijn beeld en onder en boven is dan even niet gelijk.

ik heb het met COD AW en BF nu gezien. zijn er meer mensen met dit euvel?
Yep, heb ik met Titanfall heel soms.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Ereaser
Volgens mij zijn dat alleen fysieke games? Kan goed zijn dat die games in de xbox store ook in de aanbieding gaan natuurlijk.
Thomas Was Alone is trouwens beschikbaar in de Store:
https://store.xbox.com/nl...f8147310f?cid=majornelson 9 euro is niet veel voor een dergelijke aardige titel (lijkt simpel maar is briljant)

Enne:
Sunset Overdrive Free for Xbox Live Gold Members this Saturday

Beginning Saturday, November 22nd at 12.01 Eastern Time, Xbox Live Gold members on Xbox One will get to play Sunset Overdrive for free for 24 hours. This is the full game; players will earn achievements and be able to save how far they progress during that 24 hour span. If you decide to purchase the game at a later point, you will be able to start again right where you left off.

Sunset Overdrive’s 8-player cooperative multiplayer experience, Chaos Squad, will also be available for everyone tomorrow. Please note: Chaos Squad must be unlocked by playing a certain amount into the campaign.

After the weekend, the Insomniac Games All-Star team will showcase several new weapons that will be available soon. Tune into the Xbox Twitch channel on Monday, Nov. 24 at 10 a.m. Pacific Time to see what’s on the way.

Dat wordt weer dagje crisis bij XBL :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Dunno, maar eigenlijk hoop ik dat ze over een tijdje gewoon gaan beginnen met dat je games 2 uur gratis mag doen voor je hem koopt. Dan had ik Thief en Metro lekker laten liggen (is echt niets voor mij gebleken)

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 21-11-2014 15:24 ]

• Yaz
Martinspire schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:23:
Dunno, maar eigenlijk hoop ik dat ze over een tijdje gewoon gaan beginnen met dat je games 2 uur gratis mag doen voor je hem koopt. Dan had ik Thief en Metro lekker laten liggen (is echt niets voor mij gebleken)
Hier zit ik ook op te wachten. Gewoon console-wide 2 uur (of zoiets) een spel kunnen spelen, fullblown. Daarna stopt het feestje en kan je hem kopen en gewoon verder waar je was.

Zo wil ik wel een paar spellen kopen maar wil ik ze eerst proberen voordat ik ze koop. Een demo hoeft echt niet. Ik wil best die gigabytejes downloaden om ze na 2 uur weer te verwijderen. Don't care.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:27

v8power67

Psn: Mausosaurus

Martinspire schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:23:
En dat is nou exact de reden waarom ze het niet zullen doen, en waarom er tegenwoordig haast geen demos meer zijn. Het gaat nu om zo veel geld, dat ze liever hebben dat je een slechte game koopt en hem haat dan dat ze je hem laten testen zodat je kan kiezen of je wel of niet geld eraan spendeert.
Helaas gaat het steeds erger worden. Daarom koop ik games gewoon niet meer als ze uitkomen, reviews lezen, videos bekijken en dan beslissen kopen of aanbieding afwachten.
Heeft helaas wel te lang geduurt dat ik dit ging doen, had me heel veel geld kunnen besparen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Ook mooi:
Xbox One reportedly outsold PlayStation 4 in the UK for the past three weeks

A new report says that sales of the Xbox One are catching up to the PlayStation 4 in the UK. Figures from that country's GfK Chart-Track state that Microsoft's game console has outsold Sony's machine, in terms of sell through from retailers to consumers, for the past three weeks in the UK. It has also recently broken the one million unit sales milestone in that country since it launched nearly a year ago.

This news comes as Microsoft has been highly aggressive in its marketing of the Xbox One ahead of the holiday season, including new bundles for a white version of the console with the game Sunset Overdrive and the 1 TB version bundle with Call of Duty: Advanced Warfare. Microsoft announced on November 12 that it has sold nearly 10 million Xbox One consoles to retailers worldwide and added that "Xbox One led generation 8 console sales in the US for the past two weeks."
Originele bron

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11 18:56

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Martinspire schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:21:
Thomas Was Alone is trouwens beschikbaar in de Store:
https://store.xbox.com/nl...f8147310f?cid=majornelson 9 euro is niet veel voor een dergelijke aardige titel (lijkt simpel maar is briljant)

Enne:

[...]
12:01 Eastern time is hier 19 uur vanavond toch :$

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Let op de reacties als dit bericht op de FP komt :P

Maar het is goed nieuws dat het ook goed loopt in UK, hopelijk gaat het in DE ook aardig, hebben we genoeg west-EU spelers om het huidig gebruik aan NL spelers wat op te vangen :P

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 21-11-2014 15:52 ]

SinergyX schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:51:
[...]

