• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:28:
Xbox weer aan de praat. Kreeg een error dat CoD:AW opnieuw geïnstalleerd moest worden. Dat is ie nu aan het doen met 8kb/s.... wtf seriously Ik dacht dat de PS3 erg was. Met deze snelheid kan ik vrijdag spelen of zo. Crap en dat terwijl hij al geïnstalleerd was.

Today is not a good day.
Ik had dit ook altijd, het downloaden was enorm langzaam.
Ik heb toen al de poorten opengezet die in het Forza Horizon 2 topic werden aangeraden en nu is het een stuk beter.

Edit: MAX3400 had het over deze poorten. lijkt voor mij dus te werken.
TCP: 53, 80, 3074, 3075, 42920
UDP: 53, 88, 500, 3074, 3075, 3076, 3544, 4500, 36081, 42920, 49390

Haalde ik voorheen iets van 2 mbit (op mijn 200mbit lijn) haalde ik gister met de Evolve alpha download ruim 100 mbit.
carpebios schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:07:
Ik heb hem in Hong Kong gekocht, daarin het nu 23:08. Dus ik kan hem over een uurtje spelen?
Als ik me niet vergis kijkt hij naar een combinatie van de locale store tijd en de datum.
Als jij hem gekocht hebt in HK en daar komt hij 3 November uit kun je dus vanavond 00:01 (Technisch gezien dus morgen) spelen. Zie ook de Quote hier een paar berichtjes boven.
Famous schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:03:
[...]

Dat is mooi balen.. Ik dacht ik ga vannacht eventjes 2 uurtjes knallen..
Hoe zit dat dan als je online een Key koopt? Dan is het dus maar random wachten tot je kan spelen of kijkt hij dan wel naar je xbox instellingen?
Als je een key koopt moet je die activeren via een store, pak je de Nederlandse store om je key te verzilveren krijg je dus een Nederlandse download welke unlocked op de Nederlandse tijd.

Verzilver je de code in de USA store kun je spelen zodra de USA game unlocked, althans zo heb ik het altijd begrepen.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 02-11-2014 16:43 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-11 16:29

mindcre8r

Tradepedia

Klopt portforwarding verbeterd de snelheid enorm. Typisch.

Bears and Bulls

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:28
Nou ik haal nu bekabeld en alles gereset te hebben toch wel een whopping 2 MB/s. *zucht*

Portforwarding is ingesteld.

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 02-11-2014 16:59 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Donstil
  • Niet online
mindcre8r schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:59:
Klopt portforwarding verbeterd de snelheid enorm. Typisch.
Haha best vreemd hè :)
Ik stond er ook sceptisch in. Toch geprobeerd en geen spijt van.
Phusebox schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:59:
Nou ik haal nu bekabeld en alles gereset te hebben toch wel een whopping 2 MB/s. *zucht*

Portforwarding is ingesteld.
Die ik hierboven vermeld had? Heb je het op de goeie manier gedaan? (Kom nog wel eens mensen tegen die het in hun modem vergeten en alleen in de router doen)

• Phusebox
Donstil schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:03:
[...]

Haha best vreemd hè :)
Ik stond er ook sceptisch in. Toch geprobeerd en geen spijt van.

[...]

Die ik hierboven vermeld had? Heb je het op de goeie manier gedaan? (Kom nog wel eens mensen tegen die het in hun modem vergeten en alleen in de router doen)
Ehm in mijn modem? Dat heb ik nog nooit gedaan inderdaad, lijkt me ook beetje vreemd? Zou niet eens weten hoe ik op mijn modem moet inloggen. (Oh jij bedoelt zeker als je modem ook als router fungeert? Dat heb ik meteen bij levering uit laten zetten.)

Heb mijn Xbox nu maar in DMZ gegooid omdat ie bekabeld is, had de poorten al via wireless geforward namelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 02-11-2014 17:06 ]

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:05:
[...]

Ehm in mijn modem? Dat heb ik nog nooit gedaan inderdaad, lijkt me ook beetje vreemd? Zou niet eens weten hoe ik op mijn modem moet inloggen.

Heb mijn Xbox nu maar in DMZ gegooid omdat ie bekabeld is, had de poorten al via wireless geforward namelijk.
Nou je ziet vaak dat mensen een router hebben achter hun modem met router functie en dat de provider hun modem niet in Bridged modus wil zetten.

Ik geef dan altijd de eigen router een vast Ip in het modem en laat dan de externe router alles regelen.

Dus dan moet je of alles open gooien naar de router of alleen de poorten die je open wilt.

• Phusebox
Nou toch nog maar weer eens alles handmatig ingesteld, DMZ uit, maar nee de snelheid blijft om te huilen.

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:32:
Nou toch nog maar weer eens alles handmatig ingesteld, DMZ uit, maar nee de snelheid blijft om te huilen.
Bekabeld en dan door gelust naar het Ip wat de bekabelde aansluiting krijgt?

• Phusebox
Donstil schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:39:
[...]

Bekabeld en dan door gelust naar het Ip wat de bekabelde aansluiting krijgt?
Ja vast IP adres op mac basis gegeven, alle poorten uit de post geforward zoals het moet, router reset, xbox reset, en ik haal nog maar in de pieken 1/10e van mijn normale snelheid. Daar gaat mijn avondje CoD.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 02-11-2014 17:42 ]

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:25
Call of Duty die ik in HK gekocht heb geef nu install aan (updating...)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Phusebox
carpebios schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:42:
Call of Duty die ik in HK gekocht heb geef nu install aan (updating...)
Dat deed ie bij mij ook en toen mocht ik 48 GB opnieuw downloaden...

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:51
Phusebox schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:42:
[...]

Ja vast IP adres op mac basis gegeven, alle poorten uit de post geforward zoals het moet, router reset, xbox reset, en ik haal nog maar in de pieken 1/10e van mijn normale snelheid. Daar gaat mijn avondje CoD.
Gebruik je de dns van je provider? Ik heb hetzelfde als de dns van de xbox nog op blockless dns staat. En aangezien blockless doet alsof ik in de USA zit kom ik op een usa downloadserver uit en dat gaat traag

• Phusebox
SunnieNL schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:47:
[...]

Gebruik je de dns van je provider? Ik heb hetzelfde als de dns van de xbox nog op blockless dns staat. En aangezien blockless doet alsof ik in de USA zit kom ik op een usa downloadserver uit en dat gaat traag
Ook aan het proberen, handmatig DNS in Xbox op die van Ziggo ingesteld... nada effect. Max. download blijft hangen op 1 MB/s, gemiddeld zit ik denk ik op 500 KB/s.

