Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:39

danplo

The Force is strong with me

Ja zo zijn er idd genoeg manieren om je batterij of controller op te laden, maar ik blijf het wel vreemd vinden dat je niet gewoon een optie in het menu hebt waar je dit eventueel kan instellen of je Xbox wel of niet aan moet gaan, want de Xbox schiet niet aan als ik mijn draadloos toetsenboord of muis erop aansluit om op te laden, maar ach misschien ooit nog eens tijdens de vele updates. Xbox rules met hun features.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Zo net even geknutseld ;-)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/R8jPdk79LRTlk3KD6Cm0pHwS/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QDdIKXJlTUZVWgAQVqDj4ZWv/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Vzys9lTlSlc9Sb2ZMU1F9OqB/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gbhRCpW56d2znGUTFUAA2U3o/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OJVIVenz0DoDgTGfHA9fejQR/full.jpg

Best goed gelukt, had nog veel meer onderdelen maar vond het wel wijs zo en de triggers hebben een soort stootkussen die de nieuwe achterkant niet had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker_19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:11
Hoi, vandaag besloten een Xbox One aan te gaan schaffen. Heb echter nog een paar vraagjes waar ik geen antwoord op kan vinden...

1. Als ik de bundel Xbox + kinect + titanfall koop, zit er dan het spel fysiek erbij? Of krijg je een code waarmee je het kunt downloaden?
2. De controller, komt deze automatisch met Play & Charge kit of zonder? Gezien ze ook los verschillend te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Tweaker_19 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:05:
Hoi, vandaag besloten een Xbox One aan te gaan schaffen. Heb echter nog een paar vraagjes waar ik geen antwoord op kan vinden...

1. Als ik de bundel Xbox + kinect + titanfall koop, zit er dan het spel fysiek erbij? Of krijg je een code waarmee je het kunt downloaden?
2. De controller, komt deze automatisch met Play & Charge kit of zonder? Gezien ze ook los verschillend te koop zijn.
1.je krijgt een code die je kan inwisselen in de Xbox store.
2. Bij de controller zit alleen een set AA batterijen, play & charge kit zul je apart moeten kopen.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
wimpie007 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:58:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Best goed gelukt, had nog veel meer onderdelen maar vond het wel wijs zo en de triggers hebben een soort stootkussen die de nieuwe achterkant niet had
Nice, zelf gespoten of heb je die ergens gekocht?

Verwacht ook wel dat de witte controller straks te koop zal zijn of niet? Of zit er bij die Sunset Overdrive pack gewoon een zwarte?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker_19
job115 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:08:
[...]

1.je krijgt een code die je kan inwisselen in de Xbox store.
2. Bij de controller zit alleen een set AA batterijen, play & charge kit zul je apart moeten kopen.
Waaw, dat was snel. bedankt voor het beantwoorden. Dan dus meteen maar een Play&Charge kit erbij bestellen en Titanfall apart. Heb toch graag iets op de plank hier staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Phusebox schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:14:
[...]

Verwacht ook wel dat de witte controller straks te koop zal zijn of niet? Of zit er bij die Sunset Overdrive pack gewoon een zwarte?
Daar zit inderdaad een witte controller bij.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 18:55
wimpie007 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:58:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Vriend van mij had precies hetzelfde gedaan. Ziet er erg strak uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Timmet schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:24:
[...]

Blijft de vraag: Zelf gespoten of heb je die ergens gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:13

W84

Iemand 'm van Redcoon al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Er zijn al enkele mensen die hem hebben waaronder:
D-Ed schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:52:
Redcoon aanbieding is zojuist aangekomen en nu bezig met de update. Gewoon een nieuwe ongeopende doos. Vriend van mij gaat er ook eentje bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
Vette controller! Ziet er netjes uit

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:39

danplo

The Force is strong with me

Dat wit is echt veel vetter dan het standaard zwart. Ook die witte Xbox One console is in het wit veel toffer. Misschien dat ik ook nog eens dat wit ga uitproberen voor mijn controller. Enjoy!

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Famous schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:53:
Er zijn al enkele mensen die hem hebben waaronder:

[...]
Sorry, overheen gelezen. Maar ok, nice! :)

Witte X1 is trouwens bij Game Mania te bestellen met Sunset Overdrive zag ik net. €399,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

W84 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:09:
[...]

Sorry, overheen gelezen. Maar ok, nice! :)

Witte X1 is trouwens bij Game Mania te bestellen met Sunset Overdrive zag ik net. €399,-.
Al bij meerdere winkels te pre orderen. Jammer dat die pas in oktober geleverd kan worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Grappig dat we van de Xbox 360 van wit naar zwart gingen en nu bij de One andersom. Vind wit zelf ook mooier al is het alleen maar om de vermoedelijke krasgevoeligheid van de One. En de stof vind ik ook een nadeel!