Let op de reacties als dit bericht op de FP komt :P

Maar het is goed nieuws dat het ook goed loopt in UK, hopelijk gaat het in DE ook aardig, hebben we genoeg west-EU spelers om het huidig gebruik aan NL spelers wat op te vangen :P
Haha, iets als
Afbeeldingslocatie: http://stream1.gifsoup.com/view/579488/nooooo-o.gif
Met al die Sony-fanboys

• Tweaker_19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:10
Hoi,

Ben al langere tijd aan het twijfelen om een Xbox One aan te schaffen, en blijf het eigenlijk steeds uitstellen.. maand met veel uitgaves, vakantieperiode, twijfels.. etc.

Nu is vorige maand een artikel op tweakers geweest over een mogelijk nieuwe processor voor de Xbox, en ja ik weet dat het een GERUCHT is. Maar mocht het toch zo zijn, heeft het dan nog nut om bijvoorbeeld een maandje extra te wachten tot er misschien toch meer nieuws erover komt? Een 'slim' versie of versie die nog minder geluid produceerd is altijd welkom. Maar ik hoor zelf hier totaal niets meer over, misschien dat jullie meer nieuws over de Xbox volgen en mij hiermee kunnen helpen? Mocht het zo zijn, dat dit nog wel een dikke 3 maanden ofzo duurt (voor het uberhaupt aankondigen), dan hak ik gewoon de knoop door en pak ik eentje voor de kerst.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:37
Tweaker_19 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:39:
Hoi,

Ben al langere tijd aan het twijfelen om een Xbox One aan te schaffen, en blijf het eigenlijk steeds uitstellen.. maand met veel uitgaves, vakantieperiode, twijfels.. etc.

Nu is vorige maand een artikel op tweakers geweest over een mogelijk nieuwe processor voor de Xbox, en ja ik weet dat het een GERUCHT is. Maar mocht het toch zo zijn, heeft het dan nog nut om bijvoorbeeld een maandje extra te wachten tot er misschien toch meer nieuws erover komt? Een 'slim' versie of versie die nog minder geluid produceerd is altijd welkom. Maar ik hoor zelf hier totaal niets meer over, misschien dat jullie meer nieuws over de Xbox volgen en mij hiermee kunnen helpen? Mocht het zo zijn, dat dit nog wel een dikke 3 maanden ofzo duurt (voor het uberhaupt aankondigen), dan hak ik gewoon de knoop door en pak ik eentje voor de kerst.
Nog minder geluid lijkt mij eerlijk gezegd onmogelijk, ding is al fluisterstil.
Een slim versie is volgens mij nog niks bekend over.
Als er eentje gaat komen, wat natuurlijk met de tijd wel zal, dan begint het in US en is het maar de vraag hoe snel die dingen ook hier leverbaar zullen zijn, we zijn 3rde-rang landje :P

En nu de 'grote sale' is begonnen in US, denk ik niet dat ze dit jaar opeens nog een nieuwe versie neerzetten. Ik verwacht eerder een revisie van huidig model met goedkoper/efficienter spul erin, net zoals de vorige generatie de eerst 3 modellen qua uiterlijk identiek waren.

Verwijderd

Hoi,

Minder geluid ga je sowieso niet merken. Mijn One maakt geen hoorbaar geluid. Alleen héééél af en toe het gezellige geratel van de harde schijf :)

Verder gaan er natuurlijk wel nieuwe zuinigere en misschien slankere versies komen van de consoles, dat gebeurt altijd.

• Ereaser
Heel goed nieuws :)
Op mijn 360 vrienden lijst zie ik ook steeds meer mensen overstappen.
Hoi,

Tot aan de kerst zul je er niets over horen. Simpelweg omdat dit de tijd is dat mensen gaan spenderen en je dus niet wilt hebben dat mensen hand op de knip houden in de hoop iets beters te kunnen kopen in de toekomst. Dus nieuws over een nieuwe versie kun je sowieso op je buik schrijven.

Daarnaast, als er al een nieuwe versie komt, zal dat ook niet voor eind volgend jaar zijn (wederom voor black friday). Dit is echter vrij ondenkelijk omdat de console het prima doet en je die snellere processor voorlopig ook niet nodig hebt. De ontwikkeling voor het platform verloopt snel en elke game voegt weer wat verbeteringen toe die worden gedeeld met de overige ontwikkelaars (zeker de exclusives).

Een nieuw model van een console heeft ook nog nooit een snellere processor gekregen. Hoogstens een kleinere dus stillere en goedkopere processor. Het gerucht ging dan ook niet om een snellere, maar kleiner/goedkopere. Wat uiteindelijk voor de consument weinig uitmaakt. Misschien dat de behuizing dan nog slinkt, maar ik geef het een kleine kans. De X360 heeft ook een aantal keer een kleinere processor gekregen, maar geen nieuwe behuizing. Zo wisselen ze wel vaker met componenten. De 360 heeft bijvoorbeeld ook een stuk of 10 verschillende disk-drives gehad.

