Preview update was een matige deze keer:
◾A fix for an issue some users reported where returning to Home from a game was unresponsive.

Al hadden aantal mensen dat wel in Fifa, mogelijk lost dat het op :)

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2014 18:35 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:34:
Preview update was een matige deze keer:
◾A fix for an issue some users reported where returning to Home from a game was unresponsive.

Al hadden aantal mensen dat wel in Fifa, mogelijk lost dat het op :)
Lol we zijn verwend de laatste tijd.....

Verwijderd

Goed, wellicht is dit voer voor flambait, maar dat is alles behalve de bedoeling.

Ik vraag mijzelf het volgende af:
Op dit moment heb ik een ps4, deze staat verticaal op de sony vertical stand, allemaal toppie.
Nu ben ik aan het kijken voor een Xbox one, wil de witte met Sunset erbij, heb alleen geen ruimte om ze allebei horizontaal te plaatsen en heb vernomen dat de xbone niet verticaal mag.

Moraal van mijn vraag, kan ik mijn ps4 verticaal kwijt op het glimmende gedeelte van de bovenkant van de xbox one? past dit?
Ik heb heel de dag lopen zoeken naar een plaatje van iemand die dit al heeft gefixd, maar kan niks vinden.

Heeft iemand van jullie xbox one fans dit wellicht?

Afbeeldingslocatie: https://www.bright.nl/files/201148/xboxoneps4-2.jpg

Dus dit, maar dan de ps4 rechtop op de xbox one.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
harrytasker schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:56:
[...]

Daarnaast denk ik dat ook voor de PS4 het gros van de games nooit 1080p/60hz gaat worden aangezien de GPU daar ook niet krachtig genoeg voor is,
Oh jawel hoor. 60Hz zal elke console sinds de Playstation 1 gemakkelijk halen ;)

Maar om serieus te reageren: 1080p & 60fps is belangrijker dan grafische vooruitgang voor mij, tenzij we het strict over singleplayer games hebben zoals Skyrim of Dark Souls (die laatste heeft multiplayer, maar heeft weinig nadeel bij 30fps...). Maar helaas denkt 85% of meer van de overige console gamers er anders over dan ik... Ik heb liever dat álles er zometeen qua grafische 'pracht' uitziet als CoD:AW maar wel loopt op 900/1080p + 60fps dan dat het mooier wordt, maar straks tussen de 20-30frames loopt vanwege dips en rare ports...

Maar goed. Dat ben ik schijnbaar alleen maar. 8)7

Een práchtige game op 20 fps is niet half zo mooi als ie zou kunnen zijn vanwege de haperende beelden. Bij snelle games is dat bij 30fps al het geval. Laat console gamers maar eens een 30fps variant van CoD spelen. Ze zullen gillend wegrennen, en ik zou meerennen. :P

Daarom doet Halo: MCC het goed wat mij betreft. Juiste aanpak.

[ Voor 14% gewijzigd door Brutal1ty op 27-10-2014 19:18 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
@hierboven Hier kan de hele fps oorlog geen poten breken.
60 fps of 30 fps maakt bij de games die ik wel helemaal niet zo groot verschil als online wel eens wordt beweerd.

Ik wil JUIST een zo mooi mogelijke game. Ik kan ook genieten van pure grafische pracht.

Een game puur en alleen baseren op Gameplay is er hier niet bij. Een game is voor mij Grafische pracht en Gameplay.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:57:
Goed, wellicht is dit voer voor flambait, maar dat is alles behalve de bedoeling.

Ik vraag mijzelf het volgende af:
Op dit moment heb ik een ps4, deze staat verticaal op de sony vertical stand, allemaal toppie.
Nu ben ik aan het kijken voor een Xbox one, wil de witte met Sunset erbij, heb alleen geen ruimte om ze allebei horizontaal te plaatsen en heb vernomen dat de xbone niet verticaal mag.

Moraal van mijn vraag, kan ik mijn ps4 verticaal kwijt op het glimmende gedeelte van de bovenkant van de xbox one? past dit?
Ik heb heel de dag lopen zoeken naar een plaatje van iemand die dit al heeft gefixd, maar kan niks vinden.

Heeft iemand van jullie xbox one fans dit wellicht?

[afbeelding]

Dus dit, maar dan de ps4 rechtop op de xbox one.
Hij past (qua lengte) alleen als je hem iets schuin zet. Maar beide horizontaal gaat hier al een tijdje prima. X1 krijgt voldoende koeling en de PS4 zo te merken ook. Sure, mogelijk warmer dan normaal en misschien dat de fan wat harder draait, maar geen problemen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jZPkZuN.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zX2K00E.jpg

Martinspire - PC, PS5, XSX

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Heel handige site om te zien waar de digitale games het goedkoopst zijn voor de XBox One

http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
X-Fighter schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:26:
Heel handige site om te zien waar de digitale games het goedkoopst zijn voor de XBox One

Geweldig bedankt! Tot nu toe was ik telkens aan het switchen en rekenen :))

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Was deze titel bijna vergeten maar komt dus vandaag uit.

Gameplay ziet er wat log / houterig uit maar ben toch wel benieuwd.
Zou te vergelijken zijn met Dark Souls :9

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 28-10-2014 01:07 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
justifire schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 01:06:
Zou te vergelijken zijn met Dark Souls :9
Heb de demo gespeeld, op zich vergelijkbaar maar wel minder uitdagend. Ging allemaal makkelijker, wel ziet het er awesome uit. De setting en de armours zijn echt prachtig.

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Waarschijnlijke deals with gold deze week:

• Titanfall – 69,99€ - 35,00€
• Titanfall Season Pass – 24,99€ - 8,25€
• Zombie Driver Ultimate Edition – 14,99€ - 7,50€
• Forza Motorsport 5 – Autopass – 39,99€ - 29,99€
• Strike Suit Zero Director’s Cut – 19,99€ - 10,00€

Maar zou het beetje vaag vinden, aangezien ZD, FM5 car pass, SSZ er deze week ook al in zaten.

