Betrokken services:
Aanmelden bij Xbox Live

Staat er nu blijkbaar wel bij.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Kom er ook niet meer in. Beetje jammer. Forza 5 zegt ook meteen dat m'n savegame niet beschikbaar is... :/

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-11 18:37
Ligt eruit, lekker dan zo met de nieuwe COD....

Ja lekker handig zo'n cloud voor je savegames...

[ Voor 36% gewijzigd door wimpie007 op 05-11-2014 16:23 ]

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11 17:34
Ik vind het opmerkelijk dat we, wanneer we geen Xbox 360 meer hebben, simpelweg niet het Xbox account/gamertag kunnen migreren naar een ander microsoft account. Op de 360 zit een migrate functie, maar op de One is dezer er (nog) niet. Kennelijk is er ook geen mogelijkheid om dit online voor elkaar te krijgen en is het ook zo dat de Xbox support dit ook niet voor je kan regelen... Het enige wat ze kunnen doen is samen met jou een alias aan je xbox account/ID toevoegen.

Ik heb namelijk een heel erg oud @live.nl mailadres wat ik eigenlijk alleen nog maar gebruik voor mijn Xbox account en ik heb een 'nieuw' eigen e-mailadres wat in gebruik is als microsoft account waar al mijn andere microsoft services aan hangen. Ik wil daarom mijn Xbox gamertag daarheen migreren zodat ik dat oude emailadres eindelijk compleet kan verwijderen, dan hoef ik het ook niet leven te blijven houden door daar mail op te blijven of om de zoveel tijd in te loggen. Ik heb dan ook wanneer ik mijn One aanzet toegang tot mijn OneDrive die ik met mijn nieuwe microsoft account in gebruik heb.

Ik ben bang dat dit pas volgend jaar mogelijk gemaakt gaat worden.....

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-11 23:00

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

erik_s schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:33:
Dat zou een oorzaak kunnen zijn maar een firmware update binnenhalen duurt ook veel te lang.

de laatste firmware (beta) duurde meer dan een half uur en dan alleen het downloaden niet het installeren dat kwan daarna pas.
Bij mij ook. Gisteren 247MB in meer dan een half uur. Dat gaat overigens bij elke update zo bij mij. Poorten staan allemaal netjes geforward zoals eerder beschreven hier in dit topic. Toch kom ik denk ik niet boven de 100kB/s uit als ik het zo even snel bekijk.

AC Unity heb ik voor de grap vorige week eens verwijderd en opnieuw gedownload. Soms gaat dat erg snel soms ook langzaam. Ik zit op een 90mbit Ziggo lijntje....

XBL: MRE Inc

• Mu.siQ

Mu.siQ

Vraagje: wordt alles wat ik nu speel niet opgeslagen??? Als ik een 'app' (Forza 5) nu offline doe

[ Voor 27% gewijzigd door Mu.siQ op 05-11-2014 16:52 ]

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-11 13:57
Mu.siQ schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:51:
Vraagje: wordt alles wat ik nu speel niet opgeslagen??? Als ik een 'app' (Forza 5) nu offline doe
ik denk dat je de melding krijgt als het weer werkt dat je lokale save game actueler is dan die in de cloud. Naar mijn weten vraagt hij dan welke de juiste is. (zo werkt dit in iedergeval wel als je op andermans xbox gamed)

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 22:09
Ah ik dacht al dat het aan mijn net werk lag, ligt het dus aan Xbox live.
45 minuten geleden begon het gedonder, ik zat in Call of Duty en het haperde aan alle kanten. Voorheen heel vloeiend en daarna niks meer. En nu kan ik net zoals meerdere hier ook niet meer inloggen en het spel niet eens opstarten als multiplayer.

Hopelijk fixen ze het snel.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 15:03
epamel schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:10:
Ah ik dacht al dat het aan mijn net werk lag, ligt het dus aan Xbox live.
45 minuten geleden begon het gedonder [...]
Oh, bliksem dus ingeslagen :+

• epamel
LOTG schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:12:
[...]

Oh, bliksem dus ingeslagen :+
Haha de leukste hierzo hoor ;)
Altijd pech hierzo. :P

• Mu.siQ

Mu.siQ

Nja heb wel ip en dergelijke van xbox dus gaan we zo maar wat poorten open zetten. Normaal gun ik mezelf die tijd niet omdat ik aan het gamen ben. Lol

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-11 00:36
Ik kan ook niet op xbox live, er zal wel een probleempje bij microsoft zitten want ik lees meer over problemen op dit moment op diverse sites/fora

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Net een gloednieuwe Xbox One gekocht. Kan ik dat ding niet eens gebruiken omdat de (bijzonder matige) services van Microsoft weereens down zijn.

Ik zit serieus te twijfelen om dat ding terug te brengen naar de winkel......