Wat levert het je op? Weinig. Hij is al stil en de kans op een kleinere case is ook klein. Een "slim" variant van de vorige generatie deed ook enkele jaren op zich wachten, waarbij de eerste versie in 2005 kwam, de elite in 2007 en de S in 2010. Geen van allen was een snellere versie en hetzelfde verhaal was met de originele Xbox met wel meerdere iteraties, maar geen andere performance.

Al met al zou ik hem nu gewoon halen. De aanbiedingen zijn het interessantst en ik denk niet dat je na de kerst nog veel meer korting gaat krijgen dan nu. Wat je hoogstens nog kunt doen is voor een COD versie gaan omdat die 1TB intern opslag heeft (ipv 0.5TB), maar externe opslag werkt ook prima (kan ik melden uit ervaring). Ook Kinect weglaten vind ik vrij zonde, zeker gezien je met sommige bundels ook 2 games erbij krijgt wat de kosten van Kinect in feite naar nul brengt.

Dus bedenk even welke variant je wilt, welke games je in ieder geval wilt hebben en let op wat aanbiedingen. Ik verwacht dat de digitale games ook nog wel in de uitverkoop zullen gaan, maar dat moeten we nog even zien. In ieder geval is het een mooie tijd om in te stappen, alsook het interessante artikel van Kotaku: http://kotaku.com/xbox-on...one-year-later-1660790290

Overigens moet ik ook zeggen dat de vergelijking tussen PS4 en Xbox One in het andere artikel ook prima is: http://kotaku.com/one-yea...x-one-or-a-ps4-1661277664 Geeft op een redelijk eerlijke wijze aan wat de verschillen zijn, zonder ergens over door te drammen of af te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 21-11-2014 17:51 ]

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Morgen is sunset overdrive 24 uur lang gratis te spelen voor gold leden.

http://news.xbox.com/2014...t-overdrive-24-hour-trial

xbl: superlucky luke

• Lekker Ventje
Ik denk niet dat Sunset Overdrive iets voor me is maar het is wel een mooie manier om de game te leren kennen. De sfeer zelf bevalt me wel. Dit mogen ze bij meer games doen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-11 10:45
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:56:
[...]

Minder geluid ga je sowieso niet merken. Mijn One maakt geen hoorbaar geluid. Alleen héééél af en toe het gezellige geratel van de harde schijf :)
dacht dat dit al opgelost was met een update :?

• Jaguar645
  • Laatst online: 12:28
Bah, Ori pas begin 2015 te krijgen:

http://www.oriblindforest.com/#!news/

Zo ver weg nog! ;(
Krijg nu opeens vandaag fout dat Fifa15 niet gestart kan worden, 0x87de2712 foutcode.

Toevallig is de game ook niet meer te vinden in de store, precies zoals het eerder het probleem was bij die Lego Marvel Heroes.

https://twitter.com/search?q=0x87de2712&src=typd
Ok, ben niet de enige :P

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 21-11-2014 21:30 ]

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
SinergyX schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 21:21:
Krijg nu opeens vandaag fout dat Fifa15 niet gestart kan worden, 0x87de2712 foutcode.

Toevallig is de game ook niet meer te vinden in de store, precies zoals het eerder het probleem was bij die Lego Marvel Heroes.

Wat een timing. Heb allemaal mensen thuis voor een fifa party. Lang niet gespeeld en dan krijg je dit... naja dan maar ff wat anders.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Naja, klote is het, maar dit is geen leuke gedachte.. uit de store = uit je console. Dat zijn zaken die je dus niet graag ziet, als iemand ooit besluit een game uit de store te halen, is het dus ook /wave van het spelen nog van de game.

• Krize18
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-10 15:51
Precies wel meer problemen deze avond, ik krijg geen Bluray afgespeeld... Dus ik dacht, herinstallatie van de app, nu kan die de app niet meer vinden 7(8)7

Geen filmpje voor deze avond dus ;w
Diablo 3 is er ook bij gekomen, volgens mij zit MS wat te kloten in die store :P

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-11 07:30
Martinspire schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:29:
[...]

Je vergeet:
- Gewoon in de Nederlandse store kopen zodat je ook geen illegale handeling doet

Ja het is duurder, maar wij betalen hier dan ook meer BTW. Die betaal jij zo niet, net als de invoerrechten. Typisch Hollands om alles zo goedkoop mogelijk te moeten hebben, maar meteen gaan huilen als ze iets blokkeren wat in eerste instantie ook niet helemaal jofel was.

[...]

Kijk eens bij de apps in de US. Hij wil namelijk een app downloaden en die is gewoon gratis te downloaden (dus ook geen issues met betalingsmethode)
Iligaal perse niet natuurlijk..

