• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-11 14:52
De prijzen bij Amazon (DE) schommelen snel zie ik, vorige week was het ook maar een 33 euro voor een digitale code. Maar goed, ik koop die idd dan ergens goedkoper :-).

Die witte controller vind ik wel leuk en de witte X1 ziet er ook wel mooi uit. Misschien kan je die wel ergens overkopen van iemand die 'm niet graag ziet? Is wel jammer dat men nog met batterijen werkt en dat de charge & play kit betalend zijn. Voor de rest geen klagen ;-)

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Lekker Ventje schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:14:
Ik had liever ook een witte in plaats van een zwarte XBox maar je kunt niet alles hebben :) Wat ik wel jammer vind is dat de witte controller blijkbaar niet los verkocht gaat worden en ik wil zo graag eens wat anders dan zwart. Bij Sony heb je wat dat betreft veel meer keuze in kleuren. Hopelijk volgt MS nog.
Ja, want met 5 verschillende (officiele) kleur mogelijkheden is het echt behelpen in Xbox One land :+
http://www.bol.com/nl/s/g...7/sc/games_all/index.html

En als je niet vies bent van wat zelf doen is het helemaal slecht gesteld met de controller mogelijkheden;
http://www.ebay.com/sch/i...xbox+one+controller+shell

Gamertag: YazNL

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-10 18:59
Afgelopen week Titanfall binnengehaald voor €25 (moest op ivm tegoed wat ik nog bleek te hebben op mijn NL account). Wat een vette game, heerlijk om gewoon even je controller te pakken, een paar potjes te spelen :)
Movement over de maps is ook echt heerlijk, fijn om het gevoel te hebben dat waar je naartoe wilt ook echt makkelijk te bereiken is :D

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:23

Winkiller

De Mopperpot

Annoying-Orange schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:04:
Voor degene die ook een mail van Ubisoft hebben gekregen over dat ze zijn uitgekozen voor The Crew closed bèta. Op de derde regel staat een zin in het Italiaans ( :? ), de betekenis van de zin is dat je de code donderdag 6 november in je mailbox krijgt.
:) haha...ik was ook al aan het vertalen geslagen, maaruh de link die erachter zit werkt ook niet. :?

Nog meer race tweakers die een uitnodiging hebben gehad voor de beta van The Crew komend weekend ??

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-11 15:06
Winkiller schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:28:
[...]

:) haha...ik was ook al aan het vertalen geslagen, maaruh de link die erachter zit werkt ook niet. :?

Nog meer race tweakers die een uitnodiging hebben gehad voor de beta van The Crew komend weekend ??
Yep, hier ook mail gehad, hopelijk heb ik wat tijd dit weekend!
Yaz schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:56:
[...]

Ja, want met 5 verschillende (officiele) kleur mogelijkheden is het echt behelpen in Xbox One land :+
http://www.bol.com/nl/s/g...7/sc/games_all/index.html
Zie dat er weer een racestuurtje bij is gekomen, van Hori? Ken enkel Hori van die arcadesticks, maar pendalen zien er wat ruk uit, stuur echter is een stuk completer dan meeste die ik heb gezien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:57:
Afgelopen week Titanfall binnengehaald voor €25 (moest op ivm tegoed wat ik nog bleek te hebben op mijn NL account). Wat een vette game, heerlijk om gewoon even je controller te pakken, een paar potjes te spelen :)
Movement over de maps is ook echt heerlijk, fijn om het gevoel te hebben dat waar je naartoe wilt ook echt makkelijk te bereiken is :D
Deze ook afgelopen vrijdag binnen gehaald! (hongkong 19,- incl seasonpass). Had de game al eens op de pc gespeeld maar alleen maar aan gehad samen met een buddy... Nu ik hem op de xbox heb staan is het wel wennen, maar toch wel heerlijk om in Titanfall rond te knallen zeg! De maps uit de seasonpass zijn ook leuk vind ik.

Wat ik me wel afvraag: Zit bij titanfall aimassit bij? volgens mij niet of wel?

• mfneed
SinergyX schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:39:
[...]

Zie dat er weer een racestuurtje bij is gekomen, van Hori? Ken enkel Hori van die arcadesticks, maar pendalen zien er wat ruk uit, stuur echter is een stuk completer dan meeste die ik heb gezien.
Snel gekeken alleen zonder forcefeedback geloof ik?

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-11 10:45
mijn o zo sceptische buurman had voor dat hij een maand weg moest voor zijn werk een ratel in zijn x1.....zegt ie net tegen me,,ik zet de x1 aan ( vraagt om een update ) na de update..Weg ratel :D..buurman helemaal blij :P

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Yaz schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:33:
[...]

Er is vandaag een nieuwe preview update welke de WiFi problemen oplost. Dus als je een preview member bent zou je het probleem niet meer moeten hebben. Indien je de update niet kan krijgen moet je even updaten met een kabel.

Ben je geen preview member dan moet je wachten totdat deze update publiek word. Geen datum bent (as usual). WiFI probleem zit erin sinds de oktober update.
Vreemd. Ik heb de October update en heb geen last van WiFi issues. Nooit gehad met m'n Xbox One, overigens? Wat voor WiFi netwerk gebruiken jullie?