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
xelfer schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:26:
Net een gloednieuwe Xbox One gekocht. Kan ik dat ding niet eens gebruiken omdat de (bijzonder matige) services van Microsoft weereens down zijn.

Be my guest!

https://www.youtube.com/@droommotor

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:33

Je koopt een XBox One en vervolgens ga je lopen trollen. Vraag me af of je er wel een gekocht heb.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• epamel

Zou maar even wachten ermee, vanavond doet ie het vast en zeker wel weer,
Ik heb ook een PS4 en daar zijn laatste tijd wat vaker problemen mee. Enkel op dit moment niet ;) haha
8)

Nou heeft Xbox Live ook zo wel eens een keer een downtime, maar dat is nooit lang, hoogstens een uur (PSN ligt er bij de normale onderhoud vaak al meerdere uren uit).

Kan me niet voorstellen dat dit binnen een uur niet gefixed is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Martinspire schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:30:
[...]

Nou heeft Xbox Live ook zo wel eens een keer een downtime, maar dat is nooit lang, hoogstens een uur (PSN ligt er bij de normale onderhoud vaak al meerdere uren uit).

Kan me niet voorstellen dat dit binnen een uur niet gefixed is.
Niet om PS vs Xbox te starten, maar bij PS is het niet alleen bij onderhoud, maar ook bij een grote systeem update. Zoals bij de 2.0 update.

• xelfer
  • Niet online
Was ik maar aan het trollen. Ik ben serieus net een half uurtje thuis met een gloednieuwe Xbox One en de Xbox begint met het falen tijdens een systeem update.

http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-statu

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:33
xelfer schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:32:
Was ik maar aan het trollen. Ik ben serieus net een half uurtje thuis met een gloednieuwe Xbox One en de Xbox begint met het falen tijdens een systeem update.

Koop dan maar een Wii U want ook met een PS4 ga je geen plezier beleven als je dit al teveel vindt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• xelfer
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:33:
[...]

Koop dan maar een Wii U want ook met een PS4 ga je geen plezier beleven als je dit al teveel vindt.
Ik heb al een Wii U en PS4. Overigens boeit online gamen mij weinig, maar ik vind het tergend als ik mijn console niet eens aan kan zetten en het schijfje van mijn net gekochte single player game niet eens kan draaien....

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:32
xelfer schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:32:

Dat kan best zijn, maar je als meteen begint met weereens en bijzonder matig vind ik dat je nogal overdrijft, zeker gezien de stabiliteit van XBL, de concurrent beginnen we maar niet eens over.

Ontopic:

Mooie lijst aan toevoegingen hebben we dit jaar gekregen:

http://news.xbox.com/2014...d-in-xbox-ones-first-year

• xelfer
  • Niet online
Principieel gezien vind ik het gewoon bijzonder vervelend dat ik het hele apparaat niet kan gebruiken als die service down is.
Nog niet 100% :)
We’re aware that some of you are unable to sign in to Xbox Live, but we’d like to assure you that we’re doing all that we can to straighten things out. Your patience is appreciated during this process, Xbox members! Feel free to check back in half an hour for an update.

Wel grappig dat het precies de dag is dat ze beginnen met die $50 korting op de sets :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• xelfer
  • Niet online
Ik kan nog steeds geen systeemupdate draaien (en mijn console dus niet gebruiken)....
xelfer schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:52:
Ik kan nog steeds geen systeemupdate draaien (en mijn console dus niet gebruiken)....
Gewoon ff geduld hebben, Je kan heel veel van MS vinden, maar een netwerk in de lucht houden kunnen ze als de beste....... Lees dus, de collega console bouwers kunnen op dit gebied alleen maar in de schaduw van MS staan..... Probeer het met een uurtje nog maar eens...

Cogitationis poenam nemo patitur

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 18:37:
[...]

Het was maar gein.

Beide consoles zijn goed tot uitstekend.
Ze kennen beide ook af en toe problemen.

Gelukkig worden die problemen snel opgelost.
Dat begrijp en doe ik ook niet moelijk over :+

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-11 08:14

Bozznl

GT: The Bozzz88

Arghhh, net nu ik cod advanced warfare wil installeren krijg ik hele tijd fout: 0x87de0012 tijdens installatie bij ong 25%. Hoop dat dit ook komt door de beperkte service op het moment.

[ Voor 9% gewijzigd door Bozznl op 05-11-2014 18:49 ]

GT: The Bozzz88

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-11 14:52
0x87dd0003 - geen individueel probleem veronderstel ik :-)

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Zitten die gekken van de hagedissen squad er weer achter? :o

• Mu.siQ

Mu.siQ

Nou ik kom er in ieder geval nog steeds niet op haha. Beetje jammer. Duurt normaal toch niet zo lang. Zou mooi zijn als die het zo weer doet, dan kan ik tenminste morgen buitenshuis the crew beta naar binnen laten lopen :O Heb m standaard gewoon op uit staan ipv standby...