Ik mag gewoon tot op een max bedrag per keer iets invoeren zonder daar belasting in NL aan te betalen. Dat geld voor o.a. goederen en diensten maar ook digitaal
Anders zou je nooit souvenirs kunnen kopen. Of net die mooie riem omdat deze in NL niet beschikbaar is..
Dat ik hiermee MS omzeil dmv ander adres dan waar ik werkelijk woon is niet perse iligaal.

lees maar eens op de belasting dienst over kopje invoeren.
Daarnaast huilt er niemand en is er niemand gewond geraakt het is als opmerking bedoeld..

Het is daarom ook jammer dat er nu weer zulke reacties vallen.

Het is ook jammer dat er nu weer discussie op start wat is iligaal en wat niet.. Weet je wat iligaal is?? 3 mensen dood rijden, maar daar krijg je een taak straf voor.
Je moet niet zo zwart wit kijken.. Zolang ik spullen mag importeren en dus ook digitale content is er niets aan de hand. Ik steel niet, ik doe niemand kwaad ik betaal gewoon en hou mij ook aan de invoer rechten en plichten. Dat ik als adres dan nog mijn vakantie address in de US heb opgegeven is dan even niet anders.. maar dat is nog een grijs gebied.. Er staat niet in de wet dat ik niet mijn tijdelijk adres in het buitenland mag gebruiken als contact address

Dat 1 manier even niet meer werkt is geen probleem dan doe ik het op een andere manier. En hou ik mij nog steeds aan de rechten en plichten van de douane :)

andere kromme is natuurlijk de EU prijs. Ze voeren het product in ja.. oké.. dus iets meer dan dat het in de US moet betalen is goed :) ze moeten immers de games importeren. maar om bijna 80$ te betalen voor een game die 60$ waard is.. klopt ook niet maar dit is een gewetens dingetje en heeft niets te maken of het wel of niet ligaal is als ik zelf iets importeer.

Ik koop toch ook geen broek die in de ene winkel 120 euro is maar in winkel net over de grens betaal je 80 voor dezelfde broek.. Nou dan importeer ik deze liever dan dat ik 120 euro betaal. Dat zou een belg een fransman een spanjaard en een amerikaan allemaal doen. en het is allemaal 100% legaal.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• indy911
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11 18:45
en het is allemaal 100% legaal.
Kom op joh. Omdat iets kan, betekent nog niet dat het mag. Aankoop van goederen via Internet zijn tot €22 belastingvrij. Daarna moet je BTW betalen, koop je nog meer komen daar nog douanerechten bij. Je zou een digitale game dus eigenlijk niet BTW vrij mogen kopen.

Omdat het digitale verkopen betreft, blijft de verkoper hier in gebreke - die moet namelijk bij levering aan een klant in de EU de juiste BTW afdragen. Je hebt bij je aankoop gelogen over je woon- en leveradres. Daardoor laat je Microsoft feitelijk de Nederlandse belastingwet overtreden.

Dus nee, het is niet raar dat Microsoft probeert dat dicht te timmeren. En straks niet lopen miepen als Microsoft je een ban geeft op je account wegens fraude en je al je digitale content kwijt bent.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:58

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

SinergyX schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 21:21:

En inmiddels acknowledged door EA: http://www.windowscentral...ng-fix-fifa-15-error-xbox

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Ik snap het even niet meer. Aardig wat MS-nieuws voorbij gekomen (bv dat Sunset overdrive vandaag gratis is), maar het bericht dat Fifa niet werkt komt ineens op de frontpage terecht. WTF is daarmee?

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:58

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Martinspire schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 10:01:
Ik snap het even niet meer. Aardig wat MS-nieuws voorbij gekomen (bv dat Sunset overdrive vandaag gratis is), maar het bericht dat Fifa niet werkt komt ineens op de frontpage terecht. WTF is daarmee?
Ik denk omdat negatief nieuws meer lezers trekt (zie de eerdere waanzin over tweedehands games en de always on Kinect waar nu geen haan meer naar kraait) en bovendien is het ook wel groter nieuws dat 1 van de AAA titels helemaal niet werkt op 1 vd 2 grote consoles dan 1 vd exclusives een dagje gratis te spelen is.

Btw wat zit er heerlijk veel sfeer in alien isolation! Laat ook goed de grafische vooruitgang zien :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 22-11-2014 10:22 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Maar Tweakers is toch ook geen pure gamesite? Ik zit niet te wachten op elk klein nieuwtje over games direct op de frontpage namelijk.