Alsof ik 10 jaar terug in de tijd ben gegaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 02-11-2014 17:58 ]

• Donstil
  • Niet online
Iemand GTA5 al in de Xbox store gezien? Ik wil die online kopen maar ben benieuwd waar ik hem het goedkoopst ga vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 02-11-2014 18:49 ]

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 11:59
Donstil schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:17:
Iemand GTA5 al in de store gezien? Ik wil die online kopen maar ben benieuwd waar ik hem het goedkoopst ga vinden.
Gewoon in NL, even de code invoeren en downloaden:

pricewatch: Forza Motorsport 5, Xbox One

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Donstil
  • Niet online
Ja hè Forza 5 heb ik al. Ik heb het over GTA5 8)7

• carpebios
Donstil schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:17:
Iemand GTA5 al in de Xbox store gezien? Ik wil die online kopen maar ben benieuwd waar ik hem het goedkoopst ga vinden.
Nee, je kan alleen de disc alvast bestellen, hij verwijst dan naar bart smit enzo.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Donstil
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:51:
[...]

Nee, je kan alleen de disc alvast bestellen, hij verwijst dan naar bart smit enzo.
Ja precies, die hebben hem al wel in pre-order.
Games die ik uitspeel en daarna nooit meer aanraak wil ik wel weer kunnen verkopen dus haal ik vaak op disc, games die je zo nu en dan nog wel eens start na het uitspelen koop ik digitaal.

• ekops
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:55
Kijk ik net in de oneguide zie ik ineens rtl 4 enz staan. Cool!
Behalve NPO 1,2,3 maar ja die zijn publiek dus dat zal nog wel een jaartje duren ;-)

12 x 370wp, Solis S6-GR1P3.6K, 1 x Marstek Venus-E (153.212), HW P1

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:09
Donstil schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:54:
[...]

Ja precies, die hebben hem al wel in pre-order.
Games die ik uitspeel en daarna nooit meer aanraak wil ik wel weer kunnen verkopen dus haal ik vaak op disc, games die je zo nu en dan nog wel eens start na het uitspelen koop ik digitaal.
My thoughts exactly. GTA5 ga ik dus ook digitaal aanschaffen. AC Unity op disc.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:45
als je de x1 gewoon op de modem/router van upc aansluit dan is dat toch goed of moet je t echt in dmz zetten of gaan klooien met poorten?

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Phusebox schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:42:
[...]

Dat deed ie bij mij ook en toen mocht ik 48 GB opnieuw downloaden...
Godver :/

Ook hier gaat die opeens opnieuw alles downloaden.. De hele reden van de pre-order was juist omdat het internet hier zo traag is en ik dan alsnog gelijk kon spelen.

Ik download echter met 1mb/s terwijl de max 1.4 is dus op zich heb ik niets te klagen over snelheidsverlies.

[ Voor 30% gewijzigd door Famous op 02-11-2014 21:17 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:16

TheVMaster

Moderator WOS
ekops schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:06:
Kijk ik net in de oneguide zie ik ineens rtl 4 enz staan. Cool!
Behalve NPO 1,2,3 maar ja die zijn publiek dus dat zal nog wel een jaartje duren ;-)
Helaas kun je nog niet zappen naar de zenders (via de OneGuide) en klopt niet alle gidsinformatie...

• Rossi46
Zeg, wanneer komt Halo The Master Chief Collection nou uit? Op de "banner" van de Xbox site staat 11 november. Maar als je daar verder op klikt staat er 18 november... 8)7

• carpebios
Call of Duty doet het nu bij mij :) Gekocht in de HK store.

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
De laatste tijd komt het wel eens voor dat wanneer ik mijn Xbox one en tv aanzet het signaal op de een of andere manier niet door komt naar de TV. Het HDMI kanaal waar de Xbox op zit aangesloten zegt dan gewoon "No signal". Wanneer ik de TV een keer aan en uit zet heb ik gewoon wel weer beeld en het beeld is tevens ook gewoon prima. Heeft iemand hier ook ervaringen mee?

• Donstil
  • Niet online
Nipje schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:13:
De laatste tijd komt het wel eens voor dat wanneer ik mijn Xbox one en tv aanzet het signaal op de een of andere manier niet door komt naar de TV. Het HDMI kanaal waar de Xbox op zit aangesloten zegt dan gewoon "No signal". Wanneer ik de TV een keer aan en uit zet heb ik gewoon wel weer beeld en het beeld is tevens ook gewoon prima. Heeft iemand hier ook ervaringen mee?
Ik heb dit ook wel eens. Best regematig zelfs.
De Xbox komt dan uit Stand-by maar de versterker krijgt geen signaal binnen.

Dacht eerst dat het aan de versterker lag maar het bleek later toch de One als ik het probleem ervaar en ik sluit direct iets anders aan op die kabel werkt het direct.

Even de Xbox volledig uit en aan werkt meestal wel.

• Nipje
Donstil schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:25:
[...]

Ik heb dit ook wel eens. Best regematig zelfs.
De Xbox komt dan uit Stand-by maar de versterker krijgt geen signaal binnen.

Dacht eerst dat het aan de versterker lag maar het bleek later toch de One als ik het probleem ervaar en ik sluit direct iets anders aan op die kabel werkt het direct.

Even de Xbox volledig uit en aan werkt meestal wel.
Bedankt voor de reactie, maar in jouw geval gaat het om geluid als ik het goed begrijp. Ik krijg gewoon geen beeld. Het komt ook voor als ik mijn Xbox aan laat en de tv even uit zet als ik bijvoorbeeld boodschappen ga doen. Als ik dan terug kom en de tv weer aan zet komt het ook wel eens voor dat de tv "No signal" geeft terwijl de xbox gewoon nog aan staat.

• joey82
joey82 schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:46:
als je de x1 gewoon op de modem/router van upc aansluit dan is dat toch goed of moet je t echt in dmz zetten of gaan klooien met poorten?

• Donstil
  • Niet online
Geduld is een schone zaak.
Nipje schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:38:
[...]