Dat preview programma...halen mensen daar nou echt leuke voordelen mee uit of....?

• Deepeej
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-11 22:37
Wel vervelend dat ik nou geen spel kan spelen niet eens offline....Maargoed het gebeurd inderdaad niet vaak maar het maakt het er niet minder vervelend om.

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Voor de mensen (zoals ik) die niet kunnen wachten tot dinsdag.

YouTube: Remaking the Legend - Halo 2: Anniversary

https://www.youtube.com/@droommotor

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-11 10:45
Deepeej schreef op woensdag 05 november 2014 @ 19:37:
Wel vervelend dat ik nou geen spel kan spelen niet eens offline....Maargoed het gebeurd inderdaad niet vaak maar het maakt het er niet minder vervelend om.
als je x1 nou s disconnect van internet ( kabel er uit ) de x1 weer aan doet kun je dan nogsteeds niet offline gamen?

mn buurman doet elke keer als hij de x1 uit doet zn internet kabel er uit..hij kan nu gewoon offline gamen :)

• Deepeej
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-11 22:37
Dus alsik WIFI uitzet zou ik offline gewoon kunnen gamen? Tnx voor de tip ik ga het zo is proberen.

• joey82
Deepeej schreef op woensdag 05 november 2014 @ 19:43:
Dus alsik WIFI uitzet zou ik offline gewoon kunnen gamen? Tnx voor de tip ik ga het zo is proberen.
dat weet ik niet maar mn buurman doet dit altijd,hij is nogal ehm bang dat ie niet kan gamen wanneer hij dat wil

• verbekewouter
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:36
hier doet hij het opnieuw. xbox werkt weer alsof er niets aan de hand is :)

• kafje45
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-11 15:49
Werkt hier ook weer!

• xelfer
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 18:15:
[...]

Je had ook beter voor de PS4 kunnen kiezen.

:+
Heb al een aardige tijd een PS4 (en een Wii U zelfs al nog langer). Heb overigens nog nooit problemen gehad met die consoles (omdat ik vrij weinig online games speel) en ik ga er vanuit dat ik ook geen problemen zal krijgen met de Xbox zodra de problemen opgelost zijn :9

• Mu.siQ

Mu.siQ

Alles werkzaam en inmiddels m'n router ingesteld. Nat open! En Forza 5 voortgang niet verloren, hoera!

xelfer schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:07:
[...]

Heb al een aardige tijd een PS4 (en een Wii U zelfs al nog langer). Heb overigens nog nooit problemen gehad met die consoles (omdat ik vrij weinig online games speel) en ik ga er vanuit dat ik ook geen problemen zal krijgen met de Xbox zodra de problemen opgelost zijn :9
Mocht je voor de preview update interesse hebben, reken wel op regelmatig updates ;)

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-10 21:02
Just awesome!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:54

v8power67

Psn: Mausosaurus

uchiha tijntje schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:16:
[...]

Verkoop je X1 gewoon en maak er iemand anders blij mee, want je doet je zelf er volgens mij nu geen plezier mee.

[...]

En volgens mij heb je al lang aangegeven Horizon 2 teleurstellend te vinden, dus verkopen die console!
Nee speel fifa 15 nog al vaak. En als ik die zat ben of ps4 of horizon 2. En om nou fifa 15 ook nog op ps4 te kopen is mij iets teveel van goede. En er zullen vast exclusives aankomen die ik wil hebben.

Maar zal nog eens een vraag die ik dagen geleden gevraagd heb maar geen andwoord opmkreeg stellen.
Heb met fifa 15 nogal last van extreem trage menus. Soms zo erg dat ik op de guide knop klik om te kijken of de console freezed. Wat dan niet het geval is maar het laden is soms echt tragisch. Nou heb ik fifa 14 op de ps4 en die lade altijd super snel. Nu snap ik zijn 2 verschill3nde spellen en consoles. Maar hebben meer mensen dit ??
En zijn er mensen die merkbaar laad tijd verschillen hebben gemerkt met een usb 3.0 hdd ??
Heb namelijk het idee dat de hdd in mijn x1 niet lekker is. Dus wil een externe eraan hangen en kijken of ik gelijk heb. In horizon 2 heb ik ook veel popin en soms hele gebieden die voor mijn ogen laden. En aangezien ik niemand daar over hoor lijkt het me dat mn hdd niet fris is.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:28

nFo

Mijn nieuwe Xbox One: 8)
Wel weer even wennen aan de interface, mis nog wat opties ten opzichte van de 360 volgens mij.
Maar zal is even verder in de opties duiken.
Alleen apart dat de voeding meer geluid maakt dan de console zelf, maar is nog altijd minder dan mijn 360.
Zal is even voeding adapter kopen, misschien dat het helpt, iemand geprobeerd ?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qhrzhOIqI3tnKzX4LlpJIqO9/full.jpg

Ba dum tsss

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
v8power67 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:48:
[...]

