Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:37
http://tweakers.net/nieuw...n-windows-applicatie.html

Niet veel goed nieuws voor een Ziggo-app of iets dergelijks voor de Xbox One... ;(

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:30
Zo, net even vlug Valiant Hearts voor 7,50 aangeschaft. Is blijkbaar een tijdelijke deal (voor Gold members?). Geen zin om voor zo'n klein bedrag moeilijk te doen met buitenlandse Xbox stores, dus deze voor de verandering gewoon in de NL store aangeschaft :+

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
Ttje schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 22:14:
[...]

Hmm oke bedankt.
Vreemd dat hier niet de versie is met unity en black flag en kinect en dus bij de MS store wel. Wel 5-7 dagen verzending...
Waar komt het vandaan?
Die is er wel, tenminste bij de Microsoft Store hier en ik zag 'm ook op Redcoon hier, en Bol.com heeft 'm ook maar daar is ie iets duurder (gisteren nog €499). Komt omdat ie bij Bol zelf is uitverkocht, de externe verkoper gooit er doodleuk zo'n €150 €190 bovenop.

XBL: Sgt Rik NL

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Rik027 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:30:
[...]
Komt omdat ie bij Bol zelf is uitverkocht, de externe verkoper gooit er doodleuk zo'n €150 €190 bovenop.
En geef hem eens ongelijk. Bol is een grote winkel en er zijn genoeg mensen die niet nadenken maar gewoon kopen ("weet ik veel" of "ja hallo, dat kan ik niet allemaal bijhouden hoor. Jij zei dat ik hem hier moest kopen!").

Mooie winstpakker dus (voor de verkopert dan wel te verstaan :))

Gamertag: YazNL

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
http://azerty.nl/0-319-73...elconsole-500-gb-hdd.html

Tsjah zijn er echt mensen die 783 euro voor een Xbox One betalen denk je?

[ Voor 4% gewijzigd door RodeStabilo op 26-11-2014 15:57 ]

• Yaz
Friespeuk schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:57:

Ik hoop het niet maar weet zeker dat het wel gebeurt. Er zijn zoveel mensen met iets teveel geld of te weinig verstand die gewoon doen wat hun verteld word.

Dus bijvoorbeeld vriend(innet)je lief vraagt of zijn SO een xbox bij Bol.com wil kopen. SO denkt niet na maar doet en hop, 200 euro teveel uitgegeven. En dat alleen maar omdat bol.com geen voorraad heeft en dus een andere verkoper de kans krijgt zijn product aan de man te brengen.

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:23
Friespeuk schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:57:

:+

Het is maar wat de gek ervoor wil geven he. Maar ik hoop dat er weinig gekken zijn.
Denzis schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:12:
Ook viaskydrive Onedrive kan het geloof ik.
Maar dat kan enkel als je via upload studio ook ze hebt geupload? Standaard komen ze nog niet in onedrive.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
SinergyX schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:22:
[...]

Maar dat kan enkel als je via upload studio ook ze hebt geupload? Standaard komen ze nog niet in onedrive.
Klopt! Maar wil je dat ook? Fifa 15 neemt bijv bij elk wissewasje een clip op. Als hij elke clip upload naar OneDrive zit OneDrive heel snel vol.

https://www.youtube.com/@droommotor

Denzis schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:31:
[...]

Klopt! Maar wil je dat ook? Fifa 15 neemt bijv bij elk wissewasje een clip op. Als hij elke clip upload naar OneDrive zit OneDrive heel snel vol.
Gigabytes genoeg daar, maar irritant dat je nu niet even snel een filmpje kan delen die de XBO gister had opgenomen bij bv FIFA of GTA.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:00
Hoe kan je op de xbo zien of je game is ge-update? Waarschijnlijk gaat het automatisch (al heb ik op het moment geel gold, is dat nodig?) maar ik kan nergens zien of er updates zijn oid?

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
Gold is niet nodig voor updates (dat zou pas geldklopperij zijn!). Je kunt het zien bij My games & apps. De game tile heeft dan rechtsboven een wit hoekje met een sterretje er in.

Xbox Live: Chevalric

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

giantgiantus schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:45:
Hoe kan je op de xbo zien of je game is ge-update? Waarschijnlijk gaat het automatisch (al heb ik op het moment geel gold, is dat nodig?) maar ik kan nergens zien of er updates zijn oid?
Dan staat er een wit hoekje bij met een sterretje in bij de App of Game

https://powershellisfun.com

• giantgiantus
Waarbij het sterretje impliceert dat er een update is geïnstalleerd?