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ligt aan het materiaal. Wit kan soms heel goedkoop ogen en altijd balen als het snel vergeeld. De PS4 vind ik niks in het wit (cheap look). De X1 ziet er daarentegen erg sexy uit in wit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
Ik keek net even in de games store op de beta app,
Zie ik ineens dat alle games voor de Xbox nu te koop zijn:-)
Ah bah, hij gaf de andere in dollars aan omdat ik verbonden was met mijn Xbox: (

[ Voor 28% gewijzigd door LuisjeNL op 22-08-2014 20:03 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Phusebox schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:14:
[...]

Nee niet gespoten veel teveel werk ;-)
Timmet schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:24:
[...]

Thanks
danplo schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:05:
Dat wit is echt veel vetter dan het standaard zwart. Ook die witte Xbox One console is in het wit veel toffer. Misschien dat ik ook nog eens dat wit ga uitproberen voor mijn controller. Enjoy!
Thanks!
Hi guys, nee niet gespoten veel teveel werk ;-)

Die van jouw link is niet goed hoor die gaat er soort van overheen. Mijne is echt een vervanging.
Ik had de complete set met onderdelen voor 8,44usd op ebay incl verzenden:

http://www.ebay.com/itm/W...h=item46220a42ac#shpCntId

Staat best wijs vind ik. Ook voelt ie qua structuur hetzelfde aan als de originele, niet te glad en niet te ruw

Er zijn youtube veel demontage filmpjes te vinden. Ik heb zelf voor de zekerheid nog mijn sticker in batterij compartiment losgefohn en bewaard voor evt garantie ipv erdoorheen gedrukt met de schroevendraaier.
Het is voor de mod die ik gedaan heb alleen nodig om 2 klepjes te verwijderen van de achterkant en dan 5 schroeven (heb je wel speciale torx met gat in het midden voor nodig)

Goed linkje: YouTube: NEW XBox One controller tear down, fix, and repair video. Best Video.

[ Voor 54% gewijzigd door wimpie007 op 22-08-2014 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

wimpie007 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:44:

Die van jouw link is niet goed hoor die gaat er soort van overheen. Mijne is echt een vervanging.

Het was ook enkel een voorbeeld :).
Hoe makkelijk haal je het eigenlijk van de controller?

Ik heb in elk geval al een oplaadstation + batterypack gekocht, nu enkel nog een xbone scoren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Bullet NL schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:59:
[...]

Euh, das niet altijd zo, alleen bij de bundels waar het specifiek bij aangegeven is krijg je een game.
Bijvoorbeeld een FIFA 14 bundel, de Titanfall Bundels of een CoD Ghost bundel.
Het is niet zo dat er een kraskaart bij een Xbox zit waarbij je zomaar een game uit kan zoeken.
ok ik zou dus misschien ergens een code moeten scoren voor een prikkie ;)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Nee niet gespoten veel teveel werk ;-)

[...]

Thanks

[...]

Thanks!

[...]

Staat best wijs vind ik. Ook voelt ie qua structuur hetzelfde aan als de originele, niet te glad en niet te ruw

Er zijn youtube veel demontage filmpjes te vinden. Ik heb zelf voor de zekerheid nog mijn sticker in batterij compartiment losgefohn en bewaard voor evt garantie ipv erdoorheen gedrukt met de schroevendraaier.
Het is voor de mod die ik gedaan heb alleen nodig om 2 klepjes te verwijderen van de achterkant en dan 5 schroeven (heb je wel speciale torx met gat in het midden voor nodig)

Goed linkje: YouTube: NEW XBox One controller tear down, fix, and repair video. Best Video.
Cool, leuke ombouw. Ik ga hem ook bestellen :)

Had mijn PS4 controller ook "gemod". Met accu en Xbox One pookjes :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleMaik
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:21

Ik was al een tijdje in de ban van de witte controller in de developers versie van de Xbox One.
Dat contrast van het wit op die donkere knoppen/achterkant is op de een of andere manier echt super mooi. :)

Ik ben blij om te zien dat je dit zo makkelijk kan vervangen en ik ga het ook zeker doen met m'n controller als ik 'm in huis heb.

Top dat je het even heb gepost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Heb mijn Redcoon Xbox ook binnen, werkt prima. Nu even wat demo's aan het downloaden.
Wat een verademing tegenover m'n 360 zeg! Er komt echt geen geluid uit!

Denk dat ik morgen Assasins Creed ga kopen. Maar 50 dollar, dus 37 euro.

Moet nog wel even uitzoeken hoe ik dit precies ga doen. Het makkelijkst is gewoon om ergens tegoed te kopen, dit op je account te zetten en daarmee de games ga aanschaffen ofzo?

En qua Gold? Kan ik daar elke code voor gebruiken, of is dat ook weer regio-specifiek? Heb hem nu gewoon netjes op VS staan :)

[ Voor 13% gewijzigd door Dennahz op 22-08-2014 23:15 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:57
Dennahz schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:14:
Heb mijn Redcoon Xbox ook binnen, werkt prima. Nu even wat demo's aan het downloaden.

Moet nog wel even uitzoeken hoe ik dit precies ga doen. Het makkelijkst is gewoon om ergens tegoed te kopen, dit op je account te zetten en daarmee de games ga aanschaffen ofzo?