Nee speel fifa 15 nog al vaak. En als ik die zat ben of ps4 of horizon 2. En om nou fifa 15 ook nog op ps4 te kopen is mij iets teveel van goede. En er zullen vast exclusives aankomen die ik wil hebben.

Maar zal nog eens een vraag die ik dagen geleden gevraagd heb maar geen andwoord opmkreeg stellen.
Heb met fifa 15 nogal last van extreem trage menus. Soms zo erg dat ik op de guide knop klik om te kijken of de console freezed. Wat dan niet het geval is maar het laden is soms echt tragisch. Nou heb ik fifa 14 op de ps4 en die lade altijd super snel. Nu snap ik zijn 2 verschill3nde spellen en consoles. Maar hebben meer mensen dit ??
En zijn er mensen die merkbaar laad tijd verschillen hebben gemerkt met een usb 3.0 hdd ??
Heb namelijk het idee dat de hdd in mijn x1 niet lekker is. Dus wil een externe eraan hangen en kijken of ik gelijk heb. In horizon 2 heb ik ook veel popin en soms hele gebieden die voor mijn ogen laden. En aangezien ik niemand daar over hoor lijkt het me dat mn hdd niet fris is.
Heb je die trage menu's in career mode? Ik heb dat ook soms, totaal niet altijd... Weet niet waarom dit het geval is, of ja ik weet het eigenlijk wel. Voor een of andere reden doet hij super lang om te tables en fixtures te laden van je careire. Soms dat ik naar player stats ga, en als ik dan terug ga, zie ik dat elke knop al ingevuld is, behalve daar waar tables en fixtures staan, daar laadt hij dan nog, en je kan niets doen zolang die niet geladen zijn. Ik had dat in mijn tweede seizoen bij PSV heel erg, speelde toen beker, eredivisie en europees. Maar nu bij Everton had ik het niet, speelde ik geen Europees. Kan misschien daar mee te maken hebben...

• v8power67

v8power67

X-Fighter schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:52:
[...]

Heb je die trage menu's in career mode? Ik heb dat ook soms, totaal niet altijd... Weet niet waarom dit het geval is, of ja ik weet het eigenlijk wel. Voor een of andere reden doet hij super lang om te tables en fixtures te laden van je careire. Soms dat ik naar player stats ga, en als ik dan terug ga, zie ik dat elke knop al ingevuld is, behalve daar waar tables en fixtures staan, daar laadt hij dan nog, en je kan niets doen zolang die niet geladen zijn. Ik had dat in mijn tweede seizoen bij PSV heel erg, speelde toen beker, eredivisie en europees. Maar nu bij Everton had ik het niet, speelde ik geen Europees. Kan misschien daar mee te maken hebben...
Carierre idd.
Apart dan dat het hoort. Want had er hellemaal 0 last van met fifa 14 op ps4. Had het vroeger ook altijd op de x360.
Hopen dat ze het patchen want het is soms wel heel erg irritant.

• X-Fighter
v8power67 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:55:
[...]

Carierre idd.
Apart dan dat het hoort. Want had er hellemaal 0 last van met fifa 14 op ps4. Had het vroeger ook altijd op de x360.
Hopen dat ze het patchen want het is soms wel heel erg irritant.
Had het alvast niet bij FIFA 14 op Xbox One, dus het is wel iets typisch voor FIFA 15 nu

• v8power67

v8power67

X-Fighter schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:00:
[...]

Had het alvast niet bij FIFA 14 op Xbox One, dus het is wel iets typisch voor FIFA 15 nu
Okee verklaart genoeg licht aan fifa...
zonde want soms heb ik vtv al geen zin door die laadtijden.
Zal wel keer een mooie externe hdd halen en hopen dat het verbetert. Zo niet heb ik mooie hdd staan :p

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-11 10:09
Ik heb ook trage/schokkerige menu's in Fifa 15 inderdaad. Daar kan ik me dan wel weer dood aan ergeren. Het is totaal onnodig op zulke krachtige machines en het haalt de mooie "nest-gen" beleving op dat moment fors naar beneden.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• v8power67

v8power67

Rossi46 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:02:
Ik heb ook trage/schokkerige menu's in Fifa 15 inderdaad. Daar kan ik me dan wel weer dood aan ergeren. Het is totaal onnodig op zulke krachtige machines en het haalt de mooie "nest-gen" beleving op dat moment fors naar beneden.
Ja pcies zoals ik het ook ervaar. Bizar dat ea dit zo levert....
Laten we eerlijk wezen verschil tussen 14 en 15 is niet erg groot. Maar dat dit dan kan gebeuren is wel bizar.

• X-Fighter
v8power67 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:04:
[...]

