Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Phusebox schreef op zondag 23 november 2014 @ 18:03:
Vraag me af hoe jullie nou een beetje fatsoenlijk overweg kunnen met de besturing van GTA V. Is echt een drama voor mij. Denk ga eens online. Finish gewoon een minuut achter de AI in de eerste race uit de intro...

Ook alle missies tot nu toe gaan echt crap. Bij deel IV heb ik amper retries nodig gehad.
Het spel is je te moeilijk?
Online moet je de missies ook echt samen spelen, anders is het niet te doen en veel te moeilijk...
Of je moet er heel veel tijd voor nemen, rustig snipen.... maar ook dan heb je soms gewoon minimaal 2 personen nodig.

[ Voor 9% gewijzigd door Bullet NL op 23-11-2014 19:13 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:12
Tja Forza, GT etc zijn geen probleem voor me. Maar in GTA V heb je gewoon van die random events als twee bussen die net tegelijk een kruispunt passeren als ik eraan kom.

En eenmaal gecrasht haal je het nooit meer in.

En nog zoiets. Onder het rijden krijg je vaak van die info boxes linksboven in een minuscuul lettertype. Hoe moet ik dat ooit lezen tijdens het rijden?

Rijden en schieten tegelijk lukt me ook echt niet. Teveel knoppen tegelijk.

[ Voor 34% gewijzigd door Phusebox op 23-11-2014 20:25 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-11 10:45
Phusebox schreef op zondag 23 november 2014 @ 20:12:
in GTA V heb je gewoon van die random events als twee bussen die net tegelijk een kruispunt passeren als ik eraan kom.

t is een complot :| :X

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:12
Bullet NL schreef op zondag 23 november 2014 @ 19:12:
[...]

Het spel is je te moeilijk?
Online moet je de missies ook echt samen spelen, anders is het niet te doen en veel te moeilijk...
Of je moet er heel veel tijd voor nemen, rustig snipen.... maar ook dan heb je soms gewoon minimaal 2 personen nodig.
Nou ja online ga ik me dus niet eens aan wagen als ik al die eerste race niet doorkom.

Offline bedoel ik dus en ja het is me te moeilijk. Ik krijg het niet gehandled allemaal maar komt met name door de houterige besturing van de auto's. Meestal moet je plankgas omdat je het anders qua snelheid niet haalt maar ik weet dan altijd de immovable objects te vinden zoals pionnen die zo stevig zijn als een betonnen muur.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:27

v8power67

Psn: Mausosaurus

Phusebox schreef op zondag 23 november 2014 @ 20:12:
Tja Forza, GT etc zijn geen probleem voor me. Maar in GTA V heb je gewoon van die random events als twee bussen die net tegelijk een kruispunt passeren als ik eraan kom.

En nog zoiets. Onder het rijden krijg je vaak van die info boxes linksboven in een minuscuul lettertype. Hoe moet ik dat ooit lezen tijdens het rijden?

Rijden en schieten tegelijk lukt me ook echt niet. Teveel knoppen tegelijk.
Ben het met een hoop zeker eens. Het schieten tijdens rijden (speel wel op ps4) is onmogelijk haast. En idd die extra scripted dingetjes als 2 bussen op een kruispunt is super hinderlijk. Ook de tekst tijdens een missie onleesbaar kan ik mee inkomen, doe dan even game freeze en verplicht de tekst lezen. Maar vaak ben ik teveel bezig met de missie of met schieten etc dat ik de tekst te laat lees.

Ben 27 maar voel me soms ook al te oud voor hoop games. Behalve racegames als idd forxa en gt etc dat lukt me nog wel.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:30
Nou, dat het tegenwoordig allemaal erg veel tegelijk is, dat herken ik wel. Ik had zat vooral bij Watchdogs, daar werd je echt overladen door allerlei verschillende soorten info welke ook nog eens kort leesbaar waren.

Maar goed, ik vond Watchdogs dan ook echt een k*t game...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:45
Ik heb het dus bijna gehad met Halo:MCC. Bijna 2,5 uur bezig geweest met de level Gravemind op H2A, Legendary difficulty. Game freeze en hop naar de dashboard. Geen checkpoint niks.

Fml :/

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:50
Vandaag komt 'ie dan. Ik kon het niet laten. Wilde toch Sunset Overdrive en Forza Horizon 2 gaan spelen. Zat nog te twijfelen om die AW pack te nemen door de 1TB schijf en de 'leuke' skin. Maar uiteindelijk besloten om de AC pack te nemen en een extra game. Ik krijg er AC: BF en AC: Unity bij, maar Black Flag hoef ik niet. Eens kijken wat we daarmee gaan doen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:58

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

SacreBleu schreef op maandag 24 november 2014 @ 08:14:
Vandaag komt 'ie dan. Ik kon het niet laten. Wilde toch Sunset Overdrive en Forza Horizon 2 gaan spelen. Zat nog te twijfelen om die AW pack te nemen door de 1TB schijf en de 'leuke' skin. Maar uiteindelijk besloten om de AC pack te nemen en een extra game. Ik krijg er AC: BF en AC: Unity bij, maar Black Flag hoef ik niet. Eens kijken wat we daarmee gaan doen.
Gefeliciteerd man! Heel veel plezier ermee :)

Over Black Flag gesproken, die heb ik ook nog 1 over ;) V&A aangeboden: Assassin's Creed IV: Black Flag, Xbox One Digital Code

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• SacreBleu
Tomba schreef op maandag 24 november 2014 @ 08:20:
[...]

