Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

shadowman12 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:09:
[...]

Bij mij is m'n latency 154ms en heb ook Ziggo (hoogste pakket). Op mijn Surface is het 15ms, en die is zelfs wireless aangesloten, terwijl mijn Xbox bedraad is.
Ik heb exact dezelfde waardes ook met ziggo en exact dezelfde setup. Toeval? Nee.
Ik haf lagg issues met de Xbox, deze opgelost door upnp uit te zetten in het ziggo (Motorola) modem.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

ErwinJ schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:37:
vandaag het MM krantje in de bus.
Wat blijkt je krijg wel 3 games bij de preorder en een headset.:P
Morgen maar eens langsgaan voor de zekerheid wat er werd mij de telefoon verteld dat ik maar 2 games kreeg.
Wel zaterdag diablo al gehaald :P kon het niet laten :) hahaha
Er staan twee games bij, namelijk Fifa 15 en Forza 5.
Het spel wat ernaast staat (Diablo) staat een losse prijs bij.

Zit die headset niet standaard erbij?!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:57
Famous schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:48:
[...]

Wat hij zegt klopt ook niet. Er zijn 2 pre-order pakketten. Eentje voor 399,- met Forza 5 en Fifa 15 inclusief de standaard headset (dat mono ding). En eentje voor 499,- met hetzelfde én Kinect 2.0 en die Dance game.

Beide zijn overigens online uitverkocht maar nog wel in de vestigingen te krijgen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 21:07

Kalkie

NLMP

Ik ben een aardige nOOb in multiplayer games, wordt er door jullie nog wel eens Titanfall gespeeld en zoja .. hoe kan ik joinen? En/of hoe weet ik of er een party is waar mijn xbox vrienden aan het spelen zijn?

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Rossi46 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:52:
[...]

Wat hij zegt klopt ook niet. Er zijn 2 pre-order pakketten. Eentje voor 399,- met Forza 5 en Fifa 15 inclusief de standaard headset (dat mono ding). En eentje voor 499,- met hetzelfde én Kinect 2.0 en die Dance game.

Beide zijn overigens online uitverkocht maar nog wel in de vestigingen te krijgen.
Hier in de folder staat er maar één. Hierbij staat vermeld dat je hem online kan reserveren maar dit kan dus niet.

Nogmaals de vraag; zit er niet standaard een headset bij zoals bij de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Kalkie schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:01:
Ik ben een aardige nOOb in multiplayer games, wordt er door jullie nog wel eens Titanfall gespeeld en zoja .. hoe kan ik joinen? En/of hoe weet ik of er een party is waar mijn xbox vrienden aan het spelen zijn?
In de openingspost staan alle gamertags van Tweakers (Google Docs), daarin staan ook de spellen die men speelt. Je mag mij ook toevoegen maar heb Titanfall nog niet in bezit (twijfel of BF4 en Titanfall om de komende weken mee door te komen..)

Edit: @Famous. Er zit wel een headset in de doos.

[ Voor 4% gewijzigd door D-Ed op 24-08-2014 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

D-Ed schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:08:
[...]

In de openingspost staan alle gamertags van Tweakers (Google Docs), daarin staan ook de spellen die men speelt. Je mag mij ook toevoegen maar heb Titanfall nog niet in bezit (twijfel of BF4 en Titanfall om de komende weken mee door te komen..)

Edit: @Famous. Er zit wel een headset in de doos.
Top!
Begon al te twijfelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie

Kalkie

NLMP

[quote]D-Ed schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:08:
[...]

Yep, heb ook al een aantal vrienden in de lijst. Ik bedoel meer, waar melden jullie dat er een party is gepland / gaande is. Ik heb er nu 1 open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Brutal1ty schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:49:
[...]

In B4 Sony fan: ''Waar is die krachtige ''cloud'' nu dan eh? >:) ''
:D
Dat durven ze niet meer nu PSN nog maar eens plat ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Kalkie schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:01:
Wij doen meer Battlefield en Forza potjes, heel af en toe Titanfall, je kan gewoon naar iemand gaan en dan join party doen. Hij/zij kan je dan inviten voor een Titanfall potje. Of je maakt er zelf eentje en je nodigt wat mensen uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Turdie op 24-08-2014 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Kalkie schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:26:
[quote]D-Ed schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:08:
[...]

Yep, heb ook al een aantal vrienden in de lijst. Ik bedoel meer, waar melden jullie dat er een party is gepland / gaande is. Ik heb er nu 1 open staan.
Ah, dat weet ik dus ook niet omdat ik sinds een paar dagen in het bezit ben van 'The One' ;) Ik heb je alvsast wel een invite gestuurd (Xwon NL117)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie

Kalkie

NLMP

shadowman12 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:29:
[...]

Wij doen meer Battlefield en Forza potjes, heel af en toe Titanfall, je kan gewoon naar iemand gaan en dan join party doen. Hij/zij kan je dan inviten voor een Titanfall potje. Of je maakt er zelf eentje en je nodigt wat mensen uit.
Aha thanks, Forza krijg ik op 5 september. Hopelijk zijn jullie daar dan niet op uitgekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shadowman12 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:09:
[...]

Bij mij is m'n latency 154ms en heb ook Ziggo (hoogste pakket). Op mijn Surface is het 15ms, en die is zelfs wireless aangesloten, terwijl mijn Xbox bedraad is.
Die 154ms die de Xbox laat zien in de netwerksettings zegt helemaal niets.
Dit is namelijk de latency tijd op de inlogserver van Xbox Live in Ierland.
Het getal zegt dus werkelijk helemaal niets over je verbinding met bijvoorbeeld een BF4, CoD of Titanfall server welk o.a. in Nederland zijn gesitueerd.

Nogmaals, die 154ms laat alleen maar zien dat je bent verbonden met Xbox Live, en je op deze server een te hoge ping hebt om te kunnen gamen ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Kalkie schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:39:
[...]

Aha thanks, Forza krijg ik op 5 september. Hopelijk zijn jullie daar dan niet op uitgekeken :)
Komt goed. Ik denk dat er best veel zijn die op 5 september Forza 5 krijgen, dus dan is er vanzelf sprake van hernieuwde interesse bij de rest :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:57
Rossi46 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:35:
[...]

Komt goed. Ik denk dat er best veel zijn die op 5 september Forza 5 krijgen, dus dan is er vanzelf sprake van hernieuwde interesse bij de rest :Y
En op 30 september over naar Forza Horizon 2 :)
Speel nu vooral Diablo en straks ook Destiny maar in een verloren half uurtje blijft het leuk om even snel het circuit op te gaan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
X-Fighter schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:27:
[...]

Dat durven ze niet meer nu PSN nog maar eens plat ligt :)
Ik weet dat het off-topic is, maar je zou serieus eens moeten lezen hoe veel verder dan dat het is gegaan! John Smedley die het vliegtuig niet in kon wegens verdenkingen of iets dergelijks (moet het originele verhaal nog even lezen) (staat op zijn twitter) en dat @LizardSquad een berichtje naar American Airlines had gestuurd dat er explosieven op dat vliegtuig zouden zijn enzo. 8)7 |:( En dan lees je vlak daarna op John's twitter ''I hate american airlines...'' :o

Het wordt best heel vreemd en persoonlijk dit gebeuren ineens... Staat wat meer info op het blauwe kamp topic.

