Drie x met de support aan de chat gehangen (Link werkte nu wel, thnx Shadowman12).
Eerst 2x van het kastje naar de muur gestuurd (Account verwijderen, een of andere setting aanpassen).
Daarna echter had ik iemand die wel wist wat er mis was.
Ik heb mijn Xbox op USA (voor het goedkoop kopen van games uiteraard) en dat botst nu met mijn Nederlandse profiel. Niet dat ik verder Microsoft diensten gebruik maar toch bleek mijn profiel Nederlands.
De Enige oplossing die ze me kunnen bieden is het terugdraaien van het One Gold bedrag en het overzetten van mijn Account naar de Nederlandse store, omdat deze store nog niet actief is (2 september gaat dit gebeuren volgens de medewerker) kan ik tot deze tijd bepaalde games niet aanroepen.
De games die ik op schijf heb of via EAAcces heb ontvangen kan ik wel gewoon blijven spelen.
(Forza 5 en Battlefield 4)
De game die ik digitaal gekocht had (Dead Rising) wordt pas weer actief als de Nederlandse store dat ook is.
Toen ik aangaf dat niet te willen kwam de medewerker zelf met het terug draaien van deze aankoop. Waar ik stiekem al een beetje op hoopte want ik had de verhaallijn al uit
Oftewel even niet online spelen dan maar, games via VideoGamesPlus bestellen en DeadRising een maandje gratis gespeeld.
Hoelang het games kopen in een Buitenlandse store nog blijft werken is bij deze wel een beetje de vraag geworden. De Chat medewerker wist hier (uiteraard) niet van

ErwinJ schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 00:07:
[...]
In de folder staat duidelijk 3 games en de headset.
Diablo heb ik ook los gekocht.
"Xbox One + 3 games + Speciale Day 1 Wireless Controller en Headset • 500 GB inclusief Day 1 controller • Met Kinect Sensor • Inclusief HDMI kabel, Xbox One Chat Headset • Exclusieve Day One achievement • Blu-Ray speler • Art.nr.: 1335636"
Klopt toch ook, DayOne kopers krijgen toch Fifa, Forza en een Kinect fitness game?
De Headset krijgt iedereen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans