Zit niet gelijk te miepen als toevallig de laatste 4 berichten in dit topic over de Evolve keys gaan. Wees blij dat er hierdoor ook mensen zonder code Evolve op hun Xbox One kunnen spelen.joey82 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:27:
gaat t nu alleen maar over die codes?
[ Voor 14% gewijzigd door danplo op 30-10-2014 17:30 ]
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
DIT^joey82 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:27:
gaat t nu alleen maar over die codes?
&
Nee...
Maar volgens mij waren giveaways wel verplaatst naar een ander topic...
ik zit niet te miepen miep..ik vraag gewoon watdanplo schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:29:
[...]
Zit niet gelijk te miepen als toevallig de laatste 4 berichten in dit topic over de Evolve keys gaan.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ander adres moet wel, anders wordt je betalingsmethode niet geaccepteerd in de store. En ja, daar kunnen ze dus even over bellen of jij wel degene bent die de betaling gaat doen. Maar permanent blokkeren doen ze niet.Mu.siQ schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:42:
Vraagje; heb rabo CC. Veranderen jullie daar je adres nog op als je vanuit ander xbox store besteld of gewoon hier account? Of wordt die dan die dus geblokkeerd?
Normaal ben ik toch echt wel handig met dit soort dingen maar het wil me nog niet echt lukken. Ik ga me er verder in storten. Dat hola werkt hier ook maar half...US store met credits is denk ik beste optie maar met CC en adres wijzigen...snap er weinig van O.oMartinspire schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:46:
[...]
Ander adres moet wel, anders wordt je betalingsmethode niet geaccepteerd in de store. En ja, daar kunnen ze dus even over bellen of jij wel degene bent die de betaling gaat doen. Maar permanent blokkeren doen ze niet.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ben ik ook wel benieuwd naarRemmetje schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:35:
Is er al meer bekend welke Games for Gold er voor November zijn gekozen? Ik ben erg benieuwd wat Microsoft gaat vrijgeven.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Duurt lang inderdaad, langer dan normaal. Ben ook erg benieuwd.Remmetje schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:35:
Is er al meer bekend welke Games for Gold er voor November zijn gekozen? Ik ben erg benieuwd wat Microsoft gaat vrijgeven.
[ Voor 4% gewijzigd door danplo op 30-10-2014 18:02 ]
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Verwijderd
http://news.xbox.com/2014...lvr.it&utm_medium=twitter
Hmmm niet echt zo interessant eerlijk gezegdVerwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:09:
GwG November: Volgarr The Viking (XB1), Viva Piñata TiP, Red Faction Guerilla (360)
Ga eens naar http://commerce.microsoft.com en bekijk daar welke regio's je hebt (dropdown rechtsboven). Voor elke regio moet je adres + betaalmethode hebben ingesteld. Zodra dat is gelukt, kun je je console op die regio zetten en ermee betalen.Mu.siQ schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:54:
[...]
Normaal ben ik toch echt wel handig met dit soort dingen maar het wil me nog niet echt lukken. Ik ga me er verder in storten. Dat hola werkt hier ook maar half...US store met credits is denk ik beste optie maar met CC en adres wijzigen...snap er weinig van O.o
Mocht je CC gebruiken en het een error geven bij betaling, dan kan het dus zijn dat je gebeld gaat worden door de CC-service om te valideren dat jij net een transactie hebt gedaan. Als dat eenmaal gelukt is, zul je wel weer dingen kunnen aanschaffen
[knip] het valt als je verder kijkt nog wel mee..X-Fighter schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:59:
[...]
Hmmm niet echt zo interessant eerlijk gezegd
[ Voor 39% gewijzigd door Yaz op 30-10-2014 19:24 ]
Gamertag: YazNL
Jammer. Maar niet getreurd, want het zijn hele mooie maanden. Bijna elke willekeurige game in de GwG zou semi-compleet ondergesneeuwd worden vermoed ik.Martinspire schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:28:
Ziet er inderdaad vrij kut uit, maar grootste punt is nog wel dat door het gebrek aan fatsoenlijke checkpoints de game "moeilijk" wordt genoemd. Dat is gewoon treiteren. De gameplay zelf is niet zo moeilijk, maar na elke dood wordt je weer een half uur terug gezet. Combineer dat met slecht zichtbare platform-elementen en het feest is compleet. Idd overslaan.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Houdt moedMu.siQ schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:54:
[...]
