Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:07:
Die NHL Cyberdeals op US store wens ik aan te schaffen 32.99 dollar, maar wanneer ik erop klik springt hij terug naar 60 dollar is dit normaal of ga dat in xbox one ( console ) ?
Voor de aanbiedingen heb je wel xbl gold nodig.

xbl: superlucky luke

Verwijderd

Annoying-Orange schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:12:
[...]

Voor de aanbiedingen heb je wel xbl gold nodig.
Dat heb ik ! Kan u mijn even verder opweg helpen ? Ik koop ter waarde van 35dollar bij offegamers US giftcards ?

Dan zet ik mijn xbox one Local ( console ) op US en koop ik NHL via de console met de giftcards of hoe werkt het ?

Bedankt Alvast!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-11 19:14
alki schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:09:
Bij de duitse Saturn Xbox one 1TB Call of duty edition met COD+halo en een extra controller voor 475. Geen slechte deal denk ik

http://www.saturn.de/mcs/...65,1458804.html?langId=-3
Ik die de extra controller er niet bij vermeld staan.

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:14
Schweino schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:32:
[...]

Ik die de extra controller er niet bij vermeld staan.
Onder de prijs op de oranje button als je erop klikt word alles toegevoegd

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:54

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:15:
[...]

Dat heb ik ! Kan u mijn even verder opweg helpen ? Ik koop ter waarde van 35dollar bij offegamers US giftcards ?

Dan zet ik mijn xbox one Local ( console ) op US en koop ik NHL via de console met de giftcards of hoe werkt het ?

Bedankt Alvast!
Lees.de.topic.warning.nou.eens.

Xbox Live ID:Notna8310

Notna schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:50:
[...]

Lees.de.topic.warning.nou.eens.
Ik vind het eigenlijk wel een nette samenvatting van Magikdekay :Y

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 02-12-2014 00:24 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:48
Ik ben op zoek naar een headset voor de xbox one. Maar ik wil graag de headset ook gebruiken als ik gewoon tv kijk.

Nu zag ik dat de turtle beach XO four in de aanbieding is. Is bovenstaande mogelijk met deze headset. Op internet kan ik er niks over vinden...

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 12:40
Hoe gaat je geluid? Via de TV speakers of via een stereo/cinema/versterker?

Welke stekkers zitten er voor het geluid aangesloten, als je dat iets uitgebreider aangeeft dan kunnen we vast wel passend advies vinden 8)

Lichtpuntje...

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
knackje schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:27:
Ik ben op zoek naar een headset voor de xbox one. Maar ik wil graag de headset ook gebruiken als ik gewoon tv kijk.

Nu zag ik dat de turtle beach XO four in de aanbieding is. Is bovenstaande mogelijk met deze headset. Op internet kan ik er niks over vinden...
Er staat op internet dat hij met je telefoon en tablet te gebruiken is, dus ik neem aan dat er gewoon een kabeltje wordt meegeleverd. Dus ik denk dat het met je tv overweg kan.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:48
LuisjeNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:33:
Hoe gaat je geluid? Via de TV speakers of via een stereo/cinema/versterker?

Welke stekkers zitten er voor het geluid aangesloten, als je dat iets uitgebreider aangeeft dan kunnen we vast wel passend advies vinden 8)
Geluid gaat nu gewoon via de tv speakers...
Kartale schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:34:
[...]

Er staat op internet dat hij met je telefoon en tablet te gebruiken is, dus ik neem aan dat er gewoon een kabeltje wordt meegeleverd. Dus ik denk dat het met je tv overweg kan.
Ja klopt dat zag ik ook. Vandaar dat ik hoopte dat het kon. Vanaf de koptelefoon loopt er een 3.5mm kabel kabel naar de controller. Nu dacht ik de koptelefoon met een verlengkabel aan de de tv te sluiten.

Of kan dit ook draadloos?

Volgens mij wordt het geluid singaal nu direct van de xbox naar de controller en dan naar de koptelefoon verzonden. En gaat het dus niet lukken om het geluid van de tv draadloos naar de koptelefoon te sturen.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Na heel lang wikken wegen en reviews lezen van verschillende laadstations en play and charge kits toch maar gewoon voor 8x eneloops van 19mAh gegaan.

Alle packs die ik gezien hebben zijn maar 1300 of 1400mAh en lees(kleine) probleempjes met sets zoals het lastig contact maken, pack na plaatsen nauwlijks meer te verwijderen etc.

Aangezien ik al andere eneloops had voor andere dingen en ook een goede lader was de keuze makkelijk en relatief goedkoper.

Vind trouwens nog steeds dat de contrller best rap door batterijen heen gaat, echt veel sneller dan de 360 controller

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11 11:37
Bokkie schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:52:
Na heel lang wikken wegen en reviews lezen van verschillende laadstations en play and charge kits toch maar gewoon voor 8x eneloops van 19mAh gegaan.

Alle packs die ik gezien hebben zijn maar 1300 of 1400mAh en lees(kleine) probleempjes met sets zoals het lastig contact maken, pack na plaatsen nauwlijks meer te verwijderen etc.

Aangezien ik al andere eneloops had voor andere dingen en ook een goede lader was de keuze makkelijk en relatief goedkoper.

Vind trouwens nog steeds dat de contrller best rap door batterijen heen gaat, echt veel sneller dan de 360 controller
De Duracells in mijn controller hebben er anders twee/drie maanden over gedaan om op te gaan :) Vind ik heel schappelijk!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:55:
[...]

De Duracells in mijn controller hebben er anders twee/drie maanden over gedaan om op te gaan :) Vind ik heel schappelijk!
Dan moet je hem eens gebruik joh. Een controller gaat bij mij echt niet langer dan een week mee en dat is dan al lang.

Maar ik heb ook eneloops en daar ben ik erg tevreden over. Maar toch zoek ik een charging set vanwege het gemak. Het liefst zou ik de standaard play-and-charge gebruiken maar dan met een dock station. Dus geen kabel maar een mooie dock set waar minimaal 2 controllers in passen en welke door kinderhandjes bediend kan worden,

Deze heb ik nog niet gevonden. Erg jammer :(

[ Voor 34% gewijzigd door Yaz op 02-12-2014 09:02 ]

Gamertag: YazNL

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mijn controller wordt nogal vaak gebruikt :$ :X en altijd icm headset.
Inderdaad een week en dan moeten ze vervangen worden hier.

