Reach campaign vond ik 1 van de betere! hier heb ik me echt heel veel mee vermaakt, Multi nooit aangeraakt though, kwam na halo 2 pas weer in aanraking met xbox live rond halo 4 (uit mijn hoofd). Los hiervan, zie ik graag de hele serie op 1 platform verschijnen, setting en gameplay spreekt mij gewoon aan!:)halofreak1990 schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:24:
[...]
Ik vond Reach echt bagger (in de multiplayer, single player was OK).
Veel te veel bugs en glitches waar nooit iets aan gedaan werd.
Alsof de game nooit uit beta is geweest. Ben daarna ook afgehaakt..
Jep. Dat verhaal van de PSP Go ken ik ook idd.GAIAjohan schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:24:
[...]
Zie hier de reden van de flop van de PSP Go.. (PSP zonder UMD loopwerk)
1. Games waren te duur online
2. Retailers vonden het maar een eng ding, want zo verkochten zij geen games meer.
Misschien zijn er nog wel meer punten aan toe te voegen:
3. Mensen konden de fysieke PSP games ook niet op hun PSP Go spelen, waardoor het ding om die reden minder interessant is voor mensen die ook fysieke games hebben
4. Voor mensen die al een PSP hadden was de PSP Go niet direct iets nieuws/extras.
Heb ik wel gedaan met Destiny op de 360, maar dat ik een ander verhaal met het overzettenxelfer schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:15:
[...]
. Dan gaat niemand met zijn gezonde verstand toch ooit 70 euro neerleggen voor een download?
Als je destiny digitaal hebt gekocht kan je die ook gratis downloaden op next gen (binnen de console familie) voor 15 januarie
Uit het gesprek kan ik opmaken dat hij jou verkeerd heeft begrepen en dat hij dacht dat je met € in de US store dingen kon kopen.Denzis schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:28:
[...]
Verwachtte inderdaad ook geen support. Maar heb nu wel een antwoord op de vraag. Dat het voorheen wel werkte door een glitch en nu bij iedereen niet meer (zie dit forum) is voor mij niet helemaal uit de lucht gegrepen.
[ Voor 34% gewijzigd door Ereaser op 10-11-2014 16:33 ]
Nou ja, Halo ging pas downhill toen 343 zich ermee ging bemoeien. Overigens is de PvP sinds Halo 2 al niet meer wat het geweest is (misschien was het te hardcore voor sommige mensen), en de PvP van Destiny plaats ik op eenzelfde niveau als Reach, alleen dan met minder bugs 'n glitches.Yaz schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:28:
[...]
Heb jij geluk. Dit is precies wat eraan komt. De reddit thread ging over Halo 1 en nergens anders over.
[...]
Nee die zijn lekker bezig met het drama wat Destiny heet. Nog nooit heb ik zo'n misbaksel van een PvP gezien als in dat spel. Maar hierover meer in een andere thread.
Overigens lijkt het wel dat er alleen matige zooi van 3rd parties onder Activision vandaan komt.
Het enige worthwhile is hetgeen Blizzard produceert, maar Blizzard is een 1st party, dus...
Joh. Dat van die glitch is gewoon direct daar ter plekke bedacht. Jij accepteerde dat antwoord (echt doorvragen deed je niet) en dus kon hij verder. Weer een ticket gesloten, goed voor zijn quota. Hoe vaak ik wel niet eerst dit soort antwoorden krijg van echt gerenommeerde bedrijven als je een ticket opent, het is niet normaal.Denzis schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:28:
[...]
Verwachtte inderdaad ook geen support. Maar heb nu wel een antwoord op de vraag. Dat het voorheen wel werkte door een glitch en nu bij iedereen niet meer (zie dit forum) is voor mij niet helemaal uit de lucht gegrepen.
Nee, ik heb geen vertrouwen in welke 1ste line servicedesk waar dan ook met dit soort vragen. En zeker niet bij deze. Wederom, het is niet in hun belang om jou in de USA te laten kopen. They don't care. Als jij je spellen maar kunt kopen dan is het helemaal goed. En dat kan jij probleemloos in je eigen land (digitaal of niet) dus er is voor hun geen probleem en hoeft er dus ook niet gekeken te worden naar een oplossing.
Hardware storingen afhandelen, dat kunnen ze. Software wil ze ook nog wel lukken. Maar dit soort procedurele problemen waarvan de oorzaak waarschijnlijk niet eens binnen het xbox.com team ligt maar binnen het commerce team. Dat is echt een brug te ver voor de schoolverlater aan de andere kant van de lijn.
Gamertag: YazNL
Hoi allen,
Morgen komt dus PES 2015 uit in de US store, heb daar altijd mijn games gekocht via giftcards, nu kom ik weer eens hier buurten en zie dat er mensen ineens problemen ondervinden?
Kan je nu wel of niet met giftcards US spellen kopen?
Morgen komt dus PES 2015 uit in de US store, heb daar altijd mijn games gekocht via giftcards, nu kom ik weer eens hier buurten en zie dat er mensen ineens problemen ondervinden?
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ja dat kan.henkyyyyyyy schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:35:
Hoi allen,
Het word echt tijd voor een aparte thread voor de "hoe koop ik een spel" vragen. De laatste 3 pagina's gaan over niets anders terwijl er gewoon een top periode aankomt voor de X1 en ik persoonlijk het liever daarover zou hebben.
