Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Maar het is niet 1 muisklik. Eerst moet ik mijn CC verwijderen van de US store, daarna weer toevoegen aan de India store. En dan weer terug als ik wel iets uit de US store wile kopen. Het is gewoon een K Klus en dat voor 4 euro.. nee dank je..danplo schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:54:
[...]
Wat jij onder tobben verstaat kan ik 1 muisklik (op xbox website US naar India instellen) niet echt als tobben zien, maar ieder zijn dingna een paar spellen kan je er weer 1 gratis van kopen.
En je moet wel heel veel spellen kopen om voor deze bespaarde 4 euro een nieuw spel te kopen.
Gamertag: YazNL
Ik weet niet waarom je dit moet doen, want ik heb gewoon 1 zelfde CC aan meerdere MS account gehangen (onder 1 Tagname) en dan is het echt alleen switchen tussen de landen en dat is bij mij 1 muisklikYaz schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:01:
[...]
Maar het is niet 1 muisklik. Eerst moet ik mijn CC verwijderen van de US store, daarna weer toevoegen aan de India store. En dan weer terug als ik wel iets uit de US store wile kopen. Het is gewoon een K Klus en dat voor 4 euro.. nee dank je..
En je moet wel heel veel spellen kopen om voor deze bespaarde 4 euro een nieuw spel te kopen.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
In ieder geval is het wel zo (bij X1) dat een game die je koopt in India, eerder beschikbaar is dan in de VS. Bij de VS unlocked ie meestal om 9u in de ochtend, maar die van India al om 21u in de avond.
Edit: Geprobeerd, maar krijg te zien dat ik een andere betaalmethode moet kiezen.
[ Voor 32% gewijzigd door kw_nl op 25-10-2014 15:18 ]
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
+1danplo schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:13:
[...]
Ik weet niet waarom je dit moet doen, want ik heb gewoon 1 zelfde CC aan meerdere MS account gehangen (onder 1 Tagname) en dan is het echt alleen switchen tussen de landen en dat is bij mij 1 muisklik
Ik heb ook al games gekocht in de US store en de HK store met dezelfde CC (een ING Mastercard) en dat werkt gewoon.
Ik kon alleen niet kopen in de Canada store, kreeg daar een vage foutmelding.
Overigens loont het inderdaad de moeite om per spel te kijken waar de prijs het laagst is. Bijv. Trials Fusion kost momenteel in de HK store omgerekend zo'n 12 euro.
Toevallig heb ik ook een ING Mastercard en geen last gehad van blokkades en kan ook overal gewoon kopen wat ik wil, daarom shop ik gewoon graag in verschillende storesMr Magic schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:37:
[...]
+1
Ik heb ook al games gekocht in de US store en de HK store met dezelfde CC (een ING Mastercard) en dat werkt gewoon.
Ik kon alleen niet kopen in de Canada store, kreeg daar een vage foutmelding.
Overigens loont het inderdaad de moeite om per spel te kijken waar de prijs het laagst is. Bijv. Trials Fusion list momenteel in de HK store omgerekend zo'n 12 euro.
Wat ze soms doen is je opbellen om te vragen of jij degene was die de transactie deed en zo ja dan zul je daar gewoon kunnen winkelen. Je eerste aankoop kan dus falen, maar daarna niet meer. Je kaart blokkeren doen ze niet, alleen de transacties.kw_nl schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:43:
Maar hebben jullie geen last van een geblokkeerde CC? Daar ben ik bang voor namelijk...
Edit: Geprobeerd, maar krijg te zien dat ik een andere betaalmethode moet kiezen.
Bij mij geef hij de melding dat ik eerst het betaalmiddel uit de andere regio moet ontkoppelen. Ik heb voor NL dus ook een andere methode dan voor de US.Martinspire schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:17:
Mja je kunt hem aan meerdere betaal-regio's koppelen. Punt is dat ik zelf een American Express heb en die werkt blijkbaar alleen in de VS en NL en niet in India of Hong Kong. En om nou nog een CC aan te vragen vind ik weer wat ver gaan.
In ieder geval is het wel zo (bij X1) dat een game die je koopt in India, eerder beschikbaar is dan in de VS. Bij de VS unlocked ie meestal om 9u in de ochtend, maar die van India al om 21u in de avond.
Verder zou het mij een worst wezen wanneer het spel unlocked. Ik neem zelden vrij voor een game launch en zelfs dan is 9 uur vroeg genoeg. Kinders eerst naar school etc etc
Nou ja nu maar ergens een goedkoop Xbox live gold abonnementje scoren.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Neehoor, je kunt gewoon spellen kopen zonder GoldXepos schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:17:
Haha ik probeer al de hele tijd om spellen te kopen op Xbox.com. Maar blijkbaar is daar een Xbox Live Gold voor nodig.![]()
Nou ja nu maar ergens een goedkoop Xbox live gold abonnementje scoren.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Hm volgens support is Gold wel nodig. Maar ben nu aan het wachten op mijn gold code dus ik zie het zowel.Hoedje schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:34:
[...]
Neehoor, je kunt gewoon spellen kopen zonder Gold.
En dan is het nog steeds vaag dat het mij niet lukt om spellen te kopen...
Okee, nicedanplo schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 01:32:
[...]
Het is mij vanavond gelukkig wel gelukt om voor 37 Euro uit de India store AC: Unity te kopen. De eerste keer proberen ging het bij mij ook niet goed (Creditcard fout), maar hierna zoals altijd wel gelukt. Blijft prettig om hier en daar wat rond te kijken, want het loont op veel spelen.
Overigens krijg ik ook vaak bij xbox.com de button: Niet Beschikbaar als ik een aankoop wil doen. En ja dat is bij games die al lang gereleased zijn. De normale versie van Forza Horizon bv: https://store.xbox.com/en...da-4cb2-9a94-b45822d77fb1
[ Voor 20% gewijzigd door MRE-Inc op 25-10-2014 17:08 ]
XBL: MRE Inc
RAAAR!!!
Klopt sommige kan je niet downloaden, maar vaak staat een zelfde spel nogmaals in de overzicht lijst weergegeven die dan wel met de bekende button te koop is, zoals deze http://store.xbox.com/en-...b2-48c2-90a2-69ffbfd8969a is een Day One versie van FH2, maar is precies dezelfde spel.MRE-Inc schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:02:
[...]
Okee, niceIk kreeg niet echt een cc fout maar een melding dat ik een andere betaalmethode moest gebruiken. EN die had ik niet.
Overigens krijg ik ook vaak bij xbox.com de button: Niet Beschikbaar als ik een aankoop wil doen. En ja dat is bij games die al lang gereleased zijn. De normale versie van Forza Horizon bv: https://store.xbox.com/en...da-4cb2-9a94-b45822d77fb1
Ik vermoed dat het komt omdat mijn creditcard ook is gelinkt aan mijn NL adres. Helaas kan ik hem daar niet weg halen aangezien mijn Azure subscription erop draait. Of kan iemand dat ontkrachten?
Echt? Welke poorten heb je open gezet? Ik heb ook poorten open gezet voor de Xbox (de goeie dacht ik) maar de snelheid is totaal niet toegenomen.Hoedje schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:44:
[...]
Waarschijnlijk wordt jouw snelheid specifiek beperkt door de PS4-fanboy-detectiontm functionaliteit.
Ik geloofde eerst ook niet in de portforwarding. Maar sindsdien trek ik wel m'n lijntje vol (ook UPC). Wel bijzonder dat het nodig is, daar niet van.
[...]
Het verschilt heel sterk per spel. Unity is bijvoorbeeld wel goedkoper en FH2 waren vooral de duurdere edities veel goedkoper. Het kan de moeite zijn om het even te controleren
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mijn creditcard is nooit gelinkt aan mijn Nederlandse account. Dus daar kan het niet aan liggen.kw_nl schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:19:
Bij AC Unity krijg ik dus ook: Your purchase cannot be completed with this payment option. Try a different or new way to pay.
Ik vermoed dat het komt omdat mijn creditcard ook is gelinkt aan mijn NL adres. Helaas kan ik hem daar niet weg halen aangezien mijn Azure subscription erop draait. Of kan iemand dat ontkrachten?
Gelukkig hoef ik alleen Ori nog aan te schaffen als die inderdaad dit jaar nog uit komt.
De rest al goedkoop ge pre-ordered.
Vage bedoening...
Zie deze post, onderin: Bullet NL in "[XBO] Xbox One - Deel 3".Donstil schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:24:
[...]
Echt? Welke poorten heb je open gezet? Ik heb ook poorten open gezet voor de Xbox (de goeie dacht ik) maar de snelheid is totaal niet toegenomen.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Offgamerjarsiv schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 08:49:
Waar kon je ook alweer goedkoop us giftcards kopen , kan het niet meer vinden
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
[ Voor 160% gewijzigd door jarsiv op 26-10-2014 09:23 ]
Blijf het apart vinden, poorten forwarden en je Xbox in DMZ... Zelfs met de standaard Ziggo router, UPnP aan en gaan. Helemaal automatisch, zoals bij al mijn routers vanaf ADSL tijd zelf en ook op Xbox 360...Hoedje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 08:46:
[...]
Zie deze post, onderin: Bullet NL in "[XBO] Xbox One - Deel 3".
https://powershellisfun.com
Ik probeer voor het eerst iets aan te schaffen uit de US store (Halo: MCC), helemaal volgens de stappen van de handleiding die hier vaker voorbij is gekomen, maar ik krijg ook de melding 'use a different way to pay'. Al een aantal keer geprobeerd met een ING Mastercard, zoals ik hier al vaker voorbij heb zien komen, maar wil hem niet pakken helaas. Zal de cc nog eens verwijderen en weer toevoegen.Notna schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 08:27:
Dat zou een aparte keuze zijn... En die in de US wel nog toelaten?
Vage bedoening...
Alternatief zou dan zijn via Offgamers gift cards aanschaffen en dan kopen via de US store. Helaas is dit wel weer een stuk omslachtiger en meer werk... Buiten het feit dat ik dan maar hoop dat dat nog wel werkt, voordat ik straks met codes of krediet zit waar ik niks mee kan. Zou in principe dan de cards op deze pagina moeten hebben, toch?
Ik zou dan niet meteen gaan claimen dat het dichtgezet is. Ik heb het zelf de eerste keer met de giftcards gedaan en daarna een andere game met een Rabo Mastercard en nooit geen problemen. Het is dat ik nu niets hoef te kopen anders had ik het kunnen testen voor jeMattor schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 09:20:
[...]