Ik besef me dat dat weinig met Xbox te maken heeft, maar misschien dat jullie het alsnog interessant vinden net als ik :P
Bullet NL schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:15:
[...]

Die 154ms die de Xbox laat zien in de netwerksettings zegt helemaal niets.
Dit is namelijk de latency tijd op de inlogserver van Xbox Live in Ierland.
Het getal zegt dus werkelijk helemaal niets over je verbinding met bijvoorbeeld een BF4, CoD of Titanfall server welk o.a. in Nederland zijn gesitueerd.

Nogmaals, die 154ms laat alleen maar zien dat je bent verbonden met Xbox Live, en je op deze server een te hoge ping hebt om te kunnen gamen ;)
Goed dat je dit even deelt. :) Vond het al vreemd klinken. Mijn vader begon er trouwens over dat Msoft ook een serverpark in het noorden van ons landje heeft/gaat openen. Neem aan dat het al oud nieuws was? :D

[ Voor 47% gewijzigd door Brutal1ty op 24-08-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Brutal1ty schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 22:07:
[...]

Ik weet dat het off-topic is, maar je zou serieus eens moeten lezen hoe veel verder dan dat het is gegaan! John Smedley die het vliegtuig niet in kon wegens verdenkingen of iets dergelijks (moet het originele verhaal nog even lezen) (staat op zijn twitter) en dat @LizardSquad een berichtje naar American Airlines had gestuurd dat er explosieven op dat vliegtuig zouden zijn enzo. 8)7 |:( En dan lees je vlak daarna op John's twitter ''I hate american airlines...'' :o

Het wordt best heel vreemd en persoonlijk dit gebeuren ineens... Staat wat meer info op het blauwe kamp topic.

Ik besef me dat dat weinig met Xbox te maken heeft, maar misschien dat jullie het alsnog interessant vinden net als ik :P

[...]

Goed dat je dit even deelt. :) Vond het al vreemd klinken. Mijn vader begon er trouwens over dat Msoft ook een serverpark in het noorden van ons landje heeft/gaat openen. Neem aan dat het al oud nieuws was? :D
In de UK zijn ze ook niet blij omdat het wéér tijdens Bankholiday is. Maar ik neem aan dat Live er toch ook weleens uit ligt voor onderhoud? Heb wel al 6 jaar een 360 maar nooit Live gehad.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Deze opmerking kun je beter achterwege laten

[ Voor 89% gewijzigd door Gropah op 24-08-2014 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Werkt Gold bij jullie wel? Online zie ik dst er wel wat "storingen" zijn maar ik kan nergens terecht voor verdere support om dit tijdstip (en deze dag)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Donstil schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 22:22:
Werkt Gold bij jullie wel? Online zie ik dst er wel wat "storingen" zijn maar ik kan nergens terecht voor verdere support om dit tijdstip (en deze dag)
Kleine kans, maar misschien dat LizardSquad ook nog achter XBL aan gaat. Denk het echter niet, die vermaken zich nog wel even met Smedley en PS4 treiteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Brutal1ty schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 22:22:
[...]

Kleine kans, maar misschien dat LizardSquad ook nog achter XBL aan gaat. Denk het echter niet, die vermaken zich nog wel even met Smedley en PS4 treiteren :P
haha nee he, ik had vandaag juist lekker niets te doen dus wilde de virtuele wereld van BF4 induiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:03
Kalkie schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 20:39:
[...]

Ik ga er ook pas 5 september aan beginnen dus ik ben er iig nog niet op uitgekeken. :P

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Laatst online: 20-08-2024
Donstil schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 22:22:
Jawel, via Xbox Support chat, die is 24/7 bereikbaar. Heb ik je al eerder vandaag gezegd.
http://support.xbox.com/en-US/contact-us#0:6:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
shadowman12 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 22:31:
[...]

Jawel, via Xbox Support chat, die is 24/7 bereikbaar. Heb ik je al eerder vandaag gezegd.
http://support.xbox.com/en-US/contact-us#0:6:1
Lukt helaas niet, de pagina gaat laden en dan na een paar seconde zie ik een andere pagina met telefoon nummers erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Zo, Titanfall is aan het downloaden.

Dank voor de info betreffende aanschaf id de US store/OffGamers! Toch wel benieuwd hoe lang dit nog blijft werken.. Nu Live en Titanfall aangeschaft voor de prijs van 1 game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
skreppiedoe schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 22:25:
[...]

Ik ga er ook pas 5 september aan beginnen dus ik ben er iig nog niet op uitgekeken. :P
Misschien dat ik jullie dan ook nog wel join hoor ;) Laat het wel weten uiteraard :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

8/22/2014 10:02:09 AM PDT:
Hi Xbox members. Are you having trouble connecting to Party Chat on Diablo III on Xbox One and Xbox 360? Additionally, Xbox One users, are you experiencing server unavailability issues? Us too, but we’re working alongside our partner to get these issues fixed ASAP! We’ll keep you posted when we have more information on this issue. In the meantime, thanks for staying patient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
D-Ed schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 22:36:

Dank voor de info betreffende aanschaf id de US store/OffGamers! Toch wel benieuwd hoe lang dit nog blijft werken.. Nu Live en Titanfall aangeschaft voor de prijs van 1 game..
Ik heb ook weleens mijn twijfels maar Sony en MS weten al lang dat het op deze manier gebeurt. Het boeit ze volgens mij totaal niet want de games worden gekocht en kunnen sowieso niet meer doorverkocht worden. Daarnaast worden de games nu digitaal gekocht en dat is zoals ze het graag zien, je hebt wel de ontwikkelingskosten maar bent de kosten van de distributie, doosjes, boekjes en schijfjes kwijt. Dat zijn dus meer verdiensten voor MS en Sony.
Een topman van Sony heeft een paar jaar terug gezegd dat deze generatie consoles de laatste generatie is die nog met schijfjes werkt want downloads zijn de toekomst. De kans dat ze het overzeese shoppen aan gaan pakken lijkt me dan ook niet erg groot.

Ik merk zelf dat ik op deze manier meer en makkelijker games koop vanwege het voordeel. Voor 45 euro koop ik sneller die ene game dan wanneer de game 69 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 23:04:
[...]

Ik heb ook weleens mijn twijfels maar Sony en MS weten al lang dat het op deze manier gebeurt. Het boeit ze volgens mij totaal niet want de games worden gekocht en kunnen sowieso niet meer doorverkocht worden. Daarnaast worden de games nu digitaal gekocht en dat is zoals ze het graag zien, je hebt wel de ontwikkelingskosten maar bent de kosten van de distributie, doosjes, boekjes en schijfjes kwijt. Dat zijn dus meer verdiensten voor MS en Sony.
Een topman van Sony heeft een paar jaar terug gezegd dat deze generatie consoles de laatste generatie is die nog met schijfjes werkt want downloads zijn de toekomst. De kans dat ze het overzeese shoppen aan gaan pakken lijkt me dan ook niet erg groot.