Bedankt voor de reactie, maar in jouw geval gaat het om geluid als ik het goed begrijp. Ik krijg gewoon geen beeld. Het komt ook voor als ik mijn Xbox aan laat en de tv even uit zet als ik bijvoorbeeld boodschappen ga doen. Als ik dan terug kom en de tv weer aan zet komt het ook wel eens voor dat de tv "No signal" geeft terwijl de xbox gewoon nog aan staat.
Nee bij mij gaat het om beeld en geluid.
Xbox One zit via HDMI in op versterker (Net zoals andere apparaten) en versterker zit met 1 HDMI kabel op de tv.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 02-11-2014 22:54 ]

• Nipje
Donstil schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:52:
[...]

Geduld is een schone zaak.

[...]

Nee bij mij gaat het om beeld en geluid.
Xbox One zit via HDMI in op versterker (Net zoals andere apparaten) en versterker zit met 1 HDMI kabel op de tv.
Ah zo, excuses. Heb jij het probleem wel alleen als de Xbox uit standby komt? Of ook zoals ik het in mijn tweede bericht omschrijf?

• Donstil
  • Niet online
Nipje schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:06:
[...]

Ah zo, excuses. Heb jij het probleem wel alleen als de Xbox uit standby komt? Of ook zoals ik het in mijn tweede bericht omschrijf?
Wanneer jij je tv uit zet zou dat bij mij betekenen dat ik de versterker uit moet zetten om het zelfde te bereiken. Dat doe ik eigenlijk zelden als ik "even" weg loop, ik zet dan namelijk net zoals jij alleen de tv uit.

Omdat mijn versterker dan aan is blijft de Xbox gewoon beeld uitsturen.

Ik zal de komende week mijn Versterker ook steeds uit zetten, dan kom ik er snel genoeg achter of het probleem dan ook op treed.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:55

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Trouwens, not sure of iemand het al gezien had maar:

http://www.digitalgamesprices.com/xboxoneDlcs.php

Nu kan je ook naar DLC/Season passes zoeken :D

Xbox Live ID:Notna8310

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Rossi46 schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:47:
Zeg, wanneer komt Halo The Master Chief Collection nou uit? Op de "banner" van de Xbox site staat 11 november. Maar als je daar verder op klikt staat er 18 november... 8)7
11 november

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Even een vraag:

Kunnen games als Titanfall ook tweede hands online gespeeld worden of hebben ze een code die gebruikt moet worden om online te kunnen spelen?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:49

BM

Moderator Spielerij
Dat moet prima werken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• CreonStyle
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09-2020
Ok, wie heeft er tijd voor een domme vraag?

Ik ben er achter gekomen dat er een stuk of zeven mensen me toegevoegd(followers) hebben op de One (verzoek via Destiny topic). Echter zie ik ze niet in mijn friendslijst. Ook zie ik nergens waar ik kan accepteren of iets dergelijks. Als ik die mensen in mijn friendslist wil zien, wat moet ik dan doen?

• Notna

Notna

Where are you?®

CreonStyle schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:48:

Ik ben er achter gekomen dat er een stuk of zeven mensen me toegevoegd(followers) hebben op de One (verzoek via Destiny topic). Echter zie ik ze niet in mijn friendslijst. Ook zie ik nergens waar ik kan accepteren of iets dergelijks. Als ik die mensen in mijn friendslist wil zien, wat moet ik dan doen?
Naar xbox.com gaan, inloggen en dan naar je Followers list gaan. Dan staat er een groen poppetje met een + icoontje op de mensen die je volgen zodat je ze als friend kan toevoegen :)

Hier dus: https://account.xbox.com/en-US/Followers?xr=friendstwistnav

• MagicMau
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 14:04
CreonStyle schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:48:

Als ik het goed begrijp werkt het tegenwoordig meer als Twitter dan als Facebook.

Oftewel: je kan iedereen volgen die je maar interessant vindt en omgekeerd kan die persoon jou weer volgen. Er is dus geen goedkeuringsproces of iets dergelijks.

Xbox Live Gamertag

• CreonStyle
Notna schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:51:
[...]

Naar xbox.com gaan, inloggen en dan naar je Followers list gaan. Dan staat er een groen poppetje met een + icoontje op de mensen die je volgen zodat je ze als friend kan toevoegen :)

Hier dus: https://account.xbox.com/en-US/Followers?xr=friendstwistnav
Top!!!!
Soms is het zo ingewikkeld niet :o , als je weet waar je moet zijn :+ . Ik zit zelden op de xbox.com site. Zou ook wel praktisch zijn als het via je xbox zelf kan. Bedankt in elk geval! _/-\o_

• CreonStyle
MagicMau schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:51:
[...]

Als ik het goed begrijp werkt het tegenwoordig meer als Twitter dan als Facebook.

Oftewel: je kan iedereen volgen die je maar interessant vindt en omgekeerd kan die persoon jou weer volgen. Er is dus geen goedkeuringsproces of iets dergelijks.
Dat begrijp ik nu ook idd. Weer wat geleerd :9 :)

Verwijderd

Ik heb vorige week een XBOX ONE bundel met een FIFA 15 voucher aangeschaft bij de webshop van Mediamarkt. Ik heb de console al gebruikt en de voucher-code al geactiveerd.

Nu begin ik alleen te twijfelen of deze aankoop wel zo'n goed idee was,want veel vrienden van me geven aan dat ze toch liever voor de Playstation 4 gaan. Ik zat er zelfs aan te denken om te proberen de XBOX te retourneren en een Playstation er voor terug te kopen.

Nu is mij vraag het volgende: heeft iemand ervaring met het retourneren van een XBOX ONE of een vergelijkbaar product bij Mediamarkt? Is het erg dat ik het product al heb gebruikt? Ik neem aan dat je wel een kans gehad moet hebben om het product te testen.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:05:
Ik heb vorige week een XBOX ONE bundel met een FIFA 15 voucher aangeschaft bij de webshop van Mediamarkt. Ik heb de console al gebruikt en de voucher-code al geactiveerd.

Nu begin ik alleen te twijfelen of deze aankoop wel zo'n goed idee was,want veel vrienden van me geven aan dat ze toch liever voor de Playstation 4 gaan. Ik zat er zelfs aan te denken om te proberen de XBOX te retourneren en een Playstation er voor terug te kopen.

Nu is mij vraag het volgende: heeft iemand ervaring met het retourneren van een XBOX ONE of een vergelijkbaar product bij Mediamarkt? Is het erg dat ik het product al heb gebruikt? Ik neem aan dat je wel een kans gehad moet hebben om het product te testen.
Ben bang dat je het niet kan retournerenomdat het product niet volledig ongebruikt is.
Je hebt immers de voucher al geactiveerd.
MM kan niet garanderen dat het account niet wordt hergebruikt.

Je zou hier een Ad kunnen zetten dat je het wilt verkopen of het beste geval wilt ruilen met een PS4.

over het testen van het product-> Daar had je gewoon demo's moeten downloaden of de gratis games van de Marketplace (Warframe enz)
en MM kan deze op je gooien -> wij hebben test exemplaren in de winkel staan

[ Voor 3% gewijzigd door crzyhiphopazn op 03-11-2014 11:13 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Verwijderd

crzyhiphopazn schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:12:
[...]

Ben bang dat je het niet kan retournerenomdat het product niet volledig ongebruikt is.

Je zou hier een Ad kunnen zetten dat je het wilt verkopen of het beste geval wilt ruilen met een PS4.

over het testen van het product-> Daar had je gewoon demo's moeten downloaden of de gratis games van de Marketplace (Warframe enz)
Aah oke, zo'n vermoeden had ik zelf ook al, maar vroeg me af of er mensen zijn die 't zelfde probleem hebben gehad. Ik zou het anders gewoon kunnen proberen, en anders pech gehad.

En verder maakt het ook niet zo heel veel uit, vermaak me ook wel met m'n One :P

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-10 18:59
crzyhiphopazn schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:12:
[...]

Dit^

En je hebt geen ruil of testrecht... alleen wanneer het product defect of iets dergelijks is kun je gaan reclameren bij MM t is dan de vraag of ze zo aardig zijn dat je mag omruilen :)

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
CreonStyle schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:02:
[...]

Top!!!!
Soms is het zo ingewikkeld niet :o , als je weet waar je moet zijn :+ . Ik zit zelden op de xbox.com site. Zou ook wel praktisch zijn als het via je xbox zelf kan. Bedankt in elk geval! _/-\o_
Dat kan ook. Ga naar de notifications (dat nummer tile linksboven in het home screen) en dan naar het bericht. Hier kan je dan terug followen.

Gamertag: YazNL

• Nipje
Donstil schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:33:
[...]

Wanneer jij je tv uit zet zou dat bij mij betekenen dat ik de versterker uit moet zetten om het zelfde te bereiken. Dat doe ik eigenlijk zelden als ik "even" weg loop, ik zet dan namelijk net zoals jij alleen de tv uit.

Omdat mijn versterker dan aan is blijft de Xbox gewoon beeld uitsturen.

Ik zal de komende week mijn Versterker ook steeds uit zetten, dan kom ik er snel genoeg achter of het probleem dan ook op treed.
Bedankt! Zijn er verder meer mensen die problemen ervaren met het "No Signal" gebeuren op de tv? Voor de herhaling: soms geeft het HDMI kanaal op de tv geen signaal terwijl de xbox wel gewoon is aangesloten en aan staat. De tv aan en uit zetten lost het dan op. Ik probeer te achterhalen of er ergens een defect zit (tv, kabel of xbox).

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Nipje schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:26:
[...]

Bedankt! Zijn er verder meer mensen die problemen ervaren met het "No Signal" gebeuren op de tv? Voor de herhaling: soms geeft het HDMI kanaal op de tv geen signaal terwijl de xbox wel gewoon is aangesloten en aan staat. De tv aan en uit zetten lost het dan op. Ik probeer te achterhalen of er ergens een defect zit (tv, kabel of xbox).
Heb jij de standby modus aan staan en zit je in het preview programma?
Stond me namelijk iets bij dat dit probleem al eens eerder is geweest bij anderen en dat MS al op de hoogte is hier van.

Ik heb zelf gelukkig geen last daarvan.

Enige waar ik last van heb is dat ik af en toe de laatste week niet goed of helemaal niet hoorbaar ben in een party en dat me Xbox wat langer doet over het opstarten (Blijft lang op het groene Xbox loading scherm staan.)
Ik zit zelf in het preview programma, maar weet niet of het aan een update ligt of dat er iets mis was bij MS betreffende de Party app.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Nipje
crzyhiphopazn schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:42:
[...]

Heb jij de standby modus aan staan en zit je in het preview programma?
Stond me namelijk iets bij dat dit probleem al eens eerder is geweest bij anderen en dat MS al op de hoogte is hier van.

Ik heb zelf gelukkig geen last daarvan.

Enige waar ik last van heb is dat ik af en toe de laatste week niet goed of helemaal niet hoorbaar ben in een party en dat me Xbox wat langer doet over het opstarten (Blijft lang op het groene Xbox loading scherm staan.)
Ik zit zelf in het preview programma, maar weet niet of het aan een update ligt of dat er iets mis was bij MS betreffende de Party app.
Ik heb de instant-on modes aan en zit inderdaad in het preview programma. Van de problemen die jij noemt heb ik echter dan weer geen last.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:33
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:42:
[...]

Aah oke, zo'n vermoeden had ik zelf ook al, maar vroeg me af of er mensen zijn die 't zelfde probleem hebben gehad. Ik zou het anders gewoon kunnen proberen, en anders pech gehad.

En verder maakt het ook niet zo heel veel uit, vermaak me ook wel met m'n One :P
Gewoon lekker doorsparen en er een PS4 naast zetten. Die Wii U voor MK8 vraag je dan aan de sint :D

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:02:
[...]

Gewoon lekker doorsparen en er een PS4 naast zetten. Die Wii U voor MK8 vraag je dan aan de sint :D
Haha, ik denk dat er sowieso ooit wel een PS4 naast komt te staan.

Ik zie dat jij zowel een X1 als een PS4 hebt. Welke van de twee gebruik jij het meest als ik vragen mag? En dan bedoel ik vooral voor multiplatform games. Kan me namelijk voorstellen dat je een voorkeur hebt voor de beeldkwaliteit van de één of de controller van de ander.

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:11:
[...]

