Ik wil niet weten hoe hard Halo MCC verkooptDonstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:32:
[...]
Ik vind GTA niet echt een geweldig voorbeeld, daar ging een hoop fout maar dat kwam voornamelijk omdat GTA Online pas twee weken na release uit kwam, toen waren er al ruim 10 miljoen exemplaren verkocht.
Halo zullen er net wat minder zijn
Tegenwoordig ook niet meer hoorBM schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:31:
[...]
Toch mis ik dan de 360. Waar 10MB een serieus grote update was
Wedden dat het een heel stuk minder is dan GTA 5Ninjetsu NL schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:41:
[...]
Ik wil niet weten hoe hard Halo MCC verkoopt
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik doelde meer op het feit dat GTA een gigantische hype was met jawel een goede bombarie van aankondigingen en dat het ook niet geheel vlekkeloos werkte. Dit is nu met MCC wel minder want het is niet met gigantisch veel bombarie.Donstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:32:
[...]
Ik vind GTA niet echt een geweldig voorbeeld, daar ging een hoop fout maar dat kwam voornamelijk omdat GTA Online pas twee weken na release uit kwam, toen waren er al ruim 10 miljoen exemplaren verkocht.
Halo zullen er net wat minder zijn
https://www.youtube.com/@droommotor
Dat zou wel eens tegen kunnen vallen. Halo is een hele grote franchise met bijbehorende aanhang.Donstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:03:
[...]
Wedden dat het een heel stuk minder is dan GTA 5
Ik denk niet dat Halo en GTA 5 elkaar qua sales veel gaan ontlopen, en anders in ieder geval niet in het voordeel van GTA.
Hallo medetweakers,
Ik heb een probleempje.
Ik heb vorige week een ps4 gekocht bij bart smit voor 360 euro (met driveclub) met een lening van me ouders. Ik ben zelf altijd een Xbox fanboy geweest maar de kans was groter dat mijn ouders zouden instemmen met de lening (200 euro
) als ik een ps4 zou kopen. Ik heb dus een ps4 gekocht. Het is opzich wel een leuk apparaat maar als ik nu halo voorbij zie komen (alle halo's al gespeeld en heel veel plezier aan gehad) dan krijg ik toch een beetje spijt van de ps4.
Wat moet ik doen? Kan ik het beste eerlijk zijn en het tegen me ouders vertellen of niet ?
mvg,
Jasper
Ik heb een probleempje.
Ik heb vorige week een ps4 gekocht bij bart smit voor 360 euro (met driveclub) met een lening van me ouders. Ik ben zelf altijd een Xbox fanboy geweest maar de kans was groter dat mijn ouders zouden instemmen met de lening (200 euro
Wat moet ik doen? Kan ik het beste eerlijk zijn en het tegen me ouders vertellen of niet ?
mvg,
Jasper
Alleen al het feit dat GTA multiplatform is doet de vergelijking mank lopen. Daarbij denk ik dat de fanbase voor GTA toch nét ff groter is dan die van Halo.halofreak1990 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:08:
[...]
Dat zou wel eens tegen kunnen vallen. Halo is een hele grote franchise met bijbehorende aanhang.
Ik denk niet dat Halo en GTA 5 elkaar qua sales veel gaan ontlopen, en anders in ieder geval niet in het voordeel van GTA.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik denk niet dat veel mensen zo gek zijn om NOG eens 60 euro te gaan betalen voor een spel dat ze al hebben. Halo is meer een samenvoeging van alle gamesDonstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:03:
[...]
Wedden dat het een heel stuk minder is dan GTA 5
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
idd, volgens mij is GTA5 op de X360 meer verkocht dan respectievelijk Halo 3 en Halo 4. Bij de X1 kan het iets anders liggen misschien, omdat MCC wel erg veel value biedt, vooral voor de mensen die wel een X360 hebben gehad maar geen xbox original, wat toch wel een aardig wat zullen zijn.BM schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:12:
[...]
Alleen al het feit dat GTA multiplatform is doet de vergelijking mank lopen. Daarbij denk ik dat de fanbase voor GTA toch nét ff groter is dan die van Halo.
Als ik jou was zou ik het gewoon tegen mijn ouders zeggen.Jamender schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:11:
Hallo medetweakers,
Ik heb een probleempje.
Ik heb vorige week een ps4 gekocht bij bart smit voor 360 euro (met driveclub) met een lening van me ouders. Ik ben zelf altijd een Xbox fanboy geweest maar de kans was groter dat mijn ouders zouden instemmen met de lening (200 euro) als ik een ps4 zou kopen. Ik heb dus een ps4 gekocht. Het is opzich wel een leuk apparaat maar als ik nu halo voorbij zie komen (alle halo's al gespeeld en heel veel plezier aan gehad) dan krijg ik toch een beetje spijt van de ps4.
mvg,
Jasper
Als je ook nog eens besluit om je PS4 te verkopen, zou ik voorstellen dat ze geen extra lening geven voor een Xbox One. Dus zul je het met het opgebrachte geld moeten doen van je PS4 verkoop
Alleen voor Halo zou ik geen xbox kopen, want er zullen ook exclusives voor de PS4 komen die je niet wilt missen. Tenzij je niet tevreden bent met de PS4 in het algemeen dat is een ander verhaal.Jamender schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:11:
Hallo medetweakers,
Ik heb een probleempje.