Ik probeer voor het eerst iets aan te schaffen uit de US store (Halo: MCC), helemaal volgens de stappen van de handleiding die hier vaker voorbij is gekomen, maar ik krijg ook de melding 'use a different way to pay'. Al een aantal keer geprobeerd met een ING Mastercard, zoals ik hier al vaker voorbij heb zien komen, maar wil hem niet pakken helaas. Zal de cc nog eens verwijderen en weer toevoegen.
Alternatief zou dan zijn via Offgamers gift cards aanschaffen en dan kopen via de US store. Helaas is dit wel weer een stuk omslachtiger en meer werk... Buiten het feit dat ik dan maar hoop dat dat nog wel werkt, voordat ik straks met codes of krediet zit waar ik niks mee kan. Zou in principe dan de cards op deze pagina moeten hebben, toch?
Ja met die cards werkt het prima, en zoveel extra werk is het ook weer niet.Mattor schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 09:20:
[...]
Ik probeer voor het eerst iets aan te schaffen uit de US store (Halo: MCC), helemaal volgens de stappen van de handleiding die hier vaker voorbij is gekomen, maar ik krijg ook de melding 'use a different way to pay'. Al een aantal keer geprobeerd met een ING Mastercard, zoals ik hier al vaker voorbij heb zien komen, maar wil hem niet pakken helaas. Zal de cc nog eens verwijderen en weer toevoegen.
De eerste keer had ik het voor de zekerheid geprobeerd met een kaart van $10 om de vip pass van FH2 te kopen ,daarna een kaart van $50 gekocht.
[ Voor 6% gewijzigd door skreppiedoe op 26-10-2014 10:01 ]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik heb gistermiddag nog AC:U gekocht. Met een rabo mastercard. Dit ging niet via de xbox zelf. Deze wilde dat ik een nieuw betaalmiddel toevoegde. Maar het ging wel via de website (xbox.com), hier kon ik kiezen tussen mijn tegoed of mijn CC. Via het laatste heb ik AC:U gekocht.Mattor schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 09:20:
[...]
tl;dr: Koop eens via de xbox.com website.
Ik heb het idd wel via de store op xbox.com gedaan aangezien ik mijn console op UK heb staan en sowieso geen zin heb om telkens de regio te wisselen. En als je via de site koopt begint de download vanzelf zodra je de console aanzet.Yaz schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:18:
[...]
Ik heb gistermiddag nog AC:U gekocht. Met een rabo mastercard. Dit ging niet via de xbox zelf. Deze wilde dat ik een nieuw betaalmiddel toevoegde. Maar het ging wel via de website (xbox.com), hier kon ik kiezen tussen mijn tegoed of mijn CC. Via het laatste heb ik AC:U gekocht.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Bedankt voor de info, maar doe het ook via Xbox.com en daar krijg ik die foutmelding.Yaz schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:18:
[...]
Ik heb gistermiddag nog AC:U gekocht. Met een rabo mastercard. Dit ging niet via de xbox zelf. Deze wilde dat ik een nieuw betaalmiddel toevoegde. Maar het ging wel via de website (xbox.com), hier kon ik kiezen tussen mijn tegoed of mijn CC. Via het laatste heb ik AC:U gekocht.
Ga het vanmiddag nog wel even proberen en hopelijk kan hij hem dan vanavond binnen hengelen.
Nee, staat er los van. Ik heb mijn xbox op UK staan en koop altijd via de US website. Downloaden begint direct zonder mijn console te moeten omkatten. Zelfde zou moeten gelden voor de India webstore.MRE-Inc schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:55:
Wellicht dat je je console ook op de regio moet zetten (bv India) als je via xbox.com op de indiase xbox site een game wilt kopen.
Ja maar het lijkt me echt sterk dat MS niet lokale credit cards heeft geblokkeerd in HK en IN en dat je wel met een NL cc in de US store iets kan kopen. Dat ging bij mij wel goed namelijk.:Yaz schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:58:
[...]
Nee, staat er los van. Ik heb mijn xbox op UK staan en koop altijd via de US website. Downloaden begint direct zonder mijn console te moeten omkatten. Zelfde zou moeten gelden voor de India webstore.
EDIT: Ik kijk net op commerce.microsoft.com bi mijn betalings opties. Daar heb ik diverse accounts namelijk een GB, US, RO, DE, NL en IN microsoft billing account. Bij de IN (india) stond het adres dus gewoon verkeerd. Daar stonden de adres gegevens het GB account bij, een plaatsje in het Lake District in GB waar ik gewoond heb tijdens mijn studie. Nu dus weer een adres in India toegevoegd. Dat werkte wel, maar nog geen game gekocht om even te testen.
EDIT 2:
Wanneer ik op commerce.microsoft.com bij mijn NL account kijk, staat daar nu bij mijn visa card weer het Indiase adres welke ik net heb toegevoegd. Het blijft een beetje vreemd allemaal, maar het lijkt er dus op dat wanneer je wat wil kopen in een andere store, je er voor moet zorgen dat het juiste adres bij je credit card staat op het juiste account op commerce.microsoft.com
Dit dus:
[ Voor 50% gewijzigd door MRE-Inc op 26-10-2014 11:23 ]
Hier hetzelfde. Microsoft is duidelijk dingen aan het wijzigen. Ik heb zowel een Canadees, US als HK account en op alledrie is het adres van de credit card veranderd naar de laatste die ik heb toegevoegd (Canada in dit geval).MRE-Inc schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:02:
[...]