Gefeliciteerd man! Heel veel plezier ermee :)

Over Black Flag gesproken, die heb ik ook nog 1 over ;) V&A aangeboden: Assassin's Creed IV: Black Flag, Xbox One Digital Code
Thanks! Het was flink twijfelen. Ik wilde Halo en Dead Rising 3 ook proberen, maar uiteindelijk toch voor Sunset Overdrive gekozen, hopelijk bevalt de game. Forza - of een andere goede racer - stond a lang op de lijst. Op de PS4 hebben we nog steeds niet de beloofde Driveclub PS+ edition gekregen, dus het begon aardig te jeuken.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:33

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Afgelopen vrijdag een Xbox One Assassin's Creed bundel gehaald.
Beide Assassin's Creeds gelijk in de verkoop gedaan, want vond Black Flag op de 360 ook niet echt leuk.

Dit weekend de single player missie van COD AW even doorgespeeld en vind het grafisch allemaal wel heel erg mooi.
Wolfenstein en Far Cry 4 staan nu op het programma (denk dat ik Far Cry eerst ga spelen).

Het enige echt jammere van de Xbox One is dat m'n Tritton 7.1 Warhead headset het alleen nog maar op stereo doet en chatten is er helemaal niet meer bij. Die gaat ook nog in de verkoop.

Iemand nog een tip voor een goede headset? Zat zelf aan eentje van Astro te denken.

XBL: theArthurrrr

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Silversin schreef op zondag 23 november 2014 @ 22:16:
Ik heb het dus bijna gehad met Halo:MCC. Bijna 2,5 uur bezig geweest met de level Gravemind op H2A, Legendary difficulty. Game freeze en hop naar de dashboard. Geen checkpoint niks.

Fml :/
Hoewel het natuurlijk echt kut is dat een spel crashte kan je natuurlijk pas patsen over de difficulty zodra je hem LASO speelt ;) :P

Doet me denken. Zijn er mensen die LASO willen spelen in co-op modus?

LASO = Legendary All Skulls On

[ Voor 10% gewijzigd door Yaz op 24-11-2014 09:57 ]

Gamertag: YazNL

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:45
Haha ik ga daar niet eens aan beginnen. Legendary is al frustrerend genoeg :P

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Updates m.b.t. MCC: http://aka.ms/mcc_updates

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:37
Ondanks dat ik nog niet eens aan matchmaking begonnen ben irriteert het mij een beetje dat ze er ondertussen al twee weken over doen om de shit op orde te krijgen... ik betrap mezelf erop dat wanneer ik een potje online wil spelen ik op dit moment liever Titanfall in duik... ;(

[ Voor 0% gewijzigd door Ninjetsu NL op 24-11-2014 11:01 . Reden: Klein edit ]

• SacreBleu
Okay, vandaag geen feest, lijkt het. De zending staat nog steeds op: "Ontvangen door PostNL" zonder status wijziging. Hun tijdsvak staat nog steeds op 8:30 t/m 21:00. Uit ervaring betekent dat een manco levering.
Morgen dan maar -O-

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ninjetsu NL schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:59:
[...]

Ondanks dat ik nog niet eens aan matchmaking begonnen ben irriteert het mij een beetje dat ze er ondertussen al twee weken over doen om de shit op orde te krijgen... ik betrap mezelf erop dat wanneer ik een potje online wil spelen ik op dit moment liever Titanfall in duik... ;(
Wordt Titanfall nog door veel mensen gespeeld? En hoe bevalt het je? Ik zit er aan te denken om die game nog aan te schaffen, wellicht kan ik me er nog wat uurtjes mee vermaken :).

• Ninjetsu NL
xelfer schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:04:
[...]

Wordt Titanfall nog door veel mensen gespeeld? En hoe bevalt het je? Ik zit er aan te denken om die game nog aan te schaffen, wellicht kan ik me er nog wat uurtjes mee vermaken :).
Ik vind Titanfall een briljante game 8) Het is echt mijn goto-game wanneer ik snelle potjes online multiplayer met veel actie wil hebben. Het wordt door genoeg mensen gespeeld om snelle matchmaking tijden te hebben dus daar is geen enkel probleem!

