O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De Kinect van de Xbox One kun je nu ook in kleinere ruimtes gebruiken... ik zou het ook zeker aanraden om er een met Kinect te halen!!!Matey schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:57:
[...]
Ik had een X360 bundel met Kinect, maar te weinig plaats om die Kinect te benutten. Ik heb die dan ook amper gebruikt, daarom dat een naakte console me interessanter lijkt en eveneens geld uitspaart.
/edit: en als je gaat spelen natuurlijk
/edit2: en weg
[ Voor 33% gewijzigd door DrParanoid op 29-10-2014 11:34 ]
Kinect is wel redelijk EOL voor verdere ondersteuning in de toekomst nu de verkopen voornamelijk de kinectless versie zijn. Je ziet nu ook dat veel winkels voornamelijk alleen nog kinectloze modellen aanbieden.Yaz schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:49:
[...]
Vind je Sunset Overdrive wat? Zo ja, dan is dat natuurlijk een degelijke keus. Maar waarom perse zonder Kinect? Het bied echt toegevoegde waarde bij het gebruik van de X1. Ik zou niet meer zonder willen.
pricewatch: Microsoft Xbox One 500GB Zwart
pricewatch: Microsoft Xbox One 500GB + Kinect Zwart
veel minder aanbieders
[ Voor 17% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 29-10-2014 11:36 ]
Ik ben het met je eens dat de Kinect veel minder in spellen gebruikt zal worden. Maar om eerlijk te zijn, dat vind ik ook geen gemis.AlphaBlack_NL schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:35:
[...]
Kinect is wel redelijk EOL voor verdere ondersteuning in de toekomst nu de verkopen voornamelijk de kinectless versie zijn. Je ziet nu ook dat veel winkels voornamelijk alleen nog kinectloze modellen aanbieden.
veel minder aanbieders
Het voordeel zit hem in de OS integratie. Alle apps bedienen met je stem is zo bizar handig en makkelijk. Even een film stoppen in netflix? "Xbox, pauze". Even omschakelen naar de TV? "xbox, watch TV".
Als je dit eenmaal gewend bent irriteer je aan devices die niet zo werken. "Microwave, start 1 minute". Ik heb het echt geroepen tegen dat ding van mij maar werken ho maar..... Het lui kreng
Gamertag: YazNL
Die magnetron weet natuurlijk niet welke stand jij wil dat ie pakt. Snap ik dat ie niks doet...Yaz schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:42:
[...]
Ik ben het met je eens dat de Kinect veel minder in spellen gebruikt zal worden. Maar om eerlijk te zijn, dat vind ik ook geen gemis.
Het voordeel zit hem in de OS integratie. Alle apps bedienen met je stem is zo bizar handig en makkelijk. Even een film stoppen in netflix? "Xbox, pauze". Even omschakelen naar de TV? "xbox, watch TV".
Als je dit eenmaal gewend bent irriteer je aan devices die niet zo werken. "Microwave, start 1 minute". Ik heb het echt geroepen tegen dat ding van mij maar werken ho maar..... Het lui kreng
"Microwave, start 1 minute on 900W"
McPoowl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:45:
[...]
Die magnetron weet natuurlijk niet welke stand jij wil dat ie pakt. Snap ik dat ie niks doet....
"Microwave, start 1 minute on 900W"

Ga ik thuis gelijk proberen
Gamertag: YazNL
BedanktDrParanoid schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:29:
Heb een evolve key over, iemand die niet op de wachtlijst staat voor zijn/haar gegarandeerde key? PM even
/edit: en als je gaat spelen natuurlijkloopt van morgen tot (en met?) zondag
/edit2: en weg
Je moet niet alleen kijken naar kale versie, maar ook die met bundels. Daar doet ie het nog prima. Gezien er nog steeds games voor uitkomen en stemcommando's blijven werken, zie ik geen reden om hem zonder Kinect te halen. Fantasia Music Evolved vind ik bv een topper. Al zal die niet op Tweakers komen ben ik bang.AlphaBlack_NL schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:35:
[...]