EDIT 2:
Wanneer ik op commerce.microsoft.com bij mijn NL account kijk, staat daar nu bij mijn visa card weer het Indiase adres welke ik net heb toegevoegd.
Overigens werkte het aanschaffen via de Canadese store bij mij helemaal niet (met Tomb Raider een week of twee geleden), maar toen ik switchte naar de US store werkte het wel.
Thnx.Hoedje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 08:46:
[...]
Zie deze post, onderin: Bullet NL in "[XBO] Xbox One - Deel 3".
Vanochtend dit voor het eerst geprobeerd en het werkt perfect!Mattor schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 09:20:
[...]
Shadow Warrior staat nu ook in de store voor $40,-
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Maar heb je er ook een NL credit card aan gekoppeld?destro9704 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:32:
Net even gecheckt, maar al mijn verschillende accounts met verschillende adressen staan nog precies zoals het moet, dus gewoon land India, respectievelijk land Hong Kong met adres. en billing info.
Ik heb het net getest hier en als ik op commerce.microsoft.com kijk bij mijn verschillende accounts zie ik onder het kopje "billing info" inderdaad nog de adressen staan die ik ooit heb opgegeven in dat land.
Als ik nu echter de gegevens van mijn credit card bewerk (onder "payment options") en ik wijzig het adres naar het HK-adres, zie ik dat ditzelfde adres wordt overgenomen op de credit card die aan m'n US-account hangt.
Het lijkt er dus op dat Microsoft in elk geval de credit cards niet meer per land apart bijhoudt.
Als dit alleen betekent dat je bij het wisselen van land het adres van je credit card moet wijzigen is het niet zo'n ramp. Anders wordt het toch tegoed aanschaffen via US gift cards.
Wettelijk omzeil je eigenlijk de belasting van je land.
[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 26-10-2014 13:39 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ging allemaal best pijnloos:
- http://www.offgamers.com/...card-c-3455-3466-3467.ogm hier eerst, voor het proberen, een Xbox Live $10 Gift Card gekocht. Betaald met de creditcard, kwam 56 dollarcent transactiekosten bij. Code meteen binnen.
- Toen de 50 dollar kaart aangeschaft, zelfde manier. $1,33 transactiekosten, dat wel.
- Locale veranderd op xbox.com naar US. Codes ingewisseld. Toen had ik tegoed maar nog geen adres in de US (had er niet bij nagedacht dat dat bij deze methode ook nodig was, maar is natuurlijk voor het bepalen van de (Amerikaanse) belasting die je moet betalen op de aanschaf.
- Hotel in New Hampshire (0% tax) gezocht, adres ingevuld bij de aanschaf, toen kon ik direct kiezen voor mijn gift card tegoed.
- Downloaden maar
Conclusie:
Halo: MCC gekocht voor € 49,81 waar dat in de Nederlandse store € 69,99 is. Blij dat ik deze (achteraf best kleine) moeite heb genomen. Toch maar gebruik van blijven maken zolang het nog kan
Vanochtend op exact dezelfde wijze gedaan, alleen betaald via iDeal (scheelt een paar cent) en met een adres in Alaska.Alamo schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:44:
Wilde juist vandaag Halo: MCC gaan aanschaffen door een credit card op een US billing account te koppelen, maar heb daar na dit te lezen toch maar van afgezien en voor de andere methode gekozen: die van de gift cards.
- http://www.offgamers.com/...card-c-3455-3466-3467.ogm hier eerst, voor het proberen, een Xbox Live $10 Gift Card gekocht. Betaald met de creditcard, kwam 56 dollarcent transactiekosten bij. Code meteen binnen.
- Toen de 50 dollar kaart aangeschaft, zelfde manier. $1,33 transactiekosten, dat wel.
- Locale veranderd op xbox.com naar US. Codes ingewisseld. Toen had ik tegoed maar nog geen adres in de US (had er niet bij nagedacht dat dat bij deze methode ook nodig was, maar is natuurlijk voor het bepalen van de (Amerikaanse) belasting die je moet betalen op de aanschaf.
- Hotel in New Hampshire (0% tax) gezocht, adres ingevuld bij de aanschaf, toen kon ik direct kiezen voor mijn gift card tegoed.
- Downloaden maar
Conclusie:
Halo: MCC gekocht voor € 49,81 waar dat in de Nederlandse store € 69,99 is. Blij dat ik deze (achteraf best kleine) moeite heb genomen. Toch maar gebruik van blijven maken zolang het nog kan
Mm dat vind ik eigenlijk helemaal zo goedkoop niet.Alamo schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:44:
Wilde juist vandaag Halo: MCC gaan aanschaffen door een credit card op een US billing account te koppelen, maar heb daar na dit te lezen toch maar van afgezien en voor de andere methode gekozen: die van de gift cards.
- Downloaden maar
Conclusie:
Halo 5 kost bij VideoGamesPlus €39,50 (59,95cad) en als ik hem in de USA store koop met mijn CreditCard €43,50.
Ik wilde per sé de digitale editie.Donstil schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:39:
[...]
Mm dat vind ik eigenlijk helemaal zo goedkoop niet.
Halo 5 kost bij VideoGamesPlus €39,50 (59,95cad) en als ik hem in de USA store koop met mijn CreditCard €43,50.
