My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gisteren dan ook m'n xbox One in stand-by modus gezet ipv echt uit. Dit ivm de lange werkdag van vandaag. Vandaag online crew beta code ingevoerd in de veronderstelling dat deze dan vanzelf ging downloaden naar m'n xbone, zonder m aan te zetten. Helaas kon ik nergens online een bevestiging van aankoop / downloaden vinden.
Echter, ik kom thuis, is die keurig gedownload en klaar!
Alleen de vraag is, hoeveel meer stroom verbruikt de xbone in stand-by ipv echt uit...?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
En niemand heeft nog gezegd dat mijn Xbox One Call of Duty Edition geweldig is....
Wanneer komt die November update, wilde wat Demo's downloaden.
Maar dat gaat nu nog via bing.com, dat werkt niet echt goed.
Ik heb liever gewoon een lijst met alle games ect, komt met update zag ik.
[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 06-11-2014 22:51 ]
Jazeker !Bullet NL schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:25:
[...]
ADSL internet zeker? Connectie time-outs op de servers....
Qua snelheid volkomen ruk maar met 14ms ping hoor je mij niet klagen.
Ondertussen toch kunnen spelen, servers bleken weer eens plat te liggen (Watch Dogs anyone ?)
Vond FH2 al bagger maar The Crew is echt het afvoerputje in gamersland.
Aliassing all over the place, arcade gameplay en doodsaai.
Hoop dat Ori deze maand nog released word, zin in een leuke game.
Anders word het uitkijken naar Mortal Kombat X en natuurlijk The Witcher III, waarvan bevestigd is dat er 16 (JA 16 !!!) gratis (JA GRATIS !!!!!) DLC add-ons volgen na release !
Instant buy dus
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Bij de woorden Call of Duty gaan mijn nekharen al overeind staan....nFo schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:50:
[...]
[video]
En niemand heeft nog gezegd dat mijn Xbox One Call of Duty Edition geweldig is....![]()
CoD en BF zijn voor mij echt passe, zie dan liever een Titanfall console, tenminste een vooruitstrevende game ipv copy paste 2.0
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Gaaf ding hoor, absoluut!nFo schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:50:
[...]
[video]
En niemand heeft nog gezegd dat mijn Xbox One Call of Duty Edition geweldig is....![]()
Even wat anders, lukt het mensen nog om aankopen te doen in de HK store? Ik probeer (heel Hollands) D4 aan te schaffen middels Chrome+Hola (net zoals ik eerder gedaan heb bij Forza 5 DLC), maar ik krijg elke keer een foutmelding bij het betalen
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Maar ik dacht het welnFo schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:50:
[...]
[video]
Jammer alleen dat je er CoD bij krijgt
http://www.polygon.com/20...ollection-review-xbox-one
Gaat sowieso wel een leuke trip back down memory lane worden met 4 enorm coole games! Toch vind ik het wel jammer dat ze Reach en ODST er ook niet in gedaan hebben omdat die toch wel een extra inkijk in het universum geven en erg leuk waren om te spelen imo!
Het past nu al niet meer op de diskJaguar645 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:13:
Nog een paar dagen dan is de Halo:MCC ook beschikbaar. Eerste review ziet er goed uit!
Gaat sowieso wel een leuke trip back down memory lane worden met 4 enorm coole games! Toch vind ik het wel jammer dat ze Reach en ODST er ook niet in gedaan hebben omdat die toch wel een extra inkijk in het universum geven en erg leuk waren om te spelen imo!
Gamertag: YazNL
Dan kunnen ze Halo wars ook wel toevoegenJaguar645 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:13:
Nog een paar dagen dan is de Halo:MCC ook beschikbaar. Eerste review ziet er goed uit!
Die is niet super populair, maar hij werkt goed voor een RTS op console en ik vond hem erg leuk
Hij was ook erg leuk. Jammer genoeg was het verhaal erg los gekoppeld van de rest van de spellen. Geen raakvlakken met eerdere verhaallijnen.Ereaser schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:37:
[...]
Dan kunnen ze Halo wars ook wel toevoegen
Die is niet super populair, maar hij werkt goed voor een RTS op console en ik vond hem erg leuk
Jammer dat hier tot op heden nog geen vervolg op gegeven is.
Inderdaad, de achievements suggereerde dat wel als ik het goed herinner.Yaz schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:40:
[...]