Ik heb vorige week een ps4 gekocht bij bart smit voor 360 euro (met driveclub) met een lening van me ouders. Ik ben zelf altijd een Xbox fanboy geweest maar de kans was groter dat mijn ouders zouden instemmen met de lening (200 euro) als ik een ps4 zou kopen. Ik heb dus een ps4 gekocht. Het is opzich wel een leuk apparaat maar als ik nu halo voorbij zie komen (alle halo's al gespeeld en heel veel plezier aan gehad) dan krijg ik toch een beetje spijt van de ps4.
mvg,
Jasper
Verder moet je natuurlijk altijd eerlijk zijn tegen je ouders
Ik bedoelde de eerste release van GTA 5.iantje31 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:13:
[...]
Ik denk niet dat veel mensen zo gek zijn om NOG eens 60 euro te gaan betalen voor een spel dat ze al hebben. Halo is meer een samenvoeging van alle games
Niet dat ik verwacht dat deze Halo meer verkoopt dan GTA 5 Next-Gen maar dat geheel terzijde.
Waarom zouden je ouders eerder met een lening instemmen bij aanschaf PS4 in plaats van een XO?Jamender schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:11:
Hallo medetweakers,
Ik heb een probleempje.
mvg,
Jasper
Dit vroeg ik mij dus ook afWaarom zouden je ouders eerder met een lening instemmen bij aanschaf PS4 in plaats van een XO?
Mijn vader speelt liever op de ps4 (veel krachtiger -.- tov Xbox one) en mijn oom heeft een ps4 dus daar krijg ik ook soms games van.wes- schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:20:
[...]
Waarom zouden je ouders eerder met een lening instemmen bij aanschaf PS4 in plaats van een XO?
Waarom zou je überhaupt geld lenen voor een spelcomputerwes- schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:20:
[...]
Waarom zouden je ouders eerder met een lening instemmen bij aanschaf PS4 in plaats van een XO?
Nou ik heb niet zoveel met de ps4 exclusievesSC4RF4C3 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:18:
[...]
Alleen voor Halo zou ik geen xbox kopen, want er zullen ook exclusives voor de PS4 komen die je niet wilt missen. Tenzij je niet tevreden bent met de PS4 in het algemeen dat is een ander verhaal.
Verder moet je natuurlijk altijd eerlijk zijn tegen je ouders
Ik kan me voorstellen dat 'ie met de feestdagen voor de deur graag een spelcomputer wilde hebben en dat sparen te lang zou duren.Donstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:27:
[...]
Waarom zou je überhaupt geld lenen voor een spelcomputer
Mij is altijd geleerd nergens voor te lenen behalve voor een studie of huis (Hypotheek) maar misschien zijn de tijden veranderd.halofreak1990 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:28:
[...]
Ik kan me voorstellen dat 'ie met de feestdagen voor de deur graag een spelcomputer wilde hebben en dat sparen te lang zou duren.
Dat zijn legitieme redenen, alleen jammer dat jij dan geld moet betalen voor een systeem waar jou vader liever op zou willen spelen.Jamender schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:26:
[...]
Mijn vader speelt liever op de ps4 (veel krachtiger -.- tov Xbox one) en mijn oom heeft een ps4 dus daar krijg ik ook soms games van.
Denk dat dit tegenwoordig een ding is, generatiekloofjeDonstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:27:
[...]
[ Voor 24% gewijzigd door wes- op 11-11-2014 16:37 ]
Ik vind het een beetje vreemd dat de overheid een studie verplicht, en dat je er dan vervolgens zelf voor moet dokkenDonstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:36:
[...]
Mij is altijd geleerd nergens voor te lenen behalve voor een studie of huis (Hypotheek) maar misschien zijn de tijden veranderd.
Hetzelfde geldt voor de Identiteitskaarten, paspoorten etc. maar goed, da's een andere discussie.
Haha ja je kunt een studie zien als verplichting van de overheid maar je zou een studie ook kunnen zien als de eerste stap in je verdere toekomst, is maar een ideetje hoorhalofreak1990 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:38:
[...]
Ik vind het een beetje vreemd dat de overheid een studie verplicht, en dat je er dan vervolgens zelf voor moet dokken![]()
Hetzelfde geldt voor de Identiteitskaarten, paspoorten etc. maar goed, da's een andere discussie.
Nou, nou, hij leent 200 euro van zijn oudersDonstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:27:
[...]
Is niet dat hij een lening heeft afgesloten bij de bank of geldverstrekker.