Ik zie dat jij zowel een X1 als een PS4 hebt. Welke van de twee gebruik jij het meest als ik vragen mag? En dan bedoel ik vooral voor multiplatform games. Kan me namelijk voorstellen dat je een voorkeur hebt voor de beeldkwaliteit van de één of de controller van de ander.
Ik heb een lichte voorkeur voor de X1 omdat ik de controller net wat fijner in de hand vind liggen. En omdat ik op de XBox wel een Amerikaanse account heb, heb ik daar tot nu toe de twee multiplatforms die ik speel voor gekocht.
Wat grafische kwaliteit betreft zit er erg weinig verschil tussen de twee consoles voor Destiny en Diablo 3 en die speel ik dus op de X1. Maar zodra er JRPG's voor de PS4 verschijnen staat die console het meeste aan.
Ik kan het me veroorloven dus ik heb de drie consoles van de huidige generatie en ik zou er niet een weg willen doen. Een game die ik graag speel is voor mij al voldoende om een console aan te schaffen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:19

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik vind die gratis spellen voor de 360 veel beter dan die voor de XONE. Wij krijgen meestal van die goedkope arcade games. Tot nu toe een dikke tegenvaller imo.

Twitter

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dennahz schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:12:
Ik vind die gratis spellen voor de 360 veel beter dan die voor de XONE. Wij krijgen meestal van die goedkope arcade games. Tot nu toe een dikke tegenvaller imo.
Ik hoor dit wel vaker, maar is dit nu echt heel raar? Toen MS begon met de gratis games voor de 360 was er een enorme catalogus oudere AAA games beschikbaar om weg te geven. Ik kan het ze niet kwalijk nemen dat ze nu nog geen games weggeven die nog voor 20+ euro in de winkel liggen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-11 13:57
[...]

Ik heb zowel een ps4 en xbox one gehad. De ps4 is bij mij de deur uit gegaan om meerdere redenen. Ik vond de controller vervelend (tot kramp toe) en ik vind de interface van de xbox vele malen beter werken. Buiten dit merkte ik op het gebied van performance weinig verschil... Je zou een ps4 kunnen kopen voor exclusives of de controller(als jij hem wel fijn vind), maar ik blijf vanaf nu gewoon lekker bij de one. Voor mij is de doorslag echt de controller en de naar mijn mening betere interface.

Ik gebruikte eigenlijk altijd mijn xbox daar ik de multiplatforms ook door de controller maar voor de xbox one kocht.

[ Voor 5% gewijzigd door Xenophoben op 03-11-2014 14:16 ]

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-11 15:06
Dennahz schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:12:
Ik vind de deal van deze maand zeker goed, sinds ik ook een huis in Duitsland heb dan >:)

• Nipje
[...]

Ik heb de PS4 sinds launch en de Xbox One sinds launch in Nederland. Mijn voorkeur gaat ook heel licht uit naar de Xbox One om de betere interface en iets fijnere controller (allemaal persoonlijk natuurlijk). Ik heb ze echter niet voor niets beide: ik vind de exclusives op beide consoles tof. Wat betreft prestaties heb ik nog geen verschillen gemerkt!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
SinergyX schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:10:
Die 2de kan in de basis werkelijkheid worden als Win10 wordt uitgerold, dan zou het 1 groot 'uniform' OS moeten worden.
Laten we het hopen ;)

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:23

Winkiller

De Mopperpot

BM schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:15:
[...]

Ik hoor dit wel vaker, maar is dit nu echt heel raar? Toen MS begon met de gratis games voor de 360 was er een enorme catalogus oudere AAA games beschikbaar om weg te geven. Ik kan het ze niet kwalijk nemen dat ze nu nog geen games weggeven die nog voor 20+ euro in de winkel liggen.
Ja ben ik met je eens maar Volgarr the Viking hoort wat mij betreft op de C=64. ;)

• Rossi46
BM schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:15:
[...]

Precies. MS kan nu gewoon onmogelijk dikke games zomaar gratis weggeven voor de One. Net zo min als Sony dat op dit moment doet op de PS4.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Winkiller schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:43:
[...]

Ja ben ik met je eens maar Volgarr the Viking hoort wat mij betreft op de C=64. ;)
Heb 'm nog niet geprobeerd, maar bijvoorbeeld Guacamelee was ook geen game die voor de graphics de hoofdprijs wint, maar die was wel verdraaid leuk :)

Xbox

• donGaboz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-10-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.bestbuy.ca/multimedia/Products/500x500/103/10323/10323155.jpg
Xbox one Mediahub

Dit is gaaf en subtiel tegelijkertijd, maar helaas alleen nog leverbaar in Canada.

• Yaz
donGaboz schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:04:
[afbeelding]
Xbox one Mediahub

Dit is gaaf en subtiel tegelijkertijd, maar helaas alleen nog leverbaar in Canada.
Voor de mensen die het niet zo snel zien (ik moest ook even 2x kijken). Aan de linkerkant is een extra module geklikt met daarin front-facing usb ports.

Ik moet zeggen, briljante toevoeging. Ik wacht even de ervaringen af maar best kans dat ik dit zelf ook wel zou aanschaffen. Dat trutpoortje aan de zijkant is mij een doorn in mijn oog. Elke keer staat weer de xbox scheef omdat iemand een hdd erin gepropt heeft (lees mijn vriendin of zoontje).

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 11:59
Donstil schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:49:
[...]

Ja hè Forza 5 heb ik al. Ik heb het over GTA5 8)7
Oeps ik sliep nog een beetje 8)7

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• donGaboz
  • Laatst online: 12-10-2024
Yaz schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:08:
[...]

Voor de mensen die het niet zo snel zien (ik moest ook even 2x kijken). Aan de linkerkant is een extra module geklikt met daarin front-facing usb ports.

Ik moet zeggen, briljante toevoeging. Ik wacht even de ervaringen af maar best kans dat ik dit zelf ook wel zou aanschaffen. Dat trutpoortje aan de zijkant is mij een doorn in mijn oog. Elke keer staat weer de xbox scheef omdat iemand een hdd erin gepropt heeft (lees mijn vriendin of zoontje).
beter nog. er zit een ingebouwde HDD slot. dus usb-hub en HDD drive :)

• Notna

Notna

Where are you?®

donGaboz schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:25:
[...]

beter nog. er zit een ingebouwde HDD slot. dus usb-hub en HDD drive :)
Des te beter, aangezien dus elke SATA schijf er zo in kan. Hopen dat het hier ok naar toe gaat komen :D

Verwijderd

Oh dat is zuur, 3vcards werkt blijkbaar niet meer bij games uit andere stores. :o
Lees nu ook dat de normale creditcards e.d ook niet meer functioneren en je enkel nog via 'gift cards' uit die landen iets kunt aanschaffen.