En qua Gold? Kan ik daar elke code voor gebruiken, of is dat ook weer regio-specifiek? Heb hem nu gewoon netjes op VS staan :)
Via offgamers gaat het erg makkelijk en het is de voordeligste. Tevens kun je via Ideal betalen.
Je hebt daar giftcards om je tegoed aan te vullen en Live abo's. Wel de USA (dollars) kiezen natuurlijk en een belastingvrije staat als woonadres (zit zelf in Alaska).
Weet effe niet bij wie maar iemand heeft in zijn signature een link naar hoe en wat om het in te stellen. Is best makkelijk, ook mij lukte het :P

http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/ (met dank aan Vmaster :) )

[ Voor 4% gewijzigd door Lekker Ventje op 22-08-2014 23:23 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Bedankt voor de uitleg + link! Morgen maar eens kijken :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb gewoon bij de eerste boot mijn One op USA ingesteld en een adres in Alaska gebruikt.

Bij de eerste aankoop vroeg hij om een CreditCard en heb daar gewoon mijn Nederlandse kaart aan gehangen (Hing al aan mijn Microsoft account ook).

Werkt prima. Al meerdere dingen aangeschaft. Toch weer wat goedkoper als via een derde partij.

Nieuwe games kosten nu ongeveer €44,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Net alvast mijn account aangepast naar America. Al heb ik nog geen xBone ben ik wel benieuwd hoe dit gaat werken. $50 gift card kost €37, dus voor ongeveer 45 euro heb je een game.

Heb zelf een adres gehaald van een makelaars site in Amerika, lekker makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:47

TheVMaster

Moderator WOS
Dennahz schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 00:04:
Bedankt voor de uitleg + link! Morgen maar eens kijken :)
Qua LIVE moet je wel een EU abo kiezen hoor.....alleen voor Gift cards moet je de US variant selecterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Dus Live kan je wel gewoon Europees doen, maar die gift cards US. Got it. Zal eens opzoek naar een leuk adresje in Alaska :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pre-purchase is nu beschikbaar voor Madden 15. Zo te zien gaat pre-orderen eindelijk gebeuren op Xbox One https://store.xbox.com/en...c2-4e72-a4b0-cbcf30d3404e

Nu hopen dat er ook snel pre-loading komt en dat het mogelijk is voor meer games :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
TheVMaster schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 00:11:
[...]

Qua LIVE moet je wel een EU abo kiezen hoor.....alleen voor Gift cards moet je de US variant selecterren.
Ooh is dat beter dan? Ik heb alles op USA maar ondervind geen hinder zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 00:16:
Pre-purchase is nu beschikbaar voor Madden 15. Zo te zien gaat pre-orderen eindelijk gebeuren op Xbox One https://store.xbox.com/en...c2-4e72-a4b0-cbcf30d3404e

Nu hopen dat er ook snel pre-loading komt en dat het mogelijk is voor meer games :)
Eh.....dat is al mogelijk met die game als ik de omschrijving zo lees : XBOX ONE GAME EXPECTED TO RELEASE ON 8/26/2014. YOU MAY DOWNLOAD THE GAME FROM XBOX LIVE BEFORE THEN, BUT IT WILL NOT BE PLAYABLE UNTIL 12:01 AM PDT / 3:01 AM EDT ON THE RELEASE DATE. Once purchase is complete, download this game by selecting the “Manage” button on the product details page on your console. .
Donstil schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 00:17:
[...]

Ooh is dat beter dan? Ik heb alles op USA maar ondervind geen hinder zover ik weet.
Geen idee of dat uitmaakt btw, maar ik heb al jaren een NL Xbox Live abonnement....een Amerikaans Live abo is ook niet echt goedkoper denk ik...?

[ Voor 18% gewijzigd door TheVMaster op 23-08-2014 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

De demo's vallen me wel een beetje tegen trouwens. Had er veel meer verwacht (zoals vroeger met de 360 het geval was). Er zat ook zo'n redeem-code bij voor 2 weken live. Ik ga er vanuit dat dit dan ook Gold is? Zie verder ook geen acties van gratis games en zo.

Morgen allemaal maar eens rustig uitzoeken. Denk dat ik als eerste game Assasins Creed ga kopen!

Hoop dat in de store de games ook na verloop van tijd gewoon goedkoper gaan worden. Zoals spellen bij de Bart Smit vandaan halen voor 2~3 tientjes :)

[ Voor 18% gewijzigd door Dennahz op 23-08-2014 01:09 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Hadden jullie trouwens die nieuwe party game gezien voor op Xbox One? Fibbage noemt het, kost is $6.99, ik vind het misschien wat te hoog nog, en aan de trailer zie ik ook niet alle aspecten van het spel.

[ Voor 3% gewijzigd door X-Fighter op 23-08-2014 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Yep is reeds gepost. Hoe storend... Midden in Diablo een geforceerde console update krijgen... UGH
Level 63 crusader nu :P. Gisteravond RoS nog even afgerond. Oh en tussendoor nog afgestudeerd :P. Mooi even doorstormen naar 70 nu, dan op zoek naar een coop buddy vanaf 0. Any takers?

