Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:50
To easy schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:28:
[...]

Ja helaas geen antwoord in het andere topic, maar ik lees het echt wel voor ik reageer. Maar een simpele "ja het werkt zo" gaat er blijkbaar niet van af.
Staat toch een duidelijke vermelding in de topic warning over kopen op de US marketplace. De vraag wordt om de pagina gesteld. Het is niet perse persoonlijk jegens jou maar er is toch duidelijke informatie hapklaar beschikbaar gesteld.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
SacreBleu schreef op donderdag 04 december 2014 @ 23:54:
[...]

Staat toch een duidelijke vermelding in de topic warning over kopen op de US marketplace. De vraag wordt om de pagina gesteld. Het is niet perse persoonlijk jegens jou maar er is toch duidelijke informatie hapklaar beschikbaar gesteld.
Ik snap wat jullie bedoelen en ik zou er verder over ophouden. Het is alleen dat ik voor mijzelf niet duidelijk kreeg en dat het zo makkelijk ging om zo games te kopen. Ik was bang geld weg te gooien aan iets doms.

Thanks voor de moeite!
To easy schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 00:04:
[...]

Ik snap wat jullie bedoelen en ik zou er verder over ophouden. Het is alleen dat ik voor mijzelf niet duidelijk kreeg en dat het zo makkelijk ging om zo games te kopen. Ik was bang geld weg te gooien aan iets doms.

Thanks voor de moeite!
Kijk, het is inmiddels zo vaak besproken dat alle "mogelijke" problemen eigenlijk al langs zijn gekomen. Zolang mensen hier vragen neer plempen zonder het te doen valt alles in herhaling.

A. Het is heel simpel,
B. Als je gewoon stap voor stap doet wat er wordt besproken is er niets aan de hand.
C. Gewoon doen.
D. Niet vragen gaan stellen die al tig keer zijn langsgekomen, gewoon even je vraag opzoeken in dit topic ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op donderdag 04 december 2014 @ 01:02:

Limbo ook op 360 gespeeld, een opgepoetste HD versie had best leuk geweest...
LOL, Je weet dat Limbo een game is in zwart-wit ? Maare, ik heb hem ook niet gehad. Je kunt daar wel over gaan janken, maar je weet dat je als early adopter vaak buiten de boot valt.....Jammer maar ik lig er niet wakker van.

XBL: MRE Inc

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11 12:00
Limbo is nu beschikbaar in marketplace voor €9.99

https://store.xbox.com/nl...b0-46c9-bd04-0d4bb5921d6a

Xbox Live: MarkH

• Alamo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:24
MRE-Inc schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 08:03:
[...]Je kunt daar wel over gaan janken, maar je weet dat je als early adopter vaak buiten de boot valt.....Jammer maar ik lig er niet wakker van.
Haha, die is mooi. Deze actie is juist voor de early adopters.

• MRE-Inc
  • Laatst online: 16:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Alamo schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:19:
[...]

Haha, die is mooi. Deze actie is juist voor de early adopters.
Ja maar voor de early adopters in de landen waar de X1 als eerste gereleased is. Velen hier hebben via Microsoft Duitsland de X1 geimporteerd eind 2013. Die vallen voor mij wel onder de early adopters, maar MS denkt daar anders over.

XBL: MRE Inc

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
MRE-Inc schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:53:
[...]

Ja maar voor de early adopters in de landen waar de X1 als eerste gereleased is. Velen hier hebben via Microsoft Duitsland de X1 geimporteerd eind 2013. Die vallen voor mij wel onder de early adopters, maar MS denkt daar anders over.
De aktie is duidelijk.

1) Je account moet in een land geregistreerd staan dat een launch-land was. NL is dat niet.
2) Je moet in het eerste weekend 10 uur hebben gespeeld.

Voldoe je niet aan de voorwaarden dan krijg je geen Limbo. Kunnen we het nu laten rusten? Stelletje hollanders ;)

Gamertag: YazNL

• SacreBleu
Ik heb toch maar de knoop doorgehakt en MCC gekocht. Ik ben helemaal niet zo'n Halo fan maar wilde het toch een kans geven.

Het eerst wat me opviel toen ik Halo speelde is hoe erg we nu aan het handje worden gehouden wat betreft level design. Tot-nu-toe is het me erg meegevallen. Het is geen instant-classic voor mij, maar ik kan me hier wel mee vermaken.

Vanmiddag moet ik maar eens een extra controller halen. Dan kan ik eens splitscreen coopen. Iemand daar al ervaring mee? Of proberen jullie MCC zoveel mogelijk te vermijden?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11 11:37
SacreBleu schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:06:
Ik heb toch maar de knoop doorgehakt en MCC gekocht. Ik ben helemaal niet zo'n Halo fan maar wilde het toch een kans geven.

Het eerst wat me opviel toen ik Halo speelde is hoe erg we nu aan het handje worden gehouden wat betreft level design. Tot-nu-toe is het me erg meegevallen. Het is geen instant-classic voor mij, maar ik kan me hier wel mee vermaken.

Vanmiddag moet ik maar eens een extra controller halen. Dan kan ik eens splitscreen coopen. Iemand daar al ervaring mee? Of proberen jullie MCC zoveel mogelijk te vermijden?
MCC vermijden is voor mij niet echt een optie, want die-hard Halo-fan, maar ik zie niet in waarom je Halo: MCC sowieso zou vermijden.
Ja, als je alleen multiplayer wil spelen, dan zou ik nog even wachten met de aankoop aangezien 343i nog bezig is om dat recht te trekken. Maar de singleplayer is prima te doen en ondanks dat ik alle Halo's al meerdere keren doorlopen heb, blijft het een genot om deze weer overnieuw te spelen. Zeker de remasters van CE en H2 :Y

• Yaz
SacreBleu schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:06:

Probeer je vooral te laten verzuipen in het verhaal. Luister naar de dingen die de grunts zeggen. En verplaats jezelfd vooral even 12 jaar terug en kijk er ook met die ogen naar. Het was en is echt een grens verleggend spel. Er is ook veel lore te vinden over Halo buiten het spel. Check ook vooral http://halo.wikia.com/wiki/Main_Page eens. Zo kwam ik er pas recentelijk achter dat de Hunters en Scarab tanks "Type-47 Ultra Heavy Assault Platform" hetzelfde wezen zijn. Hoe dat zit, check de wiki :)

Level design vind ik redelijk straight forward. Soms even zoeken omdat er wel eens een deur op een rare plek zit maar verder. Waar je heem moet is eigenlijk altijd wel verlicht met lampen enzo.

Splitscreen doe ik regelmatig met mijn zoontje. Die vind het echt fantastisch en speelt het ook regelmatig. Het liefst samen. Erg leuk. Je kan op die manier volgens mij ook online spelen. Dat is helemaal pret, zeker in 2v2 matches.

Voeg me overigens gerust toe als follower. Co-op is leuker met 4 man op legendary en we komen vaak tekort. Dus doe mee zou ik zeggen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Yaz op 05-12-2014 10:24 ]

• Ninjetsu NL
Yaz schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:18:
[...]

Probeer je vooral te laten verzuipen in het verhaal. Luister naar de dingen die de grunts zeggen. En verplaats jezelfd vooral even 12 jaar terug en kijk er ook met die ogen naar. Het was en is echt een grens verleggend spel. Er is ook veel lore te vinden over Halo buiten het spel. Check ook vooral http://halo.wikia.com/wiki/Main_Page eens. Zo kwam ik er pas recentelijk achter dat de Hunters en Scarab tanks "Type-47 Ultra Heavy Assault Platform" hetzelfde wezen zijn. Hoe dat zit, check de wiki :)

Level design vind ik redelijk straight forward. Soms even zoeken omdat er wel eens een deur op een rare plek zit maar verder. Waar je heem moet is eigenlijk altijd wel verlicht met lampen enzo.