Kinect is wel redelijk EOL voor verdere ondersteuning in de toekomst nu de verkopen voornamelijk de kinectless versie zijn. Je ziet nu ook dat veel winkels voornamelijk alleen nog kinectloze modellen aanbieden.
veel minder aanbieders
Bij een amerikaanse xbox moet je dus ook NFTS Spellen gaan kopen,Matey schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:57:
Is het interessant om een X1 uit de USA te importeren of is het garantie-gewijs interessanter om 'm in Europa te kopen? Volgens amazon.com wordt ie voor zo'n 350 - 360 euro geleverd.... .
hier in europa zijn alle spellen PAL
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Onzin! Maakt niet uit alle spellen werken!iantje31 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:12:
[...]
Bij een amerikaanse xbox moet je dus ook NFTS Spellen gaan kopen,
hier in europa zijn alle spellen PAL
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Ik ben namelijk mn vrije dagen voor volgende maand aan het plannen en vraag me af of ik de dag van release van AC:Unity (13 november) vrij zal nemen
[ Voor 28% gewijzigd door janvanmil op 29-10-2014 12:46 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De tijd die in de store staat klopt dan ook alleen voor die store, het geeft niet weer wanneer jou versie unlocked.
[ Voor 33% gewijzigd door LOTG op 29-10-2014 12:56 ]
Verwijderd
bij mij werkte zo wel goed
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 29-10-2014 13:32 ]
Bedankt!LOTG schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:54:
00:01 in het land waar je hem gekocht hebt. Dus voor de US kan dat kloppen (ik weet even niet zeker hoe het met de wintertijd zit). Als je hem in NL gekocht hebt is dus dus 00:01 hier.
Het is gewoon de Nederlandse versie, aangezien ik de code bij de Nederlandse bundel ga krijgen (4 november). Misschien de 13e ook maar vrij nemen
er zijn verschillende belasting systemen in de vs. Je kan dus beste tax free regio pakkenjoey82 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:03:
maakt het eigenlijk uit wat voor billing adres je op geeft in de usa? ik bedoel zijn er adressen die je beter niet kan nemen of maakt t niet uit?
Volgens mij is dit niet helemaal waar.LOTG schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:56:
Alleen als je hem in de US gekocht hebt, als je hem in NL koopt en je zet de Xbox op US, dan zul je toch moeten wachten.
De tijd die in de store staat klopt dan ook alleen voor die store, het geeft niet weer wanneer jou versie unlocked.
Ik heb sunset overdrive in de HK store gekocht. Hij zou via daar op 30 okt. unlocken (dat zou 17.00 - 29 okt. hier zijn).
Mijn xbox staat op US en ik kon jammer genoeg niet met de US release spelen. Wel kreeg ik vannacht een bericht dat er een 'probleem' was met het spel en dat het niet voor iedereen op tijd was geunlockt, met een code voor het geunlockte spel. Deze heb ik via HK store moeten redeemen (US deed het niet). En voila, kon vanochtend al meteen aan de slag.
Dus ik heb het vermoeden dat het niet helemaal op store gelockt is, maar meer op basis van je Xbox locatie.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
dat weet ikXenophoben schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:07:
[...]
er zijn verschillende belasting systemen in de vs. Je kan dus beste tax free regio pakken
Maakt niet uit, probeer het maar.joey82 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:15:
[...]
dat weet ik..ik bedoelde eigenlijk of je beter adressen niet kan nemen zoals bijvoorbeeld een mcdonalds of een motel
enz enz of maakt t niet uit?
Cogitationis poenam nemo patitur
Zouden ze dan toch aan het regio-locken zijn?
[ Voor 50% gewijzigd door Fusajiro op 29-10-2014 15:21 ]
XBOX One: Agonis
Het Live abonnement was altijd al aan een regio gekoppeld, USA gold werkt dus niet voor ons, iets wat overigens niets nieuws is.....Fusajiro schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:06:
Hmm, afgelopen weekend Gold gekocht in de US Store, en nu kan ik niet online meer![]()
Op Live zat dus al een regio lock, op de games overigens niet.....
[ Voor 8% gewijzigd door Bullet NL op 29-10-2014 15:35 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Gold moet je in Nederland een beetje voor zoeken om op een relatief vriendschappelijke prijs te vinden (12 maanden voor 36 euro ofzo, laatste keer dat ik op zoek was)Fusajiro schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:06:
Hmm, afgelopen weekend Gold gekocht in de US Store, en nu kan ik niet online meer![]()
Xbone GT: sv3nnie
29.68 zelfs op het moment:Sven Enthoven schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:31:
[...]