Hij was ook erg leuk. Jammer genoeg was het verhaal erg los gekoppeld van de rest van de spellen. Geen raakvlakken met eerdere verhaallijnen.
WAAROM MOET ALLES HALVERWEGE NOVEMBER UITKOMEN!
EDIT: oh en dan vergeet ik Far Cry 4 nog.
[ Voor 7% gewijzigd door Willybubba op 07-11-2014 10:03 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Oef, lees hier ook dat spartan ops (waar ik niet zeker van was) ook komt als download!! nog een +1, heb die namelijk op de xbox 360 niet allemaal kunnen doenJaguar645 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:13:
Ik heb begrepen dat ze verder gaan met Spartan Ops in Halo 5. Waarom ze gestopt waren in H4 is mij niet helemaal duidelijk. Zal de effort niet meer waard geweest zijn wegens lage speelcijfers.mfreriks schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:37:
[...]
Oef, lees hier ook dat spartan ops (waar ik niet zeker van was) ook komt als download!! nog een +1, heb die namelijk op de xbox 360 niet allemaal kunnen doennu de volledige serie er door heen knallen incl. alle content, woeja! slapeloze nachten gok ik
Dinsdag is het dan zo ver, eindelijk weer terug bij mijn oude held in het groen.
Heb er een dag vrij voor genomen (vrij ernstig eigenlijk).
see you online!
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.
Same herepredacore schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:22:
Halo MCC is de reden dat ik toch voor de xbone heb gekozen vs. ps4.
Dinsdag is het dan zo ver, eindelijk weer terug bij mijn oude held in het groen.
Heb er een dag vrij voor genomen (vrij ernstig eigenlijk).
see you online!
Put that cookie down!
Heb zelf de laatste paar weken heel weinig tijd gehad. Hoop de komende periode weer eens wat lekkere lange sessies te kunnen spelen met wat nieuwe games. The Crew wordt het in ieder al niet aan de comments te zien haha.. Denk dan toch Farcry 4 (ook voor de vriendin) en GTA 5
[ Voor 55% gewijzigd door Chrosser op 07-11-2014 11:41 ]
Review exemplaren, of shops die te vroeg versturen...Chrosser schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:36:
Ik zie op twitch al mensen de halo MCC streamen? Is dit beta? of zijn ze gewoon de oude versies aan het streamen?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Is het mogelijk om die nog te deactiveren bijvoorbeeld? (lijkt me van niet eigenlijk, maar kan er vaag nog iets van herinneren bij de eerste aankondiging van de nieuwe consoles)
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.
Jammer joh. Dankzij de mekkerende internet community is dit een van de features die geschrapt is ter voordele van een disk oplossing. Rumor says dat Phil Spencer dit nog steeds een interessante feature vind. Niet dat hij er momenteel mee wat aan doet maar interessant is het wel. Net als family sharing trouwens, hoor je ook niets meer van.predacore schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:53:
Is er niet ooit nog gesproken over het doorverkopen van digitale games?
Is het mogelijk om die nog te deactiveren bijvoorbeeld? (lijkt me van niet eigenlijk, maar kan er vaag nog iets van herinneren bij de eerste aankondiging van de nieuwe consoles)
Nee, ze kijken wel uit. Alles wat doet terugdenken aan de rampzalige intro van de Xbox One, laten ze nu liever even rusten denk ik.Yaz schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:59:
[...]
Jammer joh. Dankzij de mekkerende internet community is dit een van de features die geschrapt is ter voordele van een disk oplossing. Rumor says dat Phil Spencer dit nog steeds een interessante feature vind. Niet dat hij er momenteel mee wat aan doet maar interessant is het wel. Net als family sharing trouwens, hoor je ook niets meer van.
Ik koop trouwens alles gewoon op schijf. Behalve GTA V, die houd ik toch wel, die komt digi. Mits ik die gunstig kan kopen. AC Unity bijvoorbeeld komt er ook gewoon op schijf bij mij.
Ach dat is de keerzijde van de munt geworden, zelf al jaren geleden bij neergelegd op de PC. Je zal iets selectiever moeten zijn met games-keuze, maar in de basis het is helaas niet anders meer.predacore schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:53:
Is er niet ooit nog gesproken over het doorverkopen van digitale games?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ach, die 25 euro die je voor een AAA titel nog krijgt na een paar maanden hebben we nu verdiend door shoppen in andere regio's, als er nog een manier zou komen om digitaal door te verkopen zou dat natuurlijk super zijn...SinergyX schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:45:
[...]