Splitscreen doe ik regelmatig met mijn zoontje. Die vind het echt fantastisch en speelt het ook regelmatig. Het liefst samen. Erg leuk. Je kan op die manier volgens mij ook online spelen. Dat is helemaal pret, zeker in 2v2 matches.
Inderdaad wat Yaz zegt, de lore is echt fantastisch... als je interesse hebt zou ik ook zeker de boeken lezen omdat dan heel veel op zn plaats valt :)
De NightFall serie is ook een leuk extraatje en ondanks dat MP nog niet naar behoren werkt kan je 2v2 bijv wel gewoon in customs doen :)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ook maar Halo gekocht. Voor 39,95 kan ik hem niet laten liggen :p Farcry 4 en de Crew liggen voor 34,- voor het oprapen. 2 jaar niet echt gegamed, maar inmiddels het verzamelvirus weer te pakken :+

Wel jammer dat ik CoD nog op disc heb gekocht, denk dat dat toch de laatste is. Op de HD is toch een stuk makkelijker.

EDIT: Stel ik verkoop de disc van CoD en koop hem digitaal. Snapt de Xbox One dat, of gaat hij hem gewoon opnieuw installeren?

[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 05-12-2014 10:46 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:59
PWM schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:43:
Ook maar Halo gekocht. Voor 39,95 kan ik hem niet laten liggen :p Farcry 4 en de Crew liggen voor 34,- voor het oprapen. 2 jaar niet echt gegamed, maar inmiddels het verzamelvirus weer te pakken :+

Wel jammer dat ik CoD nog op disc heb gekocht, denk dat dat toch de laatste is. Op de HD is toch een stuk makkelijker.

EDIT: Stel ik verkoop de disc van CoD en koop hem digitaal. Snapt de Xbox One dat, of gaat hij hem gewoon opnieuw installeren?
Euh, misschien heb ik het gemist... :$ Maar Far Cry 4 voor 39,95?? Waar, als ik vragen mag? :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Yaz
PWM schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:43:

Dit snapt hij. Zonder opnieuw te installeren kan je gewoon verder. Ideaal.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:54

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Hey, het is weer update tijd blijkbaar. Start de console net en krijg een update binnen. Kan alleen de release notes niet vinden? (en nee ik zit niet in het preview programma dus dit is een normale update)

Xbox Live ID:Notna8310

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Notna schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:14:
Hey, het is weer update tijd blijkbaar. Start de console net en krijg een update binnen. Kan alleen de release notes niet vinden? (en nee ik zit niet in het preview programma dus dit is een normale update)
Hmm kan zijn dat ik die gisteravond ook heb gekregen. Heb mijn Xbox nu een week en hij wou niet uit, even snel googlen en bleek dat hij wat aan het downloaden was. Even later startte hij weer op en kon ik hem zonder probleem afsluiten :P

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Vandaag eerste keer gehad dat "Xbox On" commando van de eerste keer werkte. Ik zei het met een zwaardere stem dan normaal, waardoor mijn accent denk ik ook anders was. Goed om te weten, dat het toch werkt :)

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Normaal gezien staan hier de updates:

http://support.xbox.com/e...m-update-operating-system

• Ninjetsu NL
X-Fighter schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:54:
Vandaag eerste keer gehad dat "Xbox On" commando van de eerste keer werkte. Ik zei het met een zwaardere stem dan normaal, waardoor mijn accent denk ik ook anders was. Goed om te weten, dat het toch werkt :)
Hm, beter dat de succes-rate van die command is opgeschroefd :) Bij mij werkte die al vrij goed maar dat zal inderdaad wel aan het accent liggen... :+

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11 05:58

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ninjetsu NL schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:56:
[...]

Hm, beter dat de succes-rate van die command is opgeschroefd :) Bij mij werkte die al vrij goed maar dat zal inderdaad wel aan het accent liggen... :+
Ze zouden het gewoon eens vrij moeten geven voor NL regio. Wat een onzin zeg dat je je regio aan moet passen om Engels te kunnen praten tegen je spullen. Echt een MS dingetje, doen ze met Windows Phone/Cortana exact hetzelfde 8)7

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Verwijderd

Ik heb de Non-Preview Update net ook geinstalleerd.

• Nindustries
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-10 14:29
Hhhhm, meer DVR updates. Iemand die OneGuide actief gebruikt?

~ beware of misinformation.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Die nieuwe update fixed een paar party chat bugs en onder de motorkap

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Nindustries schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:44:
Hhhhm, meer DVR updates. Iemand die OneGuide actief gebruikt?
Ik wacht nog altijd op het moment dat een Engelse taal mogelijk maakt terwijl de locatie op Nederland staat :'(

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
'Na het nieuws dat Street Fighter V alleen uitkomt voor de PS4 en PC is nu ook naar buiten gelekt dat er een opgepoetste versie zal worden uitgebracht van Street Fighter IV voor de Xbox One en de WII U.

Als reden geeft de ontwikkelaar aan dat deze consoles niet de kracht hebben om de nieuwste telg in de reeks goed weer te geven. Om onze fans op deze platformen toch van deze franchise te laten meegenieten hebben we gekozen voor deze oplossing'

Pffff.....mooi balen dit! -O-

PSN: Oldzkoel

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

power_user schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 22:14:
'Na het nieuws dat Street Fighter V alleen uitkomt voor de PS4 en PC is nu ook naar buiten gelekt dat er een opgepoetste versie zal worden uitgebracht van Street Fighter IV voor de Xbox One en de WII U.

Als reden geeft de ontwikkelaar aan dat deze consoles niet de kracht hebben om de nieuwste telg in de reeks goed weer te geven. Om onze fans op deze platformen toch van deze franchise te laten meegenieten hebben we gekozen voor deze oplossing'

Heb je bron ?? Lijkt me meer een hele vroege (late kan ook :p )1 april grap. Tuurlijk puur op power is de ps4 sterker maar niet zo erg, klinkt meer als een slinkse manier van laten lijken alsof sf v echt exclusive is voor pc en ps4 ipv timed.
En dan 6maanden lat3r poef nee toch gewoon krachtig genoeg etc...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Klinkt als een kutsmoes van een luie ontwikkelaar en ontwetende marketingafdeling.

Anyways, het is voor mij geen titel die interessant is. Plus dat de X1 toch al een prima (exclusieve) fighter heeft. Liever Lara Croft dan SF5 imo.

Ik vind het verder wel grappig. Toen Tomb Raider (tijdelijk) exclusief ging worden, werd er moord en brand geschreeuwt en hier kraait geen haan naar :>

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 05-12-2014 23:09 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:35
Martinspire schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 23:08:
Klinkt als een kutsmoes van een luie ontwikkelaar en ontwetende marketingafdeling.

Anyways, het is voor mij geen titel die interessant is. Plus dat de X1 toch al een prima (exclusieve) fighter heeft. Liever Lara Croft dan SF5 imo.

Ik vind het verder wel grappig. Toen Tomb Raider (tijdelijk) exclusief ging worden, werd er moord en brand geschreeuwt en hier kraait geen haan naar :>
Omdat het weer een remake is van SF4 is en TR hopelijk een nieuwe game :P

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:13
Inmiddels is het voor mij ook niet meer mogelijk om met mijn cc in de US store/website te betalen,
zit nu op offgamers te kijken maar een giftcard van 60 dollar is daar iets over de 50euro (mede door de 1,32 die je extra moet betalen voor paypal of cc betalingen)

Mits ik hier iets verkeerd doe betekend dit dus eigenlijk dat het de moeite dus niet echt mee waard is aangezien bij de MM games vaak 55 euro kosten en deze dus weer verkoopbaar zijn.
behalve dan dat het makkelijk is dat het op de hdd staat zonder dat je een disk hoeft te wisselen

• SacreBleu
Yaz schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:18:
[...]