Ik merk zelf dat ik op deze manier meer en makkelijker games koop vanwege het voordeel. Voor 45 euro koop ik sneller die ene game dan wanneer de game 69 euro kost.
Idd, ze hebben nu de eerste groep over op digitaal. Ben wel benieuwd naar cijfers van verkoop: Digitaal VS Boxed.

Maar €45,-? Ik kom op €38,- uit voor de meeste games die ik in de Xbox store zie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik heb $59,95 voor Diablo 3 betaald. Weet niet meer wat ik voor Forza betaald heb maar als ik dat omreken kom ik op €45 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 23:12:
Ik heb $59,95 voor Diablo 3 betaald. Weet niet meer wat ik voor Forza betaald heb maar als ik dat omreken kom ik op €45 uit.
Natuurlijk.

Ondertussen is Titanfall aan het downloaden/Installeren en switch ik af en toe naar een tv uitzending... Begin nu al zin te krijgen om tv te kijken via de XO.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 19:03
Famous schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:48:
[...]

In de folder staat duidelijk 3 games en de headset.
Diablo heb ik ook los gekocht.

"Xbox One + 3 games + Speciale Day 1 Wireless Controller en Headset • 500 GB inclusief Day 1 controller • Met Kinect Sensor • Inclusief HDMI kabel, Xbox One Chat Headset • Exclusieve Day One achievement • Blu-Ray speler • Art.nr.: 1335636"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie

Kalkie

NLMP

D-Ed schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 23:24:
[...]

Natuurlijk.

Ondertussen is Titanfall aan het downloaden/Installeren en switch ik af en toe naar een tv uitzending... Begin nu al zin te krijgen om tv te kijken via de XO.. 8)
Morgenavond even Titanfallen dan? Kan ik meteen mij 'testen' hoe de party functionaliteit werkt :)
Het is me inmiddels ook gelukt om EA Access aan te schaffen door mijn NL creditcard te koppelen aan de US store, dus BF4 staat er inmiddels ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

ErwinJ schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 00:07:
[...]

"Xbox One + 3 games + Speciale Day 1 Wireless Controller en Headset • 500 GB inclusief Day 1 controller • Met Kinect Sensor • Inclusief HDMI kabel, Xbox One Chat Headset • Exclusieve Day One achievement • Blu-Ray speler • Art.nr.: 1335636"
Dan heb ik een andere folder :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Drie x met de support aan de chat gehangen (Link werkte nu wel, thnx Shadowman12).

Eerst 2x van het kastje naar de muur gestuurd (Account verwijderen, een of andere setting aanpassen).
Daarna echter had ik iemand die wel wist wat er mis was.

Ik heb mijn Xbox op USA (voor het goedkoop kopen van games uiteraard) en dat botst nu met mijn Nederlandse profiel. Niet dat ik verder Microsoft diensten gebruik maar toch bleek mijn profiel Nederlands.

De Enige oplossing die ze me kunnen bieden is het terugdraaien van het One Gold bedrag en het overzetten van mijn Account naar de Nederlandse store, omdat deze store nog niet actief is (2 september gaat dit gebeuren volgens de medewerker) kan ik tot deze tijd bepaalde games niet aanroepen.

De games die ik op schijf heb of via EAAcces heb ontvangen kan ik wel gewoon blijven spelen.
(Forza 5 en Battlefield 4)

De game die ik digitaal gekocht had (Dead Rising) wordt pas weer actief als de Nederlandse store dat ook is.
Toen ik aangaf dat niet te willen kwam de medewerker zelf met het terug draaien van deze aankoop. Waar ik stiekem al een beetje op hoopte want ik had de verhaallijn al uit :)

Oftewel even niet online spelen dan maar, games via VideoGamesPlus bestellen en DeadRising een maandje gratis gespeeld.

Hoelang het games kopen in een Buitenlandse store nog blijft werken is bij deze wel een beetje de vraag geworden. De Chat medewerker wist hier (uiteraard) niet van :)
ErwinJ schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 00:07:
[...]

Klopt toch ook, DayOne kopers krijgen toch Fifa, Forza en een Kinect fitness game?
De Headset krijgt iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Kalkie schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 00:15:
[...]

Morgenavond even Titanfallen dan? Kan ik meteen mij 'testen' hoe de party functionaliteit werkt :)
Het is me inmiddels ook gelukt om EA Access aan te schaffen door mijn NL creditcard te koppelen aan de US store, dus BF4 staat er inmiddels ook op.
Nice, ja morgenavond na 21.00 uur moet lukken, heb zojuist de training achter de rug en ga nu pitten :)

Ik heb alleen een zakelijke cc die ik daarvoor niet ga gebruiken dus ga binnenkort nog checken hoe ik EA Acces met PayPal kan regelen. (al wel zover gekomen dat ik een Origin account heb..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Donstil schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 00:22:
Drie x met de support aan de chat gehangen (Link werkte nu wel, thnx Shadowman12).

Eerst 2x van het kastje naar de muur gestuurd (Account verwijderen, een of andere setting aanpassen).
Daarna echter had ik iemand die wel wist wat er mis was.

Ik heb mijn Xbox op USA (voor het goedkoop kopen van games uiteraard) en dat botst nu met mijn Nederlandse profiel. Niet dat ik verder Microsoft diensten gebruik maar toch bleek mijn profiel Nederlands.

De Enige oplossing die ze me kunnen bieden is het terugdraaien van het One Gold bedrag en het overzetten van mijn Account naar de Nederlandse store, omdat deze store nog niet actief is (2 september gaat dit gebeuren volgens de medewerker) kan ik tot deze tijd bepaalde games niet aanroepen.

De games die ik op schijf heb of via EAAcces heb ontvangen kan ik wel gewoon blijven spelen.
(Forza 5 en Battlefield 4)

De game die ik digitaal gekocht had (Dead Rising) wordt pas weer actief als de Nederlandse store dat ook is.
Toen ik aangaf dat niet te willen kwam de medewerker zelf met het terug draaien van deze aankoop. Waar ik stiekem al een beetje op hoopte want ik had de verhaallijn al uit :)

Oftewel even niet online spelen dan maar, games via VideoGamesPlus bestellen en DeadRising een maandje gratis gespeeld.

Hoelang het games kopen in een Buitenlandse store nog blijft werken is bij deze wel een beetje de vraag geworden. De Chat medewerker wist hier (uiteraard) niet van :)

[...]