• Ninjetsu NL
Yaz schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:01:
[...]

Dan moet je hem eens gebruik joh. Een controller gaat bij mij echt niet langer dan een week mee en dat is dan al lang.
_O-

[ Voor 44% gewijzigd door Ninjetsu NL op 02-12-2014 09:25 . Reden: b4 edit ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gemiddelde gameweek zal 3 uur per dag zijn over de 7 dagen totaal, soms meer afhankelijk van hoe mijn weekend eruitziet.

Als ik geen reet hoef toe doen in het weekend dan zit ik er zondag zowieso wel 8 uur op :P

• Ninjetsu NL
Bokkie schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:31:
[...]

Gemiddelde gameweek zal 3 uur per dag zijn over de 7 dagen totaal, soms meer afhankelijk van hoe mijn weekend eruitziet.

Als ik geen reet hoef toe doen in het weekend dan zit ik er zondag zowieso wel 8 uur op :P
Daar heb ik absoluut de tijd niet meer voor :P
In mijn studententijd topte ik dat makkelijk, maar nu echt niet meer... too much to do... so little time... }:|

• Yaz
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:10:
[...]

Daar heb ik absoluut de tijd niet meer voor :P
In mijn studententijd topte ik dat makkelijk, maar nu echt niet meer... too much to do... so little time... }:|
Mijn situatie is dan ook iets anders verwacht ik. Met wat kinders die op de basis school zitten gaat het al een stuk harder. Xbox zelf staat makkelijk 10 uur per dag aan (de TV gaat er ook doorheen) en dan daarvan ook een groot deel een of meerdere controllers.

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:43
Is het voor tv kijken/media activiteiten niet handiger de remote aan te schaffen? Ik ben er enorm blij mee iig en hij werkt enorm makkelijk. Wat ik zo gemerkt heb gaat hij op zijn aaa batterijen ook lang mee :)

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Jaguar645 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:00:
Is het voor tv kijken/media activiteiten niet handiger de remote aan te schaffen? Ik ben er enorm blij mee iig en hij werkt enorm makkelijk. Wat ik zo gemerkt heb gaat hij op zijn aaa batterijen ook lang mee :)
Niet zeker, maar kan je daar niet gewoon je smartphone voor gebruiken, met Xbox One Smartglass?

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:43
Oh dat klopt ook wel, is natuurlijk alleen niet handig met meerdere familie leden :P een afstandsbediening snapt iedereen wel!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:54

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Sjeez, wat is Valiant Hearts toch een toffe koop voor 5 euro. Zelfs mijn kinderen (5 en 3) vinden het puzzelen leuk :P

Xbox Live ID:Notna8310

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:01

BM

Moderator Spielerij
Valliant Hearts is idd een zeer vermakelijk spel, ook voor meer dan 5 euro :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Yaz
Jaguar645 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:23:
Oh dat klopt ook wel, is natuurlijk alleen niet handig met meerdere familie leden :P een afstandsbediening snapt iedereen wel!
Nog een afstandsbediening. Nee dank je. Ik heb er al genoeg en anders is smartglass idd een goede optie. Dat laatste gebruiken we dus ook enorm veel.

• LuisjeNL
Zon verzamelafstandsbediening is ook een goede optie, heb zelf een logitech 525

Niet zo mooi strak als de Xbox-bediening :+

Lichtpuntje...

Notna schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:35:
Sjeez, wat is Valiant Hearts toch een toffe koop voor 5 euro. Zelfs mijn kinderen (5 en 3) vinden het puzzelen leuk :P
Net zo'n pareltje als Child of Light.
In zulke games is UbiSoft echt wel goed :Y

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:40
Is de Kinect een must have? Ik had deze al voor de 360 maar op zich niet heel veel gebruikt maar ik wil eigenlijk voor kerst een Xbox One kopen maar zit echt nog te twijfelen over de Kinect.
Het scheelt toch 100 euro die dan weer voor een 2e controller of game gebruikt kan worden.

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:49
Het is een beetje persoonlijk denk ik... Maar ik vind het praten tegen je console wel heel relaxed. Maar zonder kan het ook prima...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Dat is inderdaad persoonlijk, ik ben er zo aan gewend, zat een keertje zonder en lijkt net alsof er iets niet werkt of dat er iets mist.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ninjetsu NL
SinergyX schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:35:
Dat is inderdaad persoonlijk, ik ben er zo aan gewend, zat een keertje zonder en lijkt net alsof er iets niet werkt of dat er iets mist.
Dat wat er mist is dat de andere apparaten niet met voicecontrol werken... zonder dat de Xbox aan stond wou ik de TV zelfs met voicecommands bedienen :P

• Annoying-Orange
Yaz schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:01:
[...]
Maar ik heb ook eneloops en daar ben ik erg tevreden over. Maar toch zoek ik een charging set vanwege het gemak. Het liefst zou ik de standaard play-and-charge gebruiken maar dan met een dock station. Dus geen kabel maar een mooie dock set waar minimaal 2 controllers in passen en welke door kinderhandjes bediend kan worden,

Deze heb ik nog niet gevonden. Erg jammer :(
Ja, hetzelde als bij de Xbox 360. Dat je een dock hebt die gebruik maakt van de micro-usb aansluiting van de controller en niet zo'n aansluiting op de batterij.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Een must have niet, de console werkt immers ook prima zonder.

Of je het persoonlijk gaat misschien is een ander verhaal, ik persoonlijk mis het geen seconde eigenlijk.
De mensen hierboven gebruiken het dus die zouden het weer wel missen waarschijnlijk :) .

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Annoying-Orange schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:50:
[...]

Ja, hetzelde als bij de Xbox 360. Dat je een dock hebt die gebruik maakt van de micro-usb aansluiting van de controller en niet zo'n aansluiting op de batterij.
http://www.dx.com/p/dual-...-250v-296487#.VH3pzU90xaQ

Zoiets bedoel je?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Donstil schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 17:12:
[...]

Een must have niet, de console werkt immers ook prima zonder.