Gold moet je in Nederland een beetje voor zoeken om op een relatief vriendschappelijke prijs te vinden (12 maanden voor 36 euro ofzo, laatste keer dat ik op zoek was)
http://www.allkeyshop.com...ox-live-12-months-europe/
Also, season pass voor Destiny is ~21 euro in de HK store momenteel:
https://store.xbox.com/en...7a-4146-9739-35665409061b
[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 29-10-2014 15:52 ]
Nee hoor maakt niets uit,ikzelf woon in de columbia university in ohiojoey82 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:15:
[...]
dat weet ik..ik bedoelde eigenlijk of je beter adressen niet kan nemen zoals bijvoorbeeld een mcdonalds of een motel
enz enz of maakt t niet uit?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Om even op het regio locken terug te komen: Ik heb net via Hola in Chrome in de HK store van XBO de Destiny Season Pass gekocht zonder enig probleem. Het lukte niet op mijn normale NL IP dus het lijkt er wel op dat ze een soort van IP blocking aan het doen zijn.Fusajiro schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:06:
Ik koop mijn Gold en games al sinds ik mijn One heb via de US Store met een UK CC.Bullet NL schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:22:
[...]
Het Live abonnement was altijd al aan een regio gekoppeld, USA gold werkt dus niet voor ons, iets wat overigens niets nieuws is.....
Altijd probleemloos maar nu ineens is m'n Gold pleite.
Of zou het aan de storingen liggen?
XBOX One: Agonis
Dat is ook niet het probleem, het probleem begint pas als je console niet op US staat. Wellicht iets aan je settings veranderd?Fusajiro schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:15:
[...]
Ik koop mijn Gold en games al sinds ik mijn One heb via de US Store met een UK CC.
Altijd probleemloos maar nu ineens is m'n Gold pleite.
Of zou het aan de storingen liggen?
Aboshop tweakersjoey82 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:40:
ik weet dat het er niet het topic voor is maar waar kun je ergens een donatie doen aan tweakers? ik zoek me gek maar kan het niet vinden
Ik ben wel benieuwd of we vanaf a.s zondag in Nederland ook een prijsdaling gaan krijg.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Is allkeyshop betrouwbaar ? ik was momenteel op livecodes.nl aan het zien.
Kijk gewoon naar de sterranking van de shop en koop dan ergens Gold. Ik had het geloof ik via Kinguin en die werkte prima. Snel mailverkeer ook met de code
bedankt voor de hulp.. en idd kinguin scoort goed :-)
Als je een Live abbo vernieuwd dan wordt het toch gewoon toegevoegd aan je al bestaande Live abbo. Het maakt dan niet uit voor welke regio je Live hebt gekocht dat is voor allemaal hetzelfde.Bullet NL schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:22:
[...]
Het Live abonnement was altijd al aan een regio gekoppeld, USA gold werkt dus niet voor ons, iets wat overigens niets nieuws is.....
Het gaat erom in welke regio je voor het eerst je live abbo hebt afgesloten, vanaf dan wordt het altijd toegevoegd aan die regio. Als je bv je account op US zet, maar je hebt je abbo in het begin afgesloten op een NL account, dan staat er toch altijd nog bij je Live account de NL tekst: Xbox LIVE Gold 12 maanden prepaid en niet in het Engels...
Had Spinal gekocht in Killer Instincts in de nederlandse store. Maar kan hem ook gewoon gebruiken als ik me xbox op US zet. Wist ik niet
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
[ Voor 39% gewijzigd door X-Fighter op 29-10-2014 18:02 ]
Geen enkel probleemjoey82 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:57:
dus als ik het goed begrijp kan ik als ik gold heb op nl wel gewoon online met de regio op usa?
13 maanden €35Sven Enthoven schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:31:
[...]
Gold moet je in Nederland een beetje voor zoeken om op een relatief vriendschappelijke prijs te vinden (12 maanden voor 36 euro ofzo, laatste keer dat ik op zoek was)
xbl: superlucky luke
Al vermoed ik dat ik hem met de EA access pass nog wat eerder al mag spelen.
62 dollar, mooie prijs vond ik zelf.