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
TheVMaster schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 00:22:
[...]

[...]

Geen idee of dat uitmaakt btw, maar ik heb al jaren een NL Xbox Live abonnement....een Amerikaans Live abo is ook niet echt goedkoper denk ik...?
Ik heb voor 34 euro via Offgamers een jaar Live en hun adverteren met US/EU dus volgens mij maakt het geen flaus aus.

http://www.offgamers.com/...card-c-3455-3466-3467.ogm

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Lekker Ventje schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:36:
[...]

Ik heb voor 34 euro via Offgamers een jaar Live en hun adverteren met US/EU dus volgens mij maakt het geen flaus aus.

http://www.offgamers.com/...card-c-3455-3466-3467.ogm
Dat is inderaad een nette prijs.....kan best trouwens hoor dat dat niet uitmaakt,....mijn XBox Live is nog geldig tot maart 2015 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Dennahz schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:14:

Ik heb m'n account op US met een adres in Delaware (tax free) en koop m'n kaartjes op Offgamers.

Sinds de laatste preview-update kan ik gewoon mijn Nederlandse PayPal gebruiken :)

Gold kun je gewoon online kopen, is niet regio gebonden!

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deepeej
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:26
Iemand toevallig ervaring met de verschillen tussen de turtle beach xo4 en de officiele xbox one headset?
Is de Xo4 een verschil van 33 euro waard?? Ben benieuwd wat jullie van de officiele xbox one headset vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Heb hem zojuist ook maar besteld bij Redcoon.
Totaal prijs €322,58.

Nu nog even goed bedenken welke spellen ik erbij wil halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deepeej
Famous schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:24:
Totaal prijs €322,58.

Veel plezier ermee, je krijgt er geen spijt van.

De xbox one is toch wel aardig aan het verkopen bij Redcoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

:X
Deepeej schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:37:
[...]

Veel plezier ermee, je krijgt er geen spijt van.

De xbox one is toch wel aardig aan het verkopen bij Redcoon :)
Dank :)
Ja inderdaad, wilde eigenlijk wachtte op Sunset bundel maar die duurt nog even en nu is het nog goedkoper ook. Mijn zwager wilt er ook een halen maar die heeft zeer slechte ervaring bij Redcoon dus die wacht nog wel even. Ik zelf heb ook slechte ervaring met retour sturen defect product maar heb nu weer positieve verhalen gehoord, dus why not!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:57
Famous schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:24:
Totaal prijs €322,58.

Ex BTW I presume?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Nee inclusief BTW.
Ik had nog €5 tegoed op "vrienden van" en via http://www.shopkorting.nl geen affiliate links ajb krijg ik nog 0,5% terug.

[ Voor 20% gewijzigd door BM op 23-08-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Laatst online: 20-09 15:53
Is inclusief btw, maar waarschijnlijk wel een couponcode gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Laatst online: 20-08-2024
Waar kun je eigenlijk zien hoe lang je Xbox Live abonnement nog geldig is?

Edit:
Al gevonden
Settings --> Subscriptions

[ Voor 25% gewijzigd door Turdie op 23-08-2014 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 10:49
Wil iemand zo vriendelijk zijn mij toe te voegen aan het preview program? Gamertag: drmbs
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
drmbs schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:48:
Wil iemand zo vriendelijk zijn mij toe te voegen aan het preview program? Gamertag: drmbs
Thanks!
Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deepeej
drmbs schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:48:
Thanks!
Zouden jullie mij svp ook willen toevoegen? Gamertag DEN82.
En voor een potje titanfall of fifa voeg me maar toe als vriend!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Deepeej schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:12:
[...]

Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deepeej

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag voor het eerst bewust meegemaakt dat ik een achievement niet kreeg. Had een boss verslagen in Diablo 3 maar hij unlockte niet. De status van die achievement is wel 100% in het achievement overzicht, maar nog wel locked.

Ik lees wel vaker dat mensen er last van hebben. Komt denk ik doordat alles online wordt geregeld in plaats van offline, zoals bij de 360.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:16:
[...]

Het magazijn van Redcoon staat in Duitsland, daar wil het wel eens op hangen.
In dit geval wel, maar Redcoon levert ook net als veel andere (web)shops gewoon uit de magazijnen van de Nederlandse distributeurs. Maar aangezien het hier een Duits model Xbox betreft zal de levertijd deels hier vandaan komen ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:29:
Vandaag voor het eerst bewust meegemaakt dat ik een achievement niet kreeg. Had een boss verslagen in Diablo 3 maar hij unlockte niet. De status van die achievement is wel 100% in het achievement overzicht, maar nog wel locked.