Normaal ben ik toch echt wel handig met dit soort dingen maar het wil me nog niet echt lukken. Ik ga me er verder in storten. Dat hola werkt hier ook maar half...US store met credits is denk ik beste optie maar met CC en adres wijzigen...snap er weinig van O.o
Na iets van 20 pogingen is het mij ook gelukt. Bij mij werkt Hola gewoon bagger. Ga zonder Hola tot het scherm waar je op kopen\order moet klikken. Start dan Hola, kies India\Hong Kong en wacht tot het draaiende rondje klaar is. Klik dan op kopen. Meestal moet ik dan nog een keer opnieuw inloggen. Het is dan belangrijk dat je telkens wacht tot het draaiende Hola dingetje stop. Voer dan pas wat in of klik ergens op. Zo is het mij eindelijk gelukt.
Vanmiddag ging hij opeens snel bij mij. De dagen ervoor was het wachten tot je een ons woog...
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Na dit filmpje gezien te hebben heb ik mijn CoD pre-order maar gecanceld en omgezet naar de Halo:MCC pre-order.X-Fighter schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:01:
Was dit al gepost? Heb er heel veel zin in
[video]
Heb er zin in. 2 Games die ik de komende tijd ga spelen -> Destiny en Halo: MCC (laat het nou beide Bungie games zijn)
Blij dat Bungie toppers aflevert(de)
Ik wacht wel tot ik CoD bij een vriend kan spelen maybe dat ik het alsnog ga halen, maar zie daar een kleine kans in.
-UPDATE-
Besef net pas wat ik schreef -> Halo:MCC is natuurlijk door 343 studios ontwikkeld.
Zit zo ingebakken dat Bungie de touwtjes in handen had.
Je kan merken dat ik geen Halo 4 heb gespeeld.
[ Voor 13% gewijzigd door crzyhiphopazn op 30-10-2014 21:33 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Uiteraard, het gaat namelijk niet om de leeftijd van een game maar om de kwaliteitRockvee2 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:04:
Mensen blijven altijd zeuren, zijn het nieuwe games is het niet goed, zijn het oude games is het ook niet goed...
Bleh dat sla ik even over.Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:09:
GwG November: Volgarr The Viking (XB1), Viva Piñata TiP, Red Faction Guerilla (360)
Sinds begin deze week heb ik maar besloten om Diablo 3 te kopen (bij release op PC gespeeld maar vanwege drukte nooit veel verder dan level 60 gekomen) en ik ben eigenlijk wel benieuwd of hier mensen zijn die het nog weleens spelen? Daarnaast ga ik binnenkort ook maar eens aan Titanfall beginnen (kwam bij de console, maar nog niet de moeite genomen het te spelen). Nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die het wel eens leuk zouden vinden om een van de bovengenoemde games een keer samen met mij op te pakken
Mijn gamertag is in ieder geval Murdurturk, dus voel je vrij mij toe te voegen
[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 31-10-2014 08:43 ]
Bij mij sta je er in!:)colink0 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:40:
Mijn gamertag is in ieder geval Murdurturk, dus voel je vrij mij toe te voegen
Het spel leek me in eerste instantie wel leuk, maar na deze sessie ben ik wel afgehaakt. Dit spel werkt niet als je het met vier vreemden speelt, en ik wil niet afhankelijk zijn van vrienden voor m'n gaming plezier
Xbox Live: Chevalric
Dit is ook het eerste wat ik dacht met deze game! Heb hem geinstalleerd op mn xbox maar heb niet echt de feelings om deze op te starten... misschien van het weekend nog even maar ben er bang voor... Naast Borderlands 1.5 op de pc zit ik ook nog eens vast geketend aan Tomb Raider, Forza Horizon 2 en Destiny/diablo 3...Chevalric schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:49:
Gisteren zo'n 30-40 minuten aan Evolve besteed, waarvan ongeveer de helft laadtijd was. Sloeg echt nergens op. Het spel zelf viel me ook tegen, aangezien het voor de hunters erg belangrijk is om te communiceren en dat niet de sterkste kant is van vier wildvreemden. Ik speelde als support en heb uiteindelijk de kill gescoord met een artillerie aanval.
Het spel leek me in eerste instantie wel leuk, maar na deze sessie ben ik wel afgehaakt. Dit spel werkt niet als je het met vier vreemden speelt, en ik wil niet afhankelijk zijn van vrienden voor m'n gaming plezier.