Voeg me overigens gerust toe als follower. Co-op is leuker met 4 man op legendary en we komen vaak tekort. Dus doe mee zou ik zeggen :)
Ik ga je zometeen even toevoegen :). Tweede controller is inmiddels in het bezit. Ook maar twee battery packs gehaald. Jammer dat dát anno 2014 los gekocht moet worden. Maar daarentegen is het kabeltje wel een stuk langer dan het dingetje van de PS4.

Direct coop even geprobeerd. Halo 1 is echt superleuk in splitscreen. Maar Halo 3 en Halo 4 is écht rampzalig, zwarte randen?! Teh fok! Dat had écht wel wat netter gemogen op de Xbox One.
Ninjetsu NL schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:13:
[...]

MCC vermijden is voor mij niet echt een optie, want die-hard Halo-fan, maar ik zie niet in waarom je Halo: MCC sowieso zou vermijden.
Ja, als je alleen multiplayer wil spelen, dan zou ik nog even wachten met de aankoop aangezien 343i nog bezig is om dat recht te trekken. Maar de singleplayer is prima te doen en ondanks dat ik alle Halo's al meerdere keren doorlopen heb, blijft het een genot om deze weer overnieuw te spelen. Zeker de remasters van CE en H2 :Y
Ik zal me eens inlezen. Heb wel de trilogie gelezen (yep, de boeken) en die vond ik wel te pruimen. Daar worden Spartans alleen ietjes anders neergezet dan wat je daadwerkelijk doet in de game. Het waren in de boeken meer tactische commando's en dat komt in het spel niet echt naar voren, daar ben je een wandelende tank.
power_user schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 22:14:

Dat is even flink kak, zeg! Ook vette onzin, trouwens. Zoveel doet de Xbox One niet onder aan de PS4 en ik verwacht dat doordat de Kinect nu optioneel is dat die 10% dat gat nóg kleiner gaat maken. Volgens mij is het verschil tussen Xbox One en PS4 niet veel groter dan PS3 en 360.

Niet lullig bedoeld, maar wat ben ik blij dat ik gewoon alle drie de consoles heb staan. Zal mij een rotzorg zijn wanneer een ontwikkelaar lastig doet. Maar balen wanneer je niet het geld (ervoor over) hebt om de andere console óók aan te schaffen.

[ Voor 18% gewijzigd door SacreBleu op 05-12-2014 23:54 ]

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:18
Tomb Raider X1 exclusive > Doods dreigementen naar de devs vanuit de PS4 fanbase. MS maakt gamen kapot, hele media schreeuwt moord en brand.

SF PS4 exclusive > zelfde fanbase: pure business.

Enige waar ik dus niet tegen kan is hypocrisie. SF boeit me niet zo erg, ik hoop alleen dat we eens gaan kappen met fanboy gedrag.

• Rossi46
  • Laatst online: 21:59
Martinspire schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 23:08:

Ik ga ook zeker de nieuwe Tomb Raider direct kopen. Al is het maar om de developer te steunen :+

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Grindtegel
  • Laatst online: 00:00
schumi1986 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 23:24:
Inmiddels is het voor mij ook niet meer mogelijk om met mijn cc in de US store/website te betalen,
zit nu op offgamers te kijken maar een giftcard van 60 dollar is daar iets over de 50euro (mede door de 1,32 die je extra moet betalen voor paypal of cc betalingen)

Mits ik hier iets verkeerd doe betekend dit dus eigenlijk dat het de moeite dus niet echt mee waard is aangezien bij de MM games vaak 55 euro kosten en deze dus weer verkoopbaar zijn.
behalve dan dat het makkelijk is dat het op de hdd staat zonder dat je een disk hoeft te wisselen
Giftcard online kopen in de microsoftstore, geen rare omreken kosten ofzo en geen tax als je alaska aanhoudt als adres. De code krijg je binnen een paar secondes. Werkt perfect

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Grindtegel schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 01:41:
[...]

Giftcard online kopen in de microsoftstore, geen rare omreken kosten ofzo en geen tax als je alaska aanhoudt als adres. De code krijg je binnen een paar secondes. Werkt perfect
Of je gaat naar crazygametime.com en betaald $47,49 omgerekend 38,35 voor een $50 kaartje, en je kan gewoon met PayPal betalen zonder extra kosten. Als je 2x $25 dollar doet krijg je met de code BUY2 nog eens 3% extra korting dan kom je op $46,07 omgerekend 37,40 uit voor $50.
Streetfighter V super ulimate turbo arcade championship edition zal heus ook wel op de xbox uitkomen.
Baal ook van dit nieuws al Streetfighter fan van het eerste uur.
SF IV heb ik kapot gespeeld op de 360 en aangezien de animaties van SF V hier grotendeels op gebaseerd zijn is SF IV voor de xbox hier meer dan welkom.
Tot die tijd : Mortal Kombat X
Gaan we daar maar wat meer op focussen.
Hoop stiekem nog op een King of Fighters of Raven.
Als MS Eternal Champions of Primal Rage als exclusive zou regelen geven ze Sony het nakijken.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-11 10:54
Ik overweeg een headset te kopen voor mijn ps4. Mijn oog is gevallen op de Turtle Beach Stealth 400.
Iemand ervaringen mee?

• Notna

Notna

Where are you?®

Hmm, met de update van gisteren is de coilwhine weer terug gekimen in de console. Maar nu ook tijdens gamen en niet alleen in het menu. Beetje jammer.

Meer mensen hier last van?

• SacreBleu
Silversin schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 01:13:
Tomb Raider X1 exclusive > Doods dreigementen naar de devs vanuit de PS4 fanbase. MS maakt gamen kapot, hele media schreeuwt moord en brand.

SF PS4 exclusive > zelfde fanbase: pure business.

Enige waar ik dus niet tegen kan is hypocrisie. SF boeit me niet zo erg, ik hoop alleen dat we eens gaan kappen met fanboy gedrag.
Ho ho. Het is voornamelijk één persoon die dat doet. Er zijn genoeg PS4 eigenaren die het er niet mee eens zijn. Je moet niet gaan stoken. :+
Veel PS4 eigenaren voelde zich verheven boven XBOne eigenaren, maargoed, de vorige generatie waren de rollen omgedraaid, toen was de 360 de shit. Spellen zager er iets mooier uit. Nieuwe IP's die uitkwamen als exclusives. Lekker laten gaan. Laat die mensen trots zijn op hun PS4, wat kan jou het nou bekorren?

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:40

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Notna schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 08:23:
Hmm, met de update van gisteren is de coilwhine weer terug gekimen in de console. Maar nu ook tijdens gamen en niet alleen in het menu. Beetje jammer.

Meer mensen hier last van?
Heb geen last van coilwhine, maar xbox is al 4 keer gecrasht na de update.

Voorheen nog geen een keer. Hij loopt helemaal vast en kan niks doen, alleen harde reset helpt ;(

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-11 16:37

CerandoX.nl

Vides

Ik zit er aan te denken te switchen naar Xbox One. Ik erger mij op dit moment ontzettend aan het langzame OS van de PS4, zoals de Store die pas na 5 minuten laadt en het langzaam openen van de party chat. Ik zag in filmpjes dat het OS van de Xbox One lekker snel is. Klopt dit of lopen als jullie als Xbox-eigenaren tegen soortgelijke problemen aan die ik net noem?

Het maakt mij overigens niet uit of de Xbox One minder krachtig is dan de PS4 of dat SFV niet komt. De ervaring moet gewoon vloeiend zijn en voor beide consoles valt wat te zeggen qua games.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:13
Grindtegel schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 01:41:
[...]