Wat is er mis met deze thread? [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
Om daar einde aan toe te voegen, net getest en alles werkt hier gewoon:
Smartglass, US settings, $ 4.99 voor Maya (KI character).

Edit, sorry, Creditcard (PayPal heeft nooit gewerkt voor mij US, enkel NL)

Edit, zie net dat je de 8 characters voor $20 kon kopen.. BummerWe're sending you this message to confirm that you have purchased the following items from Microsoft:
Purchase Date
Monday, November 10, 2014
Total before Tax: $4.99
Tax: $0.00
-----
Total for this order: $4.99
[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 10-11-2014 16:47 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
<and it's gone>
[ Voor 95% gewijzigd door Yaz op 10-11-2014 16:42 ]
http://www.fool.com/inves...ng-like-a-lost-cause.aspx
Wel een vrij pessimistisch artikel voor de Xbone.
xelfer schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:43:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ben het met je eens over de bertrouwbaarheid van de helpdesk. Maar om gelijk met schoolverlater te beginnen (Bill Gates was tenslotte zelf een school verlater) is weer een beetje jammer en doet weer afbreuk aan je verhaal. Desalniettemin zijn het waarschijnlijk mensen uit India want dit soort zaken worden veelal uitbesteed aan dit soort landen.
Ik ga nog even kijken of ik mijn account ga migreren naar de us. Het is heel toevallig want een vriend van mij wordt precies het zelfde verteld op de helpdesk en krijgt sinds kort dezelfde Error.
https://www.youtube.com/@droommotor
En het tegen artikel: http://www.dailygame.net/...e-sonys-trouble-microsoftxelfer schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:43:
Zo is er altijd wel een draai aan te geven.
Zou stagair beter zijn geweest? Minima misschien? Linksom, rechtsom, hoe je het ook noemt; Je hebt te maken met de ingang van de servicedesk. Ervaring leert mij dat vooral bij grote bedrijven hier een non-skilled/low-skilled medewerker zit die met je een draaiboek doorloopt en ook de instructie heeft gekregen jou tevreden te krijgen (vaak het enige doel). Maakt niet uit wat ze zeggen of wat ze doen. Als ze jou maar weer op weg hebben geholpen en jij tevreden bent. Kan dan ook best zijn dat de "oplossing" erger is dan de kwaal. Maar dat maakt hun niet uit, jij bent verder en "tevreden".....Denzis schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:51:
[...]
Ben het met je eens over de bertrouwbaarheid van de helpdesk. Maar om gelijk met schoolverlater te beginnen (Bill Gates was tenslotte zelf een school verlater) is weer een beetje jammer en doet weer afbreuk aan je verhaal.
Mijn smartglass geeft gewoon euro prijzen joh. Geen idee hoe ik de app naar US krijg ofzoSinergyX schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:38:
Om daar einde aan toe te voegen, net getest en alles werkt hier gewoon:
[afbeelding]
[...]
Edit, zie net dat je de 8 characters voor $20 kon kopen.. Bummer
Ik heb geen idee, dit is de beta van smartglass die altijd $ is gebleven, terwijl mijn taal NL staat (daaraan staat je € gekoppeld - dus niet telefoontaal kiezen). Ik zal vanavond nog wel op de console testen, 100% zekerheid geven.Nipje schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:58:
Mijn smartglass geeft gewoon euro prijzen joh. Geen idee hoe ik de app naar US krijg ofzo
Maargoed, in ander nieuws, mijn nieuwste controller begint als eerste kuren te vertonen. Merkte gister dat analoge pookje soms naar rechts blijft 'hangen', in neutrale positie. Kan nu wel met redelijke zekerheid zeggen dat de kwaliteit van de controllers in afgelopen jaar niet beter zijn geworden.
[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 10-11-2014 17:08 ]
Kan je allemaal instellen (gebruik locatiesettings van console) of iets in de trant. Heb jij ook je account naar de US ''gemigreerd'' ?SinergyX schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:06:
[...]
Ik heb geen idee, dit is de beta van smartglass die altijd $ is gebleven, terwijl mijn taal NL staat (daaraan staat je € gekoppeld - dus niet telefoontaal kiezen). Ik zal vanavond nog wel op de console testen, 100% zekerheid geven.
Locatie van je telefoon aanpassen. Moet je wel even in de options van de app aangeven dat hij NIET de regio van de Xbox overneemt.Nipje schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:58:
[...]
Mijn smartglass geeft gewoon euro prijzen joh. Geen idee hoe ik de app naar US krijg ofzo
Voorbeeld: in Android heb ik bij Language en Input de taal op English US gezet en de store laat Dollars zien
[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 10-11-2014 17:15 ]
Helaas via de smartglass app ook geen succes met de aankoop, maar bedankt voor de uitleg! Dank morgen maar naar de MediamarktNotna schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:14:
[...]
Locatie van je telefoon aanpassen. Moet je wel even in de options van de app aangeven dat hij NIET de regio van de Xbox overneemt.
Voorbeeld: in Android heb ik bij Language en Input de taal op English US gezet en de store laat Dollars zien
Er is nu sowieso een probleem met content kopen zie ik nu:
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
Verder lijkt mijn account niet te kunnen inloggen. Na het eten nog eens proberen
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
Verder lijkt mijn account niet te kunnen inloggen. Na het eten nog eens proberen
Wel een legendarisch slecht geschreven artikelYaz schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:53:
[...]