Disc preorder daarmee maar geannuleerd bij de webshop
Inderdaad, heb eigenlijk alleen het eerste deel van Halo gespeeld, dus lijkt me een mooi moment om opnieuw te beginnen en de hele reeks door te werken incl. alle extra's. Zal nog een heel karwei wordenX-Fighter schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:01:
Was dit al gepost? Heb er heel veel zin in
[video]
Verwijderd
Mijn ervaring is dat 9 van de 10 keer dat er iets fout gehad i.v.m. de regio het een technisch probleem is. Ik zeg niet dat ze nooit iets aan het hele gebeuren van regioswitchen etc. gaan doen, maar kan me nauwelijks voorstellen dat dit op korte termijn gebeurt en zonder enige vorm van aankondiging. Dus lekker goedkoop gamen op het moment door je spellen aan te schaffen buiten EuropaVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:17:
Update: ben net geweldig geholpen door de Nederlandse support afdeling en mijn (US versie) Vd Walking Dead wordt gedownload. Bleek dus een technisch issue te zij en niet zo zeer een regio lock probleem.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hier ook, maar had ook al een code via de Evolve site gehad! Als iemand nog interesse heeft voor een code, laat maar ff weten...BM schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:26:
Net een berichtje gehad dat ik als X1 preview member toegang heb gekregen tot de Evolve Big Alpha. Denk dat het geen game voor mij is, maar binnenkort maar eens ff kijken wat het is.
als dat bij meer mensen het geval is zou dat wel fijn zijn zegVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:25:
Bij mij was het in ieder geval opgelost, ik hoor niets meer
Verwijderd
Goed om te weten idd! Was voor mij de eerste keer, vandaar. Scheelt met iets te veel om zo maar links te laten liggen.harrytasker schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:20:
[...]
Mijn ervaring is dat 9 van de 10 keer dat er iets fout gehad i.v.m. de regio het een technisch probleem is. Ik zeg niet dat ze nooit iets aan het hele gebeuren van regioswitchen etc. gaan doen, maar kan me nauwelijks voorstellen dat dit op korte termijn gebeurt en zonder enige vorm van aankondiging. Dus lekker goedkoop gamen op het moment door je spellen aan te schaffen buiten Europa
Helaas gekocht en kreeg ik vandaag alsnog een mogelijkheid om review exemplaar te ontvangen. Jammer maar netjes aangegeven dat ze deze beter aan een andere site kunnen verstrekken dan.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Je mag dat exemplaar ook gewoon aan mij geven hoorPhusebox schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:33:
Sunset Overdrive is wel geinig maar niet echt mijn ding. Het is nogal eentonig en daarnaast bak ik er weinig van.
Helaas gekocht en kreeg ik vandaag alsnog een mogelijkheid om review exemplaar te ontvangen. Jammer maar netjes aangegeven dat ze deze beter aan een andere site kunnen verstrekken dan.
Yup, bij mij was het probleem van het ratelen ook opgelost. Blijkbaar wordt er wat meer stroom door de betreffende coil gestuurt dit het trillen oplost ( van wat ik ervan begreep)joey82 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:47:
[...]
als dat bij meer mensen het geval is zou dat wel fijn zijn zeg
Blij iig dat ik mijn xbox gewoon gehouden heb ipv 4 keer moeten omruilen
Via Firefox de firefox Hola browser plugin geinstalleerd en via vpn India naar store gegaan. Dan werkt het wel met mijn visa credit card. Zonder Hola werkt het niet. Dan krijg ik dus die melding om een andere payment optie te gebruiken.Aankoopdatum
woensdag 29 oktober 2014
Totaal van deze order: ₹ 3.000,00
Artikel(en)
LEGO® BatmanTM 3: Beyond Gotham Deluxe Edition
Prijs: ₹ 3.000,00
Aantal: 1
Ipv €n 74,99 nu € 38,39 betaald. Dat scheelt toch exact €36,60 euro.
XBL: MRE Inc
Stuur me even een DM... krijg de mo tag er niet goed op -_-
[ Voor 46% gewijzigd door mfneed op 30-10-2014 08:18 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Externe harddisk of grote USB-stick eraan hangen?Phusebox schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:55:
Evolve code geclaimed kom ik erachter dat mijn schijf vol is... jammer dan. Geen zin om games te wissen en dan weer 12 uur opnieuw te downloaden op 1 game.
Mijn schijf begint nu ook redelijk vol te raken, ik wil dan ook een externe schijf eraan hangen. Het liefst eentje die usb powered is. Heeft iemand suggesties hiervoor?Phusebox schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:55:
Evolve code geclaimed kom ik erachter dat mijn schijf vol is... jammer dan. Geen zin om games te wissen en dan weer 12 uur opnieuw te downloaden op 1 game.