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
giantgiantus schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:56:
Waarbij het sterretje impliceert dat er een update is geïnstalleerd?
Is de paus katholiek? 8)7

Het hoekje/sterretje staat er alleen als er een update is geinstalleerd, ja.

Xbox Live: Chevalric

Verwijderd

Xbox Live Games with Gold for December 2014 :

http://majornelson.com/20...ber-2014/?linkId=10760985

• Annoying-Orange
  • Laatst online: 17-01-2023
Jammer, worms heb ik laatst al gekocht toen ie in de aanbieding was. Kan hem nu wel spelen met vrienden, blijft een leuk spel.

xbl: superlucky luke

• giantgiantus
Maar er is geen manier om te zien welke patch je al binnen hebt? Ik ben wel benieuwd welke versie van AC:U er nu op staat...
Preview update van bijna 2GB, en dan toch maar minor fixes :P
◾Minor tweaks and fixes behind the scenes as we get close to release.

Edit, toch wat andere zaken, nieuwe login screen (welcome <naam>) is nu fullscreen :)

edit2: hele UI/OS is gewoon merkbaar sneller geworden, friends laad nu bijna direct (normaal was die refresh van usericons best traag), dit is een erg fijne update :) Zal de rest ook eens bekijken hoeveel sneller het werkt. Nieuwe layout van Whats On en Store ziet er ook netjes uit. Blijft nog jammer dat je niet direct kan zien of er iemand uit friends aan het streamen is. Lijkt erop dat hele home menu nu niet continue wordt 'gerenderd', maar enkel zichtbare, merk je goed als je snel heen en weer scrolled.

edit3: wooo activity filter :D Zie nergens wat je filtered, maar je kan nu door diverse lists scrollen (friends added, streaming, cips, posts, achievements, recent, alles).

@hieronder, voor de public update.

[ Voor 94% gewijzigd door SinergyX op 26-11-2014 20:14 ]

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
SinergyX schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:54:
Preview update van bijna 2GB, en dan toch maar minor fixes :P
◾Minor tweaks and fixes behind the scenes as we get close to release.

Edit, toch wat andere zaken, nieuwe login screen (welcome <naam>) is nu fullscreen :)
"As we get close to release"... Release van wat? :s

EDIT: Release van de update wereldwijd :)

[ Voor 5% gewijzigd door X-Fighter op 26-11-2014 20:09 ]

• headliner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-07-2023
Net m'n Turtle Beach Stealth 500x binnen gekregen en installatie ging zeer makkelijk.
Ik hoor alleen continu (ook al is de Xbox afgesloten, niet op standby) een zeer zachte 'ruis' alsof de microfoon altijd aan staat. Maar de microfoon heb ik niet aangesloten dus er kan daarvan geen input geluid zijn.

Iemand hier ook ervaring mee?

• Annoying-Orange
  • Laatst online: 17-01-2023
Ik heb nog niet echt gemerkt dat ie sneller is. Net na de update twee keer moeten restarten omdat ie vast liep.

xbl: superlucky luke

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hee leuk Worms. Eindelijk eens een game waar ik wat mee kan :D

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:28
Hoef kennelijk niet bang te zijn om de xbox mee te nemen het OV in oid :P

http://kotaku.com/the-xbo...ter&utm_medium=Socialflow

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Gratis game voor unity season pass holders, en gratis eerste DLC voor niet season pass holders door de problemen:

http://assassinscreed.ubi...50-16&ct=tcm:148-76770-32

Best nice :) far cry 4 gratis :D

Wel nette reactie en actie van Ubisoft!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Zou dit ook werken als je ziggo tv ding via hdmi hebt aangesloten? Op dit moment zie ik alleen "◾Stream TV from the Xbox Digital TV Tuner to Windows Phone and Android devices" staan.

Mocht het zo zijn dat het werkt, dan zal ik ook maar eens een ziggo tv kaart kopen :)

• DrParanoid
vali schreef op donderdag 27 november 2014 @ 08:44:
Zou dit ook werken als je ziggo tv ding via hdmi hebt aangesloten? Op dit moment zie ik alleen "◾Stream TV from the Xbox Digital TV Tuner to Windows Phone and Android devices" staan.