Ah, ja, thanks, was er niet van op de hoogte dat iedereen het maar prima zou vinden random toegevoegd te worden haha, maar op deze manier is het toch net iets minder random van wie je toevoegt aan je vriendenlijstNotna schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:42:
/me Notna wijst met een klein, stiekem, vingertje naar de warning die onder deze post staat en mompelt 'voeg gewoon mensen toe met dezelfde games, vinden ze niet erg' ...
@mfreriks: Thanks, jij staat er ook tussen!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nxN4a4O-byc]
Die van Sunset Overdrive is ook echt geweldig.
Wil dat zeggen dat we die met wat creatief verhuizen ook kunnen scoren of is dat gekoppeld aan je live regio?Volgarr the Viking ($9.99 ERP): Available from Nov. 1-30 on Xbox One (note that Volgarr the Viking is only available in select territories – gamers in Germany, Russia, Korea, Japan, Taiwan, Australia, New Zealand and Brazil can look forward to the full version of Powerstar Golf instead!)
Ik heb gisteren een paar potjes Evolve gedaan en ik ben juist erg enthousiast, 1x monster geweest en 2 of 3x hunter, speelde met vreemden maar samenspel was erg goed, zelfs zonder communicatie.
@murdurturk: TF seasonpass is nu in de aanbieding, ik speel laatste tijd weer redelijk wat TF dus voeg me maar toe...
Ben ook wel benieuwd naar die viking game! Vanmorgen mijn Titanfall+seasonpass transactie afgerond... 19,- samen geen geld dacht ik zodb I Delirium schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:22:
[...]
Wil dat zeggen dat we die met wat creatief verhuizen ook kunnen scoren of is dat gekoppeld aan je live regio?
@murdurturk: TF seasonpass is nu in de aanbieding, ik speel laatste tijd weer redelijk wat TF dus voeg me maar toe...
Weinig interessants gelukkig! Ik kom nu al tijd te kort om te gamen en in november komen de twee AC games uitVerwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:09:
Inderdaad, vroeg me ook af als we regio even zetten op Duitsland of we dan powerstar golf kunnen spelendb I Delirium schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:22:
[...]
Wil dat zeggen dat we die met wat creatief verhuizen ook kunnen scoren of is dat gekoppeld aan je live regio?
Ik heb gisteren een paar potjes Evolve gedaan en ik ben juist erg enthousiast, 1x monster geweest en 2 of 3x hunter, speelde met vreemden maar samenspel was erg goed, zelfs zonder communicatie.
Verwijderd
Is het niet gewoon mogelijk om de game uit de Germany-store te halen?mobygo76 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:20:
Ik hoop dat Powerstar Golf ook binnenkort bij ons in het Gold program komt, vind de demo erg leuk om te spelen. Maar door alle andere games nooit aan toe gekomen om het te kopen. Zal vast niet lang meer duren voor wij hem krijgen
Waar ik nu tussen twijfel is TN of IPS. Ik weet dat IPS meer voordelen met zich mee brengt qua kleur en kijkhoek. En dat TN hogere reactie snelheid heeft.
Maar merk je nou echt het verschil tussen 2ms en 4ms? Of ga je het echt merken als je van 2ms naar 10ms+ gaat.
.
[ Voor 6% gewijzigd door Spidersense op 31-10-2014 13:01 ]
Put that cookie down!
2 naar 4 zul je niet echt merken, maar 10+ merk je wel... Gaat er ook om wat je gewend bentSpidersense schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:42:
Ik heb nu een 24" 2ms 75Hz Iiyama monitor waar ik met mijn XONE op game (FPS). Deze vind ik op dit moment te klein en wil dus overstappen naar een 27" monitor.
Waar ik nu tussen twijfel is TN of IPS. Ik weet dat IPS meer voordelen met zich mee brengt.
Maar merk je nou echt het verschil tussen 2ms en 4ms? Of ga je het echt merken als je van 2ms naar 10ms+ gaat.
.
Kan je denk ik beter hier vragen: Videokaarten & BeeldschermenSpidersense schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:42:
Ik heb nu een 24" 2ms 75Hz Iiyama monitor waar ik met mijn XONE op game (FPS). Deze vind ik op dit moment te klein en wil dus overstappen naar een 27" monitor.
Waar ik nu tussen twijfel is TN of IPS. Ik weet dat IPS meer voordelen met zich mee brengt.
.
Daar zitten mensen die meer kennis hebben dan deze stof.
