| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Hoe werkt dat nou precies (ongeveer) met die US store?Bokkie schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:54:
[...]
Ik kijk eigenlijk altijd default op de us site
Ryse is trouwens de legendary edition zie ik net in mijn mail
Kan ik "gewoon" een US gift card kopen en dan een spel?
En dan moet ik mijn settings van de Xbox op US zetten?
(reactie wordt zeer gewaardeerd, maar mag natuurlijk ook via DM)
Voor de 2de keer deze ochtend, kijk eens in de warning onder deze post?smoken schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:57:
[...]
Hoe werkt dat nou precies (ongeveer) met die US store?
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!
Kijk eens onderaan de pagina, in de topic warning.smoken schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:57:
[...]
Hoe werkt dat nou precies (ongeveer) met die US store?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Mijn welgemeende excuses ... maar toch bedanktNotna schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:58:
[...]
Voor de 2de keer deze ochtend, kijk eens in de warning onder deze post?
[...]
Daar kan ik hem natuurlijk niet voor laten liggen ook al ben ik niet van de shooters op een console....deltananie schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:59:
[...]
Titanfall + seasonpass kost nu 12,99 USD = 10 euro!![]()
https://store.xbox.com/en...7a-4bbb-978e-252c0cc6a78b
Xbox Live Knalle Arie
Zelfs daar is die weggehaaldBokkie schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:00:
Forza Horizon 2 is alleen in de MS store als disc versie in Black Friday Sale
Ik zie het inderdaad, naaistreek van ze
Via de US store zou dat iets van 40 euro zijn...
Had gehoopt op GTA 5 , jammer ;-)
Gierige zelfs is dat Forza 5 nu wel als digitale download wordt aangeboden maar heel Horizon 2 nooit op de site is geweest
Ook maar gekocht! ben benieuwdMarvie schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:28:
[...]
Daar kan ik hem natuurlijk niet voor laten liggen ook al ben ik niet van de shooters op een console....
Weet iemand of er nog meer deals op de NL store komen of is dit het ?
[ Voor 12% gewijzigd door xavento op 28-11-2014 12:17 ]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Beter zoeken, is zelfs 30 dollar:Phusebox schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:31:
Al die deals zijn niet te vinden in de store? Zo zou ook Shadow of Mordor 40 dollar zijn, maar al sinds dag 1 niet te vinden.
https://store.xbox.com/en...0e-4a42-81d5-62eae962f642
60 zegt ie bij mij.Notna schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:33:
[...]
Beter zoeken, is zelfs 30 dollar:
https://store.xbox.com/en...0e-4a42-81d5-62eae962f642
Ben je ingelogt? Want ik zie ook standaard 60 euro als ik niet ingelogt ben. Als ik dat wel doe staat er netjes een streep door en 29.99 aangegeven.
Ik vind het toch wel apart hoor, de issues die jij allemaal hebt met de store en met je xbox
Vaag, gisteren was ik toch echt ingelogd en via Hola en stond er 60. Zeker iets van vandaag omdat de disc uitverkocht is.Notna schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:35:
[...]
Ben je ingelogged? Want ik zie ook standaard 60 euro als ik niet ingelogged ben. Als ik dat wel doe staat er netjes een streep door en 29.99 aangegeven.
Ik vind het toch wel apart hoor, de issues die jij allemaal hebt met de store en met je xbox
My thoughts exactlyNotna schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:35:
[...]
Ben je ingelogged? Want ik zie ook standaard 60 euro als ik niet ingelogged ben. Als ik dat wel doe staat er netjes een streep door en 29.99 aangegeven.
In de Nederlandse store kost 'ie nu 35 euro. Als ik ingelogd ben...
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Phusebox schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:36:
[...]
Vaag, gisteren was ik toch echt ingelogd en via Hola en stond er 60. Zeker iets van vandaag omdat de disc uitverkocht is.

En dat is gewoon met een NL IP, geen VPN aan.
[ Voor 26% gewijzigd door Notna op 28-11-2014 12:39 ]
http://youtu.be/vRabUxcqnPE?t=52sPhusebox schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:38:
Ja ik zie het nu ook, maar gisteren dus niet.
Hmm eens zien of ik Forza DLC kan vinden.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Haha tja.
Gisteren was deze aanbieding ook nog niet geldigPhusebox schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:38:
Ja ik zie het nu ook, maar gisteren dus niet.