Ach dat is de keerzijde van de munt geworden, zelf al jaren geleden bij neergelegd op de PC. Je zal iets selectiever moeten zijn met games-keuze, maar in de basis het is helaas niet anders meer.
Niet als je koopt bij Schops als VideoGamePlus, dan kost een schijfje met een beetje lekkere koers niets meer dan digitaal kopen in de USA store.db I Delirium schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:47:
[...]
Ach, die 25 euro die je voor een AAA titel nog krijgt na een paar maanden hebben we nu verdiend door shoppen in andere regio's, als er nog een manier zou komen om digitaal door te verkopen zou dat natuurlijk super zijn...
Het voordeel van door gekopen blijft dus ook bij de lage prijzen dan gewoon bestaan.
Disk prijzen zullen zeker op de langere termijn altijd goedkoper zijn dan digitale couterpart. Maar ik koop zelden 'oude" spellen (ik wil het gewoon nuDonstil schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:04:
[...]
Niet als je koopt bij Schops als VideoGamePlus, dan kost een schijfje met een beetje lekkere koers niets meer dan digitaal kopen in de USA store.
Het voordeel van door gekopen blijft dus ook bij de lage prijzen dan gewoon bestaan.
Digitaal is ook een stukje gemak. Een stuk gemak waar ik zelf heel gelukkig mee ben. Ik ben lui, werk dus niet voor niets in de ICT en heb daarom dus ook een X1
Ben ik het helemaal mee eens. Ik was eerst heilig overtuigd van discs en sinds er op de 360 de grotere sales zijn en de games with gold (speel ik af en toe, dus wil niet perse van disc wisselen) heb ik eigenlijk geen zin meer in discsYaz schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:15:
[...]
Disk prijzen zullen zeker op de langere termijn altijd goedkoper zijn dan digitale couterpart. Maar ik koop zelden 'oude" spellen (ik wil het gewoon nu) dus ik haal zelf daar minimaal voordeel uit. En als ik al oude spellen koop kan ik ook wel wachten op een sale om zo weer of gelijk of onder de disk prijs uit te komen.
Digitaal is ook een stukje gemak. Een stuk gemak waar ik zelf heel gelukkig mee ben. Ik ben lui, werk dus niet voor niets in de ICT en heb daarom dus ook een X1
En spellen verkopen doe ik toch niet.
Alleen voor collectors editions en zo zal ik nog een disc versie nemen, maar hoop stiekem dat het standaard wordt dat er een download versie van komt (precies hetzelfde, maar met code ipv disc) zoals bij Destiny de Digital Guardian edition.
Ik wil het ook "nu" hoor maar een single player game verkoop ik graag door.Yaz schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:15:
[...]
Disk prijzen zullen zeker op de langere termijn altijd goedkoper zijn dan digitale couterpart. Maar ik koop zelden 'oude" spellen (ik wil het gewoon nu) dus ik haal zelf daar minimaal voordeel uit. En als ik al oude spellen koop kan ik ook wel wachten op een sale om zo weer of gelijk of onder de disk prijs uit te komen.
Dat kan met een disk nog steeds natuurlijk.
De prijzen van digitaal uit het buitenland zijn dus niet automatisch goedkoper t.o.v een schijfje, waar ik dus even op reageerde. Als niemand reageert nemen "onwetende" het misschien voor waar aan, vandaar.
Hoeveel betaal je bij hen eigenlijk aan shipping? Ik kan dat voor Europa niet makkelijk terugvinden op hun site.Donstil schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:04:
[...]
Niet als je koopt bij Schops als VideoGamePlus, dan kost een schijfje met een beetje lekkere koers niets meer dan digitaal kopen in de USA store.
Een heel gaaf spel indeed. Helaas mis ik nog een achievement ervan... lvl 50 in multiplayer...die is gewoon niet meer te halen..Yaz schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:40:
[...]
Hij was ook erg leuk. Jammer genoeg was het verhaal erg los gekoppeld van de rest van de spellen. Geen raakvlakken met eerdere verhaallijnen.
De verhaallijn is niet zozeer losgekoppeld van eerdere, het punt is dat de boeken, comics, games tesamen een groot geheel vormen. Dus wil je alles te weten komen, read on, game on, listen on (luisterboeken)
Dat weet ik niet precies, iets van 5,- dacht ik.Rossi46 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:28:
[...]
