Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Vaag...heb de Xbox 100Mbit wired verbonden, haal tijdens de test 62mbps, maar downloads gaan niet sneller dan 500kbpsPWM schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:54:
Alles staat open. En de Xbox One heeft in de settings een eigen speedtest, die gewoon met router tot 70% benut. Het ding kan echt overal bij.
Ook even kabel geprobeerd, dan haalt de Xbox de volle 100Mbit, maar ook dan gaan we niet harder dan 500Kb/s downloaden.
Halo heeft hier gisteren hele dag staan downloaden
Ben al lang blij dat ik mijn router niet met een hamer ben gaan bewerkenTheVMaster schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:18:
[...]
Vaag...heb de Xbox 100Mbit wired verbonden, haal tijdens de test 62mbps, maar downloads gaan niet sneller dan 500kbps
Nieuwe Xbox, dient nu als Pingu machine (Netflix) voor mijn zoon.
Volgend weekend maar spelen.
Ik ben er ook nog niet helemaal uit waar de traagheid door komt, maar ik herken me er wel in.
Overigens is AC4 een prima game om weer met de serie te beginnen. Met deeltje 3 is een story-arc ten einde gekomen, dus is de aansluiting naar deel 4 vrij mager. Je moet gewoon weten dat er een persoon is (die jij speelt) die voor een bedrijf werkt (Abstergo) en allerlei oude personages speelt aan de hand van herinneringen die in het DNA zijn opgeslagen. In die herinneringen komt naar voren dat je te maken hebt met Assassins die het opnemen tegen de grote boze Tempeliers. En het spelen in herinneringen (en dus een digitale simulatie) heeft zo zijn problemen (corrupties, verborgen dingen) en voordelen (iedereen spreekt een taal die het personage verstaat, desnoods met wat accenten).
Is je dat bekend (na deel 1 wel denk ik), dan weet je eigenlijk genoeg en volgens mij komt dat ook gewoon bij de intro (of eerste missies) ter sprake.
Misschien dat het anders handig is om een apart topic aan te maken om te kijken hoe we de downloadsnelheden kunnen verbeteren om dit vervolgens in de Topicstart op te nemen.
Uit ervaring weet ik overigens dat PSN ook niet veel sneller is en mogelijk hetzelfde probleem met de downloads lijkt te hebben hier
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 29-11-2014 12:48 ]
Grappig. Ik had mijn XBOne binnen. Toen vroegen ze of ik XBLive wilde. Toen ik dat weigerde kreeg ik automatisch een aanbod: "30 dagen proberen, dan?". Okay, prima. En nu kan ik alles doen wat een normale Gold member ook kan. Terwijl het, nog steeds, een trial is.PWM schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:47:
Als ik dit had geweten gisteren, had ik echt een PS4 bundel gekocht. Disc erin en spelen. Balen.
Met de 360 was het al jaren slecht (downloaden), had gedacht dat dat nu wel beter was.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Alles. Behalve de deals with goldSacreBleu schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:57:
[...]
Grappig. Ik had mijn XBOne binnen. Toen vroegen ze of ik XBLive wilde. Toen ik dat weigerde kreeg ik automatisch een aanbod: "30 dagen proberen, dan?". Okay, prima. En nu kan ik alles doen wat een normale Gold member ook kan. Terwijl het, nog steeds, een trial is.
Ik heb toch echt Chariot zonder te betalen gedownload. Ook heb ik alle Black Friday Deals kunnen zien én kopen. Gisteren Titanfall nog voor €12,50 gehaald. Dus alles. Geen uitzonderingen.
EDIT: Sorry, dat was 'Games with Gold', echter werkt 'Deals with Gold' hier ook. Zoals boven staat aangegeven.
[ Voor 13% gewijzigd door SacreBleu op 29-11-2014 13:10 ]
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ik twijfelde, want ik heb nét (wel voor mijn post) even naar Chariot gekeken. Toen ik afrekende stond er ook "Free". Dus die staat vanmiddag op mij te wachten. Ook met Deals With Gold zie ik de aanbieding van NFS en de afgeprijsde prijs. Misschien is er een verschil tussen de 3-day trial die je soms in een doosje vindt en de 30-dagen trial die je krijgt bij je aankoop? Of, of, misschien, wellicht, kan zijn, ben ik gewoon een enorme mazzelaar.
Zat die niet in de doos dan?SacreBleu schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:17:
[...]