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:27
joey82 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:56:
mijn o zo sceptische buurman had voor dat hij een maand weg moest voor zijn werk een ratel in zijn x1.....zegt ie net tegen me,,ik zet de x1 aan ( vraagt om een update ) na de update..Weg ratel :D..buurman helemaal blij :P
Niet alleen je buurman :*)

• Yaz
halofreak1990 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:04:
[...]
Vreemd. Ik heb de October update en heb geen last van WiFi issues. Nooit gehad met m'n Xbox One, overigens? Wat voor WiFi netwerk gebruiken jullie?
Ik las het verkeerd. Is wel een preview probleem;

FIXES
  • Unable to connect to wireless networks reliably since the 10/31 update. A fix for this issue is in tonight’s update. If you are unable to connect to take the update, please try the following steps. If any of these are successful, after the update you can revert back to your original configuration:
  • Use an ethernet cable to make a wired connection
  • Unplug all USB devices from the console
  • Unplug Kinect from the console
  • Move your console and wireless router as close as possible
  • Party Chat robotic voices. A fix is in this update for an issue some users have reported with voices in Party Chat sounding robotic.
  • Achievement App crashes in Snap Mode. Reported by some users, the Achievements App should no longer experience this crash scenario.

• joey82
is het nou zo dat mensen met in het preview programma meer kleine/irritante problemen ervaren dan mensen die niet in het preview programma zitten?

• Yaz
joey82 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:16:
is het nou zo dat mensen met in het preview programma meer kleine/irritante problemen ervaren dan mensen die niet in het preview programma zitten?
Ja tuurlijk. En dat is niet zo gek natuurlijk. Je bent de nieuwe software aan het testen en daar horen ook problemen bij.

Voordeel:
- Snel de beschikking over nieuwe features
- Perks zoals toegang tot beta's (zoals nu met Evolve)
- Extra plaatjes voor je avatar.

Nadeel:
- Er is vaak wat gezeur met echt basis dingen (waar ook aan gesleuteld word)
- Er is ook vaak wat gezeur met niet echt basis dingen

Vaak zijn het meer 'kleine irritatiefactortjes', meeste wat erin zit werkt in de basis gewoon netjes.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Yaz
SinergyX schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:30:
Vaak zijn het meer 'kleine irritatiefactortjes', meeste wat erin zit werkt in de basis gewoon netjes.
Owh ja.. Zo hadden aan het begin van de 11 patch (de huidige preview dus) het kleine puntje dat je xbox gewoon niet reageerde op je controller. Dat apps niet openende en/of dat apps na de splash screen (een stapje verder dus) crashte. Dat indien je op de home knop je pas na 5 minuten (timed en bevestigd door het dev team) je pas kon "genieten" van de daadwerkelijke home screen.

Klein irritatie puntjes wat de werking van de console totaaaaal niet in de weg zaten ;) :+

Je kent Jochem meijer? :P
YouTube: Jochem Myjer - Irritatiefactortje (De Rust Zelve)

Daarom zeg ik in de basis, ik heb daar vrij weinig tot geen last van. Enige minpuntje is dat mijn stuur vaak niet 'in het midden' calibreert, maar altijd iets naar rechts, dus wil ik racen moet ik altijd stuurtje reconnecten.

• Ninjetsu NL
mfreriks schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:43:
[...]

Deze ook afgelopen vrijdag binnen gehaald! (hongkong 19,- incl seasonpass). Had de game al eens op de pc gespeeld maar alleen maar aan gehad samen met een buddy... Nu ik hem op de xbox heb staan is het wel wennen, maar toch wel heerlijk om in Titanfall rond te knallen zeg! De maps uit de seasonpass zijn ook leuk vind ik.

Wat ik me wel afvraag: Zit bij titanfall aimassit bij? volgens mij niet of wel?
Vrij weinig heb ik het idee, wel is het zo dat er zo een verlepte gun bij zit dat in principe gewoon een trackende pistol is... :P

Helaas ben ik binnenkort mijn power supply twee weken kwijt, ellendig ding ratelt... en het gaat niet weg... :'(

• joey82
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:24:
[...]

Helaas ben ik binnenkort mijn power supply twee weken kwijt, ellendig ding ratelt... en het gaat niet weg... :'(
hoe lang heb je de x1 al?........wel vervelend als je hem al een tijdje hebt en en je powerbrick begint opeens te ratelen......hoe zou dat toch komen dat dat zomaar opeens gebeurd als je er voorheen nooit last van had!? ( vraag ik mij af ) :)

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-11 10:09
joey82 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:39:
[...]

hoe lang heb je de x1 al?........wel vervelend als je hem al een tijdje hebt en en je powerbrick begint opeens te ratelen......hoe zou dat toch komen dat dat zomaar opeens gebeurd als je er voorheen nooit last van had!? ( vraag ik mij af ) :)
Ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij zit er een fan in de powerbrick van de One. In mijn ogen een uiterst ongelukkige keuze. Groter kans namelijk dat 'ie bij veel mensen ergens achter een kastje op de grond weggemoffeld ligt. Op een plek waar amper/geen stofzuiger komt en het dus barst van het stof. Dat via de fan lekker in je brick gaat zitten.

Wat natuurlijk niet wilt zeggen dat het geluid daardoor veroorzaakt wordt.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Spidersense
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-04 14:47
Is het nog mogelijk om de Destiny season pass te kopen via HK?