(bv gamer.nl schrijft wel over FIFA en Sunset vandaag)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Typisch Tweakers als je het mij vraagt :(

Daarnaast vandaag eindelijk Never Alone gespeeld is overigens in de aanbieding met GOLD.
Heb deze game begin dit jaar gespeeld op de Gamescom en keek er daarom ook naar uit.
En ik moet zeggen wat een heerlijk speel en wat een fantastische sfeer straalt het uit.
Het speelt zich af in Alaska tussen een meisje en een vriend in de vorm van een vos en je kan ze allebei spelen, je kan switchen tussen beiden (of coop met 2 controllers). Ze moeten elkaar dus helpen! Tijdens het spelen wordt het verhaal vertelt door een verteller en je wordt zo meegezogen in het spel. Op bepaalde punten unlock je videos die je direct kan bekijken en vertellen over het leven van een bepaalde stam in Alaska. Erg leerzaam en interessant, zo'n beet het idee van Valliant Hearts. Grafisch ziet het er goed uit (Unity engine), de sfeer van het ijskoude Alaska wordt erg mooi weergegeven, de puzzels zijn over het algemeen niet te moeilijk!
Zitten nog wel wat kleine bugjes in, bv dat af en toe een van de twee blijft steken, maar mag voor mij de pret niet drukken.
Dus ik zou zeggen een aanrader voor iedereen, kost op het moment nauwelijks iets :)

Site: http://neveralonegame.com/
Store: https://store.xbox.com/en...3e-4d5f-a37c-5963f7374b94

[ Voor 9% gewijzigd door harrytasker op 22-11-2014 12:01 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
harrytasker schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:52:
[...]

Daarnaast vandaag eindelijk Never Alone gespeeld is overigens in de aanbieding met GOLD.
Heb deze game begin dit jaar gespeeld op de Gamescom en keek er daarom ook naar uit.
En ik moet zeggen wat een heerlijk speel en wat een fantastische sfeer straalt het uit.
Het speelt zich af in Alaska tussen een meisje en een vriend in de vorm van een vos en je kan ze allebei spelen, je kan switchen tussen beiden (of coop met 2 controllers). Ze moeten elkaar dus helpen! Tijdens het spelen wordt het verhaal vertelt door een verteller en je wordt zo meegezogen in het spel. Op bepaalde punten unlock je videos die je direct kan bekijken en vertellen over het leven van een bepaalde stam in Alaska. Erg leerzaam en interessant, zo'n beet het idee van Valliant Hearts. Grafisch ziet het er goed uit (Unity engine), de sfeer van het ijskoude Alaska wordt erg mooi weergegeven, de puzzels zijn over het algemeen niet te moeilijk!
Zitten nog wel wat kleine bugjes in, bv dat af en toe een van de twee blijft steken, maar mag voor mij de pret niet drukken.
Dus ik zou zeggen een aanrader voor iedereen, kost op het moment nauwelijks iets :)

Heerlijk zulke games, vooral als tussendoortje met gta5, fc4 enz op dit moment. Altijd goed dat er zulke indies komen, die een beetje geïnspireerd zijn door ico. Eurogamer gaf het een 10...

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:30
Net sunset geïnstalleerd en dan begin je met een missie waar je aan een monster moet ontsnappen, en waarna je via een touw 2 hangende monsters moet ontwijken. Ik vlieg naar een dak ernaast, en opeens doet niks het meer, ik kan niet springen en zit eindeloos vast op dat dak. Ik hoop dat deze bug niet het begin is van vele anderen....

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

harrytasker schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:52:
[...]

Heb hem ook gespeeld. De sfeer die ik in de filmpjes zag was erg tof. Helaas vond ik het niet echt lekker spelen. Best vaak doodgegaan, en daar geef ik de controls de schuld van :P. Verder wel duur voor maximaal 2 uur aan gameplay. Zeker zonder replay value.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Turdie
  • Laatst online: 20-08-2024
To_Tall schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 01:04:
[...]

Dat ik hiermee MS omzeil dmv ander adres dan waar ik werkelijk woon is niet perse iligaal.
Jawel het is eigenlijk valsheid in geschrifte (een strafbaar feit zelfs).

[ Voor 9% gewijzigd door Turdie op 22-11-2014 15:18 ]

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-11 23:10
Hm wil ik Halo spelen -> update nodig maar mislukt.
Dan maar GTA 5 -> ook een update nodig en ook mislukt.
Dan maar fifa 15.

Iemand ook problemen met spellen opstarten/updaten? Gisteren werkte GTA5 nog gewoon en had toen ook al een update geïnstalleerd.

• joey82
joey82 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 19:09:
[...]

dacht dat dit al opgelost was met een update :?

Verwijderd

Anderen ook last van niet-poppende achievements bij Halo:MCC? Ben wat huiverig om door te spelen momenteel. Heb bijvoorbeeld wel de 2k campaign medals maar die van 1k is nog locked. Zelfs de 1.2gb patch heeft het niet opgelost. Multiplayer doet er een eeuwigheid over om een porje te starten. Best bizar hoe buggy dit spel is.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:19
Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 22:48:
Anderen ook last van niet-poppende achievements bij Halo:MCC? Ben wat huiverig om door te spelen momenteel. Heb bijvoorbeeld wel de 2k campaign medals maar die van 1k is nog locked. Zelfs de 1.2gb patch heeft het niet opgelost. Multiplayer doet er een eeuwigheid over om een porje te starten. Best bizar hoe buggy dit spel is.
Ik heb 5-tal achievements al een week op 'done, unlocking..' staan. Heb zelf de hoop al opgegeven.