Ik vind het nog steeds supervet wanneer je Titan dropt en je erin stapt, de arm van je Titan die jou pakt, in zn lichaam zet en vervolgens dat de hele toko echt aan gaat en je controle krijgt, echt machtig!!! >:)
Ik speel hoofdzakelijk Frontier defense, daar heb ik nog steeds in no time een party te pakken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ninjetsu NL
SinergyX schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:14:
Ik speel hoofdzakelijk Frontier defense, daar heb ik nog steeds in no time een party te pakken.
Ook met Atrittion geen enkel probleem :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:15

mvds

Totally awesome!

Ninjetsu NL schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:14:
[...]

Ik vind Titanfall een briljante game 8) Het is echt mijn goto-game wanneer ik snelle potjes online multiplayer met veel actie wil hebben. Het wordt door genoeg mensen gespeeld om snelle matchmaking tijden te hebben dus daar is geen enkel probleem!

Ik vind het nog steeds supervet wanneer je Titan dropt en je erin stapt, de arm van je Titan die jou pakt, in zn lichaam zet en vervolgens dat de hele toko echt aan gaat en je controle krijgt, echt machtig!!! >:)
Ik vind het ook leuk om mijn titan mij te laten volgen :P Een beetje het effect van... ik haal mijn grote broer erbij :D

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Is Titanfall online te spelen met een tweedehands copy? (Zolang je Xbox Live Gold hebt)

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
xelfer schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:48:
Is Titanfall online te spelen met een tweedehands copy? (Zolang je Xbox Live Gold hebt)
yup

• Ninjetsu NL
mvds schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:46:
[...]

Ik vind het ook leuk om mijn titan mij te laten volgen :P Een beetje het effect van... ik haal mijn grote broer erbij :D
Heb ik eigenlijk nog nooit gedaan :P Ik vind het veel te vet om die grote guns het werk te laten doen en mensen neer te maaien :o En wanneer het toch fout gaat... eject... cloak en je bent weer on foot ;)

Verwijderd

Yaz schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:40:
[...]

Hoewel het natuurlijk echt kut is dat een spel crashte kan je natuurlijk pas patsen over de difficulty zodra je hem LASO speelt ;) :P

Doet me denken. Zijn er mensen die LASO willen spelen in co-op modus?

LASO = Legendary All Skulls On
Jazeker! Stickertje op het midden van het scherm en gaan. Heb de eerste missie van Halo 4 op LASO gedaan (Dawn). Tptdat je buiten komt lukt het wel (liggen super veel frags) maar als je ze buiten neer gaat maaien wordt het idioot. Ze hebben volgens mij de achteringang van de missile launchpad dichtgemaakt dus je moet de 2 elites slopen. Daar heb ik iig een hele battlerifle voor nodig. En dan moet je nog aan de 20 mannetjes beginnen. Gelukkig kun je wel nog steeds zonder te vechten het laatste stukje buiten doen. Met een hudloze carbine 3 elites pakken is wat lastig. :)

• Tomba

Tomba

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:28:
Hier staan trouwens Black Friday deals, weet niet of het ook voor de download versies gaat.

http://www.microsoftstore...deals/categoryID.69349100
Ben benieuwd of deze ook in de NL store in de aanbieding gaan. Na het gezeik met tombraider laat ik de US store links liggen, dus zou mooi zijn als we hier ook deze aanbiedingen krijgen.

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:23
Afgelopen vrijdag Tomb Raider gekocht uit de US store.
Ik moet zeggen voor 15 euro is dat helemaal geen slechte game. Ik vermaak me er echt prima mee.
Het is zeer lineair en na een keer spelen is het wel gedaan, maar er zit een leuk verhaal in en de actie vind ik persoonlijk erg vermakelijk.
Met de discount van 50% is dit zeker geen miskoop

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:23
Tomba schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:13:
[...]

Ben benieuwd of deze ook in de NL store in de aanbieding gaan. Na het gezeik met tombraider laat ik de US store links liggen, dus zou mooi zijn als we hier ook deze aanbiedingen krijgen.
Bij mij is het dus nog steeds mogelijk. Ondervindt nog steeds geen enkel probleem met games uit de US store te halen.

• Tomba

Tomba

mike0001 schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:21:
[...]

Bij mij is het dus nog steeds mogelijk. Ondervindt nog steeds geen enkel probleem met games uit de US store te halen.
Uiteindelijk is het me ook gelukt, maar ik vond het teveel hassle. Ook een boven het hoofd hangende potentiele ban zie ik niet zo zitten aangezien ik 1 account heb voor mijn Windows 8.1 laptop, mijn Surface, mijn Windows Phone en mijn Xbox 360.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:33
Voor de liefhebbers is er de open beta van the Crew vanaf 25 november om 9 uur 's ochtends tot en met 28 november tot 9 uur 's ochtends.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Iemand hier al bericht / gratis code ontvangen voor Limbo ?
Als beloning voor aanschaf day one.

