Één van jullie wel is "Firefall" gespeeld? Als er een game op Destiny lijkt of andersom is dat wel Firefall. Tuurlijk zijn ze niet helemaal hetzelfde, maar het voelt verwant. Ik speelde het afgelopen zomer best veel, waarom ik stopte lag in het feit dat je zóveel moest grinden dat het al gauw repetief voelde.
Verwijderd
Punt is gewoon dat het nergens op slaat om het gedrag van die gastjes goed te praten en Sony als de bad guys neer te zetten. Ok psn is dus blijkbaar nog niet bestand tegen een ddos aanval. Ik zeg werk aan de winkel voor Sony maar daarmee kan je het gedrag van die "hackers" niet goed praten. Helemaal niet met die debiele dreigementen erbij. Er zijn ook andere wegen om dit soort problemen aan te kaartenX-Fighter schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:41:
[...]
Ik vind dit echt een heel slechte vergelijking... Betalen die mensen mij om toegang te krijgen tot mijn huis, heb ik hun beloofd dat alles veilig is misschien?
Die dreigementen zijn inderdaad belachelijk, het andere heb ik gewoon geen probleem mee. Dat is maar in kaart brengen dat er dingen nog steeds fout zijn. Ik vind het ook niet de taak van de gewone burger om deze in kaart te brengen, dit zou zich gewoon niet mogen voordoen, en als het zich voordoet heb ik geen compassie met de bedrijven die schuldig zijn aan besparen op belangrijke dingen.Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:10:
[...]
Punt is gewoon dat het nergens op slaat om het gedrag van die gastjes goed te praten en Sony als de bad guys neer te zetten. Ok psn is dus blijkbaar nog niet bestand tegen een ddos aanval. Ik zeg werk aan de winkel voor Sony maar daarmee kan je het gedrag van die "hackers" niet goed praten. Helemaal niet met die debiele dreigementen erbij. Er zijn ook andere wegen om dit soort problemen aan te kaarten
Verwijderd
Makkelijk praten zo daar aan de zijlijnX-Fighter schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:18:
[...]
Dat is maar in kaart brengen dat er dingen nog steeds fout zijn. Ik vind het ook niet de taak van de gewone burger om deze in kaart te brengen, dit zou zich gewoon niet mogen voordoen, en als het zich voordoet heb ik geen compassie met de bedrijven die schuldig zijn aan besparen op belangrijke dingen.
Oh, vertel ;-)Ceased2Be schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:30:
En dat zeker; heb net na.v. een tip hier alsnog de Ghost Edition weten te bestellen van Destiny.
Ken er amper iets van, enkel een kleine basis, ik doe wel Computerwetenschappen, maar als keuze richting doe ik Artificiele Intelligentie; dus van netwerk beveiliging ken ik niet zo veel. Ik vind wel dat ik kritiek mag uiten op bedrijven die niet goed genoeg voorbereid zijn op aanvallen, al zeker niet als ze geld vragen en zeggen dat alles zeker goed is nu.Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:23:
[...]
Makkelijk praten zo daar aan de zijlijnHeb jij een achtergrond in netwerk beveiliging o.i.d. ? Je lijkt er veel over te weten.
Verwijderd
Dat je geen medelijden met een bedrijf hebt is 1 ding. Dat je aanvallen op een bedrijf goedpraat is een ander.X-Fighter schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:45:
[...]
Ken er amper iets van, enkel een kleine basis, ik doe wel Computerwetenschappen, maar als keuze richting doe ik Artificiele Intelligentie; dus van netwerk beveiliging ken ik niet zo veel. Ik vind wel dat ik kritiek mag uiten op bedrijven die niet goed genoeg voorbereid zijn op aanvallen, al zeker niet als ze geld vragen en zeggen dat alles zeker goed is nu.
Tuurlijk is de man die zijn auto niet op slot doet dom bezig. Dat wil niet zeggen dat degene die er een drol inlegt lekker bezig is. Of is dat zwaktes in de beveiling aantonen en allemaal prima?
Zwaktes aantonen is ook prima, niet door een netwerk down te brengen mijn inzien. Microsoft is in het verleden erg netjes geweest met mensen die gaten aantonen - geld bedragen vrijwillig gegeven, goede banen aangeboden etc. Sony zou ook waardering uitspreken ben ik zeker van, dit is gewoon zieken om te zieken. Beetje verschil tussen whitehat / blackhat, alhoewel dit niets met hacken te maken heeft, elke scriptkiddie kan een denial of service uitvoeren, botnet's genoeg te huur en je hebt alleen en papa nodig met wat geld. Laat geen skills zien, dus snap sowieso niet dat ze het doen naast frustratie.Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:15:
[...]
Dat je geen medelijden met een bedrijf hebt is 1 ding. Dat je aanvallen op een bedrijf goedpraat is een ander.
Tuurlijk is de man die zijn auto niet op slot doet dom bezig. Dat wil niet zeggen dat degene die er een drol inlegt lekker bezig is. Of is dat zwaktes in de beveiling aantonen en allemaal prima?
Hmm,
lijkt erop dat ze een tweede poging aan het ondernemen zijn om xbox live te verstoren.
Deze keer met wat meer "Succes".
https://twitter.com/LizardSquad/status/503918316948164609
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
lijkt erop dat ze een tweede poging aan het ondernemen zijn om xbox live te verstoren.
Heb ook wel zin in een potje Tweakers@Titanfall ;-)Kalkie schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 00:15:
[...]
Morgenavond even Titanfallen dan? Kan ik meteen mij 'testen' hoe de party functionaliteit werkt![]()
Het is me inmiddels ook gelukt om EA Access aan te schaffen door mijn NL creditcard te koppelen aan de US store, dus BF4 staat er inmiddels ook op.