De game heeft gewoon problemen met de codering voor Xbox live, vandaar ook de matchmaking issues.

Edit: iemand nog een e-mail van Microsoft ontvangen met een gift? Of is dit ook weer een US only actie =\?

[ Voor 7% gewijzigd door Silversin op 23-11-2014 00:26 ]

• Phusebox
Misschien moet ik mijn xbox toch maar opsturen ter reparatie. Was altijd al vrij kritisch, maar de laatste tijd lijkt het wel of ik echt te oud ben om te gamen. Beleef nergens meer plezier aan en geen enkele game krijg ik nog onder de knie... game burn out ofzo. ;)

Heb net FarCry 4 al tijdens de intro weer afgesloten, en in GTA V heb ik het ook al opgegeven na iets waar anderen volgens mij een half uur over doen en ik drie uur voor nodig had. De eerste 4 missies heb ik gewoon allemaal minimaal 4x opnieuw moeten starten.

Phusebox schreef op zondag 23 november 2014 @ 01:13:
Misschien moet ik mijn xbox toch maar opsturen ter reparatie. Was altijd al vrij kritisch, maar de laatste tijd lijkt het wel of ik echt te oud ben om te gamen. Beleef nergens meer plezier aan en geen enkele game krijg ik nog onder de knie... game burn out ofzo. ;)

Heb net FarCry 4 al tijdens de intro weer afgesloten, en in GTA V heb ik het ook al opgegeven na iets waar anderen volgens mij een half uur over doen en ik drie uur voor nodig had. De eerste 4 missies heb ik gewoon allemaal minimaal 4x opnieuw moeten starten.
Te oud? Je bent jonger dan dat ik ben..... Misschien doe je wel te oud ;)
GTA opgegeven? Man.... Ik heb vanavond bijna 6 uur GTA online gedaan.... Heb nu nog steeds een joekoeloekoe..... Echt, 6 uren lang van hoogtepunt naar hoogtepunt....
Briljant dat spel...... Echt fantastisch....

• Phusebox
Bullet NL schreef op zondag 23 november 2014 @ 02:17:
[...]

GTA opgegeven? Man.... Ik heb vanavond bijna 6 uur GTA online gedaan.... Heb nu nog steeds een joekoeloekoe..... Echt, 6 uren lang van hoogtepunt naar hoogtepunt....
Op de 360 ben ik ook al niet verder gekomen dan de eerste vier uur. Had gehoopt dat 1st person mode me beter zou bevallen. Kan gewoon niet wennen aan de houterigheid van alles.

Deel IV vond ik destijds fantastisch en heb ik in vier sessies uitgespeeld maar daar liep het verhaal veel beter. Bij V heb ik nu steeds zoets van "en nu?". Ik wil gewoon meteen verder met een volgende story missie maar dat lijkt niet te kunnen. Althans ik vind nergens aanknopingspunten voor wat ik nu moet doen.

Online heb ik deel V nog nooit gedaan. Bij IV was het compleet doelloos rond rijden en lopen en dat verwachtte ik hier ook.

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik vond zowel GTA IV als GTA V fantastische games. Wat betreft het verhaal kan je gewoon altijd naar het volgende missie punt rijden met de juiste character. Als je lui bent dan bestel je een taxi en zorg je ervoor dat die je er heen rijdt.

• Phusebox
Ik zie nergens wat het volgende missie punt is. Er zit geen natuurlijk verloop in.

• Pannekoek81
Bullet NL schreef op zondag 23 november 2014 @ 02:17:
[...]

Dat is niet onopgemerkt gebleven :+

@Phusebox
GTA Online met een aantal andere is erg gezellig en levert een hoop plezier op. Proberen waard, join de crew en je kan in GTA een crew sessie joinen. Rond rijden en lopen kan zeker. Er zijn ook een aantal missies, races, deathmatches, etc. Vaak bedenken we zelf nog wel dingen waar we weer een tijdje mee bezig zijn.

Far cry moet je iets meer tijd voor nemen. De omgeving is erg mooi en het speelt prima.

• xelfer
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 23 november 2014 @ 10:12:
Ik zie nergens wat het volgende missie punt is. Er zit geen natuurlijk verloop in.
Op de kaart kan je altijd zien welke missie de volgende is middels een letter. De kleur geeft aan welke character die missie ook moet doen (soms kunnen meerdere characters dezelfde missie starten).