En het tegen artikel: http://www.dailygame.net/...e-sonys-trouble-microsoft
Zo is er altijd wel een draai aan te geven.
Is dat zo? Ik mijn console gewoon direct gekocht bij MS! Verkoop via winkel voegt niks toe voor mij zolang de prijs gelijk is!xelfer schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:21:
Microsoft en Sony zijn voor de distributie van hun spelcomputers nog wel heel erg afhankelijk van meerdere retail partijen.
De uitzondering op de regel lijkt mij? Alle mensen in mijn directe omgeving (incl. ikzelf) kopen hun consoles bij retailers.harrytasker schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:12:
[...]
Is dat zo? Ik mijn console gewoon direct gekocht bij MS! Verkoop via winkel voegt niks toe voor mij zolang de prijs gelijk is!
Nu mijn account gemigreerd is naar US kan ik terug aankopen via de console.
MMC staat in queue!
Via xbox.com lukt aankopen niet meer, maar dat is bijzaak.
Zonder te migreren lukte het helemaal niet meer.
Als je niet meer in de US store kan kopen lijkt dit de enige oplossing.
MMC staat in queue!
Dit was met je giftcards toch?snipepins schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:29:
MMC staat in queue!
Punt is eerder dat ze ook beschikbaar moeten zijn bij retailers en ze daar dus bepaalde contracten mee afsluiten. Plus dat het voor de retailers interessant moet blijven. Als alle games 20 euro zakken digitaal, dan zakt die markt ook in en is het dus voor retailers weinig interessant. Op de console zit maar weinig winst, dat komt van de games af en zodra die geen afname hebben, gaat ook de console uit het assortiment.xelfer schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:19:
[...]
De uitzondering op de regel lijkt mij? Alle mensen in mijn directe omgeving (incl. ikzelf) kopen hun consoles bij retailers.
Jep. Zonder retailers hebben de console boeren het waarschijnlijk heel moeilijk.
Er zullen altijd mensen zijn die de online kanalen weten te vinden. Maar 8 jarige Timmy en zijn moeder zullen de spelcomputer toch gewoon bij de InterToys willen halen.
Er zullen altijd mensen zijn die de online kanalen weten te vinden. Maar 8 jarige Timmy en zijn moeder zullen de spelcomputer toch gewoon bij de InterToys willen halen.
Is dit via een Creditcard gedaan of met gift cards?snipepins schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:29:
MMC staat in queue!
Hmm bestellen via xbox.com in de India Store met cc werkt hier ook niet. .. even via de console proberen
Denzis schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:14:
Het bovenstaande heeft niks met de ''storing'' te maken hoor? De storing ging over DLC met Advanced Warfare als ik het goed begreep.
Wanneer jullie daadwerkelijk de moeite hadden genomen om dat linkje aan te klikken hadden jullie het volgende kunnen lezen; "Content kopen en gebruiken Beperkt"GAIAjohan schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:17:
Inderdaad.. Dit gaat om het blokkeren van aankopen uit een andere store.. Lijkt me prima in de discussie van de X1 passen. Verder snap ik sowieso niet waarom een user een moderatie-achtige post maakt..
De geplaatste link impliceert zelfredzaamheid wat kennelijk lastig is.
Voorts zal ik wel als enige van mening zijn dat gesprekken over wel of niet kunnen kopen van games, giftcards, CC, Paypal beter plaats hebben hier; [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen en/of hier;[XBO] Het grote kroeg / slowchat topic!
Andere discussiepunten worden namelijk volledig ondergesneeuwd.
Het gelijk is aan jullie zijde want mijn "oproep" wordt massaal genegeerd.
Derhalve zal ik mijn alternatieve workaround (bij bijv. de PBR9002 error) wat mij (en een aantal vrienden) vooralsnog garandeert om te kopen in de India,Singapore,Hong kong en Japan stores niet plaatsen.
Met een beetje slim Googlen kan je deze informatie zelf bij elkaar scharrelen.
Ten eerste: dat is wel een heel erg kinderachtige reactie, om dit soort nuttige informatie je mede-tweakers te onthouden.mowa schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:43:
[...]
Derhalve zal ik mijn alternatieve workaround (bij bijv. de PBR9002 error) wat mij (en een aantal vrienden) vooralsnog garandeert om te kopen in de India,Singapore,Hong kong en Japan stores niet plaatsen.
Ten tweede: als je het wel deelt voorkom je misschien juist de vele posts in dit topic die in jouw ogen in een ander topic thuis horen.
Just my two € 0,02.
Erg kinderachtig, wist niet dat dit nog gebeurde op Tweakers joh.mowa schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:43:
Ik zal zelf maar op zoek gaan dan. Aan de andere Tweakers: mocht ik de workaround vinden dan zal ik deze gewoon netjes met jullie delen hoor
Hupppaakee,colink0 schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:08:
Op eBay worden de codes van de One + AC4 en Unity bundel vanaf nu verkocht, dus je kan voor een euro'tje of 35 Black Flag en Unity op de kop tikken
Unity en Blackflag voor inderdaad 35 euro! Dank je wel voor de tip
Als je een game in de US store hebt gekocht kun je als je je locatie switcht naar een NL dan dezelfde game downloaden, maar dan de bijv Europese versie van het spel?