Mocht het zo zijn dat het werkt, dan zal ik ook maar eens een ziggo tv kaart kopen :)
Het zal niet gaan werken als het over deze peripheral gaat (die in NL -nog- niet werkt):

http://www.engadget.com/2...-digital-tv-tuner-launch/

Als het de softtuner is op de XOne zou het best eens kunnen gaan werken, maar geen idee wat je met zo'n kaart zou moeten. Dit artikel gaat puur over het streamen van de tv signalen die al op je XOne binnenkomen richting smartglass. Niet over het streamen van je TV signaal van je TV richting xbox one of smartglass, dus zo'n kaart gaat sowieso niet werken / is niet van toepassing?

[ Voor 23% gewijzigd door DrParanoid op 27-11-2014 09:14 ]

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
DrParanoid schreef op donderdag 27 november 2014 @ 08:56:
[...]

Het zal niet gaan werken als het over deze peripheral gaat (die in NL -nog- niet werkt):

http://www.engadget.com/2...-digital-tv-tuner-launch/

Als het de softtuner is op de XOne zou het best eens kunnen gaan werken, maar geen idee wat je met zo'n kaart zou moeten. Dit artikel gaat puur over het streamen van de tv signalen die al op je XOne binnenkomen richting smartglass. Niet over het streamen van je TV signaal van je TV richting xbox one of smartglass, dus zo'n kaart gaat sowieso niet werken / is niet van toepassing?
Dacht eerder om mijn ziggo kastje via hdmi aan te sluiten op de xbox :) en dat naar mijn tablet te streamen.

• DrParanoid
vali schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:36:
[...]

Dacht eerder om mijn ziggo kastje via hdmi aan te sluiten op de xbox :) en dat naar mijn tablet te streamen.
Ok :) duidelijker, maar daar gaat het artikel volgens mij dus niet over, voor zover ik kan lezen gaat het puur over die accesoire die hier in NL niet werkt.

Aan de andere kant zeggen ze "enabling you to instantly access OneGuide listings and tune channels on your TV" waarbij je de HDMI in wel kan gebruiken voor oneguide etc :P

Onduidelijk dus of het wel kan of niet (MS noemt hun TV functie gewoon OneGuide, en "Digital tv tuner" is puur die accesoire)

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:58

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Rossi46 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:17:
Zo, net even vlug Valiant Hearts voor 7,50 aangeschaft. Is blijkbaar een tijdelijke deal (voor Gold members?). Geen zin om voor zo'n klein bedrag moeilijk te doen met buitenlandse Xbox stores, dus deze voor de verandering gewoon in de NL store aangeschaft :+
Bedankt voor de tip, helaas werkt bij mij Paypal ineens niet meer? Weer die verdomde PBR9002 error. wat een stel PRUTSERS bij MS :(

/update
Nog vreemder, kan PayPal ook niet verwijderen? zucht....

[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 27-11-2014 10:08 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:50
Tomba schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:03:
[...]

Bedankt voor de tip, helaas werkt bij mij Paypal ineens niet meer? Weer die verdomde PBR9002 error. wat een stel PRUTSERS bij MS :(

/update
Zit je op de US Store? Je payment opties kun je verwijderen als je inlogt op Xbox.com en daar je account aanpast. Althans, dat kon ik twee dagen geleden ook.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Tomba

Tomba

SacreBleu schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:13:
[...]

Zit je op de US Store? Je payment opties kun je verwijderen als je inlogt op Xbox.com en daar je account aanpast. Althans, dat kon ik twee dagen geleden ook.
Nope, gewoon Nederlandse store. Heb op mijn 360 al behoorlijk wat spellen via PayPal betaald maar nu ineens wordt het geweigerd. als ik mijn PayPal account verwijder blijft ie gewoon staan....

• SacreBleu
Tomba schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:15:
[...]

Nope, gewoon Nederlandse store. Heb op mijn 360 al behoorlijk wat spellen via PayPal betaald maar nu ineens wordt het geweigerd. als ik mijn PayPal account verwijder blijft ie gewoon staan....
Ik kom van de PS4 dus als er iets aan de hand is geven we meestel PSN de schuld. Misschien een hikje op Xbox Live? Heb je de aankoop ook geprobeerd op Xbox.com? Dat lijkt soms iets beter te werken dan op de Xbox. Heb je voor de rest op je Xdoos geen andere DNS ingesteld om, bijvoorbeeld, het Amerikaanse aanbod van Netflix te bekijken? Dat probleem had ik laatst wel 8)7

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Tomba

Tomba

SacreBleu schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:19:
[...]