Put that cookie down!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:04

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Spidersense schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:07:
Is het nog mogelijk om de Destiny season pass te kopen via HK?
Ik zou niet weten waarom niet?

https://store.xbox.com/en...9739-35665409061b?lc=1033

Xbox Live ID:Notna8310

• Spidersense
Kan ik em dan gebruiken op mijn xone die als locatie Engeland heeft?

Put that cookie down!

• Notna

Notna

Where are you?®

Spidersense schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:22:
[...]

Kan ik em dan gebruiken op mijn xone die als locatie Engeland heeft?
Ja.

Maar dat is nu echt al zo vaak gevraagt en de handleiding staat zelfs in de warning hieronder.

Maar als je het zeker wilt weten: Mijn console staat op UK met een NL account en ik heb het met een NL CC gekocht in de Hong Kong store en dat werkt prima.

• Spidersense
Notna schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:27:
[...]

*zucht* Ja.

Maar dat is nu echt al zo vaak gevraagt en de handleiding staat zelfs in de warning hieronder.

Maar als je het zeker wilt weten: Mijn console staat op UK met een NL account en ik heb het met een NL CC gekocht in de Hong Kong store en dat werkt prima.
sawwryy ;( Klopt had het gelezen. Maar ik was in de war met de handleiding op neogaf :/. Wilde dus ff een bevestiging. gracias _/-\o_

Put that cookie down!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Notna schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:27:
[...]

Ja.

Kopen in het buitenland is me duidelijk maar welk nut heeft je One op Uk zetten als je daar niet koopt?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:03
Engelse UI? Dat is tenminste mijn reden.

• Notna

Notna

Where are you?®

LOTG schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:05:
Dat dus. Ik haat NL op welk OS dan ook. Alles staat bij mij op GB EN of US EN indien het eerstgenoemde niet beschikbaar is :)

• LOTG
Nederlands is gewoon een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende taal. Vooral in vergelijking met Engels.
Ik krijg ook altijd van die mailtjes van Ubisoft ofzo in het Nederlands, tenenkrommend.

"pas op… sommige combinaties kunnen jouw geest beïnvloeden..."

Ik bedoel maar.

• Rossi46
LOTG schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:15:
Nederlands is gewoon een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende taal. Vooral in vergelijking met Engels.
Ik krijg ook altijd van die mailtjes van Ubisoft ofzo in het Nederlands, tenenkrommend.

"pas op… sommige combinaties kunnen jouw geest beïnvloeden..."

Ik bedoel maar.
Dat heeft weinig met de Nederlandse taal te maken, maar meer met de gebrekkige ondersteuning vanuit Ubisoft. Wat ik overigens goed kan begrijpen hoor. Het Nederlandse taalgebied is erg klein en het meerendeel van de mensen kan uitstekend uit de voeten met Engels. Zeker gamers.

De Nederlandse taal in menu's vind ik zelf nog niet zo erg. Maar ik kan totaal niet tegen gesproken Nederlands in games. Dat klinkt vaak ontzettend ongepast en nep. Dus daarom staat ook mijn One op UK.

• joey82
Rossi46 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:03:
[...]

Ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij zit er een fan in de powerbrick van de One. In mijn ogen een uiterst ongelukkige keuze. Groter kans namelijk dat 'ie bij veel mensen ergens achter een kastje op de grond weggemoffeld ligt. Op een plek waar amper/geen stofzuiger komt en het dus barst van het stof. Dat via de fan lekker in je brick gaat zitten.

was die fan dan echt nodig? vraag ik me af :)

• Ninjetsu NL
Rossi46 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:03:
[...]

Dat ding heeft inderdaad een fan en het is een probleem wat bekend is bij Microsoft (weet de omvang van het probleem overigens niet)...
Stof... niet echt, hij begon het anderhalve week nadat ik hem had al te vertonen, heb toen van support nog wat stappen moeten doorlopen maar vandaag besloten maar weer contact op te nemen. Eerder kon ik het alleen in een stille kamer horen, nu hoor ik hem ook boven omgevingsgeluid uit... ;(
Het is inderdaad wazig dat het ineens is begonnen... maarja... Ik stuur hem wel op nadat ik een Halo MCC eventjes heb kunnen spelen :)

• Ninjetsu NL
joey82 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:07:
[...]

was die fan dan echt nodig? vraag ik me af :)
Volgens misterxmedia zit daar de tweede GPU in :+

Excuus voor de dubbele post... :>

[ Voor 10% gewijzigd door Ninjetsu NL op 04-11-2014 17:11 ]

• joey82
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:10:
[...]

Volgens misterxmedia zit daar de tweede GPU in :+

Excuus voor de dubbele post... :>
lolbroek..

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
LOTG schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:05:
Notna schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:11:
[...]

Dat dus. Ik haat NL op welk OS dan ook. Alles staat bij mij op GB EN of US EN indien het eerstgenoemde niet beschikbaar is :)
Ja de Engelse taal is een belangrijke reden idd, daarom heb ik de mijne op US.
Maar dacht aan andere voordelen omdat er specifiek over UK gesproken werd..

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Notna

Notna

Where are you?®

Donstil schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:47:
[...]

[...]