Ik twijfelde, want ik heb nét (wel voor mijn post) even naar Chariot gekeken. Toen ik afrekende stond er ook "Free". Dus die staat vanmiddag op mij te wachten. Ook met Deals With Gold zie ik de aanbieding van NFS en de afgeprijsde prijs. Misschien is er een verschil tussen de 3-day trial die je soms in een doosje vindt en de 30-dagen trial die je krijgt bij je aankoop? Of, of, misschien, wellicht, kan zijn, ben ik gewoon een enorme mazzelaar.
Bij mij zat er gewoon een voucher in de doos. Ik las wel ergens wat over restricties van een trail variant dus had direct ergens goedkoop Live Gold op de kop getikt. Kan alleen niets meer erover vinden
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Maar kun je hem ook spelen downloaden lukt mij ook met de 30 dagen kaart (uit me day one set) maar spelen niet, dat ging pas toen ik een gold kaart had gekocht voor 13 maanden.SacreBleu schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:07:
[...]
Ik heb toch echt Chariot zonder te betalen gedownload.
Ik zal vanmiddag even kijken. Volgens mij wel, maar die heb ik niet gebruikt. Toen ik de Xbox voor de eerste keer opstartte kreeg ik de optie om direct XL te kopen. Geen zin in. Dus ik drukte op nee. Direct daarna in het volgende scherm kreeg ik de optie om het 30 dagen te proberen. "Ach, gratis is glatish." Dus die heb ik wel geaccepteerd.Famous schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:21:
[...]
Zat die niet in de doos dan?
Bij mij zat er gewoon een voucher in de doos. Ik las wel ergens wat over restricties van een trail variant dus had direct ergens goedkoop Live Gold op de kop getikt. Kan alleen niets meer erover vinden
Ga ik vanmiddag even proberen. Zal terug rapporteren aan hoofdkwartierVerwijderd schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:24:
[...]
Maar kun je hem ook spelen downloaden lukt mij ook met de 30 dagen kaart (uit me day one set) maar spelen niet, dat ging pas toen ik een gold kaart had gekocht voor 13 maanden.
[ Voor 25% gewijzigd door SacreBleu op 29-11-2014 13:25 ]
Gewoon op de Xbox NL websiteFlotterPower schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 10:23:
[...]
Titanfall inc. season pass voor 12.50? Waar heb je die gevonden?Bij MS is 'ie 18.99 usd (eur 15.25).
TheVMaster schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:18:
[...]
Vaag...heb de Xbox 100Mbit wired verbonden, haal tijdens de test 62mbps, maar downloads gaan niet sneller dan 500kbps
En toch zou ik nog even naar de netwerkinstellingen kijken. Bij mij ging test ook goed, maar downloaden langzaam. Nu trek ik m'n verbinding dicht na het openzetten van poorten zoals beschreven in deze post (onderin) Bullet NL in "[XBO] Xbox One - Deel 3".PWM schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:22:
[...]
Ben al lang blij dat ik mijn router niet met een hamer ben gaan bewerken
Nieuwe Xbox, dient nu als Pingu machine (Netflix) voor mijn zoon.
Volgend weekend maar spelen.
Stom dat het nodig is, maar ik ben van 500KB per seconde naar 6,5MB per seconde gegaan. Net update van Unity gedownload... paar minuten en de 2GB is binnen.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Hitachi Touro S is ook 7200 rpm. Niet in NL te krijgen, maar wel bij amazon.de:Marvie schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 17:54:
[...]
Ik ben ook opzoek naar deze schijf maar is nergens meer te vinden![]()
Dan toch maar een 5400rpm schijf op de kop tikken, lijkt erop dat het niet uitmaakt voor load times (als ik de reviews mag geloven)
http://www.amazon.de/HGST...words=hitachi+touro+s+1tb
Mit seinem stilvollen Aluminium-Design überträgt die 7200 rpm-Festplatte Ihre Dateien bis zu 23% schneller als ein Standard-5400 rpm-Laufwerk.
Heb het gedaan, schiet mij maar lek:Hoedje schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:34:
En toch zou ik nog even naar de netwerkinstellingen kijken. Bij mij ging test ook goed, maar downloaden langzaam. Nu trek ik m'n verbinding dicht na het openzetten van poorten zoals beschreven in deze post (onderin) Bullet NL in "[XBO] Xbox One - Deel 3".
Stom dat het nodig is, maar ik ben van 500KB per seconde naar 6,5MB per seconde gegaan. Net update van Unity gedownload... paar minuten en de 2GB is binnen.
Hij geeft nu aan dat NAT: Strict is, terwijl alles geforward is. Hij geeft aan dat hij maar 10Mbit netwerk heeft, en download met 6Mbyte uit de store nu
Zou het aan je kabel kunnen liggen?PWM schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:42:
[...]