Ik kom van de PS4 dus als er iets aan de hand is geven we meestel PSN de schuld. Misschien een hikje op Xbox Live? Heb je de aankoop ook geprobeerd op Xbox.com? Dat lijkt soms iets beter te werken dan op de Xbox. Heb je voor de rest op je Xdoos geen andere DNS ingesteld om, bijvoorbeeld, het Amerikaanse aanbod van Netflix te bekijken? Dat probleem had ik laatst wel 8)7
Ik probeer hem juist via xbox.com te kopen (ben op mijn werk dus geen toegang tot mijn Xbox :))

• Alamo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:45
SinergyX schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:54:

edit2: hele UI/OS is gewoon merkbaar sneller geworden, friends laad nu bijna direct (normaal was die refresh van usericons best traag), dit is een erg fijne update :) Zal de rest ook eens bekijken hoeveel sneller het werkt. Nieuwe layout van Whats On en Store ziet er ook netjes uit. Blijft nog jammer dat je niet direct kan zien of er iemand uit friends aan het streamen is. Lijkt erop dat hele home menu nu niet continue wordt 'gerenderd', maar enkel zichtbare, merk je goed als je snel heen en weer scrolled.
Die full screen login zat er denk ik al vanaf het eerste begin in (ik heb zelf de one vanaf september en toen zat ie er ook in). Enkel met de laatste preview updates kreeg ik die fullscreen logins nooit meer. Die krijg je denk ik alleen als ie erin slaagt je aan te melden vóórdat het dashboard wordt geladen. Daarna krijg je de kleine popup 'Hi <name>!' Is niet helemaal nieuw dus.

Maar ik moet zeggen dat ik het ook merk hoor. Aanmelden gaat veel sneller en 'Xbox On' werkt bij mij nu weer altijd in plaats van bijna nooit _/-\o_

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Black friday sale uitgebreid http://www.xbox.com/en-US/black-friday/xbox-one-games

Shadow of Mordor nu digital download ook voor 50% >_< Ryse ook
Twijfel nu toch wel om Ryse te gaan halen voor die $25 Maar dat zou alleen zijn om coop te doen met een maat die hem al heeft.

Iemand ervaring met coop van Ryse, is dat wat?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• DrParanoid
Bokkie schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:14:
Black friday sale uitgebreid http://www.xbox.com/en-US/black-friday/xbox-one-games

Twijfel nu toch wel om Ryse te gaan halen voor die $25 Maar dat zou alleen zijn om coop te doen met een maat die hem al heeft.

Co-op is het verhaal niet te doen (laatste keer dat ik speelde) en heb je alleen wat gladiator dingetjes enzo (waves van enemies verslaan) en hier was ik erg snel op uitgekeken. Reken ook dat jij dan legendary edition hebt met alle DLC's (die volgens mij allemaal voor multiplayer/co-op waren) en je maat misschien niet.

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:35

Alleen gelden de nieuwe aanbiedingen pas morgen :)

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

DrParanoid schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:21:
[...]

Co-op is het verhaal niet te doen (laatste keer dat ik speelde) en heb je alleen wat gladiator dingetjes enzo (waves van enemies verslaan) en hier was ik erg snel op uitgekeken. Reken ook dat jij dan legendary edition hebt met alle DLC's (die volgens mij allemaal voor multiplayer/co-op waren) en je maat misschien niet.
Ja maar ik haal hem dus dan enkel voor de coop, ik ben echt een coop speler, bijv Gears of War horde heb ik helemaal ziek gespeeld.

De single player van Ryse kan mij niet echt boeien

Edit:
Dan wacht ik tot morgen met aanschaffen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 27-11-2014 11:25 ]

• DrParanoid
Bokkie schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:25:
[...]

Ja maar ik haal hem dus dan enkel voor de coop, ik ben echt een coop speler, bijv Gears of War horde heb ik helemaal ziek gespeeld.

De single player van Ryse kan mij niet echt boeien

Edit:
Dan wacht ik tot morgen met aanschaffen :P
Same hier, het liefst speel ik alles co-op :P maar vond ryse dus saai co-op, eentonig en kon me erg kort boeien (uurtje en had ik het wel gehad)
Ook leuk (denk ik):
Xbox One SmartGlass beta updated with TV streaming for non-U.S. users

Microsoft has just pushed out an update to the Xbox One SmartGlass app, currently in beta, with new capabilities. Now, users can stream TV content from the Xbox Digital TV Tuner to their Windows Phone or Android devices. It's important to note that this feature will work only for users outside of the U.S. as the Digital TV Tuner accessory for Xbox is not available Stateside.

In addition to this TV streaming, the update also contains the requisite bug fixes.
Ik ben alleen even benieuwd of dit dus ook in Nederland werkt en zo ja met welke provider/settopboxen?