Leesvoer: http://www.neogaf.com/for...read.php?t=722968&page=18

• AlphaBlack_NL
  • Laatst online: 29-10 04:35
[afbeelding]
Xbox one Mediahub

Wow beste console accessoire ever ;o Vraag met alleen af hoe het met de vent zit. Kwa design lijkt het er nog 1 te zijn maar dat kan ook optisch bedrog zijn, vraag me af of de doorstroming nog zo is als het origineel bedoeld is. Beetje hetzelfde als die intercoolers voor de 360 die juist RROD's produceerde.

• Yaz
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:35:
Oh dat is zuur, 3vcards werkt blijkbaar niet meer bij games uit andere stores. :o
Lees nu ook dat de normale creditcards e.d ook niet meer functioneren en je enkel nog via 'gift cards' uit die landen iets kunt aanschaffen.

Leesvoer: http://www.neogaf.com/for...read.php?t=722968&page=18
Ik haal jou opmerking niet uit het artikel maar linksom of rechtsom, je kan dus gewoon games kopen uit andere stores (giftcard is altijd mogelijk).

• Yaz
AlphaBlack_NL schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:11:
[...]

Wow beste console accessoire ever ;o Vraag met alleen af hoe het met de vent zit. Kwa design lijkt het er nog 1 te zijn maar dat kan ook optisch bedrog zijn, vraag me af of de doorstroming nog zo is als het origineel bedoeld is. Beetje hetzelfde als die intercoolers voor de 360 die juist RROD's produceerde.
dat is inderdaad ook mijn angst. Ze hebben het design overgenomen maar buigen de lucht nu 2x af. Wat is het effect daarvan? Zoals gezegd, ik wacht de ervaringen wel even af :)

Verwijderd

Yaz schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:19:
[...]

Ik haal jou opmerking niet uit het artikel maar linksom of rechtsom, je kan dus gewoon games kopen uit andere stores (giftcard is altijd mogelijk).
Had nog wat tegoed staan op 3vcards dus dacht die even te kunnen koppelen maar je krijgt er mooie errorcodes voor terug bij de bestelling, ook met VPN. Blijkbaar is dat dichtgetimmerd want voorheen zonder moeite het e.e.a op die wijze uit andere stores gehaald.

Dan maar wat Hong Kong-gift cards op de kop tikken. Spijtig dat Play-Asia die krengen niet op voorraad heeft.

• erik_s
  • Laatst online: 20-04 16:45
Iemand nog een idee wat het problem kan zijn met downloaden via upc anders dan portforwarding?
ik heb alle porten netjes naar buiten opengezet en eerlijk gezegt zie ik niet veel verschil.
in het begin gaat het nog aardig maar dan stort de snelheid in tot 1MB/s of lager.
Als ik een speedtest doe op mijn pc haal ik wel de 120Mb/s. gisteren een update van 1,5G voor mijn kiezen gehad, daar is hij meer dan 30 minuten zoet mee geweest.
normaal zou dat toch binnen 5 minuten binnen kunnen zijn. Ik heb het dus echt alleen over het downloaden niet over het installeren.daarna.
tips zijn welkom

• joey82
erik_s schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:46:
Iemand nog een idee wat het problem kan zijn met downloaden via upc anders dan portforwarding?
ik heb alle porten netjes naar buiten opengezet en eerlijk gezegt zie ik niet veel verschil.
in het begin gaat het nog aardig maar dan stort de snelheid in tot 1MB/s of lager.
Als ik een speedtest doe op mijn pc haal ik wel de 120Mb/s. gisteren een update van 1,5G voor mijn kiezen gehad, daar is hij meer dan 30 minuten zoet mee geweest.
normaal zou dat toch binnen 5 minuten binnen kunnen zijn. Ik heb het dus echt alleen over het downloaden niet over het installeren.daarna.
tips zijn welkom
is dit bedraad of met wifi?

• Phusebox
Vergeet het maar. Heb alles geprobeerd wat er geroepen wordt maar niks helpt.

Inmiddels is mijn xbox dusdanig ontregeld door tig keer wijzigen dat wifi helemaal niet meer werkt.

• Ninjetsu NL
  • Laatst online: 26-10 18:59
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:31:
[...]

Had nog wat tegoed staan op 3vcards dus dacht die even te kunnen koppelen maar je krijgt er mooie errorcodes voor terug bij de bestelling, ook met VPN. Blijkbaar is dat dichtgetimmerd want voorheen zonder moeite het e.e.a op die wijze uit andere stores gehaald.

Dan maar wat Hong Kong-gift cards op de kop tikken. Spijtig dat Play-Asia die krengen niet op voorraad heeft.
Neogaffers zitten zich een beetje op te fokken... |:( Niemand heeft hen laten weten dat er ook maar iets van een block op zit maar ze springen allemaal heel happy naar de conclusie dat het wel zo is... 8)7 Overigens was het al zo dat de HK en India purchases een beetje buggy waren, dus ik weet niet waar ze zich druk om maken... ze horen wat ze willen horen... :+

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Wel goed nieuws, want had verwacht dat het een beetje gedaan ging zijn met de maandelijkse updates
Microsoft plans to continue rolling out monthly system updates for Xbox One throughout 2015 following a short break over the Christmas period, Xbox chief Phil Spencer has confirmed.

"We usually don't do big updates in December," Spencer said on the latest Major Nelson podcast. "It's usually at a time a bunch of people are going to be turning on consoles for the first time, playing new games for the first time. In fact, traditionally November/December's been a time that we've stayed away from.

"We've announced a November update. December I expect to be a time that we're just going to make sure people are turning on consoles and the games are playing well and everything's working great. That's job number one for us.

"As we roll into 2015 we definitely have a road map for monthly updates,” he continued. “When they'll start up again we'll watch. We're kinda working through the schedules on those things now but it's a commitment that we have as a platform team that we'll continue monthly updates."

• Phusebox
Xbox heeft problemen vandaar dat je niet kunt kopen met externe betaalmiddelen.

http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Phusebox schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:58:
Vergeet het maar. Heb alles geprobeerd wat er geroepen wordt maar niks helpt.

Inmiddels is mijn xbox dusdanig ontregeld door tig keer wijzigen dat wifi helemaal niet meer werkt.
Anders even contact op nemen met xbox support of je provider?

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:03
Phusebox schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:04:
Xbox heeft problemen vandaar dat je niet kunt kopen met externe betaalmiddelen.

http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
Dat is niet het geval, er staat duidelijk dat de problemen er zijn met reeds gekochte items. Er zijn namelijk problemen met COD preloads.