Ja de Engelse taal is een belangrijke reden idd, daarom heb ik de mijne op US.
Maar dacht aan andere voordelen omdat er specifiek over UK gesproken werd..
Neuh, behalve dan dat ik de UK spelling er lekkerder uit vind zien (color vs colour bijv.) danwel sommige terminologie.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Thief : 33-50%
Murdered: Soul Suspect: 33-50%
Sherlock Holmes: Crimes and Punishments: 33%
D4: Dark Dreams Don’t Die: 33%

D4 is echt een aanrader als je het mij vraagt zeker voor het geld!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:49

BM

Moderator Spielerij
Heb een tijdje terug Murdered: Soul Suspect gekocht omdat ik nog van wat NL krediet af moest (:+), maar dat is imho ook wel een aanrader. Qua game(play) geen topper, maar zeker het verhaal is ab-so-luut de moeite waard. Prima game!

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 04-11-2014 19:13 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:51
Ea access krijgen toegang tot een full trial van dragon age op 13 november voor 6 uur. Save games gaan mee op het moment dat de game op 18 november (USA store) of 20 november (nl store) unlocked

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
bij wie heeft de nieuwe update van forza horizon 2 heel lang geduurd?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11 18:56

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Vanaf vandaag ook in bezit van een xbox one.

Nu alles aan het downloaden ( call of duty, forza 5, fifa 15 ) is wel even wat anders dan disc erin en spelen.
Maar duurt wel lang, denk dat spelen vanavond niet gaat lukken. Dowload gaat met iets van 10MB/s :)

Merk wel ( afkomend van xbox 360) dat alles veel soepeler gaat.

Heb mij zelf ook toegevoegd aan de lijst met gamers ;-)

gamertag: sekeroglan

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:39
Vandaag m'n eerste echte vastloper gehad, console startte normaal op maar kon niets selecteren, herstart gedaan en toen bleven m'n pins + market enzo laden. Daarna kreeg ik error 0x80a30204. Powerknop tijdje ingedrukt houden heeft 't opgelost, zou het door een beta update komen ofzo?

Xbox Live: MarkH

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
sekeroglan schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:28:
Vanaf vandaag ook in bezit van een xbox one.

Nu alles aan het downloaden ( call of duty, forza 5, fifa 15 ) is wel even wat anders dan disc erin en spelen.
Maar duurt wel lang, denk dat spelen vanavond niet gaat lukken. Dowload gaat met iets van 10MB/s :)

Merk wel ( afkomend van xbox 360) dat alles veel soepeler gaat.

Heb mij zelf ook toegevoegd aan de lijst met gamers ;-)

gamertag: sekeroglan
Toegevoegd ;). AlpBJK

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Zo zeg, grootste deel van de avond lekker de CODAW MP gedaan. Gaat weer als vanouds. Stond ook regelmatig bovenaan en voor mn gevoel ging het wel redelijk (al mag mn k/d nog wel wat omhoog, hijs wel positief maar kan zeker beter). Toch nog wel een paar keer last van laggy servers gehad. Het is me nog niet helemaal duidelijk of het nou dedicated servers zijn of toch player-hosted. Zie mn ping aardig vaak even inkakken (net als anderen in de game). Maar ik kan er dan niet echt uithalen wie de host dan moet wezen.

Anyways, ik zie in mn vriendenlijst nog niet heel veel man de MP spelen, dus vraag me af of dat nog wel leeft. Zoek nog wel een groepje om het mee te spelen, want het ging gewoon weer prima. Ik zie mezelf deze game nog wel een tijdje doen in MP (al ga ik ook nog wel wat andere games spelen de komende tijd).

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:04
Vraag me af of het laggen van AW te maken heeft met het verbonden zijn met de UK server van Live ipv NL. Heb vandaag genoeg deaths gezien waar ik gewoon een seconde achterliep.

Hehe hieronder ook een geweldig filmpje van me hoe de spawns zijn. Yup, it's a CoD alright :+

http://xboxclips.com/vide...fe-4b31-a314-65e7d1e5324b

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:28
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:10:
[...]

Dat ding heeft inderdaad een fan en het is een probleem wat bekend is bij Microsoft (weet de omvang van het probleem overigens niet)...
Stof... niet echt, hij begon het anderhalve week nadat ik hem had al te vertonen, heb toen van support nog wat stappen moeten doorlopen maar vandaag besloten maar weer contact op te nemen. Eerder kon ik het alleen in een stille kamer horen, nu hoor ik hem ook boven omgevingsgeluid uit... ;(
Het is inderdaad wazig dat het ineens is begonnen... maarja... Ik stuur hem wel op nadat ik een Halo MCC eventjes heb kunnen spelen :)
Die van mij ratelt ook als een malle... gelukkig ligt ie achter een deurtje en hoor ik hem niet. Stuur hem wel op als ik op vakantie ga.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-11 14:52
Heb mij ook toegevoegd aan de lijst met Xbox One games - Maetey
:-)

Ik vind het OS van de Xbox One echt wel leuk en soepel!