Ik lees wel vaker dat mensen er last van hebben. Komt denk ik doordat alles online wordt geregeld in plaats van offline, zoals bij de 360.
Ik heb er ook een bij Diablo 3 op 100% maar niet toegekend. Is al paar dagen geleden dus denk ook niet dat ik hem nog ga krijgen. Het is ook een achievement die je niet opnieuw kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@phusebox : ;( Dat zou zonde zijn..., maar ach, dan hoef ik voor die 100% ook geen 6 karakters op level 70 te grinden, of hardcore mode te gaan spelen :+

Linkje gepikt uit het ander topic.

http://tombraider.tumblr....se-of-the-tomb-raider-faq

Net zo duidelijk of vaag (kies wat je wilt) dan de antwoorden van MS (Phil Spencer). :)

[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-08-2014 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Yay! Vanmorgen naar de lokale dixons gegaan om m'n oude xbox one terug te brengen naar aanleiding van een twitter gesprek met dixons klantenservice. Geld wordt binnen 4 dagen terug gestort, en we zijn dus gelijk maar naar duitsland gereden (dichterbij dan Arnhem, voor ons) en daar een nieuwe gehaald. Juist een potje titanfall gespeeld, heerlijk dat het nu werkt. :D

Ik heb mezelf laatst al aan het lijstje toegevoegd, dus feel free to add me!

Iemand ervaring met een oplaadstation voor de controller? Krijg je daar ook 2 battery packs bij om ze op te laden, of maken ze gebruik van de officiele play & charge kit batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Nu heb ik de One wel en is nu al meer in gebruik voor Netflix dan games.. Ik twijfel of ik alvast niet aan Titanfal, Forza 5 of Battlefield 4 moet beginnen vanavond.. Mensen nog tips voor een leuke game totdat Destiny uitkomt?

Via Offgamers punten inslaan en vanavond maar gewoon eens beginnen met gamen want de huidige 'games for gold' spreken me niet genoeg aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

xPhantom schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:58:
Yay! Vanmorgen naar de lokale dixons gegaan om m'n oude xbox one terug te brengen naar aanleiding van een twitter gesprek met dixons klantenservice. Geld wordt binnen 4 dagen terug gestort, en we zijn dus gelijk maar naar duitsland gereden (dichterbij dan Arnhem, voor ons) en daar een nieuwe gehaald. Juist een potje titanfall gespeeld, heerlijk dat het nu werkt. :D

Ik heb mezelf laatst al aan het lijstje toegevoegd, dus feel free to add me!

Iemand ervaring met een oplaadstation voor de controller? Krijg je daar ook 2 battery packs bij om ze op te laden, of maken ze gebruik van de officiele play & charge kit batterij?
Heb twee verschillende gekocht, een geef ik aan mijn zwager en de andere zal ik zelf gebruiken. Hij mag kiezen gezien het voor zijn verjaardag is. Laat wel weten hoe ze bevallen :)

Mijn xbox naam is Famous1303, feel free to add! Al krijg ik mijn xbox waarschijnlijk pas dinsdag binnen maar dat maakt verder niet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberya
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 17:30
Deepeej schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:12:
[...]

Hier nog een als het kan gamertag MisTicKnight

[ Voor 73% gewijzigd door Tiberya op 23-08-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Tiberya schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:32:
Hier nog een als het kan gamertag MisTicKnight
Done!

[ Voor 3% gewijzigd door Turdie op 23-08-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 21:38

painkill

Pain(k)(ill)

https://www.conrad.nl/nl/...tation2-accus-805749.html
Gebruik ik momenteel, is al eerder genoemd in dit topic. Komen inderdaad 2 accupacks bij.

Ps. Als iemand een preview kan regelen: Pacificgasten :)

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:29:

Heb ik wel vaker, maar die waar 100% bij staan unlocken na een paar dagen wel.
Heb ook achievements die locked zijn terwijl ik ze al lang behaald heb en die unlocken dus nooit meer.
In jouw geval zou ik me dus geen zorgen maken en volgende week nog eens checken ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:40:
[...]
Heb ook achievements die locked zijn terwijl ik ze al lang behaald heb en die unlocken dus nooit meer.
Kun je even een voorbeeld geven? Ik kan me er even niets bij indenken. Is dat namelijk niet hetzelfde wat ik heb? :)

Edit: heb hem inderdaad al geunlocked.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-08-2014 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
D-Ed schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:12:
Nu heb ik de One wel en is nu al meer in gebruik voor Netflix dan games.. Ik twijfel of ik alvast niet aan Titanfal, Forza 5 of Battlefield 4 moet beginnen vanavond.. Mensen nog tips voor een leuke game totdat Destiny uitkomt?

Via Offgamers punten inslaan en vanavond maar gewoon eens beginnen met gamen want de huidige 'games for gold' spreken me niet genoeg aan :(
Hangt van je smaak af natuurlijk maar ik heb me deze vakantie erg goed met nu Diablo en daarvoor Titanfall en Forza 5 kunnen vermaken, waarbij ik vooral genoot van het vol gas door Praag heen scheuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:30:
[...]