Hoeveel betaal je bij hen eigenlijk aan shipping? Ik kan dat voor Europa niet makkelijk terugvinden op hun site.
Het is een beetje afhankelijk van de koers maar afrekenen in CAD is meestal het goedkoopst.
Ik wil de comics hebben maar probeer die nog meer eens te pakken te krijgen. Best lastigaustin_77 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:45:
[...]
Een heel gaaf spel indeed. Helaas mis ik nog een achievement ervan... lvl 50 in multiplayer...die is gewoon niet meer te halen..
De verhaallijn is niet zozeer losgekoppeld van eerdere, het punt is dat de boeken, comics, games tesamen een groot geheel vormen. Dus wil je alles te weten komen, read on, game on, listen on (luisterboeken)
Uiteindelijk toch gelukt om D4 aan te schaffen. Dit maal via Canada. Daar komt trouwens nog tax bovenop zag ik? Ik heb me maar ingeschreven in Yukon, een van de staten waar de minste tax (5%) wordt gehanteerd volgens mij.Rossi46 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 00:10:
[...]
Even wat anders, lukt het mensen nog om aankopen te doen in de HK store? Ik probeer (heel Hollands) D4 aan te schaffen middels Chrome+Hola (net zoals ik eerder gedaan heb bij Forza 5 DLC), maar ik krijg elke keer een foutmelding bij het betalen
Zit nu wel heel erg te twijfelen of ik AC of Dragon Age moet gaan halen.
Verwijderd
Voor je het weet tukken ze door vanaf een uurtje of 1830. Dan kun je weer los.Vecodo schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:56:
Sinds kort heb ik mijn prachtige tweeling thuis. Merk nu wel dat games die sterk online afhankelijk zijn voorbij zijn (Titanfall, CoD, Fifa 15 en dergelijke) Voor deze week maar Forza Horizon 2 gekocht en dat bevalt super. Pauzeren en verder gaan wanneer je wilt.
Zit nu wel heel erg te twijfelen of ik AC of Dragon Age moet gaan halen.
Van harte!
Verwijderd
Je kunt met 1 familielid zoiets wel doen he. Elkaars One als home instellen en je hebt op jouw account alle games die jij zelf en je familielid gekocht hebben.Yaz schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:59:
[...]
Net als family sharing trouwens, hoor je ook niets meer van.
Had ik eerlijk gezegf niet verwacht, en ben de laatste weken steeds meer geintreseerd geraakt in de mcc.
Zag hem voor 54 euro op budgetgaming.
Denk dat ik nog even wacht tot hij rond de 40 is, want ben beetje blut momenteel
http://www.metacritic.com...e-master-chief-collection
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Je hebt dan alleen geen hoesje en schijfje bij.
Zijn er overigens hier nog mensen aanwezig die PVZ Garden Warfare spelen?
Geweldig spel en heb wel zin om eens in een party Garden Ops te spelen vind op dit moment maar weinig spellen op multiplayer na.
[ Voor 53% gewijzigd door Xepos op 08-11-2014 00:41 ]
Heb geen creditcard en geen zin in mijn account om te gooien. Kan wel een amerikaans account maken en giftcards gebruiken. Eens een keer naar kijken.Xepos schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 00:40:
Of je koopt hem in Japan voor 40.88 euro.
Geweldig spel en heb wel zin om eens in een party Garden Ops te spelen vind op dit moment maar weinig spellen op multiplayer na.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Vooruitstrevend vind ik nou ook weer niet, maar ik heb mij wel vermaakt met de beta.justifire schreef op donderdag 06 november 2014 @ 23:13:
[...]
Bij de woorden Call of Duty gaan mijn nekharen al overeind staan....
CoD en BF zijn voor mij echt passe, zie dan liever een Titanfall console, tenminste een vooruitstrevende game ipv copy paste 2.0
Ik ben ook geen superfan van de Cod serie, maar deze is duidelijk wel beter dan de vorige Cod Ghosts.
En vond het wel tof uit zien deze console en gamepad eerlijk gezegd.
ThanksDonstil schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 07:50:
[...]
Maar ik dacht het wel![]()
Jammer alleen dat je er CoD bij krijgt
Welke headset gebruiken jullie ?
Ik had vandaag die officiële stereo headset gekocht van Microsoft.
Maar zit niet echt goed op mijn grote hoofd.
Die stereo adapter is wel handig, kan je gewoon je eigen koptelefoon aansluiten.