Zo heb ik het vannacht idd gedaan, werkt perfect geen extra kosten en idd de code meteen ontvangen :)
BoomTree schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 02:08:
[...]

Of je gaat naar crazygametime.com en betaald $47,49 omgerekend 38,35 voor een $50 kaartje, en je kan gewoon met PayPal betalen zonder extra kosten. Als je 2x $25 dollar doet krijg je met de code BUY2 nog eens 3% extra korting dan kom je op $46,07 omgerekend 37,40 uit voor $50.
De volgende keer ga ik dit ook eens proberen,werkt die code buy2 altijd?

[ Voor 12% gewijzigd door schumi1986 op 06-12-2014 09:40 ]

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
CerandoX.nl schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 09:29:
Ik zit er aan te denken te switchen naar Xbox One. Ik erger mij op dit moment ontzettend aan het langzame OS van de PS4, zoals de Store die pas na 5 minuten laadt en het langzaam openen van de party chat. Ik zag in filmpjes dat het OS van de Xbox One lekker snel is. Klopt dit of lopen als jullie als Xbox-eigenaren tegen soortgelijke problemen aan die ik net noem?

Het maakt mij overigens niet uit of de Xbox One minder krachtig is dan de PS4 of dat SFV niet komt. De ervaring moet gewoon vloeiend zijn en voor beide consoles valt wat te zeggen qua games.
Ik heb zowel met de PS4 als met de Xbox One geen enkel probleem met de OS wat betreft performance. Alle dingen die jij op de PS4 noemt heb ik niet op de PS4 noch op de Xbox One....

• PWM
  • Niet online

PWM

US lijkt nu permanente prijsdrop te hebben gekregen naar 349,- (bundle met games). Benieuwd of EU volgt voor de kerst.

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41

Bij mij komt het ook wel eens voor dat de store, het versturen van berichten en het party gedeelte wat langzaam zijn. Realiseer je wel dat de Xbox One ook echt niet altijd snel is. Er zijn genoeg elementen binnen de Xbox One interface welke ook traag zijn. Ik heb zelf beide consoles en alleen om de reden die jij noemt zou ik zelf niet switchen. Kijk naar de exclusives en kies de console waar voor jou de leukste games op uit zullen komen :)

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-11 13:53
Ik zit er aan te denken om Halo Master Chief collection te halen, maar als ik op Amazon.de kijk twijfel ik toch of de remaster er wel echt zo goed uit ziet als de plaatjes doen vermoeden? Het verschil in kwaliteit is dermate groot, dat kan toch bijna niet mogelijk zijn voor gewoon een geremasterde game?

Ik doel dan op de plaatjes uit de volgende link: http://www.amazon.de/Halo...=8-2&keywords=halo+master

Heeft iemand de game en kan diegene bevestigen dat het er zo uit ziet als op de afbeelding? Zou wel heel gaaf zijn, al zou ik het ook wel leuk hebben gevonden echt de oldschool versie van Halo 1 / 2 te kunnen spelen maar dan met de One, de 360 games heb ik destijds verkocht geloof ik.

Ik heb dit jaaaren terug met een maat van me helemaal blauw gespeeld via Splitscreen, vooral Halo 2 en ik wil graag de herinneringen terughalen. Nu hoeft de game er voor mij eigenlijk niet veel beter uit te zien, maar volgens mij zijn die plaatjes bij Amazon gewoon fake? Vooral de vergelijking met de donker gekleurde militair, het verschil is daar echt absurd groot.

Edit: Sowieso nog even zoeken waar ik hem ga halen. AC Unity heb ik voor €19,97 op de kop weten te tikken op Ebay na verkoop van Black Flag digital code (waren twee losse codes tezamen aangeboden, Black Flag had ik al). Een soortgelijke aanbieding voor Halo straks is natuurlijk ook wel leuk. Desnoods wacht ik nog een maandje of twee.

[ Voor 26% gewijzigd door Royeboi op 06-12-2014 12:01 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Verwijderd

Die militair en dat rare mannetje uit de council zien er zo uit in cutscenes. De cutscenes zien er wel echt zo uit als de plaatjes doen vermoeden. In-game is wat minder glansrijk als in de plaatjes. Als in: er is minder glans.

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
justifire schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 02:22:
Streetfighter V super ulimate turbo arcade championship edition zal heus ook wel op de xbox uitkomen.
Baal ook van dit nieuws al Streetfighter fan van het eerste uur.
SF IV heb ik kapot gespeeld op de 360 en aangezien de animaties van SF V hier grotendeels op gebaseerd zijn is SF IV voor de xbox hier meer dan welkom.
Tot die tijd : Mortal Kombat X
Gaan we daar maar wat meer op focussen.
Hoop stiekem nog op een King of Fighters of Raven.
Als MS Eternal Champions of Primal Rage als exclusive zou regelen geven ze Sony het nakijken.
eternal champions _/-\o_ zo dan gaan we echt terug in de tijd zeg, dat waren nog eens tijden, wat ikzelf heel erg mis zijn die sidescrolling arcade beat em ups: streets of rage/final fight type games.

heb de jaren 90 in de speelhallen doorgebracht, maar eerlijk gezegd was ik na 10 jaar lang SF de boel een beetje zat, toen eindelijk SF3 uitkwam ben ik er mee gestopt. SF5 kan mij dus helemaal niet bekoren en vind het helemaal niet erg als het niet voor de XB1 zou uitkomen. Zelfde heb ik met de Mortal Kombats en Killer Instincts. Als er weer een nieuwe deel uitkomt denk ik bij mezelf: waarom nou toch? Laat die oude glorie games met rust en maak wat nieuws?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Jamender
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-11 12:46
Hallo medetweakers,

Ik kwam zojuist de site https://boxeddeal.com/ tegen. Hier is Forza 5 voor 15 Dollar te koop. Als je forza 5 koopt krijg je een code toegstuurd. Kan ik deze code dan gebruiken op mijn volledige nederlandse xbox/account ? En heeft iemand ervaringen met de website ?

Mvg,

Jasper

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Werkt gewoon, site ziet er amateuristisch uit als je het mij vraagt.

Daarnaast waar blijft de review van Halo MCC op tweakers of krijgen alleen gesponsorde spellen een review?

[ Voor 3% gewijzigd door harrytasker op 06-12-2014 15:41 ]

• SacreBleu
Jamender schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 14:34:
Hallo medetweakers,

Ik kwam zojuist de site https://boxeddeal.com/ tegen. Hier is Forza 5 voor 15 Dollar te koop. Als je forza 5 koopt krijg je een code toegstuurd. Kan ik deze code dan gebruiken op mijn volledige nederlandse xbox/account ? En heeft iemand ervaringen met de website ?

Mvg,

Jasper
Ik heb hem gisteren zelf daar gekocht. Kreeg na het betalen met Paypal direct de code. Via xbox.com ingewisseld en kon direct downloaden.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Ik had een launch PS4 welke ik na 7 maanden heb ingeruild voor een Xbox One.
Juist het OS was bij mij het eerste wat me positief verraste.

Het OS op de One voelt degelijk en is lekker snel, zeker als je van het logge Ps4 menu komt is het een hele verademing.

Ook werkte het verder gamen na StandBy een heel stuk beter op de One maar dit kan natuurlijk op de PS4 al opgelost zijn inmiddels.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

OS van de One snel? Dan moet die van de PS4 wel heel traag zijn. Ik vind die van de One echt enorm traag. Duurt standaard 3 seconden om friends te laden in Home. Op Snap is het eerder 10 seconden. Achievements snappen duurt ook erg lang. Allemaal niet onverkomelijk maar snel is het allerminst.

Edit: gamen uit standby gaat hier wel vlekkeloos. Dat is echt a la seconde. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2014 00:53 ]

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

Na lang twijfelen tussen een PS4 en XBone, ook een Xbox One gekocht bij CoolBlue (Assasin's Creed bundel). Komt vandaag (zondag) binnen.
Hopelijk is het de 399 waard?