Gamertag: YazNL
Hmm ja daar zat ik over te twijfelen maar dacht ik vraag het eerst ff hier voor dat ik daar een topic open. Aangezien ik op een xone game en hier soortgenoten zitten.Yaz schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:57:
[...]
Kan je denk ik beter hier vragen: Videokaarten & Beeldschermen
Daar zitten mensen die meer kennis hebben dan deze stof.
[ Voor 6% gewijzigd door Spidersense op 31-10-2014 13:06 ]
Put that cookie down!
Alleen erg jammer dat ik 'm dan niet aan kan lullen.
Wat heb je zelf al opgezocht en gevonden? TN vs IPS maar ook AMVA is meer dan voldoende over te vinden als je de zoekfunctie gebruikt. Heb je al gegoogled..!!??Spidersense schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:42:
Waar ik nu tussen twijfel is TN of IPS. Ik weet dat IPS meer voordelen met zich mee brengt qua kleur en kijkhoek. En dat TN hogere reactie snelheid heeft.
.
Wordt de monitor ook voor pc taken gebruikt? Waarom evt geen TV?
Desalniettemin is de discussie wat X1 gebruikers prefereren wel een leuke.
En wat formaat betreft, voor mij, hoe groter hoe beter/mooier. Op m'n bureau staat 'n 27" en in de huiskamer 50. Lekker hoor.
En 24" vs 27" ga je echt wel zien itt wat Ninjetsu aangeeft. Ik ben zelf van 24 naar 27 gegaan en twijfel om naar 32 te gaan wat dan naar alle waarschijnlijkheid een TV (wordt)
Voor responsetijd zou ik zeggen voor 60fps heb je een minimale responsetijd van 16ms nodig maar het zal in de praktijk wel wat ingewikkelder liggen...
heb die game inderdaad in de eerste maand dat hij uit was n keer uit een 50% korting deal gekocht, erg leuke game. En hoe cartoony het er ook uit ziet, het is nog best wel een behoorlijk pittige game als je hem goed wil spelen.mobygo76 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:20:
Ik hoop dat Powerstar Golf ook binnenkort bij ons in het Gold program komt, vind de demo erg leuk om te spelen. Maar door alle andere games nooit aan toe gekomen om het te kopen. Zal vast niet lang meer duren voor wij hem krijgen
mowa schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:36:
Ik merk dat wanneer de X1 op instant on staat dat ik regelmatig wordt gepest door controller disconnects. Wanneer ie helemaal uit staat (dus ook van de stroom) heb ik slechts zeer sporadisch last van disconnects.
Alleen erg jammer dat ik 'm dan niet aan kan lullen.
[...]
Wat heb je zelf al opgezocht en gevonden? TN vs IPS maar ook AMVA is meer dan voldoende over te vinden als je de zoekfunctie gebruikt
(Ik weet dat er verschillende panelen zijn (TN, IPS, PVA en VA) en dat er daar ook weer verschillen inzitten. ).
Heb je al gegoogled..!!??
( Ja zeker veel vergeleken en gekeken en kwam uiteindelijk uit dat je onder de 6ms moet zitten. Maar aangezien ik al 2 jaar gewend ben aan 2ms, vroeg ik me dus af of het verschil te merken is.)
Wordt de monitor ook voor pc taken gebruikt?
(Nope alleen gamen)
Waarom evt geen TV?
(Nou daar twijfel ik dus ook over omdat een TV weer hogere reactie tijd heeft vergeleken met een monitor.)
Desalniettemin is de discussie wat X1 gebruikers prefereren wel een leuke.
En wat formaat betreft, voor mij, hoe groter hoe beter/mooier. Op m'n bureau staat 'n 27" en in de huiskamer 50. Lekker hoor.
En 24" vs 27" ga je echt wel zien itt wat Ninjetsu aangeeft. Ik ben zelf van 24 naar 27 gegaan en twijfel om naar 32 te gaan wat dan naar alle waarschijnlijkheid een TV (wordt)
Put that cookie down!