Voor zover ik kan zien is het bij VideoGamesPlus geen digitale editie. Krijg je minimaal nog $7.49 shipping costs bij, en moet je na de release date voor die prijs nog 7 business days wachten tot het bezorgd wordt. Sneller bezorgen kan, maar kost dan minimaal 35 dollar.
Wat je schrijft over de USA store met je credit card, hoe kom je aan die 43,50 dan?
Niettemin is het gewoon een korting van bijna 30 procent tov de Nederlandse prijs hoor (digitaal he). Niet misselijk, vind ik.
Hier ookrgras schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:28:
[...]
Vanochtend op exact dezelfde wijze gedaan, alleen betaald via iDeal (scheelt een paar cent) en met een adres in Alaska.
Gisteren voor het eerst via offgamers gift cards aangeschaft en Battlefield 4 Premium met alle DLC voor 60 dollar gedownload. Mooie prijs
Nee bij VideoGamesPlus krijg je een schijfje idd. Wat weer wat meer waard is voor sommige. $7,50 moeten we idd niet vergeten te rekenen. Games zijn meestal voor het weekend wel binnen (maandag vaak op de post).Alamo schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:23:
[...]
Ik wilde per sé de digitale editie.
Voor zover ik kan zien is het bij VideoGamesPlus geen digitale editie. Krijg je minimaal nog $7.49 shipping costs bij, en moet je na de release date voor die prijs nog 7 business days wachten tot het bezorgd wordt. Sneller bezorgen kan, maar kost dan minimaal 35 dollar.
Wat je schrijft over de USA store met je credit card, hoe kom je aan die 43,50 dan?
Niettemin is het gewoon een korting van bijna 30 procent tov de Nederlandse prijs hoor (digitaal he). Niet misselijk, vind ik.
Game kost in de USA store $59,99 en zonder tax (adres in Alaska) is dat afhankelijk van de koers gemiddeld €43,50. Hij staat nu iets minder gunstig maar dat trekt wel weer bij.
Het blijft idd een enorme "korting" tov de Nederlandse digitale prijs. Hoewel ik daar ook regelmatig €59,95 zie. Nog steeds duurder dan een schijfje online maar niet duurder dan ARP.
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 26-10-2014 16:10 ]
Hebben ze bij mij ook gedaan maar dat werkt ook niet.kw_nl schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:49:
Net een chat sessie gestart bij Microsoft over foutcode pbr9002 in de India store. Ze zagen alleen een "denied purchase" staan. Die kan ontstaan als je creditcard adres en land van aankoop niet met elkaar kloppen. Ze hebben hebben me account nu een "refresh" gegeven. Over 24 uur opnieuw proberen...
Denk dat je CC maatschappij dan een check doet op het adres overeenkomt. Kan ook een risk check zijn, heb ik ook wel is gehad. Als je echt nu een game wil kopen kun je het beste een gift card kopen bij offgamers.kw_nl schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:49:
Net een chat sessie gestart bij Microsoft over foutcode pbr9002 in de India store. Ze zagen alleen een "denied purchase" staan. Die kan ontstaan als je creditcard adres en land van aankoop niet met elkaar kloppen. Ze hebben hebben me account nu een "refresh" gegeven. Over 24 uur opnieuw proberen...
[ Voor 7% gewijzigd door Turdie op 26-10-2014 17:25 ]
Zojuist getest.
Voor hoe lang is niet bekend...
Ja ach voor die paar euro verschil zou ik gewoon lekker in de US kopen of offgamers.kw_nl schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 17:42:
Maar er zijn India gift cards volgens mij...
Van welk VPN maak je gebruik? Want met Hola kom je niet door het afrekenproces.destro9704 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 17:43:
Voor mensen die niet meer kunnen kopen in USA of HK store met NL CC. Gebruik van VPN met locatie in HK of USA omzeilt op het ogenblik dit probleem.
Zojuist getest.
Voor hoe lang is niet bekend...
Zenmate zou moeten werken volgens mijn vriend die er zojuist in de US store Halo:MCC mee heeft gekocht...so don't shoot the Messenger als mijn ontvangen info toch niet mocht werken.Xepos schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 17:57:
[...]
Van welk VPN maak je gebruik? Want met Hola kom je niet door het afrekenproces.
Ik heb voorlopig helaas niks te kopen dus kan het zelf niet testen...Heb dit jaar alleen nog Ori op mijn verlanglijstje voor de One.
Ik koop alleen de xbox-exclusive titels, luxe probleem dat ik alle consoles heb.
SO en Halo:MMC heb ik een aantal weken geleden al gekocht en staan al op mijn HD.
Ik heb twee vragen: heeft iemand een idee waarom mijn Xbox One na de oktober-update geen mkv kan afspelen vanaf mijn Synology (.avi lukt wel)
En iemand een idee wanneer het issue met verkeerde talen van achievements opgelost wordt?
Alvast bedankt!!!
Wat betreft mkv was het mij ook al opgevallen dat hij niet alle mkv's pakt. Het is al eerder aan de orde gekomen, mkv is eigenlijk meer een verzamelterm voor verschillende codec's. Blijktbaar pakt de One ze (nog?) niet allemaal.Liquid_Bisquit schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:07:
Hey iedereen
Ik heb twee vragen: heeft iemand een idee waarom mijn Xbox One na de oktober-update geen mkv kan afspelen vanaf mijn Synology (.avi lukt wel)
En iemand een idee wanneer het issue met verkeerde talen van achievements opgelost wordt?