Ik weet dat vroeger met Fifa 14 in het begin kon, stond ik op US kon ik alleen engels en spaans als taal kiezen, zette ik hem dan op Duitsland en downloadde ik de game nog een keer kon ik wel Nederlands kiezen.
Kan je dus nog steeds als je in de ene store iets koopt, je hem ook uit de andere store downloaden?
Ik weet dat vroeger met Fifa 14 in het begin kon, stond ik op US kon ik alleen engels en spaans als taal kiezen, zette ik hem dan op Duitsland en downloadde ik de game nog een keer kon ik wel Nederlands kiezen.
Kan je dus nog steeds als je in de ene store iets koopt, je hem ook uit de andere store downloaden?
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Jawel maar ik loop dan tegen het probleem aan als het spel gedownload is en ik druk op install dat hij de boel opnieuw gaat downloaden.....henkyyyyyyy schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:11:
Als je een game in de US store hebt gekocht kun je als je je locatie switcht naar een NL dan dezelfde game downloaden, maar dan de bijv Europese versie van het spel?
Hee er is iets mis met je mod status. Ik zie je nu nog als normaal lid namelijk.mowa schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:43:
Voorts zal ik wel als enige van mening zijn dat gesprekken over wel of niet kunnen kopen van games, giftcards, CC, Paypal beter plaats hebben hier; [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen en/of hier;[XBO] Het grote kroeg / slowchat topic!
[ Voor 41% gewijzigd door Donstil op 10-11-2014 20:20 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit krijg ik als ik nu op de xbox site kom.We're updating the terms for your account
We're updating the terms of use and privacy statement for your account. Thanks for using Microsoft services!
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Lekkere tip man. Net de bundel gekocht voor omgerekend €30,xxcolink0 schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:08:
Op eBay worden de codes van de One + AC4 en Unity bundel vanaf nu verkocht, dus je kan voor een euro'tje of 35 Black Flag en Unity op de kop tikken
BF had ik al uit maar €30,- voor Unity alleen is al een super prijs
Nu maar hopen dat je hem binnenkrijgt? ;-)Donstil schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:26:
[...]
Lekkere tip man. Net de bundel gekocht voor omgerekend €30,xx![]()
BF had ik al uit maar €30,- voor Unity alleen is al een super prijs
Zo lekkere prijs heb je betaald. Kan nu alleen maar vinden van 40 dollar en hoger dat betekent 32-33 euro
Grote voordeel van eBay is dat je je geld gewoon weer terugkrijgt als je niks binnenkrijgt. Daarnaast zit het bij de meeste verkopers (met genoeg positieve feedback) wel snorMotion2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:34:
[...]
Nu maar hopen dat je hem binnenkrijgt? ;-)
Jep. Ik heb zelf (gelukkig) nog nooit problemen met ebay gehad. Veel uit Japan geimporteerd. Altijd super vriendelijke verkopers!colink0 schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:40:
[...]
Grote voordeel van eBay is dat je je geld gewoon weer terugkrijgt als je niks binnenkrijgt. Daarnaast zit het bij de meeste verkopers (met genoeg positieve feedback) wel snor
Sterker nog. Ik had de codes binnen 5 minuten in mijn email.Motion2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:34:
[...]
Nu maar hopen dat je hem binnenkrijgt? ;-)
Zijn al
Ingevuld op Xbox.com.
Ik doe erg veel via eBay en als je koopt bij de betrouwbare verkopers gaat er eigenlijk nooit wat fout. Deze verkoper had 138 objecten verkocht waarvan er 138 100% goed waren gegaan. Betrouwbaar dus.
Dit was de goedkoopste. Bieden vanaf $1,- of "nu kopen" voor $ 37,99Xepos schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:39:
Zo lekkere prijs heb je betaald. Kan nu alleen maar vinden van 40 dollar en hoger dat betekent 32-33 euro
[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 10-11-2014 20:44 ]
Heb er ook 1 gekocht! Verkoper zat al 10 jaar op ebay met positieve reacties.Donstil schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:43:
[...]
Sterker nog. Ik had de codes binnen 5 minuten in mijn email.
Zijn al
Ingevuld op Xbox.com.
Ik doe erg veel via eBay en als je koopt bij de betrouwbare verkopers gaat er eigenlijk nooit wat fout. Deze verkoper had 138 objecten verkocht waarvan er 138 100% goed waren gegaan. Betrouwbaar dus.
[...]
Dit was de goedkoopste. Bieden vanaf $1,- of "nu kopen" voor $ 37,99
Helaas Was wel mijn cc geblokkeerd door via de xbox india store wat te proberen bestellen.. Na belletje naar de bank deed hij het weer.
Nu wachten op de code!!
Toevallig een link naar de advertentie(s)?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Hier heb ik niet gekocht maar heeft wel een enorme bak goeie recensies.
http://www.ebay.com/itm/A...ain_0&hash=item2a47295fa2
Ik heb met deze een poging gewaagdDonstil schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:28:
[...]
http://m.ebay.com/itm/361111028389?_mwBanner=1
Mm net uitverkocht. Die gaan als een trein. Nog maar ff verder kijken..