Of je het persoonlijk gaat misschien is een ander verhaal, ik persoonlijk mis het geen seconde eigenlijk.
De mensen hierboven gebruiken het dus die zouden het weer wel missen waarschijnlijk :) .
Ik heb hem nu 4 dagen en mis hem ook nog niet echt.
Het enige wat wel handig zou zijn is het automatisch aanzetten van de TV, maar ik haal altijd de stroom van mijn tv/consoles af, dus opstarten moet hij toch wel en gebruik mijn 360 ook nog dus dan moet ik alsnog de TV aanzetten.
Record that kan gedaan worden door dubbel te klikken op de guide button (geen idee hoe die nu heet :P) en vervolgens X. Snappen werkt ook zo, maar daarvoor heb je je d-pad ipv x.
Dat menu hebben ze inderdaad slim bedacht, is af en toe wat traag en sommige apps willen in de basis enkel openen als snapped app (messages bv), maar heb het gevoel dat met 'record that' hij toch sneller reageert dan dubbeltap Guide en dan X.

Wat me bij GTA trouwens opvalt, wisselen tussen bv missies of freeroam licht het lampje van de kinect soms op of dooft juist wat, zou dat te maken hebben met die 10% extra power?

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 02-12-2014 17:38 ]

• Motion2
  • Laatst online: 13-11 10:36
Ik heb ook een Kinect en het is wel een handig ding. Vanuit de keuken alvast de xbox aanzetten met je stem enzo.

Heb nu ook de kinect for windows adapter besteld zodat ik er zelf voor kan programmeren. Ben nu enkel nog op zoek naar een 2de kinect usb kabel... nog nergens gevonden, ook niet via Microsoft.
Iemand een idee?

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-11 07:30
Motion2 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 18:41:
Ik heb ook een Kinect en het is wel een handig ding. Vanuit de keuken alvast de xbox aanzetten met je stem enzo.

Heb nu ook de kinect for windows adapter besteld zodat ik er zelf voor kan programmeren. Ben nu enkel nog op zoek naar een 2de kinect usb kabel... nog nergens gevonden, ook niet via Microsoft.
Iemand een idee?
Kinect for windows kopen :+

http://www.microsoft.com/en-us/kinectforwindows/

De Kinect die voor de Xbox wordt gebruikt heeft een andere aansluiting dan die voor windows..

Bij de 360 had je twee verschillende Kinect vormen.
1 Kinect speciale aansluiting voor de XBOX 360 SLIM
1 Kinect met een aparte adapter en USB aansluiting voor andere XBOX 360 apparaten.

Die tweede Kinect kon je op een PC aansluiten de Kinect aansluiting voor de SLIM niet.

[ Voor 26% gewijzigd door To_Tall op 02-12-2014 20:02 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

• inifiniti
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-11-2022
Is er iemand die al een deal ivm " The Crew " Is tegengekomen ? Is overal stevig aan de prijs. :|

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

Nvm ;)

[ Voor 99% gewijzigd door Ttje op 02-12-2014 22:09 ]

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

inifiniti schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:40:
Is er iemand die al een deal ivm " The Crew " Is tegengekomen ? Is overal stevig aan de prijs. :|
Ik heb de beta mogen spelen, al heb ik dit zelf niet gedaan omdat ik niet zo van de race games bent. Maar een vriend van me heeft hem wel gespeeld en gaf aan dat het ongelofelijk slecht was.

Besturing, het geluid.. het was het allemaal gewoon niet. Nu weet ik niet wat ze na de beta hebben veranderd maar als ik dit zo hoorde zou ik het spel niet eens kopen. Hij heeft het vergeleken met Forza 5 en FH 2.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Motion2
To_Tall schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 19:59:
[...]

Kinect for windows kopen :+

http://www.microsoft.com/en-us/kinectforwindows/

De Kinect die voor de Xbox wordt gebruikt heeft een andere aansluiting dan die voor windows..

Bij de 360 had je twee verschillende Kinect vormen.
1 Kinect speciale aansluiting voor de XBOX 360 SLIM
1 Kinect met een aparte adapter en USB aansluiting voor andere XBOX 360 apparaten.

Die tweede Kinect kon je op een PC aansluiten de Kinect aansluiting voor de SLIM niet.
Ik heb dus al de adapter gekocht van Microsoft waarmee je de kinect 2 op de pc kan aansluiten. Echter moet je hierdoor elke keer de stekker van de kinect uit de xbox halen en op de adapter aansluiten. Ook heb ik de kabel weggewerkt in mijn tv meubel, hierdoor kan je de set dus niet zo even mee nemen.
Een Kinect voor Windows kost 200 euro, de adapter was via de Microsoft store maar 37.50 euro.

Ik ben dus alleen opzoek naar een 2de Kinect kabel, maar nog nergens gevonden omdat Microsoft zo vriendelijk is geweest om een eigen aansluiting te maken.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Famous schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:10:
[...]

Ik heb de beta mogen spelen, al heb ik dit zelf niet gedaan omdat ik niet zo van de race games bent. Maar een vriend van me heeft hem wel gespeeld en gaf aan dat het ongelofelijk slecht was.

Besturing, het geluid.. het was het allemaal gewoon niet. Nu weet ik niet wat ze na de beta hebben veranderd maar als ik dit zo hoorde zou ik het spel niet eens kopen. Hij heeft het vergeleken met Forza 5 en FH 2.
Had ook erg zin in het spel, maar heb het naar de bèta uit mijn hoofd gezet. Zo slecht en voelde zo oud aan bah. Het idee is nog steeds super vet!
Jullie dit nieuws al meegekregen?
ASSASSIN'S CREED VICTORY HAS BEEN LEAKED

Update: Ubisoft has responded with the following comment:

"It is always unfortunate when internal assets, not intended for public consumption, are leaked. And, while we certainly welcome anticipation for all of our upcoming titles, we're disappointed for our fans, and our development team, that this conceptual asset is now public. The team in our Quebec studio has been hard at work on the particular game in question for the past few years, and we're excited to officially unveil what the studio has been working on at a later date. In the meantime, our number one priority is enhancing the experience of Assassin's Creed Unity for players."