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:37
Zo! Toch ook maar even Sunset Overdrive besteld en me morgen eens inde chaos gaan storten :P wel zin in ook... net een anderhalve week alleen maar zon in barcelona gezien waardoor je niet wilt gamen maar hier in het donker en met de regen erbij wil je gelijk weer aan de slag!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:30

Kalkie

NLMP

Nipje schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:26:
[...]

Hier heb ik ik ook wel eens last van, tv even uit of aan lost het ook meestal wel op, zal met hdmi handshake te maken hebben die niet helemaal goed gaat. Ik zit ook in het preview programma.

Wat nieuw is, is dat ik als alleen geluid krijg op kanalen die met dolby digital uitzenden, 2.0 kanalen geen geluid. Zet ik de uitgang van mijn Amiko HD8200 LCPM only, dan hoor ik wel op alle (dus ook de 5.1 DD) kanalen stereo geluid. Dat was voorheen niet zo. Maar ja .. met zo'n vage HD decoder vraag ik me af of er iemand anders is die deze combi heeft, laat staan de oplossing :)

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

• Rossi46
Het valt mij op dat mijn One iedere keer bij het opstarten (zowel vanuit standby als bij "koude start") geen verbinding met Xbox Live kan maken. Althans, niet helemaal :? Ik ben namelijk wel onder mijn account ingelogd, maar mijn dashboard blijft leeg. Het ziet er hetzelfde uit als Xbox Live eruit ligt "it may be a problem on our side".

Als ik het netwerk check is er gewoon sprake van goede verbinding, NAT is open en alle services zijn available.

De enige manier om het op te lossen is het wifi netwerk opnieuw instellen. Dan lukt het wel direct.

Hebben anderen dezelfde ervaring?

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 13:34
[afbeelding]
Xbox one Mediahub

Wel mooi en met interne HDD aansluiting

• Motion2
  • Laatst online: 18:54
Zijn er hier mensen die succesvol met een Rabo Mastercard games hebben gekocht in de India Store?
wordt de kaart geblokkeerd?

Unity is daar maar 38 euro

[ Voor 23% gewijzigd door Motion2 op 03-11-2014 20:03 ]

• erik_s
  • Laatst online: 20-04 16:45
joey82 schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:54:
[...]

is dit bedraad of met wifi?
is bedraad alles via gigabit zelfde switch als waar mijn pc ook op zit.

• Phusebox
Rossi46 schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:21:
Het valt mij op dat mijn One iedere keer bij het opstarten (zowel vanuit standby als bij "koude start") geen verbinding met Xbox Live kan maken. Althans, niet helemaal :? Ik ben namelijk wel onder mijn account ingelogd, maar mijn dashboard blijft leeg. Het ziet er hetzelfde uit als Xbox Live eruit ligt "it may be a problem on our side".

Als ik het netwerk check is er gewoon sprake van goede verbinding, NAT is open en alle services zijn available.

De enige manier om het op te lossen is het wifi netwerk opnieuw instellen. Dan lukt het wel direct.

Ja hier hetzelfde. Alleen moet ik 5 tot 10x opnieuw verbinden.

• Notna

Notna

Where are you?®

Motion2 schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:01:
Zijn er hier mensen die succesvol met een Rabo Mastercard games hebben gekocht in de India Store?
wordt de kaart geblokkeerd?

Unity is daar maar 38 euro
Yup, ik heb daar wat dingen vandaan gehaald met een Rabocard :)

Nog meer mensen net als ik tevreden met CODAW? Vind de SP erg gaaf en speelt erg lekker. Moet volgens mij nog wel een paar missies maar ben bij grote draai in verhaal aangekomen. Overigens is het achtergrondverhaal nog wel voorspelbaar, maar de missies zelf op zich niet eens. Leuke situaties ook. Wel veel herkenbare elementen in de game, maar vermaak me er prima mee.

Morgen ofzo ook de MP maar eens gaan doen. Ik ben in ieder geval zeer tevreden met de SP welke er overigens erg mooi uit ziet (sure blijft lineair dus waar je niet behoort te komen ziet er soms wat lelijk uit, maar merendeel is schitterend). Door de upgrades ben ik ook wat meer op zoek naar de Intelligence, want het spoort je echt aan tot het halen van de challenges voor unlock punten.

En natuurlijk Kevin Spacey _O_

[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 03-11-2014 21:00 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Annoying-Orange
  • Laatst online: 17-01-2023
Voor degene die ook een mail van Ubisoft hebben gekregen over dat ze zijn uitgekozen voor The Crew closed bèta. Op de derde regel staat een zin in het Italiaans ( :? ), de betekenis van de zin is dat je de code donderdag 6 november in je mailbox krijgt.

xbl: superlucky luke

• inifiniti
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-11-2022
hopelijk is het geen te stomme vraag... maar ik heb vrijdag de sunset overdrive bundel gekocht.. en mijn regio staat op uk omdat ik anders geen engels als menutaal kon kiezen.

Maar hoe zit dat dan met xbox live ?? :X

Op deze site staat er een UK en een europose vlag voor de regio voor live.

http://www.allkeyshop.com...ox-live-12-months-europe/

Maar welke moet ik nu kopen ?

ik zou via Kinguin kopen, zou betrouwbaar zijn was er mij verteld.

alvast bedankt :) :)

• Annoying-Orange
  • Laatst online: 17-01-2023
Ik zou die eerste van G2Play nemen is goedkoper en ook betrouwbaar.
Volgens mij is Xbox Live niet regio gebonden, dus maakt het niet uit.
Zie nu dat er G2A staat, heb ik geen ervaring mee, kinguin is idd een betrouwbare shop daar zou ik dan bestellen.

[ Voor 18% gewijzigd door Annoying-Orange op 03-11-2014 21:28 ]

xbl: superlucky luke

• Phusebox
Martinspire schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:59:
Nog meer mensen net als ik tevreden met CODAW? Vind de SP erg gaaf en speelt erg lekker. Moet volgens mij nog wel een paar missies maar ben bij grote draai in verhaal aangekomen. Overigens is het achtergrondverhaal nog wel voorspelbaar, maar de missies zelf op zich niet eens. Leuke situaties ook. Wel veel herkenbare elementen in de game, maar vermaak me er prima mee.

Morgen ofzo ook de MP maar eens gaan doen. Ik ben in ieder geval zeer tevreden met de SP welke er overigens erg mooi uit ziet (sure blijft lineair dus waar je niet behoort te komen ziet er soms wat lelijk uit, maar merendeel is schitterend). Door de upgrades ben ik ook wat meer op zoek naar de Intelligence, want het spoort je echt aan tot het halen van de challenges voor unlock punten.