Wij hebben bijvoorbeeld zo'n settopbox staan van Humax en ik vraag me af of ik daarmee dus nu (als ik die aansluit op de xbox) op mijn telefoon of tablet ook TV kan kijken. Er is overigens wel een Android en iOS app waar dat al mee kan, maar vraag me af of dit ook mogelijk is.

Zo ja, dan even insturen voor de frontpage natuurlijk :>

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 27-11-2014 11:31 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Yaz
Martinspire schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:30:
Ook leuk (denk ik):

[...]
Ik ben alleen even benieuwd of dit dus ook in Nederland werkt en zo ja met welke provider/settopboxen?

Wij hebben bijvoorbeeld zo'n settopbox staan van Humax en ik vraag me af of ik daarmee dus nu (als ik die aansluit op de xbox) op mijn telefoon of tablet ook TV kan kijken. Er is overigens wel een Android en iOS app waar dat al mee kan, maar vraag me af of dit ook mogelijk is.

Zo ja, dan even insturen voor de frontpage natuurlijk :>
De Digital TV Tuner doet het niet in NL. Toen dat ding uitkwam hebben een paar mensen het getest maar nooit werkend gekregen. Mooi stukje techniek maar jammer genoeg niet voor ons.

Yaz schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:32:
[...]

De Digital TV Tuner doet het niet in NL. Toen dat ding uitkwam hebben een paar mensen het getest maar nooit werkend gekregen. Mooi stukje techniek maar jammer genoeg niet voor ons.
Werkt dit dan alleen met die addon die je apart moet kopen? Ik dacht dat dit ook gewoon via het hdmi-signaal van je decoder werkte?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Tomba

Tomba

Wolfenstein, Ryse en Shadow of Mordor helaas niet in de aanbieding in de NL store :(

Martinspire schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:34:
Werkt dit dan alleen met die addon die je apart moet kopen? Ik dacht dat dit ook gewoon via het hdmi-signaal van je decoder werkte?
Vooralsnog werkt enkel de Digital TV decoder met streamen naar smartglass, dacht dat ze dit later zouden gaan uitbreiden met HDMI ingang te streamen. Maar dat later zal voor ons later*2 worden, gezien we eerst nog ondersteuning moeten krijgen voor TV-guide, dan voor die Tuner, dan nog voor die streaming :P

• DrParanoid
Martinspire schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:34:
[...]

Is een paar posts boven je al over geluld :D

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:03:
[...]

/update
Na 20 minuten chatten blijkt er een security block op mijn account te staan wat alleen door het Advocacy Team verwijderd kan worden. Binnen 72 uur weet ik meer... Dame kon me niet vertellen waarom ik geblockt was. Erg vreemd verhaal dit en negatieve ervaring met MS.

• Ninjetsu NL
Tomba schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:00:
[...]

Na 20 minuten chatten blijkt er een security block op mijn account te staan wat alleen door het Advocacy Team verwijderd kan worden. Binnen 72 uur weet ik meer... Dame kon me niet vertellen waarom ik geblockt was. Erg vreemd verhaal dit en negatieve ervaring met MS.
Niet zo een vreemd verhaal hoor... als je een heel stuk terug leest zie je dat het niet heel vreemd is dat er security blocks op account komen te staan. Ik vind dit eerder een goede service van MS om ervoor te zorgen dat er geen ongeauthorizeerd gebruik van je payment options gemaakt kan worden. Hoogstwaarschijnlijk (net als bij de anderen) wordt dit gewoon gelift als ze met jou overlegd hebben... :/

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:56

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:41:
[...]
gezien we eerst nog ondersteuning moeten krijgen voor TV-guide
Dat zou ergens (vooraan) 2015 toch moeten kunnen? Geloof dat het vooral regelgeving was die er voor zorgt dat MS die data nu niet (goed) kan verzamelen. Vanaf 2015 moet dat vrij beschikbaar gesteld worden.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Tomba

Tomba

Ninjetsu NL schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:04:
[...]

Niet zo een vreemd verhaal hoor... als je een heel stuk terug leest zie je dat het niet heel vreemd is dat er security blocks op account komen te staan. Ik vind dit eerder een goede service van MS om ervoor te zorgen dat er geen ongeauthorizeerd gebruik van je payment options gemaakt kan worden. Hoogstwaarschijnlijk (net als bij de anderen) wordt dit gewoon gelift als ze met jou overlegd hebben... :/
ik vind het toch vreemd dat ik op een account dat ik al jaren gebruik op mijn 360, Windows phone en Windows 8 machines icm mijn stokoude PayPal account (en waarmee ik op al mijn devices al wel aanschaffen heb gemaakt!) ineens wordt geblockt als ik een Xbox One neem anders....
Hoop maar dat ik hierdoor de aanbieding van Valiant Hearts niet hoef te missen...