Oef, lekker om mee wakker te worden! had er al zinin.. maar nu kan ik helemaal niet meer wachten:O Filmpjes maken kunnen ze allemaal maar man o man wat ziet dat er gelikt uit.X-Fighter schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:01:
Was dit al gepost? Heb er heel veel zin in
[video]
Dit is al meerdere keren besproken in dit topic hoor:wes- schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:25:
[...]
Mijn schijf begint nu ook redelijk vol te raken, ik wil dan ook een externe schijf eraan hangen. Het liefst eentje die usb powered is. Heeft iemand suggesties hiervoor?
pricewatch: Hitachi Touro Mobile Pro USB 3.0 1TB Zwart
Heb ik zelf ook en bevalt goed. USB powered en 7200 toeren maar toch snel en stil en USB3
Maar is moeilijk leverbaar inmiddels zie ik
[ Voor 3% gewijzigd door wimpie007 op 30-10-2014 10:32 ]
Lichtpuntje...
Bedankt!
Xbox
Kijk even in de pricewatch bij externe harde schijven, dan met gebruik van de filters zoeken.Dragunov schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:50:
Maar welke schijf is de beste als je ene wenst van 2TB of hoger?
Bedankt!
Kon zo enkel 2tb schijven met 7200rpm vinden die met netvoeding werken. 5400 keuze genoeg en voldoende reviews
Lichtpuntje...
Zoals je weet zoek ik eerst, maar als je echt niet vindt naar wat je zoekt is het altijd handig om ervaringen van gebruikers of de kennis van medeleden te gebruiken.BM schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:58:
Ik neem aan dat je zelf ook wat gezocht hebt, het is hier geen afhaalbalie voor kant en klare antwoorden.
En als je zo bekijkt voor de zelfde prijs heb je wel een TB meer.
[ Voor 20% gewijzigd door Xepos op 30-10-2014 11:14 ]
A new update is available to all Preview members beginning at 6PM on 10/29. This update contains small fixes, as well as enables the new Xbox One Store experience, as well as upgrades to Share GameDVR to Twitter as we get closer to the final version of this feature.
HOW TO GET IT
If your console is in Instant-On mode, it will download and install the update and reboot to standby.
NOTE: Once the update is available, you can manually begin the update by navigating to Settings > System and selecting System Update.
If your console hasn’t downloaded and installed the update by 1:00AM PDT 10/31/2014, you will be prompted to do so at that time..
DETAILS
OS version released: xb_rel_1411.141026-2100 Available: 6:00PM PDT 10/29 (2AM GMT 10/30)
FIXES
A fix for an issue some users noted with using OneGuide and OTA (Over the air) SD Channels
NEW EXPERIENCES
The new Xbox One Store experience is available. Be sure to check it out!
Share to Twitter Upgrades: Sharing to Twitter will now result in a link to your account and video shared, rather than a link to Xbox.com. Try it out and show off those videos!
KNOWN ISSUES
Game invites between 1411-1410 builds will show as the Store icon when the invite is received.
The invite functionality should still work as expected. The teams are aware and working on a fix.
You cannot join games in progress between 1411 and 1410.
As a workaround, please have your friend on 1410 send you a game invite.
OTHER NEWS
As a special treat, all Xbox One Preview members have received guaranteed access to the Evolve Big Alpha on Xbox One! Be sure to check out the Evolve Big Alpha thread for the details.
Thank you for your participation in the Preview program!
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Ik koop games nu op de xbox met mn CC (of pre-paid tegoed) in de US store.
Nu kwam ik deze site tegen: http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php?region=nl-NL
Hier is te zien dat sommige games in andere landen nog veel goedkoper zijn.
Ik heb AC: Unity gekocht in de US store.
Nu is de Seasonpass in Chili te koop voor net €13,60.
Kan ik de seasonpass in chili kopen met mn CC en deze gebruiken op de AC game welke gekocht is in de USA.
(ps. m'n microsoft account is NL en USA. Xbox Live Gold draait op m'n NL account, de games op USA account en dit werkt gewoon samen).
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Ja dat kan. Ik heb gisteren in de HK store een Season Pass voor mijn NL gekochte Destiny gekocht en die werd netjes herkent bij het starten van de ConsoleHellStorm666 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:50:
Vraagje.