Klopt toch ook, DayOne kopers krijgen toch Fifa, Forza en een Kinect fitness game?
De Headset krijgt iedereen.
Volgens mij kan je je account gewoon op US zetten (en hier tussen switchen). Ik heb in elk geval keuze uit twee accounts:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2641d0h.jpg

naar:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/35a8wzl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39
De hacker(s) die psn down hebben geddosd claimen dat ze nu met xbox live aan de gang zijn. Op downdetector zijn al wel enkele meldingen gedaan. http://downdetector.com/status/xbox-live

Hoe zijn jullie ervaringen?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

AtlAntA schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 00:57:
De hacker(s) die psn down hebben geddosd claimen dat ze nu met xbox live aan de gang zijn. Op downdetector zijn al wel enkele meldingen gedaan. http://downdetector.com/status/xbox-live

Hoe zijn jullie ervaringen?
Lizard Squad probeert wel iets te zeggen denk ik.. https://twitter.com/LizardSquad/status/503667531152752642

Al weet ik niet of zij heel xBox down kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Famous schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 01:00:
[...]

Lizard Squad probeert wel iets te zeggen denk ik.. https://twitter.com/LizardSquad/status/503667531152752642

Al weet ik niet of zij heel xBox down kunnen krijgen.
Ik vind het zowiezo een rare situatie aangezien die famousgod (oid) beweert dat hij psn down heeft gebracht. Men is in elk geval te ver gegaan bij die bommelding van die vlucht waar die Sony baas in zat.

Maar hopen dat dit geouwehoer snel voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wat is er precies gebeurd voordat deze knaap dit allemaal is gaan ondernemen?
Volgens mij heb ik dat een beetje gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Donstil schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 01:10:
Wat is er precies gebeurd voordat deze knaap dit allemaal is gaan ondernemen?
Volgens mij heb ik dat een beetje gemist.
tja om een lang verhaal kort te maken komt het erop neer (in mijn visie) dat er wat tieners verveeld waren oid en via een fiks botnetwerk PSN hebben aangevallen. Toen een Sony CEO twitterde dat hij een bepaalde vlucht nam gingen ze via twitter een bommelding voor die vlucht doen waardoor deze werd omgeleid.

Er zitten nog veel meer nuances aan het verhaal (waar of niet waar) en die mag je als je tijd hebt zelf nalezen op neogaf. ;)

http://www.neogaf.com/for...read.php?t=881273&page=75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
AtlAntA schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 01:03:
[...]

Ik vind het zowiezo een rare situatie aangezien die famousgod (oid) beweert dat hij psn down heeft gebracht. Men is in elk geval te ver gegaan bij die bommelding van die vlucht waar die Sony baas in zat.

Maar hopen dat dit geouwehoer snel voorbij is.
Als ze alleen PSN plat hadden gelegd hadden ze er nog mee weg kunnen komen maar een bommelding op een vlucht in Amerika is het domste wat je kunt doen. Nu weet je zeker dat je de FBI achter je aan hebt.

Ik heb mijn Nederlandse account op de site van MS naar de US geswitched en totaal geen problemen ondervonden. Ik ga er van uit dat het ook zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Famous schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 00:17:
[...]

Dan heb ik een andere folder :9
Afgezien dat er typ en spelfouten mogen zitten in de folders zijn de aanbiedingen ook nog eens verschillend per stad/vestiging. Dus het kan heel goed dat jij aanbieding A hebt terwijl ik aanbieding B heb als het op de MM aankomt ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
Blegh, een 'oud' issue met m'n X1 steekt de kop weer op. Hij start niet meer op :( Afgelopen weekend nog ff Trials gedaan, en merkte toen al dat er wat rare dingen waren (geen cursor meer in de browser). Toen ik wilde stoppen kwam afsluitmenu niet meer tevoorschijn. Toen maar 'hard' uitgezet (xbox knop paar seconde aanraken). Dat was het laatste wat ik er nog uit kreeg... Heb dit issue hele tijd terug ook al gehad, maar vlak voor ik 'm toen wilde opsturen deed ie het weer. Laat 'm nu maar een hele tijd van de stroom, en dan zien we wel weer. Zit toch ergens iets niet helemaal lekker in dat apparaat...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Tiberya schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:32:
[...]Hier nog een als het kan gamertag MisTicKnight
Grappige manier om je naam te spellen. Ik ga ervanuit dat je veel xbox messages krijgt van allemaal jochies?

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Lekker Ventje schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 07:19:
[...]

Als ze alleen PSN plat hadden gelegd hadden ze er nog mee weg kunnen komen maar een bommelding op een vlucht in Amerika is het domste wat je kunt doen. Nu weet je zeker dat je de FBI achter je aan hebt.

Ik heb mijn Nederlandse account op de site van MS naar de US geswitched en totaal geen problemen ondervonden. Ik ga er van uit dat het ook zo blijft.
Ik heb het gevoel dat dit andere mensen waren, iemand anders heeft ook al de aanval opgeëist. Nu ja ik vind dat je gerust de servers mag aanvallen als de security echt zo slecht is. Beste manier om dit aan te tonen, als ze hetzelfde kunnen doen bij Microsoft, be my guest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
X-Fighter schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 08:55:
[...]Ik heb het gevoel dat dit andere mensen waren, iemand anders heeft ook al de aanval opgeëist. Nu ja ik vind dat je gerust de servers mag aanvallen als de security echt zo slecht is. Beste manier om dit aan te tonen, als ze hetzelfde kunnen doen bij Microsoft, be my guest.
Wat een ongelofelijk onzin argument. Niet om deze thread te laten ontsporen maar in dezelfde redenering vind jij het dus ook goed dat mensen gaan knoeien met de remkabels van een auto om te laten zien dat ze niet goed weggestopt zijn? Dat mensen bij je inbreken om aan te tonen dat je huis slecht beveiligt is? Dat ze je overvallen om aan te tonen dat je eigen persoonlijke veiligheid niet op orde is?

Dit gedrag is gewoon niet goed te praten. Als je iets wilt aantonen zoek je desnoods de media op om die het op een verantwoorde manier aan het publiek te vertellen maar beetje eigen rechter spelen gaat echt te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Yaz schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:01:
[...]
Wat een ongelofelijk onzin argument. Niet om deze thread te laten ontsporen maar in dezelfde redenering vind jij het dus ook goed dat mensen gaan knoeien met de remkabels van een auto om te laten zien dat ze niet goed weggestopt zijn? Dat mensen bij je inbreken om aan te tonen dat je huis slecht beveiligt is? Dat ze je overvallen om aan te tonen dat je eigen persoonlijke veiligheid niet op orde is?

Dit gedrag is gewoon niet goed te praten. Als je iets wilt aantonen zoek je desnoods de media op om die het op een verantwoorde manier aan het publiek te vertellen maar beetje eigen rechter spelen gaat echt te ver.
Ja dat willen de voorstanders van hacks meestal niet horen. Zo lang het ze zelf niet treft is het allemaal niet hun probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X-Fighter schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 08:55:
[...]