Heb het gedaan, schiet mij maar lek:
Hij geeft nu aan dat NAT: Strict is, terwijl alles geforward is. Hij geeft aan dat hij maar 10Mbit netwerk heeft, en download met 6[Mbyte[/] uit de store nuEn als ik online wil, geeft hij aan dat het netwerk niet goed genoeg is. Man man
Zowel draadloos als bedraad doet ie het. Heb hem aan de Ziggo router, een WNDR4300 en een Dir-655 gehangen. Maakt niks uit.
Vervelendste is een ping van 170ms. PS3 gaat vol gas. De 360 heb ik al ontkoppelt.
[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 29-11-2014 14:51 ]
En als je je Xdoos in een DMZ zet? Of heb je dat al gedaan? Ik snap dat je alle poorten open heb gezet, maar misschien biedt DMZ een uitkomt.PWM schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:51:
[...]
Zowel draadloos als bedraad doet ie het. Heb hem aan de Ziggo router, een WNDR4300 en een Dir-655 gehangen. Maakt niks uit.
Vervelendste is een ping van 170ms. PS3 gaat vol gas. De 360 heb ik al ontkoppelt.
Kunnen we ook nog wel even doen. Als ik hem in de DMZ zet, moet de port forwarding dan uit?SacreBleu schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:53:
[...]
En als je je Xdoos in een DMZ zet? Of heb je dat al gedaan? Ik snap dat je alle poorten open heb gezet, maar misschien biedt DMZ een uitkomt.
EDIT: Overigens zie ik weer honderden/duizenden fora pagina's vol staan over dit onderwerp. Wat is het toch dat het zo moeilijk is. Waarom kan mijn PC vol gas alles doen, games, video, online spelen, de works, en moet ik bij de Xbox 360 en Xbox One weer hobby-en?
[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 29-11-2014 14:56 ]
Yep. Met DMZ zet je alles open. Portforwarding heeft dan weinig nut. Zou alleen kunnen 'storen'. Werkte bij mij op de PS3 héél goed. Je kunt ook de DNS servers van Google proberen: https://developers.google.com/speed/public-dns/. Werkt voor veel mensen op de PS4 heb ik gelezen. Misschien ook op de Xbox One.PWM schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:55:
[...]
Kunnen we ook nog wel even doen. Als ik hem in de DMZ zet, moet de port forwarding dan uit?
EDIT: Overigens zie ik weer honderden/duizenden fora pagina's vol staan over dit onderwerp. Wat is het toch dat het zo moeilijk is. Waarom kan mijn PC vol gas alles doen, games, video, online spelen, de works, en moet ik bij de Xbox 360 en Xbox One weer hobby-en?
Dan gaan we die nog even proberen. De DMZ zorgt weer voor mega hoge testresultaten en slechte store download.SacreBleu schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:58:
[...]
Yep. Met DMZ zet je alles open. Portforwarding heeft dan weinig nut. Zou alleen kunnen 'storen'. Werkte bij mij op de PS3 héél goed. Je kunt ook de DNS servers van Google proberen: https://developers.google.com/speed/public-dns/. Werkt voor veel mensen op de PS4 heb ik gelezen. Misschien ook op de Xbox One.
EDIT: Ook niet. Iemand in de omgeving Bussum interesse in een 3 uur oude Xbox One?
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 29-11-2014 15:08 ]
Hahaha. Misschien is de store even knudde. Als de testresultaten wel goed gaat, ligt het niet aan jouw netwerk. Ik zit zelf op draadloos en heb de snelheid nog niet bekeken. Ik had ook de PS4 aangezet en dan vliegt de tijd voorbij met Dragon Age.PWM schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 15:04:
[...]
Dan gaan we die nog even proberen. De DMZ zorgt weer voor mega hoge testresultaten en slechte store download.
EDIT: Ook niet. Iemand in de omgeving Bussum interesse in een 3 uur oude Xbox One?
Had eigenlijk verwacht dat ik Halo: MCC non-stop zou spelen, maar na alle problemen met matchmaking ben ik er wel ff klaar mee. AC:U en nu Titanfall voor een lekker portie knallen, Halo komt later wel, als de matchmaking 100% is.
Verwijderd
De netwerkgegevens die je ziet als je alle schouderknoppen indrukt zijn, bij mij in ieder geval, flauwekul. Hij geeft 1.2mbps aan terwijl ik 2gb binnen enkele minuten binnen heb. Ping is afhankelijk van waar je naartoe pingt. Volgens mij de servers in Ierland voor ons in NL. Zegt dus ook niet zo veel .PWM schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:51:
[...]