Original Story: 2015's Assassin's Creed game has leaked, and it takes place in 19th century London during the Victorian era, Kotaku reports.

According to "a person familiar with the game," it's called (either officially or internally) Assassin's Creed Victory, and it's coming to PS4, Xbox One, and PC in fall 2015.

We reported in July that Ubisoft Quebec will lead the development of a future Assassin's Creed title. The source indicates that Victory will indeed be created by that studio, and not Ubisoft Montreal as usual.

Kotaku also reports seeing seven minutes of "target gameplay footage," which they say was produced in Assassin's Creed's engine, and thus was not pre-rendered.

In the video, the assassin climbs a tower to get a view of the city, descends, enters a carriage, and accepts a contract to kill a man. When the carriage is attacked, the assassin battles on top of the moving vehicle. The fight makes its way to a train station where the assassin ascends to the high ground, swings across the station using a grappling hook -- a new item for the series -- and takes out the target.

The source also said this will be the lone Assassin's Creed game next fall -- unlike this year which saw the release of both Assassin's Creed Unity and Assassin's Creed Rogue.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Motion2 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 18:41:
Ik heb ook een Kinect en het is wel een handig ding. Vanuit de keuken alvast de xbox aanzetten met je stem enzo
Schreeuw je dan niet heel je huis overhoop? Als ik ver van de Kinect sensor af sta moet ik mijn stem regelmatig verheffen.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nipje schreef op woensdag 03 december 2014 @ 07:32:
[...]

Schreeuw je dan niet heel je huis overhoop? Als ik ver van de Kinect sensor af sta moet ik mijn stem regelmatig verheffen.
Al geprobeerd je volume echt serieus open te zetten als je de Kinect calibratie doet? Mijn ervaring is dat hoe harder het geluid daar staat, hoe gevoeliger de microfoon word. Nu zit mijn keuken vlak bij m'n woonkamer, maar toch :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Nipje
BM schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:25:
[...]

Al geprobeerd je volume echt serieus open te zetten als je de Kinect calibratie doet? Mijn ervaring is dat hoe harder het geluid daar staat, hoe gevoeliger de microfoon word. Nu zit mijn keuken vlak bij m'n woonkamer, maar toch :)
Naar mijn mening had ik het volume inderdaad relatief hard staan. Wellicht moet ik het nog een stuk harder zetten en het dan eens opnieuw proberen. Ik kwam op Youtube ooit een video tegen waarin ze het advies gaven het volume zo hoog te zetten dat de Kinect zelf vraagt om het volume wat zachter te zetten voor de calibratie. Als je het volume vervolgens dan iets omlaag zet zou de calibratie perfect moeten zijn. Ik was echter bang mijn TV speakers op te blazen gezien ik al van de bank knalde met het huidige volume niveau :')

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nipje schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:32:
[...]

Naar mijn mening had ik het volume inderdaad relatief hard staan. Wellicht moet ik het nog een stuk harder zetten en het dan eens opnieuw proberen. Ik kwam op Youtube ooit een video tegen waarin ze het advies gaven het volume zo hoog te zetten dat de Kinect zelf vraagt om het volume wat zachter te zetten voor de calibratie. Als je het volume vervolgens dan iets omlaag zet zou de calibratie perfect moeten zijn. Ik was echter bang mijn TV speakers op te blazen gezien ik al van de bank knalde met het huidige volume niveau :')
Ik zit tijdens die calibratie ook met m'n vingers in m'n oren. Had wellicht subtieler opgelost kunnen worden door MS, maar dit werkt voor mij prima, en zo vaak calibreer je nu ook weer niet :)

Xbox

• Nipje
BM schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:41:
[...]

Ik zit tijdens die calibratie ook met m'n vingers in m'n oren. Had wellicht subtieler opgelost kunnen worden door MS, maar dit werkt voor mij prima, en zo vaak calibreer je nu ook weer niet :)
Dat is waar. Als het goed staat dan hoef je er weinig meer aan te doen. Ik zal het vanavond toch nog eens opnieuw gaan doen. Bedankt voor de tip!

• Motion2
Nipje schreef op woensdag 03 december 2014 @ 07:32:
[...]

Je moet heel iets je stem verheffen inderdaad. Maar dan staat hij mooi klaar als je er aan komt. Liever lui dan moe :P

• Famous

Famous

R 400+

Maar als ik mijn controller pakt, de home knop eventjes ingedrukt houd wanneer ik naar de bank loop, staat de Xbox ook al klaar om te gamen als ik de TV op het juiste input signaal heb staan (instant-on).

Niet dat ik een kinect heb, maar vind het toch apart om tegen een apparaat te praten. Het eerste wat ik bij mijn TV heb uitgezet zijn bewegingen en de microfoon :+ ook omdat ik dat cameraatje niet hoef zien uit te steken, lekker erin geschoven dus :+

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Famous schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:53:
Maar als ik mijn controller pakt, de home knop eventjes ingedrukt houd wanneer ik naar de bank loop, staat de Xbox ook al klaar om te gamen als ik de TV op het juiste input signaal heb staan (instant-on).
dit dus, zijn mensen echt te lui om op een knop te drukken tegenwoordig? heb nooit een kinect gehad en zie het praten tegen m'n console echt niet als een toegevoegde waarde ;)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Terryb47 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:27:
[...]

dit dus, zijn mensen echt te lui om op een knop te drukken tegenwoordig? heb nooit een kinect gehad en zie het praten tegen m'n console echt niet als een toegevoegde waarde ;)
Zowieso moet je die knop alsnog indrukken op je controller om deze aan te zetten, voor gaming is dit dus niet echt bedoeld.
Eerder voor wat browsing of filmpje kijken.

Vind Kinect wel degelijk een toegevoegde waarde.
Zou ik zonder kunnen ? Jazeker, maar is toch fijn dat het er bij zit :Y
Om in mijn vakgebied te blijven -> kan het vergelijken met handvatverwarming op de kettingzaag, niet per se nodig maar wel verdomde lekker met deze koude dagen !

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 03-12-2014 10:33 ]

• Ninjetsu NL
Terryb47 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:27:
[...]