Ik heb het gevoel dat dit andere mensen waren, iemand anders heeft ook al de aanval opgeëist. Nu ja ik vind dat je gerust de servers mag aanvallen als de security echt zo slecht is. Beste manier om dit aan te tonen, als ze hetzelfde kunnen doen bij Microsoft, be my guest.
Waarom zou je servers aan mogen vallen? Dit gedrag valt toch onder geen beding goed te praten? Natuurlijk moet de beveiliging van Xbox Live in orde zijn, maar je gaat mensen toch niet uitnodigen om de boel plat te leggen? Den aan de enorme economische schade die dit met zich mee brengt. Prima dat je achter een beveiligingsfout komt als handigetoetsenboardharrie. Maar geef dit dan aan via de normale weg aan bij het betreffende bedrijf. Een dienst treffen op de manier zoals gisteren bij de "buren" is gebeurd kan je in mijn ogen onder geen beding goed praten.

Net als de uitnodiging in je laatste zin, sorry maar dat is voor mij echt onbegrijpelijk. Let wel, en ik zeg het nog maar eens, dit staat helemaal los van het feit dat MS haar security van de systemen gewoon goed op orde moet hebben. Het uitnodigen van dergelijke acties heeft alleen maar een sneeuwbal effect. Handigetoestenboardharrie's zijn er alleen maar op uit om dingen ten gunste van eigen succes in de openbaarheid te brengen. Elk weldenkend mens weet namelijk dat dit negen van de tien keer averechts werkt.

Overigens denk ik door het feit dat het netwerk van Microsoft voor Xbox Live door de decentrale opzet veel lastiger is om down te krijgen. Als ik me niet vergis is het voor MS veel makkelijker om over te stappen van inlogserver, als ik mij niet vergis kan deze on-the-fly van locatie (zowel op het .net als qua fysieke locatie) gewisseld worden.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

D-Ed schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 22:36:

Laten we het zo zeggen: je koopt meer games als ze goedkoper zijn. Is hetzelfde principe als in een pretpark (wellicht rare vergelijking, maar daar word ikzelf vaak mee 'geconfronteerd' ;)). Als de consumpties relatief goedkoop zijn, kopen we meer (en geven we soms meer uit) dan dat ze duur zijn.

In het laatste geval nemen we zelf eten mee = dus geen winst op voedsel. Eerste geval denken we van: "Oh, da's daar toch niet duur, eten daar wel.". Is met games ook zo. "Oh, 40 EUR heb ik er wel voor over, voor 60 zou ik hem niet gekocht hebben.". Enz enz enz :)

Trouwens een prima tip om het adres ergens in Alaska te zetten, hoef zo inderdaad geen tax te betalen :Y) Al mis ik nu stiekem wel het doosje van m'n game, maar dat zal wel wennen... :) Het gemak van het spel gewoon altijd makkelijk te kunnen opstarten is ook heel groot!

Heb m'n vriendin ook warm gemaakt voor de XONE -> laten zien dat je makkelijk YouTube filmpjes kan opstarten vanaf je telefoon en zelfs filmpjes/foto's kan 'streamen' vanaf je telefoon naar de XONE! 8)

* Dennahz enthousiast

[ Voor 22% gewijzigd door Dennahz op 25-08-2014 09:16 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 19:03
Even een vraag ter voorbereiding op mijn One :P
Xbox op Us zetten met een adres in Alaska of zo ?
En verder kan ik gewoon inloggen op mijn Ms account ( Xbox 360 ) ?

En dan kan ik de games/Xbox live kopen via de US store met gift cards van offgamers.
Klopt het zo of mis ik iets :P

Excuses voor het nogmaals vragen normaal ben ik een "nette" koper in Nederland wat betreft games, maar ik heb geen zin de schatkist te blijven vullen :P en via de US store scheeld veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Dennahz schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:14:
[...]

Laten we het zo zeggen: je koopt meer games als ze goedkoper zijn. Is hetzelfde principe als in een pretpark (wellicht rare vergelijking, maar daar word ikzelf vaak mee 'geconfronteerd' ;)). Als de consumpties relatief goedkoop zijn, kopen we meer (en geven we soms meer uit) dan dat ze duur zijn.

In het laatste geval nemen we zelf eten mee = dus geen winst op voedsel. Eerste geval denken we van: "Oh, da's daar toch niet duur, eten daar wel.". Is met games ook zo. "Oh, 40 EUR heb ik er wel voor over, voor 60 zou ik hem niet gekocht hebben.". Enz enz enz :)

Trouwens een prima tip om het adres ergens in Alaska te zetten, hoef zo inderdaad geen tax te betalen :Y) Al mis ik nu stiekem wel het doosje van m'n game, maar dat zal wel wennen... :) Het gemak van het spel gewoon altijd makkelijk te kunnen opstarten is ook heel groot!

Heb m'n vriendin ook warm gemaakt voor de XONE -> laten zien dat je makkelijk YouTube filmpjes kan opstarten vanaf je telefoon en zelfs filmpjes/foto's kan 'streamen' vanaf je telefoon naar de XONE! 8)

* Dennahz enthousiast
Maar dan ga je er vanuit dat er niets wordt verkocht bij hogere prijzen. Dat is natuurlijk niet zo. Het gaat in dit geval om de meeropbrengst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
ErwinJ schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:19:
Even een vraag ter voorbereiding op mijn One :P
Xbox op Us zetten met een adres in Alaska of zo ?
En verder kan ik gewoon inloggen op mijn Ms account ( Xbox 360 ) ?

En dan kan ik de games/Xbox live kopen via de US store met gift cards van offgamers.
Klopt het zo of mis ik iets :P

Excuses voor het nogmaals vragen normaal ben ik een "nette" koper in Nederland wat betreft games, maar ik heb geen zin de schatkist te blijven vullen :P en via de US store scheeld veel geld.
'ja' op je hele verhaal :+

je kan op google zoeken welke staten geen tax rate hebben, ik woon momenteel in montana waar je dus 0% tax rate hebt :P

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Bullet NL schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:12:
[...]

Waarom zou je servers aan mogen vallen? Dit gedrag valt toch onder geen beding goed te praten? Natuurlijk moet de beveiliging van Xbox Live in orde zijn, maar je gaat mensen toch niet uitnodigen om de boel plat te leggen? Den aan de enorme economische schade die dit met zich mee brengt. Prima dat je achter een beveiligingsfout komt als handigetoetsenboardharrie. Maar geef dit dan aan via de normale weg aan bij het betreffende bedrijf. Een dienst treffen op de manier zoals gisteren bij de "buren" is gebeurd kan je in mijn ogen onder geen beding goed praten.

Net als de uitnodiging in je laatste zin, sorry maar dat is voor mij echt onbegrijpelijk. Let wel, en ik zeg het nog maar eens, dit staat helemaal los van het feit dat MS haar security van de systemen gewoon goed op orde moet hebben. Het uitnodigen van dergelijke acties heeft alleen maar een sneeuwbal effect. Handigetoestenboardharrie's zijn er alleen maar op uit om dingen ten gunste van eigen succes in de openbaarheid te brengen. Elk weldenkend mens weet namelijk dat dit negen van de tien keer averechts werkt.