Hmm eens zien of ik Forza DLC kan vinden.
Maar ehm ik ben zeker ook de enige waarbij Halo Masterchief Collection op NOT AVAILABLE staat? Zijn de downloads uitverkocht?
Je moet ook op de "Digital Edition" zoeken. Of wil je de Bluray 3D printen met je XBOX One?Phusebox schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:44:
Ik dacht toch echt dat ik met mijn schele kop 27 november ergens had gelezen op dat overzicht dat hier gepost werd.
Maar ehm ik ben zeker ook de enige waarbij Halo Masterchief Collection op NOT AVAILABLE staat? Zijn de downloads uitverkocht?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Gek, nog nooit gezien in de xbox store.
Op store.xbox.com hoef ik echt niet op digital edition te zoeken...SacreBleu schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:46:
[...]
Je moet ook op de "Digital Edition" zoeken. Of wil je de Bluray 3D printen met je XBOX One?
Jawel hoorPhusebox schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:47:
[...]
Op store.xbox.com hoef ik echt niet op digital edition te zoeken...
https://store.xbox.com/en...b8-4fce-b79e-587d59e221d3
Er staan expliciet 2 versies. De digitale en de retail versie. Eerste genoemde zie je onder de link die ik hierboven post. De andere is idd niet available en zal de disc version zijn:
https://store.xbox.com/en...ff-4821-94e3-c3573c868c2e
Ik snap waarom jij steeds issues hebt met je Xbox en de store
[ Voor 43% gewijzigd door Notna op 28-11-2014 12:51 ]
Ik moet altijd op een aparte link klikken voor een disc versie ..
idem hier, had de hardcopy eerder weer verkocht maar kan t nu niet latenhalofreak1990 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:32:
Zojuist voor €12,99 de TitanFall Deluxe Edition aangeschaft. Gezien de inhoud (TitanFall, Season Pass, en meerdere DLCs) echt een koopje.
Bears and Bulls
Top! Hoe meer Titanfall spelers the bettermindcre8r schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:47:
[...]
idem hier, had de hardcopy eerder weer verkocht maar kan t nu niet laten
**kuch**aandachtTrekken**kuch**slecht trollen**kuch**Notna schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:35:
[...]
joey82 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:17:
[...]
**kuch**aandachtTrekken**kuch**slecht trollen**kuch**
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Welke externe USB 3.0 schijf wordt er als best aangeraden beschouwd?
Ik ben zelf wel opzoek naar een 2.5 inch die zijn stroom uit de X1 trekt en niet nog een additionele voeding nodig heeft.
Iemand positieve of negatieve ervaringen met een externe harde schijf?
Ik heb deze:mike0001 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:09:
Mijn interne harde schijf begint nu al stilletjes vol te lopen.
Welke externe USB 3.0 schijf wordt er als best aangeraden beschouwd?
Ik ben zelf wel opzoek naar een 2.5 inch die zijn stroom uit de X1 trekt en niet nog een additionele voeding nodig heeft.
Iemand positieve of negatieve ervaringen met een externe harde schijf?
http://tweakers.net/price...pro-usb-30-1tb-zwart.html
Bevalt me prima en is 7200rpm
Lichtpuntje...
Nuja binnen een jaar zal vast de slim uitkomen.
Wat heb je in de USB poorten aan de achterkant zitten, dan?giantgiantus schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:23:
Groot fan van de X1. Maar ik vind zo'n externe hdd toch knap irritant. Die X1 is al monsterlijk groot en dan moet er ook aan de zijkant nog een kabel aangesloten worden met een los kastje.
Persoonlijk zou ik een USB3 enclosure met een WD Red 8TB aan m'n Xbox One hangen.
Klopt helemaal. Al hebben de Preview Members de OneGuide al gewoon. Enige zenders ie nog ontbreken zijn NPO 1, 2 en 3. RTL en SBS zenders zitten er sinds een paar weken gewoon in.....BM schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:06:
[...]
Dat zou ergens (vooraan) 2015 toch moeten kunnen? Geloof dat het vooral regelgeving was die er voor zorgt dat MS die data nu niet (goed) kan verzamelen. Vanaf 2015 moet dat vrij beschikbaar gesteld worden.
Werkt overigens erg goed....
Heb deze ook, snel, klein, stil, usb gevoed en onopvallendLuisjeNL schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:17:
[...]