Zie sommiggen uit mijn friendslist ook al met day one avatars....
Hier nog niets mogen ontvangen van al die goodies.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Ook nog niks ontvangen hier en heb me X1 ook eerder gekocht of dat hij officieel beschikbaar was in België

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
justifire schreef op maandag 24 november 2014 @ 18:40:

Nope, en het stoort me best wel.

Xbox Live: Chevalric

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:27
Komt er nog een black friday actie voor de one zelf? Bijvoorbeeld in Duitsland aangezien de one daar al ook een jaar beschikbaar is.

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 16:02

Helaas ook niks ontvangen tot nu, al betwijfel ik of wij in nl wel een gift ontvangen aangezien we niet in de eerste wave van de release zitten.

Xbox Live Knalle Arie

• SacreBleu
Hij is binnen! Postbode kwam toch nog langs. Eerste wat me opviel is hoe groot dat ding is in vergelijking met de PS4. Ook is het navigeren héél anders. Al met al ben ik blij dat ik alle consoles nu in huis heb. Dat kopen in de US store was wel pittig. Moest worstelen met Hola om mijn aankoop uiteindelijk op mijn creditcard te krijgen. Maar het is gelukt. Direct DR3 gekocht. Nu nog Halo en een tweede controller en dan kunnen vriendinlief en ik lekker coopen.

Ik heb nog wel flientjes nodig op XBlive. Ik zal mijn handtekening even aanpassen en mijn naam in de lijst zetten.

Marvie schreef op maandag 24 november 2014 @ 20:49:
[...]

Helaas ook niks ontvangen tot nu, al betwijfel ik of wij in nl wel een gift ontvangen aangezien we niet in de eerste wave van de release zitten.
Ik ben er ook bang voor aangezien mijn main-account op mijn nl adres staat geregistreerd.
Heb wel Nederlanders in mijn friendlist die wel goodies krijgen, waarschijnlijk hebben zij met het aanmaken van een nieuw account voor xbox one gewoon een US / UK adres opgegeven als verblijfplaats (of via vpn)
Aan de andere kant, heb de day-one achievement en dus eigenlijk ook gewoon recht op day-one goodies.
Misschien support maar eens contacten.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:56
Sinds zaterdag een witte Xbox One met Sunset Overdrive in huis naast mijn PS4, erg mooi apparaat, formaat is een flink verschil met PS4 maar vind het zeker geen lelijk ding! Erg tevreden

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-11 09:12

Gorefest

serial killer.

YES! net op Amazon duitsland de Xbox One met Kinect Assassin's Creed bundel gescoord voor maar 389! 8)7
Ging in de verkoop vanaf 20:45 maar waren meteen allemaal gereserveerd, ondanks dat ik nummber 254 ofzo in de rij was was hij toch nog beschikbaar voor mij. Prijs 399 en had nog een tegoedbon van 10,- liggen bij besteden boven 50,- Dus inclusief verzendkosten naar NL maar 389

Nu nog wat games scoren want AC hoeft voor mij niet echt, dus als iemand wil ruilen :-)

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25

Waar kun je dit zien? :+

• DrParanoid
haha, black friday sale countdown telt weer op nadat countdown over was:

http://www.xbox.com/en-US/black-friday?linkId=10603945

• Tomba

Tomba

Gorefest schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:00:
YES! net op Amazon duitsland de Xbox One met Kinect Assassin's Creed bundel gescoord voor maar 389! 8)7
Ging in de verkoop vanaf 20:45 maar waren meteen allemaal gereserveerd, ondanks dat ik nummber 254 ofzo in de rij was was hij toch nog beschikbaar voor mij. Prijs 399 en had nog een tegoedbon van 10,- liggen bij besteden boven 50,- Dus inclusief verzendkosten naar NL maar 389

Nu nog wat games scoren want AC hoeft voor mij niet echt, dus als iemand wil ruilen :-)
Wauw, das wel een heel nette prijs!

DrParanoid schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:00:
haha, black friday sale countdown telt weer op nadat countdown over was:

http://www.xbox.com/en-US/black-friday?linkId=10603945
Haha wel vaag. Maar ik verwacht voor vrijdag ook geen aanbiedingen eigenlijk? Donderdag is Thanksgiving en vrijdag pas Black Friday in de VS

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 25-11-2014 09:48 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• DrParanoid
Martinspire schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:47:
[...]

Haha wel vaag. Maar ik verwacht voor vrijdag ook geen aanbiedingen eigenlijk? Donderdag is Thanksgiving en vrijdag pas Black Friday in de VS
ja, maar black friday sales beginnen normaal vandaag / morgen al online :) vrijdag is gewoon de dag des doods op fysieke winkel gebied

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:33

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

DeWaanzin schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:07:
Het enige echt jammere van de Xbox One is dat m'n Tritton 7.1 Warhead headset het alleen nog maar op stereo doet en chatten is er helemaal niet meer bij. Die gaat ook nog in de verkoop.
Even een kleine correctie.
Na een filmpje op de Astro site kwam ik er achter dat ik voor m'n geluid via de optical audio het 1 en ander moest veranderen om toch surround sound te krijgen.
Settings > Display and Sound > Optical Audio, and select “Bitstream Out”

Ik heb m'n taal op Nederlands staan, vandaar dat ik het niet begreep -> Bitstream uit? Nee dat moet aan blijven staan.