Wbt zijn voorkeur voor een Xbox, eerlijk duurt het langst en dat is niet alleen tegen je ouders.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
En aangezien hij schrijft dat z'n vader er ook op speelt, lijkt het me meer een gedeelde aankoop waar beiden plezier aan beleven, dan een gevalletje lenen.
Xbox Live: Chevalric
Ik begrijp alleen niet waarom je een PS4 koopt en vervolgens met het Halo argument komt. Deze is toch al langer bekend dat ie uit gaat komen ?
Impulsieve aankoop ?
Impulsieve aankoop ?
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Het is maar van zijn ouders hoor. Je zult toch met geld moeten leren omgaan, als kind heb ik ook wel eens geld geleend maar dat moet uiteraard terug worden betaald voor er iets nieuws kwam.Donstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:36:
[...]
Mij is altijd geleerd nergens voor te lenen behalve voor een studie of huis (Hypotheek) maar misschien zijn de tijden veranderd.
Ik moest altijd werken voor geld en daardoor leerde ik juist heel goed om te gaan met het geld wat ik had.Ereaser schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:15:
[...]
Het is maar van zijn ouders hoor. Je zult toch met geld moeten leren omgaan, als kind heb ik ook wel eens geld geleend maar dat moet uiteraard terug worden betaald voor er iets nieuws kwam.
Want iets willen = sparen, iets duurders willen = langer sparen.
Maar goed ik ventileer alleen mijn eigen mening maar natuurlijk.
verschil moet er wezen heDonstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:23:
[...]
Ik moest altijd werken voor geld en daardoor leerde ik juist heel goed om te gaan met het geld wat ik had.
Laten we er nu geen moraalriddertje verhaal van gaan maken met lenen wel/niet, ieder zijn eigen keuze, klaar.
Mogelijk dat je gewoon met iemand een XBO kan ruilen voor je PS4, zou wel gewoon eerlijk tegen je ouders zijn
Mogelijk dat je gewoon met iemand een XBO kan ruilen voor je PS4, zou wel gewoon eerlijk tegen je ouders zijn
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zojuist net mailtje binnen gekregen van Digitalgamesprices. GTA5 staat erop en is in India te koop voor 46 euro. Dat is ongeveer dezelfde prijs bij videogameplus.
Nu is het alleen de vraag of dat nog lukt.
[ Voor 13% gewijzigd door Xepos op 11-11-2014 17:46 ]
Nja, de halve wereld koopt tegenwoordig met "geld uit de toekomst". Ook een deel van waarom crisis.Donstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:36:
[...]
Geen idee hoe oud hij is maar dit kan je eventueel ook wel zien als les zonder zware consequenties. Ik zou het ook niet doen maar (vooral) op deze manier kan ik het niet heel raar vinden.
Wel dat je een PS4 koopt terwijl je een Xbox wil
Verder gewoon eerlijk zijn, en de volgende keer vooraf
Stupid Halo! Alleen door die game kriebelt het wel om een xbox te hebben
Ik zit een stream te kijken van mede XBO'er, ik zie dat je ingame kan switchen tussen oldschool en remastered graphics?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Yup on the fly wisselen van classic en HD mode! Voor als je echt nostalgisch te werk wilt gaan
Gadsie ik kan ook niet meer kopen in de USA store, VideoGamesPlus gaat me te lang duren helaas.Xepos schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:42:
Zojuist net mailtje binnen gekregen van Digitalgamesprices. GTA5 staat erop en is in India te koop voor 46 euro. Dat is ongeveer dezelfde prijs bij videogameplus.
Dan maar ouderwets in Nederland kopen
Naja ik heb met me ouders overlegd, en ik ga de ps4 via tweakers of mp voor omstreeks 360 euro incl. driveclub verkopen. Hopelijk kan ik me snel aansluiten bij de xbox one bezitters clan
Niet om het 1 of ander: als je nooit geleend hebt, heb je dus ook nooit de nadelen gevoeld van het hebben van een lening. Sure, sparen is ook goed, maar een keer geld van je ouders lenen kan ook een wijze les zijn...Donstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:23:
[...]
Ik moest altijd werken voor geld en daardoor leerde ik juist heel goed om te gaan met het geld wat ik had.
Anyways, ik snap het probleem nog niet helemaal.
ACU start hier op. Zin in. Ook straks maar eens kijken of er wat coop spelers online zijn
Heb hem net ook effe gespeeld, ik kom straks ook wel online. Ik dacht dat ik hem pas om 21:01 kon spelen.Martinspire schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:49:
[...]
ACU start hier op. Zin in. Ook straks maar eens kijken of er wat coop spelers online zijn
xbl: superlucky luke
Hè shit ik heb gister de Ebay Unity code per ongeluk in de Nederlandse store ingevuld, nu kan ik dus nog niet spelen
Moet echt sterk zijn en Halo niet kopen. Gelukkig heb ik ze allemaal al gespeeld. Helaas door twee grote miskopen (Sunset Overdrive en Destiny) moet ik het voorlopig maar even rustig aan doen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Grrr! Kom ik thuis, dacht ik mooi assasins creed te kunnen spelen... netwerk issues. Hij had hem dus ook niet gedownload
Sinds de november update heb ik met regelmaat dat hij de dhcp server niet kan vinden als hij uit standby komt. Static ip geeft dezelfde melding
voor de update nooit problemen gehad.