Bruin/oranje = Trevor
Blauw = Michael
Groen = Franklin
Pannekoek81 schreef op zondag 23 november 2014 @ 10:15:
[...]

Dat is niet onopgemerkt gebleven :+
Gezelligheid kent geen schaamte.... :P

GTA is perfect om heerlijk doelloos door map te zwerven, je komt vanzelf wel wat tegen, zo niet dan raak je wel in een lachbui verstrikt door een actie van je vriendjes........

Heerlijk.... Ik verheug me al op vanavond.....

Gewoon een keer joinen......

• Pannekoek81
Bullet NL schreef op zondag 23 november 2014 @ 10:30:
[...]

Gezelligheid kent geen schaamte.... :P

GTA is perfect om heerlijk doelloos door map te zwerven, je komt vanzelf wel wat tegen, zo niet dan raak je wel in een lachbui verstrikt door een actie van je vriendjes........

Heerlijk.... Ik verheug me al op vanavond.....

Gewoon een keer joinen......
Werd wel even puinhoop bij de motorcross baan _O-

Laatste 2 dagen behoorlijk vaak dood gegaan trouwens :7

Vanavond zal ik er ook wel even zijn, maar ga proberen dit keer wel wat eerder af te sluiten. Beetje kort nachtje gehad.

• harrytasker
  • Niet online
Review GTA op tweakers... Wist niet dat het een exclusive was...

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Dat is het ook niet?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ik denk dat hij bedoeld dat het weer op een ps4 wordt gespeeld

https://www.youtube.com/@droommotor

• joey82
Denzis schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:47:
[...]

boeiend :)

• harrytasker
  • Niet online
Denzis schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:47:
[...]

Dat begrijp ik, mijn opmerking was ook sarcastisch bedoeld. Maar zet het dan ook het platform in de titel bij elke review die je doet en niet alleen zoals nu of als het een gesponsorde advertentie is zet het er dan gewoon bij.

• Lekker Ventje
Mwah, Sunset Overdrive en Forza Horizon 2 hebben ze gewoon op de XBox One gereviewed.

• joey82
Lekker Ventje schreef op zondag 23 november 2014 @ 12:32:
Mwah, Sunset Overdrive en Forza Horizon 2 hebben ze gewoon op de XBox One gereviewed.
_O-

• Denzis
Ja netjes van ze!

Maar het valt me inderdaad wel op dat multiplatform spellen veelal op de ps4 worden gereviewed. Zal wel een dealtje zijn met Sony. Gaat immers allemaal om geld.

Maarja inderdaad boeiend

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Dragon Age en Assassins Creed zijn op de X1 gereviewed. Maar laten we hier idd maar geen discussie van maken :)

Xbox

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20140825205146/glee/images/1/17/Ba_dum_tss_Troll_face_lol_funny_joke_mhm_okay_is_you_good.jpg

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-11 18:36
Denzis schreef op zondag 23 november 2014 @ 13:28:
[...]

Ja netjes van ze!

Maar het valt me inderdaad wel op dat multiplatform spellen veelal op de ps4 worden gereviewed. Zal wel een dealtje zijn met Sony. Gaat immers allemaal om geld.

Maarja inderdaad boeiend
Volgens mij krijgen reviewers een review copy (incl embargo). Waar dat bij de vorige generatie meestal de 360 versie was is dat nu de ps4 versie. Is ook wel logisch aangezien bij multiplatform spellen de ps4 versie meestal net wat beter presteert.

• Donstil
  • Niet online
wes- schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:09:
[...]
Is ook wel logisch aangezien bij multiplatform spellen de ps4 versie meestal net wat beter presteert.
Gebaseerd op wat?
Deden Farcry en Unity het niet juist beter op de One?

• snipepins
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-06-2024
Zijn er nog die een gift box via mail gekregen hebben?
Bij mij zaten er Year One posters in, de Halo 4 film in HD en een sample pack van Dragon Ball Z episodes de Battle of the Gods film.
Niks echt boeiends maar een gegeven paard kijken we niet in bek.

• Denzis
Bij nader inzien. als je alleen al naar de titel kijkt van de ''review'' van GTA.

• harrytasker
  • Niet online
BM schreef op zondag 23 november 2014 @ 13:31:
Dragon Age en Assassins Creed zijn op de X1 gereviewed. Maar laten we hier idd maar geen discussie van maken :)
Daar gaat het niet om, bij die reviews stond er ook niet in de titel gereviewed op de XBOX one en PC, waarom nu dan wel 8)7 Waarom is deze titel in een keer zo belangrijk, krijgen we ook nog een review voor de XO? Zo dat was mijn "rant" weer voor vandaag, nu lekker verder gamen ;)

• xelfer
  • Niet online
Maakt het echt uit of een game op de xbox one of ps4 wordt gereviewd? Volgens mij zijn de meeste games op beide consoles goed vergelijkbaar.