Kun je even een voorbeeld geven? Ik kan me er even niets bij indenken. Is dat namelijk niet hetzelfde wat ik heb? :)

Edit: heb hem inderdaad al geunlocked.
Je hebt twee varianten.
- achievement locked
- achievement locked voortgang 100 %

Zo duidelijker ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ik twijfel tussen Farcry 4 en Assasins Creed. Beide totaal verschillende spellen natuurlijk en heb Farcry sinds deel 1 niet meer gespeeld, maar 't lijkt me wel echt een spel om de grafische pracht van de XONE eens te kunnen bekijken :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Farcry 3 was een geweldige shooter en als Farcry 4 daar in in de buurt komt zitten we goed :)
Ik vraag me alleen wel af of je voor de "grafische pracht" die je zoekt bij FarCry 4 moet zijn, als ik de trailers van Unity zo zie lijkt die me mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker_19
Is er eigenlijk nog een verschil tussen de xbox die officieel in Nederland uitkomt en de geïmporteerde versies? Ik zie dat de officiële Xbox op 5 september uitkomt, en als die nog een of ander voordeel oplevert kan ik best wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Tweaker_19 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:55:
Is er eigenlijk nog een verschil tussen de xbox die officieel in Nederland uitkomt en de geïmporteerde versies? Ik zie dat de officiële Xbox op 5 september uitkomt, en als die nog een of ander voordeel oplevert kan ik best wachten...
De XBoxen zijn hetzelfde maar bij de Nederlandse versies zitten, als ik het goed heb, Forza 5 en FIFA 15. Bij een import zit niet altijd een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Streamen naar de One vanaf WMC werkt best oké zeg. Alles wat ik tot nu toe probeerde werkte vlekkeloos. Enige minpunt is dat er een tablet of telefoon tussen moet hangen om een bestand te selecteren. Hopelijk komt er nog een app voor de Ons om je netwerk op te kunnen. Maar met bubbleupnp kom ik al een heel end.

Lekker apparaatje die One. Ben ook erg content met de resume game functie. Echt relaxed dat de Ons onthoudt waar je exact was zonder allerhande save gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 12:17:
Streamen naar de One vanaf WMC werkt best oké zeg. Alles wat ik tot nu toe probeerde werkte vlekkeloos. Enige minpunt is dat er een tablet of telefoon tussen moet hangen om een bestand te selecteren. Hopelijk komt er nog een app voor de Ons om je netwerk op te kunnen. Maar met bubbleupnp kom ik al een heel end.

Lekker apparaatje die One. Ben ook erg content met de resume game functie. Echt relaxed dat de Ons onthoudt waar je exact was zonder allerhande save gedoe.
Er komt een nieuwe media player app aan met native DLNA support (als ook mkv support). Dan hoef je er geen extra device meer voor te hebben. Deze komt ergens aan het eind van het jaar beschikbaar.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer leuke potjes BF4 gedaan gisteren, echter wat is het enorm frustrerend dat wanneer je in een server zit met mensen uit Timboektoe of verder weg dat je ze dan maar moeilijk neer krijgt.

Ze mogen van mij de minimale eisen van Xbox Live echt optrekken.... De minimale up en downloaden snelheden mogen omhoog en belangrijker een harde lacency limiet van minimaal 20ms op servers...

BF4 loopt goed of waardeloos, afhankelijk van welke server je joint en/of waar de spelers weg komen waar je tegen speelt.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nou dat is wel een beetje overdreven, ik heb Ziggo middelste pakket en haal nooit minder dan 35ms latency.

Ook zijn mijn up/down snelheden op de Xbox maar een fractie van wat ik via laptop bijvoorbeeld haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 23:59
painkill schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 20:37:

Ps. Als iemand een preview kan regelen: Pacificgasten :)
Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 16:16
Weet iemand wat de update van ruim 200mb van vandaag was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yaz schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 12:20:
[...]

Er komt een nieuwe media player app aan met native DLNA support (als ook mkv support). Dan hoef je er geen extra device meer voor te hebben. Deze komt ergens aan het eind van het jaar beschikbaar.
Cool. Thanks voor de info. Chromecast turn off. Chromecast go to marktplaats. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:50
Zijn er hier nog mensen die, zoals ik, in een andere tijdzone gamen (wonen)? Ik zit hier (Curacao) zes uur vroeger dan NL, dus tegen de tijd dat ik de xbox opstart liggen de meeste xbox vrienden al op bed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Phusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 12:59:
Nou dat is wel een beetje overdreven, ik heb Ziggo middelste pakket en haal nooit minder dan 35ms latency.

Ook zijn mijn up/down snelheden op de Xbox maar een fractie van wat ik via laptop bijvoorbeeld haal.
Waar staat je regio op? Dat is voor de verbinding op OS niveau leidend namelijk. Ik gebruik VS en heb in het OS hoge ping en lage downloads. Op duits is het al een stuk beter. Ik zal vanaf 5 september kopen op regio VS en spelen in NL

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Weet iemand hoe ik EA Access activeer? Heb me aangemeld op de EA Access pagina maar zit in een soort loop.. ALs ik via Xbox.com op de betreffende link klik kom ik op diezelfde pagina uit maar daar kun je alleen je email adres opgeven (mail lijst) maar geen 'Buy now' button te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
FoggyFreek schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:23:
[...]