[ Voor 13% gewijzigd door Ttje op 07-12-2014 01:04 ]

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-10 14:29
Is het echt confirmed dat SF5 alleen op PS4 komt?
SF4 helemaal kapot gespeeld op de X360.
En daarvoor natuurlijk SF2 enz.

Sowieso eerst MK 10

Want dan wordt dat voor mij de eerste reden om een PS4 erbij te halen.

Wilde hem in principe al omdat PES2015 er beter op liep, maar dat was nog te rechtvaardigen omdat ik deze toch gewoon kon spelen op de de Xbox one.
Voor de rest zijn er totaal geen spellen die mij boeien op de PS4 en de controller vind ik ook niet meer lekker, wat in principe best raar is want ik heb wel 100-en uren gespeeld op de PS1 en PS2.

Maar goed......

SF5 dus alleen op PS4?

Als iemand daar een bron van heeft zie ik die graag en dan niet dat filmpje, maar dat Capcom echt heeft gezegd dat hij sowieso niet op de Xbox One komt.

Edit: Laat maar heb het al gevonden :'( Daar gaat mijn zuurverdiende centjes! :(
"PlayStation 4 will be the only console Street Fighter 5 ever appears on," said Boyes.

This was quite a shocker, as many people, ourselves included, had assumed this would be a timed exclusive, but as it turns out, this game will never see the light of day on another console — not even Sony's PlayStation 3.
en
"Street Fighter 5 will be built from the ground up for PlayStation," added Boyes. "We partnered with Capcom on the development of Street Fighter 5, we're working together to make Street Fighter the ideal game for console."
Bron : http://www.eventhubs.com/

[ Voor 31% gewijzigd door henkyyyyyyy op 07-12-2014 09:10 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• PWM
  • Niet online

PWM

Kan je een lijstje geven van andere games waar dat over gezegd is ;)

Standby van de One even gemeten : 17.7w. Omgerekend dus per jaar (uitgaande van 0.22 per Kwh) dus 34 euro voor de Standby optie. Dat is best een hoop :p
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 00:52:
OS van de One snel? Dan moet die van de PS4 wel heel traag zijn. Ik vind die van de One echt enorm traag. Duurt standaard 3 seconden om friends te laden in Home. Op Snap is het eerder 10 seconden. Achievements snappen duurt ook erg lang. Allemaal niet onverkomelijk maar snel is het allerminst.

Check je poortsettings eens in je router, het langzaam laden van content of friendlist informatie kan duidelijk op poortsettings die niet helemaal goed staan.
PWM schreef op zondag 07 december 2014 @ 09:28:

Standby van de One even gemeten : 17.7w. Omgerekend dus per jaar (uitgaande van 0.22 per Kwh) dus 34 euro voor de Standby optie. Dat is best een hoop :p
Het lijkt een hoop, maar voor die 34 euro krijg je ook een boel terug!
Voornamelijk tijd, en aangezien tijd geld is kan het in sommige gevallen wel eens voordeliger zijn ;)
Aan de andere kant, niemand verplicht je tot het gebruik maken van instant-on.

[ Voor 31% gewijzigd door Bullet NL op 07-12-2014 10:28 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

henkyyyyyyy schreef op zondag 07 december 2014 @ 09:01:
Maar goed......

SF5 dus alleen op PS4?
Zelf ben ik niet van de fighter games, dus zal het niet missen. Het is wel jammer voor fighter liefhebbers die er naar uit keken. Gelukkig is dit topic in ieder geval niet ontploft zoals met Tomb Raider wel het geval was. :)

Gisteren Dragon Age Inquisition helemaal gecomplete. Wat een tof spel is dat zeg. De battles op nightmare difficulty waren echt zo ontzettend tof. Seconde voor seconde in de tactical cam je party members aansturen. Uiteindelijk heb ik wel een beetje spijt gehad dat ik voor de OP specialisation class had gekozen voor de Mage. Ik kon daarna gewoon een High Dragon op nightmare in mijn eentje tanken. :) Maar als ik die class niet had, kon ik nightmare denk ik niet uitspelen, of ik moest dan zoveel levelen dat het niet meer leuk zou zijn.

Daarnaast Thomas was alone uitgespeeld. Leuke puzzelplatformer. Een aanradertje, zeker voor dat geld.

Gisteren ook maar Metro Last Light gekocht in de aanbieding. Die bewaar ik voor de kerstvakantie :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

uchiha tijntje schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:30:
[...]

Zelf ben ik niet van de fighter games, dus zal het niet missen. Het is wel jammer voor fighter liefhebbers die er naar uit keken. Gelukkig is dit topic in ieder geval niet ontploft zoals met Tomb Raider wel het geval was. :)

Gisteren Dragon Age Inquisition helemaal gecomplete. Wat een tof spel is dat zeg. De battles op nightmare difficulty waren echt zo ontzettend tof. Seconde voor seconde in de tactical cam je party members aansturen. Uiteindelijk heb ik wel een beetje spijt gehad dat ik voor de OP specialisation class had gekozen voor de Mage. Ik kon daarna gewoon een High Dragon op nightmare in mijn eentje tanken. :) Maar als ik die class niet had, kon ik nightmare denk ik niet uitspelen, of ik moest dan zoveel levelen dat het niet meer leuk zou zijn.

Daarnaast Thomas was alone uitgespeeld. Leuke puzzelplatformer. Een aanradertje, zeker voor dat geld.

Gisteren ook maar Metro Last Light gekocht in de aanbieding. Die bewaar ik voor de kerstvakantie :)
Mooi op tijd klaar voor de DLC van Destiny, we missen je ! :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Haha, wie weet :) ik wil de raid eigenlijk sowieso nog wel een keer op hard spelen. Dat heb ik nog niet gedaan.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

henkyyyyyyy schreef op zondag 07 december 2014 @ 09:01:
Is het echt confirmed dat SF5 alleen op PS4 komt?
SF4 helemaal kapot gespeeld op de X360.
En daarvoor natuurlijk SF2 enz.

Sowieso eerst MK 10

Want dan wordt dat voor mij de eerste reden om een PS4 erbij te halen.

Wilde hem in principe al omdat PES2015 er beter op liep, maar dat was nog te rechtvaardigen omdat ik deze toch gewoon kon spelen op de de Xbox one.
Voor de rest zijn er totaal geen spellen die mij boeien op de PS4 en de controller vind ik ook niet meer lekker, wat in principe best raar is want ik heb wel 100-en uren gespeeld op de PS1 en PS2.

Maar goed......

SF5 dus alleen op PS4?

Als iemand daar een bron van heeft zie ik die graag en dan niet dat filmpje, maar dat Capcom echt heeft gezegd dat hij sowieso niet op de Xbox One komt.

Edit: Laat maar heb het al gevonden :'( Daar gaat mijn zuurverdiende centjes! :(

[...]

en

[...]

Bron : http://www.eventhubs.com/
Zoals gezegd, dit gaat over SF5 vanilla, de ultra turbo EX hyper arcade championship edition zal ook best wel op de One komen.
Snap die statement van Boyes zowiezo niet helemaal, aangezien SF5 ook gewoon op PC uitkomt en dus niet enkel op PS4

Daarnaast schijnt SFIV wel naar de One te komen, waarschijnlijk in een opgepoetst jasje.
Als ze die tegen een leuke prijs wegzetten incl alle updates en dlc ben je daarmee waarschijnlijk beter uit dan met SF5 de eerste jaren qua gameplay en balance.

Dan is er ook nog Tekken X Streetfighter in ontwikkeling wat best interressant kan zijn (al heeft 2.5d mijn voorkeur laatste jaren)

Eerst maar eens uitkijken naar 14 April :9~

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-11 17:44
justifire schreef op zondag 07 december 2014 @ 12:13:
[...]