Alvast bedankt!!!
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Je zit qua deals misschien een beetje tussen NL-launch en kerstkoopjes in. Ik denk dat de Sunset Overdrive editie en COD editie 2 van de speciale xboxen zijn, maar verwacht er nog wel 1 met 2 of meer games erin. Korting op een kale console verwacht ik niet, meer de games die je er dus "gratis" bij krijgt. Kijk naar de games die nog moeten komen en misschien komt daar nog wel een bundel of 2 van bij. Het ziet er echter niet uit dat dat nog het geval gaat zijn.Talezz schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:26:
Ik ben eventueel van plan een X1 te gaan kopen, maar worden er nog deals verwacht in de komende maanden? gezien de feestdagen op komst is het misschien niet handig om er nu een te kopen?
28 november is trouwens Black Friday waarvoor wel wat bundels in de VS gelanceerd gaan worden denk ik, maar in NL is dat minder van belang. Er is een kans dat ze wel gaan komen, maar of daar dan ook je gewenste games in zitten is kleiner. Ik geef volgend jaar of het jaar erop pas meer kans op echte goedkope bundels. Nu nog niet echt.
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met Forza Horizon 2 en zoek iets wat ik kan doen voordat GTA5 uit komt.
Volgens mij komt de Assassins Creed bundel ook naar Nederland. Dan krijg je AC Unity, Black Flag, en Rayman bij een X1. Geweldige deal denk ik.Talezz schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:26:
Ik ben eventueel van plan een X1 te gaan kopen, maar worden er nog deals verwacht in de komende maanden? gezien de feestdagen op komst is het misschien niet handig om er nu een te kopen?
En anders zou ik de CoD of Halo bundel afwachten.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Mogelijk alleen een dts geluidsspoor? Die kan de xbox one namelijk niet decoderen in een mkvLiquid_Bisquit schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:07:
Hey iedereen
Alvast bedankt!!!
Ik heb Sunset gepreordered.Donstil schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 21:39:
Gaan er meer mensen hier Sunset kopen?
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met Forza Horizon 2 en zoek iets wat ik kan doen voordat GTA5 uit komt.
Xbox Live: Ofthewell NL
Thnx voor de tip
Het is gelukt met de google extensions
dan gewoon op india zetten en lkkr door shoppen
[ Voor 44% gewijzigd door mcp1990 op 26-10-2014 23:06 ]
Ja, ik heb 'm vorige week maar besteld. De hele sfeer die dat spel ademt is echt gaaf.Donstil schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 21:39:
Nou dat had ik dus ook. Ziet er allemaal wel tof uit.LittleMaik schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:52:
[...]
Ja, ik heb 'm vorige week maar besteld. De hele sfeer die dat spel ademt is echt gaaf.
De YouTube walktrough overtuigde me alleen nog niet zo.
Van de week dus maar even wat twitch streams kijken.
Jup, preorder staat al klaar. Vooral ook omdat de Youtube video's me hebben overgehaald van wat Vloggers. Hoop nog wel dat er gewoon free-roam coop bij komt, maar we zullen zien.Donstil schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 21:39:
Nu had ik gezien dat Ryse: Son of Rome voor 30 euro te verkrijgen is op Amazon DE. Er staat echter bij dat de voertaal Duits is :-x, kan ik dit veranderen naar Engels of lukt dit niet?
Je bedoelt de VPN methode?mcp1990 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:34:
Bij werkt de van methode ook.
Welke extensions bedoel je precies? Zou je iets meer in detail kunnen treden?Het is gelukt met de google extensionshola voor crome
dan gewoon op india zetten en lkkr door shoppen![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij werkt het nog niet helemaal, het is zo traag als dikke je weet wel.
[ Voor 26% gewijzigd door X-Fighter op 27-10-2014 08:39 ]
Ik verwacht ook wel een meta score tussen de 80-85. De reputatie van Insomniac is heel erg goed.X-Fighter schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:34:
Reviews beginnen binnen te komen van SSOD, en die zijn toch redelijk positief. IGN en Polygon geven een 9/10, Gamespot en Eurogamer een 8/10, en Power Unlimited zelfs een 96/100. Dan heb je andere die minder goed geven, maar dat zijn toch sites die ik niet serieus neem, zoals VideoGamer en GameTrailers
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Het was wat gedaald met Fuse, maar nu doen ze het weer goed. Ik vind het al straf dat een game zoals deze zo een hoge score haalt. Voor mij persoonlijk is deze game niet zo veel, ik speel gewoon niet graag dit type games, een soort van love it or hate it game, wat dan wel straf is als ze +80 halen.Mr Ton schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:52:
[...]
Ik verwacht ook wel een meta score tussen de 80-85. De reputatie van Insomniac is heel erg goed.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Morgen: http://www.gamestop.com/x...ve-day-one-edition/115011giantgiantus schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:45:
Wat is de release date in de VS van sunset?
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Wel bijzonder. Een echte ps game op de X1. Bijzondere generatie tot nu toe.
Xbox One price slashed to $349 for the holidays
Good things come to those who wait, and Microsoft's now in the business of richly rewarding those capable of delaying their gratification. If you've yet to pick up an Xbox One, then holding off until November 2nd will see the company apply a $50 price drop across the range. That means that a Kinect-free Assassins Creed or Sunset Overdrive bundle will be available for just $349, while the limited edition Call of Duty: Advanced Warfare package with a custom console and controller will be priced at $449. The offer runs all the way through until January 3rd, although we'd imagine that price sticking around if it helps to make a dent in Sony's reasonably healthier console business.