Voeg mij maar toe Omega78 vanaf een uurtje of 21:00 zit ik er helemaal klaar voor. (vrouw een avondje stappen met "de meiden"
@DrParanoid
Thanks, pre order is de deur uit!
Geen probleem, zit zelf nog erg te twijfelen, weet zeker dat wanneer ik denk "Ja ik bestel" dat hij uitverkocht ismtouw78 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:45:
[...]
@DrParanoid
Alleen NL dan nu? Want de Amerikaanse website geeft dezelfde waarschuwing weer als vanmorgen...marcello14 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:39:
Hmm,

Zojuist toegevoegd (Xwon NL117). tot vanavond.mtouw78 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:45:
[...]
Heb ook wel zin in een potje Tweakers@Titanfall ;-)
Voeg mij maar toe Omega78 vanaf een uurtje of 21:00 zit ik er helemaal klaar voor. (vrouw een avondje stappen met "de meiden")
@DrParanoid
Verwijderd
Kritiek is prima, maar je doet er in mijn ogen wel een beetje makkelijk over. Het is als een hele opgave opzich om een netwerk waar miljoenen gebruikers op zitten in de luch te houden lijkt mij. Als er dan nog kwaadwillende personen roet in het eten gooien ja dan kan het gewoon fout gaan. Er zijn dit keer geen gegeven o.i.d. gestolen dus het is helemaal geen groot probleem.X-Fighter schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:45:
[...]
Ken er amper iets van, enkel een kleine basis, ik doe wel Computerwetenschappen, maar als keuze richting doe ik Artificiele Intelligentie; dus van netwerk beveiliging ken ik niet zo veel. Ik vind wel dat ik kritiek mag uiten op bedrijven die niet goed genoeg voorbereid zijn op aanvallen, al zeker niet als ze geld vragen en zeggen dat alles zeker goed is nu.
Op de frontpage valt te lezen dat ABN internetbankieren er vandaag weer eens uit lag. Hoe vaak komt het nieuws wel niet langs dat de internet dienst er bij een bank uit ligt ? Vaak genoeg. En neem maar aan dat ze bij een bank er alles aan doen om die boel in de lucht te houden. 100% uptime bij netwerken van die schaal is een utopie.
Nee wereldwijd, de NL site is gewoon een soort vertaling van de Amerikaanse site.Ninjetsu NL schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:46:
[...]
Alleen NL dan nu? Want de Amerikaanse website geeft dezelfde waarschuwing weer als vanmorgen...
Alleen Diablo:
Hi Xbox members. Are you having trouble connecting to Party Chat on Diablo III on Xbox One and Xbox 360? Additionally, Xbox One users, are you experiencing server unavailability issues? Us too, but we’re working alongside our partner to get these issues fixed ASAP! We’ll keep you posted when we have more information. In the meantime, thanks for staying patient.
Zelfde als gisteren. Als een hacker Xbox Live te pakken heeft zal er wel wat meer uit liggen.
[ Voor 5% gewijzigd door Turdie op 25-08-2014 18:03 ]
Wat is Diablo 3 toch een verslavend spelletje. Heb dit weekend vele uurtjes met mijn Monk doorgebracht die gisteren level 70 is geworden.
. Met name in Co-op is het echt een toffe game. Heb een avondje met Justifire gespeeld en 2 met Sinergy.
Nu nog even bedenken wat ik ga doen. Die bounties en rifts zijn wel tof om te doen en zijn goede manieren om de paragon levels van mijn Monk te verhogen en leuke loot te scoren. Of een nieuw character maken en daar weer mee gaan levelen. Keuzes!
Het is best wel bijzonder eigenlijk, want de gameplay is in de basis gewoon echt vrij eenvoudig en ontzettend herhalend, maar je blijft het toch uren achter elkaar spelen. Goh, nog even die cave ontdekken, goh nog even die eindbaas verslaan, oh nog even levelen, want dan krijg ik een nieuwe skill.
Nu nog even bedenken wat ik ga doen. Die bounties en rifts zijn wel tof om te doen en zijn goede manieren om de paragon levels van mijn Monk te verhogen en leuke loot te scoren. Of een nieuw character maken en daar weer mee gaan levelen. Keuzes!
Het is best wel bijzonder eigenlijk, want de gameplay is in de basis gewoon echt vrij eenvoudig en ontzettend herhalend, maar je blijft het toch uren achter elkaar spelen. Goh, nog even die cave ontdekken, goh nog even die eindbaas verslaan, oh nog even levelen, want dan krijg ik een nieuwe skill.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik zie hem niet op site?DrParanoid schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:45:
[...]
Geen probleem, zit zelf nog erg te twijfelen, weet zeker dat wanneer ik denk "Ja ik bestel" dat hij uitverkocht is
Satelliet....? Ehh....waar heb je dat gelezen? Alleen DVB-C en DVB-T toch?Yaz schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:59:
[...]
Satteliet kan je er ook mee ontvangen. Er zijn best wel een berg te ontvangen zenders te krijgen. Maar in NL is het inderdaad verder hopeloos, ik verwacht namelijk niet dat je de reguliere analoge tv kabel erin kan proppen.
Ik heb Destiny ook bij de mediamarkt in de order gedaan. Enige wat enorm jammer is dat hij daar pas 11 september geleverd wordt
Heeft iemand eigenlijk een idee of je met de Day One release (05-09) al een code krijgt voor FIFA 15 aangezien het spel pas eind September eind komt? Of zal het in de vorm van een redeemable voucher gaan op x website? Of: dat is koffiedik kijken momenteel?
Ik heb namelijk een principe afspraak om FIFA aan een mede tweaker te verkopen en die vraag kwam ineens op. Ik heb namelijk geen flauw benul hoe je de game anders moet krijgen?