Overigens denk ik door het feit dat het netwerk van Microsoft voor Xbox Live door de decentrale opzet veel lastiger is om down te krijgen. Als ik me niet vergis is het voor MS veel makkelijker om over te stappen van inlogserver, als ik mij niet vergis kan deze on-the-fly van locatie (zowel op het .net als qua fysieke locatie) gewisseld worden.
Dat zie ik volledig anders dan, if they don't want you to get inside, they ought to build it better. Sony is hier de slechterik dat ze na 2011 nog steeds niet fatsoenlijk werk gemaakt hebben van veiligheid. Ze zeggen dat alles goed is, ze rekenen geld aan voor hun online services en dan krijg je dit terug... Je hebt het over economische gevolgen, dat is dan ook in de portemonnee van de gebruiker die betalen voor een service waarvan ze verwachten dat het tegen een stootje kan. Geen compassie met bedrijven als zij willen besparen op security, ze liegen in mensen hun gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
X-Fighter schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:31:
[...]

Dat zie ik volledig anders dan, if they don't want you to get inside, they ought to build it better. Sony is hier de slechterik dat ze na 2011 nog steeds niet fatsoenlijk werk gemaakt hebben van veiligheid. Ze zeggen dat alles goed is, ze rekenen geld aan voor hun online services en dan krijg je dit terug... Je hebt het over economische gevolgen, dat is dan ook in de portemonnee van de gebruiker die betalen voor een service waarvan ze verwachten dat het tegen een stootje kan. Geen compassie met bedrijven als zij willen besparen op security, ze liegen in mensen hun gezicht.
Je beseft je wel dat als een groep echte hackers het zou willen élk netwerk behalve misschien dat van de overheid/geheime diensten er uit ligt heh :+ Blizzard lag er ook uit bijvoorbeeld en als er iets meer gedaan wordt dan een DDOS aanval is er ook weinig wat Microsoft er aan kan doen (aan het begin dan, ik denk wel dat zij sneller weer op hun voeten staan dan bv Sony. Dat heeft het verleden bewezen).

Echter moet ik wel vermelden dat ik vrij weinig weet over DDOS aanvallen behalve dat het vrij simpel op gang te brengen is. Als Sony elke keer zich uit laat schakelen daardoor is mijn keuze weer makkelijker geworden _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Brutal1ty op 25-08-2014 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blate
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-09 07:15
LuisjeNL schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:24:
[...]

'ja' op je hele verhaal :+

je kan op google zoeken welke staten geen tax rate hebben, ik woon momenteel in montana waar je dus 0% tax rate hebt :P
Dan heb ik ook nog een vraag :9 , moet je eerst een amerikaanse giftcard verzilveren voordat het mogelijk is om een adres in te voeren? Of moet je echt een creditcard koppelen? Ik heb namelijk geen creditcard en als ik op "manage payment options" klik zie ik nergens "Change billing address" staan. het enigste wat ik kan doen is een creditcard toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

Donstil schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:59:
[...]

Ja het is een console "probleem" op een of andere manier.
Ik heb een TimeCapsule staan, mijn Mac's halen draadloos netjes de 180/18 die ziggo belooft en mijn Download mac die bedraad staat haalt dit ook keurig.

De One die op dezelfde 10/100/1000 switch zit als de Download mac haalt het alleen niet. Net zoals de Ps4 die ik hiervoor had en de PS3 daarvoor.

Als we straks kunnen pre-loaden is het niet meer zo erg natuurlijk maar het stoort me eigenlijk voornamelijk bij verplichte updates.
Je kunt de verbinding die je xbox heeft met snelheden bij settings testen. Krijg je netjes up/down snelheid te zien, misschien helpt het jullie om je bottleneck te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Blate schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:55:
[...]

Dan heb ik ook nog een vraag :9 ....
Volgens mij:

Kun je gewoon een amerikaans adres invullen, zodra jij een us giftcard activeerd dan word deze optie automatisch toegevoegd.

Gewoon op je xbox of via xbox.com invoeren.

Kijk ook de OP nog even naar, staan volgens mij wat linkjes waar het tot in detail is uitgelegd :D

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Vraagje: Bij mij verliest de controller af en toe zijn verbindingen. Dit duurt dan een paar seconde, maar is heel vervelend bij een online shooter :-) zoals Titanfall. Zijn er meer mensen met dit probleem? (gebeurt eens per uur of zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Laatst online: 17-09 08:39
joffrey19 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:27:
Vraagje: Bij mij verliest de controller af en toe zijn verbindingen. Dit duurt dan een paar seconde, maar is heel vervelend bij een online shooter :-) zoals Titanfall. Zijn er meer mensen met dit probleem? (gebeurt eens per uur of zo).
Ik heb het ook maar niet zo frequent als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik heb daar destijds mijn Xbox voor geRMA-ed. Was toen opgelost, maar er zijn ook nog patches voor geweest om dat te fixen. Heb je de controller ook geupdate? Daar zit een apparte optie voor bij settings->system als het goed is (controller met kabel aansluiten om te updaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
LOTG schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:40:
[...]

Ik heb daar destijds mijn Xbox voor geRMA-ed. Was toen opgelost, maar er zijn ook nog patches voor geweest om dat te fixen. Heb je de controller ook geupdate? Daar zit een apparte optie voor bij settings->system als het goed is (controller met kabel aansluiten om te updaten).
Ik heb dat wel een paar keer gedaan, maar de laatste 2 maanden niet meer. Ik zal dat eerst wel proberen dan, anders ga ik ook een RMA doen. Maar in jouw geval zat het probleem bij de Xbox dan en niet bij de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Daar leek het wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
joffrey19 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:50:
[...]Ik heb dat wel een paar keer gedaan, maar de laatste 2 maanden niet meer. Ik zal dat eerst wel proberen dan, anders ga ik ook een RMA doen. Maar in jouw geval zat het probleem bij de Xbox dan en niet bij de controller.
Als je je WAP of andere wifi devices naast je xbox hebt liggen kan dat ook storingen opleveren. Let dus ook hierop als je disconnects ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
heb ik ook gehad, met 2 controllers hetzelfde probleem, bekabeld werkte het zonder problemen. Destijd opgestuurd voor RMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Microsoft Xbox One Console
Consoles

Order geplaatst op:23.08.2014, 14:17
Factuurbedrag:€ 324,00
Orderstatus:Uw opdracht bevindt zich in de verzendafdeling.
Hopen dat die morgen binnen is dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Bij mij is dat ook weleens maar dan richt ik de controller teveel omhoog. Als ik zit heb ik namelijk standaard een kat op schoot en dan kan ik de controller niet altijd even handig vasthouden :)

Wat het Amerikaans account betreft, een paar pagina's terug heb ik nog een link geplaatst van Vmaster. Even opzoeken en alles wordt uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Lekker Ventje schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:50:
[...]