Oeh, vanavond ga ik ook even Titanfall bekijken. Volgens mij is de download nu wel klaar.PWM schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 15:39:
Even uit de rant modus: Peggle 2 (vor mijn vrouw, maar vind ik ook erg leuk) en Titanfall gekocht voor 17,- TOTAAL op de MarketplaceDat zijn mooie prijzen.
Peggle is gewoon voor jezelf, geef maar toe.
Die ping moet je je weinig van aantrekken. Dat is een ping naar data centrum in Ierland, dus niet bepaald interessant. Je verbindt gewoon naar Nederlandse datacentra voor online-games dus dat is snel zat.PWM schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 14:51:
[...]
Hier staat ie overigens ook gewoon in DMZ met NAT open en toch gaat downloaden vaak traag. Maar goed, als je verder games pre-orderd of koopt terwijl je niet bij je console zit, komen ze ook gewoon binnen en kun je dus wel gewoon in de avond spelen
Ik verwacht hier overigens binnenkort ook nog wel een update voor, omdat je zeker ook niet de enige bent en het idee bij xbox.uservoice ook best hoog staat.
Maar zoals gezegd: dit had ik met de 360 ook en met de PS4 ook, dus niet heel raar, maar anno 2014 hoort het idd niet nee.
Enorm faalsysteem, zeker anno 2014, maar goed, over kwartier kan ik eindelijk Black Flag gaan spelen.
EDIT: net overigens toch de gratis games kunnen vinden en in de wachtrij geplaats. Via de store wil hij geld zien, via een Gold reclame op het dashboard is het wel gelukt.
[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 29-11-2014 19:46 ]
Maar hoe weet je de snelheid als je niets mag aanraken ?? Als je je xbox opstart is hij altijd in home menu waar geen snelheid etc wordt getoont.PWM schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 19:44:
Ik heb de truc gevonden. Xbox uitzetten en weer aan, NIKS aanraken dan gaat hij met 8 megabyte per seconde. Ga je ook maar iets doen, zakt het weg, net zelfs tot onder de 8Kb/s. Daarna pakt hij hem nooit (lees, 2× half uur geprobeerd op). Na aanzetten en niets doen gaat hij als de brandweer.
Enorm faalsysteem, zeker anno 2014, maar goed, over kwartier kan ik eindelijk Black Flag gaan spelen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik gok dat ie dan even kijkt hoe ver hij is en daarna weer opnieuw opstart. Maar idd, het is vaag. Wel lijkt het me iets wat nog wel te fixen is.v8power67 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 19:46:
[...]
Maar hoe weet je de snelheid als je niets mag aanraken ?? Als je je xbox opstart is hij altijd in home menu waar geen snelheid etc wordt getoont.
Net een lolletje bij Sunset Overdrive. Ging een toren in en kwam op een platform te staan waarop mijn karakter iets zegt in de trant van: "ok ik ben er nu bovenop. Moet ik iets synchroniseren of oh wacht, verkeerde game"
Het is dat ik GTA al gespeeld had, maar voor mij is daardoor Sunset Overdrive mijn game van het jaar. Speelt heerlijk, leuke humor, gave wereld en lekker knotsgekke missies die niet snel vervelen
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 29-11-2014 19:52 ]
Duidelijk
Ga het ook eens testen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Tuurlijk.joey82 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 20:20:
kun je de x1 eigenlijk ook een vast/statisch ip adres geven?
[ Voor 84% gewijzigd door PWM op 29-11-2014 21:10 ]
Wat een onzin...iantje31 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 11:43:
[...]
Hetgene dat jij wilt gaat helaas niet, het enige dat gaat is dat je xbox een spel automatisch opstart als je van cd wisselt
Wat is er nou fijner dan direct te spelen vanaf disc ?
Yep, zowel Titanfall als Chariot werken. Daarnet level 1 gespeeld van Chariot. En ben nu level 4 in Titalfall.Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:24:
[...]
Maar kun je hem ook spelen downloaden lukt mij ook met de 30 dagen kaart (uit me day one set) maar spelen niet, dat ging pas toen ik een gold kaart had gekocht voor 13 maanden.
Ben morgen thuis, kom stuur je wel ff een DM indien het nog nodig is, het is echt een instellingen verhaal op je router.PWM schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 15:04:
[...]
Dan gaan we die nog even proberen. De DMZ zorgt weer voor mega hoge testresultaten en slechte store download.