Heb hem bedraad aangesloten overigens.
Meer mensen met dit probleem?
Sinds de november update heb ik met regelmaat dat hij de dhcp server niet kan vinden als hij uit standby komt. Static ip geeft dezelfde melding
voor de update nooit problemen gehad.
Heb hem bedraad aangesloten overigens.
Meer mensen met dit probleem?
[ Voor 5% gewijzigd door Motion2 op 11-11-2014 19:35 ]
Dat is inderdaad een vreemd probleem, standby bedoel je instant on ?
Doe hem eens 1x op energy saving
Dan uitzetten
Stekker uit stopcontact
Na een minuutje weer erin.
Doe hem eens 1x op energy saving
Dan uitzetten
Stekker uit stopcontact
Na een minuutje weer erin.
Zo, Halo staat klaar, nog een 45 minuten gezinsdingetjes en papa gaat er eens goed voor zitten
Ik twijfel nog of ik ga starten met Halo 1 of 2 single óf multiplayer... Wie is game?
Xwon NL117
Ik twijfel nog of ik ga starten met Halo 1 of 2 single óf multiplayer... Wie is game?
Xwon NL117
Nou ik hoop dat je van campaigns houdt, want de multiplayer werkt nog totaal nietD-Ed schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:59:
Zo, Halo staat klaar, nog een 45 minuten gezinsdingetjes en papa gaat er eens goed voor zitten![]()
Xwon NL117
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
ligt het aan mij of lijkt halo 1 op heroic een stuk moeilijker te zijn geworden sinds het origineel lol.
Dat nightfall is wel grappig bedacht maar ultra amerikaans en heeft wel een heel ander 'gevoel' dan de game. Leuk om de equipment, geluiden etc in een tv show terug te zien maar daar houdt het voor mij ook wel op.
Dat nightfall is wel grappig bedacht maar ultra amerikaans en heeft wel een heel ander 'gevoel' dan de game. Leuk om de equipment, geluiden etc in een tv show terug te zien maar daar houdt het voor mij ook wel op.
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.
In de US-store kopen gaat nog wel hoor, maar het moet wel met gift cards.Donstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:46:
[...]
Gadsie ik kan ook niet meer kopen in de USA store, VideoGamesPlus gaat me te lang duren helaas.
Dan maar ouderwets in Nederland kopen
Zojuist GTA 5 gekocht voor 60 US dollar met een adres in een tax-free staat met gift card codes van Offgamers.
Kwam omgerekend op iets meer dan 50 euro, o.a. doordat Offgamers $ 1,54 transactiekosten rekent. Niet veel goedkoper dan een disc, maar kan hem nu wel met iemand delen (via de Home-Xbox truuk). En toch 20 euro goedkoper dan die belachelijke prijs van 70 (!) euro in de NL-store.
Yep, de eerste campaign trok mij toen al direct in de game! Pas later met Xbox connect aan de slag voor de betere multiplayer potjes met Zweedse gamers die toen wél een goede verbinding haddeniantje31 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:10:
[...]
Nou ik hoop dat je van campaigns houdt, want de multiplayer werkt nog totaal niet
GTA 5 nu in de store om te pre-orderen? Kan heel die digitale versie nog niet vinden.Mr Magic schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:19:
In de US-store kopen gaat nog wel hoor, maar het moet wel met gift cards.
Zojuist GTA 5 gekocht voor 60 US dollar met een adres in een tax-free staat met gift card codes van Offgamers.
Kwam omgerekend op iets meer dan 50 euro, o.a. doordat Offgamers $ 1,54 transactiekosten rekent. Niet veel goedkoper dan een disc, maar kan hem nu wel met iemand delen (via de Home-Xbox truuk). En toch 20 euro goedkoper dan die belachelijke prijs van 70 (!) euro in de NL-store.
Xepos schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:42:
Ligt Live er soms uit? CoD doet niks.
Door de release van Halo ligt half xbox live eruit. Ook de halo servers doen niksPhusebox schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:32:
Ligt Live er soms uit? CoD doet niks.
Ik heb een issue met de terminals in Halo 2. Heb net de eerste gevonden, die slingert je naar Halo Channel en daarna niks. Anderen die dat ook hebben?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Jup, moet je even zoeken op GTA komen er 2 naar voren waarvan 1tje met de 1.000.000 inname credits.SinergyX schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:24:
[...]
GTA 5 nu in de store om te pre-orderen? Kan heel die digitale versie nog niet vinden.
Het verschil wordt door de slechte koers en de commissie van OffGamers wel te verwaarlozen klein idd.Mr Magic schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:19:
[...]