En natuurlijk Kevin Spacey _O_
MP is wel aardig, vertrouwde CoD vibe met een vleugje Halo/Titanfall. Zal daar nooit echt goed in worden maar ach een paar potjes bovenaan eindigen is al voldoende.

SP, tja dezelfde crap als altijd. Geen ruk aan en van mij mogen ze het weglaten in ruil voor een paar extra MP maps.

Grafisch vind ik het echt een drama, als je mij zou zeggen dat dit op een 360 draaide had ik je ook geloofd. Hopelijk komen ze volgend jaar toch echt met een nieuw engine niet deze opgepoetste versie.

Gelukkig speel ik alleen mp en heb ik geen tijd voor de lelijke graphics. Om nog naar te zwijgen van de GUI en andere grafische elementen, die zien er ronduit amateuristisch uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 03-11-2014 22:37 ]

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:36:
[...]

MP is wel aardig, vertrouwde CoD vibe met een vleugje Halo/Titanfall. Zal daar nooit echt goed in worden maar ach een paar potjes bovenaan eindigen is al voldoende.
Ben
SP, tja dezelfde crap als altijd. Geen ruk aan en van mij mogen ze het weglaten in ruil voor een paar extra MP maps.

Grafisch vind ik het echt een drama, als je mij zou zeggen dat dit op een 360 draaide had ik je ook geloofd. Hopelijk komen ze volgend jaar toch echt met een nieuw engine niet deze opgepoetste versie.

Gelukkig speel ik alleen mp en heb ik geen tijd voor de lelijke graphics. Om nog naar te zwijgen van de GUI en andere grafische elementen, die zien er ronduit amateuristisch uit.
Tja voor mij mag de MP weggelaten worden er zijn er toch altijd te veel, die te goed zijn, kan er zelf ook niks van, vind SP altijd leuker, maar blijft persoonlijk. Ben je daarnaast altijd zo negatief over alles? Ik zou zeggen... :+

• Donstil
  • Niet online
harrytasker schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:51:
[...]

Tja voor mij mag de MP weggelaten worden er zijn er toch altijd te veel, die te goed zijn, kan er zelf ook niks van, vind SP altijd leuker, maar blijft persoonlijk. Ben je daarnaast altijd zo negatief over alles? Ik zou zeggen... :+
MP weg laten bij een COD game lijkt me niet de beste keuze die ze kunnen maken :p

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:16

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:36:
[...]

Gelukkig is iedereen anders en heeft ieder z'n voorkeuren, maar (ik hoor het meer mensen zeggen) je mag best eens wat minder negatief zijn hoor, 'k heb jou volgens mij jammer genoeg nog nooit iets positiefs over ook maar één enkele Xbox game of de Xbox zelf horen zeggen :-(

Ik vind btw zowel de MP als de SP wel lekker spelen al heb ik meer een voorkeur voor de SP (al heb ik die nog maar 10 minuten gespeeld)...

[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 04-11-2014 00:33 ]

• Phusebox
Mensen zien wat ze willen zien. Zei dat ik MP best aardig vond, meer kan ik er niet van zeggen als ik pas level 21 ben.

Wat bij CoD nu tegenwerkt is de kleine field of view, waardoor de meer verticale speelstijl verloren gaat in kleinere compacte levels. Het is niet alleen vanwege de titans dat Titanfall veel meer open maps heeft.

Laatst was ik ook gematigd positief over Sunset Overdrive. Al is het niet mijn ding kan ik er wel de lol van inzien zij het met redelijk beperkte levensduur.

Titanfall en Forza 5 zijn voor mij en mijn persoonlijke voorkeur de betere games op dit platform. Ryse heb ik me ook wel 4 uurtjes mee vermaakt. Alle (vrijwel) multiplatform titels vallen tot op heden in de categorie "been there, done that". Er kan nog maar weinig overtuigen en ik denk ook dat het gezien de nu bekende titels het ook nog wel een jaar kan duren voordat er voor mij echt iets komt waarvan ik denk "wow".

[ Voor 52% gewijzigd door Phusebox op 04-11-2014 07:36 ]

• Yaz
Rossi46 schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:21:

Er is vandaag een nieuwe preview update welke de WiFi problemen oplost. Dus als je een preview member bent zou je het probleem niet meer moeten hebben. Indien je de update niet kan krijgen moet je even updaten met een kabel.

Ben je geen preview member dan moet je wachten totdat deze update publiek word. Geen datum bent (as usual). WiFI probleem zit erin sinds de oktober update.

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-11 14:52
Het is er eindelijk van gekomen. Gisteren de witte xbox one met SO gehaald en Ryse (Legendary) en Forza 5 (GOTY) er bij gekocht. Enige wat me opviel is dat de installatie + download wel lang duurde, maar dan uiteindelijk met de kabel gedownload ;).

Even nog een vraagje:

Een Xbox Live abo voor 12 maanden, kan ik perfect via bvb. Amazon DE kopen met een Belgische account hé i.t.t. PS Plus?

[ Voor 22% gewijzigd door Matey op 04-11-2014 09:06 ]

• Rossi46
Matey schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:52:
Het is er eindelijk van gekomen. Gisteren de witte xbox one met SO gehaald en Ryse (Legendary) en Forza 5 (GOTY) er bij gekocht. Enige wat me opviel is dat de installatie + download wel lang duurde, maar dan uiteindelijk met de kabel gedownload ;).

Even nog een vraagje:

Een Xbox Live abo voor 12 maanden, kan ik perfect via bvb. Amazon DE kopen met een Belgische account hé i.t.t. PS Plus?
Gefeliciteerd, veel plezier ermee :)

En ja hoor, dat kan prima via de Duitse Amazon. Zo lang je maar Europese Live koopt, wat bij de Duitse Amazon vast het geval zal zijn :+ Al is het daar niet echt goedkoop, zie ik nu. Bij o.a. Offgamers betaal je een stukje minder.

• Lekker Ventje
Ik had liever ook een witte in plaats van een zwarte XBox maar je kunt niet alles hebben :) Wat ik wel jammer vind is dat de witte controller blijkbaar niet los verkocht gaat worden en ik wil zo graag eens wat anders dan zwart. Bij Sony heb je wat dat betreft veel meer keuze in kleuren. Hopelijk volgt MS nog.

Pagina: 1 ... 69 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!