Nu kwam ik deze site tegen: http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php?region=nl-NL
Kan ik de seasonpass in chili kopen met mn CC en deze gebruiken op de AC game welke gekocht is in de USA.
(ps. m'n microsoft account is NL en USA. Xbox Live Gold draait op m'n NL account, de games op USA account en dit werkt gewoon samen).
Ik heb net geprobeerd de AC:U season pass te kopen in Chile (ik denk dat je de link daarvandaan hebt, had het in het AC:U topic gepost
Mja ok maar voor een tientje meer heb je 2 TB. Kan me niet voorstellen dat je het verschil gaat merken want mijn 2TB backupdisks die ik gebruik van WD halen ook gewoon 50-60 MB/s over USB 3.0 en ja dat kan wel sneller maar niet veel schat ik.wimpie007 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:31:
[...]
Dit is al meerdere keren besproken in dit topic hoor:
pricewatch: Hitachi Touro Mobile Pro USB 3.0 1TB Zwart
Heb ik zelf ook en bevalt goed. USB powered en 7200 toeren maar toch snel en stil en USB3
Maar is moeilijk leverbaar inmiddels zie ik
Heb het gevoel dat de hdd in mijn x1 niet lekker is.
In fifa 15 duurt laden etc soms echt extreem lang, in forza horizon al paar keer gehad dat hele delen niet geladen werden als je beetje snel rijd.
Sowieso als ik de game resume na een nachtje ofzo is alles super traag.
Weet niet of fifa 14 en fifa 15 erg verschillen qua laad tijden en sowieso was die op de ps4 bij mij maar dat was echt super snel. Heb op de x1 soms idee dat ie vastloopt dus druk ik op de guide knop om te checken.
En mocht een externe nou echt sneller zijn welke raden ze aan te nemen ??
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dat scheelt niks door de interne Xbox USB controller. Verschil is nihil blijkt uit tests, zonde van je geld dusSinergyX schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:28:
Brakke controller scheelt al meer dan 7200 tegen 5400rpm, ik denk nog steeds om een SSD via USB eraan te gaan hangen (zijn er ook controllers die TRIM los van het OS ondersteunen?), puur om te kijken hoe snel dat is.
Gaat het bij jou dan ontzettend traag? Ik kom er maar niet doorheen. Ook wil hij telkens dat ik opnieuw inlog. Maar dat mislukt dan omdat de website niet wil laden...MRE-Inc schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:22:
[...]
Via Firefox de firefox Hola browser plugin geinstalleerd en via vpn India naar store gegaan. Dan werkt het wel met mijn visa credit card. Zonder Hola werkt het niet. Dan krijg ik dus die melding om een andere payment optie te gebruiken.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Je moet dan niet vergeten dat je inlogt via live.microsoft.com of iets dergelijks. En dat je moet via hola ook instellen op India.kw_nl schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:21:
[...]
Gaat het bij jou dan ontzettend traag? Ik kom er maar niet doorheen. Ook wil hij telkens dat ik opnieuw inlog. Maar dat mislukt dan omdat de website niet wil laden...
Tip, zorg eerst dat je op de site komt zonder Hola. Dat kan prima door zelf de locale te kiezen onderin. Pas als je echt wilt gaan betalen moet je Hola aanzettenkw_nl schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:21:
[...]
Gaat het bij jou dan ontzettend traag? Ik kom er maar niet doorheen. Ook wil hij telkens dat ik opnieuw inlog. Maar dat mislukt dan omdat de website niet wil laden...
Overigens kan ik nu ineens mijn 'condo in HK' van gisteren niet gebruiken om vandaag een aankoop te doen. Authorisatie failed. Even de bank bellen dan maar
Edit: Yup, CC is geblokkeerd bij de Rabo. Moet ik langs een kantoor met legitimatie bewijs om dat te doen rofl.
[ Voor 23% gewijzigd door Notna op 30-10-2014 12:59 ]
Verwijderd
Ziet er super goed uit
Kan zelf ook niet wachten om met mijn vrienden weer Halo kapot te spelen!
EDIT: Is eerder al gepost zie ik. Maargoed de hype kan niet groot genoeg worden wat mij betreft!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2014 12:41 . Reden: repost ]
pricewatch: Seagate Expansion Desktop 2TB Zwart
Verder ben ik wel benieuwd naar nieuwe Store.