Damn, net m'n ebay account gegevens opgesnord, zijn ze al uitverkocht.Mu.siQ schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:34:
Mm net uitverkocht. Die gaan als een trein. Nog maar ff verder kijken..
wel goede tip trouwens. 40 dollar is echt mega goedkoop voor deze twee spellen
iemand die halo MCC al heeft kunnen spelen? in sommige winkels is het spel al te koop
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Ja dat is echt zonde. Had niet zo lang moeten nadenken ... Nja we zoeken gestaag verderjerrymcburg schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:36:
[...]
Damn, net m'n ebay account gegevens opgesnord, zijn ze al uitverkocht.
wel goede tip trouwens. 40 dollar is echt mega goedkoop voor deze twee spellen
Hier ook besteld, hoop mijn codes zo (of anders morgen) ook te ontvangen. Vraag me wel af waar ze die codes vandaan halen, d'r zitten sellers bij die echt tientallen van die codes verkopen...Motion2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:32:
[...]
Ik heb met deze een poging gewaagd
http://m.ebay.com/itm/361111028389?_mwBanner=1
[ Voor 37% gewijzigd door BM op 10-11-2014 21:44 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja klopt. Als je er nog 1 vind voor 40 dollar houd ik me aanbevolenBM schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:44:
Bedankt voor de tip, hoop mijn codes zo (of anders morgen) ook te ontvangen. Vraag me wel af waar ze die codes vandaan halen, d'r zitten sellers bij die echt tientallen van die codes verkopen...
*edit*
zit verder te zoeken maar heb geloof ik net de boot gemist met de echt cheape codes
[ Voor 11% gewijzigd door Mu.siQ op 10-11-2014 21:48 ]
worden vanzelf wel weer aangevuld *hoop*Mu.siQ schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:44:
[...]
Ja klopt. Als je er nog 1 vind voor 40 dollar houd ik me aanbevolen
*edit*
zit verder te zoeken maar heb geloof ik net de boot gemist met de echt cheape codes
Ja de echt goedkope zijn verdwenen he.
Alles is nu ruim in de $ 40.
Ik was niet van plan Unity te gaan kopen in 2014 (misschien zelfs helemaal over te slaan) maar voor $37,95 kon ik het toch niet laten.
Toch nog even een weekje leuk spelen tot Gta en FarCry komen
Alles is nu ruim in de $ 40.
Ik was niet van plan Unity te gaan kopen in 2014 (misschien zelfs helemaal over te slaan) maar voor $37,95 kon ik het toch niet laten.
Toch nog even een weekje leuk spelen tot Gta en FarCry komen
Ja dat vroeg ik me ook al af. Er was zelfs een seller met ruim 200 verkochte codes.BM schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:44:
[...]
Hier ook besteld, hoop mijn codes zo (of anders morgen) ook te ontvangen. Vraag me wel af waar ze die codes vandaan halen, d'r zitten sellers bij die echt tientallen van die codes verkopen...
[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 10-11-2014 22:00 ]
Dat zijn gewoon combi pakketten, ze maken er op aantal marginaal winst. Unity ($40) en blag flag ($20) los verkopen, maar Unity gaat bij aantal al stuk duurder. Gros zal wel gewoon inkoop zijn, dus winst is iets meer.
De kaart die ik kreeg was voor Unity en BF samen.SinergyX schreef op maandag 10 november 2014 @ 23:09:
Dat zijn gewoon combi pakketten, ze maken er op aantal marginaal winst. Unity ($40) en blag flag ($20) los verkopen, maar Unity gaat bij aantal al stuk duurder. Gros zal wel gewoon inkoop zijn, dus winst is iets meer.
Twee codes onder 1 kras laag.
Los verkopen kan dus op eBay wel maar in "de winkel" is het echt een bundeltje geweest. Misschien bij de Console ofz?

Lijkt inderdaad een bundel actie te zijn voor Black Friday.
Aaaahaaawhaaahawahhhhhaaaahlrighty then!
Hadden ze het slim gedaan, hadden ze er ook GTA5 versie van gemaakt
Maar dat zal iets teveel geld kosten voor MS
88% come on!Tiny schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 00:05:
Aaaahaaawhaaahawahhhhhaaaahlrighty then!
Zoals ik al eerder zei... Halo: MCC €55,- (ook winkel).
http://www.mediamarkt.nl/...1,1436843.html?langId=-11
http://www.mediamarkt.nl/...1,1436843.html?langId=-11
mowa schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:43:
[...]
[...]
Wanneer jullie daadwerkelijk de moeite hadden genomen om dat linkje aan te klikken hadden jullie het volgende kunnen lezen; "Content kopen en gebruiken Beperkt"
De geplaatste link impliceert zelfredzaamheid wat kennelijk lastig is.
Andere discussiepunten worden namelijk volledig ondergesneeuwd.
Het gelijk is aan jullie zijde want mijn "oproep" wordt massaal genegeerd.
Blijf dan weg.
En als je zelf het linkje aanklikt en doorleest, lees je het volgende (bij mij op de US live status pagina):
Are you having trouble when trying to access content from the Atlas Digital Content Pack for Call of Duty: Advanced Warfare? Are you having issues trying to purchase Tokens for Project Spark using the Windows 8.1 application? We are aware of the difficulties and our team is hard at work trying to get everything straightened out. Thank you for being patient while we work. We’ll have an update for you as soon as we have more information.