Ik heb namelijk een principe afspraak om FIFA aan een mede tweaker te verkopen en die vraag kwam ineens op. Ik heb namelijk geen flauw benul hoe je de game anders moet krijgen?
Ik zal gewoon doen. Als je later hem niet meer wil hebben kan je hem zo op ebay kwijt. (Waarschijnlijk nog met winst ook)DrParanoid schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:45:
[...]
Geen probleem, zit zelf nog erg te twijfelen, weet zeker dat wanneer ik denk "Ja ik bestel" dat hij uitverkocht is

Je krijgt een code en die kan je waarschijnlijk pas activeren als het spel uit is.
Of je kan hem wel activeren en dan komt ie in je games lijst te staan alleen kan je hem nog niet starten.
Zoiets zal het vast zijn.
Of je kan hem wel activeren en dan komt ie in je games lijst te staan alleen kan je hem nog niet starten.
Zoiets zal het vast zijn.
Eh...als de game pas eind september uit komt, tja....dan komt hij pas eind september uit....en kun je hem vanzelfsprekend niet eerder downloaden. Het zal waarschijnlijk wel gewoon een key zijn die je kunt redeemen op je Xbox One.Notna schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 19:43:
Heeft iemand eigenlijk een idee of je met de Day One release (05-09) al een code krijgt voor FIFA 15 aangezien het spel pas eind September eind komt? Of zal het in de vorm van een redeemable voucher gaan op x website? Of: dat is koffiedik kijken momenteel?
Wat hierboven ook al staat.....misschien kun je hem al wel downloaden, maar dan pas eind september starten.
[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 25-08-2014 19:55 ]
Ik snap dat je de game niet voor release kan spelen 
Maar ik weet ook niet of je, net zoals op de PC met Steam bijv, al kan preloqden en dat de game op de dag van de release unlocked.
Anyway: antwoord is dus koffiedik kijken. Even afwachten dus
Maar ik weet ook niet of je, net zoals op de PC met Steam bijv, al kan preloqden en dat de game op de dag van de release unlocked.
Anyway: antwoord is dus koffiedik kijken. Even afwachten dus
Ik krijg morgen mijn X1 binnen en ik heb nog xbox live van mijn 360 is die dan ook geldig op een mijn nieuwe X1? en als ik games will kopen in de US store kan dat dan met mijn nederlandse account? of moet ik dan een Amerikaans Abo nemen?
Oh en hoe zit het met EA access? moet ik daar ook US voor zijn?
Oh en hoe zit het met EA access? moet ik daar ook US voor zijn?
www.instagram.com/thomas.bartelds
1. Ja
2. Kijk in de sig van de poster 2 boven jouw bericht
3. Nee
4. Geen idee
2. Kijk in de sig van de poster 2 boven jouw bericht
3. Nee
4. Geen idee
Damn, net een hele spannende titanfall match gewonnen! Het stond aardig gelijk naarmate we bij de 300 punten kwamen (attrition), ik dropte een titan, sprong erin en burste alles wat ik had op een enemy titan die geen shield meer had, en op ongeveer 20% HP zat. Uiteindelijk werd de score 300-298.
Doorlevellen !!uchiha tijntje schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:03:
Wat is Diablo 3 toch een verslavend spelletje. Heb dit weekend vele uurtjes met mijn Monk doorgebracht die gisteren level 70 is geworden.. Met name in Co-op is het echt een toffe game. Heb een avondje met Justifire gespeeld en 2 met Sinergy.
![]()
Vanaf level 70 word het eigenlijk pas interressant met die paragon levels.
En dan is niveau Torment ook redelijk te spelen = nieuwe legendary gear
Ga waarschijnlijk ook nog wel een nieuw character maken om met wat maten te spelen die niet zo snel gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 25-08-2014 21:31 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zo ook de 70 aangetikt met mijn WD en Malthael afgemaakt
De tijd om te riften is begonnen! 
ik heb wel aardig wat cadeau's gevonden voor mensen ;o
Eens met een party van 4 oid afspreken? heb wel zin om een Crusader ook weer te lvlen
Eens met een party van 4 oid afspreken? heb wel zin om een Crusader ook weer te lvlen
Omega78, doe je nog mee, we zitten in Titanfall. Als er nog meer mee willen doen
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
Ik kon je niet joinen.Kalkie schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 21:39:
Omega78, doe je nog mee, we zitten in Titanfall. Als er nog meer mee willen doen
xbl: superlucky luke
Wat is je gamertag?
Invite of join mij gerust als ik online benJaguar645 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 21:34:
Zo ook de 70 aangetikt met mijn WD en Malthael afgemaaktDe tijd om te riften is begonnen!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Loop ook volop Nemesis te slopen van friends en cadeautjes rond te sturen, krijg er enkel verdomd weinig terug.justifire schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 21:57:
[...]
Invite of join mij gerust als ik online ben
Vraag me af of ze weten dat de gifts nog verzonden moeten worden vanuit de inventory, of dat ik gewoonweg te weinig nemesis heb rondlopen.....
(of als ze rondlopen gewoonweg te sterk zijn
edit- oops quote ipv edit

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 25-08-2014 22:02 ]
Vanavond m'n X1 wederom bij UPS afgeleverd. Had wederom opstartproblemen (lees: ging niet meer aan). Hopelijk snel terug

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Gaat hem vanavond niet worden mannen.Kalkie schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 21:39:
Morgen zelfde tijd?
Wilde op xbox.com mijn billing informatie aanpassen (locatie USA) maar krijg telkens dat ik de postcode moet controleren als ik een adres invul... meerdere geprobeerd (Alaska, new hampshire)
Meer mensen hier last van?