Ja pcies zoals ik het ook ervaar. Bizar dat ea dit zo levert....
Laten we eerlijk wezen verschil tussen 14 en 15 is niet erg groot. Maar dat dit dan kan gebeuren is wel bizar.
Daar zit gewoon iets achterin fout, want uiteindelijk is het gewoon data laden, deze data zijn kb's groot, dit kan niet lang duren. Ze doen gewoon iets dom, fout. Dezelfde reden dat als je naar de tabellen gaat kijken, dat als je naar een andere competitie wilt kijken, dat het soms lang duurt voor te laden. Die hebben gewoon iets fout geprogrammeerd, en moeten dat inderdaad eens rap patchen, alhoewel ik niet denk dat ze dit gaan doen.
Misschien een idee om Fifa (en andere games die je vaak doet) gewoon op interne HD te laten staan? En games die je misschien nog wel eens in de toekomst wil spelen, gewoon vanaf externe HD doet? Zo heb ik het nu ook gedaan namelijk en heb met de carriere van Fifa geen last van trage stuff.

Waar Fifa wel vaag doet is als je bij de Carriere gaat simuleren naar de volgende wedstrijd, maar je ziet gewoon dat ie bezig is. Duurt alleen wel lang
offtopic:
En ja je mag best kritiek uiten, maar alleen kritiek en verder niets toevoegen is ook vrij nutteloos. Net als dat Phusebox ook beter een andere hobbie kan zoeken

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 05-11-2014 23:38 ]

• joey82
nFo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:49:

apart dat de voeding meer geluid maakt dan de console zelf, maar is nog altijd minder dan mijn 360.
Zal is even voeding adapter kopen, misschien dat het helpt, iemand geprobeerd ?

[afbeelding]

Ba dum tsss
is dit normaal/bij meer mensen zo of kom je in aanmerking voor een andere voeding? :)

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-10 18:59
joey82 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 00:10:
[...]

is dit normaal/bij meer mensen zo of kom je in aanmerking voor een andere voeding? :)
Mijn voeding ga ik opsturen omdat dat ding ratelt en mijn xbox fluisterstil is... dus wanneer je met support chat zal je waarschijnlijk wel in aanmerking komen voor een andere :)

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-11 23:10
Same here.

Ik heb contact opgenomen met de support en binnen 1 week had ik een nieuwe. (Moest mijn eigen natuurlijk wel opsturen)
Ninjetsu NL schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:09:
[...]

Mijn voeding ga ik opsturen omdat dat ding ratelt en mijn xbox fluisterstil is... dus wanneer je met support chat zal je waarschijnlijk wel in aanmerking komen voor een andere :)
Bij mij is het nog steeds precies andersom, Xbox blijft een fan-aanloop geluid geven, terwijl m'n voeding compleet stil is. Moet nog steeds eens de tijd nemen dat ding uit elkaar te schroeven :P

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 06-11-2014 09:57 ]

• Ninjetsu NL
Xepos schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:54:
Same here.

Ik heb contact opgenomen met de support en binnen 1 week had ik een nieuwe. (Moest mijn eigen natuurlijk wel opsturen)
Had je een nieuwe binnen 1 week dat je je eigen had opgestuurd? :D

• Xepos
Jup. UPS kwam mijn oude halen dag erna hadden ze het ontvangen. Zelfde dag mailtje gekregen dat ze de vervanging hebben opgestuurd. Weekend viel er net tussen maar de week erna had ik het binnen.

• Mu.siQ

Mu.siQ

The Crew beta code binnen en geclaimed. M'n xbone staat in standby thuis als het goed is. Hoe kan ik de game nou laten downloaden naar de xbone? Of dit controleren? Of zien dat de game daadwerkelijk geclaimed is op mijn account?

[ Voor 16% gewijzigd door Mu.siQ op 06-11-2014 10:54 ]

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Mu.siQ schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:53:
The Crew beta code binnen en geclaimed. M'n xbone staat in standby thuis als het goed is. Hoe kan ik de game nou laten downloaden naar de xbone? Of dit controleren? Of zien dat de game daadwerkelijk geclaimed is op mijn account?
Als je xbox op standby instant on staat begint hij vanzelf met downloaden. Je kan dit volgens mij nergens controleren hoe ver hij is.

Ik heb ook de Crew code binnen. Er stond in het mailtje dat ik een PS4 code had ontvangen, maar vond het al vreemd, omdat ik 1. geen code voor ps4 had aangevraagd en 2. de code totaal niet op een ps4 code leek. Dus gewoon rustig op de xbox redeemed :). Ben benieuwd of er wat is veranderd tov de alpha of beta die ik een paar maanden terug had gedaan op de pc. Ik vond er toen niet zo heel veel aan.

[ Voor 8% gewijzigd door Kartale op 06-11-2014 11:03 ]

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-11 17:28
Ik kreeg paar dagen terug mail dat ik geselecteerd was voor The Crew beta, maar daarna niks meer gehoord.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• joey82
terug naar de winkel met een ratelende powerbrick heeft niet veel nut denk ik of wel? ze hebben die dingen immers niet op voorraad......