Cogitationis poenam nemo patitur
De game direct hervatten vanaf het punt dat je de console uitzette ?Player 1 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 22:38:
[...]
Wat een onzin...erg LAME !
Wat is er nou fijner dan direct te spelen vanaf disc ?
Digital FTW !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb de calibratir van de Kinect al meerdere malen gedaan (zeer hoog volume) en hij zegt dat alles in orde is. Maar zelfs bij de tutorial moet ik aardig mijn stem verheffen om te zorgen dat de Xbox me hoort
Zou graag gebruik maken van deze functionaliteit want die lijkt me wel super!
(Xbox staat ingesteld op US)
Na gisteren, ben ik vandaag alleen toe aan goede ervaringen
Waar staat je kinect, voor een speaker is iig niet ideaal.smoken schreef op zondag 30 november 2014 @ 09:21:
Heeft iemand een idee wat ik moet doen om mijn Xbox goed te laten reageren op voice commando's?
.....
Probeer het kalibreren ervan ook niet met een tè hard volume;) meestal geeft het programma zelf al aan als hij te hard staat.
Duidelijk spreken(af en toe fonetisch) denk aan de tussenruimte bij Xbox 'commando'
Lief zijn en af en toe even aaien wil soms het beste werken
Lichtpuntje...
Ik ga hem sowieso op UK zetten dan.
Kinect staat bovenop mijn tv (en die staat dan weer op een tv-meubel). Speakers staan op de vloer..
Qua volume werd niet aangegeven dat deze te hard stond, dus dat zou het niet moeten zijn.
En anders: blijft altijd het aaien nog over ;-)
Verwijderd
Singleplayer en co-op campaigns en playlists spelen werkt bij mij vlekkeloos. De matchmaking is stukken beter dan het was maar reken wel op 3 minuten tussen elk potje gemiddeld. Gisteravond heb ik 6 potjes op rij kunnen doen maar vrijdagavond moest ik na elk potje terug naar het zoekscherm om opnieuw te zoeken (duurt 2 minuten ongeveer). Spel werkt zeker nog niet vlekkeloos. Wel is de ervaring in-game gewoon goed. Zo goed als geen lag ervaren in het spel.PWM schreef op zondag 30 november 2014 @ 09:58:
Ik ga vanmiddag of de nieuwe CoD of de nieuwe Halo halen. Het liefst Halo natuurlijk, maar ik lees dat online nog een ramp is. 2 dagen geleden was er een grote patch. Zijn er mensen diede ervaring hebben dat het daarna beter is geworden?
Na gisteren, ben ik vandaag alleen toe aan goede ervaringen
CoD zet me binnen enkele seconden in een potje. Af en toe een beetje laggy maar niks vreselijks.
Als je aankoopargument: 'werkt het een beetje goed' is zou ik voor COD gaan. Maar dat moet wel in je straatje passen.
@Kinect Onthou ook dat Xbox niet iksboks is maar eksboks.
Jammer dan die spellen niet echt te downloaden zijn (nouja, 69,99 vs 45,- in de winkel), moet ik toch weer naar buiten
Heb nu van alles en nogwat veranderd en downloaden gaat nu met NAT gewoon op open met 9MB/s uit de store. Geen idee hoe/wat, maar ik blijf de komende jaren van de instellingen af
als ik met de x360 een game download,,( laatst nog far cry 3 gekocht ) dan had ik de game binnen een uur binnen..of is dat echt super traag?
nou ben ik wel iemand met redelijk wat geduld..ik weet niet of dat er bij de meeste mensen ook wat mee te maken heeft?
xbl: superlucky luke
Ik ga vanmiddag maar CoD halen, dan weet ik zeker dat ik meteen kan spelen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Tip: schakel je internet uit bij het installeren van de disc. Dan kopieert ie echt van de disc en anders gaat hij gewoon het hele spel downloaden.PWM schreef op zondag 30 november 2014 @ 11:17:
Wel lekker dan je nog voor 30,- Xbox Live voor een jaar kan scoren zoals bij de 360 ook al kon. Dat scheelt toch behoorlijk.
Ik ga vanmiddag maar CoD halen, dan weet ik zeker dat ik meteen kan spelen.
Heeft bij mij alles verholpen en is toch vrij simpel
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Het zijn eigenaardigheden die ik bij de Xbox 360 niet had. Die was eigenlijk vanaf dag 1 imho een stukje beter doordacht. Misschien moet ik gewoon nog even omdenken
Maar het is even wennen en ik vond de xbox 360 ook wat intuïtiever en sneller werken.