Nee, werkt hier perfect.Vecodo schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:44:
Wilde op xbox.com mijn billing informatie aanpassen (locatie USA) maar krijg telkens dat ik de postcode moet controleren als ik een adres invul... meerdere geprobeerd (Alaska, new hampshire)
Wat vul je in bij zip code?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Sterkte... Ik overweeg toch steeds meer om maar een tweede aan te schaffen.BM schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:04:
Vanavond m'n X1 wederom bij UPS afgeleverd. Had wederom opstartproblemen (lees: ging niet meer aan). Hopelijk snel terug
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik weet nog niet of het morgen lukt. Mijn eerste Tweakers multiplayer ervaring was in ieder geval goedmtouw78 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:29:
[...]
Gaat hem vanavond niet worden mannen.
Morgen zelfde tijd?
Waarom zou je een tweede aanschaffen dan? Omdat de eerste continue niet werkt?Phusebox schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 23:11:
[...]
Sterkte... Ik overweeg toch steeds meer om maar een tweede aan te schaffen.
Aangenaam, was leuk iddKalkie schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 23:32:
[...]
Ik weet nog niet of het morgen lukt. Mijn eerste Tweakers multiplayer ervaring was in ieder geval goed
Diablo coop is ook zeker tof! Volgende keer slinger ik de headset er ook bij... Blijft ook handig want nu zat ik soms tegen packs te vechten en was je al een lvl verder 
Waar ik trouwens voorheen bijna nooit naar smartglass omkeek is het door alle toevoegingen nu toch echt top geworden. Tenminste op mijn windowsphone, mooi alle activities zien maar ook super makkelijk reageren op berichten zonder uit je game te hoeven sprinten.
Ga de app zo ook echt vaker gebruiken!
Waar ik trouwens voorheen bijna nooit naar smartglass omkeek is het door alle toevoegingen nu toch echt top geworden. Tenminste op mijn windowsphone, mooi alle activities zien maar ook super makkelijk reageren op berichten zonder uit je game te hoeven sprinten.
Ga de app zo ook echt vaker gebruiken!
Hehe ben net ook begonnen met Diablo, totale noob. Eerst even alles uitvogelen en daarna ga ik me wel wagen aan MP.
Alweer een 1900MB update gehad. Wat opvalt is dat kinect minder goed "luistert" en dat ik een opdracht soms een paar keer moet herhalen. Bijvoorbeeld uitschakelen...dat wil ie dus niet...althans daarin is ie wat recalcitrant
Wel luistert hij nu beter wanneer ik 'm aan wil hebben, dat doet ie nu namelijk acuut. En binnen een seconde zit ik dan ook in het dashboard. Lekker hoor
Zal wel in het Engels staan je X1?
Want voor Nederlands bestaat er nog geen Kinect, voor zover ik weet natuurlijk!
Want voor Nederlands bestaat er nog geen Kinect, voor zover ik weet natuurlijk!
Ging weer geweldigJaguar645 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 23:48:
Diablo coop is ook zeker tof! Volgende keer slinger ik de headset er ook bij... Blijft ook handig want nu zat ik soms tegen packs te vechten en was je al een lvl verder
Volgende keer kunnen we denk wel Torment lvl 2 proberen in co-op.
Benieuwd of we op de xbox one morgen ook meteen de 2.1 patch krijgen, greater rifts !

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 26-08-2014 00:55 ]
Hebben jullie al veel uur in Diablo zitten en hiervoor ook Diablo gespeeld?
Twijfel nog steeds of ik 'm moet halen
Ik denk dat T2 zeker moet lukken! zelf moet ik nog opletten om niet in de troep te gaan staan alleen mijn pets kunnen het zeker hebben en doen genoeg damage!justifire schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 00:52:
[...]
Ging weer geweldig
Benieuwd of we op de xbox one morgen ook meteen de 2.1 patch krijgen, greater rifts !
[afbeelding]
Ik ehb Diablo altijd op de PC gespeeld (Diablo 3 ook nog steeds met matenFamous schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 00:56:
Ergens op reddit gelezen. Kan ook niet waar zijn hoor, staat me alleen bij.TheVMaster schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 19:28:
[...]Satelliet....? Ehh....waar heb je dat gelezen? Alleen DVB-C en DVB-T toch?
Reserve! Stel dat hij stuk gaat natuurlijk! Altans, dat zou mijn reden zijn buiten het feit dat ik er ook een op de slaapkamer wilt hebben. Lekker voor netflix en als Jasper ook wilt gamen terwijl ik de TV beneden bezet houdTheVMaster schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 23:34:
[...]Waarom zou je een tweede aanschaffen dan? Omdat de eerste continue niet werkt?
[ Voor 44% gewijzigd door Yaz op 26-08-2014 08:04 ]
Gamertag: YazNL
https://twitter.com/AMart...04055299586949120/photo/1
Need for speed blijkbaar binnenkort in de vault van ea access, deze week ook NFS deals with gold korting op de DLC. Klinkt allemaal logisch
Need for speed blijkbaar binnenkort in de vault van ea access, deze week ook NFS deals with gold korting op de DLC. Klinkt allemaal logisch
Ik doe mee! Torment 1 gaat me nu al makkelijk af. Zal Torment 2 eens proberen straks, kijken of ik dat ook nog overleefjustifire schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 00:52:
[...]
Ging weer geweldig
[afbeelding]
XBO: Michaël#3318
Ik heb wel de "one" nog niet maar jullie mogen me wel al toevoegen, als jullie willen 
Gamerstag: Atrejoequirrel ( Xbox 360 )
Gamerstag: Atrejoequirrel ( Xbox 360 )
Doen! Ik heb er nu iets van 12 uur in zitten en heb me nog geen moment verveeld. Ben net over de helft met levelen.Famous schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 00:56:
Even voor de andere Diablo-spelers: zijn jullie met levelen begonnen op Normal of Hard? Ik lijk minder hard te gaan dan sommige mensen hier, maar ik heb ook geen idee hoeveel uur anderen al geinvesteerd hebben. Ik ben nu level 37 met m'n crusader, maar op normal ga ik heel gemakkelijk door de mobs heen. Ik verlies eigenlijk geen health en zelfs bij bosses kom ik niet onder 50% hp.