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Phusebox schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:05:
Ik kreeg paar dagen terug mail dat ik geselecteerd was voor The Crew beta, maar daarna niks meer gehoord.
Ik heb een mail gekregen van Ubisoft dat vandaag de Beta begint en ze mij heel veel plezier wensen.. Best een aardige mail. Misschien dat ik tijd ga vinden om het te proberen..... Vorige keer is dat ook mislukt.

Gamertag: YazNL

• Ninjetsu NL
joey82 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:34:
terug naar de winkel met een ratelende powerbrick heeft niet veel nut denk ik of wel? ze hebben die dingen immers niet op voorraad......
Dan sturen ze alles op...! 8)7 Je kan wel een nieuwe kopen wanneer je hem sneller van support wilt hebben... kost je 45 euro :/

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:23

Winkiller

De Mopperpot

Phusebox schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:05:
Ik ook en heb ook nog niets gehoord, komt vast goed...beetje geduld is soms op zijn plaats. :+

• joey82
Ninjetsu NL schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:01:
[...]

Dan sturen ze alles op...! 8)7 Je kan wel een nieuwe kopen wanneer je hem sneller van support wilt hebben... kost je 45 euro :/
haha..ja dat zou wat zijn,,alles opsturen voor alleen een ratelende powerbrick :P

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:28

nFo

Ninjetsu NL schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:01:
[...]

Ik bestel wel een adapter, want de Xbox one verbruikt minder dan de Xbox 360 zo te zien.
Is even proberen of dat helpt.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7ba2raYcAOCN3nWdg6YF0uvE/full.jpg

• indy911
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11 18:45
2 betacodes voor The Crew

XPTVK-7926J-CHCV7-HYMJP-32TTZ
J2W6H-7XCT7-VQJ4M-KT3CY-7C46Z

• Xepos
Dankjewel ik heb J2W6H-7XCT7-VQJ4M-KT3CY-7C46Z gebruikt.

• youssef18
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-10 13:12
thnx ik heb XPTVK-7926J-CHCV7-HYMJP-32TTZ gebruikt

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:49

BM

Moderator Spielerij
Mochten er meer mensen zijn die codes over hebben, daar hebben we een apart topic voor :)
Geef hier je game vouchers weg!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• v8power67

v8power67

Martinspire schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:37:
Misschien een idee om Fifa (en andere games die je vaak doet) gewoon op interne HD te laten staan? En games die je misschien nog wel eens in de toekomst wil spelen, gewoon vanaf externe HD doet? Zo heb ik het nu ook gedaan namelijk en heb met de carriere van Fifa geen last van trage stuff.

Waar Fifa wel vaag doet is als je bij de Carriere gaat simuleren naar de volgende wedstrijd, maar je ziet gewoon dat ie bezig is. Duurt alleen wel lang
offtopic:
En ja je mag best kritiek uiten, maar alleen kritiek en verder niets toevoegen is ook vrij nutteloos. Net als dat Phusebox ook beter een andere hobbie kan zoeken
Ik wou het juist andersom doen omdat ze zeggen dat een goeie externe usb hdd sneller is dan de interne hdd.
Fifa staat op het moment gewoon op de interne hdd, want heb nog geen nieuwe externe besteld.
Maar omdat ik in fifa tot in extreme er last van heb en met horizon 2 soms hele scenery delen zie laden voor mijn ogen denk ik dat een snelle externe een oplossing "kan" zijn.
Alleen nu nog een leuke snelle externe usb 3,0 vinden met ong 1tb en niet al te duur :P

• xelfer
  • Niet online
Ik had gisteren bij de aanschaf van mijn nieuwe Xbox One maar eens gekeken naar de schijfruimte. Dit lijkt me toch vrij snel een probleem worden....

Sunset Overdrive installatie is ~40 gb meen ik (mijne is nog niet helemaal klaar met downloaden/installeren vanwege de issues van gisteren).

Met alleen deze game heb ik nog 324gb over op de interne HDD.
Nu dan wachten op die mediahub, daar zat toch een HDD slot ook in?
xelfer schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:57:
Ik had gisteren bij de aanschaf van mijn nieuwe Xbox One maar eens gekeken naar de schijfruimte. Dit lijkt me toch vrij snel een probleem worden....

Sunset Overdrive installatie is ~40 gb meen ik (mijne is nog niet helemaal klaar met downloaden/installeren vanwege de issues van gisteren).

Met alleen deze game heb ik nog 324gb over op de interne HDD.
Jup, ik zit al tijdje aan de max, of een externe HDD nemen of wat keuzes voor games maken.

Destiny en BF4 eraf, scheelde al goeie 90GB. Lang niet elke game is zo enorm groot, maar op termijn is het keuzes maken.