Vraag mijn alleen af of de batterijen in de controller dan niet zo leeg zijn ?
Turtle beach XO FOUR Xbox One Headset lijkt mij wel wat, kijk wel even op youtube ect..
Of op VideoGamesplus, heb je hem voor € 43,- inclusief verzending met doosje en schijfjeXepos schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 00:40:
Of je koopt hem in Japan voor 40.88 euro.
Wat denk je zelf...Tripwire999 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:39:
Is Halo MCC al ergens te krijgen in NL of word dat toch echt pas dinsdag? Beetje jammer dat ir niet dit weekend uikomt
Sorry, ik zeg het wat onaardig. Maar iedereen weet dat er aan release dates eigenlijk niet getornd wordt. En dat is maar goed ook, want anders is het hek van de dam. Dus gewoon netjes tot dinsdag wachten. Het lijkt me ook niet dat er een nachtopening voor gepland staat...
[ Voor 31% gewijzigd door Rossi46 op 08-11-2014 13:29 ]
Volgens mijn creditcard conversie is het meer CND 65 (59.99 + 5 verzendkosten) = 46 euro. Plus je moet nog langer wachten en je hebt een schijfje dus je kan niet zo eventjes Halo opstarten.Donstil schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:40:
[...]
Of op VideoGamesplus, heb je hem voor € 43,- inclusief verzending met doosje en schijfje
[ Voor 3% gewijzigd door Xepos op 08-11-2014 14:30 ]
ik wil gewoon een game kopen met giftcards.....weird
Ik weet niet hoelang jij al games koopt maar 9 van de 10 keer kan je games al kopen een paar dagen voor de release datum. Hoe denk je anders dat er al zoveel Twitch kanalen zijn waar Halo MCC al gespeeld word...Rossi46 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:22:
[...]
Wat denk je zelf...Release date is 11 november, zo simpel is het.
Sorry, ik zeg het wat onaardig. Maar iedereen weet dat er aan release dates eigenlijk niet getornd wordt. En dat is maar goed ook, want anders is het hek van de dam. Dus gewoon netjes tot dinsdag wachten. Het lijkt me ook niet dat er een nachtopening voor gepland staat...
Pers / Promotie kopietjes, bijna iedereen die een kopie heeft is een matig tot succesvol game streamer of youtuber, deden ze bij sunset overdrive ook.Tripwire999 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 14:54:
[...]
Ik weet niet hoelang jij al games koopt maar 9 van de 10 keer kan je games al kopen een paar dagen voor de release datum. Hoe denk je anders dat er al zoveel Twitch kanalen zijn waar Halo MCC al gespeeld word...
Verwijderd
Dance Central Spotlight herkent de Kinect niet, wat te doen.
Error: Speler kwijt c/g Player Lost.
En vervolgens zit het spel in een loopje.
Inmiddels het spel opnieuw geïnstalleerd dat gaf geen verbetering.
Ander spel met Kinect geprobeerd werkt prima.
Tweede account aangemaakt voor dochter ook zij kan geen Dance Central Spotligt spelen.
Iemand een idee wat er verder nog geprobeerd kan worden.
Maar toch. Leuk sfeertje, leuke humor. Nu wel ff klaar mee.
Al opnieuw gekalibreerd/ingesteld? En met welke game werkt ie wel?Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:30:
Even geleden stelde ik de volgende vraag ook:
Dance Central Spotlight herkent de Kinect niet, wat te doen.
Error: Speler kwijt c/g Player Lost.
En vervolgens zit het spel in een loopje.
Inmiddels het spel opnieuw geïnstalleerd dat gaf geen verbetering.
Ander spel met Kinect geprobeerd werkt prima.
Tweede account aangemaakt voor dochter ook zij kan geen Dance Central Spotligt spelen.
Iemand een idee wat er verder nog geprobeerd kan worden.
Verwijderd
In het menu van de Xbox al meerdere keren opnieuw gekalibreerd/ingesteld.Martinspire schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 17:37:
[...]
Al opnieuw gekalibreerd/ingesteld? En met welke game werkt ie wel?
Heeft DCS ook een eigen menu zoja hoe kom ik daar?
Andere game is een demo van Kinect Sports Rivals
Achtergrond is upgraden, zwart is zo zwart.