Naja, dat knopje induwen lijkt de laatste tijd niet erg goed te werken bij mij, maar aangezien ik voice al gebruikte om te navigeren door de Xbox en ook deze aan en uit te zetten is er geen man overboord :) En te lui... ja! Luie mensen zorgen voor vooruitgang :o

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:59
Met de instant-on functie geactiveerd start de One al zo snel op, dat ik in dat Voice geleuter vanuit de keuken echt geen toegevoegde waarde zie. Echt een gimick, die wel grappig is natuurlijk.

Het enige waarbij ik Kinect mis, is bij het opnemen van gameclips. Het werkt uiteraard ook via de controller, maar net iets te omslachtig om het snel tijdens drukke gameplay uit te voeren. Hierbij is de Kinect variant qua bediening wel echt beter dan de controller.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
justifire schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:31:
[...]

Zowieso moet je die knop alsnog indrukken op je controller om deze aan te zetten, voor gaming is dit dus niet echt bedoeld.
Eerder voor wat browsing of filmpje kijken.

Vind Kinect wel degelijk een toegevoegde waarde.
Zou ik zonder kunnen ? Jazeker, maar is toch fijn dat het er bij zit :Y
Om in mijn vakgebied te blijven -> kan het vergelijken met handvatverwarming op de kettingzaag, niet per se nodig maar wel verdomde lekker met deze koude dagen !
wat je niet hebt, kan je niet missen zeg maar?
ik begrijp het wel hoor, net als stoelverwarming in de winter = win d:)b

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Alamo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:24
Famous schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:53:

Niet dat ik een kinect heb, maar vind het toch apart om tegen een apparaat te praten. Het eerste wat ik bij mijn TV heb uitgezet zijn bewegingen en de microfoon :+ ook omdat ik dat cameraatje niet hoef zien uit te steken, lekker erin geschoven dus :+
Tja, het zijn allemaal geen zaken die de wereld verbeteren natuurlijk. Maar prettig vind ik het wel met Kinect:

Ik zeg Xbox On:
  • Xbox gaat aan
  • Tv gaat aan door Xbox (op goede input want staat nu altijd op HDMI, tv gaat door m'n xbox
  • Settopbox van KPN gaat aan door Kinect
  • Audiosysteem gaat aan door Kinect
Zelfde geldt als ik de Xbox uit zet: alles gaat uit. Echt heerlijk vind ik het.

Ook heb ik de Xbox afstandsbediening, daarmee kan ik volume regelen (had ik een aparte afstandsbediening voor), kanalen wisselen (had ik een aparte afstandsbediening voor) en de Xbox besturen (had ik een controller voor). Ook hoef ik nooit meer van input te wisselen.
Je kan mij niet wijsmaken dat dat niet handiger is geworden met de komst van de One :)

• Famous

Famous

R 400+

Ik doe dat alles met mijn "smart" afstandbediening die bij de TV zat :+ Met de aan knop gaat alles aan (TV, audio en KPN IPTV) en bedien ik alles. Enkel moet ik dan zelf handmatig de Xbox aanzetten (wat ik toch al doe als ik de controller pak).

Maar ik kan het voorstellen dat sommige mensen het handig vinden hoor, het is ook maar wat je gewend ben. Het blijft voor mij raar om tegen apparatuur te lullen :+ Wel ben ik het met Rossi46 eens dat het qua snel een opname opnemen wel erg makkelijk is.

Hebben jullie trouwens ook dat er ontzettend veel gameclips worden opgenomen? Met Fifa viel dit al op maar nu met GTA V helemaal.. Je hoeft maar een wheelie, air time of een headshot te maken en hij neemt alweer een game clip op :/

• Alamo
Famous schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:42:
Ik doe dat alles met mijn "smart" afstandbediening die bij de TV zat :+ Met de aan knop gaat alles aan (TV, audio en KPN IPTV) en bedien ik alles. Enkel moet ik dan zelf handmatig de Xbox aanzetten (wat ik toch al doe als ik de controller pak).

Maar ik kan het voorstellen dat sommige mensen het handig vinden hoor, het is ook maar wat je gewend ben. Het blijft voor mij raar om tegen apparatuur te lullen :+ Wel ben ik het met Rossi46 eens dat het qua snel een opname opnemen wel erg makkelijk is.

Hebben jullie trouwens ook dat er ontzettend veel gameclips worden opgenomen? Met Fifa viel dit al op maar nu met GTA V helemaal.. Je hoeft maar een wheelie, air time of een headshot te maken en hij neemt alweer een game clip op :/
Er is inderdaad meer apparatuur die hetzelfde doet qua in-/uitschakelen, heb je gelijk in. Die had ik niet, dus dit was voor mij een stap vooruit :)

vwb de clips: verschilt bij mij enorm per spel. In Titanfall en Halo: MCC bijvoorbeeld niet gezien, Alien zo af en toe als je genadeloos af wordt gemaakt, FIFA wel vaak bij een mooi doelpunt.

Overigens: als je niets met die clips doet verdwijnen ze weer na bepaalde tijd. Alleen degenen die je bewust opslaat in de Upload-app blijven voor altijd bewaard.

[ Voor 6% gewijzigd door Alamo op 03-12-2014 11:57 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:40
Alamo schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:33:
[...]

Tja, het zijn allemaal geen zaken die de wereld verbeteren natuurlijk. Maar prettig vind ik het wel met Kinect:

Ik zeg Xbox On:
  • Xbox gaat aan
  • Tv gaat aan door Xbox (op goede input want staat nu altijd op HDMI, tv gaat door m'n xbox

Ook heb ik de Xbox afstandsbediening, daarmee kan ik volume regelen (had ik een aparte afstandsbediening voor), kanalen wisselen (had ik een aparte afstandsbediening voor) en de Xbox besturen (had ik een controller voor). Ook hoef ik nooit meer van input te wisselen.
Je kan mij niet wijsmaken dat dat niet handiger is geworden met de komst van de One :)
Wat doe je dan als je alleen muziek wil luisteren?

Dat zappen van tv kanalen met je X1 werkt alleen met het preview programma?

• Alamo
giantgiantus schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:44:
[...]

Wat doe je dan als je alleen muziek wil luisteren?