Toevallig deze game de afgelopen dagen weer eens onder het stof vandaan gehaald. Blijft een leuk spelletje voor tussendoor, en inderdaad helemaal niet zo simpel als dat het er wellicht uit ziet.djbarney schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:39:
[...]
heb die game inderdaad in de eerste maand dat hij uit was n keer uit een 50% korting deal gekocht, erg leuke game. En hoe cartoony het er ook uit ziet, het is nog best wel een behoorlijk pittige game als je hem goed wil spelen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Punt over de TV, dat hoeft dus niet altijd zo te zijn
Net melding dat m'n USB Tuner onderweg is, zal ws wel niet werken, maar dan heb ik hem alvast
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 31-10-2014 14:32 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Echt ga voor IPS of het liefst nog VA(beter contrast). TN is echt bagger beeldkwaliteit en moet je niet meer willen tegenwoordig dat ga je altijd zien/merken ipv die paar ms... Verder gaat dat waar jij het over hebt pixel response en niet inputlag. Tragere pixelresponse kan wat ghosting geven maar inputlag waar je het meeste last van hebt is op vrijwel alle monitoren gewoon goed en de meeste monitoren zitten tussen 0-10ms waar de allerbeste tv's net onder de 20ms zitten.Spidersense schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:42:
.
Inderdaad, thanks. Van een kleiner formaat naar groter gaan merk je zeker... echter was mijn switch 5 jaar terug van 26" naar 42" een grote, maar je wilt niet weten hoe snel je aan dat formaat went...db I Delirium schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:39:
Ninjetsu had het over van 2ms naar 4ms, dat ga je waarschijnlijk niet merken... 24" naar 27" merkt iedereen wel denk ik...
Voor responsetijd zou ik zeggen voor 60fps heb je een minimale responsetijd van 16ms nodig maar het zal in de praktijk wel wat ingewikkelder liggen...
Mijn volgende aanschaf zal naar 55"-60" gaan, puur om de stap niet te klein te maken... of een beamer, maar dat moet ik aan de vrouw des huizes nog zien te verkopen
Ik hoop eigenlijk dat Kodi geport wordt naar de Xbox One. Dan zou het voor mij een no-brainer zijn en rij ik direct naar de winkelValderrama schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:36:
Allemaal leuk en aardig dat Plex. Maar het kan mijn HTPC met XBMC (die overigens zij content van een HP N54L met Xpenology haalt) in mijn geval nog niet vervangen aangezien ik zeker weet dat mijn HTPC alle audio bitstream doorstuurt naar mijn receiver en ik dus zeker weet dat het HD audio spoor door de receiver volledig afgehandeld wordt.
Volgens mij is het nog steeds zo dat de Xbox One het decodeerwerk van de audio doet en dit als multi Channel in doorstuurt naar je receiver. Het is dus maar de vraag of het HD audio spoor (dts-HD of dolby-hd) gebruikt wordt en of de One dit uberhaupt wel kan en niet stiekem gewoon dolby/dts 5.1 of 7.1 pakt.
https://xbox.uservoice.co...uld-total-the-media-exper
http://xbox.uservoice.com...re-apps-to-be-run-on-xbox
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 99% gewijzigd door mfneed op 31-10-2014 16:32 ]
[ Voor 100% gewijzigd door koelebobes op 01-11-2014 01:25 ]
BTC €94.837,08
Zijn er nadelen verbonden aan het kopen van een X1 uit Frankrijk? Ik veronderstel dat zowel de games als de console probleemloos in NL/ENG ingesteld kunnen worden? Garantie verloopt via Microsoft?
Enige ding is je garantie met de store, maar je kunt ook direct met MS handelen.
Bezorgen ze naar nederland dan? Want dat kan ik niet echt vinden.Matey schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 09:56:
Op de website van Auchan.fr Xbox One Titanfall met Kinect bundel + Forza 5 voor 429 euro. Is dit nu een super aanbieding of niet?
Zijn er nadelen verbonden aan het kopen van een X1 uit Frankrijk? Ik veronderstel dat zowel de games als de console probleemloos in NL/ENG ingesteld kunnen worden? Garantie verloopt via Microsoft?
Ik ga het eens proberen om 'm te bestellen. Anders rij ik er om, ik woon op 40 km van Rijsel of zo :-) (België)BusmuiZ schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 10:05:
[...]
Bezorgen ze naar nederland dan? Want dat kan ik niet echt vinden.
Maar de deal zelf is vrij goed, denk ik hé?
EDIT: Heb ook geprobeerd deze bundel via de website te bestellen, maar zodra ik bij de verzendmethode kom dan is er eigenlijk alleen maar de optie om het op te halen. En dat is nou voor mij niet echt makkelijk.