Waar staat je regio op? Dat is voor de verbinding op OS niveau leidend namelijk. Ik gebruik VS en heb in het OS hoge ping en lage downloads. Op duits is het al een stuk beter. Ik zal vanaf 5 september kopen op regio VS en spelen in NL
Hoe switch je zo snel van regio? (ik heb ook alles op US staan ivm het aanschaffen van games in $'s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Gaat het downloaden van games bij jullie ook zo gigantisch traag? Heb net Assasins Creed aangeschaft, maar hij is pas op 10% na toch wel een half uur downloaden. Lijkt mij nogal sloom. Toch maar eens bekabeld proberen dan.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:57
Ik weet niet hoe snel je internetverbinding is, maar de games zijn over het algemeen vrij groot. Dus het kan wel even duren.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Rossi46 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:51:
Ik weet niet hoe snel je internetverbinding is, maar de games zijn over het algemeen vrij groot. Dus het kan wel even duren.
Ik zelf heb 180mpbs verbinding (16 up) en ik download dan ook razendsnel... maar... niet op bijvoorbeeld mijn PS3. Dat ding download extréém traag en installeert nog trager. Ps4 die ik had staan in december deed het een stuk sneller, maar nog steeds niet helemaal okay. Zou wel jammer zijn als dit de XO ook plaagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:41:
[...]

Ik heb er ook een bij Diablo 3 op 100% maar niet toegekend. Is al paar dagen geleden dus denk ook niet dat ik hem nog ga krijgen. Het is ook een achievement die je niet opnieuw kan halen.
Hier nu ook, wapensmid op level 12 gebracht, achievement 100% locked.
Zal wel weer poppen eerdaags maar MS moet echt eens een naar dat systeem kijken, doe dan gewoon een wekelijkse check ipv eenmalige activatie |:(

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Verbinding is niet echt snel (VDSL2), maar download doorgaans wel met 3 Mb/s, dus dat zou toch voldoende moeten zijn.

Ik add vanavond even m'n gamertag aan de lijst hier, maar voor de mensen die me al willen toevoegen: denn4hz is de naam :) Heb dus nu alleen nog maar Assasins Creed, maar kan al niet wachten om bijvoorbeeld GTA V of Mortal Kombat online te spelen ;)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik ben Ben
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 16:55
Vorige week ook maar een XO (titanfall) aangeschaft via amazon.de. 2 dagen verder kwam deze mooi aangeboden via postnl. En jeetje zeg wat is het toch een mooi apparaat. Ben erg onder de indruk van hoe de software in elkaar steekt. Grafisch gezien is het uiteraard een aardige verbetering tov de 360.

Controller ligt beter in de hand maar rb/lb vindt ik nog wat stroef aanvoelen, wellicht wordt dit nog beter na wat dagen gebruiken. Wellicht nog een leuke vermelding. Ik draai momenteel via eeen extremecap u3 op mijn qnix scherm, gezien deze zelf niet kan schalen. Was bang dat er té veel latency bij zou komen, maar niks is minder waar. Bij een test kwam ik rond de 45-50 ms latency aan, waarbij mij oude lg tv pre 1080p tijd, het doet met een magere 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennahz schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:37:
Gaat het downloaden van games bij jullie ook zo gigantisch traag? Heb net Assasins Creed aangeschaft, maar hij is pas op 10% na toch wel een half uur downloaden. Lijkt mij nogal sloom. Toch maar eens bekabeld proberen dan.
Vervelend idd, ik heb hier 180/18 maar dat haal ik op de Xbox absoluut niet.
Ik denk dat is 35 GB via Usenet wel 2 of 3 x sneller binnen kan halen dan een game van 35 GB op de One.

Het vreemde is ook dat ik bij de ene test op de One 17mbit down haal en bij de andere weer 150.
Het lijkt niet stabiel, iets wat ik ook merk tijdens het downloaden van games en updates. Er zit een enorm verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Donstil schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:49:
[...]

Vervelend idd, ik heb hier 180/18 maar dat haal ik op de Xbox absoluut niet.
Ik denk dat is 35 GB via Usenet wel 2 of 3 x sneller binnen kan halen dan een game van 35 GB op de One.

Het vreemde is ook dat ik bij de ene test op de One 17mbit down haal en bij de andere weer 150.
Het lijkt niet stabiel, iets wat ik ook merk tijdens het downloaden van games en updates. Er zit een enorm verschil in.
Dit hoor ik dus vaker. Toch vreemd. Lijkt me niet dat het aan de hardware ligt. Misschien toch nog ruimte voor wat softwarematige verbeteringen? Alhoewel technisch gezien heeft de PS3 ook geen excuus zó langzaam te downloaden en installeren en dat ding is echt traag als dikke poep bij mij terwijl ik ook 180/16 (testsites) haal van Ziggo.

Heeft Msoft er een cap op zitten? Je hebt voor online multiplayer véél minder nodig dan voor snel downloaden natuurlijk... Op de 360 zat aan het begin iig een data cap. Je kon dan wel sneller internet hebben maar het maakte in feite niks meer uit qua downloadsnelheid en ping... Had ik laatst iig gelezen.