In de US-store kopen gaat nog wel hoor, maar het moet wel met gift cards.
Heb er ook naar zitten kijken.
Uiteindelijk voor € 52.20 maar bij een Nederlandse shop besteld.
Net de Xbox bundel met AC unity en AC BF besteld! Nog nooit een xbox gehad ik hoop dat hij bevalt
Welcome to the club!EpicPuma schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:02:
Net de Xbox bundel met AC unity en AC BF besteld! Nog nooit een xbox gehad ik hoop dat hij bevalt
Gevonden en besteldDonstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:50:
Jup, moet je even zoeken op GTA komen er 2 naar voren waarvan 1tje met de 1.000.000 inname credits.
Het verschil wordt door de slechte koers en de commissie van OffGamers wel te verwaarlozen klein idd.
Heb er ook naar zitten kijken.
Uiteindelijk voor € 52.20 maar bij een Nederlandse shop besteld.
Meteen m'n storecredits bij OG maar eens gebruikt, iemand nog interesse voor Black Flag? Die heb ik nu gratis
Klopt het dat de lijst met Gamers niet meer bijgewerkt wordt? Mijn profiel is het laatst geupdate op 2 november?
D'r is helaas een issue met het automatisch updaten. Ben er nog niet helemaal achter wat er aan de hand is, sorrydrmbs schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:09:
Klopt het dat de lijst met Gamers niet meer bijgewerkt wordt? Mijn profiel is het laatst geupdate op 2 november?
Ga gelijk nog wel ff kijken of ik kan vinden wat er aan de hand is
[ Voor 9% gewijzigd door BM op 11-11-2014 21:14 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Die games heb ik gisteren via ebay gekocht! 44 dollar, 35 euro...
Black flag bevalt tot nu toe prima!
Ik heb wel interesse in je gratis Black flagSinergyX schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:09:
[...]
Gevonden en besteld
Meteen m'n storecredits bij OG maar eens gebruikt, iemand nog interesse voor Black Flag? Die heb ik nu gratis
Xbox Live Knalle Arie
HMCC is bijna klaar met installeren, AC:Unity komt donderdag, zit te twijfelen of ik GTA5 ga kopen. Baal een beetje omdat er geen upgrade offer is, om nou weer 50-60 euro te betalen
Xbox Live: MarkH
Hey, niets is gratis hierMarvie schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:22:
[...]
Ik heb wel interesse in je gratis Black flag
Nou het is officieel dan het is niet meer mogelijk om met je CC spellen van andere stores te kopen:

Ze benadrukt dat het niet toegestaan is om spellen van andere stores te kopen omdat dat "marketplace theft" is. Verder in het gesprek heeft ze dat nog een aantal keer benadrukt.
Verder vroeg ik ook nog hoe het dan zit met disks van andere regio's daar kon ze helaas geen antwoord op geven. Maar ze gaf aan dat de kans groter is dat het niet werkt dan dat het wel werkt.
Vooralsnog werkt de giftcard methode maar ik ben benieuwd hoelang dat nog blijft.

Ze benadrukt dat het niet toegestaan is om spellen van andere stores te kopen omdat dat "marketplace theft" is. Verder in het gesprek heeft ze dat nog een aantal keer benadrukt.
Verder vroeg ik ook nog hoe het dan zit met disks van andere regio's daar kon ze helaas geen antwoord op geven. Maar ze gaf aan dat de kans groter is dat het niet werkt dan dat het wel werkt.
Vooralsnog werkt de giftcard methode maar ik ben benieuwd hoelang dat nog blijft.
Lame. Gelukkig heb ik nog een PS4 dan waar het wel nog werkt. Daag Microsoft.
Hm, snap ik alleen nog steeds niet dat het via m'n smartglass dus gisteren nog werkte. Maarja, zat er natuurlijk in, was een kwestie van tijd. Jammer dat ze dan niet mee gaan in de prijs in Euro's, ik heb 0,0 zin terug te gaan naar discs. Wel interessant dat het dus gaat om 'country currency', jammer dat GB weer niet mee doet met de euro, hadden we in iedergeval Kinect kunnen houden
(of is er een ander europees land dat Engels als optie heeft?).
Voor prepaid is maar 1 mogelijkheid, volledige regioblock, omdat die via MS Account loopt welke gewoon 3 regios (5 soorten) heeft, lijkt me onlogisch dat ze dat kunnen blocken.
Voor prepaid is maar 1 mogelijkheid, volledige regioblock, omdat die via MS Account loopt welke gewoon 3 regios (5 soorten) heeft, lijkt me onlogisch dat ze dat kunnen blocken.
And nothing of any value has been lost.Phusebox schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:33:
Lame. Gelukkig heb ik nog een PS4 dan waar het wel nog werkt. Daag Microsoft.
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 11-11-2014 21:37 ]
Hmmmm wordt wel tricky nu.Xepos schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:26:
Nou het is officieel dan het is niet meer mogelijk om met je CC spellen van andere stores te kopen:
Straks koop je US giftcards en kan je niks meer kopen, dag geld...