Ik heb deze:
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Vind het alleen wel ontzettend jammer dat ie het (last time I checked) niet meer doet als je je console weer op US zet. En dat doe ik omdat ik tegen m'n console wil kunnen praten.*TheVMaster schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:58:
[...]
Klopt helemaal. Al hebben de Preview Members de OneGuide al gewoon. Enige zenders ie nog ontbreken zijn NPO 1, 2 en 3. RTL en SBS zenders zitten er sinds een paar weken gewoon in.....
Werkt overigens erg goed....
*) en dat er dan ook wat gebeurt.
Zit natuurlijk helemaal geen single player in..
Gelukkig is het al weekend!
Klopt, hij kan dan de Guide data niet meer actualiseren...heb hem nu op NL staan, al roep ik soms dus nog wel wat tegen de xbox...wat hij dus niet herkend.....ze moeten dat echt fixen...Alamo schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:04:
[...]
Vind het alleen wel ontzettend jammer dat ie het (last time I checked) niet meer doet als je je console weer op US zet. En dat doe ik omdat ik tegen m'n console wil kunnen praten.*
*) en dat er dan ook wat gebeurt.
Lol. Ik wist niet dat er ook usb poorten aan de achterkant zaten.halofreak1990 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:35:
[...]
Wat heb je in de USB poorten aan de achterkant zitten, dan?
Persoonlijk zou ik een USB3 enclosure met een WD Red 8TB aan m'n Xbox One hangen.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Hey kijk een probleem dat ik niet herken van mijn Xbox One.kw_nl schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:11:
Bij mij gaat de Xbox in meer dan de helft van de gevallen niet meer aan als ik de controller aanzet. Ook blijft hij iets te vaak hangen op een XBOXONE logo. Alleen een hard reset helpt dan... Meer mensen last van?
Nee sorry, al eens geprobeerd wat ie doet als ie niet met internet verbonden is?
Jupkw_nl schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:11:
Bij mij gaat de Xbox in meer dan de helft van de gevallen niet meer aan als ik de controller aanzet. Ook blijft hij iets te vaak hangen op een XBOXONE logo. Alleen een hard reset helpt dan... Meer mensen last van?
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Seagate zijn bij mij de betere schijven gebleken. Heb er nu 2 grote in mn pc zitten (naast 2 normale samsungs en een samsung ssd). Verder 4 externe seagate schijven en die doen het prima. Aan mn Xbox hangt nu ook een Seagate van 2 terabyte (alweer 30 % vol zag ikPhusebox schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:03:
Seagate zou ik persoonlijk afraden. Failure rate is vrij hoog van hun portable drives.
Nee het merk wat je moet mijden (gezien mijn persoonlijk ervaring) is Western Digital. Ik heb in zowel mn pc als laptops voorheen wel eens een WD gehaald, maar dat was dan ook meteen het eerste wat eraan stuk ging (Hitachi, Seagate of Samsung schijven die ik destijds ook had, doen het nu nog steeds).
Vooral die Expansion USB3 schijfjes waar ik er nu 3 van gebruik doen het echt prima hoor?
De gene die jij aan je xbox hebt hangen, betreffen dat 3.5" schijven of 2.5" ?
2.5". Gebruik ze ook bij mn laptop als extra storage, heb er op 1 een Windows VM staan en een ander voor films en series delen. Werkt primaxavento schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:22:
@Martin
De gene die jij aan je xbox hebt hangen, betreffen dat 3.5" schijven of 2.5" ?
Ik heb juist de omgekeerde ervaring; WD schijven houden het bij mij véél langer uit dan Seagate exemplaren. Vooral de 320GB exemplaren van Seagate zijn relatief snel dood.Martinspire schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:19:Seagate zijn bij mij de betere schijven gebleken. Heb er nu 2 grote in mn pc zitten (naast 2 normale samsungs en een samsung ssd). Verder 4 externe seagate schijven en die doen het prima. Aan mn Xbox hangt nu ook een Seagate van 2 terabyte (alweer 30 % vol zag ik) en dat werkt gewoon prima.
Nee het merk wat je moet mijden (gezien mijn persoonlijk ervaring) is Western Digital. Ik heb in zowel mn pc als laptops voorheen wel eens een WD gehaald, maar dat was dan ook meteen het eerste wat eraan stuk ging (Hitachi, Seagate of Samsung schijven die ik destijds ook had, doen het nu nog steeds).
De codes inmiddels ontvangenschumi1986 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:48:
[...]