Verder, COD AW online is imo vrij prima, maar je hebt nog steeds last van gasten die hun torrents aanzetten die zo voordeel halen vanwege lag-compensation. Daar veranderd next-gen helaas niets aan. Maar verder speelt het prima online. Zelfs op launch-day (in US en NL) had ik geen problemen.
Ik heb Halo MCC overigens nog niet gespeeld, maar kan me voorstellen dat alle campaign-zaken gewoon prima werken. Vooral Halo 2 remastered schijnt de moeite waard te zijn.
Qua downloaden heb ik dus ook zo nu en dan wel problemen, maar in standby gaat dat prima. En omdat ik games gewoon pre-order & pre-load heb ik bij launch-day eigenlijk weinig problemen. Zelfs de day-one patch wordt altijd gewoon binnengehaald in standby.
Het is jammer dat de downloads soms zo traag gaan, maar zelfs met 100mbit duurt een game van 40+ GB gewoon een tijd eer hij binnen is. Daar doe je momenteel nog weinig aan. Soms kun je al wel eerder beginnen, maar dat is dan vaak de eerste missie waar je na 5 minuten doorheen bent. Niet echt de moeite dus.
Ik heb hier overigens ook genoeg series om te kijken tijdens het downloaden, plus dat ik al zat games op mn X1 heb staan, dat ik me altijd wel kan vermaken. Heb je net een gloednieuwe Xbox en wil je eigenlijk direct spelen, dan kom je wel wat bedrogen uit. Eigenlijk zou het wel op de verpakking moeten staan dat de digitale games een tijdje nodig hebben om te downloaden. Maar ach, je doet dat 1 keer en kunt dan daarna gewoon lekker gamen.
En het grote voordeel van games digitaal halen is dat je ze heel makkelijk kunt hervatten of wisselen. Als ik even Sunset zit te doen en ik krijg een invite voor GTA of Forza, dan is het zo gepiept om die andere game te joinen. Echt ideaal.
De eerste wel, de tweede (Unity) nog niet. Denk dat ik de standy nog niet goed stond.Martinspire schreef op zondag 30 november 2014 @ 15:09:
Is AC nog niet bij je binnen dan? Dat moet toch gewoon gelukt zijn vannacht met je Xbox in standby?
Ik wil ook alles digitaal, maar bij 20,- verschil haal ik wel een disc. Hopelijk gaat dat nog veranderen.En het grote voordeel van games digitaal halen is dat je ze heel makkelijk kunt hervatten of wisselen. Als ik even Sunset zit te doen en ik krijg een invite voor GTA of Forza, dan is het zo gepiept om die andere game te joinen. Echt ideaal.
Dit, plus het feit dat hij data dan niet door mekaar hoeft te gaan schrijven.Phusebox schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:00:
Mja niet gek dat de xbox denkt dat je eerst het spel wil spelen waarvan je de installatie als eerste gestart had.
Maar het is even wennen en ik vond de xbox 360 ook wat intuïtiever en sneller werken.
Dit bevorderd zoektijden en verminderd slijtage van de harddisk.
Haha droog filmpje
[YouTube: http://youtu.be/8gFsw4oNRZs]
[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 30-11-2014 15:24 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Eigenlijk best wel onredelijk, wij betalen omgerekend in de EU €21.81 meer dan in de US.
Dat gedoe met US giftcards sla ik maar over, op zoek naar de goedkoopste disk dan maar.
Normaal gesproken worden games toch gewoon ge-update wanneer ze op een externe hd staan ipv intern?
[ Voor 3% gewijzigd door mobygo76 op 30-11-2014 16:50 ]
Laatst mijn eerste disc game gekocht maar dat voelt veel te ouderwets. Maakt ook nog eens geluid..
Games worden niet geupdate , je moet hier echt op klikken, apps wel ( als je op instant on staat) .mobygo76 schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:49:
Ik heb inmiddels ongeveer 18 games/demo's in de queue nadat ik alles weer opnieuw download vanwege extra ruimte(nieuwe schijf). Maar als ik de xbox niet aan heb staan, gebeurt er niks met downloaden. Xbox staat nu hele dag al Idle, dan gaan ze wel verder.
Normaal gesproken worden games toch gewoon ge-update wanneer ze op een externe hd staan ipv intern?
Je moet dan wel echt die 21% BTW van ons verrekenen. Blijft het verschil boven het tientje, maar minder groot dan het lijkt. Die BTW kan MS niks aan doen. Los daarvan zou de Ex prijs natuurlijk grofweg hetzelfde moeten zijn.Winkiller schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:43:
Ik dacht even de Crew (Limited Edition) met de CC te preorderen via xbox US marketplace ($59,99) maar dat is voor mij dus ook dichtgetimmert.