Vanaf 2 november in de VS dus (nog niet bekend over NL)
[ Voor 75% gewijzigd door Martinspire op 27-10-2014 11:48 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Wellicht was het iets duurder geweest in het begin, maar dit soort kortingen waren niet nosig geweest.
Koop ze zelf altijd via offgamers, maar vroeg me af of het ergens nog paar euro's goedkoper kon.
(betaal nu 40 euro voor 50 dollar)
Thanx!
FFXIV: Brawny Brawler
Trend is momenteel gezet, dat samen met de 'negatieve' ondertoon van de nieuwe consoles (1080p bla bla), denk ik niet dat ze dit gaan lukken. Ondanks betere lineup, updates en ondersteuning, blijft er gewoon een negatief beeld hangen rond dat ding en verwacht daar weinig verandering in.X-Fighter schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:05:
Het is ook wel een top holiday season voor Xbox One, FH2, SSOD, Halo MCC, AC:U, CoD:AW, met bundels, kortingen... Als ze nu nog niet meer als Sony verkopen in Amerika weet ik ook niet wat ze nog kunnen doen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ach joh, die 1080p is helemaal niet belangrijk, heb jij je op de 360 ooit druk gemaakt om de resolutie?SinergyX schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:23:
[...]
Trend is momenteel gezet, dat samen met de 'negatieve' ondertoon van de nieuwe consoles (1080p bla bla), denk ik niet dat ze dit gaan lukken. Ondanks betere lineup, updates en ondersteuning, blijft er gewoon een negatief beeld hangen rond dat ding en verwacht daar weinig verandering in.
Het gaat allemaal om de games en overige ondersteuning, gewoon lekker gamen!
Wanneer ze bij Microsoft gewoon blijven zorgen dat er leuke games komen dan zal je zien dat er steeds meer mensen een exemplaar in huis gaan halen.
Dat negatieve beeld is al bijna helemaal weg, iedereen heeft het tegenwoordig over de goede ondersteuning van MS op de Xbox (updates) dat het online netwerk veel betrouwbaarder is dat bij de collega's enz. enz.
De Xbox is nu net een jaar leverbaar, alle zelf op gelegde negatieve geluiden kunnen nu echt de prullenbak in hoor, kijk hoe ze bij MS nu bezig zijn. Als voorbeeld noem ik het preview programma, de console is daar echt niet minder van geworden.
Dat bepaalde ontwikkelaars het nog niet aan kunnen om de volledige capaciteit van de console te gebruiken, tja... Feit is dat er nu al een aantal 1080p games zijn. Geloof mij nou maar, hoe nu alles is gegaan met de Xbox One, dus het proces tot aan nu, is voor MS een goede leerschool geweest.
Je kan er donder op zeggen dat MS met de opvolger van de One echt wel voor de hoogste specs zal gaan.... Al was het maar van wege een "dom" marketing verhaal.
Cogitationis poenam nemo patitur
Waar ik natuurlijk m'n eigen twijfel heb over aantal aspecten van de XBO, maar wat niet onoverkoombaar is.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zelf vind de resolutie ook totaal niet spannend. Heb liever een stabiele FPS en liever wat minder resolutie als dat betekend dat er meer power overblijft voor echt eye-candy.Bullet NL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:31:
[...]
Ach joh, die 1080p is helemaal niet belangrijk, heb jij je op de 360 ooit druk gemaakt om de resolutie?
Het gaat allemaal om de games en overige ondersteuning, gewoon lekker gamen!
Wanneer ze bij Microsoft gewoon blijven zorgen dat er leuke games komen dan zal je zien dat er steeds meer mensen een exemplaar in huis gaan halen.
<knip>
Je kan er donder op zeggen dat MS met de opvolger van de One echt wel voor de hoogste specs zal gaan.... Al was het maar van wege een "dom" marketing verhaal.
Maar je kan nooit een betaalbare console maken als je altijd de allerlaatste trends volledig moet kunnen volgen. Over 8 tot 10 jaar is UHD (of al hoger) de norm en om dat te kunnen gebruiken (met 60fps) heb je een graka nodig die momenteel niet te koop is en over 8 jaar nog steeds niet te betalen is. Zie je het al voor je? Een console van 1400 euro? Dat zal me een verkoopkanon worden hoor.... not.
Mensen moeten gewoon even met de voetjes op de aarde komen en beseffen dat er meer is dan resolutie. En daarnaast zijn er technieken beschikbaar welke momenteel nog niet gebruikt worden!
•IGN – 9/10wes- schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:20:
Supergoede reviews voor Sunset Overdrivehet lijkt erop dat m'n XO HDD vol gaat raken voor 2015..