Xbox Live Knalle Arie
Hmz ik heb net nog gewoon in de US store GTA V kunnen aanschaffen (nu aan het installeren)
Maarja hou het nog wel in de gaten.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Grappig er werd me laatst nog door iemand verteld dat die helpdesk mensen maar wat lullen.Xepos schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:26:
[afbeelding]
Ja even op Nederlands zetten en halo channel downloadrn. Dat werkte voor mij.Willybubba schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:48:
Ik heb een issue met de terminals in Halo 2. Heb net de eerste gevonden, die slingert je naar Halo Channel en daarna niks. Anderen die dat ook hebben?
Marketplace theft ook. Wat een loze kreet. Als ze nog een keer de gamer community tegen zich willen keren dan moeten ze vooral zo doorgaan.
Met CC of Paypal?Bokkie schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:39:
Hmz ik heb net nog gewoon in de US store GTA V kunnen aanschaffen (nu aan het installeren)
Maar dat is het toch ook?Phusebox schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:45:
Marketplace theft ook. Wat een loze kreet. Als ze nog een keer de gamer community tegen zich willen keren dan moeten ze vooral zo doorgaan.
Je koopt met valse gegevens games uit een andere land. (ben er zelf ook schuldig aan)
https://card.exophase.com/1/1116015.png
CC ik doe niet aan paypal
Had van het weekend ook de destiny seasonpass aangeschaft in de US store
Marketplace theft is 70 euro vragen voor dezelfde content die elders 45 kost. Gooi er 21% BTW op en je zit aan 54. Zelfs 60 zou ik nog begrijpen maar 70 euro?sekeroglan schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:48:
[...]
Maar dat is het toch ook?
Je koopt met valse gegevens games uit een andere land. (ben er zelf ook schuldig aan)
Maar jij had toch een US migrated account?Bokkie schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:39:
Update!BM schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:12:
[...]
D'r is helaas een issue met het automatisch updaten. Ben er nog niet helemaal achter wat er aan de hand is, sorry
Ga gelijk nog wel ff kijken of ik kan vinden wat er aan de hand is
Een goeie week terug heb ik het een en ander aan de achterkant van de website herschreven om de boel wat sneller/stabieler te maken. Goed idee, uitvoering was wat minder, want ik heb daarmee vakkundig de hele auto-update onderuit geschopt
Ik kijk morgenochtend zelf ook even of alles nu draait, maar heb er wel vertrouwen in.
Xbox
Volgens mij nietSinergyX schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:54:
[...]
Maar jij had toch een US migrated account?
ik heb hem wel altijd op us staan volgens mij
Destiny was voor het eerst dat ik cc gebruikt heb, ik gebruik ook een Anchorage Alaska adres namelijk en ik moest wel Hola/Zenmate gebruiken
[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 11-11-2014 21:57 ]
Ik ook via giftcards, maar op het afschrift staat nu ook voortaan tax. Voorheen was tax altijd 0, dus er is of iets foutgegaan of er is iets verandert. Weet bijna zeker dat bij de aanschaf op XO er 0 tax stond. Straks mijn tegoed maar eens bekijken...Bokkie schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:39:
Ah na een tijdje proberen is het me gelukt om GTA5 voor het bedrag van 48 euro te kopen via Korea (het lijkt me dat dit ook mogelijk is met India). Het lijkt dat Microsoft gebruikt maakt van ftp.live-partner.com om te controleren van welke land je afkomt. Met no-script kun je de toegang weigeren en dan werkt het gewoon.
[ Voor 9% gewijzigd door Xepos op 11-11-2014 22:37 ]
Hmm, de vorige x werd mijn creditcard geblokkeerd toen ik in de India Store wilde bestellen. Blijft dus trickyXepos schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:35:
Ah na een tijdje proberen is het me gelukt om GTA5 voor het bedrag van 48 euro te kopen via Korea (het lijkt me dat dit ook mogelijk is met India). Het lijkt dat Microsoft gebruikt maakt van ftp.live-partner.com om te controleren van welke land je afkomt. Met no-script kun je de toegang weigeren en dan werkt het gewoon.
Die 21% hebben we te danken aan onze regering en clown rutte .Phusebox schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:54:
[...]
Marketplace theft is 70 euro vragen voor dezelfde content die elders 45 kost. Gooi er 21% BTW op en je zit aan 54. Zelfs 60 zou ik nog begrijpen maar 70 euro?
Morgenochtend zal ik dit even proberen via us store en creditcardXepos schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:35:
Dan nog is 70 euro voor de digitale versie van GTA 5 een belachelijk hoge prijs als je ziet dat de disc-versie in Nederland voor 52-55 euro te koop is.Rockvee2 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:56:
[...]
Die 21% hebben we te danken aan onze regering en clown rutte .