[ Voor 15% gewijzigd door Brutal1ty op 24-08-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Brutal1ty schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:55:
[...]

Dit hoor ik dus vaker. Toch vreemd. Lijkt me niet dat het aan de hardware ligt. Misschien toch nog ruimte voor wat softwarematige verbeteringen? Alhoewel technisch gezien heeft de PS3 ook geen excuus zó langzaam te downloaden en installeren en dat ding is echt traag als dikke poep bij mij terwijl ik ook 180/16 (testsites) haal van Ziggo.

Heeft Msoft er een cap op zitten? Je hebt voor online multiplayer véél minder nodig dan voor snel downloaden natuurlijk... Op de 360 zat aan het begin iig een data cap. Je kon dan wel sneller internet hebben maar het maakte in feite niks meer uit qua downloadsnelheid en ping... Had ik laatst iig gelezen.
Ja het is een console "probleem" op een of andere manier.
Ik heb een TimeCapsule staan, mijn Mac's halen draadloos netjes de 180/18 die ziggo belooft en mijn Download mac die bedraad staat haalt dit ook keurig.

De One die op dezelfde 10/100/1000 switch zit als de Download mac haalt het alleen niet. Net zoals de Ps4 die ik hiervoor had en de PS3 daarvoor.

Als we straks kunnen pre-loaden is het niet meer zo erg natuurlijk maar het stoort me eigenlijk voornamelijk bij verplichte updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Al die preview updates gaan hier ook traag als dikke stront. Downloaden van games zou sneller kunnen, maar gaat niet storend traag verder als je kijkt naar hoe groot ze zijn. Denk dat ze voor de developer updates gewoon niet zoveel bandbreedte uittrekken of wellicht andere (tragere) servers gebruiken. Daarbij worden die updates gepushed en dan moet je ze meteen installeren (ook tijdens het gamen) anders kan je niet verder. Veel mensen tegelijk = hoge load.

(Sidenote, Crusader 70 met Paragon 34 of zo.... Apart om hits van 16 miljoen+ te zien :P (Diablo 3 is te verslavend op console))

[ Voor 12% gewijzigd door Nefiorim op 24-08-2014 16:04 ]

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Xbox hier beide (One en 360) bedraad aangesloten. Haal met alle apparaten in huis bedraad gewoon de max van Ziggo. De beide xboxen zijn echter tergend langzaam met downloaden van wat dan ook. Volgens mij gewoon bandbreedte aan MS kant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
UltraSub schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 16:21:
Xbox hier beide (One en 360) bedraad aangesloten. Haal met alle apparaten in huis bedraad gewoon de max van Ziggo. De beide xboxen zijn echter tergend langzaam met downloaden van wat dan ook. Volgens mij gewoon bandbreedte aan MS kant..
In B4 Sony fan: ''Waar is die krachtige ''cloud'' nu dan eh? >:) ''
:D

Maar idd, het moet haast wel zoiets zijn. Maar merk jij verschil tussen jouw 360 en One qua DL snelheid? Ik merkte tussen de Ps3 (die echt de kroon spant qua traagheid... 5GB duurt gerust langer dan een uur) en de Ps4 wel een enorm verschil (paar MP\s download snelheid weten te behalen) ondanks dat m'n PC nog veel sneller is uiteraard.

Als jij geen merkbaar verschil waarneemt is het wss gewoon een bandbreedte limiet van MS in dit geval en kan dit nog altijd bijgesteld worden. Bij Sony lag het duidelijk ook aan de console zelf gezien het verschil tussen Ps3/4 bij mij.

[ Voor 13% gewijzigd door Brutal1ty op 24-08-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie

Bij mij is m'n latency 154ms en heb ook Ziggo (hoogste pakket).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie

Bij mij is m'n latency 154ms en heb ook Ziggo (hoogste pakket). Op mijn Surface is het 15ms, en die is zelfs wireless aangesloten, terwijl mijn Xbox bedraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand wel eens gehad dat zijn account ineens geen gold meer was?
Ik heb donderdag via de Xbox betaald voor gold ($9,99) en gespeeld tot vanmiddag, nu bij het starten van games geeft hij aan "You Need gold for this".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Donstil schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 19:27:
Iemand wel eens gehad dat zijn account ineens geen gold meer was?
Ik heb donderdag via de Xbox betaald voor gold ($9,99) en gespeeld tot vanmiddag, nu bij het starten van games geeft hij aan "You Need gold for this".
Nee, nog nooit gehad. Neem anders even contact op met Xbox Support via hun chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Er is storing zie ik op de website, ik kijk het even aan.

Moet ik naar de USA chat voor support hierop? Of kan ik bij Microsoft Nederland terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 19:03
vandaag het MM krantje in de bus.
Wat blijkt je krijg wel 3 games bij de preorder en een headset.:P
Morgen maar eens langsgaan voor de zekerheid wat er werd mij de telefoon verteld dat ik maar 2 games kreeg.
Wel zaterdag diablo al gehaald :P kon het niet laten :) hahaha
Pagina: 1 ... 24 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!