[ Voor 46% gewijzigd door Arn0uDz op 01-11-2014 10:28 ]
Idd, best wel jammer, want ze hebben soms heel interessante promoties. Ik ga vannamiddag eens gaan kijken of ie in de winkel ligt... . Heb ook geen zin om 'm naar daar te laten versturen en pas volgende week er om te gaan... Hopelijk is de winkel open ;-)BusmuiZ schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 10:25:
De deal zelf is heel goed inderdaad. Hier in Nederland is de goedkoopste titanfall pakket 445 euro en dat is zonder Forza.
EDIT: Heb ook geprobeerd deze bundel via de website te bestellen, maar zodra ik bij de verzendmethode kom dan is er eigenlijk alleen maar de optie om het op te halen. En dat is nou voor mij niet echt makkelijk.
Ik kreeg vandaag echter wel een melding van MS "dat mogelijk iemand mijn account heeft geprobeerd te gebruiken". Met als gevolg dat ik verplicht was om mijn wachtwoord te wijzigen?
Heeft iemand anders dit ook gehad na een aankoop "overseas"?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik zou graag ook eens de hong kong connection proberen.
bvd
Is het gebruik van een VPN noodzakelijk?
Voor de HK en Chile store: ja. Gewoon Hola gebruikenSchimanski schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:12:
Hahaha, zo makkelijk had ik nog niet gedachtDank je wel.
Is het gebruik van een VPN noodzakelijk?
YupSchimanski schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:18:
Ik heb ExpressVPN, kan ook toch? Gaat er toch gewoon om dat ik in Hong Kong ben?
Is die store nog goedkoper dan?Notna schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:16:
[...]
Voor de HK en Chile store: ja. Gewoon Hola gebruiken
Waar vind je de season pass dan?Notna schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 19:01:
Gewoon op de koop knop drukken in de HK store en dan moet je een CC toevoegen. Dan voeg je meteen een adres toe aan je account. Easy peasy
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Tweede keer lukt maar blijf nu hangen bij het telefoon nummer. Hij blijft vragen naar een juist nummer en postcode. Wat vullen jullie in? Volledige adres en telefoon nummer van je logeer adres?
[ Voor 10% gewijzigd door Schimanski op 01-11-2014 21:28 ]
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
In sommige gevallen; ja. Kijk maar
http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php?region=nl-NL
Ik had daar de AC Unity Season Pass voor 13 euro vs 16 in de HK store (vs 35 in NL
Welke season pass?
HK heeft geen postcode systeem; dus kan je blanco laten. En voor een tel: zoek en hotel op in tripadvisor.com oid. Heb je alle gegevens bij elkaar.Schimanski schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:15:
In eerste instantie een doorverbinding naar website van MS met de vermelding dat ik een glitch had gevonden.
Tweede keer lukt maar blijf nu hangen bij het telefoon nummer. Hij blijft vragen naar een juist nummer en postcode. Wat vullen jullie in? Volledige adres en telefoon nummer van je logeer adres?
Ik gebruik zelf dit nummer
tel: 22612727
[ Voor 59% gewijzigd door Notna op 01-11-2014 22:25 ]
Dan maar weer bij offgamers en via de US......zucht
Ik ben langgewenst, helaas geen bundel zoals op de website te bespeuren. Enkel Fifa 15 bundel en X1 met kinect... Van een kale reis teruggekeerd, ook nog naar Rijsel gaan kijken, maar daar waren de prijzen idem zoals in België...Matey schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:20:
[...]
Idd, best wel jammer, want ze hebben soms heel interessante promoties. Ik ga vannamiddag eens gaan kijken of ie in de winkel ligt... . Heb ook geen zin om 'm naar daar te laten versturen en pas volgende week er om te gaan... Hopelijk is de winkel open ;-)
Kent er nog iemand een mooie Xbox One deal die ook vanuit België besteld kan worden
Nou wil ik verder niet zeuren, maar die deals zijn over het algemeen "tientjeswerk". Oftewel, het zijn geen wereldschokkende verschillen in prijs. Ik hoor je nu over langs gaan hier en daar en zus en zo. Prima natuurlijk, maar ook dat is niet gratis (je auto rijdt niet op lucht en tijd kun je productief maken).Matey schreef op zondag 02 november 2014 @ 08:10:
[...]
Ik ben langgewenst, helaas geen bundel zoals op de website te bespeuren. Enkel Fifa 15 bundel en X1 met kinect... Van een kale reis teruggekeerd, ook nog naar Rijsel gaan kijken, maar daar waren de prijzen idem zoals in België...
Kent er nog iemand een mooie Xbox One deal die ook vanuit België besteld kan worden?