Crusader is trouwens wel een heerlijke class om te spelen. Gebruik nu deze build en al die lightning attacks werken lekker. De kleine mobs gaan vaak met 1 hit neer en de grotere jongens liggen in 2-3 klappen op de grond.
Ik heb nog geen coop gedaan, maar dat komt wel als ik de story doorgespeeld heb. Zit nu halverwege in Act 3, dus het schiet al op.
Xbox Live: Chevalric
Ik kende de game al van de PC dus ben gelijk op Expert begonnen
Hoger mocht nog niet omdat je daar de game eerste 1 keer voor uitgespeeld moet hebben.
Ik kan je aanraden ook gewoon op Expert verder te gaan want dat is zeker niet echt lastiger dan Hard!
Ik kan je aanraden ook gewoon op Expert verder te gaan want dat is zeker niet echt lastiger dan Hard!
Ik heb de storyline vanaf het begin voornamelijk op expert en uiteindelijk op master gespeeld. Dat ging op zich vrij aardig met mijn monk dankzij zijn uitstekende ability om echt om de seconde een shield te spammen en tegelijkertijd mijn primary attack te spammen (en de shield is in coop ook beschikbaar voor de cooppartner). Hier weet Sinergy alles van 
Samen zondag nog even op T1 gespeeld met Sinergy. Dat maakte het al wel wat lastiger vanwege de onwijze hoeveelheid health die de mobs hadden, maar heel veel moeilijker is het niet, je moet alleen gewoon een langere adem hebben en hopen dat je niet van die 'chain enemies' tegenkomt in combinatie met smalle doorgangen en andere elites. Vanavond kan ik niet spelen, maar vanaf morgenavond wil ik wel weer wat gaan coopen met men level 70 monk. Lijkt me toch wel handig om die paragon levels te krijgen zodat je meteen met een wat krachtiger nieuw character kan beginnen. Ik zal alleen men shield wel gaan missen.....
Dus wellicht morgen met 4 man eens coopen om wat bounties en Rifts op T1 of hoger te completen?
Samen zondag nog even op T1 gespeeld met Sinergy. Dat maakte het al wel wat lastiger vanwege de onwijze hoeveelheid health die de mobs hadden, maar heel veel moeilijker is het niet, je moet alleen gewoon een langere adem hebben en hopen dat je niet van die 'chain enemies' tegenkomt in combinatie met smalle doorgangen en andere elites. Vanavond kan ik niet spelen, maar vanaf morgenavond wil ik wel weer wat gaan coopen met men level 70 monk. Lijkt me toch wel handig om die paragon levels te krijgen zodat je meteen met een wat krachtiger nieuw character kan beginnen. Ik zal alleen men shield wel gaan missen.....
Dus wellicht morgen met 4 man eens coopen om wat bounties en Rifts op T1 of hoger te completen?
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-08-2014 09:37 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Zonder die shield hadden we het nooit gehaald 
Ik ben nog druk bezig met demonhunter, bevalt me aardig en iets minder squishy dan m'n wizard
Wie m'n filmpjes nog heb gezien, heb een legendary die dus 'prevent all arcade damage', al die arcane enchanted mobs met hun draaiende dingen, no problemo, gewoon 0,0 dmg
Alleen die nemesis van dacht Just1fire, die maait nu iedereen neer als hij komt. Gisteren 4x gehad, 4x ging er wel iemand dood.
Mijn Day One controller begint wel raar te doen, soms hoor ik een rare 'ting' ingame en stopt mijn RB knop volledig. Wil ik controller uitschakelen kan ik ook A niet meer gebruiken, via voice command uitschakelen en weer inschakelen, alles weer normaal.
Ik hoop wel dat ze iets gaan doen aan de snelheid, XBO voelt nu op tijden bizar traag. In Upload zat ik gewoon 2-3 minuten te wachten tot ik filmpjes te zien kreeg. Ook van activityfeed naar 'snap achievement' (3 tussenschermen) is behoorlijk traag.
Ik ben nog druk bezig met demonhunter, bevalt me aardig en iets minder squishy dan m'n wizard
Wie m'n filmpjes nog heb gezien, heb een legendary die dus 'prevent all arcade damage', al die arcane enchanted mobs met hun draaiende dingen, no problemo, gewoon 0,0 dmg
Alleen die nemesis van dacht Just1fire, die maait nu iedereen neer als hij komt. Gisteren 4x gehad, 4x ging er wel iemand dood.
Voor mijn gevoel is dat in games waar die 10% is geactiveerd, zoals in Diablo. FIFA of KI werken wel normaal, maar in diablo doet hij behoorlijk moeilijk.mowa schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 23:57:
Alweer een 1900MB update gehad. Wat opvalt is dat kinect minder goed "luistert" en dat ik een opdracht soms een paar keer moet herhalen. Bijvoorbeeld uitschakelen...dat wil ie dus niet...althans daarin is ie wat recalcitrantWel luistert hij nu beter wanneer ik 'm aan wil hebben, dat doet ie nu namelijk acuut. En binnen een seconde zit ik dan ook in het dashboard. Lekker hoor
Mijn Day One controller begint wel raar te doen, soms hoor ik een rare 'ting' ingame en stopt mijn RB knop volledig. Wil ik controller uitschakelen kan ik ook A niet meer gebruiken, via voice command uitschakelen en weer inschakelen, alles weer normaal.