Zoals gezegd, dit gaat over SF5 vanilla, de ultra turbo EX hyper arcade championship edition zal ook best wel op de One komen.
Snap die statement van Boyed zowieso niet helemaal, aangezien SF5 ook gewoon op PC uitkomt en dus niet enkel op PS4

Daarnaast schijnt SFIV wel naar de One te komen, waarschijnlijk in een opgepoetst jasje.
Als ze die tegen een leuke prijs wegzetten incl alle updates en dlc ben je daarmee waarschijnlijk beter uit dan met SF5 de eerste jaren qua gameplay en balance.

Dan is er ook nog Tekken X Streetfighter in ontwikkeling wat best interressant kan zijn (al heeft 2.5d mijn voorkeur laatste jaren)

Eerst maar eens uitkijken naar 14 April :9~
[video]
Juist! Dit ventje neemt een snipperdag of twee en gaat alle characters in MK gruwelijk ter dood veroordelen. De eerste de beste die online een potje wil kan ook een verwijderde ruggengraat verwachten. 8)

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Bunta schreef op zondag 07 december 2014 @ 12:16:
[...]

Juist! Dit ventje neemt een snipperdag of twee en gaat alle characters in MK gruwelijk ter dood veroordelen. De eerste de beste die online een potje wil kan ook een verwijderde ruggengraat verwachten. 8)
Als je mijn Kabal tenminste niet treft in je eerste online potje :P

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-11 10:57

Is dat standby mode die nodig is om automatisch te updaten?
Of is dat sluipverbruik van adapter als hij echt uit is.

Die updates krijg ik zo de schijt van. Is me misschien wel 35 euro waard. Maar dan blijft de PSU fan toch ook lopen? Dat is dan wel weer een showstopper. :|

/edit
En is natuurlijk alleen console updates. Game updates niet he?

[ Voor 5% gewijzigd door UltraSub op 07-12-2014 12:43 ]

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-11 17:44
justifire schreef op zondag 07 december 2014 @ 12:17:
[...]

Als je mijn Kabal tenminste niet treft in je eerste online potje :P
Ik zal hoogstwaarschijnlijk wel weer een beetje in moeten komen maar komt vast goed. Jij neemt ook een snipperdag? Mwahahaha

Even ter voorbereiding op de release. Wie heeft er ervaring met de cronusmax? Ik kan natuurlijk wel weer een nieuwe arcadestick kopen maar zou dat toch zonde vinden. Ik zag een madcatz voor 200 maar een cronusmax is toch een stukje goedkoper.

Wie heeft er eentje en waar is die aangeschaft?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

De opties zelf zijn bij de X1 sneller te benaderen. Bij de PS4 moet je vaak door meerdere menu's heen voor je bij je friends uitkomt of je trophies kunt zien en ook daar heb je laadschermen. Het is vooral dat je dingen snel kunt snappen tegenwoordig, dat het toch vrij snel is te bereiken.
Ik moet wel zeggen dat het OS wel sneller is geworden van de X1 de laatste maanden waardoor het niet zo lang meer duurt, maar ik vind het bv nog steeds debiel dat ik niet vanuit de friendslist (ipv friend detail-pagina) een party of game kan joinen van een friend. Moet eerst de details inladen en kan dan pas kiezen.

En ook snap ik niet waarom de usericons en data van friends niet gewoon lokaal worden opgeslagen om vervolgens vervangen te worden door nieuwe data (als die er is). Ik zie namelijk maar weinig mensen hun avatar veranderen, maar die gaat ie dus wel opnieuw inladen.

Vooral de store is echt zoveel sneller @X1 en ook overzichtelijker. Je kunt veel makkelijker DLC vinden van een game en er is ook video/broadcasts te vinden. Meeste spellen bij PS4 hebben niet eens screenshots, laat staan een fatsoenlijke beschrijving. En je werkt met een winkelwagentje met saldo (die je automatisch kunt opwaarderen) dus dat werkt ook gewoon slomer. Bij X1 is het gewoon meteen kopen, bij de PS4 moet je via je winkelwagentje gaan.

Wat SF betreft is de exclusiviteit jammer, maar het lijkt me ook geen game die enorm gemist gaat worden (gemiddeld gezien). Ik zie ook bijna nooit iemand een fighter spelen in de friendslist en er is sowieso al Killer Instinct met Mortal Combat in het vooruitzicht.

Ik ben zelf nog steeds vrij benieuwd naar Quantum Break en hoop daar binnenkort toch eindelijk een releasedate van te zien.

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 07-12-2014 15:15 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

UltraSub schreef op zondag 07 december 2014 @ 12:42:
[...]

Is dat standby mode die nodig is om automatisch te updaten?
Of is dat sluipverbruik van adapter als hij echt uit is.

Die updates krijg ik zo de schijt van. Is me misschien wel 35 euro waard. Maar dan blijft de PSU fan toch ook lopen? Dat is dan wel weer een showstopper. :|

/edit
En is natuurlijk alleen console updates. Game updates niet he?
Uit is echt uit (nouja verwaarloosbaar). Dit is inderdaad de Standby voor snel opstarten en updates. Ik dacht dat hij ook game updates deed? Maar daar heb ik hem tekort voor.
Ik zie zojuist een nieuwe app in de store: "Game Demo Central" waar je dus gemakkelijk demo's kunt vinden, downloaden en meer info over spellen bekijken voor je ze aanschaft.

Als ik echter de app opstart zie ik Forza Horizon 2, Fifa 15, Fantasia Music Evolved, NHL 15, Kinect Sports Rivals, Lego Marvel Super Heroes en Lego The Hobbit. De detailpagina's hebben dan een link naar de demo, een link naar de store-pagina en een link naar hun "interactieve" hub die bij deze games bij launch beschikbaar waren. Wel aparte app maar weinig zinvol volgens mij.

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022

Dat heeft echt met je router of modem te maken namelijk. Ook of je PS4 NAT type 2 heeft of 3. Zodra hij NAT Type 3 heeft dan gaat alles wat lastiger. Dit probleem is gewoon op te lossen namelijk.

En dat het menu traag is, kan ik me totaal niet in vinden! Het OS is echt rete snel namelijk. In vergelijking met het Xbox OS, is juist het Xbox OS over algemeen trager dan die van de PS4.

Verwijderd

Recon24 schreef op zondag 07 december 2014 @ 18:44:
[...]
En dat het menu traag is, kan ik me totaal niet in vinden! Het OS is echt rete snel namelijk. In vergelijking met het Xbox OS, is juist het Xbox OS over algemeen trager dan die van de PS4.
Bij mij is het PS4 menu ook super , handig en snel.

• harrytasker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:02:
[...]

De winkel is in elk geval wel echt een drama als je het mij vraagt....

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42

Denk dat het ook vooral komt omdat al die opties (Friendslist, Achievements etc) allemaal losse 'apps' zijn geworden die iedere keer opgestart worden. Op de 360 zat dit allemaal gewoon standaard in het dashboard 'gebakken'...

Gebeurt mij trouwens vaak genoeg dat waneer ik in een game naar het dashboard gaat alles gewoon voor 5-10 seconden 'bevriest'. Alles gaat dan echt retetraag. En als ik een game afgesloten heb, in het dashboard zit en per ongeluk 'B' indruk het spel weer opstart 8)7..

Van mij mogen ze qua dashboard terug naar de tekentafel, blijf het qua gebruik een gedrocht vinden vergeleken met die van de 360. Maarja, smaken verschillen natuurlijk ;)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• Donstil
  • Niet online

Mm 3,- per maand is eigenlijk best veel voor het snel kunnen resumen van je game. Althans je krijgt ook Automatische updates maar dat Boeit me dan weer niet zoveel :)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:28

TheVMaster

Moderator WOS

Als ik de Xbox 49 uur per week gebruik (dus ook met tv kijken) dan kost dat mij (als hij idd standby 17 w neemt) omgerekend € 71,00

Voor het plezier/gemak dat ik ervan heb...tja... :+ Er zijn zaken die meer energie nemen in standby (lees: Ziggo/UPC decoders).....