Chat werkt natuurlijk niet, maar vind ik nog niet zo heel erg, lul toch bijna nooit online.

XBL: theArthurrrr

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Gorefest schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:00:

Damn! Had ik dat maar geweten!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:00
DrParanoid schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:49:
[...]

ja, maar black friday sales beginnen normaal vandaag / morgen al online :) vrijdag is gewoon de dag des doods op fysieke winkel gebied
Ze beginnen nu binnen te stromen :)
http://www.xbox.com/en-us/black-friday/xbox-one-games

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• DrParanoid
Deals vallen wat tegen, D3 is een goede deal, de rest heeft volgens mij allemaal wel een keer met die korting in de deals with gold gestaan.

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:07
pfff heb bijna alle games al.. :( zijn alleen maar oude titels 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Xenophoben op 25-11-2014 11:07 ]

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Hebben we daar in de Nederlandse store ook wat aan?

• DrParanoid
Friespeuk schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:10:
[...]

Hebben we daar in de Nederlandse store ook wat aan?
Waarschijnlijk komen ze hier ook als deals with gold / black friday deals voor de week.

/edit: confirmed dus, net de NL store gechecked

[ Voor 9% gewijzigd door DrParanoid op 25-11-2014 11:15 ]

• RodeStabilo
  • Niet online
DrParanoid schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:10:
[...]

Waarschijnlijk komen ze hier ook als deals with gold / black friday deals voor de week.

/edit: confirmed dus, net de NL store gechecked
Wat kost bijvoorbeeld NBA Live 15?

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:00
Zojuist weer gehad dat ik wel kon inloggen maar niets kon selecteren.. iemand bekend met dit probleem ?

Xbox Live: MarkH

• DrParanoid
Friespeuk schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:31:
[...]

Wat dacht je van zelf eens te kijken op store.xbox.com en dan je regio helemaal onderaan de page op NL te zetten?

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:00
DrParanoid schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:33:
[...]

Wat dacht je van zelf eens te kijken op store.xbox.com en dan je regio helemaal onderaan de page op NL te zetten?
Afbeeldingslocatie: http://laapi.com/screen.png
Afbeeldingslocatie: http://laapi.com/screen2.png

[ Voor 7% gewijzigd door MarkH NL op 25-11-2014 11:37 ]

Xbox Live: MarkH

• RodeStabilo
  • Niet online
DrParanoid schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:33:
[...]

Bedankt voor je 'vriendelijke' reactie maar daar staan geen Black Friday deals en als ik de game selecteer staat er gewoon 69.99.

Thanks for nothing. 8)7

• DrParanoid
Hij had het over NL prijzen

• DrParanoid
Friespeuk schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:38:
[...]
Bedankt voor je 'vriendelijke' reactie maar daar staan geen Black Friday deals en als ik de game selecteer staat er gewoon 69.99.

Thanks for nothing. 8)7
Log eens in, en als je geen gold hebt heb je geen korting misschien (deals with gold) :)

En het was redelijk vriendelijk vond ik voor een verzoek uit luiheid.

Blijkbaar doet NBA 2k15 dan niet mee in NL

[ Voor 4% gewijzigd door DrParanoid op 25-11-2014 11:40 ]

• RodeStabilo
  • Niet online
DrParanoid schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:39:
Log eens in, en als je geen gold hebt heb je geen korting misschien (deals with gold) :)
Niet erg logisch aangezien ik uitgelogged wel de aanbiedingsprijzen zie uit de Amerikaanse store.

[ Voor 12% gewijzigd door RodeStabilo op 25-11-2014 11:41 ]

• DrParanoid
Friespeuk schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:41:
[...]

Niet erg logisch aangezien ik uitgelogged wel de aanbiedingsprijzen zie uit de Amerikaanse store.
Het kan ook goed zijn dat we niet alle deals krijgen, diablo 3 kan ik niet checken omdat ik hem al heb. Defense grid had ik gechecked en die heeft 50% korting.

Misschien hebben we gewoon een normale met deals with gold voor defense grid en de warframe ingame currency oid (helaas - en dan vragen mensen zich af waarom in US store kopen terwijl we keihard benadeeld worden in elk non US land :) )

• Ninjetsu NL
Diablo III is in de Nederlandse store 42 euro :)

• Tomba

Tomba

Korting is er inderdaad in de Nederlandse shop. Net als bij tombraider echter wederom slechtere deal dan in EN-US. (Diablo 3 bv $34,99 of €41,99)

• Yaz
Friespeuk schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:41:
[...]