Dat zappen van tv kanalen met je X1 werkt alleen met het preview programma?
Muziek luister ik via Xbox Music op de One :) M'n audiosysteem heeft ook een coax radiokabelingang, maar die heb ik niet liggen. Radio luisteren kan ook via de settopbox van KPN.

Zappen van kanalen werkt ook zonder de OneGuide, en dus ook zonder het previewprogramma. Hij stuurt gewoon infraroodcommando's 'kanaal omhoog', 'kanaal omlaag' via infrarood naar de settopbox. Enige wat ik wel een beetje mis op die afstandsbediening is de cijfers.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:40
Ik luister heel veel spotify connect via mn receiver. Ik vind het jammer dat ik met de Xbox de input van de receiver niet kan veranderen. Anders zou ik hetzelfde als jou doen.

• Alamo
giantgiantus schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:59:
Ik luister heel veel spotify connect via mn receiver. Ik vind het jammer dat ik met de Xbox de input van de receiver niet kan veranderen. Anders zou ik hetzelfde als jou doen.
Dat kan inderdaad niet nee...

Een Spotify app op de Xbox One, dat zou echt top zijn

• Nipje
Heeft iemand hier een Xbox One Day One achievement gebruikt na de aanschaf van de console? Ik heb er nog eentje liggen maar zit te twijfelen of het wel de moeite waard is de code te gebruiken :'). Voor zover ik op het internet kan vinden is het niets meer dan een achievement en is het echt iets voor de verzamelaar (wat ik niet ben)?

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-11 12:07
Alamo schreef op woensdag 03 december 2014 @ 13:26:
[...]

Dat kan inderdaad niet nee...

Een Spotify app op de Xbox One, dat zou echt top zijn
Ja inderdaad! is deze in de maak? #fingerscrossed

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:48
Alamo schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:33:
[...]

Ik zeg Xbox On:
  • Xbox gaat aan

En dat staat je Xbox aan en wil je een spel spelen moet je alsnog je controller aan zetten waarmee de mensen zonder kinect: controller aan = xbox aan.

Zie met aanzetten echt totaal geen voordeel. Enige waarin ik voordeel zou zien is het deel dat je door de menu's heen kunt gaan. Even snel wat opnemen wat al genoemd is bijvoorbeeld.
Famous schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:42:

Bij GTA valt het wel mee. Bij Fifa en Forza Horizon bleef het maar doorgaan 8)7

• Famous

Famous

R 400+

Nipje schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:17:
Heeft iemand hier een Xbox One Day One achievement gebruikt na de aanschaf van de console? Ik heb er nog eentje liggen maar zit te twijfelen of het wel de moeite waard is de code te gebruiken :'). Voor zover ik op het internet kan vinden is het niets meer dan een achievement en is het echt iets voor de verzamelaar (wat ik niet ben)?
Inderdaad een achievement enkel.
Mocht je hem niet gebruiken wil ik hem wel redeemen :D

Zit nu Worms te spelen voor achievements >:)

• BM

BM

Moderator Spielerij
Trouwens, zijn er hier nog mensen die op of rond releasedag (22-11-2013 dus) een console geimporteerd hebben en van MS een code voor limbo hebben ontvangen? Sprak net een collega van me die 'm op releasedag in NL gehaald heeft en die heeft wél een code ontvangen, maar volgens mij vallen de echt early adopters hier mooi buiten de boot. Niet dat ik nu direct op Limbo zit te wachten (al gespeeld op de 360), maar ergens steekt het wel een beetje.

Xbox

• Alamo
BM schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:46:
Trouwens, zijn er hier nog mensen die op of rond releasedag (22-11-2013 dus) een console geimporteerd hebben en van MS een code voor limbo hebben ontvangen? Sprak net een collega van me die 'm op releasedag in NL gehaald heeft en die heeft wél een code ontvangen, maar volgens mij vallen de echt early adopters hier mooi buiten de boot. Niet dat ik nu direct op Limbo zit te wachten (al gespeeld op de 360), maar ergens steekt het wel een beetje.
Nog mooier: ik had een Day One edition besteld (preorder) bij MediaMarkt voor de Nederlandse release. MediaMarkt kon niet leveren -> ik kreeg een 'gewone' Xbox One met Kinect, geen Day One Edition*. En ik denk daardoor nu dus ook geen Limbo.

* ter compensatie kreeg ik wel een tweede controller van MediaMarkt. Toch blijf ik het een slechte gang van zaken vinden.

• Nindustries
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-10 14:29
X-Fighter schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:15:
Een Belg die het al geprobeerd heeft met Telenet digibox?
^ this
Iemand dat de OneGuide al eens geprobeert heeft ism een digicorder? :/

~ beware of misinformation.

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-11 08:48
Ik heb op 3 december 2013 mijn XB1 ontvangen die ik op 27 november had besteld (Amazon.es).

Dit was een day one edition, dus met FIFA14 en een Day One achievement/Controller.

Ik heb Limbo gewoon gekregen via een msg op Xbox live van microsoft, en ook nog een of ander DLC pakket voor Sunset Overdrive.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-11 10:45
ik ga strax maar eens mijn kabel vervangen voor een nieuwe,,maakt het nog uit of een cat5 of cat6 internetKabel gebruikt?

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:09
Ik heb ook day one, maar geen limbo. Helemaal niks eigenlijk. 😓

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
Ik heb exact hetzelfde. Heb toevallig zonet hierover naar xboxsupport getweet, laat wel weten wat de reactie is.

Xbox Live: Chevalric

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:35
mobygo76 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:40:
Ik heb ook day one, maar geen limbo. Helemaal niks eigenlijk. 😓
ik had wel de day one maar ook een amerikaans account

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• Annoying-Orange
Is het dan ook day one als je je xbox in juni gekocht hebt? Is voor release in nl en na release in us, wel met nl account.

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Nindustries schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:54:
[...]

^ this
Iemand dat de OneGuide al eens geprobeert heeft ism een digicorder? :/
Ik alvast nog steeds niet :D
Hier ook day one edition (november 2013)
Duitse import.
Ook niets mogen ontvangen.
Mijn hoofdaccount / adres is echter Nederlands en vermoedelijk zit daar het 'probleem'
MS zou gewoon moeten kijken wie de day one achievement unlocked heeft, of rond launch oline was.
Zou eerlijker zijn.
Limbo ook op 360 gespeeld, een opgepoetste HD versie had best leuk geweest...