Quantum Break kijk ik erg naar uit, laat maar komen:
[ Voor 44% gewijzigd door nFo op 08-11-2014 18:44 ]
Even wat anders. Is er al bekend of überhaupt een digitale versie beschikbaar komt van GTA 5? Dat is nou precies één van de games die ik graag digitaal wil hebben, want ik doe hem toch nooit weg. Maar er is nog steeds geen mogelijkheid voor digitale aankoop. Enkel een verwijzing naar Nederlandse retailers. Iets dat volgens ook nooit het geval is geweest bij andere games. Wat bij mij het gevoel geeft dat er helemaal geen digitale variant beschikbaar komt...
Dat gedeelte van GTA beaam ik..Rossi46 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 20:19:
Klinkt suf, maar mogelijkheid om de achtergrond in te stellen vind ik echt gaaf. Ik vind het Xbox dashboard erg goed werken (mits je even geleerd hebt hoe het werkt) maar het zwart is idd wel erg zwart. Ze zijn goed bezig met de updates![]()
Even wat anders. Is er al bekend of überhaupt een digitale versie beschikbaar komt van GTA 5? Dat is nou precies één van de games die ik graag digitaal wil hebben, want ik doe hem toch nooit weg. Maar er is nog steeds geen mogelijkheid voor digitale aankoop. Enkel een verwijzing naar Nederlandse retailers. Iets dat volgens ook nooit het geval is geweest bij andere games. Wat bij mij het gevoel geeft dat er helemaal geen digitale variant beschikbaar komt...
https://www.youtube.com/@droommotor
Die games zijn er op GTA nu allemaal dus die zijn dan na dit weekend wel door de grootste drukte heen (op release na). Dus GTA komt gewoon komende week...
Misschien is ie wat later Gold gegaan dan verwacht waardoor ie iets later te pre-loaden is. ACU was ook vrij laat volgens mij
[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 08-11-2014 20:39 ]
ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg het maar niet voor elkaarjoey82 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 14:51:
weet iemand waarom als ik een game wil kopen ( x360 ) op xbox.nl ik niet meer kan kiezen om te betalen met het geld van giftcards? er staat alleen betalingswijze veranderen maar als ik daarop klik krijg ik alleen een optie om een creditcard te veranderen.........
ik wil gewoon een game kopen met giftcards.....weird
ik heb nog nooit iets met giftcards gekocht, maar moet je daarvoor niet eerst je code "inwisselen"? Die optie zie je als je met je muis over je gametage zweeft, rechtsboven. Ik heb namelijk op onverklaarbare wijze wel wat kleingeld op mijn account staan en ik kan gewoon keurig die optie kiezen om mee te betalen. Maar ik kan dat niet aanvullen tijdens het betalingsproces, dus ik denk dat je dat daarvoor moet doen.joey82 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:03:
[...]
ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg het maar niet voor elkaar
heb ik gedaanRossi46 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:47:
[...]
maar moet je daarvoor niet eerst je code "inwisselen"?
En dan nog werkt het niet? Zit je wel in de juiste regio? Mijn tegoed zie ik bijvoorbeeld wel in de Nederlandse store, maar niet in die van Canada.
Op de 360 had ik hetzelfde probleem. Het blijkt dat je het alleen op de console zelf kan aanschaffen met het geld wat op je account staat sinds dat microsoft het puntensysteem heeft veranderd.
XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL
dat zou het verklaren.........ik game eigenlijk bijna niet omdat ik er geen tijd meer voor heb,,de laatste keer dat ik een game kocht via xbox.nl was idd nog met die ms points,toen kon het nog wel idd............rubensollie schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:58:
[...]
Op de 360 had ik hetzelfde probleem. Het blijkt dat je het alleen op de console zelf kan aanschaffen met het geld wat op je account staat sinds dat microsoft het puntensysteem heeft veranderd.
Games moeten aanschaffen op de console zelf is dus dikke onzin (afgezien van Killer Instinct / DLC maar dat schijnt met de vernieuwde store ook verleden tijd te zijn)
Waarschijnlijk heb je mspoints gekocht voor een andere regio dan waar de marketplace op staat.
Dit kan je selecteren door op de website van ms naar beneden te scrollen en een andere regio te kiezen (regio van de aangeschafte mspoints)
Meestal is dit US, UK of EU
Waarbij ik moet op merken dat landen in EU weer een eigen marketplace hebben (NL, DE, IT, FR, etc etc......)
Check dus even onder welke regio je tegoed op je account hebt staan.
[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 09-11-2014 00:33 ]
alles staat bij mij gewoon op NL dus dat is t nietjustifire schreef op zondag 09 november 2014 @ 00:28:
Schaf 99% van mijn games aan via pc/laptop.