Bedankt voor de tip! Meteen besteld, black flag heb ik al maar alleen unity is ook wel die 29 euro waard
Mocht er iemand interesse hebben in Black flag verkoop ik deze code voor 7.50
Ik ben ook opzoek naar deze schijf maar is nergens meer te vindenLuisjeNL schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:17:
[...]
Ik heb deze:
Dan toch maar een 5400rpm schijf op de kop tikken, lijkt erop dat het niet uitmaakt voor load times (als ik de reviews mag geloven)
Xbox Live Knalle Arie
Juist ja, een cloud-storage dienst welke consumer-producten gebruikt in servers. Fuck logic
Plus dit:
Gevolgd door:Some drives just don’t work in the Backblaze environment. We have not included them in this study. It wouldn’t be fair to call a drive “bad” if it’s just not suited for the environment it’s put into.
Niet bepaald slimme mensen lijkt me zoThe drives that just don’t work in our environment are Western Digital Green 3TB drives and Seagate LP (low power) 2TB drives. Both of these drives start accumulating errors as soon as they are put into production. We think this is related to vibration. The drives do somewhat better in the new low-vibration Backblaze Storage Pod, but still not well enough.
These drives are designed to be energy-efficient, and spin down aggressively when not in use. In the Backblaze environment, they spin down frequently, and then spin right back up. We think that this causes a lot of wear on the drive.
En oja: http://www.theregister.co...valuate_disk_reliability/ wat je bron ook nogal hard debunked.
Waarbij ze dus blijkbaar een grote hoeveelheid schijven hebben gebruikt waarvan Seagate achteraf heeft gezegd dat het inderdaad een slecht model is geweest. Plus dat ze momenteel Seagate 4TB schijven blijven inkopen.
Kortom: Seagate doet het prima, elk bedrijf heeft wel zo zijn slechte schijven gehad, maar mijn ervaringen geven in ieder geval een ander beeld dan die "review". Ik denk dat een poll op tweakers ook wel wat anders zou aantonen.
Van mij mag je anders beweren, maar de Seagate Expansion schijven zijn gewoon prima spul als externe opslag voor je Xbox One.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 28-11-2014 18:02 ]
xbl: superlucky luke
Alle stappen in de guide doorgenomen maar op de xbox site (en op de xbox zelf) worden alleen de standaard-prijzen aangegeven. Wel prijzen in USD overigens.
Iemand enig idee of het ermee te maken heeft dat mijn naast mijn US persoonlijk account nog een NL persoonlijk account is waarop factureringsgegevens (Nederlands adres) zijn ingevuld?
Iets anders kan ik niet bedenken -of moet ik éérst m'n xbl gold account weer vernieuwen?!
Danke schön!Annoying-Orange schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 18:25:
Die blackfriday aanbiedingen geleden alleen voor gold leden.
[ Voor 16% gewijzigd door FlotterPower op 28-11-2014 18:26 ]
I don't want no cake, I want me some pie!
xbl: superlucky luke
De vraag is alleen wanneer moet je alles spelen. Zit nog midden in Unity, nog niet eens begonnen aan GTA V en wil ook graag Far Cry 4 gaan spelen
[ Voor 24% gewijzigd door Hoedje op 28-11-2014 19:14 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
En dan heb je het nog niet eens over MCC.Hoedje schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 19:12:
Mooie BF aanbiedingen. Ik ga nu toch twijfelen om alsnog Shadow of Mordor en Titanfall (en zelfs Ryse) aan te schaffen.
De vraag is alleen wanneer moet je alles spelen. Zit nog midden in Unity, nog niet eens begonnen aan GTA V en wil ook graag Far Cry 4 gaan spelen
Zijn er mensen die de mp en of LASO willen doen hier? Ik hou me aanbevolen voor avond en weekend sessies.
Verwijderd
En dan heb je het nog niet eens over MCC.Hoedje schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 19:12:
Mooie BF aanbiedingen. Ik ga nu toch twijfelen om alsnog Shadow of Mordor en Titanfall (en zelfs Ryse) aan te schaffen.
Zijn er mensen die de mp en of LASO willen doen hier? Ik hou me aanbevolen voor avond en weekend sessies.
Shadows of mordor vond ik als Assassins Creed en Arkham fan een goed spel.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik merkte het ja, wel jammer weer omdat ik alle online games op de PS4 speel en ik dus sinds een maandje geen gold abo meer heb en er ook de noodzaak niet van in zie op dit moment. Ik had Ryse wel willen hebben voor die prijs maar die komt nog wel een keer in de aanbieding. Gelukkig heeft Sony nog mooiere BF deals voor mij.Annoying-Orange schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 18:25:
Die blackfriday aanbiedingen geleden alleen voor gold leden.