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
Chevalric schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:09:
[...]

Ik heb exact hetzelfde. Heb toevallig zonet hierover naar xboxsupport getweet, laat wel weten wat de reactie is.
En de reactie:

Xbox Support ‏@XboxSupport1 11 hours ago
That promotion was only for specific users. If you didn't receive the message, you weren't eligible, I'm afraid. ^ZE

Xbox Live: Chevalric

joey82 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:07:
ik ga strax maar eens mijn kabel vervangen voor een nieuwe,,maakt het nog uit of een cat5 of cat6 internetKabel gebruikt?
Afhankelijk wat je verder in je netwerk hebt hangen, cat6 kan geen kwaad om meteen neer te leggen.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:18
Nope, releaseday 'Day One'. Helemaal niks ontvangen.

• Yaz
Laten we allemaal even vertellen dat we niets hebben gekregen! ik denk dat we sneller zijn als we die ene persoon die wel wat heeft gehad zich even bekend maakt. Kunnen we die allemaal een DM sturen hoe oneens we het er mee zijn en klaar...

Maar voor de mensen die halo spelen is er wel goed nieuws. Een nieuwe patch.
  • Made a change to allow for matches to start once minimum player counts are met, allowing for faster matching times.
  • Made an update to resolve issues that caused false matches to be created, which resulted in a variety of matchmaking issues, including slow matchmaking and bad session starts.
  • Streamlined the process for maintaining party continuity through the matchmaking process.
  • Made an update to the high-level matchmaking flow that will reset lobbies after each match. Moving forward, players and party leaders need to press "B" after the post-game-carnage report, and select a playlist for their next match. This flow is consistent with previous Halo titles.
  • Improved user experience through removal of non-actionable error messages. This will allow for a more seamless matchmaking flow with less interruption and confusion.
  • Improved the post-game experience to fix an issue that could result in a player getting sent to another player’s lobby, rather than returning to the matchmaking screen.

• LuisjeNL
Er zijn ook mensen die dat wel interessant vinden om te horen hoor. Het is nu eenmaal nieuws wat direct met de Xbox te maken heeft.

Lichtpuntje...

• Alamo
Yaz schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:31:Maar voor de mensen die halo spelen is er wel goed nieuws. Een nieuwe patch.
  • Made a change to allow for matches to start once minimum player counts are met, allowing for faster matching times.
  • Made an update to resolve issues that caused false matches to be created, which resulted in a variety of matchmaking issues, including slow matchmaking and bad session starts.
  • Streamlined the process for maintaining party continuity through the matchmaking process.
  • Made an update to the high-level matchmaking flow that will reset lobbies after each match. Moving forward, players and party leaders need to press "B" after the post-game-carnage report, and select a playlist for their next match. This flow is consistent with previous Halo titles.
  • Improved user experience through removal of non-actionable error messages. This will allow for a more seamless matchmaking flow with less interruption and confusion.
  • Improved the post-game experience to fix an issue that could result in a player getting sent to another player’s lobby, rather than returning to the matchmaking screen.
Denk dat we ondertussen wel zeker kunnen concluderen dat dat spel gewoon niet af was. Zonde hoor. Wat een teleurstelling. Blij dat Titanfall in de aanbieding was afgelopen week, daar zit ik nu helemaal in. Werkt bovendien vlekkeloos.

• Ninjetsu NL
Alamo schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:33:
[...]

Denk dat we ondertussen wel zeker kunnen concluderen dat dat spel gewoon niet af was. Zonde hoor. Wat een teleurstelling. Blij dat Titanfall in de aanbieding was afgelopen week, daar zit ik nu helemaal in. Werkt bovendien vlekkeloos.
Inderdaad niet af op MP vlak, de SP ben ik me mateloos mee aan het vermaken :) De MP is ook steeds meer op stoom aan het komen, ik kan nu fatsoenlijk matches vinden which is awesome, beetje jammer dat zo nu en dan ik op Ascention met 13 man FFA speel :+

Wat betreft Titanfall, dat is echt een briljant frantic spel :D

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-11 13:06
Ik ben ook een beetje klaar met de halo "updates" na de eerste update kon ik makkelijk een match vinden, maar de update die daarop volgde lukt het bijna nooit meer. Breng gewoon een goede update uit die het echt verhelpt, ik wil best 2 a 3 weken wachten daarop als het dan ook maar goed werkt.

ik heb trouwens een nat open status.

Momenteel vermaak ik mij goed met de campaign, behalve dat de bug er nog steeds is dat hij niet goed opslaat, ik heb nu dus wel de achievement dat ik two betrayal co-op op legendary heb uitgespeeld maar bij de missions geeft ie aan dat ik hem nog nooit gespeeld heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Pandanl op 04-12-2014 11:58 ]

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:52

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Geachte medetweakers,

In het forumgedeelte hardware en spielerij is een topic geopend voor de ''beste console award''
er wordt gevraagd om te onderbouwen welke console je de beste vind uit een lijst die de tweakers redactie heeft samengesteld. Ik roep uiteraard niet iedereen op om pro Xbox One te gaan spammen. Maar het zou toch leuk zijn als we met onderbouwde argumenten kunnen aantonen dat onze geliefde console helemaal niet slechter / minder / stommer is dan de concurrentie.

Dus mocht je de behoefte voelen om een bijdrage te doen, dan kan dat in uiteraard in dat topic.

• Nipje
justifire schreef op donderdag 04 december 2014 @ 01:02:
Hier ook day one edition (november 2013)
Duitse import.
Ook niets mogen ontvangen.
Mijn hoofdaccount / adres is echter Nederlands en vermoedelijk zit daar het 'probleem'
MS zou gewoon moeten kijken wie de day one achievement unlocked heeft, of rond launch oline was.
Zou eerlijker zijn.
Limbo ook op 360 gespeeld, een opgepoetste HD versie had best leuk geweest...
Ja ze doen volgensmij helemaal niets met die achievement. Ik heb zelf ook een Day One edition console en heb ook niets mogen ontvangen helaas.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Niet voor het een of ander, maar de Europese consument komt bij elk groot Amerikaans bedrijf op het tweede plan. Als je bijvoorbeeld kijkt naar wat voor aanbiedingen Amerikaanse consumenten van MS, Apple, Norton etc. krijgen of goedkoper krijgen dan komen wij er hier maar bekaaid van af helaas....