[ Voor 14% gewijzigd door DrParanoid op 28-10-2014 07:42 ]

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:14
Martinspire schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:36:
[...]

Hij past (qua lengte) alleen als je hem iets schuin zet. Maar beide horizontaal gaat hier al een tijdje prima. X1 krijgt voldoende koeling en de PS4 zo te merken ook. Sure, mogelijk warmer dan normaal en misschien dat de fan wat harder draait, maar geen problemen.

[afbeelding]
Ik heb dat eerder gezien, maar dan met twee balkjes ertussen links en rechts, zodat de bovenventilatie van de X1 iig vrij is, is dat niet een beter idee?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Holy crap dat maakt shoppen wel heel makkelijk en goedkoop :X

Vooral de Chileense store is wel humor: Een game voor 41700 Dollar :+ En dat is maar 58 euro ook nog haha (AC: U Gold (dus met Season Pass))

Xbox Live ID:Notna8310

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
justifire schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:46:
[...]Daarintegen is het Sony wel gelukt om een betaalbare console neer te zetten met voor de huidige standaard (1080p) voldoende krachtige hardware.
MS heeft gewoon een (achteraf gezien) verkeerde beslissing genomen met dat DDR3 + cache ipv voor GDDR5 te kiezen.
Sony heeft daar een enorme gok mee genomen aangezien het nog helemaal niet zeker was dat er voldoende (stabiel) GDDR5 geheugen beschikbaar zou zijn om aan de vraag te voldoen.
MS heeft op save gespeeld, Sony heeft deze generatie iets meer gewaagd.
Neem maar van mij aan dat MS dit niet heeft aan zien komen en had verwacht dat Sony ook wel op save zou spelen met DDR3.
Je gaat nu wel even voorbij aan het feit dat bij de X1 de kinect zit. Die is niet gratis en slokt dus gewoon een stukje budget op. Dat hij nu un-bundeld is wil niet zeggen dat hij geen waarde vertegenwoordigt. Beide bedrijven hebben een gok genomen. De een op features, de ander op raw-power. We zullen zien welke van de 2 over 5 jaar de mooiste games heeft.

justifire schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:46:
[...]Om te stellen dat MS 1080p niet belangrijk vind is ook onzin, immers heeft MS flinke druk gezet om bijvoorbeeld Diablo III op 1080p te krijgen en pronken ze maar wat graag met Forza 5 op 1080p 60fps.
Volgens mij is de enige reden om dit zo hard te pushen is omdat de markt het momenteel hard roept dat het nodig is. Er geen publisher of developer die roept dat 1080p een noodzaak is (behalve Sony ofc, dat is hun edge momenteel), het kost ze alleen maar meer moeite en ze moeten er vaak ook wat voor laten. De markt (als in, de kopers) willen het en dus krijgen ze het. Met alle concessies van dien, de sukkels.

Zie ook dit artikel van de Far Cry 4 devs: http://www.totalxbox.com/...-is-a-weird-echo-chamber/

Gamertag: YazNL

• Yaz
"Domino's, Feed Me" word straks een nieuw commando voor de Kinect. Hilarisch en stiekem ook geweldig! Kan niet wachten op de andere gekke, leuke, gemak brengende features die de toekomst de X1 gaat brengen... Heerlijk :)

source: http://www.digitalspy.co....-app.html#~oTYktVY45BEPpL

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:36:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Hartelijk dank :) kijk, zo ga ik hem ook neerzetten.
Bedankt voor het proberen.

Allebei horizontaal is mij te link, denk dat de xbox zijn koele lucht niet aan kan zuigen of de warme juist kwijt kan omdat de vents bovenop zitten.

Zie dat Dixons een prijsaanpassing heeft gedaan voor de bundelloze xbox one zonder kinect : 379,-

http://www.dixons.nl/game...573005/microsoft-xbox-one

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2014 08:43 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-11 23:00

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Nice, maar hoe werkt dat hola ? Heb de client geinstalleerd, maar dan....

XBL: MRE Inc

Verwijderd

MRE-Inc schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:03:
[...]

Nice, maar hoe werkt dat hola ? Heb de client geinstalleerd, maar dan....
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=722968

https://hola.org/

:)

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-11 14:52
Weet er iemand of X1 games via amazon Duitsland ook in het Engels te spelen zijn?

• Brutal1ty
Matey schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:15:
Weet er iemand of X1 games via amazon Duitsland ook in het Engels te spelen zijn?
Je denkt hopelijk toch niet dat men daar alleen maar Duitstalige games speelt heh? :D

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48

Nederland is gewoon nooit het goedkoopst :P

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 16:37

FoggyFreek

I'm a llama again!

Iemand zin/ tijd om een topic voor Sunset Overdrive te maken? Want wow wat een vette game voor Xbox One!

-- Altijd blijven prutsen --

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-11 15:06

Hahaha, was gisteren in Excel bezig om een lijstje te maken, zat er nog over te denken om zoiets te gaan maken... Thanks!
Sommige spellen zit gewoon meer dan 50% prijsverschil in 8)7

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:04
Brutal1ty schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:33:
[...]

Je denkt hopelijk toch niet dat men daar alleen maar Duitstalige games speelt heh? :D
Lange tijd was dat wel zo hoor.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Matey
Vroeger waren die games bijna altijd in het Duits, daarom dat ik even wou weten of dat al veranderd is ;-). Better be safe than sorry ;-)

• Phusebox
Krijg het trouwens echt niet voor elkaar om in HK mijn creditcard toe te voegen? Zegt steeds check phone number.