• WillemsTM
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-01-2024
In het licht van de Black Friday sale heb ik nog een goede deal gevonden;

http://www.ebay.com/itm/161495727039

AC Unity voor $34,99 (code). Lijkt op een betrouwbare seller.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

WillemsTM schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:21:

Van deze seller code ontvangen. Werkte prima :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Wat moet er allemaal geïnstalleerd worden (automatisch) wanneer je de xbox op "instant on" heb staan?

Ook nu merk ik weer dat er een update voor GTA niet geïnstalleerd is en het automatisch downloaden van aangekochte games doet die ook niet.. Zijn er nog extra instellingen welke ik aan moet passen?

Edit: Automatically download updates and purchases staat aan.
"When Xbox is off, turn off storage" staat ook aangevinkt, moet ik die uitzetten?

[ Voor 19% gewijzigd door Famous op 27-11-2014 13:25 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• DrParanoid
Famous schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:23:
Wat moet er allemaal geïnstalleerd worden (automatisch) wanneer je de xbox op "instant on" heb staan?

Ook nu merk ik weer dat er een update voor GTA niet geïnstalleerd is en het automatisch downloaden van aangekochte games doet die ook niet.. Zijn er nog extra instellingen welke ik aan moet passen?

"When Xbox is off, turn off storage" staat ook aangevinkt, moet ik die uitzetten?
Als je standaard naar een externe disk installeert vermoed ik van wel.

• Famous

Famous

R 400+

Nee, alleen de interne HDD gebruik ik.

• DrParanoid
Famous schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:32:
Nee, alleen de interne HDD gebruik ik.
Daar heeft het volgens mij geen invloed heb, maar kan het compleet verkeerd hebben, probeer het eens zou ik zeggen :)

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:30

Grappig, ik zit met precies dezelfde vraag. Ik heb gisteren via de Xbox site Valiant Hearts aangeschaft. Mijn Xbox One staat altijd op "instant on", dus ik ging er vanuit dat de game nu direct klaar stond om te spelen. Maar niks is minder waar, hij is enkel "ready to install" :? Ook in mijn geval gaat het om een gewone standaard Xbox One, zonder externe HDD of andere fratsen.

[ Voor 5% gewijzigd door Rossi46 op 27-11-2014 14:46 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Van 28 tot 1 december Titanfall + seasonpass 18,75 usd = 15 euro:)

http://www.xbox.com/en-US/black-friday/xbox-one-games#

[ Voor 56% gewijzigd door deltananie op 27-11-2014 16:15 ]

• Denzis
deltananie schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:18:
Van 28 tot 1 december Titanfall + seasonpass 18,75 usd = 15 euro:)
Bron?

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Blackfriday op xbox site:)

• donald_dick

• Denzis
Sorry thank you!

• Ninjetsu NL
>:)

Jammer alleen dat sommige Xboxen meer geluid maken dan dit ding nadat die van een meter of 5 tegen de grond is geklapt :+

[ Voor 1% gewijzigd door Ninjetsu NL op 27-11-2014 16:51 . Reden: Toegevoegd... ]

Verwijderd

Never Alone is wat mij betreft vermakelijk. Ik ben altijd in voor wat geschiedenisles of anderzins een intellectuele prikkel bij het gamen. Dat zit in sit spel wel goed. Je leert in korte fragmenten best wat over de inwoners van Alaska.

Minder goed is de besturing. Het spel is doodsimpel qua gameplay maar je 2 karakters zijn oerdom als je de ander bestuurt. Ook glij je vaak onbedoeld van een richel.

Aardige hapsnap game om wat te leren en makkelijk 1000gs binnen te tikken. ;)

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:03
Komt er nog een black friday deal voor de console in NL?

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:27
Ik wilde jullie mede-tweakers toch even bedanken voor het tippen van het goedkoop aanschaffen van AC:Unity en Black Flag via Ebay:) Heeft me enorm veel geld bespaard!(Had ze beide voor $30)

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 16:02
titanfall 18,99 + seasonpass 6,49 = 25,48 USD, nog steeds een mooie prijs.
Ik kan alleen niet zien wat de bundel Titanfall inhoud of is dat inclusief de seasonpass?