Ik hoop wel dat ze iets gaan doen aan de snelheid, XBO voelt nu op tijden bizar traag. In Upload zat ik gewoon 2-3 minuten te wachten tot ik filmpjes te zien kreeg. Ook van activityfeed naar 'snap achievement' (3 tussenschermen) is behoorlijk traag.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 26-08-2014 09:53 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zucht... Torment 2 rift eindbaas op 45% health... geforceerde xbox update.... Werkelijk waar...
Dit vind ik wel verontrustende info. Je bedoelt dus dat door de update je game acuut gestaakt wordt zonder dat je daar zelf invloed op hebt?Nefiorim schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:07:
Zucht... Torment 2 rift eindbaas op 45% health... geforceerde xbox update.... Werkelijk waar...
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Is het al bijna 5 september? Kan niet wachten tot ik mijn Xbox One heb
Mensen die van Forza 5 houden mogen mij alvast toevoegen (ben ook van plan veel online te gaan spelen)
Gamertag: Riqy
Mensen die van Forza 5 houden mogen mij alvast toevoegen (ben ook van plan veel online te gaan spelen)
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Ja... Dan kan je kiezen skip & go offline waarmee je hele Xbox offline gaat. Diablo 3 loopt op de achtergrond verder (ik ging dood, maar goed resurrecten ter plekke dus zal wel loslopen). Weet alleen niet hoe ie nu met save/synch info omgaat.
Dat is inderdaad mogelijk jaRossi46 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:20:
[...]
Dit vind ik wel verontrustende info. Je bedoelt dus dat door de update je game acuut gestaakt wordt zonder dat je daar zelf invloed op hebt?

Ik heb gemerkt dat met instant-on Diablo gewoon verder gaat waar ik gebleven ben en ook de autosave/sync gaat hier prima mee om.
Irritantste zal dus zijn dat je inderdaad dood gaat. Vooral oppassen dus als je met een hardcore character speelt.
Irritantste zal dus zijn dat je inderdaad dood gaat. Vooral oppassen dus als je met een hardcore character speelt.
Het schijnt inderdaad goed te zijn gegaan (ook zonder instant on), maar irritant is t wel. En gelukkig geen hardcore char neeJaguar645 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:31:
Ik heb gemerkt dat met instant-on Diablo gewoon verder gaat waar ik gebleven ben en ook de autosave/sync gaat hier prima mee om.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Goeie vraag!Riqy schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:24:
Is het al bijna 5 september? Kan niet wachten tot ik mijn Xbox One heb![]()
Ook ik krijg hem 5 september incl. Forza 5, dus ik zal je toevoegen.
Voeg mij ook maar toe: RoydemildeMaverick! schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:48:
[...]
Goeie vraag!
Ook ik krijg hem 5 september incl. Forza 5, dus ik zal je toevoegen.
Ook 5 september met Forza 5
Balen, maar beter nu opsturen en weer zo goed als nieuw terug, want de top spellen komen eraan en dan heb je hem alweer terug in huis.BM schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:04:
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Gisteren de Xbox One mogen ontvangen (besteld bij Redcoon) samen met de Play & Charge Kit.
Uitgepakt en staat mooi naast m'n PS4 en Wii U.
Mijn CC (Mastercard) word niet geaccepteerd in de amerikaanse store, dus ik heb een gift card gekocht bij G2A en daarmee Ryse gekocht en Titanfall bij G2play voor 30 euro.
Het vage is mijn Mastercard werd wel altijd geaccepteerd bij Hulu en Netflix US, misschien billing addres die niet overeen komt.
Verder vind ik de controller gewoon super vergelijken met de PS4, niet dat de PS4 controller slecht is en zeker een goede upgrade tov de PS3 controller, maar ligt toch minder lekker in de hand dan de Xbox controllers.
Mijn CC (Mastercard) word niet geaccepteerd in de amerikaanse store, dus ik heb een gift card gekocht bij G2A en daarmee Ryse gekocht en Titanfall bij G2play voor 30 euro.
Het vage is mijn Mastercard werd wel altijd geaccepteerd bij Hulu en Netflix US, misschien billing addres die niet overeen komt.
Verder vind ik de controller gewoon super vergelijken met de PS4, niet dat de PS4 controller slecht is en zeker een goede upgrade tov de PS3 controller, maar ligt toch minder lekker in de hand dan de Xbox controllers.
[ Voor 19% gewijzigd door Darkstylo op 26-08-2014 11:11 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
Geprobeerd, maar via Xbox Live krijg ik dit:Vecodo schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:53:
[...]
Voeg mij ook maar toe: Roydemilde
Ook 5 september met Forza 5
"Deze virend kan op dit moment niet worden toegevoegd. Probeer het straks nog eens. Wellicht dien je je privacy-instellingen ook te controleren."
No clue hoe dat kan...
Geen idee... zal eens checken! Iedereen mag alles bij mij (privacy)Maverick! schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:12:
[...]
Geprobeerd, maar via Xbox Live krijg ik dit:
"Deze virend kan op dit moment niet worden toegevoegd. Probeer het straks nog eens. Wellicht dien je je privacy-instellingen ook te controleren."
No clue hoe dat kan...
wat is jouw gamertag?
[ Voor 4% gewijzigd door Vecodo op 26-08-2014 11:16 ]
Kunnen we beter hele discussie rond D3 stoppen, dat topic is compleet kansloos. Dan opteer ik eerder voor een XBO-game topic.BM schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:38:
[modbreak]Kunnen de Diablo 3 fans de discussie in het daarvoor bestemde topic voortzetten?
[Multi] Diablo 3 - Deel 32
[/]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Net even gekeken op G2play maar wat een trage site zeg.Darkstylo schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:09:
Gisteren de Xbox One mogen ontvangen (besteld bij Redcoon) samen met de Play & Charge Kit.