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-11 15:06
Phusebox schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:36:
Krijg het trouwens echt niet voor elkaar om in HK mijn creditcard toe te voegen? Zegt steeds check phone number.
Probeer deze eens:
HK postcode 999077 en HK telefoonnummer 2921 2222

• Phusebox
Telefoonnummer is wel gelukt (12345678) maar krijg nu please use other payment, ook als ik Hola gebruik.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-11 23:00

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Phusebox schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:42:
Telefoonnummer is wel gelukt (12345678) maar krijg nu please use other payment, ook als ik Hola gebruik.
Daar loop ik dus ook tegenaan. En om nou elke keer een game te gaan kopen om het te testen.....

XBL: MRE Inc

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:09
DrParanoid schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:41:
Waarschijnlijke deals with gold deze week:

• Titanfall – 69,99€ - 35,00€
• Titanfall Season Pass – 24,99€ - 8,25€
• Zombie Driver Ultimate Edition – 14,99€ - 7,50€
• Forza Motorsport 5 – Autopass – 39,99€ - 29,99€
• Strike Suit Zero Director’s Cut – 19,99€ - 10,00€

Maar zou het beetje vaag vinden, aangezien ZD, FM5 car pass, SSZ er deze week ook al in zaten.
Nou, die FM5 autopass mag er van mij wel weer in zitten. Want die heb ik vorige week net gemist :-(

Even wat anders. Ik heb twee controllers bij m'n Xbox One maar ik game vaak in m'n eentje (en online). Daardoor wordt de 2e controller amper gebruikt. Ik wil ze graag een beetje evenredig laten "slijten" en daarom de tweede controller vaker gebruiker. Is er een makkelijke manier om binnen je profiel tussen controllers te switchen?

[ Voor 20% gewijzigd door Rossi46 op 28-10-2014 11:44 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:03
Als je Kinect hebt gaat dat redelijk vanzelf, anders kun je bij settings-> devices (of zo iets) aangeven welke controller aan wie geassigned is.

• ingo92
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:36
Heb je Kinect? Als ik het goed begrepen heb zendt de controller een identificatiecode uit naar de Kinect, en gekoppeld met gezichtsherkenning weet hij dus wie welke controller gebruikt. Oftewel: wisselen kan zonder moeite, kwestie van de andere aanzetten.

• Phusebox
Kijk, mijn Kinect kan niet veel, maar dat kan ie wel. En het is bloed irritant, ben je met wat vrienden aan het gamen, wil je omstebeurt knallen met Titanfall gaat ie steeds uitloggen en terug naar het titelscherm als je de controller doorgeeft... lame.

• Spidersense
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-04 14:47
Dan koppel je kinect toch gewoon los :?

Put that cookie down!

• Spidersense
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-04 14:47
Is het trouwens mogelijk om games hier vandaan (http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php) ook emt een 3Vvoucher te kopen. Aangezien ik geen CC heb :/

Put that cookie down!

Phusebox schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:08:
Kijk, mijn Kinect kan niet veel, maar dat kan ie wel. En het is bloed irritant, ben je met wat vrienden aan het gamen, wil je omstebeurt knallen met Titanfall gaat ie steeds uitloggen en terug naar het titelscherm als je de controller doorgeeft... lame.
Zet dat login via kinect dan gewoon uit, ik heb het nog erger mijn mijn racestuur, als ik online race moet ik m'n controller gebruiken voor voicechat, maar stuur is dan ingelogd op m'n profiel. Moment dat die controller in beeld van kinect komt (als ik opsta ofzo), zou hij direct gaan switchen, doen we dan maar niet :P Ik heb ook geen controllers gekoppeld aan accounts, batterij leeg of andere issues gaat hij meteen moeilijk doen.

Vind het snel wisselen van profiel (en dus controller) vrij makkelijk gaan, bij enkele games gaat hij alleen moeilijk doen met je sessie, zoals Titanfall en D3 (FIFA, FH en F5 werken wel probleemloos).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Hmm, wat ik mij al tijden afvraag bij een console: is er niet een manier (behalve de stekker eruit te trekken) om de front panel knoppen uit te zetten?

Ik heb een 15 maanden oud kind in de rondte lopen de grootste sport is aan de knopjes zitten. Nu kan ik het wel achter een kastje zetten, hem continue weghalen bla bla bla, maar waarom is er _nooit_ een mogelijkheid de knoppen uit te schakelen?

Desnoods zet je er een beveiliging op dat je een knoppencombinatie moet indrukken alvorens het aangaat oid. Moet toch niet zo moeilijk te implementeren zijn?

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:25
MRE-Inc schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:44:
[...]

Daar loop ik dus ook tegenaan. En om nou elke keer een game te gaan kopen om het te testen.....
Hier is het toevoegen met die postcode en telefoonnummer gelukt. Maar betalen gaat helaas niet. Via USA wel.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Notna schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:29:
Desnoods zet je er een beveiliging op dat je een knoppencombinatie moet indrukken alvorens het aangaat oid. Moet toch niet zo moeilijk te implementeren zijn?
Dat zeker niet, maar de totale vraag ernaar is zo marginaal klein. Enige apparaat wat ik zo 123 weet was een oude Humax met kinderslot, daar werden alle knoppen ook mee uitgezet. Maar gros van apparaten heeft dit niet, waarom zou het expliciet wel op een console moeten? PS3 fat kon je via modkit alsnog doen (moest je wel alles openmaken), denk dat zoiets best ook wel voor de XBO kan, je gooit er natuurlijk wel je garantie mee weg..