Deals zijn regio gebonden. Black Friday is een USA dingetje. Niet zo gek dat alleen daar de prijzen gelden.

• Yaz
Tomba schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:57:
Korting is er inderdaad in de Nederlandse shop. Net als bij tombraider echter wederom slechtere deal dan in EN-US. (Diablo 3 bv $34,99 of €41,99)
Valt dus best mee omdat je vergeet de After-Sales Tax (bij ons BTW) te rekenen bij de USA prijzen.

[ Voor 4% gewijzigd door Yaz op 25-11-2014 11:59 ]

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Yaz schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:58:
[...]

Valt dus best mee omdat je vergeet de After-Sales Tax (bij ons BTW) te rekenen bij de USA prijzen.
Ligt eraan welke staat je het koopt. Staat waar ik mijn games koop heb je geen belasting op games

• DrParanoid
vali schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:32:
[...]

Ligt eraan welke staat je het koopt. Staat waar ik mijn games koop heb je geen belasting op games
Dat bedoelt hij juist, hier betaal je overal tax tegenover geen tax voor meeste van ons daar. Daar moet je dus ook wat extra voor rekenen bovenop de prijs conversie.

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
DrParanoid schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:42:
[...]

Dat bedoelt hij juist, hier betaal je overal tax tegenover geen tax voor meeste van ons daar. Daar moet je dus ook wat extra voor rekenen bovenop de prijs conversie.
Dat is waar. In steden waar ik belasting moest betalen was het 5 dollar ongeveer :)

• DrParanoid
vali schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:43:
[...]

Dat is waar. In steden waar ik belasting moest betalen was het 5 dollar ongeveer :)
Trouwens, officiele verandering qua BTW voor software (electronische goederen) aankoop buiten EU vanaf 1 januari 2015:

Vanaf 1 januari 2015 worden telecommunicatie-, omroep- en elektronische diensten altijd belast in het land waar uw klant gevestigd is. Het maakt daarbij niet uit of uw klant een particulier of ondernemer is. En ook niet of deze binnen of buiten de Europese Unie is gevestigd.

Elektronische diensten zijn onder meer:

bouwen en onderhouden van websites en software
downloaden van beelden, geschreven stukken en informatie
toegang geven tot databanken
toegang geven tot en downloaden van muziek, films of spellen (ook kans- of gokspelen)
leveren van uitzendingen of manifestaties op het gebied van politiek, cultuur, kunst, sport, wetenschap of ontspanning

Stelling:

Uw klant is een ondernemer of particulier buiten de EU? U hoeft geen EU-btw te betalen.

Oftewel, duidelijkheid en is compleet legaal wat wij en microsoft doen:

http://www.belastingdiens..._in_en_uit_niet_eu_landen

/Edit: Kan die discussie ook eens en altijd gesloten worden, inclusief de eventuele bangmakerij over bans etc.

/Edit twee: Verkeerd gelezen, dit is uit oogpunt van een ondernemer waarbij een klant buiten EU zou zitten, dus als MS nederland aan een particulier in de US zou verkopen, niet andersom waarbij MS US aan een particulier in NL zou verkopen. Nu is de duidelijkheid er wel dat het hier belast zou moeten worden dus.

[ Voor 12% gewijzigd door DrParanoid op 25-11-2014 13:10 ]

• Boinkie
Baal ervan dat Horizon 2 niet in de aanbieding is als digitale download maar wel als disc :(

• Ninjetsu NL
Nvm...

[ Voor 99% gewijzigd door Ninjetsu NL op 25-11-2014 12:53 . Reden: Was al aan het editen :P ]

• DrParanoid
Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door DrParanoid op 25-11-2014 12:54 . Reden: Nu moet ik ook gaan editten zodat mensen niet denken dat je niet kan lezen :P :* ]

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-10 09:58
Friespeuk schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:31:
[...]

https://www.gamemania.nl/...20NBA%20Live%2015&opt=all

Denk dat het een prijsfout is

NBA Live 15 voor €29.98

• Ninjetsu NL
Klopt niet helemaal... volg de tool maar eens... dit hieronder is de uitkomst:

De dienst is belast in het land van uw afnemer. Als dit Nederland is, neem dan contact op met de BelastingTelefoon. Deze pagina opent in een nieuw venster. Dat kan ook vanuit het buitenland. Deze pagina opent in een nieuw venster.

Hieronder blijkt dat het wel degelijk zo is dat de dienst belast is in het land van de afnemer, in dit geval Nederland...

De tool kun je vinden in dit stukje tekst:

Waar zijn elektronische diensten belast?

Neem u elektronische diensten af van leveranciers uit niet-EU-landen? Of levert u elektronische diensten aan afnemers in niet-EU-landen? Controleer waar de dienst belast is met het hulpmiddel Diensten in en uit het buitenland.