Maar naast dat zie ik geen Titanfall voor de xBox One? Enkel Origin key.
Kijk anders hier even: genoeg alternatieven:
http://www.allkeyshop.com...-one-code-compare-prices/
Of de direct G2Play link: http://www.g2play.net/category/7526/titanfall-xbox-one-key/
http://www.allkeyshop.com...-one-code-compare-prices/
Of de direct G2Play link: http://www.g2play.net/category/7526/titanfall-xbox-one-key/
[ Voor 50% gewijzigd door Notna op 26-08-2014 11:31 ]
Wat een bagger deals deze week 
Xbox One owners see the following discounts available on Need For Speed DLC -
Need For Speed Rivals Simply Jaguar Complete Pack – Usually £4.79 now £3.21
Need For Speed Rivals Concept Lamborghini Complete Pack – Usually £4.79 now £3.21
Need For Speed Rivals Ferrari Edizioni Speciali Complete Pack – Usually £4.79 now £3.21
Need For Speed Rivals Timesaver Pack – Usually £7.99 now £5.35
Need For Speed Rivals Complete Movie Pack – Usually £5.59 now £3.75
Need For Speed Rivals Concept Lamborghini Complete Pack – Usually £4.79 now £3.21
Need For Speed Rivals Ferrari Edizioni Speciali Complete Pack – Usually £4.79 now £3.21
Voorbode voor toevoeging aan EA AccessDrParanoid schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:34:
Wat een bagger deals deze week
Ik ben verbaasd hoe het bijvoorbeeld op deze website werkt als je een spel koopt zonder daarvoor een key te ontvangen.
NO KEY - You will receive Xbox One account for download, after download you can play with your normal old account
INSTRUCTION:
1. Press in center of controller (in left upper corner) green button “A” and select “Add new”
2. Enter login & password (Email:password), BE SURE you checked “SAVE PASSWORD”
3. Move to: My games&Apps, press right – you will see the game you bought, press “Install”
4. After downloading disconnect LIVE and check if the game works
5. Relogin with your Account
6. In Xbox settings select “Memory”, then “Profile” and delete odd!
7. That’s all, you can play!
Is dit wel legaal ?
NO KEY - You will receive Xbox One account for download, after download you can play with your normal old account
INSTRUCTION:
1. Press in center of controller (in left upper corner) green button “A” and select “Add new”
3. Move to: My games&Apps, press right – you will see the game you bought, press “Install”
Is dit wel legaal ?
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
mee eens!SinergyX schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:15:
[...]
Kunnen we beter hele discussie rond D3 stoppen, dat topic is compleet kansloos. Dan opteer ik eerder voor een XBO-game topic.
Nee, zijn over het algemeen gehackte accounts - of games via de share methode van ene xbox als home xbox en een ander insignen, wat wel legaal is maar compleet niet veilig, kun je de game zo weer kwijt zijn.danplo schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:44:
Ik ben verbaasd hoe het bijvoorbeeld op deze website werkt als je een spel koopt zonder daarvoor een key te ontvangen.
INSTRUCTION:
Is dit wel legaal ?
Trouwens, metro redux voor xbox one 26.99 inc. op all4games.nl (omgerekend 10tje goedkoper dan de 37 euro op US Store)
[ Voor 8% gewijzigd door DrParanoid op 26-08-2014 11:53 ]
Dat dacht ik welDrParanoid schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:50:
[...]
Nee, zijn over het algemeen gehackte accounts.
Trouwens, metro redux voor xbox one 26.99 inc. op all4games.nl (omgerekend 10tje goedkoper dan de 37 euro op US Store)
Ik houd het wel op de bekende betrouwbare webshops. Jou link is wel een mooie deal ook voor Metro, alleen ik wil liefst digitaal hebben.
Zijn heel veel grey key websites op allkeyshop / dlcompare etc. Beetje gezond verstand gebruiken en je komt er weldanplo schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:56:
[...]
Dat dacht ik welDaar trap ik echt niet in, maar is wel 1 van de websites die doorgelinkt word door http://www.allkeyshop.com/blog/
Ik houd het wel op de bekende betrouwbare webshops. Jou link is wel een mooie deal ook voor Metro, alleen ik wil liefst digitaal hebben.
Ik heb het liefst ook alles digitaal idd, maar 10tje vind ik het niet waard
Die vraag is een pagina terug ook al gesteld. Legaal ja, in nederland mag je gewoon software licenties (en volgens mij daardoor ook accounts) verkopen. Is het handig om hier gebruik van te maken? Nee, tenzij je graag belazerd wilt worden.
Ik had mijn privacy instellingen idd ook al gecontroleerd, maar deze staan ook goed. Ook kon ik zonet wel Riqy toevoegen op deze manier.Vecodo schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:13:
[...]
Geen idee... zal eens checken! Iedereen mag alles bij mij (privacy)
wat is jouw gamertag?
Maar goed, mijn gamertag is R0nster76 , zoals ook in mijn onderschrift staat
Dan is het goed dat dit hier vermeld word, want Notna kwam met deze website en is iedereen ervoor gewaarschuwd dat er veel websites als deze tussen staan.DrParanoid schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:58:
[...]
Zijn heel veel grey key websites op allkeyshop / dlcompare etc. Beetje gezond verstand gebruiken en je komt er welals het vreemd lijkt, laten liggen en beter 5 euro meer uitgeven voor een legale / betrouwbare versie.
Ik heb het liefst ook alles digitaal idd, maar 10tje vind ik het niet waard
En dat 10tje is idd veel, maar ik ga toch voor de digitale versie. Gewoon alleen voor het gemak.
Ik houd deze topic elke dag bij, maar het was me dan even ontschoten, maar bedankt.Yaz schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:03:
[...]