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Nouja goed, een console is even een praktisch voorbeeld in deze, maar het geld net zo goed voor alles waar fysieke knoppen opzitten aan de voorkant :) Ik snap ook wel dat het inweze een relatief korte fase is waar kinderen doorheen gaan maar aangezien het relevant is voor de situatie waar ik nu in zit schoot het mij te binnen :)

Vooralsnog doe ik (indien ik niet speel, duh) de console gewoon uit de stekker. Scheelt een hoop gedoe. Maar bijv. tijdens het spelen heb je wel het risico als je even niet oplet. En dan wordt je zo je game uit geknikkerd :)

• LOTG
Daarvoor hebben ze jaren geleden kastjes met een (kinder)slot voor uitgevonden. Ideaal.

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

LOTG schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:49:
Daarvoor hebben ze jaren geleden kastjes met een (kinder)slot voor uitgevonden. Ideaal.
ORLY? Thank you Cpt. Obvious :+. Ik heb er juist voor gekozen geen dichte kastjes te doen vanwege de airflow. Dus vraag ik mij af of het niet gewoon op de console kan. Ik snap dat het een vrij specifiek probleem is dat met 2034982093482394 andere dingen op te lossen is maar aangezien het hier een forum betreft kan ik toch wel een idee neerzetten?

OT: Met de Sint/Kerstman voor de deur gaan er weer kerstlijstjes gemaakt worden. Ik zet er ook wel spellen op, maar met de huidige digitale aankopen zijn fysieke schijfjes toch wel wat lastiger. Is er een manier om iemand een digitale aankoop cadeau te doen afgezien van een giftcard geven/een envelop met geld te geven?

Hmm, wat ik mij al tijden afvraag bij een console: is er niet een manier (behalve de stekker eruit te trekken) om de front panel knoppen uit te zetten?

Ik heb een 15 maanden oud kind in de rondte lopen de grootste sport is aan de knopjes zitten. Nu kan ik het wel achter een kastje zetten, hem continue weghalen bla bla bla, maar waarom is er _nooit_ een mogelijkheid de knoppen uit te schakelen?

Oplossing is heel simpel, een Klik-aan-Klik-uit ontvanger tussen de powerkabel van de Xbox, met de afstandsbediening (wel opbergen voor je kleine) kan je de Xbox (en eventueel ook andere apparaten) helemaal spanningsloos maken.

Cogitationis poenam nemo patitur

• LOTG
Notna schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:01:
[...]

ORLY? Thank you Cpt. Obvious :+.
Geen dank, daar ben ik voor.

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45

Op langere termijn heb je meer plezier van je kind leren dat hij/zij niet zomaar overal aan mag zitten, hoor ;)

Xbox Live: Chevalric

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Chevalric schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:56:
[...]

Op langere termijn heb je meer plezier van je kind leren dat hij/zij niet zomaar overal aan mag zitten, hoor ;)
Het gaat mij er ook niet om dat ik niet wil aangeven dat XYZ niet mag (dat doe ik ieder keer dat hij eraan zit) maar de console gaat iedere keer aan en dan zet ik het weer uit. Dat lijkt mij niet heel goed voor de console zelf overigens. Credo is dus stekker (of iig: stroom) eraf en elke keer als hij eraan zit hem dat verbieden/ weghalen.

Neemt niet weg dat als je bezig bent het lastig kan zijn

Maargoed; genoeg gezeur erover :P Opvoeden van kinderen heeft een eigen topic ;)

• Chevalric
Notna schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:59:
[...]

Het gaat mij er ook niet om dat ik niet wil aangeven dat XYZ niet mag (dat doe ik ieder keer dat hij eraan zit) maar de console gaat iedere keer aan en dan zet ik het weer uit. Dat lijkt mij niet heel goed voor de console zelf overigens. Credo is dus stekker (of iig: stroom) eraf en elke keer als hij eraan zit hem dat verbieden weghalen.

Neemt niet weg dat als je bezig bent het lastig kan zijn

Maargoed; genoeg gezeur erover :P Opvoeden van kinderen heeft een eigen topic ;)
Ik moet eerlijk toegeven dat de One ook wel supergevoelig is. Bij de 360 moest je daadwerkelijk nog een knop indrukken, bij de One hoef je er maar in de buurt te komen. Dat is voor zo'n ukkie natuurlijk superleuk. Maar inderdaad, de stroom er volledig af is de enige optie, hoe lastig dat ook voor papa is. Hang in there, met een paar maanden is de lol er weer af voor je nageslacht :D.

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:45
dan koop je een x1.......gister hele dag zitten gamen,,niks aan t handje..doe ik m vandaag aan heb ik een ratelbak :-( terug naar de winkel dan maar......

Verwijderd

Bullet NL schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:06:
[...]

Oplossing is heel simpel, een Klik-aan-Klik-uit ontvanger tussen de powerkabel van de Xbox, met de afstandsbediening (wel opbergen voor je kleine) kan je de Xbox (en eventueel ook andere apparaten) helemaal spanningsloos maken.
@notna Dit heb ik ook gedaan als oplossing voor mijn 14-maanden oude tweeling en mijn rug. Heb weinig zin om steeds achter een kast te wroeten.

Zou wel mooi zijn als je hem kon blocken zodat hij alleen aan kan via de controller of via een hard reset.

• Phusebox
Ik heb op advies hier upnp in mijn router uitgezet en de poorten toegevoegd maar ik haal nog steeds maar ongeveer 15% van mijn maximale snelheid. De htpc die er onder staat haalt 95%. Beide draadloos.

Phusebox schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:32:
Ik heb op advies hier upnp in mijn router uitgezet en de poorten toegevoegd maar ik haal nog steeds maar ongeveer 15% van mijn maximale snelheid. De htpc die er onder staat haalt 95%. Beide draadloos.
Wat voor router heb je?

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

En bedraad haal je wel 100% van je snelheid?

https://powershellisfun.com

• Phusebox
Netgear R7000
-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:39:
[...]

En bedraad haal je wel 100% van je snelheid?
Geen idee. Is niet echt een optie aangezien ik geen idee zou hebben hoe ik een kabel tot daar krijg. Het absurde is dat de afstand hemelsbreed van XBO tot router is 1.5 m.