Heeft niets met het plotseling niet meer op een buitenlandse store kunnen bestellen te maken dus.
[ Voor 21% gewijzigd door DrParanoid op 11-11-2014 07:42 ]
Jeuj MCC! Vanmorgen even een half uurtje Halo 2 getest (want ik moet toch echt werken). Die cutscenes! Wow!
Verder is 't Halo 2. Maar dan mooi. En supervloeiend.
Wel jammer dat je niet gewoon ondertitels "aan" kan zetten, maar dat je alleen kan kiezen voor "uit" of "aan als je taal niet gelocaliseerd is". Mijn One staat op Engels (want NL is suf) en dus geen ondertitels
Wel jammer dat je niet gewoon ondertitels "aan" kan zetten, maar dat je alleen kan kiezen voor "uit" of "aan als je taal niet gelocaliseerd is". Mijn One staat op Engels (want NL is suf) en dus geen ondertitels
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Vanmiddag 1530 gaat het los!! kan niet wachtenWillybubba schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:12:
Jeuj MCC! Vanmorgen even een half uurtje Halo 2 getest (want ik moet toch echt werken). Die cutscenes! Wow!
Lees her en der op twitter dat mensen de campaign niet kunnen starten bij pre-downloadeded versies. Mensen moeten de hele 60GB opnieuw downloaden. Hoop echt dat dat niet het geval zal zijn bij mij vanavond, want dan gaat het echt uren duren.
Iemand die dit al heeft gehad?
Nu direct het vrouwtje bellen om dit te testen!Alamo schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:36:
Lees her en der op twitter dat mensen de campaign niet kunnen starten bij pre-downloadeded versies. Mensen moeten de hele 60GB opnieuw downloaden. Hoop echt dat dat niet het geval zal zijn bij mij vanavond, want dan gaat het echt uren duren.
Edit: zie een aantal mensen uit mn friendslist achievements binnen harken dus lijkt veel goed te gaan.
[ Voor 10% gewijzigd door mfneed op 11-11-2014 09:48 ]
Ik heb vanmorgen de gepreloade digitale versie probleemloos gestart.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Maar ook campaign gestart? Vanaf dat moment meldt men de problemen.Willybubba schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:48:
Ik heb vanmorgen de gepreloade digitale versie probleemloos gestart.
@ hieronder, bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door Alamo op 11-11-2014 10:38 ]
Jep. Halo 2 campaign.
Iemand die mij kan overtuigen om Halo:MCC te kopen?
Ik twijfel om de game te kopen omdat er zoveel meer games deze maand uit komen. Nu ben ik een voetbal liefhebber en een schietspel liefhebber.
Afgelopen week ben ik volop bezig geweest met de nieuwe Call of Duty.
Vroeger altijd op de Playstation gespeeld (nog steeds) maar heb dus ook een Xbox.
Halo heb ik nog nooit gespeeld, het doet me een beetje denken aan Unreal Tournament, klopt dit?
Hoe speelt het? En is er ook gewoon team death match etc de std. online modus van een shooter?
Ik heb al wat filmpjes bekeken op twitch maar kan daar niet echt uit opmaken hoe het grafisch is?
Het is een HD-remake maar wat moet ik ervan verwachten?
Kan iemand mij meer vertellen in 't kort of het spel de moeite waard is?
Denk zelf van als ik het koop, dat ik of CoD volledig laat liggen of dus MCC omdat ik het toch niet zo vindt.
En wat ook speelt is omdat ik dus al een shooter heb op de Xbox en dan om nog zo'n type spel aan te schaffen een beetje veel is.. of is de gameplay geheel anders..
Alvast bedankt!
Ik twijfel om de game te kopen omdat er zoveel meer games deze maand uit komen. Nu ben ik een voetbal liefhebber en een schietspel liefhebber.
Vroeger altijd op de Playstation gespeeld (nog steeds) maar heb dus ook een Xbox.
Halo heb ik nog nooit gespeeld, het doet me een beetje denken aan Unreal Tournament, klopt dit?
Hoe speelt het? En is er ook gewoon team death match etc de std. online modus van een shooter?
Ik heb al wat filmpjes bekeken op twitch maar kan daar niet echt uit opmaken hoe het grafisch is?
Denk zelf van als ik het koop, dat ik of CoD volledig laat liggen of dus MCC omdat ik het toch niet zo vindt.
En wat ook speelt is omdat ik dus al een shooter heb op de Xbox en dan om nog zo'n type spel aan te schaffen een beetje veel is.. of is de gameplay geheel anders..
Alvast bedankt!
Als je nog nooit halo heb gespeeld is het echt een aanrader om te proberen. Verwacht geen top of the line graphics want het zijn natuurlijk remakes.epamel schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:39:
Iemand die mij kan overtuigen om Halo:MCC te kopen?
Alvast bedankt!
Thnx voor je reactie, ik ben wel iemand die meteen eigenlijk de Multiplayer in duikt. En op een later tijdstip misschien de Singleplayer eens opstart.
Je zegt verwacht niet heel veel van de graphics. Ik zag in de filmpjes dat de gameplay wel super strak zit, daar bedoel ik mee vloeiend enz, speelt het lekker weg?