Eigenlijk best wel onredelijk, wij betalen omgerekend in de EU €21.81 meer dan in de US.
Games worden hier ook gewoon geupdate.Rockvee2 schreef op zondag 30 november 2014 @ 17:04:
[...]
Games worden niet geupdate , je moet hier echt op klikken, apps wel ( als je op instant on staat) .
Instant on, alle games op externe schijf.
PWM schreef op zondag 30 november 2014 @ 18:30:
[...]
Je moet dan wel echt die 21% BTW van ons verrekenen. Blijft het verschil boven het tientje, maar minder groot dan het lijkt. Die BTW kan MS niks aan doen. Los daarvan zou de Ex prijs natuurlijk grofweg hetzelfde moeten zijn.
Echt, het kopen via giftcards is niet moeilijker dan via CCWinkiller schreef op zondag 30 november 2014 @ 18:34:
[...]
ik blijf inclusief BTW rekenen, ik krijg het toch niet terug van de belastingdienst..
Nou kan ik me vergissen,maar in het begin kon je niet eens een disc installeren op de HDD van de x360 toch? Vond sowieso dat de x360 pas meer doordacht werkte na de gui update en erger me op de 360 mateloos asn het feit dat downloads steeds on hold gingen en weer doorgingen met meldingen in beeld tijdens spelen van een ander spel. Downloads stonden dan echt vaak on hold terwijl ik lokaal speelde.PWM schreef op zondag 30 november 2014 @ 13:57:
Het zijn eigenaardigheden die ik bij de Xbox 360 niet had. Die was eigenlijk vanaf dag 1 imho een stukje beter doordacht. Misschien moet ik gewoon nog even omdenken
Weet ik, daarom zeg ik het niet, iets in mij zegt dat het niet de bedoeling is om zo te shoppen.Bullet NL schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:22:
[...]
Echt, het kopen via giftcards is niet moeilijker dan via CC
Ik kijk wel even de kat uit de boom, eerst eens zien wat de standaard NL versie online gaat kosten.
Je kan je games naar je nieuwe externe schijf kopieren
Alles opnieuw downloaden duurt wel wat langer denk ik
[ Voor 23% gewijzigd door LuisjeNL op 30-11-2014 23:30 ]
Lichtpuntje...
Zit al op de helft, beetje cheap dat ze legendary niet meteen unlocked hebben, wat betekend dat ik verplicht ben om hem 2x te spelen voor de achievements >_<.
Shadow of Mordor is wel leuk, enige wat ik daar dan weer irritant vind is dat ik nadat ik een kamp uruks heb leeggeslacht ik mijzelf niet kan omdraaien om een plantje voor healing te pakken of het kamp is alweer ge-respawned
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
De nieuwe CoD is wat mij betreft geen CoD, heeft er eigenlijk niets mee te maken. De veldopbouw is anders, het ontwerp is anders, kleuren, loo&feel, nergens heb ik het idee dat ik een CoD aan het spelen ben.
Nee, als CoD is het niets. Dat gezegd hebbende: Hartstikke leuke shooter
Kwartiertje gameplay van Halo 5 Multiplayer..
Gamertag: YazNL
Wow, al mooi zegYaz schreef op maandag 01 december 2014 @ 08:43:
Nog niet hier voorbij zien komen.
Kwartiertje gameplay van Halo 5 Multiplayer..
[video]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
moet je wel via US store kopen denk ik in NL krijg ik nog steeds volle prijs te zien
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik weet het, maar nogmaals ik heb teveel om op de normale schijf te zetten, daarom al een hoop verwijderd. Nu alles weer op de externe downloaden. Vooral Forza 5 download duurt verschrikkelijk lang.......LuisjeNL schreef op zondag 30 november 2014 @ 23:21:
Nogmaals voor de oplettende lezer
Je kan je games naar je nieuwe externe schijf kopieren
Alles opnieuw downloaden duurt wel wat langer denk ik
Bedankt voor de tip (volgens my US ook)Winkiller schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:52:
Worms Battlegrounds is gratis (Games with Gold) via de NL winkel.
Lichtpuntje...
Maar je kunt toch ook alles apart moven?Ik weet het, maar nogmaals ik heb teveel om op de normale schijf te zetten, daarom al een hoop verwijderd. Nu alles weer op de externe downloaden. Vooral Forza 5 download duurt verschrikkelijk lang.......