• erik_s
  • Laatst online: 20-04 16:45
erik_s schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:46:
Iemand nog een idee wat het problem kan zijn met downloaden via upc anders dan portforwarding?
ik heb alle porten netjes naar buiten opengezet en eerlijk gezegt zie ik niet veel verschil.
in het begin gaat het nog aardig maar dan stort de snelheid in tot 1MB/s of lager.
Als ik een speedtest doe op mijn pc haal ik wel de 120Mb/s. gisteren een update van 1,5G voor mijn kiezen gehad, daar is hij meer dan 30 minuten zoet mee geweest.
normaal zou dat toch binnen 5 minuten binnen kunnen zijn. Ik heb het dus echt alleen over het downloaden niet over het installeren.daarna.
tips zijn welkom
systeem bedraad op een Gb switch.

schiet mij maar lek, 8)7 hit me with a hammer

Ik heb zitten gamen en op de achtergrond een download lopen. na het gamen even gekeken hoe ver hij was met downloaden is hij aan het downloaden met 150kB. |:(
Ik wacht nog even maar hij blijft stabiel op deze snelheid.
Ik reboot de xbox en haal opeens 10MB, Ik had nog een ander programma in de wacht staan die kleiner was dus ik dacht ik doe die eerst even, downloadsnelheid omlaag naar 5MB.
Alles weer gereboot download weer op 10MB. systeem met rust gelaten en de resterende data >5BG binnen geslurpt met 10MB.

Ik heb mijn nat nagekeken en ik heb echt alle poorten goed staan. iemand nog een helder iedee?

ik ga aan alles twijfelen. ik denk dat ik gek word
het is moeilijk gamen met een dwangbuis dus ik hoop dat iemand het ei van Columbus heeft :+

• Notna

Notna

Where are you?®

Dat het downloaden zo traag gaat tijdens het game is in de lijn der verwachting. I.e dat doet de Xbox bij iedereen (helaas).

Echter zou de snelheid gewoon naar normaal moeten gaan zodra je de game echt gestopt heb (dus echt Quit en niet alleen terug naar dashboard)

• erik_s
  • Laatst online: 20-04 16:45
Dat zou een oorzaak kunnen zijn maar een firmware update binnenhalen duurt ook veel te lang.

de laatste firmware (beta) duurde meer dan een half uur en dan alleen het downloaden niet het installeren dat kwan daarna pas.

• Rossi46
erik_s schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:33:
Dat zou een oorzaak kunnen zijn maar een firmware update binnenhalen duurt ook veel te lang.

de laatste firmware (beta) duurde meer dan een half uur en dan alleen het downloaden niet het installeren dat kwan daarna pas.
Je kunt het oplossen door je One in standy modus uit te zetten, dan wordt alles netjes op de achtergrond gefixt voor je. Maar ja, dat is eigenlijk maar een lapmiddel natuurlijk.

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-11 11:20
Martinspire schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:56:
Zo zeg, grootste deel van de avond lekker de CODAW MP gedaan. Gaat weer als vanouds. Stond ook regelmatig bovenaan en voor mn gevoel ging het wel redelijk (al mag mn k/d nog wel wat omhoog, hijs wel positief maar kan zeker beter). Toch nog wel een paar keer last van laggy servers gehad. Het is me nog niet helemaal duidelijk of het nou dedicated servers zijn of toch player-hosted. Zie mn ping aardig vaak even inkakken (net als anderen in de game). Maar ik kan er dan niet echt uithalen wie de host dan moet wezen.

Anyways, ik zie in mn vriendenlijst nog niet heel veel man de MP spelen, dus vraag me af of dat nog wel leeft. Zoek nog wel een groepje om het mee te spelen, want het ging gewoon weer prima. Ik zie mezelf deze game nog wel een tijdje doen in MP (al ga ik ook nog wel wat andere games spelen de komende tijd).
Ik heb hem ook, maar idd nog ff bezig met de SP. Verwacht daar wel snel mee klaar te zijn, en ga dan aan de MP beginnen.

• Yaz
Positief nieuws! De hardware scaler in de X1 word eindelijk gebruikt zoals het hoort :)

Bron: http://www.eurogamer.net/...&utm_campaign=socialoomph

In het kort: De X1 heeft continue 60 fps terwijl de PS4 af en toe inkakt.
Reden: De X1 doet aan dynamische resolutie schaling waardoor het minder moeite kost om lastige scenes te renderen.

Snel jatwerk van Reddit:
http://www.eurogamer.net/...mplete-xbox-one-interview

"We've done things on the GPU side as well with our hardware overlays to ensure more consistent frame-rates. We have two independent layers we can give to the titles where one can be 3D content, one can be the HUD. We have a higher quality scaler than we had on Xbox 360. What this does is that we actually allow you to change the scaler parameters on a frame-by-frame basis. I talked about CPU glitches causing frame glitches... GPU workloads tend to be more coherent frame to frame. There doesn't tend to be big spikes like you get on the CPU and so you can adapt to that."

"What we're seeing in titles is adopting the notion of dynamic resolution scaling to avoid glitching frame-rate. As they start getting into an area where they're starting to hit on the margin there where they could potentially go over their frame budget, they could start dynamically scaling back on resolution and they can keep their HUD in terms of true resolution and the 3D content is squeezing. Again, from my aspect as a gamer I'd rather have a consistent frame-rate and some squeezing on the number of pixels than have those frame-rate glitches."

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Nu online

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik heb Call of duty vooralsnog overgeslagen. Maar nu er wat meer info over GTA5 voor de next gens is, weet ik toch zeker dat ik deze ga kopen. Alle dlc tot nu toe en ook de first person camera als optie er bij, in combinatie met de betere graphics wordt dat voor mij een must buy.

Verder haal ik dan ook nog farcry 4 (deel 3 op de pc gespeeld en beviel zeer goed) De rest moet ik nog even goed bekijken.

Nog meer mensen die deze games gaan spelen?