[ Voor 34% gewijzigd door Ninjetsu NL op 25-11-2014 13:00 . Reden: Toevoeging ]

• DrParanoid
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:58:
[...]

Klopt niet helemaal... volg de tool maar eens... dit hieronder is de uitkomst:

De dienst is belast in het land van uw afnemer. Als dit Nederland is, neem dan contact op met de BelastingTelefoon. Deze pagina opent in een nieuw venster. Dat kan ook vanuit het buitenland. Deze pagina opent in een nieuw venster.
Momenteel, het stukje waar ik het over heb is de "Wijzigingen in 2015", die tool die je volgt is huidige regelgeving (is nog niet op die wijzigingen ingericht dus ;)) vanaf 1 januari 2015 klopt het helemaal en is het dus legaal om software af te nemen die in de US belast word (of niet belast word in bepaalde staten)

[ Voor 10% gewijzigd door DrParanoid op 25-11-2014 13:03 ]

• Ninjetsu NL
DrParanoid schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:01:
[...]

Momenteel, het stukje waar ik het over heb is de "Wijzigingen in 2015", die tool die je volgt is huidige regelgeving (is nog niet op die wijzigingen ingericht dus ;)) vanaf 1 januari 2015 klopt het helemaal en is het dus legaal om software af te nemen die in de US belast word (of niet belast word in bepaalde staten)
Je bedoelt dit stukje?

Wijziging vanaf 1 januari 2015

Vanaf 1 januari 2015 worden telecommunicatie-, omroep- en elektronische diensten altijd belast in het land waar uw klant gevestigd is. Het maakt daarbij niet uit of uw klant een particulier of ondernemer is. En ook niet of deze binnen of buiten de Europese Unie is gevestigd.

[ Voor 0% gewijzigd door Ninjetsu NL op 25-11-2014 13:05 . Reden: Spatie en -s ]

• DrParanoid
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:04:
[...]

Je bedoelt dit stukje?

Wijziging vanaf 1 januari 2015

Heb ik nu gewoon scheef zitten lezen en het uit klant oogpunt bekeken ipv het genoemde ondernemer oogpunt? :P

tx, 4 ogen spotten altijd meer |:(

• Ninjetsu NL
DrParanoid schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:07:
[...]

Heb ik nu gewoon scheef zitten lezen en het uit klant oogpunt bekeken ipv het genoemde ondernemer oogpunt? :P

tx, 4 ogen spotten altijd meer |:(
Hehe... ik heb het ook echt zesentwintig keer zitten lezen voor ik tot de conclusie kwam dat je hier vanuit ondernemersperspectief moet kijken ;)

No problem we komen er wel :>

Down-side: nog steeds geen duidelijkheid 8)7

• DrParanoid
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:09:
[...]

Hehe... ik heb het ook echt zesentwintig keer zitten lezen voor ik tot de conclusie kwam dat je hier vanuit ondernemersperspectief moet kijken ;)

No problem we komen er wel :>

Down-side: nog steeds geen duidelijkheid 8)7
Even originele post van me ook info toegevoegd :)

Nou, wel duidelijkheid dat wij dus eigenlijk belasting zouden moeten betalen over alle aankopen de US, tenminste, vanaf 1 januari 2015 is het gespecificeerd dat het moet waar het eerder vaag was.

En dat we dus, mochten we het vanaf 1 januari nog doen, belastingontduikers zijn :P

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik ben benieuwd hoe ze dat willen gaan controlleren...

• DrParanoid
.Sachiel schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:14:
Das een ander verhaal :)

• Ninjetsu NL
.Sachiel schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:14:
Full Spectrum Deep Packet Inspection Analysis 7(8)7

Oke tijd om weer ontopic te gaan :z

[ Voor 11% gewijzigd door Ninjetsu NL op 25-11-2014 13:18 . Reden: Add ]

Joh, werkt het dan werkt het, werkt het niet dan werkt het niet. Regeltjes zijn er leuk in, maar eind van de rit doe je er weinig mee.

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 25-11-2014 13:46 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Diablo III en Sniper Elite III kan ik van harte aanbevelen !
En zeker voor de paar centen die ze er nu voor vragen !!
'Jammer' dat ik beide games al heb en dat ze KI season 2 niet in de aanbieding gooien.

Maar wat is dat met CoD:AW, Sunset Overdriveen Fifa 15 starting at $14.99 ?
Zeker weer een stukje misleidende marketing ?

Morgen komt Tales from the Borderlands op de Xbox One uit, eerste reviewscores zijn veelbelovend :)
GodIsAGeek – 9
Polygon – 8.5
The Jimquisition – 8.5
Destructoid – 9
Gamespot – 9
GamesBeat – 9.6
Dark Station - 10
PCGamesN - 9
Cheat Code Central - 9

[ Voor 32% gewijzigd door justifire op 25-11-2014 17:12 ]

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:08
Creditcard (Rabobank) in de US store, werkt ook niet meer bij mij. Net contact gehad met de Rabobank maar creditcard heeft geen problemen, werkt ook gewoon in de NL store.