Jup ik. Console gaat regelmatig niet aan via controller.kw_nl schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:11:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Je weet dat je via my games andere apps ook van de interne naar de externe hdd kan kopiëren?mobygo76 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 19:52:
Vandaag ook mijn externe hd gekocht. WD 3td gekocht. Nu alles weer aan het downloaden.
Lichtpuntje...
Toen zag ik de Season Pass voor 6,25. Ook maar gedaan, ook prima deal!
Blijkt die Season Pass al in die eerste aankoop te zitten want dat is de Deluxe Edition. Twee keer betaald voor de Season Pass dus...
Zojuist in de chat gehangen met Xbox Support en ik krijg m'n geld terug. Top geregeld hoor!
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Supermeaui geregeld! Binnenkort eens een potje spelen? Ik was zelf aan het twijfelen maar voor 12,50 kon ik hem niet laten liggen. Sowieso heb ik wat vriendjes nodig op Xbox Live. Dus voel je vrij om mij toe te voegen *slijm* *slijm*.Alamo schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 20:54:
Ik heb echt heel slecht gelezen. Vanmiddag Titanfall gekocht voor 12,50. Prima deal, dacht ik.
Blijkt die Season Pass al in die eerste aankoop te zitten want dat is de Deluxe Edition. Twee keer betaald voor de Season Pass dus...
Zojuist in de chat gehangen met Xbox Support en ik krijg m'n geld terug. Top geregeld hoor!
Hmmm ja? Damn die optie heb ik over het hoofd gezien. Moet nog 250 gb opnieuw downloaden.LuisjeNL schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 20:27:
[...]
Je weet dat je via my games andere apps ook van de interne naar de externe hdd kan kopiëren?
Kan, en je kan ook instellen dat hij alle spellen automatisch op de externe schijf installeerd ipv de internePhusebox schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 23:31:
[...]
Hmmm ja? Damn die optie heb ik over het hoofd gezien. Moet nog 250 gb opnieuw downloaden.
Lichtpuntje...
Mooi, wel volgende keer de beschrijving goed lezen he bij een uitgebreide editie van een spel , staat erbijAlamo schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 20:54:
Ik heb echt heel slecht gelezen. Vanmiddag Titanfall gekocht voor 12,50. Prima deal, dacht ik.
Ondanks dat ik het wel een -redelijke- domme fout vindAlamo schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 20:54:
Wel érg netjes geregeld vanuit MS! Dit zie ik andere webshops niet nadoen.
Heb hem zelf ook gekocht maar nog niet opgestart.. Kocht hem voor de SP maar die zit er dus niet in
Alleen als ik hem opstart met disc in tray. Als hij aanstaat en je stopt er dan een disc in dan doet hij het wel. Beetje raarBoinkie schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 05:50:
Dat is alleen als je hem erin stopt. Niet alsje opstart?
Volgens mij bedoelde Boinkie dat automatisch afspelen alleen werkt als de de Bluray swapt wanneer de Xbox One aan staat, niet wanneer je hem opnieuw opstart.Player 1 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 08:06:
[...]
Alleen als ik hem opstart met disc in tray. Als hij aanstaat en je stopt er dan een disc in dan doet hij het wel. Beetje raarIk wil dus dat ik als ik de cd/disc erin laat zitten en hem weer opnieuw opstart hij automatisch met de disc afspelen begint.
Dus dat hij begint met het spel automatisch vanaf disc te spelen.
De enige AC die ik heb gespeeld was de 1ste op de 360. Is het nodig dat ik me inlees in de andere delen, voordat ik Black Flag ga spelen? Denk dat het sowieso handig is daarmee te beginnen, en dan pas Unity.
Het 'geheel' van AC komt beter tot zijn recht als je de verhaallijnen van de vorige series in je achterhoofd hebt. Maar het is zéker geen vereiste om te kunnen genieten van de game. Ze zijn, wat dat betreft, prima op zichzelf te spelen omdat je in, nagenoeg, elk deel een ander personage speelt. Er zit een rode lijn in, maar het is nu niet echt een award waardig. Dus je kunt je de moeite besparen, tenzij je een lore-master bent.PWM schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 09:51:
Heb gisteren de AC bundel gekocht.