•GameSpot – 8/10
•Polygon – 9/10
•Eurogamer – 8/10
•Game Informer – 9.25/10
•Videogamer – 6/10
•Kotaku – YES
•Joystiq – 5/5
•Destructoid – 8.5/10
•EGM – 9/10
•TheSitxhAxis – 9/10
•The Escapist – 4/5
•GamesBeat – 85/100
•USgamer – 4.5/5
•GameTrailers – 7/10
•Digital Spy – 3/5
•GameFront – 92/100
•Hardcore Gamer – 4/5
•Press Start – 8/10
•GamerTime – 9.4/10
•GamesRadar – 4/5
•Techno Buffalo – Buy
•Metro – 7/10
•New Game Network – 80/100
•Stevivor – 7/10
•Digital Chumps – 9/10
•DRM Gamecast – 9/10
•Neowin – 8.5/10
•Lazygamer – 8.5/10
•WGTC – 4.5/5
•Gameplanet – 9.5/10
•CraveOnline – 8.5/10
•OXCGN – 8/10
•ITF Gaming – 9/10
•AMHNetwork – 4.5/5
•Dualshockers – 9/10
•BioGamerGirl – 9.7/10
Xbox Live: Miesjh NL
Ben het helemaal met je eensYaz schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:37:
[...]
Ik zelf vind de resolutie ook totaal niet spannend. Heb liever een stabiele FPS en liever wat minder resolutie als dat betekend dat er meer power overblijft voor echt eye-candy.
Maar je kan nooit een betaalbare console maken als je altijd de allerlaatste trends volledig moet kunnen volgen. Over 8 tot 10 jaar is UHD (of al hoger) de norm en om dat te kunnen gebruiken (met 60fps) heb je een graka nodig die momenteel niet te koop is en over 8 jaar nog steeds niet te betalen is. Zie je het al voor je? Een console van 1400 euro? Dat zal me een verkoopkanon worden hoor.... not.
Mensen moeten gewoon even met de voetjes op de aarde komen en beseffen dat er meer is dan resolutie. En daarnaast zijn er technieken beschikbaar welke momenteel nog niet gebruikt worden!
Daarintegen is het Sony wel gelukt om een betaalbare console neer te zetten met voor de huidige standaard (1080p) voldoende krachtige hardware.
MS heeft gewoon een (achteraf gezien) verkeerde beslissing genomen met dat DDR3 + cache ipv voor GDDR5 te kiezen.
Sony heeft daar een enorme gok mee genomen aangezien het nog helemaal niet zeker was dat er voldoende (stabiel) GDDR5 geheugen beschikbaar zou zijn om aan de vraag te voldoen.
MS heeft op save gespeeld, Sony heeft deze generatie iets meer gewaagd.
Neem maar van mij aan dat MS dit niet heeft aan zien komen en had verwacht dat Sony ook wel op save zou spelen met DDR3.
Om te stellen dat MS 1080p niet belangrijk vind is ook onzin, immers heeft MS flinke druk gezet om bijvoorbeeld Diablo III op 1080p te krijgen en pronken ze maar wat graag met Forza 5 op 1080p 60fps.
Vind ik het zelf persoonlijk belangrijk ? Nee, maar vind het wel interressant.
Vergelijk je een Destiny met een Titanfall, dan zie ik duidelijk grafisch verschil, Destiny is net wat meer polished.
Qua game-ervaring vind ik beide spellen fantastisch en kan ik er dus niet wakker van liggen, maar dat neemt niet weg dat ik TitanFall ook liever in 1080p had gezien.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Mooi betoog! Alleen Destiny met Titanfall vergelijken vind ik nogal krom, is totaal iets anders als je het mij vraagt. Daarnaast denk ik dat ook voor de PS4 het gros van de games nooit 1080p/60fps gaat worden aangezien de GPU daar ook niet krachtig genoeg voor is, de XO zal altijd wat achter blijven, zoals je al zegt is dat helemaal niet erg, het grootste deel van de gebruikers gaat het toch niet zien, een hoop marketing verhaal. Heb ook al meerdere keren aangehaald zelfde verhaal met het verschil tussen DTS en Dolby Digital soundtracks, ook daar is verschil, maar ook daar is slechts een kleine groep die het verschil daadwerkelijk kan horen.justifire schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:46:
[...]
Ben het helemaal met je eens
Daarintegen is het Sony wel gelukt om een betaalbare console neer te zetten met voor de huidige standaard (1080p) voldoende krachtige hardware.
MS heeft gewoon een (achteraf gezien) verkeerde beslissing genomen met dat DDR3 + cache ipv voor GDDR5 te kiezen.
Sony heeft daar een enorme gok mee genomen aangezien het nog helemaal niet zeker was dat er voldoende (stabiel) GDDR5 geheugen beschikbaar zou zijn om aan de vraag te voldoen.
MS heeft op save gespeeld, Sony heeft deze generatie iets meer gewaagd.
Neem maar van mij aan dat MS dit niet heeft aan zien komen en had verwacht dat Sony ook wel op save zou spelen met DDR3.
Om te stellen dat MS 1080p niet belangrijk vind is ook onzin, immers heeft MS flinke druk gezet om bijvoorbeeld Diablo III op 1080p te krijgen en pronken ze maar wat graag met Forza 5 op 1080p 60fps.
Vind ik het zelf persoonlijk belangrijk ? Nee, maar vind het wel interressant.
Vergelijk je een Destiny met een Titanfall, dan zie ik duidelijk grafisch verschil, Destiny is net wat meer polished.
Qua game-ervaring vind ik beide spellen fantastisch en kan ik er dus niet wakker van liggen, maar dat neemt niet weg dat ik TitanFall ook liever in 1080p had gezien.
[ Voor 0% gewijzigd door harrytasker op 27-10-2014 20:52 . Reden: fps ipv hz.... ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!