Xbox Live Knalle Arie

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Iemand in Halo 3 ook problemen gehad met de Touch Luck skull achievement? Bij mij wil de achievement niet unlocken terwijl ik verder nooit problemen heb gehad (ik weet dat er wat problemen zijn met de achievements). Iemand misschien een tip wat te doen? :)

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Iemand die ervaring heeft met het delen van spellen? is dit met 2 mensen tegenlijk te spelen? een vriend zegt van wel

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• E.Schamper
  • Laatst online: 27-10 23:44
iantje31 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:59:
Iemand die ervaring heeft met het delen van spellen? is dit met 2 mensen tegenlijk te spelen? een vriend zegt van wel
De spellen kan je inderdaad allebei tegelijk spelen. Je kunt zelfs allebei tegelijk gebruik maken van een gedeeld Gold abonnement. Gisteren beiden nog gedaan ;)

• iantje31
E.Schamper schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:01:
[...]

De spellen kan je inderdaad allebei tegelijk spelen. Je kunt zelfs allebei tegelijk gebruik maken van een gedeeld Gold abonnement. Gisteren beiden nog gedaan ;)
Weet jij hoe? want 2 vrienden van me willen tegenlijk spelen. bij de ene start het spel gewoon op, bij de ander staat er: Is dit jou game?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• E.Schamper
  • Laatst online: 27-10 23:44
iantje31 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:02:
[...]

Weet jij hoe? want 2 vrienden van me willen tegenlijk spelen. bij de ene start het spel gewoon op, bij de ander staat er: Is dit jou game?
Je kunt het sowieso maar met twee mensen tegelijk doen. Een derde gaat niet werken.

Het komt hier op neer:
Allebei de personen loggen in op elkaars Xbox en stellen de Xbox van de andere persoon in als "Home Xbox" (instellingen).
Uiteindelijk is de Xbox van persoon A ingesteld als "Home Xbox" van persoon B, en andersom natuurlijk.
Als het goed is kunnen jullie nu van elkaar content downloaden, installeren en spelen.

Meer is er niet aan. Heb precies hetzelfde gedaan en werkt prima.

• Famous

Famous

R 400+

iantje31 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:02:
[...]

Het kan ook alleen met digitale downloads ;)

• iantje31
Famous schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:13:
[...]

Het kan ook alleen met digitale downloads ;)
Het probleem is waarschijnlijk dat het spel gekocht is en er een account is gegeven waar spel op staat, dan zal het dus met 3 man gedeeld kunnen worden

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:42
iantje31 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:24:
[...]

Het probleem is waarschijnlijk dat het spel gekocht is en er een account is gegeven waar spel op staat, dan zal het dus met 3 man gedeeld kunnen worden
Gedeeld wel, maar je kunt niet tegelijk de xbox aan hebben dan. Want 1 account kan niet tegelijk online zijn op 2 xbox one's.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:42

Ik vermoed dat de xbox ook ingesteld moet staan op automatisch aanmelden met je account en/of je moet aangeven dat het je 'home' xbox is

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:54
WillemsTM schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:21:

Bedankt voor de tip! Meteen besteld, black flag heb ik al maar alleen unity is ook wel die 29 euro waard :+

[ Voor 32% gewijzigd door schumi1986 op 27-11-2014 22:25 ]

• SacreBleu
Ik vind het wel bizar dat de taalsetting regio gebonden is. Hoezo kan ik niet in NL wonen als ik Engels kies? Op zich geen probleem, maar de store staat dan ook meteen op US. En officieel mag je daar niet kopen omdat je er niet woont. Dus dan moet ik mijn Xbox iedere keer switchen en opnieuw opstarten als ik aankopen wil doen. T_T

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zo vanochtend toch maar Ryse en Shadow of Mordor gepakt met de black friday deals, straks even naar huis bellen om de X1 aan te laten zetten zodat ze al kunnen downloaden.

Gisteren kwam ook mijn USB3 disk binnen, merkte trouwens best wel verschil in laadtijden met GTA V nadat ik alles naar die nieuwe disk had verplaatst

Vanavond ook maar de laadtijden van Unity even bekijken

Disk die ik gekocht heb is pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart nu voor maar 75 euro bij amazon.co.uk (wordt verscheept vanuit Zwolle, althans de mijne kwam uit Zwolle :P)

Disk in deze unit is trouwens de Seagate M9T

Edit:@hierboven, ik koop daarom altijd via de website, nooit via de X1 zelf

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 28-11-2014 07:49 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Bokkie schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 07:45:
Zo vanochtend toch maar Ryse en Shadow of Mordor gepakt met de black friday deals, straks even naar huis bellen om de X1 aan te laten zetten zodat ze al kunnen downloaden.