Is het niet gewoon beter om bijvoorbeeld een bundel met Fifa 15 of Sunset Overdrive te kopen en dan gewoon te gaan gamen
Ik zeg dit niet om jou te pesten hoor. Maar ik lees steeds vaker dat mensen zich in allerlei bochten wringen voor een bijna te verwaarlozen prijsverschil. Mijn inziens is dat niet echt logisch.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Idd ik snap dit ook niet!Rossi46 schreef op zondag 02 november 2014 @ 09:14:
[...]
Nou wil ik verder niet zeuren, maar die deals zijn over het algemeen "tientjeswerk". Oftewel, het zijn geen wereldschokkende verschillen in prijs. Ik hoor je nu over langs gaan hier en daar en zus en zo. Prima natuurlijk, maar ook dat is niet gratis (je auto rijdt niet op lucht en tijd kun je productief maken).
Is het niet gewoon beter om bijvoorbeeld een bundel met Fifa 15 of Sunset Overdrive te kopen en dan gewoon te gaan gamenKost je misschien iets meer geld maar dan hoef je verder geen tijd en moeite te stoppen in allerlei speurwerk.
Ik zeg dit niet om jou te pesten hoor. Maar ik lees steeds vaker dat mensen zich in allerlei bochten wringen voor een bijna te verwaarlozen prijsverschil. Mijn inziens is dat niet echt logisch.
Ik ga uiteindelijk een Xbox One kopen naast die andere console die ik al heb, dus exclusives zijn leuk meegenomen en kortingen ook. That's all
Heeft iemand eigenlijk al Xbox NL benaderd of er nog iets opgezet gaat worden?
[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 02-11-2014 10:03 ]
Had dat bij mijn Nexus 4. Mensen snapten niet dat ik die in Nederland bestelde want dan betaal je 100 euro meer. Maar als je geen leasebak hebt ben je vanuit ZW Nederland 70 euro aan benzine kwijt en om nu voor 3 tientjes voordeel naar Aken heen en weer te rijden....Rossi46 schreef op zondag 02 november 2014 @ 09:14:
[...]
Nou wil ik verder niet zeuren, maar die deals zijn over het algemeen "tientjeswerk". Oftewel, het zijn geen wereldschokkende verschillen in prijs. Ik hoor je nu over langs gaan hier en daar en zus en zo. Prima natuurlijk, maar ook dat is niet gratis (je auto rijdt niet op lucht en tijd kun je productief maken).
Is het niet gewoon beter om bijvoorbeeld een bundel met Fifa 15 of Sunset Overdrive te kopen en dan gewoon te gaan gamenKost je misschien iets meer geld maar dan hoef je verder geen tijd en moeite te stoppen in allerlei speurwerk.
Ben nog steeds aan het twijfelen over HMCC en Sunset Overdrive. Een demo zou leuk zijn.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ja, dat kan, je kan via de Duitse store de full unlocked versie van Powerstar Golf voor 0 euro aanschaffen...X-Fighter schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:04:
[...]
Inderdaad, vroeg me ook af als we regio even zetten op Duitsland of we dan powerstar golf kunnen spelen
Hier precies hetzelfde, heb al een PS4 maar als ik een mooie deal voor een xbox one zie, dan koop ik em. Hopelijk komen die aanbieding snel.Matey schreef op zondag 02 november 2014 @ 09:55:
Ja, is wel een feit natuurlijk. Maar door die deal op de Auchan site, wou ik toch even checken of er nergens anders nog zo'n mooie deal te bespeuren was. Dan ga ik morgen eens naar een lokale shop om te zien of de SO bundel er staat.
Ik ga uiteindelijk een Xbox One kopen naast die andere console die ik al heb, dus exclusives zijn leuk meegenomen en kortingen ook. That's all
Moet je wel weer een adres aan gaan maken in Duitsland en die aan je CC koppelen.MagicMau schreef op zondag 02 november 2014 @ 10:30:
[...]
Ja, dat kan, je kan via de Duitse store de full unlocked versie van Powerstar Golf voor 0 euro aanschaffen...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het lijkt er dus op dat CoD op de xbox gewoon het land pakt waar je xBox op ingesteld staat.Famous schreef op zondag 02 november 2014 @ 12:56:
[...]
Bij de beschrijving staat "start on 21:01 AM EST". Dat is dus 6:01 hier in Nederland.
Net de console op Nederland gezet en nu staat er wel 00:01 CET.