In Frankrijk is de prijs overigens ook zo hoog:
http://xbox-store-checker...cb-4796-bc35-ffdcd765817d
En dan durft Microsoft het niet bestellen uit je eigen land store "marketplace theft" te noemen...
In de mail die ik na aanschaf van GTA 5 kreeg staat de tax nog gewoon op 0:harrytasker schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:29:
[...]
Ik ook via giftcards, maar op het afschrift staat nu ook voortaan tax. Voorheen was tax altijd 0, dus er is of iets foutgegaan of er is iets verandert. Weet bijna zeker dat bij de aanschaf op XO er 0 tax stond. Straks mijn tegoed maar eens bekijken...
Heb je wel een adres in een tax-free staat opgegeven bij je US-account?Totaal voor belasting: $59.99
Btw: $0.00
-----
Totaal van deze order: $59.99
Artikel(en)
Grand Theft Auto V (Pre-Order)
Prijs: $59.99
[ Voor 36% gewijzigd door Mr Magic op 11-11-2014 23:20 ]
Niks verandert, afgelopen week nog ac unity aangeschaft en toen stond tax nog op 0, zal dadelijk account nog is checken.
http://www.ebay.nl/itm/Xb...Games&hash=item487330fea3 het is mij gelukt om bij hem een examplaar te kopen voor 35 dollar (29 euro).
Gewoon make an offer doen en hij reageert super snel terug.
Edit: Het gaat trouwens over assassins creed unity + black flag
Gewoon make an offer doen en hij reageert super snel terug.
Edit: Het gaat trouwens over assassins creed unity + black flag
[ Voor 10% gewijzigd door Xepos op 12-11-2014 00:22 ]
Nu kopen in de Us wat ingewikkelder is geworden (en duurder) heb ik nog eens gekeken op eBay.
Gister toen de Unity en BlackFlag Codus gedumpt werden viel het me namelijk al op dat er ook full game codes te koop aangeboden worden.
Misschien is dit voor velen een interessantere optie dan het kopen van tegoed kaarten.
Ik zag nu zo snel. Halo, Unity en Sunset voor $40,- á $50,-
(€32,00~€40,00)
Toch mooi mee genomen lijkt me.
Gister toen de Unity en BlackFlag Codus gedumpt werden viel het me namelijk al op dat er ook full game codes te koop aangeboden worden.
Misschien is dit voor velen een interessantere optie dan het kopen van tegoed kaarten.
(€32,00~€40,00)
Zijn dit geen games op disk? (waar nog verzending bij komt?) Heb voor GTA bijvoorbeeld wel disks gezien maar geen download codes.Donstil schreef op woensdag 12 november 2014 @ 00:20:
Nu kopen in de Us wat ingewikkelder is geworden (en duurder) heb ik nog eens gekeken op eBay.
(€32,00~€40,00)
Cogitationis poenam nemo patitur
Halo 2 is toch wel moeilijker dan ik me herinner! Op Heroic is je armor een velletje papier zo ongeveer. Maar goed, dat mag de pret niet drukken. Ondertiteling en terminals werken ondertussen. Achievements unlocken alleen niet. Maar dat zal aan Live liggen, ik lees dat er meer last hebben.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Iemand ervaring met Skylanders of Disney Infinity 2.0 ?
Welke is leuker om met mijn dochter te spelen denken jullie ?
Ik ben niet thuis in deze soort games maar mijn dochter zou ze graag spelen, en aangezien de Sint zijn Zwarte pieten moet this laten kan hij maar 1 game dragen
.
Welke is leuker om met mijn dochter te spelen denken jullie ?
Ik ben niet thuis in deze soort games maar mijn dochter zou ze graag spelen, en aangezien de Sint zijn Zwarte pieten moet this laten kan hij maar 1 game dragen
Persoonlijk zou ik voor Skylanders gaan. Bij Infinity kunnen de characters niet bij elkaar in de wereld treden zonder dat je extra discs koopt. Bij Skylanders is het 1 grote wereld met characters die inmiddels over 4 versies verdeelt zijn. Dat betekend dat de characters uit versie 1 ook in versie 4 gespeeld kunnen worden en je dus met wat creatief zoeken leuke deals op MP kan vinden 
De figurines van Infinity zijn overigens wel enorm leuk, maar het is het allemaal net niet vergeleken met Skylanders.
/me Notna heeft een zoon van 5.5 die helemaal gek is van het Skylanders
De figurines van Infinity zijn overigens wel enorm leuk, maar het is het allemaal net niet vergeleken met Skylanders.
Ik vind toch echt alleen maar discs en geen download codes.Donstil schreef op woensdag 12 november 2014 @ 00:20:
(€32,00~€40,00)
Bedankt voor je input.Notna schreef op woensdag 12 november 2014 @ 07:40:
Persoonlijk zou ik voor Skylanders gaan. Bij Infinity kunnen de characters niet bij elkaar in de wereld treden zonder dat je extra discs koopt. Bij Skylanders is het 1 grote wereld met characters die inmiddels over 4 versies verdeelt zijn. Dat betekend dat de characters uit versie 1 ook in versie 4 gespeeld kunnen worden en je dus met wat creatief zoeken leuke deals op MP kan vinden
Het is me alweer wat duidelijker dat als het niets uitmaakt Skylander de "betere" koop is.