Gisteren kwam ook mijn USB3 disk binnen, merkte trouwens best wel verschil in laadtijden met GTA V nadat ik alles naar die nieuwe disk had verplaatst

Vanavond ook maar de laadtijden van Unity even bekijken

Disk die ik gekocht heb is pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart nu voor maar 75 euro bij amazon.co.uk (wordt verscheept vanuit Zwolle, althans de mijne kwam uit Zwolle :P)

Disk in deze unit is trouwens de Seagate M9T

Edit:@hierboven, ik koop daarom altijd via de website, nooit via de X1 zelf
Laat even weten hoe Unity is kwa laadtijden. Die zijn zo bizar lang soms dat ik mij er enorm aan irriteer :P

Xbox Live ID:Notna8310

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:12
Seagate zou ik persoonlijk afraden. Failure rate is vrij hoog van hun portable drives.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• giantgiantus
Wellicht hele domme vraag. Maar als ik een USD giftcard koop, hoe gebruik ik die dan?

Vroeger met gewoon cc was het stuk makkelijker!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:12
giantgiantus schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:08:
Wellicht hele domme vraag. Maar als ik een USD giftcard koop, hoe gebruik ik die dan?

Vroeger met gewoon cc was het stuk makkelijker!
Redeem code via Xbox of xbox.com

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• giantgiantus
En dan heb je geld in je wallet waarmee je een game koopt?

• Notna

Notna

Where are you?®

giantgiantus schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:11:
En dan heb je geld in je wallet waarmee je een game koopt?
Joh, anders lees je de warning onder je post even?

http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/

• giantgiantus
Oh sorry. Je hebt gelijk. Dacht dat die link alleen over cc ging.

Excuus!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Phusebox schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:03:
Seagate zou ik persoonlijk afraden. Failure rate is vrij hoog van hun portable drives.
Daarom zet ik specifiek het disk type erbij, wat erin zit, Seagate zou ook niet mijn eerste keus zijn normaal, maar na het lezen van reviews toch deze gekozen.

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Titanfall + seasonpass kost nu 12,99 USD = 10 euro! :D

https://store.xbox.com/en...7a-4bbb-978e-252c0cc6a78b

• Yaz
[b][message=43316239,noline]
Joh, kan je eens indenken hoe het was als het een 7200rpm disk was :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja ik wilde er perse een 2.5" disk en 2TB omdat ik geen aparte powersupply erbij wil

• donald_dick
Jup, goedkoper dan dat op de website staat :D

• Ninjetsu NL
In de Nederlandse store ook maar €12,50 :)

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Gisteren mijn Xbox One besteld :D Zaterdag zal die binnen komen!

Vanavond even de guide doorlopen voor de US gift cards en nog snel wat aanbiedingen mee pikken :)

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-11 10:57
Even gekeken in prijzen topic, wel wat meer black friday actie verwacht.
Ik hoopte op een mooie aanbieding van Forza 5 en FIFA15, maar beiden nergens te vinden, ook niet in mijn timelines die ik volg.
Niemand die daar discounts op heeft gezien? (digital only btw)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Forza 5 staat op black friday deals, de goty edition voor 29.99, wel de us site, fifa15 heb ik niet langs zien komen

Ik heb wel van beide nog de code voor digital download liggen die bij mijn xbox one zaten
Als je interesse hebt, stuur maar PM

• Alamo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:45
Ik had Titanfall al op de 360 en vond het het geld niet waard om die voor de One nog eens te kopen... maar nu 'ie 12,50 is heb ik het toch maar gedaan. Erg veel plezier gehad met dat spel, en dan nu nog een stapje mooier op de One! :+

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:15
Bokkie schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:24:
Forza 5 staat op black friday deals, de goty edition voor 29.99, wel de us site, fifa15 heb ik niet langs zien komen

Ik heb wel van beide nog de code voor digital download liggen die bij mijn xbox one zaten
Als je interesse hebt, stuur maar PM
Forza staat toch ook op de NL site?
https://store.xbox.com/nl...a6-41b7-99db-3c4a0d74acba

• Notna

Notna

Where are you?®

Hoppa, Valiant Hearts gekocht in de US store met mijn NL CC. Blijkbaar werkt dat dus nog :P

Pagina: 1 ... 83 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!