• Denzis
Vraagje over de 6 uur trial van inqusition. ''potentiële achievements'' krijg je die automatisch als je verder gaat met je 6 uur progress v an de trial met de gekochte game?

Wil een poging wagen om te kijken hoe het spel is maar wil het niet geheel voor niets doen.

• Phusebox
Je krijgt de achievements gewoon meteen tijdens de trial.

• v8power67

v8power67

Donstil schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:39:
[...]

Gebaseerd op wat?
Deden Farcry en Unity het niet juist beter op de One?
Far cry is nog niet op x1 getest door df.
maar op ps4 is hij 1080p 30fps met een hele zeldzame drop.
Rumour is dat hij op x1 1440x1080 is of iets dergelijks.
En unity had de ps4 een aantal framedrops in bepaalde scenes maar in cutscenes weer drops in x1 versie dus niet echt een grote overwinning voor x1.( en een zeer zeldzame overwinning).

Alleen dragon age heeft een kleine performance voordeel, is 900p op x1 met zeer stabiele 30fps met soms een drop naar 28fps. En op ps4 is hij 1080p met 30fps en wat vaker drops naar heel zeldzaam 25fps. Maar heeft wel hogere tessalation setting en een 31% resolutie boost tov x1.

Ze testen gewoon meeste op ps4 omdat developers die versie meestal geven ivm main platform. Dat het 95% van de tijd oom nog eens de beste versie is tja.
Vorige gen was altijd x360 versie of zijn de xboxboys dit weer vergeten ??
Niets mis mee dan toch.

[ Voor 16% gewijzigd door v8power67 op 23-11-2014 16:24 ]

• joey82
iets zegt mij dat dit weer een x1 vs ps4 strijd gaat worden |:(

waar mensen zich al druk over kunnen maken zeg..lekker belangrijk 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door joey82 op 23-11-2014 16:27 ]

xelfer schreef op zondag 23 november 2014 @ 15:16:
Maakt het echt uit of een game op de xbox one of ps4 wordt gereviewd? Volgens mij zijn de meeste games op beide consoles goed vergelijkbaar.
Waar het om gaat is dat dit suggereert dat ie niet op Xbox One is of dat de PS4 versie beter is. Bij geen enkele andere review zetten ze het platform erbij en nu ineens wel. Het zou beter zijn om PS4 te vervangen door "next gen" oid.

Ik heb het in een reactie ook al aangegeven, maar er lijkt niets mee gedaan te worden.
offtopic:
Nu ook even een topic voor redactie aangemaakt: Martinspire in "GTA op PS4 veranderen in GTA op Nextgen oid"

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 23-11-2014 16:32 ]

• v8power67

v8power67

Martinspire schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:24:
[...]

Waar het om gaat is dat dit suggereert dat ie niet op Xbox One is of dat de PS4 versie beter is. Bij geen enkele andere review zetten ze het platform erbij en nu ineens wel. Het zou beter zijn om PS4 te vervangen door "next gen" oid.

Ik heb het in een reactie ook al aangegeven, maar er lijkt niets mee gedaan te worden.
Zie het nu staan dat is inderdaad heel raar en zorgt juist voor console war reacties.
Ja het is zo gta5 is een sony gesteund spel in de reclames etc. Maar het verschil tussen de 2 versies is behoorlijk klein beide 1080p beide framedrops de een met rijden(ps4) de ander met shoot outs(x1) en er is dan grassgate. Maar om dan op deze manier de game in een review neer te zetten is wel heel vaag.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 20:19

Dennahz

Life feels like hell should.

joey82 schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:23:
iets zegt mij dat dit weer een x1 vs ps4 strijd gaat worden |:(

waar mensen zich al druk over kunnen maken zeg..lekker belangrijk 8)7
Inderdaad, 't maakt mij echt geen fuck uit of iets nu op 1080 of 720 draait. Zolang het er gewoon gelikt uitziet en soepel draait.... het is een console, zulke dingen zijn voor pc-gamers :p

Twitter

Naast dat Sunset gister dus gratis te doen was, is ie vandaag dus significant goedkoper. Nog mensen die de game alsnog hebben gehaald nu? Ik vraag me af of de actie ook nog wat positief resultaat heeft bereikt.

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 23-11-2014 17:30 ]

• Phusebox
Vraag me af hoe jullie nou een beetje fatsoenlijk overweg kunnen met de besturing van GTA V. Is echt een drama voor mij. Denk ga eens online. Finish gewoon een minuut achter de AI in de eerste race uit de intro...

Ook alle missies tot nu toe gaan echt crap. Bij deel IV heb ik amper retries nodig gehad.

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-11 11:17
Gewoon een kwestie van oefenen. Ik vind t heerlijk rijden. snap niet waar iedereen t over heeft
Pagina: 1 ... 81 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!