En kun je misschien een vergelijking doen met de HD-remake qua graphics met een andere game?
Op twitch zag ik namelijk dat sommige levels echt kaal zijn en sommige levels gewoon super mooi eruit zien?
Ik weet niet welk deeltje het beste is qua multiplayer maps..
Je zegt verwacht niet heel veel van de graphics. Ik zag in de filmpjes dat de gameplay wel super strak zit, daar bedoel ik mee vloeiend enz, speelt het lekker weg?
En kun je misschien een vergelijking doen met de HD-remake qua graphics met een andere game?
Op twitch zag ik namelijk dat sommige levels echt kaal zijn en sommige levels gewoon super mooi eruit zien?
het speelt allemaal op fps dus vloeiend zal het lopen, Halo 2 heeft een volledige remake beurt gehad. die Halo 1 een jaar of 2 terug heeft gehad. Verder zijn de games allemaal opgepoetst naar 1080/60 (volgens met de functionaliteit (naam kwijt) die er voor zorgt dat de detail/resolutie van de omgeving wat kan verspringen zodat je altijd 60 fps houdt. correct me if i am wrong.)epamel schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:49:
Thnx voor je reactie, ik ben wel iemand die meteen eigenlijk de Multiplayer in duikt. En op een later tijdstip misschien de Singleplayer eens opstart.
Edit: En als je nooit Halo gespeeld hebt dan is dit een echte aanrader! Daarnaast Halo CE heeft laten zien dat een shooter wel kan werken op de console.
[ Voor 6% gewijzigd door mfneed op 11-11-2014 10:55 ]
Volgens mij ben je al overtuigt. Nu ben jij alleen bezig je portemonnee te overtuigenepamel schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:49:
Maar het is naar mijn bescheiden persoonlijke mening een van de, zo niet de, beste FPS games die er is. De hele ambiance is gewoon meesterlijk. Het verhaal gaat heel diep, zeker als je ook de extra verhalen lees op bijvoorbeeld http://www.halopedia.org/ als ook de boeken en comics. Check ook vooral "Halo: Forward unto Dawn" en "Halo Legends" films.
Qua spel plezier loop ik heel vaak te kafferen op huidige FPS games dat het niet skill based is maar een "first come-first to kill" principe is. Je hebt bij Halo als tegenstander een goede kans als je een duel hebt met ongelijke wapens. Dit is echt een verademing in vergelijking met andere shooters. Ook is multiplayer Arena gebaseerd en niet zomaar een stuk uit een bestaand level. Dat zorgt ervoor dat het spel vlotter verloopt, beter speelt en daardoor spannender is.
Haha, volgens mij ben ik al overtuigd / deels heb je gelijk 
Tof om die reacties te lezen waar ik ook wel wat aan heb gelukkig.
Dus ik kan dit spel wel waarderen als ik CoD gewend ben normaal gesproken?
Vind het niet goed te vergelijken. Dus COD even vergeten.epamel schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:02:
Nou nog ergens goedkoop te zien verkrijgen. Baal nog ontzettend van de gemiste boot gisteren. Kon ik verdulleme voor 40 euro Unity en BF oppikken, denk ik te lang na, boem, weg. Halo:MCC wil ik ook graag, maar 55 euro wil ik er niet aan kwijt. GTA V volgende week al wel besteld gelukkig.
Halo is echt anders dan COD, het is een hele andere gameplay vind ik zelf. Bij Halo ga ik veel behoedzamer te werk. Zoals al eerder aangeven heb je bij Halo vaker dan bij COD dat wanneer iemand eerder begint met schieten dat de ander met een "minder" wapen toch wint, het is meer skill based vind ik. Ook heb je bij Halo shields wat bij COD niet van toepassing is en is daardoor het tempo en de dynamiek compleet anders. Maar mocht je de MP niks vinden, ik vind de Halo serie een ongeëvenaarde SP hebben en met 4 games ben je dan wel ff zoetepamel schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:02:
Voor zover mijn persoonlijke mening niet blijkt, ik vind Halo veel vetter dan COD ondanks dat ik ook met liefde COD voor meerdere potjes opstart
[ Voor 12% gewijzigd door Ninjetsu NL op 11-11-2014 11:15 ]
Er is nog een aardige kans dat je ook Halo: MCC binnenkort voor een mooi prijsje via eBay digitaal op de kop kunt tikken, aangezien Halo naar mijn weten ook in een bundel met de Xbox One gaat worden verkocht. Ik zou dus als ik jou was de komende tijd eBay goed in de gaten houdenMu.siQ schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:07:
Nou nog ergens goedkoop te zien verkrijgen. Baal nog ontzettend van de gemiste boot gisteren. Kon ik verdulleme voor 40 euro Unity en BF oppikken, denk ik te lang na, boem, weg. Halo:MCC wil ik ook graag, maar 55 euro wil ik er niet aan kwijt. GTA V volgende week al wel besteld gelukkig.
Ik heb em daar wel gekocht, netjes 2 codes opgestuurd gekregen via de mail, het duurde wel wat langer en hoopte niet dat ze em per post zouden sturen, anders had "the White House" em mogen ontvangenDonstil schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:28:
[...]
Sowieso is MCC écht wel z'n geld waard hoor, als je ziet wat voor bak content je krijgt.