[ Voor 52% gewijzigd door Phusebox op 28-10-2014 16:44 ]

Precies, zoals hier boven, sluit hem eens aan via een goede netwerkkabel, welke resultaten geven een uitgebreide verbindingstest? Geen verloren pakketjes oid? Bij welke provider zit je?

[ Voor 44% gewijzigd door Bullet NL op 28-10-2014 16:46 ]

• Phusebox
Ben benieuwd. Heb hem nu aan kabel hangen. Zie nog geen verschil maar laat hem even tijdje lopen.
Net een kwartier over 2 gb gedaan draadloos.

Ziggo, verder geen enkele problemen met internet.

Update:
Bekabeld zie ik geen significante verbetering.

[ Voor 29% gewijzigd door Phusebox op 28-10-2014 17:11 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ja een drama is dat hè.
Ik heb de Xbox One bedraad op een 10/100/1000 switch achter een Apple AirPort Extreme.

Mijn download bak (Mac Mini) staat op dezelfde switch met dezelfde kabels en haalt de maximale snelheid (200mbit) vrijwel altijd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Sunset Overdrive vanmiddag ff 'n halfuurtje gespeeld. Ik denk ook niet dat ik het uren achter elkaar ga spelen ondanks dat het erg lekker weg speelt. Dat komt denk ik omdat ik me (nog) erg vermaak met FH2 en FM5, waar ik nog geen 10 uur in heb zitten en die ik dankzij FH2 nu meer speel. Vandaar dat ik bijv Halo laat schieten en wellicht later koop.
Eerlijk gezegd had ik ook verwacht dat SO meer van het scherm zou spatten. Het valt niet tegen, zeker niet, maar toch.

[ Voor 4% gewijzigd door mowa op 28-10-2014 17:28 ]

iRacing Profiel

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Misschien ff offtopic, maar net ff mijn PS4 afgestoft en de nieuwe update geinstalleerd....pfff wat een armoe zeg voor een 2.0 update. Nu weet ik dat ik wel erg verwend ben de laatste tijd met updates voor XO, maar als er niet meer updates komen die er toe doen en volgend jaar niet wat goede exclusives, gaat ie gewoon de deur uit, kan ik van het geld wat extra spellen kopen voor mijn XO.... Nu effe SO uitproberen.....

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

Thanks voor het delen, dit scheelt mij weer wat zoekwerk :-)
Phusebox schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:36:
Mij is alles gelukt zoals India en US, maar ik krijg Hong Kong ook niet voor elkaar. Ik kan wel CC toevoegen, maar kan niks bestellen merk ik. Ze zijn denk ik bezig om de regio dicht te timmeren ?

[ Voor 40% gewijzigd door danplo op 28-10-2014 18:41 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• danplo

danplo

dubbel.

[ Voor 97% gewijzigd door danplo op 28-10-2014 18:41 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• JayRune
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-11 14:29
Als mensen in zijn voor Battlefield 4 of FH2(eventueel FM5) voeg mij dan toe: Pvt Painkiller. Ik heb mezelf toegevoegd aan de de lijst met Tweakers! :) Goed initiatief!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
danplo schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:33:
[...]

Mij is alles gelukt zoals India en US, maar ik krijg Hong Kong ook niet voor elkaar. Ik kan wel CC toevoegen, maar kan niks bestellen merk ik. Ze zijn denk ik bezig om de regio dicht te timmeren ?
Vanmiddag nog Sunset Overdrive besteld via de Hongkong store, dus het is nog gewoon mogelijk.

Tomorrow is not today!

• carpebios
Spacey23 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:44:
[...]

Vanmiddag nog Sunset Overdrive besteld via de Hongkong store, dus het is nog gewoon mogelijk.
Hoe heb je dit dan gedaan? Ik kan wel via de US bestellen, maar niet via HK met mijn mastercard.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Verwijderd

carpebios schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:48:
[...]

Hoe heb je dit dan gedaan? Ik kan wel via de US bestellen, maar niet via HK met mijn mastercard.
Zelf gebruik gemaakt van 3vcard, One eerst ingesteld op de juiste regio, daarna de prepaid gegevens ingevoerd met een random adres en kon de game zo downloaden. :)

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
carpebios schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:48:
[...]

Op dezelfde ongeveer dezelfde manier als via de US store. Ik heb ook een mastercard, alleen niet via de bank maar van Skrill. Heb uiteindelijk kunnen kopen in de Hongkong store met behulp van Hola op mijn iPad. Daarna de Xbox aan en toen stond hij al tussen de games waar ik hem direct kon downloaden.

[ Voor 10% gewijzigd door Sydney08 op 28-10-2014 18:54 ]

Tomorrow is not today!

• Matey
Is het interessant om een X1 uit de USA te importeren of is het garantie-gewijs interessanter om 'm in Europa te kopen? Volgens amazon.com wordt ie voor zo'n 350 - 360 euro geleverd.... .

• carpebios
Ik zal HOLA ook eens installeren en het via die weg proberen. Heb het nu op mijn iPhone geïnstalleerd met een 7 dagen trail. Maar wat gaat dat traag zeg!

Nou, het is dan wel traag, maar thnx Spacey23! Het is gelukt.

[ Voor 60% gewijzigd door carpebios op 28-10-2014 19:14 ]

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11 18:56

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Spacey23 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:44:
[...]

Ik heb vandaag voor 40 euro Call of Duty gehaald :D Echt geniaal dit.