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-11 10:45
Donstil schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:26:
[...]

Mm 3,- per maand is eigenlijk best veel voor het snel kunnen resumen van je game. Althans je krijgt ook Automatische updates maar dat Boeit me dan weer niet zoveel :)
ik zet altijd alles gewoon uit :)

behalve dan de dingen die niet zonder stroom kunnen maar verder alles wat niet gebruikt word gaat uit :)

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
ironx schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:15:
[...]

Denk dat het ook vooral komt omdat al die opties (Friendslist, Achievements etc) allemaal losse 'apps' zijn geworden die iedere keer opgestart worden. Op de 360 zat dit allemaal gewoon standaard in het dashboard 'gebakken'...

Gebeurt mij trouwens vaak genoeg dat waneer ik in een game naar het dashboard gaat alles gewoon voor 5-10 seconden 'bevriest'. Alles gaat dan echt retetraag. En als ik een game afgesloten heb, in het dashboard zit en per ongeluk 'B' indruk het spel weer opstart 8)7..

Van mij mogen ze qua dashboard terug naar de tekentafel, blijf het qua gebruik een gedrocht vinden vergeleken met die van de 360. Maarja, smaken verschillen natuurlijk ;)
Feedback geven aan Microsoft!

• Donstil
  • Niet online
TheVMaster schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:59:
[...]

Als ik de Xbox 49 uur per week gebruik (dus ook met tv kijken) dan kost dat mij (als hij idd standby 17 w neemt) omgerekend € 71,00

Voor het plezier/gemak dat ik ervan heb...tja... :+ Er zijn zaken die meer energie nemen in standby (lees: Ziggo/UPC decoders).....
Ik heb een 65" Plasma tv dus alle kleine beetjes daaromheen helpen :P (Niet dat ik er echt oplet verder)

ironx schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:15:
[...]

Mwoah, er is wel mee te werken, maar sommige dingen duren gewoon te lang. Mij boeien al die plaatjes niet (of laat ze cachen) maar dat maakt die apps wel erg traag. Ze zouden er goed aan doen om de focus tijdelijk te leggen naar performance en de taken die je tijdens het gamen vaak zult gebruiken. Momenteel lijkt het alsof ie telkens vanaf 0 alles moet opzetten en inladen en dat lijkt me gewoon niet nodig. Gebruik een paar MB op de harde schijf en laad ze in het geheugen als dat nodig is. Ze blocken in ieder geval nu het weergeven van de UI totdat er data terug komt en dat is gewoon niet verstandig. Ik denk ook dat als ze diverse animaties versnellen, het ook wat beter aanvoelt.

Je merkt het overigens in Windows 8 met de store-apps ook. Zelfs een quadcore van weet ik veel hoeveel gigaherzen met een vette 3d kaart, mooie ssd en verder prima hardware kan ook nog diverse seconden doen over het laden van de diverse apps. Dat is gewoon niet nodig en geeft aan dat het laden van de apps gewoon veel beter kan. Alsof ie elke keer het wiel opnieuw uitvindt
offtopic:
Als je wilt weten wat ik bedoel met vooraf laden, dan moet je kijken naar hoe Facebook momenteel de tijdlijn inlaad. Je ziet al de interface voordat de data van de tijdlijn wordt ingeladen. In feite scheelt de tijd tot de pagina volledig is geladen niet, maar hij is al wel responsive vanaf het moment dat je de structuur ziet. Geeft zo een beter beeld van performance

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 08-12-2014 00:00 ]

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
Kan iemand mij helpen,

Ik heb 2 controllers, 1 normale en 1 titanfall versie.
beiden zijn voorzien van een play and charge kit, echter zit hier gelijk het probleem.
Als de controller uitstaat, dan lijkt deze toch een aanzienlijk gebruik te maken van de batterij die erin zit.
Ik heb de plays and charge kit nu 2 maanden voor beiden controllers.
en als ik ze een paar dagen niet gebruik zijn mijn batterijen leeg, en nu is het zelfs zo dat ik nog maar een half met een laad beurt van mijn play and charge kits kan doen.

enig idee hoe dit komt? en voorkomen kan worden?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Dutchzilla schreef op maandag 08 december 2014 @ 00:44:
Kan iemand mij helpen,

Ik heb 2 controllers, 1 normale en 1 titanfall versie.
beiden zijn voorzien van een play and charge kit, echter zit hier gelijk het probleem.
Als de controller uitstaat, dan lijkt deze toch een aanzienlijk gebruik te maken van de batterij die erin zit.
Ik heb de plays and charge kit nu 2 maanden voor beiden controllers.
en als ik ze een paar dagen niet gebruik zijn mijn batterijen leeg, en nu is het zelfs zo dat ik nog maar een half met een laad beurt van mijn play and charge kits kan doen.

enig idee hoe dit komt? en voorkomen kan worden?
Wel vreemd, ik had mijn vol opgeladen P&C controller bijna 3 weken ongebruikt liggen en was volgens de indicator nog helemaal vol.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

BoomTree schreef op maandag 08 december 2014 @ 02:28:
[...]

Wel vreemd, ik had mijn vol opgeladen P&C controller bijna 3 weken ongebruikt liggen en was volgens de indicator nog helemaal vol.
Precies waarom ik voor eneloops gekozen hebt ,teveel variatie in kwaliteit van de P&C kits (niet alleen die opfficiele MS kits trouwens)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:43
Ik heb zelf deze generatie de batterypacks mooi links laten liggen bij de 360 vond ik het op een gegeven moment ook irritant met die dingen. Setje AA batterijen hebben liggen is dan toch makkelijker. Heb nu voor het geld wat een charge kit kost wat Eneloops gekocht met oplader en kan zo blijven gamen :)

• ironx
Bokkie schreef op maandag 08 december 2014 @ 08:33:
[...]
Precies waarom ik voor eneloops gekozen hebt ,teveel variatie in kwaliteit van de P&C kits (niet alleen die opfficiele MS kits trouwens)
Hier ook goede oplaadbare batterijen icm goede lader. De Play&Charge gevalletjes zijn gewoon een plastic behuizing met wat simpele electronica en 2 oplaadbare batterijen. De ene keer merk X, de andere merk Y en dan weer merkloze batterijen en ook nog eens varierend van capaciteit (1800mAh tot 2400mAh)...

Merkte voorgaande jaren met de 360 dat de Play&Charge 'accu's' al snel aan 'slijtage' onderhevig waren. Dingen laadde na een tijd soms maar half of helemaal niet meer op. Zat je net te spelen begon die alweer te knipperen. Behuizingen eraf gesloopt en in de normale lader gedaan en ze gingen weer een tijdje normaal mee.

Toen maar wat extra geld uitgeven voor goede oplaadbare batterijen en een goede lader. En heb er geen seconde spijt van, in tegendeel.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ironx schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:30:
[...]

Hier ook goede oplaadbare batterijen icm goede lader. De Play&Charge gevalletjes zijn gewoon een plastic behuizing met wat simpele electronica en 2 oplaadbare batterijen. De ene keer merk X, de andere merk Y en dan weer merkloze batterijen en ook nog eens varierend van capaciteit (1800mAh tot 2400mAh)...

Merkte voorgaande jaren met de 360 dat de Play&Charge 'accu's' al snel aan 'slijtage' onderhevig waren. Dingen laadde na een tijd soms maar half of helemaal niet meer op. Zat je net te spelen begon die alweer te knipperen. Behuizingen eraf gesloopt en in de normale lader gedaan en ze gingen weer een tijdje normaal mee.