Games moeten aanschaffen op de console zelf is dus dikke onzin (afgezien van Killer Instinct / DLC maar dat schijnt met de vernieuwde store ook verleden tijd te zijn)
Waarschijnlijk heb je mspoints gekocht voor een andere regio dan waar de marketplace op staat.
Dit kan je selecteren door op de website van ms naar beneden te scrollen en een andere regio te kiezen (regio van de aangeschafte mspoints)
Waarbij ik moet op merken dat landen in EU weer een eigen marketplace hebben (NL, DE, IT, FR, etc etc......)
Dat tweede deel van QB kende ik nog niet, thanks! Kijk er ook echt naar uit iddnFo schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 18:31:
FYI: november update is nu te downloaden: Instellingen -> Systeem-> Console update.
Achtergrond is upgraden, zwart is zo zwart.
Quantum Break kijk ik erg naar uit, laat maar komen:
[video]
Het ging even over 360 games, op de xbox one is het geen probleem.justifire schreef op zondag 09 november 2014 @ 00:28:
Schaf 99% van mijn games aan via pc/laptop.
Bron: http://xbox.uservoice.com...-on-the-site-with-microso
XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL
My bad, verwacht ik niet in het XO topicrubensollie schreef op zondag 09 november 2014 @ 08:36:
[...]
Het ging even over 360 games, op de xbox one is het geen probleem.
Bron: http://xbox.uservoice.com...-on-the-site-with-microso
360 games zijn natuurlijk wel regiogebonden.
Tijdens een potje PVZ wou ik met een paar van mijn teamgenoten communiceren dus sloot ik de headset aan op de controller. Maar ik hoorde niks en aan het icoontje werkte de microfoon ook niet.
Toch mooi meegenomen
Yo.
De eerste keer moet je je controller laten updaten met headset. Dat kan door de controller met een USB kabel aan de xbox te hangen en je headset aangesloten aan de controller. Dan even naar je system updates gaan en daar je controller updatenXepos schreef op zondag 09 november 2014 @ 14:29:
Hm moet je de headset ergens eerst aanzetten voordat die werkt?
Tijdens een potje PVZ wou ik met een paar van mijn teamgenoten communiceren dus sloot ik de headset aan op de controller. Maar ik hoorde niks en aan het icoontje werkte de microfoon ook niet.
En kijk ook even naar wie je hebt ingesteld dat je mogen horen in je xbox privacy settings. Die willen ook nog wel eens roet in het eten gooien
[ Voor 10% gewijzigd door Nefiorim op 09-11-2014 15:38 ]
XBO: Michaël#3318
@wes-: Als het geo-locked is gaat het niet lukken.
Omdat het gratis is bedoel je? Voor de film hoef je het namelijk niet te doen, wat een drol is dat zeg.wes- schreef op zondag 09 november 2014 @ 15:14:
XO free movie weekend: Automata is gratis te bekijken dit weekend (lig voor US region)
Toch mooi meegenomen
Alleen tijdens het updaten. Ik heb er nooit last mee gehad daarna met loshalen en vast zetten. Ook tijdens het spelen van een spelX-Fighter schreef op zondag 09 november 2014 @ 14:12:
Als je de controller update, zegt hij ook altijd: "Keep the headset firmly attached", is dit echt nodig? Want ik gebruik dat eigenlijk toch nooit...
Bedoel je mij? Als het via Xbox Video gaat is het geo-locked en dus niet te bekijken buiten de US.Donstil schreef op zondag 09 november 2014 @ 15:45:
[...]
Omdat het gratis is bedoel je? Voor de film hoef je het namelijk niet te doen, wat een drol is dat zeg.
Ik kan de film gewoon kijken, Xbox op regio US in .nlW84 schreef op zondag 09 november 2014 @ 15:52:
[...]
Bedoel je mij? Als het via Xbox Video gaat is het geo-locked en dus niet te bekijken buiten de US.
Bij mij en 2 andere vrienden ook niet meer. Niet via USA, UK en india. Waar we toch eerder al hebben gekocht met CC of Paypal.Denzis schreef op zondag 09 november 2014 @ 13:44:
Een vriend en ik kunnen sinds kort niets meer kopen via de us store. Zowel via cc niet als via Paypal geprobeerd via Eem vpn maar dat mocht ook niet baten.. Is het nu helemaal klaar daar mee ?