Same here, en niks voor prijzen die interessant zouden kunnen zijn.Vecodo schreef op woensdag 12 november 2014 @ 07:46:
[...]
Ik vind toch echt alleen maar discs en geen download codes.
Ik kan nog altijd kopen met CC via de US store.Donstil schreef op woensdag 12 november 2014 @ 00:20:
(€32,00~€40,00)
Ook in "my xbox account" kan ik dit nog.
Ik neem aan dat al je de games eenmaal hebt dit verder geen problemen zal geven. ( de andere games die ik bezit zijn allemaal via de US store gekocht )
Helaas, werkt ook niet als je die site blokkeertBoinkie schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:02:
[...]
Morgenochtend zal ik dit even proberen via us store en creditcard
Vecodo schreef op woensdag 12 november 2014 @ 07:46:
[...]
Ik vind toch echt alleen maar discs en geen download codes.
Sunset OverdivePhusebox schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:28:
[...]
Same here, en niks voor prijzen die interessant zouden kunnen zijn.
Halo
Ja die zijn er ook veel idd maar er zitten ook digital download versie's tussen.Bullet NL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 00:36:
[...]
Zijn dit geen games op disk? (waar nog verzending bij komt?) Heb voor GTA bijvoorbeeld wel disks gezien maar geen download codes.
Beter zoeken dusPhusebox schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:28:
[...]
Same here, en niks voor prijzen die interessant zouden kunnen zijn.
Halo staat er bv op voor $55,- (Goedkoper dan USA Store en geen Fee voor de kraskaartenboer) maar er staan ook een aantal biedingen op.
Zo sta ik bij 5 advertentie's met $ 20,- bovenaan voor Unity. Eentje ervan loopt binnenkort al af. Leuk voor de weder verkoop
[ Voor 41% gewijzigd door Donstil op 12-11-2014 09:23 ]
Gisteren ook op deze manier voor 20 dollar Forza 5 gekocht. 16 euoDonstil schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:21:
[...]
Ja die zijn er ook veel idd maar er zitten ook digital download versie's tussen.
[...]
Beter zoeken dus![]()
Halo staat er bv op voor $55,- (Goedkoper dan USA Store en geen Fee voor de kraskaartenboer) maar er staan ook een aantal biedingen op.
Zo sta ik bij 5 advertentie's met $ 20,- bovenaan voor Unity. Eentje ervan loopt binnenkort al af. Leuk voor de weder verkoop
Je moet alleen wel goed uitkijken met 'shipping cost' Je krijgt vaak als je buiten US koopt ( voor producten uit US) rond 14 a 16 euro bezorgkosten erbij.
Wat is er veranderd dan? Niet meer gewoon zo'n voucher kopen in dollars, adres opgeven in tax-free state en kopen via de store? Wel handig om te weten...Donstil schreef op woensdag 12 november 2014 @ 00:20:
edit:
Lees het al, gewoon één of andere helpdeskmedewerker die wat lult. Wel handig om te weten of het echt blijft werken trouwens, want wil sowieso GTA V kopen. Vervelend dat ze hier nu plotseling een issue van zouden gaan maken.
Lees het al, gewoon één of andere helpdeskmedewerker die wat lult. Wel handig om te weten of het echt blijft werken trouwens, want wil sowieso GTA V kopen. Vervelend dat ze hier nu plotseling een issue van zouden gaan maken.
[ Voor 24% gewijzigd door Dennahz op 12-11-2014 10:07 ]
Nee niet een helpdeskmedewerker die maar wat "lult", CC en PayPal betalingen werken helaas niet meer.Dennahz schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:04:
[...]
Wat is er veranderd dan? Niet meer gewoon zo'n voucher kopen in dollars, adres opgeven in tax-free state en kopen via de store? Wel handig om te weten...
edit:
Online Store credit kopen werkt nog wel maar dan betaal je dus de fee van die verkoper plus de prijs van de Xbox US store. Ebay is dan een stuk goedkoper.
De meeste van deze aanbiedingen rekenen geen verzending, dit omdat de code in de mail komt en niet verzonden dient te worden.sekeroglan schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:30:
[...]
Gisteren ook op deze manier voor 20 dollar Forza 5 gekocht. 16 euo![]()
Je moet alleen wel goed uitkijken met 'shipping cost' Je krijgt vaak als je buiten US koopt ( voor producten uit US) rond 14 a 16 euro bezorgkosten erbij.
Ik heb het Amerikaanse adres van vrienden op Ebay btw, mocht de verkoper de kaart perse moeten versturen komt hij daar dus aan (en kunnen hun een fotootje maken voor me)
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!