• Rossi46
GTA5 komt hier ook zeker! :Y Farcry sla ik dan weer over, ik heb niet zoveel met die serie. Wel haal ik zeker AC Unity in huis. En meer even niet, want ik ben toch nog druk genoeg met Forza 5 en Fifa 15....

• mfneed
Yaz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:01:
Positief nieuws! De hardware scaler in de X1 word eindelijk gebruikt zoals het hoort :)
Heb even de beelden bekeken van COD AW. ziet er goed stabiel uit! Hopen dat dit bij meerdere games zo gaat zijn!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 13:34
Rossi46 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:08:
GTA5 komt hier ook zeker! :Y Farcry sla ik dan weer over, ik heb niet zoveel met die serie. Wel haal ik zeker AC Unity in huis. En meer even niet, want ik ben toch nog druk genoeg met Forza 5 en Fifa 15....
Koop ik ook, maar voor de PC

• Yaz
mfreriks schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:09:
[...]
Heb even de beelden bekeken van COD AW. ziet er goed stabiel uit! Hopen dat dit bij meerdere games zo gaat zijn!
Zekers. Helemaal omdat de X1 in staat is om (hardware matig) te schalen en ook omdat hij 2 "planes" heeft waar grafische elementen op gerenderd kunnen worden. Dus op plane 1 word de wereld gerenderd (dynamische resolutie) en op plane 2 word de UI gerenderd op native 1080. Dus de wereld is af en toe in kwaliteit iets lager maar dat zal je aan de elementen zoals de rader, health bar en what not niet zien.

Weer een stapje dichterbij het benutten van alle features die de X1 bied dus. Wat zou de volgende feature zijn welke benut gaat worden welke momenteel nog onbenut is?

GTA5 haal ik zekers, al is het enkel voor weer online te kunnen spelen en feit dat je je characters mee mag nemen.

DRS (leuk woord :P) is an sich wel interessant, zou leuk zijn geweest als het in GTA5 zat en je continue op 60fps had gezeten :)

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:09
Ga zo D4 aanschaffen. Was zowiezo al van plan om m te halen, maar door alle games de laatste tijd was dat er nog niet van gekomen. Maar door die mooie deals for gold, nú toeslaan :)

Verwijderd

Yaz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:01:

Bron: http://www.eurogamer.net/...&utm_campaign=socialoomph

In het kort: De X1 heeft continue 60 fps terwijl de PS4 af en toe inkakt.
Reden: De X1 doet aan dynamische resolutie schaling waardoor het minder moeite kost om lastige scenes te renderen.

Snel jatwerk van Reddit:
http://www.eurogamer.net/...mplete-xbox-one-interview

"We've done things on the GPU side as well with our hardware overlays to ensure more consistent frame-rates. We have two independent layers we can give to the titles where one can be 3D content, one can be the HUD. We have a higher quality scaler than we had on Xbox 360. What this does is that we actually allow you to change the scaler parameters on a frame-by-frame basis. I talked about CPU glitches causing frame glitches... GPU workloads tend to be more coherent frame to frame. There doesn't tend to be big spikes like you get on the CPU and so you can adapt to that."

"What we're seeing in titles is adopting the notion of dynamic resolution scaling to avoid glitching frame-rate. As they start getting into an area where they're starting to hit on the margin there where they could potentially go over their frame budget, they could start dynamically scaling back on resolution and they can keep their HUD in terms of true resolution and the 3D content is squeezing. Again, from my aspect as a gamer I'd rather have a consistent frame-rate and some squeezing on the number of pixels than have those frame-rate glitches."
Die Dynamische resolutie lijkt niet van toepassing te zijn op de MP van Call of Duty.

• Mu.siQ
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Op bovenstaand verhaal over het uitbreiden van de mogelijkheden:
kunnen games dan ook nadien gepatched worden om alsnog van bijvoorbeeld van 900p naar 1080p te gaan? (denk aan GTA V/AC:Unity) Of zie ik dat verkeerd?
*edit*
en ff toegevoegd aan gamende tweakers lijstje van de xbone :)

[ Voor 14% gewijzigd door Mu.siQ op 05-11-2014 10:55 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Yaz
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:50:
[...]
Die Dynamische resolutie lijkt niet van toepassing te zijn op de MP van Call of Duty.
Voor zover ze konden zien inderdaad ja. Ag, misschien komt MS nog met een statement/uitleg over hoe en of wat.

Maar wat heb je liever;
  • PS4: 1080p/variable FPS
of
  • X1: 1080p/60fps (om maar even in de PS4 Killzone termen te blijven ;)) De heilige verticale resolutie in multiplayer blijft namelijk ongeschonden................ O-)

• mfneed
even een korte vraag tussendoor. Iemand ervaring met Lords of the Fallen? ziet er namelijk wel aardig uit.

Verwijderd

Yaz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:55:
[...]

Voor zover ze konden zien inderdaad ja. Ag, misschien komt MS nog met een statement/uitleg over hoe en of wat.

Maar wat heb je liever;
  • PS4: 1080p/variable FPS
of
  • X1: 1080p/60fps (om maar even in de PS4 Killzone termen te blijven ;)) De heilige verticale resolutie in multiplayer blijft namelijk ongeschonden................ O-)
Betreft SP ben ik het mee eens, maar als het op MP aankomt, dan komt de PS4 toch beter eruit.