• Ninjetsu NL
Norton... bleh... vies woord! :+

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Nipje schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:05:
[...]

Ja ze doen volgensmij helemaal niets met die achievement. Ik heb zelf ook een Day One edition console en heb ook niets mogen ontvangen helaas.
Volgens mij doen ze het juist wel aan de hand van die achievement + account location.

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:03
Mr Magic schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:45:
Hitachi Touro S is ook 7200 rpm. Niet in NL te krijgen, maar wel bij amazon.de:

http://www.amazon.de/HGST...words=hitachi+touro+s+1tb
Om mezelf maar even te quoten... :)

Gisteren deze disk binnengekregen van amazon.de en even een testje gedaan met GTA V:

Opstarttijd vanaf interne disk: 1:28
Opstarttijd vanaf externe disk: 1:10

Toch 18 seconden sneller (ongeveer 20%) _/-\o_

Ook het switchen tussen de karakters gaat een stukje vlotter.

• Annoying-Orange
Xbox one en titanfall genomineerd :)

Chrosser schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:03:
Geachte medetweakers,

In het forumgedeelte hardware en spielerij is een topic geopend voor de ''beste console award''
er wordt gevraagd om te onderbouwen welke console je de beste vind uit een lijst die de tweakers redactie heeft samengesteld. Ik roep uiteraard niet iedereen op om pro Xbox One te gaan spammen. Maar het zou toch leuk zijn als we met onderbouwde argumenten kunnen aantonen dat onze geliefde console helemaal niet slechter / minder / stommer is dan de concurrentie.

Dus mocht je de behoefte voelen om een bijdrage te doen, dan kan dat in uiteraard in dat topic.
Het gaat alleen nog maar om de nominatie. Gezien dat alle consoles zijn voor 2014, lijkt het me sterk dat je nog andere dingen kunt nomineren. Stemmen gebeurd uiteindelijk later pas en enige console-discussie zal toch snel de kop in gedrukt worden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• To easy
Noob vraag miss maar kom er echt niet uit. Als ik mijn xbox op een Amerikaanse staat/adres zet en op livecodes US xbox points koop dan kan ik via de store op de xbox games en expansion kopen?
To easy schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:21:
Noob vraag miss maar kom er echt niet uit. Als ik mijn xbox op een Amerikaanse staat/adres zet en op livecodes US xbox points koop dan kan ik via de store op de xbox games en expansion kopen?
Lees nou gewoon even terug......

Het wordt in dit topic echt zo vaak voorgekauwd dat je het alleen maar hoeft door te slikken.

Je vraag 3x kort achter elkaar stellen heef ook helemaal geen zin, bekijk het handleiding van TheVMaster eerst maar eens.

[ Voor 12% gewijzigd door Bullet NL op 04-12-2014 20:43 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• inifiniti
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-11-2022
Na mijn vraag ivm de crew heb ik vandaag forza horizon 2 gekocht... echt de moeite !! Grafisch pareltje.

Ik heb ook Titanfall gekocht met de actie, maar ik krijg het spel niet aan de praat. :/

Elke keer ik online ga krijg ik de boodschap " Connection to server timed out ". Nog mensen die hier last van hebben ? En eventueel een oplossing weten.

heb het reeds opnieuw geinstalleerd... hielp niks.. |:(

Heb er al achter liggen googlen, maar dat zijn allemaal oude topics en voornamelijk oplossingen voor op de PC ivm de grafische settings.

Verwijderd

Pandanl schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:57:
Ik ben ook een beetje klaar met de halo "updates" na de eerste update kon ik makkelijk een match vinden, maar de update die daarop volgde lukt het bijna nooit meer. Breng gewoon een goede update uit die het echt verhelpt, ik wil best 2 a 3 weken wachten daarop als het dan ook maar goed werkt.

ik heb trouwens een nat open status.

Momenteel vermaak ik mij goed met de campaign, behalve dat de bug er nog steeds is dat hij niet goed opslaat, ik heb nu dus wel de achievement dat ik two betrayal co-op op legendary heb uitgespeeld maar bij de missions geeft ie aan dat ik hem nog nooit gespeeld heb.
Daar is toch geen specifieke achievement voor toch? Of bedoel je dat je TB op legendary in coop hebt gedaan voor de doe een level op legendary coop voor een achievement (brohammer volgens mij)? Ik heb namelijk het tegenovergestelde. Heb Forerunner (Halo 4) solo legendary gedaan en kreeg de cheevos voor een level in coop doen. Spel heeft geregistreerd dat ik hem solo heb gedaan. Heb zelfs geen enkel level op legendary coop gedaan en toch de achievement ervoor.

Verder heb ik niet alle aparte cheevos voor skulls en terminals in CE. (Wel allemaal gedaan.) Maar wel de 2 hoofd achievements voor vind alle skulls en terminals. Best raar.

Ook mis ik par time achievements terwijl ik nooit skulls aanzet en wel veel levels binnen de tijd heb.

Toch wel tevreden met mijn aankoop. Heerlijk om te Haloen!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
Heeft iemand hier toevallig een code voor de shadow jago character van de Amerikaanse versie van Killer instinct?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• To easy
Bullet NL schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:38:
[...]

Lees nou gewoon even terug......

Het wordt in dit topic echt zo vaak voorgekauwd dat je het alleen maar hoeft door te slikken.

Je vraag 3x kort achter elkaar stellen heef ook helemaal geen zin, bekijk het handleiding van TheVMaster eerst maar eens.
Ja helaas geen antwoord in het andere topic, maar ik lees het echt wel voor ik reageer. Maar een simpele "ja het werkt zo" gaat er blijkbaar niet van af.

• LuisjeNL
To easy schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:28:
[...]
... Maar een simpele "ja het werkt zo" gaat er blijkbaar niet van af.
JA!

oOo

Lichtpuntje...

Pagina: 1 ... 86 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!