Afgelopen weekend BF4 ook maar aangeschaft (gewoon in de nl store voor €25). COD AW brengt voor mij nl. niet meer wat de andere CODs wel brachten. Het wordt me allemaal net iets te futuristisch met dat gedubbel jump etc. BF heb ik nog niet heel veel online gespeeld, maar denk dat ik dit wel leuker vind.
[ Voor 36% gewijzigd door DeWaanzin op 01-12-2014 13:32 ]
XBL: theArthurrrr
Verwijderd
Was die niet out of stock ? En hoe ga dit in zijn werk ? Regio op US zetten en giftcards kopen?Bokkie schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:46:
NHL 15 staat nog in de cyber monday sale voor 32.99 dollar op xbox.com
moet je wel via US store kopen denk ik in NL krijg ik nog steeds volle prijs te zien
EDIT: Blijkbaar nog op stock.
Doormiddel van giftcards kan ik dit aankopen zeker door enkel mn local van mijn console op US te plaatsen ?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2014 13:44 ]
Dacht dat alle aanbiedingen nog tot vandaag zouden gelden, maar helaas
[ Voor 10% gewijzigd door Ereaser op 01-12-2014 14:34 ]
Verwijderd
Nog steeds 75% voor Live vrienden
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2014 14:55 ]
Dit dacht ik ook, maar ik moet zeggen dat de campaign verfrissend was en zeker leuk gedaan! Ik speel spellen nooit meer uit, maar cod aw wilde ik in een zucht door heen knalle!DeWaanzin schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:26:
[...]
Maar je kunt toch ook alles apart moven?
Afgelopen weekend BF4 ook maar aangeschaft (gewoon in de nl store voor €25). COD AW brengt voor mij nl. niet meer wat de andere CODs wel brachten. Het wordt me allemaal net iets te futuristisch met dat gedubbel jump etc. BF heb ik nog niet heel veel online gespeeld, maar denk dat ik dit wel leuker vind.
Voor mij was dit de grootste verassing afgelopen jaar. Ik dacht dat dit weer opnieuw een normale cod was maar de sp was voor mij zeker de aanschaf waard.
Liefst heb ik een schijf die ik niet opnieuw extern hoef te voeden; werkt dat?
Gewoon even de afgelopen 3, 4 pagina's van dit topic doorlezen.Friespeuk schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:35:
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een externe schijf? Heb m'n X1 nu nog geen maand maar als het zo doorgaat dat zit de schijf binnenkort al vol.
Ah ik zie het ja, maar hij staat niet meer bij de Cyber Monday deals vandaar dat ik dacht dat het over wasVerwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:53:
Echt wel effe goed kijken :-)
Nog steeds 75% voor Live vrienden
Boven aan deze internetpagina staat een zoekvenster, echt.... die werktFriespeuk schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:35:
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een externe schijf? Heb m'n X1 nu nog geen maand maar als het zo doorgaat dat zit de schijf binnenkort al vol.
Maar serieus, Externe schijven zijn al tot in den treure besproken, wou je de discussie opnieuw voeren?
Zal ik een poging doen. Het is namelijk zo simpel;Bullet NL schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:09:
[...]
Boven aan deze internetpagina staat een zoekvenster, echt.... die werkt![]()
Maar serieus, Externe schijven zijn al tot in den treure besproken, wou je de discussie opnieuw voeren?
1) Koop USB 3 schijf die niet extern gevoed moet worden (Maar het mag ook een schijf zijn die WEL een voedig heeft, wat jij wilt!)
2) Pak USB 3 schijf uit
3) Stop USB 3 stekker in de USB 3 poort van de xbox (daar zijn er drie van)
4) Beantwoord de vragen van de Xbox zodat de disk gebruikt kan worden voor het opslaan van games
5) Klaar!!! Alles wat je vanaf nu download word standaard op deze disk gezet
Gamertag: YazNL
Graag. Ik ben er al mee begonnenBullet NL schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:09:
wou je de discussie opnieuw voeren?
Edit:
BTW als ik bij een betaling de giftcard en mijn cc kan combineren, dan hoef ik de giftcard niet te retourneren
[ Voor 33% gewijzigd door FrankNLD op 01-12-2014 19:58 ]
ff mailen? facebook? twitter?Frank76NL schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:54:
Iets te snel een giftcard in de US Store gekocht. Hoe kan ik deze retourneren zonder naar de US klantenservice te bellen?
Edit:
BTW als ik bij een betaling de giftcard en mijn cc kan combineren, dan hoef ik de giftcard niet te retourneren
of anders niet
Verwijderd
http://www.saturn.de/mcs/...65,1458804.html?langId=-3
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!