Bij mij is dat ook weleens maar dan richt ik de controller teveel omhoog. Als ik zit heb ik namelijk standaard een kat op schoot en dan kan ik de controller niet altijd even handig vasthouden :)

Wat het Amerikaans account betreft, een paar pagina's terug heb ik nog een link geplaatst van Vmaster. Even opzoeken en alles wordt uitgelegd.
Heb zelf alles hiervan gehaald; http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/

Ging makkelijk en snel, alleen nog niet kunnen testen of het werkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Famous schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:51:
[...]Heb zelf alles hiervan gehaald; http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/

Dat is dezelfde link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Kan iemand mij (CHC1980) ook toevoegen tot het preview programma? Thanks!

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:19

danplo

The Force is strong with me

Met de laatste beta update heb ik nu al 2x gehad dat mijn Xbox One niet meer opstart met mijn afstandsbediening of controller en alleen nog opstart als ik op de X knop op de console druk. Meer mensen dit ondervonden ? En als ik doormiddel van de X knop op de console opstart krijg ik niet het lange opstart proces, maar kom direct in op mijn dashboard terecht.

[ Voor 24% gewijzigd door danplo op 25-08-2014 12:17 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
danplo schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:16:
Met de laatste beta update heb ik nu al 2x gehad dat mijn Xbox One niet meer opstart met mijn afstandsbediening of controller en alleen nog opstart als ik op de X knop op de console druk. Meer mensen dit ondervonden ? En als ik doormiddel van de X knop op de console opstart krijg ik niet het lange opstart proces, maar kom direct in op mijn dashboard terecht.
Hier ook wel eens last van gehad, alleen gebruik ik nu een harmony remote, dus gebruik ik die functie niet meer ;)

ach, kan niet alles verwachten als ik de preview draai:)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

LuisjeNL schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:20:
[...]

Hier ook wel eens last van gehad, alleen gebruik ik nu een harmony remote, dus gebruik ik die functie niet meer ;)

ach, kan niet alles verwachten als ik de preview draai:)
Ik gebruik ook een harmony One remote, maar ook daarop reageert de console dan niet meer. Ik ga het even in de gaten houden, anders zal ik het even op het Xbox Beta forum vermelden. Maar wat een heerlijke console is de Xbox One he mensen. Ben vanaf dag 1 erbij en nog steeds verveeld het dashboard niet, zeker ook door de vele vernieuwingen steeds. Op dit moment echt een top gamers support bij Microsoft.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beta is inderdaad beetje buggy, ik heb nu al aantal keer gehad dat ik vanuit Diablo niet meer naar home-screen kan (niet via Xbox knop, ook niet via 'go home'), of dat mijn controllers gewoon niet meer werken.

Weet alleen niet of de snelheid van alles nu beta-gerelateerd is, of alles lijkt steeds trager te worden. Heb vaak in upload enorme vertraging dat alles 'hangt' voor aantal secondes, ook smartglass is soms bizar traag (op surface 1 of WP8.1).

Wel opmerkelijk dat de Quest over het 'quick swappen' tussen games niet lijkt te werken, heb al diverse combo's geprobeerd (DR3/FIFA, Diablo/FIFA, BF4/Diablo of Titanfall/Forza), maar in alle gevallen start de game gewoon volledig opnieuw op.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

SinergyX schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:32:
Beta is inderdaad beetje buggy, ik heb nu al aantal keer gehad dat ik vanuit Diablo niet meer naar home-screen kan (niet via Xbox knop, ook niet via 'go home'), of dat mijn controllers gewoon niet meer werken.

Weet alleen niet of de snelheid van alles nu beta-gerelateerd is, of alles lijkt steeds trager te worden. Heb vaak in upload enorme vertraging dat alles 'hangt' voor aantal secondes, ook smartglass is soms bizar traag (op surface 1 of WP8.1).

Wel opmerkelijk dat de Quest over het 'quick swappen' tussen games niet lijkt te werken, heb al diverse combo's geprobeerd (DR3/FIFA, Diablo/FIFA, BF4/Diablo of Titanfall/Forza), maar in alle gevallen start de game gewoon volledig opnieuw op.
Dat eerste heb ik nog niet ondervonden, bij mij werkt de home knop altijd. Even afklappen :P

Ik merk geen grote vertragen in het algemeen, maar ik heb ook net als jij in Upload app vertraging van het laden van de filmpjes, heeft dit niet gewoon met een trage internet verbinding te maken ? Mijn gevoel zegt dat Microsoft flink op de snelheid zit te knijpen. :+

Nu ik een 3.0 USB HDD erop heb aangesloten en alle spellen hierop heb staan, laad dit wel enkele seconden sneller in single play, echt een verademing.

swappen tussen verschillende spellen heb ik nog niet getest, maar ik geloof ook niet dat dit lekker werkt, want ik vond het soms met 1 spel al niet lekker werken en toch soms nog opnieuw ging opstarten.

[ Voor 5% gewijzigd door danplo op 25-08-2014 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Laatst online: 04-09 00:31
Komt de Xbox One Digital Tuner ook naar onze contreien?

Want ik zie enkel een COAX (antenne) aansluiting en aan de andere kant een USB aansluiting, maar hier in België hebben we een modem en een Digicorder, modem heeft coax aansluiting en dan gaat het via een RJ45 naar de Digicorder en dan natuurlijk via HDMI naar de TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik weet niet zo goed wat je verwacht van die digital tuner, maar hoe het werkt is dat je de coax erin steekt (en dus in jou geval afsplitst voor je modem) en dan de USB in de xbox.

RJ45 gaat niet gebeuren, deze word namelijk door je Digicorder ontcijfert en daar zal een redelijk custom werkje zitten.

Een andere reden waarom het in iedergeval in Nederland zinloos is om uit te brengen, die waardeloze encrypties met kaarten. Ik zie niet veel mensen het aanschaffen om er de publieke omroep mee te kijken.

Gewoon de HDMI van je Digicorder in de xbox steken, zul je helaas deze wel aan moeten zetten om er op de xbox mee te kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
LOTG schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:56:
Een andere reden waarom het in iedergeval in Nederland zinloos is om uit te brengen, die waardeloze encrypties met kaarten. Ik zie niet veel mensen het aanschaffen om er de publieke omroep mee te kijken.
Satteliet kan je er ook mee ontvangen. Er zijn best wel een berg te ontvangen zenders te krijgen. Maar in NL is het inderdaad verder hopeloos, ik verwacht namelijk niet dat je de reguliere analoge tv kabel erin kan proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Laatst online: 04-09 00:31
Ik weet niet zo goed wat je verwacht van die digital tuner, maar hoe het werkt is dat je de coax erin steekt (en dus in jou geval afsplitst voor je modem) en dan de USB in de xbox.

RJ45 gaat niet gebeuren, deze word namelijk door je Digicorder ontcijfert en daar zal een redelijk custom werkje zitten.