Gewoon een USB 3.0 / 7200rpm schijf aan je Xbox hangen, wordt hij sneller van en heb je in 500GB, 1Tb of 2Tb of zelfs groter....

v8power67 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:55:
[...]

Ik wou het juist andersom doen omdat ze zeggen dat een goeie externe usb hdd sneller is dan de interne hdd.
Fifa staat op het moment gewoon op de interne hdd, want heb nog geen nieuwe externe besteld.
Maar omdat ik in fifa tot in extreme er last van heb en met horizon 2 soms hele scenery delen zie laden voor mijn ogen denk ik dat een snelle externe een oplossing "kan" zijn.
Alleen nu nog een leuke snelle externe usb 3,0 vinden met ong 1tb en niet al te duur :P
Dat heb ik met zowel de interne als externe hd dus niet. Misschien toch gewoon stuk? Of dat ie te warm is?

Vond toevallig nieuws over die Mediahub:
-when you install a HDD, it blocks the air vents on the side.

-there is a spot on the back of the unit to add a power supply to ensure the USB hub was sufficiently powered. The fact that this was not included and was a $40 item was a show stopper.

-there is a HDD green indicator light on the front of the unit that flashes when the external drive is being read, if it is visible in your setup it is very ugly and annoying.

-it made the console look un-symetrical and lopsided.

HDD gedeelte is beetje jammer, nu maar wat anders bedenken :( Xbox heeft maar 3 USB, 1 voor m'n stuur, 1 voor controller kabel en 1 voor USB-stick, zou ik de usb-stick moeten opofferen (wat nu wel kan, gezien networkplay aardig werkt).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 06-11-2014 14:01 ]

• v8power67

v8power67

Martinspire schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:55:
[...]

Dat heb ik met zowel de interne als externe hd dus niet. Misschien toch gewoon stuk? Of dat ie te warm is?
Ja geen idee is al sinds dag 1. Heb ook geen last meer van squeelen maar hoor wel soort tikjes uit de kast komen. Zit geen disc in dus is het ook niet.
Misschien een beschadigde hdd ofzo. Zal eens een externe erop mikken en daarvanaf spelen.

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-11 17:30
Net een 50$ Gift card gekocht in de veronderstelling dat ik hiermee EA Access kon kopen, kan dat alleen met CC.... :( Nu maar een game kopen dan, maar wees gewaarschuwd als je EA Access wil kopen en niet over een CC beschikt.

• xelfer
  • Niet online
Bullet NL schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:49:
Gewoon een USB 3.0 / 7200rpm schijf aan je Xbox hangen, wordt hij sneller van en heb je in 500GB, 1Tb of 2Tb of zelfs groter....
Dat zou idd een oplossing zijn, maar toch is het niet prettig dat je vrij snel al naar externe oplossingen moet zoeken. Dat maakt de aanschaf van een console al vrij snel 100 euro meer dan origineel beraamd.

Ik ga mijn Xbox One wel alleen voor de Xbox exclusive titles gebruiken en de PS4 voor de games die op beide platformen beschikbaar zijn. Maarja, de HDD van een PS4 is ook maar 500gb.....

"Your 500 GB Xbox One hard drive might fill up faster than you think. This is because your Xbox One's 500 GB hard drive can only technically store only 362GB of content. This is because the Xbox One reserves the remaining space for its OS and other unknown functions."

[ Voor 17% gewijzigd door xelfer op 06-11-2014 15:59 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:49

BM

Moderator Spielerij
Wat is er mis mee om 'oudere' games gewoon te verwijderen van je HD? :) Ik weet niet hoeveel games jullie door elkaar spelen, maar dat is bij mij over het algemeen echt zeer beperkt. Mocht er een leuke update of DLC voor een oudere game uitkomen is die gewoon weer te downloaden.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

xelfer schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:09:
[...]

Dat zou idd een oplossing zijn, maar toch is het niet prettig dat je vrij snel al naar externe oplossingen moet zoeken. Dat maakt de aanschaf van een console al vrij snel 100 euro meer dan origineel beraamd.

Ik ga mijn Xbox One wel alleen voor de Xbox exclusive titles gebruiken en de PS4 voor de games die op beide platformen beschikbaar zijn. Maarja, de HDD van een PS4 is ook maar 500gb.....
Je kan er best wat games op kwijt hoor, zoveel exclusives gaan er in korte tijd niet uitkomen, dat je binnen een jaar al aan de max zit.

Ik heb al mijn 'populaire' games op de console staan en nu dacht 87GB nog vrij.

• Yaz
xelfer schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:09:
[...]

Plus dat de enige mogelijkheid is om de schijf te vervangen. Bij de X1 kan je gewoon 2 schijven extra eraan klikken. Zonder schroeven en opnieuw installeren van je OS en het opnieuw downloaden van alle content.

En als je alleen maar de exclusives wil voor de X1 dan is die 500g voor de komende 4 jaar echt wel genoeg.. En daarna kan je wel opschonen.