Die vraag is een pagina terug ook al gesteld. Legaal ja, in nederland mag je gewoon software licenties (en volgens mij daardoor ook accounts) verkopen. Is het handig om hier gebruik van te maken? Nee, tenzij je graag belazerd wilt worden.
[ Voor 24% gewijzigd door danplo op 26-08-2014 12:07 ]
Ik ga er wel een beetje vanuit dat het volk hier meer verstand heeft dan Sjonnie die van Teleshopping op RTL 5 koopt.danplo schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:05:
[...]
Dan is het goed dat dit hier vermeld word, want Notna kwam met deze website en is iedereen ervoor gewaarschuwd dat er veel websites als deze tussen staan.![]()
En dat 10tje is idd veel, maar ik ga toch voor de digitale versie. Gewoon alleen voor het gemak.
Maargoed, het is idd best handig om te weten dat er dus niet heel erg rete betrouwbare sites bijstaan. Aan de andere kant zit er een rating systeem op AllKeys en dus kan je daar wel redelijk op afgaan (and if it sounds too good to be true is nooit een verkeerde principe om te hanteren)
In de us store krijg je beide delen (bundle), bij all4games alleen 1 deel of zie ik dat verkeerd...DrParanoid schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:50:
[...]
Nee, zijn over het algemeen gehackte accounts - of games via de share methode van ene xbox als home xbox en een ander insignen, wat wel legaal is maar compleet niet veilig, kun je de game zo weer kwijt zijn.
Edit: je hebt gelijk, mooie aanbieding...
[ Voor 3% gewijzigd door harrytasker op 26-08-2014 12:17 ]
Nee, ook beide delen. Je kunt de geremasterde Metro games volgens mij niet eens fysiek los kopen.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Zie je verkeerdharrytasker schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:15:
[...]
In de us store krijg je beide delen (bundle), bij all4games alleen 1 deel of zie ik dat verkeerd...
Iemand diablo 3 al ergens voor een redelijke prijs op de kop kunnen tikken?
€52 bij de Mediamarkt was het goedkoopste volgens mij...
Morgen komt inderdaad Metro ook binnenvallen! Ben benieuwd want ik heb ze eigenlijk nog nooit gespeeld maar wel enorm veel goede verhalen over gehoord
Morgen komt inderdaad Metro ook binnenvallen! Ben benieuwd want ik heb ze eigenlijk nog nooit gespeeld maar wel enorm veel goede verhalen over gehoord
Ik heb hem voor $59.95, digitaal heeft (nu nog) z'n voordelen
Deze had ik ook al gezien! Alleen weet niet of ik het zonde ga vinden aangezien ik diablo ook op de pc heb:P dus zat eigenlijk te denken, prijsje in de 30,- go go anders niet...SinergyX schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:35:
Ik heb hem voor $59.95, digitaal heeft (nu nog) z'n voordelen
Vraag, waarom nu nog? straks kan je je regio gewoon op US laten toch?
Ik gok tot het moment dat ze heel veel extras in hard copies gaan stoppen (codes enz.) Dan kan een digitale download zijn voordeel verliezenmfreriks schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:39:
[...]
Deze had ik ook al gezien! Alleen weet niet of ik het zonde ga vinden aangezien ik diablo ook op de pc heb:P dus zat eigenlijk te denken, prijsje in de 30,- go go anders niet...
Het is koffiedik kijken hoe MS straks om zal gaan met andere regio's als NL officieel ondersteund wordt.mfreriks schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:39:
[...]
Deze had ik ook al gezien! Alleen weet niet of ik het zonde ga vinden aangezien ik diablo ook op de pc heb:P dus zat eigenlijk te denken, prijsje in de 30,- go go anders niet...
Over D3, ik heb em ook zonder RoS op de PC. Impulsaankoop digitaal in de US store (goedkoopste) en ik vind t t geld dubbel en dwars waard. Maar ssshhh want we mogen hier niet teveel over D3 praten
Bedankt voor de info, ik speel op dit moment redelijk wat diablo... dus zou zonde zijn dat allemaal "achter" te laten... nu lees ik veel goede dingen over de console versie:) rest me nog 1 vraag. nu kopen in US store, maakt dat wat uit met regio?
Ben in het begin namelijk de fout in gegaan om (ongemerkt) op US te beginnen. Bijna max lvl kom ik er achter dat ik in Eu moet zitten... dit kan bij de console versie niet mis gaan?
Edit: LONGSHOT: iemand die zijn copy te koop stelt voor pakweg 35,? xD
Ben in het begin namelijk de fout in gegaan om (ongemerkt) op US te beginnen. Bijna max lvl kom ik er achter dat ik in Eu moet zitten... dit kan bij de console versie niet mis gaan?
Edit: LONGSHOT: iemand die zijn copy te koop stelt voor pakweg 35,? xD
[ Voor 7% gewijzigd door mfneed op 26-08-2014 12:46 ]
Niets is zeker wat straks nog gaat gebeuren, ze hebben nog een vracht een 'anti-overstap-regio' methodes om dit in de toekomst gewoon uit te schakelen. Zeg niet dat dit gaat gebeuren, maar ik hou er altijd rekening mee. Zeker nu NL er aan komt, kan het best zijn dat ze dat flink gaan inperken. Tot die tijd maak ik er gretig gebruik vanmfreriks schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:39:
shit man, diablo3/destiny/horizon 2... word nog druk dan
iddSinergyX schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:47:
[...]
Niets is zeker wat straks nog gaat gebeuren, ze hebben nog een vracht een 'anti-overstap-regio' methodes om dit in de toekomst gewoon uit te schakelen. Zeg niet dat dit gaat gebeuren, maar ik hou er altijd rekening mee. Zeker nu NL er aan komt, kan het best zijn dat ze dat flink gaan inperken. Tot die tijd maak ik er gretig gebruik van
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!