Giftcards gaan overigens nog wel in de USA store, dat werd mij ook aangeraden toen ik met een Xbox medewerker sprak. Hij kon overigens niet aangeven of CC en Paypal nu overal geo-locked zijn.
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Verwijderd
Nice! Sommige content met name video is namelijk niet te bekijken buiten de US.wes- schreef op zondag 09 november 2014 @ 16:00:
[...]
Ik kan de film gewoon kijken, Xbox op regio US in .nl
@Rusty_Nail: Ja, gewoon via de officiële MS Store.
[ Voor 10% gewijzigd door W84 op 09-11-2014 16:09 ]
Verwijderd
Meer mensen dit probleem?
Heb toevallig een amerikaanse medewerker gesproken. En die zei dat mijn transactions geblokkeerd waren omdat ik oorspronkelijk uit een andere regio kom. Ik heb dus eerlijk gezegd dat ik bewust heb gekozen voor de US regio wegens het niet werken van de kinect in de NL regio. Hij begreep dat en had alles gedeblokkeerd...Shikaka schreef op zondag 09 november 2014 @ 16:04:
[...]
Bij mij en 2 andere vrienden ook niet meer. Niet via USA, UK en india. Waar we toch eerder al hebben gekocht met CC of Paypal.
Giftcards gaan overigens nog wel in de USA store, dat werd mij ook aangeraden toen ik met een Xbox medewerker sprak. Hij kon overigens niet aangeven of CC en Paypal nu overal geo-locked zijn.
Heb je de controller al geprobeerd te updaten? Er zijn een aantal updates voor uitgebracht die wat connectivity issues hebben opgelost. Kan zijn dat die updates niet standaard al "in de box" zitten.Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 16:53:
Vandaag mijn Xbox One gekocht. Controller deed het heel even aan het begin door hiermee de Xbox aan te zetten. Daarna wilde deze niet koppelen met de console. USB kabel deed het wel, maar ja daar heb ik geen zin in.
Verwijderd
Nefiorim schreef op zondag 09 november 2014 @ 17:27:
[...]
Heb je de controller al geprobeerd te updaten? Er zijn een aantal updates voor uitgebracht die wat connectivity issues hebben opgelost. Kan zijn dat die updates niet standaard al "in de box" zitten.
Gewoon www.microsoftstore.comVerwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 16:07:
kent iemand nog een betrouwbare site waar je $10 us gift cards kan kopen. bij offgamers zijn ze out of stock op dit moment.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb UPC als provider en geen horizon box.
Ik heb alle settings op Nederlands gezet
Ik kijk tv via een digitale ontvanger van UPC.
Is de batterij niet gewoon leeg dan?Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 16:53:
Vandaag mijn Xbox One gekocht. Controller deed het heel even aan het begin door hiermee de Xbox aan te zetten. Daarna wilde deze niet koppelen met de console. USB kabel deed het wel, maar ja daar heb ik geen zin in.
En schijfjes worden alleen maar goedkoper tot een gegeven moment waarop ze weer wat duurder worden.
Maar als vuistregel kun je nemen dat spellen niet duurder worden. Ongeacht feestdagen of niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Xepos op 09-11-2014 20:38 ]
One Guide laat in NL alleen kanalen zien als je in het preview programma zit en je regio op NL staat.juroz1980 schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:25:
Ik heb one guide ingesteld op mijn xbox one maar krijg helemaal geen kanalen te zien. Ik zie ook nergens de optie om mijn provider op UPC te zetten. Bij apparaten zie ik alleen mijn Philips tv en mijn onkyo versterker maar ik zie geen optie om ook mijn digitale ontvangen toe te voegen. Ook binnen instellingen zie ik geen optie om een provider te kiezen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb UPC als provider en geen horizon box.
Ik heb alle settings op Nederlands gezet
Ik kijk tv via een digitale ontvanger van UPC.
het kan zijn dat de tuner optie daar ook op gelocked is en dus ook alleen te zien is in regio's waar One Guide al werkt.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ze houden niet het kopen van games in een andere regio tegen, ze houden (mogelijk) het kopen van digitale games buiten je eigen regio tegen.Phusebox schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:50:
Hmm als kopen in andere regio's wordt tegen gehouden dan ga ik ook veel minder spellen kopen. 70 euro is echt te duur.
De One blijft regio vrij en daardoor werken games die je uit het buitenland haalt gewoon zonder problemen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!
g