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
SinergyX schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:58:
Jup, ik zit al tijdje aan de max, of een externe HDD nemen of wat keuzes voor games maken.

Destiny en BF4 eraf, scheelde al goeie 90GB. Lang niet elke game is zo enorm groot, maar op termijn is het keuzes maken.
Destiny toch al wel weer weg ja? ;)

Net The Crew beta gespeeld. Nog voor de eerste "echte" missie in Detroit was ik het zat. Had daarvoor een uurtje of 2 nog Horizon 2 gespeeld en zelfs die voelt veel realistischer aan qua rijgevoel. FM5 is dan uiteraard nog de overtreffende trap.

Nee sorry, bumperkartjes in the Crew gaat em voor mij niet worden.

XBO: Michaël#3318

Die game echt maar iets van 4 uur gespeeld, dat was slechte aankoop 2014.

• epamel
SinergyX schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:37:
Over welke game heb je het? Ik wilde net op het forum vragen hoe mensen Sunset Overdrive vinden op de Xbox One? Ik twijfel om het te kopen..

iemand?

• Yaz
epamel schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:56:
[...]

Over welke game heb je het? Ik wilde net op het forum vragen hoe mensen Sunset Overdrive vinden op de Xbox One? Ik twijfel om het te kopen..

iemand?
Ik vind SO een heel goed spel. Veel dan Destiny (het spel wat SinergyX bedoelde)

• epamel
Aha oke, had niet ver genoeg terug gelezen maar bedankt.
Wat vind je er zo goed aan? Is de besturing makkelijk?

• mfneed
  • Laatst online: 05-11 20:25
SinergyX schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:37:
Heb er iets langer mee gedaan. Alleen nadat al die glitches van die DLC locaties vrij kwamen ben ik eigenlijk vrij snel afgedwaald. Jammer want had er wel plezier in. Nu krijgen Tombraider/titanfall/horizon 2 vaak de voorkeur. Switch ook geregeld tussen die games, uurtje dit, deel campaign dat, bucketlist hier.

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Na tien minuutjes The Crew beta spelen was ik het al zat. In mijn beleving ziet het er niet uit, geluid klinkt nergens naar en speelt bovenal helemaal niet fijn. Als je een arcade racegame wilt spelen en geen zin hebt in FH2 (wat onbegrijpelijk zou zijn) kan je net zo goed NFS: Rivals doen.

iRacing Profiel

• xelfer
  • Niet online
mowa schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:17:
Na tien minuutjes The Crew beta spelen was ik het al zat. In mijn beleving ziet het er niet uit, geluid klinkt nergens naar en speelt bovenal helemaal niet fijn. Als je een arcade racegame wilt spelen en geen zin hebt in FH2 (wat onbegrijpelijk zou zijn) kan je net zo goed NFS: Rivals doen.
Ik heb The Crew nog niet kunnen spelen, maar het MMO aspect vind ik persoonlijk niet echt aanspreken. Vaak is MMO synoniem voor 'grinden'. Nu weet ik niet of dit in The Crew ook zo is, maar ik ga eerst maar eens naar Forza Horizon kijken....
The Crew blijft bij mij steeds hangen op het eerste laadscherm (na new game of continue)

Nu ik dit typ krijg ik de melding dat de servers niet beschikbaar zijn...

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:23:
The Crew blijft bij mij steeds hangen op het eerste laadscherm (na new game of continue)

Nu ik dit typ krijg ik de melding dat de servers niet beschikbaar zijn...
ADSL internet zeker? Connectie time-outs op de servers....

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gadsiedarrie zeg ik heb per ongeluk de 360 versie van de crew gekregen op mijn One. Ziet er niet uit :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Bullet NL schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:25:
[...]

ADSL internet zeker? Connectie time-outs op de servers....
Jij bent wel altijd meteen van de aannames he :p

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Yaz schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:57:
[...]

Ik vind SO een heel goed spel. Veel dan Destiny (het spel wat SinergyX bedoelde)
Sunset Overdrive is erg tof ja. Ben nu proberen de laatste chaos te halen (1625 chaos), maar ik krijg helaas met geen mogelijkheid 1625 chaos bij elkaar. Ik eindig altijd zo rond 1550 met soms een uitschieter naar 1600 :( Heb het inmiddels al wel 20 keer geprobeerd denk ik.

Excuus voor de dubbelpost.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-11-2014 21:35 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:39
Waar kan ik me inschrijven voor de bèta van de hd texture pack? :p ( the crew )

[ Voor 8% gewijzigd door schumi1986 op 06-11-2014 21:17 ]

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Wow the crew, ik dacht dat Destiny de tegenvaller van het jaar was (3-6 uurtjes gespeeld) maar heeft nu zeker een tegenstander erbij voor die titel.

[ Voor 9% gewijzigd door DrParanoid op 06-11-2014 21:28 ]

Pagina: 1 ... 71 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!