Edit; Net op New Zealand gezet gezien het daar al 3 november is maar helaas werkt dit dan weer niet
[ Voor 11% gewijzigd door Famous op 02-11-2014 13:04 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nee, USA lauche is op 3 November, Hong Kong lauche is op 4 november....Phusebox schreef op zondag 02 november 2014 @ 12:52:
Unlocked CoD nu om 17u vanmiddag wanneer je hem uit de HK store hebt? Ik ben eens benieuwd.
Cogitationis poenam nemo patitur
Van de HK store:Bullet NL schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:42:
[...]
Nee, USA lauche is op 3 November, Hong Kong lauche is op 4 november....
Zie ook: http://charlieintel.com/2...st-coast-gets-3hrs-early/XBOX ONE GAME EXPECTED TO RELEASE ON 3/11/2014. YOU MAY DOWNLOAD THE GAME FROM XBOX LIVE BEFORE THEN, BUT IT WILL NOT BE PLAYABLE UNTIL 00:01 HKT ON THE RELEASE DATE. Once purchase is complete, download this game by selecting the “Manage” button on the product details page on your console. Call of Duty®: Advanced War...
For regions outside of North America, the game will unlock at midnight local time.
[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 02-11-2014 13:51 ]
Op twitch waar je kan meekijken is een US dude dat aan t spelen via nzFamous schreef op zondag 02 november 2014 @ 12:57:
Net in het CoD topic gepost:
[...]
Het lijkt er dus op dat CoD op de xbox gewoon het land pakt waar je xBox op ingesteld staat.
Edit; Net op New Zealand gezet gezien het daar al 3 november is maar helaas werkt dit dan weer niet
Bears and Bulls
Derde keer hard reset dan maar...
Restart now werkt ook niet meer. Gaat uit maar niet meer aan vanzelf.
Ik zie wel een mislukte update maar handmatig downloaden gaat niet vanwege geen internet.
[ Voor 60% gewijzigd door Phusebox op 02-11-2014 14:18 ]
Schijfje is 5400 RPM, is dit verschil merkbaar met een 7200 RPM schijf? Anders gebruik ik de schijf in de nabije toekomst voor extra opslag voor de One!
Bekijk het topic evenPaink1ller schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:30:
Heeft iemand ervaringen met verschillende externe harde schijven voor de Xbox One? Ik heb zojuist een Segate BackUp Plus van 1 TB binnen voor het maken van tijdelijke backups van wat PC's.
Schijfje is 5400 RPM, is dit verschil merkbaar met een 7200 RPM schijf? Anders gebruik ik de schijf in de nabije toekomst voor extra opslag voor de One!
Al enkele keren voorbij gekomen.
Gek/jammer dat die dat hier niet doet dan.. Ik had timezone ook op Auckland gezet maar werkt niet.mindcre8r schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:04:
[...]
Op twitch waar je kan meekijken is een US dude dat aan t spelen via nz
[ Voor 22% gewijzigd door Famous op 02-11-2014 14:39 ]
Ik had dit ook met Forza Horizon 2, in de Nederlandse store gekocht maar console stond inmiddels weer op USA, kon hem toen niet spelen (hij was daar al uit), toen de Nederlandse game door de Chat laten crediteren en opnieuw gekocht in de USA store. Toen was spelen direct geen probleem.
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Het staat je vrij dat een net topic voor aan te maken.iantje31 schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:57:
is het trouwens niet beter om een "games in het buitenland kopen" topic te starten. Dat is hier nu eigenlijk het hoofdonderwerp
Dat is mooi balen.. Ik dacht ik ga vannacht eventjes 2 uurtjes knallen..Donstil schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:57:
Hij kijkt naar de Store waar je de game gekocht hebt de datum of lokatie veranderen heeft daardoor helaas geen zin.
Ik had dit ook met Forza Horizon 2, in de Nederlandse store gekocht maar console stond inmiddels weer op USA, kon hem toen niet spelen (hij was daar al uit), toen de Nederlandse game door de Chat laten crediteren en opnieuw gekocht in de USA store. Toen was spelen direct geen probleem.
Hoe zit dat dan als je online een Key koopt? Dan is het dus maar random wachten tot je kan spelen of kijkt hij dan wel naar je xbox instellingen?
[ Voor 12% gewijzigd door Famous op 02-11-2014 21:50 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Today is not a good day.
[ Voor 26% gewijzigd door Phusebox op 02-11-2014 16:36 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!