De enige AC die ik heb gespeeld was de 1ste op de 360. Is het nodig dat ik me inlees in de andere delen, voordat ik Black Flag ga spelen? Denk dat het sowieso handig is daarmee te beginnen, en dan pas Unity.
Eensch. Ik vermoed hetzelfde wanneer ik MCC aanschaf. Black Flag is wel, naar mijn mening, het beste AC deel om te spelen.PWM schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 09:57:
Ok, dan gaan we daar maar eens mee beginnenWil minstens 1 deel afhebben voordat ik de nieuwe Halo haal, zodra die er in zit, komt ie er nooit meer uit
Titanfall inc. season pass voor 12.50? Waar heb je die gevonden?Alamo schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 20:54:
I don't want no cake, I want me some pie!
FlotterPower schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 10:23:
[...]
Titanfall inc. season pass voor 12.50? Waar heb je die gevonden?Bij MS is 'ie 18.99 usd (eur 15.25).
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
EDIT:
Handig hoor, die downloadcodes ipv discs. Heb 100Mbit internet, maar in dit tempo kan ik maandag beginnen met spelen
Xbox test geeft aan 60Mbit te kunnen downloaden, store doet 400kb/s. Lekkere eerste ervaring, niet gamen dus vandaag
[ Voor 41% gewijzigd door PWM op 29-11-2014 11:25 ]
Hetgene dat jij wilt gaat helaas niet, het enige dat gaat is dat je xbox een spel automatisch opstart als je van cd wisseltPlayer 1 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 08:06:
[...]
Alleen als ik hem opstart met disc in tray. Als hij aanstaat en je stopt er dan een disc in dan doet hij het wel. Beetje raarIk wil dus dat ik als ik de cd/disc erin laat zitten en hem weer opnieuw opstart hij automatisch met de disc afspelen begint.
Dus dat hij begint met het spel automatisch vanaf disc te spelen.
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Inderdaad echt gold abbo nodig, free trial werkt niet.PWM schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:03:
Ik ben nu begonnen met de One. Bij Gold zitten gratis spellen heb ik begrepen. Deze kan ik echter nergens vindenGelden die niet met de gratis Gold periode van een nieuwe Xbox One?
EDIT:
Handig hoor, die downloadcodes ipv discs. Heb 100Mbit internet, maar in dit tempo kan ik maandag beginnen met spelen
Xbox test geeft aan 60Mbit te kunnen downloaden, store doet 400kb/s. Lekkere eerste ervaring, niet gamen dus vandaag
En die download speeds van de store zijn inderdaad bij vlagen dra-ma-tisch.
Met de 360 was het al jaren slecht (downloaden), had gedacht dat dat nu wel beter was.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het zo veel beter is op PS4, xbox live blijft de betere servers houdenPWM schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:47:
Als ik dit had geweten gisteren, had ik echt een PS4 bundel gekocht. Disc erin en spelen. Balen.
Met de 360 was het al jaren slecht (downloaden), had gedacht dat dat nu wel beter was.
Heb je poorten openstaan (wat zegt NAT type)?PWM schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:03:
Ik ben nu begonnen met de One. Bij Gold zitten gratis spellen heb ik begrepen. Deze kan ik echter nergens vindenGelden die niet met de gratis Gold periode van een nieuwe Xbox One?
EDIT:
Toen NAT bij mij stricted was downloade ik ook minder snel maar dacht laatste te zien (nu NAT open is) dat ik met 1MB/sec downloadde. Lijkt niet veel maar helaas is 1,4MB/sec maximaal momenteel
Ook even kabel geprobeerd, dan haalt de Xbox de volle 100Mbit, maar ook dan gaan we niet harder dan 500Kb/s downloaden.
Ik weet niet hoe MS dit regelt maar ik denk dat er genoeg exemplaren zijn verkocht met de prijs die die had
Wat bij mij vaak helpt is, als ik de xbox opnieuw opstart dat de de download opeens een stuk sneller gaat.PWM schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:54:
Alles staat open. En de Xbox One heeft in de settings een eigen speedtest, die gewoon met router tot 70% benut. Het ding kan echt overal bij.
Ook even kabel geprobeerd, dan haalt de Xbox de volle 100Mbit, maar ook dan gaan we niet harder dan 500Kb/s downloaden.
Ben nu Titanfal aan het binnen halen met 9.78 MB/s
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!