Heb een Visa kaart gebruikt i.c.m Hola. Zonder moest ik een andere betaal optie selecteren.
En via USA, EA vault voor 1 maand.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Sunset overdrive bevalt wel. Moet nog wel beetje handigheid in controls krijgen, maar speelt echt heerlijk. Ook geen problemen met graphics (ziet er mooi uit allemaal). Jammer van ontbreken van free-roam coop, maar verder wel iets wat ik lekker tussendoor kan doen. Ik denk wel dat als je dit in 1 lange zit gaat uitspelen, je het wel snel zat bent, maar voorlopig verveelt het niet. :)

Met de humor zit het trouwens ook wel snor.

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 28-10-2014 19:39 ]

• Ramon
Beetje offtopic wellicht, maar ik heb ineens een Canadees billing account in mijn MS account zitten.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OzXPfxv.png

Iemand enig idee hoe ik dat weg kan krijgen?

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-11 07:47
Ramon schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:41:
Beetje offtopic wellicht, maar ik heb ineens een Canadees billing account in mijn MS account zitten.

[afbeelding]

Iemand enig idee hoe ik dat weg kan krijgen?
heb ik ook met een UK account, heb dagenlang het internet afgestruind voor een oplossing maar nergens 1 kunnen vinden helaas...

Verwijderd

Matey schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 07:48:
Ik ga vandaag mijn X360 gaan installeren bij familie, om 'm te verkopen. Dit betekent dat de weg vrij is om een X1 aan te schaffen. Ik zal die vooral kopen voor de exclusives omdat de meeste van mijn vrienden die andere console hebben.

Nu had ik gezien dat Ryse: Son of Rome voor 30 euro te verkrijgen is op Amazon DE. Er staat echter bij dat de voertaal Duits is :-x, kan ik dit veranderen naar Engels of lukt dit niet?
Zag hem vandaag bij Zavvi voor €30,-

• danplo

danplo

Spacey23 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:52:
[...]

Op dezelfde ongeveer dezelfde manier als via de US store. Ik heb ook een mastercard, alleen niet via de bank maar van Skrill. Heb uiteindelijk kunnen kopen in de Hongkong store met behulp van Hola op mijn iPad. Daarna de Xbox aan en toen stond hij al tussen de games waar ik hem direct kon downloaden.
Even serieus, ik heb gisteren veel tijd gestoken in alle mogelijke manieren en ook met Hola, maar niks verwerkte, nu probeer ik het nog eens met dezelfde gegevens als gisteren en weer met Hola en nu werkt het wel :P Misschien gewoon pech gisteren ofzo ? Nu ook Sunset voor 36 Euro :)

Ik kan trouwens ook zien hoevaak ik het geprobeerd heb, want zie ineens dat ik 15x een tarief van steeds 00,81 aan MS heb betaald ? dat wordt even bellen met ze denk ik.

[ Voor 10% gewijzigd door danplo op 28-10-2014 20:39 ]

• Phusebox
Grmph Ik krijg het echt niet voor elkaar met hola. Mijn creditcard is wel gekoppeld maar het werkt echt niet. Krijg steeds melding dat het fout gaat....

Ik krijg nu niet eens meer Hola aan de gang. Hij zegt steeds dat ik de oude moet verwijderen (die heb ik net geïnstalleerd en is dus de laatste nieuwe) en dan de nieuwe moet installeren. Al doe ik dat, dan blijft hij nog hetzelfde zeggen. Heb al 3 pc's geprobeerd...

[ Voor 47% gewijzigd door Phusebox op 28-10-2014 20:40 ]

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:44
danplo schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:34:
[...]
Ik kan trouwens ook zien hoevaak ik het geprobeerd heb, want zie ineens dat ik 15x een tarief van steeds 00,81 aan MS heb betaald ? dat wordt even bellen met ze denk ik.
Die kleine bedragen zijn reserveringen. In mijn online overzicht van ING zie ik dat er een sterretje bij staat. Bij het afsluiten van de maand verdwijnen ze en worden ze niet echt in rekening gebracht.

• danplo

danplo

Mr Magic schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:17:
[...]

Die kleine bedragen zijn reserveringen. In mijn online overzicht van ING zie ik dat er een sterretje bij staat. Bij het afsluiten van de maand verdwijnen ze en worden ze niet echt in rekening gebracht.
Ok thanks voor je bericht, zijn idd reserveringen ;) MS US kon ook niks vinden en verwezen me naar MS Nederland voor CC details, maar dan wacht ik wel eventjes.

• Chevalric
-- never mind --

[ Voor 94% gewijzigd door Chevalric op 28-10-2014 22:44 ]

Nice:
Find Out How Good You Really Are with the TrueAchievements App for Xbox One

So, just how good are you? That’s the question that TrueAchievements wants to help you answer. With the official TrueAchievements app now on Xbox One, you can access some of TrueAchievements’ greatest... well, achievements – including true scoring, stats for games, gaming guides, and milestone charts. You’ll also get your hands on the latest Xbox news, friend feeds, achievement lists, and solutions for games and apps across all Xbox platforms. TrueAchievements on Xbox One also includes Kinect voice support and Snap mode, so you can track your score as you play your favorite games.

We recently sat down with Rich Stone, CEO of TrueAchievements, to dig into the nitty-gritty of building the app for the Xbox One. Here’s what he had to say!

Xbox Wire: What makes TrueAchievements unique as a service – and different from the other achievements sites out there?

Rich Stone: There are so many things make us unique: our innovative scoring system that rewards gamers for unlocking harder achievements; our pioneering gaming session features; the incredible amount of statistics we compile on achievements, games, and gamers; our fully customizable and trackable leaderboard system; and our interactive friend feeds, blogging, and goal-setting tools.

Our fantastic community has also uploaded more than 150,000 achievement guides to help you with the trickier unlocks. If there’s an achievement or challenge you are struggling with, chances are, we’ll have a guide for it.

Xbox Wire: What’s the most exciting aspect of TrueAchievements partnering with Xbox?