Kan iemand misschien effe checken en eventueel screenshot/foto neerplempen? Ik ben vooral benieuwd of ie ook sneller is geworden. En natuurlijk of je op meerdere manieren bij content kan komen want DLC zoeken voor een bepaalde game was nogal omslachtig.
Klopt, website laden gaat dan erg traag. Ga het eerst wel in het vervolg zonder Hola doen en bij betaling schakel ik pas over.kw_nl schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:21:
[...]
XBL: MRE Inc
Na het deblokkeren van mijn CC net de AC:U Season pass in Chile gekocht voor 13.50 euroHellStorm666 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:50:
Vraagje.
Overigens: net met MasterCard services an het fraude team gesproken: Ze hebben mijn kaart nu gevrijwaard voor de komende 2 weken. Hierin mag ik helemaal los gaan met waar ik ook wil kopen:ze zullen de kaart niet blokkeren. Zij gaven aan dat MS altijd een authorisatie doet van ~60 cent bij de bank. Aan de hand daarvan gaat het door het MastCard security systeem en hangen ze daar een patroon aan: is het legit of niet (kijkende naar je uitgaven patroon voorheen).
Enfin: gisteren heb ik een aankoop in de HK store gedaan welke goed is gegaan. Vanochtend deed ik een poging in the Chile store. Toen de autorisatie van 60 cent doorkwam ging er een red flag op bij MC en werd mijn kaart geblokkeerd (reden: afwijkend adres. Prima security!)
Echter, als ik nu, in de 2 weken dat ik gevrijwaard ben, in elk mogelijk goedkoop land een account aanmaak met bijbehorende authorisatie, heb ik in de toekomst nooit meer een probleem. Ondanks dat 'de security' weer aanstaat.
Wellicht handig voor de mensen hier die van het 'shop-hoppen' houden. Ik heb nu een condo in Miami, HK, Chile en India
Volgens mij zijn dat overwegend de goedkoopste landen in de store.
Het kost wat moeite maar dan heb je ook wat
Wel fijn dat zodra je het eenmaal geregeld hebt, het niet nog een keer hoeft.
Even aan het controleren, dit scheelt onderling ook nog aardig... bijv. Call of duty modern warfare,Notna schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:06:
[...]
Wellicht handig voor de mensen hier die van het 'shop-hoppen' houden. Ik heb nu een condo in Miami, HK, Chile en India
Volgens mij zijn dat overwegend de goedkoopste landen in de store.
india 52
chili 50
hongkong 39 euro en
us 47 euro
Pak je bijv. sunset overdrive.
hongkong 35 euro,
chili 54
india 51
us 47
je ziet hier dat in US de spellen (nieuwe releases) allemaal op de zelfde waarde zitten (60dollar). Dit is in bijv. Hongkong store niet het geval
Een dezer dagen ook maar eens een permanente hotelkamer reserveren in Hong Kong
Agreed. Daarom is http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php?region=nl-NL wel handig maar daar staan weer geen Season passes in bijv.mfreriks schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:09:
[...]
Even aan het controleren, dit scheelt onderling ook nog aardig... bijv. Call of duty modern warfare,
india 52
chili 50
hongkong 39 euro en
us 47 euro
Pak je bijv. sunset overdrive.
hongkong 35 euro,
chili 54
india 51
us 47
je ziet hier dat in US de spellen (nieuwe releases) allemaal op de zelfde waarde zitten (60dollar). Dit is in bijv. Hongkong store niet het geval
oe i like! ty:) bookmarked!Notna schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:22:
[...]
Agreed. Daarom is http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php?region=nl-NL wel handig maar daar staan weer geen Season passes in bijv.
Dat is zeker jammer, vandaag voor ~4 euro de TF season pass gekocht in HK mbv Hola en een CC van de Rabo (mastercard)Notna schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:22:
[...]
Agreed. Daarom is http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php?region=nl-NL wel handig maar daar staan weer geen Season passes in bijv.
xbl: superlucky luke
Top! Ik heb hem gebruikt. Thnx.Gaiber schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:24:
Ik heb een Evolve alpha code gekregen maar ben weg rond die tijd. FDGXM-G499G-H9V6R-GRCPQ-7HFFZ
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
CHWVH-QJH3Q-M9K4G-T7XQC-2XYKZ
en
Q93P7-KQPQJ-H6PHC-4PT*G-G*PRZ
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!