Je zou eigenlijk kunnen stellen dat een van de weinige redenen om het spel niet te halen is dat het spel convent-wise zo groot is dat je weet dat je de tijd er niet voor hebt. Oftewel, als je de tijd hebt (en je beschikt over een Xbox One) dan kan er niet veel mis gaan bij deze aankoopWillybubba schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:01:
Sowieso is MCC écht wel z'n geld waard hoor, als je ziet wat voor bak content je krijgt.
Net via pcgamesupply.com giftcard gekocht en die in de xbox one store toegevoegd. Daarna aankoop kunnen doen. Die optie werkt dus nog.
Extra voordeel: de dollar naar euro conversie die ze zelf hanteren is beter dan die van paypal.
Enige minpunt: telefonische verificatie per sms. Maak eerst je account aan, laat dan sms sturen. Mijn tmobile nummer heeft hem na een uur nog steeds niet, vodafone had hem in paar minuten. Na verificatie pas je aankoop doen
Extra voordeel: de dollar naar euro conversie die ze zelf hanteren is beter dan die van paypal.
Enige minpunt: telefonische verificatie per sms. Maak eerst je account aan, laat dan sms sturen. Mijn tmobile nummer heeft hem na een uur nog steeds niet, vodafone had hem in paar minuten. Na verificatie pas je aankoop doen
Halo MCC is wel heel cool.
Leuk om alle campagnes nog eens door te lopen.
Multiplayer is me nog niet gelukt, telkens 5 minuten in een lobby searching for players en dan een time out. Hebben meer mensen hier last van?
Multiplayer is me nog niet gelukt, telkens 5 minuten in een lobby searching for players en dan een time out. Hebben meer mensen hier last van?
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.
nieuws: Microsoft toont gameplay van multiplayer Halo 5: Guardians

Mijn Halo start trouwens gewoon de campaign op!
net laten testen
Mijn Halo start trouwens gewoon de campaign op!
[ Voor 16% gewijzigd door mfneed op 11-11-2014 12:40 ]
Verwijderd
Halo Master Chief Collection kampt met multiplayerproblemenpredacore schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:31:
Halo MCC is wel heel cool.
Moet zeggen dat het erg op Halo 4 lijkt, maar dan een stuk soepelermfreriks schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:33:
nieuws: Microsoft toont gameplay van multiplayer Halo 5: Guardians
![]()
Mijn Halo start trouwens gewoon de campaign op!net laten testen
Ereaser schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:17:
[...]
Moet zeggen dat het erg op Halo 4 lijkt, maar dan een stuk soepeler
Woop! Dat wordt vet!!!
Het is een gestyleerde arena. Lijkt overal op. Ziet er goed uit en het loopt zo te zien soepel. Maar ik zie ook genoeg verschillen met H4. Ze gaan echt helemaal terug naar mooie arena's. Dit is goed voor de skill players. Verstoppen achter een boom is voor campersEreaser schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:17:
[...]
Moet zeggen dat het erg op Halo 4 lijkt, maar dan een stuk soepeler
De levels die ik zag (voor de nieuwe) hadden genoeg in- en uitgangen om de wedstrijd spannend te maken. Je kan volop bewegen en uit de paar duels blijkt dat het oude halo er nog steeds in zit.
Het is maar goed dat ik vrij ben eind december
Dit!Yaz schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:35:
[...]
Het is maar goed dat ik vrij ben eind december
Edit:
Is er al iemand die Nightfall gekeken heeft?
[ Voor 13% gewijzigd door mfneed op 11-11-2014 14:00 ]
Een game met zoveel bombarie aankondigen, en dan dit? Vrij kansloos m.i.
Ik wacht wel met spelen tot er weer positievere berichtgeving over is...
Hebben de meeste games tegenwoordig last van lijkt het. Maar goed... als ze het maar netjes oplossen en dat niet te lang duurt.Octagen schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:24:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Pannekoek81 op 11-11-2014 14:33 ]
... en singeplayer die kan inderdaad ook niet gespeeld wordenOctagen schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:24:
[...]
[/sarcasm]
Valt wel mee toch met die aankondigingen? GTA V was een tikkeltje erger en dat was helemaal drama met online aan het begin.Octagen schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:24:
[...]
Nahja, Halo is natuurlijk een game die voor een groot deel om de MP draait, dat uitgerekend die op releasedag dan niet (goed) werkt is misschien niet heel raar, maar wel een gevalletje 'jammer'.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Vanochtend voordat ik ging werken heb ik gewoon de Halo 1 Campaign kunnen starten. Hoefde niets opnieuw te downloaden. Stond alleen een patch van 97MB klaar, maar die was binnen no-time binnen uiteraard.Alamo schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:36:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Toch mis ik dan de 360. Waar 10MB een serieus grote update wasRivanov schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:12:
[...]
Stond alleen een patch van97MB klaar, maar die was binnen no-time binnen uiteraard.
Xbox
Ik vind GTA niet echt een geweldig voorbeeld, daar ging een hoop fout maar dat kwam voornamelijk omdat GTA Online pas twee weken na release uit kwam, toen waren er al ruim 10 miljoen exemplaren verkocht.Denzis schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:47:
[...]
Valt wel mee toch met die aankondigingen? GTA V was een tikkeltje erger en dat was helemaal drama met online aan het begin.
Halo zullen er net wat minder zijn
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!