Gewoon de HDMI van je Digicorder in de xbox steken, zul je helaas deze wel aan moeten zetten om er op de xbox mee te kunnen kijken.
Inderdaad, maar dan zit je met een Digicorder EN een X1 om enkel TV te kijken, voorlopig is deze nog apart omdat de software wss nog niet klaar is voor onze beide landen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geval van Rekam (dus niet Caiway) zou ik dit nog kunnen gebruiken, daar kan je zonder kaart hun basispakket probleemloos ontvangen. Ik ga zeker dat ding halen als hij uit is, ook al werkt het nog niet 100% (of mogelijk helemaal niet), maar testen kan altijd.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Zojuist mijn T&T code gekregen.
Wel netjes van Redcoon dat ze hem verzekerd verzenden en de verzendkosten gratis zijn :). Stuk beter dan mijn vorige ervaring met Redcoon.

Iemand nog leuke spellen? Wilde eerst Titanfall halen maar die laat ik waarschijnlijk toch links liggen wanneer CoD er is..
Ga sowieso Peggle 2 halen, voor die paar euro is het jezelf leuk vermaken hier en daar :) Twijfel of Diablo wat voor mij is maar verder zou ik het niet weten, dus aanraders? :D

[ Voor 47% gewijzigd door Famous op 25-08-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Famous schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:51:
[...]

Heb zelf alles hiervan gehaald; http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/

Dat werkt perfect, zo heb ik mijn 12 maanden Live én gisteren Titanfall voor max €37,- per stuk gedownload _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Ben ik de enige die de 'store' niet echt overzichtelijk vind? Heb geen compleet overzicht van alle games, gewoon telkens de populaire games, maar niet echt een hele lijst met alles, zoals voorheen op de 360 het geval was.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSteve_o
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Dennahz schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:04:
Ben ik de enige die de 'store' niet echt overzichtelijk vind? Heb geen compleet overzicht van alle games, gewoon telkens de populaire games, maar niet echt een hele lijst met alles, zoals voorheen op de 360 het geval was.
Als je kijkt in de store bij 'latest releases' of zoiets staan ze allemaal in volgorde van release (aflopend).

XBL: AntichristSupa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

justifire schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:08:
De free-to-play game Warframe verschijnt op 2 september op Xbox One
[video]
Voor de mensen die geen geld willen spenderen aan Destiny :)

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ceased2Be schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:14:
[...]

Totaal niet te vergelijken. Ik heb het op Steam even gespeeld maar vond het wat repetief en erg onduidelijk voor nieuwe spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ceased2Be schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:14:
[...]

Nou geef toch liever een paar knaken uit voor Destiny ;)
Maar leuk dat dit soort spellen er ook zijn :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be

Ceased2Be

databeest

LOTG schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:15:
[...]

Totaal niet te vergelijken. Ik heb het op Steam even gespeeld maar vond het wat repetief en erg onduidelijk voor nieuwe spelers.
Sci-fi actie-rpg met upgradeable gear? okay WF is 3rd person ipv 1st, maar er zitten wel wat overeenkomsten in.
Maar Destiny speelt veel soepeler weg dan Warframe, was met WF wel klaar na een uurtje of 20.
justifire schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:16:
[...]

Nou geef toch liever een paar knaken uit voor Destiny ;)
Maar leuk dat dit soort spellen er ook zijn :)
En dat zeker; heb net na.v. een tip hier alsnog de Ghost Edition weten te bestellen van Destiny. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Ceased2Be op 25-08-2014 14:32 ]

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Laatst online: 05-09 11:57
X-Fighter schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:31:
[...]

Dus als ik je huis binnen kan komen, dan vind je dat ook geen probleem? Of misschien een betere vergelijking: als ik al je bezoek tegenhoudt, zodat ze niet bij je naar binnen kunnen komen.

Kom op, zeg. Dit is gewoon crimineel gedrag dat er alleen maar op uit is om mensen te trollen c.q. het ego van de hacker te strelen. Ga het nou niet romantiseren door te zeggen dat deze gastjes het doen om te laten zien dat er lekken in een service zitten.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Laatst online: 05-09 11:57
Vraagje m.b.t Diablo 3: hebben jullie ook dat je altijd opnieuw moet inloggen als het spel start? De Kinect herkenning lijkt niet te werken voor dat spel.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ceased2Be schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:30:
En dat zeker; heb net na.v. een tip hier alsnog de Ghost Edition weten te bestellen van Destiny. :)
Jammer dat deze niet digitaal is, schijfjes komen er hier niet meer in.
Chevalric schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:38:
Vraagje m.b.t Diablo 3: hebben jullie ook dat je altijd opnieuw moet inloggen als het spel start? De Kinect herkenning lijkt niet te werken voor dat spel.
Ook niet als je kiest voor I was not recognized ?

[ Voor 36% gewijzigd door justifire op 25-08-2014 14:58 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 08:44
Yep, same here.
Heb ik bij meer games. Niet bij allemaal overigens, dus een implementatie ding ?
Chevalric schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:38:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Laatst online: 17-09 08:39
Volgens mij laat Diablo je gewoon kiezen als wie je het spel wilt starten. Ik dacht dat het bij design was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
SinergyX schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:32:

Dit ervaar ik ook, erg traag aan het worden allemaal, mijn xbox doet er nu bijna 3 minuten over om alleen al aan te gaan met de controller. Eerst gaat alleen de controller aan, die blijft aan en uitgaan en na een minuut besluit de xbox ook een teken van leven te geven..

Geduld is een schone zaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ceased2Be schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:30:
[...]

Sci-fi actie-rpg met upgradeable gear? okay WF is 3rd person ipv 1st, maar er zitten wel wat overeenkomsten in.
Maar Destiny speelt veel soepeler weg dan Warframe, was met WF wel klaar na een uurtje of 20.

[...]

Volgens jou vergelijking passen er wel heel veel spellen in dat rijtje. Borderlands zou dan ook het zelfde als Warframe zijn, maar dat is juist meer als Destiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be

Ceased2Be

databeest

LOTG schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:19:
[...]

Volgens jou vergelijking passen er wel heel veel spellen in dat rijtje. Borderlands zou dan ook het zelfde als Warframe zijn, maar dat is juist meer als Destiny.
Geen idee, borderlands nooit gespeeld. Maar ik moest meteen aan Warframe denken bij het spelen van Destiny. Gezien de vele vergelijkingen/opmerkingen die ik er al over ben tegengekomen ben ik niet de eerste iig :)
Verder ook niet zo gek boeiend, beide zijn goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Chevalric schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:37:
[...]

Dus als ik je huis binnen kan komen, dan vind je dat ook geen probleem? Of misschien een betere vergelijking: als ik al je bezoek tegenhoudt, zodat ze niet bij je naar binnen kunnen komen.

Kom op, zeg. Dit is gewoon crimineel gedrag dat er alleen maar op uit is om mensen te trollen c.q. het ego van de hacker te strelen. Ga het nou niet romantiseren door te zeggen dat deze gastjes het doen om te laten zien dat er lekken in een service zitten.
Ik vind dit echt een heel slechte vergelijking... Betalen die mensen mij om toegang te krijgen tot mijn huis, heb ik hun beloofd dat alles veilig is misschien?
Pagina: 1 ... 25 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!