XB1 SP Dynamic 1080p = 60fps locked
XB1 MP Locked 1360x1080 = 60fps locked

PS4 SP Locked 1080p = Dips
PS4 MP Locked 1080p = 60fps locked

"A cut-back framebuffer on Microsoft's hardware causes foliage elements - grass, trees and so on - to appear aggressively filtered and upscaled, while the PS4's visual make-up remains crisp and defined throughout our testing."

Ligt er maar net aan of dat laatste echt belangrijk is en of je daar op let :+

Waar hebben we het eigelijk over, het is maar CoD:P maar het is wel een goede zaak dat ze via Dynamic Resolution het onderwerp van de resoluties toch redelijk kunnen dichten hiermee.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2014 11:03 ]

• Yaz
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:00:
[...]
PS4 MP Locked 1080p = 60fps locked
Dit haalde ik niet uit mijn bron. Maakt mij verder ook geen moer uit moet ik zeggen, vind het allemaal prima. Ik ben allang blij dat er eindelijk weer een gebruik gemaakt word van een nieuwe feature die de X1 bied namelijk, Dynamische Resolutie Schaling :)

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:14
En volgens mij vergeten jullie ook nog eens dat de PS4 versie v-synced is, dus geen adaptive v-sync zoals de X1, ofwel geen screen tearing zoals bij de X1 versie het geval is met het bovenste 33% van het beeld :X

Maar al met al, een enorme verbetering t.o.v. Ghosts vorig jaar...

@ hieronder: als het nog niet duidelijk is, zie de Digital Foundry vergelijkingen. Ze hebben er twee gedaan; 1 voor de campaign en 1 voor de MP. Daarin wordt het uitgebreid besproken.

[ Voor 38% gewijzigd door Trishul op 05-11-2014 11:13 ]

• Mu.siQ

Mu.siQ

Trishul schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:07:
En volgens mij vergeten jullie ook nog eens dat de PS4 versie v-synced is, dus geen adaptive v-sync zoals de X1, ofwel geen screen tearing zoals bij de X1 versie het geval is met het bovenste 33% van het beeld :X

Maar al met al, een enorme verbetering t.o.v. Ghosts vorig jaar...
Dit snap ik niet, kun je dit uitleggen?

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-11 11:20
mfreriks schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:58:
even een korte vraag tussendoor. Iemand ervaring met Lords of the Fallen? ziet er namelijk wel aardig uit.
Ik heb hem, niet helemaal mijn ding blijkt. Wat ik van-horen-zeggen hoor is dat het een Dark Souls is, die iets meer vergevingsgezind is.
Daarbij komt kijken dat ik wel last had van framedrops.

• mfneed
McPoowl schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:11:
[...]

Ik heb hem, niet helemaal mijn ding blijkt. Wat ik van-horen-zeggen hoor is dat het een Dark Souls is, die iets meer vergevingsgezind is.
Daarbij komt kijken dat ik wel last had van framedrops.
Ah oke, Twijfel een beetje namelijk, misschien doe ik er dan wel verstandig aan deze te laten liggen. heb het gevoel dat deze ook nog wel een keer in de Games with Gold gaat komen...

Eigenlijk heb ik op het moment ook nog wel genoeg staan... vanaf volgende week ook genoeg tijd kwijt aan Halo MCC.

Bedankt voor de info!

@ Numberless Zero, ook bedankt voor de info!

[ Voor 3% gewijzigd door mfneed op 05-11-2014 11:42 ]

Verwijderd

mfreriks schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:58:
Eerlijk, ik heb de game aangeschaft en na 2 dagen weer terug gebracht, ik was bekend met de Souls serie maar voor mij sloeg de game gewoon nergens op.
Grafisch echt onder de maat en voor me gevoel kwam ik er niet in.

Echter is dit persoonlijk, ik had zelf ook iets meer streams moeten kijken.

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik denk dat ik naast mijn PS4 en Wii U ook maar een Xbox One aan ga schaffen. Er zijn toch wel aardig wat goede exclusives die uitgekomen zijn (en nog uitkomen) :)
xelfer schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:25:
Ik denk dat ik naast mijn PS4 en Wii U ook maar een Xbox One aan ga schaffen. Er zijn toch wel aardig wat goede exclusives die uitgekomen zijn (en nog uitkomen) :)
Leuk verjaardagscadeautje, gefeliciteerd :P

• Spidersense
Halo Master Chief Collection anyone? *O*

Put that cookie down!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Nog ff een el cheapo versie vinden. Als het kan met hoesje :)

• Rossi46
Spidersense schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:57:
Hoe zit dat nou met die game? Zijn het puur geremasterde versies van al bestaande Halo games of zit er ook echt een nieuwe Halo game bij? :?

• mfneed
Spidersense schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:57:
_/-\o_

EDIT: Andere vraag, website xbox op zijn gat? :?

[ Voor 13% gewijzigd door mfneed op 05-11-2014 12:08 ]

• Spidersense
Rossi46 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:01:
[...]

Hoe zit dat nou met die game? Zijn het puur geremasterde versies van al bestaande Halo games of zit er ook echt een nieuwe Halo game bij? :?
Nope het is een Collectie van Halo: 1,2,3 en 4. Allemaal 1080P 60FPS en beta toegang tot Halo 5. Halo 2 krijgt de zelfde makeover als Halo 1 Anniversary. En naast dat komt er 1 grote Multiplayer met allemappen van alle halo's.

Put that cookie down!

• joey82
gister bij ons in de winkel ( bartsmit ) kwam er een moeder die vroeg ( echt op zn nederlands ) heeft u ook hallo???? ik zei..u bedoeld denk ik halo :)...zegt ze nee Hallo!!..nee mevrouw we hebben alleen halo,weet u zeker dat u dat niet bedoeld?..........werd ze boos ging ze weg :S

ontopic...........kun je de x1 controller ook opladen met een mini usb waar je ook je telefoon mee laad?
joey82 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:16:
ontopic...........kun je de x1 controller ook opladen met een mini usb waar je ook je telefoon mee laad?
Dat kan gewoon, je kan zelfs met de 'alternatieve' battery-packs (die niet via usb opgeladen kunnen worden) ook gewoon doorspelen als je hem aan willekeurige usb hangt.

• Spidersense
joey82 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:16:
gister bij ons in de winkel ( bartsmit ) kwam er een moeder die vroeg ( echt op zn nederlands ) heeft u ook hallo???? ik zei..u bedoeld denk ik halo :)...zegt ze nee Hallo!!..nee mevrouw we hebben alleen halo,weet u zeker dat u dat niet bedoeld?..........werd ze boos ging ze weg :S
Haha :P
Ja dat kan zeker, doe ik al sinds de meegeleverde batterijen op zijn 8)7

Put that cookie down!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Kun je in de Halo MCC makkelijk online co-op games vinden? Is het enige waar ik in geïnteresseerd zou zijn namelijk :)

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
DrParanoid schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:24:
Kun je in de Halo MCC makkelijk online co-op games vinden? Is het enige waar ik in geïnteresseerd zou zijn namelijk :)
Waarom zou dat moeilijk gaan? De game is natuurlijk nog niet uit, maar ik denk dat de game wel vlotjes 500k-1mil gaat verkopen

• Ninjetsu NL
Rossi46 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:01:
[...]

Remasters van Halo 1 en 2! En natuurlijk ook alle mappacks, Halo Nightfall, beta voor Halo 5, Halo 2, zei ik al Halo 2? >:)

Ben wel benieuwd of ze superjumps en dergelijke er ook in hebben laten zitten? :/

• LOTG
Alleen jammer dat ODST/Reach er niet bij zit, dat maakte de collectie toch wel compleet (ook al is het de MASTER CHIEF collection, maar Nightfall draait er ook niet om volgens mij).

• mfneed
LOTG schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:56:
Alleen jammer dat ODST er niet bij zit, dat maakte de collectie toch wel compleet (ook al is het de MASTER CHIEF collection, maar Nightfall draait er ook niet om volgens mij).
en Halo Reach, vond ik naast Halo 2 ook een van de betere!!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:54

v8power67

Psn: Mausosaurus

Er is al een digital foundry over de halo mcc.
halo 1 draait wel 60fps maar schokt nogal in cutscenes. Tijdens gameplay niet zo vaak.
Halo 2 draait 1328x1080 met upscale ivm 2 engines draaiend. En schokte ook in cutscenes omdat ze eigenlijk 30fps waren.
Halo 3 is true 1080p 60fps met soms een dip en ziet er goed uit.
Halo 4 ook true 1080p en 60fps met soms dips.

http://www.eurogamer.net/...e-master-chief-collection

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Spidersense
Ninjetsu NL schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:46:
[...]

Remasters van Halo 1 en 2! En natuurlijk ook alle mappacks, Halo Nightfall, beta voor Halo 5, Halo 2, zei ik al Halo 2? >:)

Ben wel benieuwd of ze superjumps en dergelijke er ook in hebben laten zitten? :/
Jep zit er in my friend *O*

Put that cookie down!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Heb zojuist deze usb hub besteld. Die kan je in de linker-poort steken en heb je 4 front poorten.
http://www.allekabels.nl/...-one-usb-hub-4-poort.html

En ipv: http://www.digitalgamesprices.com/xboxoneDlcs.php
gebruik ik bij voorkeur: http://xbox-store-checker.com/en/home

iRacing Profiel

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:49

BM

Moderator Spielerij
Ik heb net wat PS4/X1 posts weggehaald. Wil niet het risico lopen dat het hier weer fout gaat :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Ninjetsu NL
Woop! Heb je daar een bron voor? >:)

• Spidersense

Put that cookie down!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:54

v8power67

Psn: Mausosaurus

BM schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:08:
Ik heb net wat PS4/X1 posts weggehaald. Wil niet het risico lopen dat het hier weer fout gaat :)
Staan er nog wat op pagina 279 ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• iantje31
Wie heeft ook problemen met Xbox live op dit moment? Bij mij ligt het eruit

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Verwijderd

iantje31 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:36:
Yes, krijg steeds een foutmelding.

• Ninjetsu NL
Woop.... superjumpen, butterflyen, nadejumpen, met de Wraith uit t level geramd worden *O*

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

Volgens MS zelf is alles up and running ?

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• mfneed
Vanmorgen waren er ook al wat problemen hier en daar op de site van xbox...

• iantje31
Dat is net het rare ja. Maar MN Xbox geeft als ik test toch aan: Je verbinding is prima, Xbox live niet

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Oke dat zou ik nou jammer vinden aangezien CoD vanmorgen binnen is gekomen en ik zo vrij ben.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Pagina: 1 ... 70 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!