Heb niet zo'n zin om iedere keer zo'n gift card te moeten kopen.
Iemand nog andere ideeën, of moet ik ook aan de GC?

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

Is het aan te raden om een Xbox One via de (Nederlandse) store te kopen?
Dit ivm garantie enz?

• Boinkie
Ik lees op verschillende fora dat Far Cry 4 een storing heeft en bij iedereen met een download de melding insert disc geeft :(
Ttje schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:00:
Is het aan te raden om een Xbox One via de (Nederlandse) store te kopen?
Dit ivm garantie enz?
Qua garantie maakt het geen drol uit.
Het is puur waar jij het beste gevoel bij hebt.
Niet te lang over twijfelen, gewoon ergens zo'n ding bestellen c.q. kopen.

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-11 23:36
Ik ben ook voorzien :D !
Wat duurt het downloaden/installeren van Assassins lang zeg

[ Voor 56% gewijzigd door Isane op 25-11-2014 20:54 ]

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

Bullet NL schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:20:
[...]

Qua garantie maakt het geen drol uit.
Het is puur waar jij het beste gevoel bij hebt.
Niet te lang over twijfelen, gewoon ergens zo'n ding bestellen c.q. kopen.
Hmm oke bedankt.
Vreemd dat hier niet de versie is met unity en black flag en kinect en dus bij de MS store wel. Wel 5-7 dagen verzending...
Waar komt het vandaan?

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ttje schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 22:14:
[...]

Hmm oke bedankt.
Vreemd dat hier niet de versie is met unity en black flag en kinect en dus bij de MS store wel. Wel 5-7 dagen verzending...
Waar komt het vandaan?
Eindhoven :P

• SacreBleu
JPM85 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 18:07:
Creditcard (Rabobank) in de US store, werkt ook niet meer bij mij. Net contact gehad met de Rabobank maar creditcard heeft geen problemen, werkt ook gewoon in de NL store.

Heb niet zo'n zin om iedere keer zo'n gift card te moeten kopen.
Iemand nog andere ideeën, of moet ik ook aan de GC?
Kak. Blokkeert Rabobank de betaling of Microsoft? Ik heb zelf ook een CC van de Rabo. Heb eergisteren nog Dead Rising 3 gekocht in de US store.

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Klopt het dat je geen DLC kan aanschaffen middels de Xbox One website ?

Deed dat namelijk vroeger regelmatig voor me X360, ik kan het alleen niet meer vinden voor de xbox one.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:30
xavento schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:05:
Klopt het dat je geen DLC kan aanschaffen middels de Xbox One website ?

Deed dat namelijk vroeger regelmatig voor me X360, ik kan het alleen niet meer vinden voor de xbox one.
Zou wel moeten kunnen hoor. Heb ik o.a. gedaan met DLC voor Forza Motorsport 5.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:00
SacreBleu schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:14:
[...]

Kak. Blokkeert Rabobank de betaling of Microsoft? Ik heb zelf ook een CC van de Rabo. Heb eergisteren nog Dead Rising 3 gekocht in de US store.
Nope, mijn ICS card en ING CC worden ook niet meer geaccepoteerd.
ik bestel wel bij newegg.com wat kadokaarten :P

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• mfneed
Als je met US giftcards te werk gaat, moet je dan je game kopen vanaf de xbox? of kan dit ook nog gewoon via de website?
mfreriks schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:32:
Als je met US giftcards te werk gaat, moet je dan je game kopen vanaf de xbox? of kan dit ook nog gewoon via de website?
Kan ook via de website, gewoon giftcards kopen, deze redeemen, dan krijg je een tegoed op de MS account, welke je via de Xbox of via Xbox.com kan gebruiken om content te kopen. (Let wel op dat je gifscards koopt voor de juiste store, USA of EU)

• mfneed
Bullet NL schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:38:
[...]

Kan ook via de website, gewoon giftcards kopen, deze redeemen, dan krijg je een tegoed op de MS account, welke je via de Xbox of via Xbox.com kan gebruiken om content te kopen. (Let wel op dat je gifscards koopt voor de juiste store, USA of EU)
_/-\o_ _/-\o_ Mijn dank is groot:)
Is op dit moment de enige optie om filmpjes te delen mogelijk via de XBO zelf? Je kan ze ook via de smartglass en website (profile) bekijken, maar daar kan je verder niets mee.

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
SinergyX schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:56:
Is op dit moment de enige optie om filmpjes te delen mogelijk via de XBO zelf? Je kan ze ook via de smartglass en website (profile) bekijken, maar daar kan je verder niets mee.
Ook viaskydrive Onedrive kan het geloof ik.

https://www.youtube.com/@droommotor

Pagina: 1 ... 82 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!