RS: We’re most excited to finally bring the best aspects of the site and community directly onto the console! And we’re even integrated into the official Xbox One Achievements app – so you can find help at the touch of a button.

Xbox Wire: How do TrueAchievements’ Gaming Sessions work?

RS: TrueAchievements Gaming Sessions are a hugely popular way of getting together to earn multiplayer achievements. Our features have enabled over 350,000 gaming sessions over the past few years, with millions of achievements earned. Choose an achievement you need, and search for a session on our website, or create your own – and then hook up with other gamers who will help you to earn your achievement. You can keep track of your sessions directly from within the app!

Xbox Wire: Will the TrueAchievements app incorporate TA’s unique rarity scoring system?

RS: It just wouldn’t be TrueAchievements without it. Our TA Ratios give you a rarity-adjusted score for all the achievements you’ve earned, and we’ll be it on all achievements, games, and gamers – so you can see just how rare the achievements are... and how you stack up against your friends and others in the TA community.

Xbox Wire: Are the achievement guides still written and curated by the TrueAchievements community?

RS: Absolutely – including an approval rating for each one, voted on by the community. We also have a dedicated team to ensure the best possible quality of guides.

Xbox Wire: Is there video incorporated into the app?

RS: Yes, in news articles and achievement guides. And they are available in snapped mode, too, which makes it easy for you to play your games while referring to a video.

Xbox Wire: Why is this great news for all the achievement hunters out there?

RS: For years, TrueAchievements has led the way in providing a unique insight into achievements and Xbox gaming in general, and we have built an enthusiastic, knowledgeable, and – above all – helpful community around our features. Now, achievement hunters everywhere can become part of this amazing community, directly on their Xbox Ones.

Grab the TrueAchievements Xbox One app today in the Apps section of the Xbox Store to join thousands of other Xbox gamers in finding out: Just how good are you?
Leuke en ook handige app. Mooi om te zien dat ze ook communities naar X1 brengen als app.

Wanneer is Tweakers aan de beurt? O-)

• Ramon
Ik heb van de week mijn tweede Day One controller gesloopt. De eerst ging na een dag of 5 al stuk (linkerthumbstick die blijft hangen bij indrukken) de vervanger daarvan kreeg afgelopen weekend last van hetzelfde na een potje FIFA 15. Is dit iets wat alleen bij Day One controllers speelt en heeft het nut hem te (laten) vervangen voor een "normaal" exemplaar?

Overigens zit ik wat xbox 360 controllers betreft nog op mijn allereerste exemplaar (sinds 2010 oid), dus ik denk dat we kunnen uitsluiten dat ik er te ruw mee ben :)

Martinspire schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:49:
Nice:
[video]

[...]
Leuke en ook handige app. Mooi om te zien dat ze ook communities naar X1 brengen als app.

Met name die gamingsessies, dat is interessant :) Mocht je nog ergens eentje klote missen waar je hulp nodig voor hebt, kan je altijd wel wat mensen (hopelijk) vinden :)

• Brutal1ty
Martinspire schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:49:
Nice:
[video]

[...]

Nice! Het zijn kleine dingen, maar alles bij elkaar is Microsoft lekker bezig met de X1 op het moment zeg! _/-\o_

Mazzelaars jullie :9 Heb op het moment weinig tijd om te gamen wegens tentamens en dat soort ongein maar als straks de MCC er ook nog bij komt... ik zal me moeten inhouden niet ook een zwarte (of witte!) doos te halen voor naast de Ps4 (of ter vervanging als Sony niet snel met wat meer harde AAA exclusives komt zetten). :+

Verwijderd

Ramon schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:53:
Ik heb van de week mijn tweede Day One controller gesloopt. De eerst ging na een dag of 5 al stuk (linkerthumbstick die blijft hangen bij indrukken) de vervanger daarvan kreeg afgelopen weekend last van hetzelfde na een potje FIFA 15. Is dit iets wat alleen bij Day One controllers speelt en heeft het nut hem te (laten) vervangen voor een "normaal" exemplaar?

Overigens zit ik wat xbox 360 controllers betreft nog op mijn allereerste exemplaar (sinds 2010 oid), dus ik denk dat we kunnen uitsluiten dat ik er te ruw mee ben :)
Waarvoor druk je left thumbstick in bij fifa? Probleem speelt toevallig bij Destiny? Destiny heeft een rare cooldown op sprint waardoor het kan lijken dat je left thumbstick kaduk is.

@Trueachievements Awesome! TA is een uitstekende site. Als ze ook nog xboxachievements.com ernaast zetten voor de guides is inderdaad t.net de laatste nodige app voor mij. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 01:05 ]

Verwijderd

Heb gisteren via giftcard Walking Dead in the US store aangeschaft, maar er is iets fout gegaan waardoor transactie wel gelukt is, maar ik de game dus niet kan downloaden. Zie beide transactions wel in mijn US account staan overigens. Zou Microsoft toch wat meer beperkingen aan het opleggen zijn. Support ( ik had geen keus, kwam zelf niet verder) komt vooralsnog met volgende antwoord: @XboxSupport1: ...Ah, that can cause these issues. We recommend all account/console/purchases regions match your physical location. ^JP.
Het lijkt er op dat ik pech heb gehad. Gaat gelukkig maar om €20,-, maar toch..

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Gisteravond al driftig gebruik gemaakt van die nieuwe TrueAchievements app. Helemaal top. Wat ik niet verwacht had, maar wél enorm tof vind is dat ie integreert in de bestaande Achievements app van MS. Waar er voorheen een browser opende met een zoekopdracht naar achievement hulp word nu rechtstreeks de TA app geopend met de juiste uitleg. _/-\o_

Zitten nog paar kleine bugjes in (als er een app naast staat in snap-mode wil de tekst wel eens niet goed meeschuiven), maar over het algemeen werkt het helemaal prima.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Is het heel erg als ik nog nooit van TA gehoord heb en dus geen idee heb wat de toegevoegde waarde is ? :$ Als ik zo in de rondte kijk, bied het extra informatie over achievements: hoe je ze kan halen, tips en tricks, beter overzicht enz.