Toen maar wat extra geld uitgeven voor goede oplaadbare batterijen en een goede lader. En heb er geen seconde spijt van, in tegendeel.
Ik heb nog nooit accu's gezien met meer dan 1800mAh, alles wat ik heb gevonden waren eigenlijk 1400mAh als ze een aanduiding hadden,

• ironx
Bokkie schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:32:
[...]
Ik heb nog nooit accu's gezien met meer dan 1800mAh, alles wat ik heb gevonden waren eigenlijk 1400mAh als ze een aanduiding hadden,
Heb ze toch echt in mijn handen gehad. En het zal ook wel weer varieren per batch. Maar conclusie die je kan trekken is dat je eigelijk geen idee hebt wat je met zo'n P&C kit nou koopt. En in verhouding zijn ze ook nog eens stervensduur...

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ironx schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:34:
[...]

Heb ze toch echt in mijn handen gehad. En het zal ook wel weer varieren per batch. Maar conclusie die je kan trekken is dat je eigelijk geen idee hebt wat je met zo'n P&C kit nou koopt. En in verhouding zijn ze ook nog eens stervensduur...
Da vond ik dus ook, en het feit dat je niet weet wat voor batch je hebt in die packs dus maar eneloops :P

Wat dat betreft was dat wel handig met de 360 controllers, die batterijhouders gewoon houdertje wisselen.

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-11 09:12

Gorefest

serial killer.

Ik vind dat echt belachelijk hoog voor standby, ik heb hem daarom dus ook in de energy save modus staan.

Stel iedereen speelt 4 uur per dag x 365 dagen per jaar x8 miljoen verkochte Xboxen = 1.033.680.000 kWh
Meer dan een MILJARD kWh alleen voor standby!!! 8)7

Gewoon belachelijk, hoop dat microsoft hier nog iets aan gaat doen via een software update

• Notna

Notna

Where are you?®

Hihi, een miljard kWh.

Dat is dus 1,03 GW per jaar en dat is best wel veel :Y

[ Voor 40% gewijzigd door Notna op 08-12-2014 13:32 ]

• Yaz
Gorefest schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:28:
[...]

Ik vind dat echt belachelijk hoog voor standby, ik heb hem daarom dus ook in de energy save modus staan.

Stel iedereen speelt 4 uur per dag x 365 dagen per jaar x8 miljoen verkochte Xboxen = 1.033.680.000 kWh
Meer dan een MILJARD kWh alleen voor standby!!! 8)7

Gewoon belachelijk, hoop dat microsoft hier nog iets aan gaat doen via een software update
Ik ben blij dat jij in ieder geval denkt aan het milieu en aan je portemonnee. Ik hoop ook echt dat er nog meer mensen zijn die dit doen want anders zou er niet genoeg elektriciteit overblijven voor mijn xbox in standby modus. Dus bij deze, bedankt! :)

Er zijn echt betere dingen om je druk over te maken als je energie bewust wilt zijn of kosten besparend. De X1 is dan echt geen parade paardje. Begin eens met alle auto's van voor 2000 van de weg te halen. En als je daarmee klaar bent, alle lampen vervangen voor LEDs. Of ...

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:35
Bij mij staat die ook in energy modus, maar meer omdat het anders problemen met upnp kan veroorzaken, had overigens hiervoor problemen met nat open, omdat ik meerdere xbox one consoles heb die tegelijkertijd gebruikt worden, ik heb hiervoor een night hawk r7000 router aangeschaft, zonder maar 1 port open te zetten is alles op nat open d.m.v. upnp gotta llove it.

• Ninjetsu NL
PacinoAllstars schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:06:
Bij mij staat die ook in energy modus, maar meer omdat het anders problemen met upnp kan veroorzaken, had overigens hiervoor problemen met nat open, omdat ik meerdere xbox one consoles heb die tegelijkertijd gebruikt worden, ik heb hiervoor een night hawk r7000 router aangeschaft, zonder maar 1 port open te zetten is alles op nat open d.m.v. upnp gotta llove it.
???
KPN toevallig
???

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:02:
[...]

Zo ervaar ik het dus totaal niet. De interface van de One is trouwens ook niet perfect. Vooral bij het snappen gaat het soms een beetje traag.

Het startscherm van de One met al die tiles en het pinnen van tiles vind ik dan wel weer heel handig en snel werken.

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

Als iemand eens zin heeft met deze 'oude' man HALO MCC Co-op te spelen....
Voeg mij dan maar toe: TinyNiceT

En aangezien mijn skillzzzz gelijk of zelfs slechter zijn dan een baksteen, zal het zeker geen Legendary worden... gewoon Normal is moeilijk zat.
Mij gaat het vooral om het HALO verhaal wat ik in z'n geheel wil spelen.

[ Voor 51% gewijzigd door Tiny op 08-12-2014 16:55 . Reden: toevoeging van mijn Uber Skillzzzz :) ]

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-11 10:32
Tiny schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:51:
Als iemand eens zin heeft met deze 'oude' man HALO MCC Co-op te spelen....
Voeg mij dan maar toe: TinyNiceT

En aangezien mijn skillzzzz gelijk of zelfs slechter zijn dan een baksteen, zal het zeker geen Legendary worden... gewoon Normal is moeilijk zat.
Mij gaat het vooral om het HALO verhaal wat ik in z'n geheel wil spelen.
Ik zal je wel toevoegen, hier een jonkie van 34 jaar oud.
Trouwens even een vraag, de Xbox One bundel met Halo krijg je daar een download code bij of een fysieke game?
Ik heb namelijk een normale Xbox One bij MyCom gekregen en geen Halo, het is dat ik het in de winkel er na vroeg en er bleek inderdaad geen Halo in de doos te zitten.
Vandaag heb ik een retail versie van Halo in de winkel op mogen halen dus uiteindelijk is t wel netjes opgelost.

XboxLive: Dave 130R

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:09
Volgens mij zijn alle toegevoegde bundel games digitale downloads.

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-11 10:45
ik heb hier in de winkel ( bartsmit ) eigenlijk alleen de ps4bundels met disc gezien,de X1 bundels alleen nog maar met digiDownloads

• harrytasker
  • Niet online
joey82 schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:33:
ik heb hier in de winkel ( bartsmit ) eigenlijk alleen de ps4bundels met disc gezien,de X1 bundels alleen nog maar met digiDownloads
DigiDownloads heeft ook eigenlijk alleen maar voordelen, je kan lekker met een vriend het spelletje en XBOX live delen, dus eigenlijk 2 voor de prijs van 1! >:)

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Forza Horizon 2 Day One gekocht vandaag

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-11 10:32
harrytasker schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:45:
[...]

DigiDownloads heeft ook eigenlijk alleen maar voordelen, je kan lekker met een vriend het spelletje en XBOX live delen, dus eigenlijk 2 voor de prijs van 1! >:)
Mmm, hoe gaat dit in zijn werk dan of zit je dan allebei op het zelfde Live account?
Dragunov schreef op maandag 08 december 2014 @ 19:24:
Forza Horizon 2 Day One gekocht vandaag
Die staat bij ook nog op het verlang lijstje maar ik heb nu voorlopig genoeg (Halo MCC, Far Cry 4 LE en nog een LE Forza 5 op Ebay gekocht).

[ Voor 28% gewijzigd door Earzz op 08-12-2014 19:32 ]

XboxLive: Dave 130R

• harrytasker
  • Niet online
Earzz schreef op maandag 08 december 2014 @ 19:28:
[...]

Mmm, hoe gaat dit in zijn werk dan of zit je dan allebei op het zelfde Live account?
Ja, in het kort gezegd wel...
Pagina: 1 ... 87 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!