[ Voor 38% gewijzigd door Notna op 29-10-2014 07:39 ]

• Ramon
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 01:01:
[...]

Waarvoor druk je left thumbstick in bij fifa? Probleem speelt toevallig bij Destiny? Destiny heeft een rare cooldown op sprint waardoor het kan lijken dat je left thumbstick kaduk is.
Ik druk niet op de left thumbstick bij fifa. Dat is het resultaat. Het stukke. Als ik de left thumbstick indruk dan kan ik hem niet meer soepel bewegen omdat ie blijft hangen in de hoeken. Als ik de controller schud hoor ik ook iets loszitten.

Notna schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 07:38:
Is het heel erg als ik nog nooit van TA gehoord heb en dus geen idee heb wat de toegevoegde waarde is ? :$ Als ik zo in de rondte kijk, bied het extra informatie over achievements: hoe je ze kan halen, tips en tricks, beter overzicht enz.
Jup, en gewoon algemene info of handigheidjes voor een game.

Er zijn er veel die de achievements van een game willen halen en daar soms wat hulp bij nodig hebben.

Ander ding is dat de achievements een alternatieve rating krijgen die beter aangeeft hoe moeilijk iets is en je dat dus kunt vergelijken. Beetje gedoe om een digitale penis dus ;)

• indy911
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11 18:45
Voor wie het als eerste leest: beta code voor Evolve. Veel plezier!

Gebruikt

[ Voor 23% gewijzigd door indy911 op 29-10-2014 09:32 ]

• Phusebox
indy911 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:10:
Voor wie het als eerste leest: beta code voor Evolve. Veel plezier!

JDP2W-72JDJ-KY2DK-VTCTJ-CYMKZ
Code klopt niet...

Maar ehm, is bij jullie de Xbox site ook supertraag in Chrome? In IE gaat het een stuk sneller.

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Phusebox schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:22:
[...]

Code klopt niet...

Maar ehm, is bij jullie de Xbox site ook supertraag in Chrome? In IE gaat het een stuk sneller.
Ik heb ook net een code gekregen maar die werkt ook niet, denk dat ze later vandaag/morgen wel werken..

XBOX One: Agonis

• Yaz
Ik heb mijn code net ingevoerd. En hij doet het! :) Van het weekend eens knallen.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
BM schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 07:33:
Gisteravond al driftig gebruik gemaakt van die nieuwe TrueAchievements app. Helemaal top. Wat ik niet verwacht had, maar wél enorm tof vind is dat ie integreert in de bestaande Achievements app van MS. Waar er voorheen een browser opende met een zoekopdracht naar achievement hulp word nu rechtstreeks de TA app geopend met de juiste uitleg. _/-\o_

Zitten nog paar kleine bugjes in (als er een app naast staat in snap-mode wil de tekst wel eens niet goed meeschuiven), maar over het algemeen werkt het helemaal prima.
Las het gisteren al op TA zelf en dat is nu echt de ideale app voor op de X1 als je een beetje achievements hunt! :)
Niet meer met een 2e device erbij :D

• carpebios
Phusebox schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:22:
[...]

Code klopt niet...

Bij mij werkte die wel, en ik zie dat hij al gebruikt is. Dus kennelijk kun je vaker de code gebruiken.

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 16:37

FoggyFreek

I'm a llama again!

-- Altijd blijven prutsen --

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Ramon schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 07:47:
[...]
Ik druk niet op de left thumbstick bij fifa. Dat is het resultaat. Het stukke. Als ik de left thumbstick indruk dan kan ik hem niet meer soepel bewegen omdat ie blijft hangen in de hoeken. Als ik de controller schud hoor ik ook iets loszitten.
Ik heb hetzelfde probleem :(

• Matey
Nu nog twijfelen waar ik de X1 ga aanschaffen en welke versie. Ik ben Belg, dus heb al minder online shops dan de Nederlanders (geen wehkamp bvb.). Ik bezit ook een PS4, dus wil de X1 vooral voor exclusives, ik vind geen bundel met FH2 of FM5 zonder Kinect, dus misschien de witten met SO?

• Phusebox
Hier nog geen code terwijl die gegarandeerd was.

• Yaz
Matey schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:19:
Nu nog twijfelen waar ik de X1 ga aanschaffen en welke versie. Ik ben Belg, dus heb al minder online shops dan de Nederlanders (geen wehkamp bvb.). Ik bezit ook een PS4, dus wil de X1 vooral voor exclusives, ik vind geen bundel met FH2 of FM5 zonder Kinect, dus misschien de witten met SO?
Vind je Sunset Overdrive wat? Zo ja, dan is dat natuurlijk een degelijke keus. Maar waarom perse zonder Kinect? Het bied echt toegevoegde waarde bij het gebruik van de X1. Ik zou niet meer zonder willen.

• Matey
Yaz schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:49:
[...]

Vind je Sunset Overdrive wat? Zo ja, dan is dat natuurlijk een degelijke keus. Maar waarom perse zonder Kinect? Het bied echt toegevoegde waarde bij het gebruik van de X1. Ik zou niet meer zonder willen.
Ik had een X360 bundel met Kinect, maar te weinig plaats om die Kinect te benutten. Ik heb die dan ook amper gebruikt, daarom dat een naakte console me interessanter lijkt en eveneens geld uitspaart. :)

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
carpebios schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:47:
[...]

Bij mij werkte die wel, en ik zie dat hij al gebruikt is. Dus kennelijk kun je vaker de code gebruiken.
Welke regio? Hier USA..

XBOX One: Agonis

Pagina: 1 ... 66 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!